Diskuze k článku

A vy jste náčelník Papuánců?

Příspěvků 99

10.1.2013 7:59

Vaše starosti na moji hlavu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Předně by dnes mělo být probíráno jak porazit mediokracii v těchto volbách, pokud už by se mělo o něčem psát, a uplatnit to pak u voleb ve prospěch celé společnosti. Franz je celkově jako prezident nezvolitelný, bez ohledu na všechny možné manipulace. A tak to vypadá i s mnoha dalšími, pouze odčerpají hlasy či vytvoří jakýsi šum k těm dvěma postupujícím. Média takto hru rozehrála, a už jsou zpochybňováni od počátku ti, kteří by mohli servírovat témata potřebná k řešení pro žádoucí proměny ve společnosti.
Jinak máte prakticky ve všem pravdu, jen mne mrzí, že jste si neodpustil v závěru toho Bartoše, který svádí k Hájkově černobílému pohledu na síly dobra a síly zla. Konzervovat dobré je dobré, ale konzervovat až před Bílou horu, znamená ignorovat vývoj a tu mnohost zájmů a interakcí zredukovat na dva Václavy. Je to v podstatě způsob jak vnutit "většinový volební systém" do života i myšlení a zamezit přirozené možnosti vzniku nových myšlenek a etablovaní jejich představitelů. Oba Václavové se ukázali totiž jako plně kompatibilní s dnešním marasmem korupčnictví. Pravda, přímo se k němu nehlásili...

281951

10.1.2013 8:12

Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

henrypes henrypes (zavináč) centrum (tečka) cz 37.?.?.?

......ha ha ha, sice máte rád kočky, stejně jako já, ale často odsuzujete lidi, jen tak.....zkrátka každý máme jiné předpoklady.....znám desítky lidí, jenž půjdou zítra k volbám vyjádřit svůj svobodný názor stejně jako já, budu volit V.France, ne z recese, ale protože má rád nejen zvířata i lidi.....je toho víc pozitivního, čR si zaslouží takového představitele .....doporučuji stejně vám i lidem, kteří píší články o předpovědi počasí, aby se nejdříve podívali z okna, než nás ostatní mistifikují [překvapení] přeji vespolek fajn den

281952

10.1.2013 10:25

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 281952

Franc zvolen nebude. Je přece jasné, kteří dva byli vybráni. A z toho důvodu ani k volbám nejdu. Už k žádným nechodím delší dobu. To je starý prohnilý svět, s kterým jeho komedie nehraju. A i kdyby měl Franc šanci na zvolení, stále to není důvod vyjadřovat se o něm tak opovržlivě, když jsem ho vlastně ani neměl možnost důvěrněji poznat. V tom se přidávám k henrypes.

281966

11.1.2013 0:22

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281966

A to je právě ten problém. Někdo za mě vybral a tak já natruc nejdu.

282038

12.1.2013 9:18

Toho Franca tiež nepoznám osobne,

Norman1 85.?.?.?

Reakce na 281966

ale nehnevajte sa, jeho výzor predsa tiež veľa prezradí.

Sebamrzačenie svedčí o psychopacii. Psychopacia je vážna vec.

Už to, že oficiálne kandiduje, že má na to dostatok prívržencov, je ... no, smiešne.

Ja verím, že je inak normálny ... ale neverím, že by jeho iné kvality mohli prevážiť túto jeho telesnú a psychickú invaliditu.

282103

29.1.2013 13:11

RE: Toho Franca tiež nepoznám osobne,

Igorek 78.?.?.?

Reakce na 282103

sice je pravda, že psycholog by s ním měl asi slušnou práci, ale na druhou stranu bych tohle jak sebemrzačení neoznačil...noznačil...

283906

10.1.2013 13:28

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

Úplný debil 184.?.?.?

Reakce na 281952

Máte naprostou pravdu. Franc nás všechny zachrání. Viděl jsem ho v debatě, mluví jako kniha. Skoro tak dobře, jako pan Paroubek. Ještě ten politický slovník (plkání sice rádoby sofistikované, ve skutečnosti ale vo hovně) sice nemá úplně zmáknutý (i když se snaží ze všech sil, aby byl důvěryhodný), ale při troše snahy bude stejně dobrým politikem, jako Paroubek, Zeman a jiní. Je vidět, že svoji prezidentskou kandidaturu bere vážně a již nyní se mění v odpovědného politika. Ani už si skoro nevzpomíná, jak jako skinhead honil barevný po Václaváku, aby jim řekl, jak moc je má rád. Naštěstí se ho zastal jiný vypatlaný úchyl jménem Doležal, který popřel, že by Franc byl neonácek.

Ne, vážně, volit někoho takového, to může opravdu jen úplný debil. Takže ano, jdu ho volit. Recese nerecese, takový umňoukaný šašek bude ideální hlava státu.

281990

10.1.2013 18:36

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

Waczslaw dvorava (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 281952

Vám nevadí, že Franc je myšlenkově prázdný, že na mnoho věcí nemá vlastní názor a že po volbách bude jen škodit? Samozřejmě ani pejsků, ani kočičkám, ale lidem v Česku!

282019

11.1.2013 8:38

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

henrypes 37.?.?.?

Reakce na 282019

no víc jak Klaus škodit nemůže, ano roli pitomého idiota plnit může, nebude první, po Havlovi

282057

10.1.2013 21:19

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

sidonie 76.?.?.?

Reakce na 281952

no, hlavne se nedejte mistifikovat

282028

11.1.2013 8:38

RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.

henrypes 37.?.?.?

Reakce na 282028

[chechtot]

282058

10.1.2013 8:50

jestli pujdu volit.

fohat 194.?.?.?

tak vlastne devotne schvaluji nezakonne praktiky,ktere znicily pro ne nebezpecneho stourala Okamuru.

281954

10.1.2013 10:41

RE: jestli pujdu volit.

slak 77.?.?.?

Reakce na 281954

Určitě, teď tu mám dilema, záhrobky? I když ne věkem, ale kam to zkárujou? [smích] [překvapení] [cool] [chechtot] [pláč] [velký smích] [naštvaný] [vyplazený jazyk] [zmaten] [zahanbení] [oči v sloup] [bliji] [mrknutí jedním okem]

281968

10.1.2013 13:40

RE: jestli pujdu volit.

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 281954

Chtel jsem volit Okamuru, libi se mi T.Fischerova, ale dam hlad Jirkovi D. abych nerozmnelnoval a nenechal tak zvolit Trautmberka, nebo Fishera.

281991

11.1.2013 7:55

RE: jestli pujdu volit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281991

Taky to tak vidím. [mrknutí jedním okem]

282055

10.1.2013 8:53

Vzhled

X12 78.?.?.?

Přiznám se, že i mně o vzhled jde. Je to přízemní, ale je to tak. Jen holt mi o to nejde u prezidenta, ale jen u slečen se sexuálním podtextem (proto přece chceme pěknou princeznu).

Tetováním chtěl jen dráždit? Tak to je stejně povrchní názor jako hodnocení vzhledu prezidenta.

Jen pitomečkové drží hladovku proti řádně demokraticky zvolené radní? Ona vůdčí úloha komunistické strany byla zvolena také demokraticky a tanky v šedesátých přijely také na základě platné mezinárodní dohody a stejně mělo smysl protestovat.

Volit France je hloupé? Je snadné vybrat kandidáta a říci proč jeho ne. Horší je hrdě přijít a ukázat jakou hloupou volbu má člověk sám.

281956

11.1.2013 5:26

RE: Vzhled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 281956

Porovnavat svobodne volby a rozhodnuti tehdejsi vladni party u pokecu je vhodne pro dite materske skolky. Srovnavate absolutne nesrovnatelne. Vule vetsiny rozhoduje, resp. MUSI rozhodovat v pravni spolecnosti, nikoli nazor nekolika jedincu, v tomto pripade jeste bez veku k volebni ucasti.

Libi se vam rozhodovani o vas, bez vas v poslednich 6 letech? Kdy vlada TOTALNE ignoruje nazor drtive vetsiny obyvatel a je pritom bez mandatu (LIDEM)? Souhlasite tedy s tim, ze 10 milionu ma ovlkadat nekolik neschopnych sociopatu? Pote se radite k nim. Ale vezte, vetsinovy nazor, ani smer, to rozhodne neni. A ta vetsina, drive, nebo pozdeji rozhodne, staci pohled do historie.

282053

10.1.2013 9:16

Souhlasím pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Také ovšem až na ten závěr s panem Bartošem.
Pouze o zjev samozřejmě nejde, ale jde o něj také, když chce někdo vyjadřovat svoji svobodu tím, že se zohyzdí, tak prosím, ať se "svoboduje", ale měl by mít natolik soudnosti aby pochopil, že ho to prostě pro uplatnění v některých směrech diskvalifikuje. Navíc u něj opravdu jen o zjev nejde, poslouchal jsem ho pozorně v debatách, četl jeho vyjádření a fascinuje mě, jak někteří hloupí a nevzdělaní lidé mají tolik sebevědomí, že by chtěli být prezidentem...
Naštěstí jeho zvolení nehrozí, takže není co řešit, ani nestojí za to se tou figurkou nějak zaobírat. [oči v sloup]

281958

10.1.2013 9:19

Já to shrnu:

Roman 85.?.?.?

Bylo 10 kandidátů, kteří opravdu chtěli kandidovat:

Jeden z nich byl vyřazen politicko-justiční mafií, protože byl se svými názory, entuziasmem i počínajícími politickými úspěchy vládnoucí garnituře nebezpečný. Tomio Okamura. Nebyl to kandidát sice ideální, ale pro normálního občana nejpřijatelnější. Kdo chce jeho kandidaturu podpořit (bohužel) neplatným hlasem, má možnost. Jeho volební lístek č.10 je k dispozici. [velký smích]

Pak už jen zbývají kandidáti nepřijatelní: Profesor-magor-havlista Franz, svazačka-klausistka Bobošíková, naivní havlistka Fischerová, [pláč]
dále kandidáti silně nepřijatelní: Eurofanatička Roithová, sionista Sobotka a eurohujer Dientsbier, [naštvaný]
a nakonec kandidáti ABSOLUTNĚ nepřijatelní: Sionisti, nepřátelé národa, prostě verbež: Fischer, Zeman , Schwarzenberk! [bliji]

Pro pořádek: Kandidát Dlouhý byl dosazen jako komparz od Goldman Sachs a v podstatě ani kandidovat nechtěl. Svou roli splnil.

Takže volit či nevolit? Toť otázka. ADOLF k volbám prý rozhodně nepůjde.
A teď prosím, do mě.

281959

10.1.2013 10:42

RE: Já to shrnu:

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281959

Volit by člověk měl. Moje výmluva je, že je to pro mne nákladné a nepohodlné, nejbližší zastupitelský úřad je ode mne přes 2000Km a dívám se na to do slova z druhého břehu.
Problém je sice koho, vzhled by neměl být to nejdůležitější, ovšem s Francem by se ČR dostala na mapu světa a Vladimír je sympatické. Nemusel bych již vysvětlovat, že nejsem z Čečenska nebo Slovenie [cool]

Mám obavy, že v českém kráteru jde především o prachy a prezentaci médií, kdyby šlo o vzhled tak zvítězí Bobošíková. Přes všechny pomluvy, její názory jsou přijatelné.

Dav blbounů však sedá na prdel před penězi. BBC: Nejchudší prezident světa ztrácí na popularitě. Dovedete si představit prezidenta, který si sám hospodaří na malém statku, vlastní pouze dvě stará auta a  90% svého platu dá zpět státu na charitu? Pokud trochu rozumíte anglicky, podívejte se na video. Popřípadě si poslechněte jeho řeč. Jde o prezidenta Uruguaye Jose Mujica.

281969

10.1.2013 12:48

RE: Já to shrnu:

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 281959

Pod tohle smutné hrnutí,co napal ROMAN se podepisuji a 3xpodtrhuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

281988

11.1.2013 8:40

RE: Já to shrnu:

henrypes 37.?.?.?

Reakce na 281959

[překvapení]

282059

10.1.2013 9:45

jsme špička světa...

ladaaa 192.?.?.?

že prof. Franc nevyhraje je víceméně jasné, ale že takový člověk se v prezidentské kandidatuře dostane až takto daleko je věc, na kterou jsem jako Čech pyšný. Kde jinde se to kdy stalo / kde jinde by to bylo možné?
Už mám těch dokonalejch nažehlenejch kravaťáků ala Obama/EU představitelů/manageromodelovů plnej krk
Jsme borci, ikdyž třeba Švejci, ale toto je SVOBODA !!!
lada

281962

10.1.2013 11:49

RE: jsme špička světa...

jarda667 85.?.?.?

Reakce na 281962

Presne , nekdo bude o ceske spolecnosti kazat jak je rasisticka, konzervativni, zakonzervovana v komunismu, ale tohle je typicky dukaz toho , ze jsme dost liberalni a otevreni lide.

Hlavne prof.Franz by inteligenci tz ostatni kandidaty zadupal do zeme , holt je tetovanej .

Ale pan Stwora je urcite z generace lidi , kteri si mysli ,ze tetovani jsou jenom popelari, kriminalnici a indiani [mrknutí jedním okem]

281977

10.1.2013 16:55

RE: jsme špička světa...

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 281977

Franz jako důkaz nerasismu nezabere. On se s tím (narozdíl od Babráka Obavy) nenarodil, on si to namaloval sám. [velký smích]

282007

10.1.2013 10:20

Souhlasím

Bekota 217.?.?.?

s autorem článku, protože si myslím, že pan Franz je neakceptovatelný pro svůj politicky nekorektní vzhled. Raději bych někoho hezčího, někoho jako našeho současného pana prezidenta, to je přeci jenom fešák na transatlantické úrovni.

281965

10.1.2013 11:51

RE: Souhlasím

steve 174.?.?.?

Reakce na 281965

.. pane Bekota ! Soudruh bozi frajtr Duka je fesak a je na jeziskovske urovni. A je milej, takovy "tututu" ..., a urcite take prezil holokaust, .. vsak mu to dnesni fasounsky paapez rad dosvedci !
.. nebo Thaci - taky fesak a byl by bily prach za dobrou cenu ..
.. nebo nas deda - umi plivat presne na 4 metry a v autobuse prdi pravicove, takze vsichni musi drzet hubu a cuchat ...
----
.. ale uuplne nejlepcii by byl nejaky soudruh cigan, ti jsou moc pekni a maji ekonomiku v maliku, take neustale trpi a presto vnimaji financne pravicove ...
.. premyslel jsem i o Kefalinovi, take o Prochazkovi, ale toho po 18. hodinach na svobode zase zavreli ....
----
.. kandidatu - jak sam vidite - je mnoho. Jenom si vybrat. Kohokoliv. A ceske koser srackomety nas uz urcite presvedsi, ze ten vybrany je "fesak na transatlanticke urovni". [smích]

281978

10.1.2013 12:13

RE: Souhlasím

Bekota 217.?.?.?

Reakce na 281978

Máte samozřejmě pravdu, ale jsme jen malí postsovětští lidé, co mi vlastně zmůžeme. Podívejte se na to, na co sáhneme, to se nějak rozbije, nebo rovnou zmizí.
Měli bychom pozvat někoho z našich soudruhů, kulturních vzorů, aby nám dobře vládnul. Naši východní soudruzi už na to přišli a budou volit soudruhy Franky.

Vložený obrázek

Rubáška jim sluší, vypadají v ní jak našinec, tak co. My to teď ještě vydržíme, a příště to můžeme nabídnout třeba soudružce Sreisandové, když ji dáme pas a vhodně ji oblékneme, nikdo nic ani nepozná, co říkáte, pane Stevene.

281983

11.1.2013 0:43

RE: Souhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281978

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

282041

10.1.2013 10:35

Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

pavel369 213.?.?.?

Prezident zastupuje tuto zemi, její lid a tím pádem i mne. A já si nepřeji, aby mě zastupovala potetovaná kreatura bez kapky soudnosti. Co mě však opravdu ve dvou posledních televizních debatách zaskočilo, je to, že pan Franz je možná dobrý hudebník, malíř a kantor, ale jinak na mě působil dojmem idiota. Nyní se nepodivuji jeho zjevu a nepodivuji se i jeho kandidatuře.

281967

10.1.2013 11:55

RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

slesta 194.?.?.?

Reakce na 281967

[chechtot] [chechtot] [chechtot] chtěla bych vidět Vás...nemusím Vás ani vidět a přijdete mi už jen svým názorem jako kreatura [chechtot]

281979

10.1.2013 15:03

RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

pavel369 213.?.?.?

Reakce na 281979

Je to jen názor milá "slesto194". Nemusíte se hned čílit. Asi jsem ťal do černého nebo do MODRÉHO?

281998

10.1.2013 16:18

RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 281998

Pavle, klikněte si na ostatní příspěvky slesty podle ip adresy. Je jich tam požehnaně. A bude jasno. (Občas jsem rád, že jsem sem tu funkci zobrazení všech příspěvků podle jména a ip adresy zavedl. Díky tomu se různé slesty lehce demaskují. [smích] )

281999

11.1.2013 5:30

RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 281979

Silne pochybuji, ze si jeste nekdo jiny v teto zemi hraje na Fantomase. A navic ma tak ztrestene ego, ze se hned zene za prezidenta.

282054

10.1.2013 12:03

RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.

steve 174.?.?.?

Reakce na 281967

.. Pane Pavle - president ma tuto zemi, jeji lid a tim padem i Vas - uplne v prdeli ! Totalne. [smích] Pokud bazite po peknem presidentovi, ktery neni idiot - volte sebe (mate muj hlas), .. nebo volte me ! Plastiku zaplatim z tech vasich 50 milionu, ktere mi poslete ..., coz je dukaz - ze nejsem idiot ... [mrknutí jedním okem]

281981

10.1.2013 11:31

Kdyby lidi víc čuměli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

a neměli oči jak z kašparovi krávy, nemohli by mít za prezidenta narcistu, pokud by proti tomu ovšem mohli něco dělat. Ale nejdřív by o tom museli vědět, tedy museli by nejdřív umět čumět.

V životě to bývá trochu jinak než v pohádkách, co kdyby byl Ivan ochlasta, co když chlap obecně nemá prachy a nemá prostředky. Taky tam záleží na vzhledu? Co je upřednostňováno je jasné, navzdory pohádkám jde o vzhled až na posledním místě.

Co se týče nehezkých, ale šikovných žen, tak oni dokážou muže odmítat stejně, jako by Miss World odmítla mísostarostu třeba Postoloprt. [bliji]

281973

10.1.2013 11:32

Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Brzy skončí kampaň borcu a volební tance,
tak Vám řeknu na rovinu, že jdu volit Franze.
Už není v světě parlamentů bez kurev a bez dementů
a prezident má pravomoce jak ježíšek na vánoce.
Ani jeden z kandidátů není moje gusto,
přesto nejsem nijak skleslý ,nemám v duši pusto.
Žadné hlasy neovlivní mafianskou bandu,
svojím hlasem podporuji recesi a srandu.
Názorů na kandidáty je už velmu mnoho,
poradí mě "Nejchytřejší"? Volit teda koho?

281974

10.1.2013 14:46

RE: Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 281974

Tak to sa kolego seredne mylite ze prezident ma pravomoce jak jezisek na Vanoce. Spomeniem z hlavy len dve najdolezitejsie. Prezident je vrchnym velitelom ozbrojenych sil a spada pod neho priamo tajna sluzba statu. Ak toto je pre niekoho malo, tak je mi luto, pretoze podlahol medialnym masazam, ktore pre urcity ciel masiruju ludom hlavy, ze prezident nema ziadne pravomoci, alebo to bagatelizuju.

A na margo toho Franza. Je mi ukradnute ako vyzera, je mi ukradnuty vzhlad a kludne by som zvolil aj cigana za prezidenta, ak by bol slusny. Lenze Franz je len jedna zo zaloznych loutiek, ktora sa ma javit ako alternativa k preflaknutym zmrdom ako Fischer a spol. Franz je prachobycajny satanisticky iluminat cihajuci z krovia na svoju sancu.

Je mi v podstate jedno ci si zvolite zberbu do prezidentskeho kresla, ale boli ste varovani a potom nebrecte, ked sa znovu ukaze, ze ste si zvolili do cela statu niekoho, kto na vase zaujmy zvysoka serie. Ten kto sa nedokaze poucit ani za 23 rokov, nemal by mat volebne pravo, pretoze takymito magorinami ohrozuje najma tych, ktori na to doplacaju a nemozu za to.

281996

10.1.2013 21:24

RE: Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky

sidonie 76.?.?.?

Reakce na 281974

velice jednoduche - vypnete zvuk a pozorujte mluvciho, za par minut se dozvite vic nez kdybyste ho hodiny poslouchali. gesta a vyraz tvare vetsinou nelzou.

282030

10.1.2013 11:34

Asi tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Sam mam z puberty mnohem horsi kerky(brzo pujdou dolu), ale o estetickou kvalitu tu vubec nejde.
Je to stejne jako kdyby mel v pysku hlinenou desticku nebo mel od pasu dolu jen bederni rousku a kus bambusu na penisu. Politik musi umet vystupovat i vypadat formalne dle kultury kterou zastupuje. Ze si nechal Franz nevratne zmenit svuj vzhled je jeho problem, to neni o moji toleranci. Kdyby kandidoval na nacelnika kmene, ktery ho potetoval, nemel bych nic proti...

281975

10.1.2013 12:11

Nejhorsi je ze je to skoro jedno

Petr Řehák 194.?.?.?

Bohuzel neni z koho vybirat.
Neni u nas politik ktereho bych tam zvolil rad (ani mimo dane kandidaty). A kdyz se zvoli nekdo z (ne)politiku co vypada jako rozumny clovek tak to muze dopadnout jako s panem Johnem [mrknutí jedním okem]
Pokud jde o kandidaty:
Z pritomnych dam jedina pani Bobosikova dokaze formulovat srozumitelnou vetu. Bohuzel pani Bobosikova na me pusobi spise jako PR expert ktery umi pracovat s kamerou a prazdnymi hesly nez jako politik prospesny zemi.
Kdyz vemu pany postupne tak zaplat panbuh ze Okamura je venku [mrknutí jedním okem] Vetsina jeho nazoru je sice pekna, ale naivita snoubena s prehnanym sebevedomim muze byt destruktivni.
Fisher je typickej karierista a zmetek kterej nedokaze rict nic na rovinu a schovava se za nestranickost a prazdna hesla.
Schlafenberk je smesna figura a obavam se ze jeho smesnost by prospela CR v roli prezidenta jeste mene nez co stacil spachat jako ministr.
Zeman jediny z kandidatu dokaze mluvit v souvislostech a relativne konkretne (narozdil od vsech ostatnich pouzivajicich prazdne ale popularni fraze). Je to urcite clovek inteligentni a vzdelany, ale .... Ale proste si pamatuji co je zac se vsim vsudy. Neni to totiz jen tenhle moudre mluvici, a stale jeste rad bonmoty urazejici ostatni, starsi duchodce z vysociny.
Zbytek panu se prevazne odkudsi vyloupl na politicou scenu s prazdnymi hesly.
Takze velmi nerad to rikam, ale Franz do tehle sebranky proste patri. Rekl bych ze Franz je defakto to posledni co tomuhle panoptiku chybelo.
Nakonec at vyhraje volby kdokoliv z nich tak se odvazuji tvrdit ze vitezstvi pro CR to rozhodne nebude. Spise s napetim ocekavam jak velkou porazku utrpime.

281982

10.1.2013 12:39

Souhlas

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Pokud se člověk nechá tímto způsobem "upravit", nemůže to mít, podle mého mínění, v hlavě v pořádku. Ani jeho výstupy na mne neudělaly pozitivní dojem. Další věc - profesorský titul, jak ho může dostat člověk bez titulu za jménem? Že by jako Knížák, který je prof., ale nikdy nebyl docentem? Ani Klaus to nevzal takhle hákem.

281986

10.1.2013 14:24

RE: Souhlas

ladaaa 192.?.?.?

Reakce na 281986

K získání akademického titulu Prof. netřeba titulu za jménem
předstupeň je Doc. před jménem
L

281995

12.1.2013 12:15

RE: Souhlas

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 281995

Pro udělení titulu je třeba splnit určitá kritéria, toto je jedno z nich. Vím o čem mluvím, absolvoval jsem to.

282112

15.1.2013 14:02

RE: Souhlas

major 147.?.?.?

Reakce na 282112

ale on to má za hudbu a umění...tam neplatí ta pravidla pro techniky, přírodovědce nebo lékaře!

282433

10.1.2013 16:52

RE: Souhlas

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 281986

pokud člověk soudí jiné jen podle názoru na nějakou spacifickou záležitost v tomto případě tetování nemůže to mít v hlavě v pořádku
že se neptáš jak získal profesůru tvůj měštácký guru klaus? [chechtot]

282006

10.1.2013 14:16

nacelnik papuancu

mirodar 88.?.?.?

dekuji za clanek,vypsal jste presne,co jsem jen citil,ac byl pro me franz jediny volitelny kandidat,kdyz okamuru sproste zlikvidovali-po precteni clanku uz se neda volit ani on.......

281994

11.1.2013 3:34

RE: nacelnik papuancu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 281994

Pamatujou se, ze co se tyce eraru je jeden jako druhej , kazdej z nich mysli jen na svou kapsu a na lid sere jak na placatej sutr. Presidentem kterej by to zmenil by mel bejt Tomas Vandas a jeho lidi z Delnicky Strany Socialni Spravedlnosti uz davno meli sedet ve Snemovne aby se v ceskym krateru s tunelarema kteri patrej na sibenice protoze rozprodali a rozkradli v ceskym krateru kde co uz konecne vyrovnal oucet. Doslo by i na cigany, mesity , multikulti atd.... to proto aby jste znovu byli sjednocenej narod hrdej na svou vlast. Ne to neni rasismus - to je nutnost jestli narody kterejm se bere kultura i zivotni uroven ma prezit! Nakonec vam Europanum by muslim useknul kotrby kdyz by jste mu v jeho zemi chteli stavet kostely s krizem na kterym visi ten vlasatej hippy a ani by vokem nemrk. Uz si to konecne v ceskym krateru dejte v tech mozkovnicich dohromady jak se veci vopravdu maji a volte ty kteri republice skodit nebudou!

282044

10.1.2013 16:38

Smažka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

vždycky jsem si myslel, že nejprázdnější hlavu má Táňa, ale po shlédnutí Frantíkových projevů vidím, že ji má nejen prázdnější, ale každý psychiatr musí na první pohled stanovit diagnózu: zakomplexovaný psychotik a narkoman.

282002

10.1.2013 16:50

RE: Smažka

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282002

pořád lepší psychotik a narkoman (i když je to hovadina vytvořená zpitomělým měštáckým mozkem) než připosranej úředník kterej vždy oblékne dres který je zrovna v kurzu
nebo jiní kandidáti kteří slíbí všechno všem jako třeba brouk pytlík okamura

282005

10.1.2013 21:29

RE: Smažka

tonda22 83.?.?.?

Reakce na 282005

Podívejte se,jak se při odpovědích ten člověk třepe,vibruje [překvapení] To není normální,vypadá jak před výbuchem [překvapení]

282031

10.1.2013 21:48

RE: Smažka

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282031

působí nervozně na tom není nic divného
přeci jen do televize v roli kandidáta na prezidenta nemluví člověk každý den

282032

10.1.2013 16:47

já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

ale z mého pohledu nejpřijatelnější kandidáti:
fisherová, franz, zeman, dientsbier (ti druzí jako méně špatná volba pro druhé kolo kdyby stáli proti fisherovi nebo schwarzenberkovi)
nejnepřijatelnější kandidáti:
klausošíková, schwarzenberk, fischer
kandidáti k smíchu:
sralbotka, kdyby prošel tak okamura
dál ani nevím kdo kandiduje volit půjdu jedině když postoupí někdo z druhé trojice a proti němu bude stát někdo z první čtveřice dál hlas komukoli z první čtveřice jinak na to kašlu

282004

10.1.2013 17:33

RE: já tam sice nepůjdu

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 282004

Havloidní katolička Fisherová
Snaživý blázen Franc, který se už teď snaží zapadnout mezi ostatní svině
Zeman, který přirovnává Arafata k Hitlerovi a obsazení Palestiny k Mnichovské dohodě, ovšem ti zlí jsou Palestinci

Je vidět, že v tom máš pořádek. Pěkné... Stále dokážeš překvapit.

Tož, pozdrav Pánbů

282012

10.1.2013 17:38

RE: já tam sice nepůjdu

osa x 193.?.?.?

Reakce na 282012

máte jen 2 možnosti : jít nebo nejít volit
pokud půjdete , máte jen 2 možnosti : volit zkušené politiky nebo nováčky
P.S.: editor nezklamal, jako vždy, když je třeba poupravit mínění některých , kteří cítí a neví co , další dílek do puzzle tzv. zvědavce

282014

11.1.2013 9:36

RE: já tam sice nepůjdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 282014

voni sou teda hlava...

282062

10.1.2013 18:32

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282004

Máte před očima růžovorudou mlhu. Fischerová - to je druhý Havel, jenže v sukni. Franz - viz. většina příspěvků výše.
Zeman: Sionista, přítel Izraele (dle vlastních slov), lhář, tlučhuba a sebestředný deprivant. Fuj. [bliji]
Jirka Dejsibíra mladší - to je takový svazáček-eurohujeráček. Ten kdyby si Barosso usmyslel, že se tu v Česku máme povinně stavět na hlavu a odrážet se ušima (abychom dohonili a předhonili), tak to Jiřík podepíše ještě dřív, než to Barosso dá na papír.
Bobinu bych volil, ale něco mi na ní nesedí a tuším další zradu. Takže k volbám sice půjdu, ale volím lístkem č.10 abych dal najevo, co si o celé frašce myslím. [vyplazený jazyk]

282018

10.1.2013 19:26

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282018

já jsem nenapsal že jsou to pro mě ideální kandidáti já jsem napsal nejpřijatelnější a za tím si stojím každý má své mouchy mušky masařky
navíc jsem předeslal že tam na první kolo nejdu
btw nechápu co pořád vidíte na tom šikmookým moravákovi to nevidíte že říká jen to co chcete slyšet? ale pokud je to myšleno jako protest ve smyslu "serem vám na to" tak to chápu
co se týče tvého ohledu na fischerovou franze a zemana tak s tebou do značné míry souhlasím ale v tomto případě sleduji dlouhodobější cíle o kterých zde píši už delší dobu rozhodně se na to nedívám pohledem egoistického sobce který volí toho kandidáta o kterém si myslí že mu přinese nejlepší zlepšení jeho životní situace to mě totiž vůbec nezajímá

282023

11.1.2013 0:32

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282023

btw nechápu co pořád vidíte na tom šikmookým moravákovi...
No přece to, že je z Moravy, jako já... [chechtot]

Ale teď vážně: Původně jsem váhal jestli volit Okamuru nebo Bobinu - protože MEZI SLEPÝMI JEDNOOKÝ KRÁLEM. Potom ale došlo k tomu, že s Okamurou dost sprostě zametli, kdežto J.B. posléze propustili dále. Asi si vyhodnotili, že je sice nežádoucí, ale není pro ně nebezpečná, neboť nezíská potřebné množství hlasů do 2.kola. Okamura byl po svém raketovém nástupu ve Zlínském volebním kraji (senátní volby), kde převálcoval dlouholetého politického dinosaura Mišáka z ČSSD mnohem větší hrozbou, takže ho mafie taxikáře Kubiceho na MV, spolu s mafií justiční, bez milosti zlikvidovala. Takto ONI pracují, víte? Vzpomeňte si na rok 1998 a druhou (potažmo čtvrtou!) Havlovu volbu. Tenkrát neváhali uvěznit poslance parlamentu a předsedu opoziční strany SLÁDKA (Havlova protikandidáta), aby zajistili Havlovo hladké zvolení. Ten nakonec stejně prošel o jediný hlas - totiž ten Sládkův, kterému neumožnili ani hlasovat, což bylo nezákonné a tudíž neústavní! Sládek by Havla nikdy nevolil, to je jisté. To jsou čirá fakta, nikoliv nějaká Sládkova glorifikace, Sládek byl případ sám pro sebe. [pláč]
Takže pokud se na to podíváte z tohoto úhlu, je jasné, že Okamura se jim silně nehodil. Co by se z něj vyklubalo později, toť otázka. Každopádně šanci nedostal.
Od politiků této země já nečekal NIKDY nic dobrého, nejsem naivní. O to více mne udivují fanoušci KSČSSD, kteří pořád něco očekávají. Netuší, že to všechno je jenom blbá fraška. [oči v sloup]

282040

11.1.2013 9:56

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282040

a proč proboha vybíráš mezi klausošíkovou a broukem pytlíkem z japonska? copak nechápeš že ty jejich pindy jsou jen účelové populistické žvásty? to vážně věříš že prezident může v této zemi něco změnit? prezident je pouhý symbol proto je třeba vybírat symbolického kandidáta ze symbolických důvodů to zdůvodnuje můj výběr
sládek byl taky jen populista který měl za úkol zdiskreditovat vlastenectví a národní cítění a ta kontroverzní volba havla je mi úplně ukradená protože to byla záměrně zinscenovaná fraška která měla spolu s dalšími fraškami z toho a následujícího období snížit důvěru lidí v politiku což se podařilo nebylo to fér a správné ale v konečném důsledku to mělo pozitivní efekt

282064

11.1.2013 10:35

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282064

Proč? Vždyť jsem to tam napsal snad dostatečně jasně. Máš problém s vnímáním tištěného textu? Co tedy podle Tebe symbolizují ti kandidáti, keré teda preferuješ? Já chápu, že spoustě lidí tady je všechno ukradené, nedělají NIC, pouze si neustále stěžují, často v diskuzích na nejrůznějších webech, ale skutek utek. [naštvaný]
O Sládkovi se teď nechci bavit, uvedl jsem to jako příklad, jistě znáš nějaký jiný. Jaký ale má pozitivní efekt snížení důvěry lidí v politiku (ne v politiky!), to fakt nechápu. Leda tak aby tu snadněji vládly všelijaké think-thanky, nikým nevolené tajné organizace, nadnárodní korporace, apod. Jsi jedním z nich? Okamura byl za prosazení přímé demokracie. Tohle Ti vadí? [zmaten]

282067

11.1.2013 11:38

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282067

"okamura byl pro prosazení přímé demokracie"
nevadí naopak jenže tohle nelze prosazovat zvolením brouka pytlíka který to slíbí na post prezidenta takže to neberu za bernou minci
ti kandidáti které preferuji pro mě symbolizují určité skryté hnutí za destrukci staré moderní společnosti a i s tím je právě spojena ta přímá demokracie
protože nelze provozovat přímou demokracii na úrovni státu to je naprostý nesmysl ale šlo by to na úrovni malých samosprávných celků jenže to by ještě před tím muselo dojít k destrukci právě toho státu jeho byrokratických chapadel a vůbec celé hierarchizované měštácké společnosti
představa že zvolím okamuru prezidentem a ten prosadí přímou demokracii je dětinská a naivní takhle to prostě nelze provést spíš by vznikl chaos a měštáci v chaosu tíhnou k diktatuře (viz vznik nacismu v německu který se opíral zejména o nižší střední společenskou vrstvu která byla ožebračena inflací a krizí a pak se bála bolševiků a tak volila nacisty)

282068

11.1.2013 16:56

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282068

ale z mého pohledu nejpřijatelnější kandidáti:
fisherová, franz, zeman, dientsbier (ti druzí jako méně špatná volba pro druhé kolo kdyby stáli proti fisherovi nebo schwarzenberkovi)

Panenko skákavá, oroduj za nás... To mají být kandidáti "symbolizující určité skryté hnutí za destrukci staré společnosti..."??? [chechtot]
Už se nebudu opakovat a odpustím si jejich hodnocení. Prosím tě, jaké skryté hnutí? Tihleti? To teda raději chci svazačku Bobinu, ta alespoň ví co chce a ví JAK na tom jsme. A snaží se to národu říct - naposledy včera při té televizní pseudodebatě. Odpovědí jí byl smích a pískot zaplaceného komparzu.

...protože nelze provozovat přímou demokracii na úrovni státu to je naprostý nesmysl ale šlo by to na úrovni malých samosprávných celků jenže to by ještě před tím muselo dojít k destrukci právě toho státu jeho byrokratických chapadel a vůbec celé hierarchizované měštácké společnosti...
No tohle dává smysl, ale obávám se, že by to fungovalo až s totálním zhroucením globalizace v důsledku palivové krize. Ale tak daleko na odvrácené straně Hubbertovy křivky ještě nejsme a než se tam octneme, tak již dávno budeme v pevném sevření feudál-fašismu NWO, případně tu bude takový bordel, že na konzumu odchovaná veřejnost se bude sama dožadovat vlády pevné ruky, aby si udržela alespoň jakés-takés jistoty. To nevidíš strmý nárůst preferencí KSČSSD, sotva se všeobecný sen plebejců o blahobytu začal rozplývat? A to ještě současná krize je jen pouhým větříčkem proti bouři, která neodvratně přijde.
To jako si myslíš, že až se to tu začne opravdu hroutit, že někdo bude mít čas a náladu poslouchat mudrování Franzů, Dientsbierů a Fischerek o "nesmrtelnosti chrousta", pravdě a lásce či hraní si na nějaké "hnutí za destrukci"? Dvacet let bylo nenávratně ztraceno honbou za bohem všeobecného růstu a konzumu, opatření která se mohla provést relativně bezbolestně se vinou všeobecné chamtivosti a vypočítavosti odkládala na neurčito a teď chce KAŽDÝ takové řešení, aby se to jeho nedotklo (anebo co nejméně), jenom těch druhých. A když přijde jedinec, nezatížený minulostí, mající alespoň jistou představu o řešení, tak je to hned BROUK PYTLÍK, SLIBOTECHNA, případně jedinec co ještě NIC NEDOKÁZAL, apod. Já teda fakt nevím, co vlastně chcete a jak toho hodláte dosáhnout? [zmaten]

282076

11.1.2013 19:33

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282076

ufff vážně nechápeš nebo to jen děláš?
mně je úplně jedno jestli nějaká slepice ví jak na tom jsme to já vím taky já prostě nechci žádnýho kandidáta kterej by se snažil nějak reformovat nebo zachranovat současný systém navíc když vidím tu načančanou krávu tak je mi zle protože něco tak blbého arogantního a chorobně lačnícího konečně v té politice uspět se jen tak nevidí nevolil bych ji ani kdyby se její program na 100% shodoval s tím co chci
samozřejmě že slovo hnutí je zavádějící jsou to pouze nějaké názorové směry které ten starý svět podkopávají přímo ho ničí nebo k jeho podkopávání vyzývají
je mi úplně jedno že franz nebo fischerová je takovej nebo makovej já ho neberu jako franze ale jako určitý myšlenkový směr který je zárukou toho že "kolo dějin" nebude otočeno a pojede dál
chápeš? mě nezajímá že stát krachuje že se krize prohlubuje nebo se bude prohlubovat že stoupá cenová hladina základních věcí a klesají mzdy nebo já nevím co ještě já nad těmi jevy samozřejmě nejásám ale uvědomuju si že pokud má dojít k nějaké změně k lepšímu tak jsou prostě nezbytné a že ta změna se přes normální politiku formou demokratického hlasování prostě nedá udělat šlo by to teoreticky cestou diktatury ale to by zase lidi kvičeli že nemají svobodu že jim někdo zakazuje a znáš to zakazované ovoce chutná nejlépe
takže prostě pokud má být lépe tak nejdříve musí být hůř proto jak už jsem psal v několika příspěvcích dřív pod jiným článkem polistopadový vývoj jde po celou dobu správným směrem
a není to o tom co chci já nebo ty a jak toho dosáhnout je to o tom jak toho docílit tak aby to lidi (stádo) chtěli

282093

11.1.2013 21:17

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282093

Aha, takže jestli tomu správně rozumím, tak ty jsi přesvědčen o nereformovatelnosti současného systému (to já taky) a řídíš se heslem ČÍM HŮŘ - TÍM LÉPE, tedy čekáš netrpělivě, až se to všechno zhroutí, aby pak lidi přišli "k rozumu" a chtěli nějaké pozitivní janečkovské změny, že přijdou nějací guruové, kteří lidstvo přivedou na tu správnou cestu silou své myšlenky. Tak?
Musím tě zklamat, lidi se za posledních 10.000 let v podstatě nezměnili - chtějí se mít co nejlíp za cenu co nejmenší námahy, klidně na úkor někoho jiného, oddávat se požitkům a neřestím (dosaď si sám), případně se kochat mocí nad jinými (ti deprivovanější). A jelikož zlo se vždycky snáze prosadí (protože se prosazuje silou), pravidla vždy určuje ten, kdo má větší klacek (více zbraní, peněz, moci). Ti méně průbojní (řekněme slušnější) pak tahají nutně za kratší konec provazu, i když je jich třeba větší počet. Představa, že musí být hodně hůře, aby pak mohlo být lépe, je zcestná a dej pozor, aby se ti nevyplnila! Mohl bys pak rychle zjistit, že ta propast třeba NEMÁ dno a stádo bude prosit, aby dostalo implantovaný čip, protože bez něj si nic nenakoupí a tudíž se ani většina nenažere. Nic nepřesvědčí dav lépe, nežli pořádný hlad. Ostatně, ty čipy už jsou pro každého z nás dávno přichystané a s jejich použitím se počítá. Čeká se jen na to, až zvolna se rozbíhající krize řádně vygraduje. Ten plán je starý a máš pravdu - "jede" se přesně podle něj. My dva se lišíme v tom, že já jsem pro to pokusit se o záchranu co nejdříve, kdež ty chceš čekat na zhroucení a potom na zázrak. [mrknutí jedním okem]
A kvůli Bobině nenech cloumat svým majestátem, ona se do 2. kola stejně nedostane. Já ji v 1. kole rozhodně volit nehodlám, ač mě k tomu někteří známí přesvědčují. Protože tím, že ji vrátili do hry a Okamuru ne, tak vlastně přiznali, že mezi ně zapadá.

282095

11.1.2013 22:21

RE: já tam sice nepůjdu

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 282095

Dobře jsi to napsal, ROMANe1, kamaráde....[smích]


Bobina tam je jenom do počtu a dělá (coby vlastním egem a nevědomostí poháněný užitečný idiot) loutkařům křoví.... Tím, že ji vrátili a Okamuru ne, jasně ukázali, koho se bojí (kdo by jim mohl rozhodit kuželky) a kdo je jim volný...[smích]

Kolega zapálený aristokrat (taky tě zdravím, kamaráde) by si mohl podat ruku s partou o své genilitě přesvědčených volebních disidentů, kteří svou snahou (nejprve kosher Systému svou pasivitou nebo bezzubým revoltováním pomoci k destrukci a pak jej začít za pomocí guruů reformovat nebo pod jejich vedením stavět nový - LEPŠÍÍÍÍ) pomáhají ovčákům dostat žáby do stavu, kdy už nebylo lze jak z hrnce vyskočit...[smích]

Sami volební disidenti totiž bez gurua reálně "nehnou". Oni sami umějí totiž, když už, pouze vhodit zbytečný neplatný hlas nebo mlít pantem na webu nebo si stěžovat[smích].

Ale vykládej to přesvědčeným... pitomcům...[smích] nic ve zlém....


a tak to je a Peace se všemi,

jansmith[smích]

282097

12.1.2013 11:24

RE: já tam sice nepůjdu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 282097

vytáhni si destičku z palice, která ti ze světa dělá mihotání obrazovky "černí proti bílým", ať si konečně můžeš vytvořit vlastní názor. Ač nemohu říct, že s aristokratem zcela souhlasím, je to pořád zajímavější než ty tvoje zvratky odkoukané od souseda. A zřejmě sis nevšim, že aristokrat se k volbám chystá, tak co to meleš o volebních disidentech? To jsou jen takové ty tvoje obvyklé nanicovaté kecy z principu, když se objeví někdo, koho nemáš rád, žejo? Chudáčku ... [oči v sloup] [oči v sloup]

282110

12.1.2013 15:04

RE: já tam sice nepůjdu

jansmith1984 94.?.?.?

Reakce na 282110

Zase vedle, mtk.....[smích] Kamaráda aristokrata ke kamarádům volebním disidentům (viz. odpověď ROMANa1 o krátkozraké filozofii čekání na krach kosher Systému, která musí apriori vést ke změně k lepšímu) pouze přirovnávám. Jestli aristokrat k volbám půjde nebo nikoli je na jinou debatu...[smích]

Takže si ve svém "pogromu" na jendusmithe napiš hadice, já si napíšu matice (jako ostatně v minulosti už několikrát) a jedeme dál .... Ale jinak, dobrý pokus, kamaráde a Peace se všemi,

jansmith[smích]

282116

12.1.2013 15:28

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282110

ale on nás má rád vždyt jsme jeho přátelé a kamarádi [velký smích]

vezmu to tak nějak dohromady
to roman: ty pořád nechápeš co se ti snažím říct mně nejde o to že "čím hůř tím líp" ostatně hůř a líp jsou relativní kategorie a každý si na významy těchto slov může udělat jiný názor čím hůř tím líp v mém případě znamená že musí dojít k nějakým změnám abychom se co do materiální stránky měli třeba hůře ale po jiných stránkách se měli lépe a neptej se mě na to co konkrétního by se měli změnit protože to se dost blbě popisuje musíš to prostě chápat zeširoka v celkovém kontextu a ne v tom pořád hledat nějakou hru na indiány a kovboje kdy jsou jedni špatní a druzí dobří podle toho jak se ti to hodí do tvé aktuální konspirace
co se týče dalších částí tvého příspěvku kecy o očičpičkpování a podobné bubublifuky a hoaxy si nech pro někoho jiného já na to nevěřím hlavně protože se snad ještě nikdy nestalo že by alterstream dokázal cokoli správně předpovědět vždy jsou to jen plané žvásty které se nikdy nevyplní
a co se týče klausošice tak jsem rád že dle průběžných výsledků je za franzem i fischerovou je vidět že to s českým národem ještě není tak špatné jak to vypadá

to honza lanšmít: já nejsem volební disident já pouze nevím proč bych tam měl chodit nevím čeho bych tím dosáhl když volby stejně nikdy nic nezmění protože masa průměrně myslících předvidatelně jednajících průměrných voličů vždycky zvolí toho vola kterýho jim naservírují média (možná proto má pro tyto lidi slovo "volič" které pravděpodobně pochází ze slova vůl)
a k volbám jsem skutečně nešel doufám že tě to štve a že ti nebude chutnat večeře velebníčku [mrknutí jedním okem]

to mtk: nech ho on si někde něco přečetl a ted to tady valí jako boží zákon je trapnej jak dvojka máslo

282117

12.1.2013 18:12

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282117

To jeansmith: Já nejsem žádný volební disident, k volbám vždycky chodím a i tentokrát jsem tam byl. Volbu ovšem chápu jako možnost vybrat si ze dvou či více odlišných možností. Pokud je pro mne jeden kandidát za 18 a další bez dvou za 20, tak tomuhle neříkám volba. Takže jsem já i moji známí volili lístkem č.10 (T.O.), t.j. neplatným hlasem. [vyplazený jazyk]
Pokud tedy někde zaslechnete, že NIKDO tentokrát nevolil záměrně neplatným hlasem (jako já teď v podvečer na ČT24 od jakéhosi mudrlanta) je to JASNÁ LEŽ. [chechtot]

To aristokrat: Tvoje víra a očekávání mě připomíná slavné ČEKÁNÍ NA GODOTA, t.j. něco co nikdy nepřijde. Dále mě celkem rozveseluje tvůj optimismus ohledně jasných tendencí dobudoucna na ovládnutí davů. Připomíná mi to víru typu: Žiji tu už 50 let a zatím jsem neumřel. Z toho tudíž usuzuji, že jsem nesmrtelný! Výsledky tvých favoritů ti mohou být platné jako mrtvému zimník a že je klausošice (jak píšeš) o něco za nimi, ti může být jen slabá útěcha. Ostatně jejich fanoušci a štáby (a Fischerka i osobně) deklarovaly do druhého kola podporu Trautenberkovi. Z pohledu národovce jsou tyto volby další BÍLOU HOROU. Nechtěl jsi Bobošíkovou a na Okamuru pliveš - tak teď si můžeš vybrat mezi ZEMANEM a SCHLAFFENBERGEM !!! [bliji]

282121

12.1.2013 18:38

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282121

co to meleš? jaký čekání? na jakýho godota? já se bavím vývojem událostí snažím se je sledovat z odstupu bez toho aby do hry vstupovaly mé osobní tužby nebo sympatie mě vůbec nezajímá kdo bude prdět do hradní židle to je totiž úplně jedno stejně tak je úplně jedno kdo bude premiér
na okamuru neplivu okamura se nechal unést úspěchem v senátních volbách a pravděpodobně podváděl při sběru podpisů jeho problém stejně by pokud chce nějak pomoci této zemi na postu prezidenta akorát ztrácel čas takže je to úplně jedno
a co se týče pohledu národovce tak ten je mi už úplně u prdele protože národ považuji za účelově vytvořené stádo hlupáků kteří potřebují najít nějaké společné znaky aby mohli mít pocit že jich je víc že nejsou na světě sami takovéhle přiblblé kategorie ke svému životu nepotřebuji já jsem vlastenec tzn cítím určitou sounáležitost s "rodnou hroudou" ale národností jsem světoobčan
takže si národovče vem tu svoji bobošíkovou a jdi s ní třeba do prdele [mrknutí jedním okem]

PS: za 14 dní jdu volit zemana protože schwarzenberk je mi fyzicky odporný a zeman je mi sympatický protože je to sečtělý intelektuál vím že jeho role co by zemana politika je mírně řečeno kontroverzní ale s tím nic nenadělám a víc mě to nezajímá beru to jako zápas ve fotbale kde podpořím jednu stranu proti druhé dle sympatií

282123

12.1.2013 20:59

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282123

Čekání na Godota je dnes už klasická divadelní hra. Absurdní drama. Čekání na něco, co nikdy nepřijde. Doplň si vzdělání, nevzdělanče.
Bobošíková NENÍ moje a já ji nevolil. Takže do prdele S NÍ jaksi jít nemůžu, navíc, co bych dělal u tebe doma??? [zmaten]
Pane světoobčane, já chápu, že pojem vlast či národ pro tebe pravděpodobně nic neznamená, to sis mohl podat ruku s HAVLEM, ten také mluvil o vlasti jako o "nevětraném pelechu!" [naštvaný]
Ty zřejmě buďto žiješ na Marsu, nebo si jezdíš se svou aristokratickou luxusní jachtou po světových mořích. Jinak bys nemohl napsat takovou hovadinu, že národ nepotřebuješ a přitom jsi vlastenec. To chápeš vlast jako kus hlíny? [oči v sloup]
Okamura několikrát žádal POCTIVÉ PŘEPOČÍTÁNÍ a posouzení všech podpisů pod svými petičními archy. Nedostalo se mu toho ani od mafie taxikáře Kubiceho na MV, ani od zastrašených či zkorumpovaných soudců NSS a ÚS. Takže tu nežvaň o podvádění!

PS: Taky půjdu za 14 dní volit Zemana, ačkoliv ho nesnáším a párkrát jsem mu to dal i osobně najevo. Půjdu ho volit s třesoucí se rukou a skřípěním zubů, protože si nedovedu představit, že by na Pražském Hradě prezidentovala taková kreatura, jako je Schwarzenberg.

282130

12.1.2013 21:16

RE: já tam sice nepůjdu

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282130

pro mě pojem vlast znamená mnoho je to roudná hrouda kde jsem se narodil příroda ve které jsem vyrůstal domov kde žiji ale tyto věci nepotřebují být zahrnovány do nějakého pytle (nevětraného pelechu - opět s VH souhlasím) jménem národ nebo národní stát je úplně jedno do jakého státu nebo výše zmíněné záležitosti zrovna patří nebo jak si říká stádo na daném území žijící stádo pro mě není stádo jsou to pro mě jednotlivé lidé kteří jsou stejní v "česku" "německu" "slovensku" stejně jako ta příroda je pořád tou samou přírodou at se jí říká "česko" "německo" nebo "slovensko" takže s národy národními státy nesmyslnými hranicemi a dalším rozdělování cejchováním a shlukováním jdi opět tam kam jsem tě poslal předtím
národ jakožto ty lidi kolem samozřejmě nezatracuji zatracuji to cejchování a přiblblé vlastenčení kdy se zoufale hledají společné znaky odlišné od jiných stád aby se posílila vzájemnost stáda

282132

12.1.2013 23:33

RE: já tam sice nepůjdu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 282132

Pseudointelektuálské pindání o h@vně, navíc napsané příšerným stylem a jednou větou. Takže i blbě srozumitelné.
Tak jako se lidé sdružují (nebo chceš-li shlukují) do nějakých skupin, sdružení, stran, mají-li podobné názory a cíle - protože jedinec neznamená nic - tak se větší množství jedinců "shlukovalo" do rodů, dnes národů. Spojoval je stejný jazyk, kultura, víra a zájmy - hlavně ty ekonomické. Jinak by totiž v souboji se svými konkurenty nepřežili. Především s těmi potravními, ale i jinými. Byl to boj o životní prostor, zdroje, obživu. Zákony přežití. Takto byl člověk vyselektován a ta evoluce trvala desetitisíce let. Tím se také zformovala podstata jeho myšlení. Ty čekáš, že se v tomto lidstvo v nejbližší době nějak zásadně změní, což je nesmysl. Můžeš odmítnout národní stát, cítit se světoobčanem. Můžeš dokonce odmítnout i rodinu, aby ses cítil svobodnější. Budeš pak atomizovaným jedincem, který bude mít pocit volnosti, ve skutečnosti však budeš jako nahý v trní a pocítíš to při prvním klopýtnutí, neboť se ti nedostane žádné pomoci, od nikoho. Proto se lidé "shlukují" do zájmových skupin, víš?
Máš pravdu - lidé žijí všude a reálně se různě odlišují, aniž by bylo potřeba je nějak cejchovat. Můžeme je mít i rádi - černochy v Africe, Indy v Indii, Číňany v Číně, apod. Ale ten malý kus země ve střední Evropě, zděděný od našich předků, si musíme hájit pro sebe, jinak jsou dny naší existence sečteny. Intelektuálské postoje "pravdy a lásky" tvého kámoše VH si může dovolit pouze velký národ, a to ještě s rezervou. Pro jakýkoliv malý národ jsou sebevražedné, a proto s nimi prosím jdi tam, kam jsi posílal mne.
Jinak nevím, jestli diskuze na toto téma má s tebou nějaký další smysl. Nechci napínat trpělivost editora donekonečna a rovněž neúnosně prodlužovat toto vlákno. Jestli chceš mít za každou cenu poslední slovo, prosím. Tak někdy příště. [smích]

282134

13.1.2013 0:23

RE: já tam sice nepůjdu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 282134

Skutečně reagujete na ten příspěvek? Ať čtu jak čtu, tak tam nečtu nic intelektuálního ani pseudointelektuálního, ale celkem jasně a srozumitelně vyjádřený postoj k daným věcem. Bodrý postoj (nezatížený dogmatismem) koreluje se skutečně "příšerným stylem v jedné větě", ale to je věcí preference. Někdo třeba preferuje akademicky uhlazenou mluvu o ničem, ale to je "vo ničem" ... nepřeceňoval bych formální stránky sdělení. Spíš bych řekl, že jste nedostatečně pochopil to, co bylo napsáno, což může souviset s tím, že aristokrat celkem cíleně dráždí myšlení v zajetých kolejích, klubové myšlení, akademické žvanění, a kdoví co ještě...
Na Godotovi jste naháněl body, dělal ramena, a přitom spadl do akademického žvanění

282142

12.1.2013 18:21

RE: já tam sice nepůjdu

jansmith1984 37.?.?.?

Reakce na 282117

Problém běžného člověka a ega, kterým je ovládán, je v tom, že podléhá pocitu oddělenosti. Stále se poměřuje s ostatními, stále s nimi soutěží a jako správný pitomec (nic ve zlém) běží celý život (za kosher přispění věrchušky a mediálních presstitutů) krysí závod...

To, že můžeme mít na některé věci rozdílné názory ale neznamená, že bychom nemohli být kamarády, aristokrate, kamaráde...[smích]

Ve tvé realitě je Jenda pro tebe honza lanšmít a v té jeho ty pro něj kamarád...[smích] Cítíš ten rozdíl???


Věřím, že to dobré v tobě ano, a také vím, že to zmatené v tobě bere jendu jako konkurenci a těžko si to přizná... Nevadí, všechno je jak má být a tak to je.

Mimochodem, na této Planetě nejsme proto, abychom se navzájem pozabíjeli, ale abycho našli společnou řeč a řešili problémy pro dobro VŠECH zúčastněných. S tím souvisí i fakt, jestli jsi šel k volbám nebo ne. O to z tohoto pohledu vůbec nejde a v podstatě je to jendovi šumák... To ale neznamená, že se jenda lanšmít nepodělí o své názory na chod kosheristánu (ve kterém trávíme chca nechca svůj čas) a jak kdo naloží s informacemi, které získal, je už na něm...


A volit nebo nevolit?? Tady je zajímavý názor z diskuze na pirátských novinách:

(369, 11. 1. 2013 - 12:29:26)
Jste proti úřadu prezidenta? Jeden z kandidátů je pro jeho posílení. Jste proti Acta? Jeden kandidát je pro. Atd. Já taky nemám ideálního kandidáta, ale vždycky je lepší volit menší zlo. Když nepůjdete k volbám nebude to nikdo brát jako protest proti úřadu prezidenta, ale že jsou občani ovce, kterým je všechno jedno. A když třeba dáte do obálky papír s nápisem "Nechci žádného prezidenta", objeví se to ve statistikách jen jako neplatný hlas, jako hlas nějakého blba, který nezvládneani ani tak jednoduchý úkon.
Je dobrá věc projít si volební kalkulačku a na konci se proklikat na tabulku odpovědí jednotlivých kandidátů na jednotlivé otázky.



Peace,

jansmith[smích]

282122

12.1.2013 18:51

RE: já tam sice nepůjdu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 282117

Máš tam Zemana proti Knížeti, dám ti chvalitebně, protože výbornou dávám lidovým novinám
páteční lidovky: Tip LN
1.Zeman
2:Kníže
3.Fischer
4.Dienstbier
5. Franz
6. Roithová
A titulní strana velkým písmem (skoro jak název deníku): "Černý kůň voleb" a obrovská fotka aristokrata ze Schwarzenbergu. [velký smích]
Už sháněj hlasy pro Zemana. [mrknutí jedním okem]

282124

10.1.2013 17:48

je povinný

govind 37.?.?.?

"Podívejte se na fotky. Opravdu chcete, aby nás toto myšlenkově nevýrazné počmárané COSI reprezentovalo v zahraničí?"

Lidskou bytost nazýváte "nevýrazné počmárané COSI"

Kdo jste ?

Spíš ale: "Vláďo, kým se to snažíš být ?"

[bliji]

282015

10.1.2013 18:11

Vzhled

G3 85.?.?.?

U výběru partnera na vzhledu záleží. U výběru prezidenta ne, ovšem jen v případě, že jde o vzhled, za který člověk nemůže. Kdyby měl nějakou vrozenou vadu nebo přišel k úrazu, to by bylo něco jiného. Ale když se svévolně nechal potetovat od hlavy až k patě, tak to o něm něco vypovídá.

A když si vzhled odmyslíme, máte pravdu v tom, že Franz je druhý Havel. Dost se divím, že ho tolik lidí chce volit, zvlášť když o něm před prezidentskou volbou slyšel jen málokdo.

282017

10.1.2013 19:13

Jak se projevuje hlava státu jinde ?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Pan Jose Mujica žije na své farmě nedaleko Montevidea, hlavního města Uruguaye. Žije velice skromně. Vlastní traktor, políčko a na každém kroku ho doprovází jeho věrný a chromý pejsek Manuela. V garáži má dvě starší auta, jedním z nich je Volkswagen Brouk. Traktor, auta i domek si opravuje sám. Takový domácí kutil je pan Jose Mujica.

Tento životní styl neobyčejně skromného Jose Mujici není až tak zajímavý. Vždyť takhle žijí miliony lidí, ovšem s tím rozdílem, že pan Mujica je hlavou státu. Prezidentem Uruguaye. Devadesát procent svého prezidentského platu věnuje pan Mujica na charitu, což je v přepočtu 12 tisíc dolarů.

Reportér panu Mujicovi připomíná, že je hodnocen jako nejchudší prezident na světě. „Já nejsem chudý. Žiji spokojeným životem a držím si jenom nejnutnější majetek, jaký potřebuji ke šťastnému životu. Mamon dělá z lidí otroky, kteří se ženou bezhlavě za majetkem”, odpovídá pan Mujica.

Jedním z jeho prezidentských rozhodnutí je zlegalizovat užívání
Marihuany. V odkazu je krátké (čtyřminutové) video v angličtině.

Pan prezident, kterého lze závidět.

282022

10.1.2013 19:29

K tomu vzhledu

baba_Blažková 89.?.?.?

Jde o to, co člověk očekává. Vladimír zmínil fyzickou krásu, mohl to však dotáhnout lépe. Pánové, když budou vybírat děvčata, taky budou jejich vzhled kriticky hodnotit podle toho, co od nich očekávají. Pokud se budou chtít životem prokalit a prosouložit, určitě jim nebude vadit holčina opírsingovaná na všech možných i nemožných místech, s fialovými vlasy či rovnou pořádným čírem a nápadnou kérkou. Zřejmě nebude mít žádný z nich problém toto stvoření pravidelně souložit, vymetat s ním rockové festivaly či techno párty. Váhám však, zda by takovouto slečnu chtěl do domácnosti rozvedený pán s dítětem ve své péči coby stálou partnerku.

Zde mi přijde zvláštní ten psychologický moment, kdy k volbě prezidenta prý (zcela zjevně) není nutné přistupovat se stejnou zodpovědností jako k volbě životního partnera. Vzhled není nejdůležitější, pravda. Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Rozhodně však přístup k vlastnímu vzhledu leccos napoví.

282025

10.1.2013 20:02

RE: K tomu vzhledu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 282025

>Rozhodně však přístup k vlastnímu vzhledu leccos napoví.

Ano. To je dobře vypíchnuto.

282026

11.1.2013 18:30

RE: K tomu vzhledu

haban 89.?.?.?

Reakce na 282026

Kdo přijde po paní Livii?

Tady píšou, že partnerkou Franze je Ida Saudková, první žena Samuela Saudka, syna Jana Saudka (z kategorie "Čeští Židé" )...

Takže česká j-elita a nejspíš další Wassermann košerující na úřad "českého" prežidenta ...

Příští kandidát prý bude nějakej Romulus. Nebo Rom?
...

282084

10.1.2013 20:30

RE: K tomu vzhledu

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 282025

Stara mudrost vravi, ze tvar je odrazom duse a tela. Respektive tvar je celistvym vyrazom a odrazom osobnosti človeka.
Ak by som chcel k tomu uviest najlepsi vzor, tak u zeny (ako pohlavia) by to priam ukazkovo sedelo na fydlitatovu a u jedinca samcieho pohlavia na trautenberka. Priam encyklopedicke typy. Na ich ksichtoch je presne vidiet v plnej parade ten ich hnus plavajuci vo vnutri.

282027

11.1.2013 16:53

RE: K tomu vzhledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 282027

dívejte se především na oči - nedají se ovládat

282074

10.1.2013 22:04

pane Stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

máte pravdu, nechceme, ale proč se snižujete tím, že nazýváte lidskou bytost COSI ? Váš odpor k němu, je i cítit. Vaše zrcadlo....poučte se.
Víte taky proč ho může někdo volit ? Může si říct. Když výsměch tak výsměch.(stát se vysmívá nám, my se vysmějem jemu)
A proč vůbec uvažujete nad tím, že by byl zvolen. Vy snad nevíte, že nerozhoduje ten kdo hlas dává, ale ten kdo hlasy počítá? Proč většina lidí žije stále v téhle iluzi? Tohodle pána nechali v nabídce jen proto, aby ve světě viděli jací jsme u nás blázni a co všechno je u nás možné.... Ale tady toho člověka oni nepotřebujou.

282033

10.1.2013 22:29

.

Mike77 89.?.?.?

Z celého článku, bych reagoval na tuto citaci:
"Znám několik osamělých žen. Jsou to hodné a a citlivé ženské. A nejen to. Umějí vařit, jsou tolerantní, věrné, v posteli zřejmě vášnivé, dokonce inteligentní. Přesto žijí samy. Není to jejich volba. Žijí samy, protože o ně chlapi nestojí. A nestojí o ně, protože nejsou hezké. Ty ženy za to nemohou. Je to nespravedlivé, ale život je nespravedlivý. Prostě soudíme podle vzhledu. Můžeme se zlobit, můžeme předstírat, že ne, ale je to pravda. Vzhled je důležitý. A nejen ve vztahu dvou lidí. A nejen vzhled."
*
Svatá pravda. Jsem "měšťák", vztahy byly vždy s "krásnými" či "přitažlivými" ženami...ale to je kámen úrazu. Na ni poletí XY dalších mužů na svedení, neznám ve svém okolí takovou "blondýnu" co je věrná, či záslužná doma atd.....A ejhle, prozření a vystřízlivění životem....náhoda tomu chtěla, že nemám ani blond, ani dlouhonou "krávsku", ale docela obyčejnou (a jak je psáno výše)...ale za to hodnou, milou, zdravou, inteligentní, tolerantní a hodně pracovitou ženu...a jsem za ni rád. Ano, je, jak se říká z "vesnice", ale výchova, venkovský "styl a chování lidí" je diametrálně odlišný. Jsem za to rád, a také se brzy stanu občanem pod horami na čerstvém vzduchu, spolu se zvířenou, domem, zahradou, a snad i potomstvem [smích] [smích]

282035

11.1.2013 0:28

Důkaz rotace zeměkoule?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Vysrali jsme se na východ a ze západu přišlo hovno.

-------------------------------------------------------------

Když už cirkus, tak přeci pořádněj, ne? Já volím avatára. [mrknutí jedním okem]

282039

12.1.2013 13:59

RE: Důkaz rotace zeměkoule?

JaJa 85.?.?.?

Reakce na 282039

[smích]
Ta naše republika je takový rozkradený mrdník, že dokud se lidi neproberou, lepší to nikdy nebude. Musíme se dostat až na dno a věřím, že pro tuto úlohu je avatar nejlepší. Neznám ho osobně a ani raději nechci, ale věřím mu, že mě nezklame a zamíří dolů co nejrychleji. Svůj hlas jsem mu dal! [zahanbení]

Ohledně "reprezentace" a setkávání státníků. Všichni moc dobře ví, že v Evropě jsou to povětšinou pokrytci a zkorumované figurky (viz třeba "Šerkézy" ). A pokud na společné fotce bude avatar, bude to pro ně dostatečná facka či nakopnutí. A dokážu si představit, že jakmile někomu ve světě ukážu fotku avatara a pochlubím se, že tohle je náš prezident, tak mi všichni budou závidět... [překvapení] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

282114

11.1.2013 5:11

Fantomas si jako pravicak neuvedomuje,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

ze dalajlama je marxista, maoista a prvorada je pro nej "rovnost". Uz se popalil dokonce sjezd ODS, kdyz si ho tam pozvali a Dalajlama promluvil. Nastalo tzv. hrobove ticho. Pro me je Franc pouze potetovany populista, bez vlastniho nazoru. Takovy naseptavac lidu to, co chce slyset, na obsahu mu nezalezi a ani mu nerozumi.

282051

11.1.2013 10:01

RE: Fantomas si jako pravicak neuvedomuje,

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282051

"je marxista, maoista a prvorada je pro nej "rovnost""
kromě toho "maoisty" což je kategorie vymyšlená myšlenkovými impotenty na tom nevidím nic špatného

282065

11.1.2013 8:27

pokládám si

Erwin 91.?.?.?

otázku, vlastně dvě. Byl by vůbec Franz někým navržen na kandidáta, pokud by nebyl pokérovaný ? Získal by vůbec potřebný počet podpisů a mohl tak kandidovat ? Domnívám se, že jde o průměrného člověka, který nemá jiné, než výše uvedené předpoklady pro zviditelnění.

282056

11.1.2013 10:08

RE: pokládám si

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282056

co by bylo kdyby... kdyby byly v prdeli ryby nemusely by bejt rybníky
těžko říct on zde plní roli postmoderního kandidáta otázkou je proč se cpe do politiky která má s postmodernou společnou jen korupci a chorobnou touhu po moci jinak je úplně vyprázdněná ale to je asi taky jedno protože zcela jistě nevyhraje jen se zviditelní pravděpodobně pro nějaké pozdější použití
co se týče jeho průměrnosti to je starost jen těch kteří ho navrhli podpořili svými podpisy a případně ho budou volit pokud mezi ně nepatříš tak určitě ne tvoje

282066

11.1.2013 13:29

Uces mu skutecne nesedne

Girili 178.?.?.?

Pro prezidenta by byl vhodnejsi ponekud delsi a konzervativnejsi sestrih. Ale sako mu sedi, ne ze ne...

282072

11.1.2013 17:07

Franz, co by potetovaný

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

náčelník potentované demokracie ČR, jak vypadla ze všech předchozích demokratických voleb. Moje volba: Franz. Vaše volba je něco takového, jak pravil nositel Nobelovy ceny míru, velký Gorbi: Éto vaše djélo!

282077

12.1.2013 6:33

Svět se vážně bude divit

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Přečela jsem si článek a všechny příspěvky a docházím k názoru, že navštěvovat web pana Stwory a jeho věrných je ztráta času. Vědomí mnoha voličů v české kotlině se zabývá i jinými přednostmi než bohatstvím a vizáží. Koho asi volily davy mladých lidí, které poprvé zaplavily volební místnosti? Proč ho volili lidé, kteří tetování bytostně nesnáší? Proč ho volili lidé, kteří pamatují
I. republiku? Protože právě zlaté tele a glorifikace vizáže zavedly svět do sraček, ve kterých se teď topí.

282099

12.1.2013 10:52

RE: Svět se vážně bude divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 282099

Víte já zase nerozumím jiné věci. Když budu mít na půlce tváře Maorské tetování, tak nedostanu práci v žádné bance, u přepážky na poště, modelingové agentury mně nenechají předvádět spodní prádlo na přehlídkách, u armády a u policie si ani neškrtnu. Není to dané zákonem, ale je to tak. Z profesních kulturních a mnoha dalších důvodů. Nikoho to nepobuřuje a bere to jako fakt. Nechápu tedy, že někomu přijde zvláštní, že muž po celém těle tetovaný je mnohými považovaný za nevhodného kandidáta. Prostě se to s jeho funkcí reprezentativnosti neslučuje. U "malých profesí a zaměstnání" platí jistá omezení a u "velké profese a zaměstnání" by najednou platit neměla? Proč?
Pokud je jediný vzdělaný a chytrý a čestný a poctivý mezi ostatními kandidáty, tak je asi opravdu tragédií čechů a moravanů a slezanů a cikánů, že se nenajdou v naší zemi vhodnější kandidáti.
PS: Líbí se mi, když prezident Morales nosí svetr, Když Kadáfí bydlel ve stanu, nebo nosil vysačku s fotografií, kde Italský kolonizátor mučil Libyjce.

282107

12.1.2013 16:37

RE: Svět se vážně bude divit

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282107

Zůstaňte v klidu a anonymitě. Je vystaráno, bude se rozhodovat mezi M. Zemanem a Jeho Jasností. Ty by nepochybně dostali práci v každé bance, u přepážky na poště, modelingové agentury je nechají předvádět spodní prádlo na přehlídkách, u armády a u policie se rozškrtnou jak Ohnivý mužíček. Není to dané zákonem, ale je to tak. Můžete být nadále spokojeným, čestným a slušným občanem ČR. Já se zřejmě budu muset polepšit. Jak, to nemohu uvést bez porušení etického kodexu diskutujících. Jinak bych napsal: ty pyjáku impotentní!

282118

12.1.2013 13:33

Z historických análů

rataj 78.?.?.?

Edikt Jeho Veličenstva Despecta I. 1)
My, Despect I., ze své a vaší zvůle zvolený,
Dobrotivě stanovujem tyto zákony,
Jež každý povinen je ctíti
A jimi se vezdá říditi,
By nedostal se na scestí
A neupadl v Naši nemilost:
1. Jenom Nám nejvyšší pocty náleží,
A proto každé náměstí, každé nádraží,
I každá z ulic ta největší
Naše jméno bude na časy věčné nésti.
2. My nejvyšším jsme vaším velitelem
A proto dlužno je Nás poslouchati
Naprosto ve všem,
Neb jistě nejmoudřejší z lidí jsme.
3. Z milosti Naší svrchované
vám dovolujem,
byste desátek si ponechali
ze všeho, co jste vyrobili.
4. Pro ty z vás, kteří jsou Nám nejmilejší
A každé Naše přání plní
Dřív, než je vůbec vyslovíme,
Pak privilégium stanovujem zvláštní:
Ti mohou dvacátek si ponechati.
5. Kdo z nařízení Našeho nebude mít náležitý respekt,
Ten záhy pozná, jak dokáže s ním zatočiti Despect.
1) pozn.: Despect I. - mýtický král Lemúrie cca 60 tisíc let př. Kr.

282113

Příspěvků: 99

10.01. 07:59  Vaše starosti na moji hlavu.
10.01. 08:12 henrypes  Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
10.01. 10:25 kolokol  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
11.01. 00:22  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
12.01. 09:18 Norman1  Toho Franca tiež nepoznám osobne,
29.01. 13:11 Igorek  RE: Toho Franca tiež nepoznám osobne,
10.01. 13:28 Úplný debil  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
10.01. 18:36 Waczslaw  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
11.01. 08:38 henrypes  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
10.01. 21:19 sidonie  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
11.01. 08:38 henrypes  RE: Stejně nezkušený, bezpáteřní, naivní a škodlivý.
10.01. 08:50 fohat  jestli pujdu volit.
10.01. 10:41 slak  RE: jestli pujdu volit.
10.01. 13:40 AlA777  RE: jestli pujdu volit.
11.01. 07:55  RE: jestli pujdu volit.
10.01. 08:53 X12  Vzhled
11.01. 05:26  RE: Vzhled
10.01. 09:16  Souhlasím pane Stworo
10.01. 09:19 Roman  Já to shrnu:
10.01. 10:42 Saša  RE: Já to shrnu:
10.01. 12:48 Emil Robot  RE: Já to shrnu:
11.01. 08:40 henrypes  RE: Já to shrnu:
10.01. 09:45 ladaaa  jsme špička světa...
10.01. 11:49 jarda667  RE: jsme špička světa...
10.01. 16:55 Mareš  RE: jsme špička světa...
10.01. 10:20 Bekota  Souhlasím
10.01. 11:51 steve  RE: Souhlasím
10.01. 12:13 Bekota  RE: Souhlasím
11.01. 00:43  RE: Souhlasím
10.01. 10:35 pavel369  Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
10.01. 11:55 slesta  RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
10.01. 15:03 pavel369  RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
10.01. 16:18 Vladimír Stwora  RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
11.01. 05:30  RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
10.01. 12:03 steve  RE: Pana France bych z principiálních důvodů nevolil.
10.01. 11:31  Kdyby lidi víc čuměli
10.01. 11:32 NAFTAK  Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky
10.01. 14:46 Peptalkin  RE: Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky
10.01. 21:24 sidonie  RE: Přímé volby jenom plky, ovce zase volí vlky
10.01. 11:34  Asi tak
10.01. 12:11 Petr Řehák  Nejhorsi je ze je to skoro jedno
10.01. 12:39 WAZARI  Souhlas
10.01. 14:24 ladaaa  RE: Souhlas
12.01. 12:15 WAZARI  RE: Souhlas
15.01. 14:02 major  RE: Souhlas
10.01. 16:52 aristokrat  RE: Souhlas
10.01. 14:16 mirodar  nacelnik papuancu
11.01. 03:34 Satanist  RE: nacelnik papuancu
10.01. 16:38  Smažka
10.01. 16:50 aristokrat  RE: Smažka
10.01. 21:29 tonda22  RE: Smažka
10.01. 21:48 aristokrat  RE: Smažka
10.01. 16:47 aristokrat  já tam sice nepůjdu
10.01. 17:33 Vopice  RE: já tam sice nepůjdu
10.01. 17:38 osa x  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 09:36  RE: já tam sice nepůjdu
10.01. 18:32 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
10.01. 19:26 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 00:32 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 09:56 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 10:35 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 11:38 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 16:56 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 19:33 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 21:17 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
11.01. 22:21 jansmith1984  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 11:24 mtk  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 15:04 jansmith1984  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 15:28 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 18:12 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 18:38 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 20:59 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 21:16 aristokrat  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 23:33 ROMAN1  RE: já tam sice nepůjdu
13.01. 00:23 mtk  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 18:21 jansmith1984  RE: já tam sice nepůjdu
12.01. 18:51 mtk  RE: já tam sice nepůjdu
10.01. 17:48 govind  je povinný
10.01. 18:11 G3  Vzhled
10.01. 19:13 Mirda  Jak se projevuje hlava státu jinde ?
10.01. 19:29 baba_Blažková  K tomu vzhledu
10.01. 20:02 Vladimír Stwora  RE: K tomu vzhledu
11.01. 18:30 haban  RE: K tomu vzhledu
10.01. 20:30 Peptalkin  RE: K tomu vzhledu
11.01. 16:53  RE: K tomu vzhledu
10.01. 22:04  pane Stwora
10.01. 22:29 Mike77  .
11.01. 00:28  Důkaz rotace zeměkoule?
12.01. 13:59 JaJa  RE: Důkaz rotace zeměkoule?
11.01. 05:11  Fantomas si jako pravicak neuvedomuje,
11.01. 10:01 aristokrat  RE: Fantomas si jako pravicak neuvedomuje,
11.01. 08:27 Erwin  pokládám si
11.01. 10:08 aristokrat  RE: pokládám si
11.01. 13:29 Girili  Uces mu skutecne nesedne
11.01. 17:07 Kropáč  Franz, co by potetovaný
12.01. 06:33 Jana Hanzlíková  Svět se vážně bude divit
12.01. 10:52  RE: Svět se vážně bude divit
12.01. 16:37 Kropáč  RE: Svět se vážně bude divit
12.01. 13:33 rataj  Z historických análů

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 621