Diskuze k článku

Amnestován!

Příspěvků 40

15.1.2013 1:55

Amnestovan!

Satanist 75.?.?.?

Spravedlnost v ceskym krateru.....? Vzdyt Vy jste pane Stwora krome sepsani pravdy ktera je velice srala, sere a bude srat i v budoucnu co se tyce toho premrstenyho cisla ktery jim byl nucen protoze si to prali neverici na celym svete upresnit i polskej erar vubec nic zlocinyho neproved! Furt si myslim a ne jen ja, ze po soudech meli bejt honeni aby se spravedlnosti ucinilo za dost ti kteri si ho vymysleli.

282396

15.1.2013 6:03

Váš oblíbený citát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

jsem si dovolil aktualizovat:
Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom tě amnestují.
Ze soudní síně vychází vítězně "právo" nikoli spravedlnost. Asi tak, jak jste to napsal:
>Mají to dobře promyšlené a dobře nastavené. Nehrozí, že by zdravý rozum zvítězil.
Bohužel to platí obecně i v jiných dimenzích práva, nejen v obhajobě domnělé vedoucí role sionismu.

282401

15.1.2013 6:33

a ...

Tom 24.?.?.?

Gratuluji k amnestiózní přestávce ... kterému dalšímu prezidentovi budete vděčný za ámnestii, si můžete hodit kačkou už teď ... jen jedna věc je jistá - pravda vždycky vítězí - a je naprosto jedno, jestli je vožralá, spí nebo je vykládána ouplně jinak ...

zůstávám v hluboké úctě

Tom

Vložený obrázek

282402

15.1.2013 8:26

Myslel jsem na Vás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

když byla amnestie....
Blahopřeji.

282405

15.1.2013 8:37

aaano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

oslovim ustavni soud co nezakonne zametl s Okamurou......

282406

15.1.2013 8:39

Gratulujem!

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Už sa teším na ten článok o tých pokynoch OSN.

Nakoniec sa zdá, že ten ich holokaust je aj ich veľká slabina.

Je to fakt ako tie cisárové nové šaty.

282407

15.1.2013 9:18

Snad se neurazite, ale

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

radeji bych videl tunelare za katrem nez smazani Vasi podminky.

282410

15.1.2013 11:19

Dobře tak.

jansmith1984 31.?.?.?

Upřímně blahopřeji, Vladimíre. I na vaší kauze je vidět, že nic na Světě nelze vnímat černobíle... že věc, která v jednom případě překrucuje a ublížuje, může ve druhem případě zapůsobit pozitivně... to je ta jednota a boj protikladů v praxi...[smích]

Podle toho co jste napsal zapůsobil plošný Klausův generální pardon i ve vašem případě a tak jak na jedné straně pomohl sortě kosher kupčíků legalizovat nakradené miliardy a souběžně s tím kopl povědomí běžných občanů o zbytcích spravedlnosti a morálky do prd-le[smích], tak na druhé straně existují evidentně i příklady, kdy pomohl nevinně stíhaným...

Je hodně pravděpodobné, ža Klaus s Jaklem nastavili podmínky amnestie (byť se tváří jako tydýtové) velice sofistikovaně a aby splnila účel zamáznoutí sviňáren posledních dvaceti let, muselo se s ní (jako křoví) svézt i značné kvantum dalších stíhaných nebo odsouzených, kteří by jinak neměli šanci...

Paradoxně, pokud by Klaus s Jaklem svou amnestii mysleli upřímně, musela by se vztahovat i na tykadlového řidiče MHD Smetanu, a to se nestalo ... ten zřejmě ostrouhal a naopak mu hrozí další tři roky basy. A moc bych se divil, kdyby ho tam kosher parta s tykadly na hlavách (a aparát, kterým tihle lidé disponují) nakonec nedostala. Je moc nepoddajným človíčkem a nebezpečným návodem a precedensem pro ostatní (je to nebezpečná neřízená střela namířena proti kosher Systému, jako v jistém smyslu i Tomio Okamura), a tak jej ty pravidelné anální prohlídky (a korekce, pokud ho znovu zavřou a bude odporovat) "jistě" převychovají...[smích]


Vy jste měl z jistého pohledu (a je to dobře) pouze štěstí, že jste se svezl na vlně plošné truc amnestie, protože, pokud by si ješitný Klaus a jeho poradci dali práci, nemohli by osvobodit MAXI tuneláře, velké množství nenapravitelných recidivistů a už vůbec by si nedovolili osvobodit ideozločince vašeho kalibru... Vsadím se, že teď parta kolem Tydlidi pěkně skřípe zubama a bude jistě do budoucna v bedlivém očekávání dalšího vášeho případného prohřešku proti Vyvoleným a v jejich zájmu instalované politické korektnosti... Jak ale píšete, v konečném důsledku nemají pokrytci a farizejové šanci a tak to je správné a tak to je...

Peace,

jansmith[smích]

282412

15.1.2013 11:48

OSN blábolí každou chvíli něco jiného

Erik Sedláček 188.?.?.?

Valné shromáždění odsoudilo popírání holocaustu.

282417

15.1.2013 12:57

RE: OSN blábolí každou chvíli něco jiného

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 282417

Je to tak. Zákony si mnohdy protiřečí a tak podle potřeby mohou vybrat to, co je v daný okamžik potřeba. Proto bych se na OSN nespoléhal.

V Holandsku je na jedné straně zákon, zaručující svobodu vyznání, na druhé straně zákon proti diskriminaci. Ale vyznání, zejména náboženské, v sobě vždy nese nějakou formu diskriminace - ostatních náboženství, homosexuálů atd. Pokud zde dnes dojde ke konfliktu, nemusí Vás překvapit, že svoboda vyznání dostane od zákazu diskriminace vždycky na frak.

282424

16.1.2013 1:30

V OSN se diskutovalo i lecos jiného

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282417

Íránský zástupce v OSN Hossein Gharibi řekl, že jeho země jednoznačně odsuzuje genocidu proti jakékoli rase. Zároveň však odmítl přijatou rezoluci, kterou označil za manipulaci, která chce jen odvrátit pozornost od „brutálních zločinů“ Izraele. Zdůraznil, že rezoluce Valného shromáždění by měla zahrnout i jiné případy genocidy, například Hirošimu a Nagasaki, Palestinu, Rwandu i Balkán. „Z toho důvodu se distancujeme od této pokrytecké politické hry,“ řekl zástupce Íránu.

282482

15.1.2013 12:55

No tak nevím

enigmatic 84.?.?.?

Ten soudní spor jsem nesledoval. Ale jestli šlo pouze o holocaust tak tady je toho o něm hromada a nevím kdo to kdy soudně řešil.
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=revizionizmus

282423

15.1.2013 13:02

Vítězství to rozhodně není.

Vodník 82.?.?.?

Prostě jste měl kliku. A myslím, že jste optimista, co se výhledů týče: stačí dostatečně dlouho a brutálně kriminalisovat určité názory (navenek ale třeba proti jejich kriminalisaci i protestovat), aby se pro běžného občana, který má svých starostí dost, staly natolik obskurními, že přestanou být cílem jakéhokoli zájmu veřejnosti. A to je to, oč tady jde.

282425

15.1.2013 14:05

Zmrdokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Nad amnestií bych moc nejásal. "Hrad" se nechal slyšet, že jedním z důvodů propuštění 7000 lidí (kolik z nich bylo skutečných kriminálníků?) bylo to, že dalších 7000 čeká na "odpikání trestu".

Když se na to podíváte z "většího kontextu", tak zavřením dalších 7000 "kriminálníků" přijdou další tisíce lidí o svoje byty a majetek, protože v době uvěznění nebudou schopni platit všechny ty poplatky a paušály, které si na nás za těch 20 let vymysleli. V podstatě stejný efekt jaký má řádění exekutorské mafie!

Proč? Před 20 možná už 30 lety vycházely v Německu články o tom, že "i lukrativní nemovitosti jsou neprodejné". A přibližně od té doby začala ta arabská imigrace!

A do čeho investují naše "elita" a "j-eltia"? Každý "finanční poradce vám doporučí "diverzifikaci investic", část do realit, ...

Jenže ty "reality" musíte pronajímat, aby to vynášelo. Nebo se ziskem prodat. A na to musí být poptávka. A kde ji brát, když už tady 20 let klesá demografie? Ceny nemovitostí jsou už pár let za horizontem a momentálně jsou ty "investice" ztrátové. Tak se kluci snaží! A všichni, společně.

- rozbíjením rodin
- imigrací
- množením a obsazením obecního bytového fondu "nepřizpůsobivými
- zbavování lidí vlastních nemovitostí exekucemi nebo uvězněním z nějakých virtuálních příčin jako neplacení výživného, krelsení tykadélek, vylepování nálepek, ...

Dneska vám udělají exekuci kvůli všemu. I kvůli tomu, že máte momentálně problémy a nemáte peníze!!!

Jsou to pěkní zmrdi a asociálové. Bohužel se ukazuje, že ti zatracovaní "Komunisti" měli pravdu i v tomhle. Těm hyenám není skutečně nic svaté. Ani rodina, děti a právo na domov a jeho nedotknutelnost.

Co je několik set "disidentů", vesměs dětiček z lepších rodin z první republiky, vězněných "za socialismu" proti statitisícům se kterými už stačili zatočit teď?

Vždycky jsem volil pravici nebo střed. Jenže ono se ukázalo že to je "zmrdopravice" a "hyenostřed". Příště už volím buď Komunisty nebo Nacionalisty. Je mi jedno koho. Někoho kdo slíbí, že s touhle "zmrdokracií" zamete. A je mi jedno jak.

Ti "mladí" ani nevědí, že za toho strašného "socialismu" dostala mladá rodina byt "od státu", buď zadarmo nebo za výrobní náklady. Dneska dostanou "do začátku" hovno a k tomu několik milionů dluhů, ze kterých se budou vyhrabávat celý život. A ještě si nechají vymýt mozky a jdou držet hladovku "proti komunistům na radnici". Místo aby mysleli vlastní hlavou a hledali alespoň nějakou "střední cestu".

Ano "stáli jsme nad propastí, ale od té doby jsme udělali velký krok vpřed". Starý "socialistický" vtip, který se vyplnil, ale trochu jinak než jsme mysleli. No nám to trvalo 20 let, uvidíme jestli to těm "mladejm" dojde dřív než to skončí zase válkou.

282434

15.1.2013 14:40

Konečně

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

nějaká dobrá zpráva mezi těmi hrůzami valícími se ze všech stran. Držím Vám palce!

282437

15.1.2013 14:58

RE: Konečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 282437

Znám lepší: "Pákistánci jsou před námi." Snad ne natrvalo. [mrknutí jedním okem]

282438

15.1.2013 17:35

Nelitovat

pje 193.?.?.?

Vladimíre, blahopřeji. Navzdory tomu, že amnestie osvobodila i skutečné zločince recidivisty či recidivu těch, u nichž je jejich posedlost penězi diagnózou. Společnost se probouzí, hloupost se odkopává a sama sebe dehonestuje. Jen Černohorský stále hraje bodrého šlechtice se šlechetným srdcem, ač jeho mysl a kroky vede jen lačnost po mamonu, jakkoli již jej má na rozdávání. Od února bych měl mít více peněz, pošlu něco do poolu. A nechť vás neopouští kuráž, i hrách odražený od stěny může vzklíčit!

282450

15.1.2013 18:45

Boží mlýny melou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

A také brzo namelou těm,co editora zcela protiprávně dostali před soud! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

282454

15.1.2013 18:55

Myslel jsem na vás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Při amnestii jsem na vás myslel, nějak mi doteklo, že by se vás měla týkati[smích] Prozřetelnost vám byla nakloněna celou dobu, amestie měla smysl jenom díky vám, nebo i podobným případům, kteří byli obviňováni za názory, pravdu nebo se stali cílem buzerace mocných.Jestli se dotkla i kluků co sdíleli autorská díla na internetu, tak taky měla smysl. Na tuneláře jednou dojde, na kriminálníky taky ať uý s amnestii nebo bez ní.

282455

15.1.2013 22:14

Odvedl jste skvělou práci

F&T 78.?.?.?

Demonstroval jste jak funguje manipulace v praxi.

Je vidět, že nižší úrovně sice přímo zmanipulovane nejsou, ale jakmile vznikne zájem zezhora, tak najednou jde zdravý rozum dopryč. Hlavním důvodem je strach podřízených postavit se proti vůli svých nadřízených a řídit se zdravým rozumem. Pokud by to někdo udělal, tak už by dávno nebyl na svém místě v policii nebo u soudu.

Většina úrovní úplně nahoře, kde se něco důležitého rozhoduje asi zmanipulována více či méně bude.

Velká škoda je, že si většina lidí ani neuvědomuje rozsah manipulace ani to, jak nás mají politici na háku třeba s tou amnestií.

282470

16.1.2013 4:38

RE: Odvedl jste skvělou práci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 282470

>Hlavním důvodem je strach podřízených
>postavit se proti vůli svých nadřízených a řídit se
>zdravým rozumem. Pokud by to někdo udělal, tak už by dávno
>nebyl na svém místě v policii nebo u soudu.

Myslím, že nejde o strach. Je to přímo v zákoně. Nižší soudy musí přihlížet ke stanovisku vyšších soudů.

Původní myšlenka je jistě dobrá, problém vidím v tom, že vyšší soudy se už neobtěžují pátrat po vině či nevině, nevyslechnou obžalovaného a rozhodují od stolu.

282493

16.1.2013 10:56

RE: Odvedl jste skvělou práci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 282493

To nedělají ani nižší soudy. Soudí "od stolu" na základě slohového cvičení, které na vás sesmolí nějaký policejní elév, kterému musíte pomáhat se stylistikou. A napíše tam jen to, co on uzná za vhodné. To, že kvůli zdánlivé kravině nemíníte vyhazovat desetitisíce za advokáta, je přece vaše blbost.

Je to naprostá zvrhlost celého soudního systému. Někdo vás nařkne, a nemusí ani dodávat důkazy. Soudu stačí tvrzení advokáta, který z toho má provizi a vy musíte dokazovat svoji nevinu. Dokazujte nulu! Soudnictví postavené na hlavu. Aplikují presumpci viny s cílem napakovat se na tom. Z justice se stal prachsprostý business.

Osobně si myslím, že tam budou lítat "obchodní provize" i pro soudce, podobně jako v realitách. Dneska vám každý advokát řekne, že "sice máte pravdu", ale že rozhodnutí soudu je dneska "jako sázka do loterie".

Osobně si myslím, že příčinou bude, že Práva dneska může studovat každý "kdo na to má". Ne hlavu a morálku ale peníze! A že to dělají hlavně dětičky těch "elit". Těch vystudovaných právníků je pak moc a "nemají do čeho píchnout". Tak si dělají "business" ze všeho, kde "cítí prachy". A nevadí jim, že rozbíjejí rodiny, vztahy, celou společnost. Tuhle empatii ty "elity" už jaksi postrádají.

Tu jejich sociopatii pak lidi odskáčou nejen několikaletým ekonomickým otroctvím, ale i zdravotně skrz infarkty, mozkové příhody, rakoviny.

Je jasné, že se něco podobného dělo i "za kapitalismu" a hospodářské krize před válkou. Komunisti měli bohužel pravdu. Jenže naše generace jim to už nevěřila. Není nad osobní zkušenost.

282506

17.1.2013 10:14

RE: Odvedl jste skvělou práci

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 282506

Je to bohuzel tak. Statni zalobci jsou placeni od vykazane prace, podanych zalob a odmenovany za ty vyhrane.
Soukromi advokati jsou placeni hlavne od hodiny, takze jim prospiva neco uplne jineho nez Vam. Vy chcete jasny a rychly proces s vysledkem ktery pro vas dobre skonci.
Advokatovi je ovsem vetsinou uplne jedno jak to skonci pokud bere od hodiny. Navic rychlost procesu je neco co vlastne ani nechce pokud bere od hodiny.
Proto kazdy advokat dokaze namazat med kolem huby a presvedcit Vas jak tohle je prece jasny pripad at do toho (s nim) jdete. A hned jak Vas zlomi zacne vypisovat faktury. Dokaze Vam, dost mozna i sobe, zduvodnit jakykoliv soudni spor. Nemusi ani moc lhat protoze je to prece vystudovany pravnik a tak dokaze vzdycky najit nejakou klicku (mozna i pro svoje svedomi) jak oduvodnit nutnost "jit s tim k soudu" at uz je "to" cokoliv.
Jiste, urcite existuji i pravnici altruiste kteri se snazi konat jen dobro pro ostatni. Ale doporucuji mit pri jednani s pravnikem vzdy na mysli to, ze to co je prospesne Vam (rychlost, neodrocovani, neodvolavani, uzavreni pripadu) vetsinou skodi jemu, a to ze narozdil od Vas on casto neztrati temer nic pokud nakonec stejne prohrajete.

282577

16.1.2013 13:05

RE: Odvedl jste skvělou práci

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 282493

Vyšší soudy tomu tady ale taky nešéfují.

282516

16.1.2013 0:24

Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nemateli hodne penez na soudni prizivniky,byrokraticky system,tak ,nemate pravo,slovy z ulice mizerne placeny pravnik Vas neobhaji.Daji-li Vam amnestii,tim vlastne rikaji,ze jste vinnen,proto Vam tu amnestii daji,abyse dle jejich posudku doslo k tomu,ze jste neco provedl nezakonneho,ale prece Vy jste nic neprovedl,Vy jste nevinny,ale,amnestie z pozadi rika ,ze jste vinny.Je to tak,jakoby Vas nutili,aby jste se za neco omluvil,co jste neudelal,okamzite,pro klid duse, pro ukonceni tahanic,se teda omluvite a tim padem jste jim dal argument,ze jste vinny,omlouvate se proto,protoze jste neco provedl,proto se omlouvate,to je to,co strana soudi druhe a cini je vlastne "zlocinci"kriminalniky a jak to byva i po letech nejakeho konfliktu se zakonem se okamzite vytahnou archivni zaznamy a dojde se k tomu,ze uz jednou,pred lety,jste mel bytsoudne trestan,ci-li,nemate cisty zaznam,ze doposavad jste byl nevinen.Pravnici a vsichni okolo maji zlate casy a nemusi si delat starosti,ktery rezim touto dobou vladne,nebot,administrativne to budou vzdy oni-elita,kteri budou udavat dle platnych a i neplatnych zakonu diktat spolecnosti,takovym zpusobem aby financni pramen nikdy nevyschnul a pravo vzdy meli jen ti,co na to meli,co se o penize s temi soudy a temi okolo,doslova rozdelili.V Australii nejvyssi soudce,pred soudem lhal,ze auto neridil,jez ridila jeho pritelkyne,jez uz byla po smrti nekolik mesicu,co se precin stal.Amnestie v tomto pripade byde vice,jako podminka o nenastoupeni trestu,pokud se budete slusne chovat,svym zpusobem je to upozorneni do budoucna.
Zhroucenim hospodarskeho systemu sveta,muze dojit ke zmene zakonu,od byrokratu do zakonu ulice,obcanskych soudu,to je to,ceho se stavajici byrokracie nejvice boji,ze by totiz dolo i na ne!
Pan Stwora by mel vypocitat,kolik i tak jej to stalo v dolarech,co za to "nic" musel odevzdat elite a o to hlavne tady jde,o penize.Cokoliv clovek chce podnikat,tak musi pres pravniky,zlaty dul neproduktivnich sil dneska.

282477

17.1.2013 10:38

RE: Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 282477

Nemate az tak uplne pravdu.
Vy jste nevinny,ale,amnestie z pozadi rika ,ze jste vinny.
Jestlize nejsem odsouzen, nejsem vinen, bez ohledu na to, jakym zpusobem bylo trestni stihani ukonceno. Plati presumpce neviny.
Navic v pripade amnestie uz za tento konkretni cin nemuze byt trestne stihan.

282579

18.1.2013 9:42

RE: Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 282579

Pokud mne pamet neklame,tak,za komunismu ,kazdy predvedeny pred soudni stolici musel dokazat svou nevinu,kdyz ne ,tak byl vinny.Snad mi nechcete tvrdit,ze jste tohle zapomel aze nase "spravedlnost" by toto predelala,ale na co?
Ernest Zundel v Kanade dostal zavyucenou ,kdyz komise pro lidska prav ajej presvedcovala ,ze pravda ,neni soucasti obhajoby,at Vam vysbetli nejaky pravnik,co je teda soucasti obhajoby,kdyz ne pravda! Lez?
Panove delaji pravdu,vzdy vyhraji,nebot zakonu je tolik,ze se normalni smrtelnik v tom nevyzna, a oni sami take ,ovsem,ale,vzdy vytahnou nejaky zakon,ktery Vas znemozni.Nejvetsim,pracujicim zakonem je panezenka plna penez s tucnym kontem v bance,potom,bez ohledu na psana prava,mate pravdu,ale,musite teto mafii zaplatit.Ganster,zlodej ,ktery se rozdeli o lup,zlodejnu s timto aparatem-tovarnou na pravdu a poradek rozdeli anikdy nedostane velke tresty,jak,asi pan Madoff za ukradene biliony trpi za mrizema,pardon,v domacim vezeni.
Ctete rude pravo,36 x trestany recividista v soudni podmince se dopistil dalsi kradeze......v kapitalismu,dostal deset roku ale po ctyrech letech muze byt propusten.....

282679

16.1.2013 1:25

Vladimire, kdy pretisknete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Vladimire, kdy pretisknete ten inkriminovany clanek znovu? Nemuzete byt podle prava souzen za stejny cin dvakrat. Pujdete do toho?

282480

16.1.2013 3:26

Amnestií nezanikla trestnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282480

Je jasné,že zde byl jasně protiprávní rozsudek - svoboda slova
a šíření informací zaručené ústavou, tak stejně zveřejněním již jednou odsouzeného článku, je možné opět posuzovat jako porušení zákona!
Takže vyzývat Vladimíra k znovu vydání stejného článku je zcela slabomyslný nápad!Nevylezl si náhodou z lehožumpy a tady jenom provokuješ? Moc bych za to nedal! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

282489

16.1.2013 3:29

RE: Vladimire, kdy pretisknete

brasol 88.?.?.?

Reakce na 282480

Nové přetisknutí už je z právního hlediska nový čin. Je to celé šaškárna. Ústava zaručuje právo na to mít a vyjádřit svůj názor... tedy pokud není takový či onaký. [bliji]

Přijde mi, že účelem nikdy nebylo dostat pana Stworu do vězení (to už by seděl), ale to na něj prostě něco naházet, aby musel tuhle šaškárnu řešit, sebrat mu energii a případně ho odradit. Systém to má dobře vymyšlené [pláč]

282490

17.1.2013 20:18

RE: Vladimire, kdy pretisknete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282490

V tom případě by se měl pan Stwora proti udělení amnestie odvolat, dokroutit zbytek podmínečného trestu a potom se stat prezidentem.

282623

16.1.2013 2:05

To jsem netušil,

moskytiéra 83.?.?.?

že ta bába Tydlitátovic má takový vliv, aby dostala někoho k soudu. Přitom svými články působí zcela kontraproduktivně, protože svou demagogií židům jenom škodí ... všude, kde působila, ji nakonec vyhodili nebo to prostě vzdala sama, protože reakce na ni byla vždy negativní.
Jiná věc je, že některé servery jsou tak prožidovské, že cíleně likvidují každého, kdo se jen o Chazary jen otře, resp. vysloví jisté pochybnosti o některých věcech (např. dotaz, jak je možno technicky provést spálení 20 tisíc osob denně v pouhých deseti pecích je okamžitě smazán jako vulgární příspěvek). Takovému diskutérovi pak mažou cokoliv nevinného a jdou po něm důsledně, i když se jinak právě této problematice vyhýbá; jednou je v evidenci a tak je cíleně likvidován. Úplného mistrovství v tom dosáhl server iDnes, který jednak maže cokoliv, aniž by se z čehokoliv musel zodpovídat a aby se vyhnul obnovování diskutérů pod jiným nickem, zavedl registraci na konkrétní jméno. Tím pádem se nepohodlných diskutérů zbaví natrvalo, někdy i za cenu podvodů.
Takže můžete sice slavit amnestii, ale na již zcela nepokryté cenzuře se bohužel nic nezmění. A těch pár svobodných serverů, jako je tento, na věci moc nezmění, protože sem chodí, na rozdíl od zavedených serverů, jen mimimum lidí.

282486

16.1.2013 3:04

další sračkomet SEZNAM.CZ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 282486

stoji taky za hovno. Kdysi davno mi ani nedovolili registraci, prej maj plno [bliji]

282488

16.1.2013 3:30

RE: další sračkomet SEZNAM.CZ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282488

To není jenom SEZNAM.CZ , ale skoro celá plejáda více navštěvovaných stránek! Nová STB na obzoru! [oči v sloup] [oči v sloup]

282491

16.1.2013 11:12

RE: další sračkomet SEZNAM.CZ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 282491

No najděte si, která media dala Topolánkovu větu "Wasserman je žid, ten uhne" okamžitě do kontextu s "holokaustem" a bude vám jasné, kdo je vlastní nebo ovládá. Čecha by takováhle kravina, nenapadla!
"Antisemitizmus" - Trik, ktorý vždy používame

Je to (špatně) promyšlená strategie obhajoby a ospravedlnění zvěrstev, které páchají oni. V ekonomii, ve finančnictví, v Palestině, ...

282510

16.1.2013 12:03

RE: další sračkomet SEZNAM.CZ

steve 174.?.?.?

Reakce na 282491

Mila "193",
... snad bych dodal k Vasi "nove STB". Zadna "nova" neni. Je stale ta puvodni, pouze mnohem "deemogradydzka". Oni ruzni soudruzi kapitani a majorove si udelali vylet do zeme nadcloveku, i s rodinkami a konty ..., tam usilovne studovali a odborne se krystalili - az k nadclovecimu obcanstvi. A tedy v kaftanu s deklem uraduji v prazskem domecku s tluuustyymi stenami - co je ani nakladak nalozeny nastrouhanymi sirkami - nezbori. A nejen tam. Prosim, vemte na vedomi - ze byli prijati na nadcloveci hrud vrele az horoucne (nekteri se dokonce az popalili a jsou uz pod drnem ...)
Tito nasi soudruzi, prosli vsichni holokaustem a obetave i nadale pracuji pro ......, .. a tim lidstvo bude stastne ! (abych ty koserzvasty zkratil)
Tedy - Vas "obzor" se nekona ..., je jich v republice vice nez - jako sracek. A nejen tam. Vzdyt svet je veliky a poslusne zkurvysyny potrebuje deemograzyje na vsech svetadilech ..., - ze ano !? [mrknutí jedním okem]

282513

17.1.2013 11:16

RE: další sračkomet SEZNAM.CZ

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282491

VŠECHNY chazarské sračkomety, které za poslední léta zavedly cenzurovanou a registrovanou diskuzi důsledně ignoruji!!! Vůbec tu žumpu neotvírám a varuji před tím i své známé. [bliji]

Na to, abych se dozvěděl oficiální vládní verzi, mi stačí otevřít kterékoliv KANÁLY televize. A televizní "výpalné" platit musím tak-jako-tak (leda kdybych odhlásil elektroměr a přísežně prohlásil, že tu prolhanou bednu nevlastním).
Diskutovat s dementy na výše zmíněných stránkách typu "análně.cz, hovínk@.cz, iDěs.cz, apod. považuji za ztrátu času, energie a zbytečné zvyšování jejich sledovanosti (klikáním na takové adresy). Dle mého je nejlepší IGNOROVAT to svinstvo. Oni také ignorují-mažou nepohodlné názory. Takže jim dát ochutnat jejich vlastní medicíny! [smích]

282580

19.1.2013 16:03

blahopreji

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

zdravim a blahopreji k amnestii k vasemu nesmyslnemu obvineni. to zase budou nezvedave lehozuparske ovce prskat. vlastne uz prskaji a plivou.
[chechtot]

282793

20.1.2013 11:26

RE: blahopreji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 282793

Vy blahopřejete panu Stworovi k tomu, že se o něm bude do smrti říkat: "To je ten amnestovanej, co dostal podmínku 2 roky..." [oči v sloup]

282847

20.1.2013 18:08

RE: blahopreji

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 282847

>Vy blahopřejete panu Stworovi k tomu, že se o něm bude do
>smrti říkat: "To je ten amnestovanej, co dostal podmínku 2
>roky..." [oči v sloup]

jo blahopreji, a divim se, ze tu podminku a vubec nejake obvineni dostal, to je mozne jen v ceske lidove republice vulgo kde domov hnuj!!! [mrknutí jedním okem] [chechtot] [bliji]

282880

Příspěvků: 40

15.01. 01:55 Satanist  Amnestovan!
15.01. 06:03  Váš oblíbený citát
15.01. 06:33 Tom  a ...
15.01. 08:26  Myslel jsem na Vás
15.01. 08:37  aaano
15.01. 08:39 Norman  Gratulujem!
15.01. 09:18 Pavel -Čert- Němec  Snad se neurazite, ale
15.01. 11:19 jansmith1984  Dobře tak.
15.01. 11:48 Erik Sedláček  OSN blábolí každou chvíli něco jiného
15.01. 12:57 Vodník  RE: OSN blábolí každou chvíli něco jiného
16.01. 01:30  V OSN se diskutovalo i lecos jiného
15.01. 12:55 enigmatic  No tak nevím
15.01. 13:02 Vodník  Vítězství to rozhodně není.
15.01. 14:05  Zmrdokracie
15.01. 14:40 WAZARI  Konečně
15.01. 14:58  RE: Konečně
15.01. 17:35 pje  Nelitovat
15.01. 18:45  Boží mlýny melou
15.01. 18:55  Myslel jsem na vás
15.01. 22:14 F&T  Odvedl jste skvělou práci
16.01. 04:38 Vladimír Stwora  RE: Odvedl jste skvělou práci
16.01. 10:56  RE: Odvedl jste skvělou práci
17.01. 10:14 Petr Řehák  RE: Odvedl jste skvělou práci
16.01. 13:05 baba_Blažková  RE: Odvedl jste skvělou práci
16.01. 00:24 Robert Nohejl  Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.
17.01. 10:38 mkadlec  RE: Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.
18.01. 09:42 Robert Nohejl  RE: Pravnicke klicky,zakony na vsechno a na nic,hlavne na pravo musi byt hodne penez.
16.01. 01:25  Vladimire, kdy pretisknete
16.01. 03:26  Amnestií nezanikla trestnost
16.01. 03:29 brasol  RE: Vladimire, kdy pretisknete
17.01. 20:18  RE: Vladimire, kdy pretisknete
16.01. 02:05 moskytiéra  To jsem netušil,
16.01. 03:04  další sračkomet SEZNAM.CZ
16.01. 03:30  RE: další sračkomet SEZNAM.CZ
16.01. 11:12  RE: další sračkomet SEZNAM.CZ
16.01. 12:03 steve  RE: další sračkomet SEZNAM.CZ
17.01. 11:16 ROMAN1  RE: další sračkomet SEZNAM.CZ
19.01. 16:03 stefan  blahopreji
20.01. 11:26  RE: blahopreji
20.01. 18:08 stefan  RE: blahopreji

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 2

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
25,35 Kč
100 japonských jenů
21,79 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,70 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 946,95 Kč
1 unce stříbra
546,29 Kč
Bitcoin
274 000,63 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 646