Diskuze k článku

Derivátová tsunami a dolarová bublina

Příspěvků 38

23.12.2012 9:26

Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

MoUdrostrak 90.?.?.?

No a co? Pokud by to šlo, bublina by byla nafukována do nekonečna. A dokud by to nafukování zvládly algoritmy, nic propastného by se nedělo. A celý svět by skákal jak by ti, které nesmíme autocensurně jmenovat a jejich Sbabes/GOJ/im, v Bilderbergu, Trilaterálu a dalších NGOs ,pískali...

US$ je ale svázán na E_N_E_R_G_I_E. A proto každá "transakční operace" uvnitř "bubliny", vyvolává dotaz k držitelům uhlovodíkových zásob, zda jsou ochotni potvrdit pokrytí takové operace. První se postavil na zadní zlý arabský básník a někdejší americký spojenec nejvěrnější Saddam Hussein, když začal obchodovat ropu za potraviny namísto US$ za zlé socialistické €. Druzí byli zlí Íránci, když otevřeli energetickou burzu opět opřenou o €. Třetími, čtvrtými, pátými a dalšími v řadě jsou opět partneři zlých Íránců = Rusové, Indové, Korejci, Turci i další, když realizují se zlými Íránci ropu přes zlato, rubl, rupii či bilaterální bartery. Proto musel i zlý Kaddafí zatřepat bačkorami, aby západní uhlovodíkový mejdan a derivátová bublina na čas získala transfuzi z energie původně patřící a směřující k libyjskému lidu.

Všichni si zajisté pamatujeme, co nastalo v UAE, který má pevně fixovaný AED na US$ během vlny krize 2007-2010.

Vložený obrázek

UAE jsou jedinou tmavou plochou vedle ropných blízkovýchodních zemí. Hlavním důvodem je fakt, že zejm. Dubai šel "emerickou stezkou" spekulativních bublin. Proto muselo dojít k transfuzi likvidity a garancí do Dubaie od konzervativního vládce Abu Dhabi, který ji na rozdíl od spekulativního Dubaie/US má krytu obřími zásobami uhlovodíků na territoriu Abu Dhabi. Proto nakonec musel konzervativní vládce Abu Dhabi zachránit novodobou megallomanskou babylónskou Dubai-US věž a za to byla přejmenována z Burj Dubai na Burj Khalifa http://www.dailymail.co.uk/travel/article-1240729/Burj-Dubai-tallest-building-world-renamed-Burj-Khalifa.html

Je to nejlepší učebnicový příklad, jak dopadne jakákoliv ekonomika bez uhlovodíkové šťávy. Kdo si koho kdykoliv (i s jeho sebeatraktivnějšími projekty a aktivy) kdy koupí za pár drobných.

Vložený obrázek

Proto musí být € ostrakizováno, proto se svlékající ruské prostitutky stávají západními celebritami, proto je Čína vytlačována z Barmy a Afriky. Není to kvůli "T_R_H_U", ale kvůli posledním zásobám uhlovodíků a jedině uhlovodíky, dokud jsou přes US$ zúčtovávány, kryjí a drží nad vodou emerickou/světovou fiskální, derivátovou a dluhovou bublinu. Jak je s bublinou trasakčně nakládáno, je vcelku jedno - důležité je, zda a nakolik jsou ji ochotni krýt držitelé uhlovodíkových aktiv[smích]

280995

23.12.2012 11:49

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 280995

Myslím, že nejde příliš o "poslední" uhlovodík. Spíše jde o to udržet uhlovodík jako hlavní zdroj. Boj proti alternativním energetickým strojům s vysokou účinností (bojím se to tady nazvat free energy) je v současnosti doslova bojem na život a na smrt, patenty jsou dávány pod klatbu, vlastníci těch patentů vražděni. Taky proto byl západ sveden environmentalismem na slepou stezku solární a větrné energie a jádro bylo kompromitováno, aby se podtrhla nepostradatelnost uhlovodíků. Ale jinak, co se důsledků týče, souhlasím s příspěvkem na 100%. Problémem není 1. termodynamický zákon, ale formulace 2. termodynamického zákona, která nás má udržovat v otroctví. Jde zejména o slůvko NELZE, mělo by tam být ZATÍM NEUMÍME

280998

23.12.2012 20:36

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Adam. 89.?.?.?

Reakce na 280998

haloo solátní panel

Mě udivuje,že odhazujete hned solární panel a větrnou turbínu,když třeba v podstatě kdekoliv u moře včetně Evropy lze skutečně vyrábět vlastní energii ze slunce skrz solární panel na střeše a větrnou turbínu.Pak to jde do baterií a máte většinu dne elektřinu zdarma.
Pravda že v mrazivé střední Evropě to nejde.
Myslíte,že je to podvod?Já totiž zrovna začínám realizovat tyto na střechu u nemovitosti u moře..tak mě zajímá zda myslíte,že to neutáhne 3+1 dům?
[zmaten]

281011

25.12.2012 1:12

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281011

V prvé řadě jsou jak sluneční, tak větrná energie proměnné v průběhu 24 hodin od 0 do vyprojektovaného maxima. Odběr může kolísat ve stejném rozsahu, ale v jiných časech, což vyžaduje přiměřenou akumulaci a stabilizaci energie dodávané ze zdrojů. Navíc je nezbytná rezerva a záloha pro mimořádné meteorologické situace, byť by byly "1 000 leté", protože vodovodní ani odpadní rozvody nesmí zamrznout. A v tom je to čertovo kopýtko.

Elektrickou energii neumíme akumulovat v potřebném množství přímo. Musíme využít její přeměnu (se ztrátou) na jiný druh (chemickou, kinetickou, tepelnou) a pak ji (opět se ztrátou) měnit zpět. Celý autonomní energetický systém tak vyžaduje pořizovací a udržovací náklady řádově vyšší, nežli je dodávka energie z veřejných sítí. Např. stejné množství elektřiny z alkalických baterií je cca 1 000x nákladnější, nežli z elektrické sítě a ono to u ostatních možných zdrojů vlivem pořizovacích a provozních nákladů nebude o nic levnější... No ale v každém případě je vlastník těchto "vymožeností" IN, byť je poté ekonomicky OUT. [mrknutí jedním okem]

281046

25.12.2012 10:42

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

brasol 88.?.?.?

Reakce na 281046

Kolísání výkonu a spotřeby během dne lze celkem úspěšně řešit bateriemi. Horší je to s kolísáním výkonu během roku. Solární panely mají vždy vyšší výkon v létě. Proto se hodí spíše pro oblasti, kde mají vyšší spotřebu v letních měsících (klimatizace apod.)

Co se týče domu u moře tak tam to může mít smysl. Výhodou je, že budete mít elektřinu i při kolapsu distribuční sítě. Stejně bych tam dal ale i záložní naftový generátor.

Průmyslový výroba elektřiny pomocí solárních panelů je samozřejmě kravina. Ekologické to rozhodně není a je to víceméně jen další rozkrádačka. Co se týče skladování energie tak u nás například fungují přečerpávací elektrárny, které vyrábějí když je třeba a při přebytku elektřiny pumpují vodu zpět do horní nádrže. ČEZ je provozuje čistě komerčně (prodávají drahou energii ve špičce a spotřebovávají více levné energie mimo špičku) takže ta efektivita bude někde úplně jinde než u 1/1000.

281051

25.12.2012 11:55

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 281051

Umět číst je rozhodně užitečné. Ovšem umět přečtenému i porozumět, to je přímo nutnost. Pokud je tedy poukazováno na kolísání dodávaného množství energie v průběhu 24 hodin, platí to přiměřeně i pro delší časové intervaly. No a baterie, ty v potřebné kapacitě přijdou na pěkný peníz, vyžadují prostor i pozornost a mimo železných, užívaných v kolejové dopravě, mají omezenou životnost na pár let.

O té výhodě při kolapsu distribuční sítě zálohované navíc libovolným generátorem, o té lze rovněž s úspěchem pochybovat. Takové stavy mívají příčinu v působení vyšší moci, která obyvatele vyžene nejen z domu, ale mnohdy i z oblasti kterou prochází a tak vyššímu pojistnému na všechny ty agregáty se nebude lze vyhnout.

No a poukaz na přečerpávací elektrárnu, ten je pro dům u moře vskutku unikum. Zejména při srovnávání nákladů s alkalickými baterkami. Nakolik taková domácí přečerpávací hydroelektrárna asi může přijít? [oči v sloup] [velký smích] Nevyšla by u toho moře levněji domácí elektrárna přílivová? Ta jisto jistě nezklame. Leda by ti majitelé parcel na Měsíci zakázali jeho obíhání kolem Země... to ovšem u těch "dvoumoudrých" nahých opic jeden nikdy neví... [vyplazený jazyk]

281052

25.12.2012 16:29

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 281052

Zkuste neco najít i o "bateriích" z tohoto století, už dávno není pravda, co bývalo, možností je dnes mnohem více, je to o prístupu, a o tom, která se osvedčí. Je toho hodne, nechci o tom teď zakládat kapitolu.
Je treba počítat i s tím, že v techto technologiích jsme jako krajina dosti pozadu, nekde na úrovni rozvojovek. Domnelou úroveň zde navozují snad jen poskytovatelé hypoték.

281056

26.12.2012 4:25

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

brasol 88.?.?.?

Reakce na 281052

Máte pravdu, že porozumnět je vhodné, trošku Vám pomůžu.

Kolísání v rámci 24 hodin a kolísání v rámci očních období jsou dva naprosto odlišné problémy. Přečerpávačku jsem uvedl jako příklad průmyslové "baterie". Nepočítám, že podnikání s elektřinou je součástí běžného domku [mrknutí jedním okem]

Problémy s elektrickou sítí budou většinou buď technicko-přírodního charakteru (zpřetrhané dráty při vichřici, porucha na rozvodné stanici) nebo čistě nedostatek elektřiny (což je vzhledem k energetické politice velmi reálné) a v obou případech Vám vlastní zdroje energie pomůžou. Pokud Vás něco vyžene z domu, tak je Vám jedno jestli tam zůstane funkční elektřina.

281064

25.12.2012 12:50

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 281051

Roční bilance je samozrejme problém, je treba sáhnout po jiném levelu, jak rešit akumulaci v rámci roku. Prečerpávací elektrárny mají mizivý merný výkon, tedy pojmou do obrovské masy vody pomerne nízkou energii. (elektrárny na orbite bych nechal zatím radši na pokoji)

281054

29.12.2012 12:12

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Marv-CZ 89.?.?.?

Reakce na 281011

U moře existují lepší alternativy využívající přílivu nebo mořských proudů. Ty mají na rozdíl od slunce a větru předvídatelné chování.

281149

23.12.2012 22:30

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 280998

Nechcete se pane o tom konečne pobavit jako človek, bez toho, že by jste do diskuse vnášel tvrzení, kterému fyzikálne nerozumíte?
Vubec tady nejde o název, ale o to, že žádná vámi popisovaná kletba v tomto smeru neexistuje.

Problém tvorí oba termodynamické zákony, protože lidé jsou líní si je poctive podrobit svému pochopení, a radši preberou nečí sice tupý, ale atraktivní výklad.

Vubec také nejde o sluvka NEJDE/NEUMÍME, ale o to, co uznáte/me.
Termodynamika má svuj koren v matematické statistice a ne v nejakém fyzikálním principu. 2.TDV (termodynamická veta)je v principu totéž, jako když nekdo tvrdí, že pravdepodobnost získání 6tky pri hodu kostkou je pri velkém počtu hodu 1/6. Pokud chcete zpochybnit 2.TDV, tak zpochybnete nejdrív statistiku hodu čísla hrací kostkou. Pak už je to pro fyziky a matematiky jenom drobná formalita, a 2.TDV platit nebude.

Takže zatím nechte na pokoji komplikovanou fyziku, a presvedčte mne/nekoho, že pravdepodobnost hodu nekterého čísla na kostce není 1/6. Pak máte vyhráno, a s váma i propagátori kleteb.

Solární stezka je pri rozumné aplikaci skvelý zpusob, jak ven z brindy.

281013

24.12.2012 14:43

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 281013

Souhlasím s Adamem, že při určité rozumné doplňkové aplikaci má solární (větrníková) výroba elektřiny opodstatnění, ale rozhodně nikdy nelze aplikovat solár v masovém měřítku nebo na pohon průmyslu. Navíc aplikace solárních elektráren v zemi jako je ČR je zločin, protože vytváří obrovské problémy při regulaci výkonu přenosové sítě, která se neumí vypořádat s prudkými změnami (svítí/nesvítí, fouká/nefouká). Budoucnost je v ostrovních technologických řešeních, ale ne na přincipu slunce/větru. Ty jsou nám vnucovány, z důvodů uvedených v příspěvku výše. Je to jen přitroublá zelená ideologie. Co se 2. TDZ týče doporučuji stránku www.larouchepac.com kde najdete po zadání hesla 2nd law of thermodynamic spoustu článků a videopřednášek, které jeho platnost v SOUČASNÉM ZNĚNÍ a platnost principu entropie vyvracejí. Inu jak řekl Oskar Spengler: Není nic silnějšího než mýtus přírodního zákona.

281030

25.12.2012 0:00

RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 281030

Ta spousta je presne ta spousta, co nepochopila, že 2.TDV není o fyzice, ale spíše o matematice. Že tomu spousta lidí nerozumí a rozumet nebude, a budou hledat alternativní vysvetlení je jen logické.

Také jde o to, že na 1 skutečného matematika, nebo fyzika pripadne 100 papírových kolegu, kterí sice umí "moudre" psát a mluvit, ale ti nic nevidí, neslyší, a nikam to nevede, vedou si monolog. Je jen logické, že tato spousta, vetšina musí preválcovat menšinu. Takže ta spousta článku je jen spousta blábolu.

Jak jsem uvedl, o platnosti 2.TDV nemá smysl se bavit, pokud nekdo nechápe, že je to čiste o matematické pravdepodobnosti stejne jako pri hodu kostkou.

Úvaha o NEJDE/NEUMÍME se práve týká spíše toho solárního prumyslu. Tam to totiž v prumyslu v principu nasadit úplne v pohode jde, ale zatím to moc dobre neumíme a takhle neorganizujeme. Je to jen o akumulaci a distribuci, nejaké komplikující poznámky omezených a skostnatelých distribučních inženýru jsou jen hloupé a setrvačné výmluvy.

281042

23.12.2012 9:42

Skončí FED?

Jarmila 88.?.?.?

Dnes, tedy dne 23.12. 2012 končí 99 let trvající licence FEDu na ojeb lidstva. Zajímalo by mne, co se bude dít dál, zda Obama tu smlouvu obnoví na dalších 99 let. Anebo bude ticho po pěšině a smlouva bude obnovena automaticky i bez souhlasu kohokoliv?


Jinak přeji všem krásné přižití Vánočních svátků a dobrý start v Novém roce 2013, bez dalších konců světa a tak podobně.[smích]


Vložený obrázek

280996

23.12.2012 13:15

RE: Skončí FED?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 280996

Myslim ze sa mylite. FEDu konci licencia az v roku 2027, pretoze v roku 1927 bola ucinena klauzula, ktorym bola licencia predlzena o 100 rokov.


A aby som to vyrovnal, prajem prijemne sviatocne ci pre inych nesviatocne dni.


Vložený obrázek

281000

23.12.2012 16:44

RE: Skončí FED?

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 281000

Hezká děvčata, Peptalkine....[smích].... Jestli se nepletu, tak to budou určitě další z klanu kosher Pussy Riot, protestujích (tentokrát z Bruselu nebo Paříže) proti zlému Putinovi...[velký smích] .... A Peace a hezké svátky VŠEM, v čele s mou bývalou kamarádkou, milou volební disidentkou pí.Jarmilou....jansmith[smích]

281004

24.12.2012 8:00

RE: Skončí FED?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 281000

No já nevím, anglicky moc neumím, ale zdá se mi, že v tomle videu se mluví o tom, že FEDu skončila 23.12. smlouva: http://www.youtube.com/watch?v=lj1vyzkgHbE
Ale je možné že se mýlím- máte pane Peptalkine nějaké bližší informace o prodloužení té smlouvy?

jansmith: Proč bývalá kamarádka? Já proti Vám Jendo nic nemám a přeji Vám do Nového roku jen to nejlepší. A taky Vám přeji abyste prohlédl a spolu se mnou začal co nejvíce propagovat přímou demokracii.[smích]

slak: Centrální mozek lidstva v budoucnu- proč ne. Ale elita světa by měla vznikat v přímé demokracii, neměla by to být banda samovyvolených a dědičných banksterů, jak jste správně podotkl.

micha: To snad vidíte, co znamená ten obrázek ne? [smích] Hezcí svalnatí chlapi- je to celé nabité pozitivní energií. Pozitivní energii dnes všichni potřebujeme co nejvíc, protože těch negací bylo poslední dobou až příliš. Musíme se zkrátka všichni víc naučit myslet pozitivně a mít víc smysl pro humor- navzdory zprávám smrti a hnusu, kterými nás schválně zaplavují v televizi i v ostatních mainstreamových masmédiích.

281023

24.12.2012 8:41

RE: Skončí FED?

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 281023

pozitivní je dneska už i diskriminace, nebo výsledek na HIV...

"positivní myšlení" se také už úspešne používá tema, kterí jsou "positivnejší" nebo proste fašističtejší, než ty ostatní, a pomáhá nálepkovat tu druhou, "ménecennou" skupinu. Často úplne znemožňuje konstruktivní kritiku. Mám s tím už docela dobrou zkušenost. "Pozitivní myšlení" proste nejde nabídnout blbcum. Takže je docela možné, že se vyplatí pestovat myšlení normální, klasické, bez cestovního lístku.

preju všem fajn svátky

281024

25.12.2012 21:07

RE: Skončí FED?

jansmith1984 31.?.?.?

Reakce na 281023

Nebyl jsem to já, milá pí.Jarmilo, kdo v minulosti prohlásil něco ve smyslu, že už nemá jendusmithe rád....[smích].. Co se týče přímé demokracie, tak proti té nic nemám ... ba naopak si myslím, že pokud by se to vzalo za správný konec, tak je to cesta, jak za účasti aktivních spoluobčanů (kteří se nebudou chovat jako pasivní ovce a presssstituty uměle desintegrovaní a znechucovaní volební disidenti) natáhnout v rámci stávajících pravidel kosher pokrytcům a politickoekonomickým farizejům huby...[smích]...Mimochodem, když jsme se v počátcích bavili o kandidatuře T.Okamury na prezidenta (ČR - v přímé volbě), tak ste jej tehdy pamatujete? šmahem zatratila a paradoxně ve svatém disidentství přehlédla fakt, že to je jeden z mála (pokud ne jediný) z kandidátů, který přímou volbu z dola nahoru a trestní a hmotnou odpovědnost propaguje...[smích] Ne nadarmo jej věrchuška a lokaj Kubice z volebního kolotoče vyřadili, asi jako ve své době Sládka při volbě Havla za prezidenta nebo Ratha před hlasováním o kosher balíčcích...[velký smích] ... Ale to je už jiný příběh .... i Vy mějte spokojené svátky a do nového roku hodně SIL, váš kamarád jansmith[smích]

281059

26.12.2012 8:30

RE: Skončí FED?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 281059

Je možné, že jsem se v nějaké chvíli na Vás obořila Jendo- ale obvykle mě hněv vzápětí přejde a zanedlouho o tom ani vůbec nevím. Odreaguji se a je vše zase v nejlepším pořádku. Vždyť víte, že to tak nemyslím.[smích]

Jsem ráda, že nic nemáte proti přímé demokracii, přímá demokracie má totiž i na internetu mnoho nepřátel. Všichni ti nasazení placení diskutéři a manipulátoři rádi přímou demokracii odsuzují- prý by si lid stejně neuměl sám vládnout, protože je to hloupý dobytek a má takovou vládu, jakou si zaslouží.

Politici, kteří prohrají ve volbách, hubu nikdy nenatáhnou, protože si mezitím, v době své aktivní vlády, stihli nakrást a žijí si v klídku ve svých toskánských vilách, jak by řekl Moudrostrak. Nejsou za své zločiny nijak potrestání, a proto je celá zastupitelská „demokracie“ jen obrovská fraška a nic víc.

Celé roky jsem zde na Zvědavci předpovídala, že po Klausovi bude prezidentem Zeman, bez ohledu na zavedení přímé volby prezidenta. Když jsem ho před 8 lety viděla, jak vztekle kopal do židlí, tak už tenkrát jsem věděla, že mu slíbili prezidentování příště. Vysoká politika totiž probíhá tak jak to vidím já, nikoliv jak to vidíte naivně Vy. Lokajem není jenom Kubice, velmi dobře placenými lokaji jsou totiž ve vysoké politice úplně VŠICHNI. Klaus, Zeman, Sládek, Havel, Rath- a byl by jím i ten Váš vychvalovaný Okamůra. Proto jsem si taky na Zemana vsadila ve Fortuně tisícovku, abych z toho taky něco měla. Když Zeman vyhraje, tak já vedle vloženého vkladu vyhraji navíc 1200 Kč. Radím Vám, abyste si vsadil taky.[smích]

Díky za Vaše blahopřání, já Vám přeji totéž a navíc Vám přeji, abyste se zamiloval do nějaké krásné dívky a aby Vám Vaši lásku opětovala.[smích]

281071

26.12.2012 16:58

RE: Skončí FED?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 281071

18.11. Soudruhu jansmithi, Vy můj věčný příteli a kamaráde, komunisty nebudu nikdy volit, i kdyby jste se na ptáka postavil. Na Okamůru Vám taky seru. 31.10. Já rovněž nevím jestli je Jenda soudruh, ale náruživě a nepřetržitě propaguje KSČM- z toho jsem usoudila, že je asi u nich.... Soudruh Jenda mě zde neustále napadá a zesměšňuje i v mé nepřítomnosti, kdy s nikým nediskutuji. 30.10. Ježíšikriste Panenko Maria skákavá, dejte už mi pokoj s těmi Vašimi kecy!!! My dva se spolu nikdy nedomluvíme, tak si mě nevšímejte a já si nebudu všímat Vás. 28.10. Tohle ovšem jansmith nikdy nepochopí, ten snad celý život bude skákat nepřetržitě těm zmrdům na špek, chodit je furt jak ten největší pitomec volit 16.4. Při Vašem robotickém stylu psaní by ztratil smysl pro humor i Jaroslav Hašek nebo Vlasta Burian- a poslali by Vás stejně jako já tam kam patříte. 15.4. Tak ale už toho všeho mám vážně dost! Neber si mě furt do huby kreténe jeden kreténskej. Já jsem žila v socialismu 38 let tak mě nepoučuj debile jeden odpornej, a nekňuč tady pořád furt dokola o tom, že je třeba volit komunisty. 12.3. Vy nijak nereagujete na žádné mé argumenty, nevedete se mnou dialog, ale stále používáte jen ten svůj monolog- čili chováte se jako ten příslovečný kolovrátek. 11.3. Jděte už do háje zelenýho i s tím svým věčným pokryteckým kamarádstvím a mírem, cvoku!!!.............konzistence vašich postojů stojí a padá s vašim prostoduchým heslem: kdo není se mnou, je proti mě. Stačilo, aby Jansmith souhlasil s přímou demokracií, a hned: "kam vítr, tam plášť". Nedal bych si s tím práci, kdyby mě to nepraštilo do očí. "Dnes" mažete med kolem huby tomu, jehož jste "včera" zavrhovala... Za osobní příspěvek OT se omlouvám.

281080

28.12.2012 9:33

RE: Skončí FED?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 281080

Kam se poděl mtk Váš dřívější smysl pro humor? Poslední dobou jste nějaký zapšklý. Proto Vám posílám k obveselení sprosťáka Izera- snad Vás trochu rozesměje? Zvlášť ten vtip o paní Steinové a paní Novákové je vydařený.[smích]
https://www.youtube.com/watch?v=tzNzW3Kfl4Y
https://www.youtube.com/watch?v=Fk6zyfXVu1E

jansmith: Tak když si nechcete vsadit na Zemana, tak si v budoucnu můžete vsadit na vítězství KSČM. Já si na ně taky vsadím- přestože je nebudu samozřejmě volit, a to ani náhodou.

ppppp: Nezlobte se, ale Vy té přímé demokracii rozumíte jako koza petrželi. Když něčemu nerozumíte, tak se k tomu nevyjadřujte. Řiďte se heslem Zvědavce: pište, jen když máte co říct.

micha: Cosas Divertidas je španělský humorista a grafik a i na youtube je velmi známý:
http://www.youtube.com/watch?v=RXT0pRKVMS4
http://www.youtube.com/watch?v=HI76H7327a0

Teď mě napadlo, kam zmizel René Bartošek?

281114

28.12.2012 10:54

RE: Skončí FED?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 281114

K vašej poznámke k 5p, on má čiastočne pravdu. Stačí si len spomenúť masáž médií pred vstupom do EU, kde z každého mediálne kanála lialo na nás to, aby sme vstúpili do EU a ako dobre nám tam bude dokonca boli na to stredoškolské učebnice (keď vtáčka chytajú spievajú mu sladko), na Slovensku bola len 1 medializovaná "proti-európska" akcia v réžií komunistov a aj tá v reportáži vyznela ako reakcia "reakcionistov".


Na to aby priama demokracia fungovala musíte mať aktívnu, vzdelanú a informovanú spoločnosť, tá vo Švajčiarsku existuje (vďaka jednej štátnej stanici a brožúrkami, kde okrem argumentov je aj analýza dopadov rozhodnutí, alebo aspoň muselo byť-to ste hádam spomínali Vy)-nie pre nič za nič odmietli 80? dňové dovolenky a vstup do EU dvakrát, lebo bolo viac argumentov proti ako pre.


Takže chcem povedať, že súčasťou priamej demokracie sú aj nezávislé informačné kanály a tie v súčasnosti chýbajú, nehovoriac o tom, že naše populácie sú naštvané (pôvodne myslený výraz by sa muselo cenzurovať) a vedú LEN pivné reči. Takže aby sa naša populácia sa rozhýbala musí sa padnúť na hubu, a aby bola vzdelaná musí sa popáliť rôznymi "veľkými vodcami" (typu Janeček) a zlými rozhodnutiami v priebehu 1 generácie. Znie to možno hrozne a možno mnoho ľudí príde o život, ale inak to ide veľmi ťažko.

281117

28.12.2012 14:42

RE: Skončí FED?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 281117

Pane Oracle,přímá demokracie je o tom, že když by se lid v něčem náhodou pomýlil, tak by to hned vzápětí mohl napravit. Přímá demokracie tedy není o tom, že když se lidé napálí a zvolí omylem EU (protože podlehli momentálně sprosté propagandě a vymývání mozku), že tu nově budovanou tisíciletou říši pak budou mít na věčné časy a nikdy jinak. Ale je to o tom, že když ta EU není funkční a chová se totalitně- tak mají lidé právo ji do roka a do dne zrušit, když nejsou s její činností spokojeni. O tomhle je přímá demokracie víte? Proto je i na internetu tolik odsuzovaná a všemi směry pomlouvaná. Aby se řadoví občané domnívali, že by to nešlo nikdy uskutečnit.

steve: Divné, viďte? Jeho poslední příspěvek je z 25.6. 2012 . Ale třeba na Zvědavce jenom zanevřel a začal psát jinam. Něco podobného se stalo i mně, když jsem ze dne na den opustila Neviditelného psa a přeskočila na Zvědavce, kde oxiduji dodnes. [smích] Včera jsem zrovna googlila o přímé demokracii a zjistila jsem, že mé diskusní příspěvky z roku 2006 na Neviditelném psu o přímé demokracii jsou k mání na internetu dodnes. A to jsem tam tenkrát psala, že se tou přímou demokracií zabývám již 7 let.

281123

28.12.2012 16:13

RE: Skončí FED?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 281123

Ono je tu problém, niektoré dôsledky chýb sa ťažko žehlia a nie vždy sa dajú spozorovať.

Ja som sa snažil poukázať na to, aby fungovala priama demokracia a chyby boli minimálne, je potrebná aj informovaná aktívna a vzdelaná spoločnosť, nie hlúpe tupé stádo ako z nás snažia urobiť "naše elity".

Čo sa týka EU, Švajčiarov by to nepustilo (nikoho nepustia), aspoň nie po dobrom, na to aby EU rozpadla alebo niekoho pustila musí sa stať veľký "prúser", čo sa na nás valí, len málokto to uvedomuje-nechcem to teraz rozvádzať.

Takže som zástancom Švajčiarskeho systému organizácie štátu, a územné členenie, ale chcem aby to bolo doplnené o nejaký strategicko-predikčný orgán, ktorý okrem toho že je na každej úrovni štátnej správy, určuje aj smerovanie krajiny a robí scenáre možného vývoja, ktoré sú predkladané vláde a následne verejne sprístupnené.

Neviem či vo Švajčiarsku majú takýto oficiálny či neoficiálny strategicko-plánovací orgán, ale predpokladám že majú, lebo inak je to len kopenie nesúrodých rozhodnutí, čo zväčša skončí zle.

281125

28.12.2012 16:14

RE: Skončí FED?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 281123

Neberte to nikdo osobne, reaguji na tomto míste spíše náhodou, ale ješte k té prímé demokracii:

Prímá demokracie je podvrh. Funkční demokracii lze uskutečnit pouze pres funkční školství, postupným a cílevedomým výberem profesí, a delbou práce, ať každý delá, čemu je nejblíže a čemu rozumí.

Prímá demokracie funkční a použitelné školství, kde je na tento proces dostatek času nenahradí, a jednom dále zhorší zhoršené.

Samozvanci a rychlokvašky bez společenského certifikátu, který vzniká práve ve školství jsou k ničemu.

Výber lidí použitelných k rozhodování se deje v první rade odjakživa ve školách. To ostatní je manipulace a podlézání kritérií. Zase jen snaha se dostat ke korytu a užívat jízdu jiných z kopce.

281126

28.12.2012 11:35

RE: Skončí FED?

steve 174.?.?.?

Reakce na 281114

????????????????????????

281118

29.12.2012 14:43

RE: Skončí FED?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 281114

Paní Jarmilo, když prevezmete od nekoho líbivou pointu, tak to neznamená, že ta pointa je správná. O nejenom prímé demokracii vím toho z praxe možná víc, než si umíte predstavit. Vaše deklarace co má prímá demokracie být je smešná, pokud nemáte v rukou funkční mechanismus. A ten nemáte, protože ho delají konkrétní lidi, na které nemáte primerený vliv.

Číst od kohokoliv líbivé blbosti umím také, horší je to použít a mít z toho zkušenost. Nemám potrebu zde citovat ruzné teoretické výklady prímé demokracie. Vaše deklarace prímé demokracie je jenom další prázdná fráze a propaganda nekoho, kdo se snažil o nejakou poutavou abstrakci a popis myšlenky ve jménu nejakého dalšího ideologa. Ideologové však málokdy svou ideu mají predem vyzkoušenou na nejakém treba menším vzorku lidí, jenom velkohube plácají nesmysly o tom, jak by to podle jejich predstav mohlo, nebo melo fungovat.

281161

26.12.2012 17:39

RE: Skončí FED?

jansmith1984 31.?.?.?

Reakce na 281071

Tak to je od vás milé, pí.Jarmilo.... Ne, že by mě dřívější odmítnutí našeho přátelství drásalo, ale takhle je to lepší..[smích]... Co se týče Milouše Zemanů FOR PRESIDENT, tak bych dal přednost variantě, že se vaše prognóza NEVYPLNÍ a vaše sázka na Fortunu PROPADNE.... ale jak jsem psal jinde, nevadí, i když KANDIDATOR3 - The War Just Begins - Zeman zvítězí. Vzhledem k realitě je úplně jedno, jestli bude na Hradě sedět Zeman nebo jiný jarmulkář, ale na druhou stranu, pokud by lokajové Kubice/Hanych nezasáhli a Tomio by byl v kampani, to by byla teprve legrace koukat na natažené huby kandidátů věrchušky při jeho zásazích do jejich argumentů. A co v případě, pokud by Tomia voliči v přímé volbě do pozice prezidenta definitivně dosadili. To bychom se smíchy (a možná i zadostiučiněním) teprve potrhali...[velký smích] ... A co se týče vašeho přání, abychom se do sebe zamilovali s nějakou krásnou dívkou, tak je to od vás milé a děkuji, i když mi není úplně jasné z čeho usuzujete, že to už neproběhlo...[smích] A Peace se všemi (i s kamarádem mtk za práci, kterou, byť to nebylo nutné, si dal se svodkou) ... jansmith[smích]

281083

26.12.2012 18:41

výrazně se nedaří,jansmith sundává jiným oponu scény,je,a vono to není

slak 77.?.?.?

Reakce na 281083

Vypadá to že loutkovodiči hrají s city vychovaných,aniž by si formování uvědomovali že strany trhačů neviditelných pracek je to kalkul hry.Komunisty jsem nemusel a politiku vúbec,ovšem to neznamená že nerozhoduje o vovčanech ať ji ignorují nebo ne. Vybrat si řešení z nabízených zel je tedy v úrovni jed a protijed,protože vroucná přání mohou mít úspěšná děti věřící na ježíška pod stromeček.To že je Filip(ksčm) párplovec mi nevadí i já si rád poslechnu historickou stejnou muziku(šípková růženka) a potom můžem valit každý na jinou stranu.

281085

26.12.2012 21:04

RE: Skončí FED?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 281071

nejenom Vy paní podle mne príliš neodpovedne nakládáte s pojmem neprátel. NEPRÁTEL je od slova prát/neprát. Když nekdo nepreje prímé demokracii, tak to není totéž, jako kdyby neprál i lidem okolo. Toto stotožnení je logicky chybné, a podsouvá závislost. Takže treba já NEPREJU prímé demokracii, a PREJU lidem kolem, aby se meli lépe.

Prímá demokracie (jsem se vícekrát vyjádril) je jenom placebo na odpoutání pozornosti. Kdo by v prípade prímé demokracie vládl by nebyli zase opet lidé, ale poskytovatelé "zaručene správných" informací, které by ti lidé "správne" identifikovali. Je na to dost teorií o psychologii davu, nebo matematické statistice.
Poskytovači informací by byle ješte anonymnejší a méne odpovedné instituce, než dosud nastrčení kolikrát panáci, kterým lze dosáhnout alespoň na uši. Cok tomu dodat, je jasné, že ulice svým prumerem nemuže činit optimální a kvalifikovaná rozhodnutí. Podobný systém speje k chaosu, jako se o nem vyjádrili už i dávní filozofové pred pár stoletími. Ale zase to nekdo oprášil a chce balamutit lidi. Ať se to vrátí zpátky nastudovat a delá, čemu rozumí.

281089

26.12.2012 20:53

RE: Skončí FED?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 281023

Tak fajn Jarmilo(tykej mi), ale co znamená cosas divertidas, nemluvím touto řečí. [smích]

281088

23.12.2012 16:06

neskončí FED,ale patrně si přibral euro,můžem se těšit

slak 77.?.?.?

Reakce na 280996

Jak z reklamy na fitness doplňky které spolehlivě vymastí mozek,zvlášť ti dva dole asi trénují na CML(centální mozek lidstva místo FEDu)Pěkné svátky bez banksterů a jejich tlampačů ekonomů.

281002

23.12.2012 16:30

RE: Skončí FED?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 280996

FED skončil. Myslím metafyzicky, fyzikálně ještě chvíli poběží a papírově mě to nezajímá, 2099?, kol nidre. Jinak krásné svátky a co má kudla Jarmilo znamenat ten obrázek? [smích]

281003

23.12.2012 17:31

Chyba v názvu článku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Deritávová tsunami a dolarová bublina.
.
.
.
Derivátová tsunami a dolarová bublina.

281005

23.12.2012 18:26

RE: Chyba v názvu článku?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 281005

Díky, už jsem to opravil. [zahanbení]

281006

23.12.2012 18:40

RE: Chyba v názvu článku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281006

Není zač. Rádo se stalo. [mrknutí jedním okem]

281007

2.1.2013 6:16

Osud sveta je tvoren jinde,nez si samy myslime, tak i nase hospodrastvi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Americane v zasade nevladnou svoji zahranicni politikou,to, za ne delaji neokonove a senat ,jez je vice israelsky,nezli americky,nakonec ,i mnozi novinari zjistili,kdo teto super velmoci vladne.
“Israel must be wiped off the map”. Contrary to popular belief, this statement was never made, …” (Arash Norouzi, Wiped off The Map: The Rumor of the Century January 2007)

“The United States has attacked, directly or indirectly, some 44 countries throughout the world since August 1945, a number of them many times. The avowed objective of these military interventions has been to effect “regime change”. The cloaks of “human rights” and of “democracy” were invariably evoked to justify what were unilateral and illegal acts. (Professor Eric Waddell, The United States’ Global Military Crusade (1945- ), Global Research, February 2007

“This is a [Pentagon] memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran.” I said, “Is it classified?” He said, “Yes, sir.” I said, “Well, don’t show it to me.” (General Wesley Clark, Democracy Now, March 2, 2007)*
Mimochodem Wesley Clark-jinak Nemenovsky navadel "krvaveho Jacka",aby zautocil na ruske jednotky v Pristine,coz neudelal ,a tak vlastne nevedomky oddalili treti svetovou valku.Jak,si mnozi uvedomuji,svet a jeho osud je na na male niti,staci jeden smik s nuzkama,ulizorne a mame zde nuklearni valku,protoz ejedna slozka lidi nemuze byt bez valek a nedovede zit v miru,samozrejme peniz ezde hraji svoji hru na umrtveni mozkovych zavitu.Jinymi slovy staci "jeden vul" a cely svet bude vzhuru nohama a v jedne velke katastrofe,zejmena ,kdyz USA podle odhadu maji 17000 nuklearnich zbrani,ty ostatni zbrane ,uz ani nemusime brat v uvahu.

281349

Příspěvků: 38

23.12. 09:26 MoUdrostrak  Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
23.12. 11:49  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
23.12. 20:36 Adam.  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 01:12  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 10:42 brasol  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 11:55  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 16:29 ppppp  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
26.12. 04:25 brasol  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 12:50 ppppp  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
29.12. 12:12 Marv-CZ  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
23.12. 22:30 ppppp  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
24.12. 14:43  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
25.12. 00:00 ppppp  RE: Nejde jen o deriváty - určující jsou energie + konec uhlovodíkového mejdanu
23.12. 09:42 Jarmila  Skončí FED?
23.12. 13:15 Peptalkin  RE: Skončí FED?
23.12. 16:44 jansmith1984  RE: Skončí FED?
24.12. 08:00 Jarmila  RE: Skončí FED?
24.12. 08:41 ppppp  RE: Skončí FED?
25.12. 21:07 jansmith1984  RE: Skončí FED?
26.12. 08:30 Jarmila  RE: Skončí FED?
26.12. 16:58 mtk  RE: Skončí FED?
28.12. 09:33 Jarmila  RE: Skončí FED?
28.12. 10:54 Oracle  RE: Skončí FED?
28.12. 14:42 Jarmila  RE: Skončí FED?
28.12. 16:13 Oracle  RE: Skončí FED?
28.12. 16:14 ppppp  RE: Skončí FED?
28.12. 11:35 steve  RE: Skončí FED?
29.12. 14:43 ppppp  RE: Skončí FED?
26.12. 17:39 jansmith1984  RE: Skončí FED?
26.12. 18:41 slak  výrazně se nedaří,jansmith sundává jiným oponu scény,je,a vono to není
26.12. 21:04 ppppp  RE: Skončí FED?
26.12. 20:53 micha  RE: Skončí FED?
23.12. 16:06 slak  neskončí FED,ale patrně si přibral euro,můžem se těšit
23.12. 16:30 micha  RE: Skončí FED?
23.12. 17:31  Chyba v názvu článku?
23.12. 18:26 Vladimír Stwora  RE: Chyba v názvu článku?
23.12. 18:40  RE: Chyba v názvu článku?
02.01. 06:16 Robert Nohejl  Osud sveta je tvoren jinde,nez si samy myslime, tak i nase hospodrastvi.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 3

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 5

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 725