Diskuze k článku

Demokracie, terorismus a tajný stát - 6.díl

Příspěvků 45

7.2.2013 0:34

pricina jina

p. 60.?.?.?

...taktez napriklad zabiti US velvyslance nebylo nahodne , jak se nam snazi media nabulikovat , bush se promenil do netanjahu....zatimco Obama hraje roli holubicky s patricnymi medajlemi jako soucast te taskarice , zatimco behem 3 let zdvojnasobil vojensky rozpocet....taktez kdyz byl Obama maly /a ze spravne rodiny !!!/vime , ze se jeho rodice stehovali tu do Indonesie tu do Filipin tu jinam atd a jaka byla pricina ?...Obamova maminka byla take mimo jine predevsim agent CIA ...

284413

7.2.2013 1:26

Je velkým deficitem nejenom naší, ale i světové "demokracie",že je oprávněná kritika Izraele tabuizována!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Nikoliv Ž/židé, ale současná fašistickosionistická Izraelská vláda a její mezinárodní přisluhovači jsou rakovinou světa a je nutné tento vřed,co nejdříve vyříznout! Také na to upozorňuje prezident Iránu,kdy jsou jeho slova překrucována / zničení Izraele a židů / , přičemž v samotném Iránu žije cca 50 000 židů,kterým se dobře vede / mají svoje školy a synagogy,nikdo je nepronásleduje/ a kteří byli již několikrát vyzýváni k přestěhování do Izraele , ale nikam se stěhovat nechtějí,protože vidí, že jsou v Iránu v bezpečí, což se o Izraeli říci nedá!
Použiji jeden humorný příměr Š+G: Tak dlouho si blbci blbý budou hrát, až to na blbce spadne! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

284416

7.2.2013 7:07

"Ž/židi" - to je nesmysl.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 284416

Dá se SNAD mluvit pouze o izraelském národu po r. 47.
"Židovský národ" je účelová kolonizační fikce, vymyšlená sionisty na konci 19. století. Do té doby byli židi vždy jen a pouze konfese - sekta - náboženská komunita. To je nezvratný fakt.
Náboženství současně jako národnost je prostě nesmysl, ty pojmy takto sloučené nemohou mít svůj význam.
Takže židi v češtině pouze s malým "ž" (ale třeba v angličtině je to jinak) a Izraelci s velkým "I".
Nemusíme rabínům sežrat každou habaďůru.

284424

7.2.2013 11:02

RE: a co také americký národ?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 284424

Chi, chi. [velký smích] [velký smích]

284429

7.2.2013 15:26

RE: Nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 284424

Říkáte nesmysl? Komu to tedy vládl jakýsi Šalamoun, syn Davidův (cca 961 až 922 př. n. l.)? A který národ to svými moudrými rozhodnutími tak významně povznesl? Nějaký fiktivní? [chechtot]

Já osobně se považuji za Čecha. A byl bych šťasten, kdyby historie mého národa byla alespoň zpoloviny tak bohatá, jako historie Židů. Bohužel se musím smířit s faktem, že největším Čechem všech dob byl Jára Cimrman. Tedy alespoň dle mínění většiny mých spoluobčanů.

Také bych byl nesmírně pyšný na svůj národ, kdyby z něho pocházelo tolik nositelů Nobelovy ceny, jako z národa Židů. Ovšem bohužel. Ukázalo se, že křesťanská životní strategie - vyberme ty nejlepší ze svého středu a uvrhněme je do církevního celibátu, je (zdvořile řečeno) nepromyšlená. O moc lepší výsledky má evidentně judaistická životní strategie - všemožně podporujme rodiny a děti těch nejlepších z nás, našich rabínů.

To jsou historií potvrzená fakta.

284447

7.2.2013 16:53

RE: Nesmysl

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 284447

A co se nechat obřezat, koupit jarmulku a požádat o přijetí? Berou skoro každého, znám i Ukrajince co dostali Izraelské občanství a židovství na požádání. Nic ti nebrání být s nimi hrdý. [smích]

284451

7.2.2013 17:17

RE: Nesmysl

zamp1 88.?.?.?

Reakce na 284447

Také si ale musíte vybrat kterým židem chcete být! [smích]
Je jich několik druhů a těch semitských najdete v Izraeli hoodně málo. Naopak se uvádí, že tam žije okolo 80% židů Aškenázi. Odkud ti přišli asi víte. Takže Čech je vždy Čech ať křesťan nebo židovské víry, ale žid může být jenom Izraelec, bych řekl! [smích]

284453

7.2.2013 17:57

RE: Nesmysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284447

Historické fakty Vojto?
Viac dejín a menej hystérie či h-is-torie.
Tanach, Tóru, Bibliu naozaj s rezervou by som poprosil
..a hlavne zdravým selským rozumem.
Tož emoce bokem.
Poďme radšej zo zaujímavých bájí trochu do reality.

Môžete prosím uviesť zdroj Vašich interpretácii Vojto?

Ja som sa ešte totiž nestretol s dôkazom potvrdzujúcim fyzickú existenciu osoby Davida, či Šalamúna.
Vyzerá, že ide naozaj skôr o niečo ako britský mýtus o kráľovi Artušovi, francúzsky o Merovechovi(mýtus o zakl. rodu Merovejovcov) či nordické ságy a pod..

Králi Dávid a S-al-amon sú spomínaní prakticky len v Tanach.
Kniha Samuel bola pozliepaná z rôznych zdrojov v období kráľa Joziáša z Judei(640-609B.C.).
V tomto kontexte by bol mýtus o "veľríši" Dávida a Salamona rýdzo lokálnou, či postupne dokonca globálnou politickou fabuláciou.
Niečo a´la na Augustov rozkaz Vergíliom skomponovaná Aeneida. T.j. ad hoc podprahové oddôvodnenie Ríma na svetovládu..kontinuita trójskej vojny, času bohov,..až po napr. Dolfiho 4.ríšu..bla-bla.

Navyše mal Jeruzalem vo Vami popisovanom období podľa vykopávok max.1500 obyvateľov.

Čo sa týka vykopávok v Tel Dane a mimobiblickej spomienky "Domu Dávidovho", treba poznamenať, že "davidum" bolo oblastné(aj v Mezopotámii) označenie titulu "vojvodu" (vykopávky v Mari).
Išlo teda skôr max. o lokálneho starostu mesta.

Ľudový príbeh o nejakých 300 rokov neskôr v období kulminácie objektívneho procesu prvých známejších masových lexikálno-kulturologických operácii(1.známe čiastočné rozšírenie gramotnosti do nižších spoločenských kást-obdobie Sokrata, Konfucia, Budhu,..) zneužili klasickým spôsobom vtedajšie lokálne elity(klany Joziáša) o.i. pri snahe o akvizície vzniknutého mocenského vákua na severe(rozpad Asýrskej ríše).
Podrobnosti a náväznosti sme tu často rozoberali, tak nehrajte prosím zase pre novoprišelcov demo-gógovo, divadlo Vojto.

Jou.. a s propagáciou otvoreného rasizmu, či mafiánskych princípov(organizovaného zločinu) by som bol Vojto opatrný.
Boli tu už kvôli tomu žaloby, ak sa dobre pamätám.

Jednotlivé kultúry, národy majú svoje špecifické úlohy v objektívnom globálnom dejinnom procese koncentrácie riadenia.
Okrem toho asi viete, že zo sociologického hľadiska najneskôr +-po tretej generácii fyzického odlúčenia príslušníka(alebo malej skupiny) nejakej komunity, národa do cudzieho prostredia, prestáva byť postupne súčasťou pôvodného etnika.
Snahu o "šľachtenie ľudí" na eugenických princípoch sme tu už mali..či?

Ak neide teda u židov o národ(množstvo multietnických konvertitov), ide o pseudonáboženstvo, presnejšie ideológiu nadradenosti, vyvolenosti postavenej na materiálnom základe úročenia(parazitovania=trochu mäkkšieho výpalníctva=krádeže), zločinu.

284455

7.2.2013 18:18

RE: Smysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284447

Re:židia

Ergo ide teda potom logicky o ideológiu najstaršiej známej mafie skrývajúcu sa za nejaké čudné monoteistické pseudonáboženstvo na čele s Bohom, čo raz miluje a potom zasa páli, ničí s pedantnosťou SSáka utrhnutého z reťaze prevádzkuje systematickú genocídu, zotročenie a tak dokolečka-dokola.

Mafia je základom fašizmu(teror menšiny voči väčšine).
Ak propagujete Vojto židovstvo, ste podľa Vás skôr rasista, alebo skôr fašista?
Prípadne máte v sebe "(ne)zdravý" kúsok z oboch protispoločenských extrémov?

Áno, žiaľ pravdu máte v tom, že naša západná spolo-necnosť je vybudovaná na biblickej koncepcii (samo?)riadenia spolo-cnosti, kde je v jadre hlboko podprahovo skytý a-deizmus zvrhlého obrazu Boha. V tak schizofrenicky nastavenom systéme logicky dominujú starší bratia v nevere nad ostatnými neveriacimi Bohu a veriacimi v jeden z jeho falošných mind-Ctrl obrazov(lat.foriem=gr.ideí) bohov(všetky pseudokresťanstvá a iné "náboženstvá" )..Každé hierarchizované "náboženstvo" je podstatou ateistické(presnejšie a-deistické, protiĽudské).
V tom je je jedno z hlavných rizík mind-Ctrl a nie v internete.
Net je snáď najefektívnejší nástroj anulácie sociopatických mat(r)íc a-sociálnych inžinierov a ich pozitívnej gramotnej reinterpretácie.
You´re welcome to the info-time(measure)-wars!

..okrem toho, ako povedal v klube jeden z prominentnejších praktizujúcich zástancov inštitucionalizovaného parazitizmu:
"My židia sme ako opice. Ak jeden vylezie na konár, vytiahne za chvost ďalšie"

Dajte teda prosím Vojto nejaký rozumný dôvod "úspešnosti" židov okrem neustáleho obviňovania svojho japonského kolegu "Samosato-a".

284456

7.2.2013 21:18

RE: Nesmysl

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 284447

>To jsou historií potvrzená fakta.

A jsou ta fakta stejně pravdivá, jako tvrzení jednoho pomateného věřícího, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován?

Pokud ano, tak je to jen další megablábol, ale co bych se rozčiloval nad plácáním senilnějícího staříka.

Samozřejmě, dostat Nobelovu cenu může kdejaký idiot, stačí když rozhodují ti správní lidé. Viz. Nobelova cena míru.

A říkat tu něco o tom, že historie tzv. Židů (nacista Vojta správně používá velké písmeno, přesně dle Norimberských rasových zákonů) je naprosto smyšlená, je samozřejmě zbytečné. Obzvláště někomu, kdo myslí a jedná zcela na základě své vlastní VÍRY a citací katolických (díla jiných nejsou běžně k dispozici) historiků.

284462

8.2.2013 9:58

K Nurimberským zákonům:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 284462

"Kdo pobláznil německý národ? Kdo ho přivedl k myšlence nadřízenosti? K nacismu? To byli Hitler, Goebbels, Himmler, Heydrich.
Hitler, 1/4 žid, Goebbels, 1/4 žid, Himmler, 1/2 žid, Heydrich, 3/4 žid...
Ale i milenka Hitlera, a během posledních dnů života i zákonná manželka Eva Braunová, také byla čtvrteční židovka. Celá smetánka nacistické strany měla částečně židovskou krev.
Byli to oni, kteří vyhlásili nadřazenost árijské rasy. To oni vstřikovali tento ideologický jed do podvědomí prostých Němců."
(Grigrij Klimov: Boží národ)
http://ulozto.cz/x3AbtPS/klimov-bozi-narod-e-book-...
http://ulozto.cz/x4sFUgk/klimov-protokoly-sovetsky...
http://ulozto.cz/x4HQtPE/klimov-ptak-ohnivak-e-boo...

284496

8.2.2013 16:36

RE: K Nurimberským zákonům:

Bekota 85.?.?.?

Reakce na 284496

Jsem rád, že tu někdo konečně zase zavzpomínal na našeho akademika. Už jste si provedl jeho samoprověrku? (připomínám - návod zde http://zvedavec.org/nazory_5259.htm#ptr280508)
Pokud ano, můžeme pokročit, aniž bychom upadli do podezření z hysterického antisemitismu, nebo naopak ze semitofilství.
Teď bych si dovolil jedno malé doplnění k výše uvedeným míšencům. Podle mého soukromého výzkumu jejich původu, byli všichni ještě ke všemu: Hitler 1/1 římský katolík, Goebbles 1/1 římský katolík, Himmler 1/1 římský katolík a jezuita, Heydrich 1/1 římský katolík, Eva Braunová 1/1 římský katolík. Skroro to vypadá, jakoby celá ta smetánka měla ještě k té židovské krvi navíc 100% římské krve.
Jinak, samozřejmě, prostý německý lid, jakožto každičký lid, ten nikdy za nic nemůže.

284523

8.2.2013 10:01

Ještě k vyšší sociologii G. Klimova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 284462

"Podle sladkokyselé formule profesora Lombrosa, jednoho z největších psychiatrů své doby, potomka dlouhé linie rabínů a talmudistů, podle této formule mezi židy je 6 krát více bláznu a duševně nemocných, než u nežidů. A to znamená, že u nich je i 6 krát více homosexuality."

"Kdyby židovští rabíni postavili hodně židovských klášterů, do jejich cel posadili by všechny jejich „orátory“ a nařídili jim jako oběť mlčení, přinesli by tím užitek především samotným židům. Bohužel, judaismus je jediné velké náboženství, které nezná instituci mnišství, které nemá kláštery."

"S lídry degenerativní sekty vedeme boj o duše degenerátů, o duše se smíšenou krví? Rabíni se snaží vnést do nich jedovatou myšlenku božího vyvolení a nenávisti a použít je jako negativní, rozkládající sílu proti
nomálním lidem."

"Úlohou vyšší sociologie je naočkovat antitoxin, protijed proti hnisavému vlivu rabínské ideologie, aby degeneráti měli šanci udělat VLASTNÍ výběr mezi Bohem a Ďáblem, zapojit se do boje proti rabínům, nesoucích hnilobnou ideologii."

284497

7.2.2013 22:31

RE: Nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284447

Vojta chodil se Šalamounem a Davidem na pivo - musíte Vojtu nechat vyblábolit,bohužel i takový jsou a budou otravovat a otravovat!
Zde bych se zastavil i u samotného Ježíše,který také není historicky doloženou a ztotožněnou postavou,ať si křesťané řvou, co chtějí,taková je skutečnost! Ježíšů a Janů Křitelů bylo v té době na území Judey hodně a který byl ten pravý?
I celá Bible je kompilát,především Starý zákon, a o Novém zákoně se vedou velké disputace,protože ho ani neumíme ze starých pramenů přesně,významově přeložit!!!
Bible je nádherná kniha,ale mohu uvést příklad:
Na počátku bylo slovo a to slovo bylo od Boha a to slovo bylo Bůh! Konec citace z první věty evangelia!
Ve starých pramenech se uvádí, že na místě věty, kde my dnes používáme výraz "slovo" , byl termín "logos" , což je mnohovýznamové slovo! Může být také přeloženo jako termín "rozum"!
A jak zní věta jinak přeložená!
Na počátku byl rozum,a ten rozum byl od Boha a ten rozum byl Bůh!
Logos je prostě výraz pro informaci!
Podobně se celá Bible "pohybuje" na hraně a co je velký problém, že byla při kanonizování upravena pro mocné tehdejšího světa.
My vůbec neznáme jakým způsobem - král a panovník byl od Boha,proto absolutní poslušnost!!! A celá staletí se ve jménu Boha řezali v ustavičných válkách, až krev stříkala až do třetí řady!!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Na takové náboženství se jim můžu jenom vysrat, krutě násilný křesťanskožidovský systém náboženství stojí za hovno,také na tom území, kde bylo hovno,jenom poušť, srab a něšťovice vznikla tato tři "nádherná" náboženství - judaismus,křesťanství a islám a proto se všechny navzájem po staletí "milují" , jak osinu v prdeli a tahle velká "láska" stála už miliony mrtvol!
Kdo byl pohan, tak ho zavraždit,upálit, jako všechny Indiány v obouch Amerikách,jak jižní, tak potom severní! To je krása, to máme krásné dějiny a Vojta nad nimi bude onanovat blahem!
Dnes máme na pořadu dne světový konflikt pravoslaví, versus katolíci, kteří se na oko milují, ale jinak tomu druhému nejraději vypíchnou oko rezatým drátem! Příklad Srbska, Ruska je naprosto jasný a výmluvný!
Jsou na světě duchovní systémy,jako je třeba budhismus a jeho všechny deriváty,kde jsou vedeni všechny lidské bytosti ke spolupráci a vzájemné toleranci a tady je někde naděje světa na obrodu!
Proto také Západ je sice "civilizačně" a technicky vyspělý, ale jenom koukám jako puk!,jak jde celá "západní" kultura tiše do prdele a už se znovu šikuje k válce! Teď zase budeme hubit islamáky,protože nějakého nepřítele fašistický, "křesťanský" kapitalismus mít musí,protože jinak by nemohl ustavičně "růst"! Ať žije ORWEL! Tak přesně to nemohl ani předpovědět! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

284464

7.2.2013 23:28

RE: Nesmysl

mtk 88.?.?.?

Reakce na 284464

[cool]

284467

8.2.2013 0:45

RE: Smysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284464

Ale-ale, to tu máme gambit?
Chcete v rámci dema na Gógovom oltári kolegu obetovať,
žoldáka i s rancem spáliť?
Preregulovať, do extrému presoliť?

U budhistov ste mali, máte zrovna tak strelených psychopatov, ako v iných ideológiách. Tak aj mnoho dobrého..
"Boh dal človeku rozlíšenie."

Netvrďte tu chalani služobne oddaní(šicke tre i s Alfrédem),
že ste absolútne neschopní selským rozumom rozlíšiť, coš je v tom-kterém "náboženstvě", či "filosofi" v pořádku, co nejde dokopy s kostolným riadem.

Inak správne Anonym, ako sa v jednom starom egyptskom príbehu hovorí:
"Boh je Miera"
IN-Formácia,
zmena Formy(lat.obraz, gr.idea)
konkrétnych mier(komplexu: váhy, času, vzdialenosti, svetelnosti, farby, vône,..)
je tvorbou, strojením existencie(ma-thérie)

Boh vyzerá byť Mierou všetkých mier.
Niet vecí bez obrazu a preto ak On existuje, nemá obraz.
Preto je v islame na Jeho zobrazenie správne zákaz.

On je Mierom, pokojom optimálneho intuitívneho mechanizmu spracovania IN-Formácii, S-troja psychiky
1.Miery, 2.In-formácie a 3.Mathérie..
Podstaty predhebrejského mozaikového systému Sefirot - Sefer, Sipur, Sefar.
Oproti kaleidoskopu plochého vnímania štvoraspektového smrtiaceho cock-tail-u sveta človeku podobných opíc, oviec Amena-Ra: Net, Nef, Pašt, Sebek
V dnešnej reči fatálne iluzórne sociopatické kategórie Hmota, Energia, Čas a Priestor.
..kategórie otrokov zneužitého Sefirotu vládcov.

Tolerancia končí tam, kde prichádza zámerná lož a demaGhógia.
Na počiatku väčšiny veľkých filozofických systémov, relígii stála snaha o zväzok s najvyššou Pravdou.
Jej hľadanie, Spôsob jej hľadania s methodo-lógiou kritérií jeho úspešnosti.
Pravda je vždy konkrétna v definovanom vektore, matrici, tenzore mier.
Nemožno ju staticky uväzniť.

Ide o Spôsob myslenia, spracovania In-formácii, rozpoznanie(identifikáciu konkrétnej miery) a jej následný prenos(in-, či trans-formáciu) slovom, hudbou, rukou, pohybom,..nekonečný cyklus, špirálu strojenia osudu tými, ktorí objektívny proces riadenia osudu svojho a spoločnosti dostatočne chápu. Tí sú
1.viac zodpovední a
2.menej zodpovední(klanoví egoisti)
Ak tí druhí dosiahnu že ovce sa nezaujímajú o základný mechanizmus, úlohu Človeka, o s-trojenie lepšieho sveta,
ovce postupne ako druh zahynú, keďže nenaplnili svoj potenciál.
Ten sa totiž nezakladá na strihaní a rezaní.
Spolu majú pravdepodobne strojiť čiastočný Obraz, Odraz, námestníka Boha tu v tomto svete.

Čo bude ďalej?
Asi preto Issa povedal:
Nech je vôľa tvoja ako na ne-besách, tak aj na zemi.
Ja myslím, že Issa asi naozaj žil.
Múdrym Človekom bol,
no Boha z neho na truc chceli zvrhlíci spraviť.
Jeho menom 1.odporúčanie Moseho przniť.
Tak aj meno Atonovo zo skál vysekali,
no Mahomeda vnuknutie blázni ega nečakali
a Chronosa na vek zakopali.
Nie však dlhšie..

Myslite na svoju, našu budúcnosť chalani
a nepleťte si dokola ...Automaticky kráceno

284471

8.2.2013 0:46

RE: Nesmysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284464

Myslite na svoju, našu budúcnosť chalani
a nepleťte si dokola červavé hrušky s jablkami.
Ra je tu, v tomto svete.
Nečakajte Godota, bo padnete.

Bu-bu a hlavne brú [velký smích]

284472

8.2.2013 17:54

RE: Nesmysl

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 284464

Neviem či v staroveku existovalo niečo ako židovský národ, skôr by som povedal že existovalo zväz 12 semitských kmeňov čo vyznávalo to YHVH-ho (jahveho) drbnuté náboženstvo (podstata sa odvtedy nezmenila).
A hlavný problém je to náboženstvo z Thébskej dielne a nielen hlása to že každý kto je mimo ich náboženstva je hovoriace zviera/hmyz, ALE degraduje nasledovníka tohoto náboženstva do role otroka, dôvodom tohoto tvrdenia je prísľub odmeny pre v tomto živote nasledovníka, keď bude sa riadiť prikázaniami svojho boha. Jej deriváty tiež nie sú o veľa lepšie (hlavne kresťanstvo a islam), tie náboženstvá tiež degradujú svojich nasledovníkov do role otroka, kde odmena nasledovníka (trest) čaká až po smrti, zaujímavé je že hlavne stredný a vysokopostavený cirkevný hodnostári kresťanských náboženstiev žijú v prepychu, hoci na ten na koho sa odvolávajú žil relatívne v chudobe-na to ostatne upozorňoval aj majster Hus.
Najsmutnejšie na tom je, že Ježiš (či ako sa ten chlap volal) a Mohamed chceli pôvodne zachrániť svojich ľudí od neslávneho konca ale dedičovia Thébskych kňazov ich prácu natoľko znetvorili, že prakticky nič nemajú už spoločné s ich pôvodným učením.

Poznámky pod čiarou:
-každé náboženstvo slúži na zotročovanie človeka
-Amon ktorého meno má aj druhú verziu Amen(dôkaz meno Amenhotep znamená Amonov mier), bol miestny boh Théb nejasného pôvodu, zosobňoval slnečnú žiaru, ďalší boh kto zosobňoval slnečnú žiaru bol Set-správnejšie Shet (ale ten zosobňoval jej smrtiacu zložku), podľa toho niektorý autori špekulujú o tom že títo bohovia boli jedno a to isté, tomu nasvedčuje i fakt že izraelský vrchný rabíni poznali skutočné meno boha, podľa dochovaných informácií meno je zložení z 3 písmen asi SHT
-kresťania stále vyznávajú boha Amona, veď každú modlitbu končia slovom Amen
-pokiaľ sa dá veriť Biblií z 12 kmeňov Izraela vrátili do svojej vlasti len 2 kmene
-10 kmeňov zmizlo, časť asi odišiel do Afganistanov, na to prišla jedna antropologička na základe analýzy miestnych mien a zvyšok ktovie kam, druhá časť týchto "Židov" čo znova začali nasledovať svoje pôvodné Egyptské náboženstvo obohatené o učenia z Heliopolisu-čo ostatne zavrhol Mojžiš-asi sa odsťahovali do Európy asi na územie dnešného západného Nemecka.

284527

9.2.2013 17:50

RE: Nesmysl

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 284447

Bohuzel, historicka fakta ukazuji, ze ta judaisticka zivotni strategie vzdy zpusobila jen velkou paseku. I ta soucasna svetova krise ma zaklad v bankovnictvi, presne receno zacala neodpovednou kreaci takzvanych derivatives. A je take zname podle jmen bank kdo jsou jeji autori.
Diskuse by nemela byt o tom kdo je zid, ale kdo je cech.
Je cech ten kdo svevolne nechal tuto republiku znicit, moralne a mravne a ekonomicky zatimco mlcky prihlizel jak si jeho spolukmenovci ziji naucet spoluobcanu kteri pomalu nemaji na jidlo?
Veskere intervence proti zidum byly vzdy jen reakce na jejich skutky.
Narody ktere se probudily a zjistily, ze maji na vybranou, bud budou zit pod tou judaistickou teorii, nebo zahynou jako narody a zidi potahnou dal.

284550

10.2.2013 15:33

RE: Nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 284550

> judaisticka zivotni strategie vzdy zpusobila jen velkou paseku.

Tak to mě zajímá, pane Karle4u. Tou "pasekou" myslíte třeba vpád Hunů do Evropy ve 4. století? Či vpád Arabů v 8. století? Nebo vpád Mongolů ve 13. století? Možná Stoletou válku ve 14. století? Nebo snad Třicetiletou v 17. ? V jejímž důsledku zahynul každý třetí člověk v Evropě? Nebo myslíte ty největší "paseky" ve 20. století? Z nichž tou největší nebyla kupodivu ani 1. světová, ani 2. světová válka, ale Maovo běsnění v Číně, které stálo životy 90 milionů lidí. Za všechny tyto "paseky" mohou Židé? Jsem opravdu zvědav, jak jejich účast v nich zdůvodníte.

Také mě zajímá neustálý pláč mnohých nad takzvaně "rozkradenou republikou". Můžete mi prosím sdělit, co jste Vy osobně vlastnil před rokem 1989? A co Vám bylo ukradeno? A kým? Zatím jsem kupodivu nenašel ani jediného člověka, který by nějaký svůj významný majetek prokazatelně tratil. Zato kolem sebe vidím zástupy lidí, kterým je málo jedno auto. Jedna dovolená ročně u moře, jeden televizor, jeden mobil, … A to kupodivu i v řadách důchodců. Tato zkušenost mě vede k závěru, že tak dobře, jako v současnosti, se ještě žádní Čechové nikdy neměli. Nebo Vy snad umíte pojmenovat dobu, kdy už jsme se měli líp?

Možná, že "rozkradením" myslíte náš státní dluh. Každý Čech dnes dluží cca 160 tis. Kč. Souhlasím, že to není dobré. ALE. Každý Japonec dluží hodně přes milion korun. Je-li ČR rozkradena státním dluhem, kdo podle Vás rozkradl Japonsko? A prakticky všechny vyspělé země světa? A HLAVNĚ. Kam ty peníze zmizely!?! Opravdu si myslíte, že "zlí Židé" se zmocnili těch obrovských částek jen proto, aby si je mohli ve svých podzemních sejfech přehazovat vidlemi? A když si je nepřehazují vidlemi, tak co s nimi tedy dělají? [velký smích]

Mylím, že vím, kým a k čemu byly ony ohromné sumy, tvořené státními dluhy, užity. Zajímá Vás to?

284583

10.2.2013 15:55

RE: Nesmysl

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 284583

Zajímá me to, rád si prečtu vaši treba i stručnou odpoveď. Neco z toho, co píšete považuji za realistické, neco za možná jednostranné, ale nabídl jste jednoduchou otázku a možná jednoduchou odpoveď, kterou by možná neškodilo napsat.

284584

11.2.2013 14:49

RE: Nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 284584

Zkusím odpovědět stručně, pane Uuuu. I když to není snadné.

Hodnoty, nakoupené vládami za vydané dluhopisy jsou spotřebovány. Kým? Lidmi. A to ne nějakou malou skupinou - Židy, bankéři či miliardáři. Nýbrž naprostou většinou lidí na Zemi. V jaké formě? Některé účelně (dopravní a infrastrukturní stavby, ...), jiné naprosto hloupě (umělé ostrovy u Dubaje). Další jsou prozážitkovány. Například biliony litrů nafty, benzínu a kerosínu, jejichž prostřednictvím masy do zhloupnutí cestují tam a zase a zpět. Část je také ukradena. Politiky. Velký objem je prostě prožit. Kým? Například stamiliony Arabů. Kteří krom ropy za uplynulých 60 let světu nedali zhola nic. Ale jejižch počet se za tutéž dobu zečtyřnásobil. Tito lidé také jí, pijí, bydlí, oblékají se. A chtějí auta, elektroniku, luxus, ... Ovšem nevytvářejí téměř nic. Viděl jste někdy v obchodech cokoliv, made in LAS (Liga arabských zemí)? Já ne. Ovšem OPECem šroubované ceny ropy jim umožňují si za ropu koupit vše a spokojeně žít.

Proč státní dluhy rostou až teď? Proč tolik nerostly v poválečných desetiletích? Vždyť banky byly tehdy stejné, úroky stejné, miliardáři stejně nenasytní? Překvapivá odpověď. NEJSOU LIDI. To je hlavní důvod současné krize. Namítnete. Hloupost, lidí je úplně nejvíc. Správně jsem měl říci – nejsou schopní motivovaní lidé. Od války už tři generace schopných lidí akumulovaly bohatství. Značná část z nich už má dost. Oni jsou takzvaně "za vodou". Co to znamená pro společnost? V lidském společenství existuje jen několik málo procent lidí, kteří jsou schopní se správně rozhodovat. A vést a motivovat ostatní. Drtivá většina ostatních se spoléhá na ně. Že schopní rozhodnou za ně a přidělí jim jejich denní chléb. Příklady? Edison, Křižík, Ford, Baťa, Porsche, Ikeda, Kamprad, ...

Co se stane, když značná část těchto schopných už má našetřeno (mnohdy jsou to už děti a vnuci těch původních schopných)? Obvykle hledají, kam své peníze investovat a ochránit před inflací. A aby také přinášely zisk. Někteří tak činí sami, jiní své peníze svěřují finančním institucím. Obojí pak hledají investiční příležitosti. Ty nejvýnosnější. V době, kdy se státy ještě tolik nezadlužovaly byly tyto prostředky obvykle vloženy formou akcií do podnikání. A tak tyto peníze vytvářely stále nová a nová pracovní místa pro přibývající lidi. A dnes? Dnes movití neinvestují do průmyslu, dopravy, těžby, energetiky, ... Daleko bezpečnější je nakoupit vládní dluhopisy. A pohodlně žít z úroků. Proto NEJSOU LIDI. Kteří by zakládali nové firmy a vytvářeli jejich prostřednictvím více hodnot (pracovních míst, daní). A proto roste zadlužení bohatých zemí. A proto máme problém, koho vůbec volit. [smích]

284636

11.2.2013 16:03

RE: Nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284636

Vojta49 už zase vypouštíš obvyklé bláboly.
Současnou produkci stačí vyrobit cca 30% lidí, jak před 20 lety a s postupující automatizací a progresivními výrobními postupy se počet lidí potřebných k výrobě dále bude snižovat!
Otázka je jasná, co budou dělat ti nepotřební a jak je udržet v sociálním smíru.Možné řešení je občanský plat a další jiné úpravy v sociálním zajištění.
A ty si dej Vojta49 mokrý hadr na hlavu a přestaň vyprávět nesmysly! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

284643

11.2.2013 20:08

RE: Nesmysl

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 284643

Bez zakladneho prijmu to nepojde. Je to neudrzatelne.

Hlupaci v kuse melu, ze roboty je dost. Ano dost, ale takej, za ktoru nikto nie je ochotny (za)platit. A potom nech sa nikto ndivi, ze nie je ochota robit zadarmo. Zakladny prijem by toto polahky osetril. Dnes je automatizacia na takej urovni, ze kludne by mohli byt zamestnani uplne vsetci a stacilo by pracovat 3-4 hodiny 5 dni v tydzni za plat ako by pracoval 8-9 hodin. Lenze hlupaci zacnu namietat, ze kde na to vziat peniaze. To je to najlahsie co sa da urobit. Proste pricinou je svinstvo z nazvom urok. Ak sa peniaze budu aj nadalej dostavat do obehu len formou dlhu a na urok od smradov, ktori si uzurpuju narok na tlacenie a vydavanie penazi do obeho, tak to povedie este k vacsim srackam a totalnemu kolapsu. Penazi by bolo dost, len keby si z nich nosata banda neurobila sukromny kseft a neotrocila nimi cely svet s pozehnanim skorumpovanych vlad.

To vazne sa malokto zamysli nad tym, kde je sakra problem? Ludi je dost, zdrojov je dost, ale vsetko ide do staciek len kvoli akymsi peniazom. A preco? - pretoze urok a skurveny monetarny systemovy podvod na ludstvo. Pokial sa s tymto neurobia poriadky - tak sa nic nezmeni k lepsiemu.

A co sa tyka vojtu? Na toho nema zmysel reagovat. Ta cifra pri jeho nicku vravi jasnou recou. Presne zohladnuje jeho vysku inteligencneho kvocientu.

284665

11.2.2013 18:26

RE: Nesmysl

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 284636

Uz Ti nekolikrat docela spravne myslici a velice inteligentni lidi vodepsali a po lopate vysvetlili jak se vopravdu veci maji aby jsi se nemusel ztrapnovat a me by zajimalo, jestli tvy IQ vzalo na vedomi, ze mamlasi a mameluci s jejich lhanim kteri Ti vymejvali mozkovnici jim uz nestojej ani za vytreni prdele!

284653

11.2.2013 14:59

RE: Nesmysl

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 284583

Proc nenapisete o soucasnosti. O tom, ze zide jsou nejvetsimi producenty pornografie, distribuce drog, obchod s lidskymi organy, vetsina valek v poslednich letech byla iniciovana zidy a nyni chteji zacit valku proti Iranu. Jejich intervence do politiky USA je nesporna.
Roztristeni Ceske republiky je take nemozne zaprit. I to jak si vymyslite historky o soucasnem ekonomickem stavu obcanu primo smrdi. Pokazde kdyz ctu tisk ceske republiky je tam vzdy nejaky ekonomicky prusvih. Nikdy tam neni dobra zprava. Jak je to mozne, ze ti elitove vedou zemi ke dnu a jak si muzou uctovat penize za takove sluzby?
Problem je prave s vami a vam podobnymi. Nezalozili brzdy na nemoralni chovani a to umyslne. Protoze instinktivne uz od zacatku chteli tento narod ojebat, uplne bezcitne ojebat, bez toho, ze by byli nejak vazani moralne na sve spoluobcany. to je ta tragedie, nepiste mi o dovolenych a takovych ostatnich vecech. to je hloupost tragedie je jinde.

284637

11.2.2013 17:05

RE: Nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284637

SioŽidé - rozlišujte prosím

284649

11.2.2013 19:54

RE: Nesmysl

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 284649

Ale vzdyt ti SioZide kteri se rozlezli jak rakovina z udoli reky Volhy kam pritahli z Chazarie taky jak mor nemaj na sobe semitickej ani chlup. Muzete me vysvetlit proc to tak je? Nikde totiz nemuzu najit coz je dost zajimavy jak se mezi sebou rozlisujou vod tech biblickejch.

284660

12.2.2013 12:50

RE: Nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284660

Judaisté (SioŽidé) jsou paraziti v kožichu židů. Kdyby např. cikáni (Rómové) byly chytří a tudíž bohatí, vlezli by do kožichu jim - a tak by se dalo pokračovat. Jestli židi nepochopí, kdo je jejich vrahem, tak pak nevím, jak to dopadne. Sionisté opakují shodný scénář s instalací WW1, WW2. Doufají opět v úspěch. Někteří židé doufají, že přátelství s těmito parazity je ochrání. Nikoliv - budou pouze použiti a následně pateticky odstraněni.

Nejsem žid, mám mezi nimi přátele - a ty ostatní znám taky. Ti první by měli usměrnit svoji naivitu. Rozpoznat se dají - desítky let je pro ně rezervován termín - bílý Žid. Liší se naivitou (žid - též vzhledem) a nesmírným podrazáctvím (bílý Žid) - z mé bohaté zkušenosti plyne, že bílý Žid (Judaista)se intenzivně hlásí k židům - zisk je jim u nich nejdostupnější.

284714

12.2.2013 0:00

RE: Nesmysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284649

Ide to ďalej.
Siožidia sú menší problém, červenou plachtou, sú štítom Panov-ho kultu ega..hédoné.
Z pohľadu globalizátorov možno zradcovia myšlienky globálnej fasci-nácie mocou, hodní oltáru Abrahámovho.

Pamätáte Anonym, źe keď mal tento zvláštny patriarcha temnú chvíľku, neváhal v príbehu obetovať Izáka.
Koho že má poučiť tento príbeh v židovskej verzii?

Isto, po cca 3.generáciách sa sionistom takmer podarilo znovu vytvoriť národ. Mnoho multietnických vyznavačov jednej ideológie koncentrovaných na jednom území..
..a..áno, sionacisti(lokálna fašistická j-elita) cucajú mnoho zdrojov z globálnej ekonomiky na tento eugenický experiment..
na doprovodné, z ich pohľadu nevyhnutné vojny a genocídne operácie..

Z pohľadu vyššieho nadrabinátu však vidím taký črtajúci sa drobný, no zásadný problém.
Predstavte si Anonym malý príbeh..

..opustíme spolu na chvíľu hypotézu, že všetci naši predkovia behali len v bederných rúškach, lovili mamuty a nevyskytli sa medzi nimi štatisticky tak, ako dnes, občas výnimočne chápavé osoby(morálkou znova dlhodobo štatisticky cca.50/50-ako aj v rozprávke s čaro-dejmi Gandalfom a Sarumanom)

..teda máme už napr.antický otrokársky, či kolónsko-nevoľnícky(trebárs na úverovej ekonomike postavený) štát, kde máte nejaké pacifikujúce "náboženstvo"(Ba-al-a, Dia, Jupitera, Jahveho, Delfskú "ve-štiareň", voľáke iné "Meéédium" či rovno Amona je šum a fuck..).
Mnoho storočí dozadu ste rozpoznali a ovládli aj mechanizmus úročenia(systematickej matematickej akvizície, vojny metódami kreditno-finančných operácii).

Poznáte základy šľachtenia, eugeniky. Keďže konvenčné vojenské úspechy sú stále menej uspokojivé rozhodnete sa ako ostrieľaní vojaci pre vyššiu vojenskú prioritu. Pár desiatok rokov pozorujete v chráme zvyky niekoľkých vybraných kmeňov otrokov a postupne im našijete na mieru na báze ich pospolitých príbehov, spoločenských stereotypov mierne poupravené "náboźenstvo"..
V príbehu 3000 a jednej noci by sme mohli ešte dlho pokračovať, no vráťme sa do súčasnosti..

Na kontrolu a finančno-vojenskú expanziu budete logicky potrebovať popri bezštruktúrnom samoriadení cez "nábožentvo" aj štruktúrny(výpalnícko-kontrolný) aparát vykonávateľov vami naprogramovaného projektu.

Čo budete nútení spraviť, ak Vám títo ideologickí byrokrati opustia svoje po impériu(svete?) roztrúsené(rozohnané) pozície(Vami vytvorené, vlastnené funkcie) a budú sa chcieť venovať kľudu, rodinám, vyformovať národ na princípoch domnelého náboženstva, ktorého niektoré objektívne pozitívne prvky pôsobia na nich ako tmel?

Áno, keď to neide inak, ako pragmatický managor ich musíte potrestať..či chcete, či nie, "boh" vám káže dať vlastné dieťa zase raz ako zápalnú obetu pre "vec" na oltár moci..

284675

12.2.2013 0:02

RE: Nesmysl

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284649

Pravdepodobne je ešte aj veľmi malá(snáď tých tradičných 2,5%) tretia zodpovednejšia skupina judaistov, ktorí do veľkej miery tiež poznajú ich vlastný, skutočný pribeh a snažia sa ho davu zmanipulovancov a fanatikov zúfalo nejako prerozprávať, zobraziť. Tým prajem, aby našli urýchlene vhodné formy, kým nie je neskoro..

Vyšší nadrabinát už opakovane v dejinách dokázal, že nemá problém s "výchovnou" genocídou vlastného výkonného aparátu.
V tomto zmysle je dnes už prakticky asi jedno, akú majú Führeri etnickú príslušnosť. T.j., či ide o nejakých pôvodných semitských kočovníkov, mýtických Hebrejov, Chazarov, Egypťanov, či tykadlových ufóncov, a pod., ako snáď chápete Anonym..

Žiaľ, mnohí hlboko presvedčení siofašisti stále nechápu svoju rolu v hre väčšej, ako je postavenie ich cieľov.
No je ešte aj hra o minimálne ďalšiu úroveň vyššie.
A tu je miesto, kde sú skúsenejší mysliaci prastaronovojudaisti, ktorí si červené plátno, štít pred očami rozpoznali(prípadne aj odhrnuli) nútení riešiť morálnu dilemu..
Toto rozhodnutie o šanci prežiť musia spraviť sami.
My im prajme zodpovedné rozhodovanie.
V tomto prípade alternatívu Človek za alternatívu asi považovať nemôže..
Toľko k formám judaizmu..

284676

11.2.2013 23:45

RE: Nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 284583

Nevím co bylo ukradeno Karlovi, ale mně byl ukraden národní majetek ve správě socialistického státu- živý národní kapitál... Tedy ta poměrná část, která mně osobně tehdy zajistila bezplatné studium, dotované potraviny a bydlení, zdarma zdravotní péči, nízko úročené a bezúročné půjčky a záruku včasné a celkem slušné penze. Navíc ještě uměle vytvořená pracovní místa v podstatě pro každého, rozhodně morálnější a sebespokojnější možnost příjmu než dnešní almužny rozdávané státem na dluh, toto vše ten národní majetek utáhl. Tak tedy s tím zatím nesmrtelným poslancem Markem Bendou, co bylo po roce 1989 ukradeno, musí být vráceno !
V minulém režimu nebylo vše ideální, bylo tam i mnoho chyb, ale tendence byla vzestupná- k lepšímu, nyní je dynamika setrvale opačná. Tedy zkrátka, pocitově je tento režim mnohonásobně horší, o nějaké nejlepší době v dějinách nemůže být ani řeči. Na ten materiální balast, který zmiňujete, na ten vám seru.

284673

11.2.2013 3:04

jeden z z tech..

p. 113.?.?.?

Reakce na 284447

za co se povazujes to je nam jedno, tady v jednom kuse lzes ty svoje zasrany propagandy.......ty jsi historicky a hystericky potvrzenej fakt ,ze jsi zid /docasne prevlecenej za cecha/... a mas ukol, demagogicky a svinsky skodit a pomlouvat ceskej narod... Pavel Prucha...

284607

7.2.2013 21:46

RE:

Bekota 96.?.?.?

Reakce na 284424

Což o to, rabínům bychom žrát nic nemuseli, ale zase abychom nespolkli z těch všech obav něco jiného. [smích]
Etnický Žid byl vyroben Norimberskými zákony před druhou světovou válkou, kdy na základě vyznání předků byla část občanů zbavena říšského občanství, což zajisté představovalo problém, co si najednou s takovou situací počít. No a tak se stal z žida Žid. Myslíte, že bychom měli hledat v pozadí rabína?
Pokud máte na mysli nacionalistické hnutí koncem 19st., tak tady to byl opět problém asimilace ve státech nějak kulturně nehomogenních. Podstata sionismu má však mnohem starší datum, ale jako zajímavost pro začátek bych uvedl, že v tom devatenáctém století první takovou sionistickou organizací byl "řád makabejských" (chceteli počíst, lze zde http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/judaica/ejud_0002_0013_0_12954.html), no a zrovna tato vyprávění o makabejských nejsou vůbec součástí židovské víry, a patrně ani tradice. Podezřívat tu rabíny by možná bylo opět unáhlené, ostatně čí je to tradice, lze snadno nalézt zde. http://cs.wikipedia.org/wiki/Biblick%C3%BD_k%C3%A1... Proč se rabíni k této tradici moc nehlásí, je patrné již z obsahu těchto vyprávění. Podrobnosti se tu nemá cenu zabývat, snad jen, čtěme, ale také přemýšlejme nad tím, co to vlastně čteme. [mrknutí jedním okem]

284463

7.2.2013 23:56

RE:

mtk 88.?.?.?

Reakce na 284463

A co nám o bří makabejských sdělují nebiblické prameny?

> Proč se rabíni k této tradici moc nehlásí, je patrné již z obsahu těchto vyprávění.
" přináší nové náboženské myšlenky" v 2.knize makabejské??
Ty podrobnosti by to právě chtělo, je to pekelně [velký smích] zajímavé a ožehavé téma. Globální pediktoři a "biblické projekty" z levanetu mě tu s-rou. [smích]

284469

8.2.2013 0:39

RE:

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 284463

Pěkné pane Bekota,

len trochu kostrbatá schéma.
Chýba v nej napr.:

1.Úloha zakladateľa novodobého sionizmu Theodor (Binyamin Ze’ev) Herzla, ktorý na objednávku vytvoril "svoju" definíciu pojmu národ, čím sa vytvorila možnosť vzniku Žida.
Minule sme sa bavili o tých vyroždencoch a degenerátoch, tak jeho životné dielo bolo tiež patrične odmenené Zhora:
Rodina Theodora Herzla vymrela už počas jeho života, alebo zanedlho po jeho smrti. Herzlova manželka, ktorá trpela psychickou labilitou, zomrela tri roky po jeho smrti. Ich dcéra Pauline zomrela roku 1930 na predávkovanie heroínom, syn Hans, ktorého liečil Sigmund Freud sa chvíľu na to zastrelil, dcéra Trude zahynula v Terezíne a posledný žijúci potomok Stephan spáchal v roku 1946 samovraždu...

2.Balfourova deklarácia

2. november, 1917

Drahý Lord Rothschild,

Je mi veľkou cťou Vám v mene vlády Jeho Veličenstva oznámiť nasledujúcu deklaráciu, vyjadrujúcu náklonnosť s židovskými sionistickými plánmi, ktoré boli predložené kabinetu na schválenie a odsúhlasené.

Vláda Jeho Veličenstva vzhliada s priazňou na ustanovenie židovskej národnej domoviny v Palestíne a vynaloží všetky prostriedky na dosiahnutie tohoto cieľa za predpokladu, že nebude podniknuté nič, čo by ohrozilo občianske a náboženské práva existujúcich nežidovských skupín obyvateľstva v Palestíne, alebo práva a politický status Židov v ktorejkoľvek inej krajine.

Budem Vám vďačný, keď s obsahom tejto deklarácie oboznámite Sionistickú federáciu.

S úctou

Arthur James Balfour


Prečo minister zahraničia GB, ktorá bola vtedy globálnou veľmocou, píše tak úctivo nejakému lordovi Rothschildovi a čo je to Sionistická federácia ?
( Našepkám Vám: Na lichotnícku repliku, že je kráľ židov pán Rothschild odpovedal, že on je Žid kráľov.. [velký smích] )

A koľko vody ešte pretieklo Temžou až prišiel Norimberg...

S tou poslednou vetou súhlas:

"Povedz mi, čo čítaš a ja ti poviem kto si."


[smích]

284470

8.2.2013 10:24

RE:

Bekota 46.?.?.?

Reakce na 284470

Tak tak, pane Kysučan, jak pravíte. A jak se jinak máte? Jistě jste prošel úspěšně samoprověrkou, a proto pln sebevědomí vstupujete do dalších diskuzí. To Vám chválím.
Máte naprostou pravdu. Kostrbaté je leccos. Pokud jste dokázal rozkliknout uvedený odkaz, mohl jste se také dozvědět, co je předmětem víry různých odnoží křesťanství. Ti nejortodoxnější křesťané zavrhují z oné literatury toho nejméně. Nu a ti jsou nejkatoličtější. A zase ti, co to všelijak oklešťují a k různým partiím se nehlásí, to jsou ti tzv. „očišťovači“, vžil se i termín „kacíři“ (od katarze, ovšem také nabyl mnoha druhotných významů, ale to až jindy). Můžeme si také všimnout, že ze všeobecného křesťanství toho nejvíce postrádáme u židů, a to je právě v rámci náboženského proudu činí těmi zatracenými kacíři. Také se jim říkalo nevěřící, a to proto, že prostě ty chybějící části nejsou předmětem jejich víry, ale my prozatím můžeme zůstat u dnes zažitého termínu žid. No a právě to povídání o „makabejských“ je předmětem až širšího proudu, kterému obvykle říkáme „křesťanství“. To by už ale mohlo být podivné u žida, neboť ho to dělá méně židem, za to více křesťanem, ale zase právě u Žida to už přestává vadit, neboť i Žid může být naprosto v poklidu katolíkem, a to úplně stejně jako Němec, Angličan, nebo i na nějakém imperiálním dvoře sloužící dvorní Žid (např. katolík Rothschild). Proto šepkáte správně, že ten pán je králův Žid. Na druhou stranu se zase můžeme přesvědčit, že králem židů je obvykle katolík, nejspíš v nějakém křesťanském království, kde také čerpal své inspirace pan Herzl, a to nejspíš daleko více, nežli u místního rabína. Tedy celkem přirozené se jeví i to, že pro své záměry nacházel mnoho pochopení u dobrých katolíků a nakonec i u říšských Němců, kteří tuto myšlenku celkem nekostrbatě a konečně podpořili oněmi Norimberskými zákony.

284498

10.2.2013 12:43

RE:

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284498

Jakže to bylo v KOŇSKÉ opeře Bekoto?
"Padouch, nebo hrdina, všechno jedna rodina!"
fiktívny hrdina..hrdina ticho kolaborujúci, pijúci drogu šialených(sp."loco" ), drogu moci ne-miestnu(lat.locus), bez-miernu.. kola-loku [velký smích]

Nenadarmo sa hovorí "judo-kresťanstvo"(jenotný otrokársky Kohn-cep(t).
Fašizmus na princípe úchilného eugenického rasizmu Starého a zvráteného Nového zákona.
Akurát sa občas predajná š-pička prestrieda, zmení formu, ideu, tvár pri zachovaní Egoistickej Koncepcie.
Ako inak ju možno Bekota maskovať, ako Pravdo-Láskou?

pome zdola..
1. Finančný úrakovinový terorizmus môžete eventuálne nejaký čas po dostatočnej príprave systematickou deštrukciou morálky skrývať aj verejne za machiavelizmus("Účel svätÍ prostriedky" )
..miesto správnejšieho "Účel svätIA prostriedky"
Anglosasi(pseudoprotestanti=exportná modifikácia judaizmu) hovorievajú:
the fifty-fifty model..demo(crazy) like..
Pri ticho, nepriamo riadenom"voľnom" trhu si teda môžete dovoliť až
50% lží, manipulácii..

2.Pri ideológiách, "náboženstvách"..dnes mééédiách si z pohľadu (a)sociálnej psychológie a politického marketingu môžete dovoliť tak 25% poloprávd a lží, manipulácii.
Aby ovce de-formácie objektívnej skutočnosti zožrali,
musí obal podávaného Danajského daru obsahovať aspoň
75% ľudskosti..hmm a nasledujú už len ľudské kosti..

3.Na ďalšej, vyššej úrovni politického marketingu(zmene chronológie a úrovní vnímania, chápania objektívnej reality) potrebujete už pravdoláskovej čokolády
95%

4..a na najvyššej, tzv.Konceptuálnej úrovni interpretácie základnej Mat(r)ice, tenzora symbolov, ktorými postupne infiltrujete, podprahovo predefinovávate, formujete stereotypy(napr.rozprávky, povesti, "náboženské" zvyky..myslenie) objektu zvolenej biomasy, potrebujete maskovacej pravdo-lásky
99,9% ..

Pr.
Veľa sladkej šľahačky treba použiť, aby ste skryli hnilé páchnuce jadro, srdce..
Prsteň, meč(infikovanú metodológiu spracovania in-formácii)kľúč,..
do dverí(prirodzených bezpečnostných mechanizmov zdravej Ľudskej mysle)
13 komnaty(kým a prečo zakázanej?) = spôsobilosti identifikácie dominantných spoločensko-prírodných procesov
napr.kríž=proces, cyklus..tradičný symbol horizontu a vychádzajúceho a zapadajúceho slnka=charakteristického symbolu na planetárnej úrovní vnímania astronómie..

Do kola budete kričať a košeľu si trhať,
že človek zlý sa rodí a k zverom radí.
Bo aj psík najmilší a v kúte bez jedla
pod bičom nakoniec kosti ľudské objedá.
A príde Vrah i skríkne:
Hľa, zo semena zloby jest.. aká to potvora!!

Zvratky kresťanstva, či židovstva pravého,
dve strany jednej sú mince Neboha krivého.

Máš pravdu a lož.
Rozdeľ lož na
lož 1 a lož 2
a daj človeku podobným opiciam na výber.
Ak ich nestačíš naháňať medzi dvoma, pridaj lož 3, atď..

284574

10.2.2013 12:46

Rothshild a Herzl v Norimberku?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284498

..a tak..Metodológiu rozpoznávania objektívnej, dynamickej pravdy(dominantných procesov, apl.zákl.teórie kmitania,atď...)
schováš pre seba, sťa svätý grál rozprávok stredo-veku temného.

Ó staré dobré..zlaté časy, keď "Atlas" klenbu NEBohA podopieral..že?

Toľko k základom konceptuálneho manažmentu, technológii riadenia systematickej metodológie a praktickej ma-théma-tikos
..že by kto chce, mohol preraziť marginalizačný rámec úrovne zombi myslenia vajce, alebo sliepka(žid, alebo kresťan.. naci, alebo internaci)?

Kontrolné otázka Bekota:
Čo majú spoločné a z koho dielne by mohli byť Norimberské zákony, Marxizmus, Biblia, Tanach, Talmud, Mein Kampf, PSM,..
presnejšie ich "basic idea, koncept"?

Pre koho mierou svojho nechápania pracovali do kúta zahnaní, vyhladovaní a A.Schekel-gruberom fascinovaní, prebratou rolou Übermenscha do role volavky sfanatizovaní Nemci?

284575

10.2.2013 13:48

RE: Rothshild a Herzl v Norimberku?

Bekota 94.?.?.?

Reakce na 284575

Dobrou a klidnou neděli, pane Udo, jéj, taková odezva, to Vás muselo něco mocně inspirovat! Asi nějaké kázání, že jo. [mrknutí jedním okem]
Nezlobte se, že jsem to profrčel až na konec, omlouvám se, ještě něco mám, ale abych nebyl tak neslušný, pokusím se aspoň odpovědět na tu Vaši kontrolní otázku.
>Čo majú spoločné a z koho dielne by mohli byť Norimberské zákony, >Marxizmus, Biblia, Tanach, Talmud, Mein Kampf, PSM,..
>presnejšie ich "basic idea, koncept"?
Takovou pracovitou dílnu bych si pochopitelně nechal rád vyzradit, ale společné to má asi to, že to muselo mít nějaký silný vliv na vývoj malého Uda.

284580

10.2.2013 16:19

RE: Rothshild a Herzl v Norimberku?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284580

hmm..kázání..kázeň..disciplina..myšlení
Áno, disciplína myslenia je ideál.
"Bez vôle niet Človeka."

Ak ste myslel kázeň v kostole Bekota, isto, občas tam zbehnem, či sa niečo zmenilo. No niekedy mám žiaľ skôr chuť vybehnúť na pódium a prefackať toho dobromyseľného a-diota balamútiaceho detváky.
Tak dnes radšej píšem Bekotovi [velký smích]

Súhlas, pomínané knihy žiaľ mali vlyv tak na vývoj malého Uda, ako aj na malého Bekotu..
Tož výhody a nevýhody spoločnej bárky.
Rozumní námorníci sa ale na šťastie vedia dohodnúť..
..vánok zachytiť, i búrku zdolať.

Podobne príjemnú nedeľu!

284585

11.2.2013 21:22

RE:

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 284498

Tak zahrievacie kolo vo voľnom "ringu" máme v r. 13 za sebou a ako vidím, tak v dnešnej rýchlej informačnej dobe - kto neskoro chodí, tak ho ni(e)kto predbehne.. [smích]
Ináč samoprevierku som ešte nestihol a mám sa - ako hovoria za Atlanti.com - very well. Dúfam, že aj vy ste po víkende plný síl a elánu diskusne napravovať poblúdené ovce na ceste k lepším zítřkům.

Vždy s obdivom sledujem ako sa ekvilibristicky snažíte vybudiť dojem, že žido-kresťanská civilzácia je vlastne kresťanská a judaisti sú len takým (u)trápeným prídavkom.
Ale to už celé vlastne udo vysvetlil, že čert alebo diabol jedno jest a môže sa skrývať za rôzné krásne rečičky, ideológie, heslá, relígie, dogmy , rituály či ornáty.
Strom sa pozná po ovocí...Nicht wahr?

Takže vy ste identifikoval lorda Rothschilda ako dvorného slúžiaceho Žida a katolíka (služobníka). To jsou mi věci, pánečku...[velký smích]

Ja keď som pozornejšie čítal tú Balfourovu deklaráciu, tak som v postave Roth-mana videl skôr nadštátny a nadžidovský element skrytej riadiacej globálnej štruktúry.
Dnes povedzme mister Soros už ani nehovorí, že je žid alebo katolík, on už priamo hovorí, že je nad všetkými relígiami a je bohom vyvolený, aby ľudstvo doviedol do Open Society.
No veď aj mi v žido-kresťanskej societe predsa tiež chceme otvorenú celosvetovú komun-itu, kde by všetci boli bratia a sestry, či nie pane Bekota?

Len tá pyramída moci,hlúpostí a lží tomu nejak bráni...

Ale lož má krátke nohy a aj pseudokresťan Havel národom povedal, že „Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí“. A teraz v pozadí z TV počúvam velebného bradatého chazarského kresťana Tomáše Halíka - to je úplná nádhera ohlupovania oviec našej civilizácie!

V žiadnom prípade si z neho neberte príklad..
[velký smích]

284668

11.2.2013 0:05

RE: Je velkým deficitem nejenom naší, ale i světové

p. 60.?.?.?

Reakce na 284416

...je pravda ze objevili 3 vyvolenci a napsali spisek USA do 21.stoleti /Kristol,Kagan a jeste jeden...my Kaganovice zname z vychodu vvyvolence ,ktery ma na svedomi 10mil ukrajincu!!!/ a tihle stvali pres.Clintona aby prepad celkem 6 statu ,ale ten byl zamestanenj nakupovanim doutniku a strkanim je doder a tak se aspon zmocnili se financi US...a jak to dopadlo ?....po deseti letech ma US holou prdel a starosti aby aspon ta hola prdel jim zustala...!!!1

284598

7.2.2013 19:28

Tohle je ukázká demokracie

Koloděj 89.?.?.?

Neznám nic horšího, zde odkaz:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/292619-stovky-britskych-pacientu-umiraly-v-nemocnicich-bez-vody-a-jidla-nekteri-pili-vodu-z-vazy.html

Jeden z nejodpornějších systémů, kde peníze stojí nad životem, morálkou a tolik opěvovaným humanismem a lidskými právy.

284458

10.2.2013 13:08

RE: Tohle je ukázká demokracie

fohat 194.?.?.?

Reakce na 284458

pan Čulík by nám ty rozdíly nejen ve Skotsku mohl kulantně vysvětlithttp://www.firmavanglii.cz/ [oči v sloup]

284578

Příspěvků: 45

07.02. 00:34 p.  pricina jina
07.02. 01:26  Je velkým deficitem nejenom naší, ale i světové "demokracie",že je oprávněná kritika Izraele tabuizována!
07.02. 07:07  "Ž/židi" - to je nesmysl.
07.02. 11:02 Kropáč  RE: a co také americký národ?
07.02. 15:26 Vojta49  RE: Nesmysl
07.02. 16:53 Antiseptik  RE: Nesmysl
07.02. 17:17 zamp1  RE: Nesmysl
07.02. 17:57 udo1  RE: Nesmysl
07.02. 18:18 udo1  RE: Smysl
07.02. 21:18 hestroy  RE: Nesmysl
08.02. 09:58  K Nurimberským zákonům:
08.02. 16:36 Bekota  RE: K Nurimberským zákonům:
08.02. 10:01  Ještě k vyšší sociologii G. Klimova
07.02. 22:31  RE: Nesmysl
07.02. 23:28 mtk  RE: Nesmysl
08.02. 00:45 udo1  RE: Smysl
08.02. 00:46 udo1  RE: Nesmysl
08.02. 17:54 Oracle  RE: Nesmysl
09.02. 17:50 karel4u  RE: Nesmysl
10.02. 15:33 Vojta49  RE: Nesmysl
10.02. 15:55 ppppp  RE: Nesmysl
11.02. 14:49 Vojta49  RE: Nesmysl
11.02. 16:03  RE: Nesmysl
11.02. 20:08 Унексист  RE: Nesmysl
11.02. 18:26 Satanist  RE: Nesmysl
11.02. 14:59 karel4u  RE: Nesmysl
11.02. 17:05  RE: Nesmysl
11.02. 19:54 Satanist  RE: Nesmysl
12.02. 12:50  RE: Nesmysl
12.02. 00:00 udo1  RE: Nesmysl
12.02. 00:02 udo1  RE: Nesmysl
11.02. 23:45  RE: Nesmysl
11.02. 03:04 p.  jeden z z tech..
07.02. 21:46 Bekota  RE:
07.02. 23:56 mtk  RE:
08.02. 00:39 Kysučan  RE:
08.02. 10:24 Bekota  RE:
10.02. 12:43 udo1  RE:
10.02. 12:46 udo1  Rothshild a Herzl v Norimberku?
10.02. 13:48 Bekota  RE: Rothshild a Herzl v Norimberku?
10.02. 16:19 udo1  RE: Rothshild a Herzl v Norimberku?
11.02. 21:22 Kysučan  RE:
11.02. 00:05 p.  RE: Je velkým deficitem nejenom naší, ale i světové
07.02. 19:28 Koloděj  Tohle je ukázká demokracie
10.02. 13:08 fohat  RE: Tohle je ukázká demokracie

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,48 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 174,12 Kč
1 unce stříbra
418,88 Kč
Bitcoin
240 608,79 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 935