Diskuze k článku

¡No pasarán!

Příspěvků 97

29.1.2013 1:04

Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Andrew Siddur 77.?.?.?

Internet není všemocný a v budoucnu bude jeho role okleštěna kýženým způsobem - tak, aby neškodil "národním" vládám.

Internet se v budoucnu stane jenom reklamou na produkty, které si můžete koupit, a reklamou na šťastný život s vaší vládou ve vašem státě (k obojímu už má dnes velice nakročeno). Stránky s jinou než oficiální pravdou a s odkazy na jiné produkty a informace než na ty vedoucí k zisku pro pár korporací budou nemilosrdně odstraňovány z výsledku vyhledávání.

Bude tak nutný pasivní gándhíovský odpor proti dění ve státě, pacháném vládou bláznů, která se bude do posledního dechu snažit udržet neudržitelné (hlavně finančním terorem na obyvatelstvu za pomoci pohůnků systému - tzv. právníků a exekutorů).

Časem to dojde do takového stádia, že politici se svědomím - a dost možná i jakási "kulturní fronta", dnes tak zprofanovaná - se budou ptát těch bez něj (90 % osazenstva ODS, 100 % TOP09), má-li taková vláda ještě smysl. Načež to vláda vzdá; systém se konečně zhroutí.

Poté by mohly být zavedeny jakési psychologické "norimberské" zákony - psychopatům zaměřeným na svůj okamžitý osobní zisk bude zkrátka zamezeno účastnit se dění v politice a veřejném prostoru; deviace bude rozpoznávána v povinných psychotestech...

283866

29.1.2013 3:34

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Kanagaroo 1.?.?.?

Reakce na 283866

Napsal jste to o tech psychopatech dobre! Veda o psychopatech je zatim verejnosti pomerne malo znama a jen malo lidi chape spravne toto oznaceni. To nejsou nejaci pomatenci, kriminalnici z povolani, apod. - psychopate jsou neco mnohem horsiho: postradaji city a pocity ktere zname jako soustrast, uprimna litost, stud nad vlastnimi spatnymi ciny, schopnost uprimne lasky, soucit s utrpenim jinych lidi, atd. Psychopate jsou velmi casto nadani velmi dobrou vymluvnosti, dokazi presvedcit jine o sve pravde at je jakkoli spatna, mivaji auru pritazlivych osobnosti hodnych nasledovani. Pokud to poslouzi jejich zajmum (ne vzdy jen zajmy financni, casto postaci opojny pocit moci nad jinymi lidmi), jsou pripraveni obetovat stovky, tisice nebo i miliony jinych lidi. Existuje vyborna knizka (autor Lobaczewski) "Political Ponerology" - o vlivu psychopatu na politiku. Nevim, zda byla byla prelozena do cestiny... Kazdopadne se jedna o cetbu nad jine aktualni!
A jeste na zaver: trebaze psychopatu je mizive procento ve srovnani s "normalni" populaci (snad kolem 5%), jejich vliv je obrovsky prave proto, ze gravituji k pozicim moci. Oni se navzajem poznaji a dokazi budovat sve vlivne "site", my ostatni zatim ale nemame nastroje na jejich rozpoznani - a v tom je nesmirna vyhoda psychopatu.
Dokud je nepozname a nebudeme schopni eliminovat jejich vliv na spolecnost, budeme nadale zit v utrpeni, bolesti a nenavisti. [pláč]

Kangaroo [bliji]

283878

29.1.2013 7:21

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 283878

Popisujete správně, ale pojmenováváte špatně: Nejde o psychopaty, ale správněji bystě měl uvádět S_O_C_I_O_P_A_T_i...

Uváděl jsem to na Zvědavci už dávno http://www.zvedavec.org/nazory_4508.htm#ptr247978 , takže si dovolím to opět shrnout:

Snadno podvadeji a lzou, jako kdyz tiskne. Druhe lidi vyuzivaji a zneuzivaji. Kdyz nekomu ublizi, vycitky svedomi a viny nemaji. Dusledky vlastnich cinu jim byvaji lhostejne. Skvele manipuluji emocemi druhych lidi ve jmenu nejakeho druhu vlastniho zisku, hmotneho, mocenskeho nebo sexualniho. Nedrzi slovo (Smlouvu ODS s pravicujícími oVčany....) a zakony jim jsou lhostejne.

SOCIOPATY potkate v politice, mezi financniky, na vysokych skolach, v cirkvich, v armade, policii, soudnictvi, v redakcich medii, kdekoli. Pokud se nasilne nechovaji, dostanou se do vezeni jen vzacne. Vrazdi-li, pak cizima rukama. IQ mohou mit nadprumerne. Jednaji oslnive a s puvabem. Mohou byt siroce a hluboce vzdelani. Presvedcive a systematicky lzou ve jmenu moci a majetku. Charakteristicka je egocentricita, herecke nadani, skvela retorika, tvorba mocenskych klanu, touha po zivote ve spolecenske a mocenske spicce. Okazali jsou jen nekdy.

Z fondu a bank vyloupi sverene penize v miliardovych objemech a pak sugestivne sdeluji, ze se niceho nedopustili, jen naprosto moUdre pravicovali v duchu HAYEK, Friedrich August VON - a maji svedomi ciste.

Nedokazi se vcitit do druheho cloveka aby odpovedeli na jeho potreby a pocity, pokud nejsou stejne jako jejich vlastni. Prava, majetek a bezpecnost [zRADAR] druhych lidi jim jsou lhostejne.

Radi vstupuji do boju o moc. Vypadaji, jako by jim tyrani druhych lidi, nekdy sadisticke, delalo poteseni, at vedome nebo nevedomky.

Jsou-li prozrazeni (tunelovani, defraudace, OpenCARD, Drobil, ProMoPro... ap.), vytrvale presvedcuji okoli, ze se zmeni, ze tentokrat bude uz vsechno jine, aby se zase vratili do sveho stylu zivota a chovani.

U koho se soustavne a dlouhodobe projevuji nejmene tri z vyjmenovanych priznaku, jde o jedince, jenz je nositelem antisocialni poruchy osobnosti neboli SOCIOPATIE.

283887

29.1.2013 10:17

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Dan z Piesku 147.?.?.?

Reakce na 283887

Ako poznať sociopata na prvý pohľad (ten trvá menej ako 5 minút).

Sociopat má o sebe vysokú mienku a uráža druhých.
Sociopat pochlebuje v úsilí o zisk, či otvorene klame. Čím sofistikovanejšie klame, tým je úspšnejší.
Sociopat vystriedal viacero životných partmerov, máva výrazne mladšiu manželku.
Sociopat necháva platiť za seba druhých, presnú cenu služby/tovaru sa od neho nedozviete ani po hodine.
Sociopat vyrastal spravidla v rozvátenej rodine, čo tají.
Sociopata totiž treba vychovať, lebo aj zvieratá majú súcit s trpiacimi, dokonca aj so svojou korisťou. Sociopati sa vyskytujú v rodinných klanoch. Sociopata ľahko demaskujeme podľa jeho príbuzenstva.

Ľutujem, ale Zeman spĺňa všetky kritériá sociopata, dokonca aj hulvátske násilie á la Mečiar.
Zeman je krádrová rezerva z Prognostického ústavu.
Lepší Zeman od "knížete", ale stále z rovnakého košíka. Poznáte dôchodcu, ktorý by bez problémov pozbieral desiatky miliónov pre kampaň v médiách? A zadarmo? [chechtot]

283894

30.1.2013 0:07

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 283894

Ale notak, notak! Vždyť není přespříliš složité odhalit sociopata[smích]

Stačí pozorovat, zda má emoce a jak je projevuje - jestli je hraje anebo jsou upřímné. Proto slušnější korporátní společnosti vyšetřují v rámci assessmentu i EQ kandidátů. Jsou na to určité zajímavé chytáky, které je odhalí. Bez ohledu na IQ, vzdělání, praxi apod.

Proto i zkušenější národové mají při businessu ony rituální tanečky. Není to "ztěžování a oddalování businessu". Jde právě naopak o to, že se testuje, zda a nakolik lze věřit partnerovi signály, které vysílá.

Zbrklá či naopak až úchylně vysoce reservovaná euro-atlantická civilizace je proto tak nyní neúspěšná, že si myslela, že jde i z businessu dělat McDonald's podle pouček Hayek, Friedricha VON...

Neřeším resp. nepopírám, že Miloš Zeman nemůže být něčíí loutka. Ale určitě jeho míra sociopatie nepatří k nejvyšším na českém politicko-mocenském Olympu. A proto s Vámi příliš souhlasit nemohu.

283966

30.1.2013 1:48

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 283966

Postaci se zamerit na pojem Patokracie.

283972

31.1.2013 10:37

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Dan z Piesku 147.?.?.?

Reakce na 283966

Rituálne tančeky slúžia hlavne na identifikáciu klanu (niekto by to mohol nazvať skupiny, iný mafie), s kým mám do činenia a podľa toho zvolím "biznys" stratégiu. Ide len a len o to, kam až môžem protivníka zatlačiť v záujme vlastného zisku. Preto sa sociopati často pýtajú na rodinu, deti ... Identifikácia klanu je poznávacie znamenie, škola herectva a štúdium psychológie nástrojom získavania konkurenčných výhod. Vždy sa hľadajú slabé miesta protivníka. Stratégia môže byť populistická alebo agresívna, ale vždy hierarchicky kontrolovaná. V malej skupine má sociopat malé šance na úspech, lebo po čase ho všetci prekuknú, vo veľkej si stále nachádza nové obete, ktoré mu nadšene tlieskajú, lebo "dobre hovorí".
Nie podľa slov, ale po ovocí poznáte ich. Stojí už biblii.
Obľúbenou knihou múmie z kremeľského mauzólea bola Psychológia davu.

284055

30.1.2013 1:32

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Kangaroo 1.?.?.?

Reakce na 283887

Pane Moudrostraku,
velmi rad ctu Vase komentare a dekuji Vam za Vasi odpoved na muj prispevek do diskuze.
S definici "sociopatie" a "psychopatie" to ale neni az tak jednoduche. Na netu lze najit mnoho informaci ohledne rozdilu mezi obema terminy, trebaze se velmi casto pouzivaji ve stejnem vyznamu. Vybral jsem pro Vas citaci z jedne studie na toto tema, ktera se mi zda jako vyztizna:
"In the mental health field there is some consensus that psychopathy is more of an innate phenomenon whereas sociopathy, which has a similar clinical presentation to psychopathy, is more the result of environmental factors." Takze strucne cesky receno, psychopate se s timto stavem rodi, zatimco sociopate jsou timto smerem utvareni zivotnim prostredim.
Kazdopadne jste uvedl podrobny vycet vlastnosti takovych jedincu a tim rozsiril muj pomerne strucny popis.
Mimochodem, termin "psychopate" pouzivam i na zaklade zminene prace Lobaczewskeho a jeho knihy "Political Ponerology".

Zdravim,

Kangaroo

283970

30.1.2013 2:03

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 283970

Jdete nato moc slozite paNove a hyrite ucenymi vyrazy jako paVove mouDROsti.

Ja vam to reknu jednoduse: tohle je doba ktera svedci prolhanym, podlym a do sebe zahledenym SOBCUM. Jsou to universalni pijavice - paraziti; jsou k dispozici kazdemu rezimu a o to vice vynikaji v tom soucasnem, neb ten paraziteni a vychcavani s ostatnimi legalizuje. Novodobi vedatori sebejiste tvrdi, ze sobectvi je tou nej-prirozenejsi lidskou vlastnosti.

Nachazi se nejen v Cesku, ale v cele te proklate pseudo-darmogracii. Tak co, je to tak slozite je omarkovat?

283974

30.1.2013 9:03

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 283970

Vážený pane Kangaroo, psychologie se zabývá jedincem, zatímco sociologie společností. Oba obory jsou tzv. Pa/Vědy. Jeden kolega tady píše: stará lidová moUdrost prací, že když dva činí totéž, není to totéž.

Přesto se osobně vždy přikláním k pojmenování socio/pat, pro jedince, kde jsou vidět jeho plody (toonnely, defraudace, zničené existence...) a nejsou lehce zachytitelné a popsatelné všechny procesy a činy, kterým toho dosáhl.

Naopak, psycho/pat může celoživotně týrat např. jen svoji matku/otce anebo partnera či dítě nebo jednu svěřenou osobu. A kromě muk, které oběti přináší, ze svého konání de facto nic jiného nemá.

Když už posuzujeme a soudíme politiky, chtělo by to uvést nějaké srovnání dvou . Vezměme třeba Marschala Tita a Sira Churchila. Oba vládli a podmanili si cizí národy. Oby byli v jedněch opakujících se chvílích dokonce spojenci a podporovali jeden druhého. Na druhou stranu mnohokrát byli i na opačných stranách zákopů. Oba rádi stáli ve světlech ramp. Josef Brož i v obětí slavných žen Zdroj: http://www.literarky.cz/politika/svet/12951-josip-...
Přesto, když šlo o prostředky, Josef Brož se vyhýbal obětem, zatímco Winston Leonard Spencer-Churchill jeden rok obdivoval Adolfa Hitlera a za několik let neváhal rozbombardovat civilisty v Hitlerově Německu kobercovými nálety ] stejně, jako prosazoval sveřepě zmasakrování Indů místo posunů Indie k samostatnosti.

] ...Mezi lety 1939 a 1945 anglo-američtí spojenci svrhli na Německo 3.4 millionů tun bomb. Z tohoto množství bylo 57.9% svrženo roku 1944, 23.5% roku 1945, 12.8% roku 1943, 3% roku 1942, 2% roku 1941 a 0.8% roku 1940. Již z těchto čísel je myslím jasné, že spojenecké bombardování Německa nemohlo mít pro válečné úsilí protihitlerovské koalice větší význam až do období, kdy již německá vojska utrpěla definitivní porážku (a to především díky nenahraditelným ztrátám zkušené "živé síly"[mrknutí jedním okem] v bojích na výchovní frontě... Zdroj: http://temneuzemi.webzdarma.cz/Historie/Bomber_com...

283983

30.1.2013 11:57

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

ludy 78.?.?.?

Reakce na 283878

Nosej bryle, Necas, Kalousek, Klaus, muj bejvalej nadrizenej, netrpej lidi co mene videj pocitem menecenosti a nosi si to cely zivot? Kdyz pak dostanou moc jak vyrostou? Nehazu je vsechny do stejnyho pytle, ale tenhle ukazatel na vsechny vladni uredniky pasuje.

283991

30.1.2013 12:51

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 283991

vzhledem k tomum, ze vetsinu ocnich vad lze u dospeleho cloveka odstranit laserovou operaci, bude to spis cast jejich image. Navic clovek s brylema nevidi mene, jen bez nich. [chechtot]

283994

1.2.2013 23:32

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

hc 90.?.?.?

Reakce na 283991

Dříve nebo později vidí blbě každý, ale že by kvůli tomu každý chytil mindrák, to jsem ještě neslyšel. [smích]

284138

29.1.2013 20:08

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 283866

Jo, akorát nevěřím, že je s jistotou odhalíte v psychotestech pokud on sám nechce. Protože psychopat je natolik inteligentní, že ví co nemá říkat. Nehledě na to, může vystudovat i psychologii (Karadžič, Žantovský, Bém )a pak těch znalostí využívat k manipulaci druhými lidmi. Ale jde je odhalit scannerem mozku, magnetickou rezonancí. Zapínají se mu jiná centra v mozku.
Něco pro obdivovatele Klause: Říkal mi kdysi kamarád, že ve škole rozebírali jeho psychologický profil. Učitel psychologie jim říkal, že podle analýzy jeho pohybů se dá poznat, že je bezcitný. No a ještě něco: tady v Olomouci 1997 byla povodeň, ve čtvrti Černovír lidem popadaly domy. Přijel Klaus a před novináři dal nohu do vody a s úsměvem jim zapózoval. Lidi se naštvali a hnali ho prý...

283951

30.1.2013 14:07

RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 283951

Nikoho není třeba posílat na jakékoliv testy empatie a inteligence , stačí pár minut vnímat projev a je ihned jasné co kdo je zač, jaký je jeho charakter, který prostě je vždycky nějaký a nelze mít žádný. Pokud někdo špatně vidí a má brýle jak píše o jeden příspěvek výš , už to také něco nevyhnutelně znamená. Celkově se zde shrnulo, že lidi umí nakonec ve volbách vybrat, když vidí i ty nechtěné záběry a poznají co je dotyčný opravdu zač. Jen se nesmí svých postřehů tolik bát, nic víc. Charakter lze dobře poznat ikdyž je projev učesaný, nemusí se nutně čekat na odhalující záběry.

Tady nejde o to jestli je někdo psychopat nebo sociopat a jestli jich je celkově 5 %, ale hlavně jde o to , že většina lidí je více měně neurotická a proto neurotiky nechá vládnout , protože se je bojí odhalit. To, že se sociopati navzájem poznají, jak někdo píše, víš, je jasné, protože znají chuť svého ovoce. Ale podstatné je to, že lidi přes své dioptrie si nechtějí přiznat , že uctívají např. narcistu.

Volby vídím, přes ne zcela katastrofální výsledek negativně, protože velké % lidí volila evidentního dementa, v takové společnosti neurotiků s pokřiveným viděním světa nebude hezké žít, ikdyby Samsungy a Hyundaie padaly zdarma z nebe. A oni nepadají zadarmo, ale budeme o ně soutěžit v kapitalistické soutěži a souloži a to až do skonání a úplného roztrhání nacucky a sračky. Pěkně děkuji!

283999

29.1.2013 1:17

Držím palce

slak 77.?.?.?

Hezky napsané ,pokud by se tak dělo, bylo by to pohádkové. Tendence zvrátit vývoj společnosti jsou ovšem ze stran dobra i zla. Budme realisté a snažme se být v obraze, jinak nám podsunou co se líbit nebude. A co bude ve prospěch samovyvolených elitářů i když to pro vzývající dokonalost dokážou zabalit do čehokoliv. Také pozor na ideály, v jejich zápřahu bylo patrně velmi mnoho zlikvidovaných, čímž se popíral vlastní smysl. Ale asi jsou situace kdy z násilím nejde bojovat jinak než stejnými prostředky, bohužel. Je to boj odvěký boj dobra se zlem a neinformovaní se často dají zverbovat na špatnou stranu, takže hloupost je přítelem veškerého neblahého dění a né nadarmo se říká že lidé mají takovou vládu jakou si zaslouží, holt kdo se nestará o věci ve společnosti, tak si koleduje o bič drába. a tentokrát to bylo možná o pověstný fous [mrknutí jedním okem]

283867

29.1.2013 3:18

RE: Držím palce

none 85.?.?.?

Reakce na 283867

No, prima odvolatelnost politiku se da take vzdy zneuzit.
Paroubka i tehdejsi CSSD dostala na kolena smyslene listy papiru jisteho Kubice. Dnes ma za to vysostni trafiku.

Soud neprokazal jeji pravost. Zde bude nejdrive potreba nastavit tvrde zakony proti mediim a osetrit moznost bezdukazne pomluvy, nebo obvineni. To je prvorade.

Nepovolit mediim poustet neoverene zpravy z anonymnich zdroju, zadne tendencni zpravodajstvi, ktere by podsouvalo nepodlozene obvineni atd atd. Zname jejich metody manipulace, takze to pro toho, kdo bude chtit pravni stat, nebude tezke.

283874

29.1.2013 1:23

Dejme lidem informace

rem 89.?.?.?

Tohle také ještě dost souvisí s hráběmi a naší "novou kulturní frontou petentů":
http://afinabul.blog.cz/1301/velky-kulturny-podvod
Souvisí však i s globálním ohlupovacím ergegorem. To se těžko láme. Tak alespoň dík za malý český úspěch.

283869

29.1.2013 13:04

K tomu vyvolenému "umění":

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 283869

https://www.google.cz/search?hl=en&sugexp=les%...
https://www.google.cz/search?um=1&hl=en&tb...

283905

29.1.2013 1:58

Odvolatelnost by mohl být účinný nástroj občanů.

meloun 217.?.?.?

Před r89 byla možnost voleného zástupce také odvolat. V totalitním systému jistě spontálně neproveditelné.
Pamatuji jak někdy v devadesátém roce, řekl bych že to byl Havel, plameně hovořil o tom, že odvolatelnost se musí zrušit, že je to totalitní prostředek k ovládání politiků, a že toto nepatří do demokracie. Tenkrát mi to nedávolo smysl, ale Havel moc dobře věděl co se připravuje a tak se jistě báli, že by se národ mohl změnám postavit. Proto odvolatelnost politiků zrušili.
Pokud by se odvolatelnost politiků povedlo obnovit, dost by záleželo na tom, jakou formou by bylo možné konkrétního politika odvolat. Pokud by takový návrh mohl podat například pouze premiér, tak by byl asi takový zákon občanům docela na pikaču.

283871

29.1.2013 2:46

Bratrstvu se to vymklo

szupack 136.?.?.?

Bratrstvu se to nějak vymklo! Udělali někde chybu, čímž se stavidla jejich nadvlády protrhla. Co to bude znamenat pro budoucnost, kdoví. Mám obavy, aby nebylo víc anarchie a válek, které pak Bratrstvo opět využije!

283872

29.1.2013 3:08

P. Altner je opet na scene

none 85.?.?.?

Jak jsem se zminoval o zpusobu centralniho scitani hlasu v Praze a v souvislosti s jistym Svycarskym advokatem, ktery pokazde vystrkuje rohy, kdyz ma pocit, ze vyhraje levice, tak nejak jsem citil, ze bude opet radit. Nepletl jsem se.

Pisu opetovne poznamku, ze nas system centralniho scitani hlasu v Praze je ve vyspelych statech zakazan, pro jeho vysokou moznost manipulace. A na ty testy existuji technicke dokumentace...

Aktualne podava navrh k soudu na zruseni platnosti voleb. Ty duvody jsou primo k popukani:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Chtel-sebral-CSSD-Lidovy-dum-nyni-chce-zneplatnit-volby-261146

A ke clanku, no staci si zjistit principy vlady patokracie, zajistit si nektere z publikaci o psychopatii, napr. knihu Hadi v oblecich aneb Psychopat jde do prace, ale i jina dila. Pomerne kvalitni je knizka (si ted nevzpomenu, nekde ji mam), za kterou byl Polsky autor pronasledovan, pote prchl do USA, aby zjistil, ze tam pujdou po nem jeste tvrdeji...

Nekdy davneji se tvrdilo, ze psychopata muze porazit pouze psychopat. To uz tak lehce neplati. Inteligentnich psychopatu je nadmiru malo (proto ty vysoke platy a odmeny u vrcholnych manazeru v bankach a proto tolik evidentnich debilu ve vladnich postech). Navic, dnes v moderni medicine neni problem je dokonale identifikovat a myslim, ze prave tento fakt je dorazi.

283873

29.1.2013 17:03

RE: P. Altner je opet na scene

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 283873

...nedorazí! V medicíně jsou ještě větší psychopati krytí "bílým pláštěm", bez možnosti být odsouzeni..., zkušenosti s nimi má už snad každý.

283933

29.1.2013 3:33

Nevzdávat - i motyka umí vystřelit.

ivohr 89.?.?.?

Ono možná trochu dorozhodla prostá lidská vlastnost a to schopnost fyziognomie a navíc v pohybu. Musel by to tu někdo fundovaněji rozebrat, ale stálo by to zato posoudit, hlavně spodní půlky tváře třech kníračů, z nichž poslední se naštěstí na hrad nedostal (bohužel ty dva předešlí ano). Sdílím jen malé světélko naděje, protože hlavně mládež a rádoby intelektuálové (maloměšťáci)ve volbách podlehli kampani, ačkoli právě tito mají praxi s internetem - leč asi již ne zdraví selský rozum. Lobsang Rampa dávněji napsal, že "komunizmus" se vrátí, ale již ne v tak syrové podobě, přestože komunizmus - ten pokrytecký - nenáviděl. Avšak nic nevzdávat s vírou jakou měl Henri Charrière!

283877

29.1.2013 3:36

Konec nečasu?

čěf 83.?.?.?

Když se mluví o té odvolatelnosti politiků.
Pan Nečas už stihl prohlásit, že kdyby nový president jeho vládu odvolal, považoval by to on za ústavní puč.
Ústava ČR Čl.62 Prezident republiky
a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi
d) pověřuje vládu, jejíž demisi přijal nebo kterou odvolal, vykonáváním jejích funkcí prozatímně až do jmenování nové vlády
Vláda nechť se tetelí. Ústava (šitá na míru autokratu Havlovi) totiž říká nedvojsmyslně, že president má právo ne jen přijmout demisi vlády, ale i vládu sám odvolat, dokonce bez udání důvodu. Z bodu d je obzvláště zřetelné, že přijetí demise a odvolání vlády jsou dvě různé věci. Jasné to není jenom některým ústavním právníkům. Toto právo dosavadní prezidenti jen nevyužili. Neměli důvod, neměli sílu. Pan Zeman je první president, který je dostatečně silný v kramflecích (byl zvolen přímo občany, a to s výraznou převahou), a má silný důvod (nelegitimní strana LIDEM ve vládě) pro odvolání vlády, aby to veřejnost přijala vélmi kladně. Připomeňme si například, že poslanci, tvořící dnes vládní stranu LIDEM, která schválila vlastizrádné církevní tzv.“restituce“ (takže prošly nejtěsnější většinou hlasů; proti názoru cca 80% občanů), byli do sněmovny zvoleni za stranu VV, která měla ve volebním programu výslovné NE předávání majetku církvím.
Ať dobře či špatně, ústava jakoby byla předpřipravena pro zavedení polopresidentského režimu (pikantní je článek 54.3: prezident republiky není z výkonu své funkce odpovědný), jen čekala na presidenta s mocným mandátem, a ten je tu.
Politici to tak chtěli nebo nedomysleli?

283879

29.1.2013 10:17

RE: Konec nečasu?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 283879

nikoliv konec, ale začátek. Zeman vládu neodvolá, leda kdyby se pomátl. Je to o vypuštění rybníku a kapřících, kteří tomu brání. Zatím to ještě mnozí zdejší čtenáři včetně Vladimíra Stwory odmítají pochopit.
Moc, postavená na utajování chyby v peněžním systému je něco zcela jiného než moc, postavená na ukradení a udržování už vytvořeného majetku. A že ani udržovat jej klausovskozemanovská banda neumí - to vidíme dnes a denně na rozkrádání státu těmi, kdo umí krást ještě lépe. A poznat, který majetek je ukradený a který je vytvořený prací těch, kdo jej vlastní - to je nad síly mnoha z vás.

Tímto se loučím se Zvědavcem do doby, než opadnou emoce a objeví se nějaký rozumný článek.

283896

29.1.2013 18:35

RE: Konec nečasu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 283896

To není jen tak nějaká chyba, to je manipulace biblických rozměrů. Jinak máte pravdu, Myloš z jedoucího vlaku nevyskočí.

283944

29.1.2013 19:48

V tom vidím otázku

slak 77.?.?.?

Reakce na 283896

citace:Leda by se pomátl. A v tom to je, když 65% lidí dělá stejným stylem, pak už je to podle nějakých standartů jak jsem se kdesi dočetl prý normální. A že lidi blbnou na kvadrát je prostě fakt. Za války je běžné zabíjet bez ohledů a vyřadí potom někdo ty vojáky ze společnosti? Jasně je to extrém, spousta se jich potom straní sama. Vaří se to v téhle době a jsou proto socioekonomické důvody a necitlivost až hulvátství politiků které huba nebolí, když třeba poslankyně, lékařka na snížené důchody řekne, že jsou na to od války na bídu zvyklí. A je to pro ni vyřešené,fuj. Mé oblíbené slovo na současné společenské dění. Jo a ještě podotknu že schody se zametají od shora a kdyby s tím Zeman začal, fajn. Jinak soulasím s tím, kdo rychle nabyl, však víme. A pokud možno, nepouštět je k tomu zas.

283949

29.1.2013 23:11

RE: Konec nečasu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 283896

No, wždyď vám nezapomeneme, že jste podporoval toho fyhrera ze Švarcenberku.

283964

29.1.2013 11:23

RE: Konec nečasu?

steve 174.?.?.?

Reakce na 283879

HM ,,, - tady by mohla byt urcita moznost k jine moznosti a ..., .. tak - do prace, deti !! [mrknutí jedním okem]

283899

29.1.2013 3:50

"Frontoví idioti a fantómová inteligencia"

Supman 84.?.?.?

Možná že již znáte, ale stojí za to opakovat:

"Frontoví idioti a fantómová inteligencia"
Jméno autora jsem již pozapoměl a ze zřejmých důvodů je asi uvedeno pouze SA. Spojuje se mi to matně se skandálem na tuším univerzitě v Nitře.
Musím stále obdivovat dokonalosti této v podstatě mini-sociologické studie. A při mládí autora - klobouk dolů...
[velký smích]

283880

29.1.2013 4:55

Já mám dnes problém

levita 94.?.?.?

Sdílím stejné nadšení, jako autor článku - ani já jsem nevěřila, že to takto dopadne. A pro mě není vítězem Zeman (můj kandidát to nikdy nebyl), pro mě je vítězem český národ a zjištění, že demokracie přece jenom neumřela. I já se raduji, že havlisté utřeli a jsem přesvědčená, že internet v tom sehrál velikou roli (opomenu-li média, jejichž tlak ve prospěch KS nakonec přinesl body Zemanovi).
Špatně se mi ale dívá, jak "vyznavači" demokracie a oslavovatelé pravdoláskaře, který nám "vybojoval" "svobodu" slova a rozhodování, předvádějí peticemi atd., že to nevzdávají. Nějaká organizace už podává na volby stížnost k soudu a o tom, že naše média citují ze zahraničí, obzvláště z Rakouska a Německa jen to, co dehonestuje Zemana, ani nemluvě. Tak si říkám - ještě mají lhůtu volby napadnout a zdá se, že se nezastaví před ničím, no uvidíme.
Ale můj problém dnes, ten se týká internetu, který je úžasnou věcí a jak už tu někdo napsal, budou ho oklešťovat ze všech stran. Nechci být paranoidní a moc by mě zajímal názor druhých, jestli to může mít souvislost: Shlédla jsem na YT čerstvé video (byla jsem třetí v pořadí) a dala jsem na něj do jiné diskuse odkaz - a tím jsem na netu skončila. Okamžitě mi spadlo připojení k wifi a "řešení potíží" pořád hlásilo : "DNS neodpovídá". Našla jsem před hodinou návod (přes simku), jak a co s tím a podařilo se, ale pocit ve mě zůstal velmi divný... Obzláště, když se podíváte, čeho se video týkalo, jenže odkaz už dám raději jenom tento:
http://www.vlastnihlavou.cz/hackeri-pronikli-na-stranky-vlady-usa/
A nejde mi nijak extra o strach, ale mnoho záložního připojení nemám a ono sedět u mrtvého displaye je docela bezmoc! Ale třeba to byla jenom náhoda a i příští volby ještě nebudou v hotové totalitě.

283882

29.1.2013 7:21

Stalo se též

slak 77.?.?.?

Reakce na 283882

Taky jsem před časem vlezl někam a a s tímto se setkal. To jsem přes kablík s 2 antiviráky, jedním placeným, přitom volný vychytává taky dost, co druhý nebere. A poté mi spadlo připojení. Napravilo to až konfigurační CD ovladačů. Sranda byla, že v noťasu zůstalo to CD, nešlo vysunout, naštěstí to bylo předtím otevřené protože na stolku to nezacvakávám, takže i na to mysleli, aby se tam konfigurace nedostala snadno. Nakonec jsem i to přemluvil, ale jsou to lumpíci. Mám i externí blue ray, tak na mne by si s tím nepřišli, trošku nástin pro ostatní v této situaci, aby nemuseli běžet do opravny. Trošku k té zmińované možné cenzuře netu, je prý program, který dokáže propojit počítače přes wi-fi nezávisle na centrech, tak prý neni problém v městě vytvořit nezávislých sítí až kolik je počítačů. A pomocí wi-max se dostat do dalšího atd. Asi zcenzurují kulový, na techniku mříže neplatí a v tomto případě rádoby mocným neúspěch škodolibě přeji.

283886

29.1.2013 16:45

RE: Stalo se též

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 283886

Mně už se párkrát kousnul internet při komentování na Youtube. Šlo vždy o informace o Janečkovi, Horváthovi, stránkách občané.cz a podobné verbeži. Neutrální apolitické komenty šly vždycky bez problémů. Prorežimní komenty jsem nezkoušela, musela bych se nad sebou poblít. Možná nějaký nezvědavec má zkušenost.

283932

29.1.2013 7:53

RE: Já mám dnes problém

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 283882

Dotkla jste se neuralgického bodu. Ještě před deseti lety JůYsEj popíraly, že by existovala NSA. Dnes NSA neminete a v pohodě k ní odbočíte podle tabule, která je na hlavní mezi NYC a Washingtonem D.C.

Velký Bratr bdí nad celým světem. Prvním sítem jsou naklíčovaná slova a odkazy (Váš případ) ve VŠECH světových jazycích. Druhým sítem smyčky (včetně hlasové komunikace), které dostávají k rychlému posouzení avšak podle striktních kritérií Shabes/GOJ/im zverbovaní z toho kterého státu - jazykových reálií. Posledním sítem jsou analytici, kteří výstupy dále posuzují.

Teprve poté jedná "exekutiva". A jsou přijímány další kroky.

Rychlost reakce Velkého Bratra jen potvrzuje, že potřebovali čas, aby spustili neutralizační proces a Vaše sdělení více hierarchicky zapadlo, tolik netrčelo...nic víc - nic méně. Z jejich strany je to boj s větrnými mlýny. Vědí, že jsou vždy o krok pozadu.

Na druhou stranu v Brooklynu, anebo v USraeli - ale i třeba v Praze - sedí u počítačů statisíce těch, které nesmíme autocensurně jmenovat. A po naprosto stejném "svobodném" internetu spekulují ve shodě(!!!!!) proti měnám, komoditám, akciím, penzijním a sirotčím či zdravotním fondům... Co by Čech za takovou "práci z domu" dal?! Upsal by duši ďáblu?! A potřebují tedy pro svoji (BohuLibou) práci "klííííííííd". Klid, který jim zajišťuje i NSA.

Co kdyby se třeba hackeři místo stránek "zlé" vlády USA, dostali k nim?! Je to jako se zednáři - v nejnižších patrech se tlachá - na palubě se maká. Podpalubí je jen tykadlo a test, zda je (prozatím) vše ok... A internet je potřebný - prozatím. Dokud nebude V_Š_E na správném místě! A v jedněch (správných) opratích...

283888

29.1.2013 15:07

RE: Já mám dnes problém

smutnyklaun 217.?.?.?

Reakce na 283882

To nebyla náhoda. Psychopati a sociopati ohánějící se pravicovými dogmaty a mající bohatě naplněné bankovní účty vidí ve svobodném přístupu k necenzurovaným informacím velkou překážku ve svém tažení za ovládnutí všeho a všech. Pokud jejich sobecké cíle něčí názory a příspěvky odhalují a tím i ohrožují, zablokují mu jejich mouřeníni s IT dovedenostmi přístup k určitým stránkám či způsobí poruchu.

283920

30.1.2013 1:35

RE: Já mám dnes problém

levita 94.?.?.?

Reakce na 283920

Moc děkuji všem, kteří mi k netu odpověděli ve smyslu, že nejsem paranoik (na jiné diskusi jsem tak dopadla - no, co se divit, je to diskuse, kde se tlachá o věcech, o jakých tlachat je "správné" a mediálně podané tak, že to funguje, tudíž tam podobná zkušenost nehrozí).
Shodou okolností jsem dnes narazila i na tento odkaz:
https://docs.google.com/file/d/0B1lmMjJ4Fl45MUxyOWRCV3pUN0U/edit
tak ho vkládám i pro ostatní.
A ještě k té naši volbě: ta zoufalá křeč, s jakou se přes Kalouska tlačí na fond ESM a fiskální pakt, jen potvrzuje, o co KS v prvé řadě šlo (a jak moc hájil zájmy Česka). Ono by se zdálo, že Zeman to také jistí, ale dle mého, rozhodující sdělení, které po prohraných volbách způsobilo paniku, přišlo v 69.minutě zde:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10483849868-prezidentsky-duel/213411033170117/
Co nevyšlo přímo, to se řeší naokolo a lokaj Kalousek opět "loajálně" nastoupil. Zdá se, že obava ze Zemana graduje natolik, že je snaha splnit úkol přes duo Nečas-Klaus, a ať třeba padne vláda -každý pokus dobrý! Zeman - uvidíme, zatím kus skeptimismu pořád je. Ale s ohledem na křeč protistrany ho ubývá...

283971

29.1.2013 6:13

Pán Stwora

anatol 81.?.?.?

nemáte pravdu, oveľa bližšie má k nej prispievateľ Anrew Siddur. Cenzúra na nete je zjavná, veď i mne ste vy sám napriek prísľubu neuverejnil článok, ktorý práve popisuje podobnú situáciu. Hlas ľudu je hlas psí. Najmä keď ľud sám rozhoduje najhoršie zo všetkých možností - totiž sám proti sebe. Ale o tom bol práve ten článok. Ľud chce socializmus, ale nie je preň ochotný aj niečo urobiť. Ľud je zbabelý a bezcharakterný. Teraz volil Zemana, lebo je určite "socialistickejší", než ten kresťanský pravičiar.

283884

3.2.2013 21:40

RE: Pán Stwora

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283884

Ľud je nestály a vrtkavý, hlúpy a ovplyvniteľný, dať ľudu volebné právo je ako dať deťom do rúk zápalky, rovnosť volebných hlasov je vrcholom skazenosti demokracie. Rovnostárstvo je smrť slobody, popretím jedinečnosti jednotlivca, nespokojenci sa cítia najlepšie medzi seberovnými zúfalcami v celku, medzi ovcami, hľadia na masy a počty, nie na seba a svoj vklad pre vlastné osobné napredovanie, ale celok potrebuje vodcu, a preto ľud opäť bude nešťastným, podvedeným, vyhasnutým, ale zaslúži si svoj údel, pretože záchranca ľudu už prišiel, Isus Christos, ale ľud je múdrejší, odvrhol spásu, ten ľud si vystačí aj s boľševickými Zemanmi, a keď sa sklame aj v ňon, a ak sa dožijú, tak ľud prijme antichrista.
Nemyslím, že by ľud rozhodoval sám proti sebe, proti ich sklonom, ak je ľud pôžitkár tak si obľúbil toho, čo ich bude dlhšie vykrmovať, takže voľbou ľavičiarov hlasuje vo svoj prospech, to že sa následne nedočká sľubovaného je iná udalosť. Ale on veril v svetlé zajtrajšky, teda hlasoval podľa vlastného priania.
Schwarzenberg nie je nijaký kresťan, nikdy ani nebol, je obdobným bezbožníkom ako Zeman.

284236

29.1.2013 7:17

Co bude dál?

jacob 193.?.?.?

Vzpomínám si na jeden vtip před rokem 89. Smutný muž říká: Otevřu noviny Lenin, pustím televizi Lenin, Jdu do kina Lenin, mám strach otevřít i konzervu. Něco podobného se podařilo i volebnímu týmu K.S. Stejně tak volební tým podcenil i schopnost našeho čtení mezi řádky, tak jak vše co Karel nešťastného řekl bylo okamžitě náležitě omlouváno a vysvětlováno všemi možnými způsoby, možná jim to mladí baštili, ale dospělejší populace ne. U mladých využili emoce kolektivní vzájemnosti a opozice vůči rodičům Sám mám tuto zkušenost se synem studujícím v Praze. Začne období používání špinavých zbraní,dehonestace budoucího prezidenta a jeho rodiny (viz článek v IDNES 28.1. o paní Zemanové nebo narážky bývalého soudruha Jana Krause o vztahu Zemana a jeho dcery). Otázku zda oba nejsou služebníci jednoha boha jsem si taktéž pokládal, nicméně takovou optiku vidění reality nemáme, zde je potřeba čekat co bude. Vzhledem k ihned zahájeným hulvátským útokům na M.Z. a přímo i na jeho rodinu se toto nezdá být pravděpodobné.

283885

30.1.2013 0:28

RE: Co bude dál?

disident 88.?.?.?

Reakce na 283885

plně souhlasím.Vzhledem k tomu,že t.zv.veřejnoprávní media jsou
v rukou havlovců a většina soukromých medií je na jejich straně,
budou pokračovat mediální útoky proti nově zvolenému presidentovi
ve stylu komunistické nebezpečí jehož původcem má být Šlouf,ze
kterého havlofilní media vytvořila monstrum srovnatelné s Usámou
bin Ládinem.Další nebezpečí hlásané havlovskými rusofoby je zosob-
něné Lukoilem,který čerpací stanice v ČR koupil od Francouzů,což
je od nich popření globalizace tolik propagované Západem.V záloze
jsou též knížecí mladé gardy(obdoba Maových "Rudých gard"[mrknutí jedním okem],které
trvale popírají výsledky demokratických krajských voleb a které
stejným způsobem mohou popírat výsledky prazidentských voleb.Hav-
lovci i když poraženi, budou nadále kalit vodu a rozdělovat naši
společnost.

283967

29.1.2013 8:19

Já bych ohledně internetu tak nejásal

qwe 193.?.?.?

je to jako u novin - nezávislí novináři budou informovat atd., každý se dozví pravdu atd. ale nefunguje to.
Teď se vyhrála bitva, ale ne válka. Ta má jasně defenzivní charakter. propagandisté se poučí ze svých chyb a příští kampaň povedou lépe. Ostatně tak špatně si nevedli - co mládeže naprosto zblbli. nedělejte si přehnané iluze, i ty zákazy mohou přijít a chtělo by to již vypracovávat metodiku odporu.

283889

29.1.2013 8:26

Pan Editor (i jeho článek) má jednu celkem závažnou chybu...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Editor (i jeho článek) má jednu chybu... Tvrdí, že "lidé si najdou informace", "internet je správně nasměruje" apod.

Naprostá většina lidí není schopna se na internetu orientovat. Vstupují přes portály, sociální sítě či došlou poštu. A pohybují se víceméně v okruzích. Okruzích, které B_E_N_E_V_O_L_U_J_Í ti, které nesmíme autocensurně jmenovat, jejich Shabes/GOJ/im a užiteční idioti.

Úmyslně píší: B_E_N_E_V_O_L_U_J_Í. Protože ten význam (benevolus-bonne volonté) dovoluje i popis aktivity, kterou poskytuji Z_A_D_A_R_M_O, ale ve skutečnosti z ní očekávám nějaký profit. Je to princip internetu, kdy je 99% stran dostupných "ohne weiteres" - jen za shlédnutí reklamních bannerů na okrajích.

Proto, dokud to nebude s lidstvem úplně špatné, stále bude silná množina "užitečných idiotů". Ne náhodou byl uveřejněn v Blesku inzerát, popisující NašehoPánaKnížePána "jinak". Ne náhodou bude jeho zadavatel i ti, kteří ho publikovali P_O_P_O_T_A_H_O_V_Á_N_I. http://www.mediar.cz/reditel-strategie-blesku-safr...

Karl ZU Schwarzenberg-Bilderberg vyhrál o pár set tisíc "sídlištních" a "vesnických" hlasů. K tomu 40% zinkajících a lídlujících oVčanů zůstala (znechucena?!) doma. Bez inzerátu, který tolik nyní čílí Pravdo&Láskaře, by to asi nedopadlo, tak aby Prof. Big Toonnel mohl kulišácky zahlásit: http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-volba-prezidenta...

Ač se také osobně raduji a k výhře Miloše Zemana jsem nakonec v druhém kole pomohl (i když prvního se neúčastil), jsem přesvědčený, že naopak internet a Shabes/GOJ/im s užitečnými idioty měli nečekaně tak s Karl ZU Schwarzenberg-Bilderberg nakročeno k Hradčana, že musel opět zachraňovat proti internetovým užitečným idiotům novodobý "Agent Živčák" roz. alternovaný bývalý důstojník StB Vladimír Zavadil http://www.ustrcr.cz/cs/ii-sprava-snb-hlavni-sprav... .

Kdo spasí český národ, až jich a ochranného "ruského dubiska" již nebude?! Internet?!

283890

29.1.2013 10:52

RE: Pan Editor (i jeho článek) má jednu celkem závažnou chybu...

awue 109.?.?.?

Reakce na 283890

Trochu přemoudřele ekvilibristické. Každopádně celkem dobrá reakce. Jak to tady sleduji ty názory zase jedna pozice, opozice nebo nevímjakápozice. Češi neumí být demokratičtí ani nikdo z Vás tady, zase si vymýšlíte a stoupá vám tlak abyste si vyhnali své představy k tomu že jsou pravdou. Dle mého pan autor článku má jednu chybu - absolutně jste nějak minul, že doba právě sčítá rozdělení "západních" populací na dvě poloviny - levou a pravou a to téměř na dvě poloviny přesně. Nevím zda tady někdo žije z Vás reálně ale ty vlády se nám zde střídají jak sinusoida, protože ta těkavá skupina tohoto volícího národa jednu chvíli jde tam a pak zase na druhou stranu. Žádné vítězství rozumu, demokracie se nekoná.. Doporučuji si přečíst velmi starý článek Karla Gotta "Vím kdo Vás ovládá" v nějaké příloze novin to bylo..

283898

29.1.2013 10:12

Jak se to jen mohlo stát?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Lámou si hlavu čtenáři, láme si hlavu i autor článku, politologové vědci i pseudovědci. Autor článku dokonce zjevně zavrhl i čerstvé poznatky z předchozích článků, že vše je manipulace spojená navíc s „podprůměrným intelektem většiny obyvatel této země “. Asi se to prostě k vítězství nehodí. Komu, či čemu, ale připsat hlavní zásluhu, nebo chyby které vedly k vítězství lidu a Hradu nad spiknutím Bilderbergů, kteří jsou tak vlastně hlavním poraženým. Vedlejší poražení jsou ale konspirativci sčítání hlasů, tedy ne natrvalo,jen do příštích voleb. Prohráli jen bitvu... [chechtot]

Předsudky.
Bývají zasuté kdesi až na dně, jsou tedy skoro základní složkou osobnosti. A při vhodné iniciaci způsobí okamžitou reakci.
Vznikají vlastními zkušenostmi, ale i výchovou, či propagandou. Mechanizmus předsudků je pro člověka velmi užitečný, bohužel v případě propagandy, může zafungovat i po desetiletích a ani nemusí odpovídat skutečným potřebám jednotlivce. Je to vlastně manipulace nikoli bezprostřední, nýbrž s paměťovým efektem. Odstranit takový předsudek lze jen individuálně, zejména pokud jde o jakýsi "státotvorný prvek", je tento udržován navíc výchovou mýty či polopravdami z národní (státní) historie.
Pozorný čtenář již tuší kam mířím, jde o němectví a sudetoněmectví.
Pokus masově odprogramovat tento předsudek, v průběhu předvolební kampaně, je čirá hloupost. Jestli to napadlo KS, než zabonmotoval o Benešovi či dekretech, těžko říci. Ale chybou jeho volebního týmu bylo, že toto téma s ohledem na stav vědomí většiny starších ročníků bydlících v pohraničí předem nezakázalo svému kandidátovi otvírat, a když už, tak opatrně s tím posunovat. Mladí jsou povětšinou tohoto předsudku ušetřeni, jen někteří jsou infikováni.
Národovectví založené na negativním postoji k jiným národům považuji za nahnědlý a nebezpečný primitivizmus.
Těžko národovectví obnovovat se sevřenou pěstí, viz.symbol akce D.O.S.T.

283893

3.2.2013 21:58

RE: Jak se to jen mohlo stát?

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283893

Českí šovinisti sú nenávistní protislovenskí, ako aj protinemeckí. Chudáci zúfalci, nemajú nič na tomto svete, tak sa aspoň prihlásili do nacistického stáda, aby neboli takí osamotení. Oslavujú vrahov, vraždy, klamú a podvádzajú. Jednotlivec nikto sa zrazu stal niekým vo väčšom fanatickom celku.
Oni nie sú národovci, v čom by boli? Vymysleli si, že s voľbou starca s nemeckým slovosledom budú musieť niečo opustiť a vyplatiť. Odmietajú platiť, tiež schvaľujú vraždenie a preto volili Zemana. Odmietať platbu (hypotetickú a vymyslenú) a oslavovať benešistických a komunistických vrahov nie je národovectvo. Je to len zúrivosť jednotlivcov, čo sa zgrupovali do väčšej skupiny, aby získali väčší ohlas.
„Národovci“ nie sú nahnedlí, skôr úplne červení a sockárski ako obvykle, len teraz začali kričať proti nemcom, pretože čumákovali na bedňu a dopočuli sa dajaké slovíčka, čo sú červeným súknom, a tú ich reakciu by niekto mohol vidieť ako národovectvo.

284237

29.1.2013 10:17

Optimizmus je krásna vec...

jan26 195.?.?.?

Lepšie sa s ním dýcha a človek ho občas potrebuje, aby uniesol tiaž starostí a obáv, ktoré život prináša.
Na svete od pradávna existujú dve protikladné sily, ktropé formujú a deformujú spoločnosť. Asociálni deprivanti (ako Ste ich správne nazvali), všetkého schopní moci a majetkuchtiví gauneri a proti nim stoja konštruktívni "slušní" občania ochotní pracovať a žiť viac-menej v súlade s verejným záujmom.
Internet určite znamená značný priestor slobody, ktorý narušuje tok propagandistických klamstiev. Nie však nadlho... Tak ako vždy, zločinecká "elita" aj tentokrát nájde spôsob, ako udusiť hlas slobody... Napokon, kto ovláda kľúčové servery?
V roku 2007 som posielal kamarátovi mail, v ktorom som použil komentár obsahujúci slová S.("eskymácke"...) protokoly. Asi za minútu mi prišiel mail bez označenia pôvodcu s varovaním, že text mailu obsahuje "prohibited words" - znamená to, že mailovú poštu automaticky kontroluje niekto, komu vadí, že ľudia vedia o existencii a obsahu nejakých "Protokolov". Je možné, že sloboda internetu je už dnes len ilúziou.

283895

29.1.2013 11:53

Ad internet

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Vetsina lidi zije v informacni bubline, kde vice zdroju znamena vice zdroju tehoz. Navic dnesni portaly jsou zahlcene takovym mnozstvim rubrik a tlachani o hovnu, ze pokryji mnohem vice cilovych skupin nez muze kdy Zvedavec nebo BL a tak je sireni propagandy mnohem ucinejsi. Staci nakouknout do tamnich diskuzi a clovek vubec nepochybuje, ze vetsina tamnich ctenaru internet k vyhledavani alternativnich zdroju informaci vubec nepouziva. Vetsina se ani nenamaha argumentovat a vystaci si s jednoduchym heslem, kterym zaskatulkuji a urazi oponenta. Obecne mam pocit, ze mnozstvi arogance v poslednich letech exponencialne narusta. Jestli tohle je ta budoucnost naroda, tak potes koste...

283901

29.1.2013 11:53

AD

AD 46.?.?.?

Jenom takovou drobnou snad naději. Oba jistě slouží jednomu "Bohu"
(nebo Ďáblu), ale pan Zeman je tak ješitný a tak silná osobnost(což samo o sobě nemusí být pozitivum), že možná alespoň někdy něco udělá nezávisle. I když existují psychologické fígle, jak s takovýmito "ptáčky" zatočit.

283902

29.1.2013 12:06

to přeci není o informacích!

fist.of.heaven 213.?.?.?

ať už mají lidé informace či ne, musí se rozhodnout. i když máte informace, tak to není matematika, že 21 je více než 19! to je věc svědomí, 6. smyslu, citu pro pravdu a spravedlnost. právě toto je prvotní cíl vymývání mozků. od malička se snaží lidem vygumovat ten vnitřní hlas, který jim říká, co je správné. je jedno, co říká k.s. a jeho pr kampaň. je důležité jak to říká a co neříká. dobré věci se neprotlačují špatným způsobem. a co se schovává, nebude dobré. už jenom tohle stačí. kdo je čestný a otevřený, tomu lidé i lecos odpustí. pokud něco schovává, je jasné, že dobré věci se neschovávají. zeman není žádná výhra a většina lidí si to uvědomovala. nevracel se ke svým chybám a přehmatům, ale také se je nesnažil vymazat z historie. kampaň karla s. byla založena na tom, přeřvat pravdu uměle vyrobeným pr. skočili na to mladí bez zkušeností a názorů. to je bohužel smutná a dlouho známá realita. oni se z toho jednou probudí, i když pak už nebudou cílovou skupinou. ta plejáda osobností, které vyslovovali otevřenou podporu k.s. byla buďto koupená, dotlačená nebo to byli členové stejného bratrstva. ale vesměs to byl pro mě lidský odpad. už jenom to, kdo a jak podporoval k.s. byl velký důvod proč ho nevolit. jako bonus je zde pak to, že se konečně někteří pokrytci odkopali. nejen podporou k.s., ale i jejich reakcí na jeho nezvolení.

doba je těžká, ale právě proto se dělí zrno od plev. lidé už nejsou ukolébáni materialismem a nacpáváním si břich. spousta lidí dře bídu, což je jednak nutí uvědomit si svoje zájmy a priority a podle toho volit, jednak je vytrhuje z nitra systému a lidé se probouzejí s vědomím, že všechno je jinak. otázka je, jak na to zareaguje druhá strana. protože už od dob thacherové je zde tendence ovládnout lidi silou, prostřednictvím nezbytných věcí. začalo to privatizací výroby a rozvodu elektřiny, plynu, vody. k tomu telekomunikace, pošty atd. dneska už se outsourcuje spousta veřejných služeb a do konečné fáze se dostává ovládnutí výroby a distribuce potravin. za chvíli to bude otevřená válka. lidé se budou muset vzbouřit a chránit svoje práva.jako vždy bude záležet, kdo se zapojí a kdo zůstane stranou. pokud bude to hnutí masivní, nemají šanci. to dobře ví, proto už se dnes masivně zneužívají tajné služby proti vlastním občanům, mění se zákony ohledně práva na soukromí, jsou tu tlaky na odzbrojení populace apd. je potřeba bdít a nenechat koupené politiky prosazovat zájmy korporací a tím předejít radikálnímu konfliktu, protože jestliže druhá strana vycítí nějakou šanci na úspěch nebo jí nic jiného nezbyde, tak to spustí a použije jakýchkoliv prostředků. je třeba si uvědomit programovací potenciál tv a médií a přistupovat k nim jako k chození po minovém poli. záleží na každém z nás...

283903

29.1.2013 12:07

No a volby vyhraje KSCM!

Dunn 88.?.?.?

Někdo musí tu špínu zastavit a když to chtěla udělat jakákoliv strana, byla za nácky a extrémisty!Tak nezbývá jediná naděje, než Komunisté.Strašení totalitou už nezabírá a totalita není v EU možná.Pozavírat zmrdy na základě důkazů ale lze i v EU snad!

283904

30.1.2013 7:55

RE: No a volby vyhraje KSCM!

anatol 81.?.?.?

Reakce na 283904

Prepáčte, trocha je mi do sarkastického smiechu z vášho optimizmu. U nás komunisti boli i vo vláde - totiž v PRAVICOVEJ vláde! Naša KSS, ako asi neviete, sa premenovala /SDĽ/ a vládla s tými ... čo im slušný človek nevie prísť na meno. Komunisti veselo zasadajú v EU-parlamente, tárajú o demokracii atď., hlavne že im idú chechtáky do vreciek. Zmenu /k lepšiemu/ je možné dosiahnuť iba revolúciou, a tá je bolestivá - pre všetkých.

283981

29.1.2013 13:18

Pane Stwora, máte špatné informace

fooggyy 88.?.?.?

....že Schwarzenberg spoluvlastní (s Bakalou) například rozšířený Reflex.Schwarzenberg a Bakala nikdy - nikdy nevlastnili časopis Reflex (Ringier). Pletete si to s Respektem a ten myslím z 20% vlastnil do loňského léta Schwarzenberg.

283907

29.1.2013 13:23

RE: Pane Stwora, máte špatné informace

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 283907

Opravuji: ne 20%, ale 44,4% do září 2012, kdy Bakala odkoupil tyto akcie od Schwarzenberga.

283908

29.1.2013 17:08

RE: Pane Stwora, máte špatné informace

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 283907

Ano, máte pravdu, spletl jsem to, opravím. A to jsem se na to včera díval.

283934

29.1.2013 20:28

RE: Pane Stwora, máte špatné informace

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 283934

Vy jste mě nepochopil. Již nevlastní půl roku v Respektu nic. Vše patří (Economia) firmě BXR Media Limited (Kypr)vlastněnou Bakalou.

283956

30.1.2013 2:40

RE: Pane Stwora, máte špatné informace

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 283956

Je o tom někde záznam, ať to neopravuji zbytečně?

283977

30.1.2013 18:21

RE: Pane Stwora, máte špatné informace

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 283977

http://economia.ihned.cz/495/706/detail/economia-dale-konsolidovala-svuj-podil-v-respekt-publishing-/

284015

29.1.2013 13:25

NO PASARAN!

Robot Emil 90.?.?.?

Mám zato,že to,čeho jsme byli svědky při první přímé volbě presidenta,mám na mysli ty "tanečky"za použití všech dostupných i zločinných prostředků k prosazení jediného kandidáta,jsou jen důkazem,"že jde do tuhého".Kohorta paskřivců podporou zákona o příme volbě presidenta evidentně "šlápla do hovna".Jak je vidět buď "neví z které do které",nebo si byli přiliš jistí,v tom případě nevím,co je k tomu opravňuje,neboť okamžik zlomu v jejich neprospěch,byl již překonán.
Zřejmě se spoléhali na tzv.angažovanou elitu a její vliv na národ,prostřednictvím masmedií a IT.
Svého času vyletěla raketa s hakenkrajcem po vyhraných volbách v Německu právě proto,že měl Dolfa natažený rádio do téměř každé domácnosti i na venkově a proto bylo vše "on line"a neriskoval,že nějaký nešikovný agitátor NSDAP někoho odradí a ještě dostane přes držku.Dnes s IT,o kterém platí to samé jako o papíru,"že snese všechno",lze a také se povedlo,oblbnout část národa,která je bez vlastních zkušeností a zkušenostem svých rodičů věří míň,než IT-Orákulu,které nelže.
To je evidentně chyba,nevěřit vlastním rodičům a toto je stále více propracováváno,a mladá generace odstřihována médii a štvaná
proti nim.IT podpořený medii se stal dálkovým ovládáním,nikoli "studnicí informací"a pojítkem.Alespoň pro většinu mladé generace.Venkov a střední generace není zatím tak propadlá IT,navíc je zvyklá spoléhat na svůj rozum,proto ta podpora K.S.byla znatelně menší.Ale kdo ví,co bude,až se ten "pokrok"dostane i do zapadlých vísek...Nějaká zbytková setrvačnost tu ještě je,ale "kabel se zkracuje" a dálkové ovládání je čím dál tím přesnější...je potřeba začít počítat s tím,že pouhý souhlas,nebo nesouhlas u voleb,nebude stačit.

Jinak považuji za velice praktické,že militantní nespokojenci,zhrzení tím,že národ zapudil toho génia s výrazem obecního blba, podepisují "antiZemanovku",aspoň o nich bude přehled.

283909

29.1.2013 13:58

Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...

leo69 176.?.?.?

Byl u těch diskuzí Schwanzenberg přítomný? Mohl hned reagovat a pokud něco nebyla pravda, tak to okamžitě uvéct na pravou míru? To, že je to (jeho slovy) žbrblal a (mými slovy) částečně senilní dědek, který neumí včas rozhýbat mozkové závity a ani mluvidla a přiměřeně reagovat v diskuzi, je jeho problém a problém těch, kteří ho, jako svého maskota a loutku, protlačovali do funkce prezidenta.

To si vážně jeho okolí myslelo, že se během zásadních politických diskuzí, bude Zeman chovat jako servilní Moravec a další podobná tuzemská moderátorsko-zpravodajská j/elita?

Podle toho, jak neuměl nikdo, včetně knížete, reagovat na vznesená témata (často je nastoloval Moravec, ne Zeman), která navíc byla většinově ryze česká a ze zahraničního pohledu těžko pochopitelná/uchopitelná, to vypadá, že knížecí kampaň řídilo zahraničí a včas nepochopilo vážnost situace a neumělo rychle zareagovat na téma benešových dekretů. Ti kašpárkové a komedianti v knížecích týmech podporovatelů (a to včetně členů PENklubu) na to také neměli (politicky) mozkové kapacity a zpěvem a kašpárkováním to těžko zachránit.

Prostě panští lokajové a "kultůrní elito" uznejte, že v tomto případě vyhrál ten lepší a vzdělanější a zklidněte vášně. Nechte Zemana ukázat co v něm je a tepejte ho za chyby, které učinil jako hlava státu a ne za chyby, které si teď myslíte, že možná někdy učiní.

m,[mrknutí jedním okem]

283911

29.1.2013 14:34

RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283911

>Nechte Zemana ukázat co v něm je a tepejte ho za chyby, které učinil jako hlava státu a ne za chyby, které si teď myslíte, že možná někdy učiní.
Zeman nevyčkal ani inauguraci, a už tlačí na pilu. Zeman u stran nepochodil, šéfa NKÚ chtějí vybrat podle svého gusta. Ba co víc, chtějí se urychleně dohodnout (některé strany) a jmenovat ho ještě přes Klause, na devět let dopředu.
Neděláte mu náhodou poradce? Někteří se tady na to cítí a nechtějí to nechat na Šloufa. Jeden vyčetl z ústavy, že prezident může odvolat vládu i bez udání důvodů, jen zapomněl dokončit scénář. Kdo povládne dál? Co na to parlament. [oči v sloup]

283918

29.1.2013 16:30

RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283918

Poradce nejsem a ani bych to asi neuměl.

NKÚ byl/je tuším rok bez ředitele, to nikomu ze zlodějů nevadilo (ani se ostatně nedivím). No, a Zeman přednese svoji vizi, svůj námět k diskuzi a to je ve vládních škamnách najednou spěchu a pozdvižení.

Dle mého názoru, vládu skutečně, mimo jiné další varianty, odvolává a jmenuje prezident. Proč by vládu odvolával bez udání důvodu? Jeden důvod vidím i já a to: "vládnutí" za pomoci nezvolené a voliči nepověřené strany LIDEM, nebo naprosté neumětelství správy věcí.

Kdo povládne dál? Když prezident sám nejmenuje přímo patřičné osoby do vlády, tak může pověřit sestavováním i někoho jiného z politických parlamentních stran a pokud se nepodaří sestavit vládní, třeba i menšinový kabinet, tak se vyhlásí předčasné volby. Jednoduché.

A s tím Šloufem. Nevidím do jejich hlav, ale ledacos dokáži pochopit. Příklad:
Jsa rozvedený budu své dceři na maturitním plesu a přijde tam, jako její gratulant, také i exmanželka. Prostory plesu jsou veřejně přístupné místo a i když bych nejraději svou ex neviděl, tak s tím nic nenadělám. Dokonce se překonám a slušně, když si provokativně přijde sednout k mému stolu, s ní prohodím pár vět. Tu chvíli přežiji, uznávám totiž, že máme společnou minulost, ale ne tak již budoucnost.

Horší jsou ale následný den pavlačové drbny, které by nejraději ze zdvořilostního setkání zlovolně udělaly nejméně postelovou scénu a zajímavý skandál z důvodů už kdovíjakých. [smích]

Takový je svět a některé "kurvy lidi" (např. v případě Zemana novináři a také poražení konkurenti). Jsme malá země a v určitých segmentech společnosti zná každý každého a někdy s ním, a i třeba se sebezapřením, musí jednat a dokonce třeba i využít jeho nesmírných profesionálních zkušeností (právník také profesionálně obhajuje zloděje, aniž by s ním začal chodit loupit, udrží si odstup).

Ale to neznamená, že nebudu Zemana v jeho funkci sledovat a i kriticky soudit, když mi dá něčím kontroverzním příležitost. Zatím je stále jen občan Zeman a pravomoce nemá žádné.

m,[mrknutí jedním okem]

283927

29.1.2013 18:52

RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283927

>Jeden důvod vidím i já a to: "vládnutí" za pomoci nezvolené a voliči nepověřené strany LIDEM, nebo naprosté neumětelství správy věcí.
S tou stranou jste vedle, jak ta jedle. Držitelem mandátu není strana, nýbrž jednotliví poslanci, kteří se mohou a nemusí sdružit i do "nové strany". Neumětelství rovněž nemůže být důvodem, to by potřebovalo jasně definovanou oporu v zákoně.

>Kdo povládne dál? Když prezident sám nejmenuje přímo patřičné osoby do vlády, tak může pověřit sestavováním i někoho jiného z politických parlamentních stran a pokud se nepodaří sestavit vládní, třeba i menšinový kabinet, tak se vyhlásí předčasné volby. Jednoduché.
Tak jednoduché to nebude. Prezident není od toho, aby pověřoval někoho, kdo není schopen sestavit vládu. Jeho posláním je umožnit vznik vlády s dostatečnou parlamentní podporou, až vyčerpáním všech možností...

Bohužel patříte k těm, kteří hledají přechod k prezidentskému typu vlády i bez změny ústavy. Chápu to jako důsledek všech těch veřejných diskusí, které prověřovali schopnosti budoucího prezidenta ve všem možném i nemožném, kupř. ve zpěvu hymny, protože jinak by pořady byli nesmírně fádní kdyby jen ověřovali schopnosti a eleganci v kladení věnců, či přijímání velvyslanců...

283946

29.1.2013 20:10

RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283946

Ten mandát mu dali sami politici zavedením přímé volby. Jestli si to chystali pro jinou osobu prezidenta a teď jsou zaskočeni z toho, koho tam lidé vynesli? Nevím, jen se podivuji a děsím nad chováním různých rádobydemokratů. Chleba bude dál o dvou kůrkách.

m,[mrknutí jedním okem]

283952

29.1.2013 15:01

Optimismus?

L.C. 194.?.?.?

Já se obávám, že v kontextu doby optimismus není příliš na místě. Jako národ jsme prakticky ve válce. Jediný rozdíl oproti té konvenční je ten, že je vedena poněkud sofistikovanějšími zbraněmi. Troufnu si tvrdit, že knížete volili většinou mladí. To příliš nadějný příslib do budoucna nepřináší. Další, co je třeba si uvědomit, je to, že se volilo jen mezi dvěma zly. To, že se teoreticky vítěz dá považovat za zlo menší, zlo jako takové ve skutečnosti nijak neumenšuje. A co je nejhorší, i kdyby to znamenalo do budoucnosti alespoň minimální příslib něčeho pozitivního, jedná se pouze o jedinou figurku na šachovnici, na které jsou jinak samí protivníci.

283919

29.1.2013 15:47

RE: Optimismus?

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283919

>Já se obávám, že v kontextu doby optimismus není příliš na místě.Jako národ jsme prakticky ve válce.
Tak jest.A někdo tu válku rozdmýchává a přiživuje.Říkám si už delší dobu,že pokud začnou v této zemi vítězit zastánci levicových tendencí,majetkových přiznání,rušení anonymních akcií atp,tak stávající garnitura je schopna rozpoutat občanskou válku.Cítím z toho (současného strašení komunisty),tak silně americké manýry a jejich 50-60léta domácích agresivních štvanic na komunisty,že je mi až mdlo.Je vidět,koho mají ti naši dnešní komunistobijci za poradce-v minulém tisíciletí zamrzlé US jestřáby a jim podobné poturčence.

Dokládám info z příspěvku,který sem přenáším od anonymního autora z diskuze Parlamet.listů,a který je sice zpravodajsky neověřený,ale o to více mi přijde pravdivý. m,[mrknutí jedním okem]
příspěvek:
Nečas,proti prezidentu Zemanovi Podle tajných služeb nejmenované země jsou zaznamenány telefonní hovory a lokální odposlechy,kde Petr Nečas jednal o možnostech vyčlenění několika desítek milionů korun na rozsáhlou kampaň proti levici a prezidentu Zemanovi, zvolenému 2 700 000 obyvateli Česka.Úkolem je najmout skupinu lidí,která... by vypracovala strategický plán,který bude ovlivňovat studenty a vyvolávat protestní demonstrace proti Miloši Zemanovi.BIS dostala za úkol najít v minulosti pana Zemana něco,co se bude hodit jako argument pro svržení prezidenta ještě před přísahou,proto je v historii přísaha nařízena až za nejdelší dobu po měsíci,aby ODS a TOP09 měly čas zpracovat davy fanatiků a zklamaných voličů.Demonstrace mají být doprovázeny aktivní a intenzivní kampaní v médiích o tom,že Zeman směřuje do Moskvy,o hrozbě socialismu a zvýšenému vlivu komunistů.Pozor na akce na vysokých školách.BIS dostala úkol zpracovat cca 100 studentů k tomu,aby aktivně působili v tomto duchu na fakultách.Tohle není výmysl,to je spiknutí TOP09 a ODS proti demokracii v České republice!Akce se má napojit na demonstrace proti člence KSČM v krajském zastupitelstvu.ODS aTOP09 je vážně ohrožena,pokud prezidentem bude Zeman,protože ten se chystá podpořit došetření trestných činů ministerských úředníků za TOP09 a ODS při defraudaci dotací z EU!Pokud totiž padne vláda ODS a TOP09 což hrozí,pak policie začne znovu otevírat kauzy CASA, Opencard,Promopro,IZIP a řada členů ODS a TOP09 a současných špiček vlády,bude zatčena a vyšetřována nejen ze strany Česka,ale také za četné a rozsáhlé podvody v čerpání dotací přes fiktivní podvodné firmy kolem TOP09 a ODS,které tahaly z EU miliardy korun na dotacích na neexistující projekty.Připravte se na masivní kampaň a poslední pokus české pravice o svržení prezidenta Miloše Zemana!Tyto informace jsou ze zdrojů organizací,působících mimo ČR,které mají za úkol sledovat rizika a ohrožení demokracie ve státech EU a jsou naprosto pravdivé!

283924

30.1.2013 12:47

RE: Optimismus?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 283924

Ano stalo se to ze za rok 2012 stacily odstranit vsechny co jim staly v ceste. Nechapu ale jak je mozne ze Zeman vyhral, podle me muselo jit i volby ovlivnit podvodem, jak to umi nase vlada dokonale. Ovsem jina otazka je pokud muze tohle co pisete byt pravda, potom si takhle volby preje elita. Otazka je, kdo je kdo. Potom muze byt na miste i ta valka. To by totiz znamenalo ze zapad skutecne prohrava a mocnejsi zrejme je Rusko. Ono jde take o to ze zapad si tu u nas vybudouval infrastrukturu a o tu muze prijit, koneckoncu se to deje. Nekdo asi ten zapad pomalicku ruinuje, ze by Cina?

Kdopak hraje tuhle vysokou spinavou hru...

283993

29.1.2013 18:15

RE: Optimismus?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 283919

Zdravím L.C.

Optimizmus? - ste nadškrtol do titulku svojho príspevku.

Áno, mnohým ľuďom chýba optimizmus...Prečo ho je nedostatok ?

Uvediem 2 príklady:
1. V USA je bežné, že všetci sa verejne tvaria vysmiato, na otázku "Ako sa ti darí?" Takmer všetci s úsmevom odpovedajú, že veľmi dobre, aj keď ich drtí hypotéka, úvery na kreditných kartách, problémy v práci, či so zdravím, ktoré si musia draho kupovať alebo majú problémy s deťmi, či so susedmi atď.
Snažia sa svet vidieť lepšie, ako v realite vyzerá = snažia sa projektovať pre seba a svojich potomkov lepšiu budúcnosť - sú predprogramovaní americkým snom...
Nie len tak náhodou Nový svet, Nová Atlantída = USA sa dostali na čelo globálneho pelotónu štátov a doteraz majú určitú hegemóniu vo svete. A niekoľko miliárd bežných zbedačených ľudkov by sa okamžite presídlilo do USA, aby žili lepšie a mnohí si myslia, že to je ten ráj na Zemi...

2. Najšťastnejší ľudia na Zemi žijú podľa viacerých prieskumov (rôzných projekčných kancelárii globálnych médii) na rôzných ostrovoch Indického a Tichého oceánu, kde materiálna civilizácia ešte moc nezasiahla a dary Prírody im dávajú takmer všetko, čo k bežnému životu potrebujú + nejakí miestní šamani a lektváre ich zbavia všetkých problémov bytia...

Ako obyčajné ľudové múdrosti hovoria - Pravda je vždy niekde v strede extrémov.

Kcharl alebo Miloš?

Z globálneho pohľadu - Jedno jest.. [velký smích]

Prezident = p-rezident = poverený rezident Globálnej vlády..

Rozoberme si to cez prizmu KOB (Ľudskej Koncepcie spoločenskej bezpečnosti, ktorá stojí proti Biblickej Koncepcii zotročenia ľudstva žido-kresťanskou civilizáciou, kde tzv. židia majú funkciu "bohom vyvoleného národa" a bežní kresťania plnia úlohu otrokov).
KOB rozlišuje 6 druhov zbraní - začnem od najefektívnejších pre plebs, ale najmenej účinných, po najprepracovanejšie informačné zbrane:

6. "Horúce" zbrane : ak by bolo treba zaútočiť v rámci NATO (severo Atlantíd-sky pakt) napr. na Irán, či Sýriu, tak obaja rezidentskí kandidáti boli za ? - yes

5. Genocídne zbrane : používajú obaja alkohol alebo tabak, pre negatívnu projekciu národu - yes

4. Ekonomické zbrane : povedal niektorý z nich, že úrok je najväčšie svinstvo v ekonomickej oblasti, ktorý je zodpovedný za infláciu, zotročenie všetkých ľudí a národov? - no

3. Ideologické a náboženské info-zbrane : videli ste, aby niektorý z kandidátov na rezidenta povedal, že ideológia kapitalistického liberálneho voľného trhu je totálne chorá a relígie ako judaizmus, kresťanstvo, či islám boli vytvorené na ovládanie a manipuláciu podriadených otrokov ? - no

283940

29.1.2013 18:29

RE: Optimismus?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 283919

Pokr.

2. Chronologicko-historické info-zbrane : povedal niektorý z kandidátov, že ľudstvo žije na množstve vyfabrikovaných mýtov a legiend, ktoré viedli k vyformovaniu množstva náboženstiev,šľachtických stavov, pol. strán, siekt, hnutí, masonov a iných organizácii, čo ľudstvo rozdelilo do množstva ľahko ovládateľných frakcií ? - no

1. Svetonázorovo-metodologické info-zbrane : je najsilnejšia zbraň globalizátorov, keď sa im podarilo človeka odpíliť od svojho Tvorcu = Vyššej Inteligencie Vesmíru.
Sú obaja rozvedení a nechápu svoje vyššie poslanie na Zemi - yes
Sú obaja za voľný frivolný spôsob života - yes

Kcharl i Miloš nie sú podľa súčasných meradiel spoločnosti žiadni hlupáci a vedia niečim plebs zaujať, čo Globálna vláda kvituje, a preto ich použila.
Navyše Miloš vyzerá byť čiastočne závislý od bioinformačného vedenia svojou dcérou..
Riadenie vyšších politických činiteľov sa totiž často zabezpečuje cez ženskú časť populácie.
Pár vnímavejších si už všimlo (aj tu bol jeden veľmi dobrý príspevok na danú thému), že napr. Klausa riadi Lívia a čo čert nechce - zase to musí byť židovka (egregoriálne plnia biorobotické algoritmy zadané do ich programu už pekných pár tisícročí dozadu).
[velký smích]

Čo záverom L.C.:

Naše národy bohu-žiaľ nie sú ešte na vyšších prioritách informácii pripravené na chápanie okolitých dejov. Ale treba byť progresívny = optimistický. Negatívna projekcia (tá je teraz silne pertraktovaná cez multimédia) vedie k zhoršovaniu postavenia každého tvorčeka na planéte Zem. Netreba veci vidieť úplne negatívne. Činnosť (p)rezidenta aj vlády je priamo úmerná chápaniu národa a jeho morálky.
Každý národ energeticky a egregoriálne podporuje tú mat(r)icu - množinu budúcich dejov, ktoré sú úmerné jeho intelektuálnemu a duchovnému potenciálu. Proste si vyberá podľa Vesmírneho zákona, ktorý má názov Gaussovho normálneho rozdelenia pravdepodobnosti, svoju cestu..

Ak Miloš a jeho marioneto-vodiči uvidia, že národ stúpa po rebríku chápania, tak určite to nezostane nepovšimnuté a rezidenti na Hrade i Parliamente budú musieť zodpovednejšie konať - v prospech svojich vol-ičo-v..

[velký smích]

283942

29.1.2013 15:30

Nějak nám ty konspirace nevycházejí

Jirka7 212.?.?.?

Jo, je to sranda, jak jsou na zdejším serveru "pravdu odhalující" informace
kořeněné konspiračním kořením (nejlépe zní obecně NWO) ... [vyplazený jazyk]
a jakmile se konspirace rozpadne v základech, vše se najednou zapomene
Jasně, klídek.. příště se zkusí rozvinout jiné nenávistné spekulace v daném smyslu.
A pokud se nosný základ nenávisti pro změnu náhodou nerozpadne sám,
tak se spekulativní konspirace budou s nadšením rozvíjet...
a bude se psát "ano, zapadá to do sebe, já to říkal!.. [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Dokonce se nějakým zázrakem mine důležitá informace,
že proti cenzorské kontrole svobodného internetu byly při nedávné konferenci v Dubaji
právě (zde tak nenáviděné) západní demokratické země (řízené prý Bilderbergem)
a pro kontrolu internetu volaly (světe div se) země jako je Čína , Rusko či islámské země.
… Takže nyní se nám, milí "zvědavci" rozpadla naše konspirace s tzv. "havloidním"
(jak krásně nenávistné je to slovo) pane knížetem Schwarzenbergem
(ano, tím z toho spolku otrokářů z Bilderbergu) … viz například článek ze dne 18. 1.2013:
"O Schwarzenbergově prezidentství bylo možná rozhodnuto už v roce 2008"
V daném článku autor (pan Vladimír Stwora) tvrdí (cituji):
".. Karel Schwarzenberger byl pozván na Bilderberg v roce 2008.
Předpokládám, že byl tak, jako ostatní mouřenínové, zvážen, otestován...
a následně mu byl přidělen úkol. „Budeš 'zvolen' prezidentem v ČR,“ řekli mu.
„Nestarej se o to, jak. To zařídíme. Tvým úkolem bude prolomit Benešovy dekrety
a vrátit Sudety Německu. Plus zavedení eura.“ A tak se také stalo. Stane."
(konec citace). .. [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jj .. hezký, co ale .. NESTALO SE TAK!!! .. Takže co?... Zapomeňme! .. [překvapení]) [chechtot]
Vymysleme něco méně trapného, něco, kde se nám ty spekulace a konspirace
mohou udržet aspoň o trochu déle!!!. ..
A vzhůru do dalšího boje proti tzv. "NWO" či proti tzv. "Bilderbergu"..
nebo rovnou proti otrokářskému nesvobodnému "Západu"
který nám umožňuje vést svobodně server "Zvědavec"…
protože v Číně by takový Zvědavec dost těžko přežil první den provozu! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
---
(A aby bylo jasno.. sám kritiku jakékoliv vlády uznávám a vítám,
je nutná a žádoucí, .. ale když se změní ve fanatickou nenávistnou slepost
a jednostrannou konspirační demagogii (jak je tady obvyklé [cool] ),
pak se tím bohužel kritika znemožní i v tom zdravém rozsahu!) [pláč]

283922

29.1.2013 16:45

RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí

leo69 176.?.?.?

Reakce na 283922

Milé Jirko7. To, že pan kníže nevyhrál, nesvědčí nic proti článku, že vyhrát neměl. Prostě se zvedla taková vlna nechuti proti němu, se kterou jste vy havloidé nepočítali a nezvládli jste ji všas přetavit ve svůj prospěch. To, že to děláte až teď dodatečně, po boji, je také pro vaši sortu příznačné, neb dnes jste také všichni zarputilí antikomunisté, ačkoli za minulého režimu jste tam byli do jednoho. Raegujete totiž na pořadavky doby vždy s mírným (asi tak 20letým) zpožděním.

P.S: Jo, a když píšete kníže Schwanzenberg, tak se nepoužívá ještě slovo pan. To možná tak pan kníže, to je to samé, jako pan inženýr, nebo inženýr XY. Člověk se má neustále vzdělávat, když ve škole nedával pozor.

m, [mrknutí jedním okem]

283931

29.1.2013 17:55

RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 283922

Jistě, všechno je vlastně konspirace, že? Taky nám říkali, že umělá sladidla jsou zdravá a přílišné telefonování mobilem NEvyvolává rakovinu mozku... [mrknutí jedním okem]
A co Miroslav Dolejší a jeho ANALÝZA 17.11.1989? Četl jste Jirko-sirko její část II.? Kde se podrobně a zasvěceně psalo o rozbití Československa (za pomoci Havla a jeho kamarily) a o nuceném sjednocování Evropy? Připomínám, že tuto analýzu napsal několikanásobný politický vězeň M.D. zkraje roku 1990 !!!
A co Protokoly SM 1897? Samozřejmě - výmysl, konspirace... Ale když si jeden porovná jejich text a dějiny uplynulých 116ti let od jejich vzniku, tak jejich obsah nějak podezřele -"konspirativně" - souhlasí. Významný český novinář a publicista Jaroslav Slavata (spolupracovník týdenníku Fronta) již ve třicátých letech minulého století o PSM-1897 prohlásil:
Vcelku platí o "Protokolech" totéž, co o jízdním řádu: Nezáleží na tom, kdo jízdní řád napsal, ale na tom, zda vlaky podle něho jezdí.
Samozřejmě, občas se nějaká ta drobná chybička vloudí a některý vlak má oproti "jízdnímu řádu" zpoždění. Třeba se stane, že někdo zatáhne za záchrannou brzdu. To však nemění nic na tom, že zmíněný vlak nakonec do cílové stanice dojede. Vykolejit jej nebo odklonit na jinou trasu je nepoměrně těžší.

283937

3.2.2013 22:27

RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283937

Kedyže ste odvolali Sládka z predsedníctva strany, ktorá nosila jeho meno? 2011 alebo v 2010? Presne ako v protokoloch, podhodili vám vodcu, aby vás mali pod kontrolou a vy ste ho počúvali, aj keď ste mali počet hlasov nula. To bola dlhoročná výdrž. Niektorí sa vytratili po strate koryta, iní sládkovali až to bolo vašim pánom na obtiaž.
ČS nebolo rozbité, maximálne tvoj šovinistický nos bol rozbitý, prečo sa ti nepáči zjednotená federálna Európa, pražská federácia havloboľševická bola predsa nádherná.
Protokoly nie sú určené pre všetkých, pretože nie každý dokáže porozumieť ich zmyslu, neplatí, že všetko beží ako je napísané v príručke, ale príručka stavia na vás, na vašej sebeckosti a nevzdelanosti, hlúposti, domýšľavosti a zlobe, predvída vaše jednanie, protokoly nie sú dôležité, skôr prehľadom gójskej tuposti, ktorí dodnes nepochopili, v akejže knižke sa prvýkrát protokoly objavili. Najprv v novinách, a to kresťanských pravoslávnych. Ste vy pravoslávni? Isteže nie, takže niet o čom súdruhovia. Protokoly sú len súčasťou Butmiho knihy o pripravenosti doby spred 100 rokov na príchod antichrista. Vy omieľate donekonečna protokoly, až je to nanajvýš podozrivé, kto vás tým poveril, ale zároveň ani jediným slovom nespomínate zámer Butmiho, aj Nilusovej knihy, varovať pred antichristom, zachrániť vašu spásu. Vy ste len uchmatli protokoly, ale odmietli ste zmysel ich zverejnenia.

284238

29.1.2013 16:41

Zemanovi stacili hlasy od 15% volicov

herbert 77.?.?.?

Totizto v prvom kole ziskal cca 25% zo 60% z volicov co zodpoveda asi 15% vsetkych volicov.
Druhe kolo je fraska. Tam vacsina hlasovala PROTI kandidatovi, ktoreho nechceli a nie PRE kandidata, ktoreho chceli za prezidenta.

283929

3.2.2013 22:32

RE: Zemanovi stacili hlasy od 15% volicov

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283929

„Voľby“ sú vždy fraškou, pretože víťazí presila a iba málokedy pravda. Tí čo hlasovali proti uchádzačovi ukázali nenávisť, zodpovední „voliči“ hlasovali, len aby zabránili tomu opačnému zvíťaziť.

284239

29.1.2013 17:28

Nedá mi to a po moc louhé době, se musím ozvat

Lev. 71.?.?.?

pane redaktore, ve všem možná máte pravdu, až na to, že "elita", moc dobře !! ví, jak národ český o ní smýšlí. Ale jejich drzost a bezpáteřnost nezná mezí. V podstatě, si mohou vše dovolit, pokud to lišácky odůvodní. Směji se národu do ksichtu. Nemysleme si, že "oni", nemají internet. "Oni" ví snad ještě víc, než jejich ovčané. Maji k tomu veškeré informační - i jiné, prostředky.
No a nyní to hlavní, v dnešní době vládnou jen ! peníze. Proto nezapoměňte, "když peníze hovoří, tak všichni bedlívě naslouchají". Z toho i vyplývá, že se dají všichni koupit ( včetně mě ). [velký smích]

283936

29.1.2013 18:01

Radovat se ze Zemana...?

Theomass 46.?.?.?

Omlouvam se, ze vam mozna zkazim radost, ale neni vsem tem, kdo jasaji nad vysledkem voleb (vcetne vas, pane Stworo?) tak trochu podezrele, ze z vitezstvi MZ jasaji prominentni cesti sioniste typu Visingera? (ten za Zemana dokonce otevrene a aktivne bojuje od zacatku) Zeman mluvi ve prospech Izraele vsude, kudy chodi, chce ho pozvat do NATO a pokud vim, je to jediny cesky politik, ktery o sobe sam otevrene rekl, ze je sionista. Tohle neudelal dokonce ani Havel! Jestli nekomu pripada soucasna ceska zahranicni politika jako hodne pro-izraelska, tak si jen pockejte na to, co z ni brzo udela Zeman...

283939

30.1.2013 13:08

RE: Radovat se ze Zemana...?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 283939

Zeman nesnasi muslimy je jednoznacne pro zniceni Syrie a Iranu. Protokoly mohou byt presne nacasovany na dobu. Protoze se prepokladala tahle krize co jiz probiha je spocitane jak dlouho a jaky majetek a kolik lidi bylo v 89 a jak dlouho muze zapad z toho zit nez bude muset jit dal. Jenze tady uz jde do tuheho.

USA odlozily dluh o 4 mesice, stavi se Patrioty v Turecku.

Doslova odstranily Okamuru. To by jsme asi dali ranu zapadu co do nas sype prachy a my jdeme na vychod.

283995

29.1.2013 19:38

Přehnaný optimismus

brasol 88.?.?.?

v článku stojí:
Pokus měl odpovědět na otázku, zda je kolektivní inteligence odolná vůči masivnímu tlaku propagandy a zda se dokáže rozhodnout ve svůj prospěch, má-li možnost znát argumenty pro a proti. A ukázalo se, že ano. A z toho se raduji.

Což imo není přesné. Jde o to do jaké míry je "kolektivní inteligence" (tenhle výraz se mi tu moc nelíbí, ale nevím čím lepším ho nahradit) odolná vůči propagandě. Rozhodně nejde o vyhranou válku, maximálně bitvu a možná ani to ne.

45% pro Scwarzenberga je kurva hodně a jak efektivní zbraně budou v "dalším kole" je těžké předvídat.

Vítězství? Ano, ale...

283948

29.1.2013 20:16

Havloidé - krásné pojmenování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

přívrženců humanitárního bombarďáka, které by se mělo internacionalizovat. A nejenom to - pravidelně by měl být aktualizován jejich seznam (jak to občas realizuje pan Adam Bartoš) - ať víme, kdo je ochoten za 30 stříbrných prodat vlast.

283953

29.1.2013 21:42

RE: Havloidé - krásné pojmenování

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 283953

tak tak seznamy třídních nepřátel musí být vždy po ruce protože čert žid a "havloid" nikdy nespí [smích]

283961

29.1.2013 20:22

Jak se věci mají,

Hest 82.?.?.?

aneb jiný zdroj informací. Přečtěte si co se opravdu ve světě děje a porovnejte se situací u nás.Stojí to zato,leccos se vám objasní.
Článek je v angličtině, překlad funguje dobře.
Odkaz http://newtomorrow.us/main.html
http://newtomorrow.us/part2.html

283954

29.1.2013 20:26

No pasarán

Frank51 89.?.?.?

je původně heslo Španělské revoluce. Až později je přvzali Francouzi.

283955

29.1.2013 20:30

RE: No pasarán

dub 89.?.?.?

Reakce na 283955

tak to jsem netušil, že francouzská komuna byla až po španělské občanské válce. a že ti francouzští venkovani nezvládajíc zcela ani vlastní jazyk mezi sebou komunikovali španělsky...

je to heslo španělských republikánů v občanské válce proti fašistům.

"Těmito slovy zakončila svůj noční projev v madridském rozhlase dne 19.7.1936 na podporu vlády lidové fronty D. Ibbárruri Gómez."

283957

3.2.2013 22:43

RE: No pasarán

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283957

Dedinčania nezvládali „vlastný“ jazyk, zrejme sa myslí parížština, pretože vo Francúzsku žilo plno nezávislých jazykov, ale nakoniec komunizmus a globalizmus zvíťazil, statočne naučili vidlákov ich vlastný jazyk, a pomalé, vlečúce sa zcentralizovanie jazyka v celom Francúzsku bolo uzavreté.
Prečo by nemohli rozprávať aj po kastílsky, to nesmeli?

284240

29.1.2013 20:30

malá námitka

pietroo 178.?.?.?

Námitka k odvolatelnosti politiků: Jako předseda vlády udělám někoho ministrem. S tím, aby přijal nabídku třeba na dostavbu Temelína pro tu a tu konkrétní firmu. On uzavře ty smlouvy, vše potřebné, výběrové řízení. Bokem za to dostane od té firmy půl miliardy. Pak se to lidé nějak možná přes internet dozví... A politika odvolají. No. A ten je v pohodě, má půl miliardy, to byl ten smysl jeho vstupu do politiky. A lidé si myslí jak jim funguje ta demokracie a jsou šťastní. Chci říct, pouhé odvolání politika je malá sankce. I to lze zneužít jako divadýlko pro lid.
Kdysi Jelcin potřeboval přijmout obrovské půjčky od MMF. Aby si nepošramotil imič, tak udělal předsedou vlády velmi mladého člověka, s tím, že má ty půjčky přijmout. On je přijal, jistě za to dostal hezký podíl, no a Jelcin ho pak odvolal a jako to hodil na něho. Tak se vlk nažral, koza zůstala celá, a lidé si říkali jaký je ten Jelcin super a naprosto všichni zúčastnění byli spokojení. Je nutné vymyslet takový systém, pokud to jde, kde ke zneužití nemůže ani dojít.

283958

29.1.2013 20:46

RE: malá námitka

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 283958

A taky je zajímavé, že pokud jsou mnohá média, noviny, časopisy... v německých rukou, že jsem nezaznamenal žádnou prosudetskou propagandu za 20 let tohoto režimu. Němci vlastněná média nepíší o utrpení sudetských Němců, ale píší o utrpení židů...
A proč mají ředitelé televize osobní vztahy k havloidům a ne k nehavloidům? Jak se někdo stane ředitelem? Kdyby nebyl havloid tak ho vykopnou. Kdo ho vykopne? Proč je vliv havlovců v TV tak totální? Nevěřím, že všichni ti ředitelé to dělají z přesvědčení. Ani nevěřím, že většina novinářů jsou fanatičtí havlovci. Jaký je vliv nevládních amerických klanů typu Soros a tajných služeb na fungování médií v ČR? Na Britských listech kdosi psal, že ta propaganda v posledních dnech měla rukopis "barevné revoluce".

283959

3.2.2013 22:53

RE: malá námitka

Caribische gulden 95.?.?.?

Reakce na 283959

Pretože sa jedná o mýthy. Nemcom je vlastník novín, lebo má občianstvo BRD, mnohí predpokladajú, že ak už vraj je Nemcom, tak je jeho priam povinnosť vyrevúvať kvôli utrpeniu nacistických sudeťákov. Fanatickí akože protinemci by najradšej stavali ostnaté drôty na hraniciach, v dnešnej dobe nemecké mŕtvoly vyťahujú len tí, čo z toho cucajú nejaké obnosy na parazitovaní zo smrti druhých a ešte aj nacisti, ale tí médiá nevlastnia. Protinemci si len potrebujú zdôvodniť pred ich svedomím, že aké bolo blažené zabíjať nemčúrov.

284242

29.1.2013 23:01

Heslo - NEPROJDOU.

Lapsus 90.?.?.?

Heslo "Neprojdou" používala i československá Pohraniční stráž.
Wikipedie se o tom nezmiňuje.

Zdroj: http://pohranicnik.blogspot.cz/

283963

30.1.2013 0:52

Vladimíre děkuji.

Pantoch zbysekpantucek (zavináč) yahoo (tečka) com 93.?.?.?

Milý Vladimíre. Ať si kdo chce co chce říká, ať si mamka slzy utírá, ty to máš v tý hlavě srovnaný tak skvěle, že mi nezbývá, než Ti tímto virtuálně, tedy pomocí internetu zatleskat. Taky nevím jak to dopadne, ale volil jsem Zemana s téměř poraženeckou rukou nad volební urnou. Myslel jsem, že ta neskutečná masírka z tábora PRAVDY a LÁSKY vynese na hrad Šláfnberga. Inu- lid si nedal říct. To je opravdu silná zpráva.
P.S. Vy všichni, kteří budete reagovat na můj příspěvek negativně nezapomeňte, že tak můžete činit jen proto, že ZVĚDAVEC existuje !!!
Zbyšek Pantůček. [chechtot]

283968

30.1.2013 10:30

RE: Vladimíre děkuji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 283968

Zdravíčko pane Zbyšek . Jukněte na odkazy [vyplazený jazyk]

http://www.abscr.cz/data/knihy/C88/34/C88_34_51.jp...

http://www.abscr.cz/data/knihy/C88/42/C88_42_73.jp...

zdroj

http://www.vladimirhucin.cz/?q=node&page=1

283988

30.1.2013 2:29

tak to je fajne ...........

Lev. 71.?.?.?

Přeskoč reklamu a čum .......

http://www.blesk.cz/clanek/video-srandicky/189489/vtipna-parodie-na-duel-zemana-s-knizetem-podivejte-se-imitator-exkluzivne-pro-blesk.html

283975

30.1.2013 2:34

RE: tak to je fajne ...........

Lev. 71.?.?.?

Reakce na 283975

http://www.blesk.cz/clanek/video-srandicky/189489/...

283976

30.1.2013 16:51

ofenzíva sovětofilního Svazáka Nečase?

r.m. 193.?.?.?

Petr Nečas jednal o možnostech vyčlenění několika desítek milionů korun na rozsáhlou kampaň proti levici a prezidentu Zemanovi, zvolenému 2 700 000 obyvateli Česka.
Úkolem je najmout skupinu lidí, která by vypracovala strategický plán, který bude ovlivňovat studenty a vyvolávat protestní demonstrace proti Miloši Zemanovi. ... BIS dostala za úkol najít v minulosti Zemana něco, co se bude hodit jako argument pro svržení prezidenta ještě před přísahou, proto je v historii přísaha nařízena až za nejdelší dobu po měsíci, aby ODS a TOP09 měly čas zpracovat davy fanatiků a zklamaných voličů. Demonstrace mají být doprovázeny aktivní a intenzivní kampaní v médiích o tom, že Zeman směřuje do Moskvy, o hrozbě socialismu a zvýšenému vlivu komunistů. Pozor na akce na vysokých školách. BIS dostala úkol zpracovat cca 100 studentů k tomu, aby aktivně působili v tomto duchu na fakultách.

284009

30.1.2013 21:32

RE: ofenzíva sovětofilního Svazáka Nečase?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 284009

Pokud toto je pravda a MZ by ustál takové období až do své inaugurace, tak by to PN a lidem v BIS strhlo vaz. Prezident je vrchní velitel ozbrojených sil a zároveň je mu podřízena zpravodajská služba. On ji dokonce může úkolovat. Nedovedu si představit, že by si tohle nechal líbit. Osobně si myslím, že by si lidi v BIS pod sebou nepodřezávali větev.

284022

30.1.2013 23:44

Na zváženou

Mat6 178.?.?.?

zde je původní zdroj článku:
http://www.esoterika.cz/horoskopy/horoskop-pro-prezidentskou-volbu-2013-zeman-nebo-schwarzenberg

zde zdroj diskuze:
http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/baudys-volebni-horoskop.html#comment-form

a text z ní:
Anonymní29. ledna 2013 17:33

K čemu je ten článek po funuse. Pláč Baudyše nad rozlítym mlékem už nikdo nemůže slyšet, jeho výklad je teď irelevantní! Ve skutečnosti ale nikdo, jenom já, a pár mých přátel ví, že výsledek voleb - tedy jeho sečítání byl manipulován!!! Vítěz voleb neměl jenom tolik, kolik bylo zveřejněno, ale o dobrých 15-17% procent víc!!! Ty byly přesunuty k Schwarzenbergovi, aby neodešel s katastrofální ostudou 30-35%. Víc nepovím.
Odpovědět

284029

Příspěvků: 97

29.01. 01:04 Andrew Siddur  Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
29.01. 03:34 Kanagaroo  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
29.01. 07:21 MoUdrostrak  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
29.01. 10:17 Dan z Piesku  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 00:07 MoUdrostrak  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 01:48  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
31.01. 10:37 Dan z Piesku  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 01:32 Kangaroo  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 02:03 N.Z.  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 09:03 MoUdrostrak  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 11:57 ludy  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 12:51 Pavel -Čert- Němec  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
01.02. 23:32 hc  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
29.01. 20:08  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
30.01. 14:07  RE: Vpodstatě souhlas, ale není to tak jednoznačné
29.01. 01:17 slak  Držím palce
29.01. 03:18 none  RE: Držím palce
29.01. 01:23 rem  Dejme lidem informace
29.01. 13:04  K tomu vyvolenému "umění":
29.01. 01:58 meloun  Odvolatelnost by mohl být účinný nástroj občanů.
29.01. 02:46 szupack  Bratrstvu se to vymklo
29.01. 03:08 none  P. Altner je opet na scene
29.01. 17:03  RE: P. Altner je opet na scene
29.01. 03:33 ivohr  Nevzdávat - i motyka umí vystřelit.
29.01. 03:36 čěf  Konec nečasu?
29.01. 10:17 janko  RE: Konec nečasu?
29.01. 18:35  RE: Konec nečasu?
29.01. 19:48 slak  V tom vidím otázku
29.01. 23:11  RE: Konec nečasu?
29.01. 11:23 steve  RE: Konec nečasu?
29.01. 03:50 Supman  "Frontoví idioti a fantómová inteligencia"
29.01. 04:55 levita  Já mám dnes problém
29.01. 07:21 slak  Stalo se též
29.01. 16:45  RE: Stalo se též
29.01. 07:53 MoUdrostrak  RE: Já mám dnes problém
29.01. 15:07 smutnyklaun  RE: Já mám dnes problém
30.01. 01:35 levita  RE: Já mám dnes problém
29.01. 06:13 anatol  Pán Stwora
03.02. 21:40 Caribische gulden  RE: Pán Stwora
29.01. 07:17 jacob  Co bude dál?
30.01. 00:28 disident  RE: Co bude dál?
29.01. 08:19 qwe  Já bych ohledně internetu tak nejásal
29.01. 08:26 MoUdrostrak  Pan Editor (i jeho článek) má jednu celkem závažnou chybu...
29.01. 10:52 awue  RE: Pan Editor (i jeho článek) má jednu celkem závažnou chybu...
29.01. 10:12  Jak se to jen mohlo stát?
03.02. 21:58 Caribische gulden  RE: Jak se to jen mohlo stát?
29.01. 10:17 jan26  Optimizmus je krásna vec...
29.01. 11:53 Pavel -Čert- Němec  Ad internet
29.01. 11:53 AD  AD
29.01. 12:06 fist.of.heaven  to přeci není o informacích!
29.01. 12:07 Dunn  No a volby vyhraje KSCM!
30.01. 07:55 anatol  RE: No a volby vyhraje KSCM!
29.01. 13:18 fooggyy  Pane Stwora, máte špatné informace
29.01. 13:23 fooggyy  RE: Pane Stwora, máte špatné informace
29.01. 17:08 Vladimír Stwora  RE: Pane Stwora, máte špatné informace
29.01. 20:28 fooggyy  RE: Pane Stwora, máte špatné informace
30.01. 02:40 Vladimír Stwora  RE: Pane Stwora, máte špatné informace
30.01. 18:21 fooggyy  RE: Pane Stwora, máte špatné informace
29.01. 13:25 Robot Emil  NO PASARAN!
29.01. 13:58 leo69  Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...
29.01. 14:34  RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...
29.01. 16:30 leo69  RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...
29.01. 18:52  RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...
29.01. 20:10 leo69  RE: Pro ty, kteří neustále argumentují řečmi o podpásovkách atp...
29.01. 15:01 L.C.  Optimismus?
29.01. 15:47 leo69  RE: Optimismus?
30.01. 12:47 ludy  RE: Optimismus?
29.01. 18:15 Kysučan  RE: Optimismus?
29.01. 18:29 Kysučan  RE: Optimismus?
29.01. 15:30 Jirka7  Nějak nám ty konspirace nevycházejí
29.01. 16:45 leo69  RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí
29.01. 17:55 ROMAN1  RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí
03.02. 22:27 Caribische gulden  RE: Nějak nám ty konspirace nevycházejí
29.01. 16:41 herbert  Zemanovi stacili hlasy od 15% volicov
03.02. 22:32 Caribische gulden  RE: Zemanovi stacili hlasy od 15% volicov
29.01. 17:28 Lev.  Nedá mi to a po moc louhé době, se musím ozvat
29.01. 18:01 Theomass  Radovat se ze Zemana...?
30.01. 13:08 ludy  RE: Radovat se ze Zemana...?
29.01. 19:38 brasol  Přehnaný optimismus
29.01. 20:16  Havloidé - krásné pojmenování
29.01. 21:42 aristokrat  RE: Havloidé - krásné pojmenování
29.01. 20:22 Hest  Jak se věci mají,
29.01. 20:26 Frank51  No pasarán
29.01. 20:30 dub  RE: No pasarán
03.02. 22:43 Caribische gulden  RE: No pasarán
29.01. 20:30 pietroo  malá námitka
29.01. 20:46 pietroo  RE: malá námitka
03.02. 22:53 Caribische gulden  RE: malá námitka
29.01. 23:01 Lapsus  Heslo - NEPROJDOU.
30.01. 00:52 Pantoch  Vladimíre děkuji.
30.01. 10:30  RE: Vladimíre děkuji.
30.01. 02:29 Lev.  tak to je fajne ...........
30.01. 02:34 Lev.  RE: tak to je fajne ...........
30.01. 12:25 ludy  Anonymous
30.01. 16:51 r.m.  ofenzíva sovětofilního Svazáka Nečase?
30.01. 21:32  RE: ofenzíva sovětofilního Svazáka Nečase?
30.01. 23:44 Mat6  Na zváženou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 837