Diskuze k článku

Proč vláda tají statistiku o Romech?

Příspěvků 96

14.12.2012 1:00

Cigani vinnici?

Peptalkin 62.?.?.?

Uz na zaciatku prispevku priznam,, ze ODPOVEDAM aj napriek tomu, ze som necital cely clanok!

Proc vlada (CR+SR) taji statistiku o ciganoch?

- pretoze nic ine by z nej nevyliezlo ako ze vacsinu trestnych cinnosti pachaju cigani a to pre smradov z roznych zidovladok nie sa nehodi do ich lzivych agend. Konkretne hlavne pre fetakov a darmozracov z antify( sorry, nezasluzite si pisat s velkym A)

Ak by mala nejaka vlada ochotu vyriesit cigannsky problem, tak by stratili nekonecne a bezodne zdroje prijmov. Oni cigansky problem neriesia nie kvoli tomu, ze by sa to nedalo, ale preto, ze by prisli i zdroj penazi, ktori tecie akoze ciganom.

Cigansky problem ma velmi lahke riesenie, staci aplikovat platne zakony na kazdeho rovnako bez rozdielu pohlavia a etnika. Zial tato moznost je zamerne znemoznovana kriminalnickymi vladami, ktore ciganov protezuju a majoritu voci nim diskriminuju.

Obavam sa, ze tento nastoleny diktat zo zahranicia sleduje len jediny ciel. rozostvat bielych voci ciganom natolko , ze fasisti z NATO budu mat zamienku zasiahnut a dosiahnut u nas "dalsiu Juhoslaviu" a zaroven nam ukradnu to najcennejsie, co nasa hruda ukryva - pitnu vodu.

V ziadnom pripade nedavam za vinu ciganom. Ti len vyuzivaju moznosti, ktore im davaju "bieli" mocnari. Vinnik nie je cigan, ale zapredany beloch, ktory za hrst striebornych zradi svojich.

280538

14.12.2012 1:29

RE: Cigani vinnici?

oalécst 95.?.?.?

Reakce na 280538

Ty si ťažký štatistik.
Väčšinu trestných činov (podľa Božích zákonov kto by obstál?) napáchajú cigoši, napriek tomu nie sú vinníci, oni len vraždia, kradnú, klamú, urážajú, ale čo na tom? Nie cigoši sú zlo, ale NATO sa chystá na zásah proti dobručkým diskriminovaným a pripravuje otrávenie studní. Ako ináč, Izrael vraždí plastelínčanov zdôvodnením práva na sebaobranu. Plastelínčania vraždia, lebo plastelína patrí Mohamedovi a oni nasledujú jeho príkazy. Ktorých si nazval nepriateľmi obviňuješ, aj keď ich plány si si vymyslel, ale obhajuješ uskutočňované vraždenie cigáňmi, lebo ich vraj prinútili a oni len zúžitkovali poskytnuté možnosti.
Obohraté ospravedlňovanie zločinov a zločincov. Ktorí patria do tvojej sekty majú vždy milión zdôvodnení, že vražda bola nutná, prospešná a vítaná, tým druhým neodpustíš nič. NWO bez porozumenia dobra, ktorý si budujete vám bude rezať hlavy, ale je to váš výber.

280540

15.12.2012 9:44

RE: Cigani vinnici?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 280540

Až dostanete rozum, pochopite, o cem Peptaklin pise. Mozna nema ve vsem uplne pravdu, ale neni daleko ..

280619

16.12.2012 23:43

RE: Cigani vinnici?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 280619

Od čeho? Od odsudků? Prvně by měl začít u sebe, nemyslíte?

280689

16.12.2012 23:42

RE: Cigani vinnici?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 280540

Plastelína. [chechtot] [chechtot] [chechtot] Děkuji, zasmál jsem se od srdce.

Také poslední dobou pozoruji, že se to zde na Zvědavci hemží ostrými odsudky. Jak v diskuzích, tak v článcích.

Přitom viník je většinový. Kdo? No přeci línej běloch.

280688

14.12.2012 2:43

Předložená statistika je hrozná.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ale jaké překládáte řešení?
Před rokem 1989 nebyla s Romy situace nijak růžová,ale alespoň ten, který chtěl dělat,měl práci.Dnes už třetí generace Romů nepracuje a jejich méně kvalifikovanou práci,převzali zahraniční dělníci,aby měli především stavební podnikatelé větší zisky,ale sociální břemeno,takhle vzniklé, je na bedrech státu.
Nehájím Romy,ale používat je jako zástupný problém se jeví jako ta nejodpornější a nejzbabělejší politika této vlády!
Romský problém může velmi brzo eskalovat v násilí a pak je možné,ho použít jako záminku proti nespokojené veřejnosti,podle starého a osvědčeného vzorce,rozděluj a panuj! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

280543

14.12.2012 20:33

RE: Předložená statistika je hrozná.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 280543

No před 89 byla práce POVINNÁ i pro Romy, jinak seděli za příživnictví. A jejich neštěstím a proč je nemáme rádi je to, že místo aby nám byli vděčni, že je živíme, tak toho většina (čest výjimkám, nechci paušalizovat) zneužívá a má nás bílé za blbce. A systém je v tom podporuje, protože se bojí Bruselu. Je to podobné jako s dětmi ve školách - pokud se jim musí vše dovolit a jsou nedotknutelné, je přirozené, že se chovají jak puštěné z řetězu. Přemíra svobody a demokracije je taky škodlivá, že ano.. [cool]

280583

15.12.2012 2:42

RE: Předložená statistika je správná

Robin 89.?.?.?

Reakce na 280543

Budme rádi, že se počet Romských dětí neustále zvyšuje, kdyby tomu tak nebylo, tak v budoucnu nastane obrovský nepoměr mezi počtem duchodcu a mladych lidi. Dokážěte si představit, že za 30 roku by nebyla žadná mládež. To by byla obrovská sociální zátěž pro každý civilizovaný stát. Tvdíte, že už třetí generace Romu nepracuje, ano jenomže to je tím, že se Romové starají o děti, Vaše matka zcela určitě také nepracovala, když byla v porodnici a když máte dětí 8 tak zcela logicky nepracujete dobu přiměřenou k počtu dětí. A vláda to ví tak Romy musí, alespon trošičku odškodnit.
Velmi mě mrzí, že je mnoho skvělých Romskych mužu, zavřeno ve vězení za tak banální kriminalitu, jako je krádež, neumyslná loupež, vražda a neumyslné znásilnění. Pak se totiž nemá kdo o Romské děti starat a Romské děti ztrácejí pozitivní mužské vzory.
Přemýšlejte o tom.

280605

15.12.2012 6:02

RE: Předložená statistika je správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 280605

Souhlas. Jako sarkasmus trefne a "uklidnujici"!

280611

16.12.2012 23:47

RE: Předložená statistika je správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 280611

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Velmi mě mrzí, že je mnoho skvělých Romskych mužu, zavřeno ve vězení za tak banální kriminalitu, jako je krádež, neumyslná loupež, vražda a neumyslné znásilnění.

Co berete? Kde to prodávají? Vyměňte psychiatra.

280690

23.12.2012 22:26

RE: Předložená statistika je správná

CECH 84.?.?.?

Reakce na 280690

ty co ty hovadiny pises mas urcite spoustu casu podle me si musel sedet a tam ti museli dat poradnej zahul a tak si se nechal izolovat a tam si cet a cet no a ted sedis doma nemas co zrat protoze ti vzali soc.tvy cesi.no tak pises ted na romi a doufas ze jim vemou soc.a tobe ji daj.mas statistyku o romske kriminalite co tak si najit bylou statistyku nikoho nevihanej.za komunistu ste zabijeli romi verejne (planovane skolstvy,planovana kriminalita atd.)a ted si hrajete nato jak cikani nechtej delat jak pobiraj soc.davky a viuzivate toho abyste mohli napsat takovy clanky jak bezduvodne si cikani stezuji na rasismus a pritom maji vihody ste a budete rasisti

281012

24.12.2012 0:54

RE: Předložená statistika je správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 281012

Dobre, ale Silvestr je az za tyden.

281015

24.12.2012 1:37

RE: Předložená statistika je správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 281012

Ještě že CECH umí cesky, že?

Co je to neúmyslná loupež? To jako, že neměl co do huby, tak šel loupit?

Co je to neúmyslné znásilnění? To jako, že mu samohana smrdí, tak šel z nouze neúmyslně znásilnit?

Fíha! To je ale LOGYKA!

281016

22.2.2013 14:12

RE: Předložená statistika je správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 281012

ty co ty hovadiny pises mas urcite spoustu casu podle me si musel
>sedet a tam ti museli dat poradnej zahul a tak si se nechal
>izolovat a tam si cet a cet no a ted sedis doma nemas co zrat
>protoze ti vzali soc.tvy cesi.no tak pises ted na romi a doufas
>ze jim vemou soc.a tobe ji daj.mas statistyku o romske
>kriminalite co tak si najit bylou statistyku nikoho nevihanej.za
>komunistu ste zabijeli romi verejne (planovane skolstvy,planovana
>kriminalita atd.)a ted si hrajete nato jak cikani nechtej delat
>jak pobiraj soc.davky a viuzivate toho abyste mohli napsat takovy
>clanky jak bezduvodne si cikani stezuji na rasismus a pritom maji
>vihody ste a budete rasisti

Typické IQ 50, a to má jistě základní školu,že? [bliji]

285305

16.11.2013 21:07

RE: Předložená statistika je správná

rozhořčená 178.?.?.?

Reakce na 281012

Kolik tříd základní školy jsi úspěšně dokončil??? Nejsi náhodou také příslušník romské menšiny??? Protože kdo jiný by se takhle vehementně zastával někoho, kdo si to evidentně nezaslouží??!!! A navíc má tolik chyb v tak malém textu. Neříkám, že všichni romové jsou stejní a nechtějí pracovat a živí se kriminalitou, ale buďme k sobě upřímní, v dnešní době najít poctivého roma, je jako hledat jehlu v kupce sena. Také souhlasím s tím, že to ani není tak vina romské komunity jako našich vlád. Vemte si jenom systém výplaty sociálních dávek. Normální občan musí mít odpracováno 2 roky aby měl právo na sociální dávku a ještě navíc musí dokázat, ještě předtím než dostane dávku, to že zaplatil všechny režijní poplatky spojené s bydlením. Teprve potom mu bude vyplacena dávka. Oproti tomu, když se zajdete podívat 1. v měsíci na odbor sociální péče, čekárna bude plná romů. Všichni ten den dostanou vyplacenou dávku. Nemusí mít ani odpracováno, nemusí nic dokazovat a dokonce se nemusí umět ani podepsat. Stačí, že jim zaměstnankyně příslušného odboru přečte co je na úředním dokumentu napsáno a oni pak na místo podpisu namalují 3 křížky. Co to tedy vypovídá o našich vládách. A co to vypovídá o nás??? Dokud se nebudeme bránit, tak se nic nezmění!!!!

299619

15.12.2012 9:14

RE: Předložená statistika je správná

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 280605

Ja videl na vlastni voci v ceskym krateru ciganama vo duchod voloupenyho a zbityho 89 letyho staryho dedka pri cteni cerny kroniky si vroucne prat aby erar cigany cpal do psich konzerv a prodaval je cernouskum v Africe aby prej z toho xyndlu byl aspon nakej uzitek!

280617

18.12.2012 21:40

RE: Předložená statistika je správná

Jir 89.?.?.?

Reakce na 280605

Pan Robin je ukázka myšlení člověka, jakého si tento režim přeje. Dokonale zpracovaný médii, která cikány líčí jako chudáky, kteří potřebují naši pomoc a ohledy. A že vás cikán okradl,...vždyť on za to nemůže, on chudák potřeboval na drogy.... Myslím, že tento režim velice dobře ví, co dělá. Rozeštvávat vzájemně lidi proti sobě. Mladé proti strším, pracující proti důchodcům, pacienti proti lékařům..... Ale to už známe z historie: "Rozděluj a vládni."

280766

20.12.2012 21:17

RE: Předložená statistika je správná

Vašek 84.?.?.?

Reakce na 280766

A dočetl jste do konce. K tomu přemýšlejte o tom ?
Jestli ano, tak poslechněte, než něco plácnete

280912

9.10.2014 13:04

RE: Předložená statistika je hrozná.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 280543

Od roku 89 tu mame jiz treti generaci co nepracuje? ty jsi zralej na Chocholouska

318762

14.12.2012 3:04

Proč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

1. Od vlády složené a namíchané z hňupů, neumětelů, zlodějů a korytářů nelze čekat inteligentní, zodpovědné jednání, směřující k nápravě jakékoli nepříznivé a alarmující skutečnosti. To i je odpověď na to, proč vláda tají statistiku o Romech. Ona vláda tají i ledacos jiného, především důkazy o svých vlastních zločinech.

2. No, i kdyby vláda statistiku zveřejnila, čemu by to pomohlo a co dobrého by to přineslo? Nic. Obsah statistiky víceméně stejně všichni známe. U jednodušších spoluobčanů by to možná ještě zvýšilo averzi k Romům, což lze těžko považovat za pozitivní efekt.

3. Nikdo nesmí být hodnocen podle příslušnosti k etniku, ale podle svých vlastních, individuálních vlastností a skutků. I kdyby byla ta statistika ještě třeba milionkrát horší.

280544

14.12.2012 17:57

Nikdo nesmi...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 280544

promin kamarade, asi pouze delas svoji praci,ale:
bod 3 - naprosty nesmysl, v duchu fratre,liberte,egalite...Co znamena "nikdo nesmi byt hodnocen podle..." Obzvlaste kdyz existuje jasna korelace mezi prislusenstvim k nejakemu etniku a uvedenymi statistikami? Obdobne je to ve statech, i kdyz neznam presna cisla.To neni rasizmus, ale fakta. Samozrejme, tohle je tabu, a je dobre rici proc. Takze:
1) je to v zajmu strategie zniceni krestanske civilizace nabouravavnim tradicnich hodnot/zpusobu zivota cimkoliv, co prijde pod ruku
2) na tuto poptavku se vzdycky najde dost prodejnych devek promptne zakladajich organizace vyrvavajich do sveta mantry o lidskych pravech, rasizmu a o tom co nikdo nesmi...
Ale to uz asi budes ty vedet nejlip,ne?

280573

15.12.2012 1:55

RE: Nikdo nesmi...?

oalécst 95.?.?.?

Reakce na 280573

Ešte popíš súvzťažnosti rasových znakov prispievajúcich k zločinom v predpotopnej dobe, alebo Sodome. Už rozumiem, ty uznávaš ľudské „zákony“, podľa ktorých mnohé zločiny sú dovolené a teda ani niet väzňov, takže ostali len zlodejíčkovia, úplatky, streľba, dajaké to násilie a už máš plno negrov v štatistike, to si rád, že nie si neger. Je zločin, nahlásaný zločin, vyriešený zločin a odsúdený zločin, ty vychádzaš z čoho? Potom pribudne skúmanie rasy, máš dvojitú úlohu, lenže ty si myslíš, že keď tupých negrov chytili, tak zločinci sú iba oni. Čo obomba, dopúšťa sa zločinov? Ak áno, ktorej rase to pripočítaš, rase jeho matky?
Aká kresťanská civilizácia? Chceš obnoviť inkvizíciu, hodila by sa španielska čižma, ale vyšetrovať práve tie skutky, ktoré boli v neobľube inkvizítorov, súhlasím, som zvedavý ako medzi zločincami nájdeš rasové prvky. Aké tabu, zničenie kresťanstva? Bezbožní antichristi nenávidia cigáňov, vyplakávajú, že ich vraj živia a sebacnostníci obviňujú cigov zo zločinov, ktorých sa aj dopustili, niekto zakryje pôvodcu činu a to má byť narúšania kresťanstva? Úplne nenáboženská záležitosť, alebo proticigánstvo je kresťanstvom? Protižidáctvo tiež?

280603

14.12.2012 20:08

RE: Proč

lobogo 178.?.?.?

Reakce na 280544

po dlouhé době genialní odpověď na dotaz...

280581

17.12.2012 17:05

RE: Proč

e 195.?.?.?

Reakce na 280581

- ziadna odpoved, toboz nie genialna
- vodite tam len to comu ste ochotny verit a skryt pravdu...
- dam len na zamyslenie, mozno zvladnete: je odpovedou za neschopnost niekoho, obvinovat svojho...je mozne vo vasich hlavickach predikcia, ze neriesime tu nasich par zufalich jedincov, ale skupinu ktora aj keby sas namnozila 100x viac ako je nas nie je schopna zabezpecit kontinuitu nasich potrjeb nie to ich este rozvijat!?
- nie nemyslim, ze je to o lenivosti bieleho muza, ale o jeho priposratosti, vyvoleny si kupili cas bieleho muza dali mu pohodlie a zato doatali moznost sa realizovat- plan svoj, lenze je to cas ohraniceny a oni to vedia, pride cas, ked ziadne pobodlie, ziadna hracka ani pi.ka neojebe mysel bieleho muza a zavedie poriadok aj za cenu najvacsiu tj. vojny
- si kurva uvedomte, ze so svojimi si poruadok vieme urobit, ale nemozeme...tu nejde o zlyhanie jednotlivca (bieli chamtak-cigan,neger dodavatel, opacne) tu mate system ktory jednoznacne zvyhodnuje debilov, migrantov v neprospech domacich
- ja makam od 5r. a v mojom okoli nie je nikto kto by nebol zapojeny v cinnostiach ktore ci pomahli rodine, dedine, mestu, statu....tak tu neobranujte vselijake etnika, co je dobre prejde a zrastie co je zle odoschne,vylamat,vyrezat..lebo znici aj to zdrave!!!!
- a ak to tu cita aj nejaky cigan, znamena,ze je dalej a pravsepodobne viac uz spojeny s nami ako z hordou, tak mu drzim palce nech sa integruje a asimiluje, aj ked ho strasia to neznamena, ze sa vzdava svojho to moze rozvijat pozitivne..vela etnik, narodov sa rozpustilo v prospech lepsieho (bol prirodzeny vyber nie ako teraz,umele nezmyselne uprednostnovanie neschopnosti), neznamena, ze nic nezanechali...

280717

15.12.2012 8:52

RE: Proč,pro slepičí kvoč

slak 77.?.?.?

Reakce na 280544

Vychovatelní a snadno deformovatelní na bezpočet způsobů skoro naučili vyvolovat své opěvované vrahy,kritika se nenosí a bude vědecky potlačena nejhrůznějšími nejzrůdnějšími debiloidioty zázračnými nejlépe studujícimi do smrti kteří v rámci zázraků se snaží o nemožné věci.Dokáží že to dokáží a nedokopaní jimi spuštěným procesem jim budou tleskat,není nad zahnání nudy.Samopasovaní generálové válčí způsobem o němž nikdo netuší co mají za lubem,samozřejme je to ukázka autistických nesnášenlivých agresivních sociopatů kteří s nechápajícími ale ovšem přikyvujícími převrací systém proti nositelům hodnot,ale tímto postižení na to přijdou?Zpravidla spíš možná po smrti.

280616

14.12.2012 3:30

Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ať každý ví, co nás čeká…?!
Ve čtvrtek vynesl odvolací Vrchní soud v Praze rozsudek, podle kterého sedmnáctiletý cikán z Krupky nepůjde sedět na 10, ale jenom na 5let do vězení.
Nebyl uznán vinným za rasově motivovaný pokus o vraždu, znásilnění,vydírání a loupež. Dopustil se "jenom" vydírání a znásilnění.
Považuji to za lidské i profesní selhání vrchního soudu.....! Téměř doslovný přepis výroku předneseného předsedkyní
trestního senátu v listopadu 2010:

"...dne 29. 4. 2010 v době od 13.00 hod. do 16.30 hod. poblíž nádraží ČD Bohosudov v obci Krupka ... jej odvedli k Unčínskému potoku a odsouzený pod pohrůžkou zbití jej donutil, ač věděl, že je mu 12let,aby si klekl a sál mu pohlavní úd, také štípl nezjištěnými kleštěmi poškozeného do malíku ruky proto, že nechtěl i jeho nezletilému spolupachateli sát pohlavní úd. Nakonec o ze strachu poškozený učinil a musel spolknout jeho ejakulát,následně mu nařídili, aby se plazil, svlékl do slipů a vlezl do potoka, kde musel dělat kliky, stojky, po první stojce jej kopli do hlavy, aby další udělal o kus dál.Nařídili mu vylézt na můstek vysoký 150 cm, strčili ho a on spadl do potoka...na okraji pole mu odsouzený nařídil, aby běžel, zakopl a upadl na zem,tak i dvakrát učinil, nejméně třikrát chlapce vzali za ruce a nohy,rozhoupali a z výšky ho nechali dopadnout na zem.
Poškozený musel nejméně dvakrát zvednout dřevěnou desku 1 x 1 m, tloušťky 2 cm, váhy 1,5 kg a pustit si ji na hlavu, podráželi mu nohy. Následně v úmyslu jej usmrtit ho společně fyzicky napadli třední až velkou intenzitou tak, že jej bili pěstmi,šlapali na něj,kopali do žeber, hlavy a dalších částí těla, v průběhu napadení se jej mladší útočník zeptal, zda ví, co dělal Hitler za války s cikány v koncentráku,že to budou dělat s ním, protože je bílej;
musel se opřít o strom,sundat si slipy a švihali ho páskem s kovovou sponou na holé části těla i do zad,udeřili jej klackem o zad a tímto jednáním poškozenému způsobili zlomeninu 7.žebra vpravo se zavzdušněním pravé pohrudniční dutiny,nalomení 10.žebra vlevo s zakrvácením levé pohrudniční dutiny, trhlinu sleziny s krevním výronem, pohmoždění levé ledviny, pohmoždění břišní slinivky a jater, tržně zhmožděnou ránu pravé čelně-temenní krajiny hlavy, mnohočetné pohmožděniny trupu,hlavy i končetin,při pohmoždění svalů prodělal i mírnější formu tzv.crushsyndromu...
Musel být hospitalizován od 29. 4. 2010 do 13. 5. 2010 v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem,z toho 10 dnů na jednotce intenzivní péče...
Také prodělal akutní reakci na stres, která přešla v poruchu přizpůsobení a posttraumatickou stresovou poruchu ... i v současnosti musí pravidelně užívat antidepresiva (placené léky)..."


---------------------------

Jsem rozhořčen tím, jak se soudní v... Automaticky kráceno

280545

14.12.2012 3:32

RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 280545

Jsem rozhořčen tím, jak se soudní vrchnost vypořádala s rasistickým vražedným útokem. On totiž vrchní soud za takovou maličkost" nebude přece cikánského vraha soudit jako vraha.
Přitom sedmnáctiletý cikánský útočník ještě s jedním mladším cikánským klukem málem ukopali k smrti dvanáctiletého chlapce jen proto, že ho náhodně potkali a proto, že "byl bílej".
Jen shodou štěstěny chlapec přežil. Jenom IQ 111 mu pomohlo, že se zorientoval a došel si pro pomoc. Chlapec byl mlácen, kopán, sexuálně zneužit, okraden.
Trestní senát ústeckého krajského soudu správně posoudil tento útok jako rasový a jako pokus o vraždu.
Bohužel, vrchnost v Praze má jasno. Když obětí není Rom nebo cikán,ale je naopak útočníkem, raději případ posuzovat opatrněji, aby se o vrchnosti neřeklo, že je proticikánsky zaměřena a nelétali potom na koštěti kolem vrchního soudu aktivisté za všelijaká práva s bičem v barvách EU. Dvanáctiletý chlapec měl tu "smůlu", že do něho oba útočníci nebodali.
Protože v takovém případě se lépe prokazuje, že bylo jen shodou
náhody,že rána nožem nešla kousek vedle - a přišla by smrt.
Když "pouze" do něho velmi dlouho kopou a mláti ho, raději mávne soudní vrchnost rukou a smete pokus vraždy ze stolu? Jo, kdyby chlapce skutečně ukopali k smrti a zemřel by na vnitřní krvácení, to by asi cikánskému útočníkovi trest příliš nesnížili...

Naskýtá se závažná otázka. Jak dlouho a kam až budeme této
komunitě ustupovat?!

Tak totiž hodnotí rozhodnutí vrchního soudu mnoho občanů na severu Čech. A já také.

Jaroslav Doubrava, senátor Parlamentu ČR

280546

14.12.2012 8:31

RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 280546

Útočník měl údajně IQ 49 ... a vo tom to je. Neromové pod IQ 70 (definice mentálního postižení) si nemůžou jen tak někde chodit, nemají plná práva, jsou pod kontrolou, a nezakládají rodiny. Romové ano, ač průměrné IQ 70. Zde máme řešení jejich dementní populace jak na stříbrném podnose, ...leč se nevyužívá.
Ještě k té informaci, že 32% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní - je možné, že by se po vzoru degenerovaných Habsburků stali časem neplodnými? (Habsburky zachraňoval vždy nějaký "zásah" odjinud)
A pozor! Zakládám si na tom, že nejsem rasista! Jen rovné podmínky pro všechny.

280550

15.12.2012 2:32

RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.

p. 113.?.?.?

Reakce na 280545

...uchylna nacisticka psychopaticka a sadisticka skupina soudcovskych rasistickych svini...v talarech...

280604

14.12.2012 7:34

Párkrát se jim ty statistiky ale umlčet nepodařilo

Erik Sedláček 178.?.?.?

Petr Bakalář: Psychologie Romů.

A za tohle už byl autor odsouzen, ačkoliv tam zase není nic jiného než fakta:
Jiří Gaudin: Konečné řešení otázky cikánské v Českých zemích.

280548

14.12.2012 18:03

RE: Párkrát se jim ty statistiky ale umlčet nepodařilo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 280548

..a za tohle byl Petr Bakalar vyhozen z prace:
Tabu v socialnich vedach.
Hadejte, jakemu etniku se v te knize venuje?

280574

14.12.2012 9:51

Reseni je jednocuche

Petr Řehák 194.?.?.?

Reseni je jednoduche, ale zadna vlada ho nenavrhne.
Staci jen nastavit podminky naprosto stejne pro vsechny bez ohledu na rasu, vek a pohlavi. Podminky ktere pomahaji tem co se chteji rozumne zapojit do prosperujici spolecnosti a zaroven vyzenou za hranice nebo alespon neumozni se bezproblemove rozmnozovat tem co na spolecnosti parazituji. Kdyz to bude nastaveny bez ohledu na rasu, vek a pohlavi tak to bude fungovat.
Bohuzel to by ale zmizelo spoustu "trafik" a populistickych temat. Ukazalo by se ze nekteri politikove najednou nemaji zadna temata kdyz by jim zmizela temata etnickych mensin, rovnosti pohlavi, mezigeneracnich problemu, atd. ..
Mozna by jsme zjistili ze az tak moc zakonodarcu a uradu obecne nepotrebujeme. Protoze system ktery dokonale funguje je nejvetsi nocni mura kazdeho politika. Pro dokonale fungujici system je kazdy politik naprosto nepotrebna a prekazejici soucastka.

280553

14.12.2012 10:55

http://www.vasevec.cz/blogy/politicka-korektnost-fenomen-dnesni-doby

fohat 194.?.?.?

bělostná česká samoživitelka si dle neochvějného amerického vzoru....kladné akce...změní na národnost ROMSKÁ,namaže si ksichtík krémem na boty UPLATÍ SINGLES bělostné dětičky,aby šli na uřad a patričně řvali...to by v tom byl čert,aby se kvartýr ZADARMO NEURVAL...

280554

14.12.2012 12:19

podle DNA nesuďte je !

osa x 193.?.?.?

Statistika ? Promiňte, ale moje statistika říká něco jiného : voliči v čr v 5 svobodných volbách volí stále ty samé zloděje - takže daný stav jim vyhovuje a vlast vzkvétá. Ani pár zvědavců brečících denodenně nad "marasmem společnosti" karavanu nepřesměruje. Proto nesuďte podle DNA množiny ale posuzujte podle skutků jednotlivce, v opačném případě máte totiž defekt ve vaší jednotlivé DNA vy. Položte si otázku : neměl bych se léčit, když sypu ptáčkům do krmítka a pak je nenávidím za to, že přilétají a zobou ?

280560

14.12.2012 16:45

RE: podle DNA nesuďte je !

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 280560

Vas prispevek budto nechapu, nebo je zcela nelogicky.
To ze nejaka vetsina nekoho zvoli ve volbach prece neznamena ze jsem toho sameho grazla volil i ja. Pokud si myslite ze nema smysl o spatnostech ve spolecnosti diskutovat protoze se stejne nic nezmeni je to vas nazor, ale nechapu proc se teda vubec ohanite volbami kdyz nic nema smysl. Pokud jde o ptacky tak ja zadnym ptackum nic nesypu. Sypou to ostatni a za moje penize ktere znarodnili. Takze mam plne pravo nadavat kdyz ti ptaci prileti hodovat na zrni nakoupene z penez ktere me ostatni ukradli a znarodnili proti moji vuli a jeste u toho hodovani poserou trusem dalsi cast meho majetku.
Ptackum jsem ochoten sypat, ale jenom tem slabym, nemocnym a zranenym co se umeji chovat a ne zadnym vychcanym strakam a jinejm ptakum co jsou jenom liny a vsechno poserou na oplatku trusem.
To ze ve volbach "nekdo" voli stale ty same zmrdy neznamena ze ja jsem vadny kdyz se ozvu ze se me to nelibi. Osobne me neni moc jasne proc to lidi delaji ... i kdyz pokud prumerny volic zvoli vasi "logiku" dovozovani tak se vlastne uz nedivim ze volby vzdy dopadnou tak jak dopadnou.

280571

15.12.2012 11:15

RE: podle DNA nesuďte je !

osa x 193.?.?.?

Reakce na 280571

Nejprve odcituji příspěvek uvedený níže : "Asi to musi vetsine vyhovovat. Jinak si to neumim vysvetlit. Mne to nevyhovovalo a zjistil jsem, ze proti vetru se curat neda. Tak jsem to sbalil." Pisatel "vladuna" má moji úctu , jen málo jednotlivců vidí realitu reálně jako on a dokáže z reality vyvodit pro sebe východisko. Ostatní " o špatnostech ve společnosti diskutují" a "plným právem nadávají" - to zase cituji vás. Můj příspěvek nechápete, divím se , neboť řešení zde ve vašich příspěvcích pojmenováváte, ale to nestačí. Jak řekl o Pepim Hermes Conrad " zabijte to dřív , než to někdo pojmenuje! " .
Abych se vrátil k pisateli "vladuna" - není podstatné situaci umět nebo neumět vysvětlovat ( sobě nebo okolí) , podstatné je ji neakceptovat. Každý systém soužití lidí je postaven na užitečných idiotech, kteří ho zištně či z hlouposti podporují a hlavně na ignorantské většině, která ho toleruje, nespokojená menšina čůrá proti větru, diskutuje a diví se že má mokré boty a nohavice. Vysvětlím výrok Hermese Conráda, aby si to nějaké rasistické prase nevysvětlovalo po svém : rozhodují činy a ne diskuze plným právem nadávajících, tedy je třeba zbourat krmítka a stavěče krmítek odhalit a pranýřovat. Nebude-li krmítek , ptáci odletí za potravou jinam.
Jenže ono se ukazuje, že systém krmítek většina akceptuje , protože u nich zobe sama a dost. A to je ten problém v celé své reálné nahotě.

280625

17.12.2012 0:04

RE: podle DNA nesuďte je !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 280625

... nespokojená menšina čůrá proti větru, diskutuje a diví se že má mokré boty a nohavice.

A že jich tady je! Kdyby se spojili, tak by i něco dokázali.

280691

14.12.2012 23:21

RE: podle DNA nesuďte je !

vladuna 109.?.?.?

Reakce na 280560

>Statistika ? Promiňte, ale moje statistika říká něco jiného : voliči v čr v 5 svobodných volbách volí stále ty samé zloděje - takže daný stav jim vyhovuje a vlast vzkvétá.

Za toto mate u mne deset bodu! A vubec se to netyka jen problemu s nasimi vicemene barevnymi spolubratry! Statistika je svina, jak by rekl klasik

Asi to musi vetsine vyhovovat. Jinak si to neumim vysvetlit. Mne to nevyhovovalo a zjistil jsem, ze proti vetru se curat neda. Sbalil jsem to. Pred par mesici to bylo uz osm let co jsem v UK. Zadna slava, ale zpet bych nesel ani za zlaty prase.

280591

16.12.2012 0:34

RE: podle DNA nesuďte je !

p. 113.?.?.?

Reakce na 280591

..psaly vcera noviny ze v Londyne uz je vic cernejch nez bilejch....vsadim ze jsou oblasti tam kam byste nesel ani za nic....natoz v noci..asi byste tim prasetem dostal rovnou mezi oci...

280646

26.2.2017 11:42

RE: podle DNA nesuďte je !

Dzob 93.?.?.?

Reakce na 280560

Přesně vyjádřeno. Ještě bych dodal, že systém je nastavený pro každého stejně. Na úřadech nikdo nikoho nepreferuje podle národnosti či etnika. Kdo má nárok na dávky, dostane je, ať je bílý nebo tmavý. Tyhle stupidní příspěvky kolem dávek a toho, že Cikáni nechtějí pracovat mě jen utvrzují v přesvědčení, jak je česká majorita hloupá. Kdyby se sečetli všechny škody, které Cikáni v minulosti, současnosti i v budoucnosti způsobili nebo způsobí ČR, tak to stále bude jen miliontina toho, co nakradli a zavinili čeští politici. Ty tady ale nikdo nesoudí. Tak kdo je tady primitiv?

356092

14.12.2012 13:02

Otresna statistika

vodnik007 69.?.?.?

ale take zpuspb jak se Jan Zima vyjadril.
Bylo to v době, kdy jsem dělal rešerši na téma...

280562

14.12.2012 13:16

Po precitani prispevkov sa tesim

Smoker 95.?.?.?

Ze skoro vsetci prekukli "didvide et impera" v praxi a vinia z toho pokrytecku vladu. Bravo.

280563

14.12.2012 15:36

Právo a odpovědnost

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

V čem vidím příčinu rostoucího cikánského problému já? Obrana práv jednotlivce je dovedena v současné lidské společnosti ad absurdum. Důsledek? Společnost je pak zcela bezbranná vůči těm, kteří svá (přebujelá) lidská práva zneužívají. Miliony let přece v přírodě a posléze i v lidské společnosti platilo: chceš-li mít vlastní potomky, musíš být schopen se o ně postarat. Co platí dnes? Měj si potomků kolik chceš. Starat se nemusíš. Postará se ti o ně společnost.

Podobná absurdita panuje i v základních ekonomických vztazích moderní společnosti. Po ticíciletí vždy platilo: chceš rozhodovat o užívání bohatství? Pak se musíš postarat o jeho vznik. Co platí dnes? Získej politickou moc. Přisvojíš si tak právo rozhodovat o pohádkovém bohatství, povinnost vytvářet je zůstane na druhých. A tak politici "rozhodují", dluhy po nich budou platit ještě naši vnuci.

Závěr? Každé PRÁVO je jen jednou stranou mince. Druhou stranou je vždy ODPOVĚDNOST. Dojde-li v jakékoliv lidské skupině k oddělení práv od odpovědnosti, ona skupina na to časem těžce doplatí. Lhostejno, zda jde o Římskou říši či Evropské společenství. Bohužel.

280567

14.12.2012 21:08

Vojta49,už zase blbneš a vyprávíš nesmysly!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 280567

Všude v EU existuje podpora rodin s malými dětmi,především v daňové oblasti a různá forma podpor,protože sociální status rodin s dětmi je pro většinu obyvatel velmi napnutý! Už tak máme v ČR natalitu pouze 1,46 na ženu /pro nulový přírůstek obyvatel v demografickém polu je potřeba minimálně 2,11 na ženu!/ ,takže jako národ vymíráme a číslo by bylo ještě nižší, kdyby zde nebyl započítán kladný přírůstek Romů, který je ale dost diskutabilní,protože zde si "vyrábíme" další celoživotně nezaměstnané! / Příčin je více a nechci je komentovat!/
(Zbytek příspěvku cenzurován pro osobní útok. Editor)

280585

14.12.2012 23:02

RE: Vojta49,už zase blbneš a vyprávíš nesmysly!!!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280585

ale vždyt to je v pořádku ti kdo preferují kariéru před životem a majetek před bytím necht vyhynou je to jejich svobodné rozhodnutí nikdo je k tomu nenutí

280590

14.12.2012 21:52

RE: Právo a odpovědnost

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 280567

Máte pravdu, Vojto. Jen jde o to, jestli si vůbec uvědomujete, co je ODPOVĚDNOST.

Vysvětlím vám to. Odpovědnost je například to, že když budu lhát a budu usvědčen ze lži, pak přijmu odpovědnost za svoji lež a přiznám ji. Pokud nejde o lež, ale jen o obyčejnou hloupost, i tak je odpovědností člověka (samozřejmě pokud se nejedná o negramotného cikána) svoji hloupost připustit a přiznat svůj omyl.

Dám vám jednoduchý příklad. Vezměte si, že by například existoval tak prostoduchý jedinec, který by řekl větu: VW NEBYL NIKDY NIKÝM TUNELOVÁN. Pro jistotu by to napsal velkými písmeny, aby tento blábol všichni viděli.

Pak by se našel někdo, kdo by mu tento blábol rychle vyvrátil, prostým výpisem z vyhledávače, kam by napsal VW FRAUD a vyjelo by mu tisíce různých případů tunelování VW, které skončily u soudu.

Tento prostoduchý jedinec, jehož život je založen jen a pouze na jeho VÍŘE, by pak do omrzení tuto neuvěřitelnou lež opakoval dál. Co byste mu řekl? Že přijal svoji odpovědnost, nebo je to jen mazaný cikán, který pokračuje ve svém lhaní?

No, nebudu vás trápit, myslím, že byste takového ubožáka bez jakékoliv ODPOVĚDNOSTI asi nechtěl potkat.

No a co se týká těch cikánů, myslím, že vy máte jasno, již mnohokrát jste zde vyplodil takové rasové teorie, které najdeme jen v dílech nacistických autorů. Takže si nehrajte na slušňáka a rovnou napište, že cikáni jsou podřadná rasa neschopná vlastního přemýšlení (to jsem si tu od vás přečetl již několikrát a nejen o cikánech) a jako taková by měla skončit v koncetráku (to jste tu ještě přímo nenapsal, ale myslím, že si to myslíte).

Stejně jako to píšete o Palestincích, kdy 1000 civilistů zavražděných bombami okupantů srovnáte s 1000 oběťmi dopravních nehod v ČR a pak propuknete ve svůj obvyklý chechot. Já naprosto chápu, že ti lidé pro vás jsou jen odpad. Ale možná byste to nemusel dávat tak okatě najevo. Ono by se vám to mohlo jednou vrátit a když by pak napřílad někdo zabil vašeho syna, někdo jiný by se mohl smát, že to je vlastně stejné, jako když ho přejede auto a v podstatě o nic nejde.

280587

15.12.2012 17:27

RE: Právo a odpovědnost

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 280587

Vzpomínáte na pohádku Mrazík, pane Vopice? Nastěnka přijíždí s Ivanem a s dary od děda Mrazíka domů. Marfuša vztekle dupe nožkama a vřeští "já chci taky ..., já chciii!!!".

Poslední dobou všechny Vaše reakce na má slova tuto scénku silně připomínají. Ať už je řeč o čemkoliv, Vy jen vztekle dupete nožkou a křičíte "já chci mít pravdu, já chci vyhrát, já chciii!!!".

Ač je to naprosto OT, tak ještě jednou a naposled k TUNELOVÁNÍ mladoboleslavské Škodovky. Pojem tunelování není ekvivalentem anglického "fraud". Tunelování je stav, kdy je podnik systematicky veden svými správci k úpadku. Ještě před konkurzem jeví tunelovaná firma řadu typických znaků. Například. Dluží. Svým dodavatelům, zaměstnancům mzdy, bankám splátky úvěrů, státu odvody. Propouští. Neinvestuje. Neinovuje. Ztrácí zákazníky. Namísto zisku vytváří ztrátu.

Škoda-VW od privatizace nikdy podobné znaky nejevila. Proto tvrdím, že ŠKODA-VW NIKDY NEBYLA TUNELOVÁNA. A klidně dál dupejte nožkou. Na svých slovech si trvám. A na Vaše další případné vztekání už nebudu reagovat. [smích]

280641

15.12.2012 18:26

RE: Právo a odpovědnost

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 280641

..aa..teda zasa iba nedorozumenie..
Vy asi chápete Vojto tunelovanie(parazitovanie) trochu inak, ako mnohí ostatní..

Trochu rozumnejší parazit tiež necháva svoju obeť prežiť aspoň nevyhnutný čas, pokiaľ nenájde lepšiu.
Niekedy "dopraje" obeti dokonca hodne dlhodobého trápenia a občas, keď uvažuje o porade s kamošom lekárom, aj chvíľu príjemnej, no presne dávkovanej ilúzie, aby zabudla a hlavne "neriešila" príčinu zbytočných životných komplikácii.

Ostatne, ak parazit nepôjde rozhodne smerom k vzájomne rovnocennej symbióze, vždy zostane parazitom.
Aj symbióza hýbe evoluciou.
Ako v rozprávke:
"Ten vie to a druhý zas ono.."
Spolu sme silnejší, no nie preto, aby sme fascinovane druhých sekerou mlátili..parazitovali

Akýkoľvek in-formačný monopol(včítane pseudomanažérskeho) je z ľudského hľadiska neprípustný a je dlhodobo objektívne tak-či onak trestný.
..a nie že si to zasa Pod lampou "osvetlíte" negatívne Vojto, vy šibal jeden [smích]

280644

14.12.2012 15:52

Hustej rasistickej článek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Těžko říct, proč pan Editor odpublikoval zrovna tenhle článek, který na míle čpí Divide et impera.

Když se hodní Anglosasové a velehodní sionisté pokoušeli zasít Divide et impera mezi několik desítek národností Íránu po svržení hodného prozápapadně a prosionisticky diktátorujícího Shaha Pahlavího, zlý Khomeini vnutil po rasismu lačnícím Íráncům dogma, že je jedno, zda je někdo Qashqai, Azerbaijanec, Peršan anebo Arab - důležité je, zda je dobrým Árijcem = muslimem, židem, křesťanem anebo zoroastriancem!

Proto (prozatím) íránská revoluce drží a Íránci jsou chráněni před vykradením a zotročením Predátory, jejich Shabes/GOJ/im a nasazením nových krvelačných prozápadně diktátorujících Shahů/Veškrnů/Pinochetů...

Čeští pravicující, zinkající pivní Pepíci i lídlující Mařen/ky se nechávají strhávat k xenofobii, rasismu a dalším -po staletí osvědčeným- nástrojům Divide et impera[pláč]

Sociologie i psychologie nejsou exaktní vědy, ale pa/vědy. Vždy je důležité, pro jaké Z_A_D_Á_N_Í slouží při té které V_Ě_D_E_C_K_É "rešerši" a/nebo "stjůdii". Ne náhodou je rozhovor s typickým sociologem a/nebo psychologem obvykle blízký komunikaci s vyšinutcem.

V hodném NYC mají Afro-Emeričané průměrný příjem okolo 55k/y. Jinde stoji (vedle) bělochů a/i hispánců či asijatů fronty na potravinové poukázky[pláč] V pravicujícím Česku Z_A_Č_Í_N_A_J_Í Romové žít v rasových ghettech. Zatímco Jenišové ve Švýcarsku a/nebo Sinti v Německu splývají úspěšně a bezproblémově s bílou a multikulturní majoritou.

Romové jsou obecně jednodušší a přímočařejší, nežli okolní majorita. Pokud majorita krade, podvádí, pravicuje a je následně Predátory a jejich Shabes/GOJ/im zbídačena, chovají se Romové podle vzoru, který vidí okolo sebe. Zatímco v Německu by Sinti raději podřezal svoji dceru, pokud by se spustila k prostituci, v Česku Romky v prostituci vedou. Stejně tak ale i bílí Pepíci a Mařenky lámou světové rekordy v pornu a gay/prostituci.

Pokud v Česku politici zneužívají postavení Romů k okrádání eráru, je to jen a jen proto, že pravicující a zinkající Pepíci i lídlující Mařenky tomu vytvářejí a dávají prostor. Pokud by ekonomická a sociální politika (nejen vůči Romům) byla ok, přestali by Romové být prioritou a "vláda by nemusela tajit statistiku o Romech".

280568

14.12.2012 19:21

a už je to tady zase

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

kryptofašistické měštácké lůze stačí ukázat cikána bezdomovce cizince dredaře vlasáče narkomana žida komunistu/anarchistu (tady podle toho kdo je zrovna u moci) nezaměstnanou socku ekologa negra muslima rusáka skopčáka a jiné podvratné živly kazící měštákovi klid na práci/chataření/chalupaření/rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví
ano může za to vláda protože vláda nechce s těmi rozvraceči které slušnému člověku jednou pro vždy zatočit aby "slušní lidé" mohli v klidu žít
sranda je ten přístup k řešení problémů místo snahy o změnu myšlení chování a tím změny společnosti a systému měšták řve po nějaké jiné vládě ideálně nějaké fašistické diktatuře která zajistí pořádek ale nesáhne při tom měštákovi na jeho kuličku hoven kterou před sebou jak hovnivál tlačí a které říká majetek
i když ono vlastně je to zde stále historie se neopakuje určití lidé budou vždy volat po různých operetních šašcích typu hitler mussolini nebo v našem zapáchajícím rybníčku brouk pytlík kecy všeho druhu okamura nebo vrchní privatizér uko ješita klaus kteří slíbí že nastolí pořádek a zastaví zanikání "tradičních" hodnot a "morálky" (ten poslední naštěstí pouze slíbí protože slouží přesně opačné straně spektra)
měštáci všech zemí vyližte si prdel [smích]

280575

14.12.2012 21:58

RE: a už je to tady zase

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280575

Ale jim dáváš zabrat.[cool] Souhlas. A propos, na jiném místě píšeš, že "demokracie je nástroj, který je v současnosti špatně užíván." Když to dám do souvislosti s "kryptofašistickou měšťáckou lůzou", tak mi z toho vychází, že je tragickým omylem už to, že je demokracie vůbec aplikována na takto definovanou podstatnou část společnosti... ?

280588

14.12.2012 23:22

RE: a už je to tady zase

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280575

Milujem taketo vznesene reci...[smích])

Pre vsetky "podvratne zivly"("cikána bezdomovce cizince dredaře vlasáče narkomana žida komunistu/anarchistu (tady podle toho kdo je zrovna u moci) nezaměstnanou socku ekologa negra muslima rusáka skopčáka" ), ktore ste menoval platia dve veci:

1. pozeraju sa zvrchu na "mestaka", pricom sami seba vnimaju ako najvrcholnejsi vyhonok miliardy rokov trvajucej evolucie. Neopravnene, pretoze vsetky pohromy, ktore stihali a stihaju Europu minimalne sto rokov, pochadzaju od tejto a podobnej "avantgardy ludstva" .[pláč]

2. pritom sami len parazituju na "mestakovi", bez neho by nemali co do ust. Dodal by som, ze ani bez rolnika, ale ten by sa s nimi neparal a hnal by ich vidlami. Takze zostava len "mestak", ktory je prilis slusny, aby tiez chytil tie vidly. Ale mal by, lebo dom sa zruti aj na jeho hlavu.

280592

15.12.2012 0:35

RE: a už je to tady zase

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280592

>2. pritom sami len parazituju na "mestakovi", bez neho by nemali co do ust.
Sorry, ale zdá se mi, že jste to vůbec nepochopil. Mohl byste vysvětlit, jak "rusák, bezdomovec, cizinec, dredař, vlasáč, narkoman, ekolog, negr, muslim, skopčák" + "jiný podvratný živel" parazituje na "měšťákovi???? Bez "měšťáka" by rusák, negr, ekolog, cizinec, dredař, vlasáč, muslim, skopčák neměli co žrát?? Možná jste chtěl hovořit o cikánech (kde by se kontinuita dala nalézt), ale nějak jste to zapomněl zmínit. A celkově, aristokratův přízpěvek byl docela o něčem jiném, viděl bych v tom jistou metaforu.

280597

15.12.2012 1:07

RE: a už je to tady zase

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280597

Ano, presne to som chcel povedat, citujem: "Bez "měšťáka" by rusák, negr, ekolog, cizinec, dredař, vlasáč, muslim, skopčák neměli co žrát".

Po cele 19. storocie (teda, este pred prvou svetovou vojnou) sa budovala Europa -- a to velmi casto za velmi tazkych zivotnych podmienok -- vdaka "mestakom" (niekedy bohatym, niekedy menej bohatym), ktori tvorili strednu vrstvu. A toto potom -- presne vdaka dobovym avantgardnym stvacom, ktori sa im v lepsom pripade vysmievali a v horsom ich prenasledovali -- v nasledujucom storoci prehajdakala.

Po vojne to chvilu vyzeralo na navrat etosu systematickej a poctivej prace, ale dnes sa ukazuje, ze za poslednych 30 rokov to bolo len zitie na dlh.

Nemyslim si, ze dlhy nasekali mestaci (ti dlh nenavidia), dlhy nasekali -- priamo ci nepriamo -- pokrokovo zmyslajuca avantgarda, ktora teraz uz priamo neparazituje na mestakovi, ale na state. Ale z coho plati stat tymto vyzirkom, ak nie z dani, ktore vybral od "mestakov"?

Tak ozaj neviem, preco sa na nich divat zvrchu.

Cigani su uz uplne mimo tohto spektra... ti dokonca ani nechcu "zlepsovat svet"... a naviac, stoja nas menej, ako experimenty avantgardy, najnovsie napr. zelene energie alebo oteplovanie.


P.S. Toho skopcaka by som mozno vynechal; neviem uplne presne, co to je v nemcine, ale mam dojem, ze Nemec, alebo aspon nejaky druh Nemca.

280599

15.12.2012 10:58

RE: a už je to tady zase

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280592

nikoli měšták dělá svým způsobem života všem zbývajícím lidem ze života peklo
měštáka nikdo nenutí budovat kariéru a platit daně to měšták chce po těch ostatních aby se jeho hodnotám přizpůsobili a ještě má tu drzost je označovat za parazity
to měšták je parazit nikoli ti ostatní

280623

18.12.2012 2:12

RE: a už je to tady zase

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280623

To, ze "mestak" chce aby sa ostatni prisposobili jeho hodnotam je len spravne, inac by vsetci pomreli hladom[smích] Vcitane onoho mestaka.

To by v skutocnosti nechcela ani vasa avantgarda... na kom by potom parazitovala? Dredar by parazitoval na vlasacovi? Muslim na socke? Alebo --nedajboze-- cikan na .... aristokratovi?[smích])) Sam musite vidiet, ze takto by to nefungovalo[smích])))

Alebo chcete povedat, ze to, co sa vybudovalo v 19. storoci, to vybudovali cigani, dredari, anarchisti, muslimovia?

280737

16.12.2012 0:49

RE: a už je to tady zase

p. 113.?.?.?

Reakce na 280575

...kdyz tedy predtim , nez zacne to vase ukazovani , zbidacite stat a narod, znicite ekonomicky a spolecensky,jako napr. v Nemecku 1914-1932....pak je ovsem lecos mozne a experti jako vy se muzou vykecavat a fantazirovat o kryptofasistickych luzach/o kterych nic nevi /to si jen precetli neco 3 centimetrovym pismem v novinach a zbytek smicha vypatlana huspenina misto mozku/...a pak zbyva uz jen spokojene slintat blahem...vas rozvracec...

280647

16.12.2012 9:27

RE: a už je to tady zase

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280647

naštěstí názorový proud který zastáváš nemá zádnou reálnou moc takže můžeš jen dupat nožičkou a kvákat si ty svoje kravinky o židovském spiknutí a ekonomickém zbídačování
to je moc dobře [mrknutí jedním okem]

280653

16.12.2012 12:40

RE: a už je to tady zase

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 280653

No kolega P, má čiastočne pravdu, lebo Nemci v inkriminovanom období boli zbedačovaný vojnou, hyper-infláciou a reperáciami vyplývajúce z Versaillskej zmluvy.

Versaillska zmluva dala Francúzom možnosť invázie oblasti Ruhr, čo bolo vtedy hlavnou priemyselnou oblasťou Nemecka, invázia sa nastala tuším v roku 1924, asi v roku 1925 bol zabitý jeden Franzúsky vojak v tejto oblasti. Počas dopravy tela naspäť do Francúzska Francúzsky vojaci zmlátili každého Nemca, ktorý nedal dole klobúk pred prechádzajúcim kočiarom na ktorom bolo telo.

Po takýchto činoch a pri zlej ekonomickej situácií bolo logické, že sa k moci dostane k moci beštia typu Hitler, ktorý hlásal že zatočí s židmi, reeviduje Versaillsku zmluvu, vytiahne ľudí z biedy a skolonizuje Rusko.

Odkiaľ na tie veľké a malé mítingy pred svojim zvolením mal peniaze a kto ho naučil rečniť a kde bol v tých rokoch o ktorých nie sú záznamy nikto nevie naisto (podľa niektorých v Anglicku-to by aj bolo logické vzhľadom na ďalší vývoj).
Potom čo sa dostal k moci dostal podporu od Forda, IBM, rodinu Bushových a ďalších boháčov a hlavne od pohlavárov sídliacich v Bazilei (tzv. Bazilejská veža-banka národných bánk).

280662

16.12.2012 16:42

RE: a už je to tady zase

oalécst 91.?.?.?

Reakce na 280662

Nemcov zbedačila vojna, ktorú sami spustili, porážka je smutným údelom zločinca, už sa videli ako páni a zrazu im ich včerajší kamarát, žid vrazil dýku do chrbta, čím ich odrovnal. Poplačme si, aký strašný trest utŕžili po vojne, tak „tvrdo“ na nich dopadali údery proti ich megalomanstvu, že poslednú útechu našli vo führerovi. Boli to obyčajné požívačné socky, čo chceli kradnúť a keď boli potupení za ich opovážlivú pýchu, chceli revanš, nielen Hitler, takmer každý v nemecku chcel odplatu, preto museli byť dorazený rovnakými zločincami, akými boli oni sami.
Radšej mudruješ kto naučil Führera rečniť a kto mu dal prachy, ale ak by nebol Hitler, tak dôjde niekto iný, pretože nie führer si vybral Nemecko, ale Nemci si vybrali führera, vodcu, čo trestá ich nepriateľov. Führer bol iba odozvou na zdevastované hlavy Nemcov.
Beštia typu Hitler, a jeho vojaci boli pohľadné srnky? Opäť obviňovanie jednotlivca za zločiny celku.

280666

16.12.2012 20:05

RE: a už je to tady zase

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 280666

hmm..to je hodne zaujímavé..
"Podľa seba súdim teba?"
Takže podľa Vás naozaj Nemci spôsobili 1.a 2.svetovú vojnu, Japonci len tak z roztopaše samovražedne napadli Pearl Harbour, fašisticky teror zvrátených judaistov Trockého a spol. v roku 1917 v Rusku spôsobili Rusi, atď..?

Skôr ako kolektívnou, áno kolektívnou(každý je súčasťou nejakých spoločností a nesie tak nevyhnutne zároveň ich osud) vinou Nemcov, by ste sa mali zaoberať orgánmi kolektívu zvrátených judaistov(tzv.židov).
Isto, Nemci v tej zúfalej situácii hodne prestrelili. Nie nepodstatnú časť viny za milióny mŕtvych si žiaľ tak kultúrny národ(ako aj cca.3000r.dozadu tzv.židia) nechal asociálnymi inžiniermi naložiť na plecia(nechali sa "A bissi gehen lassen" ), no..

V genetickej zložke Človeka je zakomponovaný ako základňa ďalších poschodí aj živočích(ekvivalent PC BIOS-u).
Ako vzdelaný človek isto viete, źe najefektívnejšie manipulácie sú založené na pudoch.
Ak hocaké zdravé zvieratko zatlačíte do kúta, domáce, či voľné, psíka, či sokola, znižujete mu dávky jedla, vy sa pred ním napchávate a jasne mu dáte na javo, že ho chcete buď uhladovať, alebo inak zabiť, či postupne zjesť viete, že Vás, alebo niekoho iného musí napadnúť aby prežilo.

Ak ste aspoň minimálne sociálne gramotný, je otázkou, čo sledujete vytvorením takej situácie, kumulácie potenciálu(prikladaním otiepok raždia s benzínom pod parný kotol), alebo ste mentálne zaostalý?
"..nepostrehnutie a zámerná ignorácia objektívnych zákonitostí máva rovnako fatálny efekt."

..preskočme pár úrovní chápania..
Kto z toho profitoval?
Prečo bol zo svojho pohľadu vyšší nadrabinát v rámci svojej egocentrickej pseudomorálky "nútený" likvidovať vlastný(asimilujúci) sa výpalnícky aparát?

Áno, keby neexistoval aj dobromyseľný, čiastočne psychopatický narkoman A.Schekelgruber, muselo by svetové poly-tické zákulisie vybrať jedného z ďalších kandidátov.

Skôr, či neskôr..
"Pravda vždy vyjde na povrch, na tom stojí svet"
Dnes to trvá z objektívnych dôvodov spomínanej zmenenej logiky sociálneho správania stále kratšie a dôsledky za činy prichádzajú prakticky okamžite na aktivistu a jeho blízke okolie. Tak je už aj verejne známe, kto a ako Mentorsky, logisticky a finančne podporoval A.Hitlera(Schekelgrubera).
Syna Odysseovho, ktorého sám Abrahám bohu krvilačnému na oltár priniesol..

280673

16.12.2012 20:10

RE: a už je to tady zase

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 280666

Niektoré zo Schekelgruberových podprahových úloh:
1.Doviesť nemeckú sociálnu demokraciu do národného socializmu a následne ako vždy do obligátneho fašizmu
2.Extemplárne potrestať pseudojudaistický plebs(schekel-gruberov) výpalníkov v Nemecku a východnej porušujúci interné eugenisticko-rasistické pravidlá talmudovsej interpretácie nadrabinátu
3.Vytvoriť potenciál schopný zlikvidovať možný nepriaznivý vývoj východného polygónu
4.Preventívny testík náhrady judaistickej teórie nadradenej pseudorasy aktuálnejšou teóriou Naziübermenschov(dnes napr. tzv.scientológia)
5.Na skrytie tichého fašizmu vytvoriť volavku do oči bijúcich foriem totalít(nemeckého a talianskeho fašizmu, pseudo-nacionál a internacionál-socializmu) a pod.
6.Vytvorenie holohoaxového priemyslu..
7.Ideologické "očistenie" štruktúrneho aparátu zvráteného judaizmu=2.(popri indickom kastovom fašizme) najstaršej formy fašizmu a jej kapacitnú "optimalizáciu" pre ďalšie úlohy
8.Rozvinutie hesla:
"Až po lisovaní olivy zo seba to najlepšie vydajú"
.
.
atď.

Ostatné si doplňte do príslušnej mozaiky, alebo zostaňte ďalej propagátorom tichého siofašizmu a zvráteného judaistického globálneho finančno-teroristického fašizmu..najstrašnejšich foriem protiľudsky zameranej totality popri indickej kastovej faske, čínskom modeli a ďalších tlupoelitárnych modeloch.

Navyše je dnes propagácia totalitárnych zriadení trestná a nie je ďaleko čas, keď množstvo zodpovednejších sudcov, resp.úroveň verejnej mienky dosiahne tú hranicu, že podobné de-magógické prasárny nebude možné propagovať. V lepšom prípade nbudú verejne na smiech.

Rozhodnite sa Oaécst.
Ak išlo o nedorozumenie a z Vašej strany ide o hrubú neznalosť objektívnej reality a nejde o zámernú tichú propagáciu globálneho fašizmu technológiou kladenia falošnej stopy, tak sa samozrejme ospravedlňujem.

Pekný zvyšok víkendu prajem
u.

280674

16.12.2012 20:15

RE: a už je to tady zase

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 280666

1. vec je, tú vojnu začali Rakúšania, a nejak (podľa určitého plánu) sa to eskalovalo. Tá vojna sa pripravovala aspoň 20 rokov pred jej vypuknutím.

Prvým krokom bola industrializácia Nemecka a modernizácia jej armády, to nepáčilo ani Francúzom ani Angličanom. Industrializácia potrebuje investície (infraštrukturálne investície išli od občanov Nemecka), všetko ostatné boli súkromné investície od Róčilda a spol. Poznámka-vtedajšie mocnosti podpisovali rôzne vojenské pakty od rokov 1880.

Druhým krokom bola vybudovanie modernej Nemeckej armády a námorníctva, ani to sa nepáčilo Francúzom a Angličanom. Nehovoriac o tom, že to bola tiež z peňazí Róčilda a spol.

Tretím krokom bola poskytnúť zámienku k vojne, to bola vražda Ferdinanda. No a tá bola dosť dobre zosnovaná, člen tajného spolu Čierna ruka zastrelil dediča trónu po tom, čo šofér zabočil do nesprávnej uličky, čisto náhodne. Keď v tom nebola ruka bankárov/slobodomurárov tak neviem v čom, lebo niekto to musel zorganizovať a financovať.

Čo sa týka vojny, bankárske klany nielen financovali obe strany, ale dostali do rúk aj vojnové reparácie, vojna je biznis. Pikoška vojnové dlhy z 1. svetovej vojny Nemecko splatilo spred niekoľkými rokmi.

Čo sa týka Versaillskej zmluvy, ten bol napísaný vyslovene na to aby ponížil Nemecko a Nemcov (vygooglujte si detaily).
Takže bola to len otázkou času, aby sa po finančnom krachu (Nemecka a sveta) a po invázií Francúzov že sa objaví hajzel typu Hitler (vyškolený slobodomurármi a financovaný bankármi), vyslovene na to aby uvrhol Európu do ďalšej vojny a podrobil Rusko. Rusko-nuž tú zem zas bolševici vďaka Stalinovi nedokázali potopiť vo vlastnej krvi. Mimochodom bankári ju rabovali za cára (lebocár Mikuláš II. bol hlupákom), za republiku (lebo šéfoval mu slobodomurár) a počas bolševického (Bronštejn-Trockij,Lenin-Uljanov-jeho dedo sa volal Bronštejn, vodcovia tej revolúcie boli židia a slobodomurári) teroru, lebo profesionálny revolucionári vraždia a rabujú (na revolúciu potrebujete peniaze, veľa peňazí a pár vycvičených ľudí ktorý to zorganizujú).

280675

16.12.2012 20:25

RE: a už je to tady zase

dub 89.?.?.?

Reakce na 280675

jen tak na okraj - kdo že vedl u versailské smlouvy podepisujícím loutkám na všech stranách ruku v pozadí (dokonce byli tito emisaři přítomni podpisu)?
správná odpověď sto bodů...

280676

16.12.2012 22:08

RE: a už je to tady zase

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 280676

Nuž tie bábky buď boli podriadený priamo Róčildovi a spol alebo rovno slobodomurári škótského rítu, tí sú administrátori. Druhý rítus, Memphiský to sú revolucionári a do toho celého veľmi dobre zapadá Kysučnova a udova teória tandemového riadenia, keď pri riadení situácie na pokyn z hora asi od nejakého potomka Amonovho kňaza sa tam prepína medzi nimi, a sme znova pri Egypte.

Kedysi v časoch pred vybuchnutím sopky Santoríny, boli tam 2 chrámové centrá Heliopolis a Théby. Heliopolis bol centrom uctievania Slnka, ale Théby boli centrom Amona, pre Egyptológov Amon je záhadou nevedia na určito odkiaľ pochádza, podľa niektorých neoficiálnych zdrojov je to personifikácia smrteľnej sily Slnka (v mnohých prípadoch ani oficiálne zdroje nie sú dôveryhodné), teda ničenia a tým pádom je to dobre ututlaný boh ničenia Set.

Zaujímavé je, že Théby sa stanú centrom všetkých chrámov kde sa predpovedá budúcnosť (chrámová holubica bola vypustené v Thébach a ľudským hlasom prehovoril v Delfách) a Amonove kňažstvo (pôvodne kňazstvo bezvýznamného boha, po a počas sociálnych búrok s stane vedúcou silou) sa dostane k moci.

Tretia zaujímavosť je podobnosť slova Amon a Amen (Amenhotep znamená [ur=http://www.behindthename.com/name/amenhotepl]"Amonov mier"[/url] ), dá sa potom špekulovať o tom, koho v skutočnosti uctievajú kresťania.
Čo sa týka židov, ich YHWH (jehova- akronym "od som kto som" ) má troj-písmenové meno, ktorú poznali len vrchný kňazi, dá sa po tom špekulovať či to nebol náhodou Set.
Mohamedáni uctievajú Alláha-v preklade znamená boh, zas anonym. Na margo treba povedať že majú za úlohu vzkriesiť náboženstvo Abraháma, a Abrahámov boh zrovnal so zemou 2 mestá, údajne za to, že páchali hriechy.

Máme 3 anonymných, ktoré sú uctievané miliardami ľudí a pri tom v podstate tou istou osobou, ktorá vystavuje rysy psychopata a masového vraha.

280682

16.12.2012 22:38

RE: a už je to tady zase

dub 89.?.?.?

Reakce na 280682

110 bodů[smích]

ale církve a tudíž bůchové nejsou jen tři, jen to tak vypadá. ale matka všech náboženství vždy mluvila o 7.
(7 pahorků říma, 7 zbylých stojících obelisků v egyptě, 7 sester...)

280683

17.12.2012 2:10

RE: a už je to tady zase

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 280676

Nechodte nikam daleko,nase narodni historie mluvi o ostudne Mnichovske dohode,kterou nikdo z vlady nepodepsal, byla to Francie-president Bloom,zid a Britanie,kde Churchill mel vliv ve vlade,kde plno lordu ,jsou zide,Churchil rovnez zid a jeste v dohode na Krymu,vsichni ctyri zide,jakoby nahodou si rozdelil svet,spojenecka vojska pod vrchnim velenim Eisenhauera,svedsky zid,tak Haushofer,zid,sepsal tu potupnou smlouvu,kde s nami nikdo vubec nemluvil ,tedy o nas a bez nas.Moderni doba s "americkou zahranicni politikou",kde se to zidy doslova hemzi, Bush,Clintonova <Brezinsky,Kissinger a slova Arian Sherona,Amerika,to jsme my zide,jakoby nedoletla do voskem zalitym usi krestanu, buhuzel ani Vy nevite ,kdo ridi tento svet,proc je valka na strednim vychode a proc Israel za projevy antihumanismu,antikrestanske neni trestan,kde rabin klidne prohlasi,ze vyhladi vsechna evropska mesta a nikdo z politiku a nasich cenzoru ani nepipne,nanejvyse si jdou prevliknout spodni pradlo.Ted se budem celosvetove ucit o holocaustu,kd eje Vasich sto bodu?
Nezapomente ,ze Arciduk Ferdinand urazil Rothschida a ten rek,ze mu to nikdy nezapomene ,tak,jak i rusky car dostal upozorneni,kdyz nepovoli zidovske banky v Moskve,tak bude zle,proc myslite ,ze i ceska vlada skace,jak v Israelu hraji na pistalu,Havel mel 13 poradcu a vsichni zide.

280694

17.12.2012 9:10

RE: a už je to tady zase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 280694

pokud tyhle slinty o spiknutí židů proti církvi (a lidstvu) bereš skutečně tak vážně (jak už to vypadá), tak začít s terapií včera už bylo pozdě - i ta teď může bejt již neřešitelnej problém, páč i terapeut je už natuty převlečenej žid...

280698

17.12.2012 13:01

RE: a už je to tady zase

udo1 85.?.?.?

Reakce na 280694

Celkom pekne ste to popísal Robert, no jestli se nepletu, cítim od Vás istú skepsu. Myslím, že nemiestnu.
Často tu dávate k dispozícii hodnotné informačné kompilácie a odkazy k témam..

Máte isto pravdu, že globálna hystéria sa dá pochopiť aj cez tú našu..

Tzv.židov netreba preceňovať.
Komu pomôže nekonštruktívne bu-bu-bu?
Svoje problémy si musia v prvom rade samy poriešiť.
Inak si zasa raz spečatia svojou vlastnou tupou nenažranosťou svoj osud. Možno dokonca definitívne.

Teror menšiny na úkor väčšiny sa vždy volá fašizmom a ten je protiľudský. Objektívne dôsledky takejto činnosti čiastočne môžete prežiť iba vtedy, ak sa Vám podarí svoje obete zmanipulovať tak, že dobrovoľne(jedno či podvedome, alebo vedome) prestanú napĺňať svoj optimálny potenciál a nejlepšie keď vyslovene degradujú. Tým časť zodpovednosti ponesú sami ako ovčan v kajaku veselo veslujúci k hučiacemu vodopádu. Dnes navyše s mapou, kompasom, a GPS(i-net)..a tlupa zvieratiek robí nad vodopádom po brehoch striedavo bu-bu-bu a povzbudzuje pri pádlovaní a na plytčine pod vodopádom sa potom napcháva z vyplavených zásob.

Vysvetlili sme si dostatočne čo to je židovstvo(zvrátený judaizmus, pseudorasistická ideológia najstaršej mafie)a kto a za akým účelom uvedený modul pravdepodobne vytvoril.

Tak na našom území, ako aj v globálnom merítku prebieha totálna in-formačná(studená) vojna(spolu s občianskou) na všetkých 4-5 prioritách komunikačných prostriedkov. Obete(narkotiká, ekonomická genocída, situačne štatisticky preddefinovaný nanútený exodus, stresy a následné choroby onkologické, kardiovasculárne, p-otravinová akvizičná genocída,..atď.) podľa dostupných štatistík za posledné roky tak na našom území, ako aj v globálnom merítku výrazne presiahli množstvo obetí II.svetovej vojny.

Problém s tzv."nadpopuláciou" je vyvolaný umelým nedostatkom a každá populácia sa prirodzeným spôsobom po naplnení ekologickej niky stabilizuje..spýtajte sa absolventov Prírodovedeckých fakúlt-hlavne biologicky zameraných odborov..

Totálna genocídna vojna samozvaných fašistických elít(nadpolitickokorporátnych) proti vlastnej populácii a ňou spôsobená neistota ohľadom budúcnosti má v tzv.treťom svete za následok prirodzenú populačnú explóziu(o.i. napr. aj podprahový bazálny pud zabezpečenia v starobe), ktorou sa snažia asociálni inžinieri globálnu genocídu spätne ospravedlniť. Ide o protispoločensky a protiľudsky egoisticky zámernú zámenu príčiny a následku.

Vieme predsa aj dôvody, prečo na Blízkom východe za danej situácie globálne j-elity pri ich zotrvávajúcej egocentrickej koncepcii nemôžu dopustiť mier.
Je to, akoby ste na mieste logistu(či logistika) urobil v depe dlhodobejší žúr pre svojich kamionistov a distribučné linky(finančné toky obsadených území) by zostali nepokryté, nekontrolované.

280707

17.12.2012 13:03

RE: a už je to tady zase

udo1 85.?.?.?

Reakce na 280694

Aj keď má Rothschild, Soros a spol.pre chápanie otroka veľkú moc, je len pešiakom a niekedy max.strelcom. Občas bielym koníkom lakonickej He-el-nei.
Ich šéfkovia, o ktorých samotní vyšší ego-ra-bini len tušia, sa dnes zúfalo snažia získať sympatie tých, čo považujú stále za svoj dobytok, hovoriace náradie.
Keď sme z odborných dôvodov analyzovali block(bust)former 10 000 B.C., okrem identifikovaných bežnejších programových procedúr sociálneho inžinieringu mi utkvela pred spaním krásna tvár mladej źomrelej hrdinky, ktorej šamanka severu vrátila svojim posledným výdychom život. WTF??!

..a ráno mi to konečne trochu zaplo..[smích]
Tá tvár sa extrémne podobala na tvár hl.hrdinky starého holýVúdskeho klasiku Kleopatra(Liz Taylor).
Ka-Leo-Patros, Lev, lévi otec duší bola vždý podprahovým symbolom konceptuálnej moci Egypta, He-al-neo-izmu transformovaného dookola PíáRenými Pompéznymi udalosťami
do vybrat(n)ého mladého ambiciózneho na troskách republiky formujúceho sa j-elitárneho otrokárskeho rímskeho(mirského) cisárstva.

"Kontrola davu je úmerná miere kontroly jeho emócii(podprahových informačných=mierovo-prenosových modulov)"

O ó-súde našej republiky, či našich res-publík budeme skutočne rozhodovať vtedy a len vtedy, ak bude miera chápania populácie vyššia, ako chápanie globálnych j-elít. T.j.chápanie aspoň základných objektívnych procesov. Miera schopnosti ich subjektívnej kontroly totiž rozhoduje o bytí a nebytí,bití a nebití.
"Cogito, ergo sum." R.D.
"To be, or not to be.." W.S.
Ako potenciálny ľudia máme právo na kvalitatívno-kvantitatívne zlepšovanie svojho bytia vtedy, ak budeme dávať lepšie(Vis Maior podporovateľné) alternatívy, ako druhí.

Ten národ vlastným sa stáva
a okovy tlupy z rúk strháva.
Hoc dav cvalom mocným letí
nie je to osud Človeka detí.

Spojené nádoby citu a umu
neľúbia vekov dogiem šumu.
iba ak vrtochy pana sú bernou mincou,
býva kurz lode hasený Vyššou mocou.

"Ak niečo nevieš poriešiť pri danej úrovni chápania, choď o ú-roveň ďalej"

Sme strategickým územím a keď chceme prežiť ako kult-u-ra, musíme myslieť strategicky(komunikačne..v prebiehajúcom masovom vojenskom konflikte, kde sú s bezprecedentným tempom likvidované a vytvárané nie len národy, ale celé kultúry).
Tak aj občianska vojna u nás dávno beží v hlavách, rodinách,..
Toto "dopustenie" z pozície Vis Maior má motivovať..všetky podmienky na riešenie úloh máme k dispozícii. Len povznesením sa v chápaní reality z vražednej ilúzie teplej vody na vyššiu úroveň(odhalenie podvodov) a maximálnou možnou opravou obludných stereotypov dnešného stále ešte otrokárskeho zriadenia(pseudodedičného hriechu=po novom "osobného zlyhania" ) môžeme riešiť umelé konfliktné situácie aj v našich rodinách, na pracoviskách, našich štátoch, kontinentoch, kultúrach..

280708

17.12.2012 13:14

RE: a už je to tady zase

udo1 85.?.?.?

Reakce na 280694

Skutočne zrušiť informačný monopol, pyramídu moci doby temnoty a osvojiť si j-elitami psychoočkovaním neprávom privlastňované "osvietenie" a nový lepší vek, vek Č(e)lo-vek-a, Č(e)lo-vie-ka.
KA je v starých jazykoch duša.
Kto dá slovám(kódom konkrétnych mier) objektívne(vzhľadom na pravdepodobné ciele Vis Maior) lepšiu interpretáciu, ten(toho plány, ciele, matice budú-cnosti strojených obrazov) dostane podporu zhora.
Toť najvyššie pravidlo vedenia komuni-ka-cie(in-formačnej vojny)
Vitajte v postapokalypse Robert [velký smích]

"Mierou svojho chápania robíš na seba a mierou nechápania na toho, kto chápe viac"

Toho sa de-ámon-né boja hystóricky najvác.
Utekajú za vlakom v blate s mokrými keckami.
"Dobrých ľudí sa všade veľa zmestí",
No čo s radikálnymi tlupami ohrozujúcimi Človeka?
Náhoda neexistuje a sme povinní hľadať to, čo sa od nich máme naučiť..a ak oni nepochopia, čo sa majú naučiť od nás(pravý zmysel kulturneho obohatenia), zrýchľujúci sa proces sociálnej hygieny je neúprosný..dejiny sú potom skôr cvičiteľkou, ako učiteľkou..
Platí tak na tzv.Cigánov, židov, Slovákov, Čechov, Izraelcov, Nemcov, atď..
Hľadajme čo nás spája a ostatné aktívne ignorujme protodialektickou polytandemnou diskusiou(selským pokecom).

280709

16.12.2012 20:29

RE: a už je to tady zase

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280662

v tom má jistě pravdu dělo se to protože bylo třeba pohnout němce k tomu aby chtěli později nastrčenýho šášu hitlera pochybuji že to byla dobrá volba
nicméně nám "péčko" ukázal že můj komentář na který reagoval naprosto přesně vystihuje realitu myšlení některých lidí
já tvé informace nijak nevyvracím ale v mých očích jednoznačně dokazují že židé jsou pouze něčí nástroj určený k něčemu v žádném případě hrozba "lidstvu a církvi"

280677

14.12.2012 19:38

Hm...

malejdraha 89.?.?.?

Mohl by někdo dát odkaz přímo na ten výzkum? Nebo alespoň napsat, co to bylo za vědce?

280578

14.12.2012 20:18

ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Včera byl v TV pořad Jílkové a diskutovalo se o integraci cikánů ve školství. Závěr: Snaží se zničit naše školství, tím že chtějí zrušit zváštní školy. Důvod? Školy pak budou produkovat nekvalitní žáky (inteligence obyvatelstva vadí) a kdo bude chtít kvalitní klidnou výuku, tak si bude muset zaplatit soukromou školu. To vše zapadá do programu zničení bílé rasy, křesťanství a celé naše civilizace.
V Bruselu už zakázali zdobit vánoční strom. U nás ZATÍM jetě ne. [bliji]

280582

14.12.2012 22:59

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280582

a jsi skutečně přesvědčen že náše společnost náš způsob života jsou tak úžasné že máme právo kohokoliv odlišného násilím nebo pod hrozbou násílí do ní integrovat?
když američané integrují v afghánistánu tak tady řvete jak mimina kterým někdo sebral dudlík ale doma byste integrovali až by se z integrovaných kouřilo

280589

14.12.2012 23:30

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280589

Co sa mna tyka, ano, som o tom jednoznacne presvedceny, ze su zatial najlepsie co tu bolo; samozrejme, pokial je clovek realista, a chape, ze zazraky na pockanie sa nedaju robit.

Ale dokonca, aj keby nebola najdokonalejsia, akonahle sa pripusti existovanie mensin, organizovanych vybojnym a o svojej nadradenosti presvedcenym nabozenstvom, tak taka spolocnost sa rozpadne.

Rubom tohto pohladu je, ze v tom Afganistane by sme ich mali tiez nechat zit ich sposobom, s jednou podmienkou: komu sa tam nepaci, nech ma moznost sa odstahovat, a nech nie hned mu podrezu hrdlo.

Pokial by taka moznost vystahovania existovala, ono by sa to tam hned precistilo. Problem je, ze supresivne spolocnosti emigraciu nepovoluju...

280593

15.12.2012 0:13

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 280589

Je mi jedno ako sa to nazýva. Nie je mi však jedno keď za ten istý priestupok neintegrovaní dostanú výstražný prst a integrovaní basu. Takže ak žijú podľa pravidiel komunity integrovaní, musia sa dointegrovať aj ostatní, ktorí tieto pravidlá využívajú len polovične a vo svoj prospech. Ak sa nedointegrujú, nech idú skúsiť šťastie inde.

A v Afganistane síce ide o integráciu. Ale heroinu. Aby mohol byť súčastne derivovaný americkým govermentom na opačnej strane sveta.

280596

16.12.2012 0:53

co ted schazi..

p. 113.?.?.?

Reakce na 280596

...jedine co ted schazi jeste ,je cikansky holokaust....ale uz je naceste...

280648

14.12.2012 23:42

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280582

>To vše zapadá do programu zničení bílé rasy, křesťanství a celé naše civilizace.
Program zničení bílé rasy má bílá rasa sama ve vínku, dá-li se to tak říct. Zřekne-li se smyslového postižení - křesťanství (judaismu, islámu), potom třebas i nalezne rovnováhu v soužití na planetě Zemi, a vše dobré (je toho jistě dost), co bílá civilizace přinesla na svět, bude zúročeno. Je-li křesťanský defekt nezměnitelným příznakem bílé civilizace - nabízí se: "jasná hvězda svítí krátce." A bělo-křesťanská expanze by vydala na středně velký kvasar. Ohni a meči se dosud relativně ubránila jen asijská část žlutých (rudokožci měli, bohužel, smůlu, že byli příliž free a dlabali na mrtvolu přibitou na kříž). A černí jsou pro jistotu otroci i s celým kontinentem. Tento názor je s.r.o. [mrknutí jedním okem]

280594

15.12.2012 1:22

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

oalécst 95.?.?.?

Reakce na 280582

Ako môže byť niekto hlúpejší z dôvodu, že by sa v jeho triede objavil cigoš?
Ľudia sú sprostí ako tágo, veria každej podhodenej lži, pretože odmietajú myslieť a skúmať sami, radi sa nechajú unášať emóciami, dôverujú autoritám.
Kto si nevšíma okolie, nevie, že v istom zmysle ešte objavujúci sa vplyv kresťanstva v spoločnosti sa vytratil niekde pred 200 rokmi, inde pred 50 rokmi, v každom prípade je minulosťou, v USA, Kanade, Austrálii, o žiadnom kresťanstve ani nikdy nechyrovali, takže ho u nich ani nemusí nikto zničiť.
Komunizmus bol tou istou civilizáciou? Keď už ho niet, tak sa vytvorila nová, teda druhá, alebo tá prvá a jediná možná, čo komunizmus vysunula, len podišla na jeho miesto? Boli dve a už je jedna? V iráne poznajú ktorú? Alebo je ich viac, môže byť ich viac?

280601

15.12.2012 3:10

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280601

Ani jedna strela nezasiahla ciel.

1. Ak sa objavi cigos-studijny typ, nic sa nedeje. Ale to je postava z rozpravok pre multikulti. Ak sa objavia dvaja-traja primitivi, rozvrati to celu triedu, a ti, co cez nu "prelezu" nebudu mat v porovnani s tymi, ktori absolvovali slusne studium sancu. Od jedneho zhniteho jablka sa Vam pokazia i ostatne.

2. Mate zrejme nejaku vlastnu definiciu krestanstva, ked tvrdite ze v USA, Kanade a Australii neexistovalo krestanstvo. Mozno v kuloaroch EU v Bruseli nepoznaju krestanstvo, ale inac...

3. Ta tretia strela bola uplne naslepo a nezrozumitelne. Skuste vzsvetlit.

280606

15.12.2012 18:25

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

oalécst 178.?.?.?

Reakce na 280606

Nie je ani zásluhou, ani obžalobou pre školy, ak sa z jednotlivcov vyrojili hlupáci, ich rozhodnutie a lenivosť, ak by v laviciach nemali vyhovujúce podmienky, môžu ich dobehnúť aj doučovaním doma, vyhovárať sa na cigáňov, že oni to spôsobili je hľadanie vinníka u ostatných, teda znak nezodpovedného komunizmu už vo veku dieťaťa. Našiel sa triedny nepriateľ, ktorý spôsobil účinnosť vírusov v hlavách spolužiakov. Cigánitída. Myslia sa základné školy, či nie, aké študijné typy hľadáš v týchto prípravkách?
Kresťanstvo je pravoslávie, svojvoľné výklady sú protikresťanstvom, presne také rúhačstvá pod menom „kresťanstva“ sa nachodili aj v USA, kresťanstvo poznali jedine na Aljaške. Kresťanstvo na istých územiach, napríklad v Egypte sa vytrácalo, aj v grécku napríklad, prijali novokalendárnícke herézy a tým odpadli od kresťanstva. Jeden je Boh a teda iba jeden môže byť pravý výklad Božích slov, ten na počiatku. Dajaký stromec nepredstavuje kresťanstvo, ale skôr nepochopenie „obhajcov“ kresťanstva, o čom rozpráva viera.
Anonym píše o našej civilizácii, o jedinej, povinnej, pričom je prirodzené, že musí byť prítomná aj druhá vyplodená tými, čo tú prvú chcú zničiť, ale totaliťáci chcú len 1 civilizáciu, 1 ústredie a 1 vodcu. Preto som sa pýtal vážne otázky, keďže chce zničiť slobodu jednotlivca tvoriť milióny civilizácií a pohľadov na svet v mene NWO.

280643

18.12.2012 2:05

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

Osel 89.?.?.?

Reakce na 280643

Namiesto svojich fantastickych teorii si precitajte priklad zo zivota, uvedeny v diskusnom prispevku http://zvedavec.org/nazory_5271.htm#ptr280679

Co sa tyka toho, co pisete o krestanstve, o tom sa neda ani diskutovat, taky je to nezmysel, nema to hlavu ani patu.

280736

18.12.2012 17:17

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

oalécst 95.?.?.?

Reakce na 280736

Ľudia sú hlúpi lebo chodili do školy s cigáňmi, alebo sú jednoducho hlúpi, pretože nemajú danosti, aby sa mohli vzchopiť a porozumieť zložitostiam alebo sú leniví sa učiť, ale našla sa výhovorka, že ich talenty zakrpateli, pretože ich vyrušovali cigáni v laviciach.
Zdôrazním, ľudia sa sami rozhodli byť sprostí a nechať sa viesť klamármi a vrahmi, ako na zvedavcovi, bývalí havlisti dnes kričia na Havla, ich oneskorenosť súvisí s tým, že chodili s cigáňmi do školy?
Neuznávaš osobitosti jednotlivca, zabudovanú hierarchiu v človeku, chceš vydolovať z hlupákov viac ako čakáš od cigoša, lebo podľa teba cigoš musí byť sprostý a tí ostatní musia byť múdrejší ako cigáň a keďže sú dokonale hlúpi, tak vymýšľaš zdôvodnenie ako sa to len mohlo udiať, mali byť predsa múdri a nie sú, tak obviňuješ školy, ale nie vrodené nadania a jeho vlastnú usilovnosť.
Kto napodobňuje fašizmus je fašistom len ak by prijal každú myšlienku obsiahnutú v doktríne, pokiaľ by si osvojil len čo sa mu hodí, pridal by vlastné úvahy, tak sa nechal inšpirovať ich systémom, je len čiastočne poučený fašizmom, je takmer fašistom, ale nie fašistom v pravom zmysle slova, pretože vložil aj pôvodné svoje originálne nápady, prispôsobil niečo z fašizmu svojej prirodzenosti.
Boh sa nemôže rozdeliť, ak sa od Jeho cirkvi odlúčili, tak sú odpadlíci, mohli si osvojiť vonkajšie znaky, dokonca aj ich ducha, ale popridávali vlastné nezmysly, preto nie sú kresťania ale apostatovia. Ak by boli kresťania, neodišli by a ostali s nami. Nájdite si vlastné meno.

280757

20.12.2012 21:52

kasli nanho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 280736

v lepsom pripade je to provokater, v horsom idiot, ale najskor oboje

280915

15.12.2012 4:30

RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ

lesov 62.?.?.?

Reakce na 280601

Blbost je nakažlivá pane, jen se dobře rozhlédněte kolem sebe... [velký smích]

280608

15.12.2012 4:25

Malá vláda, malá tajemství

lesov 62.?.?.?

"Jen malá tajemství je potřeba chránit, ta velká chrání nedůvěřivost veřejnosti." Marshall McLuhan

280607

15.12.2012 10:54

Macetova kauza

Anonym 89.?.?.?

Obrat v macetove kauze - byl zadrzen dopis, ktery poslal z vezeni jeden z obvinenych svym pribuznym. Uvadi v nem jako hlavniho pachatele jednoho mladistveho. Mladistvi maji narok na snizenou sazbu, tak by to odsedel za skutecneho pachatele, kteremu by mohl hrozit vyssi (zamerne nepisu vysoky) trest. Vnucuje se otazka, proc psal ten obvineny dopis, kdyz dnes maji vsichni na celach mobilni telefony. Jestli vsechno nebylo naaranzovano predem se zamerem, aby ten dopis byl zadrzen. A uz jsem se setkal s nazory, ze to vsechno mohla zorganizovat Samkova.

280622

16.12.2012 15:09

Časovaná bomba

haban 89.?.?.?

Je to pěkná časovaná bomba. Až EUforie přejde v EUtanazii, havaruje finančnické letadlo, nebo jiná (ne)očekávaná událost, .... tak to bude pěknej mazec.

Řekl bych, že oni už na to trénují a budou dost ve výhodě.

280663

16.12.2012 20:38

Jeden odkaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Taková zkušenost jedné maminky s cikánkými spolužáky její dcery zde: http://mirkasvarcova.blog.idnes.cz/c/311342/Tri-vy...

Mimochodem je půvabný, že na články o cikánech nasazený trolové vždy reagujou ve stylu "To je jen zástěrka, rozděl a panuj, jen hlupák jim na to skočí" atd. Asi nějaká standardní reakce podle instrukcí v policejní příručce.

K tomu mě napadá, že vlastně mezi většinou cikánů a všemi zdejšími fízly není podstatný rozdíl - všichni si je platíme, přitom si je nikdo platit nechce, a oni mu navíc serou na hlavu. Fízlové stejně jako cikáni. Žádnej rozdíl.

280679

16.12.2012 21:55

souhlasím s tím že jedni jsou placení,druzí jim obstarají kromě práce i kšefty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 280679

Z maloměstečka můžu potvrdit že tu jsou náramní braši a když se sejdou na veselici tak se spontálně smísí s kriminálníky zpravidla recividisty.

280681

18.12.2012 15:05

Dobrý den, my jsme z Akademie věd ČR, jste pouliční prostitutka? Můžeme se Vás zeptat na to, jestli jste romka?

Martin AV 78.?.?.?

K statistice (prý to zvyšuje důvěryhodnost, když napíšu do naprostých nesmyslů slovo věda) samozřejmě neexistuje jediný zdroj (nehledě na metodiku či na problém, jak by se takové věci dali vůbec exaktně spočítat aneb kolik lidí se např. hlásilo k romské národnosti, při sčítání lidu - či budeme mít nějaký romometr, jenž určí kdo je a kdo už není - a co s míšenci?), ale kdo by se staral o nějaký škaredý věci, jako je přemýšlení či ověřování informací, když to zrovna podporuje jeho světonázor, žeáno?

"37% pouličních prostitutek má romskou národnost" - Jak se, prosím, takový průzkum provádí? To jako chudáci vědci obcházejí ulice s dotazníky a ptají se: "Dobrý den, my jsme z Akademie věd ČR, jste pouliční prostitutka? Můžeme se Vás zeptat na to, jestli jste romka?" Můj mozek vážně nepobírá, jak někdo může být tak zaslepenej, aby neviděl, že je to naprostá kokotina...

280752

3.1.2013 16:59

Přihlaš se k odběru

Marek 46.?.?.?

Přihlaš se k odběru zpráv agentury CVVM, organizace to Sociologického ústavu Akademie věd ČR. Budeš dostávat určitě všechno, co vyzkoumali. Ale jinak dobrý...

281495

9.2.2013 11:42

Zamysleme se společně s autorem nad dopadem svých slov, neb "slovo může i zabít"

Hana Křížová 89.?.?.?

Dobrý den,

proti statistikám nic nemám, právě naopak!

Troufám si ale polemizovat s tímto nestatistickým a ničím nepodloženým tvrzením:
"Přijde vám přirozené, že o tom, co jsou naši sousedé zač, nesmíme vědět? Přijde vám v pořádku, že titíž jsou si toho vědomi a mluví dokola o společenském rasismu v ČR a mají jistotu, že tyto údaje si nikdo nedovolí vynést ven? Přijde vám v normální, že si mohou být tak jistí?"

Proč si autor myslí, že ti lidé jsou jedni a titíž, na čem se jeho tvrzení zakládá?

Problém rasismu a všech -ismů spočívá v neznalosti, nenávisti a házení lidí do jednoho pytle. Řeší se ale takto problémy? Přineslo toto chování v historii někdy něco dobrého? Má autor pro mě jeden jediný příklad? Sem s ním prosím!

Doporučuji ke čtení tento článek: http://dusanferko.blog.idnes.cz/c/265216/Bud-romske-statistiky-nebo-omezit-svobodu-slova.html

A prosím, už kvůli romské rodině, která bydlela u mě v podnájmu, řádně platila, starala se o můj byt a po odstěhování mi ještě za sebe sehnala náhradu, zamysleme se napříště nad tím, co činéme a jaké naše chování bude mít na tyto lidi dopad. Obdobně jako na lidi s tmavší pletí, třeba i české nebo indické národnosti, protože jsou od Romů na ulici neodlišitelní, jak dobře vím z vyprávění svých přátel a z jejich hrůzostrašných historek o tom, jak na ně lidi plivou, strkají je do kolejí, kontrolují jim baťohy v obchodech apod., třebaže vůbec nejsou Romové.

284547

20.9.2013 10:33

Fáma

David Ruzicka 89.?.?.?

Vazeni,

Tento email je nepravdivy. SU AVCR tato data neshromazduje.
http://m.domaci.eurozpravy.cz/zivot/77542-dalsi-famy-o-romech-se-siri-ceskem-sociologicky-ustav-zuri/

DR

296505

17.11.2013 11:08

stokrát odemílaná kladná akce..

fohat 194.?.?.?

a frankfurtská škola...A Romové jen vyčnívají,nebot plně využívají tento neomarxismus BÍLÝCH neoliberálu,co si extrementují do vlastního hnízda.Pročpak se šikovně rozeštvávají rasy v multikulti??? Přemýšlejte,bělostní studenti...

299627

Příspěvků: 96

14.12. 01:00 Peptalkin  Cigani vinnici?
14.12. 01:29 oalécst  RE: Cigani vinnici?
15.12. 09:44  RE: Cigani vinnici?
16.12. 23:43  RE: Cigani vinnici?
16.12. 23:42  RE: Cigani vinnici?
14.12. 02:43  Předložená statistika je hrozná.
14.12. 20:33  RE: Předložená statistika je hrozná.
15.12. 02:42 Robin  RE: Předložená statistika je správná
15.12. 06:02  RE: Předložená statistika je správná
16.12. 23:47  RE: Předložená statistika je správná
23.12. 22:26 CECH  RE: Předložená statistika je správná
24.12. 00:54  RE: Předložená statistika je správná
24.12. 01:37  RE: Předložená statistika je správná
22.02. 14:12  RE: Předložená statistika je správná
16.11. 21:07 rozhořčená  RE: Předložená statistika je správná
15.12. 09:14 Satanist  RE: Předložená statistika je správná
18.12. 21:40 Jir  RE: Předložená statistika je správná
20.12. 21:17 Vašek  RE: Předložená statistika je správná
09.10. 13:04  RE: Předložená statistika je hrozná.
14.12. 03:04  Proč
14.12. 17:57  Nikdo nesmi...?
15.12. 01:55 oalécst  RE: Nikdo nesmi...?
14.12. 20:08 lobogo  RE: Proč
17.12. 17:05 e  RE: Proč
15.12. 08:52 slak  RE: Proč,pro slepičí kvoč
14.12. 03:30 Robert Nohejl  Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.
14.12. 03:32 Robert Nohejl  RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.
14.12. 08:31 Duanitta  RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.
15.12. 02:32 p.  RE: Politici a soudci delaji jen to ,co jim verejnost dovoli delat.
14.12. 07:34 Erik Sedláček  Párkrát se jim ty statistiky ale umlčet nepodařilo
14.12. 18:03  RE: Párkrát se jim ty statistiky ale umlčet nepodařilo
14.12. 09:51 Petr Řehák  Reseni je jednocuche
14.12. 10:55 fohat  http://www.vasevec.cz/blogy/politicka-korektnost-fenomen-dnesni-doby
14.12. 12:19 osa x  podle DNA nesuďte je !
14.12. 16:45 Petr Řehák  RE: podle DNA nesuďte je !
15.12. 11:15 osa x  RE: podle DNA nesuďte je !
17.12. 00:04  RE: podle DNA nesuďte je !
14.12. 23:21 vladuna  RE: podle DNA nesuďte je !
16.12. 00:34 p.  RE: podle DNA nesuďte je !
26.02. 11:42 Dzob  RE: podle DNA nesuďte je !
14.12. 13:02 vodnik007  Otresna statistika
14.12. 13:16 Smoker  Po precitani prispevkov sa tesim
14.12. 15:36 Vojta49  Právo a odpovědnost
14.12. 21:08  Vojta49,už zase blbneš a vyprávíš nesmysly!!!
14.12. 23:02 aristokrat  RE: Vojta49,už zase blbneš a vyprávíš nesmysly!!!
14.12. 21:52 Vopice  RE: Právo a odpovědnost
15.12. 17:27 Vojta49  RE: Právo a odpovědnost
15.12. 18:26 udo1  RE: Právo a odpovědnost
14.12. 15:52 MoUdrostrak  Hustej rasistickej článek
14.12. 19:21 aristokrat  a už je to tady zase
14.12. 21:58 mtk  RE: a už je to tady zase
14.12. 23:22 Osel  RE: a už je to tady zase
15.12. 00:35 mtk  RE: a už je to tady zase
15.12. 01:07 Osel  RE: a už je to tady zase
15.12. 10:58 aristokrat  RE: a už je to tady zase
18.12. 02:12 Osel  RE: a už je to tady zase
16.12. 00:49 p.  RE: a už je to tady zase
16.12. 09:27 aristokrat  RE: a už je to tady zase
16.12. 12:40 Oracle  RE: a už je to tady zase
16.12. 16:42 oalécst  RE: a už je to tady zase
16.12. 20:05 udo1  RE: a už je to tady zase
16.12. 20:10 udo1  RE: a už je to tady zase
16.12. 20:15 Oracle  RE: a už je to tady zase
16.12. 20:25 dub  RE: a už je to tady zase
16.12. 22:08 Oracle  RE: a už je to tady zase
16.12. 22:38 dub  RE: a už je to tady zase
17.12. 02:10 Robert Nohejl  RE: a už je to tady zase
17.12. 09:10  RE: a už je to tady zase
17.12. 13:01 udo1  RE: a už je to tady zase
17.12. 13:03 udo1  RE: a už je to tady zase
17.12. 13:14 udo1  RE: a už je to tady zase
16.12. 20:29 aristokrat  RE: a už je to tady zase
14.12. 19:38 malejdraha  Hm...
14.12. 20:18  ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
14.12. 22:59 aristokrat  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
14.12. 23:30 Osel  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
15.12. 00:13 Oli63  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
16.12. 00:53 p.  co ted schazi..
14.12. 23:42 mtk  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
15.12. 01:22 oalécst  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
15.12. 03:10 Osel  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
15.12. 18:25 oalécst  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
18.12. 02:05 Osel  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
18.12. 17:17 oalécst  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
20.12. 21:52  kasli nanho
15.12. 04:30 lesov  RE: ZNIČENÍ ŠKOLSTVÍ
15.12. 04:25 lesov  Malá vláda, malá tajemství
15.12. 10:54 Anonym  Macetova kauza
16.12. 15:09 haban  Časovaná bomba
16.12. 20:38  Jeden odkaz
16.12. 21:55  souhlasím s tím že jedni jsou placení,druzí jim obstarají kromě práce i kšefty
18.12. 15:05 Martin AV  Dobrý den, my jsme z Akademie věd ČR, jste pouliční prostitutka? Můžeme se Vás zeptat na to, jestli jste romka?
03.01. 16:59 Marek  Přihlaš se k odběru
09.02. 11:42 Hana Křížová  Zamysleme se společně s autorem nad dopadem svých slov, neb "slovo může i zabít"
20.09. 10:33 David Ruzicka  Fáma
17.11. 11:08 fohat  stokrát odemílaná kladná akce..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 166