Diskuze k článku

Bude hůř než za Husáka. Proč?

Příspěvků 81

2.1.2013 4:38

Napůl

M.P. 194.?.?.?

Článek je velmi podnětný. Má mnoho zajímavých myšlenek a řekl bych náznaků, které mě dříve nenapadly.

Na druhé straně:

---

„Znovu a znovu jsme svědky neschopnosti, korupce a toho, že výsledkem státních programů jsou jen ještě horší problémy. Stejně jako to nefunguje nikde na světě (mimo mytický příklad Skandinávie).“

K tomu bych měl 2 připomínky:

1) Skutečně to nikde nefunguje? Všiml jsme si, že naše média velmi výběrově dávají pozor, aby uveřejňovala příklady jen, které se jim hodí. A u ekonomů platí dogma, že stát je nejhorší hospodář spíše jako ničím nepodložená víra.

2) Výsledkem jakýchkoli programů jakéhokoli (i nestátního) subjektu může a velmi často je neschopnost, korupce, a zhusta i horší problémy.

---

Platy učitelů bych také nepřeceňoval. Je to jednou nohou v kriminále. Typické zaměstnání, kde máte povinnosti bez práv, které k tomu potřebujete.

Mimochodem povinnost bez práv se vyskytují ve všech oborech.

---

Základní problém není režim.

Základní problém je, že je vše nastaveno na kořistění a zákaz kořistění bránit. Zákaz ochranného cla, zákaz nedávat ve velkém dávky jiným etnikům, zákaz zamezení příchodu obrovského počtu imigrantů, zákaz ochrany vnitřního trhu a vnitřních soukromých subjektů, zákaz majetkových vyrovnání, atd.

Základní rozdíl mezi režimem před rokem 1989 a po něm z hlediska úrovně je v tom, že před rokem 1989 se podporovala soběstačnost státu. Stejně tak byl omezen zásah většiny států do politiky, ekonomiky, hospodářství i dalšího. Režim po roce 1989 naopak podporoval to, že nic nepatří Čechům, soběstačnost je velké fuj. To je větší efekt na výsledek než cokoli co bylo popsáno v článku.

Například naši zemědělci s minimálními dotacemi (a teď dokonce nově zdaněnu zelenou naftou) mají konkurovat zemědlcům ze států s masivními obrovskými dotacemi zemědělcům – a to se zákazem jakékoli ochrany trhu. Navíc se zničením třeba cukrovarnictví a dalšího. Že nikdo takovým podmínkám nemůže konkurovat je jasné.

P.S.: Nejsem ani učitel, ani zemědělec, ani nemám příbuzného či známého v oborech.

---

Víra ve stát je druhá věc. Souvisí především s morálkou státu. Je jednoduchá rovnice. Lidé souhlasí s idejemi státu, pak mu věří. Lidé nesouhlasí s idejemi státu, pak mu nevěří. Můžete volit koho chcete, volební programy hrubě nesouhlasí s následnou reálnou politikou.

Od roku zhruba 2000 čím dál více lidí nesouhlasí s politikou ODS ani jejich prekábátěných bratrů TOP09 a VV. Přesto neustále vládnou, tvoří politikou a devastují mohutně stát. Proto také lidé nevěří státu.

ODS a kolegiální strany jsou voleny proto, že jednak média podvedou lidi. Také zneužívají nezkušené mladé studenty, protože v posledních volbách přišli na to, že mladí jsou snadno manipulovatelní. A dále existuje ...Automaticky kráceno

281340

2.1.2013 8:14

Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Článek se snaží vzbudit nadšení ze současného režimu, ale myslím si, že svojí kvalitou a roztříštěností nepřesvědčí.
Pokud bilancuji prožitá léta, musím uznat, že osmdesátá byla fakt nejlepší. Politické klima bylo díky perestrojce v SSSR pohodové, nechyběly peníze ani úsměvy. Člověk vypadl z práce s čístým stolem a beze strachu, že na něj kolegové uchystají nějaký podraz. Po práci se dalo s chutí, elánem i fantazií tvořit vše, co tehdejší trh nedokázal nabídnout. Dnes nemáme fantazii, tvůrčí elán peníze ani pohodu. Do jisté míry je to intenzivní mediální masáží, která od devadesátých let dokonale zdevastovala funkční mezilidské vztahy. Účel je průhledný. Nahnat občany do stáda poslušně putujícího do záhuby pod taktovkou NWO.

281355

2.1.2013 10:12

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281355

plny suhlas

281361

2.1.2013 12:19

RE: Vzhůru k NWO

steve 174.?.?.?

Reakce na 281355

.. pani Jano - mirnete se ve sve fasisticke propagande, pracujte na sobe aby jste pochopila vyznam rozsirene bytove vystavby na uzemi, ktere podle zcizil zakerny palestinec nasim pratelum ...
A po procitnuti z Vaseho omylu - uzrite "v tym dymu to fajnove co fcil mozete mjet " [smích]
Prykladovo, - dneskaj ma skoro kazdy chlop co ma trycet roku a babu a dva male hajzly - chalupu co sy vybudoval ze svoju robu, chatu pod Lysu, kde sy jeho roba jezdi podrystat s inymi kurami a on popit ruma s inymi chlopami co maju tez ruky jak lopaty (ale ni z kradenia ..), Dupy svoje aji tych harantu si tam zavezu v jakymsi kostotrasu, bo auto moze mjet kazdy mamlas ! A jasne, maju par korun do splacanija, ale to je prd, ani o tym nevedija, bo obaje choda do roboty a nesu ochlasti .. a decka nesu blbe bo skola je skola a rychtyg musi byt ! A to su enem opravar a ona robi u bykuv .. A ten jejich kamaradsoft co s nima drystaju na chalupe - ty su tez enem tacy zasraty obycejny ludi ..
A tez maju cas sa postarat o svoje stare dedky a babky, bo co by neurobili pro svojich starych - no ni ??
A stejnak by teho bylo este vice do povjedzenia, ale Vy ste mudra roba (pokud spravne pochopite onu vystavbu bytu !), toz vite o cym tu drystam ... Toz sy to devucho vsecko preber a se tez zamysli ...
------
.. a hlavne budte opatrna pani Jano, protoze ve vetsich srackach republika jeste nebyla. A tech "uvedomelych kanalii" je dnes opravdu hodne. Infekce z lidske spiny ... [mrknutí jedním okem]
----
P.S.- zapomnel jsem - tem mladym banany nechybi a deti nevedi co to je "herak" ....////// .. pochazeji z "predcinkanim" nebo "pocinkani" ...??

281371

2.1.2013 12:38

RE: Vzhůru k NWO

waltari 109.?.?.?

Reakce na 281371

Co na tom bylo fašistického ? Ano, uvedení - 30let, manželka, 2 děti mají barák, ale obvykle na hypotéku na 25-30 let. Takže ještě dlouho majetek bude patřit bance, dokud se jim to nepovede splatit. Úroky jsou jedna velká zlodějna, pokud se to srovná s tím "zlým" režimem co byl před údajnou revolucí v 89. Před kritikou, doporučuji se podívat, jaké jsou úroky nejen na hypotéky, ale třeba i na leasingy v zahraničí, bude to nepříjemné zjištění ... jak nás tu hezky škubou.

281376

3.1.2013 6:47

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281376

Docela jste me pobavil vetou: ..maji barak, ale obvykle na hypoteku na 25-30 let...

Takze podle vas v byvalem Ceskoslovensku nikdo pujcku na dum nemel [zmaten] Co lidi, kteri drustevne staveli a nebo svepomocne.
Myslite, ze jim nekdo dal pujcku zadarmo? [oči v sloup]

281440

3.1.2013 11:38

RE: Vzhůru k NWO

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 281440

Zřejmě jste v té době žádnou půjčku neměl. Musel byste tak vědět, že splátky byly nízké, téměř žádný úrok a hlavně ! měl jste vždy práci, pokud jste pracovat chtěl a lehce tak splácel. I v případě změny zaměstnání jste našel odpovídající nové a pokračoval se splácením.
Dnes je strach ze ztráty zaměstnání téměř likvidační a z dlužníků jsou tak tvární a poddajní lidé, kteří budou za pár šupů dělat cokoliv, přesně v takové pozici, kde je chce naše demokracie mít. Strach, nejistota, obavy z budoucnosti, lidé odkládají založení rodiny a příchod potomků, to jsou ty pravé ctnosti v demokracii, jak by řekl por.Dub.

281457

3.1.2013 12:42

RE: Vzhůru k NWO

steve 174.?.?.?

Reakce na 281457

Pane Erwine, davam Vam do zakajdy razitko "Kuratko", protoze jste onu rodinu zaradil spravne do kategorie "pred cinkanim".
Ti "dva mali hajzli" uz vyrostli a v kategorii "po cinkani" - jsou bez prace, popr makaji skoro zadarmo, o holokaustu mluvi samozrejme pouze kladne, bydli u rodicu a ...
.. Jak rika ten mladsi - Jirka: .. "tato, proc jsi tenkrat nekoupil od rusaku kalachy !?" .... [chechtot]
Stastny Novy Rok - preji. [mrknutí jedním okem]

281461

4.1.2013 11:38

RE: Vzhůru k NWO

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 281461

Omlouvám se za off topic, pokusil jsem se Vám poslat soukromou zprávu, ale zřejmě něco nefunguje správně. My se známe ?

281587

2.1.2013 17:11

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281371

Nechápu. proč jste svůj dlouhý, leč nesrozumitelný příspěvek navěsil právě k mému názoru.
Na faktu, že kvalita lidského života není závislá na počtu zbytečných věcí, ale potřebuje především kvalitní mezilidské vztahy není nic fašistického.
Ohledně rozdílu mezi režimem před rokem 1990 a nynějším, nevidím ve vládnoucí garnituře rozdíl. Židobolševici tenkrát sloužili vyšším zájmům stejně jako dnes, jen s tím rozdílem, že ti co se ve vládě, parlamentu a senátu v posledních 22 letech producírují , zahodili v roce 1989 stranickou legitimaci a mají plnou hubu opět neexistující demokracie. Ignorovala jsem je tehdy a činím to i dnes. Tahle republika byla, je a bude ve sračkách jen pro ty, kteří čekají od špinavých politiků zastání a spásu. Lidé, kteří spoléhají na vlastní zodpovědnost přežili, žíjí a opět přežijí a v budoucnu to nebude o penězích, ale o funkčních rodinách, zdravých potravinách, ochraně před všudepřítomnými jedy a obraně před hladovými tlupami zklamaných doufačů v nikdy nekončíci komfort.

281392

3.1.2013 23:01

RE: Vzhůru k NWO

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 281392

> Ohledně rozdílu mezi režimem před rokem 1990 a nynějším,
>nevidím ve vládnoucí garnituře rozdíl. Židobolševici
>tenkrát sloužili vyšším zájmům stejně jako dnes, jen s
>tím rozdílem, že ti co se ve vládě, parlamentu a senátu v
>posledních 22 letech producírují , zahodili v roce 1989
>stranickou legitimaci a mají plnou hubu opět neexistující
>demokracie.
Já bych tam přece jen podstatný detail viděl. Komouši pochopitelně kradli, stejně jako kradou tihle novodobí zmetci, radoby zástupci demokracie. Pomatuju tu dobu a tehdy, když byl i sebevětší potentát přistižen, že rozkrádá majetek socialistického státu, byl tvrdě potrestán. A navždy odrovnán. Pár takových kauz pamatuju. Dneska pan nejvyšší mafián rozdává amnestie a milosti těm největším korupčníkům a zlodějům!!! A dokonce ještě budou mít nárok se za ta léta, kdy byli odstaveni od koryt, se na státu zase napakovat a ještě mít čistý rejstřík. Tomu říkám dokonalost sama. Hradní pán holt s nima drží basu.

281543

4.1.2013 6:47

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281543

Pokud si položíme otázku, z jakého důvodu se od padesátých let dosud nezměnily osnovy vyučování dějepisu 20. století na školách všech stupňů, a najdeme na ní správnou odpověď, nebude pak vůbec nutné diskutovat o rozdílech mezi komunistickými a kapitalistickými režimy. Další manipulací v dějepise, je neustále vyzdvihování pogromů na Židy a důsledné utajování informací o vyhlazování jiných skupin obyvatelstva. Pak Vám možná dojde, že je všechno řízeno jedinou pradávnou taktovkou a vše ostatní jsou jen nepodstatné aféry pro odklonění pozornosti od daleko vyšších a nebezpečnějších aktivit psychopatů považujících se za bohy.

281565

4.1.2013 15:35

RE: Vzhůru k NWO

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 281565

To souhlasím. Podstata taková je. [mrknutí jedním okem]

281599

2.1.2013 13:21

RE: Vzhůru k NWO

osa x 193.?.?.?

Reakce na 281355

No to jen zírám, mám takový dotaz , vy jste sjížděla ta osmdesátá léta na Seropramu 20mg ? V jaké "práci" jste "s elánem a chutí tvořila vše, co tehdejší trh nedokázal nabídnout" ? - takže jste vesele rozkrádala majetek v socialistickém vlastnictví a ještě to považujete za chvályhodné , no to je kurva "exempla trahunt" !!
Autor textu má drtivou pravu : iluze důvěry ve stát je nevyléčitelná . [překvapení]

281379

2.1.2013 17:08

RE: Vzhůru k NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 281379

Podle sebe soudím tebe? Tím mám na mysli to rozkrádání... No, třeba to neměl každý jako vy. Můj otec byl u hasičů, takže hadice nekradl, matka byla účetní, ale ani ta nenosila čísla domů.

Jinak já osobně jsem prožil v socialismu skoro 18 let. Dostal jsem velice kvalitní vzdělání a nikdy jsem neřešil věci, které řeším dnes. Tedy trvalou zlodějinu, trvalé lhaní a dementizaci většinové společnosti. I v té televizi lhali méně, než dnes na ČT. Prášky jsem nebral. Počítač ze západu jsem si koupil a dokonce na něj i prodával hry (v Kotvě), co jsem naprogramoval. Také jste za socíku podnikal, nebo jste se soustředil pouze na ten majetek v socialistickém vlastnictví?

281391

2.1.2013 19:49

RE: Vzhůru k NWO

osa x 193.?.?.?

Reakce na 281391

jste komouš nebo jste jen hloupej ? já jsem za komančů musel makat za 2000 hrubého jako vysokoškolák a neměl jsem v práci čas vyrábět si domů kutilsky domů hajzlpapír, vaše rodiče se evidentně v práci flákali a vy taky, asi jste se díval na televizi ORF1 a 2 , oslavovat koncentrák může jen patologický bolševik , [bliji]

281399

2.1.2013 21:07

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281399

On Vás někdo za ty dva litry hrubého nutil dělat, chudáčku?

281405

2.1.2013 21:08

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 281399

To jsi musel být pěkný lempl,když jsi dělal za 2000 hrubého,nebo normálně kecáš a lžeš!Podobné proslovy může mít pouze patologický lhář!
Za to dnes je blahobyt,úplný ráj na zemi!Polovina důchodců musí přemýšlet,zda si koupí léky nebo jídlo,Praha je plná bezdomovců a žebráků!Hlavně na Silvestra odpálí magistrát / ODS/ zase ohňostroj za cca milion korun a potom umrzne zase několik desítek bezdomců v mrazech! Kapitalismus je ráj na zemi,hlavně v té verzi po česku,sežer nebo budeš sežrán!!!!!!!!!!!!!!!! [bliji] [bliji] [bliji]

281406

2.1.2013 21:38

RE: Vzhůru k NWO

JB 82.?.?.?

Reakce na 281406

Asi žiju v nějaké jiné Praze. Že by byla plná žebráků a bezdomáčů jsem si nějak nevšiml, a to jí procházím za prací každý den už třicet let.
Ad ohňostroje - odpalují je různá města, tu vedená ODS, tamhle vedená ČSSD a KSČM, tak jaký je v tom rozdíl?
A jinak, můj nástupní plat jako vysokoškoláka v roce 1979 byl 1750.- Kčs. V těch létech průměr....
Takže prosím zvracet někde jinde a na něco jiného, pane Anonyme.

281409

3.1.2013 0:56

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281409

Na důchodce jsi zapomněl! Jsi stejně selektivně prolhaný jako vláda! [bliji] [bliji] [bliji]

281415

3.1.2013 18:23

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281409

Typický pražák zná cestu z králíkárny k MHD a zpět, pak ještě k nejbližší hospodě a nejbližšímu supermarketu. Je věčně přednasranej, nevidí, neslyší a tváří se vznešeně [chechtot]

281521

4.1.2013 7:47

RE: Vzhůru k NWO

JB 89.?.?.?

Reakce na 281521

Tedy, závidím Vám, jak to máte v hlavě pěkně uspořádané a jisté. A pěkně šup se všemi do jednoho pytle! Bohužel to cosi naznačuje o Vašem charakteru.

281568

4.1.2013 8:56

RE: Vzhůru k NWO

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281568

Nesmíte si to brát osobně pane JB, všichni zevšeobecňujeme a všude mimo Prahu je pohled na Pražáky podobný. Jsem také bývalý a rozený Pražák! Nikdy mě to neuráželo.

281573

5.1.2013 17:18

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281568

Palec nahoru tady nemate, ale vam ho davam [mrknutí jedním okem]

281679

2.1.2013 21:31

RE: Vzhůru k NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 281399

No, myslím že jste se spíš opravdu staral o ten majetek v socialistickém vlastnictví. A to, že jste vydělával 2000, to ještě nemusí mít nic společného s tím, že jste údajně vysokoškolák. Oni i ti vysokoškoláci dokáží být pěkně hloupí lemplové, víte, pane x? Už třeba ta debilní zmínka o tom hajzlpapíru, který chyběl opravdu velmi krátce, vypovídá dost o vašem primitivním způsobu uvažování. A primitivní způsob přemýšlení rozhodně nevede k schopnosti starat se sám o sebe. Naštěstí jste to nějak překlepal a ten důchod už vám nikdo nevezme.

Jinak, mí rodiče se na rozdíl od vás a od vaší rodiny neflákali, ani se nestarali o ten socialistický majetek, místo toho dřeli od rána do večera, abychom vyšli. Proto i to, že brzy ráno, než jsem šel do školy, chodil jsem s matkou uklízet hajzly, byla dobrá průprava pro to, abych se postavil na vlastní nohy a už se nikdy nikým nenechal zaměstnat.

A k těm bolševikům, nedělal jste politruka za ty 2000? Ti měli úplně přesně stejný slovník a kydy, jako vy. Takže bych s těmi bolševiky byl opatrný. Ono se velmi často stává, že nejvíce o bolševicích vyřvávají právě lidi, kteří mají typicky bolševické myšlení. [chechtot]

281408

2.1.2013 23:38

RE: Vzhůru k NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 281408

Pan Osa x moc dobře ví, o čem mluví, pane Hestroyi. Na rozdíl od Vás, který jej zbytečně svým typickým hulvátským způsobem urážíte.

Mzdové zařazení v dobách "reálného socialismu" bylo jednotné. A podléhalo tabulkám a tarifům. Nástupní tarifní plat vysokoškoláka činil třeba v první polovině sedmdesátých let 1.200,- Kčs, středoškoláka dokonce jen 1000,- Kčs. Obojí brutto. To je snadno ověřitelný FAKT. Jestli mi nevěříte, jsem připraven se s Vámi vsadit oč chcete. Své tvrzení jsem schopen doložit několika platovými výměry absolventů, nastupujících v té době na post programátor-analytik. A ne někde v Horní-Dolní. Nýbrž v Praze!

Velmi Vám doporučuji se panu s nickem Osa x omluvit.

281412

3.1.2013 1:03

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281412

Vojta49 opět lžeš jako prase!Za tak málo nikdo nepracoval.Plat měl několik složek,takže byl plat tarifní a potom bylo mnoho různých příplatků.Tarifní plat dostal člověk jako nemocenskou od prvního dne marodění a dneska dostane hovno! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

281417

3.1.2013 1:21

RE: Vzhůru k NWO

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 281417

Že s tím blbým trollem vůbec ztrácíte čas...

281419

3.1.2013 3:03

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281417

Za tak malo pracovala jen uklizecka, ale jinak mzdy nebyli nijak "oslnive".
Treba vyuceny elektrikar a nebo truhlar vydelaval jen 13,80 Ksc na hodinu, coz zrovna moc neni [pláč]
Co asi tak mohl vydelavat nekdo, kdo nemel zadne remeslo [zmaten]

281426

3.1.2013 3:19

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281426

Máte jasně pravdu,ale třeba nájem nebyla žádná finanční zátěž a další položky!
Ale opravdu nelze srovnávat,také jsem cinkal na náměstí klíčema a každý soudný člověk už nechtěl Jakeše a jiná obludná prasata z KSČ!!!
Chtěli jsme všichni něco lepšího a po 23 letech opět zažíváme,že si s námi docela prostě politici vytírají prdel!!!!!!!!!
To myslím,že potvrdíte také! Srovnávat společnost před rokem 1989 a po něm nejde! Také především proto, že za tím svět někam poskočil! Kdo měl třeba mobilní telefon a další vymoženosti!
Bohužel, ale ty nejsou všechno. [oči v sloup]

281427

3.1.2013 12:23

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 281427

>>Kdo měl třeba mobilní telefon a další vymoženosti!
V roku 1989 asi nikto z bežných smrteľníkov nielen u nás, ale ani na západe.

Prvá "verejná" mobilná sieť (NMT) vôbec vznikla vo Švédsku a Nórsku v roku 1981, prvá verejná mobilná sieť v USA vznikla v roku 1983 (a nejak zvlášť sa neujala). "Mobilný" telefón začiatku 80. rokov bol montovaný do automobilov - mal totiž hmotnosť okolo 8-10 kg a tvorilo ho niekoľko blokov. Prvé "prenosné" analogové mobilné telefóny druhej polovice 80. rokov stáli 2000-3000 dolárov a vážili plus mínus kilo.
Digitálne siete vznikali až v 90. rokoch (prvé bolo Finsko od roku 1991).

281460

6.1.2013 17:26

RE: Vzhůru k NWO

KiP 78.?.?.?

Reakce na 281426

Tak 13,80 Kčs na hodinu bylo až v 7. tarifní třídě dělnické profese, tzn. minimálně po 5 letech odborné praxe v oboru. Běžný nástupní plat po vyučení byl 7,20 Kčs na hodinu ve IV. tarifní třídě. Do 7. třídy se dostalo max. 15% dělňasů z pracoviště, resp. nějakého závodu. Výjimkou byl někdo, kdo dostal 8. třídu, to už musel být fakt machr a k tomu vykovanej komouš, nejlépe ještě předseda zlaté Brigády socialistické práce ... základní mzdu zlepšovaly prémie, osobní hodnocení a 13. platy ... ale pokud nebyla možnost si nakrást, tak barák z tohoto příjmu postavil málokdo. Větší šance byla, když rodiče přihlásili děti do bytového stavebního družstva, tam pak byla šance na získaní samostatného bydlení větší ...

281715

23.1.2013 20:59

RE: Vzhůru k NWO

David Klein 90.?.?.?

Reakce na 281715

Chlapče nevím kolik Ti je, ale pokud budeš tvrdit že 8 platební třídu měli jen komouši tak jsi trouba. Já jsem ji měl a byl jsem proti komoušům - a jima honěnej. Tenkrát to záleželo na tom jestli někdo byl schopen si zvednout kvalifikaci, pak na tom jestli ten zaměstnavatel to potřeboval a jestli ano tak jsi měl šanci po splnění určitých zákonných požadavků ji dostat. Takže vrať se na zem a nepiš o tom co neznáš, vypadá to že jsi o tom někde slyšel, ale já jsem to zažil a to jsem makal rukama celej život. Pravda je jen jedna, že se to tu posralo okolo roku 1995 do té doby jsme si všichni namlouvali, že to bude lepší. Teď je národ rozpolcen a nelegitimní vláda si dělá co chce. Už si nakradli dost rádoby demokraté, oblbují lidi demokracií, ale ve skutečnosti je to PATOKRACIE a bez dovolání pro střední a spodní vrstvu obyvatelstva, což u nás činí 95% populace.

283293

3.1.2013 5:16

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 281412

Vojto , ten pan mohl zmenit zamestnani. Mohl se prekvalifikovat - vy to casto doporucujete.

281436

3.1.2013 20:44

RE: Vzhůru k NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 281412

No, jestli je to stejné, jako s vaším dokola opakovaným tvrzením, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM TUNELOVÁN, které jsem vám několikrát snadno vyvrátil, pak píšete opět naprosté krávoviny. A svoji slušnost si strčte za klobouk.

Vaše příspěvky jsou nejen lživé výplody senilního starce, ale také nacistického eugenika, jehož nenávist k celým skupinám obyvatelstva je zde již pověstná.

Pokud o mně někdo mluví jako o hloupém komunistovi, o mých rodičích, kteří celý život dřeli jak psi, jako o flákačích, jak s ním mám jednat? Tak jako se senilním pokryteckým úlisným starcem, kterým jste vy?

No nic, zkusím tedy použít stejná podobná slova, jako tady pan osa x o mých rodičích.

Takže, co kdybyste se rozepsal, za co byl váš otec skutečně v koncetráku? Vzhledem k tomu, jakého lháře z vás vychoval, určitě to nebylo tak, jak jste tvrdil, ale šlo patrně o to, že se flákal a sem tam něco ukradl, že? Nebo byl pouze neschopný normální práce a přemýšlení, tak jako jisté rasy, na které tu pravidelně plivete? A co jste dělal za socíku vy, Vojto? Rozkrádal jste se svým otcem majetek v socialistickém vlastnictví?

Dal jsem vám pocítit stejnou meducínu. Doufám, že se mnou budete mluvit slušně a omluvíte se mi za vaše neustálé sprosté lhaní. Opravdu nebyl VW NIKDY NIKÝM TUNELOVÁN?

281532

5.1.2013 21:17

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281391

Ja jsem zil v tom "zaslibenym" socialismu 33 let, tak si toho asi musim pamatovat vic ja vy [mrknutí jedním okem]
Samozrejme ze ne vsechno bylo spatne, ale hodne chyb komunisti nadelali, co snad musite uznat [pláč]

Pro ty, kteri si na vsechno dnesni stezujou:

Muzete vzdy vyjet do Evropy, neco si tam vydelat, vratit se a zacit podnikat pro sebe!
Potom nemusite delat pro kapitalisticke "vykoristovatele" a muzete pro zmenu i vy byt vykoristovatele [mrknutí jedním okem]

Samozrejme tato vyzva neni pro lidi nad 50-sat let.
Je to pro ty mlade, kteri maji snahu se naucit rec a neco pro sebe udelat [cool]

281683

7.1.2013 13:12

RE: Vzhůru k NWO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 281683

To je prima, že jste prakticky naznačil, že když chce člověk slušně žít, tak v této rozkradené republice je vůbec zbytečné se o to pokoušet. Velmi pvzbudivé.

281765

7.1.2013 21:08

RE: Vzhůru k NWO

hc 90.?.?.?

Reakce na 281765

Rejpal má zkrátka smysl pro to, čemu se říká humor nechtěného. [velký smích]

281785

9.1.2013 8:02

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281785

Humor to nebyl, byl to jen napad jak na nejakou dobu uniknout z CR [mrknutí jedním okem]

281859

9.1.2013 17:24

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281859

Problém je v tom, že na téměř zglobalizované planetě není kam. Poslední svobodné země jsou pod palbou. Když si vládcové světa umanou, humanitárně je pošlou ke dnu. Haarpem, raketami nebo ekonomickou blokádou. Za všechno může zachovaná kupní síla poslušných oveček, kteřé bláhově věří, že svůj komfort ustojí navěky. Bez jejich poslušně odevzdávaných výplat by zdroje vládců světa brzy vyschly.

281897

2.1.2013 23:21

RE: Vzhůru k NWO

adrem 173.?.?.?

Reakce na 281379

Zato důvěra v egoismus a asociálnost má pevně stanovená pravidla, že? [překvapení]

281411

3.1.2013 18:08

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281379

V osmdesátých letech nebylo narozdíl od dneška antidepresiv třeba.
A ohledně tvoření si laskavě znovu přečtěte můj příspěvek. Píši po práci, čili ve svém volném čase. Raději si dojděte svému psychiatrovi pro recept na pilulky těžšího kalibru.

281518

2.1.2013 13:29

RE: Vzhůru k NWO

JB 89.?.?.?

Reakce na 281355

No,
až tak nesouhlasím. Prožil jsem šedesátky, sedmdesátky i osmdesátky a vždy to stálo za figu. Číst nebylo pořádně co jsem chtěl, cestovat se nedalo, spotřební výrobky pokulhávaly za současností, jezdit se nedalo čím jsem chtěl, organizovat se nemohl člověk svobodně aniž by se kvůli každému prdu musel ptát bolševika nebo jejich poturčenců, ke každé hovadině se vyjadřoval příslušný výbor (závodní, uliční et cetera), povinná organizovanost u rohatejch. Kvůli každý pitomosti ohledně koníčku (modelařina) jsme se museli potýkat s ideologickými zabedněnci na Svazarmu (plukovníci odložení pro blbost, nehodili se ani tehdejší armádě), prostě hovadnosti kam jsem se podíval a vrtnul.
Dneska je alespoň každýmu jedno co dělám, čím se bavím, jaké mám zájmy a proč to dělám.
Hnusný hospody a v nich neurvalý personál, zelináři a řezníci byla nafoukaná smetánka, člověk nekupoval ale "sháněl". K prdu. Navíc toho v krámech až tak moc nebylo, míním tím tedy spíše věci technické. Hlady člověk nezahynul, základní sortiment byl. Nicméně, nebylo tomu tak v celém "socialistickém" táboře, např v SSSR, kde jsem pět let makal, tam se daly shlédnout totálně vybílený krámy, třeba s potravinama.
A ještě na okraj - porovnejte stav tehdejších měst a vesnic s dnešním[smích] Tehdy člověk po Praze ani nemusel nosit deštník co bylo dřevěných loubí proti padajícím omítkám, vesnice byly jeden šedivej a rezatej bordel (čest vyjimkám, hlavně na Slovácku a pod), dnešní sídla v Česku vypadají o několik řádů lépe, i když třeba na Austrijáky ještě nemáme...
Takže sumasumár, jsem rád že tamta doba skončila na smetišti dějin, nestýská se mi po ní, a je mi jen líto že jsem svá nejlepší léta v tom marastu zmarnil. Tož tak, končím.

281380

2.1.2013 19:50

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281380

Vzkaz pro JB 89, konecne dobry prispevek [smích]
Posledni dobou tady pise mnoho byvalych komunistu a nebo STB-ku, proto uz sem zridka chodim cist [pláč]

281400

2.1.2013 20:51

RE: Vzhůru k NWO

JB 82.?.?.?

Reakce na 281400

Diky!

281403

2.1.2013 21:41

RE: Vzhůru k NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 281400

Hochu, myslím, že v tom máš zmatek. Bývalí komunisté a STBáci jsou ve vládě, v parlamentu, "podnikají" a jejich děti píší v novinách. A ty v tý emigraci můžeš být rád, že se o vás postarali, jinak by sis tolik neliboval. Dneska by sis emigrovat netroufl, kdyby tě tam nečekalo zajištěné živobytí právě kvůli těm komunistům, na který tak nadáváš.

281410

3.1.2013 2:37

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281410

Jak zmatek [zmaten] V Ceske Republice se to jen "hemzi" bejvalejma komunistama a jejich detma a ty pak rozdmychavaji debaty na Novinkach a pisi nesmysly i sem na Zvedavce [pláč] [oči v sloup]

281424

2.1.2013 21:01

RE: Vzhůru k NWO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 281380

http://www.youtube.com/watch?v=E34IizNSmJ4

Předem upozorňuji, že to není nic pro vysokoškolsky vzdělané voliče pravice.

281404

3.1.2013 19:35

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281380

Nemůžu si pomoct, to co popisujete je stav, který jste si vysnil, nikdy nebyl a ani nebude. To hezké je pořízené na dluh, víte? A ten jak známo potřebuje ještě větší dluh, aby se dal splácet. Takže se zamyslete, co budete psát za dalších pět, deset let o totálně zbídačené ekonomice ve zmršené demokradcii.
Marně přemýšlím, jakým kouzelným mávnutím proutku se šmelináři, zelináři, řezníci mohli přes noc přeměnit ve slušné podnikatele.
Jistě, režim stál za howno, ale neustále se díky občanské otevřené společnosti zlepšoval, to nelze popřít. Listopad 89 zapříčinil návrat do středověku, brzy to poznáte sám.

281527

3.1.2013 21:33

RE: Vzhůru k NWO

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281527

Koukam ze se nemuzete dockat az vam tam zase zacnou vladnout komunisti [oči v sloup]
Az si je zvolite, tak se pak nedivte, ze bude totalita [vyplazený jazyk]

281535

4.1.2013 1:18

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281535

Je nějaké vysvětlení na to, že na 95%(!) předplyšákových členů KSČ - tedy té vedoucí síly společnosti jenž se musela řídit ideologií dělnické třídy a nemohla tak hromadit enormní osobní vlastnictví o výrobních prostředcích vůbec nemluvě - s příchodem plyšáku tu ideologii odhodilo do stoupy spolu s těmi stranickými průkazy, aby se stali sami svými bývalými protivníky, kteří zde uvedli v život to, co ty ostatní jimž měli být tehdy předvojem, existenčně zotročuje, ne-li likviduje? [zmaten]

A pro "Rejpala" otázka. Co je nepřijatelného na tom, chtít pro všechny členy společenství důstojné podmínky k bytí, jak požadovala ta idea vyrostlá z křesťanství a zvaná socializmus? [zmaten] Přece ne ta idea, ale její protagonisté ji dělali takovou jakou byla. No a byla-li realizována stoupenci kapitálu, zahalených jako ti vlci v rouše beránčím do hávu socializmu, nutně musela mít i základní rys kapitalizmu - totalitu. Ty údajné svobody ve společenství kapitálu, ty jsou přece pouhou damagogickou iluzí, zakrývající totální zotročování kapitálem ve všech jeho podobách.

281552

4.1.2013 19:14

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281535

Vy jste dobře vymytá palice, píšu o dluzích a ještě větších dluzích a vy hned vytahujete, že se těším na komunisty. Copak Lenina, Trockého a jejich spolusoudruhy na západě financovali ruští mužici a ruský proletariát? Kristepane, to mi chcete tvrdit, že z úvěrů prostí lidé bohatnou?
Totalita už je nyní a brzy si po předsametové budete stýskat.
Třeba se vám uleví, až dostanete demokraticky gumovým projektilem do oka.

281606

4.1.2013 7:18

RE: Vzhůru k NWO

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281527

Souhlas [smích] První podnikatelé tenkrát nosili fialová saka a rekrutovali se z řad komunistických prominentů. Polovina jich skončila v Orlíku a přeživší zbytek v řadách kmotrů. Ostatní museli čekat na vrácení majetku v restituci, což nebylo hned. Ti s nulovou startovní čarou si vzali na svůj podnikatelský záměr bankovní půjčku a dodnes makají jak barevní a donekonečna toho molocha platí, často i s exekutorskou marží.

281567

4.1.2013 13:54

RE: Vzhůru k NWO

JB 89.?.?.?

Reakce na 281527

Nevím, co budu psát za pět let, to bych byl jasnovidec, jakože jím nejsu.
Jinak znám spousty známých a přátel kteří si postavili (opravili) své domy atd jen za svoje peníze, nikoliv na dluh. Koneckonců jsem jedním z nich. Nová střecha, zateplení, kompletní rekonstrukce sítí, nová okna, a to bez jediné vypůjčené koruny, vše z našetřeného a vydělaného. Předestírám, že jsem žádné finance nezdědil, v lotynce nevyhrál, žádný majetek neprodal, po rodičích (dodnes na ně vzpomínám) jsem zdědil jen ten domek se zahrádkou na kraji města.
A režim se nezlepšoval, alespoň jsem to nepozoroval. Blbej až do konce, a to jsem v něm prožil dvě třetiny života.

281594

4.1.2013 19:32

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281594

Človíčku, téměř tři čtvrtiny celkového zadlužení obyvatel tvoří dluhy spojené s bydlením. Neznám nikoho ve svém okolí, který by si z normálního platu v dnešní době pořídil nemovitost, aniž by se zadlužil. Pokud jste si našetřil, tak jedině za komunistů, to měli lidi prachů, že stavěli vily jak továrníci za První republiky. Režim byl blbej, jásně, dnes je to super, když jsou v Lídlu čínský ponožky ve výprodeji!

281607

4.1.2013 19:55

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 281607

My se známe, že používáte důvěrné oslovení?
Mno,
několik mých přátel si koupilo své byty, když je městská část prodávala. Ceny byly značně přijatelné, tak do toho šli. A s čistým úrokovým štítem.
Našetřil jsem si za těch proklínanejch devadesátejch[smích] Dobře placené vysoce kvalifikované zaměstnání rozvíjejícího se technického směru.
Stačí?

281609

4.1.2013 21:34

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 281609

jiste, porizovaci ceny komunisticke, zisky kapitalisticke, za sto litru koupit byt postavený za komunistu, za jeden a pul ci dva melouny prodat, kdo by to nebral?
To same s energiemi, urcite nadavate na komouse, že vystaveli atomove, vodni a tepelne elektrarny, aby zahranicni montovny jely naplno a pak CEZ vyplacel Klausovu synackovi vsimne.

281620

5.1.2013 9:47

RE: Vzhůru k NWO

JB 82.?.?.?

Reakce na 281620

Zdaleka ne vsechny atomove, vodni a tepelne elektrarny nepostavili komunisti, toz taka je pravda.
A ty co postavili uz jsou davno zmodernizovane za kapitalisticky prachy[smích]
No nic, mejte si svuj pohled na tuto zemi, ja si ponecham svuj neb Vase tvrzeni neshledavam relevantnimi.
Toz tak.

281656

5.1.2013 13:55

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281656

Co takhle konkrétní fakta vy modrobolševický propagandisto? Hoďte do placu, kolik elektráren bylo za posledních dvacet let postaveno na zelené louce a jaký měly instalovaný výkon! A pochlubte se cenou, za kteroum cizinci dostaví Temelín a kolik z toho se dá bokem, vy žvanivý "antikomunisto". Modernizace, pche, vyměnit pár turbín a odsířit, zdražit desetkrát el. energii a ovčana to pak nechat zaplatit, to se máte čím pochlubit!!! Za takové lhaní, které tu roky zoufale předvádíte byste měl obdržet cenu Václava Hawla.

281669

6.1.2013 10:12

RE: Vzhůru k NWO

JB 82.?.?.?

Reakce na 281669

Kdybyste se oprostil od nadávek, tak bych Vám i nějaká data dal... ale takhle si je musíte vyhledat sám. Nebudu poslouchat a plnit přání někomu, komu z úst vychází pouze bahýnko.
Jinak by bylo dobré si uvědomit, že speciálně energetické stavby a energetika vůbec je běh na dlouhou trať, a zhusta jeden režim navazuje na to, co se dělalo za režimu předchozího.
Tak se vltavská kaskáda projektovala a částečně i stavěla za první republiky a protektorátu, a dokončovala za bolšána, tak zase se jaderky projektovaly za bolšána, a realizace pak byla půl na půl.
Tož tak, a tímto diskuzi s hulváty končím. Nashle...

281704

6.1.2013 14:21

RE: Vzhůru k NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 281704

Žvanile, žádná fakta nemáte, za dvacet čtyři let od sametového švindlu se Česko(slovensko) dostalo levným výprodejem hospodářství do vazalské závislosti na cizině, vyždyť je zcela závislé na dotacích z EU, nákupu dluhopisů a na dovozu levného šuntu převážně z komunistické Číny. Té Číny, jejíž komunistický režim by lidi jako vy postavil ke zdi a nechal odprásknout jako smradlavého psa. Doufám, že si ze statistik zjistíte, co se všechno za posledních dvacet čtyři let vlády bolševika postavilo a vybudovalo (hlavně, že vám z toho káply nějaké peníze, že?) Naštěstí dnes už není co "privatizovat" z toho, co se za bolševika vybudovalo, takže se na ně musí povinně nadávat. A z toho, co se postavilo za vlády "demokracie" už moc neutržíte, poněvadž toho moc není a je to díky dotacím a úrokům neskutečně předražené.
Z dluhů se rozkradené Česko nikdy nevyhrabe, to vám garantuji, protože se z nich nevyhrabalo ani za vlády kLausovy a Zemanovy kliky, i když zadlužení bylo mnohem menší než dnes.
Chci vidět kouzlo, jak se za stavu zvyšujícího se zadlužování vybuduje něco, co se nevybudovalo tehdy.
Zajímavé je, že i když jsem takřka před desíti lety v diskusích psával totéž co dnes, vždycky se našel nějaký pitomec, který mě nazýval bolševickým hulvátem. Takové lidi s chutí posílám do kLausova konečníku!

281708

4.1.2013 21:45

RE: Vzhůru k NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 281609

No, myslím, že nejdůležitější je, že už bude jen čím dál lépe. Městských bytů (těch co zbyly po komunistech) se bude prodávat čím dál víc a za čím dál lepší peníze. Úroky z dluhu státu se brzy vyšplhají na 100 mld (čímž skoro dostihnou deficit rozpočtu), takže bude potřeba ještě více škrtů, které ještě více nastartují ekonomiku, takže nebude problém zadlužení dále zvyšovat, následnými škrty ekonomiku znovu nakopnout atd.

A za ty dluhy si opravíme ještě více fasád a pak, až už nebude co žrát, budeme se na ně moci koukat a radostně tleskat, jak jsme to pěkně vymysleli a jak se máme daleko, ale opravdu daleko lépe, než za těch bolševiků, kteří nám budou vládnou dál, jak můžeme jet na západ, když si na to náhodou ušetříme a jak kvalitní žrádlo si můžeme v těch plných regálech koupit.

Zkrátka, já myslím, že už nás čekají jen samá pozitiva a naše děti na tom budou dokonce ještě lépe než my! [chechtot]

281621

2.1.2013 9:58

Trochu manipulativní a nepravdivý

Heriot 77.?.?.?

Nechci autorovi křivdit, možná to tak nemyslel, v článku je mnoho dobrých myšlenek, ale ve finále to vyznívá jako trocha manipulace....
Přiznáme nesporný fakt, který už skutečně popřít nelze, abychom v dalším čtenáře, posluchače atd. navedli tam kam potřebujeme.
Tvrzení, že např. přeplácená, parazitická umělecká fronta je nespokojena s režimem není vůbec pravda, naopak je jedním z pilířů, který ho drží u moci. Stejně tak učitelé, kteří na školách vytvářejí přepjatou až fanatickou antikomunistickou atmosféru těžko označit za nepřátele režimu. Tedy zde autor říká naslouchejte jim, myslí to dobře, jsou to přece také nepřátelé režimu...
Ale je tomu ve skutečnosti naopak, právě jim nenaslouchejme, jsou to servilní sluhové režimu.
Že současný režim oproti předchozím mají opačné směřování je asi jasné každému, kdo trochu přemýšlí a srovnává. Kdy se ty křivky protnou, na to má každý asi svůj názor, já si myslím,, že se protly už dávno, minimálně před 6 lety v době náletu pravice do mocenských pozic.

281360

2.1.2013 13:56

RE: Trochu manipulativní a nepravdivý

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 281360

Pod názor pana Heriot se podepisuji a přidávám,že tenhle režim je daleko víc protilidový,než ten minulý a že je,jak nám i čerstvou amnestií opět dokázal pan pr.Klaus,vytvořen darebáky pro darebáky,aproto mi tenhle stát,tahle justice,tahle slavná demokracie může políbit prdel(zatím).Protože se před jistou dobou,kdy se u mne protly ty křivky,už stal de fakto mým nepřítelem a proto se k němu budu taky podle toho chovat.

281381

2.1.2013 15:16

RE: Trochu manipulativní a nepravdivý

par 84.?.?.?

Reakce na 281360

Ono to protínání je velmi subjektivní. Záleží na pozici a potřebách konkrétního člověka před lety a ted. Nic objektivního neexistuje a z pohledu konkrétního člověka se těžko soudí. Mě se to ještě neprotlo, ale směřuje to tam.-)

Jen bych ještě dodal jednu věc. To zlepšení situace po revoluci bylo do značné míry vytvořeno rozprodáváním státního majetku po revoluci a následně masivním zadlužením státu, firem a osob.

Ted už toho volného majetku moc není a tím souvisí i značné zhoršení mezilidských vztahů. Komunistická snaha o rozvoj byla doprovázena udržitelností v mnoha ohledech. Ta byla zničena s velkým přispěním p. Klause při zavádění kapitalizmu. Ted už to půjde jen z kopce, ani oživení ekonomiky nemůže tento problém vyřešit, snad jen velmi drastická změna, při které budeme s nostalgií vzpomínat na komunisty.

281386

2.1.2013 11:59

Ale jistě že bude.

Bubeník 94.?.?.?

Ekonom Nepil předpověděl dost již v roce 2001!!!!! Zde:

http://www.britskelisty.cz/0108/20010815g.html

Zatím to vlády obcházely nejprve falešným zpěvem, dluhy a nyní škrty a deficity. Teprve letos bude všem jasné, co se skrývalo za privatizací národních aktiv-čili zlodějně a ĺa Klaus. Úspory a vyšší daně ovšem letos neskončí.To je betelně teprve začátek.

281369

2.1.2013 13:07

"Za bolševika"

Mareš 212.?.?.?

> „Za bolševika“ se lidé naučili, že jim stát nedokáže
> poskytnout nic jiného než ránu obuškem...

"Za bolševika" stát poskytoval direktivní rámec, díky kterému se řadový občan nemusel starat o své každodenní přežití a měl spoustu času na vytváření "nestandardních vztahových sítí" k zajištění nadstandardu. Ono se člověku hned lépe žije, když se probouzí a chodí spát s jistotou, že 1) výplata bude (a dvakrát měsíčně, prosím pěkně - záloha a dobírka) a 2) že za ni bude k mání slušné jídlo za 3) plus mínus stále stejnou cenu, a 4) že v krámě na rohu, kam chodí už dvacet let pro rohlíky a mlíko, nenalezne od pondělka třeba sex shop, a že 5) nic z toho se nezmění ani za pár let, až si bude užívat "zbytek mládí" v zasloužené a garantované penzi.

Tohle všechno naší společnosti ohromně chybí. Nám už stát garantuje opravdu jen tu ránu obuškem, když si na něj moc otevřeme hubu. [velký smích]

> Znovu a znovu jsme svědky neschopnosti, korupce a toho,
> že výsledkem státních programů jsou jen ještě horší problémy.

Protože cílem státních programů není vyřešit problémy. Cílem státních programů je vygenerovat "problém", navrhnout jeho řešení (ideálně v dlouhodobém horizontu, aby se mezitím zapomnělo, co se vlastně mělo vyřešit), vyinkasovat na toto řešení peníze a tyto peníze rozkrást, aniž se cokoliv vyřešilo. Typickým příkladem je romabyznys: neskutečné peníze jsou každý rok vynakládány na to, aby Cikáni měli školu, práci a slušný život, přesto se to na vzdělanosti, zaměstnanosti, životní úrovni a míře kriminality Cikánů žádným způsobem neprojevuje, protože peníze jsou dílem rozkradeny, dílem vyhozeny na nefunkční projekty (a pak rozkradeny). Papírově sice stoupl počet Cikánů s vysokoškolským vzděláním, jedná se ale převážně o absolventy "cikánského VUMLu" neboli katedry romistiky, pro které žádný normální zaměstnavatel nemá smysluplné využití, takže dotyční se uplatní jedině v romabyznysu.

> Není nic špatného na tom, že si vydělají. Výstavné domy
> s bazény v luxusních čtvrtích k celebritám patří.

To je prosím pěkně omyl. Po uplynulá dvě tisíciletí byl "umělec" (zvaný lidově též šmíra) na nejnižších příčkách společenského žebříčku. Že by si diktoval honoráře, neřku-li stavěl výstavné domy s bazény v luxusních čtvrtích, k tomu došlo až někdy v polovině dvacátých let 20. století v Hollywoodu, když se tamnější šmíra zabejčila a začala vyžadovat větší podíl na zisku z filmů. Do té doby historie podobné nesmysly neznala a umělci žili buď 1) z dotací mecenášů, 2) z žebroty, nebo 3) z příjmů řádného zaměstnání. Není nejmenší důvod, proč bychom se k tomuto modelu nemohli vrátit. Umění jenom prospěje, když se do něj lidé budou pouštět z nadšení, nikoliv pro vyhlídku doživotních bezpracných příjmů z tan...Automaticky kráceno

281378

2.1.2013 19:31

ucitele jsou dobre placeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

zejmena proto, ze o holokaustu toho deti nauci tolik, ze si to zapamatuji na cely zivot.
O tom, ze bude hur, vi snad kazdy, kdo se neda opit rohlikem a k premysleni potrebuje hlavu a ne verejne vymyvaci prostredky.

281398

4.1.2013 7:06

RE: ucitele jsou dobre placeni

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 281398

Ohledně dějepisu učitelé už sto let učí to,co musí, bez ohledu na to, co vědí. Nikdy nezapomenu na výrok našeho velmi statečného profesora češtiny z roku 1974. "Největší katastrofou pro národ je stav, kdy se lůza dostane k moci." Měl na mysli husity, kteří zničili doklady o české historii vypálením klášterních archivů. O době předtím teď není co učit. Vždy několik gymnazistů pochpoilo, že šíp jeho myšlenky proťal i dobu tehdy současnou a dosud s tím žijí. Kromě toho odsuzoval i zbohatlíky deroucí se k moci bez potřičného vzdělání a morálních kvalit. V tomto ohledu byl progresivně nadčasový.

281566

2.1.2013 19:59

Je to tak.

hc 90.?.?.?

Tzv. socialismus se vyvíjel (i když s výkyvy) od horšího k lepšímu, kapitalismus se vždycky vyvíjí od lepšího k horšímu. Nejdřív boom a potom bum.

281401

2.1.2013 20:16

Jak obnovit Západ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Západní společnost už zabloudila. Hlavním důvodem je to, že bývalé politické vedení jednotlivých národů Evropy a Ameriky, ať bylo jakkoliv nedokonalé, bylo kooptováno a převzato zkorumpovanou mocenskou elitou, která zneužívá své kontroly nad demokracií pod gangsterskou nadvládou a masivních finančních příspěvků, jimiž si kupuje vliv u „reprezentativních“ vládních orgánů většiny Západních národů.

Ta kontrola znamená, že politické vedení a centrální bankéři nepředstavují občany či v širším měřítku nejlepší zájmy národů. Politici místo toho pracují na podpoře zájmů finančního a globálního vládnutí maličké utajené mocenské elity. Tohle převzetí přivedlo k bankrotu většinu národních států a teď ohrožuje všechny existující nadekretované papírové peníze spolu s veřejným i soukromým bohatstvím i s penzijními úsporami.

Jak si mohou ti zbývající produktivní, svobodu milující lidé Západu zase vzít zpět kontrolu nad svými jednotlivými národními a osobními životy od té elity, co nás nepovažuje za nic víc než ovce, co se mají stříhat, a nevolníky, jimž je třeba vládnout a odírat je?

Práce prostřednictvím existujícího kontrolovaného politického procesu, aby byla zvolena i trocha zastánců svobody, je „akcí vyvolávající dobrý pocit“, ve skutečnosti však dominance mocenské elity zaručuje, že tohle není reálným řešením; nic se nezmění, dokud oni kontrolují parazitickou demokracii pod gangsterskou nadvládou. Ta falešná politická svátost demokracie a všeobecného hlasovacího práva je teď ve skutečnosti už spíš působcem našeho znevolnění než příležitostí k účasti na autentické sebevládě.
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1468-jak-obnovi...

281402

2.1.2013 21:10

Clanek napsany zajimave, ale....

Karol 88.?.?.?

Nechci autorovi brat iluze, napsano to je pekne, ALE. Staci kliknout na odkaz www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/proc-metternich-...

a precist si "analyzu". Me osobne nejvic dojala cast:

Pokud jsme vůbec kdy měli široké vrstvy s mizernou pracovní morálkou, přemrštěnými mzdovými požadavky, neustále připravené stěžovat si na zaměstnavatele nebo ho okrást, poslední roky to změnily. Lidé z dolní části společenského žebříčku si váží pracovních příležitostí, jsou připraveni bojovat o jejich udržení a pracovat v podstatě za minimální plat. Lidé, kteří jsou bez práce, protože je to výhodné, téměř vymizeli. A nezdá se, že by to mělo vliv na situaci evropského hospodářství.

Nevim, sam ziju v jedna takove casti. A bohuzel realita okolo me mi ukazuje vse jenom ne tuto myslenku. U nas kazdy vidi kdyz mas znameho "na pravem miste" mas pozici a plat. Takze proc se snazit "ucinim abych vytvoril neco prevratneho" kdyz je vyhodnejsi byt lempl, ale mit zname? Kdyz nba dobrou pozici je potreba "titul" a hlavne zname? PArdon titul se da koupit, takze zbyva jenom zname...


Doporucuju autorovi odjet na dana chuda mista kde lidi fakt berou 15 hrubeho a maji VS a zit dam minimalne 5-8let a zarucene ho tyto bludy co pise prejdou.

281407

3.1.2013 1:01

http://www.zakomunistu.cz/

aaa66 85.?.?.?

http://www.zakomunistu.cz/

281416

3.1.2013 2:58

RE: http://www.zakomunistu.cz/

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 281416

Clovece, probudte se, uz je 24 let od "padu" komunistu a vy tady vytahujete nejaky srovnavani cen [zmaten]

Tady si prectete, co o tom pisou jinde:

http://zpravy.idnes.cz/jask-se-zilo-za-komunistu-0y4-/domaci.aspx?c=A121023_174454_domaci_zep

281425

3.1.2013 3:32

RE: http://www.zakomunistu.cz/

Saša 24.?.?.?

Reakce na 281425

>Clovece, probudte se,

Rejpale neblbněte. Zapomínáte na čas, v řadě nejchudších zemí se dneska žije „lépe“ než před 30ti nebo padesáti léty. Na „západě“ si žili někteří a v některých zemích o něco lépe, ale ten rozdíl a poměr je stejný dnes jako tehdy a mnohdy horší. Osobní bankrot byl v tehdejším ČSSR pojmem neznámým. Nyní jich přibývá geometrickou řadou. Zatímco v zemích s největší zločinností ji ubývá v Čechách přibývá. Je nemožné udělat dobré srovnání, ale ono pro drtivou většinu nebylo tak zle jak se dnes hlásá.

281429

3.1.2013 5:26

RE: http://www.zakomunistu.cz/

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 281429

V necem mate pravdu, ale ne ve vsem. Ja se pamatuju, ze sem se za komancu mel voproti vostatnimu vobyvatelstvu jak prase v zite. Ale za jakou cenu? Rikalo se, ze remeslo ma zlaty dno a posrany viko a vono to fakt v ceskym krateru tak bylo. 8 hodin ve fabrice a pak 6 - 8 hodin melouchy na tkzv. DOSKU vetsinu sobot a nedeli a nekdy i vo svatcich. To byla cena kterou jsem v ceskym krateru platil za muj nadstandard. Tak ze vono to nebylo uplne tak jak rikate - v Praglu a ve vetsich mestech napriklad v Hradci , v Liberci za sociku byli k videni tkzv. vekslaci kteri si zili nad pomery a na druhou stranu za komunismu existovali taky bufetaci kteri cekali az vodstrcite talir aby mohli dojet nedozerky.

281437

5.1.2013 23:11

Tento název článku by byl revelantní v roce 1990 !

Jokles 78.?.?.?

Pane Hample, už dávno je daleko hůř, než za Husáka !

281687

7.1.2013 9:06

RE: Tento název článku by byl revelantní v roce 1990 !

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 281687

Ja znal nekolik komunistama vodsouzenejch a jeste za Husaka pronasledovanejch lidi kteri jeden cas v Jachymove dolovali uran pro CCCP. Se pamatuju ze jeden z tech bejvalejch muklu me rikal, ,, Vedet co bude po valce tak jsem misto na Huricane a Spitfire lital na Meserschmitu 109 nebo na Focke Wolf 190 ...... Dnes uz vim presne co temy slovy myslel a vim ze by to prohlasil i pred Lizou nebo Leonidem met tu moznost. A jeste me rikal, ze nikdy nebylo tak zle aby nemohlo bejt jeste hur. A kdyz nad tim s vodstupem casu tak premejslim tak dochazim k nazoru ze se nemejlil ......

281755

7.1.2013 9:20

Odkazy k tématu

Karel M 212.?.?.?

Odkazy k tématu:

porovnání cen: http://www.zakomunistu.cz/

výhody, nevýhody: http://www.mises.cz/clanky/recenze-myty-o-socialistickych-casech-556.aspx

281756

7.1.2013 10:20

RE: Odkazy k tématu

Parom 188.?.?.?

Reakce na 281756

Porovnávanie cien je veľmi zavádzajúce: qalita dnešných chemických potravín je síce nižšia v porovnaní s rokom 1989 ale qalita je výrazne horšia, však sa to odráža aj na zdraví občanov, qalita dobrých potravín je vyššia ako bola do roku 1990. Cena energií a služieb je však na dnešné príjmy priemerného občana vysoká.
Analýza života Inštitútom je tak tendenčná, že nemá zmysel ju ani analyzovať. Vezmime si vzdelanie. Bolo regulované smernými číslami, ale boli príjmacie skúšky a odhadujem, že na 50 % sa zohladňovali pri humanitných smeroch a na 90 % pri prírodovedných a technických smeroch. Vzdelanie bolo zdarma, ak chcete (nesúhlasíte s týmto tvrdením) bolo relatívne lacné, napr ubytovanie študentov, cena jedla v študentských jedálňach, kvalita neustále kontrolovaná hygienou nielen mikrobiologicky ale aj nutrične, atď.

281759

21.1.2013 11:45

TELEVIZE ČT 1

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

PROMIŇ TE ALE V TV NENÍ NIKDO KDO BY PŘESNĚ POSTAVIL OTÁZKU A TRVAL NA KONKRÉTNÍ ODPOVĚDI. CO PAN GEN. DVOŘÁK- VAZBA NA VLÁDNÍ POLITIKY CENZŮRA.
NESMÍ SE DĚLAT DVĚ VĚCI ZAJEDNOU
ŽRÁT A JEŠTĚ U TOHO MLASKAT. HAMBA JE MI NA ZVRACENÍ JIRKA

282963

Příspěvků: 81

02.01. 04:38 M.P.  Napůl
02.01. 08:14 Jana Hanzlíková  Vzhůru k NWO
02.01. 10:12  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 12:19 steve  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 12:38 waltari  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 06:47 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 11:38 Erwin  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 12:42 steve  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 11:38 Erwin  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 17:11 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 23:01 jen tak  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 06:47 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 15:35 jen tak  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 13:21 osa x  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 17:08 hestroy  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 19:49 osa x  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:07  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:08  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:38 JB  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 00:56  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 18:23 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 07:47 JB  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 08:56 Saša  RE: Vzhůru k NWO
05.01. 17:18 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:31 hestroy  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 23:38 Vojta49  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 01:03  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 01:21 RomanTička  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 03:03 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 03:19  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 12:23  RE: Vzhůru k NWO
06.01. 17:26 KiP  RE: Vzhůru k NWO
23.01. 20:59 David Klein  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 05:16  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 20:44 hestroy  RE: Vzhůru k NWO
05.01. 21:17 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
07.01. 13:12 baba_Blažková  RE: Vzhůru k NWO
07.01. 21:08 hc  RE: Vzhůru k NWO
09.01. 08:02 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
09.01. 17:24 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 23:21 adrem  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 18:08 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 13:29 JB  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 19:50 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 20:51 JB  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:41 hestroy  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 02:37 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 21:01 baba_Blažková  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 19:35  RE: Vzhůru k NWO
03.01. 21:33 Rejpal  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 01:18  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 19:14  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 07:18 Jana Hanzlíková  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 13:54 JB  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 19:32  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 19:55  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 21:34  RE: Vzhůru k NWO
05.01. 09:47 JB  RE: Vzhůru k NWO
05.01. 13:55  RE: Vzhůru k NWO
06.01. 10:12 JB  RE: Vzhůru k NWO
06.01. 14:21  RE: Vzhůru k NWO
04.01. 21:45 hestroy  RE: Vzhůru k NWO
02.01. 09:58 Heriot  Trochu manipulativní a nepravdivý
02.01. 13:56 Emil Robot  RE: Trochu manipulativní a nepravdivý
02.01. 15:16 par  RE: Trochu manipulativní a nepravdivý
02.01. 11:59 Bubeník  Ale jistě že bude.
02.01. 13:07 Mareš  "Za bolševika"
02.01. 19:31  ucitele jsou dobre placeni
04.01. 07:06 Jana Hanzlíková  RE: ucitele jsou dobre placeni
02.01. 19:59 hc  Je to tak.
02.01. 20:16  Jak obnovit Západ
02.01. 21:10 Karol  Clanek napsany zajimave, ale....
03.01. 01:01 aaa66  http://www.zakomunistu.cz/
03.01. 02:58 Rejpal  RE: http://www.zakomunistu.cz/
03.01. 03:32 Saša  RE: http://www.zakomunistu.cz/
03.01. 05:26 Satanist  RE: http://www.zakomunistu.cz/
05.01. 23:11 Jokles  Tento název článku by byl revelantní v roce 1990 !
07.01. 09:06 Satanist  RE: Tento název článku by byl revelantní v roce 1990 !
07.01. 09:20 Karel M  Odkazy k tématu
07.01. 10:20 Parom  RE: Odkazy k tématu
21.01. 11:45  TELEVIZE ČT 1

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 489