Diskuze k článku

Rok 2013 – Spojené státy tlačené do izolace

Příspěvků 30

31.1.2013 1:56

A co může Čína dělat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Nebo snad má Čína donekonečna dodávat zboží a služby na trh USA na dluh?
Jenom "čístý" roční deficit USA bez dalších externalit vůči Číně činí cca 200 milard / bilionů v normě USA/ USD ročně a to již po dobu mnoha let!
Někdo již musí v USA vystoupit a říci, utáhnem si opasky, začneme šetřit a splácet dluhy, jenomže to je politická bomba
a před takovým rozhodnutím budou všichni politici tančit "hadí tance" a svalovat vinu jeden na druhého!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

284036

31.1.2013 6:41

Nepujde pouze o novy financni system

none 85.?.?.?

S clankem lze sice souhlasit, ovsem opomiji strukturalni system, ktery je v troskach.

Zde nepujde pouze o zmenu financniho systemu na globalni uroven.
Ceske volby potvrdili snahu o zavedeni tvrdsiho rezimu, bez prvku demokracie.

Jak jsem uvedl, Evropa se potichu snazi zbavit USA a take UK (pokud si samo preje), zejmena zavislosti na jejich predstave smerovani.

Hegemonem Evropy je (a diky ekonomickym zakonum, mnohem kvalitnejsim, nez u ostatnich narodnich statu) Nemecko. Muze se zdat, ze Nemecko nema zadny vliv na deni kolem a u nas, opak je pravdou.

Kazdy dnes tusi, ze jde boj o 2 mozne postkapitalisticke cesty. Tim, ze Nemecko (nemecka media ani tam nejsou nezavisla, ale podlehaji prani nemecke predstavy budoucnosti) primo a neskryte postavilo do 2 kola voleb v CR KS, jako symbolickeho monarchu, priklani se k moznoosti budouci stavovske spolecnosti pod silnym vlivem cirkve postmonarchu.
Ten smer by mel varovat a misto tradicniho ceskeho velebeni neschopnych feudalu, by mel byt kazdy zhrozen.
V budoucnu muze dojit i k ohrozeni republikovych formaci uvnitr Evropy. Tim, ze Nemecko tlaci (a nekdy i ekonomicky vydira) jednotlive cleny EU k tesnejsi vazbe pro uchovani stability, nerika JAK tuto stabilitu vubec udrzet. Je to nemozne, z dlouhodobeho hlediska a B-ckovy politici ve vladach narodnich statu toho nejsou schopni.

Kdyz uz se o tom, co mozna Evropu ceka a na cem pracuji ti, co maji v rukou media a penize, mluvi otevreneji, pro zacatek by stacilo si povsimnout dnesni clanek na BL, s kterym lze z vetsi casti souhlasit. Ono je toho trochu vic a da se to rozsirit, ale v zakladu plati toto:

http://blisty.cz/art/67279.html

Jak jsem psal, jen malokdo si uvedomuje, jak byli soucasne volby dulezite a z mladych lidi si jen mala cast dokaze predstavit moznou, hodne brzkou, budoucnost.

A USA? No, ztraceni. Bohuzel ztraceji hodne a nejen petrodolary. Ve sve podstate, tak jako se tam formovaly odbory, muze byt ten pad mnohem ocistnejsi, nez v Evrope.

284040

31.1.2013 13:14

RE: Nepujde pouze o novy financni system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 284040

Německo je od konce WW2 stále okupační zóna USraele. Nemá platnou Ústavu. A dokonce po sjednocení už nějakých 20 let neexistuje Německo jako stát podle mezinárodního práva (muselo by navázat na Výmarskou republiku), takže právně je to něco jako BDR,gmbh. O současné americké hegemonii je zajímavé např. toto:
Jevgenij Fedorov: Studená okupace a suverenita
http://afinabul.blog.cz/1301/jevgenij-fedorov-stud...
http://afinabul.blog.cz/1301/jevgenij-fedorov-stud...

284069

1.2.2013 20:24

RE: Nepujde pouze o novy financni system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 284069

z toho vyplíva jediné - boj pokračuje a jeho koniec je značne neistý, takže na Rusko sa spoliehať nedá ani náhodou.

284128

31.1.2013 6:54

Čo je hodnota.

anatol 81.?.?.?

Hodnotu má práca /Čína a okolie/ a suroviny /Rusko, Arábia, Afrika.../. Nie zlato samotné. Krajiny ako USA a EU nemajú nič. Sú leniví ako vši a suroviny dovážajú. Majú akurát tie blbé zbrane a bojové filmy. Budúcnosť je jasná...

284041

31.1.2013 6:56

K te izolaci USA

none 85.?.?.?

Dnes, z ekonomickho hlediska, nejde o samotny pojem izolace. Ve skutecnosti si to preje jen malokdo, nebo spise je mu to jedno.
Cilena snaha o izolaci muze byt pouze u statu, ktere maji verejne nepratelske postoje k USA.

To, ze jednotlive bloky (dnes se neda mluvit o jednotlivych statech, samostatnych s vlastni zahr. politikou) vidi blizkou budoucnost, vidi konec neoliberalismu a jsou si vedomi nutnosti zmeny, musi se od vlivu USA distancovat. Ten porad stoji za tistenim penez a silovym resenim (ktere nebude fungovat). Ovsem cesty (Evropa), ktere se snazi nabidnout jednotlive kruhy, nejsou opet zadnym zazracnym resenim. Cili izolace spise nucena a smer spise chaoticky, nez domysleny.

Uvidime, po volbach v Nemecku.

Dnes vubec neni pozice Evropy stejna, jako pozice Ruska a cele casti Euroasie. Oni maji porad rust, u nas je v nedohlednu a spise se ceka, co prijde. Zcela urcite konec neoliberalni ekonomiky. Tuto etapu muze nekdo vyuzit k prosazeni sveho videni pristiho systemu, coz je nebezpecne. O tom by mohl povykladat treba Kalousek a TOP09.

284042

31.1.2013 10:27

Co článek opomíná a co vidím jinak...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Dvořák tvrdí, že Německo si nemůže dovolit stát dlouho stranou. Opak je pravdou: pro Německo je nejvýhodnější nebýt ani Spartou, ani Slávií tak dlouho, jak jen to půjde. Zlé sociální, přerozdělující a vysokozdaňující Německo (se zlou socialistickou Skandinávií) jsou jediní dodavatelé ve světě, kam se stojí překupníci/distributoři na Mercedesy, BMW, Audi, špičkové strojírenství, chemii a pharmacii, fronty. Zatímco Japonsko, Korea, Čína (o hodných asociálních JůYsEj raději nemluvě) musí bojovat s vlastní produkcí o své místečko na slunci.

Proto Německo nemá kam spěchat. A může si užít roli světového minoritáře, ale minoritáře, který je N_E_N_A_H_R_A_D_I_T_E_L_N_Ý... A k němuž stojí fronty handlíři všech stran. Včetně Ruska, Íránu, Turecka, států ASEAN a dalších hráčů. Německo už tolikrát prohrálo "své" války a války svých spojenců, že už je poučeno. A chce (konečně!) být také na straně vítězů, až se bude na konci účtovat...Zkrátka a dobře: Německo nemá zapotřebí spěchat. A Češi by se měli Německa držet jako klíště a minoritářství si po boku Německa pořádně užít.

Další oblastí, kterou pan Dvořák neřeší, je Euro-Asijská integrace http://www.zvedavec.org/komentare/2012/12/5249-eur... . Je natolik významná, že z toho ve Washingtonu i Tel-Avivu nejí, nespí a nevyměšují. Geostrategicky i logisticky nemá chybu!

Vložený obrázek

A jakýkoliv krok, který Západ udělá, jen Euroasii dále ztmeluje a posiluje! Írán obchoduje ropu za rubly, rupie, renminbi a zlato. Bývalé republiky CCCP se obrací do náruče Ruska. Tchajwan vděčí zlé rudé communistické Číně, že ho nenechala za krize padnout. Atd. atd. atd.

Západu a JůYsEj natolik ujel v Africe, Jižní Emerice a Asii vlak, že ani nametání "dýmů/krásy" to nemůže spasit. I ten Jeho Svatost Dalajláma, i ten Dalajláma, je méně a méně žádaný na nádvořích západních paláců. Strach z pohledu zlých čínských communistických diplomatů je nyní nezměrný.

284054

31.1.2013 13:36

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Jan Dvořák 77.?.?.?

Reakce na 284054

Některým věcem jsem se věnovat nemohl, to by byl článek nekonečný.

S euroasijskou integrací souhlas, o možné ose Berlín-Moskva-Peking jsem psal již před rokem: http://proinvestory.cz/2012-kdo-utece-vyhraje

Odbočky budou do Turecka, na Arabksý poloostrov...

Německo - stát stranou by jim vyhovovalo, souhlasím. Ale podle mě to nebude možné, budou se muset rozhodnout.


Teď si představte, kdyby se do osy Berlín-Moskva-Peking přidal ještě Bern...


P.S.
Jestli máte chuť své mázory publikovat, klidnmě ,mi je pošlete, můži je zveřejnit na serverz proinvestory.

284072

2.2.2013 8:43

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 284072

Samozřejmě, že jste nemohl do člínku dát vše. Ale asi se shodneme, že daleko více, nežli o trhy je dnes tlačenice o zdroje. A proto nightmare EURossia/EUrAsia/Írán/Afrika/Arctica je pro Západ nakonec překvapivě silnějším budíkem a č_a_l_e_n_d_ž_í, nežli Brics či snaha o vrtění ASEAN-em. Podle jednoduchého rozlišení: Příčina>důsledek.

Německo v tom má jasno. A tak místo strkanic vyrábí vše, co po čem je v současném postkonsumním světě nouze: qualita. A zlá socialistická Skandinávie Německu sekunduje. A v českých montovnách zinkající Pepíci i lídlující Mařen/ky pravicují a karlují. Komu není s/hůry dáno, v apatyce nekoupí... Když to vezmu pravicově: pokud umím hledat díry na trhu (a to Německo pár set let umí), tak nemusím montovat plagiáty. Tolikrát bylo Německo v historii přemlouváno k expansím - a VŽDY na expanse (podobně jako všechny ostatní "Říše"[mrknutí jedním okem] dojelo. Proč by mělo expandovat, když stačí nezpoplatňovat školství (i cizincům) - a díky tomu chrlit levně multilinguální a mezietnické ambassadory a promotory pro své produkty široko daleko?! To by ale český pravicující a zinkající čtěnář pouček HAYEK, Friedricha VON nezkousl, nich wahr...?

Vážím si Vaší nabídky, skutečně. Co bych Vám mám poslat do Pro investory? Pepíci a Mařen/ky by stejně na většinu "typů" neměli buď náboje anebo koule. Anebo by jim to způsobovalo v pravicujících zideologizovaných gedlubnách miniatomové reakce. Vidím to v mém (i nejbližším) českém okolí, kde to trvalo roky, nežli to stejně nepochopili. Dneska mi naopak věří, ať je nasměruji kamkoliv. Ale je to empirická "víra" - a ne "poznání". Určitý stereotyp myšlení (a rozměru ducha) ryby chytat naučit nelze[pláč]

Příklad[překvapení]becně dneska v Česku platí - Němci (jediní na světě) očividně prosperují. Protože jako správní Hoši z Nagana HOPHOPHOP nenávidíme Němce,

Vložený obrázek

dělejme to jakkoliv jinak.

Anebo se snad pletu?!

284152

2.2.2013 9:36

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284152

Velká tlačenice je o dvě věci:
1. O "matrix", přesněji řečeno o moc nad globálním finančním systémem
2. O zdroje

O trhy se bojuje o řád až dva nižší úrovni než o výše zmíněné dvě věci.


P.S.
Jestli nějaký zajímavý článek, máte, pošlete ho.

284155

31.1.2013 15:44

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 284054

To se obávám, že je těžký omyl.

Německo totiž bude jednoduše na straně poražených.

Ekonomický úspěch Německa je do značné míry dát exportem Německa právě do evropských a asijských zemí. Tedy po konsolidaci Asie bude Německu dost ouvej.

Německo a Francie (ale zdaleka nejen) si prodloužilo své trvání a blahobyt tím, že začali likvidovat země střední, východní a jižní Evropy, které přivádějí na buben.

Pro Německo je opravdu nejvýhodnější zdržovací taktika. Dá jim alespoň ještě několik let užívání si, než to půjde do kopru. Ještě výhodnější by byl zdravý rozum, ale ten v rámci Evropy ani EU nelze očekávat. Od té doby, co vědecká ekonomie ani v teorii ani v praxi nepracuje s delším horizontem, než kvartál a fiskální rok, jen zcela výjimečně s horizontem dvou let to nelze prosadit.

Nicméně nic to nemění na tom, že až se Asie udělá více pro sebe, nebude žádná evropská země skučet více než Německo. Protože export do těchto zemí je velmi významný.

Mislolav Ponkrác

284079

31.1.2013 18:16

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 284079

To udrzovani soucasneho stavu slouzi k preklopeni politiky narodnich statu.

284090

31.1.2013 18:14

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

none 85.?.?.?

Reakce na 284054

Bylo snad dobre, zamerit se hospodarsky pouze na Nemecko?
Mame snad takove platy, nebo nam nemecky zamestnavatel dava 30% platu nemeckeho zamestnance, bez socialnich vyhod nemeckeho zamestnance.

Nemecka loby dokonale udrzuji nasi ekonomiku napichlou prave pouze na EU a hlavne Nemecko. Ovsem bez vyhod. Jsme pouze montovny.

Jsou mnohem zajimavejsi teritoria k biznisu, ale o tom se mlci.

Jedine s cim lze souhlasit, je zdrzovaci taktika.
Proste se Nemecko (opravnene, ale drze pouzivajici vydiraci praktiky pro vsechny cleny EU) stalo tim hegemonem, kterym si vzdy pralo.
Recku a Spanelsku diktuje pravidla, ktera jeste vice prohlubuji jejich krizi a spatny stav a ty dary jsou pouze k udrzeni toho stavu. O cistych zamerech bych pochyboval. A silne. Kdyz totiz bez mihnuti oka Merkelova rekne, ze krize bude trvat 20 let, mozna dele, utvrzuje ji to v tom, ze je ji tezka situace narodnich statu u zadele.

A jine reseni nema, ani nenabizi. Proc neudelat z Eura rezevrni menu, urcenou pro obchodni platby uvnitr EU a radeji pomohla s navratem k narodnim mene jednotlivych statu.
TOHO SE NEMECKO VYLOZENE BOJI. Narodni staty by mohly devalvovat a jakz-takz nastartovat ekonomiku. Stav ekonomiky statu by primo ovlyvnoval menovy pomer k Euru.
Misto toho jim primo vyhovuje ruzne ekonomiky v jednotlivych statech a Euro. O marce pouze pohadkari. Kdyby totiz Nemecko zavedlo marku, Euro v tom momente padne.

Bohuzel jim soucasna cesta dlouho nevydrzi.

284089

1.2.2013 20:48

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 284089

Devalvácia je dobré strašilo, ale priekupníci s peniazmi sa oveľa viac boja toho, čo urobil Island - totiž, že zachraňoval len svojich občanov a všetkých zahraničných špekulantov hodil cez palubu. Odmietol totiž zásadu, že zisk je súkromný a strata spoločná * a uloženie peňazí v zahraničnej banke je špekulácia.
Ani Nemecko ako také sa toho príliš nebojí, ale boja sa toho sponzori politikov a politických strán. Pre Nemecko (ako ekonomiku a štát) by nebol problém garantovať napríklad súkromné neanonymné vklady nemeckých občanov do súhrnnej výšky milion eur na osobu a zhodiť všetky domáce a zahraničné banky na spôsob Islandu do krachu.
Je to však absolutne nepriechodné kvôli politikom a politickýcm stranám. A samozrejme i kvôli tomu, že Nemecko je stále okupovaná krajina - je okupovaná vojskami USA, GB a v menšej miere aj Francúzska. Rusov, porazených v studenej vojne, už vytlačili - ovšem rusi samotní sú, ako porazení v studenej vojne, tiež okupovaný USA a GB, čiže sú na rovnakej mocenskej úrovni ako Nemecko, hoci bez zjavnej prítomnosti cudzích vojsk na svojom území (ako sa to ale vezme...)

284131

4.2.2013 1:13

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 284131

Keď všetkých amerických vojačikov odkopnú, tak nemecko už nebude obsadené? Už bude slobodné? Pocit slobody im narúša prítomnosť vymletých amerických vojakov?
Keď bývalo Nemecko „slobodné“, tak pochodovalo a rozširovalo slobodu k druhým, aj keď si ju neobjednali.
Rusi sú porazení v dajakej vojničke? Myslia sa všetci Rusi, aj Kasparov bol porazeným? Gruzínci sú tiež porazení? Ty sa máš tiež za porazeného? Kto zvíťazil? Vidlák z Utahu?
Ak sa stotožňuješ so satanským zločineckým židokomunizmom, tak áno, si porazený a potupený, pretože si mimo hry a tvoji páni ťa stiahli z obehu, ale práve preto, že si ťa vypestovali, tak ťa iba porazili, a nedovolili, aby ťa ktokoľvek zlikvidoval.

284249

4.2.2013 0:58

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 284089

Kto bráni komukoľvek a čím investovať kdekoľvek?
Je rozhodnutím výlučne majiteľa kde chce predávať, či by o tom mala rozhodnúť vláda? Nanútiť súkromníkovi cestu?
Iba montovne, ty u nich pracuješ? Naozaj ťažko nesieš výšku iba 30 % mzdy, čo dostávajú ľudia, ktorých si nikdy nevidel? Ty si praješ, aby niekto len preto lebo je občanom ČR dostával superplat? Tak im prihoď k výplate, ak máš podnik.
Čo je nedôstojné na montovni? Je ponižujúce byť robotníkom? Tak sa staň tvorcom a zostroj vlastné auto, založ vlastnú banku.
Kolektívny strach je veľmi nebezpečný, v podnikaní mysli iba na sebe a potom ak v tichosti zarobíš môžeš rozdávať, ale ukazovať na ľudí, ako sa vraj majú biedne je skôr snaha využiť ich mizériu, prípadne ich chamtivosť.

284248

1.2.2013 15:44

RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...

smutnyklaun 217.?.?.?

Reakce na 284054

Svět se mění velice rychle a dramaticky.Tradiční výkladní skříně kapitalismu (USA, záp. Evropa) rychle upadají, ekonomickým a finančním centrem světa se stává stále zřetelněji Asie, zejména ta kapitalisty nemilovaná Čína, která jim měla znásobovat jejich zisky. Je s podivem, že tolik amerických nositelů Nobelovy ceny za ekonomii neřeklo svým mocným krajanům, že praním košil a rozvážením pizzy stát nezbohatne.Nebo byli bohatí kapitalisti Západu hluší a byli zaslepeni jen vidinou tučných zisků z přestěhování celých odvětví průmyslu do kdysi rozvojové Číny? To už je teď ale nepodstatná otázka.
Německo se z poraženého státu již dávno stalo hlavní ekonomickou silou v Evropě. Pokud budou chytřejší než dosud Rusové, mají díky obrovskému nerostnému bohatství zajištěnou hodně dobrou budoucnost.Češi lítají tradičně ode zdi ke zdi(kam vítr, tam plášť), ale špatně a především pozdě určují směr větru.

284116

31.1.2013 10:42

Tomu není co vytknout.

hell 188.?.?.?

A představme si, že džihádisté budou čím dál tím více vyzbrojování za pomoci USA a budou uchopovat jednu zemi za druhou a nakonec začínou pobíhat po Evropě a likvidovat co se jím zlíbí. Není proti tomu obrany. Atomovku si na hlavu nemůžete hodit, abyste se jich zbavili. A pokud bude hořet Afrika, Střední Východ a Evropa co se stane? Suroviny z Afriky a Blízkého Východu nepůjdou do Asie tak tak bude muset zpomalit a nebude moci dohánět USA. Může na tom vydělat ale Rusko ale když bude hořet i Evropa, tak tratí i Rusko a kam se pak přesunou světová aktiva? No přeci do po zuby ozbrojené pevnosti jménem USA. Jak prosté sledovat, co se teď vytváří za budoucnost.

284057

31.1.2013 10:54

RE: Tomu není co vytknout.

hell 188.?.?.?

Reakce na 284057

Všimněte si, jak jsou Arabové vyzbrojováni. Pětimilionové Emiráty mají techniku, jak celé Německo. Egypt i přesto, že se stává džihádistickým dostává další stovky stíhaček. Každá sebechudší země této části světa je lépe vyzbrojená jak ČR. Nikdo to nechce a přesto, to budou muset všichni přijmout. V USA se tak rozhodli a mají páky tento ultimátní souboj uspořádat proti vůli samotných aktérů. Kdo nebude chtít, stane se prvním cílem. Kdo nechápe, ať si uvědomí, že Sarközi původně do Libye nechtěl ale najednou se rozjela kampaň proti němu a Francii a musel. Turci Sýrii taky ničit nechtěli, ba naopak a Francouzi s nožem na krku od USA si vymysleli hned výhružku z arménskou genocidou a už poslouchali i Turci. Je to hrozně napínavé, jak se svět nechtěně žene do katastrofy ale kdo jednou sepíše smlouvu s dáblem, musí si uvědomit, že ďábel si vždy veme víc, než dá.

284058

31.1.2013 12:35

RE: Tomu není co vytknout.

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 284058

Recept je jediný a po staletí osvědčený: Divide et impera!

Podle stejného "receptu" bylo po WWI zbídačeno Německo, následně vyzbrojen Hitler, který měl podle předpokladů mašírovat na Východ.
A ejhle - on se pokusil kousnout do ruky, která ho ovládala - do "skvělého" Albionu... Toho Albionu, který mírumilovně vždy šířil jen "dýmů/krásy" - zejm. při masakrech milionů Indů či Bůrů a který vymyslel a praktikoval dávno před Hitlerem konzentrační tábory[pláč]

Svět je mnohem komplexnější i dnes: nic nemusí strůjcům ve Washingtonu a Tel-Avivu i v City vyjít přesně podle rezeptu.

Ve hře nejsou jen a jen islamisté, ale i Írán, Pákistán, Turecko...

Hodný Západ se pokoušel už před dvaceti lety několikrát poštvat proti zlým Rusům Chechy ehm. vlastně Checheny a o něco později i proti zlým Číňanům Ujgury a Tiběťany - a pokaždé projevy "dýmů/krásy" byly rychle zpacifikovány.

Nyní jsou ve hře i Kurdové versus Turci apod. Kurdové již nejsou loutkami Tel-Avivu, jako tomu bylo po pádu hodného prázapadního krvelačného sionistického Shaha a rebelii vůči Islámské republice a revoluci. Írán je velký stabilizátor pokusů o využití islamistů. Jeho tajné služby jsou excellentní a v ničem nekulhají za hodným Mossadem a CIA.

Máme se na co těšit, ale jde i o USrael jako takový. Tak to třeba zajímavě dopadne[smích]

284064

31.1.2013 15:50

RE: Tomu není co vytknout.

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 284058

Hlavně je třeba si uvědomit, že světu v Lybii ani v Sýrii nerozumíme. Je to jiná kultura, zvyky, vše.

To co si myslíte, že to tak je, je jenom iluze.

Jednoho času jsem dostal příležitost nechat si o situaci vyprávět od místních. A nestačil jsem valit oči.

Všechno je jinak. Sýrii samozřejmě zcela dobrovolně okolní asijské státy chtějí zničit a nepotřebují k tomu žádnou ponuku od západní civilizace.

Podívejte se na mapu. Sýrie už geograficky je v háji.

Tím neříkám, že západní civilizace do toho také nekrafe.

Miloslav Ponkrác

284080

31.1.2013 12:35

Státy sdružené v BRICS.

Hest 82.?.?.?

140 zemí usiluje o změnu finančního systemu již dva roky. Vy snad souhlasíte s vyděračským způsobem bankéřů? Tisknout bezcenné papírky a lidstvo celé planety likvidovat?
Směnový koš bude vázán pravděpodbně na irácký dinár.Irák má dostatek zlata i ropy. Zatímm jde o testovací provoz, aby se eliminovali spekulace.
Všemocné USA jsou nenávratně v pr...., což je jenom dobře. Jejich finanční systém si uzurpovala úzká skupina bankéřů a tiskla si co chtěla. Teď se snaží urvat Mali, kde je zlato a uran.
Pokud máte zájem si udělat náhled kdo světu dosud vládne zde jsou odkazy:
http://newtomorrow.us/main.html
http://newtomorrow.us/part2
Ruská televize vysílala 16.1. dokument o finančních tyranech, odkaz http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h63gl--ZpHA

284065

31.1.2013 18:22

RE: Státy sdružené v BRICS.

none 85.?.?.?

Reakce na 284065

Pozor. USA ma jeste jednu paku. Zatahnout NATO do velkeho konfliktu. Ty staty, zbidacene, by se musely angazovat, pokud by doslo k napadeni, treba Turecka...

A to by narodni staty polozilo ekonomicky na dno, protoze by to nebylo na nekolik tydnu. Zalezi jaky scenar by pouzili, ovsem propasli prilezitost. Dnes jim veri pouze dosazene vlady.

284091

31.1.2013 13:56

už by bylo na čase

fist.of.heaven 213.?.?.?

konečně už nebude celý svět platit dluhy a americký sen usa! ani jejich války, které by chtěli financovat tištěním peněz a infikováním světové ekonomiky svými finančními problémy. už aby se konečně udusili ve vlastní šťávě a snědli si to, co si nadrobili.nebýt politického, potažmo vojenského nátlaku a korupce cizích státníků a politiků, už to mohlo být za námi a svět mohl vypadat jinak. otázka je, co udělá krysa v koutě. obávám se, že nic hezkého to nebude. v jejich posledních vyprovokovaných válkách už příliš nezastírali, že jim jde zejména o ukradení cizích zdrojů, nerostných či finančních, protože už nemají na placení účtů na svůj marnotratný způsob světovlády...

284073

31.1.2013 14:46

RE: už by bylo na čase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 284073

>otázka je, co udělá krysa v koutě. obávám se, že nic hezkého to nebude.
To je správná otázka. Proto je potřebné nezahánět krysu do kouta, ale pomalu ji přivést na správnou cestu. Jistě mnohým se takový nápad líbit nebude. Protože tady je skoro obvyklé se těšit nato, až to ti JǓESEJ budou muset beze zbytku vyžrat.

284077

31.1.2013 17:25

RE: už by bylo na čase

Hest 82.?.?.?

Reakce na 284077

Ta krysa už je skoro v koutě a bude dělat všechno možné, aby se odtud dostala. Jak se jí to podaří, tak pánbů s námi.
Ruská televize vydala včera další díl dokumentu finanční tyranie. Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=JI2_q4lG2PI

284088

1.2.2013 0:55

a co nase rodinka??

jirikkkk 88.?.?.?

Píšete o státech, ale co ti co stojí za nimi??? Jejich role by mez ajímala..jakou stranu se přikloní... Nebo ze to celé zas vymyslela ta naše skvělá rodinka Rothschildu??

284104

1.2.2013 15:08

Ropa za zlato? Cha, cha

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Autor článku spekuluje:

> Pokud to udělají chytře, mohly by tyto země využít stávající situace k vybudování nového trhu. Na nově vzniklém trhu se bude ropa obchodovat výhradně za zlato.

Úsměvné. Jak si to autor představuje? Na světě se těží (ve finančním vyjádření) 20x více ropy než zlata. Měl-li by takový obchod dlouhodobě fungovat, muselo by buď zlato dvacetinásobně zdražit nebo ropa zlevnit na dvacetinu stávající ceny. [chechtot]


Pokud by k podobnému cenovému šílenství nedošlo, je dlouhodobý obchod typu "ropa za zlato" nesmyslem.

284114

1.2.2013 16:33

RE: Ropa za zlato? Cha, cha

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 284114

Obchod je oboustranný, za zlato si vývozce ropy koupí něco jiného od dovozce. Tak přece obchod funguje odjakživa, jedno zda se platí knoflíky nebo zlatem. A nebo snad máš doma v peřině dosud všechny peníze co jsi kdy dostal a vydělal?

284120

6.2.2013 21:29

RE: Ropa za zlato? Cha, cha

ivan sott 109.?.?.?

Reakce na 284114

zbuť se a počítej z kalkulačkou, bez ní ti to nesedí! ropa stojí 85 usd zlato 1675 usd vyděl 20 a si doma [zahanbení]

284398

Příspěvků: 30

31.01. 01:56  A co může Čína dělat?
31.01. 06:41 none  Nepujde pouze o novy financni system
31.01. 13:14  RE: Nepujde pouze o novy financni system
01.02. 20:24  RE: Nepujde pouze o novy financni system
31.01. 06:54 anatol  Čo je hodnota.
31.01. 06:56 none  K te izolaci USA
31.01. 10:27 MoUdrostrak  Co článek opomíná a co vidím jinak...
31.01. 13:36 Jan Dvořák  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
02.02. 08:43 MoUdrostrak  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
02.02. 09:36  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
31.01. 15:44 M.P.  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
31.01. 18:16  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
31.01. 18:14 none  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
01.02. 20:48  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
04.02. 01:13 Caribische gulden  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
04.02. 00:58 Caribische gulden  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
01.02. 15:44 smutnyklaun  RE: Co článek opomíná a co vidím jinak...
31.01. 10:42 hell  Tomu není co vytknout.
31.01. 10:54 hell  RE: Tomu není co vytknout.
31.01. 12:35 MoUdrostrak  RE: Tomu není co vytknout.
31.01. 15:50 M.P.  RE: Tomu není co vytknout.
31.01. 12:35 Hest  Státy sdružené v BRICS.
31.01. 18:22 none  RE: Státy sdružené v BRICS.
31.01. 13:56 fist.of.heaven  už by bylo na čase
31.01. 14:46  RE: už by bylo na čase
31.01. 17:25 Hest  RE: už by bylo na čase
01.02. 00:55 jirikkkk  a co nase rodinka??
01.02. 15:08 Vojta49  Ropa za zlato? Cha, cha
01.02. 16:33 Antiseptik  RE: Ropa za zlato? Cha, cha
06.02. 21:29 ivan sott  RE: Ropa za zlato? Cha, cha

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 0

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 8

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
27,22 Kč
Libra
30,14 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
25,41 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 969,77 Kč
1 unce stříbra
567,89 Kč
Bitcoin
299 368,92 Kč

Poslední aktualizace: 23.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 283