Diskuze k článku

Velezradil Klaus?

Příspěvků 63

5.3.2013 1:52

Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Naprosto souhlasím s článkem. Žalobníci jsou navíc tak ubohý a trapný, nebo jinak řečeno opravdu hloupí, že považuji za velezradu něco co naopak chrání zájmy lidi v ČR a ČR existenci samotnou. Žalobníčci jsou vskutku velezrádci a vlastizrádci, prosazujíci už z názvu samotného POUZE EVROPU, evropské dohody, ratifikace a centralizace. Slovo Čechy už ani neumí vyslovit [pláč] Vážím si více českéo grázla, mafiána, korupčníka a kdo ví co ještě, hrajícímu na ČESKÉM písečku než těchto tzv evropsko-levičáckých pseudokulturních existencí schovaných v řadách tzv Sociální Demokracie a jiných pochybných uskupeních. Ano, ty považuji za nebezpečnější a zrůdnější než zkorumpovaného politika v rámci ČR. Teď mi i dotýká proč občas TOP 09 souhlasí s ČSSD a naopak. Jedni by centralizovali evropsky pravicově až fašisticky a druzí levicově jako soudruh Lenin. Společného mají centrální kontrolu EU. Kdo není s nimi je proti nim. A kdo odporuje musí být potrestán. Oni už ani nectí mafiánsko-politické kodexy, ale jdou přímo jedovatě jako hybridní zmijo-hyjena z říše nějakých klyfotických bytostí [velký smích]

285813

5.3.2013 10:24

RE: Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 285813

Ti mafiáni, které zde tak chválíte a vynášíte do nebes za jejich novodobé "češství" (KDO NEKRADE NENÍ ČECH, HOP, HOP, HOP!!!) jsou produktem právě těch, které viníte z vele a vlastizrady a to díky zákonům jim ušitým na míru.

To že jsme jako národ k smíchu už snad konečně ví každý Jarda i v té pověstné španělské vesnici uprostřed Banánové republiky.

Souhlasím s názorem, že ať to dopadne jakkoliv, tak jako pomyslná facka na odchodnou a sebrání doživotní renty je tento krok fér. On totiž jednu půlku národa poštval proti té druhé.

285846

5.3.2013 16:03

RE: Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285846

v textu nechválím nikoho, jenom říkám kdo je 1000x nebezpečnější, to je sakra jasný že grázl je grázl a mafián je mafián, ale jak se říká lepší je inteligentní nepřítel než blbej přítel. Až se s tím někdy setkáš, tak sám uvidíš ....

285871

5.3.2013 21:17

RE: Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 285871

Ono se neříká chytrej nepřítel, ale moudrý nepřítel. A to je sakramenský rozdíl.

285888

5.3.2013 22:26

RE: Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285888

moudrej nepřítel to jsem neslyšel , ať je to tak či onak, tak ti co teď žalují V. Klause jsou buď hloupí a to hlavně politicky hloupí, nebo jsou ubozí, každopádně s touto ubohostí a hloupostí nechci mít nic společného, Ústavní Soud tu žalobu smete ze stolu , uzná jí za neopodstatnělou, ... V. Klause neodsoudí. To potvrdí ubohost žalovníčků a hlavně jejich neznalost práva v ČR, neříkám že je to právo v ČR dobré ale je nějak nastaveno a podle toho jak je nastaveno nemají ubozí žalovníčci šanci. Nakonec může být i VK rád že ho žalovali, protože soud ho očistí a žalovníčci setřou....ON bude vítězem a žalovníčci tento útok prohrají alespoň po právní stránce. Koukám že česká levice se začíná projevovat ve své barvě...

285892

5.3.2013 23:54

ale to je utopie , tak reál je jiný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 285892

Takle to jde jednoduše v korupčním prostředí, ale existuje zákon, nebudu ho hledat, že co je v rozporu z dobrými mravy a zájmem společnosti, tak taková abolice je neplatná. A do abolice amnestie patří. Nesouhlasilo snad s amnestií podle průzkumu 90% lidí? Nad slunce jasnější, ale to by právo muselo mít zelenou. [oči v sloup]

285897

6.3.2013 1:26

RE: ale to je utopie , tak reál je jiný

slak 77.?.?.?

Reakce na 285897

Dodatek, prý § 39 občanského zákoníku.

285901

10.3.2013 23:04

RE: Souhlas se souhlasem

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

Reakce na 285813

mate velice pravdu a "facka" by opravdu sedela !!!
Jeymila

286160

5.3.2013 1:58

Nechť rozhodne Ústavní soud

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

3. Amnestie, ta zatracená děvka. Ta se hodí do krámu. I když je pravda, že její rozsah nebyl šťastný, pořad ještě je plně v souladu s Ústavou ČR, která prezidenta k amnestii opravňuje. Jak to, že nikdo nežaloval Havla pro velezradu za jeho amnestii?


Ale podle ústavy opravňuje prezidenta pustit na svobodu i vrahy, to ovšem neznamená, že by na to někdo pomyslel, že se to může stát. Prezident překročil své pravomoce, pošlapáním práv ostatních na spravedlivý proces, už se nedomůžou odškodnění. Právo poškozených, by mělo být nadřazeno nad právem zločinců.

Klaus to je ztělesnění zla. Je to člověk plný rozporů. Jako premiér nás hnal do EU, aby teď, když každý vidí, že to nikam nevede, se mohl postavit na opačný konec barikády.

17. ledna 1996 podala Česká republika prostřednictvím předsedy české vlády Václava Klause přihlášku ke členství v Evropské unii.

německé noviny správně píší...

„Jeho filozofie je filozofií doktora Ne,“ píše Spiegel, ale hned poukazuje, že i tento postoj není bez rozporů. Ukázalo se to při nedávné volbě Klausova nástupce, při níž Klaus veřejně podpořil Miloše Zemana, ale hned po ní prohlásil, že „zůstává jeho nepřítelem“. [chechtot]

Je srandovní jakou starost má Zeman, jak se na jeho velezradu budou dívat ve světě, ale že s Klause mají srandu, nehledě na to, že tu byly pošlapány práva poškozených, to už mu nevadí.

285815

7.3.2013 17:18

RE: Nechť rozhodne Ústavní soud

Integrale integrale (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 285815

"Prezident překročil své pravomoce, pošlapáním práv ostatních na spravedlivý proces, už se nedomůžou odškodnění."
Buď úmyslně lžete, nebo jste jenom velmi špatně právně vzdělán.
ANI JEDNO NENÍ PRAVDA!!!
Trestní řád této země považuje dobu 4 let za dostatečnou k tomu, aby bylo pravomocně rozhodnuto v trestním řízení. Tuto lhůtu najdete v několika ustanoveních TŘ (například vazba nesmí trvat déle než 4 roky VČETNĚ doby vyšetřování). A teď počítejte se mnou: prezident vzal dobu maximální délky trestního řízení dle platného trestního řádu a tuto dobu zdvojnásobil. A já se ptám: JAK JE MOŽNÉ, ŽE SE TATO ABOLICE VŮBEC NĚKOHO - KOHOKOLI - TÝKÁ? To přeci není možné, když TŘ má za to, že právo na spravedlivý proces znamená vyřešení do 4 let? Jak to, že neřvete, že se najde jeden jediný případ, kterého se abolice týká? To Vám nevadí, že ze svých peněz platíte darmožrouty, kteří více než 8 let nedělají to, za co je platíte? Jste blázen???
Právo na náhradu škodu NIJAK NESOUVISÍ S TRESTNÍM ŘÍZENÍM a stejně je nutno prokázat jej v občanskoprávním sporu. Rozdíl je jenom v tom, že poškození nyní budou muset prokázat nárok na náhradu škody, tedy že jim nějaká škoda vůbec vznikla. A opět se ptám: JAK JE MOŽNÉ, ŽE PRÁVNÍCI ÚDAJNĚ POŠKOZENÝCH 8 A VÍCE LET NEJSOU SCHOPNI V OBČANSKOPRÁVNÍCH SPORECH VYMOCI PRO SVÉ MANDANTY NÁHRADU ŠKODY, když je tak zřejmá - alespoň podle médií??? Vždyť ti "poškození" víc než 8 let platí právníky, kteří nedělají nic, jenom čekají, zda soudy v trestním řízení někoho uznají vinným, aby měli usnadněnu práci? Nebo je něco jinak? Nebo je VŠECHNO JINAK A NEJDE O TRAPNOU AMNESTII, ALE O OPĚTOVNÉ PROTIVENÍ SE ČESKÉHO PREZIDENTA SJEDNOCOVÁNÍ EVROPY, jako v 30. ltetech min, století?
Jste obětí buď naprosto mylných informací nebo záměrných dezinformací. Právo na spravedlivý proces bylo porušeno u každého, koho se abolice týká, neboť mu byla upřena zákonná doba trvání procesu. Nikdo nemůže přijít na základě amnestie o nárok na vzniklou škodu (není rozhodující, zda úmyslnou nebo nedbalostní), pokud tento nárok v souladu se zákonem vymáhal (nedošlo k promlčení).

A ještě věcná: německý tisk psal ve 30. letetch v podstatě to samé o Benešovi. Za druhé republiky pak o Háchovi. Jenomže Klaus není Hácha. Nestačí jej naložit do vlaku, uvěznit v Berlíně a počkat, až jej zasáhne infarkt, aby předal osud Českého národa do rukou vůdce/EU.

285987

7.3.2013 19:03

RE: Nechť rozhodne Ústavní soud

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 285987

To co jste poznamenal je možná správně, ale pořád to neznamená, že zločince omilostníme aby nepřišel náhodou k újmě jen kvůli vlekoucímu se soudu, ne li právě proto vlekoucímu soudu, účel světí prostředky a je to takové dovršení privatizace. Musíte rozlišovat priority. Kdyby byl zájem, který nebyl ty případy vyřešit, tunelujme a nakonec amnestujme.

285994

5.3.2013 2:49

Velezradil Klaus?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

1) Senat ma 81 clenu. Proc nevolili vsichni? Nebylo uvedeno.
2) Klaus se neridil Ustavou CR, kdyz mel akceptovat vladu. (Ano, i mne se kolikrat jeho liknave postoje k rozhodnutim vlady zamlouvaly, ale jednal proti Ustave.)
3) Bočni ucel:
a) Aby si dalsi prezidenti uvedomili, ze si nemaji prilis zahravat, jinak receno: aby spise jen "pokladali vence" a jenom konali jine smesne aktivity;
b) aby byl Klausovi zamezen navrat do politiky.

Procentualnim vycislenim je u me Klaus z 51% negativni, a to zejmena pro dominantni zalezitost, ktera republiku tahne ke dnu a kterezto dusledky ovlivnuji volebni preference prilis doleva, az k sympatizaci a eventualnimu navratu KSCM - znacny podil na vytunelovani republiky.

285816

5.3.2013 3:48

Zradil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Klaus nikdy nejednal ve prospěch země.
Zradil mnohokrát. Např. způsob jakým byl zvolen svědčí za vše.
Amnestie byla jednoznačně na zakázku pro veksláky, kteří s ním zakládali ODS.
Institut žaloby za velezradu je jednou z mála cest, jak v dějinách nesmazatelně zhodnotit jeho působení a proto je správným krokem.

285817

5.3.2013 11:19

RE: Zradil

korutan 194.?.?.?

Reakce na 285817

Voláme po spravedlnosti, po uplatňování práva. Bohužel většina krvežíznivých reakcí na "Klausovu" amnestii svědčí o tom, že to je spravedlnost a právo po našem, takové, které vyhoví potřebám některých. Velmi dobře o tom svědčí body fantasmagorické žaloby.
Sám mám vůči presidentu Klausovi řadu zásadních výhrad. To však neznamená, že mohu ze vzteku "právně oslepnout" a nerespektovat základní principy, po jejichž dodržování volám! Zkratkovité vyřvávání nadávek a hesel svědčí pouze a jen o blbosti řvoucího a dá se tolerovat snad jen na fotbaslovém zápase. A ani tam nepatří.
Příspěvek anonima je ukázkou "plácání prknem o vodu". [bliji]

285849

5.3.2013 16:48

RE: Zradil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285849

smečka chce trestat a ukázat že nový prezident by měl tancovat jak oni pískají, kdyby na něj aspoň vytáhli něco velikého nebo nějakou kauzu jak to dělají ve Francii, ale ti ubožáci na něj vytáhnou tak uboze a hloupě, skoro až kontraproduktivně. Už před tím z VK chtěi udělat blázna který nemuže dělat svůj úřad ze zdravotních psychyckých důvodů. Takové ubohé útoky a neférové jednání to už je daleko za hranicí politiky a dokonce i mafiánství. Takové ubohé argumenty a důvody, no bohužel TV to nafoukne, noviny taky a hlavně takové ubohosti mají nějaký subtilnější dopad na oběť. Říci o někom že je zloděj, tak to je moc jasný a hrubý a nemá to takovej dopad. Ale říci o někom že zradil, velezradil a dát takové ubohé argumenty , no to paradoxně kolikrát více naštve, protože ubohosti je všude dost a lidi jí poslední dobou rádi baští ....

285874

5.3.2013 17:01

RE: Zradil

Našinec 82.?.?.?

Reakce na 285849

Nevím, jestli je ta žaloba fantasmagorická, ale podle mě je na místě. Plně s ní souhlasím jako s obranou a protestem proti elementární nespravedlnosti. Ti, kteří léta účelově obcházeli zákony a obohacovali se na úkor společnosti nikoli vlastní prací, ale pomocí podvodů a lumpáren, ti dnes mají svůj "problém" vyřešen díky Klausovi, který jim z nějakého důvodu jde na ruku.

285876

6.3.2013 17:43

RE: Zradil

korutan 194.?.?.?

Reakce na 285876

i když s koncem vašeho příspěvku souhlasím, nemohu se ztotožnit s tím, aby jedna nespravedlnost byla napravována druhou. Chci-li, aby bylo respektováno právo a spravedlnost, musím je v první řadě respektovat sám a to způsobem "padni, komu padni". Jinak se dostávám do stejné situace, jako policie, kdy v urputné snaze dopadnout podezřelé sama páchá trestnou činnost, případně trestní činností ty podezřelé prafabrikuje. Pokud orgány činné v trestním řízení nejsou schopny dopadnout podezřelé (zločince z nich udělá až pravomocný rozsudek a nikoliv krvežízniví redaktoři) legální cestou, a zákonodárný sbor nerespektuje právo plynoucí z ním vydaných zákonů, tak je zcela objektivně něco špatně. Někteří odborníci tvrdí, že takhle nějak začíná novodobý fašismus, jako státní politikum. Proto odmítám nenávistí zaslepené odsudky a výkřiky z poza úkrytu do tmy.

285940

6.3.2013 20:18

RE: Zradil

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 285940

to ale znamená přijmout vnucená pravidla hry a přesně tohle největší terorista zločinec a vrah všech dob - národní stát opírající se o buržoazii a tržní ekonomiku potřebuje
když na tebe namíří zbran uprchlý zločinec a řekne že když mu dáš půlku toho co máš tak tě nezabije taky budeš říkat že je potřeba na to přistoupit protože jedině tak se zbavíš nejistoty a budeš moci v klidu žít jen prostě zaplatíš pravidelné výpalné mafii státní i té nestátní s ní spolčené
oni jako odměnu pošlou svoje magory v kuklách zmátit pár fotbalových fanoušků a sem tam ti předhodí nějakého toho vaška kterej chodil s mafiány na led jako obětního beránka
ano přesně toto je moderní právní buržoazní národní stát onen leviathan proti kterému má mr. klaus vždy a všude plnou hubu keců ale živit se od něj nechá velmi ochotně a rád [mrknutí jedním okem]

285946

5.3.2013 3:57

Nepopiratelnej fakt je

Satanist 75.?.?.?

,ze cely ty dlouhy dekady soudruzi v ceskym krateru hledali cestu do prdele nez prisli Havlovci kterejm netrvalo dlouho najit zkratku! Sem tenkrat tem pomejlenejm v ceskym krateru hned po sametovy revoluci v lete 1991(to uz zacali privatizovat a zavirat fabriky) rikal, ze se z ty kapitalisticky democracie tak jak si ji predstavuje Havluv erar kterej na ne sere a vokrada je vo penize, majetek i vo zdravi jednou poserou a tesi me, ze to pred cim sem je varoval si dnes muzou precist v novinach.

285818

5.3.2013 6:25

RE: Nepopiratelnej fakt je

p. 113.?.?.?

Reakce na 285818

....Zradci soudi zradce...

285821

5.3.2013 17:36

RE: Nepopiratelnej fakt je

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 285821

Mate pravdu a taky postreh, vsechny ty zradce za jejich zlociny na ceskym narodu by mel soudit lid a rovnou je verejne za tu velezradu bez prodleni humanne veset!

285877

6.3.2013 1:21

RE: Nepopiratelnej fakt je

p. 113.?.?.?

Reakce na 285821

...jeden z nejhorsich zlocinu je zrazovani vladnich politiku /casto take povykujicch demagogu/,kteri postupne /ihned po volbach/zrazuji sve obcany kteri je v duvere zvolili v prisne tajnych a nikdy nezverejnenych jednanich se svetovou elitou/ a nebo jenom poslouchajici a provadejici tajne rozkazy. Z milionu zprav denne ,ktere jsou jenom pentlicky vlajici a nebo kulisy postavene pred ocima nas ovci a je treba poodstoupit zpet znacnou vzdalenost ,aby se pro pozorne sledujici objevila situace a smer udalosti a jejich vyvoje skryte za nimi. Jedna z milionu zprav je ta podstatna. Spolu s ovladnutim zdroju nerostnych surovin zapocalo nedavno take velke usili o uchvaceni vsech k zivotu nezbytnych zdroju. Tedy potravin a vody!! Potom ,asi v brzke budoucnosti nebude treba zbrani ,vodnich del , obusku a ani policie samotne . Za dve deci vody a nebo kurky chleba udelate vse.Zizen a hlad zpusobi ,ze Treba vystrilite svoji vlastni rodinu,kdyz vam to naridi.Proto je dulezite se divat a hlavne videt,za ucelem se ubranit.

285900

6.3.2013 1:31

RE: Nepopiratelnej fakt je

p. 113.?.?.?

Reakce na 285821

...jedna z tech kulis ,je napr.fakt ze ti co zpusobili ekonomicky rozvrat sveta vubec nebyli potrestani a kazdy rok si nosi/s povolenim elit/ domu vice nez 300mil. na odmenach...A potom se horecne /a zbytecne/diskutuje v mediich a take zde na Z....o penezich a zlate a take o vaznych problemech hospodarstvi ,coz je nepodstatne. Zanedlouho plna stodola penez a sklepy zaplnene zlatem vam budou k nicemu.

285902

6.3.2013 12:54

RE: Nepopiratelnej fakt je

dimenza 88.?.?.?

Reakce na 285821

Také souhlasím, že zrádci soudí zrádce, ale VK se musí přiznat i trochu pozitivních věcí. Třeba nezavedení euro. Ale je mnohé, co mu zazlívat lze. To převrší několik pozitiv, které má na triku
[chechtot] [chechtot] Každopádně by měli vyset všichni a to rukou střední a nižší třídy. Stejně to tak dopadne.

285927

6.3.2013 22:17

RE: Nepopiratelnej fakt je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 285927

VK se musí přiznat i trochu pozitivních věcí. Třeba nezavedení euro.

Moc bych to s tím pozitivním nepřeháněl, při vstupu do EU kdy nás tam Klaus kormidloval, bylo slíbeno, že v příští dekádě euro přijmeme. Na to poukazoval i Swancik, že sliby se mají plnit.

285953

5.3.2013 4:39

v životě by mě nenapadlo....

fohat 194.?.?.?

že tělocvikář Gargela proháněl pár let přede mnou nějakého Klause...že moje žena přišla pracovně do styku s jeho spolužáky,kteří ho unisono nazvali nebezpečným sociopatem...měli tehdy při jmenování ministrem zapojit všechny síly a dát mu na doživotí svěrací kazajku...ted je již pozdě na tu hříčku přírody,kterou vytvořil egregor NEZODPOVĚDNÉHO myšlení krkajícího davu...Jak nahoře,tak dole...změnme SEBE,pak měnme vše okolo,neměníme se a svět jde do kopru.... [oči v sloup] [oči v sloup]

285819

5.3.2013 7:12

Připadá mi to

Erwin 91.?.?.?

jako nějaké nepovedené divadélko. Ty důvody obvinění jsou dle mého velmi upjaté a chabé konstrukce.
Pokud by byla vláda a část parlamentu, která schválila Lisabonskou smlouvu, okamžitě obviněna z vlastizrady a Klaus za svůj podpis z velezrady, bylo by vše na místě a důvody by byly zcela oprávněné.

285824

5.3.2013 18:00

RE: Připadá mi to

dub 89.?.?.?

Reakce na 285824

vypadá to, že hlavním důvodem toho je, že žalující velmi dobře vědí, že vlastizrady a sabotáže se dopustili hlavně oni (nejvíce u lisabonské smlouvy), především eurohujeři. a tak se snaží odvést pozornost od sebe obviňováním jiných.
až sem dorazí řecký scénář, budou se lidi při hledání viníků správně dívat právě k těmto vlastizrádcům a sabotérům, kteří zbavili občany práv a majetku, a zemi suverenity. a z toho serou strachy, a není divu, že větší zloděj kříči chyťte menšího zloděje a že žalují hlavně právě růžová prasata, která se na tom jako nejfanatičtější eurohujeři podílela a podílejí nejvíc.

285879

5.3.2013 7:18

Klausova mafie pokračuje dál....

Ellis 85.?.?.?

Sice to přímo s tématem kLAUSOVY "amnestie" nesouvisí - ale je to skvělý důkaz, že jako návod v rozhodování soudců výborně posloužila - viz:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/213452801240009/

Vrácený majetek obviněnému v lihové aféře
úspěšné vyšetřování zkomplikovalo nečekané rozhodnutí zlínského soudu: ten vrátil zajištěné majetky jednomu z obviněných, kterému je předtím zabavila policie. Soudce tak rozhodl i přesto, že ze zajištěného majetku mohl stát uhradit alespoň část ze stamilionových škod, které mu měli pachatelé způsobit.


A co nároky poškozených po zemřelých?
Po Klausovsku vše skvěle smeteno pod stůl! Za peníze daňových poplatníků. [velký smích] [zmaten]

285825

5.3.2013 7:46

Vlastizrady a velezzrady

Tleskot 94.?.?.?

se podle mne po Listopadu dopustili všichni ti, kteří místo na vlast začali myslet pouze na sebe a svůj prospěch. Všichni, kteří odpovídají za dnešní obrovské zadlužení, za ztrátu průmyslových podniků, za ztrátu zemědělské půdy a za likvidaci soběstačnosti potravin, za to, že v lékárnách nejsou léky a exekutoři dusí občany víc než nemoci, za schvalování děravých a mnohoznačně vysvětlitelných zákonů, které umožňují zabíjet lidi nejen metanolem. Nejvíce ti, kteří můžou za morální pokles společnosti skoro na samé dno. A mezi nimi určitě je Klaus na jednom z předních míst.

285827

5.3.2013 18:35

RE: Vlastizrady a velezzrady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vlastimil (tečka) Kornas (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 285827

Taky jsi přísahal na vojně věrnost KSČ do poslední kapičky své krve?

285881

5.3.2013 7:51

Amnestie byla korunovací úmyslně z/ničené země a úmyslně z/ničených existencí oVčanů

MoUdrostrak 90.?.?.?

Amnestie byla korunovací úmyslně z/ničené země a úmyslně z/ničených existencí oVčanů.

ODůVODNĚNÍ:

V posledních letech prosperují VŠECHNY okolní státy: Německo, Rakousko, Slovensko, Polsko.

Česko je (jediné) úmyslně nořeno do ztrát a neprosperity. Důvod? Zbývající privatizace Českých lesů, aerolinií, pošty, budvárku (zlého národního podniku) i ČEZu... Čím hůře, tím levněji na odkup či likvidaci.

Česko je exportním tygrem a přitom zároveň ekonomickou zdechlinou. Důvod: Zbídačení za Zlého Bolševíííka zblahobytněných oVčanů a jejich popohnání k plnění penzijních fondů, levnému otročení a poddajnosti (i Církvi Svaté).

Amnestie posvěcuje všechny kroky, které vedly a vedou k tomuto prabídnému a ostudnému stavu. Legalizuje solární a developerské podvody, znemožňuje jejich nápravu.

Osvědčené přísloví praví: Nesuďme podle slov, ale podle ovoce.

Zaklínání se "mohl", "ústava umožňovala", "mohl nekonat" apod. je poplatná válečným zločincům a právě i velezrádcům a kolaborantům před následnými tribunály. 99% Němců ničilo a vraždilo při Drang nach Osten "podle rozkazu, zákona, Ústavy". Nikdo nechtěl nést odpovědnost za svá rozhodnutí nebo nekonání.

I humanitární bombardování Jugoslávie, Afghanistánu, Iráqu, Libye, Sýrie je podle článku NATO, často zpětných posvěcení UN či podle jiných obezliček.

Právě proto anebo přesto, zůstane vexlácká a privatizérká loutka, vexláckou a privatizérskou loutkou. Životy to obětem exekucí, privatizací, nezaměstnanosti a podvodů už patrně nesrovná. Jako memento pro zdraví dalších oVčanů a jejich mravní laťka je to ostudné období úmyslného ničení, rozkrádání a rozprodeje pod cenou, ale potřeba pojmenovat a ocejchovat.

Jihoamerickou mafií okolkovaná někdejší "po česku" neznehodnocená federální měna posloužila pro start všeho (http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.p...). Podle keťasovsko/vexláckého osvědčeného - Quod licet Iovi, non licet bovi. Nyní je to pro oVčany, co mu zkrmovali jízlivě předhazované pravicující Poučky, o to tvrdší současný dopad...

Proto ty zástupy zvláštních figur, po celou dobu odvádějící pozornost od Appianu, Penty, JMT a dalších protagonistů a dražitelů. A jeden, který to Aminou pak ve finále nadobro zafixoval a zpěčetil.

Buen trabajo, chicos!

Nic neříkající, obtěžující a zaplevelující důkaz je zde:
http://media.novinky.cz/813/358130-top_foto1-t3q2n...

285828

5.3.2013 8:27

Lubomír Zaorálek v parlamentu o státní mafii. V zasedací síni bylo poloprázdno, pravicující demograti odešli.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Týká se to hlavně 2. článku amnestie a souvislostí. Je to neuvěřitelný hnus a svinstvo! To, co většina z nás už možná dávno ví (bohužel ale zdaleka ne všichni), zformuloval totiž poslanec Zaorálek na základě jen těžko zpochybnitelných faktů do jasných a skutečně nesmírně hrozivých argumentů.
http://www.youtube.com/watch?v=7c3ouG8ArUU&fea...
AUDIO:
http://ulozto.cz/xCGuimS/lubomir-zaoralek-o-statni...

285832

5.3.2013 8:34

Velezrada je v tomto podání fraška

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Z těch několika bodů má jakýsi morální význam jen ta amnestie, což byla prasárna nejvyššího řádu. Za to měla zodpovědnost nést i vláda v čele se svazákem Nečasem. Všichni jsou to diletanti, co neznají ani zákony, které sami tvoří. Nikdo se nikoho na nic neptá a koná se tak, jako by zde byl stále feudalismus, kde plebs nemá žádná práva, snad jen na smrt. Pokud bych chtěl Klause za něco peskovat, byla by to určitě privatizace, která jednoznačně poškodila (zdevastovala) ČR a vydala nás do nadnárodních nikým nevolených rukou. Je ironií, že Klaus zdevastoval ekonomicky ČR, vydal nás všanc cizincům, ale potom neustále (slovně) brojil proti oslabování suverenity země z pohledu EU. Kapitalista jako vládce mu nevadí, ale EU je zlo nejvyšší. Prostě k smíchu.

285833

5.3.2013 10:32

RE: Velezrada je v tomto podání fraška

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 285833

Přesně tak.Jeho zločin nespočívá v tom co zavdalo k příčinu k té nechutné frašce.To je jen poslední a dosti marginální kapka.
Vinen je tím,že z nás on a jeho kohorta nadělali cizince ve vlastní zemi,ze které udělali za jidášský groš kolonii.Vyměnili Český stát za zrcátka a korálky,se kterými si navíc hrají jen oni sami.
Podle mě je vinen a trest si zaslouž a to "lámání kolem(když tak miluje ten skvělý středověk)a ta jeho banda loupežníků si zaslouží nic než,doživotní galeje a zabavit veškerý majetek. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

285847

5.3.2013 9:01

Nejlíp to vystihl profesor Keller

Heriot 77.?.?.?

"To je otázka pro právníky rozhodnout, jestli to byla velezrada či ne. K tomu já se vyjadřovat nemohu, když nejsem právník.
Jako sociolog se ovšem domnívám, že amnestií došlo k velice závažné věci. Václav Klaus má pravdu, když říká, že už před dvěma tisíci lety existovala korupce, vše, kvůli čemu byla spousta amnestovaných. Problém je v tom, že v normální společnosti má korupce individuální povahu a korupčníci se bojí, že budou přistiženi. A protože korupčníci uvažují ekonomicky, porovnávají riziko toho, že budou přistiženi, s velikostí zisku, ke kterému mohou korupčně přijít. V normální společnosti je riziko tak vysoké, že se toho zisku mnozí z nich raději zbaví a sekají dobrotu. Může ale vzniknout společnost, ve které se z individuální polohy korupce vyvine systém, který znevýhodňuje slušné podnikatele a znevýhodňuje slušné úředníky. Chovat se slušně potom pro obě strany znamená znevýhodňovat se v konkurenčním boji o místa, o kterých jsme mluvili.
Obávám se, že u nás k tomu, aby se z korupce stal systém, chyběl už jen jeden krok – minimalizovat riziko pro korupčníky. Dát jim na vědomí, že i když je nějaký nedopatřením začne policie vyšetřovat a dostanou se před soud, nic se neděje, protože mají jako v počítačových hrách tři nebo ještě více životů. A když bude nejhůř, přijde amnestie, která jim umožní nastartovat život nový a všichni na ně ze zákona budou povinni pohlížet jako na nekorupčníky. Obávám se, že tato výrazná amnestie mohla dotvořit přeměnu korupce z individuální záležitosti v systém. A to je velice nebezpečné".

285837

5.3.2013 13:45

RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 285837

Pěkně řečeno, nicméně se s tím v jedné podstatné věci souhlasit nedá. Pan Keller to jistě dobře ví taky, jen se to asi v ČT bál říci "na plnou hubu." Proměna individuální korupce v systém u nás proběhla už dávno a obávám se, že za "den D" této proměny se dá považovat už 17.11.1989+pár měsíců (no, možná i prvních nemnoho let) nutných na "rozkoukání se" v nových poměrech. O tom, že tento stát bude svou povahou zlodějský, bylo rozhodnuto dávno před sametovým podvodem. Takže slavnou Klausovu amnestii bych považoval "pouze" za vyšší level již dávno uhnízděného systému.

285863

5.3.2013 13:48

RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller

oijkio 91.?.?.?

Reakce na 285837

Je to přesně tak. Je to dotvořený systém. Klaus a jemu podobní ho promyšleně tvořili skoro 20 let. Z toho se vymanit, zdá se, bude těžší než z komunizmu. Rozsah a hloubka je zatím ještě netušená.

285865

5.3.2013 16:15

RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 285865

Rozsah? Od Hradu až po obecní zastupitelstvo ve Lhotě u Zapadákova. [chechtot]

285872

5.3.2013 9:07

Kroniky temna , díl 4. , str. 1244

osa x 193.?.?.?

Klaus (vyslovováno snad „Kchlauss“,[1] v překladu ze zakarpatštiny „Střed vesmíru jsem já“, méně přesně „Alfa & Omega“) byl ve starověké Evropě pojem doložený od přelomu 2. a 3. tisíciletí n. l.[2] pro Pravdu jako fyzický jev – označuje ji jako viditelné nebeské těleso[3] způsob existence, projevování se a manifestace[4] všehobohů. Na významu získal v době 1. dynastie tzv. plyšáků : za vlády Havla I. je už považován za samostatného boha[5] a panovník Havel I. jej v rámci své radikální reformy učinil středem teologické nauky s výraznými teokratickými a současně monoteistickými tendencemi.
Toto náboženství, moderními badateli někdy označované jako klausismus, bylo prosazováno jako náboženství státní;[4] dosavadní tradiční náboženství bylo přibližně od druhé poloviny Havlovy vlády záměrně pronásledováno a popíráno.[6] Klaus v něm vystupuje jako jediný bůh, stvořitel a udržovatel života a všeho jsoucího, jako nadpozemský, ale přesto skutečný král světa, jehož zosobněním na zemi a jediným prostředníkem je Nečas. Ten také nepochybně byl jediným tvůrcem celého systému. Své představy explicitně naučnou formou vyjádřil v Chvalozpěvu na Klause, který je pokládán za jedno z nejpůsobivějších děl staročeského písemnictví. Nedlouho po králově smrti jeho učení zaniklo a v českém kráteru byla provedena restaurace předchozích poměrů; důsledky reformy nicméně „zanechaly hluboké jizvy v kolektivním povědomí jeho obyvatel“[7] a vedly k zásadní trvalé proměně jejich světového názoru a pojetí vztahu mezi bohy a lidmi.[6] [zahanbení]

285839

5.3.2013 9:42

začínám mít zkušenost

ppppp 95.?.?.?

že ideologové mají potíže s logikou, a jen podvedome tuší, že by nebyla na jejich strane. Vždycky, když si prečtu nejak ideologicky podbarvený text, ( teď vubec nemyslím editoruv článek, ale spíše príspevky v diskusi a duvod na napsání článku), tak my chybí výčet možností, které kdyby byly uvedeny, tak je celá situace v jiném svetle.

Šlo by ríct, že kdyby ideolologové delali softver, tak by nebyl funkční, a lehl by drív, než by nastartoval. Nechají si své díry v úvahách plátat jinými lidmi a ješte se jim to nelíbí.

Nebudu se tady nikoho zastávat, ale objektivne:
Byl Klaus figura schopna nejak významne ovlivnit chod vlaku, když nekdo jiný prehodil výhybku? Mel se postavit pred vlak, že ho zastaví? Udelal co umel, to ješte není vlastizrada. Kde má prospech porovnatelný s ostatními českými tunelári? Nesahá jim ani po kotníky. Možná nekteré jen amnestoval, když videl, co mu hrozí, aby byla nejaká protiváha. Kdo umí ríct, nakolik byl s nima spolčený? Je to podobný jev jako s Mečiarem. Posunul správné informace svým kamarádum, bačum, kterí to kolikrát zneužili, a delali si pak své, to se nedá predem až tak dobre uhlídat. Naštvalo to protistranu a souboj byl na svete. Ani Mečiar nezbohatl tolik, jako jeho "kolegové". Tolik naše společná kultura. Hledáme si jakési zástupní obeti, plyšáka psum, a nejsme schopni odhalit príčiny.
Bylo prece jasné drív, že puvodní režim po uvolnení retezu z východu není dost sobestačný a jde do kopru, kolem V.Nemecko, Polsko, Maďarsko už byly vepredu. Odtrženou retez nekdo chytil a snažil se ukotvit zase na západním dvorku, protože i studená válka musí mít nejaký dej.
Jak to, že Klaus podporil Zemana? Vedel, co mu od ČSSD hrozí? Zemana v seznamu nevidím, na čí je strane? Čí jsou ty lidi v ČSSD? Kdo z nich na strane Zemanova protikandidáta? To by velezrada nebyla? Jaké souvislosti, a komu obvinení má prospet? Príliš mnoho nejasných otázek na nejaký "soud", hodnocení. Proste cirkus pokračuje.

285841

5.3.2013 9:59

Velezradil Klaus?

abuk 88.?.?.?

Vladimíre, ten článek se ti moc nepovedl a nebo až moc Klausovsky povedl.

285843

5.3.2013 11:13

na Klause s krumpacem

valda 212.?.?.?

Kdyby jste vcera sledoval Hyde Park s ustavnim pravnikem ,tak by jste mozna nabyl jineho dojmu.Tech precinu bylo u Klause bylo dost.Je fakt je neni to nic platne,krivost toho cloveka narovna jen truhla.

285848

5.3.2013 11:47

Klausa nemusím...

Em 213.?.?.?

Klausa nemusím, i keď jeho názory na EU sa mi celkom pozdávajú (za čo ho aj riešia), ale sledovať toho ublíženého spratka, čo svojmu otcovi Jiřímu, nesiaha ani po kotníky, je fakt zážitok! Slušným ľuďom by to však malo byť jedno, keď sa chazari medzi sebou je.ú, bude sa...

285850

5.3.2013 11:47

Jaký je rozdíl u státníka mezi velezradou a veleškodou?

HUJER 85.?.?.?

Velezradil, nebo veleškodil? Klaus od počátku své politické kariéry vědomě veleškodil občanům ČR. Byl to přece on kdo podepisoval kruponové knížky, kdo vychvaloval maxikruponistu Koženého a posvětil jeho zhoubné dílo: "Ještě více takových Kožených"! Od samého začátku své transformaci ekonomiky se "bál" mluvit o restauraci kapitalismu.. On jen chtěl nastolit tržní ekonomiku z níž budou mít prospěch všichni. To co mu vytýkají senátoři je už jen "třešnička na dortu". Co korunuje jeho celoživotní zhoubné dílo v neprospěch těch jimž přísahal, že je bude chránit. Nikdy to neměl v úmyslu; fauloval po celý svůj život.Podle toho co mu okolnosti dovolily; Napřed jen ve sportu, později ve všem svém politickém konání.

285851

5.3.2013 14:08

Modrá Nečasova, nikoli Klausova, amnestie.

čěf 94.?.?.?

Není to Klausova amnestie, ale Nečasova. Klaus ji jen sestavil, ale zodpovědná za ni je vláda. Ústava to říká jednoznačně:
Čl. 54.3 Prezident republiky není z výkonu své funkce odpovědný.
Čl. 63.1 Prezident republiky dále j) nařizuje, aby se trestní řízení nezahajovalo, a bylo-li zahájeno, aby se v něm nepokračovalo, k) má právo udělovat amnestii.
Čl. 63.3 Rozhodnutí prezidenta republiky vydané podle odstavců 1 a 2 vyžaduje ke své platnosti spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády.
Čl. 63.4 Za rozhodnutí prezidenta republiky, které vyžaduje spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády, odpovídá vláda.
Čl. 68.1 Vláda je odpovědna Poslanecké sněmovně.
Čl. 2.1 Lid je zdrojem veškeré státní moci; vykonává ji prostřednictvím orgánů moci zákonodárné, výkonné a soudní.

Tedy: Za ústavu je zodpovědný parlament, který ji schválil - president v souladu s ní amnestii navrhl a sestavil – premiér ji podepsal a je za ní odpovědný – a to osobně, protože ji neprojednal na vládě – odpovědný je parlamentu – a parlament je odpovědný nám (lidu). A my (velká televizní rodina Nováků) jsme si ty politiky zvolili.
Pokud se politici najednou diví, jaké hlouposti v ústavě schválili (neodpovědnost presidenta; může kdykoli, i bez důvodu, odvolat vládu; nemá žádnou lhůtu pro jmenování nové vlády; může pověřit sestavením vlády po druhé tutéž osobu, které se to na poprvé nepovedlo; naopak může vítězné straně tento pokus vůbec neumožnit; může jmenovat předsedou vlády vlastně kohokoli bez ohledu na výsledek voleb, aj.), jedinou správnou jejich reakcí by bylo ústavu upravit, a ne vykládat jako právník Pithart, že ústava to či ono takhle nemyslela, že je nutno ji vykládat (!) v kontextu atd.
Pokud my (voliči) chceme jiné politiky, musíme je začít vybírat podle toho, co říká a hlavně co dělá, a ne podle toho, zda je fešák, nosí pěkné kravaty, imponuje dvoumetrovou postavou, umí rychle mluvit, nemá bradavici ap.
Ostatně soudím, že je na čase, aby tato oktrojovaná ústava byla nahrazena novou, sestavenou za široké účasti odborníků a veřejnosti, a schválena Ústavodárným shromážděním, které by poté vyhlásilo nové volby a samo se rozpustilo. Ale to bychom my (občané) museli chtít a něco pro to dělat.
Celkový umělecký dojem senátorské žaloby: Velezrádci (Evropský „Stabilizační“ Mechanismus, Lisabonská smlouva …) volají: chyťte velezrádce, ať v tom nejsme sami.

285866

5.3.2013 14:50

Ono jim to dojde !!!!

Milan Křivka milan (tečka) dubovka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Všichni si myslí, že Václav Klaus za více jak 20 let přináší do naši splolečnosti jen to špatné. Podle mého názoru je to právě naopak. Je to jediný schopný podotýkám schopný jedinec, krerý ví co říká , ale hlavně konná.Je jenom škoda, že takových Václavu není a nebylo více. Nemá cenu dnes psát co udělal dobře a co špatně. Jenom mu přejí ,aby se znova pustil do politiky a těm chytrým jako jsou Sobotka, Škromach, nově Dinsbier Nokamura a v pozadí Antl a spol. ukázal že jejich blábolení je na h. A ostatním lidem v této zemi doporučuji starejte se hlavně o sebe,nezávidtě schopnějším a sami něco proto udělejte ,uvidíte, že i to jde.A taky novináři dělají z každého prdu velký problém,ale to patří k jejich práci ,ale zase jsou v tom peníze. Tak se všichni držte a už konečně začněte myslet sami. Milan Křivka [chechtot]

285868

5.3.2013 16:35

RE: Ono jim to dojde !!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285868

Taky se více přikláním k verzi, že Klaus má úroveň a ti co ho špiní a žalují jsou ubožáci nesahající mu ani po kotníky. Už jako dítě si pamatuji jak jako jediný v poslanecké směmovně Václav Klaus něco dělal a pracoval tam.Ostatní většinou četli noviny , spali nebo dokonce chastali. I kdyby byl VK mafián, zloděj atd, tak si více vážím mafiána na úrovni než těch ubožáků kteří štěkají jako prašiví hafani a posluhují větším korporátním a otrockým zájmům EU.
Až jednoho dne budou v Papa Songs běhat evropské jídlonošky pojídající sami sebe v podobě "mýdla" tak teprve potom náš zadek pozná středověk, a Václav bude proti tomu svatej hrdina a bojovník za svobodu.....

285873

5.3.2013 22:36

RE: Ono jim to dojde !!!!

PH72 80.?.?.?

Reakce na 285873

Zato vám to prostě nedojde. Je smutné, že ještě i nyní po takových letech a po všem, co jsme již viděli a slyšeli, někteří nevidí, co je tohle za psychopata. Pokud něco dělal, tak pro sebe (v tomto případě asi zejména pro ukojení ega), pokud brojil proti EU, tak pro ukojení svých choutek a odlišení se, v žádném případě ne pro ty ovčany blbečky. Pokud se pořád a ještě stále najdou mezi námi tací, kteří budou tohoto grázla omlouvat (a dokonce za něho držet hladovku, chachááá), tak si zcela zasloužíme všechnu tu sebranku, která nás od listopadu vede plnou parou do hnoje a která vytvořila tento zrůdný pseudostát, který po obyčejných (a zejména poctivých) občanech plive a hovada chrání a krmí.

285893

5.3.2013 18:31

cosi na tom bude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vlastimil (tečka) kornas (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Ovšem je mi diné,že by se mezi soudci nenašli 3,kteří by se na ústavní soudce hodili.
Dále není možné jinak prezidenta popohnat jinak k spravedslnosti než takhle,že nejmenoval soudce i když to měl nařízeno soudem.
S tím otálením podpisů do socialistických institucí EU je to asi v pořádku stejně jako s amnestií,za kterou prezident jen navrhuje a není za ní zodpovědný,na rozdíl od premiéra a vlády-v tomto případě se brečí na špatném hrobě.

285880

5.3.2013 22:06

Nevím pochopitelně jestli to je velezrada

Kosk 37.?.?.?

ale z uvedeného by mi na to nejvíce seděla ta amnestie. Její zvláštní rozsah, který osvobozuje valnou většinu největších ekonomických grázlů nebude náhoda. Bude to s pravěpodobností hraničící s jistotou záměr. A tak to je potom, v mých očích velezrada.

Na jejich obětech, na zbytku obyvatel, na těch 10 dolních milionech... Ještě si snad někdo myslíte, že tu je právní stát? Že tu je, nebo byla někdy demokracie? Že je spravedlnost slepá? Že snad máte nějakou šanci na pravdu a lásku? U mě tohle byla poslední kapka. Už jsem přesvědčen zcela a nevývratně, že jsme jen a pouze mafiánský stát.

Ukazuje na to i fakt, že právě touto částí se nebude ten soud zabývat. Nemohl by to totiž tak snadno zamítnout jako nějaký podpis pod jmenováním soudce etc. Uvidíte že ty ostatní důvody tak dopadnou.

285890

5.3.2013 23:21

český práskač

fohat 194.?.?.?

a švýcarský vlastenec...aneb,když dva dělají totéž,není to totéž,do doby,kdy upravicovaný Čech ve Švýcarsku se zachová,jako doma a švýcarský soused ho práskne...ale nějak to v tom UPRÁSKANÉM Švýcarsku lépe klape,že? To jen poznámečka k těm reakcím na téma ubozí práskači a zbabělci,co podali oznámení na Klause...

285894

5.3.2013 23:47

klaus je nevinný

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

není možné ho z čehokoli co se stalo po revoluci vinit protože je to psychopat který si vůbec neuvědomuje důsledky svého jednání pokud se takový člověk dostane do nějaké řídící funkce stává se velmi nebezpečným sobě i okolí
udělat klause ministrem premiérem či prezidentem je jako dát mentálně retardovanému člověku do ruky nabitou zbran
klaus měl zůstat bezvýznamným úředníčkem nebo měl být "povýšen" nikoli na politika ale na pacienta psychiatrické léčebny
na druhou stranu jeho kroky vždy směřovaly k likvidaci národního státu základů měštanské společnosti a měštanské morálky (s čímž se jeho příznivci kteří se často s těmito hodnotami ztotožnují racionalizují tím že tvrdí že za to může tzv."havel" tedy kladeč věnců který ty cíle občas podpořil kváknutím do médií - zcela logicky protože intelektuálové nikdy moc s buržoazií kamarádi nebyli) čímž se v mých očích částečně rehabilituje takže já říkám táhni klausi a tu žalobu považuji za šaráda s předvídatelným výsledkem [mrknutí jedním okem]

285896

6.3.2013 1:55

Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Klaus by měl být především "souzen" za ekonomické zločiny spojené s privatizací,za financování ODS / milion daňového úniku /, za opoziční smlouvu / "zabetonování" korupčních praktik na všech úrovních! / , podvody na voličích a mnoho dalších protiprávních a nemorálních skutků!
Ve funkci prezidenta už si jenom "honil" ješitné triko!
Nakonec prezident nemá v Česku takřka žádnou mocenskou roli.
Amnestie, která je mu dávána za vinu,spolupodepsal Nečas,takže když je jeden "ptakopysk" z ODS právně popotahován, tak musí být obviněn i druhý modrý gauner,který si myslí, že může všechno!
Je zde jasná dělba moci a také právní odpovědnosti.
Žaloba za velezradu bude jistě dobře projednána a i když si nemyslím,že bude Klaus shledán vinným,jistě samotné projednávání jeho nepravých skutků, bude na jeho ješitnost dobrou a správnou medicínou! To má za všechny ty "sviňárny", které napáchal a také za jeho "špinavé" a kšeftařské volby, kdy byl zvolen za velmi podivných okolností prezidentem! Jenom vzpomenu, jak sviň@ák Langr při prezidenstké volbě vyhrožoval Bursíkovi, že když nepodpoří Klause, půjde "sedět" a to viděl celý národ v televizi!!! Klaus má hroší kůži, takže když teď dostane jenom trochu přes "krupón" , tak to bude výchovná a blahodárná lekce! Žádné právní dogma to není a také žádný vliv rozhodnutí ÚS mít nebude! Klausíček už teď pěkně splasknul
a půjde s ostudou z Hradu do pryč! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

285904

6.3.2013 4:45

RE: Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 285904

>Klaus by měl být především "souzen" za ekonomické zločiny
>spojené s privatizací,za financování ODS / milion daňového
>úniku /, za opoziční smlouvu / "zabetonování" korupčních
>praktik na všech úrovních! / , podvody na voličích a mnoho
>dalších protiprávních a nemorálních skutků!

>Ve funkci prezidenta už si jenom "honil" ješitné triko!
Ano, Klaus by mel byt predevsim souzen za ekonomicke preciny.
Ano, coby prezident si uz jen?! "honil jesitne triko".
Ano dotretice i za nasledujici nazor.
(A v nem navdavkem taky prikyvuji nad
>"titulem" modry gauner.
Ten je velice prilehavy.)

>Amnestie, která je mu dávána za vinu,spolupodepsal
>Nečas,takže když je jeden "ptakopysk" z ODS právně
>popotahován, tak musí být obviněn i druhý modrý
>gauner,který si myslí, že může všechno!

>Je zde jasná dělba moci a také právní odpovědnosti.

285910

6.3.2013 19:42

RE: Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta

Mordechaj Belzebul 89.?.?.?

Reakce na 285904

Jen malou poznámku. Ten sviňák Langer neříkal Bursíkovi, že půjde sedět pokud nebude volit Klause. Ale: "... kolik lidí půjde bručet". A to v kontextu pokud Klaus nebude zvolen... A to už dává smysl, ne?

285943

6.3.2013 3:38

Úhel pohledu

haban 89.?.?.?

No z hlediska EUforie to "vlastizrada" určitě je [smích]

Záleží jen na tom, kdo je kdo, a s čím identifikuje.

Okanomura mívá zajímavé názory, ale todle asi nedomyslel. Když jsem to četl poprvé, tak mě napadlo, že ho do toho navezli nebo přizvali, aby ho potopili.

285908

6.3.2013 5:34

Nadine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Jenom pridam, ze Klaus je obdivovan obycejnyni severoamericany, diky jeho mnoha proslovam na UN a EU. Velmi critizoval, varoval proti EU a byl posledni president to podepdat, kdyz nemel nikde podporu a byl pod velkym natlakem. Taky velmi kritizoval nastolovani Noveho Svetoveho Radu a odhaloval jeho planovani. Jeho mnohe proslovy a prednasky jsou na You tube. Take sel proti proudu ohledne histeriji o oteplovani. Uskodil na zacatku, ze nechal Cesko rozkrast a rozdelit od Slovenska. Jakkoliv bankeri prisli vladnout a dulezita strediska jako media byly vykoupeny bankerskymi cleny toho kmenu. Ti jako v kazde jine zemi vybiraji lidi do vlad a presidenty a obycejni lide nerozhoduji. Ta cela "elita" ma v planu znicit tradicni Evropu, prestehovaly podniky do Asije tak jak z Ameriky. Ale to uz vetsina lidi vi, ze ta elita,Jesuits nastoluje NSR a novy president bude pod jejich kontrolou, tak jak obycejni obcane. On jim jiz libe boty.

285911

6.3.2013 9:26

Je to fraska.bohuzel.

valda 212.?.?.?

Nekdo by to Klausovi namydlit mel.Ale kdyz vidim jak dopadli komunisticke pohlavari,tak pochybuju ze ceske pravo na to ma a chce to udelat.Jak rikal rusky klasik:a soudci jsou kdo?!

285916

6.3.2013 21:29

Vaclav Klaus – Patron zlodeju a podvodniku Ceske republiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Tento pan, stale jeste prezident, je a byl vzdy expertem na to jak se zajistit z verejnych statnich penez. Jiz od dob svych studii po svete, kdy byl za totality v pohode na statnim payrollu, v tom umel chodit. Nikdy sice pro zadnou soukromou firmu nepracoval, ani nepodnikal, vzdy zil z verejnych penez, ale neustale mluvil o penezich a trznim hospodarstvi. Pritom ve spolupraci a s podporou tzv. pravice, korupce, kriminality, vexklackymi mafiemi, atd. nechal "uspesne" rozkrast stat.
Po presprilis dlouhem vladnuti patrona zlodeju a podvodniku zustava Cesko jako podvedena, zaprodana, rozkradena, zkorumpovana, zadluzena a zdivocela zeme. Ano, pan Klaus vzdy dobre mluvil (a stale jeste mluvi), ale jeho ciny byvaji opakem jeho retoriky. Hlavne nasledky jeho napachanych skod jsou pro celou zemi naprostou katastrofou. Jenom na jeho fikane amnestii, kde zameta pripady mnoha tunelu z doby jeho privatizace, je krasne videt jak jim byl narod podveden. Je naprosto jasne, ze za takove dlouhe vladnuti Klause bude Cesko pykat.
Ze dlouhodobe selhani pana Klause v ceske politice (udajne jako sluzebnika pro ceskou spolecnost) pan editor Zvedavce nevidi, ani proti nemu nechce podnikat sebemensi napravu, zustava prozatim pro ctenare Zvedavce nezodpovezenou otazkou.

285949

7.3.2013 8:13

Když není na chleba, tak aspoň hry...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ANo, velezradil a vlastizradil, ale ne teď - zhruba od kupónové privatizace a svého "útěku před právníky" už mockrát, za nadšeného aplausu a podpory těch, co mu dnes vrážejí kudlu do zad. Je to jen divadlo, podle zásady chléb a hry, a když už chleba došel, tak obětují bývalou velkou politickou figuru, aby uchlácholili nasraný dav. Tady ho máte a kopněte si. Má vzniknout dojem, že se něco podstatného děje a že nastaly ty velké změny, po kterých všichni volají. Takové upuštění páry. Jenže, podobných a horších velezrádců je plná vláda ČR, obě sněmovny parlamentu, soudy, státní úřady...

285966

7.3.2013 8:37

Tak vypadá velezdrádce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Myslím si, že v našem zkorumpovaném státě, na politickou objednávku zrádcovské kliky poplatné Bruselu, bude Klaus odsouzen a německá, česky píšící média budou ukazovat Klause jako příklad velezrádce...

Na televizní obrazovce se ukáže záběr bývalého prezidenta a zvučný hlas moderátora řekne: Ano, to je (velezrádce) Montag - promiňte, vlastně Klaus. Jenom robotický ohař, který by velezrádce uštval a nakonec usmrtil otrávenou injekcí, aby se dav poslušných občanů dočkal své oběti, bude vypadat trochu jinak a k usmrcení velezrádce dojde jen v symbolické rovině.

285967

10.3.2013 23:10

Quo bono ??

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

tedy urcite ne ceskemu cloveku ... stalo to miliony nektere pochytat, usvedcit a ulozit, ted to bude stat dalsi - miliony o ztratach vseho druhu nemluve.
Amnestie - proc ne - ale takhle ! naplno a bez zvazeni nasledku, pripravy systemu o postarani o propustene - tedy alespon ty, kteri si nenakradli miliony (miliardy) a ted nemaji kam by hlavy slozili.
Nenabizi se otazka tucneho podplatu od osvobozenych bilionaru ?
OPRAVDU SI MYSLIM, ZE TO SE TEDY PANU KLAUSOVI NEPOVEDLO, prestoze jsem cenila mnoho jeho predeslych rozhodnuti, tak tohle by melo mit vaznou dohru.
Jeymila

286161

Příspěvků: 63

05.03. 01:52  Souhlas
05.03. 10:24  RE: Souhlas
05.03. 16:03  RE: Souhlas
05.03. 21:17  RE: Souhlas
05.03. 22:26  RE: Souhlas
05.03. 23:54  ale to je utopie , tak reál je jiný
06.03. 01:26 slak  RE: ale to je utopie , tak reál je jiný
10.03. 23:04 Jeyvmila  RE: Souhlas se souhlasem
05.03. 01:58  Nechť rozhodne Ústavní soud
07.03. 17:18 Integrale  RE: Nechť rozhodne Ústavní soud
07.03. 19:03  RE: Nechť rozhodne Ústavní soud
05.03. 02:49  Velezradil Klaus?
05.03. 03:48  Zradil
05.03. 11:19 korutan  RE: Zradil
05.03. 16:48  RE: Zradil
05.03. 17:01 Našinec  RE: Zradil
06.03. 17:43 korutan  RE: Zradil
06.03. 20:18 aristokrat  RE: Zradil
05.03. 03:57 Satanist  Nepopiratelnej fakt je
05.03. 06:25 p.  RE: Nepopiratelnej fakt je
05.03. 17:36 Satanist  RE: Nepopiratelnej fakt je
06.03. 01:21 p.  RE: Nepopiratelnej fakt je
06.03. 01:31 p.  RE: Nepopiratelnej fakt je
06.03. 12:54 dimenza  RE: Nepopiratelnej fakt je
06.03. 22:17  RE: Nepopiratelnej fakt je
05.03. 04:39 fohat  v životě by mě nenapadlo....
05.03. 07:12 Erwin  Připadá mi to
05.03. 18:00 dub  RE: Připadá mi to
05.03. 07:18 Ellis  Klausova mafie pokračuje dál....
05.03. 07:46 Tleskot  Vlastizrady a velezzrady
05.03. 18:35  RE: Vlastizrady a velezzrady
05.03. 07:51 MoUdrostrak  Amnestie byla korunovací úmyslně z/ničené země a úmyslně z/ničených existencí oVčanů
05.03. 08:27  Lubomír Zaorálek v parlamentu o státní mafii. V zasedací síni bylo poloprázdno, pravicující demograti odešli.
05.03. 08:34  Velezrada je v tomto podání fraška
05.03. 10:32 Emil Robot  RE: Velezrada je v tomto podání fraška
05.03. 09:01 Heriot  Nejlíp to vystihl profesor Keller
05.03. 13:45 RomanTička  RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller
05.03. 13:48 oijkio  RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller
05.03. 16:15 RomanTička  RE: Nejlíp to vystihl profesor Keller
05.03. 09:07 osa x  Kroniky temna , díl 4. , str. 1244
05.03. 09:42 ppppp  začínám mít zkušenost
05.03. 09:59 abuk  Velezradil Klaus?
05.03. 11:13 valda  na Klause s krumpacem
05.03. 11:47 Em  Klausa nemusím...
05.03. 11:47 HUJER  Jaký je rozdíl u státníka mezi velezradou a veleškodou?
05.03. 14:08 čěf  Modrá Nečasova, nikoli Klausova, amnestie.
05.03. 14:50 Milan Křivka  Ono jim to dojde !!!!
05.03. 16:35  RE: Ono jim to dojde !!!!
05.03. 22:36 PH72  RE: Ono jim to dojde !!!!
05.03. 18:31  cosi na tom bude
05.03. 22:06 Kosk  Nevím pochopitelně jestli to je velezrada
05.03. 23:21 fohat  český práskač
05.03. 23:47 aristokrat  klaus je nevinný
06.03. 01:55  Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta
06.03. 04:45  RE: Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta
06.03. 19:42 Mordechaj Belzebul  RE: Je rozdíl mezi Klausem v politice a potom ve funkci prezidenta
06.03. 03:38 haban  Úhel pohledu
06.03. 05:34  Nadine
06.03. 09:26 valda  Je to fraska.bohuzel.
06.03. 21:29  Vaclav Klaus – Patron zlodeju a podvodniku Ceske republiky
07.03. 08:13  Když není na chleba, tak aspoň hry...
07.03. 08:37  Tak vypadá velezdrádce
10.03. 23:10 Jeyvmila  Quo bono ??

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 844