Diskuze k článku

Jsem žid, proto nevolím Fischera

Příspěvků 34

10.1.2013 4:27

V Ceske spolecnosti je "prozidovano".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Jedina, v soucasnosti, mozna obrana je unik, tzn. emigrace. At vysavaji ty, kteri jim tleskaji, aniz si uvedomuji, ze tleskaji vlastni tristni, bezpravni a asocialni budoucnosti. A je mi uplne jedno na jakou struhu hra aktualne kterykoli z "vyvolenych".

281942

10.1.2013 12:23

RE: V Ceske spolecnosti je

pp 83.?.?.?

Reakce na 281942

Ne každý, kdo netleská současné vládnoucí garnituře může odejít jinam ... [pláč]

281984

10.1.2013 4:46

Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Coollomboss 2.?.?.?

Jsem Čech, proto nevolím žida Fischera ani zaprodaného rakušáka Schwarzenberga - http://www.nevolimkarla.cz. Je celkem jedno, kdo nakonec získá post prezidenta ČR, hlavně ať to nejsou tito dva pánové! Nebojte se lidi jít volit a ukázat svůj názor, bez masmediální masáže. Prostě volte srdcem. Ať už je to kandidát, který podle někoho "na to prostě nemá" nebo vypadá jako avatar. Nenechte se odradit a zvolte si toho svého. Ukažme establishmentu, že naše slovo a náš názor už má nějakou váhu. Ukažme to i příště a zas v dalších, námi (lidem) vyvolaných referendech. Dnes si někoho společně zvolíme, zítra jiného třeba odvoláme a pozítří vypráskame kolaboranty, mafiány a zloděje. Jedině tak, že se všichni semkneme a budeme něco dělat pro naši republiku, aktivně pro komunitu ve které žijeme. Pro naši rodinu, pro budoucnost našich dětí. Jedině tak, že postupně budeme čím dál tím více aktivnější, bude náš hlas slyšet a růst na váze. Jedině tak republiku zbavíme póvlu a získáme zpět ztracenou prestiž, bohatství a národní hrdost. Přeji nám všem, aby v pátek a sobotu zvítězila odvaha a hlas srdce.

281943

10.1.2013 6:24

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281943

Vemi ráda bych s Vámi souhlasila. To by ale kromě póvlu nahoře nesměl v Čechách fungovat póvl dole, který hltá předkládané mainstreamové zprávy a vždy půjde tam, kam ho nasměrují. Tento póvl chce momentálně volit Fischera, protože mediální manipulace fungují. Pohodlní spodní pologramoti jsou nesmírně žívnou půdou pro pologramoty vládnoucí. Oba póly jsou na sobě existenčně závislé.
Nemá smysl dělat čistky odshora.

281948

10.1.2013 13:20

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

fohat 194.?.?.?

Reakce na 281948

je to trnitá CESTA....a ten,kdo byl schopen vidět a strávit film SHIFT,u toho je naděje,že u sebe a svého okolí svými vibracemi nastolí snesitelné spolužití... [chechtot] Vymkne se vlastně z matrixu...

281989

10.1.2013 16:30

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281989

Filmů tohoto typu existují desítky. Jenže v téhle době plné egregoru zla, kdy lidé vysílají na popud médií výhradně negativní emoce se i ten nejpohodovější člověk, který už přepral svoje strachy a září láskou zasekne. Někdy mi to příjde jak souboj Titánů. Trnitá cesta života a mazlavá skluzavka do zatracení. To druhé je pro zdegenerované pohodlnější. Nikdo je myslet nedonutí.
Komfort pro ně znamená rozvalit se s laciným pivem, talířem růžového slizu a popcornem z GMO kukuřice před televizní obrazovkou. Tihle nezavibrují ani náhodou.

282000

10.1.2013 17:37

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

jansmith1984 80.?.?.?

Reakce na 282000

Je to tak... S tímhle materiálem není šance na pozitivní změnu ani náhodou...[smích] ... Bohužel se jedná plus mínus o 70% procent obyvatelstva. Z těch zbývajících třiceti procent je 20% ve fázi víceméně zmateného probouzení se (z Matrixu) a těch slabých 10% to nevytrhne...


Kosher věrchuška to má dobře posychrované... Psyops za pomocí presstitutů a tzv. umělců jede na plné pecky a rozděl a panuj funguje od nepaměti.

Ne nadarmo je mainstream plný depresivních sr-ček a protichůdných podnětů, které tak spolehlivě fungují i na značnou část z těch 20% probouzejících se, kteří pak lehce padají do osidel pasivity z psychické bolesti (vydávané za aktivitu[smích] ) a s EGEM posíleným pocitem, že bojují proti Systému, jej (neúčinným odbojem, věrchuškou mileným) ve skutečnosti pomáhají udržovat v chodu...

Nebudu jmenovat..[smích], ale co jiného je volební disident, který považuje sabotování svobodných voleb (ve skutečnosti jediné možnosti, jak něco podle zásady KAIZEN změnit .. mimo defenestrace .. k lepšímu). Nebo jde a sepisuje stížnosti k vrchnosti nebo ještě častěji kňučí po hospodách a na internetu a vydává to za cestu ke změně....

Už jsem to psal jinde... I kdyby z nebes sestoupil sám Ježíš Kristus a chtěl coby kandidát na volbu do parlamentu nebo presidenta ČR zastoupit běžné občany proti predátorským kupčíkům, pokrytcům a farizejům, volební disidenti by jej, ještě před kampaní, sami v sobě a před ostatními pro jistotu pomluvili a odepsali...[smích] Nepaktoval se náhodou z rabíny? I u Piláta byl přecivá na konzultace..i ty oči má tak nějak divně šikmééééé, že???....blééééé....[smích] Pryč s ním, NECHOĎTE K VOLBÁM, jedině tak je donutíme, aby nás respektovali... a když ne, tak napíšeme nějakou další srdceryvnou stížnost na Magistrát a vvvooono to nějak dopadne..[smích]


A tak to je a Peace se všemi,

jansmith[smích]

282013

10.1.2013 6:31

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 281943

Keby len to, ale davajte sakramentsky pozor aj na toho Dienstbiera!

Za urcitych okolnosti moze byt nebezpecnejsi pre Cechov a Cesko ako take nez tie loutky, ktore su uplne jasne.

Staci ak by sa Ceska republika pocas jeho prezidentovania dostala do nejakeho konfliktu z USA - nedajboze vojenskeho, tak by z toho pozeral velky pruser. Kvoli tomu ze ma US passport a jasne sa vyjadril, ze US obcianstva sa nevzda ani ked bude prezidentom CR, pride k stretu zaujmov a k comu sa prikloni ked pride k lamaniu chleba???!!! Majte na pamati, ze prezident je vrchny velitel ozbrojenych sil a to rozhodne nie je len tak hocijaka pravomoc. A ani nemusim pripominat, ze vojensky konflikt kohokolvek s USA visi takmer na vlasku. Ten potapajuci sa po usi zadlzeny titanic nabustrovany zbranami rozneho typu, je takpovediac kazdodennou hrozbou pre kazdy stat na Zemi.Vsetci sedime na pusnom prachu a caka sa na iskru, ktora zacne nieco, co sme este nikdy nezazili. Skapinajuci kon bude chciet rozkopat vsetkych naokolo.

281949

11.1.2013 4:26

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 281949

Nelzi, vykuku. Dienstbier rekl, ze se obcanstvi v pripade vyhry vzda. Jinak by to odporovalo i Ustavnimu pravu CR.

282045

11.1.2013 18:31

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282045

Jiří Dienstbier - tvrdí, že o tom zatím neuvažoval.

"Neuvažoval jsem, že bych se amerického občanství vzdal. Žil jsem celou dobu v Česku, narodil jsem se českým rodičům, jsem tedy především Čech, nikdo o tom nemůže pochybovat," říká Dienstbier.

Nicméně na přímou otázku, kdyby si musel vybrat, dodává: "České občanství je pro mne vyšší hodnota."
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=744985

A ústava nic takového neříká a ústavní právo vychází z ústavy a ústavních zákonů.Hlava III. Prezident republiky:
http://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html

282085

12.1.2013 8:39

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 282085

Nepovazuji novinarsky vyklad za fundovany vyklad, dle toho, co se komu zlibi.

Dienstbier to na besede rekl. A mimochodem, z toho clanku vychazi jako jediny Dienstbier, ktery by obetoval cizi obcanstvi.
Vynechal jste zamerne dalsi vetu: ...: Nicméně na přímou otázku, kdyby si musel vybrat, dodává: "České občanství je pro mne vyšší hodnota."

Takze jak?

A k onomu cizimu obcanstvi u prezidenta:
To, ze to kandidati nevidi jako problem, muze pro ne znamenat take zneplatneni jejich pripadne vyhry.
Dvoji obcanstvi by nemuselo vadit v pripade, kdy by nemel prezidet take status vrchniho velitele vsech ozbrojenych sil.
(ve sluvku vsech je prvni hacek).


Jednuduchy tah, ze novinari vemou Ustavu, ktera samozrejme navazuje na jine zakoniky, a nevidi tam cizi obcanstvi je vec jina. Jiny pohled ma ctenar a jiny pravnik. Fundovany pravnik by ho mohl v pripade potreby zbavit pravomoci a jsem si jist, ze se to na ty neznale sesype, v pripade ze nebudou tancit...

http://www.blisty.cz/art/66821.html
Pro vlastni rozbor muzete zacit zde:
http://is.muni.cz/repo/968913/Prezident_a_vojsko_V.pdf

(jinak, kdysi davno Ustava primo vylucovala cizi obcanstvi a prezident mel napr. take primou pravomoc vyhlasovat valku, ovsem to neznamena, ze se to dnes jen proto, ze to primo v Ustave neni, vylucuje).

282102

11.1.2013 18:32

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282045

Tak kdo je tady Vykuk ???

282087

10.1.2013 21:19

RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera

Adam. 89.?.?.?

Reakce na 281943

Češi se dělí na dva typy lidí :

1) většinový PROLETARIÁT tzv.lumpenproletariát...

2) menšinové vlastníky půdy a nás stále jen okrádáte i váš stát...

Tak si přeberte kdo je vezme pod střechu?Až se vylidní Ostrava nebo špinavé ghetto v České lípě chci vidět jak se s tou sebrankou budete bratřit a navzájem se neokrádat...kde seženete potravu?Vždyt nic ani nepěstujete,nic ani nemáte.

282029

10.1.2013 5:17

Emigrant Svejnar ...

Rejpal 24.?.?.?

Hodne lidi v minulych presidentskych volbach nechtelo za presidenta Svejnara a kdyz ted koukam na ty "proflakly" kandidaty, tak bych ho klidne volil, kdyby to nevzdal ...

A ted do me [mrknutí jedním okem]

281946

10.1.2013 16:33

RE: Emigrant Svejnar ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281946

Tak to mně fakt pobavilo... To byste měl volit knížepána!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

http://www.novinky.cz/domaci/289896-svejnar-doporu...

282001

10.1.2013 8:41

Hovoril jsem se znamym

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

a ten mi rekl potrhle, ze vezme jeden hlasovaci listek, na nem poradne zaskrta jmeno daneho kandidata, zaskrta i jeho/jeji vylosovane cislo a citelne napise OKAMURA. Ale ten hlasovaci listek pry nesmi byt Fisheruv ani Schwarcenberguv, protoze volebni komise i za teto okolnosti by mohla pricist hlas tomu kandidatovi, kteremu puvodne listek patril.

281953

10.1.2013 11:04

RE: Hovoril jsem se znamym

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281953

>a ten mi rekl potrhle

Nezahazujte hlasy, volte alespoň pro někoho jiného než pro toho, kterého určitě nechcete! Zaškrtání volebního lístku nic nezmění, zmrdi se budou jen smát a tomu co jste nechtěli jen pomůžete do křesla.

Nezapomeňte, že oni (co nesmíme jmenovat) již ví kdo bude prezidentem!

281972

10.1.2013 16:56

RE: Hovoril jsem se znamym

dub 89.?.?.?

Reakce na 281972

prezidentem nebude nikdo.
budeme mít opět pejzidenta, bez ohledu na to, jakýho z nabízených šašků tam dosadí. takže proč jim v tý šaškárně hrát křoví a tu "volbu" legitimizovat?

282008

10.1.2013 17:02

RE: Hovoril jsem se znamym

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 282008

souhlasím
v každém případě se když tak nějaká ta konspiračka vymyslí
pátrat se musí to by v tom byl žid abysme na to zase nepřišli [mrknutí jedním okem]

282010

10.1.2013 18:42

RE: Hovoril jsem se znamym

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281972

Presne, president uz je davno navrzen. Ty volby byla jen "zasterka", aby si lidi mysleli, ze se volilo svobodne [mrknutí jedním okem] [zmaten]

282020

10.1.2013 19:29

RE: Hovoril jsem se znamym

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 282020

Přesně. Média vlastní Židé a ovládáni mas mají vychytané.
Co je v televizi, je svaté. Do druhého kola se dostane Fischer se Zemanem, pak o Zemanovi napíšou, že je pedofil nebo jiná zrůda, dílo se vydaří, koza se nažere a vlk zůstane celý.

282024

10.1.2013 12:33

RE: Hovoril jsem se znamym

pp 83.?.?.?

Reakce na 281953

je to přesně tak ...

281985

10.1.2013 9:28

Uz jsem to uvedl pod jinym clankem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ale tady se na to tema zacalo vic diskutovat, proto to uvadim i zde:
>Hovoril jsem se znamym
>a ten mi rekl potrhle, ze vezme jeden hlasovaci listek, na nem poradne zaskrta jmeno daneho kandidata, zaskrta i jeho/jeji vylosovane cislo a citelne napise OKAMURA. Ale ten hlasovaci listek pry nesmi byt Fisheruv ani Schwarcenberguv, protoze volebni komise i za teto okolnosti by mohla pricist hlas tomu kandidatovi, kteremu puvodne listek patril.

281960

11.1.2013 9:54

RE: Uz jsem to uvedl pod jinym clankem,

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 281960

Právě proto raději nic neškrtejte a volte volebním lístkem č.10, nebo si vyrobte nějaký vlastní - vtipnější. Zařídil jsem se také tak. Neplatné hlasy se musí přepočítat a po nějakou dobu archivovat. Ať ta vládní svoloč vidí, jak si lidé přebrali to Okamurovo vyloučení. A zametli s ním pěkně, tak říkajíc "po bolševicku". Jsem zvědav, zda bude mít Tomio odvahu pohnat to až k mezinárodnímu soudu. Aby ti ksindlové, co ho zlikvidovali, měli "pěknou" mezinárodní reklamu!

282063

10.1.2013 12:00

praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

Jan Kristek 95.?.?.?

V USA židé také nevolili Romneyho, kterého se snažila protlačit Bushova klika (70 % jich volilo Obamu jako menší zlo). A právě s Bushovou klikou je Fisher svázán - před třemi měsíci přece byl v USA na návštěvě - za rodinou Bushů a dalšími americkými nacisty.

281980

10.1.2013 17:01

RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Reakce na 281980

V USA je politická a finanční moc Židů totální a prezidentem je ten, kdo je 100% jejich člověk. Takže tam (stejně jako všude jinde kde je politika v jejich režii) žádné menší nebo větší zlo NEEXISTUJE! V tomto se mýlíte! A je úplně jedno, jestli tam dosadily náhodou loutku, která není židovského původu. Je ale totálně v jejich rukou!!
Viz. – níže citované:

„Barack Obama pochází z aristokracie iluminátů. Jeho vynoření se „odnikud“ i následný raketový vzestup na politické výsluní nejsou náhodné. Ať tomu věříte nebo ne, Obama je spřízněn jak s exprezidentem Bushem, tak s viceprezidentem Dickem Cheneyem. Barack Obama je členem Rady pro zahraniční vztahy (Council of Foreign Relations, CFR) a zednářem 32 stupně lóže Prince-Hall (do níž jsou přijímáni jen černoši)…“
(Citováno z Robin de Ruiter; Třináct satanských pokrevních dynastií – Konec svobody národů se blíží 2. Díl)

282009

11.1.2013 2:43

RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 282009

Pozadi Obamovi rodiny;Web Results
Michelle Obama Has a Rabbi in Her Family >> Four Winds 10 ...
Sep 2, 2012 ... While Barack Obama has struggled to capture the Jewish vote, it turns ... most prominent black rabbi — ...
www.fourwinds10.net/siterun_data/government/obama_government/news.php%3Fq%3D1347232607
Capers Funnye - Wikipedia, the free encyclopedia
In 1996, Funnye was the only official black rabbi in the Chicago area recognized by the greater Jewish ... "Michelle Obama ...
en.wikipedia.org/wiki/Capers_Funnye

Je to vse, jak ve stare povidce o rizeni bordelu,tam,panimama,bordeldama pri zjisteni ,ze bordel prodelava,zakaznicva ubyva,tak, nehejbala s postelema,ale vzdy vymenila kurvy.Pokud bude nekdo zvolen s dobrym charakterem za presidenta,tak,obkopujici byrokracie jej stejne drive a nebo pozdeji udola,vlastne, viteznou volbou, jej "predhodime lvum"zastarale byrokracii,jez preziva pri jakemkoliv politickem systemu,proste,vymenit je vsechny,vyhazet je od koryta,ocitit "bordel" od tech starych fukcne nevyhovujicich,nakonec ,komunisti to tak udelali,jakmile dostali vladu do svych rukou,vzpomente v Braniku most inteligence a prehradu Slapy,kdo to vse postavil,ti,jez komunisti vyhazeli z jejich dobre vysezenych kresel.
Zvolenim presidenta, bez zmeny politickeho podhobi-byrokracie a nezavest referentum o dulezitych vecech pro stat a na podporu presidenta a nedat presidentovi novy tym,jez se necha ridit,misto toho,aby vse ridil sam,coz je situace dneska,tak , neuspejete,bude to jen skok z blata do louze.Politici v ramci referenda maji byt prijimani a propousteni ze svych sluzeb pokud se nedrzi volebnich slibu,programu vetsiny obyvatelstva, to same plati pro byrokraty,soudy a jine,maji byt voleni do svych mist a ne jmenovani, to se tyka vsech ostatnich pro stat dulezitych mist v rizeni statu.Samozrejme,ze verejnost musi byt na rozhodnuti referenda dobre informovana,tudiz zmenit media do rukou vlady a ne soukromniku, zpravy musi byt necenzurovane a nezmenene od originalniho hlaseni, tady je ten "zakopany pes",vec nejdulezitejsi pro informaci verejnosti, tady je prvni krok pred volbou presidenta,zacatek vseho,zejmena,kdyz media representuji zajem zahranicnich mafii.

282043

11.1.2013 18:59

RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 282043

Tady v tom případě bych se zamyslel nad slovy: žid a Žid - to hlavně. A pak taky nad slovy Aškenazy a Sefard.

282090

11.1.2013 4:34

RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 281980

Zid je velmistr ve lhani a prevlekani kabatu. Taky jsou perfektni herci a komedianti.
Pokud jde o AIPAC, ten pro jistotu lobuje (a tvrde a dlouhe leta A nekdy hodne vyhruzne), na obou stranach.

Ja Ti taky muzu napsat, ze volim France, pritom bych se propadl ostudou mit exibicionistu, Fantomase a blba za prezidenta. To necham detickam. Ale tvrdit to muzu, jen proto, abych se tem detickam vnutil do prizne, kdyz jsem napr. reditel skoly, ze...

Do obalky nevidis nikomu.

282046

11.1.2013 18:52

RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281980

Fakt byl u Bushů? To jako na obědě? Máš dobré informace, dej mi taky kontakt ať se poučím.

282088

10.1.2013 14:57

Židé jsou i Dienstbier, Dlouhý, Fischerová, Bobošíková...

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Autor článku (který je mimochodem úplně o ničem) zapomněl – nebo dokonce o tom nic neví – zdůraznit, že i další kandidáti jsou Židé: Dienstbier, Dlouhý, Fischerová, Bobošíková…a o ostatních pomlčím, protože už slyším tradiční český křik o nemožnosti toho, aby téměř všichni byli Židé. Chápu, že každý nemá informace o tom či onom, ale hraje tady silně vliv i známá česká židoslepost! Takže zde nebudu rozebírat hlouběji K. Swarzenbergra-ale naťuknu pouze to, že jeho otec nebyl sice Žid, ale….. zbytek ať si každý domyslí.. Konec konců každý kdo není židoslepý a podívá se tomuto zjevu do obličeje – MÁ JASNO!!
Bohužel, Čechům musí říci to jestli je ten či onen Žid sama
židovská masmédia - viz. Fischer. Kdyby se to o něm neřeklo
oficiálně - doteď by se o něm jako o Židovi nikdo nezmiňoval!

O tom, že jsou členy zednářských lóží zdůrazňovat (alespoň těm co se zabývají židovsko-zednářskou problematikou a světovou politikou) snad nemusím.

281997

11.1.2013 19:05

RE: Židé jsou i Dienstbier, Dlouhý, Fischerová, Bobošíková...

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281997

... a Sobotka. Není sice VON a je Přemysl-typické židovské jméno? Namítnete. Ale kolik je u nás dneska Davidů a nejsou židé a kolik je Přemyslů a jsou židé. Znám jednoho. To samé VON. Je jich hodně. Namátkou von Rthschild ... je jich plná Anglie.

282091

11.1.2013 18:57

Jsem zvedavec

Patrman 217.?.?.?

a zajima mne proto co je tou vlastnosti, ze Zide se dostavaji vsude do popredi at se jedna o komunismus nebo kapitalismus.
Musi to byt nejaka odlisna vlastnosti od arijcu, nebot nabozenstvi jiz davno nehraje roli pri podporovani kandidatu,ovsem v pripade, ze se jedna o Zida pak se s nim ostatni smiruji a neprotestuji.
Ostatne neni casto ani duvodu a pak je jedina odpoved - nekdo je podporuje - snad plati, ze jsou Bohem vyvoleni anebo jsou tak mimoradne schopni,ze kazdeho protikandidata porazi.

282089

12.1.2013 20:31

Uprimne napsany clanek !

Satanist 75.?.?.?

Vypada to, ze von ten Fisher podle vsech nazoru vobyvatel patri taky mezi tu svoloc ktera bez vahani kdyz ma z toho uzitek uskodi komukoliv kdyz ho v ceskym krateru uz ani ti co se ridej talmudem a chodej poslouchat kazani rabinu do synagog nechtej volit.

282129

Příspěvků: 34

10.01. 04:27  V Ceske spolecnosti je "prozidovano".
10.01. 12:23 pp  RE: V Ceske spolecnosti je
10.01. 04:46 Coollomboss  Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 06:24 Jana Hanzlíková  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 13:20 fohat  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 16:30 Jana Hanzlíková  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 17:37 jansmith1984  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 06:31 Peptalkin  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
11.01. 04:26  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
11.01. 18:31 fooggyy  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
12.01. 08:39  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
11.01. 18:32 fooggyy  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 21:19 Adam.  RE: Jsem Čech, proto nevolím Fischera
10.01. 05:17 Rejpal  Emigrant Svejnar ...
10.01. 16:33  RE: Emigrant Svejnar ...
10.01. 08:41  Hovoril jsem se znamym
10.01. 11:04 Saša  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 16:56 dub  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 17:02 aristokrat  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 18:42 Rejpal  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 19:29 Jana Hanzlíková  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 12:33 pp  RE: Hovoril jsem se znamym
10.01. 09:28  Uz jsem to uvedl pod jinym clankem,
11.01. 09:54 ROMAN1  RE: Uz jsem to uvedl pod jinym clankem,
10.01. 12:00 Jan Kristek  praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
10.01. 17:01 Guzzepe Carta  RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
11.01. 02:43 Robert Nohejl  RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
11.01. 18:59 fooggyy  RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
11.01. 04:34  RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
11.01. 18:52 fooggyy  RE: praprababička byla Katzová, tak ho taky nevolím
10.01. 14:57 Guzzepe Carta  Židé jsou i Dienstbier, Dlouhý, Fischerová, Bobošíková...
11.01. 19:05 fooggyy  RE: Židé jsou i Dienstbier, Dlouhý, Fischerová, Bobošíková...
11.01. 18:57 Patrman  Jsem zvedavec
12.01. 20:31 Satanist  Uprimne napsany clanek !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 065