Diskuze k článku

A nemají Němci pravdu?

Příspěvků 78

19.1.2013 1:17

Příliš přísný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Němci také nemají pravdu,protože když se dnes bude bavit mladý Němec s Čechem,tak se budou bavit anglicky,zrovna tak jako s mladým Rusem a ve Švédsku došli už u některých dětí tak daleko,že jim nechce mládež mluvit švédsky a baví se mezi sebou anglicky,řečí písniček a filmů,které mají rádi!Angličtina se stala mezinárodním esperantem a plní úlohu středověké latiny.
Jazykové "odnárodnění" je na jednu stranu trochu smutné,ale zároveň velmi pohodlné,protože se člověk všude domluví.
Takže s tím "národním" fenoménem bych dnes už v Evropě a po světě zacházel jako se šafránem.Jinak v článku souhlasím se vší
kritikou ekonomického stavu země a všech zlodějen,o kterých ani nevíme.
Jiná záležitost je ekonomické harakiri, které Západ páchá už řadu let a pod praporem globalizace začíná docházet k těžkým destrukcím nejenom národních ekonomik,ale i evropského prostoru, kterého jsme již nedílnou součástí,ačkoliv nemáme euro a to můžeme být jenom rádi.
Moc krásně o tom hovoří Petr Robejšek v Českém rozhlase / vůbec se divím, že byl pořad puštěn - hovoří zde o ekonomickém zániku současné EU, její měny eura a také uvádí pečlivě všechny důvody!/
http://www.rozhlas.cz/praha/jaktovidi/_zprava/jak-... Je možné číst i slyšet.
A právě zde je znova uvedena nezastupitelná role národních států a ekonomik,které nelze nahnat do globalizovaného světa,který přestává fungovat!
Nemám o český fenomén obavy,jenom jde o přechodnou dobu.
Národ není vymezen majetkem, nebo mocí. Je dobře si vzpomenout na naše národní obrození a zatím nemám obavy.
Jednoho blbého prezidenta přečkáme,a je jedno,kdo z těch dvouch kašpárků to bude.Celá staletí jsme byli vždy dvoujazykově zavedeni,zde se mluvilo česky a německy a nikomu to jako "národně" nevadilo!Nezapoměňte, že národ je vlastně výplod až 19. století, do té doby to byl "Čech", ale mluvil německy,ale byl náš a hájil české politické zájmy! Nebyl cizák,Bavor nebo Sas,nebo šišlavý a slizký Šláfenberk,který podporuje ekonomické mordování českého státu!
V každém případě by se mělo o náš národní jazyk lépe pečovat, máme rozsáhlou literaturu,kterou nám může celý svět závidět-
Babička a Švejk je přeložen snad do všech jazyků.
Poslední dobou na světovém literárním poli se zaskvěl Milan Kundera,který ale také svá poslední díla píše francouzsky a potom do češtiny překládá! To je také zajímavý národní fenomén!
Myslím,že o pojmu národ bychom zde mohli dlouho polemizovat,ale nás jako Čechy už nikdo z našeho českého "nočníčku" ve střední Evropě nevyžene.Zase už tady máme mnoho tisíc Vietnamců,kteří hovoří krásně česky,jsou vzděláni v naší kultuře,vietnamsky už se skoro nedomluví a zde se zeptám: Jsou to Češi, nebo kdo je to?
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

282759

19.1.2013 12:30

RE: Příliš přísný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 282759

>Němci také nemají pravdu,protože když se dnes bude bavit
>mladý Němec s Čechem,tak se budou bavit anglicky,zrovna tak
>jako s mladým Rusem a ve Švédsku došli už u některých
>dětí tak daleko,že jim nechce mládež mluvit švédsky a
>baví se mezi sebou anglicky,řečí písniček a filmů,které
>mají rádi!Angličtina se stala mezinárodním esperantem a
>plní úlohu středověké latiny.
Maly doplnek, sice nedulezity, ale potvrzujici to, co pisete. V nekterych skolach kanadske provincie Quebec je vyukovym jazykem francouzstina, ale o prestavkach se studenti bavi povetsinou anglicky. Mnozi se vytky a kdovijaka opatreni, i z nejvyssich mist, a obrat zadny.

282781

19.1.2013 23:29

RE: Příliš přísný článek

mike77 89.?.?.?

Reakce na 282759

No, s těmi jazyky souhlasím. Několikrát jsem byl před mnoha mnoha lety v rámci VŠ na brigádách po celé Evropě, a kdekoliv se dalo domluvit - bylo JEN anglicky. Jak němec, rakušák, švéd, japonec, brazilec, ind či rus....JEN angličtina.
Ale mám takový "příjemný" dojem, že velice začnu oprašovat ruštinu nejen ze základky...protože se to v příštích letech bude asi hodit..... [cool]

282820

23.1.2013 11:19

RE: Příliš přísný článek

standa33 86.?.?.?

Reakce na 282820

ale slovo vlastenec se stále používá, na př. ve fotbale nebo hokeji. Jinak je to extrémista nebo nacionalista.

283223

19.1.2013 1:19

Stát plní funkci ohradníku, a kníže by zopakoval ať kůň chlastá sám, možná

slak 77.?.?.?

Tak je to real, kdysi jsem zaslechl že vláda peněz je ta nejhorší možná. Skutečně to tak tedy bude, tedy s tím že jde o jednosměrný provoz od lidí k nenažrancům, kteří úžasně přesvědčivě tvrdí že mají dost a nemusí krást, případně pokud mají rozhodovací pravomoce tak si přidají aby nebyli zkorumpovatelní. Patrně mají na mysli nemafiánské metody. Poslanci nám předvedli jak soucítí s lidmi(zde souhlasím že je zde torzo národa či spíš vzpomínka na jeho historii) a předvedli svou vůli když si přidali 5-10 tisíc asi na zvýšené DPH, kterým chtějí financovat 2.nepovinný pilíř důchodové reformy, který je zjevnou malou domů správcům fondu.(budou čerpat v 72-4?!) Dokonce mne napadla myšlenka pokud tu jsou pětinové platy a vše o 20% dražší než v okolí, jesli nám to vlastně nedělá ta hlasovací mašinka trojkolky, pak by bylo příčinou asi těch stojedna paňáců kteří neberou ohled na 10 milionů,jasně že je to složitější ale určitě zas né o moc. Skutečně zde není povědomí pospolitosti a společenství, které chce směřovat byť k nedostižnému ideálu je to bohužel o živočiších kteří jsou zmítáni pudy bez patřičné nástavby jakéhokoliv smyslu směrování k pohodovějšímu a harmoničnějšímu a to je velice fuj. [oči v sloup]

282760

19.1.2013 2:14

Češi jsou póvl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

bylo mínění, které o Češích mělo německy mluvící obyvatelstvo za Rakouska-Uherska a také mnozí etničtí Češi sami o sobě, což vedlo k tomu, že se dokonce styděli mluvit česky na veřejnosti. To vím od svých prarodičů, pamětníků.

Proto si každý z nás v duchu odpovězme, jestli se cítíme, každý z nás, osobně, být póvlem, a od naší vnitřní odpovědi se odvíjí všechno ostatní - podle toho jednejme.

Po roce 1989 jsme mohli slyšet propagandu, že jsme především Evropané, že v dnešním, globalizovaném světě na národnostech prakticky nezáleží, že je jedno, jakým mateřským jazykem kdo mluví. Ono to zní hezky a dalo by se s tím i souhlasit, kdyby i velké národy a etnika jela férově podle těchto zásad. Ale pak jsme mohli vidět vyprovokovanou válku v Jugoslávii, bombardování Srbska, odtržení Kosova a celkové ponížení a zbídačení Srbského národa. V vše zájmu evropské jednoty a demokracie. Viděli jsme i rozpad Československa, nasměrování Ukrajiny proti Rusku a obklíčení Ruska raketovými základnami. Německu jsme se již stihli omluvit za příkoří, kterého jsme se na Němcích dopustili, snad by se ještě měli omluvit obyvatelé Lidic a Ležáků, ale to, že nejsou mezi živými, je možná omlouvá... Už dnes můžeme slyšet, že Benešovy dekrety neplatí a za pár dní si zvolíme prezidentem člověka, jeho polovina rodiny má fašistickou minulost. Srbové měli pravdu, že jednou přijdeme na řadu i my, a už je to tu. Slyšíme, jak zvoní hrana a víme, že zvoní nám...

Možná, že přežijeme, protože jsme už přežili 300 let německé nadvlády za Rakouska, ale záleží především na nás, jak sami sebe vidíme a vnímáme my, kteří jsme si této situace vědomi. Ta blbá většina, která si za pár dní možná zvolí knížete Schwarzenberga svým prezidentem, se za jiné mocenské a mediální konstelace přidá někam jinam. Klidně by volili Hitlera, Stalina, nebo PolPota a Pinocheta. Karel Gott by jim i zazpíval, Menzel by o tom natočil oslavný film. Na nich nezáleží. Klidně potopí republiku, národ můžou uvrhnout do nového otroctví. Ale to jestli samotný národ přežije, nezáleží na nich. Záleží to jen a jen na nás, vědomých si sebe sama, jestli si myslíme, že český národ přežít má. Jestli to chceme. Na toto se ptejme, o tom přemýšlejme. Má přežít národ, nebo si poradíme nějak sami, jen jako jednotlivci? Má pokračovat Český národní projekt, nebo na něj zapomeneme?

A kromě toho, je tu ještě Slovanský projekt, projekt slovanské vzájemnosti, o něm se také mluvilo kdysi, před mnoha a mnoha lety v českém národním obrození a který se do jisté míry realizoval ve slovanských státních útvarech - Československu, Jugoslávii a Sovětském svazu (o důvodech jejich rozpadu se dá různě spekulovat). Jde i o to, jak sami sebe vnímáme ve vztahu k celému slovanskému etniku.

282763

20.1.2013 10:32

RE: Češi jsou póvl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 282763

100% souhlas, krásně napsáno a vyjádřeno. Jak v článku, tak v tomhle komentáři!

282845

19.1.2013 7:46

Doplnění

Petr Středa 217.?.?.?

Já bych jen rád doplnil k rusům ve Varech. Oni tam historicky jezdí více než 100 let, utratili opravdu nemalé částky na rekonstrukci Varů, pamatuji si kolonádu před plyšem - nesrovnatelný rozdíl proti dnešku. A každý, kdo se ve Varech pohybuje ví, že drtivá většina obchodů se zlatem a šperky nepatří rusům, nýbrž albáncům, černohorcům, makedoncům, zkrátka Balkán. Ale srba tam nenajdete ani jednoho. Tím se chci jen zastat rusů. Očerňování rusů je posledních pár let - hlavně od doby, kdy Putin vyfakoval všechny ty zloděje do pryč - velmi módní.

282768

19.1.2013 9:31

Doplnění

Kukačka 109.?.?.?

Reakce na 282768

...ještě tam v KV zůstaly v českých v plném provozu rekreační střediska komunistické policie-VB, příslušníků Státní Bezpečnosti a Českolovenské Lidové Armády, následně po dohovorech s Adamcem a Čalfou-Slovákem, bleskově přejmenované. A stále jsou v plném provozu, ono rozdělení Československa a prodejní akce Česka, to si žádá průběžnou rehabilitaci a rekreaci jejich "kapitánů".

282769

19.1.2013 17:51

RE: Doplnění

dub 89.?.?.?

Reakce na 282768

no ona převážná většina těch "rusů" nemá s rusama moc společného.
přestože, jako např. chodorkovskij, mohou mít i rusky znějící jména...

282799

20.1.2013 12:42

RE: Doplnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 282799

přesně tak, většina těch rusů navštěvuje synagogy

282854

21.1.2013 20:32

RE: Doplnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 282854

a z žido-masmédií stále povyk o "rusácích" v KV

283016

21.1.2013 22:19

RE: Doplnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 283016

skoda, ze se dnes stale nadava na Rusko a malokdo si uvedomi, ze sovetske Rusko bylo v rukach zidu - ti vrazdili a ti jsou zodpovedni za miliony umucenych a zavrazdenych po celem Rusku a ve vsech statech pod ruskym vlivem. Cele komunisticke hnuti byla jejich prace - Putin zidy vyhodil a proto jsou vsichni proti nemu. V CR pretrvava nenavist proti Rusku z r. 68, ale to vse byla prace zidu - ne ruskeho naroda. Rusky narod je daleko zdravejsi nezli cesky.

283028

22.1.2013 0:20

RE: Doplnění

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 282854

To samé v Mariánských Lázních. Potkáváme tam celé houfy rusky mluvících, ať jsou to návštěvníci nebo už usazení podnikateĺé, ale ruská je u nich jenom ta ruština.

283043

19.1.2013 10:43

Vyzva pre Moravakov!

Markdon 86.?.?.?

Ked sa tak pozeram na to sialenstvo, ktore u vas nastalo s prezidentskymi kandidatmi, odporucam Moravakom co najskor sa odtrhnut od Ceska.
Tym budu moct zrusit tie nenormalne cirkevne restitucie a nastolit si ovela rozumnejsiu vladu.
Moravaci mi boli vzdy blizky a som si isty, ze by sa vo svete nestratili.
Je to usilovny, sikovny, vzdelany a hlavne vesely narod.
Utekajte z toho buduceho pekla co najskor, kym este nie je neskoro!
Drzim vam v tom palce.

Kdyz se krade, spim!
Kdyz se krade, sem vozralej!

Tu rozumna volba naozaj neexistuje.
Cesi boli vzdy sikovni a trochu aj vychcany, ale toto posrali!

Zamerne sa nevyjadrujem k nasmu SK "el prezidente"
To je tiez kapitola sama o seba a na samostatny trapno-zabavny clanok. [bliji]

PS:
Moj nick a mailova adresa je VRAJ zaregistrovana.
Ale to nie je pravda!
Mam sa prihlasit alebo pouzit iny mail a nick.
Tak tymto prosim admina o "odregistrovanie"!

282775

19.1.2013 17:07

RE: Vyzva pre Moravakov!

Peter Krumpál 46.?.?.?

Reakce na 282775

Čaba neblázni. [vyplazený jazyk]

282798

19.1.2013 18:44

RE: Vyzva pre Moravakov!

Kris 194.?.?.?

Reakce na 282775

100% souhlas.
Jsem ze Slezska, z té malé části bývalého Dolního Slezska, které po rozpadu Rakouska-Uherska připadla k Československu.Po prvním kole voleb jsem poprvé litovala, že naše Těšínsko nezůstalo součástí Polska. Pak bych se nemusela stydět zato, k jakému národu patřím.
Odtržení Moravy a Slezska a jejich přisloučení ke Slovensku je ale nejlepší možnost. Slováci jsou dobrý národ, ještě nezapomněl úplně na své slovanské kořeny.
A Češi, možná, nemohou zato, jak se chovají. Je možná mezi nimi mnohem méně etnických rusů, než se uvádí v literatuře o podílů etnických rusů u jednotlivých národů Evropy podle DNA tzv. haploskupiny ( objev USA )a o to více je jich na Moravě.
Ať se tedy Češi přisloučí k normanům a bude konečně pokoj.

282802

19.1.2013 19:27

RE: Vyzva pre Moravakov!

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 282802

Volební výsledky z MS kraje:
1. místo - Zeman, 28,77%
2. místo - Dienstbier, 18,86%
3. místo - Fischer, 17,83%
4. místo - Schwarzenberg, 14,78%

Taky jsem o tom takto přemýšlela, když jsem to viděla.

282806

21.1.2013 11:01

RE: Vyzva pre Moravakov!

Michael 90.?.?.?

Reakce na 282806

Volební výsledky Ústecký kraj:
1. místo - Zeman, 25,41%
2. místo - Fischer, 20,16%
3. místo - Dienstbier, 17,81%
4. místo - Schwarzenberg, 17,57%

BRNO:
1. místo - Schwarzenber, 32,34%
2. místo - Zeman, 22,58

Tak přemýšlejte víc...

Michael, Teplice, Ústecký kraj

282955

19.1.2013 22:16

RE: Vyzva pre Moravakov!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 282802

>Jsem ze Slezska, z té malé části bývalého Dolního
>Slezska, které po rozpadu Rakouska-Uherska připadla k
>Československu.Po prvním kole voleb jsem poprvé litovala, že
>naše Těšínsko nezůstalo součástí Polska. Pak bych se
>nemusela stydět zato, k jakému národu patřím.

>Odtržení Moravy a Slezska a jejich přisloučení ke
>Slovensku je ale nejlepší možnost. Slováci jsou dobrý
>národ, ještě nezapomněl úplně na své slovanské kořeny.
A jak by to bylo po "prislouceni" ke Slovensku s materskym jazykem Moravanu a Slezanu? Myslite, ze v tom pripade silnejsi Slovensko by vzdy strpelo, aby ti dva caparti si mluvili cesky? Ja osobne tomu neverim.

282817

19.1.2013 23:21

RE: Vyzva pre Moravakov!

Unexist 62.?.?.?

Reakce na 282817

Odpoviem za seba, ako to vidim ja. Ak by sa Morava a Sliezsko pripojili ku Slovensku, v ziadnom pripade by som ani len neuvazoval nad tym, aby boli nuteni hovorit po Slovensky (ostatne to same by som ocakaval aj v pripade vice versa od Moravy a Sliezska). Domnievam sa, ze by kludne oba jazyky mohli byt uradne. Ved Slovencina aj Cestina su krasne a bohate jazyky. Rozhodne bohatsie ako nejaka primitivna anglictina, ktorou sa ani zdaleka vyjadrit to, co slovanskymi jazykmi. Schvalne by som chcel vediet, aky ekvivalent slovneho spojenia gulatucke jablcko, resp. kulatoucke jablicko by bolo v anglicku.

Ak by bolo nejake referendum o pripojeni Moravy a Sliezska ku Slovensku, hned by som ho podporil.

282819

20.1.2013 5:56

Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

Coollomboss 2.?.?.?

Reakce na 282819

Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů velké Moravy/českého kráteru, než-li o dalším odtrhávaní a vytváření pseudostátů. To co nám politici udělali v roce 1993 bylo pod taktovkou mocipánů, vyšších než je Mečiar nebo Klaus. A občan Československa - obyvatel Slezska, Moravy, Slovenska ani Čech byť to nechtěl, nemohl to ovlivnit. Vcelku je jedno kdo to "zařídil". Důležité je, že nás to dost vnitřně rozhodilo a mezinárodně oslabilo. Ostatně výsledky nejenom samotného rozdělení, ale i také kuponové privatizace, NATO a EURohurá akce, vidíte dnes a denně kolem sebe. Pokles na duchu, národní hrdosti, vymyté mozky konzumem, zničení potravinové samostatnosti, zlikvidování hospodářské, zdravotní a sociální prosperity, nárůst extrémismu, zavedení multikulty "náboženství" atd. atd., jen bych opakoval co se tu probírá snad denně. O úrovni politické kultury se už vůbec nezmiňuji.

Pojďme nejdříve nezvolit Karla a ukázat mocipánům, že jsme jestě úplně nezpitoměli a vlna nám na zádech nezačala růst. Pak si za čas, až oběma táborům vychladnou hlavy, podáme Zemana, a další mafiány a grázly. A zkusíme udělat něco pro naše budoucí generace, s nami všemi, dohromady. Už jenom díky místním nebo všelidovým referendům, máme v rukách a srdcích nástroj, jak s tím vším, pozitivním, můžeme začít. Začít můžeme třeba malinkým krůčkem s heslem "nebát se a nekrást!"

282831

20.1.2013 12:23

RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

BBv 89.?.?.?

Reakce na 282831

Obávám se, že tak minimálně 40 procent vší současné české vládní verbeže pochází z Moravy, počínaje dříve soudruhem Topolánkem a nyní soudruhem Nečasem. Pokud bychom také dělali statistiku například slovenek jako manželek významných českých politiků a podnikatelů, a opačně, zjistíme, že čechy nejsou obsazeny jenom moraváky, ale hlavně slováky. / a to odshora až dolů - Klaus,..... Paroubek.../. Zkuste udělat někdo pro zajímavost i opačnou statistiku. Co přichází z Východu, nedobré jest...

282851

20.1.2013 15:54

RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

BBv 89.?.?.?

Reakce na 282851

Děkuji autorovi blogu za uveřejnění, a jen bych dodal, že fenomén typu "český politik" /muž/ již asi neexistuje, a česká a nejenom česká politika je spíše řízena z peřin politikovy ložnice. Vsadím se s kýmkoli, že kdyby třeba neexistovala soudružka Lýdia Klausová, tak by dnes profesor Klaus někde počítal použité plechovky od barvy jako kdysi v Prognosťáku, a hučel rozčileně o svačinách nadávky na socializmus nad papírem s buřtem, chlebem a hořčicí.

282867

20.1.2013 16:49

RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 282851

Máš to nějak zeměpisně popletené. Ze západu nás zabral za podpory neslovanské části Evropy Hitler, z východu za podpory slovanské části Evropy nás osvobodil Stalin. Co zde nezničila při ústupu Němců východní fronta, to dokonaly nálety "spojenců" ze západu. Komunistický internacionalizmus kupodivu ctil národní tradice i státní hranice, kapitalistický individualizmus je toho pravý opakem a jak národní tradice, tak státní hranice, boří... Jenže holt uctívači konzumu, který na rozdíl od kultury uctívačů ducha jednou zajde na úbytě, ti to nikdy nepochopí. Mají IQ jen na dluh a hrozí jim ho odebrat exekuce. [vyplazený jazyk]

282869

20.1.2013 20:24

RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

Milankuzma 86.?.?.?

Reakce na 282851

To ja sa zas obavam toho, ze profesionalny klamari a zavadzaci zamerne odvadzaju pozornost od mojho povodneho prispevku. Nikde som nepisal o zlucovani, ale o odtrhnuti a co najrychlejsom odchode z buduceho pekla. V Europe je zopar takych malych statnych utvarov. Su samostatne a uspesne. Bez pindania kleru, Bruselu a zahranicim linkovanych politikov. Drzte sa prosim temy....ak to zvladnete. Horove scenare si ponechajte az po vysledkoch volieb a zacati platenia cirkevnych restitucii. Uprimnu sustrast vam a vasim buducim pokoleniam. Stredovek sa vracia.

282893

20.1.2013 23:41

RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 282893

Děkuji, s tím že v podstatě nikdy neskončil.Respektive,možno náhoda a aj váš Fico hledal společné korene, kteří tady volové tržní, nikdy kromě profitu na servaných nenajdou. Ještě jinak, rozdělují majetky, rec ne. Bijí nás nenažraní a dostanou možnost debili, máme zo života co? Real jste zástava, aby tady lidé mohli doufat v lepší a a rozdělení byl špatný úmysl sráčů nenažranejch kapitalistickejch, protože u nich citovka nefunguje akorát zmar s tím že vychovaj na nenažranost? Beru každé slovo s tím, že jsme mohli spolu vytřít parchantům zlejm,hloupejm spolu jako bratři prostě zrak. vau dodre vďaka

282905

20.1.2013 17:58

RE: Vyzva pre Moravakov!

hank 91.?.?.?

Reakce na 282819

[smích]

Tak Kopaničáři a Horňáci to mají vyřešené už dávno, tam podle nářečí nepoznáte, jestli jste ještě na Moravě nebo už na Slovensku...

282876

20.1.2013 15:25

RE: Vyzva pre Moravakov!

Amanita 88.?.?.?

Reakce na 282802

Je jedno, zda Čech, Moravan či Slezan, všici jsme genetickou směskou všeho možného, je to dáno geograficky a historicky. Spojuje nás místo, kde žijeme, totiž v zemi, která má dlouhou historii. Obyvatelé Zemí koruny české mají být na co hrdí. Zapomínají na to!
Je mi smutno z těch, co vykřikují, jak se stydí za národ, ke kterému patří. Pokud bude neustále dokola omíláno, jak jsme nemožní, dementní, slabošští a tak dále, budeme takoví!
Jsem hrdá na to, že patřím k národu ( nebo chcete-li národům ), který obývá ( které obývají ) ten kousek země uprostřed Evropy!

282863

20.1.2013 1:34

RE: Vyzva pre Moravakov!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282775

Pokud by se tím dalo něco zachránit z naší Slovanské svébytnosti, byl bych pro. Pokud by se "česká" půlka České republiky mermomocí rozhodla, že spáchá sebevraždu tím, že se vrhne do německé náruče, všechno mi připadá lepší, i kdyby se tu mělo úředně mluvit jen rusky...

Jenom si myslím, že povědomí "Moraváků" a "Slezanů" o své národní identitě je ještě mnohem menší, tak o řád či o dva, než v "české" půlce státu. Možná je to temperamentem, možná i tím, že lokální patriotismus a moravské nebo slezské národní povědomí bylo potlačováno vždy, za každého režimu. Samozřejmě to byla obrovská chyba, protože nic nepomáhá lásce k vlasti víc než vztah k místu, kde člověk žije a kde se narodil. Na Moravě to lidem bránilo se identifikovat se státem, ale zabedněncům v centru tahle jednoduchá pravda vždycky unikala (schválně jsem to centrum nepojmenoval, abych neprovokoval vzájemné antipatie a další rozdělení). To oddělení by mělo smysl, jedině pokud by Čechy byly zcela ztracené a taky není vůbec jisté, jestli by Slovensko o Moravu a Slezsko stálo. Jaké národnostní problémy by to oživilo v novém soustátí? A co na to Brusel, který Slovensko poslouchá snad ještě více hujersky, než současné Česko? Nezapomeňme i na divide et impera - zda bychom tím jen nenapomohli vnějšímu nepřátelskému zájmu. Je tu příliš mnoho komplikovaných otázek.

Moravané neměli svůj stát mnoho set let, od rozpadu Velké Moravy, za tu dobu se stali velmi klidným - nevím, jak to správně pojmenovat - národem, kmenem, skupinou, etnikem, kteří cítí svou sounáležitost s územím, kterému se říká Morava, sice niterně, ale velmi jemně, a znovu a znovu, jako už mnohokrát, toto svoje cítění raději obětují, než by někomu - jedno zda Čechům nebo Slovákům - podrazili nohy. Nějaké institucionální vyjádření této sounáležitosti se svým územím budou mít asi teprve tehdy, až ty dva okolní národy nebo kmeny zmoudří, nebudou si myslet, že je to něco proti nim a budou to přát i nám. A to je běh na dalších pár set let [smích].

282823

19.1.2013 11:07

Sázka na modlu Havla nevyšla

Bubeník 94.?.?.?

Autor má věsměs pravdu, ale zapomíná, že 80-90% veřejnosti se k Havlovi a jeho vládám div ne modlila. Nikdo nesměl kecnout pochybnost jinak byl nazván komunistou. Na Ministerstvech to bylo stejn. Všude vládli Klausové, Kožení, Kočárníkové, Dlouzí atd. K tomu pak řádila masa tzv.novinářů "pravičáků", kteří cenzurovali vše, co zpochybňovalo tzv.reformu-prodej majetku "státu" za netržní ceny nebo tzv.přímé prodeje předem určenému zájemci-investorovi. Proč ne, když třeba deník MF byl redaktůrky ukraden, aby jej pak mohli za miliony zpeněžit do ciziny. Tak dopadl všechen tisk. Rozhlas i TV byli rovněž obsazeny tzv.pravičáky-havlovci a klausovci, kteří dbali názorové jednotě. Dnes, kdy je už i slepému jasné, že vše byla gauneřina či diletantismus a chamtivost či vděčnost Německu, se hledají důvody a výmluvy. Vždyť Jakešovci dnes v porovnání s havlovci vypadají jako lidumilové a lepší hospodáři než "slavné OF, ODS atd.

282776

20.1.2013 23:47

RE: Sázka na modlu Havla nevyšla

p. 61.?.?.?

Reakce na 282776

..pritom Havluv postoj ke komunistum byl motivovan pouze tim ze chtel rodinny majetek zpet za kazdou cenu i cenu kradeze a proti zakonum a tak president a prvni muz ve state byl take jeden z prvnich zlodeju a podvodniku a ted bude mit jeho jmeno na letisti a sochy a vsechno mozne na pamatku na kleptomana a..., zrovna tak Schwarzenberg , taky "antikomunista"/co to vynese/ aby si mohl nakrast v Cesku majetek...a vsichni politici od 89 jednali jako nepratele statu, naroda a ceskych lidi...bez vyjimky...spojene s bezohlednym drancovanim .....republiky.

282906

19.1.2013 11:38

Myslím si,

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

že jedna z věcí, která nás asi deptá nejvíc, je stav naší mladé generace, našich pokračovatelů a nástupců. O nějakém vlastenectví či národní soudržnosti nic nevědí, jsou to ně neznámé pojmy. A už vůbec je nezajímá práce (manuální především), získávání vědomostí a dovedností, neumí česky a anglicky také ne. Ještě tak Internet, Facebook, tráva, perník a jiné fenomény naší doby. Proto se také nechají snadno zmanipulovat, podobně jako většina naší prodejné kulturní scény.

282778

19.1.2013 15:52

RE: Myslím si,

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 282778

Intelektualne smrt soucasne spolecnosti je strasne prokleti naroda. Publikujte Slezske pisne od Bezruce, aby mladi videli kam jdou.

282792

19.1.2013 21:10

"... jedna z věcí, která nás asi deptá nejvíc, je stav naší mladé generace..."

Yoker 109.?.?.?

Reakce na 282778

Mě nedeptá. Teď už platí to, co říkala Julie Winstonovi:

"Mně na příštích generacích NEZÁLEŽÍ, miláčku."

282813

19.1.2013 12:16

„Rusové" v Karlových Varech jsou většinou „Rusové“ zvláštního ražení -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

– s obřízkem v kalhotách. Taková byla v KV traďyce už po invazi Chazarů z východu za tatička Mesiárika-Redlicha. První republika byla šťavnatá židovská pastvina, nebýt Protektorátu, na státní bankrot se nemuselo čekat až do dnešní opět šťavnaté doby.

282779

19.1.2013 13:38

Pan kníže nám tvrdí, jaký má soucit s chudými lidmi...

Bruno Mars 80.?.?.?

Pan kníže Kchárl Schwarzenberg nám tvrdí jaký má soucit s chudými lidmi.....

Nejenže je prvním místopředsedou současné neoblíbené Kalouskovy a Nečasovy vlády, která dlouhodobě a systematicky okrádá a zadlužuje obyčejné občany naší země, a bohatým jde naopak na ruku, ale ještě nám pan kníže takto pokrytecky a drze lže do očí.

Jak takovýto knížecí soucit vypadá v reálu, krásně ukazuje film „Polévka pro chudé děti“, natočený podle povídky Jaroslava Haška.

Doporučuji shlédnout celé a poslat všem mladým mamlasům, kteří volí pana knížete (tj. všem SchwarzenbergJugend).

Celý film je ke shlédnutí zde:

http://www.videoworldonline.eu/video/73d3Vh2z6aE/haskovy-povidky-ze-star...

Pokud budeme zapomínat na svoji historii, bude se opakovat stále znovu, a znovu a znovu…….

282787

19.1.2013 13:50

Ja si dovolím poznámku:

Gašpo 90.?.?.?

Článok pekný a výstižný. Dal som jedničku. [smích]
Ničmenej vždy ma mrazí to odvolávanie na národnú hrdosť, na morálku atd. Niečo na tom síce je, ale po pragmatickej stránke je príčina marazmu ďaleko prízemnejšia. Píšem to už možno po desiaty krát, ale urobím to zas:
Viete, podstata ľudstva sa tisícročia moc nezmenila a ani nezmení. Každá spoločnosť má menšie percento ľudí slušných a poctivých, ktorí sa takto budú chovať za každých okolností. Má rovnako menšie percento hajzlíkov, ktorí budú páchať zlo tiež za každých okolností. A vačšinu spoločnosti tvoria ľudia, ktorí sa prisposobia podmienkam. Tj. ak je spoločnosť nastavená tak, že je výhodné žiť poctivo, budú žiť poctivo. Ak bude výhodné kradnúť, budú kradnúť.
Toto platí aj pre Nemcov, Čechov, Slovákov atd. atd. Čo z toho vyplýva? Na podobu spoločnosti má zásadný vplyv nastavenie systému.
Čo sa u nás stalo?
Po sametovej boli pre politiku nastavené neskutočne benevolentné pravidlá, žiadna zodpovednosť, žiadne odborné kritériá, naivne a "pravdoláskarsky" sa domnievali, že do politiky sa pohrnú len odborne zdatní slušňáci s vysokým morálnym kreditom. Lenže do takéhoto "eldoráda" sa samozrejme nasáčkovali tí najvačší hajzlíci a ešte si systém začali prisposobovať svojim potrebám. Veľký kus "práce" k tomu urobilo aj ich odborné diletanstvo. Taký človek nebude hájiť záujmy občanov, ale len záujmy svojej peňaženky. Vytvorili sa celé klientelistické mafie na vykrádanie štátu, samotná existencia politických strán na tom stojí a padá. Partaje si logicky do svojich čelných pozícií generujú zlodejov, alebo ich kone, pretože oni sú schopní naplniť stranícke kasy. Ako sa teda chová "prisposobivá vačšina" ? Samozrejme že analogicky. Využíva deravý právny systém, sposob "oblbni a okradni" sa stal bežným pracovným postupom. Slušný človek je za naprostého idiota.
Neplatí teda, že politika je odrazom úrovne spoločnosti. Je to presne naopak.
Prečo sú na tom napríklad Nemci podstatne lepšie? Nemajú politikov tiež žiadnych géniov, ale funguje tam právo, funguje jeho vymahateľnosť. Politické prostredie nie je pre hajzlov ani zďaleka tak prítažlivé ako u nás. Majú teda v politike ľudí, ktorí robia svoju prácu. Tá spočíva v chránení záujmov štátu, tj. národných záujmov. Volič je tam na tom podobne ako u nás. Voľbami toho moc nezmení, ale má tú obrovskú výhodu, že nech volí ako chce, nech siahne vpravo, či vľavo, nikdy nevyberie také svine, z akých volíme my u nás. [pláč]

282789

19.1.2013 18:43

prosím takto -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a teraz mi odpovedzte - a sám editor - ktorý zmazal môj príspevok o čekom národe a to v spojirosti so slovákmi, že si nerozumieme, nemáme sa radi, vaša štátnosť je nám u .... a čím ďalej tým viac sa odcudzujeme, áno, naučili sme sa počas samostného - vraj - fašistického - štátu samostatnosti, a keby nie Beneša, určite by sme sa neboli po druhej svetovej s vami dokopy, nebolo prečo, a aj diktát Prahy cez boľševikov šiel na Slovensko priamo, odcudziť, ponížiť, poslať znova do role druhého, a tak ste sa sami zabitím Dubčeka dostali do role sluhov kam vlastne patríte, kedy zbúrate Hradčany, neviem, ale proroctvo akejsi Ľudmily vás neminie...

282801

19.1.2013 18:49

RE: prosím takto -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 282801

a vyprosím si porovnávať politikov zo Slovenska s českými, takých podrazákov u nás nemáme, o Bugárovi všetci vedia a jeho magyarska židovská klika je držaná od válova - a aj preto a napriek všetkým sa Fico drží - a otáča koleso iným smerom než idú češi - a aj preto sa rozídeme,

282803

19.1.2013 21:24

RE: prosím takto -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 282803

Jsem na Slovensku skoro pořád, mám tady v BB přítelkyni s Slováky mám rád, ale myslím příteli, že ti tvé "hejslováctví" brání vidět svou vlastní zem racionálně. Jedete téměř stejným SMERom jako my, Fico vás zadlužil až po střechu (stačí se podívat na čísla NBS) během svého prvního období. Kdyby nebylo vzbniku čSR, tak nejspíš dneska hútoríte po maďarsky, museli jsme vás naučit státní správě, vychovat vám učitele a vybudovat drotársko/murársko/bačovskému národu prumysl.

282815

20.1.2013 6:15

RE: prosím takto -

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 282815

Velmi rad bych poukazal na ta hrozna zadluzeni takrka vsech zemi. Ziji v Queenslandu v nelvetsim statu Australie s populaci 4 500 000 lidi za poslednich 18 let nas socialisticka vlada zadluzila sednete si 85 000 000 000 tisic millionu dolaru. australsky dollar je vyssi nez Americky dollar Mota se Vam hlava? Myslite ze to budeme nekdy v blizkem ci dlouhodobem budoucnu splatit, nehorazny nesmysl.Diky Bohu USA, Britanie, Nemecko, Svedsko, Kanada, Novy Zealand a prevazna vetsina dalsich zemi jsou natom naprosto stejne. jaka je z toho vychodisko? Rozhodne existuje a jsem do hloubi duse presvedcen ze zakonite prijde to nemuze skoncit jinak. Podivejte se nesmirne pozorne na ty kteri tuto zlodejnu kontroluji a praktikuji. To je zacatek dusledneho konce. Zakonite se dostavi.Nestane se tak poprve v historii lidstva.

282832

20.1.2013 6:40

RE: prosím takto -

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282815

K 281815.
Vy jste typický příklad českého povýšeného pravičáka. Vydáváte se za znalce Slovenska, ale nevíte nic.
Věčně se honosit, co všechno jsme tam v minulosti udělali, jaký to má smysl?
Samozřejmě, že Slováci v rámci možností jdou jinam. Hospodářství jim roste, stát, přes rozkrádačky a destrukce pravicových vlád stále ještě funguje atd.
Mají sice štěstí, že mají Fica, ale taky měli rozum, že si ho zvolili...
Na rozdíl od nás, těch chytrých Čechů, kteří si zvolili Kalouska s Nečasem a teď k tomu přidají trautenberka.
Ono to "hejslováctví! je rozhodně mnohem rozumnější a přirozenější, než to české hejpravičácství a hejplivání na vlastní dějiny.

282836

20.1.2013 12:02

RE: prosím takto -

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 282801

Nevím, jestli fašistický stát je něco, na co můžete být pyšní (co třeba slavný film Obchod na korze). Nebýt Čechů, jste možná dodnes národ drotárů a murárů. Sice nebylo všechno ideální, ale pomohli jste opravdu hodně. Nebo jste se měli spojit s Maďary?

282849

19.1.2013 19:10

Proč to?

ediva 77.?.?.?

Sleduji už nějakou dobu tyto debaty, ale začíná mě štvát to poraženectví a sypání popela na hlavu. Uvažujte o tom, že by bylo lepší sypat něco jiného na jiné hlavy Podívejte se třeba na blog Tomia Okamury
zde.

282805

19.1.2013 20:09

Z cizího blogu

lucifuge 95.?.?.?

Z blogu P. Kohouta
http://www.novaustava.cz/clanky/je-to-v-lidech

Od dětství jsem nesnášel typickou výmluvu reálného socialismu: „je to v lidech“. Nesnáším ji dodnes.
 
Výmluva na „lidi“ je argumentem hlupáků a slabochů. Je v oblibě u měkkýšů a jiných studenokrevných živočichů, kteří se za všech režimů snažili plout s proudem.
Ve skutečnosti je chování lidí určeno nastavením systému. Lidé reagují na podněty. Pokud podněty stimulují k podplácení a plýtvání, pak se bude podplácet a krást. Pokud politický systém umožňuje vyhandlovat si místo na kandidátní listině za protislužbu, bude se tak dít. Pokud systém vede ke schvalování nekvalitních zákonů s přílepky, budou vznikat legislativní paskvily.
 
Lidé se chovají, jak jim systém dovoluje. Východní Němci onehdy vyráběli trabanty a wartburgy. Jejich západní bratranci dělali mercedesy, bavoráky, audiny nebo přinejhorším volkswageny. Důvod? Odlišný politický a ekonomický systém. Totéž platí pro severní a jižní Koreu. Anebo pro velmi odlišný hospodářský vývoj v Chile a v Argentině, jejichž populace má stejné genetické, kulturní a jazykové kořeny. Mohli bychom pozorovat obrovský rozdíl mezi Finskem a etnicky blízkým Estonskem, které bylo ovládáno Sovětským svazem. Tchaj-wan je stále několikanásobně bohatší na obyvatele než Čínská lidová republika. A to nejsou všechny příklady.

Kategoricky odmítám rasistickou tezi, že „my Češi jsme podřadný národ, který si neumí vládnout a potřebuje nad sebou pevnou ruku“. Kdo tvrdí toto, nechť důsledně používá první osobu čísla jednotného: „Já jsem podřadný člověk, který si neumí vládnout“, a tak dále. Prosím. Každý má právo myslet si o sobě, co uzná za vhodné, ale ať přitom nepomlouvá své krajany.

Nevěřte travičům, kteří svádějí všechno na „lidi“. Je třeba změnit systém.

282809

19.1.2013 20:38

RE: Z cizího blogu

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 282809

A kdopak změní ten systém? Zase jiný systém, když z toho chcete vyloučil lidi, aby to nebylo v lidech?

282811

19.1.2013 21:17

Panove jste DEGENEROVANI BLBCI

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 282809

Jestli nechapete o co jde tak jste skutecne degenrovani blbci a bavite se pocitech menecenosti jako nejake slepice. Jak to funguje na priklade Nemecka. Nemecka zivotni filosofie: ja mam vic penez v kapse , ja jsem lepsi nezli ty. Jak vychodni Nemecko a Zapadni soutezilo: Vychodni Nemecko nebylo schopno vyrabet lepe jen smesne Trabanty , neb jejich maly trh nebyl schopen prinest vice penez na nakup surovin a stroju vyroby a distribuce. Technicky okopirovat Renaulty by nebyl problem pro ne. A Zapadni Nemci vyravbeli Mercedesy a byli hrdi jak jsou chytri a uspeni a nechapali, ze jsou pouze manipulovani lidmi co drzi kontrolu ve svych rukou a psychologicky jim masiruji mozky hypnoticky "jsi uspesnuy, jsi uspesny , jsi uspesny ", neb jim dali svetovy trh a penize dali penize zakaznikum do kapsy a psychologicky je zpracovali reklamou aby si to koupili. Co mne prekvapovalo, ze jsme byli schpni vyrabet relativne slusna daleko lepsi auta ve stejnych podminkach jako Vychodni Nemci. Dneska Nemecko jde nahoru a Anglie stagnuje , neb Nemecko dostava zakazky z Ciny ne Anglie , a tim Nemecko jde nahoru, neb se ma stat asi zakldnim blokem spojene Evropy, coz je opet sen NOVEHO SVETOVEHO radu , a tak takove zeme jako Cechy byli vykradeny aby se museli integrovat do Nemecka a jini budou nasledovat. Jestli nechapete plan na tuto integraci po tak dlouhe dobe a bavite se o pocitech degenerovanosti pak jste skutecne blbci, neb jste po tak dlouhe dobe nepochopili o co jde, Ja nerikam , ze Novy Svetovy rad je dobry nebo spatny, ja mam ten pocit ze cesta jak se tam dostat nemusi byt prilis prijemna. Pochopitelne Nemcum chybi pocit pro zivotni realitu jak se to v dejinach mnohokrate ukazalo kdyz stastne a nadsene masirovali do valek se nechat pozbijet a tak necekam od nich nic noveho , je dosti nemozne menit svou psychologii, a Nemci se budou citit opet superior. A tak nenech te se nikym manipulovat neb vse je jen plan , ekonomicke nastroje psychicke nastroje a media.

282814

20.1.2013 6:27

RE: Z cizího blogu

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282809

K 28209.
Je to těžké, já zas nesnáším obrat "je třeba". Kdo udělá to je třeba? Zase jen lidi, kdo změní systém, zase jen lidi...
Takže jsme zase u těch lidí zpátky, je to asi skutečně v nich. Dokud nebudou chtít, ten systém se nezmění. [smích]

282833

20.1.2013 9:29

RE: Z cizího blogu

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 282833

http://www.novaustava.cz/clanky/poznejte-sveho-nep...

Nepřítelem je systém - přičemž slovem „systém“ není míněna demokracie, nýbrž konstrukčně vadný politický mechanismus, který umožňuje uvolnit to nejhorší z lidí, kteří v politice působí. Mechanismus, který má korupci zabudovanou uvnitř. Mechanismus, který vede k plýtvání a tím vlastně i k automatickému zvyšování daní.
 
Špatný systém je založen na špatně napsané ústavě. Česká ústava z roku 1992 dává všechnu moc politickým stranám, zakládá střety zájmů a jedinou skutečně demokratickou instituci - Senát - odsouvá na vedlejší kolej.
 
Nestačí tedy jen svrhnout vládu. Je třeba změnit systém. Volební systém do Poslanecké sněmovny a také vztahy mezi Parlamentem, vládou, prezidentem a občany.

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/Bar...

„Nemá ani cenu zakládat nové strany,“ vysvětloval postup přeměny Kohout. Podle něj tyto změny však nejde prosadit ani demonstracemi. „Na plné ulice oni neslyší, petice nejsou účinné, v současnou chvíli je inflace petic. Pište poslancům dopisy. Napište jich tisíce. Když budeme psát všichni to samé, oni se s tím začnou zabývat,“ uvedl možnou cestu odporu Kohout ve svém projevu.
 

282840

20.1.2013 10:27

RE: Z cizího blogu

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282840

Kohoutovy názory jsou fantasmagorie. Jeho návrhy by k ničemu lepšímu nevedly, naopak. NERV není nic jiného než pravičácký Think tank a Kohout není žádný renomovaný ekonom, ale papoušek chrlící jen trochu jinak zabalené neoliberální nesmysly.
Je asi hodně příčin toho neuvěřitelného marasmu u nás, ale ústava, to je to poslední co za to může. Pozor na lidi, kteří ji chtějí změnit ještě k něčemu mnohem horšímu.
Vypouštějí mlhu, aby odvedli pozornost od zásadnějších příčin. Zásadní příčinou je vzniklá totálně nesouměřitelná majetková nerovnost ve společnosti, korupce (a její vybroušené nástroje) a financování politických stran.
To všechno umožnuje koncentraci ekonomické moci neuvěřitelných rozměrů a tím schopnosti určitých skupin si koupit všechno.
Médii počínaje, přes politiky, justici a Kohouty konče....

282844

20.1.2013 11:21

RE: Z cizího blogu

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 282844

Já kašlu na nějaké osobnosti. Všímám si jednotlivých názorů. Vyrovnejte se s těmito Kohoutovými názory a neútočte a osobu. Pište o tom, co tvrdí. Jinak se dopouštíte pouze logického faulu a nepodáváte žádný argument.

282846

20.1.2013 13:46

RE: Z cizího blogu

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282846

No, myslím, že jsem se s Kohoutovými názory vyrovnal dostatečně a postavil proti němu názory svoje. Nemusíte je samozřejmě brát.
Ovšem pro Vás je to faul, poněvadž jste prostě jeho obdivovatel, papouškujete to co říká a jiné názory považujete za faul. Jste typická oběť propagandy.

282857

20.1.2013 15:33

RE: Z cizího blogu

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 282857

Zrovna jako se mnou. Jsem typická oběť propagandy, že? Hm, vy jste ubožák, když tak rychle nálepkujete druhé a myslíte si, že nějakou nadávkou se s něčím vyrovnáte.

282864

20.1.2013 18:06

RE: Z cizího blogu

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282864

No, když považujete jiný názor za nadávání, já Vám to vyvracet nebudu... [smích]

282878

20.1.2013 10:13

RE: Z cizího blogu

Six 87.?.?.?

Reakce na 282809

Toto okecávání je úžasné.
Prosím o vysvětlení: Co nutí lidi přispůsobovat se špatnému systému? Co nutí lidi tento systém chránit a dávat mu svoji podporu, i když jim škodí?
Že by to bylo v jejich povaze?
Nemám rád okecávače jako jste vy. Sice je vás drtivá většina tohoto národa, bohužel, takže si můžete navzájem tu svoji pravdu potvrzovat, ale to je tak vše. Hlavně si nepřiznat, že by chyba mohla být u vás. Jak české.
Six

282843

19.1.2013 20:53

nono-

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a kto ho zmení ak nie ľudia, tí čo vládnu ho nechcú meniť, postavíte sa do čela, ak už ho chcete meniť - no poďme, nie tárať, nehcieť vidieť človeka, teda ľudí, tak koho - a zajtra nech ste na Václaváku

282812

20.1.2013 2:49

Svěrák ...

P.A.Semi 83.?.?.?

Dlouho jsem premyslel, proc clovek, ktereho jsem si predtim velice vazil (a uz nebudu!) - Sverak - se postavil za toho cizackeho sm...a, ktery nas zradil, kde mohl ? Sverak je totiz znam jako clovek s velmi inteligentnim satyrickym humorem, kterym mnoha lidem imponuje - a rekl bych za mozna 10% naroda se rozhodne prave podle nej a (dalsich X%) podle ostatnich (nyni jiz) pochybnych celebrit...

A myslim, ze jsem na to prisel - nejen on, ale i ostatni satyrici, si nemuzou nic vic prat, nez senilniho a (mozna zdanlive) debilniho mocnare habsburskeho typu, protoze jim privede "vodu na mlyn" prave k jejich satyře... (Jo, to budou vtipy...)

Tezko (nebo hure) by si mohl delat takovou srandu z ing.csc. prezidenta, ktery sam srsi inteligentnim humorem, kterym zameta sve protivniky... (akorat se obavam, ze ta podprumerne inteligentni polovina naroda jim vetsinou uplne nerozumi...)

Take nam mocnari predvadi zasadni háček prime demokracie: polovina naroda je podprumerne inteligentni (z definice IQ), a 5% lidi vlastni 95% bohatstvi, za ktere si koupi medialni presstitutky, kterymi si jednoduse podmani tu podprumernou polovinu naroda (a i cast te nadprumerne - ty, kteri jsou lini si shanet presnejsi informace, nez jim serviruji), a nemate sanci... Kdo ovladne skolstvi, ma po deseti az dvaceti letech v hrsti mladou generaci a muze s ni manipulovat, jak se mu zlibi - jak dokazuji " * jugend" na jihu Cech... A kdo lepe ovlada Facebook, ma v hrsti (nejen ale zejmena) tu cast mladeze, co na manipulaci vzdelanim nedosahne... (prave Facebook etc alespon pred prvnim kolem spousta kandidatu podcenila...)

282827

20.1.2013 6:30

Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?

smutný klaun 217.?.?.?

Mnoho Čechů pod vlivem médií vlastněných Němci a Američany a pod vlivem reklamy šířící konzumní styl života v zájmu ještě vyšších zisků nadnárodních společností a domácích všehoschopných podnikavců totálně zblblo. Kdysi vzdělaný a šikovný národ neuvěřitelně naletěl podvodníkům vydávajícím pozlátko za zlato, kterým šlo a jde jen o vlastní zisk, a proto se stále více lidí propadá do bídy a do zoufalství. Dříve chyběly mandarinky, banány a toaleťák (plus ještě mnoho dalšího), dnes ale zažíváme drsný mafiánský kapitalismus na vlastní kůži se všemi jeho negativními důsledky, které jsou daleko horší než jsme si uměli vůbec představit. Občany této země vysávají nadnárodní společnosti,které za babku koupily kdysi prosperující státní podniky, zdejší podnikatelé,kteří privatizovali po česku za naprosté právní tmy, nejrůznější profesní a zahraniční mafie i politici v nejvyšších státních funkcích. Dobře se mají především všehoschopní nažehlení darebáci a jejich poskoci v manažerských funkcích,zatímco mnozí slušní a pracovití lidé živoří a žijí ze dne na den. Mnozí už rezignovali na svá práva, která jsou bohatými a vrchností navíc stále více účelově oklešťována, nechali darebáky v kravatách dvacet let beztrestně rozkrádat stát, podvádět, korumpovat a lhát, a to vše v gigantických rozměrech. Podlehli líbivým slovům polistopadových politiků a nejrůznějších kariéristů a důsledky toho všeho budou platit ještě vnoučata těch slušnějších spoluobčanů.Darebáci z principu neplatí nic, ti jen inkasují.

282834

20.1.2013 15:07

RE: Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?

Fred 46.?.?.?

Reakce na 282834

Absolutní pravda, Češi propadli vulgárnímu americkému konzumu, který vše řeší jednoduchým způsobem. nyní mají vše co chtěli, absolutní svobodu, dostali chléb a hry a tí mají plné žaludky a mohou se vyřádit, jak chtějí, konzumovat svět. Mají pomalu vymyté mozky a fungují jen tak, jak si to vládci nahoře přejí. Ale ten chléb taky nemusí trvat dlouho a pak i ty hry skončí. Chléb a hry lze jím taky vládci vzíti a co potom?
Dříve byli Češi velmi tvořivý národ a tím si vytvořili i vlastní průmysl, který byl jejich a tím byla zaručená jejich svoboda od cizinců. Dneska ztrátili vlastní tvořivost a tedy i průmysl. Ono je pohodlnější si vše koupit, neboť pro tvořivost je třeba přemýšlet a přemýšlet a tady se namáhat, což je asi dnes podřadné. Stejně si zničili zemědělství, což je základ státní nezávislosti. Raději potraviny dovážejí. A tím se stávají otroky a tedy jsou závislý. To není už svoboda, to je zotročení. Česko je kolonie USA. Jestliže si USA vzpomenou, že by se mělo Česko stát dalším státem USA, tak asi za pan Schwarzenberga to bude možné.

282860

20.1.2013 17:39

RE: Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 282860

S tou tvorivosti to neni tak docela pravda. Kdyz mate neceho nedostatek - tvorite. Kdyz se vam vse nabizi horem dolem, lide ztraceji zajem. Dobre jsem si povsiml tohoto momentu zde za vodou a porovnaval s tim, co jsem znal z vlasti - byl to obrovsky rozdil. Tim myslim hlavne v motivaci lidi.

Takze, rekl bych, ze clovek z prenabidky zlenivi, prevazne na mysli. Ac, existuji vyjimky, kteri si uvedomuji, ze se neco da jeste dale vylepsit ci doplnit nejakou specializaci. Takze, v tom smyslu prostor pro tvorivost existuje, i kdyz se hodne smrsknul. Jo, trh v Cesku uz neni tou 'popelkou' co kdysi byval.

282873

20.1.2013 9:48

no -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

viera českého povedomia o Slovensku, že ho zachránili, no neviem, lebo po založení ČSR nastalo vykrádanie sloenského priemyslua veľké vysťahovalectvo, za more - takže pomohli ste nám? - a čím, krutým počešťovaním podobným magyarizácii, policajt, notár a učiteľ bol len čech, a to isté aj v Sudetoch, zamestnať sa mohol najprv čech, potom nemec, potom slovák, potom rusín a až potom magyar - a tak ste nás mali radi - asi ako tortu, a k veci - opäť to celé rozkrádanie prišlo z Prahy, klausovsko třískovské zhasnutí na chvilku, opäť sa vrátil rok 1921 - takže???

282841

20.1.2013 18:19

RE: no -

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282841

No, to je zase extrém z druhé strany, slova o vykrádání slovenského průmyslu, když žádný nebyl, to může vzbudit jen útrpný úsměv. Stejně tak učitelé museli být Češi, když slovenští nebyli, ale ti čeští učitelé učili slovenštinu, jestli to považujete za počešťování...
Mně osobně velmi vadí česká povýšenost a neustále předhazování toho jak jsme Slovákům pomohli, na druhou stranu postavit to jako Vy, to už je velká neznalost vlastních dějin, popírání faktů a svým způsobem neomalenost.

282882

20.1.2013 20:09

RE: no -

abc 89.?.?.?

Reakce na 282882

Vrátili ste len požičané...Vavrinec Benedikt Nedožerský napísal a vydal prvú systematickú gramatiku českého jazyka Dve knihy českej gramatiky zostavenej podľa zásad prirodzenej metódy a osvetlenej poznámkami aj rozdelenej číslami (Grammaticae Bohemicae ad leges naturalis methodi conformatae et notis numerisque illustratae ac distinctae libri duo, 1603). Na jej príprave a vydaní pracoval plných deväť rokov. Jeho práca je najlepším a najsamostatnejším gramatickým dielom takmer na dve storočia. V tomto zmysle ju hodnotili aj všetci významní českí lingvisti.

Benedikt svoju gramatiku venoval českej a slovenskej mládeži. V latinskom úvode vysvetľuje, že jeho slovenský pôvod mu nebráni napísať gramatiku češtiny.

Pre dnešnú Facebokovú generáciu, ktorá si píše aj SMS bez diakritiky, už česká gramatika nič nehovorí....a sloveská , je im jen jednou z mnoha "cizích řečí", které nerozumějí...

http://sk.wikipedia.org/wiki/Vavrinec_Benedikt_z_Nedo%C5%BEier

282892

20.1.2013 21:43

RE: no -

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282892

To jsem rád, že ty tisíce českých učitelů kteří postavili na nohy slovenské školství, pomohli vůbec slovenštinu zachránit, aspoň tak v malé míře vrátili napsání toho spisu, který napsal autor rodem slovák, který vzdělání nabyl a veškerý svůj život prožil v v Čechách a působil obětavě na Karlově universitě, když mohl jistě dobře působit na nějaké universitě slovenské [smích] a psát gramatiky slovenské. [smích]

282900

20.1.2013 11:55

zidoIlluminati snizuji populaci o 90%

Nadine 174.?.?.?

Ja bych jen rada pripomnela ze Novy Svetovy Rad byl pripraven velmi davno a vsechny rezimy, valky byly a jsou hrozna divadla od zido Illuminati. Ti po valce dali Ceskoslovensko na starost fasistickemu Stalinovi a kdyz se rozhodli po letech obcanske nespokojenosti dat narodu demokraciji uz meli pripravene zidoIlluminati do svych pozic ovladat Ceskoslovensko. ZidoIlluminati prevzali vladu, skolstvi a hlavne media - TV, noviny, kde pracovali na manipulaci, predavani lzi obcanum. Volby jsou jen dalsi zidoIlluminati fraskou, jelikoz jsou pripravene, ale nechavaji lidem si myslet ze voli. Pan Klaus daval zajimave prednasky proti Svetovemu Radu, Illuminati a pritom to byl on co ponicil Ceskoslovensky narod, ktery nechal rozprodat a Cesko se stava dalsi koloniji Israele a lidi budou jen vyuzivani.

282848

20.1.2013 15:40

Mohu?

N.Z. 99.?.?.?

Kdyz ano, tak si take kopnu do kocky. Ne ale do kocky meho naroda, ale do tech co do ni kopou. Nemyslite si, ze uz je cas skoncit s tim sebeponizovanim a sebeurazenim? Tohle jsem jeste nikde ve svete nevidel. Jeste nikde jsem necetl, ze by jeden dostal od ostatnich podporu, kbyz chce vykonat pro narod neco dobreho jako je napriklad verejny urad. Vzdy se najde nekdo, kdo ho chce zkoupat. To se opravdu chcete zrusit? Tak to se radeji pridejte k Nemcum, to bude uzitecnejsi; rozsirite rady tech stato-schopnejsich a sebeuznalejsich!

282865

20.1.2013 18:32

Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?

baron 80.?.?.?

Tak tady je to všechno černé na bílém .....

www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2013010057

282883

20.1.2013 22:54

RE: Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?

disident 88.?.?.?

Reakce na 282883

Karel Schwarzenberg je pokračovatelem politiky Václava Havla,která
vzhledem k tomu,že v roce 1990 nebyl český národ medii natolik
zblblý,takže se nepodařilo realizovat druhou etapu po omluvě
sudetským Němcům t.j.restituce jejich majetku.Po dvou televizních
debatách je úplně jasné kam náš milovaný kníže míří(v případě pro-
lomení t.zv.Benešových dekretů by restituoval 4-miliardový majetek).Propagandistické bláboly o tom,že nebude krást protože
je dostatek bohatý jsou bohapustý nonsens,protože lidé jeho typu
nemají nikdy dost(v případě restitucí ani nemůžeme mluvit o krádeži).Třetí etapu,t.j.znovuodtržení sudetských území si zatím
nedovedeme představit ani v těch nejdivočejších snech.Mějme ale
na vědomí,že to co západní mocnosti provedly Srbsku je opakování
Mnichova i s jeho aktéry(Německo,Británie,Francie,Itálie)v dnešní
době ještě rozšířeno o vše zastřešující USA.Na závěr se mi v
diskuzích nelíbí vzájemné napadání mezi Čechy a Slováky,protože
to utvrzuje Západ v jeho rasistickém podvědomí o méněcenosti
Slovanů.

282903

21.1.2013 15:46

RE: Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 282903

Presne tak! To co rikate v zaverecne vete je pravdou: Anglosasove (nejen Nemci a Francouzi) se na nas divaji zpatra a povazuji nas za podradnou rasu. Vim to z vice nez tricetilete zkusenosti ziti ve svete, kde Anglosasove jsou vedouci silou. Kdybych si mel vybirat, tak bych rekl, ze Nemci a jejich kultura je nam daleko blizsi a dojdeme u nich vetsiho uznani nez u tech predchozich. Pro Anglicany, Kanadany a Americany jsme primitivni 'vychodo-evropane'.

Je na Cesich samych aby to prohledli a prestali jim (hlavne USA) bezmozkove poklonkovat. Nechci tim rici ze je treba se oddavat opacnemu extremu a pokracovat v rusofilstvi z predchozi ery. Je mozno se dochovne osamostatnit bez jednoho i druheho. Vsak se podivejme na jine male staty Evropy a vezmeme si pouceni.

282991

20.1.2013 18:53

nono

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

takže zo strany slovákov bol voči čechom uplatňovaný vždy len extrém, a priemysel po roku 1918 na Slovensku - nuž bol, a nie malý - viď krompašská vzbura, no likvidovali sa továrne, a trocha poznania z vašej straqny o Slovensku by nezaškodilo, my sme sa museli učiť vdejepise u husitoch, a veru nič o Sloevensku, maximálne o Husákovi aj to len tri riadky

282886

20.1.2013 20:00

RE: nono

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282886

neodpustím si poznámku, že na Vašich příspěvcích je vidět, že jste se o Slovensku moc neučil. Protože mluvit o vykrádání průmyslu na Slovensku ze strany Čech, je skutečně nonsens.
Máte mnoho jiných témat, které můžete Čechům oprávněně vyčítat (ti ovšem také), ovšem to co jste napsal je nesmysl.
V Čechách byla soustředěna téměř polovina průmyslu R.U., Slovensko bylo typicky agrární zemí s málo rozvinutým a zaostalým průmyslem, navíc vlastněným maďarským kapitálem. Tam prostě nebylo vykrádat.
Krompašské železárny taky nikdo nevykradl, ty prostě zahynuly v konkurenci, první republika nebyla žádná selanka.

282891

20.1.2013 20:31

RE: nono

Guadalquivir 95.?.?.?

Reakce na 282891

Nejednalo sa o maďarský kapitál, ale kapitál uhorských občanov s nemaďarskými menami a tvárami, hovoriacich zväčša maďarsky, zvláštne že si neuviedol že ide aj o židovský kapitál.
Si myslíš, že to niekoho zaujíma, že na jednom mieste je viac priemyslu ako inde, to nie sú tvoje továrne, ty tam nanajvýš pracuješ ako roboš, žiť na rovnakom území ťa neoprávňuje ten priemysel vidieť ako tvoje vlastníctvo.
Malý človek kričí proti banksterom ako ich chudákov okrádajú a pritom sa v inom prípade už jedná o vznešené české firmy, nie je to super, urážajú vlastníkov tých podnikov, vedú triedny boj a pritom jestvovanie tých podnikov dvíha sebavedomie malých ľudí, keďže sú viac spriemyselnení.
Kde je viac priemyslu je viac robošov, viac okrádania, viac boľševizmu, viac bezbožnosti, viac závisti, viac nenávisti, viac buričstva, viac vrážd, máš sa čím chváliť, že úplnou náhodou žiješ niekde kde je menej priemyslu ako v usa.

282894

20.1.2013 21:20

Proč je někdo svině a někdo hrdina?

abc 89.?.?.?

http://www.growjob.com/clanky-personal/proc-je-nekdo-svine-a-nekdo-hrdina/

282896

23.1.2013 17:17

RE: Proč je někdo svině a někdo hrdina?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 282896

Hodně dobré. I ostatní články. Děkuji.

283269

20.1.2013 21:48

Smutné

Nikdo 88.?.?.?

Jestli tuto diskuzi čtou nějací NWO propagátoři či rovnou loutkovodiči, tak si musí mnout ruce, jak se jim báječně daří rozhádat zpitomělé otroky nad dlouhodobě účelově mrvenou historií.

282901

21.1.2013 19:15

Asi mají...

Zeměžluč 81.?.?.?

Celý článek o ničem, ale napravil jste to tím "Karel na hrad"!

283008

16.3.2013 9:41

Nadine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Jestli Cesi neumi anglicky, nemaji moznost se dozvedet nebo zkoumat pravdu. Proste jsou stale klamani lidma co vlastni informacni prostredky jako TV, noviny,magaziny, podniky na tisteni ucebmic a knih. Vlastne svetove obyvatelstvo je us po tisice let lhano a manipulovano. I moderni media jsou vlastneny skupinkou lidi co diriguji zpravy pro cely svet. Ale jejich zhoubna prace byla prekazena vynalezenim internetu, kde lidi maji svobodu vyjadrovani a kde zkoumaji ruzne evidence. Hlavne po deveti jedenact po internetu vyrostlo mnoho webstranek ktere maji milionu clenu, jelikoz se tam predavaji pravdive informace a zpravy. - Cechum se doma neustale lze a jestli neznaji ceske webstranky jako Zvedavec, je jim tezko hledat pravdive informace. Ohledne naseho sveta a deni- clovek se velmi pouci co je naplanovano a co se jiz stalo prectenim - Protokoly Sionickych Mudrcu. A stale neni jisto zda to bylo pravdive prelozeno do Cestiny. Jde proste o plan Sionistu ovladnout svet a zatim jim slo vse po generace podle planu. Sioniticti bankeri uz ovladaji kazdou zem a ty co byly jeste nezavisly byly napadeny. Irak, Lybie a zbyva Iran, Venezuela..Bankeri pouzivali lste na zotroceni zemi a meli dalsi plan na ekonomicke zniceni kazde zeme aby pak mohli snadneji nasadit svuj Novy Svetovy Rad. Chteji snizit populaci o 90% vsemoznym zpusobem a zbytek zdraveho obyvatelstva chteji cipovat a zotrocit. Vymysleji nove nemoce, skodlive ockovani, nici vzduch a zari slunce pomoci Chemtrails- kde jsou nebezpecne chemikalije, virusy, nano castky a jine. Davaji nam do jidel, piti skodlive chemikalije a v moha zemich davaji do vody fluorite, ktery je velmi skodlive na zdravi a uklidnuje nervy - Hitler pouzival v koncentrakach. Mnoha zemi pouziva v zemedelstvi GM zrni a Monsanto- nesmirne skodlivy. Organicka jidla se jiz muzou dostat jen v Israeli, tam to ty vsechny sionicke podniky nezakladaji.Dale jsou na rade LED svetla. Sionisti se snazi znicit zeme multikulturou a globalizaci zde jde o otevreni, odstehovani podniku do asijskych zemi kde lidi pracuji za drobne, a podniky v USA, Evrope se zaviraji. Sionisti chteji mit vsechny zeme stejne chude a tak snizuji urovni vyspelych zemich. Bankeri si dosahli moci v USA ze muzou tisknout penize a tak ted sionisti vlastni skoro vse. Je uz jasne , ze vsechny valky jsou rizene bankeri kteri i financuji obe strany. Ti a 13 nejbohatsich rodin nam ridi svet, Valkami nas terorizuji a snizuji populaci. Oni maji sve skupiny co se tajne schazeji a planuji deni. Teroristicke napadeni, nebo zmeny rezimu. Naplanovali i dve posledni valky, potom nasadili Ceskoslovensku komunismus, potom demokraciji, ale vse je stale ovladane jema, - takze vse by se melo volat siodiktaktormus. Ted jsem skoncila videni ceskeho videa o Illuminati- to je ta skupina co vladne svetu a to jsou bankeri, kralovske rodiny, jesuits, Vatikan a korporace. Illuminati maji poskoky- politiky, nektere umelce atd. Ve videu se zesmesovali lidi co so mysli ze za vse muzou zidi a ze patri i do Illuminati. Ale pravda je, ze ti co nam vladnou patri do Illuminati, veri v satanismus a dostal...Automaticky kráceno

286437

Příspěvků: 78

19.01. 01:17  Příliš přísný článek
19.01. 12:30  RE: Příliš přísný článek
19.01. 23:29 mike77  RE: Příliš přísný článek
23.01. 11:19 standa33  RE: Příliš přísný článek
19.01. 01:19 slak  Stát plní funkci ohradníku, a kníže by zopakoval ať kůň chlastá sám, možná
19.01. 02:14  Češi jsou póvl,
20.01. 10:32  RE: Češi jsou póvl,
19.01. 07:46 Petr Středa  Doplnění
19.01. 09:31 Kukačka  Doplnění
19.01. 17:51 dub  RE: Doplnění
20.01. 12:42  RE: Doplnění
21.01. 20:32  RE: Doplnění
21.01. 22:19  RE: Doplnění
22.01. 00:20 Anonym  RE: Doplnění
19.01. 10:43 Markdon  Vyzva pre Moravakov!
19.01. 17:07 Peter Krumpál  RE: Vyzva pre Moravakov!
19.01. 18:44 Kris  RE: Vyzva pre Moravakov!
19.01. 19:27 baba_Blažková  RE: Vyzva pre Moravakov!
21.01. 11:01 Michael  RE: Vyzva pre Moravakov!
19.01. 22:16  RE: Vyzva pre Moravakov!
19.01. 23:21 Unexist  RE: Vyzva pre Moravakov!
20.01. 05:56 Coollomboss  Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 12:23 BBv  RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 15:54 BBv  RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 16:49  RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 20:24 Milankuzma  RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 23:41  RE: Raději bysme měli uvažovat o spojování našich národů
20.01. 17:58 hank  RE: Vyzva pre Moravakov!
20.01. 15:25 Amanita  RE: Vyzva pre Moravakov!
20.01. 01:34  RE: Vyzva pre Moravakov!
19.01. 11:07 Bubeník  Sázka na modlu Havla nevyšla
20.01. 23:47 p.  RE: Sázka na modlu Havla nevyšla
19.01. 11:38 WAZARI  Myslím si,
19.01. 15:52 karel4u  RE: Myslím si,
19.01. 21:10 Yoker  "... jedna z věcí, která nás asi deptá nejvíc, je stav naší mladé generace..."
19.01. 12:16  „Rusové" v Karlových Varech jsou většinou „Rusové“ zvláštního ražení -
19.01. 13:38 Bruno Mars  Pan kníže nám tvrdí, jaký má soucit s chudými lidmi...
19.01. 13:50 Gašpo  Ja si dovolím poznámku:
19.01. 18:43  prosím takto -
19.01. 18:49  RE: prosím takto -
19.01. 21:24  RE: prosím takto -
20.01. 06:15 lindsay  RE: prosím takto -
20.01. 06:40 Heriot  RE: prosím takto -
20.01. 12:02 WAZARI  RE: prosím takto -
19.01. 19:10 ediva  Proč to?
19.01. 20:09 lucifuge  Z cizího blogu
19.01. 20:38 M.P.  RE: Z cizího blogu
19.01. 21:17  Panove jste DEGENEROVANI BLBCI
20.01. 06:27 Heriot  RE: Z cizího blogu
20.01. 09:29 lucifuge  RE: Z cizího blogu
20.01. 10:27 Heriot  RE: Z cizího blogu
20.01. 11:21 lucifuge  RE: Z cizího blogu
20.01. 13:46 Heriot  RE: Z cizího blogu
20.01. 15:33 lucifuge  RE: Z cizího blogu
20.01. 18:06 Heriot  RE: Z cizího blogu
20.01. 10:13 Six  RE: Z cizího blogu
19.01. 20:53  nono-
20.01. 02:49 P.A.Semi  Svěrák ...
20.01. 06:30 smutný klaun  Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?
20.01. 15:07 Fred  RE: Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?
20.01. 17:39 N.Z.  RE: Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží ?
20.01. 09:48  no -
20.01. 18:19 Heriot  RE: no -
20.01. 20:09 abc  RE: no -
20.01. 21:43 Heriot  RE: no -
20.01. 11:55 Nadine  zidoIlluminati snizuji populaci o 90%
20.01. 15:40 N.Z.  Mohu?
20.01. 18:32 baron  Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?
20.01. 22:54 disident  RE: Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?
21.01. 15:46 N.Z.  RE: Chtěli byste vědět, kdo je ve skutečnosti Karel Schwarzenberk ?
20.01. 18:53  nono
20.01. 20:00 Heriot  RE: nono
20.01. 20:31 Guadalquivir  RE: nono
20.01. 21:20 abc  Proč je někdo svině a někdo hrdina?
23.01. 17:17  RE: Proč je někdo svině a někdo hrdina?
20.01. 21:48 Nikdo  Smutné
21.01. 19:15 Zeměžluč  Asi mají...
16.03. 09:41  Nadine

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 83 čtenářů částkou 11 874 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 878