Diskuze k článku

Diskriminují muži ženy nebo ženy muže?

Příspěvků 74

28.2.2013 2:47

Zrudna "emancipacia"

Унексист 62.?.?.?

Ups, uklikol som sa a namiesto 1 som klikol 5. Prosim editora, aby zjednal napravu, ak je to mozne.

K clanku:

Zeny by si mali rychlo uvedomit, ze pod ruskom tzv. emancipacie s nimi zli ludia len vydrbavaju. Je im nahovarane, ze musia makat v praci, aby sa rovnali muzom. Vysledkom tejto zvrhlosti je akurat dalsia zvrhlost v tom, ze o deti v rodine sa stara ktokolvek iny, len nie rodic. A to je velmi zle, pretoze toto vztahy v rodine neutuzuje a nezlepsuje, ale presne naopak nici. Vazby dietata s rodicmi sa pomali rozpadavaju. Vacsinou zacne dieta byt vychovavane ulicou, ak na vychovu nemaju cas rodicia.

Nic proto zenam, ale ich miesto nie je nutne v praci, ale pri rodine, pri vychove deti a v domacnosti, kde im to ide lepsie ako muzom. Velmi dlho predlho to takto bolo a fungovcalo. Ale niekto zial potrebuje rodinuy rozvratit uplne, tak sa to snazi robit zrudnostami pod ruskom emancipacie.

Zeny, spamatajte sa a nenechavajte so sebou takto hnusne manipulovat.

285514

28.2.2013 8:22

RE: Zrudna

Střelec 31.?.?.?

Reakce na 285514

Do určité míry máte pravdu, ale co mají dělat ženy samoživitelky,dále ty, které mají nezaměstnaného manžela, anebo takového, který nevydělá dostatek peněz na uživení?

Celý článek mi připadá jaksi ujetý, důvody v něm uvedené křečovité a po pravdě řečeno nic neříkající.

285523

28.2.2013 8:35

RE: Zrudna

pravicový boľševik 95.?.?.?

Reakce na 285523

Počujte, vy ujetý. Keby ženy robili to, čo je ich úloha, neexistoval by jediný nezamestnaný muž!!!

285524

28.2.2013 14:00

RE: Zrudna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 285524

Rozveďte, prosím, co je podle Vás úlohou žen, moc by mne to zajímalo. Před 11 lety mne nechal samotnou s dítětem „tatínek“ se dvěma VŠ tituly, který nikdy nebyl nezaměstnaný. Samozřejmě jsem pracovala i s malým dítětem a dnes se pomalu dostávám z dluhů na bydlení. Za tu dobu se mi podařilo zajistit sebe i obě děti, dnes 12 a 1 rok, mám slušného partnera. Díky tomu, že jsem tehdy nezůstala sedět doma a nelkala, si mohu dnes dovolit ten luxus, že jsem si přestěhovala a zajistila klidné bydlení i svému tatínkovi blíž k mému domovu. Ale podle reakcí podobných Vašim, které vidí vše černobíle, se zdá, že to bylo všechno špatně [smích] Věřte mi, nejsem žádná zaruputilá feministka, štvou mne kvóty na počty žen v politice nebo vysokých postech a podobné nesmysly. Ale neházejte, prosím, vše a všechny do jednoho pytle, v dnešní době společnost prostě funguje jinak, než před 100 lety (někdy bohudík, někdy bohužel), proto ani „úloha“ žen ani mužů prostě nemůže být stejná. Jen se všechno mění rychleji, než po staletí zaběhlé návyky všech…

285546

28.2.2013 17:19

RE: Zrudna

osa x 193.?.?.?

Reakce na 285546

úkolem ženy - matky - je především věnovat dítěti mateřskou lásku a podporu od narození až do konce puberty, není nic důležitějšího pro formování děcka, jestli při tom musí pracovat - je to smůla a lze donekonečna rozebírat individuální osudy, jestli při tom nemusí ale chce pracovat a děti kvůli tomu zanedbává - je to nebezpečný sobec, kterému to ovšem deprivovaní potomci skoro jistě vrátí , potíž je však v tom, že tito deprivanti otravují svojí patologií i ostatní lidi , takto se % deprivantů v celku stále zvyšuje až je celek patologický takřka kompletně - viz. obyvatelstvo čr jako infantilní sobci, ( úkolem muže - otce - je věnovat dítěti otcovskou lásku a heterosexuální rodině majetkové zázemí ) , bezdětné ženy nechť si klidně bagrují, orají, taxikaří či podnikají a nebo se tradičně věnují prostituci , nemá je totiž kdo soudit

285567

28.2.2013 18:17

RE: Zrudna

pravicový boľševik 178.?.?.?

Reakce na 285567

VÝBORNE!

285570

28.2.2013 21:04

RE: Zrudna

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285567

Kecy, kecy, kecy. Úkolem ženy skutečně je rodit děti. Ale. Děti jsou jen stupidní záminka. Chtěla bych vidět jediného z vás, pánové, jak je nadšen, jaká že je ta jeho matka, jak se věnuje dětem, když by neměl na stole řízek, vyžehlené košile, když by nebylo více než jeden den umyté nádobí, záchod, vana, umyvadlo, vytřené podlahy, utřený prach, vysáté koberce... Ale v dětském pokojíčku by byla postavená spousta komínů z kostek, převyprávěno X pohádek atd. Cha cha! To vám sežerou možná blbenky pod pětadvacet.

Obsah článku a prvního diskusního příspěvku přeloženo do srozumitelna: Ženy, přestaňte nám laskavě konkurovat na trhu práce a začněte nám zase posluhovat.

BTW - jsem jediná, kdo postřehl tu demagogickou větičku v článku o tom, jak muž když pracuje, tak aby živil, zatímco žena to dělá pro osobní potřebu a když je dobře tak občas i živí? No to mě poserte, takže pánové se obětavě vzdávají obrovských úhlopříček svých TV přijímačů, zapomínají svých kamarádů, netuní své kompy, oni všechno sypou do rozpočtu rodiny. Jen ty zlé, zlé ženské si nakupují hadříky.

285588

28.2.2013 22:04

RE: Zrudna

avatar 85.?.?.?

Reakce na 285588

heleďte, Blažková, mám 2 dětí (7,10) a atraktivní ženu. Doma vládne přirozený balanc co se práv a povinností týká. Jsou ne příliš hezlé ženy a ne příliš úspěšní muži, kteří musí slevit ze svých představ. Možná jste si ukousla větší sousto, než jste byla schopná přežvýkat, ale nepaušalizujte prosím...

285601

3.3.2013 15:58

RE: Zrudna

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285601

Kdybyste věděl, člověče, jak vypadám, tak ráno neodlepíte prostěradlo. Zkuste to příště argumenty a ne osobními invektivami. Feministka je šereda a volič levice je chudej a blbej. Tzn., krásná dívka nemůže být feministka a vzdělaní lidé volí pravici. Že jsem to uhodla? [vyplazený jazyk]

285687

2.3.2013 15:39

RE: Zrudna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285588

skvělé, skvělé, skvělé

285614

21.5.2015 21:20

RE: Zrudna

Panther 212.?.?.?

Reakce na 285588

slepice.. ja umim vsechno..varit, pustit pracku, uklidit hadry i utrit prach.. Vsechno delame doma spolu..to ze sis to takhle zaridila je tvuj problem...ted ze sebe nedelej chuderku, jak ses spatne rozhodla a jak si diskriminovana... Kvuli takovym kecum ja nemuzu brat zeny jako soberovne.. jen individualne... presne kvuli tomuhle!!..a vychovavat dite do puberty?.. njn potrrebuje 24 / denne peci.. [smích]

333311

7.3.2013 2:46

RE: Zrudna

p. 113.?.?.?

Reakce na 285567

,,,prave probehl Mardi gras , protoze to maji v Los Angeles tak kolonie to musi mit taky !! Pruvody pederastu , buzerantu vetsinou nahych a butches /to sou ty co ho nemaj a silene nenavidi vsechny muze co ho maj !!!./ co vse staci k chorobne nenavisti,nemohu napsat lidske i kdyz se z dalky lidem podobaji...A tak kojenci dostali hovno,deti z materskych taky hovno,skolni deti, matky s detmi ,rodiny s mnoha detmi zase hovno atd... stari lide taky hovno a navic musi zaplatit el.desatky spise Padesatky na 500% zvysene ucty ,hlavne ze miliony sly temhle a majorum a jejich uchylnym podruhum-paskrivcum ,co na to ochotne dali z nasich dani a bez naseho souhlasu!!!

285957

28.2.2013 18:15

RE: Zrudna

pravicový boľševik 178.?.?.?

Reakce na 285546

to, že vdova, opustená, alebo rozvedená žena musí pracovať, je samozrejme nezmysel a má to byť úloha spoločnosti takejto žene zabezpečiť podmienky pre slušný život a bezstarostnú výchovu detí. To ste teraz strieľali úplne mimo témy a netrafili.
Samozrejme, že sú aj také ženy, ktoré by chceli byť mužmi a budovať kariéru - tak tie nech si nájdu takého muža, ktorý bude doma s deťmi, alebo nech nemajú deti vôbec a nech sa plne venujú kariére.

285569

21.5.2015 21:16

RE: Zrudna

Panther 212.?.?.?

Reakce na 285524

Neviem co tu riesite...v CR i SR na drtivej vacsine pozicii zarabaju muzi stejne ako zeny... Neviem, kde berete, ze zeny maju za tu istu pracu menej penazi... Ako podnikatel, keby som mal zamestnat zenu, co sa chysta zakladat rodinu, tak sa jej samozrejme vyhnem.. pretoze by ma to stalo tazke prachy, ktore nemam... Tiez mam rodinu a dcerku, ktoru chcem vychovat.. Tak to proste je

333310

28.2.2013 11:18

RE: Zrudna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285523

jakobyste nevěděli, že ženy pracují nejen pro peníze ( u mužů je to snad stejné), ale i pro uspokojení z práce, z kontaktů, jejich práce není výpomocí rodině, ale plnohodnotná činnost

285535

28.2.2013 8:49

RE: Zrudna

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 285514

Ani ja nič nemám pracujúcej žene, ale pracovať len preto, že je to znak emancipácie je blbosť, lebo sa to dopadne nejak takto:

Vložený obrázek

Žiada rovnaké zaobchádzanie ako s mužom, ale keď to dostane tak má problém a začne vyhovárať na to že je žena.

285527

28.2.2013 21:14

RE: Zrudna

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285527

No, ono s tou emancipací se to má asi takto; až po tísící osmisté šedesáté prvé vytáhnete zpod postele pánské ponožky, přestože jste tisíc osm set šedesátkrát říkal, že špinavé patří do koše na prádlo a čisté do šuplíku - a říkal jste to DOSPĚLÉMU ČLOVĚKU S VOLEBNÍM PRÁVEM, pak se hluboce ukloníte památce prvních feministek a pomažete do práce jako namydlený blesk. Abyste se cítil jako rovnoprávný člověk, lidská bytost, a ne jako součást výbavy domácnosti a příležitostná matrace. [smích]

285592

28.2.2013 22:43

RE: Zrudna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285592

Doufám, že jste ho již kopla do zadku, případně od něj odešla. Pokud ne, tak mi Vás líto není, neboť si nevážíte sebe samotné a jste masochistka. Nebojte, masochistů zde pobíhají stamiliony. [mrknutí jedním okem]

285604

3.3.2013 18:11

RE: Zrudna

fohat 194.?.?.?

Reakce na 285592

takže,je mi 65,mé ženě je něco kolem...ráno vytřu denně parapety,hajzlík,špajz,vyvětrám pelechy,včetně gigantického pruvanu celým kvartýrem,dopoledne mi ženuška sepíše,co nakoupit a vystartuji se vyvenčit...V poledne ženuška udělá malý oběd,jak se dohodneme,třeba se na něj vykašleme a jdeme ven,pokud je hezky a koupíme si cestou něco do ust..Večer ženuška vytře předsín a naše špinavé boty,pokud jsme byly venku....od pulnoci do dvou tlacháme v posteli o všem možném a kupodivu je o čem,i když jsem spolu třicet let...nema problema...a proč nema problema? Protože vycituji,že navazuji na vztah z minulého života,kde se duše dále obohacuje o další příběh,třeba jako muž,když předtím byla žena,či dcera..Tisíce ověřených příběhu reinkarnaci je k dizpozici dočasným spáčum,co omezují vztah na rozcvičku v pelechu,společný majeteček,intriky k daší moci,či obohacení..a na smrtelné posteli zjistí,že živutek prosrali....nechtěl bych být v kostře žádného pracháče,zejména politika....

285692

3.3.2013 19:12

RE: Zrudna

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285692

Ale tak to má přece být, to jen autor článku a jeho přizvukovači tady blábolí o feminismu a o tom, že do práce má chodit chlap a ženská mu má posluhovat. Na mě reagovat nemusíte, já s vám fandím a to bez ironie. Jediný můj problém jsou takoví zakomplexovaní kreténi jako je autor článku a podobní, šířící obdobná moudra (třeba Lhoták, budiž mu křemíkové nebe lehké). Vy, jakožto muž, který ví, co se patří, byste měl mít s tímto ejakulátem vydávajícím se za slohový útvar stejný problém jako já.

285696

28.2.2013 8:39

Názor

Šárí 62.?.?.?

Dělba práce na „mužské“ a „ženské“ vznikla před dávnými dobami a byl to v podstatě dobrý nápad, jistě ekonomicky výhodný. Ženy nepochybně předtím byly schopny uživit se samy-samice zvířat se také samy uživí a leckdy živí samy i veškeré potomstvo. Komunity se dělbou práce staly efektivnějšími. Bohužel ale po čase začali muži své role zneužívat, začala upadat hodnota ženské práce a ženy jako dárkyně života, a ženy zůstaly nakonec v hodně nesvéprávném postavení. Tahle situace ale nebyla přirozená, a tak když se oslabila moc dogmatické církve a zvýšilo vzdělání lidí, začala se situace postupně destabilizovat a měnit. Ženy začaly znovu objevovat svou svéprávnost a schopnosti, které po staletí potlačovaly.
Že se to neobešlo a neobejde bez různých nepříjemností, to je přirozené, tak už to u změn bývá.

Mnozí muži dodnes nosí své „břímě uživit rodinu“ a ještě si v tom masochisticky libují, místo aby se porozhlédli okolo sebe a uvědomili si dnešní skutečnost. Stejně tak mnohé ženy se stále plácají v pocitech méněcennosti nebo v opačném extrému přebujelého feminismu.
Je to škoda, protože čím dřív obě pohlaví odloží staré nefunkční vzorce, tím dřív bude moci vzniknout nový rovnovážný stav.

285526

28.2.2013 12:03

RE: Názor

Pacholíček 77.?.?.?

Reakce na 285526

Obě pohlaví neodloží staré nefunkční vzorce, protože to jsou NOVÉ nefunkční vzorce. A ty nevytváří muži ani ženy, ale zrůdný depopulační sociální inženýring.
A to proto, že se jedna Satanparta rozhodla , že je nás na kouli už moc. Vychází jim to pěkně a ten velkoplošný výmaz mozků má smrtící účinnost.
Rozbíjení důvěry žen v jejich muže, tyhle tahanice o to kdo komu ubližuje a kdo koho bije , ponižuje a zneužívá je jen stará hra na " rozděl a panuj" V tomto npřípadě "rozděl a znič".

285540

28.2.2013 12:21

RE: Názor

bogy 195.?.?.?

Reakce na 285526

Veľmi sa mýlite. To čo vy nazývate rovnovážnym stavom, my ostatní vidíme ako krízu spoločnosti. Na experiment menom "žena v zamestnaní" doplácame a ešte aj budeme platiť.

Budúcnosť spoločnosti je v deťoch. Ak necháme výchovu detí len na inštitúcie, tak zle dopadneme. Žena má byť doma a starať sa (pečovat) o deti, o rodinu. Roboty okolo domácnosti a detí je dosť veľa. Muž má zabezpečiť peňažný príjem a chrániť rodinu. Tieto princípy platili tisícročia. Narušujeme a ničíme tie princípy ich zopár desaťročí a výsledky vo forme chorej spoločnosti vidíme už teraz.

285541

28.2.2013 13:20

RE: Názor

osa x 193.?.?.?

Reakce na 285526

milá a vážená "dárkyně života" , je jen málo organismů na planetě, které , pokud by mohly, by si řekly : jsem dárce života , např. Hydra oligactis , cosi či kdosi to tak už zařídil, že pro p o k r a č o v á n í života se musí dva jedinci stejného druhu opačného pohlaví spářit, křesťané by řekli, že darovat život může jen bůh, též monarcha aktem milosti odsouzenci na smrt , pokud máte potomka, o kterém si myslíte, že jste mu "darovala" život, tak s ním celkem soucítím, aby nedošlo k omylu - já jsem ale rád, že si čím dál více žen myslí, že musí dřít jako koně za mzdu ( i když o té dřině si iluze u většiny nedělám ) , alespoň my muži máme mnohem více času a prostředků na NAŠE koníčky a zábavu, za což ženám děkuji z celého srdce

285544

2.3.2013 20:33

RE: Názor

Čen 37.?.?.?

Reakce na 285526

Ano, je to tak. Moje prostřední dcera říká toto: Mám jednoho manžela, dvě zaměstnání a tři děti. Její manžel ji nadšeně chválí, jak má schopnou ženu a sám nevydrží v žádné práci. Myslím, že on by se vzorcem vztahu muže a ženy podle článku byl hrubě nespokojený.

285637

3.3.2013 11:18

RE: Názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285637

Záleží na tom co si přála, zda to akceptuje a co s tím chce udělat do budoucna.

285673

28.2.2013 9:43

feminismus patří ke komunismu

Pavel Urbančík english (zavináč) crossword (tečka) cz 194.?.?.?

Touto problematikou se zabývá celá kniha Henry Makowa „Cruel Hoax“, která by brzy měla vyjít v češtině (snad pod titulem „Běda ženám, které mužům vládnou“). Feminismus byl stvořen komunistickou stranou, která jeho pomocí chtěla oslabit západ. Produktem feminismu je společnost buzerantů a mužatek. Tato společnost nezakládá rodiny, a když tak má jen jedno nebo dvě děti. Buzny nejsou chlapi, a tudíž nejsou schopni bojovat za pravdu, za vlast, ani za své rodiny. Zajímá je jen jejich image, prachy, kariéra, šukání. Mužatky jsou na tom podobně. Tato společnost je tvárná, poddajná, nikdy se nevzbouří žádné zlovůli, přijímá jakékoli idoly z médií,... a přesně takoví jsme. Feminismus splnil svůj účel. Dnes může naše komunistická vláda klidně zavést jakékoli daně, ukrást nám všechno, nařídit cokoli, zakázat cokoli, říkat nám prostřednictvím médií jakékoli pičoviny a všecko projde.

285530

28.2.2013 11:19

RE: feminismus patří ke komunismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285530

a co tak ještě úžasného zajímá ty pravé muže?

285536

28.2.2013 11:29

RE: feminismus patří ke komunismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 285530

dneska prostřednictvím médií může říkat každý prakticky co chce (i internet je médium... a jaký)... jen nevim, jaký si představuješ řešení, aby to neprocházelo, zvlášť to, jak kvalifikovat to, co je píčovina, a jaký by to asi tak zasluhovalo trest...
já si například myslim, že notnou dávku nebezpečných píčovin vyplodil třeba makow a za trest by nesměl ukazovat jinak, než v burce ...[mrknutí jedním okem]

285537

4.3.2013 10:24

RE: feminismus patří ke komunismu

djobcek 87.?.?.?

Reakce na 285530

Fantasicky povedane. Klobuk dolu.

285744

28.2.2013 10:31

Hmmm

Dap z lesa 89.?.?.?

Pohled zajímavý,od p.Vorovky až nečekaný,bohužel ohlédnutí zpět historií začíná a končí o století zpět...jako by se nedovedl ohlédnout dále...třeba když ženy makaly na poli, a tak vzývá krédo trhu..[smích]

Mám jednodušší řešení:
prosadme povinná referenda,4 denní prac.týden a každý pátek budeme v nich povinně (placeně) rozhodovat.Všichni mají dopovědnost,není možné ji zastoupit.
Zbydou nejnutnější výkoní úředníci a ušetříte za "odpovědné" politiky tolik,že ještě zbyde..k tomu vyřešíte i nezměstnanost a pak MŮŽOU ženy zůstat u dětí,budou-li chtít.. [velký smích]

285531

28.2.2013 11:16

tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

kdo rozhoduje o tom, co jsou ženské a mužské práce? muž? já to vidím tak, že práce nudné, opakující se a netvůrčí jsou považovány za práce ženské (nádobí, praní, úklid...) a nesmím opomenout, že to jsou práce vykonávané zdarma. Jeden průzkum ukázal, že pokud v určité společnosti tu či onu právi vykonávají tradičně ženy, je považována za práci podřadnou a vůbec nebo jen minimálně honorovanou, ve společnosti, kde tradičně tutéž práci vykonávají muži, je stejná práce považována za složitou, významnou a honorovanou. Já sama jsem toho názoru, že vedení veškeré společnosti i většinu významných postů by měly převzít ženy. Jsou rychlejší, jsou prozíravější, jsou schopny pracovat na více úkolech najednou nebo sledovat více aspektů. Muži mají obecně jedinou převahu - fyzickou sílu. Mohou se tedy vyžívat v přirozených profesích - práce s kovem, dřevem, nošení břemen.... a do ostatního se neplést. A bylo by po nezaměstnanosti. Kariéristky nejsou zrůdy, jsou to schopné ženy, které už nebaví své cíle a touhy skrývat a přežvýkat je, aby to muži skousli, ale prostě a jasně jsou za svým cílem. Fandím jim. Budou-li dost vydělávat a to by měly, pak jistě není problém zaplatit si jesle či školku, kroužky chůvu každého pohlaví pro své děti. Je už skutečně otrava číst výlevy mužů, kteří konečně chápou to, co my ženy už víme pradávno, prostě nám nestačí.

285534

28.2.2013 15:40

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 285534

Myslim,ze zeny nejsou ani rychlejsi a ani proziravejsi..castecne mate pravdu v tom,ze dokazou pracovat na vice ukolech najednou,bohuzel vsak v temze okamziku ani jeden z tech ukolu nedokazi kvalitativne delat na 100%,coz samozrejme lze jen pri plnem soustredeni se na jedinnou cinnost,bez ohledu na to,zda ji vykonava muz,ci zena.(pomineme li obdobi menstruace,kdy soustredeni zen i proziravost bere kazdy mesic zcela za sve) Diky testosteonu maji muzi nejen fyzickou prevahu,ale hlavne vrozenou soutezivost,ktera je na jedne strane klicem k zvysene agresivite, ale na druhe tez k ochote jit do rizika a do boje s konkurenci,bez ktere nelze byt uspesnym inovatorem,podnikatelem,obchodnikem,ani vedcem.

285554

28.2.2013 16:04

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

SitňaN 80.?.?.?

Reakce na 285534

Milá pani, očakávam že v pondelok ráno sa hlásite na šichtu v najbližšej bani a rovnoprávnosti tým učiníte zadosť. [velký smích]

285557

4.3.2013 10:27

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

djobcek 87.?.?.?

Reakce na 285557

Nice one [smích] pobavilo,dakujem [smích] zeny si treba vazit a ctit, ale podobne exemplare zasluhuju opovrhnutie

285745

28.2.2013 16:09

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 285534

Kolik znáte třeba nositelek Nobelovy ceny (nebo se dávají za fyzickou sílu?), význačných vědkyň, lékařek atd.? Ale zlatokopek shánějících sportovce a jiné movité pány, těch je mezi vámi skoro dvanáct do tuctu. Řada z vás je jistě schopná, ale kolik z vás se dopracuje nějaké pozice opravdu prací? Nejsem žádný mladík, ale opravdu pracovitých žen jsem za život poznal jen několik.

285559

28.2.2013 19:54

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285559

kdyby ti muži - nositelé žili tak, jak musejí žít ženy, , kdyby jejich zanícení pro cokoliv bylo považováno jen za zábavu, neboť hlavní je rodit a vychovávat děti, kdyby museli ustat ve studiu, když chce tatínek či manžel kafe, pak by to jistě nebylo s těmi nobelovkami tak žhavé. Počkejte sto, stopadesát let a uvidíte. Ženy jsou samozřejmě schopnější, příroda je tak vybavila, aby přežily, mužů je dost, proto zájem na jejich přežití (/mluvím o přírodě ne o rodině) je samozřejmě menší a vybavit je stejně dobře jako ženy je zbytečné. Jinak do baně patří muži, je to těžká práce a tady mohou plně využít toho v čem jediném nás překovají - prostou fyzickou sílu. Jestli podle vás ženu znevýhodňuje menstruace, pak muže znevýhodňuje v soustředění každá krátká sukně a hluboký výstřih. Takže kdo je na tom líp? samozřejmě ženy. Kdyby muži menstruovali, pak by na to měli každý měsíc týdenní pracovní neschopnost. Bojíte se soutěže se ženami za rovných podmínek, to je to, bojíte se, že přijdete o svá privilegia a budete muset převzít část reálné péče o rodinu, o domácnost. No, bojte se, je to už jisté

285581

28.2.2013 22:47

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 285581

Zijete,co by spravna feministka dneska, v totalnim bludu a presvedceni o svych schopnostech,ktere podle vas prevysuji schopnosti muzu.Jedine,v cem jste prakticky schopnejsi je to,ze jste schopny vseho.Kdyby to nebyla pravda,tak by nebylo mozne podobne slataniny v tuto chvili zde cist.Muze rozhodne neznevyhodnuje v soustredeni kratka sukne a hluboky vystrih,prave pro tyto atributy se muzi soustredi,aby zenskosti,nikoliv vsak zvracenemu feminismu,snesli zenam modre z nebe.Aby kvuli vasi zenskosti vytvareli hodnoty,kterych pak spolecne vyuzivame k nasemu zivotu.Jestli se jako muz neceho bojim je to,ze se z vas postupne stanou muzatky do takovy miry,ze budete mocit u pisoaru na muzskych WC jen proto,aby bylo videt,ze co zvladne muz,zvladnete i vy. Rozhodne se vsak nebojim toho,co bude za sto let,feminismus je slepa ulice po ktere zeny tak dlouho nikdy nepujdou,pud sebezachovy je totiz ve finale prirozeny i zenam,ktere pozbyly rozumu.

285605

2.3.2013 15:52

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285605

většinu hodnot nevytvářejí a nikdy nevytvářeli muži. I ty známé plky, že po přechodu na loveckou společnost muži, protože lovili /mohli se vzdálit od dětí/, většinu strany sehnali právě oni, nejsou pravda, většinu nasbíraly a vypěstovaly ženy a muži nesli chuťovčičky. V současnost, ale jen díky špatné polytechnické výchově muži jsou lepší v práci se stroji a přístroji /motory, počítače...) Je to podle mne proto, že my ženy jsem se po špatné výchově a pro vlastní pohodlnost vzdaly možnosti tyto obory zvládnout. Být špinavá od motorového oleje se přece na dívku nehodí. I to se mění. I u mužů - vaří. My, milý zlatý, nejsem zvědavy na modré z nebe, chce spravedlivý podíl na řízení společnosti i hospodářství, chceme se rozvíjet jako samostatné osobnosti a ne jako obslužný personál. My samozřejmě víme, že co zvládne muž, zvládneme my taky, ale co zvládneme my, to zvládne jen málokterý nuž v tom je problém, Já za sebe bych si přála, ale vím, že se toho nedožiju, abych s mužem mohla mluvit jako s dospělým a ne mu rozličná fakta předžvykovat a podávat s laškováním, i když bych mu nejraději dala po hlavě. Jinak muži nejsou s to spolupracovat. Taky si myslím, a to se někoho možná dotkne, že pohledy vilných staříků ženy netěší, jejich přihlouplé vtipy taky ne a pokusy o dotek vyvolávají dávení. Takže, nechte to na nás, od koho budeme chtít modré z nebe

285616

3.3.2013 16:17

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285616

On píše o snášení modrého z nebe, přitom jde o zcela jinou činnost vyvíjenou ve zcela jiných oblastech. Však víme.

285688

4.3.2013 10:29

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

djobcek 87.?.?.?

Reakce na 285616

uz s tymito grcmi chodte prosim do riti.seriozne

285746

28.2.2013 21:23

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285559

>Kolik znáte třeba nositelek Nobelovy ceny (nebo se dávají za fyzickou sílu?), význačných vědkyň, lékařek atd.?

A jak dlouhou historii má všeobecné vzdělávání žen?

>Ale zlatokopek shánějících sportovce a jiné movité pány, těch je mezi vámi skoro dvanáct do tuctu.

Ono je docela šichta uživit děti, živit ještě chlapa...

>Řada z vás je jistě schopná, ale kolik z vás se dopracuje nějaké pozice opravdu prací? Nejsem žádný mladík, ale opravdu pracovitých žen jsem za život poznal jen několik.

Ostatní ženy jen doma "sedí na pi.i" že áno? Celé dny nic nedělají, jen šopují nebo si lakují nehty. [mrknutí jedním okem]

285593

28.2.2013 16:25

RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 285534

ženy: Jsou rychlejší, jsou prozíravější, jsou schopny pracovat na více úkolech najednou nebo sledovat více aspektů. Muži mají obecně jedinou převahu - fyzickou sílu. Mohou se tedy vyžívat v přirozených profesích - práce s kovem, dřevem, nošení břemen.... a do ostatního se neplést.
Dama promine, ale nema pravdu. Dama by si mele precist neco o rozdilu premysleni muzskeho a zenskeho nebo napriklad shlednout hru Caweman.
Zena dokaze snadno obsahnout mnoho aspektu, nicmene neni schopna soustredit se na jeden aspekt, stejne jako muz nedovede zvladnout mnoho aspektu. Podle vyse zminene hry Caweman je to rozdil mezi "lovci" (muzi) a sberaci/kami (zeny). Ergo, zeny jsou dobre spise v povolani, kde je nutne posuzovat mnoho aspektu najednou a muzi zase spis v povolani, kdy je treba posuzovat jeden aspekt z ruznych uhlu. Jinymi slovy, rozdil mezi synetickym a analytickym myslenim.
A jsou i povolani, ktere umoznuji, nebo vyzaduji oba pristupy k tomu aby se "dilo podarilo", management je napriklad jednim z nich.

Karieristky, stejne jako karieriste jsou podle meho nazoru jednim z druhu zde casto zminovanych deprivantu. Clovek nezije aby pracoval, ale pracuje aby zil. A kdo to ma obracene, je bez ohledu na post a plat otrok.

285562

28.2.2013 15:14

Problém je jinde

Nikdo 81.?.?.?

Začalo to hromadným stěhováním do měst, tedy odtržením lidí od půdy. Městský život pokřivil přirozené vztahy a tradiční rodinné (rodové) sociální jistoty. Odtržení od přírody dalo možnost přežití všelijakým úchylům v nezanedbatelném množství, protože v anonymních městech se deviant snadno ztratí. Jedním z mnohých projevů degenerace lidstva je právě i řešení pseudoproblémů typu feminismus. V tradiční společnosti by feministická hysterka neměla takové možnosti trojčit. [vyplazený jazyk] Ovšem v globalizovaném světě plném zženštilých mužů a zmužilých žen se už feminismus bere jako seriózní předestření problémů. [oči v sloup]

285552

28.2.2013 21:25

RE: Problém je jinde

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285552

A na tom venkově se ty ženy rovněž věnovaly výhradně jen dětem. Nepodestýlaly, nedojily, nekydaly, nevařily, nepraly, nepoklízely...

285594

28.2.2013 18:32

Já tedy nevím

Petr Středa 217.?.?.?

Sotva mě má matka odložila od cecíku, šla makat a já do jeslí. Později školka, škola, družina, kombinace zájmových kroužků, dvě báby, v letě pionýrák a bába (pionýrák někdy i dva turnusy v kuse), puberta, gympl, vojna a hovno se stalo, není ze mě asociál, na oba rodiče i prarodiče moc rád vzpomínám. A nejsou to feministky, kdo za to může (i když ony by byly asi rády, kdyby za to mohly), je to zkurvenou dobou, když není na složenky, tak se prostě musí zapojit i ten druhý.

285573

3.3.2013 12:06

RE: Já tedy nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285573

Šťastný to muž. God bless him.

285674

28.2.2013 18:40

Jen krátce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

1) skutečná rovnoprávnost bude, až budou muži rodit děti, nebo až se budou děti dělat ve zkumavkách a žen/mužů nebude potřeba (taková stále mladá, pěkná bio-robotka či bio-robot bude plnohodnotnou náhradou??)
2) emancipace dělá z mužů c...i...p...y

Bohužel, tento souboj pohlaví podporují zase jen ti, kteří mají zájem na tom, aby ve společnosti nebyl klid. Prostě aby muži nadávali na ženy a ženy na muže (dtto staří-mladí, zdraví-nemocní, zaměstnaní-bez práce, domácí-cizinci atd..). Tímto se odvádí pozornost od pravých přičin. A snižuje se porodnost a tím bílá rasa vymírá. Diskutovalo se tu o tom nedávno. Naději pro obě pohlaví je SPOLUPRÁCE a ne vzájemné soupeření.. [cool]

285575

28.2.2013 21:27

RE: Jen krátce

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 285575

Taky bych ocenila spolupráci. [smích]

285595

28.2.2013 21:50

Esther Vilar

Mišo 178.?.?.?

Prepáčte, ale proste dovolte mi trochu provokovať:
Esther Vilar - The Manipulated Man
Čítali ste to? Aký je Váš názor ohľadom tohoto lierárneho diela?
[smích]

285599

2.3.2013 15:34

Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Autor článku vychází z potřeb zaměstankyň, které svým platem vytvářejí rodinnou finanční nadstavbu. Na to, aby za menší platy mohly pracovat i ženy samoživitelky nemáme v Čechách potřebnou občanskou legislativu. Kdyby museli čeští muži po rozvodu platit bývalé manželce celoživotní bezvýhradní rentu podobně, jako je tomu v sousedním Německu, stavěli by se k manželství a ke svým rodinám rozhodně zodpovědněji, než je tomu dosud.

285611

2.3.2013 17:20

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 285611

Což je samozřejmě velmi logické, aby ten muž pak platil své bývalé manželce celoživotní rentu až do smrti- pokud se dodnes vyskytují někteří muži-pitomci, kteří si přejí, aby žena byla doma, starala se o něho a rodinu a nepracovala. Z něčeho ta žena být živa musí že áno? A stát ji za to důchod nedá, že se celý život starala o rodinu a dřela v domácnosti obětavě kolem manžela a dětí jako mezek. Pokud se s ní tedy ten muž rozvede a jde za svým srdcem a vezme si mladou a krásnou, tak by měl pak platit až zčerná!! Ono pak ty dotyčné hňupy (včetně autora článku) definitivně přejdou ty hloupé a bezúčelné kecy o tom, že ženy mají být celý život doma a nepracovat. [chechtot]

285625

2.3.2013 18:04

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 285625

A ještě něco dodám. To si vážně myslí někteří óóbrkreténi (včetně autora článku), že mě bavilo někde pracovat jako společenská zaměstnanecká nula ( v umělé pracovní hierachii, kde čím větší hajzl, tím vyšší postavení) osm hodin denně za víc než bídný plat- a pak ještě po práci pečovat o rodinu? Jak strašně ráda bych uvítala možnost být doma a nikam do práce nechodit!! Jsem samotářská individualistka, která vůbec nemá potřebu být mezi lidma, ráda si hovím celé dny ve své domácnosti, práce mezi kreténskými zaměstnanci mi vůbec nikdy nescházela- jenže já jsem byla vyhnána okolnostma, néé že bych si takovou možnost dobrovolně vybrala! Podívejte se na ty chudinky ženy za pokladnami v Tescu. Myslíte si, že se tetelí štěstím, že tam mohou makat jak barevné?

285629

2.3.2013 18:46

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 285629

Paní Jarmilo, jsem Ing., CSc., pracovala jsem ve společnosti elity v oboru bioinženýrství, proč jste nevyužila šanci?

285632

3.3.2013 12:30

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

brasol 88.?.?.?

Reakce na 285629

Pracovní smlouvu jste podepsala dobrovolně, takže jste si dobrovolně vybrala. Jedna z mála věcí, co v naší "demokracii" funguje je to, že si můžete vybrat co budete dělat. Můžete si vždy najít jinou práci (něco se naučit a najít si jinou práci pokud nic neumíte) nebo začít podnikat či být bez příjmů. Muž by měl ve vaši situaci naprosto stejné možnosti.

Nikdo Vás neunesl ani vám nedal pistoli k hlavě, takže žádné "donucení okolnostmi", ale Vaše svobodná volba, za jejíž správnost/špatnost jste zodpovědna pouze Vy.

285677

6.8.2014 12:14

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Klára 89.?.?.?

Reakce na 285625

Nádherně a pravdivě napsané. Děkuji. Posoudit mohou jen ženy co si tím prošli a já jsem jedna z nich. Důchod vám stát nedá,koho zajímá z čeho budete žít? Musíte mít
odpracovaných 35 let ,aby jste v dnešní době mohli jít do důchodu.

314924

2.3.2013 17:34

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Rudolf 142.?.?.?

Reakce na 285611

>Kdyby museli čeští muži po rozvodu platit bývalé manželce celoživotní bezvýhradní rentu podobně, jako je tomu v sousedním Německu...

Tak by musel byt kazdy chlap na hlavu padly, aby lezl do takoveho otrokarskeho svazku.

285627

2.3.2013 18:16

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 285627

No to jo, to máte samozřejmě pravdu, že by bylo hrozné, aby muž lezl do takového otrokářského svazku. Takže co si myslíte o tom článku? Je to pitomost co tam autor píše, nebo není? Mají ženy být doma, anebo si mají na sebe vydělat, aby se pak muž neoctnul v otrokářském svazku? Co myslíte? Jak byste to řešil, aby spokojenost byla rovnoprávně na obou stranách?

285630

2.3.2013 23:19

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 285630

Pani Jarmilo, mame emancipaci a nevidim duvod proc by schopna zena mela sedet doma a nemala delat co ji zajima. Kazda zena neni stejna. Nektera je radsi doma a stara se o rodinu dle tradic v kterych vyrostla jinou to zase nebavi. To by si ovsem meli budouci partneri vyrikat driv, nez vlezou na radnici a zalozi rodinu. V tom ja nikomu radit nemohu. Dnes uz je mnoho zen, ktere maji lepsi kvalifikaci nez muzi. Zakon o jakem zde mluvi pani Hanzlikova v Nemecku neexistuje. Je to holy nesmysl. Kdyby existoval, tak by to byl konec vetsiny manzelstvi a totani rozvrat statu. Nove uzavrena manzelstvi by se rozpadla hned po vyprseni zakonne lhuty kdy se daji zrusit a novomanzelky by se mohli znova vdat a ziskat dalsi apanaz od dalsiho trouby. To jsou jen sny feministek s kterymi by na rande nesel ani Frankenstain.

285648

3.3.2013 0:41

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 285648

Co je tedy důležité? Myslím tím zde, na zemi. Jaká je toho všeho pointa? Mgr et. Mgr, Ing. et Ing. DOC., MUDr.? Rodina? Potomci? Předání genů? Či snad předání vzorců chování?

CO?

285652

2.3.2013 17:50

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

haban 89.?.?.?

Reakce na 285611

Ale v Německu prý také platí, že když muž kdykoli zjistí, že ty "jeho" děti nejsou jeho, tak mu to musí žena celé vrátit.

Neb je to podvod. A to podvod v řádech milionů!

A české (ne)právo chrání všechny emancipované podvodnice.

Každá vyděračka dneska ví, nebo jí o tom právníci a sociální jeziňky přesvědčí, že rozvodem jenom získá.

A že je velice snadné, si z dětí udělat živnost.

Proč? Protože to soudí taky jenom samé emancipované a sexuálně frustrované podvodnice. Schopné se i k soudu zmalovat a "oháknout" a ověsit zlatem tak, že si myslíte, že právě přišly z diskotéky pro seniory nebo ze služby v Perlovce.

A když nemáte (dobrého) právníka, tak si s váma takovádle kreatura vytře podlahu v soudní síni. Tak že už se před dětma stydíte jen ukázat. A VO TO JIM JDE! Pak už vás jen celý život škubou a děti za vaše peníze štvou proti vám.

Nejspíš je to jen další způsob úmyslného rozvracení společnosti (j)elitama.

Tenhle smajlík používám nerad, ale sem se hodí.
[bliji]

285628

3.3.2013 0:41

RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky

Adam.. 94.?.?.?

Reakce na 285611

no,to víš,žejo..to by národ zedníků zaplatil asi z čeho soudružko?Celoživotně živit nějakou prasnici [velký smích] z vesnice.

285651

2.3.2013 22:27

ženy "slouží pouze k plození dětí !

Adam.. 94.?.?.?

Po jejich poskytnutí je tento "Boží automat již nepotřebný a nezáleží ani za mák zda myslí či zda si vůbec něco dokáže vymyslet.

Kinder, Küche, Kirche

285646

3.3.2013 2:02

Těžká doba

haban 89.?.?.?

"Ženská má vytáhnout ruce z dřezu, jen když přivezou uhlí."

Jinak má problémy s roupama.

Holí si nohy
Holí si pipinu
Vytrhává si obočí
Odbarvuje si vlasy
Obarvuje si vlasy
Ničí si vlasy kulmou
Impregnuje zničené vlasy lakem
Plácá na sebe laciné pičifuky
Plácá na sebe drahé pičifuky
Plácá na sebe feromonové pičifuky
Věší si do uší anténky
Věší si na krk obojky
Navléká na prsty zlatá závažíčka
Navléká na zápěstí zlatá závažíčka
Maluje si oči
Maluje si tváře
Maluje si pusu
Maluje si nehty
Maluje si nehty na nohách
Překresluje si obličej, každý den jinak
Oblečením zdůrazňuje kozy
Oblečením zmenšuje zadek
Shání šortky, ve kterých se dobře rýsuje pipina
Vycpává si podprenku, "aby byly větší"
Stahuje si je, aby na to chlapi tak necivěli
Cpe se práškama proti bolení hlavy
Cpe se hormonální antikoncepcí
A když to vynechá a "dostane to", tak vyžene chlapa shánět cosi s křídélky.
...
Jo, ještě ten pírsing, ty mladší
Nejatraktivnější je na pipině
A tetování!!!

Dneska jsou opravdu hodně zaměstnané
Prostě "doba je taková"
[smích]

A co třeba usmát se?
A být příjemná. I když prší.
To jim moc nejde.

Neb jsou díky hormonální antikoncepci neustále ve stavu premenstruační tenze.

285658

3.3.2013 2:15

RE: Těžká doba

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 285658

Amen ☺

285659

5.3.2013 12:23

RE: Těžká doba

Adam.. 94.?.?.?

Reakce na 285658

No,něco na tom bude.Usmát se neumějí,ale kurvyt se ano.

285855

3.3.2013 10:17

Je to este uplne inak a este ovela horsie

calimero 77.?.?.?

Nie je to priatelia o tom ze by zeny kradli muzom pracu ktorej sa im potom nedostava.... je to o tom ze zbytocni sme sa stali uplne vsetci.

To jedine co ludia naozaj musia je zrat a byvat, vsetko ostatne len chcu alebo mozu. Na zabezpecenie tych zakladnych nevyhnutnosti sa dnes spotrebuje vdaka technike len mizive percento populacie, vsetci ostatni (muzi aj zeny) sme potom odkazani na to robit zbytocnosti a presviedcat ostatnych o tom, ze prave ta nasa zbytocnost je potrebnejsia nez ostatne.

Ludi je na svete proste privela vacsinu jednoduchej lahko zvladnutelnej prace nam vzali stroje ktore ju robia lacnejsie a efektivnejsie len male percento ludi je tak dobre aby si na seba pravom zarobilo svojou vynimocnostou. Potom je tu mala cast ktora si na seba zarobi podvodom a zostavajuca vacsina (muzov aj zien) je odkazana dusit sa nadosmrti v kalnych vodach priemernosti a nepotrebnosti. Jasne ze oblubenou kratochvilou v tejto trudnej existencii je potom skumat kto (samozrejme okrem mna sameho) za to moze?

285671

3.3.2013 15:50

RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 285671

Konečně rozumná řeč. Všichni ostatní chlapi co tady psali v tom duchu, že ženské můžou za všechny bolesti světa, píšou s prominutím jako totálně nemyslící hovada. A to včetně autora článku. Vždyť my všichni přece, muži i ženy, stojíme na jedné lodi proti jedinému nepříteli: globální "elitě"(alias globální lidské rakovině, která ovládla lidskou populaci a nemilosrdně ji vysává). Nevím z jakého důvodu tady pan Stwora zveřejňuje takový nicneříkající štvavý škvár, který vůbec nic neřeší, jen tak plácá nereálné hovadiny a rozděluje lidi přesně v duchu: Rozděl a panuj.

285686

3.3.2013 17:03

RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie

PH72 80.?.?.?

Reakce na 285686

Potrefená husa se ozvala. Pokud mohu soudit podle toho, co vidím já kolem sebe, ženské si nemají na co stěžovat. Zejména ne v pracovním procesu. Pozitivní diskriminace funguje zcela bezpečně. Velká legrace je, pokud jsou na vedoucích místech. Sice umí hovno, ale jsou tam. Přijdete s nějakým problémem a volají stejně chlapa. Musím přiznat, ne vždy to pomůže, v rámci debilizace národa nemáme totiž asi příliš velké procento průměrně schopných lidí na svých místech. Nic to nemění na tom, že je to fraška. No a když už selhává vše, tak si může svoje vysněné místo vyšukat, pokud tedy na to má. Ty co na to nemají, pak zvláště zle prskají, ale udělaly by to samé, kdyby to šlo. Opakuji - co jsem viděl já, ženské si nemají na co kde stěžovat. Dělají kolem sebe akorát bordel. Výjimky, které se jistě najdou, jen potvrzují pravidlo.

285689

4.3.2013 0:43

RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie

brasol 88.?.?.?

Reakce na 285689

aneb u opačného pohlaví je určitě tráva zelenější [velký smích]
Asi jste ještě nezažil vedoucího-muže, který také umí hovno, ale věc přesto vyřeší... ovšem způsobem, nad kterým všem zůstává hlava stát.

Manager přeci není od toho aby vše uměl lépe než jeho podřízení.
Blbci existují u obou pohlaví a to v hojném počtu. Pokud mám s někým pracovat ať už je to kolega, podřízený či nadřízený tak mě fakt nezajímá pohlaví, ale spíše to co umí.

285722

3.3.2013 14:46

Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně

MARTin-anonym 94.?.?.?

Článek jako ospravedlnitelný důvod proč mají ženy nižší plat uvádí, že zaměstnavatel kalkuluje s rizikem, že žena otěhotní a pak bude na mateřské a rodičovské dovolené.

Je jasné, že těhotenství a porod bude vždy na straně ženy, stejně jako starost o dítě v prvních měsících života v průběhu kojení. Dohromady je mateřská dovolená nějakých 28 týdnů.

Mnohem delší období trvá rodičovská dovolená. Až do 4 let dítěte.

Osobně nevidím důvod, proč by na rodičovské dovolené nezůstávali muži (statisticky vzato) stejně často jako ženy. Třeba proč by se neprostřídali stylem prvních pár měsíců života dítěte žena a potom muž.

Naopak vnímám to jako pozitivní věc. Oba si mohou dítě pořádně užít v jeho raném věku a vybudovat si s ním pevné vazby. Oba si vyzkouší jak náročné je se o něj starat a tak si budou oba víc vážit práce toho druhého.

Společnost by měla podporovat, aby se tátové starali o své děti - nejen finančně, ale aby jim byli skutečným tátou. A na to je třeba čas a energie.

Když podaří, aby muži zůstávali častěji na rodičovské dovolené, změní společnost k tomuto přístup. Začne to být více uznávané. A pokud to tak bude, začnou s tím postupně počítat i zaměstnavatelé a zohledňovat to v platu obou partnerů.

285684

4.3.2013 11:03

RE: Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně

djobcek 87.?.?.?

Reakce na 285684

Prepac,ale to co pises je totalny grc. predstava muza starajuceho sa o dieta kym zena pracuje je postavena proti vsetkym prirodnym zakonom.
Vztah medzi dietatom a otcom v rannom veku sa NIKDY nevyrovna vztahu matky a dietata. dieta bolo sucast matky a po porode a starostlivost pokracovat presne tym smerom.
Ci sa to komu paci, alebo nie, najidealnejsie je, ked sa zena stara o dieta kym sa muz stara o rodinu, o jej bezpecie a obzivu.
Bez ohladu nato, v akej dobe zijeme a ako to funguje teraz, takto to zacalo a takto to aj skonci, skor ci neskor sa ratime presne fo tohoto stadia, ked ludia budu robit to co im ide a nie to,co im "niekto" tvrdi ze im ide.

285749

4.3.2013 16:04

RE: Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně

MARTin-anonym 94.?.?.?

Reakce na 285749

Také promiň. To co píšeš je obecný, zjednodušující nesmysl.

Je to jako napsat, že vztah dítěte k matce se v ranném věku nikdy nevyrovná vztahu dítěte a babičky. Nebo dítěte a chůvy. A to je kravina, protože pokud se o to dítě stará babička, vytvoří si dítě silný vztah k ní. Pokud chůva, tak k chůvě. A pokud ta chůva bude muž a dokonce otec, tak ten vztah bude mít prostě k otci.

Samozřejmě že u vztahu k matce je mnohem větší předpoklad, aby ten vztah byl velmi silný a také má být velmi silný. Ale to neznamená, že se o to dítě nemůže převážnou část dne starat babička, chůva, otec...

Jde o nalezení všeobecně akceptovatelného kompromisu pro všechny tři (případně pro celou širší rodinu nebo komunitu). Pokud má matka silnou potřebu realizovat se v práci - třeba je skvělá hudebnice, vynikající vědkyně či lékařka, úspěšná podnikatelka, inspirující politička či manažerka nebo klidně i dobrá kadeřnice, kterou to opravdu baví, není důvod, proč by se své práci a životnímu poslání nevěnovala naplno, jak jen to půjde.

Proč by měl v rodině pracovat muž, který bude dělat třeba prodavače bot s platem 15 000 korun a nebude ho to bavit, když jeho žena přímo touží po tom, aby mohla dělat svou práci špičkové lékařky s mnohem vyšším příjmem, mnohem větším zápalem a větším přínosem pro společnost?

Proč takovou úžasnou ženu uvazovat u dítěte s vědomím, že ona to bude vnímat jako zmařené nejlepší roky, kdy se mohla věnovat své poslání a tak třeba dítě ani mít raději nebude nebo bude nešťastná a to se na dítěti (i manželovi) projeví? A proč tlačit do vydělávání muže jen proto, že ty a další lidé jsou přesvědčeni, že tak je to jediné správné, že tak je to podle nějakých přírodních zákonů (což je naprostá kravina a alibismus - to rovnou můžeš jako zdůvodnění říct, že tak si to přeje bůh).

Malé dítě prospí denně třeba 13 hodin. Když si to žena šikovně skloubí, klidně může chodit do práce a vydělávat (byť si třeba zkrátí dočasně pracovní dobu) a je fajn, když má muže, který se o to dítě rád postará.

Celé je to o dohodě mezi konkrétní dvojicí. A společnost to má v maximální možné míře usnadnit, protože jen šťastní rodiče dělají šťastné dítě. Celý ten společenský tlak jak je to jediné správné, který tu obhajuješ je obyčejný předsudek a působí v konkrétních případech jen potíže a bolest.

285779

6.3.2013 13:12

Naprosto skvělý článek

Ing. Bizon 147.?.?.?

Luxusní článek! Podstatné je uvědomění si že tento jev není žádný naplánovaný eleborát, ale přirozená reakce námi vybudovaného civilizačního systému. Jak píše autor, odtrhli jsme se od tradičních vyvážených modelů, současný systém vznikl narychlo a často bez koncepce, takže je přirozené že se může obrátit proti nám i když za tím není naplánovaná konspirace.

Bohužel v blízké budoucnosti se protne více přirozených destabilizačních faktorů, k tomu další spousta záměrných, a to všechno bude dost pravděpodobně ještě znásobeno přesně takovýma zvláštníma reakcema našeho systému jako je změna poměřu platů mužů a žen..
No, prostě uvidíme, při zachování současného systému to nějak dopadne, ale nemůžu se zbavit pocitu že moc dobře ne... [zmaten]

285928

Příspěvků: 74

28.02. 02:47 Унексист  Zrudna "emancipacia"
28.02. 08:22 Střelec  RE: Zrudna
28.02. 08:35 pravicový boľševik  RE: Zrudna
28.02. 14:00  RE: Zrudna
28.02. 17:19 osa x  RE: Zrudna
28.02. 18:17 pravicový boľševik  RE: Zrudna
28.02. 21:04 baba_Blažková  RE: Zrudna
28.02. 22:04 avatar  RE: Zrudna
03.03. 15:58 baba_Blažková  RE: Zrudna
02.03. 15:39  RE: Zrudna
21.05. 21:20 Panther  RE: Zrudna
07.03. 02:46 p.  RE: Zrudna
28.02. 18:15 pravicový boľševik  RE: Zrudna
21.05. 21:16 Panther  RE: Zrudna
28.02. 11:18  RE: Zrudna
28.02. 08:49 Oracle  RE: Zrudna
28.02. 21:14 baba_Blažková  RE: Zrudna
28.02. 22:43  RE: Zrudna
03.03. 18:11 fohat  RE: Zrudna
03.03. 19:12 baba_Blažková  RE: Zrudna
28.02. 08:39 Šárí  Názor
28.02. 12:03 Pacholíček  RE: Názor
28.02. 12:21 bogy  RE: Názor
28.02. 13:20 osa x  RE: Názor
02.03. 20:33 Čen  RE: Názor
03.03. 11:18  RE: Názor
28.02. 09:43 Pavel Urbančík  feminismus patří ke komunismu
28.02. 11:19  RE: feminismus patří ke komunismu
28.02. 11:29  RE: feminismus patří ke komunismu
04.03. 10:24 djobcek  RE: feminismus patří ke komunismu
28.02. 10:31 Dap z lesa  Hmmm
28.02. 11:16  tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 15:40  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 16:04 SitňaN  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
04.03. 10:27 djobcek  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 16:09 WAZARI  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 19:54  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 22:47  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
02.03. 15:52  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
03.03. 16:17 baba_Blažková  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
04.03. 10:29 djobcek  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 21:23 baba_Blažková  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 16:25 mkadlec  RE: tedy ten váš článek potvrzuje do puntíku to, že diskriminace ženy neskončila
28.02. 15:14 Nikdo  Problém je jinde
28.02. 21:25 baba_Blažková  RE: Problém je jinde
28.02. 18:32 Petr Středa  Já tedy nevím
03.03. 12:06  RE: Já tedy nevím
28.02. 18:40  Jen krátce
28.02. 21:27 baba_Blažková  RE: Jen krátce
28.02. 21:50 Mišo  Esther Vilar
02.03. 15:34 Jana Hanzlíková  Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 17:20 Jarmila  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 18:04 Jarmila  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 18:46  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
03.03. 12:30 brasol  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
06.08. 12:14 Klára  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 17:34 Rudolf  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 18:16 Jarmila  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 23:19  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
03.03. 00:41  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 17:50 haban  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
03.03. 00:41 Adam..  RE: Samoživitelky si nevydělávají na šminky
02.03. 22:27 Adam..  ženy "slouží pouze k plození dětí !
03.03. 02:02 haban  Těžká doba
03.03. 02:15 Унексист  RE: Těžká doba
05.03. 12:23 Adam..  RE: Těžká doba
03.03. 10:17 calimero  Je to este uplne inak a este ovela horsie
03.03. 15:50 Jarmila  RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie
03.03. 17:03 PH72  RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie
04.03. 00:43 brasol  RE: Je to este uplne inak a este ovela horsie
03.03. 14:46 MARTin-anonym  Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně
04.03. 11:03 djobcek  RE: Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně
04.03. 16:04 MARTin-anonym  RE: Ta otázka buď a nebo v názvu článku je špatně
06.03. 13:12 Ing. Bizon  Naprosto skvělý článek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 452