Diskuze k článku

Klausova amnestie dává velkou logiku

Příspěvků 86

4.1.2013 3:13

"atentat"

QQ 115.?.?.?

Vynikajici clanek. Posledni ostavec a jeho zaverecne dve vety briliantne shrnuji a podtrhuji myslenku v nem obsazenou.
Domnivat se, ze lide, kteri sedi ci jsou obvineni za podvody v radu stovek milionu, ktere byly umozneny propojenim na politicke spicky budou mit je jediny prostredek a to jest donekonecna oddalovat soudni proces a spolehat pouze na svuj tym advokatu by bylo hodne naivni stejne tak, jako domnivat se, ze poslanecky mandat a imunita ochrani nepohodlne pred realnou vazbou.
Zda se, ze onen nedavny pantomimicky naznak atentatu pochopil Klaus zcela spravne.

281556

4.1.2013 14:30

RE:

Aleš Krejčí / Brno 84.?.?.?

Reakce na 281556

Vynikající článek!
1.Upevnění neodvolatelnosti mocných = Praktická nevymahatelnost práva = Další deprese občanských aktivit
2.Destabilizace nezaměstnanosti = Posílení kriminality uprostřed zimy = Co mají dělat?! = Důvod posílení represivního státu = Veřejné mínění lůzy pro
3.Odražení kritiky ESLP výměnou stávajících vězňů za čekající = "Spravedlnost pro všechny" = Veřejné mínění lůzy pro
Že Klaus hraje s velkým orchestrem potvrzuje i jeho záměrné zdůraznění, že oněch 8 let, místo ESLP uznávaných 6 let si rozhodl úplně sám, jen tak, jak se mu zamanulo..[chechtot]
PS: Místa pro těch pár kritiků režimu není třeba dělat, ta se našla za každého režimu v míře vrchovaté. Ale možná to teď začne houstnout. [vyplazený jazyk]

281597

7.1.2013 9:47

RE:

Aleš Krejčí / Brno 84.?.?.?

Reakce na 281597

Také trefný článek: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013010301

281757

23.1.2013 22:33

RE: Jsou to zločinci!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 281556

Jednou ty mně, jednou já tobě!!!
Tak už to u mafie chodí!!!
[mrknutí jedním okem]

283296

4.1.2013 4:00

Zločinec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

prostě zametá stopy a legitimizuje vládu špinavých peněz, tak, jak to deklaroval hned od začátku. Naprosto jasné a logické, nějaké veřejné mínění Narcise nikdy nezajímalo.

A kromě toho si dělá očko u propuštěných kriminálníků, podle hesla jednou já tobě, podruhé ty mně. Mafie dobře ví, co se sluší a patří, mafie je konzervativní, je křesťanská a spoléhá na staré dobré hodnoty a tradice. Je skoro jako Anglie. Vděčnost jí není cizí. A pouta společného zločinu jdou napříč všemi režimy a přežívají staletí, možná tisíciletí.

Akorát, vy, kteří Klause pořád notoricky a kolem dokola obhajujete - je poněkud hloupé, jestli z toho nic nemáte a děláte to "zadarmo" . Na obhajobu člověka, který všechno přepočítává na peníze (a nekouká, jestli jsou čisté nebo špinavé), bych zadarmo neztratil ani půl slova...

281557

7.1.2013 15:54

RE: Zločinec

Vladimír Hrdina 185.?.?.?

Reakce na 281557

vládci propouštěli při amnestiích svoje politické odpůrce aby tak dokázali jednak svoji dobrou vůli a jednak svoji dobrou a neotřesitelnou pozici. NIKDY NEPROPOUŠTĚLI ZLOČINCE, to by měli zbytečně práci navíc, zase je pochytat...

281770

4.1.2013 5:38

Uz jsem to tady napsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Jeste jsem to neudelal a asi nikdo na Zvedavci. Prenasim sem svuj prispevek z "Někdy vám, pane presidente, nerozumím". Citim, ze ma co rict i k tematu dalsiho clanku.

>RE: Tečka za jednou osobou
>Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
>Reakce na 281442

>>Vyjdeme-li z předpokladu, že Václav Klaus nedělá nic
>>zásadního bez důkladného rozmyšlení, je vyhlášení
>>amnestie v uvedeném rozsahu počin promyšlený, který sleduje
>>určitý záměr. Z tohoto úhlu pak vyplývá, že amnestie
>>není aktem lidskosti, ale politického kalkulu. Naskýtá se
>>známe Cui Bono?

Ano, je to od Klause zcela urcite kalkul. O tom nema cenu pochybovat. Co je hlavnim motivem, neni zcela jasne, a asi nikdy nebude, bude to jen zalezitost spekulace. Ja si myslim, vychazeje z toho, ze uz ma nejake roky a politicky vrchol v teto zemi za sebou, ze muze u nej nyni hrat hlavni roli pohnutek - pomoc blizkym znamym nebo tem, ze kterych muze nejak profitovat. Uz jsem zaregistroval, ze amnestie se muze vztahovat na nejakou znamou jeho zeny. Taky treba mohou prijit vhod nekdy v budoucnu i propusteni miliardari... Da se s urcitosti prohlasit,ze ti "chudaci" nemaji nekde neco nejak ulozeno...? Neda.
Amnestie pro zlodejicky (jednorocaky) mi pripada jako zakryvaci manevr.


Nyni jeste dodavam: Vybavuji si, jak shodou okolnosti po tom, kdy Okamura rekl, ze by jmenoval k sestaveni vlady komunistu, kdyby komuniste vyhrali demokraticke volby, Klaus prohlasil (nejak v tom smyslu), ze za urcitych okolnosti by volil emigraci. Ono se to mozna kdekomu na prvni pohled nezda, ale pro me to hodne cosi napovida!!!

281563

13.1.2013 22:50

RE: Uz jsem to tady napsal

JARČA Z PLZNĚ 81.?.?.?

Reakce na 281563

KLAUS MÁ "VYSTARÁNO" A V PŘÍPADĚ NUTNOSTI "PRÁSKNE DO BOT".JE TO ÚPLNĚ JASNÝ!NAD ČÍM JEŠTĚ DUMAT?! [bliji]

282242

4.1.2013 6:07

Nadpis cerstve zpravy z "Novinek.cz"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pardon od Klause dostane na dvacet tisíc lidí
Pro me neuveritelny vysmech.

281564

4.1.2013 8:27

RE: Nadpis cerstve zpravy z

Jiří Poděbradský 85.?.?.?

Reakce na 281564

Rozsah amnestie je dán velikostí zločinu osob, pro které byla amnestie provedena...

281570

4.1.2013 7:58

Potrebuji misto v lochu,

Tsignotschka 90.?.?.?

aby meli kam zavrit vsechny zvedavce a popirace, to jsou totiz ti nejvetsi zlocinci. Prvnich par zavrou, zbytek budou rovnou strilet a az jim to nebude nikdo kazit, tak konecne nastane ten pravy raj na zemi.

281569

4.1.2013 8:35

Svůj ke svým

kamos 81.?.?.?

Zloděj vyhledává zloděje, hajzl vyhledává hajzli a podvodník podvodníky.

281571

4.1.2013 8:47

Ti vzadu...

Jeden z mnoha v Tschechei 109.?.?.?

...se krok za krokem řídí heslem "ekonomika musí jít před právem", které od doby na počátku státního převratu již nebylo v médiích frekventováno z důvodu připomínky a odhalení trajektorie vývoje v ťzv. Česku. Vzácný okamžit pravdomluvnosti v krátké charakteristice plánutransformace státu byl nyní završen jedním z posledních politicko-ekonomických úkonů k docílení stavu, o němž si z průměrných, a záměrně českým školstvím nedovzdělaných lidí, nejenom nedokáže udělat představu, ale ani pochopit. Komunisté a odboráři dostali tučnou výslužku, socdem, ódes, topkaři, a všichni ti zelení a veverky hrají disciplinovaně svoji předepsanou úlohu v "orchestru" a Češi jako národ nejsou schopni jako vždy v dějinách od roku 1278 pohnout prstem. Ke své vlastní škodě a úrovni kvality života.

281572

4.1.2013 12:10

RE: Ti vzadu...

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 281572

Vidím to taky tak.A čím dál víc musím dávat,ač neochotně, zapravdu tomu,co před 23 lety říkali ti vysmívaní Jakeš se Štěpánem a spol.A obávám se,že kdyby nastal nějaký zvrat,buď podobrém,nebo pozlém a nastávající dominanci Alibaby Klause a jeho 40 loupežníků bychom se pokusili narušit,zvací dopis už Vondra má jistě sesumírovaný a opět by nás přijeli osvobodit naši přátelé a spojenci "od naší hlouposti",akorát s tím rozdílem,že na tancích by nebyl bílý pruh s červenou hvězdou,ale bílou a ti jejich pasažéři by se "snáma vůbec nesrali",tak jak to vidíme všude jinde,kam se vnutí bez pozvání.A oto tu šlo při tom kvapném vstupu do NATO,EU a rozprodeji stát.a nár.majetku,aby se to stihlo pevně zafixovat do zločinných mezinár.struktur dřív,než lidi přijdou na to,oč vlastně jde a aby jejich vládnutí nebylo možno zvrátit zevnitř.Teď už jsme cizinci ve vlastní zemi,tak proč by tu měli vládnout ti,kterým tu nic nepatří,že!?Teď si Klaus pro potěchu a sympatie národa může hrát na "vlastence",když už je všechno v Prdeli a jsme de facto kolonií.Asi bude muset začít klíčit,teď už nevím,myslím už 4.odboj a začít 2.národní obrození.Dějiny se holt opakujou....

281589

10.1.2013 22:20

RE: Ti vzadu...

Jungmann 80.?.?.?

Reakce na 281572

Amnestii takového rozsahu a účelu bylo možno předpokládat, vzhledem k tomu co pan Klaus od počátku devadesátých let představoval. Nechápu však, kde pisatel příspěvku získal dojem, že odboráři dostali tučnou výslužku. Opak je totiž v převážné většině smutnou pravdou. V mnoha firmách jsou odbory potlačovány. Odbory v ČR existují díky tomu, že jsou ještě mezi námi lidé kteří jsou ochotni této činnosti mnohé obětovat. Pan Klaus byl vždy vůči odborům arogantní.

282034

4.1.2013 9:52

Jak se to vezme

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Propustit tisíce lidí z teplé basy první týden v lednu mi příjde jako genocida.
Jenže něčím se amnestie vyvolených na které čekají vytopené vily a zašité miliony zakrýt musela.

281578

4.1.2013 10:03

Dlouhá cesta k velké amnestii aneb jak Klaus vypálil spiklencům rybník

karin 90.?.?.?

Nejprve historie spiknutí:
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2497-protokoly-hostynskych-mudrcu.aspx
...a jak to celé dopadlo
http://vimmer.blog.idnes.cz/c/314092/Jak-Klaus-vypalil-rybnik.html
neboť: ... Zamrzlá převážně exportní ekonomika v čase všeobecného poklesu mezinárodního obchodu potřebuje stimulaci domácí spotřeby. Unikátním impulsem k nastartování domácí poptávky bude všeobecná amnestie. Očekávaný skokový nárůst kriminality po propuštění všech vězňů při současné redukci stavu represivního aparátu akceleruje domácí spotřebu nevídaným způsobem.

281580

4.1.2013 14:21

zdravotnictvo

Turambar 158.?.?.?

Ano CR o zdravotnictvo pride ako my sme o neho prisli na Slovensku. Na privatizacii poistovni poliklinik, mensich nemocnic, lekarni, zachrannych sluzieb, laboratorii sa podielali najma PENTA, ale aj konzorcium: Chrenek, Paska, Siroky.
Ano, PENTA s Chrenekom ma uz v CR dvere otvorene...
Si predstavte ze vase Ministerstvo zdravotnictva CR uz od roku 2007 financovalo slovenske obcianske zdruzenie HPI, ktore malo v mediach propagovat trhovy mechanizmus zdravotnictva, teda jeho privatizaciu na Slovensku:
http://www.hpi.sk/hpi/sk/view/4605/hpi-kto-nas-plati.html
[bliji]

281595

5.1.2013 12:09

RE: zdravotnictvo

kocour_easy 94.?.?.?

Reakce na 281595

Kdysi mne napadla myslenka, jak bojovat s timto systemem a to pouzit jejich zbrane. Ve zdravotnoctvi bych videl jedinou moznost a to postupne nasledovat Chrenka [smích] !!!!
Bylo by dobre zalozit si zdravotni pojistovnu na bazi druzstva.
Ze zacatku by tato metoda oslovila mlade lidi, tudiz by doslo k zajimave casti ponevadz vetsina mladych lidi je zdrava a tato vec by byla jako pojistka do budoucna az by se to cele poradne rozjelo. Nema cenu to dale rozepisovat proste okopirovat Chrnkovu myslenku, takze jednoduse postup: vlastni pojistovna->vlastni lekare->lekarny->nemocnice [smích]
Mozna by nebylo spatne nad timhle pospremyslet i v dalsim kontextu a to energeticke spolecnosti, vodarny atp.

281662

5.1.2013 12:37

Ha ha ha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 281662

Založení zdravotní pojišťovny znamená 50 miliónů Kč a 50 tisíc pojištěnců jako vstupní podmínku.

Majitel zdravotní pojišťovny nesmí podle zákona vlastnit žádné zdravotnické zařízení.

Chrenkovi trvalo mnoho let, než obešel zákon, samozřejmě s obrovským nezájmem kohokoli z odpovědných vůbec porušení zákonu vůbec vidět.

Vám by ale samozřejmě porušení souběžného vlastnictví zdravotní pojišťovny a zdravotnického zařízení povoleno nebylo.

I kdybyste to nějak zařízil (což pochybuji) a založil zdravotní pojišťovnu, pak všichni nemocnice a lékaři by Vám jednoduše nepodepsali smlouvy a všechny Vaše pojištěnce by posílali pryč s tím, že nemají smlouvu s Vaší pojišťovnou. Pravděpodobně by je sám Chrenek podpořil podmínkou, že když nepodepíší smlouvu s Vaší pojišťovnou, bude jim víc platit.

Vy si to neuvědomujete, ale základní plán, jak zlikvidovat zdravotnictví je ďábelský a tiše se o něm nemluví. Pojišťovna může každé nemocnici a lékaři platit za stejný úkon jinou částku. Jedné nemocnici může dávat za bod 7 × více peněz než druhé.

Plán zničení zdravotnictví a převodu do soukromých rukou je jednoduchý. Nemocnice, které se mají zprivatizovat jednoduše budou podfinancovány tím, že pojišťovny za stejné úkony budou nemocnici platit 7 × méně, než preferovaným nemocnicím. Tím jí přivedou na buben. To se samozřejmě nikde vytrubovat nebude, ve zprávách a médiích se jednoduše dozvíte cosi o špatném hospodaření nemocnice. Možná se přidá i neoliberální větička, že stát je špatný hospodář, a že jakýsi neznámý člověk, třeba Chrenek (nebo jeho kůň) jí koupí a dá do pořádku. Ale rozumí se samo sebou, nemocnice je v krachu, tak se musí prodat za babku, za nějaký hodně malý peníz. Následně pojišťovna začne zprivatizované nemocnici platit maximu, tedy za úkony najednou 7 × více, nemocnice v rukách Chrenka začne tím pádem samozřejmě prosperovat a čas od času se objeví článek oslavující Chrenkia jako zachránce nemocnice. Možná se přidá nějaké to vyléčené dítě, no jedno oko nezůstane suchý.

A zdravotnictví bude zprivatizováno. Za suché z nosu. A ještě budou loupežníka oslavovat jako hrdinu.

Toto se samozřejmě v médiích nedočtete.

Miloslav Ponkrác

281663

5.1.2013 12:40

Jste naivní

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281662

Poctivostí nikam nedojdete, jste naivní. Opravdu si myslíte, že při Vašem plánu, kde chcete sebrat loupežníkovi pár stoveček miliard Kč ročně se bude pojovat čestně, férově a oslovovat se vzájemně sire a madam?

Založení zdravotní pojišťovny znamená 50 miliónů Kč a 50 tisíc pojištěnců jako vstupní podmínku.

Majitel zdravotní pojišťovny nesmí podle zákona vlastnit žádné zdravotnické zařízení.

Chrenkovi trvalo mnoho let, než obešel zákon, samozřejmě s obrovským nezájmem kohokoli z odpovědných vůbec porušení zákonu vůbec vidět.

Vám by ale samozřejmě porušení souběžného vlastnictví zdravotní pojišťovny a zdravotnického zařízení povoleno nebylo.

I kdybyste to nějak zařízil (což pochybuji) a založil zdravotní pojišťovnu, pak všichni nemocnice a lékaři by Vám jednoduše nepodepsali smlouvy a všechny Vaše pojištěnce by posílali pryč s tím, že nemají smlouvu s Vaší pojišťovnou. Pravděpodobně by je sám Chrenek podpořil podmínkou, že když nepodepíší smlouvu s Vaší pojišťovnou, bude jim víc platit.

Vy si to neuvědomujete, ale základní plán, jak zlikvidovat zdravotnictví je ďábelský a tiše se o něm nemluví. Pojišťovna může každé nemocnici a lékaři platit za stejný úkon jinou částku. Jedné nemocnici může dávat za bod 7 × více peněz než druhé.

Plán zničení zdravotnictví a převodu do soukromých rukou je jednoduchý. Nemocnice, které se mají zprivatizovat jednoduše budou podfinancovány tím, že pojišťovny za stejné úkony budou nemocnici platit 7 × méně, než preferovaným nemocnicím. Tím jí přivedou na buben. To se samozřejmě nikde vytrubovat nebude, ve zprávách a médiích se jednoduše dozvíte cosi o špatném hospodaření nemocnice. Možná se přidá i neoliberální větička, že stát je špatný hospodář, a že jakýsi neznámý člověk, třeba Chrenek (nebo jeho kůň) jí koupí a dá do pořádku. Ale rozumí se samo sebou, nemocnice je v krachu, tak se musí prodat za babku, za nějaký hodně malý peníz. Následně pojišťovna začne zprivatizované nemocnici platit maximu, tedy za úkony najednou 7 × více, nemocnice v rukách Chrenka začne tím pádem samozřejmě prosperovat a čas od času se objeví článek oslavující Chrenkia jako zachránce nemocnice. Možná se přidá nějaké to vyléčené dítě, no jedno oko nezůstane suchý.

A zdravotnictví bude zprivatizováno. Za suché z nosu. A ještě budou loupežníka oslavovat jako hrdinu.

Toto se samozřejmě v médiích nedočtete.

Miloslav Ponkrác

281664

5.1.2013 12:54

RE: Jste naivní

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 281664

Do bodky s Vami pan Ponkrac suhlasim. Krach zdravotnictva nie je nahoda, ale sofistikovane premyslena lupez, na konci ktorej zase len stratovy obcan. Ale co cakat. Po roku 89 jedno take svinstvo strieda druhe ale hlavne ze sa to deje po demokraticky a zly bolsevik skoncil. [bliji]

281665

6.1.2013 1:15

RE: Jste naivní

kocour_easy 94.?.?.?

Reakce na 281664

Ja jsem nekde rikal o nejake poctivosti? Asi spatne ctete, ja psal bojovat stejnymi zbranemi. Vsude okolo se pise jak to jde od 10 k 5 a jak vsichni kradou a delaji svistva a problem vsech kritiku a potazmo i Vas, je ze neposkytujete lidem zadnou jinou adekvatni nahradu.
Takze budete do nekonecna kritizovat a hledat problemy, ale nenavrhovat zadne reseni?

Kaprici si nevypusti svuj rybnik, tak proto mne napadla ta pojistovna a to posleze i z pohledu, ze bude snazsi vytvorit instituci pojistovny(vrchol pyramidy) a ohnout na svoji stranu vsechny pod vrcholem pyramidy. Pro vytvoreni neceho takoveho je potreba zapojit sirsi okruh lidi(pravniky, ekonomy atp), kteri by chteli a byli ochotni do neceho takoveho investovat na zacatku svuj cas, popripade pro pojistence i penize.
Tato pojistovna by byla zalozena na principu principu zaměstnaneckého spoluvlastnictví a tudiz by kazdy pojistenec musel na zacatku dat vratny vklad, pro nas dostacujici 1.000Kc.
50mil/50.000 pojistencu = rovna vklad 1.000Kc na pojistence.
Tim by se zabezpecila napriklad ta vyse vkladu.

Ja si ten jejich dabelsky plan prave uvedomuju, ale stale premyslim jak to nejakym zpusobem zarazit? To, ze budete spolehat na tu bandu ve vlade, ktera by jim zakonem, to nejak ztizila? To jste na omylu Vy. Nebo na posledni v retezci a to doktory?? Tak tech kteri nejsou uplatni je jak safranu [pláč]
Takze proto ta pojistovna. Priklad z praxe: privatizace zdravotnictvi na Slovensku. Stacilo zprvatizovat pojistovny a zbytek(doktori, nemocnice atd) se museli podridit.

Jasne je, ze nejdrive nas budou ignorovat, pak se budou smat, nakonec budou bojovat. Potom zvitezime (Gandhi).

Urcite to s nima nebude jednoduche, ponevadz budou chtit za kazdou cenu vyhrat, ale jestli se nastavi kriteria prijatelne pro vsechny koncove uzivatele(pacienty, potazmo lekare), tak bych videl v tomto, jako jedinou mozny nastroj na zmenu zdravotniho systemu. Chrenek preci taky do nekonecna nemuze preplacet a bojovat [smích] Zatim je dost silny, ale v jednote je sila. Nemusime vyhrat v tom smyslu, ze nam bude patrit cele zdravotnictvi, ale ze urcita pomerna jednotka by se takhlenc dala zvladnout.

To same by se dalo aplikovat i dale. Co skolstvi, doprava, nejaka vyroba.

281689

6.1.2013 1:39

RE: Jste naivní

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281689

Jenže Gándhí nebyl naivní. Když budete hrát podle pravidel, kteří si volí Vaši protivníci, kteří ovládají i vytváření zákonů, pak taháte vždy za kratší provaz.

Je to jednodušší, než si myslíte. Vše, co je a stav v jakém to je existuje jenom proto, že s tím naprostá většina lidí souhlasí a neblokuje to.

Ani ta nejmocnější vláda, ani ti nejmocnější mafiáni nejsou schopní udržet status quo, pokud jsou všichni proti ní a nemá podoru nikoho kolem sebe.

Zkuste uzákonit, že v celém roce 2013 se nesmí na území České republiky konat žádný sexuální styk, jinak jsou oba aktéři do vězení. Přijdete o mandát rychleji, než se řekne švec, a dokonce se nemusí konat jediná demonstrace. Nemusí se konat jediná petice.

Stačí jednoduše, když se 1 milión lidí domluví, že nebude platit žádné daně, dokud nebude zdravotnictví zase státní a ve stavu jako dříve. 1 milión lidí nemůžete zatknout, odsoudit, dát do vězení.

Nebo stačí mohutně ignorovat cokoli Chrenkovo. Jenom ignorovat, kdyby se lidi domluvili. Nic víc. Není třeba bojovat s nějakou novou pojišťovnou.

Navíc je to mnohem účinnější. Bojem proti něčemu uznáváte moc toho něčeho, pokud chcete bojovat zbraněmi a způsobi, který vybral ten druhý.

Evropa i Česko je v krizi, protože s tím většina lidí souhlasí. Protože chce aby to tak bylo.

Pročtěte české diskuse, jak opakují „stát je nejhorší hospodář“, „chceme do EU, protože ona nám dá český bordel dohromady“, „chceme okrádat nejchudší a bezdomovce, protože dlužili 5 Kč“, „chceme se nechat šmírovat, protože kdo nic neudělal nemá se čeho bát“.

Nakonec to bude jednoduché. 99,99 % lidí bere dnešní politiku jako počítačovou hru. Až půjde o život a lidé budou skutečně rýt v zemi, pak půjdou změny rychleji. Jako umírající hladem už nebudete podporovat status quo společnosti, která Vás nechala umřít hlady.

281691

6.1.2013 3:55

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281691

>Ani ta nejmocnější vláda, ani ti nejmocnější mafiáni
>nejsou schopní udržet status quo, pokud jsou všichni proti ní
>a nemá podoru nikoho kolem sebe.
Souhlas. Jenomze neurcita cislovka "vsichni" se nikdy u lidi nedocili.
>Zkuste uzákonit, že v celém roce 2013 se nesmí na území
>České republiky konat žádný sexuální styk, jinak jsou oba
>aktéři do vězení. Přijdete o mandát rychleji, než se
>řekne švec, a dokonce se nemusí konat jediná demonstrace.
>Nemusí se konat jediná petice.
>Stačí jednoduše, když se 1 milión lidí domluví, že nebude
>platit žádné daně, dokud nebude zdravotnictví zase státní
>a ve stavu jako dříve. 1 milión lidí nemůžete zatknout,
>odsoudit, dát do vězení.
Rad bych se dozvedel, ze se nekde 1 milion lidi domluvilo. Samozrejme ze tezko by se dal ten pocet zatknout. (Uz vubec ne naraz.) Ale stacilo by, aby bylo zatknuto par jedincu z vedeni a jednota by se povazlive zakymacela. (Fizlove existuji vsude, v kdejakem, i malem, seskupeni. Rodiny nevyjimaje - mezi manzely, mezi detmi.) Sjednoceni, notabene natrvalo, je neuskutecnitelne. Je to utopie.
>Nebo stačí mohutně ignorovat cokoli Chrenkovo. Jenom
>ignorovat, kdyby se lidi domluvili. Nic víc. Není třeba
>bojovat s nějakou novou pojišťovnou.
Dalsi "trefna" neurcita cislovka "mohutne", pridruzena mezi radky k "pripadne" ignoraci, uz neni utopii, uz o vas signalizuje, ze jste povazlivejsi.
>Pročtěte české diskuse, jak opakují „stát je nejhorší
>hospodář“, „chceme do EU, protože ona nám dá český
>bordel dohromady“
No, kdyz si projdete historii s otevrenyma ocima, Evropa byla vzdy uzemim na strelnem prachu. Zakladni myslenka EU - udrzet mir - je bezpochyby pozitivnim faktorem, a proto stoji za ni bojovat. Jenomze stale hraji navenek vyrazne role u jednotlivych zemi ruzne vlivy, nejvice narodnostni. Vysledkem jsou deformace a prvni na rade je vzdy a vsude, bohuzel, ekonomika.

281695

6.1.2013 5:56

RE: Jste naivní

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281695

„Rad bych se dozvedel, ze se nekde 1 milion lidi domluvilo.“

Stačí mnohem menší počet. Nemusí se ani domluvit. Stačí podobně jednat.

„No, kdyz si projdete historii s otevrenyma ocima, Evropa byla vzdy uzemim na strelnem prachu. Zakladni myslenka EU - udrzet mir“

Nejsem si jist, jestli SKUTEČNÁ myšlenka EU je udržet mír, anebo jestli jde jen o pokračování dobyvačné války politickými prostředky.

Od dob vynálezu atomové bomby už se víceméně neválčí přímo, ale přechází se do studené války.

Víte, jak se dnes válčí? Přesně tak, jak jsem popsal. Zaplatí se určitý počet komparsistů, kteří za prachy vyvolávají dojem, že existuje skupina „kde se mnoho lidí domluvilo“ a má nějaké požadavky. Je to velmi účinné. Dokonce natolik účinné, že řada velmocí platí „neziskové organizace“ a zahrnují je zlatem, aby v zemích šířili zmar, destrukci, rozpad práva a morálky, rozpad rodin. Dovoluji si přidat odkaz: http://ponkrac.net/astrologicke-dialogy/post/8593.

Jinak řečeno, dnes se válčí tím, že se pomocí placených mladých vyvolá pocit, že v dané zemi lidé nesouhlasí se statu quo.

Naprosto nejcennější jsou mladé krásné dívky (Všimli jste si, že Pussy Riot a Femen jsou pouze hezké holky, žádná tuctová? Věříte tomu, že to je náhoda?). Taková fotografie na první řadu holek placených zahraničím ve středu s několika policajty – to vyvolá mezinárodní hněv a odsouzení rychleji, než cokoli jiného. Pokud se nasimuluje ještě kapka krve na mladé holce, pak je to tutovka.

I v sametové revoluci byl falešný zmlácený student.

„Jenomze stale hraji navenek vyrazne role u jednotlivych zemi ruzne vlivy, nejvice narodnostni.“

Základní problém je, že mít rád vlastní národ je fuj. Ale pořád se řeší, zda máte rádi jeden národ, konkrétně Židy. Něco tu smrdí.

„Vysledkem jsou deformace a prvni na rade je vzdy a vsude, bohuzel, ekonomika.“

Základním problémem Evropy je jedna věc: Předpokládají, že všichni budou mít dobrou vůli.

Jakmile vytvoříte útvar, ve kterém se točí tisíce miliard euro, pak spousta nečestných chlapíků se začne zajímat, jak je získat. Morálně, nemorálně, zákonně, ilegálně – je jim to jedno.

To je zákon!

Kde jsou velké peníze, nebo velká moc, nebo mnoho krásných žen – tam se objeví kriminalita, podvody.

Jenže Evropa neustále nastavuje systémy, které by fungovaly jen u Mirků Dušínů. A když nefungují, tak kriminalizuje ty poctivé a utahuje jim opasek, a nepoctivé nechává být.

Miloslav Ponkrác

281696

6.1.2013 7:40

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281696

>>„No, kdyz si projdete historii s otevrenyma ocima, Evropa byla
>>vzdy uzemim na strelnem prachu. Zakladni myslenka EU - udrzet
>>mir“
>Nejsem si jist, jestli SKUTEČNÁ myšlenka EU je udržet mír,
Zakladni myslenkou EU je snaha o zachovani miru na evropskem strelnem prachu. Ta myslenka je nesporne zakladni, protoze je zakladajici. Napsal jsem taky:
>>Jenomze stale hraji navenek vyrazne role u jednotlivych zemi ruzne vlivy, nejvice narodnostni. Vysledkem jsou deformace a prvni na rade je vzdy a vsude, bohuzel, ekonomika.
Vy jste napsal predtim to, co ted navazuje na muj predesly nazor:
>Nejsem si jist, jestli SKUTEČNÁ myšlenka EU je udržet mír,
>anebo jestli jde jen o pokračování dobyvačné války
>politickými prostředky.
>Od dob vynálezu atomové bomby už se víceméně neválčí
>přímo, ale přechází se do studené války.

>Víte, jak se dnes válčí?
Byl jsem na vase vysvetleni zvedavy, protoze jsem uz mel tuseni, ze bude zalozeno na principu nenavisti k necemu, nekomu. Klikl jsem si na vas odkaz, a prask! Nemylil jsem se. Devate slovo je "Zid" a hned jsou na to slovo prilepeny negace. Principialne nenavistne. Principialnost je hloupost, pouzivana bezradnymi s klapkami na ocich. Ze byste tu moudrost spolecne s neurcitymi cislovkami vycetl z hvezd ci karet? Mhm! To je tedy veda. Co ja na to ted po tom zjisteni? Dekuji, nestoji mi zato pro to. [oči v sloup]
Jenom dodam: Predstavte si, ze by se vam prihodilo, co si nemuzeme predurcit, naplanovat: ze byste se narodil v Izraeli. Sralo by vas to, jak vas sere Soros jenom proto, ze je Zid? Fuj! Koncim.

281698

6.1.2013 8:27

RE: Jste naivní

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281698

Takže když někdo napíše, že Američan v Newtownu spáchal masakr, tak je to nenávistné, protože jsem napsal Američan?

A pokud to napíši, je to důkaz nenávisti k Američanům?

Já jsem nepsal nic špatného o Židech. Já jsem dokonce vůbec nepsal o Židech.

Je zvykem každou osobu představit. Je zvykem psát „ruský prezident Putin“ a nebo „herec Kanaďan českého původu Kříž“, nebo „polská objevitelka Marie-Curie Sklodowska“.

Že v tom vidíte nenávist, je spíše problém ve Vás. Já za Vaši povahu opravdu nemohu.

281701

8.1.2013 11:01

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281701

Oni a tedy i on, cítí přece k tomu světu gojů od počátku nenávist. Nenávist danou jim prý samotným jejich bohem, tedy až za hrob. Jak jsou z nenávisti zrození, tak se s ní i rodí až tak sounáležitě, že tu svoji mužskou větev natrvalo značkují božským znamením obřízky, jako farmáři svůj dobytek. Jenže, jak praví zákon karmy vtělený do rčení - "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" a jediným řešením tak je, přestat do toho lesa z gojů nenávistně volat. A zde je kámen úrazu - nedovoluje jim to zákon - jejich, prý božský zákon...

No a v této zemi je to o to horší, že z ní hodlají učinit tu svoji novou zemi zaslíbenou, když v té dosavadní by museli se svými pokrevními bratranci až do konce svých dnů válčit. Jakým způsobem ji hodlají získat, to je vidět nejen tam kde ji nyní mají, ale všude, kde se jejich zájmy střetnou s těmi jenž tak nenávidí. To "nečiň jinému...", to sice pronesl jeden z nich, ale porušil tím tu jim bohem danou nenávist a skončil tak jejich rukou na kříži... inu nenávist až a hrob...

Tak co? Už je ctěnému zvědavcovstvu zřejmé, že to co se zde děje není neřízený děj? Že naopak zdejší dění má všechny atributy pečlivě připraveného představení? Od autora scénáře, přes produkci, režii a scénu, až po výběr protagonistů ze svých řad!? A že i personál z užitečných idiotů a ba i obecenstvo z nevěřícně zírajících gojů, bylo vybráno předem?... No uvidíme, zda bude scénou znít potlesk, či dokonce ovace, nebo zda pískot, či se dokonce bude vracet vstupné... [vyplazený jazyk]

281803

6.1.2013 10:47

RE: Jste naivní

Lobogo 178.?.?.?

Reakce na 281698

Musím reagovat na ztučněle zvýrazněné slova. Ano pokoušíte se zoufalím způsobem nás utvrdit, že EU vzniklo kvůli míru..."na střelném prachu Evropy".

Dovolte mi, abych se zasmál. Dnes máte mnoho možností zjistit, že určitá skupina určitých lidí významným způsobem ovlivňovala politiku v Evropě v posledních 200 letech. (A i předtím, ale během počátku 19.stol. byl utvářen měnový a kreditní systém jak jej známe dnes)

Je to jako Divadlo - v hledišti sedí ryby a sledují jeviště. Tam se odehrává zajímavé drama - ryby nevěřícně sledují obsazené Herce. A za Oponou sedí režiser, producent scenárista a technický personál, kteří nastavili děj a teď jen sledují jestli se jede podle scenáře.

Tato malá skupina (malá, protože jich je málo) lidí, kteří si uvědomují Moc si ji drží už léta. Přechází na jejich potomky, kteří jsou speciálně školeni na užívání Moci

Mají svůj kreditní systém, mediální agentury, historii "upravili" beze zbytku pro vlastní potřebu (tím, že 1000x opakují svou lež) a hlavně mají svou "demokracii a svobodu"

Dále se jim povedlo vychovat a doslova vypěstovat již několikátou generaci degenerovaných jedinců, kdy hry, drogy, alkohol a blahobyt zatemnil zdravé uvažování naprosté většině obyvatelstva.

Závěrem: "Zakladni myslenkou EU je snaha o zachovani miru na evropskem strelnem prachu. Ta myslenka je nesporne zakladni, protoze je zakladajici."

Toto tvrzení je pravdivé do té miry pokud chceme pokračovat ve frašce zvané "Mezinárodní politika"

Jinak samozřejmě EU vznikla proto aby propojila ekonomiky Evropy do "nových" korporátních systému a následně je uvrhla do co největšího dluhu (ten se stejně tvoří automaticky díky měnovému systému). A zadlužená osoba, továrna čí celý stát se stává loutkou v rukách věřitelů.

"Jediné dvě věci mají svou hodnotu - půda a lidský zdroj"
Amschel Mayer Rothschild

"Není důležité, že jsou Protokoly Sionských mudrců označeny jako padělky, důležité je, že se jejich program naplňuje!"
Henry Ford 1920

281705

6.1.2013 18:12

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281705

>Musím reagovat na ztučněle zvýrazněné slova. Ano
>pokoušíte se zoufalím způsobem nás utvrdit, že EU vzniklo
>kvůli míru..."na střelném prachu Evropy".
>Dovolte mi, abych se zasmál.

Proč vznikla Evropská unie

http://www.informace1.wz.cz/web/kdyaproc.htm

Úvahy o jednotné Evropě provázejí její obyvatele již dlouhý čas, přičemž významným impulsem pro vzedmutí těchto názorů byla zejména tragédie I. světové války, která postihla především evropský kontinent způsobem do té doby nemyslitelným.

Víra v nutnost zabránit opakování katastrofy takového rozsahu se stala živnou půdou pro unifikační myšlenkové proudy, v nichž se začaly objevovat hlasy volající po integraci všech evropských států (často na federálním základě - tedy vytvoření Spojených států evropských po vzoru USA). Jejich vyjádřením se stala kniha "Paneurope" Richarda Coudenhove-Kalergiho vydaná r. 1923 a na ni navazující panevropské hnutí, které ovlivnilo mnoho význačných osobností meziválečné i poválečné éry.
Snahám o politické sjednocení Evropy však nebyla nakloněna situace ani tehdy, ani po II. světové válce, kdy se téma Spojených států evropských objevilo znovu v projevu britského politika Winstona Churchilla dne 19. září 1946 ve švýcarském Curychu. V souvislosti s realizací tzv. Marshallova plánu pro hospodářskou obnovu válkou zničené Evropy a následným vznikem Organizace pro evropskou ekonomickou spolupráci, jejímž cílem bylo koordinovat právě pomoc poskytovanou podle Marshallova plánu, se objevil názor, že spíše než celková integrace politická, ke které mnoho vlád přistupovalo se zjevnou neochotou, by se schůdnější mohla stát cesta jednotlivých kroků, zejména v hospodářské oblasti.

Historie Evropské unie

Formování Evropské unie začalo přibližně po druhé světové válce.
V roce 1949 vznikla Rada Evropy.
Od roku 1948 až 1949 vznikl takzvaný Marchalův plán (program evropské obnovy), v tomto plánu USA přislíbily poskytnout pomoc zemím, které byly postižené válkou.
Atd.

281720

7.1.2013 20:56

RE: Jste naivní

Lobogo 178.?.?.?

Reakce na 281720

Děkuji za vyplnění inf vakua. Můj názor zůstává stejný - ten článek je poměrně manipulativní, podle mě z nějaké beletrie. (no ofense)

Můj názor na EU se nezměnil. Skupiny, které vyvolávaly války dlouho před I. sv. válkou (20 letá, 30 letá, 100!!! letá) samozřejmě mají ruku na kormidle i v dalších stoletích a i dnes!!!!

Proč jsou krize co 60-90 let? (odpočítej si to a zhruba to pasuje snad až k husovi.)
Tendence sjednotit Evropu (svět) tu byla po celou dobu historie lidstva.

Bla bla bla...ale i tak ti děkuju za odkaz, juknu se

281783

8.1.2013 6:35

Proč krize co 60–90 let

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281783

Jako autor článku Vám odpovím na otázku, proč jsou krize co 60–90 let.

Protože to je přesně doba, za kterou vymřou pamětníci předchozí krize + max. jedna generace. Po tuto dobu jsou předávány mezi lidmi informace o tom, co se tehdy udělalo špatně a na co si mají dávat pozor. Jakmile nastanou podobné podmínky, které minule vedly ke krizi, pak společenost všeobecně ví – tady pozor! to minule nedopadlo špatně! – a užitečně otočí kormidlem na správnou stranu.

Po této době se ovšem zkušenosti ztratí – nikdo už si to nepamatuje, a to ani stylem „můj táta mi vyprávěl“. A tak společnost to projede.

Protože historie a dějepis se přepisují podle momentální politické ideologie, tedy je to snůška polopravd, pak se není později z čeho poučit.

A kdo se nepoučí z historie, je donucen opakovat ji znovu.

Pokud se zkrátí (vlivem škodlivého jídla, stresu či znečištění prostředí) lidský život, zkrátí se i interval opakování krizí. Pokud se někdy lidský život významně prodlouží, prodlouží se i interval, po kterém se opakují krize.

A pokud se někdy objeví nevylhaný a neideologicky upravený dějepis a historie, kterou se všichni budou moci použit, pak celé toto opakování se zruší zcela a krize budou pouyze při setkání se s něčím zcela novým co v historii ještě nebylo.

Miloslav Ponkrác

281799

6.1.2013 16:40

RE: Jste naivní

kocour_easy 94.?.?.?

Reakce na 281691

No a to je problem. Lide ke krajnostem muzou pristoupit az se ocitnou na dne. Lidem kteri za posledni X let a nebo vyrustali v dostatku socialnich a jinych vymezonesti. Najednou jim reknete, nepodporujte Agela, Chrenka a tudiz vas nejblizsi doktor je vzdalen 50km mozna i vice a tudiz v pripade, ze vase dite ci vy sam se zranite, kdy pujde o minuty, tak vasi volbou bude vyhledat doktora, ktery "nepatri" Chrenkovy, pro dodrzeni vasich zasad?
To same, jak by jste rekl lidem nepodporujte cizi retezce a nenakupujte potraviny v nich.
Tudiz Vase nabizena volba pro tento prosty lid je:

1) Bud byt moralni, dodrzovat hodnoty a tudiz pripadne "umrit"
2) zit jako otrok a klanet se temto "otrokarum"

Vetsina si vybere 2, ponevadz jakykoliv zivot na teto planete chce prezit!!!!

Proto mne napadlo vyuzit stehjnych vymozenisti jak tyto mafianske skupiny.

281712

6.1.2013 17:38

RE: Jste naivní

rataj@mujmail.cz 78.?.?.?

Reakce na 281691

"Evropa i Česko je v krizi, protože s tím většina lidí souhlasí. Protože chce aby to tak bylo."
De facto většina s tímto stavem vůbec nesouhlasí a nechce, aby tomu tak bylo, ale nic proti tomu nedělá. Jaké jsou k tomu důvody:
1. Strach – málokdo je ochoten riskovat možný tvrdý postih za nějaké účinnější vystoupení proti nepravostem, mnozí i proto, že sami mají máslo na hlavě.
2. Utahování opasků se děje velmi rafinovaně a tak, aby byla postižena vždy jen určitá skupina ( např. mladí zdraví lidé necítí potřebu se zasazovat za práva nemocných nebo důchodců). Co bych se o to staral?
3. Co tě nepálí, nehas! Nejlíp uděláš, když před nějakou nepravostí, která se tě bezprostředně netýká, strčíš hlavu do písku, jinak bys mohl špatně dopadnout.
4. Politika mi může být ukradená, nechme to koňovi.
5. Kdybych byl na jejich místě, asi bych se nechoval jinak, každý přece v první řadě myslí na sebe a svoji rodinu.
6. Když to říkají v televizi a v novinách, tak to musí být pravda.
7. Někteří si velmi těžko a velmi pozvolna (nebo toho nejsou vůbec schopni) přiznávají, že věřili falešným, velmi umně vytvořeným bůžkům a systémům, a jen obtížně se toho vzdávají.
Bohužel, čas probuzení lidstva, přes všechny průsery v minulosti, z kterých by se mělo poučit, ještě nenastal. Asi žijem v epoše kalijugy, jak tvrdí budhisté, nenažranost lidská začíná přesahovat všechny meze.
Bohudík, na druhé straně víme, že nic na světě netrvá věčně, po temné noci přichází jasný den, po bouři nastává klid a mír. Každý rozumný člověk by měl k tomu dle svých možností a schopností přispívat, trochu přece záleží i na každém z nás.
Kromě málo spolehlivých lidských sil, zde existují i obrovské síly, řekněme přírodní, které také mohou způsobit obrat.Pánbůh si asi už taky říká, když to s nimi nejde po dobrém, půjde to po zlém.
Vše se hladce nedaří podle plánů člověka a stále si myslím, že toho víme stále jen velmi málo přes obrovské pokroky věd. Co nám např. asi sdělují ty perfektní obrazce v obilí a na jiných podkladech?

281716

6.1.2013 18:35

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 281716

>>"Evropa i Česko je v krizi, protože s tím většina lidí
>>souhlasí. Protože chce aby to tak bylo."

>De facto většina s tímto stavem vůbec nesouhlasí a nechce,
>aby tomu tak bylo, ale nic proti tomu nedělá. Jaké jsou k tomu
>důvody:
Uvadite 7 duvodu a ja s nimi do jiste miry souhlasim. Na konec dodavate:
>Kromě málo spolehlivých lidských sil, zde existují i
>obrovské síly, řekněme přírodní
Zase souhlas do jiste miry:
Ta "rezerva" je toto: Cesko nema suroviny a pouha vyroba nestaci tu ekonomiku zvednout, protoze vzdycky neco chybi, dnes nema pro to ani potrebne zakony. Ty zakony neprichazeji, protoze politici jsou nemoralni, protoze vzesli z nemoralniho zakladu. Cesku povetsinou nezbyvalo nic jineho, nez se opirat o cizi mocnosti. Ted je to EU. Cesko si nemuze lajznout byt samo. No way. Je to historicka zkusenost.

281724

6.1.2013 19:49

RE: Jste naivní

Patrman 217.?.?.?

Reakce na 281716

Nejsem naivni a nejsou naivni zadni profesionalni podvodnici-
Cely ten cirkus kolem volby prezidenta a amnestie je vysledkem
obav tech mafianu, co bude dal, kdyz ODS skonci.
Za kazdou cenu k tomutu obratu zabranit nebo oddalit. Mezitim ziskane majetky podvodem ulit na zahr.konta, v krajnim pripade pocitat s emigraci do zemi, kde je velka snaha ziskat pratele-t.j.USA a Izrael . Obe dve tyto zeme nikdy nase podvodniky nevydaji a pokud tam maji majetek maji podle zakona narok na asyl.

281730

7.1.2013 1:03

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281730

Dlouhá diskuze, pravda s pivním odérem, ale co onen skutek? Kam utek?

Proč by mělo mega lidí přestat platit daně, když to mega může jít rovnou do ulic "lustrovat"? Podle ksichtu a podle povídaček.

281746

8.1.2013 12:07

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281746

No to má svůj důvod ve zkušenostech z takových dění z minula. Pasivní rezistence je, na rozdíl od "lustrování" v ulicích, mocí nepostižitelná. V údajné demo-grácii nelze někoho k něčemu jen tak pro nic a za nic nutit zákonem, aby se systém sám nediskreditoval. Ona totiž moc dokonce na to "lustrování" s nadějí vzhlíží, aby mohla "zákonně" zasáhnout se vší mocí co má, jak jsme toho tady už víc jak dvě desítky let svědky. Například ty Pandury bez střílen pro osádku, ty jsou přece pro válku nepoužitelné. Ale na potlačování bouřících se neozbrojených davů, nato jsou přímo stvořené. Ostatně jako celé to NATO, které si může troufnout tak na pasáky koz v krajině hor, nebo éry na beduíny v poušti, ale hlavně bylo a je hrozbou vůči vlastním zemím, když je nikdo zevně již od konce války v Evropě neohrožoval a neohrožuje. On Varšavský pakt jak známo vznikl právě jako odezva na vznik NATO, až pár let po něm. A NATO mělo už hnedle po rozpadu SSSR zaniknout. Místo toho se šíří jako infekce...

Čili ta ulice ví, nebo tuší, co by to "lustrování" mělo za následky. No a bez organizačně a materiálně zajištěného odporu taky ví, že nemá šanci cokoliv dosáhnout. On v demo-grácii je přechod na brutální totalitu mnohdy snazší, než přestup na lince odněkud někam, když inspicient za oponou vydá těm aktérům na scéně patřičné pokyny od rejži.

281812

7.1.2013 0:52

RE: Jste naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281689

Jak to zarazit? Jednoduše. Vyndat si caput z anusu.
Jenomže na to nemáme co? Na to nemáme testes.

281744

7.1.2013 0:24

RE: zdravotnictvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281662

A co začít něčím jednodušším? Co třeba takové JZD / JRD?

A velké finále by bylo toto.

Super, no ni?

281743

4.1.2013 14:50

Tak a máme to tady....

Reeh 109.?.?.?

http://vtipy.netroof.eu/item/9575/kazda-valka-ma-svuj-zacatek/

281598

4.1.2013 22:31

Klausova amnestie

Satanist 75.?.?.?

Nejvetsi sranda je, ze amnestovany propusteny vezne a je jich jak psali v ceskym krateru ve zpravach dost za novy zlociny kterejch se dopustili po propusteni hned ten samej den na svobode poldove zaviraj zas zpatky do lochu...... Skoda ze to samy co tenkrat taky zpunktoval z ty garzonky na Vinohradech protoze je nasypanej v piksle nemuze videt bejvalej president Havel aby si vodpovedel na votazku z jakyho duvodu ho soudnej lid v ceskym krateru kterej amnestii pro zlocince hned po sametovy revoluci trpel nejvic vsude kde se ukazal mel rad jak pazdero v prdeli.

281624

5.1.2013 0:28

Ale hovno

ludy 78.?.?.?

logiku dava jedinou, ze se pomstil policii za to ze sly s lidmy a skusily neco udelat a lid jim za to tleskal. Zapominate jakou mel podporu Lessy? Jak se kauzy co se snazila police resit zametla vymenami? Jak se na uspechu dubnove demosntrace veze mnoho prizirek? Ze to vidi svet, ze Farage jedna, Bibi prekvapi? Vezeme se na 21.12.2012 protoze chceme zmeny a verily sme ze v ten datum prijdou, teda my, oni na konec sveta co neprisel. Jenze ona situace prorustova neprichazi a porad se jen odklada reseni i v USA.
Kapitalismus ma jednu vadu, vzdy konci valkou. Zatim se nic vaznejsiho nestalo, protoze se reklo ze to proste pujde jinak.

Rekly to lide a o lidi preci jde. Aby valka byla, musi se zmenit verejne mineni, ale to je pro mir. To nezmeni jeden dva mocni s plnou kapsou penez.
Kdyz nazenete lidem strach, zacnou tyhle srace s plnejma kapsama poslouchat.

Jenze lid rekne ja nechci... otoci se zady k temhle sracum

Tohle je sere. Neni to jen vlada co straci moc, jsou to vsichni kdo si moc drzi penezi.

281634

5.1.2013 0:50

RE: Ale hovno

ludy 78.?.?.?

Reakce na 281634

A pro me osobne se dnesek zapise datem zmeny k lepsimu...


1. dnes jsem dostaly lumpa co pred casem doslova sestrelil prodavacku skoncila v prac. neschopnosti a skusil krast....dnes bez nasily pocetni prevahou. Skoncil v peci Policie CR. Tvrdil ze to udelal z hecu, ze muze ma amnestii, zmetek. Uz nema!!!

2. dostal hodinovku manager podniku kde jsem pracoval a panacek dostal zneuziti pravomoci za bezduvodne vyhozeni nekolika desitek lidi vcetne...

Mozna to pujde.... tohle muze byt vzkaz pro slusne lidi

281636

5.1.2013 22:13

RE: Ale hovno

hank 91.?.?.?

Reakce na 281636

Ano. Mám podobnou zkušenost, sám jsem se při jednom nedobrovolném odchodu ze zaměstnání soudil se svým bývalým zaměstnavatelem a vyhrál jsem to s plnou parádou včetně finančních náhrad. Ani to nebylo tak složité, zvládl jsem to i bez právníka.

Chce to nebát se. A ve složitějších případech se organizovat.Viz stávka v papírnách Ružomberok 2005. Dělníci to vyhráli na celé čáře a rakouský šéfík se musel poroučet.

281684

5.1.2013 7:52

Klausova amnestie dává velkou logiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Opis nazvu clanku pouzivam cilevedome. Dava logiku (navazne) o stavu ceske pravice. Ze je u volicu v prdeli za to, co udelala. Pripomenu jen nekolik zalezitosti. Co udelala za hranou - bezohledne a cynicky. Ostatni prenecham na ctenari. A pokud nekdo prida dalsi perlicky vladcu soucasneho praveho kridla, nebudu namitat:

1) Nastup Kubiceho, [bliji]
2) odvolani Lessyho, [bliji]
3) prosazeni zakonu pomoci kriminalnika, [bliji] [bliji]
4) nasledne zbaveni se cloveka, ktery jim pomohl s prijetim zakona, [bliji] [bliji] [bliji]
5) veletoc s Peake, [zmaten]
6) Rath (obvineni...?) [zmaten],
7) amnestie, [bliji] [bliji] [bliji]
8) amnestie - na koho se (samozrejme vyjma nasilniku, vrahu atd.) nevztahuje. [bliji]

A to vylozene nesympatizuji s levici - ceskou!!!

281653

8.1.2013 0:16

RE: Klausova amnestie dává velkou logiku

disident 88.?.?.?

Reakce na 281653

mnoho našich občanů si vůbec neuvědomuje,že po 23 letech se nacházejí v mafiánsko totalitním režimu.Policie a soudy jsou říze-
ny ze zákulisí málo známými loutkovodiči tak,aby občan neměl mož-
nost poznat,jak tento zvrácený systém funguje.Na příkladu politic-
kého vězně Romana Smetany dává režim občanovi najevo,že je možné
jej perzekvovat za cokoliv.Kubiceho policii se podařil zázrak,který
překonal samotného Ježíše-proměnila víno v peníze.Odstranění
Lessyho připomínalo nechvalně známá 50-tá léta 20.století za vidi-
telného souhlasu nynějších totalitních medií.Soudobí mocní podporo-
váni totalitními medii slibují občanovi světlé zítřky a nabádají
jej k optimismu za vyhlašování stále nových propagandistických
hesel.V jižních Čechách řádí "modré gardy",které jakoby z oka
vypadly nechvalně známým Maovým "Rudým gardám" za frenetické
podpory našich totalitních medií.

281795

9.1.2013 17:37

RE: Klausova amnestie dává velkou logiku

haban 89.?.?.?

Reakce na 281795

Hned po odstranění Lessyho přišla ta "Methanolová kauza". Možná nesouhlasil s její realizací, tak byl prostě "vyměněn".

Je naprostý logický nesmysl, aby lidé, kteří si nahrabali na "metahnolu", a přitom zabili destíky lidí!!!, ihned po vypuknutí kauzy okamžitě nezmizeli někde za hranicema.

Kdyby to proběhlo tak jak to tvrdí, tak by se ty grázly, co mají na svědomí víc jak 30 lidí - kvůli ZISKU - pokusil někdo z truchlících a nasraných pozůstalých taky otrávit. A nevěřím tomu, že ne. A byl by za to okamžitě národním hrdinou. A možná by i za nějakých 20 let dostal od předsedy vlády Přesčase státní vyznamenání za 10. odboj.

Úmrtní oznámení za pár (desítek, stovek) tisíc zfalšuje každý primář, čestný to člen privatizující ODS.

Kradouskovi, radnímu "U nás v Kalouskově", prostě ze statistik vyšlo, že nejvíc daní ztrácí na chlastu...

....

281899

5.1.2013 9:21

Jména členů české "šedé elity"

Václav Jiráček 89.?.?.?

Bylo by dobré zveřejnit jména ať všichni lidi ví na koho mají zaměřit svoji pozornost. Nejsou to snad žádní v reálu neexistující lidé? Každý parazit má svoje jmého a podobu. Díky.

281654

5.1.2013 13:22

Šedá elita

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281654

A kdybyste je znal a lidé by na ně zaměřili pozornost, tak co by se dělo? Tahle odpověď by mě zajímala.

Máte poslední šance některé z nich vidět, než se sklidí zcela mimo zraky do ústraní.

Právě proto se teď střílejí rachejtle, odpalují se neuvěřitelným tempem rachejtle aby za ohlušujícího řevu neustálých kauz a afér běžný televizní člověk nevnímal tichý přechod moci.

Přímá volba prezidenta udělala krytí na celý rok a zaměstnala lidi. Stejně tam prosadí toho, kdo bude po vůli (a oni to věděli od začátku a tak to nastavili) – těch pár je ohrožujících odstranili (zejména Okamuru). Samozřejmě ani Ústavní stížnost nebude přijata, protože to není v zájmu.

Ale další kouřové clony – zatčení Ratha.

Teď bouchají antikomunistické protesty. Nic než kouřová clona, až bude po všem, zapomene se na to.

Podívejte se do zpráv, jedna aféra za druhou. Převážně kouřové clony mající odvést pozornost od podstatného.

---

U Klause dám nápovědu. Dokonce dvě.

1) Klaus neudělal amnestii. Podle Ústavy dokonce ani sám amnestii udělat nemůže. Amnestii může udělat jen dvojice prezident + předseda vlády. Jinak řečeno to není Klausova amnestie, ale Klausova + Nečasova amnestie.

2) Klaus je nic, podívejte se na Klausovou. Klausová je v ústraní, ale je 5 × vzdělanější než Klaus. Mimochodem je to Ing. Livie Klausová, CSc. Umí více jazyků. Dostalo se jí (podle chování) výchovy srovnatelné s etiketou briské královny.

Klause nejspíše udělala Klausová. A kontakty jejich známostí a jejich rodiny. Pod svícnem je tma. Chcete-li pochopit Klause i to, kam směřují různé nitky, studujte Klausovou. Studujte její rodinu, prostředí, vztahy, a její zákulisí.

Miloslav Ponkrác

281666

5.1.2013 9:39

Amnestie dává logiku.... kam?

Anděla Klidná 217.?.?.?

Mi to logiku nedává. Pro mě to logické není. Marně totiž čekám, že někdo objasní, komu nebo čemu ta amnestie tu logiku dává. Kdyby sama tu logiku měla - byla logická, bylo by to prima. Ale amnestie logiku nemá, protože ji dává.... kam?

Nejen imperializace normálnosti zní divně. Už mi to tady chvílemi připadá jako na stránkách Blesku. Češi neumí česky.

Amnestie může dávat smysl, ale logiku musí mít. Dávat raději ne.

281655

5.1.2013 11:29

Reakce

Lobogo guntom (zavináč) seznam (tečka) cz 178.?.?.?

OMG - autor článku jakoby se probudil!!!!! Hej mladej, začal ses o to zajímat před 2 rokama? no tak to si kokot, to je jaksi pozdě...peace

p.s. Kdo chce pochopit současnost musí se podívat do roku 1989 a tam hledat kdo a jak natáčel kormidlo...ted brečet to je prostě pozdě

281661

5.1.2013 13:50

Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Tvrďák Fischer milosti i amnestie zruší a nastolí vládu tvrdé pravdolásky.

Poslední události mne skoro navádějí k myšlence, že prezident mohl být k tak olbřímí amnestii někým přemluven nebo dokonce zneužit – ve svůj neprospěch a ve prospěch svého nástupce, kterým podle všeho bude Jan Fischer (nebo podobný paňác).

Ihned se totiž začaly ozývat kritické hlasy ze všech stran, které sílily s tím, jak média pozvolna odhalovala netušený rozsah amnestie. Což by si Klaus dovolil při samém konci své prezidentské kariéry – přes všechny pochybnosti, které o něm můžeme mít – popudit proti sobě většinu lidí v ČR? Což nemá své poradce, kteří by mu v tom zabránili?

Teorii, že někdo Klause – jeho neorientaci v právu – cynicky využil, aby ho na konci prezidentského mandátu srazil na kolena, podporuje i to, že prezident amnestii hájí tím, že evropská unie prý není ráda, že se soudní řízení u nás vlečou. Což je argument věru dost pochybný, chabý, a navíc naprosto zarážející, vzhledem k dosavadnímu skeptickému postoji prezidenta k EU. Najednou takový obrat o 180°? To je ztěží uvěřitelné. Skoro to vypadá, jako by Klausovi někdo nabulíkoval, aby odříkal takovou směšnou obhajobu.

Snad všichni prezidentští kandidáti se nechali slyšet, že se prezident s amnestií zachoval špatně; někteří se hned vytasili s velkohubými prohlášením, že by všechny ty milosti a amnestie hned zakázali. Obzvláště komicky taková kanonáda působí z úst Jana Fischera, který sám sebe (nebo spíš sám od sebe) pasuje do role vůdce pravdolásky. Hned se rýsuje otázka, zda Fischer o Klausově amnestii nesmýšlí tak strašlivě jenom proto – a s ním i valná část občanů ČR -, že ji vyhlásil ten strašlivý Klaus.

Každopádně je teď národ podivně sjednocen. Téměř všichni jsou na jedné lodi proti Klausovi a jeho amnestii. A že na tom křižníku jsou ty lidi i s Fischerem, který dokonce v jednu chvíli vypadá, že tomu snad velí.

Tvrďák Fischer vystřelí z Aurory a zruší amnestie i milosti. V nastalém chaosu a vraždění způsobeném amnestovanými zločinci nastolí vládu tvrdé ruky. K tomu mu dopomáhej Janeček se svou pečlivě pěstovanou imidží rozcuchaného správňáka. Pravdoláska od teď jenom ve tvrďácké podobě, žádné uplakánkovství Táni Fischerové. I ta sluníčkově letní Sommerová se možná přejmenuje na depresivnější zimní Winterovou. K čertu se starým. Nastupuje lepší příští!

281667

5.1.2013 14:20

RE: Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281667

Vycházejte z toho, že na začátku sametové revoluce byli DOSAZENI základní aktéři a základní herci – a měli zadané role, co mají spáchat.

Rusko velmi dobře ví, proč jakákoli zahraniční organizace se musí podepisovat jako „zahraniční agent“.

Možná se někdo vymknul z dané role, možná k lepšímu, možná k horšímu.

---

Je možné, že Klaus byl využit. A nebo také ne.

Fischer je pravděpodobně záložní síla, když je potřeba. Už jednou ho nasadili do vlády 2009/2010. Podle mě je to bílý kůň, který se někomu prodal a dělá pro něho práci.

Fischerovi dali zadarmo reklamu na všech poštách.

Fischer je protěžován. Zřejmě je důvod, proč by ho chtěli z vlády vidět prezidentem. A lidi by ho volit rozhodně neměli.

281671

5.1.2013 15:37

RE: Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 281671

Fischer je zcela evidentně "Bílý kůň" BILDERBERGU a Trilaterální komise v čele s H.Kissingerem viz.jeho námluvy v listopadu u Kissingera a pološíleného J.McCaina.A jeho "automatická"podpora některých notoricky známých polit.firem a jejich menežerů zde u nás,to jen potvrzují.Jeho náhradník je profláklý,leč kupodivu vzhledem k blbosti a nezájmu českého voličstva,stále v nouzi použitelný Karl fon Šláfndreck.

281674

5.1.2013 13:54

Nejnovejsi zprava z iDnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Z vězení na svobodu a zpátky. Amnestovaný vězeň je podezřelý ze zabití

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/propusteny-vezen-zabil-muze-dgx-/krimi.aspx?c=A130105_124124_vary-zpravy_kol

281668

5.1.2013 17:39

genialni tah

anonymous 88.?.?.?

Klaus udelal genialni tah. Hodil rukavicku americkym ..., kteri chteji zavest otrokarskou spolecnost, zavirat lidi za prkotiny, vymyslet si na ne obvineni a nastrkat je do tovaren - veznic, aby na ne zadarmo dreli. To je jejich nony svetovy poradek OTROKARSKY RAD. My hloupe ovce to nechapeme a jeste tleskame tem co to chystaji. Podivejte se na dabelske oci Franze, Janecka nebo Samkove. kdo jim taha asi za nitky?

281680

6.1.2013 14:23

RE: genialni tah

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 281680

otrokarsky rad se buduje ale vezni ve veznich pracujou malo,to ti
co plati dane.obycejni poctivy lide ve fabrikach tak stat se musi ješte starat o vezne,venku vas
zabijou,okradou protože ted nemaji praci,bydleni.

281709

5.1.2013 22:48

Samé kecy.. a už 22 let !

Jokles 78.?.?.?

Opakují,jako gramofön: Vše už bylo tisíckrát řečeno ! Nyní už další kecy nemají smysl. Smysl má již jen konkrétní otevřený a nekompromisní odpor ! S predátory naší společnosti nelze jednat jinak, než že je zničíme ! Definitivně ! Jokles

281685

6.1.2013 1:26

RE: Samé kecy.. a už 22 let !

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281685

Změny, které se dějí jsou nevratné.

Dokud bylo jednoduché to zarazit, pak vláda ovládala lidi jednoduchým: „Volte nás, aby to nevyhráli komunisti“ a „Volte nás, aby to nevyhrál Paroubek“.

Problém je (budu naivní a pominu, že sametová revoluce byla zahraniční infiltrací do Česka a od humanitárního bombardování Srbů se liší jen způsobem provedení), že v sametové revoluci se vyhrála válka, ale nevyhrál se mír.

Největší omyl je neustálý boj proti komunistům a nenávist proti komunistům, případně socanům. Ta nenávist zabraňuje vidět věci jaké jsou.

P.S. Nevolím ani komunisty ani socialisty.

Faktem je, že změny jsou nevratné. A budou se muset drsně odžít. Každým měsícem se Česko dostává do většího a většího pekla, které se bude potem a krví (pokud vůbec) mnohonásobně delší čas vracet zpět.

281690

9.1.2013 18:33

RE: Samé kecy.. a už 22 let !

haban 89.?.?.?

Reakce na 281690

No já po zkušenostech z posledních let už teď budu volit JENOM Komunisty.

Protože ti zmrdi toužící po moci, už od nich všichni odešli a založili si svoje vlastní "Ovčansko demagogické" nebo "Šokiálně demagogické" klany.

Klany, které rozkradly, rozjebaly, vytunelovaly, zadlužili, zničily všechno, co tady "za socialismu" fungovalo, a na co byli lidi hrdí - Škodovka, Tatra, Liazka, Eta, .... Plzeň, Budvar, Becherovka, .... i fungující zemědělství, které nám záviděli v celé Evropě.

Vytunelovali i ten "národní zlatý poklad", na který se lidi skládali.

281907

10.1.2013 23:56

RE: Samé kecy.. a už 22 let !

mtk 88.?.?.?

Reakce na 281907

>No já po zkušenostech z posledních let už teď budu volit JENOM Komunisty. Protože ti zmrdi toužící po moci, už od nich všichni odešli a založili si svoje vlastní "Ovčansko demagogické" nebo "Šokiálně demagogické" klany.
No jasně! Zbyli už jen poctivci z prognostického ústavu (stejná líheň s Klausem, Zemanem, Dybou, Komárkem) Ransdorf s Dolejšem (korupčníkem) nebo estébák V. Filip. Kuté charaktery!! Z bláta do louže, ode zdi ke zdi ... komu není rady, tomu není pomoci [oči v sloup] [oči v sloup]

282037

6.1.2013 7:21

Jdi se léčit

fooggyy 88.?.?.?

autore

281697

6.1.2013 17:04

Názor

Mr.White 78.?.?.?

Souhlasím s autorem, že ekonomické zájmy nahrazují politiku a že nám stále více vládnou lidé (byznysmeni) v pozadí. Tento vývoj ale není výsledkem žádného spiknutí, jak naznačuje článek i diskuze, ale je to prostě výsledek převládajícího způsobu, kterým lidé myslí. Je to důsledek vyprázdnění politiky, která jako celek přijala ideologii, v níž je jediným legitimním cílem majetek a v níž se politika scvrkla na metodu boje o hmotné statky. Není správné domnívat se, že podnikatelům (šedým eminencím) v pozadí jde o vládu nad námi - oni jsou v tomto daleko jednodušší, protože o moc jim jde jen do té míry, do které mohou jejím prostřednictvím zvyšovat svůj zisk. Ve skutečnosti jim každá opravdová vláda a každá centrální moc překáží a nejlepší podmínky nacházejí v bezvládí.
Co to tedy znamená? Znamená to, že romantická představa navléknout zbroj a jít do boje proti zlotřilým nepřátelům, je dnes více než kdy dřív směšně donquijotská. Ocitli bychom se na prázdném bojišti. Ve skutečnosti stačí zdánlivě daleko méně: změnit myšlení a dosáhnout elementární jednoty ve společnosti, bez které je obnovení vlády a konec bezvládí nemožný. Jenže právě to je mnohem složitější, než se zdá. Musí totiž existovat nějaká jednotící veřejná autorita (reprezentovaná nějakým pozitivním politickým programem) natolik silná, že se jí lidé dobrovolně podřídí. Ještě předtím, nebo zároveň s tím, se ale musí změnit většinové uvažování, reprezentované dnes stále ještě Klausovými slovy o samozvaných spasitelích a jeho v české společnosti od r. 89 hluboce zakořeněnou ideologií, v níž každý pokus o vládnutí je okamžitě zpochybněn jako pokus o znovunastolení (komunistické, či jiné) diktatury. Změna není možná bez toho, aby většina lidí přijala za svou myšlenku, že je lépe žít s vládou, která tu a tam omezuje, než v bezvládí vydaní napospas tržním silám.

281713

6.1.2013 18:25

RE: Názor

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 281713

Kde jsem psal o nějakém spiknutí?

Vesmír a svět se jednoduše řídí podle přesného řádu, který je dán jednak fyzikálními zákony, jednak vyššími zákony – a tyto zákony nejsou lidským výtvorem.

Nesouhlasím s tím, že šedým eminencím jde jen o zisk. Jde jim i o tu moc.

Diskutoval jsem výše, a tedy plně souhlasím, že mnoho lidí chce bojovat, ale hlavní příčina se nachází v našich myslích a srdcích, která dnešní stav zapřičinila. Takže případná revoluce beze změny myšlení, cítění a jednání by stejně vedla k tomu, že by vytvořila jen kopii dnešního stavu, možná dokonce horší.

Pokud se celá společnost zacílí jen na majetek a zisk, pak o jednu až dvě generace dále kompletní ztrátu morálky. Pokud naučíte své děti, že hlavní jsou peníze, vaši vnukové budou bez morálky.

Nicméně to hlavní co se stalo je, že se globálně prosazuje monokulturně jediný systém. Válcuje zcela vše a bez konkurence jiného ukazuje svá negativa.

Žádná politika vyprázdněna nebyla. Vyprázdnili se lidé, kteří nemají žádné ideály. Jakékoli ideály jsou směšné, jsou pro socky. Pouze prachy jsou hodné smyslu a obdivu. Mít dítě znamená dnes, že jste socka pro mnoho lidí. Proto lidé nemají vliv na politiku, nehledě na to, že občanská aktivita je u nás nula. Zato existují lidé, kteří ideály mají – moc a majetek. A ti mají vliv na politiku, protože je to jediná skupina lidí s ideály a cílem.

Lidé ztratili vyšší ideály a ty nahradili ideologiemi. Levice versus pravice. Nebo jeden kolega výše zase vidí v EU andělský mír a každého kdo napíše jméno etnika viní z nenávisti.

Problém je, že je poněkud pozdě. Protože všechna předchozí rozhodnutí v minulosti se také sklízí a budou sklízet v budoucnosti. Při pozitivní změně bude desítky let trvat, než se plně zabydlí.

Miloslav Ponkrác

281723

6.1.2013 20:17

RE: Názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 281723

Ano, jde jim o moc, ale zřídkakdy je ta moc hlavním cílem, daleko častěji je prostředkem. Kdyby moc byla cílem, mohli by jí tito lidé uzurpovat ještě mnohem víc. Tento stav (demokracie v agónii) je pro ně ale daleko pohodlnější, než pokud by opravdu třímali moc. Ale hlavně: oni o tom takto vědomě neuvažují, je to mimo jejich oblast zájmu. Oni uvažují pouze v jednotlivostech: pokud si omotám toho a toho politika kolem prstu, získám tu a tu zakázku, vynese mi to tolik a tolik.. Jsou to takoví živočichové naprogramovaní k vydělávání peněz. To, že přitom získávají nemalý díl moci je spíše vedlejším efektem, který pak vytváří iluzi, že je moc jejich hlavním cílem. Já si to nemyslím. Kdyby politický a ekonomický systém byl zdravější, kdyby lidé uvažovali jinak a kdyby tudíž i politici měli jiné hodnoty a nebyli tolik zkorumpovatelní, neměli by ani ekonomičtí predátoři takové možnosti.

281731

6.1.2013 21:06

RE: Názor

Mr.White 78.?.?.?

Reakce na 281723

Píšete o vyšších zákonech a vyšších ideálech, což je sice sympatické, ale je důležité přepsat tyto vyšší ideály a vyšší zákony na obyčejné ideály a obyčejné zákony, kolem kterých se lidé mohou sjednotit, aniž by hrozilo, že se sjednocují pod hesly, pod nimiž si každý představuje něco jiného.
Právě tohle kolosální nedorozumění je příčinou nulové občanské aktivity, o které píšete. Ona to ani není pasivita, spíš se nesouhlas neustále tříští do tísícerých akcí jednotlivců, kteří se navzájem míjejí, protože každý mluví trochu jiným jazykem. Takže aktivita je mnohdy horečná, ale výsledek je mizivý.
Jednoduše řečeno chybí tu jednotící idea (projekt) společnosti, která by se mohla postavit v tomto bodě úspěšnému kapitalismu, jehož jednotící ideu představuje honba za penězi a ziskem.

281733

6.1.2013 17:50

článek psal nějaký debil..asi sám tykadlový čmáral

Adam. 62.?.?.?

Milý autore kupte si půdu a něco dělejte nečekejte jen s nataženou rukou jako tramvaják.Depo vás všechny neuživí a socialismus žádné řešení nemá,zlevnění nepřijde atd.
Pokud chcete čínský socialismus tak vám také musí stačit 2000kč měsíčne jako čínanům.

281717

6.1.2013 18:15

Cokoliv Václav Klaus udělá, je špatně

fooggyy 88.?.?.?

...

281721

6.1.2013 21:44

popelka

pito 91.?.?.?

Napadla mě možnost ,že tím chtěl zaměstnat policii aby neměli čas a volné prostředky k vyšetřování a zatýkání velkých ryb.
Pravděpodobně byli už docela blízko ,a tak jim Klaus rozkopal misky přebraného popela a zrní, a tak popelka nepude na ples mezi velké ryby ,ale bude muset začít znovu a značně znechucena.

281736

8.1.2013 21:12

RE: popelka

fooggyy 88.?.?.?

Reakce na 281736

Pravděpodobně. To slovo mám rád. Znám jeden vtip na slovo pravděpodobně. Pepíček se jednou koukal klíčovou dirkou do sestřina pokoje když měla panskou návštěvu a co uviděl. Uviděl pána jak stojí vedle klavíru úplně nahý. I praví:" Pravděpodobně se nám chtěl vysrat do klavíru."

281837

9.1.2013 17:49

RE: popelka

haban 89.?.?.?

Reakce na 281736

Tohle přirovnání k "Pohádce o popelce" je hodně trefné.

Před časem jsem četl článek, ve kterém si někdo stěžoval, že po každé změně ve "Stračí akademii" rozjebou policejní vyšetřovací týmy.

To samé udělali v New Yorku. Po odstřelení "Světového korupčního centra" ještě zahladili stopy likvidací oddělení FBI, vyšetřujícího zločiny korporací, které sídlilo hned vedle ve WTC7 ...

281902

7.1.2013 15:53

Nebylo to dlouho připravované ve splupráci s premiérem?

Jamika 83.?.?.?

Běh událostí mne nutí uvažovat zpětně a to na základě přiznání ministra spravednosti, že měl s prezidentem konzultace týkající se amnestie. Měl by to vědet i ministr, že amnestie se udělují podle závažnosti a společenské nebezpečnosti TČ. Přečteme-li si profil současného min.spravedlnosti je zřejmé, že o jeho bezúhonosti informace pochybují i když v mezích podezření. A proto moje otázka zní, nebyl to záměr odstranit Pospíšila, u kterého byla pochybnost, že by na takovou amnestii přistoupil a proto byl nahrazen člověkem veřejně příliš neznámým, ale morálně přijatelným pro vládnoucí garnituru?

281769

8.1.2013 3:22

Song

criters 77.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=c8mmWl_bAxc

281796

9.1.2013 15:01

GRÁZLOVÉ

Jan Cidrych 88.?.?.?

je víc než jasné ,že kradou a ani poledne nedrží. Jeto zločinecká banda

281882

9.1.2013 15:39

Stát a občania.

majsamilan majsamilan (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Komunistický stát sa staral o to aby občania mali stále čo robiť. Na každé opomenutie ich upozorňoval. Revolúcia 1989 priniesla slobodu. Nič sa nepripomína, až po rokoch sa pripomenie dlh a penále 385 tis. Sk, elebo Eur a hned nastúpi Exekútor a a je po majetku a bývaní. Komunisti by nestačili zatvárať a popravovať ľudí ktorí rozkradli Čechy a Slovensko. Mali by sme už z úcty k svojim potomkom zmeniť názvy našich štátov (napr. Rozkrádacko. Podvodnovácko a pod,). Vyhlásiť všeludovú súťaž.1. cena 300 Českých korún alebo 10 Euro. [velký smích] [zmaten] [oči v sloup]

281887

9.1.2013 17:00

Největší grázlové jsou soudci

haban 89.?.?.?

No já nepochybuju o tom, že mezi těma "zavřenejma" je spousta neviných

- kterým bylo předvolání nebo rozsudek fiktivně doručen na starou adresu

- kteří nestačili na rozsudek zareagovat do 7 pracovních dnů (alias sehnat desetitisíce na právníka)

- byli sociálně justiční mafií (sociálními jeziňkami) připraveny o kontakt s dětmi a byli vydíráni absurdně vysokým výživným

- byli zavření jen díky domýšlivosti, předpojatosti, aroganci, ... soudce

- byli zavřeni podplaceným soudcem, nebo jako fiktivní trest za zveřejněné názory

- byli si tak jisti svoji nevinnou, že soudce cítil potřebu je "umravnit" k respektu před vrchnostenskou mocí (osobní zkušenost)

...

Nezapomínejte, že mezi právníky, a tedy i soudci, je největší procento takzvaných "psychopatů v kravatách".

Všem těmto lidem v podstatě zničili pracovní kariéru, připravili je o majetek, o bydlení, o vztahy...

Znáte nějakého soudce, který má čisté svědomí, že nikomu neublížil, a nemusí se bát "boží odplaty" nebo pomsty?

281895

9.1.2013 18:17

Tržní justice a presumpce viny

haban 89.?.?.?

Pořád se různě zakecává, že u nás byla zásada "presumpce neviny" potichoučku nahrazena tržním systémem "presumpce viny".

- Kdo si nevyzvedne předvolání nebo rozsudek (dovolená, nemoc, změna bydliště), je automaticky vinen a odsouzen.
- Kdo nemá na drahého právníka a neodvolává se, je automaticky vinen.
- Když vás někdo obviní, nemusí on dokazovat vaší vinu, ale vy musíte dokazovat svoji nevinu.
- Kdo nechce vyhodit 5 tisíc za právníka kvůli 200 korunové pokutě za černou jízdu před deseti lety, je automaticky odsouzen k vykradení domácnosti exekutorem v řádu desítek tisíc!!!

To už není ani "spravedlnost" ani "právní stát" ani "demokracie". To je tržni model chování justice.

Justice, která se namnožila, protože se teď na práva dostanou všechny rozcapené a rozmazlené dětičky těch našich jelit.

A je jich tolik, že neví, jak se uživit. A po rodičích zdědili sklony k psychopatii.

Nic hmotného ani hodnotného nevytváří, jen hrabou pod sebe a rozeštvávají společnost, a pak z toho těží.

Dokud se jich nezbavíme, líp nebude!

281904

10.1.2013 9:49

je to tak

Olina 83.?.?.?

Přesně takhle jsem Klausovu amnestii pochopila i já. A i pod ostatní,co je v článku bych se mohla podepsat.Jenže,jak z toho ven?! Jde to vůbec ještě? Na tahu jsou podle mě soudci a právníci - jenže ta hrstka slušných, která zbyla, ta asi moc nezmůže . [zmaten]

281963

14.1.2013 11:47

???

Navi 83.?.?.?

Vy si snad myslíte, že se tu něco děje bez povolení EU. Co se nepovedlo Hitlerovi povedlo se EU.

282297

29.1.2013 19:00

jsme ovce

Nyvia 95.?.?.?

Jestli bylo kdy třeba demonstrovat, je to nyní. Nevím proč jsme my Češi takoví, že kvůli stovce z důchodu chodíme s transparenty a dovolíme, aby 20tileté tunelování udělalo ze všech žebráky. Volání po odhalení jména toho, kdo amnestii připravoval, je podle mě jen odvádění pozornosti. Nebo si snad někdo myslí, že prezidentskou amnestii Klaus vyhlásil proto, že nevěděl co dělá?Pokud ano, bylo by dobré se tomu víc věnovat, protože by to znamenalo, že v době podpisu nebyl svéprávný a pokud byl, měl by stát na bedně, ale né vítězů.

283947

30.1.2013 14:14

Na doplnění

kedarf kedarf (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

1) Církevní restituce se pojistí zavedením a výplatou církvími speciálními státními dluhopisy. Nejlepší csta jak nemovitý majetek (často bohužel i zchátralý)převést na movitý s jistotou , že žádná další vladá, byť by zrušila zákon o církevních restitucích, nemůže sebrat legitimně držené na doručitele státní dluhopisy. Pro neznalé nejbezpečnější nástroj získání hotových peněz včetně úroku. Tunel v pořadí XY.

2) Pravicová strana ODS je převálcována pravicovější stranou s církevním a aristokratickým potenciálem TOP 09. ODS se rozsype pod tlakem TOPky i ve své dogmatické poloze euroskepticismu. Vstoupíme do podpůrných struktur zabezpečení eura (lepší tunel pro mezinárodní kapitál už vymyslet snad ani nelze) , i když s ním nemáme nic společného. POkud ODS nebude souhlasit, TOP 09 je nevezme do koalice. Moc přebírá TOP 09 a ta se spojí s lidovci. Morava a Praha to jistí. Jedni věří v Pána Boha, druzí v králoství čistého knižete.
3) A stádo mlčí a mlčí a přešlapuje na místě. [zmaten] [zmaten] [oči v sloup]

284000

30.1.2013 15:23

RE: Na doplnění

steve 174.?.?.?

Reakce na 284000

.. a bude mlcet i nadale. Neni mu pomoci, jde na porazku. Po kolenou, s fejsbukem a ve znackovych ponozkach ... [oči v sloup]

284003

9.2.2013 13:22

Amnestie v Italii

mmmm 212.?.?.?

tam na to musi byt 2/3 parlamnetu
http://bovinky.blogspot.cz/2013/02/amnestie-v-italii.html [cool]

284549

5.7.2013 13:57

KLAUS JE SOUČÁSTÍ MAFIE

JARČA 212.?.?.?

TAK JE TO.KAŽDEJ JEHO KROK MÁ DŮKLADNĚ PROMYŠLENEJ OD ZAČÁTKU,CO SE DOSTAL DO POLITIKY AŽ DO KONCE.JE TO ZLOČINEC A PATŘÍ ZA MŘÍŽE.PATŘIL BY TAM I HAVEL,KDYBY NEZEMŘEL.....JAKO KŘIVÁK A VLASTIZRÁDCE.
PEVNĚ VĚŘÍM TOMU,ŽE SE JEŠTĚ MNOHÉ DÁ NAPRAVIT.JISKŘIČKA NADĚJE DOUTNÁ..... [smích]

292757

Příspěvků: 86

04.01. 03:13 QQ  "atentat"
04.01. 14:30 Aleš Krejčí / Brno  RE:
07.01. 09:47 Aleš Krejčí / Brno  RE:
23.01. 22:33  RE: Jsou to zločinci!
04.01. 04:00  Zločinec
07.01. 15:54 Vladimír Hrdina  RE: Zločinec
04.01. 05:38  Uz jsem to tady napsal
13.01. 22:50 JARČA Z PLZNĚ  RE: Uz jsem to tady napsal
04.01. 06:07  Nadpis cerstve zpravy z "Novinek.cz"
04.01. 08:27 Jiří Poděbradský  RE: Nadpis cerstve zpravy z
04.01. 07:58 Tsignotschka  Potrebuji misto v lochu,
04.01. 08:35 kamos  Svůj ke svým
04.01. 08:47 Jeden z mnoha v Tschechei  Ti vzadu...
04.01. 12:10 Emil Robot  RE: Ti vzadu...
10.01. 22:20 Jungmann  RE: Ti vzadu...
04.01. 09:52 Jana Hanzlíková  Jak se to vezme
04.01. 10:03 karin  Dlouhá cesta k velké amnestii aneb jak Klaus vypálil spiklencům rybník
04.01. 14:21 Turambar  zdravotnictvo
05.01. 12:09 kocour_easy  RE: zdravotnictvo
05.01. 12:37  Ha ha ha
05.01. 12:40 M.P.  Jste naivní
05.01. 12:54 Peptalkin  RE: Jste naivní
06.01. 01:15 kocour_easy  RE: Jste naivní
06.01. 01:39 M.P.  RE: Jste naivní
06.01. 03:55  RE: Jste naivní
06.01. 05:56 M.P.  RE: Jste naivní
06.01. 07:40  RE: Jste naivní
06.01. 08:27 M.P.  RE: Jste naivní
08.01. 11:01  RE: Jste naivní
06.01. 10:47 Lobogo  RE: Jste naivní
06.01. 18:12  RE: Jste naivní
07.01. 20:56 Lobogo  RE: Jste naivní
08.01. 06:35 M.P.  Proč krize co 60–90 let
06.01. 16:40 kocour_easy  RE: Jste naivní
06.01. 17:38 rataj@mujmail.cz  RE: Jste naivní
06.01. 18:35  RE: Jste naivní
06.01. 19:49 Patrman  RE: Jste naivní
07.01. 01:03  RE: Jste naivní
08.01. 12:07  RE: Jste naivní
07.01. 00:52  RE: Jste naivní
07.01. 00:24  RE: zdravotnictvo
04.01. 14:50 Reeh  Tak a máme to tady....
04.01. 22:31 Satanist  Klausova amnestie
05.01. 00:28 ludy  Ale hovno
05.01. 00:50 ludy  RE: Ale hovno
05.01. 22:13 hank  RE: Ale hovno
05.01. 07:52  Klausova amnestie dává velkou logiku
08.01. 00:16 disident  RE: Klausova amnestie dává velkou logiku
09.01. 17:37 haban  RE: Klausova amnestie dává velkou logiku
05.01. 09:21 Václav Jiráček  Jména členů české "šedé elity"
05.01. 13:22 M.P.  Šedá elita
05.01. 09:39 Anděla Klidná  Amnestie dává logiku.... kam?
05.01. 11:29 Lobogo  Reakce
05.01. 13:50 Andrew Siddur  Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?
05.01. 14:20 M.P.  RE: Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?
05.01. 15:37 Emil Robot  RE: Amnestie = poslední Klausův zesměšňující kotrmelec?
05.01. 13:54  Nejnovejsi zprava z iDnes
05.01. 17:39 anonymous  genialni tah
06.01. 14:23  RE: genialni tah
05.01. 22:48 Jokles  Samé kecy.. a už 22 let !
06.01. 01:26 M.P.  RE: Samé kecy.. a už 22 let !
09.01. 18:33 haban  RE: Samé kecy.. a už 22 let !
10.01. 23:56 mtk  RE: Samé kecy.. a už 22 let !
06.01. 07:21 fooggyy  Jdi se léčit
06.01. 17:04 Mr.White  Názor
06.01. 18:25 M.P.  RE: Názor
06.01. 20:17  RE: Názor
06.01. 21:06 Mr.White  RE: Názor
06.01. 17:50 Adam.  článek psal nějaký debil..asi sám tykadlový čmáral
06.01. 18:15 fooggyy  Cokoliv Václav Klaus udělá, je špatně
06.01. 21:44 pito  popelka
08.01. 21:12 fooggyy  RE: popelka
09.01. 17:49 haban  RE: popelka
07.01. 15:53 Jamika  Nebylo to dlouho připravované ve splupráci s premiérem?
08.01. 03:22 criters  Song
09.01. 15:01 Jan Cidrych  GRÁZLOVÉ
09.01. 15:39 majsamilan  Stát a občania.
09.01. 17:00 haban  Největší grázlové jsou soudci
09.01. 18:17 haban  Tržní justice a presumpce viny
10.01. 09:49 Olina  je to tak
14.01. 11:47 Navi  ???
29.01. 19:00 Nyvia  jsme ovce
30.01. 14:14 kedarf  Na doplnění
30.01. 15:23 steve  RE: Na doplnění
09.02. 13:22 mmmm  Amnestie v Italii
05.07. 13:57 JARČA  KLAUS JE SOUČÁSTÍ MAFIE

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 1

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 5

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
234 220,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 329