Diskuze k článku

Volební divadlo – první kolo

Příspěvků 138

12.1.2013 22:54

Neverim

Cunderlik 188.?.?.?

tem nahlasenym volebnim vysledkum [cool] [překvapení] dneska se da zmanipulovat vsechno a lidi to shltnou i s navijakem.... [oči v sloup]

282133

13.1.2013 12:08

RE: Neverim

TTT 80.?.?.?

Reakce na 282133

Z několika zdrojů jsem porovnával, zda je výsledek Schwarzenberka vůbec možný, ale myslím, že je. Sám jsem byl u voleb a v mém volebním okrsku S. vyhrál. Jinak v kraji vyhrál Zeman.

282174

13.1.2013 13:44

RE: Neverim

turista 80.?.?.?

Reakce na 282133

Systém, jakým se v současnosti sestavují okrskové volební komise (zástupci několika stran + studenti/důchodci bez motivace), sčítají lístky (decentralizovaně) a především zveřejňují hlasy (nikoliv součet, ale po jednotlivých okrscích), jakoukoliv účinnou manipulaci vylučuje.

Manipulace se dělá placenou reklamní kampaní a přes média.

282182

13.1.2013 18:26

RE: Neverim

ludy 78.?.?.?

Reakce na 282182

Media nas maji v hrsti jiz radu let. Spis bych tu manipulaci videl v CSU.

282213

13.1.2013 21:44

RE: Neverim

turista 80.?.?.?

Reakce na 282213

Na ČSÚ podvádět při sčítání nelze. Čísla za každý jednotlivý okrsek jsou na webu.

- kterýkoliv člen okrskové komise tam může zkontrolovat svůj okrsek a dělají to
- kdokoliv si může napsat program, který ty okrsky sečte (a také to spousta lidí udělalo, např. lidi z kohovolit.eu, SW firmy co programují grafy výsledků pro idnes či ČT)

Jakákoliv nesrovnalost by se tak provalila. Takové zjištění dneska už zcenzurovat nelze, rozšířilo by se.

282229

13.1.2013 22:38

RE: Neverim

ludy 78.?.?.?

Reakce na 282229

Neverim ze lidi zvolily tyhle dva, kazdy okrsek to vklada do pc, prepisuje, asi jako prepisy Lessyho ze....dejte pokoj s tim

282239

13.1.2013 22:40

RE: Neverim

ludy 78.?.?.?

Reakce na 282239

neni nic szanzsiho nez prepsat jiny papir.... kapisto???

282241

13.1.2013 22:51

RE: Neverim

turista 80.?.?.?

Reakce na 282241

V každém okrsku je mnohačlenná komise, složená ze zástupců různých politických stran. A každá své členy do komisí orpavdu posílá. A staniční zástupci mají přednost před brigádníky, těmi se to jenom doplní do počtu. Sám osobně znám dva lidi, co v komisích pravidelně jsou.

Vy myslíte, že by se takto vybraní lidé by mohli dohodnout na nahlášení jiného počtu hlasů, než bylo v obálkách? Navíc když je musí obálky i lístky zapečetěné odevzdat? A že by se tak navíc dělo ve statisticky významném počtu z 15000 okrsku a navíc ve prospěch stejného kandidáta?

Nikoliv. Jak jsem již napsal. Manipulace se dělá skrz media a reklamu. Ti lidi to tam už hodí sami.

282244

15.1.2013 13:19

RE: MOBILIZACE MLADÝCH

Kmet 78.?.?.?

Reakce na 282241

JE NUTNÉ MOBILIZOVAT TU ČÁST MLÁDEŽE, KTERÁ K VOLBÁM NEPŘIŠLA. Zde je rezerva pro levici. Většinou jsou zastrašeni a bojí se dát svoje postoje ne jevo. Ti co volili K.S. jedou na vlně propagandy a jsou slyšet. Pokud se ti mlčící neozvou a nebudou hlasovat pro menší zlo, neodmítnou dodt hlasitě K.S. jako osobnost jdoucí proti smyslu českých dějin, zažijí v blízké budoucnosti společenské opovržení jako celá generace a z toho plynoucí důsledky. Měli by rychle založit nějakou organizaci, která by se hlasitě vymezila proti cestě zpět. Neměli by přitom opomenout prověřená organizační pravidla. Musí se bránit před plošným generačním odsouzením. Např.: I náš potetovaný by to mohl po vlastní zkušenosti pochopit a poradit to svým studentům. Myslel jsem, že mladí budou volit mladé. Myslel jsem, že K.S. odstoupí ve prospěch někoho mladáho. Toho jim podstrčí pravice příště a K.S. má možnost dokonce v jeho prospěch umřít.>neni nic szanzsiho nez prepsat jiny papir.... kapisto???

282429

13.1.2013 22:31

věřte

slak 77.?.?.?

Reakce na 282213

Chybička se vloudí, Klaus hořekoval že lidi volí levici, čerstvě je spokojen že do finále jdou skušení politici. [chechtot]

282234

13.1.2013 22:31

RE: Neverim

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282182

Když jsem byl před 22 lety ve volební komisi, tak mě tam delegovala nekomunistická strana v podstatě abych dohlédl na správnost volby. A fakticky - byl jsem mezi nima jako černá ovce, jediný nekomunista (červen 1990). Dneska jsou tam doopravdy lidi pouze pro peníze najímané agenturama a je jim to jedno co se tam děje. Odsedět so to a domů.

282235

14.1.2013 16:58

RE: Neverim

haban 89.?.?.?

Reakce na 282235

- Slečno vyspala by ste se mnou za milion?
- Ale ano, jistě
- A za 1000 korun?
- No dovolete, copak jsem kurva?
- To už jsme si ujasnili. Teď jednáme o ceně.

282339

14.1.2013 18:06

RE: Neverim

turista 37.?.?.?

Reakce na 282339

Dovedete alespoň naznačit mechanismus, jakým zkorumpujete 100 tisíc lidí, aniž by si toho kdokoliv všimnul?

Z té paranoi by se tu někteří měli léčit. Za problémy tohoto světa nestojí žádné spiknutí. Ale jednoduše lidská hrabivost a hloupost.

282348

15.1.2013 14:24

RE: Neverim

steve 174.?.?.?

Reakce na 282348

.. je vseobecne znamo a historicky dokazano, ze volby vzdy zmanipulovali zidi. Dosazovali a sesazovali uz faraony tahajice ze zakristije za spagatky ...
Zkorumpovat 100 000 lidi je mensi problem nez si natahnout novou gumu do trenyrek ..., zydovske mafie v republice pod vedenim sveho Centra zautocili potichu frontalne z ruznych stran (i zezadu) a uchopili oteze statu za ucelem reformace a rozkvetu zeme i naroda ! Tydli - na Hrad !!

282436

15.1.2013 15:19

RE: Neverim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 282348

No taky v diskusích pátrám po náznaku nějakého systému, který by mohl být funkční. V jednotlivých případech by to šlo, ale masově ne, to by se muselo dít na vyšší úrovni.

Spíš to vypadá na nějakou tu "theorii her". A chytrou sociotechniku. Což se mu ale může vymstít, protože bude prezidentem jen pro 20% populace. Daleko i za popularitou Klause. A při každém kopanci bude spousta křiklounů požadovat "provaz za vlastizradu". Zvlášť pokud půjde o Sudeťáky.

Jenom o tom Okanomurovi si nejsem moc jistý. Vyjebali s ním bravurně. Jestli ho nějak neodstřelí, tak to bude horký kandidát pro příští volby. Má pár let na učení.

282441

14.1.2013 17:04

RE: Neverim

haban 89.?.?.?

Reakce na 282235

Stačí tam nastrkat lidi "na které něco vědí".

Jednou jsme něco potřebovali od úřadu, a on to nechtěl povolit, naprosto bezdůvodně, jednalo se o pár metrů čtverečních "obecního pozemku". Tož to jeden sósed překvapil tym, "že to zařídí, že tam na pár lidí něco ví ...".

Mezi "zasvěcenými" asi běžná praktika ...

282340

13.1.2013 14:19

OKAMURA = JEJICH POJISTKA?

volič 87.?.?.?

Reakce na 282133

Kdyby se nevyvyjel výsledek voleb v jejich režii, uznali by na základě jeho stížnosti volby za neplatné.

Další věc. Prezident zemře a bude tlak po mladém prezidentovi. A mají zde připraveného Okamuru, Dintsbiera a Franze.

282186

13.1.2013 22:13

RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?

P.A.Semi 83.?.?.?

Reakce na 282186

Ne, spis si myslim (podle toho, jak neferove ho vyradili), ze prave Okamura k NIM nepatril (taky byl zrejme (krome nafoukane kravy Bo.) jediny, kdo (skoro evidentne) neni zid...) Proste si to "pojistili" uz predem...

Jinak k uspechu KS - myslim, ze dost velkou vahu na manipulaci s masami ma "hlas" Sveraka/Cimrmana a dalsich "sasku" medialniho sveta... Proc ti se tomu propujcili, nechapu...?

Je na tom ale videt, kam vede prima (primejsi) demokracie ve state (stade), kde se daji volici (ovcane) takhle snadno zmanipulovat...!

282232

13.1.2013 22:35

RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282232

S tou Bobo bych si tak jistej nebyl.

282236

14.1.2013 9:34

RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?

Ru5da 77.?.?.?

Reakce na 282232

Tím bych si nebyl tak jistý, že knim nepatří. Musí jim být jasné, že tyhle (úmyslně) zpackané prezidentské volby díky široké informovanosti příště zúročí. Proč si myslíte, že mu dávají JEJICH MÉDIA takový velký prostor? Kdyby to nebyl jejich plán, tak ho jednoduše ignorují a on upadne v zapomění. Nebo? [zmaten]

282279

13.1.2013 22:26

RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 282186

Reaguji na ....
"Další věc. Prezident zemře a bude tlak po mladém prezidentovi. A mají zde připraveného Okamuru, Dintsbiera a Franze."

Věštba, že český president zvolený v lednu 2014 nebude nadlouho má něco do sebe. Jen doufám, že do té doby nestihle překopat Ústavu ve prospěch sudetských Němců.

282233

14.1.2013 6:17

RE: Neverim

Dorka 212.?.?.?

Reakce na 282133

Těm bych možná i věřila.. dost lidí se podlě mě nechalo oblbnout.. všechny celebrity volí Karla, Karel - veliký ctitel odkazu Vency, díky, kterému máme tu "svobodu" a hlavně i fejsbuku má svůj fanklub Jdu volit a volím Karla, kde bylo v pátek cca 50 000lidí a teď 100 000, vím, že není směrodatný, ale tak nějak sem čula, že ho dost lidí žere a dost mladejch a tuším i ve svym okolí pár lidí, co mu to asi dali.. Pravda.. dost lidí ho nemusí.. ale nevím.. opravdu nevím, jestli spolíhají jen na oblbnutý dav a mají na to všechno svoje ohlupující metody nebo si sami s těma výsledkama manipulují.. tentokrát bych se nedivila, kdyby stačilo to první

282263

12.1.2013 23:51

Media zase nezklamala ...

Rejpal 24.?.?.?

To ze zjiskal tolik hlasu Zeman je jen z duvodu, ze lide chteji volit komunisty a ostatni zaridili media [zmaten] [pláč]

282135

12.1.2013 23:56

Trapný cirkus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

jménem Česká republika a její národ by měl být ukončen, a území rozděleno mezi sousední státy. Nic jiného si většina lidí této země, jsa korunovanými hlupáky, nezaslouží. Bez jakékoli diskuse jsme nejhloupějším národem Evropy a možná i světa. A snad jedině zánik a rozptýlení může ukončit a smazat tuto hroznou hanbu, protože není hloupějších lidí a větších pitomců.

Stydím se za vás, moji čeští spoluobčané, kteří jste sice nespokojeni se současnou vládou, ale jako prezidenta byste si zvolili jednoho z jejích nejneschopnějších členů, který s tím vším nemá nic, ale vůbec nic společného... Nekonečná lidská hloupost, větší než celý vesmír, se manifestuje zde, ve skutečném Kocourkově. Jak rád bych ze sebe setřásl (kdyby to jen šlo) své spojení s národem, za který se tak stydím. Proč jen ta karma, která mně nutí zažívat důsledky vašeho hlupství na vlastní kůži spolu s vámi! Aspoň tedy, že nejsme národem vrahů, ale jen hlupáků!

http://www.blisty.cz/art/66894.html

282136

13.1.2013 2:28

RE: Trapný cirkus

levita 94.?.?.?

Reakce na 282136

Mám stejný názor a nejhorší je, že jakékoliv vysvětlování (osvětlování?) je marnost, marnost, marnost! Ať si národ neztěžuje, má (a bude mít) co si zaslouží! Volila jsem Bobo (po volbách to národu řekla jasně), teď nezbývá, než volit Zemana. A jak říká autor článku - věřit, že v opačném případě se postará příroda. Umělci a studentíci, jejichž rozhled sahá maximálně k tomu, aby drželi hladovku proti komunistům, dokonávají listopad 89. A zbytek národa si myslí, že jde o boj levice - pravice a za humna nevidí...

Malá útěcha je K.H.Borovský z roku 1850:
Mně se, mně se, mně se všecko zdá
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že pan Švarcenberk
o ústavu hrá;
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že o konštituci hrá:
to obležení
nadarmo není,
to se časem svým
v robotu změni!
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že o konštituci hrá!
Škoda je těch časů,
když jsme povstali,
když jsme konstituci
ve snu dostali;
škoda je těch časů,
když jsme povstali,
že jsme my vás neznali:
měli jsme vás znát,
na fůru vás dát,
za hranice vyjet,
tam vás vysypat!
Škoda je těch časů.
když jsme povstali,
že jsme my vás neznali!

Ale to asi měl K.H.Borovský na mysli zcela jiný národ...

282148

13.1.2013 7:59

RE: Trapný cirkus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 282136

Vite co je obecna chyba nas, kteri umime premyslet?

Ze ani naokamih si nepripustime moznost nejjednodussi pro ty, kteri rozhoduji. Cisla jsou uz nekolik let malovana, bez jakekoli moznosti je ovlivnit. Jak volebni vysledky, tak prefernece a volebni pruzkumy. Jsou jednoduse napsana, dle toho, co jim vyhovuje. A jiz nekolik let do drsne bije do oci.

Zde totiz nejde pouze o internetovou komunitu, ktera ma prehled. Clovek mluvi s okolim, z ruznych vrstev a zjistuje opacne vysledky hlasovanni, nebo primo voleb. A opakovane, cim dal vice odporujici realite.

282158

13.1.2013 16:20

RE: Trapný cirkus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282158

Každý žije v určité komunitě.
Co jsem se bavil v pátek v práci (v Praze), tak 14 lidí z 19 šlo volit knížete, 2 Roithovou a zbytek váhal nebo to nechtěl říct. Proto je takovýto výsledek voleb klidně možný.

282198

13.1.2013 22:37

RE: Trapný cirkus

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282198

Mám podobnou zkušenost.

282238

13.1.2013 18:34

RE: Trapný cirkus

ludy 78.?.?.?

Reakce na 282158

Oni moc dobre vi ze my vime a boji se. Musi vse manipulovat a podvadet, budme radi za svobodny internet. Myslime si sve a musime se i pokusit zit si svuj zivot a nenechat se rozhodnutimy vlady ovlivnit. Jen otocenim zady k nim vyhrajeme, dostanou co chteji, ale az pujde do tuheho, nikdo jim nepomuze.

282214

13.1.2013 22:40

RE: Trapný cirkus

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282214

Svobodný internet - to snad ne. To abych našel svobodné stránky (české), tak musím setsakramentsky hledat a číst mezi řádky. A pak zjistím, že ty svobodné mají koncovku .com

282240

13.1.2013 10:56

RE: Trapný cirkus

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 282136

Mám naprosto stejný pocit rozhořčení jako Vy a ze stejného důvodu,ale pořát jsem doufal,že už konečně ta tupá hovada začínají chápat.Teď už ne......marnost nad marnost.....

282167

13.1.2013 11:24

RE: Trapný cirkus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 282136

Po narcistovi by následoval dement. To je jen třešnička na dortu. Nárok na další existenci tento národ poněkud automaticky ztrácí snižováním porodnosti. Důvod je jedoduchý. Tento národ je nejposlušnější na světě, už dle Freudovo typologie jde o výrazně anální typ. Poslušný člověk šuká, jen když je to velice slušné a smí se to a má to požehnané od boha a také orazítkované. A opravdu slušný nikdy nešuká a už vůbec nikdy neonanuje. [smích] Bonuskem navíc od tohoto národu je, že čerstvou matku odsuzuje do naprosté sockovitosti, pokud nemá chlapa s příjmem na udržení normálního chodu doma-ctnosti. A takovejch je asi málo přes 5%. Jde o doktůrky, bankéře, zkrátka o ty nejlepší a nejchytřejší, kteří pochod národu doprdele jen urychlují. V jejich řadách je naprosté minimum výrazných osobností, protože to jsou opět jen obyčejní vlezprdelky.

http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/288366-radim-uzel-jidlo-vitezi-nad-sexem-navzdory-hospodarske-krizi.html

282169

13.1.2013 16:25

RE: Trapný cirkus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 282136

Britské listy tlačily Dienstbiera jak jen mohli (projděte si články za poslední dva tři týdny) a teď jsou naštvaní, že neprošel do druhého kola. Nic jiného za tím není.

282199

13.1.2013 0:04

Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Podařilo se jim veřejnost (= v tomto případě náctiletá třeštidla, mlamojové a sufražetky typu Peake, třicátníci až čtyřicátníci z oblastí s dobrým platem /Kolínsko, Plzeňsko, stř. Čechy/, snad i staré babičky /von je ten Schwanzenberg taky starej, tak ho budu volit/ --- o Praze - škoda mluvit! ---) přemluvit, aby volbu prežidenta vnímali jako souboj komunismu versus pankáčství, takže výše zmínění zhusta volili jakousi zkostnatělou feudální zkamenělinu nejasného původu, která je i pro každou novodobou havlisticko-ňúejdžovskou špatnost ve jménu pravolásky, čímž má být ukrutně "in".
 
Nedošlo jim, chudákům, že jsou to přitom oba stejný dědci, kteří dávno nemají v politice co pohledávat.

Škoda slov. Snad jen, že ke druhému dějství šaškárny se nechystám. Nebyl jsem hrdý na to, že jsem volil T. Fischerovou, teď jsem hrdý jen o trochu víc. Víc jsem asi udělat ani nemohl, abych ukázal, co si o tzv. "přímé" prezidentské volbě myslím.

Děcka z fejsbuku, zvolte prosím národu toho zednářskýho feudála, nějak mi poslední dobou schází větší bizzare. Dík.

282137

13.1.2013 0:10

RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 282137

Vcera jsem cetl na FB vyzvu: Volte vsichni toho knizete! Je sympaticky stary pan, ktereho zna cely svet a budou nam ho vsichni zavidet [oči v sloup] [zmaten]

282138

13.1.2013 0:34

RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282138

To vypadá na směsici pražštiny, jidiš a sudetské němčiny; ukažte, přeložím to do češtiny...
Hodný pán, hodný pan, hodný pán, ten náš kníže, to byl hodný pán. Sympaťák, sympaťák, sympaťák, ten náš kníže, to byl sympaťák.
Ein feudaler Widerstand, Ein feudaler Widerstand.

282143

13.1.2013 0:15

RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282137

Bude zajímavé sledovat nadcházející hysterii.

Sympatizátoři přejetiny budou rýt do Zemana co to dá, že má vypitý mozek a tisíc vykřičníků k tomu; pleistocén se sklony k hibernaci bude veleben a vychvalován do nebes umělci, lékaři, bývalými sportovci, současnými židy a budoucími Číňany.

Domnívám se, že bude - s přehledem - zvolen Zeman, ale ten ozón trpanosti, než se tak stane, bude omračující.

Agónii zakončí komentátor Komárek smířlivým konstatováním, že starý kníže může být rád, že je rád, a že Zeman vlastně taky není špatnej, protože není vůbec levičák a aji ten Írán by humanitárně zahnal do moře, a proto Český národ nezahyne. To bude celé.

282139

13.1.2013 1:21

Výstižný článek pane Stworo...

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Je naprosto jedno, která loutka z řad Židů a zednářů je ve výsledku instalována k moci. Ale zdání, že si lid myslí, že rozhoduje on, tu musí být. Kandidáti jsou všichni členy zednářských lóží a 7 z nich je židovského původu.
Výstižně zde citujete z Protokolů sionských mudrců – proto bych si je dovolil doporučit pro ty, kteří je buď vůbec nečetli anebo z nich znají pouze pasáže. A abych doporučil ty nejvýznamější – doporučuji dílo, jehož jsou Protokoly součástí a které je zároveň jedním z nejdůležitějších spisů o židovské a zednářské problematice vůbec:

Ulrich Fleischhauer; Pravé protokoly sionských mudrců –Znalecký posudek vypracovaný z pověření soudního dvora č. V v Bernu

Stahujte z internetových stránek: Spiknuti proti Církvi a lidstvu

P. S. - co se týče údivu, že Schwarzenberg "dostal" tolik hlasů -v centrále se dají výsledky lehko "učesat" - děje se tak při každých tzv. volbách a dělá se to všude na světě. Je předem rozhodnuto a bylo by naivní, myslet si, že ne! Schwarzenberg je vysokostupňový zednář a není vyloučenou, že byl na minulém setkání Bilderbergů (kde byl osobně) na tuto funkci vybrán. Ale stejně tak je možné, že to bude Zeman, který je rovněž zednář.

282144

13.1.2013 3:03

absurdní degenerace

slak 77.?.?.?

Reakce na 282144

Určitě, jestli jsou mezi svými knížeti rozumět 2.neurčíté výheky mezi slovy o nečemsi. Nastrčenému protivníkovi se možná příčila hraná či nehraná arogance, jestli nebyl zakřiknut či nesedla slivka. Zvolen bude. Samozřejmě že jsem si nemyslel že loutkáři jsou tak vypatlaný. Děs,běs. To co se v politice děje nemá obdoby a vypadá to že rozhodují zájmy otrockých skupin kolem jednotlivých ?!?§$.

282149

13.1.2013 22:35

RE: absurdní degenerace

Reeh 109.?.?.?

Reakce na 282149

Spíš jsou loutkáři vychcaní....

http://vtipy.netroof.eu/item/9690/kalousek-to-vi-nejlip/

282237

13.1.2013 22:50

RE: Výstižný článek pane Stworo...

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282144

Tak schválně. Kteří to jsou a prosil bych odkaz. S těma zednářema jste úplně mimo a se židama je jich tam možná i víc. Ale stejně bych rád věděl odkud svou jistotu čerpáte. Jestli ze Spiknuti proti Církvi a lidstvu, tak ani nemusíte odpovídat.

282243

13.1.2013 1:23

Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.

Andrew Siddur 77.?.?.?

 

282145

13.1.2013 3:09

RE: Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 282145

Když si lidi zvolí Schwanziho, tak budou mít v Čechách zanedlouho sudeťáky a za nimi, nebo možná před nimi, Židy z Izraele, Gruzie, Ukrainy. Schwanz znamená v němčině ocas, ale také mužské přirození.

282150

13.1.2013 5:23

RE: Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.

Unexist 62.?.?.?

Reakce na 282150

Nie ze by som nesuhlasil s obsahom prispevku ale pre korektnost je vhodne uviest, ze ten zmrd a posluhovac Izrahella a vsetkeho tym spojene je SCHWARZ, cize cierny. On sice kokot je aj bez toho nemeckeho "švonc" - samozrejme, o tom ziadna.

------

pan Stwora, prosim omrknite dve veci ak bude cas. Mam pocit, ze nefunguje dorucovanie sprav inym clenom "Odeslat důvěrnou zprávu jinému registrovanému účastníkovi ". Aj v minulosti som sa snazil skontaktovat tymto sposobom s inymi clenmi a nejak som nikdy nedostal ziadnu odpoved. Vcera som ale pisal clenovi s nickom ROMAN1 a zaroven som si tu spravu dal preposlat ako kopiu na moj e-mail a nedorazila ani ta kopia. Velmi pekne vopred dakujem.

Dalej stagnuje moznost vypisania si vsetkych uverejnenych prispevkov mojou osobou priamo z mojho profilu v nastaveniach.

Vdaka, nechcel som kvoli tomu opruzovat mailom. Pevne zdravie a nech sa dari!

282155

16.1.2013 11:10

Potvrzuji

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282155

Neobdržel jsem poštou od Vás nic.

282509

13.1.2013 1:38

Televizni manipulace

P.A.Semi 83.?.?.?

Jen drobne a okrajove: v televiznim studiu nekolikrat ukazovali jednobarevnou mapu zahranicnich voleb - na vsech kontinentech vyhral KS... (Pomineme-li fakt, ze v zahranici voli asi predevsim clenove zastupitelstev, ktere tam on vyslal...)

Uz pri vysilani mi prislo divne, ze ty kontinenty nebyly vsechny. A z Jizni Ameriky ukazali jenom Argentinu... Vynechali celou Afriku a Asii - protoze tam by ta mapa nebyla vubec takhle jednobarevna - napr. v Afganistanu by drtive vyhral militantni Zeman nebo i na Ukrajine, napr. v Libanonu by vyhral Dienstbier... (ovsem celkove v souctu v zahranici vyhral KS - pochopitelne...)

Dalsi manipulaci vlozili do ust Tani Fisherove, ze by pry doporucovala KS - v hlavnich zpravach to ustrihli tak, ze tam byla jen ta prvni cast vety, chybela ta druha, ve ktere zminuje, ze s tim ma vazny problem (to uz pak napravili a v mnoha dalsich opakovanich to dali cele i s tou vyhradou, to akorat v hlavnich zpravach nemeli cas...).

Taky zajimavost - jeste se asi nestalo, ze by cele zpravy byly jen a pouze o volbach, ani drobna zminecka o jakemkoli svetovem deni, i pocasi vynechali, kratce sport. Ani v zadnych dalsich zpravach nebylo ani 1 slovo o cemkoli jinem nez o volbach... Opravdu drtiva medialni masaz - zrejme aby se lide meli na co soustredit, vytvorit jim fetis, kterym stoji za to se zabyvat, aby vetsina ostatnich problemu sla do pozadi...


A jeste uplne okrajova drobnost - pro ty, co pouzivaji FB - ukazovali pekne detailni statistiky, co likeuji (nebo ctou?) priznivci jednotlivych kandidatu - jste tam dobre "podchyceni", a pokud to je zpracovatelne statisticky, je to zpracovatelne i jednotlive...

282147

13.1.2013 3:56

Viva la Commedia

rem 89.?.?.?

Český stát (i ostatní evropské státy), jako suverénní a svéprávná instituce už neexistuje, tím spíše národní stát. To vědí vlastníci globální moci i mainstreamových mediálních sračkometů a jejich pohůnci velmi dobře. A zpracovat potřebnou část tupého stáda na určitém území (v tomto případě v kokotlině), aby si zvolila poslední hřeb do rakve dnešní pseudosamostatnosti není vůbec těžké.
Pro mladé ovce je Karel cool, umí jazyky (až na češtinu - kdo by se tím dnes zabýval) a svět nám ho bude závidět.
Pro staré ovce je Karel lidumil, vždyť jeho předci na Orlíku pomáhali poddaným (psali to v Blesku i jinde) a svět nám ho bude závidět.
Pro střední generaci je Karel formát, nikdy si nezadal s komáry, i když nosí červené ponožky. To se počítá a svět nám ho bude závidět.
Co na tom, že je předsedou (fíkovým listem) strany Kalousků, Drábků, Hegerů, Parkanových a dalších, kteří devastují a ničí poslední zbytky sociálního státu, případně se podílejí na jeho rozkradení. Co na tom, že je za „Česko“ nejčastějším účastníkem sletů Bilderberg Group, konferencí „rozděl lidi, sjednoť území i moc a panuj“.
Narodil jsem se v Československu, stádní chování a výplachy mozků mně byly před r.89, tak jako i dnes, nesmírně odporné. Svou národní identitu a hrdost jsem vzhledem k vývoji společnosti za posledních více než dvacet let jak v České republice, tak v celé Evropě, zcela ztratil.
Prezident, volby, stát? V tomto pokryteckém systému fungování společnosti jen hořká komedie a postupně odumírající zbytečnost. A do obou se Karel náramně hodí…

282151

13.1.2013 10:55

RE: Viva la Commedia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 282151

Neúčastnila jsem se té frašky, není to můj stát, jen země, ve které jsem se narodila a ve které žiji, má smůlu, že jí vládne parta lumpů. Myslím, že jsem ani chvíli nevěřila, že by se stal presidentem slušný člověk, lidé chtějí hry, tak proč jim je nedat? Skutečnost mi dala za pravdu. Ani Zeman, ani kníže nikdy nebudou mými presidenty, jen užiteční idioti, něco jako Jelcin v Rusku. Stejně jako celý tento stát, pro mne je to parta lidí, kteří ničí tuto zem a snaží se zlikvidovat i její národ, nic víc, nic míň.
A máte pravdu, tenhle Absurdistán bude člověk, jako je kníže, a Zeman zesměšňovat ve světě stejně jako opilec Jelcin, jen důsledky jejich konání pro nás budou stejně bezútěšné, jako pro Rusko v té době. Mívala jsem ráda pana Svěráka, teď vím, že se ničím neliší od hlupáků, kteří lezli do zadku Sovětům, jemu ale voní ten zadek americký.

282166

13.1.2013 18:57

RE: Viva la Commedia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 282166

Sdílím úplně stejné pocity, jako Vy. Lépe bych to nenapsal. Bravo.

282217

13.1.2013 4:12

Také se divím

moskytiéra 83.?.?.?

kdo mohl volit "knížete", nicméně má zřejmě výborný PR tým, protože ten se spolehl na spoustu nerozhodnutých voličů, resp. na ty, co se o politiku až tolik nezajímají a rozhodují se až na poslední chvíli, a právě v tu dobu, tedy několik posledních dnů před volbami, vyrazili jeho zbrojnoši do rozhodujícího útoku a zahltili občany jeho plackami a letáky.
Co se týče manipulací s celkovými výsledky, mám tu zkušenost, že to, co vyšlo na malém okrsku, nakonec odpovídalo celostátnímu koncovému stavu (teda aspoň kdysi).
Co se týče dehonestace politiků, co vadili židům, stačí si vzpomenout na Kurta Waldheima a trestání všech Rakušanů za to, že si dovolili si jej zvolit. A vzpomeňme, jak se tehdy moskytneuvěřitelně zachoval Havel na salzburských slavnostech.

282152

13.1.2013 4:25

Chtel bych upozornit

Satanist 75.?.?.?

ze to volebni divadlo ktery pan Stwora popsal a za ktery se musi stydet sam pred sebou snad celej narod uz jen proto, ze ty spiklenecky komedii v ceskym krateru honosne rikaj volby bude pro lid tou nejdrazsi fraskou v historii naroda na kterou v budoucnu budou doplacet i jeho deti. Ja vosobne jsem zvedavej na ten nejvlastenejsi moment kdy jim tam ten jejich zvolenej necha prosustrovat a rozkrast i to malo co jim jeste v ceskym krateru zbylo. [naštvaný]

282153

13.1.2013 4:42

Kosovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Ministr zahraničí Schwarzenberg uznal Kosovo jménem České republiky aniž se kohokoliv ptal. A vy pitomci v Česku jste nešli demonstrovat a prostestovat. Albánci tak ukradli Srbům kus území. Až se vám, vy pitomí Češi, budou nastěhovávat Němci a Židé do České republiky, průmysl už mají, a zabírat stále více pozemků, tak vás nakonec vystěhují i z vlastních bytů. Že celé Německo bylo kdysi slovanské, a že Jindřich Ptáčník a další němečtí vůdcové, knížata a králové vyvražďovali celé kmeny - například Obodrity - to je vám u prdele. Pitomí Češi. Pitomí Češi, kteří volili Schwarzenberga.

282154

13.1.2013 11:22

RE: Kosovo

Robocrep 90.?.?.?

Reakce na 282154

Vy to píšete, jako kdyby Kosovský stát vznikl jenom Schwarzenbergovi k vůli. Ve skutečnosti Schwarzenberg nikdy netvrdil že si zločinní Albánci Kosovo zaslouží, ale jednou už ho ovládli (přesněji ukradli s pomocí USA), tak to musíme uznat jako FAKT. A oficiální uznání nebo neuznání Kosova jako státu na tom nic nezmění.
Co je smutný, že to je postoj člověka, který nemá vlastní názor a nechá se tak vléct světovládci.

Ale rád bych upozornil spíš na to, že nikde ani zmínka o tom, že Schwarzenberg čelil obvinění z vlastizrady - kvůli schválení stavby americké radarové základy u nás. Nemělo by to snad být to správné pikantní téma pro senzacechtivé novináře? Uvědomte si jak to zní - prezidentský kandidát, na kterého bylo podáno trestní oznámení za vlastizradu. A co? A novináři nic.

282168

13.1.2013 22:57

RE: Kosovo

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282168

Bylo by dobré se podívat, komu Kosovo dneska patří. Myslím hospodářsky. Kdo tam podniká a komu patří klíčový průmysl, služby a nerostné bohatství. A pak máte odpověď.

282245

14.1.2013 0:41

RE: Kosovo

turista 80.?.?.?

Reakce na 282168

Že podepsal radar to vím, ale kde je něco o tom, že byl obviněn z vlastizrady?

282249

14.1.2013 21:24

RE: Kosovo

Robocrep 90.?.?.?

Reakce na 282249

Trestní oznámení podal Martin Kadrman, věřím, že podle toho si podrobnosti vygooglíte. Média to samozřejmě ignorovala už když to bylo aktuální, a teď už tuplem.

282366

13.1.2013 11:40

RE: Kosovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 282154

Zcela s vámi souhlasím! Mám podobné pocity jako vy. Otroctví přichází a vykořenění národa pokračuje. Schwarzenberk, aniž by se kohokoli ptal, podpořil také jménem ČR -Pussy Riot. Skupiny Femen,Vojna a Pussy Riot jsou uskupení bojující za práva homosexuálů, transsexuálů a okrajově za rovnoprávnost žen. Jsou to skupiny podporované i řízené Západem. Mimoto, členové těchto skupin jsou všichni do jednoho mladí a hezcí lidé. To nemůže být náhoda.

Naděžda Tolokonniková,lídr Pussy Riot,má za manžela (Pjotr Verzilov,člen skupiny Vojna)s kanadsko ruským-občanstvím a sama Tolokonniková tak po několika letech získá právo na kanadské občanství. Např.: V roce 2008 veřejně v biologickém muzeu s transparentem "Jebe za nového medvídka" prováděli skupinovou soulož,Tolokonniková byla v devátém měsíci těhotenství a týden na to porodila. Od té doby bere svou dceru na všechny akce. A podobných akcí je celá řada.

Dle televize tohoto černokněžníka prý s rozvahou volili především vysokoškoláci.

282170

13.1.2013 6:45

nevolil jsem.....

fohat 194.?.?.?

nebot jsem zavětřil nezákonnou likvidaci Okamury a vytušil tak olbřímí manipulaci voliču zbraní ze Rwandy a Jugoslávie....NEMYSLÍM si.že jsme BLBÝ NÁROD,jen tupě manipulovatelný.....selský rozum je cílené likvidován... [oči v sloup]

282156

13.1.2013 10:06

RE: nevolil jsem.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 282156

Jak rikas, vidim to stejne ... Za prve jsem nenasel vhodneho kandidata, ktery by s respektem reprezentoval me a nasi zemi a za druhe, nehodlam se podilet na teto drahe a nesmyslne taskarici. Je opravdu prekvapeni, kolik hlasu nasbiral ten senilni spici pan a na druhou stranu, jak malo hlasu nasbiral napriklad "fantomas". Jak muzete volit za presidenta osobu, ktere nejde rozumnet a ktera porad chrape?![bliji] Lide dobri, nebudte jak on, proberte se [cool]

282163

13.1.2013 7:30

Slava

Vašek 82.?.?.?

Smiřte se s tím , že bude prezident spát , nebo chlastat

282157

13.1.2013 8:11

RE: Slava

Unexist 62.?.?.?

Reakce na 282157

Vašku, ku vsetkej ucte, ludia by sa velmi radi zmierili s tym, ak by prezident spal, alebo chlastal. Omnoho vacsi problem ovsem je, ze jeden ma chut utocit na Iran a druhy zase kradnut a zaroven definitivne odovzdat CR pod cudzi (bruselsko-izraelsky) patronat. Toto je objektivny problem, nie spanie a chlastanie.

282159

13.1.2013 16:13

RE: Slava

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 282159

To je bohužel asi pravda. Kterou zřejmě málokdo dokáže vidět. Přesto, že jim sedí přímo na nose.

282196

13.1.2013 8:14

RE: Slava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 282157

Ty mas starosti [mrknutí jedním okem]

282160

13.1.2013 9:36

RE: Slava

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 282160

Ty takovy starosti budes mit uz brzo asi taky az ti daj zidi kteri budou v ceskym krateru u vesla vedet, ze ani pro ne neni zid jako zid..... [chechtot]

282161

13.1.2013 10:06

Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!

David@seznam.cz 85.?.?.?

Velmi dobrým tahem, patrně dlouho a profesionálně plánovaným, bylo nechat Knížete na místě ministra zahraničí. Vyžaduje to zkušenosti... Mohl si být jist podporou celého světa - jsou tam jeho zaměstnanci. Nedivil bych se, kdyby se postarali i o pár procent hlasů navíc, pokud bude třeba..
Přičíst si tam mohou kolik chtějí, mají přesné informace o tom kolik Čechů se v dané zemi nachází. Pane Zemane, času je málo, ale nechte si zjistit kolik lidí se "účastnilo", nebo spíše bylo bez jejich vědomí bylo zůčastněno, voleb v zahraničí.
Nevěřím, že tolik lidí volilo předsedu TOP 09! Ani když mi je podplacená média ukazují!! Pokud budeme všichni volit Zemana, byť jako menší zlo nemohou snad zmanipulovat volby o desítky procent!!!!!! [cool] [cool] [bliji]

282162

13.1.2013 13:38

RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!

adost 194.?.?.?

Reakce na 282162

oceňuji výborný postřeh a to se tu ještě nemluví o velmi zvláštním způsobu koncentrace volebních dat ze zahraničí na MZV a poté zabezpečený přenos na ČSÚ!?
Ostatně, vítězství z velkých měst také o něčem svědčí, nestačil jsem se divit nad složením a prací volební komise...

282181

13.1.2013 14:57

RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 282162

...a jak řekl v první euforii Miloš Zeman: "Ve druhém kole budou volit voliči." Nabízí se tedy otázka: Kdo (nebo co) volil(o) v prvním kole? [mrknutí jedním okem]

282190

13.1.2013 15:20

RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282190

Myslíte? Já bych se spíš vsadil, že teď bude volit hmyz, nebo nějaká zvěř citlivá na barvy, podle toho, jak za Zemanovou hlavou grafici Lidovek malují rudé pozadí, kdežto za knížecím škopkem cool intošskou queer fialovou.

282191

13.1.2013 21:43

RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 282162

Žádné menší zlo neexistuje protože oba dva jsou zednáři (a Schwarzenberg je navíc podle některých zdrojů po matce Žid) a
budou sloužit židovskému establishmentu!

Jinak věřte tomu, že kdyby to potřebovali "upálej" klidně i 30%!!

282228

13.1.2013 10:09

Sionské protokoly...

BBp 89.?.?.?

Pokud si člověk přečte Talmud případně Sionské protokoly, většinou je ovlivněn formou různých překladů, protože sám není schopen si to přečíst v originálu, případně zejména ten originál dostat do ruky. Přesto bych se domníval, že tyto dokomenty, pokud se to dá nazývat dokumenty, jsou jen dosti splácanou syntézou někde jinde opsaných zdrojů, protože jejich autor nebo autoři sami nebyli schopni zplodit něco originálního. Ve zdejším článku uvedený popis zmatení a ovládnutí lůzy pomocí vnuceného dojmu tzv. "svobodných voleb" mne doslova připomíná zápisky hlavního hrdiny románu Guliwerovy cesty od Jonatana Swifta. Tam se též doslova píše o kejklířích a hercích, kteří zmatou lůzu, nechají se zvolit do funkcí, a okrádají a terorizují ji do dalšího povstání. Geniální mi tam pak připadá popis sluhů, panovníků a zejména místní Akademie, kde třeba šílený vědec chce dostat zpět světlo, adsorbované při růstu zahradní okurky. / Pomyslel jsem v tu chvíli s radostí na "vědecké" hledání Higginsova bozonu v Cernu, a pod...

282164

14.1.2013 17:30

RE: Sionské protokoly...

haban 89.?.?.?

Reakce na 282164

No ať ty "Sionistické protokoly" podvrh jsou nebo nejsou ...

... můžete si být 100% jistí jednou věcí ...

... že je všichni znají !

282341

13.1.2013 10:23

Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.

Sudettendeutsche 80.?.?.?

Volte herr Karl von Schwarzenberg, už podle jména je to přece "čecha jak poleno". Naši hymnu umí jako když bičem mrská. Má soucit s chudými a všechno okamžitě zlepší. Proto je předsedou jedné ze dvou hlavních stran současné koaliční vlády, která přivedla tuto zemi k totálnímu úpadku. Takže tu slibovanou změnu politiky, která nás přivede do ráje na zemi aby začal dělat napřed sám u sebe. Ihned po zvolení jistě vyhodí z funkce Miroslava Kalouska, rozejde se s ODS, naučí se česky, neusínat na veřejnosti a srozumitelně artikulovat. Potom zruší Benešovy dekrety a rozparceluje ČR mezi Rakousko a Německo. No a tím tady definitivně nastolí ráj na zemi.Ovšem jenom pro Rakušáky a Němce a na náš účet. Češi tu budou dělat jen poskoky a lokaje novému panstvu. No řekněte, není to úžasné.....

282165

13.1.2013 15:28

RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.

kílec 77.?.?.?

Reakce na 282165

Náhodou jsem byl ve volební komisy. Asi 700 voličů volilo 24% Zemana a 23% knížete. Vedle mě seděly 3 slečny kolem 20 let.
Jejich názor: Kníže je ten nejlepší, má největší zkušenosti, zná ho
celá Evropa ..... Jakou koliv kritiku neuznaly a když jsem řekl, že
překročil Benešovy dekrety, že si nahrabal nezákonně majetek, tak
nevěděly nic o dekretech. To je dnešní mládež. Stydím se za ně.




Pane editore, sdílím s vámi, také jsem volil Bobo, ale marně.

282192

13.1.2013 15:42

RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282192

To je na tom to tragické - že média tvarují vojební klání jako souboj starého bolševického dinosaura Zemana versus nového svěžího pětasedmdesátiletého feudála.
 
Pokud vyhraje (!) kníže, očekávejme slizké komentáře v novinách, jak mládež nemá předsudky vůči starým lidem.

Přitom jde o něco úplně jiného.

282193

13.1.2013 19:49

RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 282192

>To je dnešní mládež. Stydím se za ně.
nemusite se stydet za ne, radsi za nase skolstvi

Kdyz jsem chodil do skoly, ucili jsme se, v kterem meste je jaky prumysl.
Mlady se ve skole uci, ze v Liberci je zabavni centrum babylon. Parada

282221

13.1.2013 21:48

RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.

JB 82.?.?.?

Reakce na 282192

Já byl též v jedné okrskové komisi. Z cca 1200 voličů to hodilo K.S. cca 600 lidí a M.Z. 150. Tož tak.

282230

13.1.2013 11:47

...

Mordechaj Belzebul 78.?.?.?

Myslet si, že volby někdo manipuluje či falšuje je úsměvné. Pravidelně několik let zasedám jako komisař v místním volebním okrsku čítající cca 1000 oprávněných voličů. Výsledky v okrsku téměř přesně reflektují s výsledkem celostátním. Osobně sem byl dost překvapen, když jsem viděl tolik odevzdaných lístků s č. 9. Vládci se ani nemusejí snažit výsledky nějak falšovat, protože tupé zmanipulované stádo ovcí zvolí přesně toho, koho jim vládní média předloží. Takže nadávat můžeme jedině sobě - tupému českému národu... [chechtot]

282171

13.1.2013 12:00

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 282171

Já slyšel od našeho účastníka ve volební komisi něco jiného.

282173

13.1.2013 12:18

RE: ...asi mate pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 282171

ptam se kdo vlastne volil toho schwarzenberga jenom dve možnosti.
1,stado ovci ktere nevi o co tady jde
2,zmanipulovane volby

282176

13.1.2013 13:06

RE: ...

david1kj6 85.?.?.?

Reakce na 282171

viděno Vaší optikou komisaře okrsku s 1000účastněných se může zdát vše v pořádku. Jak mi ale vysvětlíte slova zkušeného statistika Fischera, který po volbách řekl: když je sečteno cca 50 až 60 procent hlasů, můžete si dobře vsadit na výsledek konečný. Poměr Schwanzenberg (snad jsem to cizí slovo napsal správně)/Zeman byl změněn o 5% během posledních deseti, maximálně dvaceti procent nesečtených okrsků? Těch pět procent nemůžete ze své pozice vidět, ale ve výsledku rozhoduje třeba jen půl procenta.

282178

13.1.2013 16:19

Mě zaujalo několik věcí:

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282178

Výsledek Roithové těsně pod 5 %. To je taková jistota, jako že vyjde Slunce - kdykoli je ve volbách něco nějak souvisejícího s KDU-ČSL, dostane to vždy kolem 5,00 %. Udivilo mě ale, že při prezidentských volbách to nebylo o jedno či dvě procenta méně - domnívám se totiž, že řada uvědomělých takykatolíků totiž radši volila judeokřesťany Fischera (on je to vlastně Ježíš) nebo Schwarzenberga, než by svůj hlas potratila volbou slabé Roithové.

Volební účast. První den byla 40 %. Druhý den bude dvakrát nižší, takže celkem 60 %, říkal jsem si. A ejhle, 61 %. Jsem vědma.
Taky mne zarazilo, že média těch 40-60 % uváděla bombastickými titulky: velmi vysoká volební účast.
Když 40-60 % lidí volí v krajských volbách, média se ofrňují: "velice nízká volební účast, ani tam nemusíte chodit". Zajímavé chování, není-liž pravda?

Podivná vyrovnanost kandidátů. Tak rozdílní kandidáti jako Fischer a Dienstbier - oba shodných 16 % hlasů. Zeman a Schwarzenberg - doslova voda a oheň - 24 vs. 23 %. Podivně nízký výsledek Franze - 7 %; čekal jsem i přes 10. Nemohu uvěřit, že máme tak polarizovanou společnost, jejíž skupiny jsou tak pečlivě vyrovnané?

Podivný Schwarzenbergův finiš, kdy ze 17 % to vytáhl na 23 %. Zeman oproti feudálovi klesl z 26 % na 24 % - prý ho volili z velkých měst. Žijí tedy ve městech obzvlášť manipulovatelní lidé? Neměli bychom jim spíše postavit ozdravovny někde na venkově?

282197

13.1.2013 17:25

RE: Mě zaujalo několik věcí:

Bekota 199.?.?.?

Reakce na 282197

Ještě že to takhle dopadlo, aspoň teď vyplavalo na povrch to hrozné tajemství, že Schwarzenberg je ve skutečnosti Žid a Fischer je tajný Katolík, který se stal znovu obětí spiknutí, pane סדור. Raději zvolme toho Schwarzenberga, nebo bude dál škodit tajně. Když teď bude mít netajnou vedoucí úlohu, třeba ho to konečně přestane bavit.

282205

13.1.2013 18:24

RE: ...

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 282178

K 282178.
Po sečtení cca 60% okrsků si skutečně velice dobře můžete vsadit na výsledek. Protože sčítání okrsků samozřejmě nabíhá podle velikosti. Takže zhruba od tohoto čísla pravice vždycky posiluje, protože do toho začínají mluvit velká města a zejména Praha, kde jsou okrsky významně větší. V tomto kole to bylo u trautenberka přímo učebnicové... [pláč]

282212

13.1.2013 13:23

RE: ...

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 282171

a nevite, jsou-li k dispozici nekde na netu podrobne statistiky voleb?

282180

13.1.2013 13:51

RE: ...

turista 80.?.?.?

Reakce na 282180

Již mnoho let při každých volbách na www.volby.cz
Není to tak těžké najít ...

282184

13.1.2013 14:27

RE: ...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282180

Samozřejmě.

http://volby.cz/pls/prez2013/pe

282187

13.1.2013 13:50

RE: ...NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 282171

Vážený pane, úsměvný jste Vy. Jestli dřepíte v místním okrsku a tam vydíte jakési výsledky, ty nemají nic společného s finálními výsledky, které jsou zpracovávány v centrále, a tam už nesedí lidé ze všech komisí ve státě. Jestli se Vám zdají potom ty finální výsledky (oficiálně zveřejněné z centrály) stejné či podobné, to vůbec nic neznamená. Podle našich důvěrných informací se výsledky voleb „upravují“ a to všude na světě – pokud je potřeba. Takto byla kupř. uměle v roce 2006 instalována do parlamentu Strana zelených, která měla ve volbách (v červnu) snad kolem 10% hlasů. Přitom ještě v únoru téhož roku jí ukazovali tzv. průzkumy veř. mínění (typická manipulace) pod 5%. Zkrátka Strana zelených tam byla tehdy instalována kvůli vnitřní potřebě mocenského zednářského establishmentu. Poté už nebyla v roce 2010 zapotřebí – nebyla vpuštěna do parlamentu a místo ní tam zednářské kruhy instalovali TOP 09 – Žid Kalousek, Schwarzenberg a spol. Jinak už z roku 1992 máme informace, že tehdejší palamentní volby v Československu (jejich výsledky) byli pečlivě zpracovány ve výpočetním středisku strany CDU – CSU v Německu. Informaci tehdy zveřejnil Židy zlikvidovaný Týdeník Politika a tuto informaci měl od známého politického analytika a autora Analýzy 17. Listopadu 1989 Miroslava Dolejšího. To, že se volby podle potřeby falšují – je neoddiskutovatelným faktem! A říkám znovu, jestli tam nakonec bude instalován Schwarzenberg či Zeman je úplně jedno, protože oba dva jsou zednáři a lidé, kteří budou sloužit euroatlantskému židovskému mocenskému establishmentu!

P. s. - je jasné, že tupé stádo skutečné volí tyto svoje řezníky,
ale pokud by náhodou ten co má být první byl podle hlasů druhý či třetí - tak se to v počítačovém zpracování upraví a to je podstata věci!

282183

13.1.2013 17:09

RE: ...NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!

Mordechaj Belzebul 78.?.?.?

Reakce na 282183

Naivní jste Vy. Já tvrdím, že není nutné jakkoliv falšovat volby (alespoň ne v našem zatuchlém kráteru). Protože tupé nevědomé ovčanstvo vždy zvolí toho, kdo má být zvolen. A nerozhoduje se tak po volbách (někde na statistickém úřadu), ale před volbami. Je třeba si uvědomit, že většina ovčanů sleduje Novu a čte blesk, nebo iDěs. Co vidí na obrázcích uvedených sračkometů, podle toho se rozhodují před volební urnou.

282203

13.1.2013 13:52

RE: ...

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 282171

Poslechnou, Mordechaj, a maj voni opravdu stoprocentní jistotu, že tam v sobotu v jednu v noci někdo nenaběhnul a nevyměnil jim obsah urny? [vyplazený jazyk]

282185

13.1.2013 16:05

RE: ...

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 282185

Jo, to asi (?) dělali v 19. století, že rabovaly urny. Dnes se to dělá opravdu (když je potřeba) na vysoké nekontrolovatelné úrovni při finálním počítačovém zpracování!

282195

13.1.2013 17:08

RE: ...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 282195

Stejně jako když se "namátkou" vybírají kontrolní vzorky petičních archů [velký smích]

282202

13.1.2013 17:14

RE: ...

Mordechaj Belzebul 78.?.?.?

Reakce na 282185

Je vidět, že o zabezpečení volebních uren a místností víte kulové... [velký smích]

282204

13.1.2013 18:15

RE: ...

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 282204

Můj příspěvek byl spíše reakcí na výše uvedený příspěvek, proto
jsem prohodil možná v 19. století. Dnes takovýto primitivní
způsob není zapotřebí. Po milionté opakuji - v centrálním
počítačovém zpracování výsledků, lze naprosto nekontrolovatelně
s těmito výsledky manipulovat!!!

I když jak tvrdím níže (a Vy také) většinou to není zapotřebí
protože OVČANÉ "volí" tak jak se od nich očekává! Nicméně pokud
je zapotřebí k manipulacím dochází a divit se tomu může jenom
naprostý prosťáček!

282211

13.1.2013 21:50

RE: ...

turista 80.?.?.?

Reakce na 282211

Jenže sečíst výsledky si může každý doma. Výsledky za každou volební místnost jsou na webu. I podprůměrný programátor takový program napíše za pár hodin.

To, o čem mluvíte (podvádět v centrále), by bylo možné, kdyby se zveřejňovaly jen celkové součty. Ale tak to u nás není.

282231

14.1.2013 16:07

RE: ...

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 282231

A kdo to skutečně celé doma sečte?!! Věřte, že nikdo.. A i kdyby
to udělal a nesouhlasilo to, co myslíte, že se bude dít??!

282330

14.1.2013 18:02

RE: ...

turista 37.?.?.?

Reakce na 282330

Sčítá to dost lidí. Mimo jiné lidi z kohovolit.eu. Několik zpravodajských serverů odtamtud bere a sčítá data taky. Možná v duchu zdejší paranoi namítnete, že novináři v tom jedou s nima a vědí že součty nesedí a prezentují že to sedí. Těžko. Oni programovat neumějí. Software pro ně dělá nějaká normální softwarová firma, tam by to objevili jako první a v ČR se nic neutají.

282346

18.1.2013 19:33

RE: ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 282346

Kde jste se tady pane turisto tak náhle vzal? Pravda, pro jistotu jste tady napsal pár příspěvků již někdy před půl rokem- ale jinak Vás tady na Zvědavci vůbec neznáme! Já si taky myslím, že se výsledky voleb nenápadně falšují podle potřeby přímo v centrále. Není pravda, že si to lidé zkontrolují! Nikdo totiž na takové složité věci nemá čas- všichni totiž musí makat a živit rodinu a tak podobně. Představte si, že na Klausovu falešnou profesůru byl z celé ČR zvědavý JEDINÝ ČLOVĚK z celé ČR- všichni ostatní lidi z Česka na to neměli čas. No a přesně tak se to má i se zkoumáním výsledků voleb v souhrnném součtu, kdy to má na starosti jen pár přísně prokádrovaných lidí. Prostě oni vědí, že to nikdo několik dnů zkoumat nebude, že na to zkrátka nikdo nemá čas - a i kdyby, tak do sračkometů se ta informace zaručeně stejně nedostane.

282731

13.1.2013 11:56

paralela

Kmdfk 178.?.?.?

Viete moji milý Český susedia, nechcem sa do vás nejako navážať a ani zo seba robiť mudrca na českú históriu. Žiaľ je v celku zjavné, že prevažne hlavné mestá ako aj vašej aj našej krajiny, postrádajú nejaký hlbší kritický nadhľad a zrelé povedomie na súdobí aj historický sled udalosti v oboch našich krajinách. Nie že by sa vôbec dalo ešte rozprávať o politickej inteligencii obyčajných občanov. Predsa len mi to nedá, ale ako si národ môže voliť do svojho hradu takú ozrutu ako je božský fuhreh Karl? To už len ten prirodzený inštinkt plemena Českého by sa malo štítiť akéhokoľvek Osteraicha so svojimi koreňmi a DNA prepojeného s Habsburgovcami. Pokiaľ je to plemeno zdravé, bratia Česi, a o Prahe sa to proste určite nedá povedať. A to ešte osobu ktorá vám veselo drichme v parlamente (i keď sa mu v podstate ani nečudujem). Viete toto je to isté ako keď napríklad ľudia z Košíc alebo Prešova, žiadny menšinový obyvatelia, proste Slováci idú dať svoj hlas strane Most-Híd alebo SMK a dostať ich do Slovenského parlamentu, pritom ich predkovia pred iba len 73 rokmi boli pozabíjaný Maďarskými vojakmi, ktorý bez akéhokoľvek upozornenia, využili chvíľu keď Hitler prižmúril očko a už vyvražďovali a podmaňovali obyvateľstvo východného Slovenska. Môžete si myslieť, že malá vojna na slovensku bola dávno. Môžete si bratia Česi hovoriť, že Biela Hora atď. je pradávna história. Mentalita a ambície národa sa nemenia od 10ročia k 10ročiu, ani od storočia k storočiu. Tým chcem len povedať, že božský Kája sa vám onedlho môže škeriť z Hradu ako nám Maďaroidi pod ochranou vyšinutých KDHákov z parlamentu.

282172

13.1.2013 12:14

Být šaškem na poslední večeři, v tom je něco hluboce lidského...

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Proč jsem volil toho Černého kopce, pardon Černýkopec. Přizná se že jsem váhal. Proti KS mluvilo jeho sezení v dnešní vládě a statečné zvedání stařeckými skvrnami pokrytých rukou pro přijetí zákona o daňové reformě, církevních restitucích, důchodových změnách mající zachránit ty, kteří si to ale opravdu, ale opravdu, jak říká VK, svou pílí zaslouží.
Důvody pro hození hlasovacího lístku do urny se jménem tohoto ctihodného kmeta (tak říkali jinému známému jihočechu Jaroslavu Vrchlickému jeho příznivci)byly zcela zásadní! Musel jsem ovšem vycházet z toho, co mi zprostředkovala jako vždy na demokracii myslící média. Tak KV je svým zaměstnáním hajný. A jako každý hajný musí znát své ptáky v lese. Dokáže perfektně relaxovat což dokazuje že si umí zdřímnout jak v parlamentu, tak na mezinárodní státnické návštěvě. Když kráčí po chodbách vládních institucí nepřetvařuje se svižným krokem mladíka z povolání, ale jeho šouravý krok ukazuje co je zkušenost stáří. Používá archaický jazyk lokajů a lidu z podzámčí z dob Václava Klimenta Klicpery. Očekávám že jazykový ústav Akademie věd již vytváří pracovní skupinu aby tento jazyk byl začleněn do výuky českého jazyka již od čtvrté třídy.
Stejně jako všichni sváteční střelci a zároveň lovci bažantů a zajíců si od budoucího prezidenta(věříme že bude zvolen) slibuji, že bude iniciovat změnu zákona, který nám ničí hlavně našich Kozlic tím, že nám nařizuje že v nich nesmíme používat olověné broky. Už se upřímně těším na toto vpravdě státnické gesto. Promiňte že jsem byl tak troufalým a svěřil se vám se svojí volbou a především s tím, co mě k ní vedlo. Není nad to, používat vlastní hlavu.
[zmaten] [zmaten] [zmaten]

282175

13.1.2013 12:34

Volební divadlo – první kolo

Tetka 195.?.?.?

Zajímalo by mě, co dobrého udělal pan Schwarzenberk pro tento stát za dobu své účastn na české politice a také to, jak moc ho svět zná.Na tyto otázky nemohu nikde najít odpověď ani u těch,kteří mu dali hlas. Slyším jen takové řeči jako že je vlastenec a podobné žvásty. V zahraničních médiích se jeho možnému zvolení dle mého názoru spíše diví.

282177

13.1.2013 18:49

RE: Volební divadlo – první kolo

čenda 194.?.?.?

Reakce na 282177

Byla jsem u voleb a nestačila jsem se divit co českému národu stačí aby volil toho starého slintu,prý "takovej srandovní pán a docela milej"a taky je až s podivem jak málo lidí ví o jeho počínání,tak třeba jeho restituce:proč by dával úplatky on to nepotřebuje má peněz dost.Jestli vyhraje tyhle volby,tak snad aby člověk balil kufry a pryč z téhle země,ale kam,když celá Evropa je ve srabu díky EU,pro kterou jsem nehlasovala?
Prostě zabedněnost tohoto národa mi bere dech,co se ještě musí stát aby se lidem otevřely oči??? [zmaten]

282216

13.1.2013 14:39

.

jjjjj 46.?.?.?

Byl jsem předsedou volební komise a musím říct, že výsledky nebyly zmanipulovány, ale opravdu jsou češi a moraváci národem idiotů, protože takhle opravdu volili..většinou u nás byli důchodci takže knížepán bude jejich volba...ale jak píšete...divadlo

282188

13.1.2013 14:39

Jak jsme si zadělali na (mezi)národní ostudu a PRŮSER

RomanTička 178.?.?.?

Neříkám, že u nás není manipulace s hlasy možná, ona je totiž "v případě potřeby" v ČR dokonce jistá, ale když to vezmu podle jen svého okolí, tak Šajznberk ty hlasy skutečně dostal a manipulace s hlasy asi ani nebylo třeba. Volili ho totiž snad všichni... A mám takovou obavu, že to druhé kolo vyhraje. Má totiž na své straně mladé pravicové fanatiky, kterých je mezi lidmi ve věku 18-40 let dle mého odhadu tak 95% (alespoň v Praze) a to jsou ti nejvzornější voliči. Těm můžeme děkovat za dvě poslední "vlády", za Kalousky a Drábky, za neustále ty samé zloděje na svých místech, a bohužel jim poděkujeme i za Schlaffenberka na Hradě. Jak rád bych se mýlil..

Ono se to divadlo totiž zase redukuje na boj mezi tzv. "pravicí" a tzv. "levicí", který známe z parlamentních voleb, kde jediný možný kandidát pro pravici, neboli mladé, zodpovědné, úspěšné, yntelygentňý, cool, in, trendy, fejzbůk, angažované voliče je nyní Šajznberk, i kdyby při novoročním projevu mladicky usnul nebo se při něm posral, kdežto Zeman je tu pro ty nezodpovědné hloupé levicové socky, lůzry, příživníky, báby a dědky... (Tento odstavec je jen taková moje malá sonda do "mysli" průměrného voliče Šajznberka.)

Ono je jedno, kdo tam bude, krást se bude dál, všichni kandidáti byli v "jednom klubu", dva nyní důležití tuplem, ale přece jenom, když už, tak Šajznberka opravdu ne, ten Zeman alespoň umí mluvit dobře česky a neusne uprostřed věty a pokud se někde v zahraničí poJelcinovsku veřejně neožere, ostudu nám dělat nebude.......

Začínám souhlasit s panem editorem, že Okamura byl vyšachován záměrně.

282189

13.1.2013 15:53

Za knížete pána Scheisenberga a jeho rodinu.....

raul 80.?.?.?

Ten, kdo volí senilního a uslintaného Scheisenberga, který je navíc místopředsedou současné zkorumpované a loupeživé vlády, jako změnu a záchranu situace v naší zemi, musí mít v hlavě taky pěkně nakakáno. Ale Češi vždycky rádi ohýbali hřbet před vrchností a byli dobří lokajové a vlastizrádci. Nic se nezměnilo.....

282194

13.1.2013 19:28

Největší problém démonkracie.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 282194

Víte, co je největší průšvih démonkracie? Tak si představte průměrného voliče. Takového toho IQ=95-105. Máte to?

Podle klasického Gaussova rozdělení platí, že většina (která přece v démonkracii o všem rozhoduje) je ještě o hodně pitomější! [chechtot]
A wotogo!

Jasné?

Děkuji za pozornost a za úsměv. [chechtot]

282218

15.1.2013 12:07

RE: Největší problém démonkracie.

rataj 78.?.?.?

Reakce na 282218

Volba je vždycky těžká věc, zejména, když je třeba volit z těch, které si člověk sám nevybral a které osobně, nebo důkladněji nezná, což je zřejmě případ většiny lidí. Vím také, že i v takových případech, kdy je nám dost věcí známých, se často mýlíme. Chybná rozhodnutí jsou třeba vidět na vysokém počtu rozvodů.
Mýlit se je lidské, blbý na tom je, že někdy se může člověk zmýlit jen jednou. To třeba, když se splete v houbách, nebo když chybně vyhodnotí při jízdě dopravní situaci.
V životě volíme stále z několika možností, ale kolik z našich rozhodnutí je správných a jak jsme schopni je dodržet?
Nevěřím taky na to, že většina je chytřejší, než pár skutečně rozumných lidí, nebo i jedinec. Kolik lidí např. věřilo, že může létat něco těžšího než vzduch?
Proto i tzv svobodná volba většiny nemusí být správná.
Naopak většina lidí je rovněž poměrně snadno zmanipulovatelná, přičemž často nezáleží ani tak moc na výši IQ, čehož vládci za pomoci zkušených expertů a médií běžně využívají.
Ale nakonec vždy záleží na výslednici sil, kterou vytvoří celá společnost s různými váhami moci a důležitosti, nebo slabosti a manipulovatelnosti svých jednotlivých členů. Jedinci bez větší moci a důležitosti mají jen nepatrnou možnost cosi změnit, zejména, když se nedokáží v opravdu masivním množství dohodnout na jednotném stanovisku, aby prosadili nějakou větší změnu. Zatím je výslednice sil jak u nás, tak i jinde velice negativní, jak vidíme na státních dluzích i obecné zadluženosti. Lidé si zatím, až na nějaké výjimky – snad např. Švýcarsko, nedovedou prosadit, ani se sjednotit na podmínkách volby pokud možno nejlepších zástupců (stát a jeho představitelé musí hájit oprávněné zájmy všech občanů a nikoliv reprezentantů a zištné cíle nějaké jedné strany) a proto to na světě nevypadá moc růžově, spíš naopak.

282419

13.1.2013 16:38

Semann, Schwarzenberg, Fischer, Dienstbier

Andrew Siddur 77.?.?.?

A my pořád nemůžeme to Německo dohnat
[zmaten]

282200

13.1.2013 18:14

volební fraška

Nikdo 88.?.?.?

Podle mě byla T. Fišerová jediným jakžtakž vhodným kandidátem, ale nečekal jsem, že by se jí od zmršeného obyvatelstva českých zemí dostalo větší podpory. Ovšem na druhé straně jsem nečekal až takovou podporu pro polodementního degeneráta nad hrobem, který je navíc jedním z hlavních škůdců v zemích Koruny České.

282210

13.1.2013 18:38

Podle meho

ludy 78.?.?.?

je vysledek takovy protoze si myslim ze bordel v CR mame a vime o nem a tak se lidi rozhodly ten bordel ukazat verejne zvolenim spiciho knizete. Jenze jim nedochazi s kym je knize spolcenej a myslet si ze jen v parlamentu spi je mylka. Asi na tuhle dobu cekal. Lidi meli volit neskodny, France a td.

282215

13.1.2013 19:40

volby

klub 85.?.?.?

sa dnes dajú zmanipulovať lahšie.ako je to povedať. NA BL bol článok-rozhovor s hakerom/tesne po vypuknutí Anonymus/ redaktorka sa pýtala,či sa môžu dať ovplyvniť výsledky volieb.Po smiechu sa heker rozpovedal.Poviem obsah: samozrejme, je to jeden z tých jednoduchých zásahov.Do programu sa nainštaluje program, ktorý robí nasledovne: z riadku napr.6 daj 50 % čísla na riadok 2.Program sa po ukončení na štatistike sám vymaže.takže hlasy môžu byť sčítané dobre,pracovníčka ich aj správne nahodí a v prahe vyjde číslo.Toť vše.

282219

13.1.2013 21:00

RE: volby

hc 90.?.?.?

Reakce na 282219

Takhle prý fungovaly hlasovací strojky v USA ve volbách 2000. Každý třetí hlas pro Gorea započítaly Bushovi.

282226

13.1.2013 19:45

chléb a hry

celem 78.?.?.?

politici nám dali hry, chleba si musíme obstarat sami.4 měsíce se lid baví tím, koho zvolí. Prý je šance něco změnit. Ale lidé mají zabavu. Je jim slibováno cokoliv. A lidé se chytili. Je to vidět. Jeden jak druhý postoupivší reprezentuje politické strany. Politiku profesiální. Nic ne nezmění. Nepůjsou proti svým, budou je a sebe obhajovat. Nejsou to normální lidé, těj je tu 8 500 000. Jsou politici. Jiný nživočišný druh. A tak se budeme divit, amnestie, milosti a nové záměry zákonů. Ještě nám to spočítají [překvapení]

282220

13.1.2013 20:30

No -

timur 85.?.?.?

o našom sa hovorí - no - čudák, no ale čo vy veru budete mať? - nie ste normálnou krajinou, žiadna v EÚ ani nie je , a vy ste vlastne všetkých dobehli, predbehli, až ste zmizli z dejín - kam spejete a kam chcete patriť, už to bolo nebezpečné, že Klaus bol tak dlho u moci, a teraz kontinuita pokračuje ... lebo značka CZECH Made - nič, zhola nič, poslední vaši velikáni vymierajú - a noví sa nerodia, dobehli sme vás už skoro vplatoch, sme produktívnejší, a počúvajú našich politikov a máme svoju dôstojnosť, kde sa podela vaša????

282225

13.1.2013 21:11

Vy ten pokrok nevidíte??? :)

rem 89.?.?.?

Dříve a není to tak dávno, se dědily královské, císařské, knížecí a další tituly, k tomu příslušející Země, panství a poddaní. Dnes se dědí vlastnictví gigantických korporací i mediálních sračkometů, ovládajících stáda, která demograticky volí slouhy vyvolených vlastníků. No, není to pokrok? [smích]

282227

13.1.2013 23:11

Takže znovu otázka: Kdo ho vlastně volil?

fooggyy 88.?.?.?

Lidi z měst, majitelé internetu, mladí lidé, kteří chtějí cestovat, protože Zeman bývalý komunista (1968-1970) by jim to jistě zakázal, mladí lidé, kteří nikdy nepochopili český Zemanův humor a vidí se v americkohollywoodském primitivismu, v Obamovi, v multikulti, v buznách, znají komunismus pouze od svých rodičů, komunistů anebo přinejmenším kolaborantů, eurofederalisté, havlisté-láskopravdovci, přívrženci Chartistů a „disidentů“ – bývalých zhrzených komoušů let 60-tých, mladí lidé, kteří vidí Londýn, Paříž, New York jako města, kde se vše tvoří, ale zapomněli, že jsou to města plné barevné lůzy a imigrantů, lidé, kteří jeho fauxpass sleeping považují za něco úžasného a nevidí v tom stařeckou ůnavu, lidé, kteří se vidí v ojru a čtou na iDnes jak se slovákům díky tomu daří, …a mohl bych pokračovat.

282246

13.1.2013 23:22

Dotaz

PetrSvetr kiwiblue_one (zavináč) yahoo (tečka) com 89.?.?.?

Dobry vecer. Autor tohoto clanku je podivny. Sokovala me informace o tom, ze by dal hlas soudruzce Bobosikove, takze by me zajimalo o co tomuto serveru jde. Jestli je to boj proti Sionistum, Muslimum, Komunistum, Zidum, Krestanum, Zednarum, Iluminatum, Templarum, Buddhistum, Hare - Krisnum, proti vysokym mrazum, nebo druzstvu koleckaru? Mam dojem, ze se tady z kazde zalezitosti dela hystericka senzace. Souhlasim vsak, ze ve velkych zalezitostech jsou vlivy, spiny, podrazy a manipulace, ale prijdete mne trochu jako denik Blesk, ovsem pro uzsi skupinu ctenaru. Takze o co tu vlastne jde?

Petr

282247

14.1.2013 0:13

RE: Dotaz

Saša 24.?.?.?

Reakce na 282247

Pane šokovaný Svetře Petře, s výjimkou boje s blbostí, tu nejde o žádný boj. Když něco nechápete, chyba může být ve Vašem chápaní. Volil bych také bývalou členku Evropského Parlamentu Janu Bobošíkovou.

282248

14.1.2013 1:36

RE: Dotaz

PetrSvetr kiwiblue_one (zavináč) yahoo (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 282248

Tak to je snad vtip, ne? Komunistickou rozkurovacku? Krom toho pred nekolika lety delala velkou revoluci v CT a mnoho "dobreho" jinde. Tohle mi na Zvedavce opravdu nesedi. Ja osobne volil pan profesora. Jinak ten lehky oder Vasi arogance, ktery citim v podtextu na svoji adresi si nebudu s dovolenim brat osobne. [mrknutí jedním okem]

Petr

282254

14.1.2013 8:38

RE: Dotaz

osa x 193.?.?.?

Reakce na 282254

Nesedí na Zvedavce ? Je to úžasné, jak v jistých okamžicích spadne maska. Já si tu nejen v souvislosti s lidovou volbou presidenta čr připadám jak na panikou zachvácené rezidentuře kgb. Doporučovat Zemana ? No to je prostě odiózní , ovšem komoušům to zní jak rajská hudba. Já do druhého kola volit nepůjdu - můj kandidát nepostoupil, ale ani jsem to nečekal. Nicméně se Schwarzenbergem je šance, že poprvé od roku 1947 do roku 2013 nebude u významného koryta komouš či kryptokomouš. Z důvodu rovnováhy by to bylo vhodné, protože následující volby vyhrají komouši ( na vobyčejný moravský lid je spolehnutí).

282269

14.1.2013 10:04

RE: Dotaz

Saša 24.?.?.?

Reakce na 282269

Je mně sice rodné hroudy líto, ale vždyť si tam zvolte panovníka, pane osa x, již teď jsem si připadal jak při návštěvě feudální monarchie a to jsem z Prahy. Podaní musí být šlechticům vděčni za evoluční výhodu, že nezdegenerují jako oni.

Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je generál,
a druhý je kardinál;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden drží karabáč,
druhý říká »Otčenáš«;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je arcibiskup,
a druhý je taky .......,
zle matičko, zle!

K.H. Borovský

282282

14.1.2013 9:19

RE: Dotaz

Saša 24.?.?.?

Reakce na 282254

Pane Petře Svetře, pana profesora Vám nehaním, kdyby byl zvolen byl by to velký přínos, neb díky jeho vzhledu by ČR „vstoupila na mapu světa“ a v USA, by mne a Čechy neměli za Čečence, jen by se divili, že nevypadám jak tenhle pan profesor. Tedy sobecky a revolučně bych ho i volil, barva kůže mně nevadí a lidé se zdobili od pravěku, každý je „nějaký“. Co nechápu je český a Váš děs z něčeho co nikdy neexistovalo a to tak zvané budování „komunismu“ se celosvětově zhroutilo samo, bez přičinění nějakých hrdinů nebo „západu“. Připomíná to iracionální stihomam. Největší zastánci a kápové minulého režimu, se přes noc stali nejpravicovatější kapitalisté. Ve vedení jsou a vždy budou stále stejní lidé nebo alespoň totožné typy lidí. Přečtěte si třeba článek Závidět se vyplácí [mrknutí jedním okem]

282274

18.1.2013 20:11

RE: Dotaz

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 282274

Já se zase pane Sašo divím tomu, že byste volil svini Bobošíkovou. Takové neskutečné kariéristické hovado aby člověk pohledal. Na internetu dost dlouho obíhaly její autentické kádrové materiály, kde tato zasloužilá svazačka lezla komunistům do prdele neskutečným způsobem. Komunistkou se nestačila stát- na to byla příliš tenkrát mladá. Ale já jsem měla "čest" přesně tento druh lidí, kteří byli pro svou kariéru schopni takřka všeho, zažít ve svém životě a nezbývá mi, než nad Vaší naivní volbou blít. [bliji]

Ještě se o tom víc rozepíšu. Nezvědavci mi vyčítají, že jsem pracovala v ROH. Jenže já jsem tam byla jen prostá a obyčejná pracovní síla, která musela obskakovat a vařit kafe právě takovým ambiciózním sviním Bobošíkovým, které se rvaly na komunistická koryta. Já tyhle bezcharakterní lidi poznám už od pohledu.

282736

14.1.2013 9:24

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 282254

Nejde o aroganci. Jde o znalost dějin komunizmu, kdo a proč tento společenský systém násilně vnutil slovanskému Rusku a následně dalším slovanským zemím? Že se z tohoto marazmu Slované vyprostili je skoro zázračné.

282276

14.1.2013 8:57

Tak proč je pořád volíte pravicující čeští hňupové ?!

Joe Kidd 80.?.?.?

Lidem byl vymyt mozek, aby si mysleli, že pravicová vláda v ČR pracuje pro ně, zatímco ve skutečnosti je neuvěřitelně okrádá a jimi vytvořené bohatství přesměrovává k zájmovým skupinám, tj. domácím kmotrům a zahraničním korporacím. Těmito finančními skupinami vlastněná média lidem denně vymývají mozek, aby uvěřili, že toto vše se dělá pro jejich dobro.
Okrádání běžných lidí se děje legální formou snižování mezd a ponechávání daňové zátěže primárně na bedrech obyčejných pracujících a jen nepatrně na kapitálu a bohatých. I Česká republika byla záměrně uvedena do současné finanční a hospodářské krize pravičáky po roce 2007, kdy postupně snížili daně korporacím a bohatým v celkové sumě 150 miliard Kč ročně a tím vyvolali trojnásobné tempo zvyšování státního dluhu a zadlužování než za předchozích vlád ČSSD.
Tento fenomén je celkem nezpochybnitelný i v souvislosti mezi výsledky českých voleb a životní úrovní a měl by být zcela zřejmý i naprostým hlupákům: když se vlády v ČR ujala Česká strana sociálně demokratická, a byla u vesla dlouhých osm let, mezi roky 1998 až 2006, bylo její vládnutí doprovázeno hospodářským vzestupem, zvyšováním reálných mezd, klidným a pozitivním vývojem ve společnosti. A to se přitom mediální žumpy čeřily jak Niagarské vodopády a nasazovaly sociálním demokratům psí hlavy. Vlády Občanské demokratické strany a lidovců (později převlečených za TOP 09) jsou naproti tomu vždy poznamenány krizovými jevy, nespokojeností lidí, rozpadem základních společenských vazeb a občanské soudržnosti, významným až drastickým poklesem životní úrovně, reálných mezd a důchodů, znehodnocením vkladů. O fantastickém rozkrádání státního majetku a likvidaci doposud jakžtakž fungujícího školství a zdravotnictví nemluvě. Jediný kdo na vládě ODS a Top 09 vždy vydělával, byli příznivci (a funkcionáři) těchto stran, tedy statisíce nejbohatších, nejmajetnějších občanů. A to už není náhoda, to je zákonitost.Majetek oligarchů v ČR je velký jako státní dluh ČR. Jedním z největších oligarchů v naší zemi je díky zmanipulovaným restitucím právě Karel von Schwarzenberg. Ten je současně i druhým nejdůležitějším mužem v současné koaliční vládě, která přivedla tuto zemi k totálnímu úpadku a rozkradení. Odsouhlasil mimo jiné církevní restituce, zvyšování DPH, aby se vykompenzovalo snížení daní bohatým a korporacím, amnestii, školné, poplatky ve zdravotnictví atd. Je tedy jedním z hlavních kmotrů nesoucím jednoznačně odpovědnost za současnou krizi v naší zemi.
Reformy = likvidace sociálních vymožeností většiny lidí, na které si celý život platili, ve prospěch mizivého počtu chamtivých boháčů - vyznavačů boha Molocha (peněz) a korupce.
Neviditelná ruka trhu je v České republice špinavá ruka korupce. A proto musí zůstat dále neviditelná. Z...Automaticky kráceno

282272

14.1.2013 15:00

Schwarzenberg

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Co jsem v praci zaslechl, tak vsichni volili Schwarzenberga. Pro uplnost se jednalo o nasledujici vzorek: programatori, cca 25-35 let, prijem dost slusny aby politiku neresili, ve volnych chvilich si otevrou maximalne idnes nebo novinky. Schwarzenberga volili nejspis proto, ze to 1)neni socan a 2)prijde jim nejvice zabavny. Zkratka naprosto tupe stado. Urcite bych take nepodcenoval socialni site, kde KS naverboval podobne smyslejicich idiotu minimalne desetitisice.

282321

14.1.2013 15:04

Kalouskův Karel je skutečně odborník na okrádání druhých.

Olin Mingo 80.?.?.?

Kdo je vlastně Kalouskův Karel ? Karel Schwarzenberg je adoptovaným z chudobné a trochu degenerované větve slavné rodiny. Na rozdíl od svých nevlastních vzdělaných příbuzných z rodiny, co ho adoptovala, si tento "kníže " nedokázal za celý život udělat ani maturitu. Nezákonným prolomením Benešových dekretům v jeho a Havlovo případě, na rozdíl od tisícovek jiných restitučních nároku jiných rodin, na kterých byly Benešovi dekrety aplikované, získal rodinné majetky předků z jiné větve Schwarzenberků, než té z které původně pocházel. Získal sice nehnutelnost restitucí , ale nadále smrděl grošem. Proto vymysleli spolu s pozdějším uhlobaronem Bakalou tunel do Českého "stříbra" . Dali si s Bakalou nominovat do dozorčí rady státní Karlovarské Becherovky, kde si připravili její privatizaci. Založili akciovku SALB a z fabriky na výrobu likéru potichu udělali státní akciovku a po dobu jedné přestávky v České sněmovně předložili poslancům na schválení privatizaci fabriky na svojí firmu SALB, přičem nikdo netušil, kdo je za touto firmou. Bez toho, aby za privatizované akcie Becherovky zaplatili jim bylo umožněné následně akcie předat velké nadnárodní společnosti Pernod Ricard a až potom uhradili směšnou privatizační částku. Český stát tak přišel o víc jak 2 miliardy od Pernodu, které si rozdělili Bakala a "kníže" . Až tady získal kníže cash. Kníže si dopřává mimořádnu podporu českých médií i se svojí TOP 09, kde hraje prim Kalousek, dovolím si tvrdit národem nejvíc nenáviděný politik známý svými kauzami rozkrádání státu a svými alkoholickými excesmi. Účasti na Bilderbergských schůzkách se Schwarzenberg zařadil, je typickým eurohujerem, na rozdíl od jiných českých politiků. Tento Karel "Cimmemann" ležící spící , nedostudovaný hajný by těžko dostal ode mne místo hajného ve vrbovém háji, natož to ještě hlas v prezidentských volbách. Za elitu schopnou zastávat prezidentský úřad by ho mohl považovat jen velmi neinformovaný člověk, a nebo někdo se závislým, zdebilizovaným názorem.

282322

14.1.2013 18:04

RE: Kalouskův Karel je skutečně odborník na okrádání druhých.

haban 89.?.?.?

Reakce na 282322

Ještě bych přidal jeho slavný výrok, že

"Na ty války se musíme dívat i z ekonomického hlediska!"

282347

14.1.2013 16:08

Neverim, ze je to zmanipulovane

Girili 178.?.?.?

Vladimire, nehledej v tom manipulaci. Znam osobne spoustu lidi, kteri skutecne volili Zemana a znam i spoustu lidi, kteri volili Schwarzenberga. Chytrych lidi. V tom zalostnem vyberu ho povazovali za nejmensi zlo. Bohuzel zrejme byli dost pohodlni nebo zaneprazdneni na to, aby si o nem zjistili vice.

282331

15.1.2013 0:44

Etničtí vyvolenci odpadli, sionisté zůstali .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 282331

Je to sice vysvětlitelné oním pozdějším započtením velkých měst, kde stále lidé mají ty Kalouskovy boty a co jíst, ale křivka nárůstu Schlaffenbilderbergových hlasů je pozoruhodná, ale to jistě bude jen nějaké to kouzlo statistiky pod laskavým dohledem p.
/1622/antisemitismus-stalina-aneb-popravy-jedenacti-zradnych-/]Slánského[/url].
V roce 1998 US-DEU založila svoji kampaň na kritice volebního zákona (samozřejmě za mocného nepochopení veřejnosti a úšklebků médií), který prý umožňoval prakticky legálně měnit výsledky na ČSÚ. Pak také ve volbách došlo ke shodě hlasů ve třech sousedních okresech u nečekaně propadlých Sládkovců a DŽJ...
Trefná je i poznámka v článku o vylikvidované unikátní civilizaci Západu...

282388

15.1.2013 0:00

Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:

Andrew Siddur 77.?.?.?

http://www.imagehosting.cz/images/volbyprezi.png

Konstantní posilování Schwarzenberga je ohromující.

282382

15.1.2013 0:38

RE: Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:

turista 80.?.?.?

Reakce na 282382

Ohromující to není, je to logické.

Protože se lidnaté okrsky ve velkých městech (které volily Schwarzenberga) logicky sečtou až poslední. Tamějším komisím to sečtení totiž déle trvá. Posilování pravice bylo patrné i v průbehu sčítání jiných voleb.

282387

15.1.2013 12:31

RE: Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 282387

Samozřejmě.

Myslel jsem, že je to ohromující z hlediska lidské logiky, nikoli z té matematické.

Ale ono ve městech by to asi vyhrál i kýbl vody, kdyby měl koncerty.

282422

15.1.2013 11:28

Karlousek na Hrad ?!!

lájoš 80.?.?.?

Jsem příznivcem Miloše Zemana a sleduji volební kampaň.

Bohužel mnoho mladých lidí nesleduje fakta, ale nechá si vymýt
mediálně mozky a stačí jim líbivé heslo či podsunutá nálepka
"Volíme Karla" nebo "Karel na hrad" aby nemuseli
samostatně přemýšlet a připojili se k davu svých vrstevníků.
To je nebezpečné.

Nikdo z nich neví, že Schwarzenberg nemá ani maturitní vzdělání,
že jeho otec zřídil v Letech koncentrační tábor pro cikány, kde jich mnoho zemřelo, že spolu s Bakalou si v podstatě ukradli
Karlovarskou Becherovku a pak ji za 2 miliardy prodali cizincům.

Přesto si ale myslím, že největší Schwarzenbergovou slabinou
v očích lidí je Miroslav Kalousek, který je v národě velmi neoblíbený. Jak velmi trefně řekl senátor za ODS Kubera, Schwarzenbergovi se podařilo národ přesvědčit, že se s Kalouskem "nikdy ani nepotkal".

Tak jako je Miloši Zemanovi neustále předhazován Miroslav Šlouf,
je třeba Schwarzenberga neustále spojovat v mysli lidí
s Kalouskem, který mimochodem způsobil této zemi 1000x větší
škody než nějaký Šlouf. No a protože je to často o chytlavých heslech a nálepkách, na které lidé nejvíce slyší, doporučuji šířit následující pojmenování Schwarzenberga jasně připomínající všem jeho napojení a na Kalouska a stávající loupeživou a zkorumpovanou vládu:

KARLOUSEK

Jak sami vidíte, spojuje to na veřejnosti zatím populární jméno
KAREL s na veřejnosti velmi nepopulárním jménem KALOUSEK,
čímž je to první zásadně oslabeno. V tom je ten princip.

Pokud se tato Schwarzenbergova nálepka, která není nijak
hanlivá nebo urážející (jenom připomíná lidem reálné spojení
těchto dvou mužů a jimi společně prováděnou nepopulární
politiku) rozšíří a uchytí před druhým kolem voleb mezi lidmi,
mnoha z nich se snad konečně v hlavě rozsvítí, a uvědomí si,
kdo ten "jejich KAREL" vlastně je, a jakou a pro koho dělá politiku. Že rozhodně neslouží 90% běžných občanů této země,
ale jen několika procentům těch nejbohatších a není tedy
ve skutečnosti ani jejich volbou na prezidenta.

282413

15.1.2013 17:24

Schwarcenberg je Kalouskova loutka.

oliver 80.?.?.?

Všichni víme, že pan Schwarzenberg je jen loutkou v rukou ministra Kalouska, podržel všechny podlosti a podrazy současných mocenských skupin. Vždy se sice tváří, že s tím jakoby nemá nic společného, ale jeho skutky jsou zcela jiné. Navíc jde o Čecho-Švýcara, jenž se sám v minulosti označil za sudetského Němce… Lze se tak obávat i toho, že by v případě jeho vítězství mohla být prolomena restituční hranice roku 1948 a zintenzivněly by útoky na tzv. Benešovy dekrety. Po vyvedení sta miliard korun z rozpočtu ve prospěch církví by hrozila další podobná rána ve prospěch sudetských Němců.

No, a jestli tady někdo chce nějaké důkazy, jen pár poznámek k panu Schwanzenbergovi:
- podpořil nezávislost mafiánského „státu“ Kosovo;
- angažoval se za americký radar v Brdech;
- aktivně podporoval okamžité zavedení školného;
- politicky kryje aktivity ministra financí Kalouska.
- je místopředsedou vlády, která navrhla, prosadila nebo schválila asociální a naprosto ekonomicky kontraproduktivní „reformy“ vlády, například důchodovou reformu, která zvýhodní jen bohaté, včetně zvýšení DPH,
- tzv. církevní restituce, které jsou začátkem nevídaného majetkového přesunu a bezprecedentního posílení vlivu katolické církve;
- ostudnou lednovou amnestii prezidenta republiky, která připraví velké množství ožebračených občanů o oprávněné odškodnění a současně porušením demokratických principů a spravedlnosti ohrožuje fungování právního státu.

282447

15.1.2013 19:58

RE: Schwarcenberg je Kalouskova loutka a my loutky na co si vzpomenou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 282447

A co mu bude bránit napsat své dekrety o ubytování 3 000 000 sudetských němců(jsou to historicky doma) a 1 000 000 izraelitů?(není důvod jim nepomoci když s nimi hlasují proti zbytku světa) Ani nebudou drazí, podobně jako s amnestií. Trojkolka by si to s chutí protlačila jako církevní dar a zvyšování DPH, na který si ovšem pro sebe přidali 5-10 litrů. Myslíte, že myslí na to koho jsou představiteli, ano myslí a právě proto.

282461

15.1.2013 21:07

Bude víc ovcí než v prvním kole ?

niki 80.?.?.?

http://vtipy.netroof.eu/data/images/slafenberg.jpg

Pošlete to co nejvíce lidem ve svém okolí. Ještě je čas to šílenství zastavit.

282465

15.1.2013 21:19

Kdo je Karel Schwarzenberg.

mikymaus 80.?.?.?

http://www.ac24.cz/blogy/152-hrichy-karla-schwarzenberga

282467

19.1.2013 16:25

RE: Kdo je Karel Schwarzenberg.

mj 5.?.?.?

Reakce na 282467

>http://www.ac24.cz/blogy/152-hrichy-karla-schwarzenberga

Je dobré si k tomu přečíst i tu diskusi pod článkem.Ty názory hromady debilů co ho ještě obhajují.Potom už se člověk nemůže divit tomu,že volby takto dopadají.

282795

Příspěvků: 138

12.01. 22:54 Cunderlik  Neverim
13.01. 12:08 TTT  RE: Neverim
13.01. 13:44 turista  RE: Neverim
13.01. 18:26 ludy  RE: Neverim
13.01. 21:44 turista  RE: Neverim
13.01. 22:38 ludy  RE: Neverim
13.01. 22:40 ludy  RE: Neverim
13.01. 22:51 turista  RE: Neverim
15.01. 13:19 Kmet  RE: MOBILIZACE MLADÝCH
13.01. 22:31 slak  věřte
13.01. 22:31 fooggyy  RE: Neverim
14.01. 16:58 haban  RE: Neverim
14.01. 18:06 turista  RE: Neverim
15.01. 14:24 steve  RE: Neverim
15.01. 15:19  RE: Neverim
14.01. 17:04 haban  RE: Neverim
13.01. 14:19 volič  OKAMURA = JEJICH POJISTKA?
13.01. 22:13 P.A.Semi  RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?
13.01. 22:35 fooggyy  RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?
14.01. 09:34 Ru5da  RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?
13.01. 22:26 Jana Hanzlíková  RE: OKAMURA = JEJICH POJISTKA?
14.01. 06:17 Dorka  RE: Neverim
12.01. 23:51 Rejpal  Media zase nezklamala ...
12.01. 23:56  Trapný cirkus
13.01. 02:28 levita  RE: Trapný cirkus
13.01. 07:59  RE: Trapný cirkus
13.01. 16:20  RE: Trapný cirkus
13.01. 22:37 fooggyy  RE: Trapný cirkus
13.01. 18:34 ludy  RE: Trapný cirkus
13.01. 22:40 fooggyy  RE: Trapný cirkus
13.01. 10:56 Emil Robot  RE: Trapný cirkus
13.01. 11:24  RE: Trapný cirkus
13.01. 16:25  RE: Trapný cirkus
13.01. 00:04 Andrew Siddur  Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.
13.01. 00:10 Rejpal  RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.
13.01. 00:34 Andrew Siddur  RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.
13.01. 00:15 Andrew Siddur  RE: Mediálním agitátorům se opět podařilo neuveřitelné.
13.01. 01:21 Guzzepe Carta  Výstižný článek pane Stworo...
13.01. 03:03 slak  absurdní degenerace
13.01. 22:35 Reeh  RE: absurdní degenerace
13.01. 22:50 fooggyy  RE: Výstižný článek pane Stworo...
13.01. 01:23 Andrew Siddur  Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.
13.01. 03:09  RE: Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.
13.01. 05:23 Unexist  RE: Kdyby byla Praha jen o trochu větší, Schwarzenberg by vyhrál. Těsně před Hitlerem.
16.01. 11:10 ROMAN1  Potvrzuji
13.01. 01:38 P.A.Semi  Televizni manipulace
13.01. 03:56 rem  Viva la Commedia
13.01. 10:55  RE: Viva la Commedia
13.01. 18:57  RE: Viva la Commedia
13.01. 04:12 moskytiéra  Také se divím
13.01. 04:25 Satanist  Chtel bych upozornit
13.01. 04:42  Kosovo
13.01. 11:22 Robocrep  RE: Kosovo
13.01. 22:57 fooggyy  RE: Kosovo
14.01. 00:41 turista  RE: Kosovo
14.01. 21:24 Robocrep  RE: Kosovo
13.01. 11:40  RE: Kosovo
13.01. 06:45 fohat  nevolil jsem.....
13.01. 10:06  RE: nevolil jsem.....
13.01. 07:30 Vašek  Slava
13.01. 08:11 Unexist  RE: Slava
13.01. 16:13 Kosk  RE: Slava
13.01. 08:14  RE: Slava
13.01. 09:36 Satanist  RE: Slava
13.01. 10:06 David@seznam.cz  Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!
13.01. 13:38 adost  RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!
13.01. 14:57 IVAn  RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!
13.01. 15:20 Andrew Siddur  RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!
13.01. 21:43 Guzzepe Carta  RE: Zahraničí volí Knížete? Spíše zaměstnanci ministerstva zshraničí!!!
13.01. 10:09 BBp  Sionské protokoly...
14.01. 17:30 haban  RE: Sionské protokoly...
13.01. 10:23 Sudettendeutsche  Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.
13.01. 15:28 kílec  RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.
13.01. 15:42 Andrew Siddur  RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.
13.01. 19:49  RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.
13.01. 21:48 JB  RE: Češi volte herr Karl von Schwarzenberg a bude tu ráj - ale pro Němce.
13.01. 11:47 Mordechaj Belzebul  ...
13.01. 12:00  RE: ...
13.01. 12:18  RE: ...asi mate pravdu
13.01. 13:06 david1kj6  RE: ...
13.01. 16:19 Andrew Siddur  Mě zaujalo několik věcí:
13.01. 17:25 Bekota  RE: Mě zaujalo několik věcí:
13.01. 18:24 Heriot  RE: ...
13.01. 13:23 AlA777  RE: ...
13.01. 13:51 turista  RE: ...
13.01. 14:27 Andrew Siddur  RE: ...
13.01. 13:50 Guzzepe Carta  RE: ...NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!
13.01. 17:09 Mordechaj Belzebul  RE: ...NEUVĚŘITELNÁ NAIVITA!!
13.01. 13:52 Mareš  RE: ...
13.01. 16:05 Guzzepe Carta  RE: ...
13.01. 17:08 baba_Blažková  RE: ...
13.01. 17:14 Mordechaj Belzebul  RE: ...
13.01. 18:15 Guzzepe Carta  RE: ...
13.01. 21:50 turista  RE: ...
14.01. 16:07 Guzzepe Carta  RE: ...
14.01. 18:02 turista  RE: ...
18.01. 19:33 Jarmila  RE: ...
13.01. 11:56 Kmdfk  paralela
13.01. 12:14 Hrad  Být šaškem na poslední večeři, v tom je něco hluboce lidského...
13.01. 12:34 Tetka  Volební divadlo – první kolo
13.01. 18:49 čenda  RE: Volební divadlo – první kolo
13.01. 14:39 jjjjj  .
13.01. 14:39 RomanTička  Jak jsme si zadělali na (mezi)národní ostudu a PRŮSER
13.01. 15:53 raul  Za knížete pána Scheisenberga a jeho rodinu.....
13.01. 19:28 Václav Semerád  Největší problém démonkracie.
15.01. 12:07 rataj  RE: Největší problém démonkracie.
13.01. 16:38 Andrew Siddur  Semann, Schwarzenberg, Fischer, Dienstbier
13.01. 18:14 Nikdo  volební fraška
13.01. 18:38 ludy  Podle meho
13.01. 19:40 klub  volby
13.01. 21:00 hc  RE: volby
13.01. 19:45 celem  chléb a hry
13.01. 20:30 timur  No -
13.01. 21:11 rem  Vy ten pokrok nevidíte??? :)
13.01. 23:11 fooggyy  Takže znovu otázka: Kdo ho vlastně volil?
13.01. 23:22 PetrSvetr  Dotaz
14.01. 00:13 Saša  RE: Dotaz
14.01. 01:36 PetrSvetr  RE: Dotaz
14.01. 08:38 osa x  RE: Dotaz
14.01. 10:04 Saša  RE: Dotaz
14.01. 09:19 Saša  RE: Dotaz
18.01. 20:11 Jarmila  RE: Dotaz
14.01. 09:24  RE: Dotaz
14.01. 08:57 Joe Kidd  Tak proč je pořád volíte pravicující čeští hňupové ?!
14.01. 15:00 Pavel -Čert- Němec  Schwarzenberg
14.01. 15:04 Olin Mingo  Kalouskův Karel je skutečně odborník na okrádání druhých.
14.01. 18:04 haban  RE: Kalouskův Karel je skutečně odborník na okrádání druhých.
14.01. 16:08 Girili  Neverim, ze je to zmanipulovane
15.01. 00:44  Etničtí vyvolenci odpadli, sionisté zůstali .....
15.01. 00:00 Andrew Siddur  Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:
15.01. 00:38 turista  RE: Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:
15.01. 12:31 Andrew Siddur  RE: Graf průběžných výsledků jednotlivých kandidátů:
15.01. 11:28 lájoš  Karlousek na Hrad ?!!
15.01. 17:24 oliver  Schwarcenberg je Kalouskova loutka.
15.01. 19:58  RE: Schwarcenberg je Kalouskova loutka a my loutky na co si vzpomenou
15.01. 21:07 niki  Bude víc ovcí než v prvním kole ?
15.01. 21:19 mikymaus  Kdo je Karel Schwarzenberg.
19.01. 16:25 mj  RE: Kdo je Karel Schwarzenberg.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 316