Diskuze k článku

Reakce na článek „Klausův hřebík do rakve...“

Příspěvků 51

9.1.2013 16:46

Teď jsem z radia slyšel

slak 77.?.?.?

Nečas povídal, že prezident má na amnestii právo, proto to musel podepsat že to není neústavní. ......!? [oči v sloup]

281890

9.1.2013 23:23

RE: Teď jsem z radia slyšel

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281890

Dá se toto komentovat?

281926

9.1.2013 23:58

Fakt nedá, mluví samo za sebe, ale přesto

slak 77.?.?.?

Reakce na 281926

Kdo se musí podepsat?, aby dělal ručitele. Pepek vyskoč, ne? Další komentář, pro hluboké úvahy prosím.

281930

10.1.2013 8:51

RE: Fakt nedá, mluví samo za sebe, ale přesto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281930

Ale no tak! Honíte se oba za svým vlastním ocasem. Tys tam té ironie dal málo a on se netrefil do vlákna. Toť fše. [oči v sloup]

281955

9.1.2013 16:49

Něco

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

na tom bude, celé to opravdu dost páchne. Ale je přece mezi námi spousta lidí, kteří byli připraveni třeba H - systémem o peníze. Sice s námi média přímo ořou, ale není šprochu atd.

281891

9.1.2013 23:25

RE: Něco

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281891

Ti lidi se hlavně připravili o své peníze sami, když je svěřili neznámým lidem.

281927

10.1.2013 1:11

RE: Něco

Osel 89.?.?.?

Reakce na 281927

To přece svěřujete vždy, vždyť nemáte prostředky ani pravomoc si proklepnout lidi ve vedení řekneme stavební firmy, či banky!

Anebo vy máte k dispozici životopisy vedení banky, kam si ukládáte peníze. Ba co víc, zpronevěřit vám je může i účetní, tu si také prokádrujete? To byste musel mít obrovské HR![smích]

Od toho je právě stát, a specielne soudy a prokuratura, aby pokud se už takový malér stane (protože se může stát, i kdyby jste ty lidi proveroval, do hlav jim stejně nevidíte), aby věc včas vyšetřily, Vám zabezpečily náhradu škody a pro zločince trest.

281935

10.1.2013 5:37

RE: Něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281935

>Od toho je právě stát, a specielne soudy a prokuratura, aby pokud se už takový malér stane (protože se může stát, i kdyby jste ty lidi proveroval, do hlav jim stejně nevidíte), aby věc včas vyšetřily, Vám zabezpečily náhradu škody a pro zločince trest.
Vypadá to sice logicky, přesto zkusme od jiného konce.
Vy jako soukromá osoba si půjčíte od soukromé banky a dluh z nějakého důvodu nesplatíte. Nebo jiný obrácený malér - Uložíte peníze do banky, a management banky ji vytuneluje. Opět oba soukromé objekty. Každý "poškozený", chce převést svoji NEZODPOVĚDNOST na stát a jeho orgány ale také skrze ně na daňového poplatníka. Zaplať nám daňový poplatníku soudce, policajty prokurátory ať se my můžeme domoci "svého práva". Proč má ale "spořádaný daňový poplatník" přispívat na tyhle vaše SOUKROMÉ maléry.
Navrhnu myslím spravedlivé řešení. Škody a jejich nápravu by neměl platit nikdo jiný než ti, kteří ji způsobili. Takže žádné trestní právo s mocenskými prostředky státu nebude nadále řešit soukromé maléry. Prostě si to budou muset vyřešit mezi sebou, podotýkám slušně. Případně se ztrátami.
Numerické kouzlení s dluhy bych též zakázal, dluh je prostě automaticky nepřevoditelný - zejména z toho důvodu, že nejde jen o pouhou číselnou hodnotu, nýbrž o vztah mezi oběma aktéry dluhu a okolnostmi proč vznikl, a rovněž s okolnostmi proč nebyl zapraven.
Z tohoto pohledu plyne, že dluh pro svoje specifika nepatří mezi slušné položky, které lze sčítat či odčítat, či prodávat nebo dědit...
Zrušil bych rovněž exekuce jako privatizované trestní právo. Dluh totiž vůbec nemusí vzniknout, nejde-li o úmysl, či naopak o nedbalost. Nemám-li sám dost prostředků na to, abych si ověřil spolehlivost protějšku a riziko, tak smlouvu neuzavírám. Platí pro obě strany.
Myslím, že jinudy cesta z toho narůstání paragrafové byrokracie nevede. Zákony nemohou obnášet tisíce stran textu, byť i v době počítačů, protože pak nemůže platit neznalost zákona neomlouvá. A to by platit mělo vždy!
To narůstání zmíněné paragrafové byrokracie je spojeno s nárůstem počtu nezodpovědných vztahů, požadujících také růst mocenského a represivního aparátu státu.
Stát by neměl být pojistkou pro řešení soukromých vztahů, či jakéhosi práva na soukromý zisk, dokonce na úkor třetího.

281947

10.1.2013 9:30

RE: Něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281947

Vypadá to sice logicky, přesto zkusme od jiného konce
Vy jako soukromá osoba žijete na území s jinými osobami, čemuž se jaksi nelze vyhnout. Všechny tyto osoby mají své vlastní životní potřeby, které ale musí sladit navzájem, jinak se vzájemně vyhubí. No a aby k tomu sladění mohlo vůbec dojít, musí se sejít a dohodnout pravidla soužití. Jenže... jenže to "dvoumoudré" homo je od přirození sobec a navíc v teritoriích sezóních a bez vybavení zimní spánkem i hamižné. No a tak se musela vymyslet metoda realizace těch dohod - dělba práce. Z té pak z nutnosti její organizace vznikly třídy, kasty, specializace a jiné nutné struktury tak, jak pokračovalo a pokračuje složitost technologického vybavení pro ten dávný úděl - "v potu své tváře..." - neb naše přirozené vybavení je pro tuto planetu zcela nedostatečné.

Takže z principu zachování druhu se nelze vézt na vlně dělby práce a zároveň se od ní distancovat. A je na toto tvrzení i jednoduchá zkouška platnosti - nechť si každý kdo nevěří, zkusí žít mimio civilizaci a bez civilizačních produktů, tedy "jak ho pánbůh stvořil", bez obydlí a bez nástrojů, kdekoliv v divočině.... Hodně štěstí. [vyplazený jazyk]

281961

10.1.2013 10:43

RE: Něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281961

To jste si to dost zjednodušil. A ne moc poctivě. Já přece neodmítám ani dělbu práce, dokonce ani to úrokové parazitování, či pokusy svézt se zadarmo. Jen odmítám aby se tyto excesy řešili pomocí státní represivní mašinérie na úkor těch, kteří se bez státní pojišťovny soukromých úspěchů obejdou.
Vy jste potom v důsledku pro ty desetitisíce stránek právních předpisů, které ani ten specialista nezná, a navrhujete aby každý měl, pokud možno, už od svého narození svého právního poradce, daňového poradce, advokáta pro soudní vymáhání (popírání) pohledávek...v rámci oné dělby práce. Toť přímo návod pro prosperující moderní civilizaci.
Pravdu máte jedině v tom,že se to jaksi skoro samo vyvinulo. Jen se to nachází už ve stádiu, kdy pomocný dohlížecí aparát již nestačí jako v dřevních dobách ošetřit desátkem, nýbrž tento "rakovinově" bují a hrozí umordovat živitele.
Takže buďto to zredukujeme, nebo Vám a jiným obhájcům parazitů přeji v té nové divočině s "dělbou práce" hodně štěstí. Doufám, že to nepíšete zadarmo, je to totiž hodno jidášského groše.

281970

10.1.2013 11:44

RE: Něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281970

Ještě doplnění, aby nevznikl dojem, že navrhuji redukci represivního aparátu obecně.
Očekávané plnění ze soukromých smluv by nemělo mít jakoukoli podporu represivního státního aparátu, ani privatizovaného (exekutoři). Podpořilo by to, přesto že to zní paradoxně, poctivost ve vztazích soukromých. Prostě jen navrhuji zavést vymáhání dluhů bez násilí. Vede to k prevenci - obchodům z ručky do ručky, mezi neznámými. Prostě obezřetné jednání, a případně přiměřené riskování, ale také někdy k nevymožitelnosti pohledávky - jako definitivnímu výsledku. Oni by si mnozí rozmysleli uzavírat smlouvy, kdyby neměli za zády represivní aparát státu, a bylo by to plně na jejich zodpovědnost.

281976

10.1.2013 19:11

RE: Něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281976

No s tím vaším názorem si lze možná vystačít v prvobytné pospolitosti. Ale už starý zákon není jen to Desatero, ale stovky dalších precedentů a ty vzájemné vztahy, ty narůstají s růstem populace a technologie nelineárně. Navíc není komunikace jednoznačná, čehož budiž příkladem premiérovo tvrzení o povinnosti kontrasignace prezidentova rozhodnutí o amnestii, které sám předseda Ústavního soudu smetl jako nepravdivé.

Jestli byl sociálizmus, natož pak komunizmus, prohlášen za utopii, a přitom nechtěl nic víc jako chce království boží a ten bůh je tak jako tak jen "cosi kdesi", tak ty vaše požadavky na tom nejsou o nic líp. Existuj-li antgonismy, musí mít vymezené koridory naprosto přesně jako glajzy na štrece. Řeč ať slovem, či písmem, ale takovým koridorem být nesvede. Proto spějeme k Babylonu... To není obhajoba stávajícího světa. To je jen jeho popis a nemá-li docházet k retroaktivitě, je jen cesta jedním směrem. Bohužel jinou planetu vhodnou pro reptající "dvoumoudra" nevidno daleko široko.

282021

11.1.2013 18:12

RE: Něco

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281935

Myslím, že mluvíme každý o něčem jiném.

282081

9.1.2013 16:49

tady je odpoved na jedn z bodu

milveces 93.?.?.?

http://www.novinky.cz/domaci/289810-amnestie-by-se-mohla-tykat-18-velkych-kauz.html

281892

9.1.2013 19:23

RE: tady je odpoved na jedn z bodu

Standis 62.?.?.?

Reakce na 281892

Ano je tam BY SE MOHLA TÝKAT... Takže taky se NEMUSÍ týkat.
By se mohla je to samé jako kdyby byly v řiti ryby.
Uvidíme jak to dopadne a kdo z těch velkých bude kvůli amnestii nakonec na svobodě.
Jestliže média kopou za zmetky, tak tohle doopravdy smrdí.

281912

11.1.2013 18:16

RE: tady je odpoved na jedn z bodu

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281912

V H-systému byli obžalováni a odsouzeni 4 lidi: Smetka 12 - na něj se amnestie nevztahuje a další 3 dostali podmínku, takže stejně neseděli. A peníze? Ty tak jako tak nikdo nikdy neuvidí. 1 miliarda !

282082

9.1.2013 16:51

Nechápu

LaFox 90.?.?.?

co se všichni tak serou do amnestie.
Amnestie je prostě v kompetenci prezidenta a může ji vyhlásit a i kdyby propustil absolutně všechny vězně, tak do toho nemá nikdo co kecat [smích] Ani zdůvodňovat ji nemusí. Řešte radši něco smysluplného, co můžete ovlivnit. [smích]

281893

9.1.2013 17:40

RE: Nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281893

Někteří to opravdu vzali za jiný konec, lidem se vrací humor ... [mrknutí jedním okem]

281900

9.1.2013 18:42

RE: Nechápu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281900

>lidem se vrací humor [chechtot]

Vložený obrázek

"Čepro, Rolins, Pomeje,
Vašek pouští zloděje.
Manažeři z Unionu,
vesele už běží domů,
Pitr Tomáš, soudce Berka,
- volná je Wajglova dcerka,
Hlava mi to nebere,
Vašek se s tím nesere.
Jen mi řekni hlavo země,
neděláš ty vola ze mě?

281909

9.1.2013 23:30

RE: Nechápu

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281909

Dosti trapný humor (oba příspěvky). Ale pro lůzu velice dobré.

281928

9.1.2013 23:54

RE: Nechápu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281928

>Dosti trapný humor (oba příspěvky). Ale pro lůzu velice

Chléb a hry [chechtot] za minulého režimu, to bylo vtipů! Dnes na to není ani čas a není to již ani vtipné..

S pozdravem, Vaše ctěná Lůza

281929

11.1.2013 18:23

RE: Nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281928

Vy jste nějaký zapšklý, vtip se dotkl vás nebo někoho z vaší rodiny ?? [cool] [chechtot] [chechtot]

282083

9.1.2013 17:59

RE: Nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 281893

a taky může zlikvidovat celou republiku - čehož po 22ti letech touto "důstojnou" tečkou učinil

281903

9.1.2013 19:48

RE: Nechápu-no možná víc

slak 77.?.?.?

Reakce na 281893

Chyba lávky, britské listy, Nečas činí milosrdenství tunelářům

281917

10.1.2013 0:04

RE: Nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281893

Máte pravdu, jeho Výsoat, kdysi jezdící v Trabantu, si opravdu může dělat co se jí zamane. I kdyby se všichni měli podělat, je to prostě její vrchnostenské právo. No hlavně že nejsme jako oni.

281931

13.1.2013 0:18

RE: Nechápu

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281893

To bych tedy chtel vedet, co se v CR da ovlivnit [oči v sloup] [zmaten]
Mas nejaky napad [mrknutí jedním okem]

282140

9.1.2013 17:04

Paráda a zase bečíme

Petr72 80.?.?.?

Stejně, jako je v dnešní době schopno x procent občanů adorovat Havla, a bečet jako ovce, jakou byl on osobností, stejně tak budou jiní adorovat Klause. Článek je zase z úplně opačného konce bariády, než ta "zmanipulovaná" veřejnost antiklausovská. To znamená zmanipulovaná proklausovská.

Názory, že si může prezident vyhlásit amnestii jakou chce, jsou správné. Tak ať si to pak ale vyžere, prorože nežije ve vzduchoprázdnu. Jen ať pak proboha nefňuká, že jsou všichni proti němu zaujatí.

Kdo si neuvědomuje, že si lze docela dobře spočítat i bez toho, aniž bych o konkrétních kauzách měl větší povědomí (a to Klaus měl), čeho všeho se určitá amnestie bude asi týkat, tak by se měl probudit. Pánové si hrajou na blbé, ale blbí nejsou. Takže ať pro kristovy rány nikdo netvrdí, že ten chudák nemohl nic vědět anebo minimálně tušit. On ví přece všechno - od politiky až po klimatologii. Klaus napáchal takové škody, že se to s tímto státem povleče ještě sakra dlouho, pokud ne navěky. Jenže národ má krátkou paměť a hlavně chce zapomínat.

Takže ti, kteří budou oslavovat a bránit jeho a jemu podobné ať už nikdy nežvástají o šťastné budoucnosti pro svoje děti, protože to je protimluv jak prase.

281896

9.1.2013 21:16

RE: Paráda a zase bečíme

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 281896

Klídeq... mě sere Pružínský a sral mě i Ruzyně. Akorát že druhý jmenovaný snad mohl jednat tak, jak jednal, vlivem své intelektuální zakřiknutosti - bez ohledu na to, že se z něj porevoluční média snažila intelektuála udělat. Venca Lahváč byl prostě s odpuštěním pitomej. Nedokázal si spočítat jedna a jedna. A věřil svým pochlebovačům pohádky o své intelektuální nadřazenosti, v rámci kterých mu byly podsouvány rady, jak kráčet coby státník, jehož budou soudit dějiny. Venca Propiska ví dobře, co dělá, ale je zase limitován svou poruchou osobnosti, v rámci které se domnívá, že je tak geniální, že jeho záměry my, podřadní, nikdy neodhalíme. A semo-tamo zakalí vodu volovinou pro zmatení obcenstva. No, a pak se z toho někteří Zvědavci mohou zVencnout a nerozumí panu prezidentovi. Teda někdy.

Jinak souhlas.

281920

9.1.2013 17:30

Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu

calimero 147.?.?.?

Urobil to co urobil pretoze mohol. Otazkou zosatava ci chcel, alebo ci skor musel? Keby som si mal tionut, povedal by som skorej to druhe.

Je dost chytry, aby sam dopredu odhadol, ze takouto amnestiou ziadne populisticke body nenahoni, ba prave naopak. Na niekoho ako on, navyse v case, kedy s najvacsou pravdepodobnostou pomysla na navrat do politiky (mozno ODS mozno inam) je tento krok silne netakticky, ba priam az podozrivo netakticky. Moj tajny tip je ze panu prezidentovi neikto pripomenul nejaky stary dlh.

Dalsou ale variantou je, ze to bol proste dalsi klamny vystrel ktory mal odviest pozornost od vseobecneho rozkladu vo vlade, ktora by sa medzi tym mala cas tak ako uz mnoho krat predtym zase pozbierat a kradnut zurivo dalej. Nebolo by to prvy krat co im zachranil zadky. Mozno modraci proste tusia ze tak skoro sa vo vlade neohraju tak chcu este narychlo uchmatnut co sa da.

281898

10.1.2013 3:01

RE: Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281898

>Je dost chytry, aby sam dopredu odhadol, ze takouto amnestiou
>ziadne populisticke body nenahoni, ba prave naopak.
Souhlas.
>Na niekoho
>ako on, navyse v case, kedy s najvacsou pravdepodobnostou pomysla
>na navrat do politiky (mozno ODS mozno inam) je tento krok silne
>netakticky, ba priam az podozrivo netakticky.
Prave proto si myslim, ze o navratu do politiky neuvazuje. VK je jesitny chlap, který v rámci teto zeme dosahl vrcholu a uz jit vys. Myslite, ze by za takovych okolnosti akceptoval treba jen nepatrnou a dilci podrizenost? Ja si jej neumim jako takoveho predstavit. A uz je taky v letech. Sice neni typem cloveka, ktery by prestal davat o sobe vedet, ale davat o sobe vedet polovicate, to mi nejde u neho dohromady.
>Moj tajny tip je ze
>panu prezidentovi neikto pripomenul nejaky stary dlh.
Toto je dobry postreh. Ale ja mam jeste jinaci: Uz dvakrat na sobe nesouvisejicich aspektech jsem od nej slysel zminku o emigraci - ze by za takove ci onake situaci radeji emigroval. (Snad si takto jaksi nepripravoval pudu pro schudnost...) Kdyz si jej v te pozici promitam, klidne si ho umim coby elitniho emigranta predstavit. No, a propusteni (zavazani) miliardari, kteri mohou mit konta buhvikde, by prisli tomu kalkulovi velice vhod.
Pripoustim, ze spekuluji, ale kdo v diskuzi o nepruhledne udalosti nespekuluje?

281937

10.1.2013 17:59

RE: Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu

hank 91.?.?.?

Reakce na 281898

calimero píše:
"Moj tajny tip je ze panu prezidentovi neikto pripomenul nejaky stary dlh."

Bingo. Zřejmě dostal nabídku, která se neodmítá.

282016

9.1.2013 17:41

Dotazy autorovi

Jacob 78.?.?.?

1. Objevili jsme až teď, že soudy nesoudí nebo soudí pomalu. Jste přesvědčen, že pravdoláskařům se tento jev podařilo před V.K. řadu let tajit.

2. Pravdoláskaři se pouze na vlně nevole vezou. Je to stejná fabulace jako, že Havel dělal revoluci. Na to, aby jste si udělal obrázek koho se to bude týkat nepotřujete titul z Plzně. Trochu toho IQ občanům přiznejte.

3. Po dvaceti letech vyhlášení amnestie dostali řádní občané dárek v podobě dalšího zvýšení daní, restitucí a prohlasovávání zákonů za pomoci trestance. A jediní kdo měl z tohoto tzv. výročí profit byli právě trestanci - dostali svobodu.

4. Sejměte klapky z očí a přestaňte věřit na nějaká promyšlená spiknutí pravdy a lásky. Přiznejte si, že to byl krok vedle nebo důmyslný kalkul do budoucna.

281901

9.1.2013 18:29

Pouze emoce, nikoli fakta

M.P. 194.?.?.?

Ach jo, další neobjektivní článek, ve kterém se namísto fakt řeší jenom, „zda je to pozitivní“ či „zda je to negativní“.

Škoda, že tento článek řeší hlavně, jeslti je lepší Sparta nebo Slavie. Ač se snaží navenek tvářit, že obsahuje nějaké informace, ale obsahuje pouze emoce.

Ad 1) „Není přinejmenším podezřelé, že mainstream okamžitě takto seřazený v jednom šiku zatroubil do útoku?“

Není – média troubí do útoku stále, protože emoce a ždímání emocí prodávají a zvyšují čtenost/sledovanost.

Ad 2, 3) Neobsahuje žádnou informaci, jenom brečení, že je někdo na Klause zasednutý. Případně vyvolá dojem, že je to zasednutí na Klause.

Ad 4) Ano.

Ad 5) Ano.

Ad 6) Ne.

Ad 7) Pochybná argumentace. Také se stačilo zeptat těch lidí, kterých chceme ušít amnestii na míru. Nebo si najít na internetu, jak dlouho trvají. Spisy netřeba.

Ad 8) „Proč se nikdo nepozastavuje nad laxní prací soudů, že vůbec EXISTUJÍ neuzavřené případy starší než 8 let.“

V případě hospodářské kriminality v době zhasnutí vcelku chápu, že to může i takto dlouho trvat.

281905

9.1.2013 18:31

Autor tohoto článku je sám zmanipulován - ale označuje za zmanipulovaného pouze druhého!

Guzzepe Carta 89.?.?.?

Tím myslím autora toho článku. Vážený, umíte něco jiného než papouškovat po Židovi Klausovi?! Nesnažte se pochopit rozehranou partii zednářských lóží. To je konspirativní záležitost. A to co se ukazuje veřejnosti jako vysvětlení (z obou stran) - to jsou bláboli...Jak s Klausovi "strany" tak z "druhé"! O TOM NEPOCHYBUJTE!
A Klausova role tzv. euroskeptika – úloha, kterou mu bezpochyby uložila zednářská vrchnost slouží výhradně jim! Nedělejte si iluze, že tento Žid z židovského zednářského řádu B´nai B´rith (jehož členem byl i V. Havel) dělá něco proti těm, co ho do funkce dosadili. Čili všichni plní dílčí pokyny, které jim jsou separovaně ukládány z těchto kruhů. A do toho nezasvěcená osoba nevidí! Nebo jste opravdu tak naivní, že si myslíte, že podstatou věci je to, co vylíčil veřejnosti Klaus? Vždy do toho vtáhnou veřejnost a ta jako tupé stádo OVCÍ podporuje tu či onu stranu..
Bezpochyby byla veřejnost zmanipulována, ale na „obou“ stranách!

Jak Židem Klausem - tak z okruhu Židů tzv. pravdoláskařů, tak
řízenými médii!

281906

9.1.2013 19:34

Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…

Nemzet 89.?.?.?

Klaus je totiž král grázlů...

http://www.novinky.cz/domaci/289824-udajneho-tunelare-na-uteku-pred-vanoci-zatkli-a-zajistili-mu-tak-amnestii.html

281914

9.1.2013 20:43

RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 281914

Jo, to jste přehnal. Teď vás autor tohoto nadmíru "zajímavého" a "brilantně analytického" článku napadne z toho, že jste podlehl tlaku médií, které pořádají hon na hodného tatíčka Klause, starého kádra KGB, který dokázal svými líbivými kecy oblbnout kdekoho, a tím nechat rozkrást celý stát.

Ne, vážně, už si začínám říkat, že některým lidem dokáže vhodná manipulace zcela rozežrat mozek. A pak například prožívají propuštění zlých zlodějíčku, zatímco ti, co rozkradli desítky miliard si mnou ruce, jak to konečně po 8 letech natahování soudů oznamováním chřipky, dobře skouleli. A ti blbci okradení ovčani řvou kvůli čudlám, zatímco štiky jsou mimo pozornost.

281919

9.1.2013 22:04

RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 281914

jedna ze základních technik propagandy říká: poté, co vytvoříte hlavní obsah zprávy, začněte chrlit spousty detailů, aby se cíle propagandy ve svých diskusích zaměřovali na tyto podrobnosti a ne na podstatu zprávy jako: komu to slouží? je pravděpodobné, aby to byla pravda? s čím by tato záležitost mohla souviset? a samozřejmě základní zásada: sleduj peníze. Takže národ vyrábí obrázky, hádá se co a jak, protože tuneláře přece chytili před vánoci. Přitom součástí textu amnestie je, že se ukončí ty případy, kde k prodlení nedošlo proto, že by podezřelý byl na útěku. DEBILE!

281923

10.1.2013 0:05

RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…

Úplný debil 77.?.?.?

Reakce na 281923

>Čl. II - Zastavení trestního stíhání
>Nařizuji, aby bylo zastaveno pravomocně neskončené trestní stíhání, s výjimkou trestního stíhání proti uprchlému, od jehož zahájení k 1. lednu 2013 uplynulo více než 8 let, pro trestné činy, za něž trestní zákoník stanoví trest odnětí svobody nepřevyšující deset let.

No, i debil pochopí, že výjimka jsou ti, kteří jsou stále na útěku. Ti, co v době amnestie na útěku již nebyli, tak těch se amnestie samozřejmě týká.

281932

10.1.2013 5:12

RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281932

Presne jako pripad tohoto vychcanka [bliji]
http://www.novinky.cz/domaci/289824-udajneho-tunelare-na-uteku-pred-vanoci-zatkli-a-zajistili-mu-tak-amnestii.html

281945

9.1.2013 19:44

Kdo nam jiz 23 let vladne

Patrman 217.?.?.?

Kazdy narod ma mit ve vedeni elitu tech schopnych z nejschopnejsich. Jestlize jsme za bolsevika vzali na vedomi, ze na vyber elity nemame vliv, pak s podivem jsme nemeli vliv ani po roce 1989 v t.zv.demokracii.
To, ze na pr. strana ODS mela uspech a dostala nejvice hlasu
by se mohlo vykladat, ze to byla zasluha Klause- ale byl vybran Klaus dmokraticky z nekolika kandidatu - ? Nebyl - zrovna ta nebyl demokraticky zvolen jako predseda vlady .V tom je ten problem- nasi kurvistanu.

281916

9.1.2013 20:14

Osmero naivních otázek

Heriot 85.?.?.?

Autor by měl více přemýšlet, než položí takové dětské otázky, na které si dokáže bez problémů odpovědět i trochu přemýšlivý žák základní školy...
Jistě je pravda, že naším prolhaným pravicovým médiím se nedá věřit ani slovo, nicméně, když se perou dva nepřátelé a škůdci, není žádný důvod jednoho z nich začít bránit.

281918

9.1.2013 21:59

Pane autore,

Nová 77.?.?.?

možná píšete z jiné planety,ale my tu žijeme.Počkejme si tedy,komu dá čas za pravdu.Vsadím se,že vám ne.

281921

9.1.2013 22:01

Isteže - dlhé súdne konania sú zlé

Tak je to 84.?.?.?

Avšak:
1.Riešenie nie je pustiť zločincov. Je to napľutie obetiam do tváre. Otvára to cestu sudcovi Lynčovi. Poškodení budú vešať darebákov masovo. Obesia pritom možno aj pár politikov.
2.Za súčasný stav súdnictva je spoluzodpovedný samotný Klaus, pretože sa v politike pohybuje dostatočne dlho na to, aby to mohol ovplyvniť.
3.Sú signály, že to možno nie je akt milosrdenstva, ale akt vypočítavosti, presnejšie "pomoc niektorým kamarátom v ťažkostiach".

Všetko to, prečo som si Klausa vážil - jeho čitateľnosť a pevnosť v postojoch týmto Klaus zničil.

281922

10.1.2013 0:17

RE: Isteže - dlhé súdne konania sú zlé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281922

Neberte to osobně, ale díky "slepým" lidem, kteří si Klause (klidně si dosaďte jinou samolibou, nadutou, nabubřelou "osobnost", typu Havla, Zemana, ...) vážili, kterým nevadil jeho útěk před právníky, kteří spolu s ním nerozlišují čisté a špinavé peníze, kterým nevadilo, že se jejich prezident pyšní nezaslouženým profesorským titulem, že je schopný na diplomatické návštěvě ukradnout propisku, že je schopný urazit kohokoliv aby vypadal důležitější a větší... díky takovým lidem tu máme ten režim, co tu máme.

A protože tento národ není schopný se poučit ani po 40 letech reálného socialismu, ani po 20 letech reálné demokracie, budeme tu pořád dokola mít úplně něco jiného, než bychom chtěli, a pořád budou někteří neustále hýkat nadšením nad svými vůdci, jejichž morální pihy na kráse nikomu nevadí. Takže máme našlápnuto na zvolení dalšího, Klausovi podobného zmrda, který, papežštější než papež by vyhlásil válku Íránu, ale budeme se výborně bavit (v té válce, třeba) jeho ultravtipnými bonmoty, nebo jiného zmrda, který z prospěchu kdysi vstoupil do KSČ, ale dneska by zakazoval KSČM.

Na rozdíl od Vás jsem se v Klausovi nikdy nezmýlil, vždycky jsem očekával přesně tohle, stačilo se na něj podívat na televizní obrazovce před 20 lety a chvíli poslouchat a promýšlet, co vlastně říká. A tipoval bych, že to zdaleka ještě není vše...

281933

10.1.2013 1:47

Pane Koliho,

C.H. 78.?.?.?

děkuji moc za Váš článek, už jsem měl strach, že rozumný hlas už nezazní.

281936

10.1.2013 3:22

RE: Pane Koliho,

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 281936

Tohle mam ze zprav z Idnes. Ani ne dva tydny pred vyhlasenim presidentsky amnestie po 8 letech skryvani se vratil nahle z ciziny do Ceska jeden z hlavnich akteru tunelu ve fondech Trend a Mercia Miroslav Vlastnik z nichz zmizelo 1.4 miliardy korun...... Nejzajimavejsi a nejrozumejsi rozhodnuti v ten nejspravnejsi cas ze se nasrany lidi v ceskym krateru ted zajimaj kterej rozumnej hlas mu to nakukal!

281938

10.1.2013 4:59

Kruci, pres vsechna moudra, ktere zaznivaji si uvedomte toto:

none 85.?.?.?

Klaus podal verejnosti dosti PODSTATNOU informaci o fungovani kapitalovych fondu a vy se hadate, co je moralni a co nikoli.

I kdyz to ten samolibej tupec nemel vubec v zameru...

V prekladu mezi radky priblizne toto:

- v soucasnosti obcane NESMI duverovat bankovnim institucim.
- nesmi duverovat zadnym PENZIJNIM fondum.
- nemuze mit pocit BEZPECI za vlastni sporeni
- obcan NEMUZE duverovat osobnim schrankam
- nemuze duverovat planovane SOCIALNI KARTE.
- nemuze MIT pocit jistoty bezpecni pri dlohodobych uverech.
- na stavebni sporeni radeji zapomenout.

Vzdy muze prijit zahranicni majitel, vytunelovat banku, penzijni fond, investicni fond, zrizovatel stavebniho sporeni, proste EKONOMICKE HOVNO, ktere s vasim vkladem utece.

Nebo vyhlasi upadek, bude mit problemy s pranim spinavych penez, kryti danovych uniku a dispondibilitou. Uvedomte si, ze pouze vetsi bankovni domy maji zasoby zlata a i o te kazdy pochybuje.
Vase vklady jsou vlastne kryty duverou v nejvetsi psychopaty v historii. Ruzne penzijni a jine sporici kafilerky nemaji ani vlastni financni rezervy. Investicni banky a fondy NEMAJI schopne maklere a trh se NEODVIJI podle pravidel 50 let.

A silne pochybuji i o zasobach obrovskych bankovnich domu. Repatriace bank (nucena a okamzita) by ukazala, co v sejfech skutecne lezi...

A neberte v potaz, ze prozatim jsou u nas pouze dcery bank, bez statusu pobocky. Banky v pripade problemu donuti kohokoli. A muzou udelat v pripade problemu i omezeny VYBER. Vidim hned nekolik cest, v soucasnem svete, jak dostat stradatele na dno a zakonnou cestou...

A ve finale zde budete mit na hrade dalsi EKONOMICKE HOVNO, ktere zajisti beztrestnost jakemukoli obrovskemu financnimu podvodu (u Klause cca 32 miliard) a zabezpeci nemoznost odskodneni stradatelu!!!

Je to precedes hodny sameho vladce pekel, pokud to posveti Ustavni soud, ktery mu stejne nonstop zobe z ruky.

281944

10.1.2013 9:12

Režírovat představení pro hlupáky je tak snadné.....

osa x 193.?.?.?

http://www.bomba.cz/video/hitler-se-vzteka-nad-klausovou-amnestii/
.....
Připomíná to hru v karty, trumf, re, eso ! A kdopak si dnes ještě vzpomene na nějaké církevní stamiliardy ?

281957

10.1.2013 10:12

paralela

Tamiral 85.?.?.?

najprv ma zaujala správa, že v SR bude po dlhom čase amnestia. Potom som sa zarazil, lebo v tom istom čase sa išla robiť amnestia aj v ČR.
a zrazu začali sračkomety útočiť tak na Klausa, ako aj na Gašparoviča. V tom istom čase a dá sa povedať, že aj rovnako. V SR sa to neskôr zvrtlo na myšlienku trestného oznámenia kvôli nevymenovaniu Čentéša za generálneho prokurátora. Treba len dodať, že Čentéš je práve ten človek, ktorý za vlády Radičovej skartoval výpoveď poslanca Matoviča (vypovedal o korupcii a rodinkárstve vo vtedajšom koaličnom zlepenci).
Mňa by teda zaujímalo, kto tieto "kauzy" globálne riadi a aký to bude mať prínos a pre koho.

281964

10.1.2013 10:51

A my to jeste zaplatime

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Kalousek: Vláda by měla zvážit kompenzace pro lidi poškozené amnestií

No to je genialni. Zlodejum zustane svoboda i nakradene penize a my se na to slozime.

281971

10.1.2013 17:22

RE: A my to jeste zaplatime

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 281971

když se zruší starobní a invalidní důchody - prodáme fakultní nemocnice - možná ještě něco na vládní aktivity ČR zbyde

282011

Příspěvků: 51

09.01. 16:46 slak  Teď jsem z radia slyšel
09.01. 23:23 fooggyy  RE: Teď jsem z radia slyšel
09.01. 23:58 slak  Fakt nedá, mluví samo za sebe, ale přesto
10.01. 08:51  RE: Fakt nedá, mluví samo za sebe, ale přesto
09.01. 16:49 WAZARI  Něco
09.01. 23:25 fooggyy  RE: Něco
10.01. 01:11 Osel  RE: Něco
10.01. 05:37  RE: Něco
10.01. 09:30  RE: Něco
10.01. 10:43  RE: Něco
10.01. 11:44  RE: Něco
10.01. 19:11  RE: Něco
11.01. 18:12 fooggyy  RE: Něco
09.01. 16:49 milveces  tady je odpoved na jedn z bodu
09.01. 19:23 Standis  RE: tady je odpoved na jedn z bodu
11.01. 18:16 fooggyy  RE: tady je odpoved na jedn z bodu
09.01. 16:51 LaFox  Nechápu
09.01. 17:40  RE: Nechápu
09.01. 18:42 Saša  RE: Nechápu
09.01. 23:30 fooggyy  RE: Nechápu
09.01. 23:54 Saša  RE: Nechápu
11.01. 18:23  RE: Nechápu
09.01. 17:59  RE: Nechápu
09.01. 19:48 slak  RE: Nechápu-no možná víc
10.01. 00:04  RE: Nechápu
13.01. 00:18 Rejpal  RE: Nechápu
09.01. 17:04 Petr72  Paráda a zase bečíme
09.01. 21:16 baba_Blažková  RE: Paráda a zase bečíme
09.01. 17:30 calimero  Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu
10.01. 03:01  RE: Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu
10.01. 17:59 hank  RE: Klaus este nikdy nic neurobil bezdovodne a uz vobec nie iba z dobreho umyslu
09.01. 17:41 Jacob  Dotazy autorovi
09.01. 18:29 M.P.  Pouze emoce, nikoli fakta
09.01. 18:31 Guzzepe Carta  Autor tohoto článku je sám zmanipulován - ale označuje za zmanipulovaného pouze druhého!
09.01. 19:34 Nemzet  Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…
09.01. 20:43 Vopice  RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…
09.01. 22:04  RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…
10.01. 00:05 Úplný debil  RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…
10.01. 05:12 Rejpal  RE: Grázlové, o tom, že bude amnestie, věděli…
09.01. 19:44 Patrman  Kdo nam jiz 23 let vladne
09.01. 20:14 Heriot  Osmero naivních otázek
09.01. 21:59 Nová  Pane autore,
09.01. 22:01 Tak je to  Isteže - dlhé súdne konania sú zlé
10.01. 00:17  RE: Isteže - dlhé súdne konania sú zlé
10.01. 01:47 C.H.  Pane Koliho,
10.01. 03:22 Satanist  RE: Pane Koliho,
10.01. 04:59 none  Kruci, pres vsechna moudra, ktere zaznivaji si uvedomte toto:
10.01. 09:12 osa x  Režírovat představení pro hlupáky je tak snadné.....
10.01. 10:12 Tamiral  paralela
10.01. 10:51  A my to jeste zaplatime
10.01. 17:22  RE: A my to jeste zaplatime

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 844