Diskuze k článku

Bolševický převrat (I)

Příspěvků 68

20.2.2013 5:39

a jaké následky máme dnes?

fohat 194.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=k1RasXw7iko http://www.youtube.com/watch?v=9uuLS1CyL-Q

285188

20.2.2013 8:23

RE: a jaké následky máme dnes?

lu.bro 85.?.?.?

Reakce na 285188

No nevím ty videa mi příjdou jako protikomunistická propaganda stejně jak tomu bylo v 50 letech v USA, ale s modernějšími prostředky. Samozřejmě se situace měla vyvíjet pravděpodobně tak jak je uvedeno v článku, ale mám takový pocit, že situace v rusku a potažmo hlavně ve střední evropě se původnímu bolševickému záměru vymkla z rukou. Nemyslím si, že můžeme situaci u nás v 70 a 80 letech označovat za nějakou hrůzostrašnou až utlačovatelskou. Nevím když srovnám momentální stav, příjde mi to z pohledu řadového občana horší než za komunistů. A pád komunizmu musel být také záměr mocných tohoto světa. Proč? pokud se vše vyvíjelo podle plánu a lid byl otupován a ovládán? Asi tedy nebyl, asi tedy socialismus šel s lidmi než proti nim a to nepotřebují ti kteří chtějí lidstvo ovládat. Proto musel byt ukončen. Můžeme polemizovat o severní korei, pokud se opravdu situace tam vyvíjí směrem jak nám předávají media, pak ano tam je nerozumný socialismus. Kuba... jak lidé žijí tam..., ALE.... nezapomínejme na fakt, mnohaletých embarg, blokád a td. Kde by byly spojené státy dnes, kdyby na ně (Rusko) v 50. letech uvalilo mezinárodní embargo, zakázalo mezinárodní obchod, blokovalo jejich námořní cesty a td???? Myslím si, že socialismus u nás a v evropě, se mocným vymkl z rukou a mohl je velmi velmi ohrožovat. Proto musel být zničen a nastolila se nová tentokrát skutečná totalita! Ale to je můj názor.

285191

20.2.2013 15:56

RE: a jaké následky máme dnes?

atmo 188.?.?.?

Reakce na 285191

Konec socialismu začal být odpočítáván už v roce 1956 na XX.sjezdu KSSS. Do té doby platilo "Strana je Stalin, a Stalin je Strana". Po sjezdu už následovalo jenom udržování ideologicky vyprázdněného režimu při životě, což zároveň bránilo jeho reformaci, zvláště při ekonomicky devastujících nákladech na zbrojení. Navzdory různým lžím novodobých "bojovníků proti komunismu", v Sovětském svazu ani v ČSSR žádný protikomunistický odboj neexistoval, totální většina lidí byla režimu loajální, a pan Dietl a jeho seriály byly duševní potravou celých generací mas pracujícího lidu. Gottwalda lidé v letech 48-53 opravdu ze srdce milovali, a to po milionech. KSČ byla tak mocná organizace, že paradoxně na tuto moc zhynula. Už v roce 1977 špičky KSČ vytvořili "Chartu 77" což byl jakýsi pokus extrémně loajální obyvatele rozdělit, a vytvořit jim nepřítele a z KSČ udělat utiskovanou stranu. (Kdyby Ch.77 opravdu spontánně vznikla, tak ji do týdne zlikviduje StB aniž by se o tom lidi vůbec dozvěděli). Ani to ale nepomohlo. Následovala podpora KSČ pro západní vysílačky proti ČSSR, a ani to moc nepomáhalo. Obyvatelstvo zůstávalo stále loajální a čím dál více rozmazlenější. KSČ tedy se Sovětským svazem zpunktovala tzv.revoluci na rok 1989, a aby loajální obyvatelstvo konečně vyhnala do ulic a zbavila se za něj odpovědnosti, musela nakonec i tady použít lži. Mrtvý student Šmíd alias agent StB soudruh Zifčák posloužil jako jakási jiskra k zažehnutí "spravedlivého hněvu obyvatelstva", Československá televize (jinak cenzurují každou hovadinu) byla jako zázrakem "live" a bez cenzury snímala na tribunách největší komunistická esa kde alespoň řekli štěstím dojatému davu že "vedoucí úloha Strany již defacto neexistuje", a ukázali se v očích lidu jako vlastně oběti režimu. Následovalo veselí, a kocovina z týhle frašky pokračuje až do dnešních dnů.
Tedy já bych byl taky pro rozlišování mezi komunou, marxismem, ruským bolševismem, stalinismem, čučche, jugoslávskou cestou, sovětským modelem socialismu, a neházel bych všecko do jednoho sudu na účet roku 1917. (Vždyť bolševici byli navíc jedni z prvních kteří šli už ve 30.letech ke zdi, tak jaký bolševismus..)

285209

20.2.2013 19:42

RE: a jaké následky máme dnes?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 285209

Asi je to tak, ale přesto mám pocit, že způsob jakým se hospodařilo za socialismu, (pokud pominu zbrojení) se mi jevil jako rozumnější. Pěstovala se široká škála plodin, vyráběly se různé produkty atd. A už i USA si uvědomuje, že je vhodnější pěstovat potraviny lokálně než je dovážet. Takže dle mého pohledu má planeta větší šanci přežít i s lidstvem napalubě v socialistickém nebo sociálním větru v zádech, než když jí bude pohánět kapitalistický megavýkonný turbomotor.

Ale možná mám špatný pohled na svět.

285221

20.2.2013 21:25

RE: a jaké následky máme dnes?

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 285209

Myslím, že by Váš příspěvek velmi obohatili tyto významné
publikace:

Miroslav Dolejší; Analýza 17. listopadu 1989
a
Mýtus o odstranění komunismu "Solidaritou"

Stahujte z inter. stránky: Spiknutí proti Církvi a lidstvu

Poznámka: Charta 77 vznikla z impulsu židovského zednářského
řádu B´nai B´rith z Basileje. I zasvěcené jádro Charty 77 bylo
vybráno v Basileji.
B´nai B´rith (sídlí v New Yorku) - vyvolal bolševické revoluce
v Rusku v roce 1905, 1917, revoluce v Německu a Maďarsku v roce
1919 a spoustu dalších. Byl i hlavním aktérem při řízených
převratech ve Střední a Východní Evropě v roce 1989.

285225

20.2.2013 15:28

RE: a jaké následky máme dnes?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 285188

Poslyšte, je nějaká šance, že byste se někdy naučil vkládat odkazy do Zvědavce?

285206

20.2.2013 19:37

RE: a jaké následky máme dnes?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 285206

Je, ale mizivá.

285220

20.2.2013 9:09

prevrat

Pravoslav 85.?.?.?

z čoho berie autor članku to že Stalin bol žid?

285192

20.2.2013 17:27

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 285192

Například kniha autorů -J.Fishman,J.B.Hutton s názvem: Soukromý život Josefa Stalina, cituji:

později přišli do země (Gruzie) přistěhovalci z Iránu,mezi nimi i velká část portugalských židů z ostrova Džu,Maranos. Ti vyznávali tajně svou víru i v Gruzii. V místním dialektu znamená slovo "Džuga" obyvatel ostrova Džu. Bylo používáno jako označení přistěhovalých Izraelitů. Když po několika staletích bylo zavedeno v Gruzii používání příjmení,byli potomci přistěhovalců z ostrova Džu zváni Džugašvili-"synové ostrova Džu."

Džugašvili je pravé jméno Stalina.Někteří historikové tvrdí,že Stalinův dědeček byl ještě věřícím židem, jiní to popírají, proto, že Stalinův otec Džugašvili konvertoval k ruské ortodoxní církvi. Koneckonců článek Bolševický převrat (I) ,je výzvou pro všechny polorozumné diskutéry na tomto webu, kteří se stále ze setrvačnosti při debatách o komunizmu, dívají na východ, místo na západ. Ideologie komunizmu byla Rusům vnucena a následně aplikována na další slovanské národy.

285214

20.2.2013 22:00

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 285214

Stalin a zid? Nesmysl - podivejte se na jmena jednoho z autoru jeho "Soukromeho zivota" a hned je vse jasne. Falesnych historiku bojujicich jiz desetileti v probihajici nevyhlasene dezinformacni valce jsou spousty. Stalin byl jenom jejich clovekem, dokud neziskal moc, pak s nima s neduverou zatocil, obcas to i prehnal.

Jinak 100 procentne souhlasim s vasima poslednima dvema vetama.

285227

20.2.2013 23:31

RE: prevrat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 285227

jistěže je to nesmysl celá teorie o židospiknutí je nesmysl tedy židé v tom sice figurovali ale pouze jako zaměstnanci vatikánu
no a k té poslední větě ta je taky nesmysl protože ideologie komunismu rusům nikdy vnucena nebyla stejně jako u nás nikdy komunismus nebyl ostatně netvrdili to ani sami komunisté navíc ten pojem je možné chápat různými způsoby a ani jeden neodpovídá státně totalitnímu zřízení které zde bylo - celá společnost fungovala jako jedna gigantická korporace a od současného korporátního fašismu se to lišilo kromě pár detailů rozdílu ve hře na demokracii hlavně v tom že ta korporace byla stát a zájmem státu je udrživat početné pokud možno zdravé a bojeschopné obyvatelstvo to korporace nemusí
noa k tomu komunismu význam toho slova bych řekl že je jakési společenství lidí u kterých je na prvním místě spolupráce a nezištné pomáhání bez očekávání odměny
komunismus zažil každý kdo někdy jel na obyčejný čundr pod stan nebo v zaměstnání pracuje v nějakém týmu kolegů nebo prostě žije v rodinném prostředí
je zajímavé že leckdo tvrdí že komunismus nefunguje ale ve skutečnosti by se bez něj kapitalismus neobešel a okamžitě by se zhroutil nebo si někdo dokáže představit firmu ve které by všichni byli individuality sledující pouze své sobecké zájmy a ve které by všechny vztahy byly řízeny tržní směnou za neustálé konkurence? já v žádném případě ne [smích]

nu a k samotnému článku je to klasické hlavu zasírací dezinfo kdy se vezme špetka pravdy přimíchá se mnoho polopravd a lží a je to využíváno jako propaganda
prostě lidově řečeno blábol
vorovka publikuje na blogu idnes má občas dobré články i když si spíš myslím že je to smyšlená identita pod kterou píše víc autorů
ale tenhle článek mezi dobré rozhodně nepatří

285231

21.2.2013 0:33

RE: prevrat

Co na tom zalezi 166.?.?.?

Reakce na 285231

Jo, a chazar Bauer, ktery priemigroval do Franfurtu z vychodni Evropy, byl ve Vatikanu ritualne obriznut papezem a prejmenovan na Rothschild ..
To ze zide figuruji jako zamestnanci Vatikanu, tak to si nechte patentovat. Rabini z vas musi mit radost, a rikaji: Oooooo, to je dobry shabbozgoj ...

285233

21.2.2013 8:54

RE: prevrat

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 285233

a ty ses snad koukal ročildovi na pindíka? (ostatně i to je fuk, z obřezaný populace světa je židů minimum)
ono se nestačí krmit jen klepama z internetu, kde lze publikovat absolutně cokoliv a nazvat to "pravda pravdoucí", ale taky trochu zapojit mozek (pokud ještě nějakej zbyl), a taky se zamyslet, jestli to může vůbec fungovat...
pokud tu nějací rabíni můžou mít z někoho radost, tak to je bambula jako ty, kterej se tu sám pasuje na šábesgoje tim, že jim přisuzuje schopnosti, kterejch by se jinak ani ve snu nenadáli...
jinak to, že ročildové slouží katolickým zájmům, to neni žádný tajemství, stačí se dějinama zabejvat i jinak, než louskáním právě toho, co si pokoutně šuškaj náboženští pomazenci...

285243

21.2.2013 23:49

RE: prevrat

FRED4 77.?.?.?

Reakce na 285243

Ty jsi buď provokatér, nebo totální b.b!!!!

Rothschildové slouží katolickým zájmům - pane Bože, přesně jak
říká výše diskutující - s takových prázdných hlav musí mít Židé
skutečně radost!! Ta zednářská matoucí proticírkevní propaganda
vám totálně vymyla kebuli!!

285282

22.2.2013 0:41

RE: prevrat

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 285282

už se tu zase slejzaj mistři argumentů?
tak pavel s ferdou přišli na to, že ta chudák církev trpí od spiknutého Žida, hmm... to jsou ti oni, co Pána zradili? [mrknutí jedním okem]
a copak vymylo kebulky vám, chlapci milí, neprovokující a chytří, patrně shůry seslaná nematoucí pravda bóží, že...

285287

22.2.2013 8:14

RE: prevrat

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 285243

Pokazde je to pro me dobre pobaveni, kdyz mohu sledovat, jak zido-iluminatsti placeni diskuteri dostanou seshora Befehl a musi treba i o pulnoci jit smolit vyplody o tom, jak zidi (nejvic uplne jejich vudce Rothschlild) vlastne ani neexistuji a ze za vsechno muze nekdo jiny. Vidte pane Raskolnikove, Aristokrate a dalsi .... [smích]

285296

22.2.2013 10:12

RE: prevrat

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 285296

tak teda židi a já už myslel, že dokonce Židi...
no jo, tak už to chodí, někdo to dělá čistě z křesťanské vroucí lásky k židovi bližnímu a někdo si za to nechá platit, tak co s tim naděláš, mnichove, přece to ročildovi nebudu vracet, když mi to cpe... [mrknutí jedním okem]

285297

22.2.2013 11:56

RE: prevrat

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 285296

Pane Mnichove, já jsem jen hrozně rád, že sem kromě těchto iluminátsko-ročildovsko-talmudovsko-zednářských provokatérů chodí dobří křesťané - katolíci, kteří dál brání vzácnou ideu národně socialistickou. Buďte s pozdravem a dál pište, je potřeba bojovat proti zionistickým médiím a proradnému mezinárodnímu židovstvu takzvanému.

285302

23.2.2013 6:12

RE: prevrat

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 285302

Pane Hestroy, omlouvam se, ze jsem Vas opomnel uvest jmenovite, ale vas placenych zido-iluminatu pridelenych na kontrolu Zvedavce je vice, a tak jste skoncil pouze v rubrice "dalsi".

Plne chapu Vasi hroznou radost, ze sem na Zvedavec nechodi jen ti placeni zido-iluminati, za agitaci pouze proti vlastnim soukmenovcum by Vas pan Rothschild asi stezi byl ochoten platit.

285322

23.2.2013 15:43

RE: prevrat

LINUS 77.?.?.?

Reakce na 285296

Buď zblblý gójové, nebo provokující židáčci.. Ale já myslím, že
to bude to první. Nechme je, se vyzvracet...

Vždyť to jsou chudáčci, papouškující stále dokola zednářskou
proticírkevní špínu..!

285338

23.2.2013 18:31

RE: prevrat

mtk 88.?.?.?

Reakce na 285338

špína na špíně neulpí ...

285344

23.2.2013 19:55

RE: prevrat

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 285344

heh,to,ze onu spinu odmitate videt sami na sobe,jeste neznamena,ze vy a vasi neomarxisticti siosoudruzi nejste spinavi.
a je lhostejno,zdali jste se zasvinili za penize,ci z presvedceni vasich vymytych hlav.zano [mrknutí jedním okem]

285348

23.2.2013 21:57

RE: prevrat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 285348

ale no tak bubine mrkavej potměšilej my špínu vidíme velmi dobře jen se nám nechce odsoudit nájemného vraha z vraždy a nadto hlavně viníky nehledáme a vám siohledačům se tak trošku smějeme [mrknutí jedním okem]
tak se nezlob a zase přijd [smích]

285349

24.2.2013 2:48

RE: prevrat

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 285349

pan Bubin jiste nenapsal ,ze tu spinu nevidite.zano.napsal pouze,ze ji videt nechcete. a at uz za penize ,ci z presvedceni nabozenskych fanatiku,vam do hlav po leta vtloukanemu vasimi silnejsimi brasky, umyslne lzive onu svetovou spinu hazete na nevinne.coz ovsem, neni nic noveho.a tez nebude nic noveho,az vas ta vase a vami kydana spina jednou sama semele.jak se vam podobnym individuim v minulosti uz tolikrat stalo.ti,jimz tak oddane slouzite totiz mivaji obcas dosti sveraznych vrtochu i sverazneho smyslu pro "humor". co take s nepotrebnym cernouskem ,ktery uz svoji praci odvedl? none? [velký smích]
(samozrejme,ze i kdyz jsme spolu husy nepasli ,muzeme si tedy tykat. jak je jiste u tvych soudruhu dlouholetym zvykem.nicmene nevim,zdali k tomu budeme mit nadale prilezitost,nebot netusim,o cem ,krome nadavek by si tak mohl pan Bubin s tak charakterove,moralne i mentalne "vyspelymi" soudruhy ,kteri nadto maji ve vsem uplne "jasno",jeste povidat.zano [velký smích] )

285358

24.2.2013 22:52

RE: prevrat

Bandy 95.?.?.?

Reakce na 285243

„Židobijci“ sú príkladom ako nenávisť človeka pohltí, rozhlodá, oni si ani nevšimli, že opakujú rabínske rozprávky, že oni celkom vážne posudzujú ľudí kto je a kto nie je židom podľa rabínskeho receptu, kadekomu vhodia do tváre obvinenie, že je židákom a že im uškodil, nikto nie je odhodlanejší šíriteľ klamstiev o židovskom „národe“ ako sami židobijci, kde by boli rabíni bez nich, ale gójovia sú vytrvalí, slúžia židom aj bez odmeny. Židobijci majú vzorce od rabínov. Obdobný výmysel sa šíri aj v súvislosti s džihádom, keď jednoduché postavy v zúrivosti navonok voči islamu (ale oni zrejme milujú len seba, takže dôvod môže byť aj rasový a podobne) horekujú nad odkresťančovaním spoločnosti v dávnoveku vpádom džihádu, hoci oni sú protikresťanskými dnes, čím napomáhajú islamskej lživej mienke o porobení si obyvateľov v Osmansku, Španielska, aj v iných končinách moslimami v minulosti, že územia boli moslimské, že vládli moslimovia, že moslimovia utláčali nemoslimov, protiislamisti vedno s islamistami sa dohodli na viere v džihád, a to nezmieriteľný a výbojný v minulosti len preto že sa šialenci z oboch strán do krvi neznášajú.
Aké sú to katolícke záujmy? Záujmy papíka, protipapíka, svetské, alebo náboženské záujmy. Záujmy osoby, záujmy úradu, alebo záujmy osoby využívajúc úrad? Záujmy nemennosti viery, alebo záujmy na reformách. Ako narušia náboženské záujmy tie svetské záujmy, čo získa svetským úspechom v prospech náboženstva. Ty berieš svetské, obchodné jednania ako otázku viery, čo má náboženstvo ako také zo súkromného osohu kňazov. Akoby si prestal myslieť, stačí ukázať súkno Vatikán a každú pochabosť si osvojíš, si proti katolíkom, a preto každá podsunutá nepravda ti je vítaná. Čo ti vlastne prekáža? Predkoncilový papík, alebo pokoncilový protipapík? Ktoré vyznanie viery z Vatikánu? To že sa snažia zakazovať nečisté obchody, alebo to, že sa k nim horlivo pridružili? Nenávidíš Vatikán kvôli náboženskej stránke, ale vyčítaš im aj svetskosť, hoci tá ťa teší.

285374

24.2.2013 22:25

RE: prevrat

Bandy 95.?.?.?

Reakce na 285233

Čo sa ti nepozdáva na chazaroch, ty protichazarský nacista, koho ešte nenávidíš? Prečo si Chazari vyberali echtovné chazarské mená ako Bauer, Rothschield, Weissfeld? Chazarské povedačky vyplynuvšie z udalostí, že istý malý počet ľudí na obmedzenom území si osvojil vetvu talmudu rozchyrujú palestínski teroristi, ktorí by chceli Izrael odrovnať, podľa nich každý prináležiaci k satanovej synagóge je chazar, sú to veľkí myslitelia, tak ako pre sionistov sú väčšinovo árijci semiti.

285372

21.2.2013 22:45

RE: prevrat

Pavel Uxx 77.?.?.?

Reakce na 285231

"jistěže je to nesmysl celá teorie o židospiknutí je nesmysl tedy židé v tom sice figurovali ale pouze jako zaměstnanci vatikánu"

Ty sem chodíš s těma tvýma blbinama pouze provokovat, že?!
Nebo jenom papouškuješ židovské a zednářské proticírkevní škváry?

285279

22.2.2013 0:35

RE: prevrat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 285279

FRED4 = Pavel Uxx?
dej si místo přiblblého žvanění pár zdrávasů at se ti dobře spí [mrknutí jedním okem]

285285

22.2.2013 0:49

RE: prevrat

raskolnikov 188.?.?.?

Reakce na 285285

už jsem se lekl, že jich je tu víc a ono je to zatim jen nějaké rozpolcené individum...
no jo, pár si jich dá a ono se mu zas uleví... [smích]

285288

24.2.2013 22:16

RE: prevrat

Bandy 95.?.?.?

Reakce na 285227

Takže židia sú naozajstní, ale Stalin medzi nich nepatril, vy gójovia ste zábavní. Ešte aj dnes ako ovce nasledujete sionistické klamstvá o prítomnosti, dokonca obrovskej a drvivej dajakých židov v árijskom prostredí, len sa sporíte kto ním je. Ste nielen ohlúpnutí, ale aj slepí. Ten je žid, iný už nie, lebo to napísal Fishman, podľa teba podlý žid, už podľa jeho mena si ho odhalil, čo sa snažia svojich poskokov lživo predstaviť ako židov, hoci nechápem aký by k tomu mali dôvod. Tupých gójov už presvedčili, že židia sú „národ“, že židia sú „všemocní“, že židia sú vinní na úbohosti gójov, vás netreba už ani hlbšie spracovať.
Stalin s kým zatočil? Keď už ich vešal, tak preto, že sú židkovia, všakže, on nemohol mať iný dôvod. To, že „uvažovanie“ vás „židobijcov“ je aj v tomto prípade odvodené od sionistického, že ste len nastrčení idioti, ktorí sa rochníte v bahne lží je každému mysliacemu jasné.
Súdruh quido je v tom tiež expert, červený až to preráža obrazovku, pričom otravuje mozgy portugalskými židmi. Kde si bol v 90. rokoch keď som sa ja o tomto možnom marranizme dozvedel, máš sklz s “informáciou“ predlhé roky a jej pochopenie z tvojej strany žiadne, len si ju skopíroval ako nemysliaca ovca.
Nikto nikoho nemôže donútiť, aby si osvojil správanie požadované židoboľševikmi, aké vnútenie a kde vidíš? Nemuseli sa a mnohí sa ani nepoddali. Čím chceli byť nebyť vnucovaného komunizmu, na to odpovedz. Je úplne nepodstatné k čomu je donútený odpadlík od viery, slobodne, pred revolúciou odmietol Boha a spásu a v takom prípade nie je dôležité zacielenie vlády, ktorá by ho ožobráčila, ale to že je apostata, a nad takým vyriekli ortieľ hoci aj boľševici. Ty quido si príliš svetský a nerozumieš vyššiemu zmyslu aj revolúcie.
V čechách ste si boľševizmus vybrali sami, aj dnes nariekate nad jeho neblahým koncom a už sa pripravujete na nový víťazný február voľby 2014, kvôli chamtivosti opäť červenoboľševikov zvoliť.

285370

25.2.2013 11:44

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 285370

ad1)Tvoje slova: Súdruh guido je v tom tiež expert,červený až to prorážá obrazovku,pričom otravuje mozky portugalskými židy.Kde si bol v 90.rokov....

ad2)O vnúcování ideologie komunizmu píšeš: Nikdo nikoho nemůže donutit,aby si osvojil správánie pažadované bolševikami, aké vnútenie vidíš. Nemuseli sa a mnohí sa ani nepodali.

K těmto dvěma bodům:
ad1) Ve straně jsem nikdy nebyl. Po sametu jsem musel naopak řešit jak se budu dál živit a bylo mi přes padesát. V 90.letech,v době kdy probíhala destruktivní privatizace, jsem se živil převážně manuelní prací, makal jsem v průměru 12 hodin denně a 10 let jsem neměl dovolenou. Naštěstí jsem tento nápor vydržel až do důchodu.
Také nikoho neotravuji portugalskými židy. Pouze jsem citoval úryvek z knihy,který se týkal Stalina. Jedná se přece o HISTORICKOU PRAVDU. My obelhávání pravdu pouze hledáme. Místo mého obviňování napiš protiargument, který slova autorů knihy vyvrací. Pokud to dokážeš, teprve potom tě budu brát vážně.

ad2)Tak si poslechni co napsal Zinovjev (Aplefbaum) v "Rudých novinách": Zájem revoluce vyžaduje naprostou likvidaci střední vrstvy, tak zvané buržoasie. Dále píše: Přeměníme naše srdce v ocel, které ovládneme v ohni boje a strádání bojovníků za svobodu. Učiníme naše srdce krutým, tvrdým a bez zachvění, aby ani záchvěv milosrdenství k němu nepronikl. Nebudeme se chvět při pohledu na moře krve našich nepřátel. Otevřeme vrata přílivu tohoto krvavého moře. Bez milosti pobijeme naše nepřátele...atd.

Mimoto, byly zřízeny vyhlazovací tábory. Kupř.na řece Amuru topili bolševici celé rodiny odporným způsobem. Takže tvoje názory považuji za ubohou demagogii a na tvoje další výkřiky již nebudu odpovídat.

285396

25.2.2013 20:29

RE: prevrat

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 285396

Stalin nebol žid v žiadnom pomere, bol to napolo Gruzínec a napolo Rus (po matke), totiž džuge z mena Džugašvili znamená oceľ inými slovami jeho gruzínske meno znamená "oceľoví človek/muž".

Nevieme naisto koho človekom bol Stalin, ale dôsledne o ňom rozširoval fámy, že má židovské korene tým ho dostal do brlohu revolucionárov-masových vrahov, treba povedať že revolucionári plánovali použiť Rusov ako kanonfutrov pri dobývaní Európy. Stalin ich plány pomocou spravodajských hier nielen prekazil ale dokonca zo zaostalého prakticky poľnohospodárskeho štátu urobil priemyselnú veľmoc, nehovoriac o tom že z vystrašeného negramotného národa vytvoril sebavedomý a gramotný a to za cca 10-12 rokov (treba poznamenať že faktickú moc získal len po 1926-keď si to dobre vybavujem-vtedy totiž sa mu dostal do ruky zoznam kto z ktorých pohlavárov koľko nakradol).
Industrializáciu financoval z 2 zdrojov, jednak zo zhabaných nakradnutých majetkov revolucionárov (za to kupoval západné stroje) a jednak z vnútornej pôžičky (z ktorého financoval všetko ostatné). keby nebolo vojny ktorá bola primárne namierená proti Rusku a jeho predčasne smrti (otrávili ho) tak predpokladám, že západ by skrachoval už v 60. rokoch. Musím pripomenúť 2 veci:
-na tom vyspelom západe zrušili prídelový systém až v roku 1959, kým v Sovietskom zväze v roku 1949,
-že to šlo do kopru môže západ poďakovať Chruščovovi, on systematicky rozbil všetko od zoštátnenia dobre fungujúcich družstiev (nielen kolchozov), nezmyselnému vysadzovaniu kukurice až po podporu komunistických strán v bantuistáne (na čo použil Stalinistické rezervy zlata).

285412

25.2.2013 22:36

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 285412

Zdravím vás pane Oracle.
Sem rád, že jste se ozval. Pane Oracle, historie se stále falšuje. Jaké národnosti byl Stalin je ale stále diskutebilní. Podívejte se třeba na G. Klimova,který má podrobnou databázi o židech a revoluci. Snad větší než bývalá KGB. Ten v knize Boží národ, hned z počátku (asi s.5), píše, že Stalin byl položid. Tedy jaké národnosti byl Stalin, já osobně nemám stále jasno. S dalšími udaji o Stalinovi které uvádíte, souhlasím. A mějte se.

285416

25.2.2013 22:57

RE: prevrat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 285416

jo jo von to tam ten a onen píše tak to muší bejt pravda
přitom je to důležitý asi stejně jako značka stalinových slipů [mrknutí jedním okem]

285417

26.2.2013 0:15

RE: prevrat

mtk 88.?.?.?

Reakce na 285417

Asi tak. Stalin konal to, co bylo dobré pro Stalina (a Sovětský Svaz), a na "dědičnost po matce" z vysoka prděl, své odpůrce kosil hlava nehlava, žid nežid. A pokud (geneticky) Židé jsou výplod křesťanského ďábla, tak je to o těch "stalinových slipech". Je zajímavé, že ruský skladatel Rachmaninov (aristokrat, emigrant, odpůrce bolševického režimu) byl vzat na milost právě díky Stalinovi, jenž o něm prohlásil: "eto patriot!". Stalin v prvé řadě hájil ruské
(své?) impérium. "Spiknutí proti tykvi" měl zřejmě na háku. Ikdyž... kdoví, kdo mu broukal na dobrou noc ... [mrknutí jedním okem]

285422

26.2.2013 9:15

RE: prevrat

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 285422

> Stalin v
>prvé řadě hájil ruské (své?) impérium.

Práve tento fakt by mal poskytnúť nápovedu o jeho pôvode, totiž Trockij, Lenin a ostatný boľševický revolučný odpad neustále vyhlasoval, že utopia Ruský národ vo svojej vlastnej krvi a takmer sa im to podarilo nebyť Stalina.

Stalin Rusov pozdvihol, vytvoril z poľnohospodárskeho štátu skutočnú priemyselnú a vojenskú veľmoc, ktorá úspešne čelila nepriateľom počas 2. svetovej-ruský názov je veľká vlastenecká vojna.

To, že na začiatku vojny mali obrovské straty, nebola jeho chyba, totiž po vojne keď sa to celé vyšetrovalo, vyšlo najavo že zradcovia vo vojenských kruhoch udávali nižšie čísla potrebných vojenských koňov a múl (použitých na ťahanie vozov-Verhmacht nebol na tom oveľa lepšie), prieťahy pri výbere vojenských diel, púšťanie domov vojakov a rozobratie tankov v predvečer útoku. Inými slovami nevystrieľal dostatočne účinne zradcov z dôstojníckeho zboru.

285433

26.2.2013 10:19

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 285433

To všechno, co jste napsal, je mi známé a nepopírám to. A navíc, boj o vládu nad Ruskem pokračuje i v současné době, je v mnohém analogický s vývojem v minulém století. Vy jste jednou napsal: Když padne Rusko, padnem i my. A tak to také je. Nechme tedy Stalinův původ budoucímu času, který rozhodne.

285445

26.2.2013 9:02

RE: prevrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 285417

aristokrate, Klimov má dvě vysoké školy a je uznávaným vědcem.
2 věty neodpovídající pravidlům diskuze zrušeny – moderátor.

285432

26.2.2013 10:11

RE: prevrat

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 285432

no a?
buď je to náboženskej fanatik a zakomplexovanej blouznivec, nebo to dělá schválně v rámci oblbovaček při hledání vhodnejch adeptů do extrémních křídel, a nebo taky, a to je nejpravděpodobnější, je obojím... celý to nese všechny rysy psyop klasiky, která dokonale zabírá na pobožný týpky s paronoidními sklony...
...
uvědom si, že žid se nepřenáší krví, ale přebíráním stereotypů a názorů, je to dáno výchovou, vztahy, prostředím atd....
stalin byl vychováván v silně křesťanském prostředí a vychodil seminář, kde studoval na kněze, obvykle se tvrdí že pravoslavný, ale to byla jen fasáda toho semináře, ve skutečnosti tam učili jezuiti (kteří se také vydávali za kapucíny), a tedy se jednalo o studia pod římskokatolickym vedením... jezuity pozvala do ruska už kateřina, když v 18st. mezi nimy a panovnickými dvory evropy vznikl tvrdý konflikt a řád odešel do skryté činnosti, a také za hranice...
jezuti se velmi zabývali (a zabývají) nejen teologií a matematikou, ale i filosofií, psychologií, morálkou apod., a rozhedně jim není cizí hegeliánská dialektika a z ní pak vychází materialistická obdoba této filosofie, takže právě tady je třeba hledat formování stalinova světonázoru...

285442

26.2.2013 21:20

RE: prevrat

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 285442

V tejto veci a aj s celým horným príspevkom Raskolnikova tentoraz v podstate doslovný súhlas, ktorý by sa dal aj ďalej rozvinúť.
..a na Klimova možno fakt pozor.
Viacerí pomerne vierohodní, tu spomínaní ruskí analytici(v rámci ruských civil info wars) tvrdia, že je podstrčený.
T.j. v kľúčových spoločensko-bezpečnostných otázkach.
Inak v bežných veciach zvykne mať na 99,9% pravdu, ako každý profesionálny demagóg.
K podrobnejším citáciam jeho závažných faux pas snáď neskôr.
..aj keď musím na druhej strane priznať, že som ho osobne hlbšie nerozoberal..

285476

22.2.2013 23:31

RE: prevrat

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 285192

no mě se to nechce hledat, ale myslím, že určitá fakta jsou notoricky známá. článek jsem četl před dvěma dny a teď jenom pročítám diskusi, ale tuším, že se tam píše, že stalin je poloviční žid. to se shoduje s mými poznatky, uvádělo se vždy, že měl matku židovku. a k té velmi kontroverzní vztah, řečeno kulantně, více méně ji nenáviděl. a tento handikep se přenášel do spousty jeho činů, sklonů a motivů. zřejmě i proto se z něho stal židobijec, kromě odhalených intrik židů atd. je vůbec zajímavé, že nejzapřisáhlejší a většinou i nejúspěšnější židobijci, jsou půlčíci. třeba i proto, že mají jejich zatvrzelost a dobře je čtou a vidí jim do karet.

285316

20.2.2013 11:39

Nejsem historik,ale...

Dap z lesa 89.?.?.?

zdá se,že pán si plete komunismus se socializmem....tam bych asi začal.
Pokud vím,tak komunismus byl krátce u nás za Husitů,a ti byli poněkud dříve [smích]
Článek má hodně znaků propagandy,postrádá sedláckou logiku a tím je nevěrohodný.

285200

20.2.2013 18:46

O komunismu se v médiích mele dnes a denně a když se Grebeníček občas ozve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 285200

se správnou připomínkou, že u nás žádný nebyl, mají z toho presstitutky leda tak jundu. Což teprve když začne tvrdit, že Palach se nespálil na protest proti komančům.
Asi přejímáme "západní" terminologii, jeden profesor, cestovatel v dobách totality, vykládal, jak někdy v 70.letech žádal o visa na Gibraltar a bylo mu Britonem řečeno, že tam z "komunistických" zemí nikoho nepouští. Opáčil : "To bych tam tedy mohl jet, ne ?"

285219

20.2.2013 21:49

RE: O komunismu se v médiích mele dnes a denně a když se Grebeníček občas ozve

atmo 188.?.?.?

Reakce na 285219

Vzpomínám si na případ švédského občana, který chtěl okolo r. 1987 krátkodobě navštívit ČSSR, načež mu bylo z české strany řečeno, že pro turisty z nesocialistických zemí nefunguje bezvízový styk. Švédský občan očividně zklamán konstatoval "ALE VŽDYŤ U NÁS JE SOCIALISMUS!!!" [cool]

285226

20.2.2013 14:20

"Cui bono?"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Argumenty v textu obsahují: "měl", "zdá se", a podobně.
"Všechno co je pravděpodobné, je pravděpodobně falešné." (Blaise Pascal)

Mnohé citáty v textu, jsou bez přesného, t.j. předepsaného, uvedení zdroje. Autorovi stačí na př.: "Protokol vyšel r. 1950 ve Španělsku...,(Vládci. Luciferova 5. kolona)". Raději nebádejme nad nestranností takového elaborátu, navíc vyšlého v roce 1950 ve Frankově Španělsku.

Revoluci v r. 1917, předcházela řada rozhodujících, pro Rusko kataklysmických, událostí: Krimská válka 1853-1856, Petrohradská krvavá neděle 1905, Tsušima 1905, atentát na Stolypina 1911, Rasputin a především katastrofální, příšerný, průběh I. světové války na ruské frontě, etc. Události na které neměli židé ten nejmenší vliv. To vše pan Vorovka vynechává. Asi se mu to nehodí.

Mikuláš II. byl zavražděn s celou rodinou 17. července 1918 v Jekatěrinburku. Tam byly také nalezeny jeho ostatky. Nikoliv 12. června 1918 v Permu, jak uvedeno panem Vorovkou v textu.

Myslím, že to stačí. Věcná kritika Sionismu a Izraele ano. Antisemitské teorie absolutně ne.

A ještě něco. Naprostou většinu těch kdož v Ruské revoluci roku 1917 nesli bodáky, tvořili Rusové, t.j. pravoslavní Slované.

Co se pak dotýče Československých legií. Jejich odvolání mělo zcela jiné důvody. Morální stav, atd. Sebevražda plukovníka Ševce, a později neúspěch mise Štefánik-Pellé v červnu-říjnu 1918, to dokládají. Ostatně, co se měly ČS legie, a cizí vojska, co vměšovat do vnitřních záležitostí ruského lidu? Líbilo se to nám v roce 1968?

Znát souvislosti? Ano: ty skutečné!

285203

20.2.2013 19:56

Jedna věc je nosit bodáky a druhá určovat strategii - nemluvě o účasti několika pluků německých zajatců v klíčových oka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 285203

-mžicích listopadového puče (loď, která jim přivezla mauserovky, byla svého času velebena podobně jako Aurora).
Stalin jen realizoval židovské plány, která přebíral od postupně likvidovaných konkurentů - oloupení a ujařmení rolnictva, které byl Lenin nucen nechat na pokoji (Kameněv a Zinovjev) a globální expanze (Trockij).
Zcela určitě se mýlíte v tvrzení, že vyvolenci neměli "nejmenší vliv" na zavraždění Stolypina (který mohl zařídit potřebné reformy).
I o dalších uvedených událostech by se dalo debatovat ... ale odkazy se mi jaksi nedaří umístit, ať dělám co dělám. Ovšem účast Židů v revoluci 1905 byla značná a předchozí půjčka Schiffa Japonsku, za kterou obdržel coby (domnělý ?) důležitý principál globálního kahalu vysoký japonský řád, je rovněž známá historie.
Důvodem odvolání legií bylo vskutku vyčerpání (Švec se zastřelil po nepřiliš nadšeném nástupu legionářů do nočního sibiřského mrazu) - to vyplývalo z pramalé snahy západních mocností intervenovat ve prospěch bílých (carští generálové byli vnímáni jako antisemitští).

285222

24.2.2013 21:30

RE:

Bandy 95.?.?.?

Reakce na 285203

Isteže židáci nemali vplyv na mnohé udalosti, ale ty drzo kričíš, že vraj židácke sekty tvoria národ, dokonca semitský, ale príslušníci tohto „národa“ nemajú účasť v žiadnej ničomnosti, vraždách, vzburách, urážkach, pravda o židákoch je prejavenie antisemitizmu, tvoje pavedecké výšplechy opakujú iba vaši rodní bratia nacisti, alebo ty od nich? Aké antisemitské výpady sa majú vysielať voči nesemitom?
Si mimo realitu, nemysliaci tupý gój, papagájuješ a nemáš svoju vieru v „národ semitov“ ako obhájiť.
Podľa teba židáci jestvujú, ale na židoboľševickej revolúcii sa nepodieľali, navyše boľševických hrdlorezov, buričov vidíš ako kresťanov. Si veľmi pomýlený a hlúpy, zmiešavaš otázku náboženstva s národom, protikresťanov vidíš ako veriacich.

285369

20.2.2013 14:23

pěkné shrnutí ...

hugo23 193.?.?.?

ale reakce uvedená(é) nade mnou ve mně budí rozporuplné pocity. Linkovaný dokument z ytb. vychází z do historie vnucených pravd, a tudíž se v něm i přes hluboce předstíranou snahu a vážnost jen těžko dozvíme cokoliv validního. Mimo jiné hluboce rozporuje informace uvedené v článu, který snad měl původně podpořit.. Tyhle US style documentaries pro mě zasmrdí vždy od chvíle, kdy v nich zazní ten šílený vypravěčský PATOS (Ludmila Pelikánová tiše přede závistí) There was a man named Karl Marx.... pro koho může být tato nablblá "osvěta" určena? Proč někdo sledováním takových [bliji] obtěžuje sebe a hlavně ostatní ?! ..

285204

20.2.2013 15:47

Předpověď ?

mihulka 109.?.?.?

Fjodor Michajlovič Dostojevskij (rusky Фёдор Михайлович Достоевский; 11. listopadu 1821 Moskva – 9. února 1881 Petrohrad. S ohledem na data narození a úmrtí to snad ani nemůže být jen pouhá "předpověď," ale spíše "proroctví" ve stylu jako od Sybily. [mrknutí jedním okem]

285208

20.2.2013 17:32

Neco na tom je.

Jouza 99.?.?.?

Strasne dlouhy cas vim a z vice zdroju, ze Lenina vlastne vyslala do Ruska zpravodajska sluzba cisarskeho Nemcka. Jeho cilem melo byt rozlozit tyl carske armady. A poslednim dalsim krokem melo byt ( Lenin zrusil armadu a nastolil milice) to, co se nazyva Brestsky mir, kdy lenin odstopill Nemecku velikou cast uzemi. Nemci tam potlacili Polaky a sami se posunuli na vychod, coz vzdy bylo a je vzdy cilem nemeckych vudcu. Nemci prepadli Polsko 1.zari a Rusove zahajili postup 16. zari a postoupili na svoji puvodni hranici. Tam kde vojska Nemcu a Rusu neco prekrocila, bez problemu se stahla za tu starou ruskou hranici. No a to, vcetne vysledku Rusko-Finske valky ( vybudovani jakehosi predpoli Leningradu ) nakonec asi sehralo hlavni roli v tom, ze Hitler nesplnil 1. rok tazeni planu Barbarossa.
Mozna ze Lenin sve chlebodarce prevezl a nebo to vse bylo tak planovano, aby svet nakonec byl bipolarni. Stalin holt tomu dal korunu.

285215

26.2.2013 9:46

RE: Neco na tom je.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285215

vy ještě věříte na pohádky? to je ale roztomilé

285437

20.2.2013 17:32

Hm.

Dušan 193.?.?.?

K tomu si všimnite dátum založenia FED 1913 a začiatok prvej svetovej 1914 a jej koniec 1918.

A ak teraz ste nepochopili tak ehm no nič. Hej všetko sa stalo "náhodne" z popudu obyčajných ľudí.

[bliji]

285216

20.2.2013 21:01

KŘÍŽOVÁ CESTA RUSKA..

Guzzepe Carta 89.?.?.?

K této tématice bych si dovolil doporučit studii:

Theodora von Winberga; KŘÍŽOVÁ CESTA RUSKA
(na konci knihy je i kompletní seznam židovských vládců Ruska)

Stahujte z internetové stránky: Spiknutí proti Církvi a lidstvu

285224

21.2.2013 16:53

RE: KŘÍŽOVÁ CESTA RUSKA..

kerin 89.?.?.?

Reakce na 285224

Děkuji za odkaz na tuto knihu, úžasný materiál!
Cena té knihy spočívá především v tom, že jí psal přímo
účastník té doby, který musel před židovským bolševismem
z Ruska utéct.

285263

20.2.2013 22:50

Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...

Náhodný čtenář 147.?.?.?

Nemůžu si odpustit tuto kritickou výtku pro většinu zdejších diskutujících.

Člověk, který opravdu hledá pravdu, si vytváří teorie na základě důkazů, faktů, pozorování a vlastních zkušeností. Samozřejmě je v tomto procesu zásadní kritický a objektivní přístup ke všem takovým poznatkům. A tedy když člověk narazí na nový poznatek, který vyvrací teorii které věří, je nucen tuto teorii revidovat. To se v podstatě neliší od věděckého výzkumu, který je také hledáním pravdy.

Pro zdejší diskutující je ale přístup naprosto opačný. Jejich teorie je nezvratným axiomem a důkazy se přijímají nebo vyvracejí na základě toho, jestli jejich teorii podporují nebo ne. A tak místo aby teorie tvořila pomyslný vrchol pyramidy důkazů je zde tato pyramida převrácena.

Správna(pravdě blišší) teorie je sama o sobě vysoce stabilní a bez problémů odolá kritice, protože je postavena na pevných základech důkazů. Protože ale sebemenší racionální kritika vede ke zhroucení nestabilních teorii, musejí jejich zastánci o to agresivněji a ohnivěji tyto teorie podpírat a bránit. Oni přeci už pravdu znají a kdo jejich pravdu nevidí, je slepý. To je ovšem náboženský fanatismus.

TAKHLE SE PRAVDA NEHLEDÁ!
[bliji]

285228

21.2.2013 5:30

RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...

p. 113.?.?.?

Reakce na 285228

....ste si mozna vsim , ze my lidi nejsme vsichni stejni...jo...vetsina z tech co hledaji pravdu,postupuji pomoci sve povahy ,vzdelani ,prirozene inteligence ,schopnosti tvoreni a intuice...atd...tedy vytvareji si souhrn faktu tedy pravdy subjektivni ...jo a potom pomoci treba diskusi casto i neobratnych jo..snazi se v potu tvare dobrat pravdy objektivni , tedy jakesi syntezy ktera by mela vest k vyssimu poznani...diskuse maji sva pravidla take i diskutovat se musi umet /a cili ucit se predevsim diskutovat/...no a chybicka se obcas vloudi ...a potom se objevi odnekud shury Moudrost a Spravnost, ktera suverene ucitelsky poucuje Svate Pravdy i kdyz to vetsinou mysli dobre...a nekdy take ne treba kdyz to dopracuje az k nabozenskemu fanatismu...a ze takhle se pravda nehleda.....ani nekaze....ovsem,za vzor se nam klade veda, tedy spise nejaky vedecky buh nemene fanaticky , vedecke postupy /jedine a absolutne spravne/ od kterych se mame ucit se ucit se,poslusne aby se nam pyramida neprevratila ,a byla postavena na pevnych zakladech Spravnosti....ktera vzdy a vsude odola kritice ....Jsem zastance nevedeckych teorii /i kdyz nedostatecne agresivni a fanaticky / a jako mnoho lidi jinych ...ktery bez dukazu vedeckych a jinych protestuje proti vede a vedcum, schopnostem a vzdelani ktere vedou ...k vyrabeni atomovych ,chemickych a biologickych a jinych zbrani, planovani a organizaci dobyvacnych ideologickych valek a masakru...chemickeho potravinarstvi ,podvodneho zdravotnictvi a ekonomie ...zkratka zniceni zivota na zemi ,prave silami Jedineho Moudra a Spravnosti , nekonecneho vzdelani a inteligence...

285240

21.2.2013 11:59

RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 285228

Hledání pravdy je určitě správné - ale KTERÉ ??
Neexistuje objektivní pravda.Pravda je vždy subjektivní,asi jako spravedlnost.
Na to,aby jste znal skutečnou pravdu,musel by jste znát VŠECHNY POHNUTKY vedoucí k momentálně doloženým činům,a pak čas stejně ukáže,že jste je špatně doložil (při novém objevu)....

Stejně je to se spravedlností-NIKDO nemá právo soudit jen proto,že je to názor většiny (zákona,víry,přežití).
Má pouze povinnost se bránit,aby sám přežil.
Žít a nechat žít.
A i to je subjektivní,protože aby jste přežil,musíte jinému objektu zkrátit život (zvíře,strom).
Naštěstí lidská mysl je vybavena zapoměním,jinak by jste se sám se sebou nedokázal vyrovnat....
Bohužel na to navazuje poučení z prožitků,tím je vytvořen vývoj,což si se zapomětlivostí zdánlivě odporuje-ale i s tím se PŘÍRODA(Bůh,Mohamed,bubák-je jedno jak to nazvete) vyrovnala.Pamatujete si hlavně kladné zážitky,záporné zapomínáte (záměrně,aby se lidská mysl dokázala vyrovnat se "zlem",které jste způsobil)
Sice to vývoj brzdí,ale jen zdánlivě [smích]

285250

5.3.2013 1:54

RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...

p. 61.?.?.?

Reakce na 285250

...jiste existuji pravdy absolutni a objektivni i v dnesnim case kdy je snaha nasilim nahazet vsechno do mocenskeho....relativismu .

285814

21.2.2013 14:05

Geheimakte Parvus. Die gekaufte Revolution.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Elisabeth Heresch: Geheimakte Parvus. Die gekaufte Revolution. Biographie. Langen Müller, München 2000, ISBN 3-7844-2753-7
http://de.wikipedia.org/wiki/Alexander_Parvus

Slušne podaná história tzv. ruskej revolúcie.
Principiálne všetky úspešné revolúcie boli "niekym" z pozadia inscenované a hlavne financované.
Aj tá naše "nežna".

285257

21.2.2013 17:51

nyslím, že článek je jedním z mnoha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

o nějakém spiknutí, o nějakých tajných lidem vnucených skutcích, jejichž význam zná jen pár vyvolených. Dostojevskij byl spisovatel, netuším, že i věštec. je to stejné jako povídání o ukrývaných mimozemšťanech, o tom, že Darvinova evoluční teorie neplatí, o návštěvnících z kosmu, kteří nás vytvořili, je to jen pro zábavu. Celou historií lidstva se táhne vzpoura těch, kdo byli okrádáni, kdo museli sloužit, proto těm, kdo je sužovali, bylo to ve starověku /Spartakus ve středověku /selské bouře a v novověku jakbysmet. A komunismus je jedním z těchto pokusů.

285268

21.2.2013 20:33

Téma centrální banky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Možná bych doplnil, že cílem svržení cara Mikuláše bylo to, že nechtěl povolit v Rusku zřícení centrální banky, podřízené Rotchildům. Dále to snad měla být i odplata za pomoc prezidentu USA Lincolnovi (ruské válečné lodstvo), který taky proti nim bojoval, než byl zazvražděn.. Pokud má někdo podrobnější informace, prosím o doplnění.. [cool]

285275

23.2.2013 14:54

RE: Téma centrální banky

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 285275

Samozřejmě, že toto byl jeden z cílů, ale byl takříkajíc okrajový, respektive bolševismus, který už byl naplánován v 19. století je součást širšího plánu (cílů), které pak byli realizovány nejen v Rusku. K tomu by bylo asi nejlepší ocitovat z díla: T. Romanesca; Páni a otroci 20. století – Světová židovská konspirace:
„Na I. sionistickém kongresu v Basileji roku 1897, respektive na paralelně konaném tajném kongresu židovského zednářského řádu B´nai B´rith, kterého se účastnilo 40–50 delegátů, bylo rozhodnuto o vyvolání I. světové války, jejímž cílem bylo zničení evropských monarchií, a následné instalování bolševické revoluce v Rusku jako mocenského prostředku židovského ovládnutí světa. Bolševismus měl být po skončení války rozšířen do celé Evropy. Teprve po stabilizaci bolševické vlády na kontinentě se mělo začít s jeho rozšířením do ostatních států světa. Židovský záměr se však nezdařil, především pak proto, že mentalita Evropanů byla ještě příliš křesťanská a vliv katolické církve poměrně značný. Záměr předpokládal přizpůsobení komunistické ideologie poměrům v Asii a Africe, stejně jako v Americe. Bolševismus se podařilo instalovat pouze v Rusku, kam byl přinesen a podporován především americkými židovskými bankami. K podrobení Evropy pak byla v roce 1929 uměle vyvolána v USA velká hospodářská krize a instalován nacistický režim v Německu. Ten byl rovněž financován židovskými bankami z USA a Velké Británie. Záměrem bylo rozvrácení Evropy a podrobení Německa světovou válkou jako největšího a geneticky nejsilnějšího národa v Evropě, což se podařilo.
Po skončení II. světové války si Židovstvo rozdělilo Evropu na tzv. kapitalistickou a socialistickou, na tzv. Západ a Východ. Evropa i svět byly vystaveny tzv. studené válce, ačkoli obě mocnosti (SSSR a USA), shodně řízené Židovstvem, neměly samozřejmě nikdy v úmyslu proti sobě válčit. Cílem bylo zadlužení všech zemí na obou stranách (zbrojením) a jejich definitivní zadlužení u světových židovských bank. Současně s tím se zabránilo samostatnému hospodářskému rozvoji těchto stá¬tů a postupně byly instalovány mezinárodní organizace politické, finanční, vojenské, administrativní a soudní jako příprava ke sjednocovacím procesům na bázi kontinentů a posléze celého světa pod jedinou židovskou vládu. To je skutečnou podstatou dnešní tzv. globalizace, o jejímž pozadí nemá většina světové populace ani potuchy. Proto vznikla OSN jako administrativní základna pro řízení světa, a po ní celoevropské orgány (EHS, atd.), a posléze i celosvětové organizace jako Světová banka, Mezinárodní měnový fond, Světová organizace obchodu, G7, Trilaterální komise, Evropská banka pro obnovu a rozvoj, Bilderbergové, CFR, atd. Všechny tyto instituce jsou řízeny Židy“…
Stahuj: z webu: Spiknutí proti Církvi a lidstvu

285335

24.2.2013 1:35

RE: Téma centrální banky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 285335

Vzhledem k tomu, že jste tak informovaný a znáte činy ZLA,tak bystě měl mít po ruce i řešení. Nenechte se pobízet...

285355

22.2.2013 16:00

Bolševický převrat

rataj 78.?.?.?

Velmi podobná fakta o převratu uvádí Jüri Lina ve své knize
"Under the Sign of the Scorpion"/Ve znamení Štíra a v dokumentárním filmu "In the Shadow of Hermes - The Secrets of Communism by Jüri Lina". Film s anglickými titulky lze spatřit na:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=19599%20-
nebo na:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oIuW-vNQsQI
Kniha v anglickém znění je rovněž přístupná na internetu.
Och, jaký zmatek to může vytvořit v mysli odchované Dějinami VKS(b).
Kéž by onému zas nějaký Velký kormidelník objasnil tu správnou jedinou cestu k zářné budoucnosti, při níž bohužel sem tam padají i třísky.

285311

23.2.2013 7:47

Vsichni se zde mylite v otazce zidu

none 85.?.?.?

Absolutne opomijite fakta, ktera jsou jim vlastni.

- Pujdou s kazdym, kdyz to nese penize.
- Zdradi i zida, pokud je to nutne.
- Za cenu mista v dozorcich radach se klidne nechaji prejmenovat, zaprou otce, matku, kazdeho.

A samozrejme - netyka se to vsech zidu, historie je hodila do jednoho kolace, ve skutecnosti (a znacne zjednodusene) lze pozorovat 4 vetve a 4 proudy. V niz smery se lisi.

Ten, kdo ma zato, ze byla VRSR nejakym zidovskym spiknutim se plete. Jsou to pouze tuny dobre sepsanych konspiraci.

VZDY je zakladem revoluce socialni podtext. Teda normalnich revoluci, ne te, kterou si DOHLEDATELNE sepsali zide a posadili loutku Havla na vudce v r.89.
Tzn. pokud vytusi ti, kteri maji touhu po moci vhodny okamih a naladu ve spolecnosti, lehce se vetrou do prizne skutecnych revolucionaru, predbehou je a nahradi...
V PSM se pise, ze maji podporovat komunismus. To je blbost. Historicky prave zide nejvice (pokud se nedostali na slusny flek jako Fisher) nesnaseli rovnostarske zrizeni. Takze zadna podpora sociku od nich nevzesla. Pokud nekdo nekdy podporoval rovnostarske zrizeni, byl to vzdy pouze jednotlivec, NE SKUPINY!
Takova cerna ovce... Stejne jako nejvetsi antisemite jsou vlastne zide a vetsinou i vudci, viz Hitler. Pokazde jednotlivci, ovsem populisticky a nekdy i rozumove velmi zdatni.

Nezapominejte, ze Izrael je zemi s nejvetsi nerovnosti na svete. Vetsi, nez posledni zapadly stat v Africe!

Marx (i kdyz geneticky zid, ovsem uz jeho otec byl konvertovany luteran) jim byl celou dobu trnem v oku. V Sovetskem svazu zide utikali do Izraele, kudy to slo. Po revoluci a otevrenych hranicich houfne.

Ale jak pisu, existuji i jine vetve, ty smysleji jinak (nemyslim tradicni deleni na zida, ulraortodoxnoho a eltraultraortodoxniho).

Co se tyce Stalina a Gruzie, moc se o slozeni obyvatel Gruzie nepise, stejne jako o Praze, jeji historii, jeji tradicni roli v podpore a usidlovani zidu...

285324

23.2.2013 15:28

RE: Vsichni se zde mylite v otazce zidu

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 285324

Prosím Vás, pane, neztrapňujte se zde - nic ve zlém, ale psát zde hlouposti, že Židé ze svých mocenských centrech neplánovali komunismus (bolševismus) a pak ho v jednotlivých zemích cíleně neinstalovali je naprostý nesmysl. Narážím teď zde na Vaší větu: že za podporou komunismu, Židé nestáli. Prosím Vás, to je tak chronicky známé a neoddiskutovatelně doloženo v dnes už nepřehledném obrovském množství studií v mnoha jazycích světa, že snad ani není nutné se o tom šířeji rozepisovat!
A co se týče Žida Karla Marxe, ten je přirozeně duchovním otcem bolševismu:

„Žid Karl Marx alias Moses Mordechai Levy. V roce 1848 vydává na pokyn Rothschildů tzv. Komunistický manifest – který má být ideologickým nástrojem k židovskému ovládnutí světa. Komunismus je nejrychlejším prostředkem k vyvlastnění všech nežidovských národů a jejich úplnému zotročení. Marx byl členem zednářské lóže „Apollo“ v Kolíně nad Rýnem. Rovněž tak byl členem anarchistické zednářské lóže „Le Socialiste“ v Bruselu. V roce 1871 řídil Marx z Londýna povstání pařížské komuny pomocí svého zprostředkovatele, lvovského Žida Leo Frankla, který byl rovněž členem komuny. Za zmínku také stojí, že za povstání komuny se pařížská lůza podle tajných směrnic svých židovských vůdců ani v nejmenším nedotkla majetku Rothschildů“!

(Citováno z díla T. Romanesca; Páni a otroci 20. století – Světová židovská konspirace)

Ale dávám odkaz i na kupř. vynikající dílo:
Theodor von Winberg; Křížová cesta Ruska
Stahujte z výše uvedené inter. stránky - o pár příspěvků výše.

285336

26.2.2013 9:48

RE: Vsichni se zde mylite v otazce zidu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 285336

a nebyli to třeba mimozemšťané? nebo Židé? nebo feministky? nepřipadáte si už s těmi protižidovskými tlachy sami blbě? Nic nenamítám proti kritice teroristického státu Izrael, ale se židy ani Židy problém já tedy nemám

285438

26.2.2013 13:23

Největší hloupost

Zden zdecoufal (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Tenhle článek by měl být ohodnocen jako "Největší hloupost" pod sluncem. Raději jsem ho nedočetl ani do konce, jinak bych si zkazil celý den. Udělat z komunistů ilumináty, to je silná káva i na mě a to jsem už něco načetl.
Jako hlavní představitel komunismu je Karel Marx, který rozvedl myšlenky starších myslitelů. Načrtl třídní boj, fungování kapitalismu a jeho vývojové fáze. Marxe dále rozvedl Lenin a implikoval jeho učení do reálných podob. Stalim byl původem Gruzinec, nikoliv žid a myšlenka komunismu nevznikla v lóžích zednářů a iluminátů, ale vznikala v bídě proletariátu 19. století, v době označovaném za divoký kapitalismus. Něco si o té době přečtěte od anglických autorů.
Autor by si měl přečíst reálná fakta a nevymýšlet takové hlouposti.

285454

Příspěvků: 68

20.02. 05:39 fohat  a jaké následky máme dnes?
20.02. 08:23 lu.bro  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 15:56 atmo  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 19:42  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 21:25 Guzzepe Carta  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 15:28 Vladimír Stwora  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 19:37  RE: a jaké následky máme dnes?
20.02. 09:09 Pravoslav  prevrat
20.02. 17:27  RE: prevrat
20.02. 22:00  RE: prevrat
20.02. 23:31 aristokrat  RE: prevrat
21.02. 00:33 Co na tom zalezi  RE: prevrat
21.02. 08:54 raskolnikov  RE: prevrat
21.02. 23:49 FRED4  RE: prevrat
22.02. 00:41 raskolnikov  RE: prevrat
22.02. 08:14 Mnichov47  RE: prevrat
22.02. 10:12 raskolnikov  RE: prevrat
22.02. 11:56 hestroy  RE: prevrat
23.02. 06:12 Mnichov47  RE: prevrat
23.02. 15:43 LINUS  RE: prevrat
23.02. 18:31 mtk  RE: prevrat
23.02. 19:55 Bubin  RE: prevrat
23.02. 21:57 aristokrat  RE: prevrat
24.02. 02:48 Bubin  RE: prevrat
24.02. 22:52 Bandy  RE: prevrat
24.02. 22:25 Bandy  RE: prevrat
21.02. 22:45 Pavel Uxx  RE: prevrat
22.02. 00:35 aristokrat  RE: prevrat
22.02. 00:49 raskolnikov  RE: prevrat
24.02. 22:16 Bandy  RE: prevrat
25.02. 11:44  RE: prevrat
25.02. 20:29 Oracle  RE: prevrat
25.02. 22:36  RE: prevrat
25.02. 22:57 aristokrat  RE: prevrat
26.02. 00:15 mtk  RE: prevrat
26.02. 09:15 Oracle  RE: prevrat
26.02. 10:19  RE: prevrat
26.02. 09:02  RE: prevrat
26.02. 10:11 raskolnikov  RE: prevrat
26.02. 21:20 udo1  RE: prevrat
22.02. 23:31 fist.of.heaven  RE: prevrat
20.02. 11:39 Dap z lesa  Nejsem historik,ale...
20.02. 18:46  O komunismu se v médiích mele dnes a denně a když se Grebeníček občas ozve
20.02. 21:49 atmo  RE: O komunismu se v médiích mele dnes a denně a když se Grebeníček občas ozve
20.02. 14:20  "Cui bono?"
20.02. 19:56  Jedna věc je nosit bodáky a druhá určovat strategii - nemluvě o účasti několika pluků německých zajatců v klíčových oka
24.02. 21:30 Bandy  RE:
20.02. 14:23 hugo23  pěkné shrnutí ...
20.02. 15:47 mihulka  Předpověď ?
20.02. 17:32 Jouza  Neco na tom je.
26.02. 09:46  RE: Neco na tom je.
20.02. 17:32 Dušan  Hm.
20.02. 21:01 Guzzepe Carta  KŘÍŽOVÁ CESTA RUSKA..
21.02. 16:53 kerin  RE: KŘÍŽOVÁ CESTA RUSKA..
20.02. 22:50 Náhodný čtenář  Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...
21.02. 05:30 p.  RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...
21.02. 11:59 Dap z lesa  RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...
05.03. 01:54 p.  RE: Práce se zdroji, důkazy a hledání pravdy...
21.02. 14:05  Geheimakte Parvus. Die gekaufte Revolution.
21.02. 17:51  nyslím, že článek je jedním z mnoha
21.02. 20:33  Téma centrální banky
23.02. 14:54 Guzzepe Carta  RE: Téma centrální banky
24.02. 01:35  RE: Téma centrální banky
22.02. 16:00 rataj  Bolševický převrat
23.02. 07:47 none  Vsichni se zde mylite v otazce zidu
23.02. 15:28 Guzzepe Carta  RE: Vsichni se zde mylite v otazce zidu
26.02. 09:48  RE: Vsichni se zde mylite v otazce zidu
26.02. 13:23 Zden  Největší hloupost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 597