Diskuze k článku

O podlosti

Příspěvků 46

3.4.2003 2:58

O podlosti

jan 67.?.?.?

Haw, haw, haw ... Nekteri cechici maji opravdu milou a uslechtilou povahu, takovou sociopathickou. Cim to asi bude?

To mi pripomina jisteho znameho, ktery v Cesku urcitou dobu zil! Rekl: Proti cechovi je prase charakter! (Nevedel, ten uprimny clovek, kde jsem se narodil.)

11161

3.4.2003 9:07

RE: O podlosti

petrxh petrxh (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 11161

Nevidel bych to tak cerne. Z osobni zkusenosti mohu rict, ze mira prasactvi je po ruznych narodech rozprostrena zcela rovnomerne [smích]

11178

3.4.2003 7:58

O podlosti

Petr Hlaváč sokolik01 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Tohleto je opravdu ubohost, když chtěl ten dotyčný dokázat dokázat, že "vlastně" je většina pro válku.
Někdy lidi dělají takový věci, že se člověk ani nestačí divit.

11172

3.4.2003 8:22

O podlosti

Pavel Gora 195.?.?.?

Aneb jak se vyplatí rozumět redakčnímu systému, který používám.
Je s podivem, že to někomu stálo za tu námahu...

11173

3.4.2003 9:05

O podlosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 130.?.?.?

Najisto v tom ma zase prsty nejaky ten zidak. Neda se jim verit. To ony jsou vsetkemu na vine.

11177

3.4.2003 10:09

O podlosti

Ludek 195.?.?.?

Aaa pan Milo! To sou veci, ze bych nebyl s tou diagnozou tak vedle[smích]

11181

3.4.2003 11:04

O podlosti

pete 195.?.?.?

ze by toto:

inetnum: 80.188.225.176 - 80.188.225.203
netname: ABNAMROPENZIJNIFONDAS
descr: OLOMOUCKA 115940
descr: 618 00 BRNO CERNOVICE

11184

3.4.2003 11:30

O podlosti

JAZ levhard (zavináč) yahoo (tečka) com 80.?.?.?

Mohlo by se zdát, že po této skutečnosti si více čtenářů uvědomí jakým způsobem a nokolik pravdivé mohou být informace, které se dostávají k jejich sluchu z vnějšího světa. Obávám se ale opaku, namísto pochopení demagogie v informačním aparátu, kde je kolikrát tak snadné manipulovat s informacemi, si lidé díky zažitému, nebo spíše přežitému, způsobu uvažování (za coš, bohužel, většina nemůže, protože to je vísledek výchovy společnosti), neuvědomí která informace je pravdivější a která zavání vykostruovaným klišé. Proto ani moc nedoufám, že se počet oponentů a zastáncu proamerické politiky na stránkách zvědavce sníží. Děkoval bych ale i za jednoho jediného člověka, kterému tento článek dopomohl k prozření.
Jenže ze zkušenosti o tom jak funguje podlost, mám obavu, že pro ty zabedněné bude tento článek vodou na mlým pro podporu jejich mylných představ o spravedlivém a dobrotivém úmyslu Bushova kabinetu!

11187

3.4.2003 11:31

Ho ho hooo...

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

tak tohle je docela drsny... [smích]
myslim, ze pan/pani 80.188.225.188 (podle prezdivky spise pan [smích]) bude mit asi problem... [smích] a ne jen ten psychicky... [smích]

PS: tohle cteni je snad lepsi nez Colombo... [velký smích]

11188

3.4.2003 11:33

O podlosti

Karel Klozar koze (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

k tomu neni co rict...
fakt magor to je

11189

3.4.2003 12:25

O podlosti

lendys 195.?.?.?

Nechci, aby to vyznělo protivně nebo jízlivě, ale popravdě - když najednou anketa vyznívala ve prospěch války, nedalo vám to, abyste rychle nevypátral, že jde o podvod. V opačném případě byste se jistě takto nenamáhal. To by bylo přece v pořádku. Humánní výsledek je přece jasně ten nezfalšovaný.

11191

3.4.2003 12:28

O podlosti

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Pane Stwora mohl by jste říci jmenovitě kdo to učinil .
Podle čísla toho šmejda nepoznám.
Ale celý článek je velice ilustrativní!!!!!

11192

3.4.2003 14:35

RE: O podlosti

A.E. albert (tečka) einstein (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 11192

Takove hovado si nezaslouzi pozornost...

11196

3.4.2003 16:29

RE: O podlosti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 11192

>Pane Stwora mohl by jste říci jmenovitě kdo to učinil .
>Podle čísla toho šmejda nepoznám.
>Ale celý článek je velice ilustrativní!!!!!
tak by me jmeno toho buzeranta zajimalo!!! tusim, ale nechi nikoho napadnout!
stefan

11203

3.4.2003 17:53

RE: O podlosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11192

Klikněte si na tu diskuzi (odkaz v článku) a podívejte se sám. Mám důvod, proč nechci konkrétně jmenovat.

11217

3.4.2003 13:58

O lamerskosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

ak si date prislusne IP do explorera, zistite ze sa tam nachadza www stranka spolocnosti OKD doprava. Mozno by ste sa tam mohol informovat, kto je tam administrator.
Avsak len to dokazuje nezmyselnost takychto ankiet. Co by napriklad mne branilo hodit tam cca 200 hlasov za kazdy pocitac miesntej lokalnej siete? A ze by to bolo vidno? No dokazte to, ze to bola jedna osoba...

11194

3.4.2003 15:17

O podlosti

R. 68.?.?.?

Kdysi na neco podobneho poukazal p. Valtr slo o puncovani prispevku, proste nekdo natukal vice minusu ci plusu, docela me to prekvapilo[překvapení], jak nekdo musi za kazdou cenu dokazat, ze ten jeho nazor je pravy[zmaten] Ted je to neco podobneho. Taky se mi nezdalo, podle charakteru Zvedavce, ze by bylo stazeno hlasovani jen proto, ze se nevyviji podle predstav vydavatele.

11200

3.4.2003 16:37

RE: O podlosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11200

Tehdy i teď jde o stejnou osobu. [velký smích]

11207

4.4.2003 15:43

RE: O podlosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 11207

Pane Stwora ,žádám za slušné čtenáře,
abyste zveřejnil člověka,který je schopen takového svinstva.
Máme právo vědět,kdo je taková mozková kráva!

11275

4.4.2003 20:57

RE: O podlosti

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11275

>Pane Stwora ,zˇádám za slusˇné cˇtenárˇe,
----------------------------------------------------------------
Kdoze to tady "zada za slusne ctenare" je mozno se dovedet pouhym kliknutim na I.P. cislo zacinajici na 195 pod jeho prispevkem. Prijemne cteni, nezletilym vstup zakazan......

11308

8.4.2003 11:23

RE: O podlosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 11308

on je to slusny ctenar, ale kdyz zacne psat... [smích]

11483

3.4.2003 16:29

O podlosti

zdenek 24.?.?.?

to je najednou reci, ale, ze se tady podavaji ctenarum znacne zkreslene informace, schvalne upravene preklady (podle momentalni potreby) a komentare plne nenavisti k ruznym rasam a skupinam lidi, tak to je Vazeni rozhorceni ctenari v poradku?

11204

4.4.2003 8:39

RE: O podlosti

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 11204

Ze naspisete neco v podobnem duchu uz nemuze nikoho prekvapit...

11265

4.4.2003 21:10

RE: O podlosti

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11204

Souhlasim se Zdenkem. Ta anketa navic mela cenu jen jako pruzkum mineni ctenaru Zvedavce. A to je web kam clanky proti Americe a Zidum prilakaly ctenare, kteri rozhodne nereprezentuji ceskou verejnost.
Nevim proc takove rozcileni od lidi, kteri se neozvali ani ve chvili, kdy se redaktor Stwora vyznal ze sveho obdivu k irackemu diktatorovi.......

11310

3.4.2003 16:32

O podlosti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

byl to zase nejaky zidko nebo jejich sympatizant!
stefan

11206

3.4.2003 16:58

O podlosti

Jiri Valtr 209.?.?.?

Po dlouhe dobe se zase ozyvam. Po zruseni zneuzivaneho puncovani jsem ocekaval, ze se vyroji novy zpusob hnusoty, protoze kdyz nekdo je hajzl jednou, uz jim byt neprestane. A ja jsem nechtel byt do nove pavuciny eventualniho svinstva nikterak zavlecen uz pri jeho zrodu. Nezucastnil jsem se ani diskuze o valce, a to zejmena proto, ze nebyla moderovana (kvuli zneuzivani), a ani ankety o ni. Ozyvam se az nyni, az nove svinstvo je na svete. Kdyz jsem si clanek Vladimira Stwory nazvany O podlosti precetl, okamzite mi bylo jasne, kdo ma za tim prsty.
Predesly prispevek Grahama Murta nasmerovava na OKD Doprava. A nasledujici prispevek pod znackou R. vzpomina, ze jsem na obdobne zasahovani uz jednou poukazoval. Odpovidam: Ano, poukazoval. Zde je nasmerovani na ono poukazovani, kde je take zminka o OKD Doprava:

Pornografie zeny nediskriminuje:
http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=386
(Postaci zamerit se na muj prispevek ze dne 4.10.2002 v 16:01 a nekolik dalsich kolem te doby. Ale rozhodne nemusi byt k zahozeni procist si celou diskuzi.)

Dalsi reklama pro hlupaky:
http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=392
(Zajimave je udobi po 10.10.2002.)

11213

3.4.2003 18:39

RE: O podlosti

R. 68.?.?.?

Reakce na 11213

Tak tomu se rika "skodna" v reviru...Kreatura

11219

3.4.2003 19:17

RE: O podlosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 11213

Zlahka som si prebehol diskusie, co ste tam dal na ne link.
No, na vasom mieste by som sa k starym zalezitostiam nevracal, najma ak niekoho korespondenciu sirite dalej. (Co sa uvadza v niektorych z replik...)
Vravite, ze to nie je precin, ale to sa velice mylite.
Aspon teda podla slovenskej legislatyvi, ten kto zneuzitim informacii mu zverenych sposobi ujmu inej osobe, moze byt odsudeny az na jeden rok nepodmienecne, ak toto sposoby ako osoba zodpovedna (napriklad postovy uradnik, alebo administrator mail servera), je sadzba dva roky.

Ak vam nejaky clovek z OKD Doprava strhava body v (no, ako to povedat, aby som neurazil moderatora), ...politicky nekorektnom [smích] ... casopise, radsej sa tym moc neprezentjte.

Skuste sa stazovat zamestnavatelovi, ako naraba so zverenymi prostriedkami. Su napriklad firmy, kde si zamestnanec moze pozerat internet len od 16.00 do 17.00 a aj to asi len 5 webov. (Ine sluzby ako web nie su vobec povolene).

Tu sa dostavame k dalsej veci: Podobne provokacie mozu robit z www servera len dva typy ludi: absolutni looseri alebo genialni provokateri. (Uvedomte si, ze www server ma spusteny permanetne nejaku www stranku, konkretne du ide o OKD Doprava, cize uplne kazdy si vie pozriet, o co ide. Dokonca aj ja odtialto, z uplnej riti, kde mam naozaj tvrdu proxy politiku a pingnut mozem tak maximalne vedlajsi pocitac alebo proxy server, si mozem pozriet, odkial IP prislo.)

Alternativa je, ze niekto vyuziva cudzi server, do ktoreho vnikol. V tomto pripade je povinnostou pana Stworu na toto upozornit OKD.

A este by som dodal, ze ostatne zasahovanie, ktore spominate bolo myslim sposobene viacerymi IP adresami a nie viacerymi requestami z jednej IP, cize spolocny je len ciel, nie metoda.

Ale, by som dodal aj nieco osobne, nepovazujem toto za podlost, skor za vyzvu, ako robit svoju pracu lepsie a doslednejsie...
Pamatajte, hackery nehackuju pretoze su zli ludia, ale preto, ze sa to da.

11221

4.4.2003 22:38

RE: O podlosti

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 11221

Pane ci pani,
chtel jsem vam odpovedet, ale vase na Slovensku nebezne jmeno me privedlo nejdrive ke zvedavosti, a tak jsem klikl na vasi internetovou adresu a poslal tam nekolik slov. Dockal jsem se toho, co jsem ocekaval - prislo mi to nazpet s tim, ze to nebylo doruceno. Takze nemam slov a neodpovidam.

11314

7.4.2003 15:54

RE: O podlosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11314

v case, ked som ten prispevok pisal, mi mail na gmx.net fungoval. bol zruseny pravdepodobne v sobotu. overit si to mozete lahko. skuste si zaregistrovat email ako dr_murt@gmx.at a uvidite, ze je uz obsadeny.

kym si to s tymi rakuskymi hovadami vybavim, mozete mi napisat na dr_murt@yahoo.de

Narodil som sa v Rzepisku ako Gerhard M. Wieszlowsky (M. ako Martin je moje birmovne meno). Na Slovensku som zil od troch rokoch.
Ked som odisiel do Portugalska, zmenil som si meno na Graham Murt, pretoze miestnym dialektom bolo moje meno nevyslovitelne.

Ste clovek unahlenych zaverov.

(ATTN Moderator: Poslite to prosim panovi Valtrovi na email, nech nevyzeram ako kreten...)

11450

4.4.2003 15:46

RE: O podlosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 11213

Pane Valtr,řekněte kdo je ten dotyčný!

11276

3.4.2003 17:05

O podlosti

navi 216.?.?.?

co tady zase placas za kraviny ty prase bolsevicky,prosim te
udelej nam vsem sluzbu a skoc do hajzlu, kam patris a splachni se !!!

11215

4.4.2003 0:45

O podlosti

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Nechapu co z toho delate tak velkou vedu.
Dotycny clovek ma zrejme mnohem vice intelektu nez my vsichni
ostatni podradni tvorove. A protoze je si teto skutecnosti vedom
tak take vi to, ze jeho hlas ma mnohem vetsi vahu.
Myslim si ze 200 hlasu neni tak mnoho, protoze nekteri
politici jsou presvedceni ze jejich hlas ma vahu nekolika milionu.
Radeji budme za tyto vudce lidu vdecni, jiste vedi co cini [smích]

11243

4.4.2003 11:59

RE: O podlosti

JAZ 62.?.?.?

Reakce na 11243

[zmaten] Si děláš srandu človíšku néé???? Kde jsi vyrůstal?

11268

8.4.2003 11:22

O podlosti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Docela mě pobavilo, co se tady kolem mého zásahu rozběhla za diskuse. Pokud tento text bude propuštěn rád bych vyvrátil několik nesmyslů.

Za prve, důvod, proč jsem změnil výsledky ankety je úplně jiný než se většina z vás domnívá. Udělal jsem to s úmyslem ukázat, jak snadno je takovýto průzkum manipulovatelný. Nemyslím jen z venku, ale také např. za strany editora. Nikdo z vás si nemůže být jist, zdali si sám anketu již neupravil. Pokud bych měl jiný úmysl, podobný tomu, ze kterého mě podezíráte nebyl by problém použít jinou IP adresu, a mimoto bych na změnu v diskusi vzápětí neupozornil.

Za druhé, neudělal jsem to žádným refreshem, ale jinak a moc času mi to nezabralo.

Za třetí pro starostlivce o mého zaměstnavatele bych jen podotkl, že žádného už asi 12 let nemám. Nemohu mu tedy působit škodu, nebo ukrást část pracovní doby.

Za čtvrté na žádný server jsem se nenapíchl. Nebylo to třeba – mám u zmíněného podniku pronajatou kancelář, telefony atd.

Za páté ztotožňovat mě s osobami, které tady klikaly na mínusy puncování je záměrná lež. Od začátku jsem tvrdil, že puncování je nesmysl, jak si můžete najít. Byla to jedna z věcí, kterou jsem editora tohoto webu rozčílil.

Za šesté nepamatuji se, že bych tady někoho nějak výrazně urážel. Podobně jako v této diskusi většinou padají urážky z jiné strany.

A na závěr bych dodal, že za podlost bych spíše považoval, jestliže někdo v diskusi druhého napadne a pak mu neumožní se bránit tím, že jeho příspěvky zruší. O podivném přístupu editora k diskusi ostatně svědčí jeho poslední výrok. Svým oponentům by rád zakroutil krkem. [smích]

11482

8.4.2003 15:01

RE: O podlosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11482

Neviem, ci ma povazujete za svojho openenta, pretoze v podstate tvrdim, co vy (ze prieniky do systemu sa deju, pretoze sa to da), avsak vysvetlite mi, prosim ako je mozne, ze IP, ktore tu bolo uvdene sa zhoduje s IP www servera firmy OKD. (napiste mi na mail, co mam uvedeny nizsie).
Neviem, preco berete tento web vazne, ja sa sem chodim pobavit, nie rozculit [smích]

11488

9.4.2003 8:04

RE: O podlosti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11488

Odpovídám vám poštou.

11529

8.4.2003 16:04

RE: O podlosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 11482

>Za prve, důvod, proč jsem změnil výsledky ankety je úplně jiný
>než se většina z vás domnívá. Udělal jsem to s úmyslem ukázat,
>jak snadno je takovýto průzkum manipulovatelný.

Slavný soude,

já jsem ta auta kradl jen proto, abych ukázal na to, jak mizerně jsou zabezpečaná. Vždyť já jsem vlastně dělal výrobcům vozů i majitelům dobrodiní...


>Za druhé, neudělal jsem to žádným refreshem, ale jinak a moc času
>mi to nezabralo.

Jistě. Místo refresh tlačítko Enter. Je to takový rozdíl? V každém případě to prošlo celým cyklem nového načítání.

>Za páté ztotožňovat mě s osobami, které tady klikaly na mínusy
>puncování je záměrná lež. Od začátku jsem tvrdil, že puncování je
>nesmysl, jak si můžete najít. Byla to jedna z věcí, kterou jsem
>editora tohoto webu rozčílil.

Formuloval jsem to tak, že osoba, která manipulovala s anketou,je tatáž, která před časem manipulovla s puncováním. V diskuzi za článkem Pornografie ženy nediskriminuje Milo napsal:

...Ostatně, pokud bych měl pocit, že mi někdo puncováním ubližuje, můžu si napuncovat co chci - podívejte se na statistiku Dana - trvalo to 10 minut a je první v tabulce.

Neříkal jsem, že ho tady budeme mít znovu - ještě drzejšího než předtím? [smích]

11493

8.4.2003 17:35

RE: O podlosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11493

Viete, nekedy to treba brat viac filozoficky.

Mame tu moderovanu diskusiu. Kde su rules? Mozete mi napisat odkaz, lebo som ich doposial nenasiel.

Mame tu web s chybami v skripte:

CSE HTML Validator Professional v5.51 generated 15 error messages, 13 warning messages, and 70 other messages when checking this web page. Of the 15 total error messages generated, 3 error messages had to do with the CSS syntax in this web page. These problems may damage this web page's search engine rankings as well as cause viewing problems for visitors. It is highly recommended that any problems be corrected.

Mne to samozrejme neprekaza (tie chyby), ale mozno su ludia, co radi na to poukazu sposobom, ktory si jednoducho budete nuteny vsimnut. [smích]

11494

9.4.2003 8:16

RE: O podlosti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11493

Chápu, že jsem Vás rozčílil, tím, že jsem použil v obou případrech děr ve Vašich programech. To nedělá žádnému programátorovi dobře, že.
Myslím, že poněkud volně používáte slova podlost a drzost. Asi si to už nepamatujete co znamenají, což chápu, ale ve Vašem textu mají poněkud posunutý smysl. Těžko na Vás mohu být drzý, jsme totiž určitě rovnocenní a tvrzení, že jsem podlý, mi připadá směšné. Jinak Vám přeji, ať se Vám daří dobře - necítím vůči Vám žádnou zášť, jak si asi myslíte - je to jen další z Vašich bludů, ve kterých tak rád pobýváte. [smích]

11530

8.4.2003 17:49

RE: O podlosti

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 11482

..opravdu vam to,Milo,stalo za to?Mate pocit satisfakce?
Slibil jste(skoro) neco napsat o tom,jak nas emigranty vidite v Cesku- a zatim se zabyvate "klukovinama".
Aja-vterka

11495

9.4.2003 7:40

RE: O podlosti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11495

Popravdě nemám pocit satisfakce a ani jsem to kvůli tomu nedělal. Prostě se jen bavím. Jestli to stálo za to, myslím, že ano, myslící lidé si z toho možná něco přebrali, třeba, že tady není vše tak, jak tady editor píše.
Za to, že jsem nenapsal, co jsem slíbil, se omlouvám. Důvod je prostý, zavedení cenzury mě natolik znechutilo, že jsem ztratil zájem tady vůbec chodit. Snad ještě někdy svůj slib splní, nepředpokládám, že to bude tady ne zvědavci.

11528

9.4.2003 15:39

RE: O podlosti

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11495

Tento web je v podstate one-man show, kazda alternative je IMHO prinosom, ktora urcite "stoji za to".

11557

9.4.2003 2:06

RE: O podlosti

Peleska Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 11482

Milo jdi do pr....!!!
A pana Stworu žádám,aby jsi již nikdy na tyhle stránky nesměl!!!!

11513

9.4.2003 15:51

O podlosti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

milo, tvemu pocinani rozumim tak, ze kdybys mel atomovku, tak bys nam ji pustil jen proto, abys nam ukazal, jak spatny je nas obrany system a jak jednoduche to je pustit!!! dobra zabava!
jsi skutecne charakterni clovek, je vas sice vice takovych, nastesti vsak stojite v mensine, ale nebezpecni jste stejne! mozna jeste vice nez my trochu "normalni", jelikoz vas styl humoru nebo zabavy je skutecne na kouli do cele, nebo alespon bombu do knira!!!
(pokud nemas knir, at ti ho nekdo namaluje a dej si ji sam pred zrcadlem!!!)
stastne pak probuzeni preje, stefan

11559

10.4.2003 8:08

RE: O podlosti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11559

Štefane jsi poněkud na omylu. Ani kdybych vlastnil "atomovku"(což bych si nepřál, protože nemám zbraně rád, dokonce ani žádnou konvenční nevlastním), určitě bych ji na nikoho nehodil, ani abych mu dokázal jak špatný je jeho systém obrany. Většinou to lze ukázat i jinak. V tom, že náš styl humoru je odlišný, máš pravdu. Já k zasmání většinou nepotřebuju tunu sprostých slov, ne že bych je občas nepoužil, ale rozhodně na tak často jako ty. Knír nemám a ani si je nehodlám nechat růst či malovat jen proto, že ty jsi z mého příspěvku vyvodil nesprávné závěry.
Přeji ti také hezký den.

11613

Příspěvků: 46

03.04. 02:58 jan  O podlosti
03.04. 09:07 petrxh  RE: O podlosti
03.04. 07:58 Petr Hlaváč  O podlosti
03.04. 08:22 Pavel Gora  O podlosti
03.04. 09:05  O podlosti
03.04. 10:09 Ludek  O podlosti
03.04. 11:04 pete  O podlosti
03.04. 11:30 JAZ  O podlosti
03.04. 11:31 Jan Jansky  Ho ho hooo...
03.04. 11:33 Karel Klozar  O podlosti
03.04. 12:25 lendys  O podlosti
03.04. 12:28 Peleska Milan  O podlosti
03.04. 14:35 A.E.  RE: O podlosti
03.04. 16:29 stefan  RE: O podlosti
03.04. 17:53 Vladimír Stwora  RE: O podlosti
03.04. 13:58 Graham Murt  O lamerskosti
03.04. 15:17 R.  O podlosti
03.04. 16:37 Vladimír Stwora  RE: O podlosti
04.04. 15:43  RE: O podlosti
04.04. 20:57 Mikin  RE: O podlosti
08.04. 11:23  RE: O podlosti
03.04. 16:29 zdenek  O podlosti
04.04. 08:39 Ludek  RE: O podlosti
04.04. 21:10 Mikin  RE: O podlosti
03.04. 16:32 stefan  O podlosti
03.04. 16:58 Jiri Valtr  O podlosti
03.04. 18:39 R.  RE: O podlosti
03.04. 19:17 Graham Murt  RE: O podlosti
04.04. 22:38 Jiri Valtr  RE: O podlosti
07.04. 15:54 Graham Murt  RE: O podlosti
04.04. 15:46  RE: O podlosti
03.04. 17:05 navi  O podlosti
04.04. 00:45 Petr Rehak  O podlosti
04.04. 11:59 JAZ  RE: O podlosti
08.04. 11:22 milo  O podlosti
08.04. 15:01 Graham Murt  RE: O podlosti
09.04. 08:04 milo  RE: O podlosti
08.04. 16:04 Vladimír Stwora  RE: O podlosti
08.04. 17:35 Graham Murt  RE: O podlosti
09.04. 08:16 milo  RE: O podlosti
08.04. 17:49 Aja-vterka  RE: O podlosti
09.04. 07:40 milo  RE: O podlosti
09.04. 15:39 Graham Murt  RE: O podlosti
09.04. 02:06 Peleska Milan  RE: O podlosti
09.04. 15:51 stefan  O podlosti
10.04. 08:08 milo  RE: O podlosti

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 1

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 057