Diskuze k článku

Případ „bestie“ z Frenštátu pod Radhoštěm

Příspěvků 91

28.2.2013 16:27

Všichni

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

mají při hodnocení jasno, ale nikdo se neptá - proč? Kolik z nás už tato doba semlela a ještě semele? Jedno je jisté, alespoň ty dvě hezké děti tam neměly být.

285563

28.2.2013 16:38

RE: Všichni

pɹɐʍoɔ snoɯʎuouɐ 213.?.?.?

Reakce na 285563

Děti si splatily svůj karmický dluh. Už když se sem rodily, věděly, že zde budou jen chvíli.

285565

28.2.2013 20:00

RE: Všichni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285565

byla bych pro, abyste vy za takové hloupé žvásty se odebral taky splatit svůj karmický dluh, že se nestydíte

285583

2.3.2013 22:25

vězenská planeta

Adam.. 94.?.?.?

Reakce na 285565

Tohle je vězenská planeta kde existuje čas..ten ve vesmíru neexistuje,takže se nepohneš nikam pokud se vůbec nepohneš jinam.

285645

3.3.2013 10:09

RE: vězenská planeta

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 285645

Adame, čas funguje všude, kde existuje hmota. Vznik hmoty je PODMÍNĚN existencí času. V době, kdy nemáme těla, tak samozřejmě existujeme v bezčasovém prostředí = v informačních polích v podobě energetických balíčků - egregorů. A tyto egregory se pohybují ve zdvojené závislosti - jednak na vůli skupin lidí nebo jednotlivců, druhak na vnitřní kapacitě egregoru a jeho pozici ve vrstvách tzv. "fyzikálních sil".
Asi je pro mnoho z vás obtížné přijmout fakt, že si budete muset během nějaké doby přejmenovat mnoho "technických" výrazů na takové, které odpovídají jejich vztahu k množinové podobě skupiny lidí. A to jak těch živých, tak i těch, co zrovna tělo nemají. Informační pole napájíme svou emoční energií. Její složky známe jako magnetizmus a elektřinu, obě složky mají mnoho vyjadřovacích podob.
Většině lidí k pochopení pomůže otevření "Pandořiny skřínky" ve skutečném obsahu toho, co media označují jako "Iránský jaderný program".
...a na to si holt ještě musíme počkat, pronikání nových objevů ve fyzice musí postupovat souběžně s proměnou světového finančního hospodářství. Čekáme na to, až se hoši od peněz dovtípí, že "letící úrok" ze státních dluhů lze rozdat lidem v podobě vrácení daně z nezdaněné práce strojů. Tak totiž státní dluh vznikl. Nákup stroje neodpovídá zdanění práce tolika lidí, které stroj nahradil. Ale to vystudovaní ekonomové nevědí, mají nacvičené "klapky v myšlení".
Račte si znovu přečíst, jak by měl fungovat "Základní příjem"...
http://www.nejsmeovce.cz/books/view/2

285670

3.3.2013 23:34

RE: vězenská planeta

pɹɐʍoɔ snoɯʎuouɐ 213.?.?.?

Reakce na 285670

Tleskám, konečně vidím po dlouhé době někoho, kdo je 100% probuzený a snaží se PRAVDU šířit déle!! Jen škoda, že některým lidem nelze otevřít oči, jak jsou do matrixu zažraní...

285715

21.3.2013 11:27

RE: vězenská planeta

lobogo 178.?.?.?

Reakce na 285670

pardon...ale základní příjem nebude fungovat nikdy a to z jednoho důvodu: způsobilo by to rozsáhlou migraci lidí právě do toho státu kde by to vzniklo, ve francii o tom uvažovali v 50. letech ale z tohoto důvodu to zamítli

286812

21.3.2013 16:32

RE: vězenská planeta

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 286812

nene, občanství se nestěhuje, není důvod přibírat žrouty. Shoda občanství s národností je přirozenou podmínkou. Musíš to trochu nastudovat a přijít s nápadem, a ne s dementi - takových je všude dost, takže lobogo, vážený..
V Emirátech můžeš pracovat, ale když práci ztratíš, máš jen měsíc na prodej všeho co tam získáš - a odchod. Bez pardonu. A je jim jedno kam.
..někdy se ta humanitární předposranost (starost o vychcánky) trochu moc přehání...

286834

21.3.2013 17:35

RE: vězenská planeta

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286834

aháá takže nějaká nová obdoba fašizmu no nebudu tvrdit že jsem to netušil [smích]
kdo tiskne peníze ten rozhoduje o tom kdo má právo kde bydlet to je ta pravá svoboda

286842

21.3.2013 23:28

RE: vězenská planeta

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 286842

..šmarjá józef, nejde o tisk peněz. Přešlápněte si, problematika je jinde než vaše myšlenkové pochody...

286867

2.3.2013 17:07

RE: Všichni

Else 85.?.?.?

Reakce na 285563

Přesně tak!
Kdo seje vítr - sklízí bouři...Slovo „exekuce“ dnes děsí i lidi, kterým žádné zabavení majetku nehrozí. Protože příběhy lidské bezmoci a často krajní nespravedlnosti vyvolávají otázku: A co když se to jednou stane i mně? Víte, jak to také může dopadnout - když už je útlak správní mafie a nepochopení neúnosný u člověka s oslabenou psychikou? A o tom nás media neinformují.
Musíme se obávat dalších následovníků, které nám vláda nespravedlnosti, zlodějských mafiánů atd. pro budoucnost připravuje.

285623

28.2.2013 16:37

Případ „bestie“ z Rožnova pod Radhoštěm

V.Vaněk 83.?.?.?

Dobrý den pane Blažku, předpokládám, že jste synem mediálně nechvalně známé "bestie", tedy si i myslím, že to s obhajobou nebudete míti lehké. Abych řekl pravdu, tak si Váš příspěvek mohu vyložit 2. způsoby. 1. Je to z větší části lež, protože se snažíte očistit svoje rodinné jméno a docílit, aby se na Vaši rodinu nekoukali jak na ty "Bestie" - ale nevím proč, asi ze zkušeností s lidmi, státem, systémem věřím variantě 2. Jste zoufalí, zničený, stresem decimovaný člověk, který bojuje s větrnými mlýny....

Média, obce(stát) a volení zastupitele + hloupý lidé= smrtelná kombinace pro naše děti a budoucnost. Nemá smysl o tom polemizovat, pokud je vše pravda, přeji Vám hodně štěstí v tomto boji + sílu a nervy

285564

28.2.2013 16:55

Nevšední pohled na tuto frenštáckou událost

Ferda Brablenec 85.?.?.?

přináší pan Peňaška z Olomouce, jeho myšlenky jsou zpracovány v tomto článku:
http://www.diskuteri.eu/clanek/terorismus-priciny-a-dusledky-768-vnh

285566

28.2.2013 17:38

ludska hlupost ∞

Унексист 62.?.?.?

Je mi luto pana Blazka, ktoreho do sraciek dostala banda hlupych curakov. Viem velmi presne do akych existencnych zufalych podmienok ho dostali.

Tiez byvam v panelaku s bandou hlupych curakov, ktora ma v hlave vypratane a tiez nedavno chceli vziat uver a uvalit bremeno dlhu aj na tych, ktori s tym kategoricky nesuhlasili. Vdaka tomu ze okrem toho ze su hlupi, su aj lenivi, nakoniec z toho vzislo a na dalsej schodzi uz bolo na fonde dost penazi.

Co si to vobec niekto dovoluje z pozicie vacsiny praktikovat tento fasizmus na inych?

Hlavne ze kazdu chvilu (ked kritizujem banky, uvery, uroky)mi nejaky magor povie, ze ved ma nikto nenuti brat si uver. Ze evd to je to dobrovolne. Ale to ze nas v kuse zadlzuje bez vedomia a dovolenia mafianska banda ktora si vravi vlada, to akosi ti magori netusia. A to nie je vsetko. Zadlzit proti Vasej voli Vas moze aj banda curakov s ktorou byvate pod jednou strechou a vobec ich nezaujima ten druhy. Tak preco mna by mal teraz zaujimat ten, kto to vlastne v pociatku z titulu svojej hluposti a drzosti zavinil? Je mi luto skutocnej obete, ktorou je pan Blazek.

285568

2.3.2013 19:10

RE: ludska hlupost ∞

předseda 91.?.?.?

Reakce na 285568

Jako předseda samosprávy v BD jsem vždy dbal na to, aby zvýšení plateb do fondu oprav (v podstatě se to týká i úvěrů) odsouhlasili všichni a ne jen většina.
A všem jsem zdůrazňoval, že je sice pěkné mít zmodernizovaný panelák, ale pokud by jen jeden družstevník měl kvůli tomu navýšení plateb přijít o střechu nad hlavou, tak to nestojí za to. Radši počkat, dospořit, a pak vzít menší úvěr nebo na delší dobu a pod.

Dnes platíme do FO jen 28,-Kč/m2 a máme kompletně revitalizovaný dům (nová střecha, zateplení stěn, nová okna, zasklené a zateplené lodžie atd.), na druhé straně topení v podstatě nezapínáme (některé trubky vedení do vrchních pater jsou teplé, takže toto stačí!). FO za 80m2 platíme jen 2240,-Kč, tj. cca 90,-Eur.

285633

5.3.2013 15:01

RE: ludska hlupost ∞

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 285633

No to je ale celkem slušný odvod do FO na to, že jej schválili všichni. My platíme asi 1600/měs, ale jen díky většinovému hlasování. Kdybychom platili podle hlasování všech, viděl bych to tak max. na 1000 Kč/měs.

285869

12.7.2019 4:16

RE: ludska hlupost ∞, přesně tak, díky Bohu jsou ještě normální lidi, který to vidí jak to je

Marti 37.?.?.?

Reakce na 285568

Souhlas

372470

28.2.2013 18:18

Činy šílencovy

J. Hruška 79.?.?.?

jsou vždycky z jeho hlediska rozumné a přiměřené. Je pravdou, že kdyby se ten pán dostal včas do rukou odborníků, nemuselo to skončit tragicky, možná dokonce, že by dokázal přijmout život jaký je a být šťastný. Jenže když se člověk rozhodne prosoudit svůj majetek, těžko mu v tom zabránit. Někdy ho může rodina dát včas pod kuratelu. Jenže když ho rodina podporuje v jeho představách, je situace bezvýchodná.

285571

28.2.2013 18:27

Agenda

haban 89.?.?.?

Má to znaky "politické agendy".

- Hned po události ho media začala obviňovat z útoku.
- Ale policie ještě po 4 dnech tvrdila, že v tom nemá jasno.
- Media vysílala srdcerivné scény z pohřbu dětí.
(Což je hodně velká bezohlednost a surovost pro ty rodiče!)

Zajímavé je, že při té "meta-metanolové kauze", ve které údajně zařvalo 30 lidí, takové srdcerivné reportáže nebyly.

Nejspíš je to připravená kampaň na podporu exekutorů, a čekali jen na vhodnou startovací událost.

Už před časem některá online media radikálně omezila anonimní diskuse. Nečtu je, ale nejspíš tam lidi dělali to co říkají v hospodě. "Že když jim do bytu vleze exekutor, tak ho odstřelí".

Jenže uscpáváním "přetlakových ventilů" v diskuzích to neo-soudruzi ze Strakovky posrali ještě víc. Tlak v kotli teď bude už jen rychle stoupat. Což je na druhou stranu dobře. [smích]

Potvrzuje to hypotézu, že jejich vysoká "logická inteligence" je na druhé straně vykoupena katastrofální "sociální demencí".

285572

28.2.2013 19:12

RE: Agenda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 285572

>Potvrzuje to hypotézu, že jejich vysoká "logická inteligence" je na druhé straně vykoupena katastrofální "sociální demencí".

Len u niektorých populácií je to pravda, lebo inak obe sa dajú rozvíjať rovnako a naraz.

Inak súhlas, odstránenie týchto bezpečnostných ventilov privedie výbuch.

285578

3.3.2013 2:36

RE: Agenda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 285572

23.2.noviny Dnes interview s policejní psycholožkou Čírtkovou. Navrhuje, aby se problemoví jedinci preventivně zavirali do psychiatrických léčeben. Mnoźi se pocty lidi dlouhodobě nezaméstnanych, lidi po exekucich atd a ti by mohli byt do budoucna nebezpecni

285660

4.3.2013 10:56

RE: Agenda

haban 89.?.?.?

Reakce na 285660

Aneb další aplikace Presumpce viny.

Kdy se tomu, v čem žijeme začne říkat Fašismus?

285748

4.3.2013 13:17

RE: Agenda

Neznámý 91.?.?.?

Reakce na 285748

Šlo by to i logicky.
Měli jsme tady normalizaci. Dnešní době by se ted dalo říkat "abnormalizace". [oči v sloup]

285761

28.2.2013 18:51

To se nestalo v Rožnově pod Radhoštěm

..... 80.?.?.?

ale ve Frenštátě pod Radhoštěm. To jsou dvě různá města !!! Opravte si ten špatný titulek. [zmaten]

285576

28.2.2013 19:12

RE: To se nestalo v Rožnově pod Radhoštěm

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 285576

Díky, už jsem to opravil. [zahanbení]

285577

28.2.2013 19:36

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a čo teraz - je čas povstať - alebo ešte nie?

285579

28.2.2013 19:40

Je to produkt tehlé doby....

Nepolitik 89.?.?.?

Ať je to jak chce, je to produkt téhle doby. Vždyť je to jako za doby nájezdu plenicích kočovníku. Ukrást co se dá, nějací mrtví kolem se nepočítají, všude bezpráví, devastace a chaos.
Nevím, jak komu v uchu ladí heslo: Kapitalismus - budoucnost lidstva?

285580

28.2.2013 20:08

RE: Je to produkt tehlé doby....

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 285580

- Kapitalismus je utopie... hezká myšlenka, ale neralizovatelná

- Kapitalismus nikdy a nikde nebyl

- V jedné americké třídě učitel řekl: "Budu Vás teď hodnotit kapitalisticky. Když někdo dostane jedničku, jiným dvěma náhodně vybraným žákům upravím hodnocení následovně: těm, co dostali dvojku, snížím hodnocení na trojku; ti, co se horko těžko naučili na pěknou trojku, dostanou rovnou kouli. Přeji vám co nejvíce jedničkářů a pevné nervy, šibalsky se usmál učitel."

Děsím se doby, kdy podobná moudra budou kolovat po e-mailu.
Vlastně neděsím. Doba je pořád stejná, jen si z dlouhé chvíle vymýšlíme různé -ismy a pak je porovnáváme.

285584

28.2.2013 20:37

RE: Je to produkt tehlé doby....

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 285584

Ale že už se nám pěkně načítá ten seznam "Jak jste jenom v tom kapitalismu mohli žít?!", není-liž pravda? [smích]

- Permanentně jste byli pod dohledem exekutorů
- V obchodech byl jenom čínskej/polskej šmejd; na několikanásobně předražené zboží standardní kvality dosáhli hlavně příslušníci režimu
- vpodstatě zákaz vnitrostátního cestování (předražené PHM, MHD, VHD, rozbité silnice, dopravně-policejní represe)
- zaměstnání, potažmo celé směrování vašeho života, bylo většinou podmíněno a určováno dobrým kádrovým internetovým profilem na Facebooku
- úpadek zdravotnictví, sociálního zabezpečení
- ...

Ale už s těmi parafrázemi a paralelami raději skončím, aby se mi neudělalo výbušno od paneláku.
A ty, kamaráde, pomni na domněnku o pomněnce a taky na to, že Everything is alright. A kup si na sebe něco od Valentina. Žes o té značce hadrů neslyšel? Já taky ne, ale teď má PR na iDNES v podobě hlavní zprávy. A bude hůř. [mrknutí jedním okem]

285585

28.2.2013 20:57

RE: Je to produkt tehlé doby....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 285584

- Kapitalismus nikdy a nikde nebyl
[bliji]

Takže tato definice není splněna?
Kapitalismus je ekonomický systém, v němž jsou výrobní prostředky v soukromém vlastnictví a provozovány za účelem dosažení zisku.

Příště nelžete!

285587

28.2.2013 21:29

RE: Je to produkt tehlé doby....

Nikdo 89.?.?.?

Reakce na 285587

To jste tedy odpověděl k tématu. Jako, že jste se podíval z okna a svítilo slunce a řekl: nelžete.
Fakt dobrý. Ale žádný argument, co dobrého přinesl kapitalismus pro lidstvo? Asi řekl bych bídu, nevzdělanost, vysokou úmrtnost, sociální nepokoje, války a lidská práva pro nepracující menšiny jako cikány a indiány, to je tak asi všechno. Snad ještě AIDS a svrab, neštovice a děvky v různých převlecích.

285596

2.3.2013 17:12

RE: Je to produkt tehlé doby....

haban 89.?.?.?

Reakce na 285587

>Kapitalismus je ekonomický systém, v němž jsou výrobní
>prostředky v soukromém vlastnictví a provozovány za účelem
>dosažení zisku.

Jenže todle není už "Kapitalismus" ale "$-feudalismus".

285624

2.3.2013 20:59

RE: Je to produkt tehlé doby....

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 285624

jo a pres vsechen ...ismus jsme nastolili FEKALISMUS!!!!!
zejmena v cr [bliji]

285639

2.3.2013 16:03

"Kapitalismus" finišuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 285580

"... Úspěšní se začínají rvát o zbylou kořist i mezi sebou a v dramaticky se zmenšujícím prostoru pro systémový parazitismus se vynořují teroristické billboardy s nápisy „keynesiánská ekonomická teorie nefunguje“ a masy stále naštvanějších přítěží kasinového jánabráchystického kleptoimperialismu - nezaměstnaných a nepotřebných. Talmudické elity jim vzkazují s výsměchem zotročenému stále totéž – nemůžeš-li být zdrojem našeho zisku, nemáš-li nic zcizitelného – chcípni. Historie se stále opakuje, a to bez ohledu na to, jestli ji někdo zná, nebo jestli ji pochopil. Ve vzduchu se vznáší revoluce. Otázka je čí a jaká..."
Více zde:
http://www.outsidermedia.cz/Je-to-valka-tridni-val...

285617

28.2.2013 19:59

znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

vybijeme tři malé děti (nejstarší desetiletá a nejmladší dvouletá, necháme své spoluobčany uhořet? to je tedy divná logika a jestli jste příbuzný, jak tady kdosi naznačuje, tak aby se vás při tomto pohledu na věc, lidi báli. Potíže, pokud je to vůbec pravda, měl řešit jinak a i kdyby je nevyřešil nemůže se mstít. Bestie je jen mírné ba laskavé pojmenování této osoby. Vybil jedné rodině dvě malé děti,bestie je lichotka

285582

28.2.2013 21:48

RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

Nepolitik 89.?.?.?

Reakce na 285582

Každý to přece ví, že je to špatné. Ale je to produkt téhle doby. Nebýt těch skvělých okolnosti skvétající demokratické společnosti, tak se to nestalo. Ten člověk to udělal ze zoufalství, nikdo ho neobhajuje, ale je zde bohužel fakt, že to nebude poslední akce v téhle společnosti a je to jen otázka času. Dělal to jako to podle vzoru dnešních politiků, po mne potopa. Protože ta zrůdna zrůda, je někde jinde a to ve zde opěvované, skvěle demokratické kapitalistické společnosti, která nám připravuje světle zítřky a Tobě taky, taky na tebe dojde, neboj...

285597

28.2.2013 21:54

RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 285582

Každý je zodpovědný za své činy (krom mentálně zcela nezpůsobilých). Netřeba namítat, že člověk spáchající takový čin, lze být nazván bestií (osobně bych se tomu ovšem spíše vyhnul). Zároveň je však třeba studovat pohnutky, za kterých se v člověku zrodila "bestie". Řekl bych, že deviantní chování jistých lidí vedlo k vytvoření deviace u dalšího. Ten člověk v sobě zřejmě našel to nejhorší, co v něm bylo - dílem vnějšího tlaku, dílem vnitřní dispozice (indispozice?). Nezdravá společnost bude stále více produkovat takovéto "bestie" - jednání některých lidí zahnaných "do kouta" bude nepředvídatelné. Zdravá společnost nepředvídatelné chování slabších jedinců zásadním způsobem snižuje.

285600

4.3.2013 13:49

RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

haban 89.?.?.?

Reakce na 285600

>Řekl bych, že deviantní chování jistých lidí vedlo k vytvoření deviace u dalšího.

Mezi Buddhisty se říká, že se empiricky zjistilo, že tam kde nějaká komunita pravidelně medituje, tam se v okolí značně snížila kriminalita a další negativní jevy.

Což byl možná ve středověku důvod pro stavbu kostela v každé vesnici. Dokud katolická církev nezjistila, že musí mít buď štědrého sponzora nebo z oveček vydřít peníze na jejich údržbu a provoz, tak to nejspíš i fungovalo. I víra je postavená na osobnosti toho, kdo jí hlásá.

Určitě to platí i obráceně. Tam kde se na radnici a na úřady dostanou devianti, takovéhle "deviantní jevy" budou narůstat.

A historie nás učí, že to končívalo defenestracemi, povstáními, občanskými válkami....

O firmách to platí taky. V managementu se kdysi učívalo pravidlo "win-win". Dneska někoho deset let živíte placením různých pušálů a poplatků, a v okamžiku kdy máte problémy a nemáte na to, tak vám udělá exekuci! Přitom by prostě stačilo přestat neplatičům poskytovat služby.

"Stát" je v tomhle velkým vzorem. Udělá kriminálníka i z bezdomovce s rádiem.

Dokážete si to win-win představit mezi exekutoren a jeho obětí? To nemůže fungovat. Tenhle systém povede jenom do pekla dalších sociálních nepokojů. A už v něm jede, a je na něm závislých, tolik lidí, že to nepůjde zastavit.

V Americe prý zakázali Marihuanu hlavně proto, že potřebovali po prohibici nějak zaměstnat statisíce celníků a policajtů, kteří ji realizovali. Jinak by měli "sociální problém".

To řádění exekutorů je možná i způsob, jak se (j)elita snaží nějak "zaměstnat" to určité procento psychopatů ve společnosti, kteří by jinak škodili jim. To je pro ně horší, když občas zařve nějaký ten exekutor nebo pár dětí.

285763

28.2.2013 23:39

RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

Koci 90.?.?.?

Reakce na 285582

Vážení, píšete to celkem správně. Pan Blažek byl pouze zbraň, ale tu spoušť zmáčknul někdo jiný. Takhle to lze pochopit i právně, ale to by v tomto státě právo muselo existovat. Vžyť se denně vraždí z pozice "NATO" spousty nevinných, a my to bohužel financujeme všichni a raději se na to ani nedíváme.

285607

2.3.2013 21:28

RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?

zubr 93.?.?.?

Reakce na 285582

Ne, jen je nutno altuisticky trestat (zjednodušeně řečeno, OPAK přísloví 'nehas co tě nepálí'[mrknutí jedním okem]. Jinak ve společnosti zůstane převaha parazitů/deprivantů.
(podrobnější informace o a.t. a jeho klíčovém vlivu na stabilitu skupiny viz např. Koukolík, Mocenská posedlost, str. 231-242)

285642

28.2.2013 23:40

Terorismy po česku.......

Emil Robot 195.?.?.?

Vážení přátelé,nenechte prchlivosti cloumat svými majestáty..a raději se rozhlédněte okolo sebe,zda i ve vašem okolí nejsou lidé i vaší vinou,nebo jen lhostejností podobní "podivíni",abyste včas mohli takovým tragickým věcem předejít."Není kouře bez ohně".I já jsem si svého času koupil byt a zvolil zástupce do správy domu,patřícího členům našeho sdružení majitelů bytů.A za pár měsíců jsem nabyl přesvědčení,že jsem byt s radostí kupoval a záhy s ještě větší jej prodával.Protože se tam zásluhou naprostých pitomců nedalo žít.
Dnes se mezi sebou soudí kvůli placení a způsobu využívání příspěvku do fondu oprav,který je dnes 2 a1/2 větší,než byl původní nájem,placený městu.Staré babky tam bydlící,s hrůzou v očích a pláčem živoří v bídě a WC splachují pomejema z nádobí,jen aby ušetřily na poplatky.A věřím,že kdyby uměly rozšroubovat plynové potrubí,tak už se taková tragedie stala i v mém bývalém baráku.Upřímě řečeno,hned jsem věděl oč v tom Frenštátě šlo!!
A tyto případy budou mít různé podoby,ale rozhodně budou přibývat.Zoufalství některých starých,ale už i mladých lidí si nedovedete ani představit,začněte si na to zvykat a tohle byl jen začátek,protože situace,zoufalství a nasranost se bude prohlubovat....já vím,že se ta nasranost má směřovat k těm elementárním původcům naší dnešní "bídy",ale zoufalec zahnaný do kouta se ožene po tom prvním,který mu vleze do rány...

285608

2.3.2013 16:55

RE: Terorismy po česku.......

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 285608

Vážený pane, naprosto přesně napsaný, když jsem četl, že ho budou exekutoři stěhovat na zimní ulici kde ho nečeká nic než smrt v hrůze,tak jsem pochopil co ho hnalo.Okolí ho dohnalo k nenávisti k lidem, dítě nedítě ... bude to jen přibývat jak bude přibývat zoufalých lidí zahnaných do kouta.

285621

3.3.2013 22:41

RE: Terorismy po česku.......

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285608

Kdo je tím podivínem? Kdo to určí? Sama jsem "podivínka" - už jsem tady psala, že mám za sebou hodně nehezkou zkušenost ze vztahu. V momentě, kdy jsem tento vztah ukončila, rozdělilo se osazenstvo našeho domu na dvě půlky. Ta první, to byli ti, co si dali za cíl dostat se mi mezi nohy, když jsem už nebyla "hájená". Ta druhá půlka, to byly jejich manželky. Obě půlky svorně vůči mně nevražily, každá z jiných pohnutek. Osobně jsem toho názoru, že každé primitivní společenství potřebuje nějakého toho podivína, černou ovci, po které se všechno sveze. Každý z nás může být v určitém momentě svého života tím vyvrhelem. Připojila bych se k diskutérovi nade mnou a tu myšlenku dotáhla do konce. Nedopusťte, aby společnost, ve které se pohybujete, takto vytěsňovala jedince. Většinou jde jen o nepochopení, nechuť chápat. Každý z nás však může jít příkladem. I s tím rizikem, že bude také vytěsněn. Avšak v momentě, kdy je takových vytěsněných více, už nejde o jedince, ale o skupinu. A ta má v kterémkoli společenství rozhodně o něco (někdy o dost) lepší pozici. [smích]

285711

4.3.2013 3:50

...dostat se mi mezi nohy...

Janecek 24.?.?.?

Reakce na 285711

Poslyste pani, delate docela zajimave eroticke vyroky. Jestli jste jeste k cemu tak bych mozna uvazoval Vas blize poznat. Tedy vase prezdivka o zachovalosti nevypovida avsak uvazuji, ze takove vyroky zadna zenska nedela pokud je ji pres ctyricet. Predem se omlouvam za svou zvedavost a naivitu.

285732

14.3.2013 23:30

RE: ...dostat se mi mezi nohy...

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 285732

jestli jste se nepřehlédl, tak A je bez čárky a je rozdíl mezi starou bÁbou a pěknou bAbou

286332

14.3.2013 23:46

"... tak bych mozna uvazoval Vas blize poznat."

yoker 109.?.?.?

Reakce na 285732

To bude nejspíš nějaký psycholog. Možná Hubálek. Oni už jsou prostě takoví.

286334

28.2.2013 23:41

pockejte na vysledek vysetrovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Mlcte! Nic neni omluva pro zabiti nevinnych lidi!Pockejte az co prokaze vysetrovani,ale do te doby radeji mlcte!

285609

2.3.2013 15:39

RE: pockejte na vysledek vysetrovani

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 285609

Pisateli,jenž si přejete zůstat v anonynitě,jaké vyšetřování máte namysli,nějaké takové oficiální,kterých se tu pořát provádí 3 prdele a nic se nikdy nevyšetří,anebo se raději vyšetřovací tým "včas"rozežene.Přeci nevěříte tomu,že někdo bude hledat příčinu této tragedie.Určitě by poukázala na mizérii v práci a lhostejnost všech stran,které tomu mohly včas zabránit.Navíc,značnou část národa vůbec nezajímá,jak si "socky"mezi sebou dělají pořádek.
Ten nešťastník bude prohlášen za pomatence a lidem se doporučí dávat si pozor na každého domělého podivína,který jak praví klasik Mou,"fotbalově nepravicuje a nelídluje." [oči v sloup]

285613

2.3.2013 17:04

RE: pockejte na vysledek vysetrovani

haban 89.?.?.?

Reakce na 285609

>Mlcte! Nic neni omluva pro zabiti nevinnych lidi!Pockejte az co
>prokaze vysetrovani,ale do te doby radeji mlcte!

Máte pravdu. Toho exekutora by měli pověsit!

A hned z pohřbu těch dětí měli lidi skočit domů pro vidle a vykydat radnici.

A pak pochodovat do Prahy udělat to samé s Packamentem, Sernátem, Stračí akademií, Kramářskou vilou.

A s prezidentem JExekutorské komory. Která ve volbách štědře podporovala nového místodržícího na Kradčanech.

Nečasova vláda padla, k Praze se blíží tanky generála Okamury

285622

3.3.2013 6:31

RE: pockejte na vysledek vysetrovani

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 285609

Z vyssiho principu mravniho vrazda na tyranu neni zlocinem. Kdo je tyran, to je jasne osobni rozhodnuti.

285664

19.3.2013 22:00

RE: pockejte na vysledek vysetrovani

Frenštát 90.?.?.?

Reakce na 285664

Asi to byl úmysl "těch u koryta" udělat z lidí zvířata, uspokojující jen základní potřeby. Jenže i zvíře potřebuje pocit bezpečí a jistoty, když je v úzkých, tak se brání. Bohužel to dopadlo, jak to dopadlo a není vinno jeno to "zvíře".

286699

2.3.2013 15:36

když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

nesmí mne překvapit, že z času na čas rozhodnout tak, jak já si nepřeju, takže to jistě není nic proti ničemu. Pokud ten člověk tak intenzivně prožíval to, co považoval za nespravedlnost (jako například povinnost hladit elektřinu,,,), pak měl vyhledat odborného lékaře. Pokud si chtěl o nákladech na bydlení rozhodovat sám, mohl si koupit někde chaloupku nebo zateplenou chytu, ta jistě není dražší a tam se mohl rozhodovat sám za sebe. Já považuji za argumentaci úplně mimo o tom, že reagoval na křivdu, kdybychom tak reagovali všichni, uvolnili bychom náš životní prostor pro naše západní sousedy, kteří po něm stejně čas od času zatouží. Ta věc nemá omluvy, možná lze zjistit motivy, ale omluvit či pochopit nikdy

285612

3.3.2013 14:15

RE: když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 285612

Člověče, člověče, kde vy to žijete. Když si budete chtít koupit nějakou tu chaloupku, tak na ní nejdřív musíte mít. Pokud si na svojí obživu vyděláváte roznášením letáků, tak budete muset i na tu nejlacinější chaloupku šetřit několik století, protože půjčku vám samozřejmě nikdo nedá. Bez ručení jiným majetkem půjčku nedostanete ani když budete mít výdělky vysoce nadprůměrné.
Neplatičem elektřiny se snadno stanete nejen považujete-li placení elektřiny za nespravedlivé, ale mnohem snadněji, když vám exekutor dá exekuci na příjem - třeba jen pro pohledávku výše zmíněných 140.000 Kč. Při exekuci nebudete mít peníze ani na přestěhování při výměně bytů, o penězích na nájem ani nemluvě.

Tedy vaše uvažování, zdá se, jde poněkud jiným směrem, než tento případ umožňuje.

Hrozba vystěhování na ulici, ač třeba vám to tak nepřipadá, je pro normálního člověka koncem života v civilizaci. Nevím kolika ubytovnami pro bezdomovce disponuje město Rožnov, jistě mohu důvodně předpokládat, že ani jedinou. V únoru je jistě zážitek přežít na ulici ve zdraví den, natož noc.

Nelze se divit, že dotyčný člověk byl tlakem svého okolí - ostatních nájemníků, exekutora, úředníků MÚ aj. dohnán až na úplný konec, k sebevraždě. Patrně neodcházel z tohoto světa rád a tak vzal sebou i pár dalších lidí, předem nevytypovaných. A svým trýznitelům způsobil jistou škodu, která jistě organizovaným žebráním o dobročinný příspěvek bude nájemníkům domu uhrazena.

Dotyčnému je dnes jistě srdečně jedno, jak se kdo na jeho skutek dívá, jak ho posuzuje. Z jeho pohledu jeho život skončil a jakkoliv silné bouchnutí dveřmi při odchodu mu už život zpět nevrátí.

Dnes je na přeživších, zda si v tohoto případu vezmou pro sebe poučení a budou se ke svým bližním chovat lidsky, či nikoliv a dočkají se opakovaných, třeba ještě větších hrůz.

Každý strůjcem svého štěstí, jak říkali naši moudří předkové. Nebo také "kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá" - jak se stalo v tomto případě.
A že to odnesli nevinní - takových nevinných jsou denně ve světě tisíce - nejen ve válkách, při dopravních nehodách a pod, ale řadu nevinných odsoudí soud (jen v některých případech se po letech přijde na to, že soud se zmýlil a poslal do vězení nepravého), lékaři přesně podle metodiky moderní lékařské vědy připraví o život nebo jim poškodí zdraví nějakou svojí lidskou chybičkou. Chybička se může vloudit komukoliv ..., jen ti poškození to pak špatně snášejí a třeba se i pochopitelně nezákonně začnou stavět na zadní.

285683

3.3.2013 20:26

RE: když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285683

tak za prvé, koupil si byt, za ty peníze mohl mít tu chatu taky. Jak se tak dívám na inzerce realit, odpovídalo by to.
Jediným výsledkem tohoto jednání jistě nebude větší laskavost k lidem v nouzi nebo k lidem v nouzi, kteří se projevují agresivně, ale spíš snaha odpomoci si od nich rychlou svépomocí. Tady další takový spoluvlastník zavyhrožuji a pokud ho rovnou neodvezou do vazby, můžou ho najít zbitého a zmrzlého ráno. Nikdo už nebude čekat, až se zase někdo zblázní. Možná by nebylo špatné., kdyby podobný "trpící" spláchl s sebou některé vám blízké "nevinné" pak možná byste to tak nehodnotil jako . díra nedíra furt se natírá. Prostě je to odsouzeníhodné, ten člověk byl netvor, protože se zdá, že s sebou chtěl vzít více lidí než vzal. A zda na vině byl mozkový nádor, životní smůla nebo pocit ustavičných proher je už jedno. A těm mrtvým je to taky jedno. Každý úchylný vrah má důvody a taky velikáni třetí říše měli důvody - a je to snad správné, co dělali? nebo omluvitelné? na to, že někoho otec zneužíval a matka ho bila a manželka na něj kašle a děti taky a kromě toho jej nikdo nebere vážně to je sice politováníhodné, ale nikdo není povinen za to platit za něj.

285704

2.3.2013 17:29

Bude hůř

haban 89.?.?.?

Já si myslím, že bude hůř.

Protože dokud takovéhle případy nebudou na denním pořádku, tak s tím řáděním exekutorů nikdo nic neudělá. Je to rozjetý mlýnek na peníze, který už nepůjde zastavit.

Kdo z vás by měl žaludek na to, dělat revizora, policajta, soudce, exekutora? A škodit někomu, i když nezná celou pravdu a nemůže si být jistý o jeho vině? Už víte, co je to za "lidi"?

Komu nevlezl do bytu exekutor, a ukradl si tam co chtěl, asi těžko pochopí, co takový člověk prožívá. Jsou to stavy naprosté bezmocnosti, kdy se rozklepete po každém zazvonění zvonku, telefonu, nebo i při další úřední obálce v poštovní schránce.

Natož když vás rovnou vyhodí z bytu.

Naposledy se takováhle zvěrstva dělali v 50 letech. Jenže tam šlo nejspíš právě o odplatu za podobné sviňárny během války a za hospodářské krize během první republiky.

Je v něm namočených spousta lidí, tečou v něm velké peníze, ... A "všichni přece splácí nějakou hypotéku".

Todle nejspíš zastaví až další Žižka, Lenin, Hitler, Gottwald, ...

285626

2.3.2013 20:20

RE: Bude hůř

..... 89.?.?.?

Reakce na 285626

Píšete:

........Komu nevlezl do bytu exekutor, a ukradl si tam co chtěl, asi těžko pochopí, co takový člověk prožívá. Jsou to stavy naprosté bezmocnosti, kdy se rozklepete po každém zazvonění zvonku, telefonu, nebo i při další úřední obálce v poštovní schránce.........

Je hodně horších věcí, než je služební bouchačka. Třeba sifon. Litr nafty za 40,- , litr benzinu za 35,-, trochu vody, aby to víc prskalo, dvě sifonové bombičky za 10,- stisknout tlačítko, a škrtnout zapalovačem. Jednou jsem viděl utíkajícího albánského vymahače. Hystericky ječel, hořela mu záda, a z kalhot tekly hovna do bot a na zem. Věřím, že pokud to přežil, jakmile uvidí v hodspodě sodovku, uteče skrz zavřenou výlohu. Divím se všem vymahačům, exekutorům, ale zejména policajtům, co sekundují tomuto státnímu organizovanému zločinu. Stojí Vám to kluci za těch 35 papírů měsíčně ? Viděli jste někdy, jak se chcrchlá na ARO v dýchacím vaku?

Socializmus, kapitalizmus...to je jenom návyk...

285636

2.3.2013 21:09

RE: Bude hůř

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 285636

jo bude, naprosty souhlas , jdu zase blit [bliji]

285640

2.3.2013 20:36

RE: Bude hůř

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 285626

Dnes už zbývá k rozkradení,či-li oficiálně k privatizaci jen nepatrný zlomek ze státní agendy a to zbytek zdravotnictví,sociální systém (o jehož rozkradení už běží se zavedením soukr.penzijních fondů,tzv.II.pilíř),Lesy ČR,Budvar
a pak už půjde o naše chalupy,naše "střechy nad hlavou",o náš OSOBNÍ majetek.A s tím už se i začalo!Tyto exekuce jsou toho důkazem.Postupně,poznenáhlu se z nich stalo "průmyslové odvětví"s dobře zavedenými firmami a silnou lobistickou skupinou loupeživých advokátů,podle níž a pro ní se šijí krok po kroku zákony "namíru"(viz.Jiřina Pospíšil).Už dnes představuje 40% veškerého trhu s nemovitostmi nucené prodeje,nebo exekuce z důvodů neschopnosti splácet dluhy domácností,nebo hypotéky!!! [bliji]

285638

2.3.2013 21:13

vybráno přes 14 milionů pro sousedy!

Miloš 89.?.?.?

Na tom případu je zajímavý, jak podivně funguje ta boží spravedlnost. Na pana Blažka a jeho stížnosti evidentně všichni kašlali. Schválili si vždycky co chtěli, jen aby jim něco vydělávaly nebytové prostory. Pan Blažek se dostal do dluhů, přišel o byt a odpálil barák. Asi je teď v pekle. A ti co zbyli, i ti co Blažka dostali do srabu, teď dostávají ze všech stan peníze. Od obce tuším už 2x, od pojišťovny za zbořený dům a na sbírce se vybralo už přes 14 milionů. A to asi ještě není konečná. Někteří možná zbohatnou. A přitom při výbuchu zemřeli ti nevinní - děti, s jejich příbuznými taky nesmírně cítím. Divná věc.

285641

2.3.2013 21:53

kdo je tady bestie

asdf 198.?.?.?

Pan Blažek je hrdina, kdyby takových byla většina, zlo by nemělo nejmenší šanci pro jednotnému, vyšším morálním zákonem stmelenému společenství. Bohužel zlo to moc dobře ví a proto se snaží tyto lidi izolovat, zatlačit do neřešitelných situací a jejich závěrečné hrdinné činy odporu ignorovat, překrucovat či démonizovat, podle toho o co zrovna konkrétně jde.
Ideálem je přece stádo biorobotů zcela mechanicky jednajících podle toho co se tzv. 'nejvíc vyplatí' (tj. hezky sehnat stádo do houfu a po pěšince - vyšlápnuté těmi o nichž se nesmí mluvit a jež určují to co se 'nejvíc vyplatí' - hnát rovnou do chřtánu té opravdové BESTIE)

285643

3.3.2013 0:38

RE: kdo je tady bestie

Adam.. 94.?.?.?

Reakce na 285643

Odpověd je co?Diktatura?Dikatatura proletariátu tedy?...zase spodina povstane.Co místo toho vzít příklad třeba z Japonců?Místo okrádání se stále dokola se můžete vy Češi jednou poučit a tohle je váš výsledek kde ted jste,za vaše nekončící krádeže proti lidskosti.A dobře vám tak.

285650

3.3.2013 9:45

RE: kdo je tady bestie

Vojín XY 109.?.?.?

Reakce na 285650

Vojín Kefalín. A co Vy si představujete pod takým pojmom spodina?

285669

4.3.2013 3:02

RE: kdo je tady bestie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 285669

Podle nicku je to jasne, ne?

285731

3.3.2013 0:33

Is it really real?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Is it really real?

A není to jedno? Co nevidím či neslyším to de-facto neexistuje, neboť opačně bych se musel logicky zbláznit při zachraňování všeho toho marasmu.

Představte si, že se namísto těmto diskusím budete věnovat pouze opravdu důležitým věcem. To je najednou času a klidu co?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čím méně budu chodit mezi lidi, tím méně hlupáků potkám.
Čím méně hlupáků potkám, tím více budu klidnější.
Čím více budu klidnější, tím více budu šťastnější.


[smích]

285649

3.3.2013 1:42

RE: Is it really real?

Adam.. 94.?.?.?

Reakce na 285649

No jeden takovej zustal sám s tím nejchytřejším na světě a za 5 dnů se upil..taky sám.

285655

3.3.2013 11:12

RE: Is it really real?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285655

Ale byl šťastný. [mrknutí jedním okem]

285672

3.3.2013 1:36

Vůbec se p. Blažkovi nedivím.

jen tak 24.?.?.?

Nějaký čas jsem tam žil, když jsem se pokusil o návrat natrvalo z emigrace. Koupil jsem dům v zemi, kde exekutoři - rozumějte exekutorsko-soudcovská státní mafie mne tam málem připravila taky o střechu nad hlavou!!! Přitom jsem se ničím neprovinil, žádný zákon jsem neporušil a přesto po mně vymáhali zaplatit daň z převodu nemovitosti, ačkoliv ji měl platit tehdy prodávající. Zrovna tak to bylo s poplatky za rozhlas a TV.
Původní majitel se zapomněl odhlásit z trvalého bydliště, to jest dům, co jsem tam tehdy koupil a ty poplatky(za dobu několika měsíců) začali vymáhat na mně!!! Tak kde to jsme??? V Kocourkově? Já to platit zásadně odmítal, neboť nehodlám respektovat idiotské a poctivého člověka poškozující zákony. Jak je možný stanovit tak idiotský zákony a vymáhat po spořádaném člověku daně a poplatky za někoho jiného a ještě mu z úřadů vyhrožovat exekucí majetku a milionovými pokutami!!! Co to je za manýry??? Zoufalí lidé dělají zoufalé činy, tak já se vůbec, ale vůbec nedivím, když se stane co se stalo! Fuj na takovou společnost!!! Hnus a svinstvo zvítězilo na celé čáře.
V ČR se vládnoucí garnitura schovává za pojem demokracie, avšak je to v mnohém totéž, nebo ještě horší, než byla tzv. komunistická totalita! Obyčejní občané nemají žádnou možnost obrany, nelze nikoho z vlády odvolat, vládnoucí mafie si stanovila taková pravidla, že se nemusí za nic občanům zodpovídat! Je to vláda nad lidem!!! Obyčejný občan nemá prakticky žádná práva, vládnoucí gauneři všechna. Totalita v lepším balení. Navíc asociální stát s rozšiřujícím se počtem bezdomovců. Tomuto, jakožto i úsporám a reformám, které mafiánská vláda předkládá, já osobně říkám ZLOČIN PROTI LIDSKOSTI.

285654

3.3.2013 20:42

RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.

Kalous 188.?.?.?

Reakce na 285654

Po mých zkušenostech se také nedivím, a dokonce jsem jede čas uvažoval jako p. Blařek. Bezohledný TEPLICKÝ soud se nezajíma při určování pokut nebo plateb advokátům zda je z čeho platit. Soudci se děli s advokáty o palmáre a podobně i s exekutory. Spravedlnost je prý slepá, tak se ti chudáci nemají divit Nakonec se mi podařilo z toho vybruslit a na ulici mně zbýval pouhý krok. Vzhledem k mému věku, když máte život vlastně za sebou, tak vám to ani nepříjde zemřít. Vlastně je to jediná obrana jak naučit společnost vnímat ty postihované bezcitným režimem.Určitě pan obchodník dostane z dárů vysoké odškodné a ze zoufalého občana udělá starostka tyrana a bezohlední rodiče budou posílat své děti srát sousedům na rohožku.

285706

4.3.2013 12:01

RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.

haban 89.?.?.?

Reakce na 285706

> Soudci se děli s advokáty o palmáre a podobně i
>s exekutory.

To si po zkušenostech se sociálně-justiční mafii (jeziňkami) myslím taky.

Odvíjí se to od ceny minimálního "hybného" (za hejbnutí zadkem)
- u autorizovaných servisů 2000 (vždycky něco najdou, minimálně za tuto částku)
- tak pro právníky je to (v Praze) 5000! A rovnou vám řeknou, že "soudy jsou dneska loterie".

Právníci ale raději "pracují" za provize z "cílové částky". Nebo alespoň za násobky následných měsíčních plateb, jako například u pronájmů.

A je jasné že tam kde jsou právníci, tak se tento "business model" nakonec prosadí. Zeptejte se někoho kdo je rozvedený a má děti. Každý rok ho "protáhnou soudem" a zjišťují, jestli by šel odrbat ještě víc. Otázkou je, jak se o ty "zisky" dělí, a kolik z toho dostanou ty soudkyně.

Ty moje "justiční jeziňky" mě ani nenechali se obhajovat. A navíc pro ně jaksi "nesouvisí", jestli "matka půjčuje děti" a "otec platí výživné". No zeptejte se někoho z těch statisíců odrbaných a trestně stíhaných otců, jestli tydle dvě věci pro ně nesouvisí!

Přitom by bylo velice jednoduché řešení alimenty odečítat jako položku z daní. Což by nikoho neomezovalo, nikomu neškodilo, a hlavně nedemotivovalo. Jenže by to právníkům nevynášelo. A nezaměstnalo by to tolik zbytečných lidí! Takže je jasné, že se jedná jen o jeden ze systémů státní šikany.

Přesně v duch výroku jeho výsosti SchwarzenArsch
"Margueritto, buďte trpělivá. Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí"

Pokud chce dneska mladej kluk založit rodinu, tak mu v podstatě nezbývá nic jiného než emigrace. V Polsku se to už děje. Ale utečou zase jen ti chytřejší.

Na to "privatizování našich dětí", je jediné řešení. Začít zase znárodňovat majetky!

285754

6.3.2013 1:57

RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.

KILLROY 188.?.?.?

Reakce na 285754

[překvapení] ten odkaz je bomba.

285905

4.3.2013 11:25

RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.

haban 89.?.?.?

Reakce na 285654

Přídám taky jeden příběh.

Kdysi jsem pomáhal kamarádovi stavět něco na zahradě a pozval si i jiného "kamaráda", zaměstnance "finančního úřadu". Večer jsme popili a vytahovali se svými "bohatými životními zkušenostmi".

Ten finančák se rozpovídal o tom, že když chodí na kontroly do firem, tak "když se mu někdo nelíbí", "tak mu vždycky něco najde".

A pak vám nezbývá, než "namazat", nebo zaplatit ještě větší pokutu. Z pokuty nic nemá, tak je jasné že ho tam budete mít příští rok zase. Poptejte se známých, u koho je "finančák" každý rok, a u koho byl jen jednou.

Celkově to má strašně destruktivní efekt, protože ti okradení pak už celý život stát šidí na daních, aby se jim to vrátilo, a do rezervy pro příště.

A ti slušnější, kteří na to nemají žaludek, raději podnikání oficiálně zabalí a přihlásí se na pracák a už celý život odrbávají stát, za to že stát odrbal je.

A myslím si, že to samé se dá zevšeobecnit na
revizory
policajty
soudce
exekutory
obecní úřady
...

Podívejte se na to obráceně. Když budete mít hodně sílné ego a budete grázl, který rád vydírá lidi, a rád si přividělává jejich odrbáváním, v jakém povolání se nejlépe seberalizujete?

[bliji]

285752

3.3.2013 6:47

Hieny,jemz se dari,at je jakykoliv rezim-komunisticke hieny vymenili kabat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Znam pripad,kdy, byla emigrantka z Italie tesne po "sametovce" u sve maminky,poprve po letech,doma, v Praze,behem jejiho povoleni,ktere trvalo jen dva mesice se stalo,ze tesne pred odjezdem maminka ji umrela,takze ,chtela povoleni prodlouzit pobyt k zarizeni pohrbu a ostatnich veci,ale,urady-byrokrate zasahly,ze pobyt neprodlouzi,ze musi vycestovat ven za hranice a odtut znova pozadat o povoleni navstevy do Ceske republiky,takze dotycna pani vycestovala a zde cekala v Rakousku na vyrizeni sve zadosti k opetne navsteve bytu sve maminky,kde mela i sve osobni veci a jine,vse se protahlo,takze,kdyz konecne byla navsteva opet umoznena ,nasla byt doslova vyrabovany a na ni cekalo plno poplatku ve vsech smerech za cas ,co byla nucena stravit v Rakousku,vse,co melo nejakou cenu bylo pryc ze "zapeceteneho bytu",po urednim zakroku urednich organu.
Myslete si co hcete,ale,toto neni jediny pripad na okradani emigrantu a ziskavani majetku po umucenych,veznenych,popravenych a majetku utecencu,ktery nechali za sebou,nejake nemovitosti,at mame komunismus a nebo ne hiena je zde vzdy v pravy cas se prizivit-parazitovat na zivych i mrtvych.
Dovetek pribehu je i ten,ze dotycna dcera si nechala i cast svych osobnich potreb v byte maminsky s tim,ze se brzo vrati,i tyto veci byly prohlidnuty a mnohe chybelo z jejich osobnich veci.
Vratila se s placem do Italie s tim,ze uz nechce v zivote o Ceske republice ani slyset,narychlo prevleceni bolsevici ji vylecili z vlasteneckych pocitu na zbytek jejiho zivota.
Urcite ,takovych pripadu je hodne.
Stat,od zacatku "sametovky" se taral o odskodneni zidovskeho majetku,ale ,nikdy,odskodneni ceskych obcanu-emigrantu,pokud nebyli komunisty,nebot i mnoho komunistu emigrovalo, ale mnozi z nich i se stehovacim vozem a nebylo jich malo.

285665

3.3.2013 14:01

Pochybnosti

Bedřich Maleš 217.?.?.?

Soudím, že Blažkův dopis je psán racionální osobou. S takovou mi nejde dohromady čin tak rozumuprostý. Kdo je autorem článku a jak k dopisu přišel? Tahle historie si žádá insidera z měststkého úřadu. Pak ovšem na dopise musí být razítko podatelny!!! Žeby Blažek pořizoval kopii dopisu, kterou by posílal ... komu? je těžce, přetěžce uvěřitelné. Pročpak se onen insider popřípadě onen nepravděpodobný majitel kopie nevytasili s dopisem dřív?
Pokud by šlo Blažkovi o věc tak, jak z dopisu plyne a byl tak racionální, jak dopis naznačuje, pořád ještě mohl hnát věc administrativně vejš: nejméně na krajský úřad. Mohl s tím k partajím v opozici ve městě Frenštát. Mohl s tím do médií. Mohl s tím na web - třeba do Zvědavce. Kdyby nebyl racionální stoprocentně, ale aspoň zpola, mohl někoho seřezat klackem. V nejhorším by dostal flastr, ale protože by při soudním líčení vypluly všechny ty špinavosti, nemusel by být flastr ani nepodmíněný.
Takže: na existenci tohoto dopisu jakožto díla Blažka nemohu uvěřit. Nejde dohromady s tím, co udělal.
Snad bych měl dodat, že mám svrbění, že když to v Česku takhle půjde dál, na ty klacky dojde. Doufejme, že zůstane jen u nich, že postačí.
Bedřich

285682

3.3.2013 20:16

Execution = Poprava

Angel72 90.?.?.?

Zvláští shoda slov angl. execution - capital punishment - trest smrti - poprava...

285703

4.3.2013 12:07

RE: Execution = Poprava

haban 89.?.?.?

Reakce na 285703

A jedinou obranou je "executor execution"

[smích] [pláč]

285755

3.3.2013 22:20

Většina operuje s p.Blažkem...

leo69 176.?.?.?

...jako viníkem. Ale podívejme se na věc bez vyvolávaných emocí a histerie.

Pokud v domě byla nějaká pěstírna rybiček a dokonce i nálevna alkoholu (a po domě se potloukali různí cizí "ochcavači rohů" ), tak se s největší pravděpodobností může jednat např. i o "cigánskou" krádež kovů.

Protože si p. Blažek na pohyb cizích lidí a opilců po domě a jeho okolí neustále a marně stěžoval na obci, tak se teď raději pravda zamlčí, aby se zamezilo vyvstávajím otázkám: Kdo z úředníků, potažmo policie, včas nekonal ze zákona a kdo za to celé nese spoluzodpovědnost?

Celá ta věc smrdí a viník byl nalezen (předhozen) až nějak moc rychle.

m,[mrknutí jedním okem]

285710

4.3.2013 13:10

RE: Většina operuje s p.Blažkem...

haban 89.?.?.?

Reakce na 285710

Podle mojí zkušenosti obecní úřady z velké části zaměstnávají hovada, která by jinou práci nesehnala.

Nedokážou ani pochopit to, že když si obecní úřad "přividělává pokutami", tak se mu většina lidí příště hodně velkým obloukem vyhne. Natož aby tu vrchnost otravovali nějakým dalším poníženým škemráním.

Je to nejspíš účinný způsob jak "zjednat nápravu" proti otravování občanů a mít více času na socializaci na sociálních sítích, a v duchu doby, i promýšlení různých privatizací. Podle služební úrovně - od toaletního papíru po nemovitosti.

Kvůli sociálním sítím a narůstající birokratické zátěži stále sofistikovanějších "informačních systémů" (ve kterých se dají dobře prolustrovat všechny dzůry z ulice), už na chození "do terénu" ani nemají čas.

"Do terénu" chodí už jen na exekuce za nezaplacené pokuty, aby si osobně obhlídli, co by vám mohli šlohnout. Jinak řeší všechno "od stolu". Telefonem, "emailem", obálkou se zeleným proužkem. A nyní i pohodlnějším, alibističtějším a šikanóznějším systémem "Datových schránek".

Nemají už ani čas sledovat a vstřebávat ty legislativní bouřky, přeháňky a průjmy. Když se jich na něco zeptáte, tak jedinou odpovědí je, "mi to tak děláme deset let, a ještě si nikdo nestěžoval...". Dokonalé "vítězství zvykového práva nad znalostmi a rozumem".

Bezpečnější je zřídit si "fond pokut", odrbávat stát, a doufat že se na to nepřijde. A všichni ti pravicující zákazníci Makra to už dávno pochopili. (Neo-blberální varianta Lídl-ujících Pepíků a Peny-sujících Mařenek [smích] ) A nám nezbude, než se to naučit taky!

Ale neztrácejme naději, určitě se brzy najde pojišťovna, která bude nabízet BBB pojištění proti "blbosti birokratických blbů". [smích]

Omlouvám se, ale musím se vyvztekat tady, protože jinde by mi to kvůli politické nekorektnosti neprošlo [cool]

285760

4.3.2013 18:28

RE: Většina operuje s p.Blažkem...

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 285760

Musím s Vašimi komentáři souhlasit a to jsem tam pobýval pouhých 8 měsíců. Téměř na všech státních úřadech jsem se setkal s nebývalou neochotou, často i arogancí a vyhrůžkami, odmítáním a nezájmem pomoci občanovi. Jen všude za kdejakou hovadinu poplatky a jak člověka odrbat. Smutné konstatování a to jsem se kdysi domníval, že nemůže být hůře než bývalo za Bolševika. Tahle novodobá sebranka je odporná a zrůdná. Nazýváte věci pravými jmény a to cením.

285787

3.3.2013 23:38

Keď sa mal vysťahovať, chcel odpáliť panelák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

KOŠICE. V decembri 2006 vystrašil obyvateľov 8-poschodového paneláku na Ulici Povstania českého ľudu unikajúci plyn. Pátranie po jeho zdroji ich priviedlo pred dvere invalidného dôchodcu Andreja Mahelyho. Nikto im však na búchanie neotváral. Susedia našli iba lístok, nalepený na dverách. Dôchodca im v krátkom texte oznamoval, aby nikto nezvonil.

Samozrejme, susedia sa zľakli ešte viac a zavolali na 158-čku. Urobili dobre. Policajti byt nasilu otvorili a čo tam spolu s plynármi uvideli, ich šokovalo. Všetky škáry v oknách i dverách na balkón boli upchaté, plyn unikal zo sporáka aj z propán-butánovej fľaše. Na to všetko bol napojený elektrický iniciátor. Nebyť rýchleho zásahu, pri "vhodnej" koncentrácii plynu by došlo k explózii a panelák by sa zosypal ako domček z karát. V tom čase sa v ňom nachádzalo takmer 80 ľudí.

Ako sa dalo čakať, 60-ročný obyvateľ bytu bol neskôr zadržaný a obvinený zo zločinu všeobecného ohrozenia. Druhým paragrafom v obvinení bol zločin nedovoleného ozbrojovania. Policajti totiž pri obhliadke bytu našli funkčnú samonabíjaciu pištoľ s tlmičom a deviatimi nábojmi, igelitovú tašku, v ktorej bolo 496 gramov trhaviny značky Danubit 2 a elektrická rozbuška.

Na návrh prokurátora sudca umiestnil Mahelyho do väzby, kde strávil celé prípravné konanie. Už vtedy bola komunikácia s ním mimoriadne obtiažna, lebo bol hluchý aj nemý, všetkých úkonov sa musela zúčastňovať tlmočníčka do posunkovej reči. Aby toho nebolo málo, dôchodca sa pohyboval iba veľmi pomaly a za pomoci dvoch francúzskych bariel.

Vyšetrovanie odhalilo, že Mahely mal vysoký dlh na nájomnom, kvôli ktorému mu v osudný deň hrozilo vysťahovanie. Preto podľa tvrdenia prokurátora "v spálni napojil 15-kilogramovú fľašu s propánbutánom na elektrický iniciátor. Potom na fľaši pootvoril ventil, v kuchyni odskrutkoval prívod k sporáku a aj tu pustil plyn. Aby nikde neunikal, lepiacou páskou utesnil dvere na kuchyni a celý systém napojil na elektrické hodiny." Obžaloba vidí motív činu v úmysle pomsty "ak nebudem mať byt ja, tak nikto..."

Na prvom hlavnom pojednávaní Okresného súdu Košice I Mahely posunkami naznačil, že je nevinný. Všetku vinu zvalil na syna, ktorý ho vraj chcel pripraviť o byt. Samozrejme, ten po poprel.

Kým svedkovia veľa svetla do prípadu nevniesli, dvaja znalci áno. Elektrotechnik popísal mechanizmus tzv. spínacích hodín, na ktoré bol nástražný systém napojený. K jeho iniciácii vraj nedošlo iba preto, lebo jeden z vypínačov bol vo vypnutej polohe. V opačnom prípade a pri dostatočnej koncentrácii plynu v byte by došlo k výbuchu. Po ňom by sa panelák úplne zosypal. Znalec na výbušniny totiž v posudku uviedol, že tlaková vlna by zdemolovala okolité panely a potom by nasledoval tzv. domino efekt.

Prokurátor nemal v záverečnej reči zľutovanie, dôchodcu žiadal uznať vinným. "Obžalovaný vytvoril optimálnu koncentráciu výbušných atmosfér plyn...Automaticky kráceno

285716

3.3.2013 23:39

Keď sa mal vysťahovať, chcel odpáliť panelák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Prokurátor nemal v záverečnej reči zľutovanie, dôchodcu žiadal uznať vinným. "Obžalovaný vytvoril optimálnu koncentráciu výbušných atmosfér plynov a vzduchu. Tá mohla vybuchnúť vytvorením elektrickej iskry zo spínacieho okruhu chladničky alebo iniciáciou z nástražno-výbušného systému. Po nastavení časovacích hodín obžalovaný zapojil systém do elektrickej siete a opustil byt. K výbuchu nedošlo iba náhodou," zdôraznil prokurátor v záverečnej reči. Mahely zotrval na svojom tvrdení, že je nevinný.

Súd uznal dôchodcu vinným a poslal ho na 4 roky do I. NVS. Okrem toho mu nariadil ústavné psychiatrické liečenie. Po odvolaní Mehelyho krajský súd tento verdikt potvrdil.


Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/6718500/ked-sa-mal-v...

285717

4.3.2013 0:36

Budeme uvažovat i jinak

kuklík 109.?.?.?

Co když, čistě teoreticky, pan Blažek byl někomu krajně nepohodlný, třeba nechtě odhalil nějaké lumpárny, jak se říká, kopl do vosího hnízda. Rozbili mu auto, prořezali pneumatiky a dědek si nedal pokoj, stále posílal stížnosti, dokonce snad podal trestní oznámení kvůli církevním restitucím. Na interentu v diskuzích se setkáte stále s jeho příspěvky, na př.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/poslanci-schvalili-cirkevni-restituce-navzdory-opozici_240162_diskuze.html


Antonín Blažek 14.07.2012 01:59
ZLATECASYSOCIALISMU
Antonín Blažek
6.května 39
744 01 Frenštát p.R.

Nejvyšší státní zastupitelství Brno
Adresa: Jezuitská 585/4
602 00 Brno-město
Telefon: +420 542 512 111
Fax: +420 542 512 227
Email: podatelna@nsz.brn.justice.cz

Podávám trestní oznámení pro podezření spáchání trestní činnosti. které se dopustili na poslanci Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky při schválení vydáni majetku lidu České republiky církvím.
Frenštát p.R.12. července 2012

Antonín Blažek

a co když někdo vlezl do domu a ten plynový kohout utrhl? Pak stačila jedna jiskra a bouchlo to.....
[překvapení] [překvapení]

285720

4.3.2013 3:59

Jak muze panelak takhle spadnout?

Janecek 24.?.?.?

Nejsem zadny odbornik a ani nechci vyvolavat nejake "kospiracni" theorie, ale zajima me to z ciste technickeho hlediska. Mam povedomi, ze se panely k sobe vzdy peclive svarovaly alespon na nekolika mistech a udajne kazdy svar musel mit vyrazeny znak toho svarece ktery to svaroval. Nevim jestli to je pravda, ale pokud ano, tak by se stavba mela vyznacovat znacnou pevnosti. Take tedy nevim nic o vybusich plynu, ale zda se mi to ponekud neprimerene.

285733

4.3.2013 10:31

jeden z miliónu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

dělal jsem nové elektroinstalace v mnoha panelácích,to znamená,že jsem se v jednom vchodě zdržoval i měsíc a půl v kuse a takových jako byl blažek byl podle řečí obyvatel vždycky někdo a to nemluvím o tom,že v některých pronajatých bytech se to střídá jak ponožky,tak asi nezbývá než doufat,že to byl opravdu magor non plus ultra

285747

4.3.2013 19:37

Pana Blazka

Satanist 75.?.?.?

jak to uz tak vypada ve Frenstatu pod Radhostem podle toho clanku poradne nasrali! Vubec bych se nedivil ze by se v ceskym krateru kde spousta lidi diky zkorumpovanymu eraru zije z ruky do huby nenasel nasledovniky touzici si podobnym zpusobem tez vyrovnat oucet..........

285790

8.3.2013 9:09

Vizitka právního stavu

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

EXEKUCE znamená nápravu nebo vymožení práva. Současné dění, kdy se tímto právnickým termínem ohrazuje kdejaký podvodník za účelem nekontrolovatelného zisku nemá termín exekuce s právem nic společného. Čím dál víc lidí likviduje rej nenažraných bestií využívajících skuliny v narychlo sešitém zákoně schváleném lidmi, kteří ho nikdy nečetli.
Prožíváme dobu, kdy doktoři práv porušují složené přísahy a využívají svých vědomostí pouze za účelem vygenerování svých maximálních zisků a ještě si za to nechávají od klientů platit.
V právnických kruzích je právo zatracováno do stavu nenalezení.

286011

8.3.2013 12:29

RE: Vizitka právního stavu

steve 174.?.?.?

Reakce na 286011

.. odposlechnuto od neznameho muze na nadrazi. Franta rikal:.. "ta Jana to moc rozebira .., staci jenom podkopnout tu zidli .."

286017

8.3.2013 13:00

RE: Vizitka právního stavu

steve 70.?.?.?

Reakce na 286011

.. odposlechnuto od neznameho muze na nadrazi. Franta rikal:.. "ta Jana to moc rozebira .., staci jenom podkopnout tu zidli .."

286018

11.3.2013 9:59

Manipulativní článek

přeji si zůstat v anonymi 37.?.?.?

Jak si lze vyložit fakta zcela jinak? Klasický příklad je tento článek.
Takže:
1. pan Blažek se do svých dluhů dostal zcela sám
2. společenství vlastníků nebude za žádného člena hradit jeho pohledávky
3. nehradí-li někdo svoje dluhy, nastoupí exekutor
4. Vy,autore článku, hradíte snad dluhy jiných osob? Nikoliv, že? Protože svoje dluhy, které si každý sám naseká, si musí uhradit každý sám
5. pan Blažek byl zřejmě kverulant, problémový a duševně nemocný člověk, který se nesnesl s nikým, ani se svými dětmi, ženou.
6. Špatné právní povědomí a/nebo neodpovědný přístup k vlastnímu životu a přehazování odpovědnosti sám za sebe na jiné lidi - důsledkem jsou půjčky, lichváří, dluhy, exekutoři. Ale za to si může každý sám!
7. Lidi, nepůjčujte si peníze, na hlouposti, na nesmysly, za vysoký úrok, s nejasně formulovanou smlouvou. Chovejte se odpovědně vůči sobě i svému okolí a nebudete mít žádné problémy.

286186

14.3.2013 22:44

RE: Manipulativní článek

Karel Marha 213.?.?.?

Reakce na 286186

Souhlas, tento dost otřesný případ není způsoben exekutorem nebo dobou, kapitalismem atp., jeho příčina se nachází pouze v hlavě pachatele. Napáchané škody jsou v těchto případech úměrné razanci prostředků, ke kterým se pachatel dostane (viz "šílení" střelci atd.).
Za komunismu u nás patřil do tohoto ranku např.případ Hepnarová (dostala trest smrti) který je pro případ Frenštát velmi poučný http://www.policie-cr.cz/14-olga-hepnarova-tragedie-na-zastavce.html

286330

15.3.2013 0:02

RE: Manipulativní článek

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286330

nesouhlasím: blažka jednoznačně semlel systém dostal ho do beznadějné situace a to že ten panelák byl plnej maloměštáckých sviní kteří sice pravda nejsou povinni jak praví tvůj předřečník ale kdyby měli alespon kouska empatie solidarity a sociálního cítění tak by se ta situace dala vyřešit určitě lépe i když bohužel vzhledem k medializaci a známé sbírce i zde platí že být svině se vyplácí
no a co se týče hepnarové o tom případu jsem četl článek a řekl bych že tam bude na vině zase systém tentokrát státní plánovací kde o každém rozhodovali do značné míry ty ostatní a člověk má jasně vytyčenou brázdičku a pak bud šlape a drží hubu a je pochválen a odměněn nebo je potrestán
no a citlivější jedinci s tímto můžou mít problém někteří to utápí v alkoholu jiní propadnou zločinnosti další se třeba mstí na vlastní rodině kterou vnímají jako spojence systému který je taky nutí stále se klanět těm kterým by nejraději nakopali prdel a objeví se třeba domácí násilí další emigrují jako pan stwora no a některým jako třeba hepnarové přeskočí a provedou nějaký zločin těžko pochopitelný racionálně myslícím člověkem myšlením pevně zabudovaným v racionálně plánovacím systému
v podstatě ze všech jmenovaných se stávají něco jako nepřátelé společnosti kteří "ty ostatní" vnímají jako nepřátele a neplatí to jen v socialismu i současná racionálně tržní společnost je v tomto podobná zde dochází dokonce k tomu že je to neustálé latentní nepřátelství povýšeno na jakýsi příklad racionálního chování
to zase souvisí s myšlením měštana nemyslím tím lidi bydlících ve městech ale spíš určitý způsob myšlení a chování
měštan je člověk který je dokonale odcizen což znamená že je úplně vytržen ze svých přirozených vazeb a to samé předpokládá i u druhých například rčení "pořádek dělá přátele" krásně ukazuje že měštan nemá žádné skutečné přátele protože přátelé jsou lidé kteří si jsou zavázáni jsou si tedy navzájem něco dlužni (nemusí to být pouze dluhy finanční ale všechny možné závazky) a vypořádáním těchto závazků vzniká odcizení ze společnosti se stává soubor jedinců kteří protože jsou lidmi tak si vytvářejí nové umělé vazby na další subjekty - na stát, na stranu, na rodinu ("můj dům můj hrad"[mrknutí jedním okem], na firmu ve které jsem zamětsnán, na "soudruhy" z podsvětí pokud se stanu zločincem, atd
no a tím že jsou tyto vazby většinou jednostranné nejsou opětovány stávají se z lidí neurotici (protože je jich většina tak neurotik znamená normální a normálního se stává podivín) no a zpět k hepnarové u některých se neuroza projeví v nějakém činu a malér je na světě zde by se dalo říct že hepnarová byla v době činu "normálnější" než většina populace protože si uvědomila že je něco špatně a snažila se to zkratkovitě "řešit"

286335

20.8.2013 22:22

...

B. 89.?.?.?

Za sebe mohu říct, že jako nezletilý člověk, nebylo mi ani 15, jsem rovněž chodila do oné večerky pro piva a cigarety. Tehdy to bylo super, zpětně to vnímám jako špatnou věc. Bordel tam děcka dělaly, dnes by mně to sralo, kdyby mi pod okny vyřvávala opilá mládež. Naštěstí, když už nic, nepatřím mezi ty obchcávače okolí domu. [mrknutí jedním okem]

294663

Příspěvků: 91

28.02. 16:27 WAZARI  Všichni
28.02. 16:38 pɹɐʍoɔ snoɯʎuouɐ  RE: Všichni
28.02. 20:00  RE: Všichni
02.03. 22:25 Adam..  vězenská planeta
03.03. 10:09 janko  RE: vězenská planeta
03.03. 23:34 pɹɐʍoɔ snoɯʎuouɐ  RE: vězenská planeta
21.03. 11:27 lobogo  RE: vězenská planeta
21.03. 16:32 janko  RE: vězenská planeta
21.03. 17:35 aristokrat  RE: vězenská planeta
21.03. 23:28 janko  RE: vězenská planeta
02.03. 17:07 Else  RE: Všichni
28.02. 16:37 V.Vaněk  Případ „bestie“ z Rožnova pod Radhoštěm
28.02. 16:55 Ferda Brablenec  Nevšední pohled na tuto frenštáckou událost
28.02. 17:38 Унексист  ludska hlupost ∞
02.03. 19:10 předseda  RE: ludska hlupost ∞
05.03. 15:01  RE: ludska hlupost ∞
12.07. 04:16 Marti  RE: ludska hlupost ∞, přesně tak, díky Bohu jsou ještě normální lidi, který to vidí jak to je
28.02. 18:18 J. Hruška  Činy šílencovy
28.02. 18:27 haban  Agenda
28.02. 19:12 Oracle  RE: Agenda
03.03. 02:36  RE: Agenda
04.03. 10:56 haban  RE: Agenda
04.03. 13:17 Neznámý  RE: Agenda
28.02. 18:51 .....  To se nestalo v Rožnově pod Radhoštěm
28.02. 19:12 Vladimír Stwora  RE: To se nestalo v Rožnově pod Radhoštěm
28.02. 19:36  lenže
28.02. 19:40 Nepolitik  Je to produkt tehlé doby....
28.02. 20:08 Andrew Siddur  RE: Je to produkt tehlé doby....
28.02. 20:37 Andrew Siddur  RE: Je to produkt tehlé doby....
28.02. 20:57  RE: Je to produkt tehlé doby....
28.02. 21:29 Nikdo  RE: Je to produkt tehlé doby....
02.03. 17:12 haban  RE: Je to produkt tehlé doby....
02.03. 20:59 stefan  RE: Je to produkt tehlé doby....
02.03. 16:03  "Kapitalismus" finišuje
28.02. 19:59  znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
28.02. 21:48 Nepolitik  RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
28.02. 21:54 mtk  RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
04.03. 13:49 haban  RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
28.02. 23:39 Koci  RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
02.03. 21:28 zubr  RE: znamená to, že když prohrajeme soud, když zažijeme nespravedlnost,. vybijeme celý dům?
28.02. 23:40 Emil Robot  Terorismy po česku.......
02.03. 16:55  RE: Terorismy po česku.......
03.03. 22:41 baba_Blažková  RE: Terorismy po česku.......
04.03. 03:50 Janecek  ...dostat se mi mezi nohy...
14.03. 23:30 kutra  RE: ...dostat se mi mezi nohy...
14.03. 23:46 yoker  "... tak bych mozna uvazoval Vas blize poznat."
28.02. 23:41  pockejte na vysledek vysetrovani
02.03. 15:39 Emil Robot  RE: pockejte na vysledek vysetrovani
02.03. 17:04 haban  RE: pockejte na vysledek vysetrovani
03.03. 06:31 karel4u  RE: pockejte na vysledek vysetrovani
19.03. 22:00 Frenštát  RE: pockejte na vysledek vysetrovani
02.03. 15:36  když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,
03.03. 14:15 Karel z Čech  RE: když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,
03.03. 20:26  RE: když jdu do jakéhokoliv sdružení či družstva,
02.03. 17:29 haban  Bude hůř
02.03. 20:20 .....  RE: Bude hůř
02.03. 21:09 stefan  RE: Bude hůř
02.03. 20:36 Emil Robot  RE: Bude hůř
02.03. 21:13 Miloš  vybráno přes 14 milionů pro sousedy!
02.03. 21:53 asdf  kdo je tady bestie
03.03. 00:38 Adam..  RE: kdo je tady bestie
03.03. 09:45 Vojín XY  RE: kdo je tady bestie
04.03. 03:02  RE: kdo je tady bestie
03.03. 00:33  Is it really real?
03.03. 01:42 Adam..  RE: Is it really real?
03.03. 11:12  RE: Is it really real?
03.03. 01:36 jen tak  Vůbec se p. Blažkovi nedivím.
03.03. 20:42 Kalous  RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.
04.03. 12:01 haban  RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.
06.03. 01:57 KILLROY  RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.
04.03. 11:25 haban  RE: Vůbec se p. Blažkovi nedivím.
03.03. 06:47 Robert Nohejl  Hieny,jemz se dari,at je jakykoliv rezim-komunisticke hieny vymenili kabat.
03.03. 14:01 Bedřich Maleš  Pochybnosti
03.03. 20:16 Angel72  Execution = Poprava
04.03. 12:07 haban  RE: Execution = Poprava
03.03. 22:20 leo69  Většina operuje s p.Blažkem...
04.03. 13:10 haban  RE: Většina operuje s p.Blažkem...
04.03. 18:28 jen tak  RE: Většina operuje s p.Blažkem...
03.03. 23:38  Keď sa mal vysťahovať, chcel odpáliť panelák
03.03. 23:39  Keď sa mal vysťahovať, chcel odpáliť panelák
04.03. 00:36 kuklík  Budeme uvažovat i jinak
04.03. 03:59 Janecek  Jak muze panelak takhle spadnout?
04.03. 10:31  jeden z miliónu?
04.03. 19:37 Satanist  Pana Blazka
08.03. 09:09 Jana Hanzlíková  Vizitka právního stavu
08.03. 12:29 steve  RE: Vizitka právního stavu
08.03. 13:00 steve  RE: Vizitka právního stavu
11.03. 09:59 přeji si zůstat v anonymi  Manipulativní článek
14.03. 22:44 Karel Marha  RE: Manipulativní článek
15.03. 00:02 aristokrat  RE: Manipulativní článek
20.08. 22:22 B.  ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
21,65 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 102,87 Kč
1 unce stříbra
417,35 Kč
Bitcoin
240 924,52 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 977