Diskuze k článku

Nová Bílá hora? Odkládá se!

Příspěvků 60

28.1.2013 4:50

Jak vlastne ziskali Schwarcenbergerowv rodina majetek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Pokud je mi jasne velka vetsina ceske slechty byla popravena po Bile Hore, a Cesky majetek byl dan pratelum Habsburgu , ci lidem co si ho koupili od nich , pravdepodobne s slevou, za to, ze budou v budoucnu podporovat Habsburgy zrejme (proti Cechum) coz se ostatne stalo. Ja je tak zase moc neobvinuji, neb zijeme ve svete, kde moralni kvality jsou vyjimkou.

283779

28.1.2013 7:02

Co bude dál

Jacob 193.?.?.?

Jak pravil kníže, bitvu jsme prohráli, ale válku vedeme dál. Nic neskončilo a s autorem lze jen souhlasit, že jsme možná Bílou Horu pouze oddálili o nějakýh 15 měsíců. Jasně to řekl Kalousek: Prezident může vyjádřit svůj názor v PS nebo na vládě,ale to je tak všechno. Nemáme prezidenta, můžeme mít premiéra!" Je-li dalším krokem umrtvení "Benešových dekretů" mohlo se jednat o vypuštění balónku jak bude reagovat veřejnost. Co mohli ztratit nebo získat při tomto experimentu? Získat mnoho, ztratit nic, na toto téma není ještě obec česká řádně připravena tak jako na církevní restituce. Ještě je stát i národ málo zdecimovaný, ještě se lidé dovedou i přes denodenní starosti sjednotit. Téma Benešových dekretů bylo otevřeno, bude i častým tématem budoucnosti a o Bílou Horu půjde až při dalších volbách do PS. Pokud bude M.Z. nadále vystupovat se svojí známou asertivitou vůči novinářům apod, ztratí cenné body pro levici, které dnes levice má (krajské volby i prezidentské). Ekonomická situace se bude zhoršovat a možné hašteření Zemena s vládou může přihrát cenné body právě TOP09. Nebude vítězství M.Z. vítězstvím Pyrrhovým pro levici?

283781

28.1.2013 12:48

RE: Co bude dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283781

>Jak pravil kníže, bitvu jsme prohráli, ale válku vedeme dál.
>Nic neskončilo a s autorem lze jen souhlasit, že jsme možná
>Bílou Horu pouze oddálili o nějakýh 15 měsíců.
Uz jsem vcera napsal, co napisu ted, poslal jsem to, ale z nejake priciny to neproslo.
Pani Zemanova naznacila, ze ma starost o zdravi sveho manzela. Jsem starsi nez pan Zeman, vim, co nesmim, ale co pan Zeman si neodpousti: hlavne koureni a popijeni. Jsme sice telesne postaveni kazdy jinak, ale v tom veku to neprospiva vic, nez kdy jindy predtim. V souvislosti s vasim vyrokem - bitvu jsme prohráli, ale válku vedeme dál. Nic neskončilo jsem si vybavil i ten vyrok pani Zemanove a nasledne si polozil otazku: Jak by to bylo, kdyby pan Zeman brzy nahle zemrel? Zrejme by byly nove volby. Citim, ze to uz by pravice chytla do rukou jo poradne a usadila by se na nejdulezitejsi kresla na hodne dlouhou dobu dopredu.

283796

28.1.2013 17:26

RE: Co bude dál

Jaco 78.?.?.?

Reakce na 283796

Já bych se více bál o zdravotní stav knížete. Jeho náhlé prohlášení, že je zdráv nebylo jen takové plácnutí. Do dalších parlamentních voleb je dlouhá doba a kníže nebude mládnout. Pokud vezmem Kalouskovo "...... může být kníže premiérem", pak dle mého názoru nemají čas čekat na další regulérní volby do PS. Stav na politické scéně je takový: V.K. se teď na nějakou dobu stáhne z veřejného života, ODS je na kolenou, ČSSD je nevýrazná, VV mají za sebou mediální grilování, KSČM sílí, ale na nějaké větší hop to nevidím. Na vrcholu je teď TOP09 a cítí, že mají podporu. K.S. volilo přes 2 mil. voličů to je ohromná podpora kdo to má z ostatních politických stran - 45%. Teď kdyby padla vláda má TOP09 všechna esa v ruce, ale čím déle bude otálet, tím více bude ztrácet podporu. ODS se může vzpamatovat. VV, ČSSD, Zelení, KDU taky nebudou sedět se založenýma rukama. V.K. se může vrátit do veřejného života a rozehrát další šachvou partii. A v jaké kondici bude kníže za 15 měsíců? Bez knížecí ikony je TOP09 ztracená a ztratí i podporu STAN. Pokud má M.Z. trochu taktiky v hlavě, nebude zbytečně prudit, protože čas pracuje proti pravici i Kalouskovi. Dopady reforem teprve přijdou a už jenom to, že se v příštím roce zvednou odvody z mezd zaměstnancům, lidi pořádně rozlobí, pak stačí jenom ukázat na TOP09 a ODS a lidem to dojde právě před volbami. Kalousek si je toho určitě vědom a dá se očekávat nějaké divadlo, které skonči pádem vlády, třeba na jaře. Pokud, ale tomu ČSSD a M.Z. budou napomáhat, pak se připraví o cenné body u voličů, protože TOPka musí jednat a nemůže ztrácet čas a tím drahocenné voličcstvo.

283825

28.1.2013 15:26

RE: Co bude dál

MQ 86.?.?.?

Reakce na 283781

Co bude dal?
Mam dost velku obavu, ze este len teraz zacne priprava na to prave nefalsovane medialne peklo.
Preco? Zaplo mi pri slovach...nespomeniem si koho, ale zneli priblizne takto "Prepasli sme sancu mat za pana prezidenta Schwarzenberga, nesmieme prepast sancu mat Schwarzenberga za premiera" V tu ranu mi zaplo! Schwarzenberg ako premier dokaze narobit ovela viac skody ako prezident. Takze pani Cesi. Bitku ste vyhrali, ale boj este neskoncil. Prave naopak, este len zacina. A ak sa "medialni magovia" poucia z chyb pri volbe prezidenta, bude to pre vas velmi tazky boj. Drzim Vam palce.

283817

28.1.2013 8:54

Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...

Nepolitik 195.?.?.?

Pan Svěrák a ostatná osvícená cháska zahají protestní hladovku, že volby vyhral M.Zeman.

283785

28.1.2013 14:05

RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 283785

Čéska fójak, tópra fójak...

283806

28.1.2013 16:53

Svěrák a "osvícená" cháska zahájí hladovku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 283785

Tak to by vůbec nebylo špátné. Pokud se k tomu odhodlají, přeji jim úpřimě z celého srdce ať ji dotáhnou až do konce. [smích]

283823

28.1.2013 18:19

RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 283785

Pan SVĚRAČ a jemu podobní bohužel dokázali, že žxxx (fuj, podlehl jsem autocenzuře) jsou rozkladným elementem každého národa. V tomto chtě-nechtě pak jeden musí dát zapravdu jistému politikovi Německa třicátých let, který s tímto tvrzením přišel ve své kontroverzní knize jako první. [zahanbení]

283829

28.1.2013 18:59

RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 283785

..jak uz jsem psal jinde, jen at se do toho pusti a at to vydrzi, dokud nepojdou hlady. [velký smích]

283833

28.1.2013 9:15

Je tu přeci jen možnost a on ji využije

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Přesně jako Klaus bude i přes případné vítězství kleptokracie včele s Kalouskem deptat pravici tvrdošijným pověřováním sestavení vlády nokoli ji, ale levici, byť by volby nevyhrála. A to ještě s ospravedlněním, že mu modus operandi poskytl sám neomylný...

283786

28.1.2013 9:19

Nejste nic,

janmax 213.?.?.?

nezmůžete nic. Všechno řídíme jak chceme, kdykoli si s vámi vytřeme ... To by byl vzkaz Českému národu v případě zvolení Schlafenberga.

283787

28.1.2013 10:17

Pochvala...

-rv- 78.?.?.?

...za komentář ke článku, imho vynikající. Myslím si, pane Stworo, že trochu překračujete vlastní stín. Zvedavec píše o tom, čemu se jinde vyhýbají, ale někdy má tendenci přepadnout do opačného extrému. Pořád je to o dost lepší než mainstream a dobře se to čte, ale jak je vidět člověk může zůstat kritický a současně to nepřepísknout na opačnou stranu.

283790

28.1.2013 13:05

RE: Pochvala, tak

slak 77.?.?.?

Reakce na 283790

Skvělíř, tady mají umělci leda emoční záchvaty šlechetnosti za druhé pro jednotlivce a nikoli celek bez reálných podkladů, skoro jako dramaturgie ve spolčení pro mamona. [oči v sloup]

283797

28.1.2013 13:17

RE: Pochvala...

steve 174.?.?.?

Reakce na 283790

.. rovnez popiracsky souhlasim s dodatkem Editora. Plati zasada - neverit nikomu z nich. Dokud nebudou po honu lezet vsichni v jedne lajne s vetvickou v hube. "Lovu Zdar" [smích]

283799

28.1.2013 12:27

Nebuďte malomyslní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Volby budou brzy, těžko se tahle partička udrží dlouho u moci.
A potom záleží na lidech, jak budou volit. Pokud drtivě zvítězí levice,tak máme možnost nějaké relativní nápravy v reálném čase.
Problém a veliký bude se samotnou EU, kde jsme a ví Bůh, co se bude dít, až se ledy v EU pohnou! Spíše jsem mírný optimista.

283794

28.1.2013 12:46

"Až děti našich dětí..."

Sadko 85.?.?.?

Vážený pane Stworo,

v poslední době se ve Zvědavci objevila, dle mého názoru, řada kvalitních příspěvků, které lze označit za kompetentní. Jak tématicky, tak jazykově. Jedním z nich je právě článek pana Vrby. Včera jsem objevil v komentářích dvacetibodový seznam výhrad proti panu Schwarzembergovi. Nemohou posoudit míru jejich opodstatněnosti, ale skutečnost, že si někdo, tuším pan Saša, dal takovou práci, i jazykově, je pozoruhodná. Jsem přesvědčen, že kvalita žurnalistické práce rozhoduje mnohem více o vlivu, a budoucnosti, publicistického média, než majtelsko-vydavtelský poměr, i když jej nikterak nepodceňuji.

Zato, že jste vytvořil platformu na které je možná alternativní žurnalistická činnost hodná toho jména, a tím také převzal velkou zodpovědnost, Vám náleží plné uznání. Moje výhrady k publikování některých, dle mého názoru, obhroublých a jazykově sotva srozumitelných komentářů, jsem již jednou vjádřil s prosbou, aby pan editor toto omezil. To nevede nikam.

Co se však dotýče Vaší editorské poznámky, nejsem s Vámi zajedno. Snad mi chybí zkušenost a erudice vydavatele, ale já žádné "přehřáté vlastenectví" v článku pana Vrby nenalézám. Spíše střízlivou analýzu dané situace. Kdo je s ní bezezbytku št'asten?

Zmiňujete, že hodláte eventuelně změnit co jste napsal o Husitech. Dovoluji se Vás zeptat, pane Stworo: na jakou jinou sktečně významnou a pro Čechy pozitivní dobu, na jakou tradici, a především na jaký duchovní proud českých dějin, chcete navázat? Na holubičí, rádoby mírotvorný odkaz Eduarda Beneše z doby Mnichova? Husité vedli na území jejich země, Čech, války, které jim byly vnuceny. Spanilé jízdy byly už projevem jisté degenerace revoluce. Tak jako Napoléonovo tažení do Ruska. Ve válkách je jistě velmi mnohé zničeno. Ale jaký duchovní odkaz, jaký příklad, zanechali českému národu Husité a jaký Beneš? Odkud vzešly ztráty těch posledních sedumdesátpěti let? Z Betlémské kaple? Či z Mnichova?

S pozdravem

Sadko

"Kdo bojuje prohraje možná, kdo nebojuje už prohrál."
(Bertold Brecht)

P.S. Titulek pochází z básně Jaroslava Seiferta: "To kalné ráno"

283795

28.1.2013 16:42

RE:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 283795

>Co se však dotýče Vaší editorské poznámky, nejsem s Vámi
>zajedno. Snad mi chybí zkušenost a erudice vydavatele, ale já
>žádné "přehřáté vlastenectví" v článku pana Vrby
>nenalézám. Spíše střízlivou analýzu dané situace. Kdo je
>s ní bezezbytku št'asten?

Víte, ono se s tím hlasitým a proklamovaným vlastenectvím musí opatrně. Jednak abychom nenahrávali nepřátelům a páté koloně, která na to číhá a ráda to bagatelizuje a zesměšňuje, jednak to jsou věci niterné, o kterých se těžko mluví. To jsou věci, které si člověk nosí uvnitř.


>Zmiňujete, že hodláte eventuelně změnit co jste napsal o
>Husitech.

Protože si nejsem jistý, jestli jsem mohl porovnat nejslavnější období našich dějin s volbou jedné či druhé loutky. Byly to důležité volby, o tom žádná, špatný kandidát mohl udělat hodně škod, ale přesto nevím, na kolik nám to pomohlo. Pamatujte na ten nápis na zdi, kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali. Navíc nešlo o hrdinský čin, spíše jen promluvil zdravý rozum. Ale nechám to tam, nebudu nic měnit. [smích]

283821

28.1.2013 20:24

RE: Poděkování

Sadko 85.?.?.?

Reakce na 283821

Děkuji Vám za odpověd' pane Stworo.

283846

28.1.2013 13:13

Mimo téma voleb, ale k věci

Lin 85.?.?.?

Vladimíre, to, co poslední dobou uveřejňujete, mě nadšením nenaplňuje. Začnu od konce - od vaší poznámky.
Bojíte se vlastenectví a omlouváte se za svou poznámku o husitech. Proč? Taky dáte na "řeči" (mimochodem - cílené), že husiti byla jen banda desperátů, za které se můžeme jen stydět? Co víte o jejich významu (dlouhodobému) jak pro národ, tak pro svět (tehdy to byla "jen" Evropa) ? Kdybyste věděl, nemusel byste kajícně "mírnit".
Vlastenectví je o vztahu k rodné zemi a ke kořenům (kultura - zvyky, tradice, činy) rodného národa. Bez kořenů ani plevel neroste - tak nějak je jedno přísloví, které přesně nepamatuju. Je to o uvědomění si něčeho jako "rodová paměť národa" . Takže tam nikdy nemůže dojít k nacionalismu, který je postavený na jiných základech.
Vlastenectví je naopak velmi potřeba. Ale ne takové to "kdo neskáče, není Čech", "kdo nevolí Karla, není Čech", "kdo si neohrne nohavici, není Čech". Je to o poznání vlastní kultury, o historii národa v co nejpravdivějších obrazech - neupravenou, nezkreslenou. Činy našich předků. To tu chybí.
V rodině by těžko kdo na pradědečka "hodil", že byl desperát, lapka a zloděj. Těžko by si kdo nechal líbit, kdyby kdosi o vašem dědečkovi, padlém kdesi u anglického pobřeží nebo na Dukle řekl, že to byl "jen rozhádanej žoldák, kerej ani nevěděl, proč a proti komu bojuje" . Kdekdo si nechává dělat rodokmeny a zvláštní, že z toho vylézají samí poctivci, často s tragickým osudem. Tak kde jsou potom ti ničemové?
Autor nám tady sice použil "Bílou horu", ale jasně neví, o co tam vlastně šlo. Jinak by nemohlo napsat takovou "perlu" o tom, jak tam ti naši předci jen tak stáli a nic nedělali a ani Prahu se bránit nepokusili. Vlastně oni neuměli ani prohrát, natož vést nějakou válku, co?
...šmankote... to fakt bolí.... [oči v sloup]

Pamatujte si, že jako jedinec nemůže mít žádné sebevědomí, pokud necítí vazbu na tradici své rodiny (tj. hlásí se za pokračovatele rodu), tak nemůže být nikdy sebevědomého a hrdého národa, pokud nerozumí (spíš je líný rozumět a vědět) vlastní historii. Vykořenění plodí bezpáteřnost a prodejnost.

283798

28.1.2013 13:37

RE: Mimo téma voleb, ale k věci

steve 174.?.?.?

Reakce na 283798

.. pisi si u Vas "za jedna" a navic mate "hrusticku". Reknete svym rodicum, at me navstivi v kabinetu. Musime projednat Vasi emigraci do bezpeci. Knizeci kolonie muze byt pro Vas nebezpecna ..., chcete-li zustat, zhotovime Vam "henleinkarte" a budete "prezivsi holokaust" - tedy tzv. "nadGertrude" a koserove v richtigu ..
.. za "melouna" budete mit takovy rodokmen, ze Vam i chazarsky zido Cingischan pochazejici z Jeruzalema - bude zavidet. [mrknutí jedním okem]

283802

28.1.2013 14:24

RE: Mimo téma voleb, ale k věci

Lin 85.?.?.?

Reakce na 283802

No jo, meloun... to je v zimě problém. [pláč] Nešlo by to počkat mi do léta? Pak dám klidně i dva. [smích]
A domyslel jste to? Kdopak tu potom bude dělat ty nástěnky, až já emigruju? Máte náhradu? [oči v sloup]

283812

28.1.2013 13:45

RE: Mimo téma voleb, ale k věci

Robi 89.?.?.?

Reakce na 283798

Skvělý komentář! Děkuji. A musím poznamenat ještě jednu nepříjemnou poznámku (kterou nepíšu rád). Všimněte si postojů J. Čulíka a p. Stwory právě k těmto tématům (ale najdete je u mnochých, osudem blízkých). Ta podoba je až neuvěřitelná (právě proto, že se jedná o názorově tak vzdálené individuality). Jestlipak se ta vykořeněnost nějak nepodepisuje i na emigrantech...? Takový Komenský měl svůj vztah k vlasti tak jasný a vyspělý (nebyl nekritický a přitom ji miloval), že to je jiný případ. Nicméně člověk, který se vykoření a svůj vztah k vlasti pak znovu od nuly hledá z ciziny to má zřejmě velmi těžké. Ale život je barevný, takže samozřejmě ta douška o bezpáteřnosti a prodejnosti sem v těchto případech zřejmě nepatří, nicméně poznámka jako celek ano.

283803

28.1.2013 16:46

RE: Mimo téma voleb, ale k věci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 283798

Souhlasím. Já jenom říkám, že se s hlasitým proklamováním vlastenectví musí opatrně. Viz moje poznámka výše.

283822

28.1.2013 23:58

RE: Mimo téma voleb, ale k věci

p. 61.?.?.?

Reakce na 283822

...je jasny ze Benesovy dekrety jsou zakladnim ustanovenim celistvosti naseho naroda a proto neni nahodou ze Schw. chtel na ne zautocit jako prvni a kvuli nim zmenit celou ustavu a tak zacit rozpad statu a naroda !!!. Kdo je to Schw.ktery si dovoluje podvodne menit ustavu statu . Co si mysli ze je spravce Franz ze zamku s rakoskou v ruce ?...mimochodem na webu M.Parenti je skvely/presny/clanek o valce a masakrech NATISTU proti srbum a stoji za preneseni sem....

283857

28.1.2013 13:20

Germánská hysterie

Croix 178.?.?.?

Článek je výstižný a zabývá se hlavně okolnostmi tady v tuzemsku ve vztahu k proběhlé volbě. Zajímavé však je taky to, co se děje v médiích zahraničních, zejména germánských - tam si hysterie, jak se začíná ukazovat, nezadá leckdy s tou tuzemskou. Dobrá otázka prot je - co se všechno mělo stát, kdyby to vyhrál Schwarzenberg? Říká se sice, že prezident ČR nemá příliš velké pravomoci, ale nějaké přece jen má. Počínaje tím, že může na závěr svého působení vyvinit milostí či amnestií své spojence za cokoliv v čem se "smočili" za jeho skupinu, má vliv v zahraniční politice a např. jmenuje soudce ústavního soudu a členy rady ČNB. Je to nenápadné a postupné ovlivňování, ne nic razantního ve smyslu "velkých" pravomocí v prezidentské republice, ale vůbec to není málo. To, že se mělo něco velkého realizovat se Schwarzenbergem v záloze na Hradě, naznačuje podle mě právě sklouznutí germánských médií do stejně trapné hysterie, v jaké se nachází většina českých. Kam najednou mizí ten kultivovaný Západ, náš vzor? Copak tak závažného se nepovedlo a bude se muset přinejmenším odkládat (ano válka trvá a vyhlašována je i za našimi hranicemi..)?

283800

28.1.2013 13:56

Kdo vlastně prohrál?

Croix 178.?.?.?

Když o tom tak přemýšlím, říkám si, kdo vlastně prohrál? Je to taková zvláštní parta. Kalousek a spol., čili možná nejnebezpečnější korupční parta v ekonomických postkomunistických dějinách ČR, Háva jehož centrum.cz spustilo asi nejnepříčetnější dodatečnou protizemanovskou kampaň, pravdoláskaři a kruhy napojené prokazatelně na sudetoněmecký a rakouský lansdmanšaft, přičemž ideálním průsečíkem a tváří pro tento konglomerát se stal Schwarzenberg. Zajímavé, kdo se s kým ocitl v jednom pytli.

A jedna nakonec: Nebylo mi jasné, jak místopředseda vlády, která má naprosto nejnižší podporu obyvatelstva za posledních 20 let, mohl dosáhnout takové podpory u téhož obyvatelstva v prezidentských volbách, byť nakonec většina voličů pro něj naštěstí nehlasovala. To mi bylo opravdu divné. Ale asi je to prosté, po letitém ohlupování médii je - opět říkám naštěstí - velká, ale ne většinová část obyvatelstva, už zbavena kritického a logického uvažování. Oči mi totiž otevřel jistý prodavač v jednom obchodě v Praze, kam občas chodím. Volil "Karla", což lze respektovat (to co se teď děje v médiích je dodatečné zbytečné rozdělování národa a vzchází z ukruhu na straně výše uvedené party, nikoliv od "zemanovců", ale to nic dobrého nepřináší, je prostě po demokratických volbách s daným výsledkem). Na mou poznámku, že volí předsedu strany a člena vlády, která dle průzkumů veřejného mínění je nejvíce všeobecně odmítanou vládou od r. 1993 a je evidentní, že přitom za Schwarzenbergem stojí právě Kalousek, mi s klidem odpověděl: "Já vím, že za ním stojí Kalousek, ale mě nezajímá kdo je za ním v pozadí, já volil Karla." ...

283804

28.1.2013 14:12

Oprava:

Croix 178.?.?.?

Omlouvám se, tam kde spojuji internetový server s Hávou, mělo být "Bakala"!

283808

28.1.2013 14:17

Za druhé.

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Naprosty souhlas. Navic velka cast pravomoci prezidenta podleha kontrasignaci nebo schvaleni parlamentem. At chceme nebo ne, tak kampan uspela v oblbnuti nemale casti obyvatel. A ti dost mozna daji svuj hlas TOP09 v pristich volbach prave kvuli ©Karlovi. Vubec by mi nevadilo, kdyby ©Karel odesel z TOPky a z min. zahranici a na jeho misto nastoupila mene popularni figurka, ktera by jen podtrhla tragikomicnost soucasne vlady a redukovala TOPku na Kalouskovu stranu. A urcite by mi ani nevadilo, kdyby Zeman zustal na Vysocine a do Prahy se uz nevracel. Respektive i jemu by slusny vysledek zvedl sance dostat SPOZ do parlamentu a i kdyz me osobne prijdou spis jako Zemanova sekta, tak CSSD nepochybne potrebuje na "levici" konkurenci jako sul. Horsi nez strana zelenych, veverky nebo jina umele vytvorena strana uz to byt asi nemuze. Ze by cesky volic poslal soucasne parlamentni strany do hajzlu a zvolil realnou alternativu, je utopie...

283811

28.1.2013 14:47

Minulost

Emil Robot 90.?.?.?

Ač ne vše v minulosti proběhlo podle našich představ,událo se to a je potřeba z toho vycházet.Jistě k tomu,co naši předci dělali a udělali,měli "své"důvody.Nikoli našeptané potřebou EU,nebo někoho jiného.Nezpochybňujme jejich činy a nesuďme je za ně příliš příkře.Protože i nás a naše činy jednou bude někdo posuzovat a mám obavu,že už teď se musím stydět za sebe i mnoho ostatních.A nepřipusťme,aby jim někdo "chcal na hroby."Měli bychom se snažit o to,abychom odevzdali našim potomkům zemi min.ve stavu,v jakém byla,když jsme za ni přebírali zodpovědnost.A obávám se,že už toto nebudeme nikdy moci dodržet.S vou vlastní vinou,liknavostí,nedůsledností a podceňováním rizik a spoléháním se na dobrou vůli sousedů!!
Dodnes je v každé české a moravské vísce pomník padlých v 1.sv.válce.Od 17-ti letých kluků,kteří si ještě ani "nevrzli",
až po 60-ti letý dědky,kteří to neměli zapotřebí(tu válku),otce od rodin a hospodáře,kteří se pro "slávu trůnů"pod velením takových degenerátů jako je Šwancendrek museli navzájem zabíjet, a přitom jim doma příbuzní chcípali hlady.Oni věděli proč zbourat mariánský sloup,i když má uměleckou hodnotu.Ta v té chvíli byla velice relativní.
Přímá volba presidenta se plně osvědčila,přestože byla provázena svinstvy,které ji poněkud zpochybňují,jen minimálně.Kdyby totiž volil parlament plný politických kurev,tak v duchu koal.ujednání by šel na hrad ten nevzdělaný trotl s výrazem a mluvou obecního blba von und zu.
Berme si inspiraci z našich dějin a nenechávejme,aby je za nás a místo nás psali cizí agenti a naši místní kejklíři a komedianti a prodejné děvky.
A mějme stále poruce ty pomyslné kosy a cepy,které v určitém okamžiku můžeme okovat a použít na obhajobu svých zájmů,učme se s nimi i dovedně zacházet.A rozviňme tu přímou demokracii,né tu náhražku,která tu zatím spíš zavazí,než prospívá.

283814

28.1.2013 15:10

Nepodceňovat jeho vytrvalost!

haban 89.?.?.?

Setkání šlechtičny se Schwarzenbergem na Hradě

Schwarzenbergova odpověď podle něho byla šokující: „Margueritto, buďte trpělivá. Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí.“

Těžko se dá věřit, že by i tohle byla "volební lež". Protože všechno co dělá, to dokazuje. Zřejmě "dozrála doba".

Pan Kníže jede podle 23 let starého plánu!

A jelo se podle ně už "za Havla", kdy byl jeho "poradcem"!!.
Už tehdy byl de facto "stínovým presidentem"!

Nepodceňujme jeho zvrácenost, vychcanost a vytrvalost!
A jeho kontakty.
[pláč] [naštvaný]

283816

29.1.2013 0:02

RE: Nepodceňovat jeho vytrvalost!

p. 61.?.?.?

Reakce na 283816

..samozrejme neni cas odpocivat 1/ nevime jake sliby porusi Zeman a kolik a co udela ? 2/..svine budou neunavne hledat jine casty jak narod dodelat...!!!Lide bdete!

283858

28.1.2013 16:15

no aj

timur 85.?.?.?

preto sa aj Československo rozpadlo, ale právo na názor hádam šete zostal, alebo už sa znova bojíme? - áno, bojíme sa a preto píšeme sem....

283820

28.1.2013 18:16

Výborný článek i výborná poznámka editora

Zen 88.?.?.?

Ale stejně jsem rád, jak to dopadlo.

283828

28.1.2013 18:20

ústavní soud?!

fist.of.heaven 213.?.?.?

kdyby zvítězil schwarzenberg tak by bylo vše ok. ale že to odložili, tak je ještě možnost volby zrušit...ne že bych to čekal, to už by byla drzost, ale teoreticky to ještě možné je. i když soudci jsou snad klausovo, tak asi ne...

283830

28.1.2013 20:09

RE: ústavní soud?!

lu2006 37.?.?.?

Reakce na 283830

http://www.novinky.cz/domaci/291548-nevladni-organizace-se-chce-obratit-na-soud-kvuli-volbe-prezidenta.html

283842

28.1.2013 19:21

panychida

fohat 194.?.?.?

dnes zemřel Oldřich Kulhánek,autor nejhezčích českých současných bankovek,bohužel krytých DLUHY,nikoliv zlatem,jako za soudruhu... [překvapení]

283836

28.1.2013 19:33

Je ještě jiné řešení

Občan007 89.?.?.?

Budoucnost je v rozhodnutí zda peklo nebo komunismus. Zatím jsme volili mezi tím, zda se peklo bude zametat zleva doprava nebo opačně. A ono na tom v pekle zase tak mnoho nezáleží, jenom se změnou směru zametání tlumí napětí vycházející od nespokojenců. A až "bídníci" jako v tom klasickém románu dojdou k závěru, že je stále někdo jenom oblbuje a to jednou zprava a jednou zleva, tak vezmou kosy a cepy nebo také srpy a kladiva a teprve potom bude "veselo". Že jsou to bláboly. Já to už nezažijí, ale ti dnešní nejvíc manipulovaní a oblbovaní mladí určitě. Lhát dětem se nemá! Až na tu lež přijdou, je se lháři konec.

283838

28.1.2013 19:46

Bohužel probuzení přichází pozdě

Bubeník 94.?.?.?

Většina majetku-kapitálu patří cizině, média ovládá bohatá elita (BAkala a Němci), dluhy všude kam se člověk podívá, nezaměstnanost spíše dál poroste tak, jako daně. Penzijní úspory lidí vytunelované na 100 let dopředu, výdaje státu bude třeba dál škrtat. Téměř nic nám ve státě nepatří. Ani banky ano vodovody.A Nečasova vláda ještě bude rozdávat majetek za hubičku. TAkže pozor na ni! Je třeba začít znovu a od podlahy.Média nám ovšem čistou pravdu nenalejí, ta slouží elitě a knížatům. A ta už prý chystají novu jedinečnou pravici, aby získali díky ODS a TOP nyní ztracenou důvěru. U koryt se však zatím drží jako klíšťata.

283839

28.1.2013 23:24

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 283839

Rozkradená a zadlužená republika, odkázaná na ruskou ropu, cizí montovny a dovoz levného čínského tovaru, to jsou ty pravé české národní zájmy. Hip, hip Zeman!

283855

29.1.2013 0:52

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 283855

Jenom zdvořilý dotaz: Na jakou ropu byste chtěl být odkázán?

283863

29.1.2013 1:36

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 283863

Na zdvořilý dotaz zdvořilá odpověď, Český národní zájem a silácké řeči o Češství a Češích jsou jen řeči pro slabomyslné ovčany, vaše otázka postrádá smysl, páč Čechům brzy nebude patřit v Blbákově nic kromě dluhů, po dvaceti pěti letech úspěšného hraní si na tržní ekonomiku a privatizace stojí na konečné v pomyslném Užhorodě a budou přepřahat. Už se hledá nový dráb...

283870

29.1.2013 3:30

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283863

>Jenom zdvořilý dotaz: Na jakou ropu byste chtěl být
>odkázán?
Souhlasim s dotazem a dodavam: Na tu ropu jsou odkazani i Nemci.

283876

29.1.2013 4:05

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283839

>Většina majetku-kapitálu patří cizině, média ovládá
>bohatá elita (BAkala a Němci), dluhy všude kam se člověk
>podívá, nezaměstnanost spíše dál poroste tak, jako daně.
>Penzijní úspory lidí vytunelované na 100 let dopředu,
>výdaje státu bude třeba dál škrtat. Téměř nic nám ve
>státě nepatří. Ani banky ano vodovody.A Nečasova vláda
>ještě bude rozdávat majetek za hubičku. TAkže pozor na ni!
>Je třeba začít znovu a od podlahy.Média nám ovšem čistou
>pravdu nenalejí, ta slouží elitě a knížatům. A ta už prý
>chystají novu jedinečnou pravici, aby získali díky ODS a TOP
>nyní ztracenou důvěru. U koryt se však zatím drží jako
>klíšťata.
Nic neprichazi pozde. Navod pro Cesko:
Soud překvapil. Britové a Nizozemci peníze z Islandu nedostanou
http://ekonomika.idnes.cz/soud-se-zastal-islandu-v...
Nenechat se obalamutit a potom je zapotrebi vyuzit toho, co je davu nabizeno: Prijit k volbam. Ze je mozne docilit sveho, ukazaly prezidentske volby.

283881

29.1.2013 9:38

RE: Bohužel probuzení přichází pozdě

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 283881

Nuž Islanďania svojimi protestmi prinútili 2 po sebe idúce podať demisiu a vypísať predčasné parlamentné voľby, kde zvolili prechodnú vládu a parlament ktorý má/mal okrem iného aj schváliť novú ústavu, ktorú spíšu/spísali ľudia.

U nás vlády nepodajú demisiu ani keby bolo na "václaváku" 200 000 ľudí (na to sú príliš bezočiví), preto hovorím že tento cirkus skončí dosť krvavým pokusom o prevrat možno aj lynčom nejakého papaláša.

Vy ste povedali A, ja B.

283892

28.1.2013 19:51

Profilace Zvědavce téměř dokonána aneb jde to správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Když už nic, tak alespoň k úplné profilaci tohoto serveru byly poslední volby dobré.
Ještě pár takových článků a jste jasní na 100%.

Což je moc dobře. [mrknutí jedním okem]

283840

28.1.2013 20:31

letiště

Klaboch 85.?.?.?

Letiště Václava Havla snad vymyslel Fero Fenič.

283847

28.1.2013 22:19

K článku

Aeternitas 89.?.?.?

To je článek jak před listopadem 89, tolika odporu ke šlechtici, že je cizák a krade majetky. Přitom v EU již není cizinců, všichni mají stejnohodnotné rovnocené evropské občanství od dob Maastrichtské smlouvy a od Lisabonské smlouvy i prezidenta EU nyní belgické národnosti, kterého si zvolili prezidenti členských států či premiéři vlád. V ČR volil evropského prezidenta premiér Jan Fischer. Evropská komise říká, že hranice mezi státy jsou jizvy dějin a berlínská zeď byla ostuda dějin. Během probíhajících demokratických procesů v ČR mají obce v příhraničí rozvíjet dobré vztahy se sousedním státem formou spolupráce dle přijaté Madridské úmluvy Rady Evropy. Evropská komise usiluje o hlubší integraci celého kontinentu pod svou správu, nebude již rozdílu mezi mezi národnostmi, země budou rozděleny na menší regiony s místní samosprávou, nebude národních parlamentů, vlád či prezidentů, následní evroobčané budou chodit k volbám jen k výběru kandidátů do Evropského parlamentu a do místního zastupitelstva dle dlouhodobě připravované Evropské charty regionálních samospráv.

283851

29.1.2013 9:27

RE: K článku

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 283851

No otec Schwarzenberga a strýko Havla kolaborovali s nacistami (jeden mal pracovný tábor Letech a ten druhý udal gestapu spoluvlastníka štúdia len aby bol jediným vlastníkom) a z toho dôvodu ich majetky boli zabavené na základe Benešových dekrétov o zradcoch a kolaborantov z roku 1945.
Takže Havel a "knieža" skorumpovali súd (knieža sa k tomu aj verejne priznal) aby získali späť svoje majetky nezákonne ergo kradli.

Čo sa týka EU a jej inštitúcií tí sa stali samoúčelnejšími ako ÚV KSČ a ostatné podobné orgány vo východnom bloku (a to je veľké slovo, lebo tí aspoň starali o to aby veci ako tak fungovali), podjebujú ľudí nezmyselnými nariadeniami typu zakrivením uhoriek a banánov, guľatosťou paradajok, nemožnosťou predať kosti na žrádlo pre zvieratá atď.

Čo sa týka volieb do parlamentu EU, tam sa dostávajú len politické mŕtvoly ktoré nerozhodujú prakticky o ničom, lebo EU úradník vydá nariadenie ktoré sa ťažko odvolajú.
Keď naozaj chcú presunúť právomoci na nižšie územné celky tak treba na to zrušiť 80% EU byrokracia a ostrúhať jeho právomoci, inak tu bude kocúrkovo, nehovoriac o tom že zbaviť sa byrokracie je takmer nemožné, lebo byrokracia má v sebe zakorenené bujnenie.

283891

28.1.2013 23:19

Jenže pane autore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Jenže pane autore, změní se něco k lepšímu? Nezmění. V Blbákově se bude dál vesele krást, tunelovat a privatizovat jako to bylo doposud, víte? Osoba sionisty Zemana to bude zaštiťovat českovlasteneckými bonmoty a kecy o investicích, které prohloubí státní zadlužení.Rozklad českého státu bude pokračovat, děláte si zbytečné iluze, Husiti byli taky jen parta náboženských fanatiků, kteří se pak povraždili mezi sebou, když už neměli kde krást.

283854

28.1.2013 23:31

Potácející se a padající Zeman, který neustále šátrá po cigaretách,

Mejla 86.?.?.?

je volbou, která nás vrhla zpět do 70. let husákovské éry. Zeman se chodí pravidelně hlásit do vily u ruské ambasády a jeho vazby na internacionální ultralevici jsou více než zřejmé. Ale nakonec, mohlo to dopadnout i hůře s Fischerem, Dlouhým atd.

283856

29.1.2013 16:41

Hrad českých králů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Prezidentská volba ukázala, jak ohromně silný je blok kolaborantů v naší zemi a jak velké mají sebevědomí, když si usmysleli tu tak bídně česky mluvící a zcela na zahraniční zájmy orientovanou osobu, považující poválečný odsud sudeťáků za zločin a československého prezidenta Beneše za prakticky zločince, posadit přímo na Hrad českých králů.

Hrad českých králů.

Konečně něco zcela jasně srozumitelného. My lid, či plebejci s trochou historického rozhledu to chápeme jako symbol feudalizmu. Na hradě sedí v bezpečí a pohodlí feudál, tyjící z různých berní. Českého je na tom akorát to, že odírá Čechy. My (někteří) víme z historie, že jde v důsledku sňatkového kšeftování o mnohonásobné cizáky s možná českým základem naředěným podle homeopatických receptur. Sám K.S. podle D. Kroupy: On a jeho rod je spjat s českým národem jako málokdo. Vždyť má v krvi Přemyslovce. 
Zajímavé čtení s odkazem na historické prameny by mohlo náhled na české krále ještě lépe nasvítit:

Skutečně silná národnostní menšina vznikla až v průběhu 13. století s nástupem přemyslovské zakládací politiky. Ve snaze urychlit zakládání měst podle západoevropského vzoru zvali čeští králové v čele s Přemyslem Otakarem II. německé osadníky, kteří se významně zasloužili o rychlý rozvoj v hornictví a městské ekonomiky. Dokonce nezřídka docházelo k odsunu domácího obyvatelstva do jiných míst, aby mohli uvolnit prostor pro nově příchozí. Vyjadřuje se k tomu například pokračovatel Kosmovy Kroniky České:

"Léta Páně 1257 Přemysl počátkem jara vyhnal Čechy z pražského podhradí a usadil tam cizince."

Situaci dále dokresluje zápis kronikáře Neplacha:

"Král Přemysl zemi Loketskou, Trutnovskou a Kladskou odevzdal Němcům, odstrčiv své."

  Převážnou část nových obyvatel tvořili příchozí německé národnosti a většina měst se stala jazykově cizími enklávami v českém prostředí, třebaže probíhala zároveň kolonizace venkova Čechy z okolních krajů. Zároveň však do nově budovaných měst přecházel i hojný počet domácích Čechů včetně řemeslníků s vidinou nově vzniklých pracovních příležitostí.

Tu Bílou horu možno opět přivolat, stačí si myslet, že Češi mohou vše, bez ohledu na sílu a moc kolem nás. No mohli by vše, ale musí mít "sílu" zabezpečit "vlastní cestu". Tak jako ve středověku špatně odhadli potřebné výdaje a organizaci na uhájení vlastní svobody, tak i dnes zdejší štěkálkové s lehkostí sobě vlastní míní, že za všechno mohou Němčíci. Nemohou, je to velmi nezodpovědná interpretace historie, bez správného poučení se, a jak zde bývá často zdůrazňováno, vede to k opakování historie. 

283930

29.1.2013 17:11

Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Za svůj život se bezpochyby mnohokrát setkal s představiteli sudeťáků, s nimiž si pravděpodobně iprohodil nějakou tu poznámku o tom, jací jsou ti Češi zlotřilci a taky komunisti.
Tohle je asi vytrženo z úvodu do teorie pravděpodobnosti, je to vskutku cenná a neobyčejná informace.

>Prezidentská volba ukázala, jak ohromně silný je blok kolaborantů v naší zemi a jak velké mají sebevědomí, když si usmysleli tu tak bídně česky mluvící a zcela na zahraniční zájmy orientovanou osobu, považující poválečný odsud sudeťáků za zločin a československého prezidenta Beneše za prakticky zločince, posadit přímo na Hrad českých králů.

Ještě jsem chápal, že možná chce restituovat i to co nejde, ale být zcela na zahraniční zájmy orientovanou osobou. Ta formulace je na cenu A.B.Bartoše!

283935

29.1.2013 21:46

RE: Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 283935

ABB je sice bolševický katolický blábolil který podle mého názoru záměrně přilévá olej do ohně protože když se češi budou hádat tak budou snadnějším soustem
ale tvoje ukřivděnost mě taky překvapuje měl bys být víc nad věcí KS prohrál protože měl prohrát se soudy bych počkal na další tahy v této partii

283962

30.1.2013 3:08

RE: Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 283962

Možná to vypadá na ukřivděnost, ale není tomu tak. Zatím jsem ale nepřijal stanovisko: čím hůře, tím lépe, proto se snažím kritizovat zdejší bezobsažné vlastenčení.
Prohru KS vidím jako chybu jeho volebního týmu, popsal jsem to pod jiným článkem. Napadlo mne taky, že tak velkou chybu mohli udělat i schválně. KS by totiž byl lepší varianta, "obnažil" by v Topce Kalouska, přešel by na funkci s menším vlastním dosahem, navíc by spojoval opozici(levici)...
Ale máte pravdu, že tohle jsou titěrnosti, ovšem pokud připustíme rezignaci v maličkostech, budeme pak moci jen bezmocně následně komentovat minulost.
A tady si stejně budeme nuceni dát pauzu, zdejší flástenci zapomínají na kasičku.

283978

30.1.2013 6:55

Pane redaktore, nejsme naivní, nečekáme na Godota...

Michael 109.?.?.?

Víme že president nemá žádné pravomoci. A proto jim , my křupani, burani a lůza z venkova ještě o parlamentních volbách zbolíme KSČM, ať si štrejchnou!

283979

30.1.2013 9:18

ano

Ela 89.?.?.?

straší mě věta KS po volbách : sejdeme se v lepších časech....
on ví velmi dobře,co řekl a proč

283984

30.1.2013 9:40

RE: ano

slak 77.?.?.?

Reakce na 283984

To zní jako když počkají až bulici vytvoří nějaké hodnoty a potom veleorganizovaně jako jeden lapka po tom skočí.(trojkolkově) I když možná mají nějakou podloudnou variantu jak ovládnout společnost bez předstírané demokratůry. No co, jestli se cítí jako chlapec s čírem na placce tak tu představu může mít a asi je to jejich styl, když jim nemusí nic obšírně vysvětlovat. [překvapení] [bliji]

283985

30.1.2013 13:57

Trocha povolebního uvolnění

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

VOMEZ = volič menšího zla,
(aneb jak jsem volil hlavu státu)

Politický „primitiv“ když vypije spoustu piv,
nemusí se školit, hned ví koho volit.
Skoro každý z kandidátů chce se dostat k lizu,
vzpomněl jsem si na pohádku o bodavém hmyzu.
Na výběr mám ve finále Miloška či Káju,
jelikož jsem pivo nepil, volím včelku Máju.
Jak v životě tak při volbách, je to špatně zas,
včelka Mája po sčítání měla jen můj hlas.
Vážila si holka zlatá mojí dobré vůle,
za to budu prvním trubcem v její novém úle.


PS: Zatím je úl pojízdný, což nebývá po mém,
často stával před Kremlem ,teď před Bílým domem .
Ještě dlouho bude chybět doba Jana Nerudy,
pokud budem podporovat gaunery a pobudy.



Ahoj Nafťák

283998

12.2.2013 14:44

... k poznámce editora

Mates31 83.?.?.?

Nepodléhejme zdání, že prezident České repupliky má minimální moc. Nový prezident bude muset doplnit počet ústavních soudců. On je jmenuje. A co dělá ústavní soud? Posuzuje ústavnost zákonů, čili Zeman bude mít touto cestou možnost rušit, či posvětit již vydané zákony... To je skutečná moc!

284722

Příspěvků: 60

28.01. 04:50  Jak vlastne ziskali Schwarcenbergerowv rodina majetek
28.01. 07:02 Jacob  Co bude dál
28.01. 12:48  RE: Co bude dál
28.01. 17:26 Jaco  RE: Co bude dál
28.01. 15:26 MQ  RE: Co bude dál
28.01. 08:54 Nepolitik  Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...
28.01. 14:05  RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...
28.01. 16:53  Svěrák a "osvícená" cháska zahájí hladovku?
28.01. 18:19 ROMAN1  RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...
28.01. 18:59 AlA777  RE: Osobnosti už prohlašují, že Zeman není jejich prezidentem...
28.01. 09:15  Je tu přeci jen možnost a on ji využije
28.01. 09:19 janmax  Nejste nic,
28.01. 10:17 -rv-  Pochvala...
28.01. 13:05 slak  RE: Pochvala, tak
28.01. 13:17 steve  RE: Pochvala...
28.01. 12:27  Nebuďte malomyslní
28.01. 12:46 Sadko  "Až děti našich dětí..."
28.01. 16:42 Vladimír Stwora  RE:
28.01. 20:24 Sadko  RE: Poděkování
28.01. 13:13 Lin  Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 13:37 steve  RE: Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 14:24 Lin  RE: Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 13:45 Robi  RE: Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 16:46 Vladimír Stwora  RE: Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 23:58 p.  RE: Mimo téma voleb, ale k věci
28.01. 13:20 Croix  Germánská hysterie
28.01. 13:56 Croix  Kdo vlastně prohrál?
28.01. 14:12 Croix  Oprava:
28.01. 14:17 Pavel -Čert- Němec  Za druhé.
28.01. 14:47 Emil Robot  Minulost
28.01. 15:10 haban  Nepodceňovat jeho vytrvalost!
29.01. 00:02 p.  RE: Nepodceňovat jeho vytrvalost!
28.01. 16:15 timur  no aj
28.01. 18:16 Zen  Výborný článek i výborná poznámka editora
28.01. 18:20 fist.of.heaven  ústavní soud?!
28.01. 20:09 lu2006  RE: ústavní soud?!
28.01. 19:21 fohat  panychida
28.01. 19:33 Občan007  Je ještě jiné řešení
28.01. 19:46 Bubeník  Bohužel probuzení přichází pozdě
28.01. 23:24  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
29.01. 00:52 Anonym  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
29.01. 01:36  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
29.01. 03:30  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
29.01. 04:05  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
29.01. 09:38 Oracle  RE: Bohužel probuzení přichází pozdě
28.01. 19:51  Profilace Zvědavce téměř dokonána aneb jde to správným směrem
28.01. 20:31 Klaboch  letiště
28.01. 22:19 Aeternitas  K článku
29.01. 09:27 Oracle  RE: K článku
28.01. 23:19  Jenže pane autore
28.01. 23:31 Mejla  Potácející se a padající Zeman, který neustále šátrá po cigaretách,
29.01. 16:41  Hrad českých králů
29.01. 17:11  Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!
29.01. 21:46 aristokrat  RE: Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!
30.01. 03:08  RE: Prosím zřídit cenu A.B.Bartoše!
30.01. 06:55 Michael  Pane redaktore, nejsme naivní, nečekáme na Godota...
30.01. 09:18 Ela  ano
30.01. 09:40 slak  RE: ano
30.01. 13:57 NAFTAK  Trocha povolebního uvolnění
12.02. 14:44 Mates31  ... k poznámce editora

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 211