Diskuze k článku

Smrt Západu a úpadek Východu

Příspěvků 32

26.11.2012 2:17

NIe je to az tak pesimisticke

Osel 89.?.?.?

Ja neviem. Na jednej strane je pravda, co sa v clanku pise (a som rad ze na Z. su aj taketo clanky), na druhej strane vsak, udajne jeden z najstarsich papyrusov sa zacina slovami "Beda, nie je uz tak, ako byvalo...".

Na jednej strane, prenikanie konzumnej spolocnosti (i s jej necnostami) do Orientu je fakt. Ale na druhej strane, ani na Zapade, nie kazdy travi cas v nakupnych strediskach a pred televiziou. Celkom dobre sa tu uchytili i buddhisticke ci hinduisticke spolky, kde-tu oziva i krestanstvo, a ostatne i ten islam je hlavne prejavom akehosi (aj ked zbludileho) duchovneho hladania.

Urcitu nadej dava, ze od Maslowovych cias vieme, ze duchovne hladanie je na vrcholku pyramidy, ked su zakladne potreby uspokojene. A tie na Zapade bezpochyby uspokojene su, aj ked sa da debatovat o kvalite ich uspokojovania (napr. strava, znecistenie atď.)

Takze si myslim, ze Zapad nie je mrtvy, ale je v prechodnej faze, ked zacina riesit, co si pocat s naplnenym zaludkom. No a Vychod... ten sa len v uplne poslednej dobe najedol do sytosti, a momentalne si ten pocit uziva...

Myslim, ze na duchovne hladanie... alebo co i na umenie... neboli nikdy lepsie podmienky. Akurat sa musime prestat chovat ako zbohatlici (ktorymi ovsem sme, lebo vseobecny blahobyt tu nie je az tak stareho data, mozno okolo 50-500 rokov) a vazit si toho, co sme dosiahli a hlavne, vazit si sami seba. Tymto poslednym by som mozno zacal. A specialne u filozofov a umelcov.

279569

26.11.2012 13:36

RE: NIe je to az tak pesimisticke

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 279569

Ale je. Pesimismus je zcela na místě. Pravdou je, že filosofovat se dá jen z plným žaludkem, ale pokud byl tento naplněn na dluh, na nějaké filosofování nebude čas. Jsme pouze na kolotoči, nikoliv na cestě někam. Náš cíl sice vidíme před sebou ale jelikož je také namontován na kolotoči nejen že se k němu nepřibližujeme, díky odstředivé síle zvětšující kružnici po které se pohybujeme se naopak pouze vzdaluje. Viděl bych to černě, copak by mohl Mozart něco hezkého napsat v obchodním centru? Ani náhodou. A bude hůř.

279592

26.11.2012 13:55

RE: NIe je to az tak pesimisticke

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279592

Skeptik se nakonec sam utopi v mori sveho skepticismu ..

279594

26.11.2012 14:21

RE: NIe je to az tak pesimisticke

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 279594

Celý život jsem byl optimista, nic to nezměnilo. Jsem realista na staré kolena a vím že s takovým materiálem co se tu přemnožil na této planetě nic kloudného neudělám a nic od nich čekat nemůžu. Stačí si všimnout jak se nám vybarvili v Čechách jen jim pustili uzdu v 89tém. Místo kultury a filosofie jen zlodějny, herny a prostituce. Ano jsou i slušní lidi ale je jich žalostně málo a nikoho nezajímají, spíš překážejí rozvoji lumpáren svýma zásadami. [pláč]

279595

26.11.2012 15:38

RE: NIe je to az tak pesimisticke

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279595

Souhlas,ale je take dulezite si polozit otazku,proc zde jsme.Nevymlouvejme se stale na to,ze s timto materialem na teto planete co se tu premnozil,se nic kloudneho delat neda,a radeji zacneme nejprve u sebe.Kdo vyresi sebe,muze pak resit ostatni.
Taky jsem furt nadaval,posilal odkazy na clanky,knihy,filmy.Chtel jsem takrikajic svym znamym a rodine otevrit oci,aby videli skutecnou tvar tohoto systemu.Dnes vim,ze to nestaci.Je treba se sam zmenit,a mozna jit druhym i prikladem.Lide se pak zacnou menit sami.Nerikam ze vsichni.

279597

26.11.2012 21:57

RE: NIe je to az tak pesimisticke

Osel 89.?.?.?

Reakce na 279595

Slusnych ludi bolo VZDY zalostne malo, a to vo vsetkych dobach, o ktorych som cital. Takze to, co vidime dnes, je v podstate normalne, akurat to, co mohli kedysi robit len niektori (rozkradanie, zrady vo velkom) mozu dnes robit mnohi... Holt, masova kultura[smích]

Trochu ma myli, ze umenie je (zda sa) na uplne bludnych cestach. Kazde jeho odvetvie. Na rozdiel od vedy. Vysvetlujem si to tak, ze kvalitni ludia dnes idu radsej do vedy a v umeni je len druha liga. Kedysi sa stavali katedraly, dnes kozmicke lode. Dufam, ze tento stav umenia nie je priznakom nicoho hlbsieho.

A ano, Martas300 ma pravdu: treba zacat u seba. Je experimentalne dokazane, ze kazdy pokus "naockovat" Pravdu, taha za sebou dlhy zavoj utrpenia. Bez toho, aby dosiahol vysledok.

279617

26.11.2012 21:14

Preco zvedavec nejde zo slovenska?

aaaaa 31.?.?.?

Reakce na 279569

Preco zvedavec nejde zo slovenska?

279613

26.11.2012 7:45

http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Takou modelovou krajinou, doslova centrom satana na Zemi je v súčasnosti USA, ktorá je silno pod jeho vplyvom. Je to krajina ktorej hlavné znaky sú obrovský technický rozmach, honba a vyzdvihovanie peňazí a úspechu, slepý obdiv k materialistickej vede. Amerika si budúcnosť dokáže predstaviť len ako neustále zdokonaľovanie techniky a genetiky, kde geneticky upravení ľudia budú žiť vo veľkých kupolách na Marse a jesť tabletky. To je pre nich znamením pokroku. Týmto pohľadom sú zafarbené aj náboženstva a ideológie pochádzajúce z Ameriky. Amerika je pôvodcom takých exotických materialistických náboženstiev, ktoré neuznávajú dušu a ducha, ale len telo a spasenie si predstavujú ako vytvorenie večného fyzického tela, napr. Jehovisti, Mormoni, Adventisti, Scientologisti atď, ale spadá pod to aj, až náboženské uctievanie mimozemských civilizácii.

Lucifer je duch minulosti, stále núti obracať zrak človeka k detskému veku ľudstva, veku nevinnosti, ale aj nezrelosti. Väčší vplyv má na východe. Lucifer tak vo väčšej alebo menšej miere zafarbuje charakter východných náboženstiev. Hinduizmus a budhizmus sú príkladmi takýchto náboženstiev, kde uctievaní sú svätci a jogíni, ktorí sa v samote venujú meditáciám, alebo asketickému životu v snahe vymaniť sa z utrpenia na Zemi. Zem je ponímaná nie ako miesto ktoré treba zveľaďovať, ale ako miesto utrpenia a kolotoč reikarnácií je braný ako nutné zlo. Úctu si zasluhuje všetko duchovné a ako zrkadlový protiklad Ameriky sú ideálom nie peniaze, nie praktickosť, nie kariéra, ale chudoba, askéza, duchovnosť nezávislosť od všetkého hmotného aj duševného.

279573

26.11.2012 13:46

RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279573

Nevidel bych to tak cerne,i v Americe se lide meni.Jsem tu sice jen 15 let,ale nemohu si nepovsimnout,jak mnoho lidi prehodnocuje svoje hodnoty.Napr. kdyz ted minuly tyden na den dikuvzdani ohlasili velke retezce (wallmart,target,bestbuy,apod.) ze budou mit otevreno i v noci z dne dikuvzdani na cerny patek,lidi skutecne uz protestovali.Nejen ze to mnoha lidem narusi pokojnou rodinnou veceri,kterou si dopreji jednou za rok,ale ozivalo se mnoho lidi,ze tohle uz zachazi prilis daleko,a ze bychom se vazne meli zamyslet nad sami sebou a nasi spolecnosti jako takovou.

Amerika poskytuje domov pro ruzna nabozenstvi,spolky a sekty,to je fakt.Rika se tomu naprosta nabozenska svoboda.Jasne ze prevlada krestanstvi,ale krome zidu a muslimu,se zde jiz objevuje mnoho hinduistickych a budhistickych chramu.Rekl bych,ze mimo domovske zeme techto vychodnich nabozenskych smeru,zadna jine zeme nema tolik nasledovniku a chramu,jako prave USA.Mnoho moudrych guru (nemyslimm ty vychcane zakladatele sekt) kdyz odesli na zapad sirit poznani,volili prave Ameriku,protoze ze to je basta materialismu.

zde je treba seznam chramu Hare Krisny ve svete,a z 80 jich je 36 jen v USA
http://directory.krishna.com/temples
Mnoho jich bylo otevreno neprve nedavno.

Zrovna tak se zde rozsiruje mnoho lecitelskych smeru z vychodu,krome akupunktury ,tchai chi a jogy je to v posledni dobe indicka Arjuveda .zdrave stravovani a zivotni styl je hodne probirano,vyrusta mnoho farmarskych trhu.17 statu USA ma povolenu marihuanu pro lecebne ucely.Colorado a Waschington state dokonce marihuanu plne zlegalizovali,cimz se dostali jeste pred Holandsko.

Zatim prevlada jeste silne materialismus,ale to co vidim a citim okolo sebe kdyz dnes mluvim s lidmi,jsem jeste pd 10 lety nevidel.Mnoho americanu se meni

279593

28.11.2012 19:40

RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html

MoUdrostrak 78.?.?.?

Reakce na 279593

Marťasi, bohužel nemohu souhlasit! Naprostá většina Emeričanů jsou jednoduší dobrosrdeční nevzdělanci[pláč] Necestují, nečtou a nezamýšlí se. Jsou stádem, které kopíruje bezmyšlenkovitě stereotypy co vidí okolo sebe! To, že je v Emerice tolik náboženství vedle sebe nic neznamená.

Inovace ve vědě a technice VŽDY do Emeriky dosud přináší cizinci!!! A jejich příval (těch inovativních) v posledních dekádách slábne a namísto toho z Emeriky vědci a inovátoři prchají do EU, zlého Ruska, zlé Číny, ke zlým musulmanským Erebům - kamkoliv!

Emerika nemá na čem stavět. 98% emerických universit je pod úrovní učňáků ve vytunelovaném, upravicovaném a zbídačeném Česko/slovensku. Proto Emeričany válcují Číňané i Hispanos[pláč] Stačí se podívat na LehoŽumpu/Nezvědavce jaká je mrzká znalostní úroveň průměrného Emeričana či naturalisovaného immigranta!

279724

28.11.2012 23:26

RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279724

Moudrostraku,ackoli uznavam ze mate prehled,o USA toho vite zalostne malo,polud trvate na tom,co jste napsal.Nevim ktera mista v US jste navstivil,pokud vubec,ale rozhodne s Vami nemohu souhlasit.

Nebude se s Vami dohadovat,jestli US jdou ekonomicky do haje ci ne.Duvod je ten,ze je mi to uprimne jedno.A nebudu se zde dohadovat s nekym,kdo zde nezije a tudiz nemuze posoudit.

Ale mam jeden dotaz.Dle ceho posuzujete,jestli je nekdo dobrosrdecny nevzdelanec.Dle sebe ?Reknu Vam uprime,ze radeji si pokecam s dobrosrdecnym nevzdelancem,nez s vychcanym vzdelancem (nejlepe s Plzenskym diplomem).Takovych se zde na Floride posledni dobou hodne vyrojilo,ted kdyz uz maji radne nakradeno skrze svoje kamarady v ceske politice,a tady si hraji na buhvico.

Mel jsem Vas za inteligentnejsiho.Hazet takto do jednoho pytle vsechny lidi,tohle psne vidim na ceskych debatnich forech.

Nicmene Vam preji krasny den

279733

2.12.2012 23:40

MENTALNI MASTURBACE

p. 60.?.?.?

Reakce na 279724

...vetsina z nich americanu jsou verici doslova v boha a snadno zfanantizovani kde kym treba Bushem !!!???...a potom jde dobrosrdecnost velmi rychle stranou , snad se rozhlednout kolem sebe...a hlavne videt...a kdo zije ve skleniku nemel by hazet sutry kolem....jeste jsem nepotkal americana aby mi nechtel neco prodat ovsem se ziskem pro nej , dale me nejak podvest , predstiraje dobrosrdecnost a moje vyhody ,atd..kdyz uzavirala Amerika s A. smlouvu o nejvetsich vyhodach , zachvatila Australii horecka chamtivosti temer pres noc ...a vsichni co meli co delat s penezi zacali vydirat ostani pomoci zdrazeni ovsem prehnaneho , poplatky urednich tranakci sly nahoru / uz platime z dani ty uredniky tak poplatky jsou podvod/..bankovni vyderacske poplatky , ratingove agentury a Reservni Banky jsou podvod ,dalsi dane atd..... az se lide zacali branit pomoci soudu a vyhravat obcas , a to vse je soucast MENTALNI MASTURBACE , kterou ted prochazime a vime odkud prisla....

279877

26.11.2012 8:06

Ctete referat kanadske zakyne a predavejte dal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pod nazev clanku Smrt Západu a úpadek Východu perfektne zapada i referat dvanactilete kanadske zakyne o detailech dvou sluvek v nazvu - "smrti" a "upadku"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedd...

279575

26.11.2012 8:31

Rusko ako spása?

jan26 195.?.?.?

Rusko prešlo po rozpade ZSSR ťažkou epochou všestranného úpadku. Západ dúfal v úplný geografický rozpad Ruska, ktorý by poskytol západným supom veľkú mršinu - potravu na dlhé desaťročia. Totálnu záhubu Ruska skutočne zastavil V. Putin. Urobil hotový zázrak, no dnešné Rusko nie je bohvieakou alternatívou. Skutočnú moc stále držia v rukách oligarchovia, On akurát zharmonizoval vnútroštátne vzťahy aby nedošlo k úplnému rozvratu. Pred Ruskom stoja ďalšie obrovské výzvy, ktoré nemusí zvládnuť /populačná , ekonomická, bezpečnostná, politická, kultúrna, morálna/
Inou kapitolou je morálny/duchovný úpadok ľudstva. Bezduchý konzumný materializmus, bezbrehá chamtivosť, špinavé kšefty, honba za majetkom, rýchlym autom a novým telefónom je dôsledkom nedostatku duchovného poznania, rezignovaním na poznatky zo sféry metafyziky. Ćlovek je pevne v zajatí viery, že jeho existencia sa obmedzuje na život na zemi, iné sféry duchovnej existencie sú pre neho zahalené rúškom tajomstva a nejasnosti. Človej je tu, na Zemi, má prázdne brucho a existenčné ťažkosti, ktoré chce okamžite vyriešiť. Z toho pramení epidémia Yenkeenizácie. Cirkvi sú na tom podobne a oprávnene dávno stratili dôveru ľudí, dnešní duchovní vodcovia sú prevažne podvodníci, manipulátori, zlodeji a psychopati. Čo teda spasí potácajúce sa ľudstvo? Jedine nejaký nový (skutočný) mesiáš. A Vladimír Putin to zrejme nebude.

279577

26.11.2012 11:25

RE: Rusko ako spása?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 279577

Tady je odpověď kam směřuje Rusko:
http://leva-net.webnode.cz/products/globalni-transformace-rusky-p..

279586

26.11.2012 14:34

RE: Rusko ako spása? ( tucet a dost )

osa x 193.?.?.?

Reakce na 279577

(ne)berte si to osobně - život v Rusku nikdy nebyl, není a nebude lehký, a Putin není a nebude spasitel pro nikoho vně ruské říše, zkuste zjistit něco o reáliích současného Ruska - stačí tam prostě zajet a zkusit např. obchodovat - uvidíte co je to státní resp. putinova věrchuška , a tohle dává N. Bonnal za vzor Evropě a světu ? Pan Bonnal je duševně nemocný, bo zdravý jedinec by takovou (pardon) sračku nemohl vytlačit ! Letos blábol roku 2012 na tomhle webu. Teče mi teplá voda v koupelně a kálím na porcelánovém WC - podle logiky vás zastánců "duchovna" jsem zasažen epidémií "Y." ,
a to smrtelně neboť mám i bidet a radiátory na padesáté rovnoběžce. Víte celá ta vaše metafyzika je k smíchu, pokud se nedodržují bez pardonu pravidla. Žádný mesiáš nepřijde , nikdy, chodník si musíte zamést sám.

279596

26.11.2012 16:40

RE: Rusko ako spása?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 279577

>Totálnu záhubu Ruska skutočne zastavil V. Putin. Urobil hotový zázrak
něco jako spasitelův předvoj?
z toho článku zase čouhá katolická manipulace, čekání mužiků na ježíška, nejspíš v nějakym ruskym hávu, taková nějaká byzantská alternativa, tvářící se jako slovanská...
já pochybuju, že se kdy ruská věrchuška vůbec kdy nějakého rozpadu bála, spíš se bála zaostalosti a celá ta taškařice s perestrojkou, jelcinovým kapitalismem a putinským obrozením je pokus dokopat skomírající východní impérium (idea věčného impéria se vždy potácela v dualismu východ/západ) k nějaké obrodě a chytit se komfortu západu, protože propadání se úrovně východní části hrozilo už neúnosným narušením rovnováhy...
tohle je opět připraveno agenturou, i ten zdivočelý kapitalismus, kdy se v tom lidi měli pořádně vymácht, aby je přešli západní choutky a putinovo rusko je restaurací impéria vyloženě v byzantském stylu s oprášenými idejemi, nadějemi, symboly, aby ta kára prostě nějak jela dál...
tam, kde je svět dneska, tam ho přivedla právě ta křesťanská morálka, která ho zamořila kompletně celý, a ta ho jako má zase teď napravit? no těbůh, tak to si zase dáme... [oči v sloup]

279599

26.11.2012 21:10

RE: Rusko ako spása?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 279599

Jenze, kdo? Katilasismus ma sve hranice a vzdy mel. Putin jen prastil do stolu a rekl dost. Jenze to nestaci. Zastavi rozjety vlak, preslapujeme na miste, hledame cestu. Ale co ted...

Mozna pomalicku skusit jit tou cestou kterou vidime, musime to skusit, to je cesta usmireni se a spoluprace, najit v kazdem to dobre a pouzit ho. Pomalu, vzdyt neni kam spechat...

279612

26.11.2012 21:18

RE: Rusko ako spása?

ludy 78.?.?.?

Reakce na 279612

"usmireni se a spoluprace"

279614

27.11.2012 0:26

RE: Rusko ako spása?

Juifs 89.?.?.?

Reakce na 279599

Katolíctvo si vyčítal z ktorej vety v článku?
Javíš sa ako vatikánsky sliedič, pretože ozajstní katolíci sú nepatrne vytrvalejší ako ty a spozorovali, že katolíctvo Ríma je mŕtve. Na vatikánskom sneme poprijímali revolučné prehlásenia, ktoré pozmenili zmysel doterajšej viery na synkretickú protestantsko–judaistickú kolomaž, ktorú rozliali nevedomým pod pôvodnou značkou. Niet pravého papíka, ktorý ani nemohol menovať pravých biskupov a pravých kardinálov. Pretvorili sa na kňazov novej sekty, nevidíš žiadne novoty? Nová viera Vatikánu je 6 miliónov, náboženská sloboda, demokracia. Vyškrtali slová z modlitieb, odvrhli svätých.
Odkatolíčtenie je podľa teba katolíctvom, ty si vernejším pápežovi ako tí, ktorých z tejto odchýlky obžalúvaš.
Praví katolíci tvrdia, že pokoncilová sekta nie je katolícka, ale ty opakuješ po papíkovi, že on je katolík, alebo dnešní "jezuti" sú tí pôvodní zo 16. storočia.
Kresťan nečaká na Christa, nepodsúvaj vlastné nepochopenie druhým, Christos príde na svet ku koncu sveta, aj sa zjavil mnohým ľuďom na Zemi priamo, či v snoch. Ak si zbožšťuješ politikov, bez ktorých nedokážeš ani dýchať, ja viem, ty si s tým dôverovaním už prestal, tak nesmeruj takýto koncept na kresťanov. Po smrti spaseným sa ukáže Christos, tento sľub postačuje veriacim, takže nečakajú, ale nasledujú, aby boli večne s Bohom.
Dualizmus východ/západ je asi obdobne večným ako dualizmus germáni proti slovanom, ak sa dnes pritrafia rozpory a vojny a dopĺňanie a nenávisť dvoch subjektov, tak isteže sa museli zrodiť pradávno, aby sa tvoj plán ustavičného sledovania jedného nápadu ťahajúceho sa cez stáročia nezrútil. Ja vidím jednotlivcov a ich konanie, a nie kolektivizmus a jednu mienku na západe a východe, ale vykladači dejín sa ten kolektivizmus snažia vnútiť.
ty si čítal eštebákoviny o operácii Golgota, tvoje zdroje? Ak sa komunizmus zvalil, musia byť aj niekde plánovači zrútenia, geronti, ktorých ale nikto nevolá na trestnú zodpovednosť, ale číta ich výšplechy na potvrdenie viery v sprisahanie proti komunizmu.
Súdruh Putin by sa ti mal páčiť, neoprašuje nijaké byzantstvo a kresťanstvo už vôbec nie, je to šábesgój dúfajúci v stalina a červené hviezdy, teológiu víťazstva židoboľševizmu v 1945 a nedotknuteľnosti holých kostí.

279628

27.11.2012 9:03

RE: Rusko ako spása?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 279628

katolíci nemohou jinak, římská církev, i když se rozdělila na východní/západní, měla od počátku ambice univerzálnosti, bylo to tak vždy, neboť tradice impéria byla a je expanze, proto cyklicky inovované "jednotné" náboženství musí nést stále obecnější znaky, aby se mohlo vyrovnat se vstřebávanými kulty i potencionálními navrátilci (třeba židi a protestanti), stejně tak ví, že jim neprospívá duální rozpolcenost, neboť cílem je jednotná (univerzální) víra pro svět
že to naráží na tradice? no to je samozřejmě pro budovatele jednotného řádu vždycky problém, neboť sami považují tradici za mocný nástroj, ale mají to, co jiní ne - trpělivost, a to, co se prohlašuje za "pravé katolíky", bude vždy již jen sekta v rámci hlavního proudu
...
nejvíc mě ale pobavil ten "vatikánský slídič"... [chechtot]
už jsem se tu na sebe dozvěděl leccos (ročildův agent, pravičák, soudruh, placený provokatér mossadu, jeden z "nich" a podobné už otřepané nálepky) ale tohle je zatím nejlepší, to mě skutečně hned po ránu dostalo do dobré nálady... [smích]

jo... a věděls, že Stalina vychovali a vzdělali jezuiti?

279635

26.11.2012 18:56

Katolicismus, pravoslavi, Talmud, komunismus

hera 86.?.?.?

to všechno smrdí židy. Nebo chcete-li jinak, to všechno si vymysleli židé a já bych na tyto -ismy vůbec nespoléhala. Když bych už se k něčemu vracela, podotýkám když bych, tak k filosofiím a mýtům slovanským. Pryč od dolaru a pomozme Američanům dostat se z jejich závislosti na dolaru. Už nikdy více židovskou měnu, tj. dnešní dolar, jako světovou měnu, žádné petrodolary, žádný FED. A židé se musí na blízkém východě stáhnout do hranic pro Izrael vymezených OSN. Putin nemá úspěch jen na západě, ale také rostoucí úspěch v bývalém východním bloku a rovněž jeho popularita v Africe roste. Není to ale jenom Putin nebo Medvěděv, je to rostoucí popularita Slovanů ve světě vůbec. Příští rok se bude oslavovat výročí Cyrila a Metoděje, bohužel pod prapory pravoslaví, ale nemůžeme chtít hned všechno. Také se pracuje na jazyku, kterému by rozuměli všichni Slované. Nemám na mysli známé Slovio, které se více podobá Esperantu pro Slovany, ale jazyk, kterému rozumí bez velkých obtíží všichni Slované. Je v přípravě a jeho "zrození" nebude dlouho trvat. Zda také bude akceptován je druhá věc. Nejprve ale musí být sestaven.

279603

26.11.2012 19:27

Velice komický článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Začneme západem - a už zase ten Nietzsche. "Jak řekl Nietzsche v Zarathoustrovi o posledním papeži – neví, že bůh je mrtev!"
Touto jedinou větou se autor vypořádal s křesťanstvím. Braavo. Dovolte mi však otázku - proč by měl být Bůh mrtev - protože neexistuje, nebo nekoná? S ateizmem (a levičáckou orientací[smích]) autora nic nenadělám, ale obviňovat Boha za způsob života obyvatel v západní Evropě? To asi bude nějaké nedorozumění...
A teď k východu - to je jiná písnička:
"Východ byl územím guru, tradic; posledních císařů: východ byl Tibet, I Ting, tajné společnosti; východ byl súfismus, jóga, moudrost. Východ bylo skutečné putování Hermanna Hesse a Siddharta."
Hmmm, to je najednou superlativů. Jojo, panáček se tváří jako sečtělý intelektuál, ale není nic jiného, než latentní poskok think-tanků, které se na šíření celého marazmu podílejí. Komediant. Jaké je poselství a motivy tohoto a podobných ůvah je jasné. Víte to?

279605

26.11.2012 23:36

RE: Velice komický článek

Sadko 85.?.?.?

Reakce na 279605

"Bůh je mrtev!" Nietzsche
"Nietzsche je mrtev." Bůh (Stálo na jedné zdi v Berlíně)

Panebože to je slátanina.

279624

27.11.2012 10:32

smrt západu

lcc 195.?.?.?

S článkom v podstate súhlasím. Chápem aj určité výhrady v diskusii,ale je treba si uvedomiť,že tento problém je zhrnutý do pomerne zhusteného textu na jednu stranu , pričom jeho rozobranie by si vyžiadalo možno stovky strán. Zoberme si len "Smrt západu" Osvalda Sprenglera ,ktorý má niekoľko stoviek strán, k tomu Buchananov "Zánik západu" plus mnoho ďalších pojednaní, Guénon a ďaľší .
Osobne zdieľam názor , že naša budúcnosť je na východe a nie západe, sme Slovania a sme západu na hony vzdialení, nemyslím materiálne ,ale kultúrne,mentálne a duševne. Západ je ideologicky a morálne mŕtvy, nemá čo ponúknuť . Čo je toho príčinou je zase na dlhú polemiku,ale je to fakt. Boli sme prechodne vtiahnutí do "západnej civilizácie",ale nemôžem necítiť,že tam nepatríme. Otázka je,kedy sa z toho vymaníme a či si dokážame zachovať aké také zvyšky slovanstva.

279639

27.11.2012 15:30

VELMI KRASNE RECENO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 154.?.?.?

Se vsim plne souhlasim. Bydlim 25 let v Kanade. Po case je cloveku uz jedno, ze ma dum, auta, atd. Chodi jenom bezhlave do prace a splaci pujcky atd. Neco ale chybi, je to prazdny zivot.
MILAN

279642

27.11.2012 23:13

RE: VELMI KRASNE RECENO

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279642

Vazeny Milane

Presne stejne pocity jsem zacal mit i ja pred par lety zde na Floride,pak jsem se zacal venovat vychodnim filosofiim,a nasel jsem mnoho odpovedi na sve vnitrni pocity o te prazdnote ,ke ktere clovek v zapadni kulture driv nebo pozdeji dojde.
Zacinam ted vic patrat v sobe,a reknu Vam - kam se hrabou vsechna pozlatka sveta.
Jsem rad,ze nejsem jediny s temito pocity.

Preji hezky den

279656

28.11.2012 17:14

RE: VELMI KRASNE RECENO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 279642

Stalo se mi to same. Stala honicka za necim. Zlikvidoval jsem vsechny dluhy. Poprodaval jsem vse kromne auta. Poslal do prdele vsechny kredity. Koupil barak ve Skalistych Horach na samote. Pracuji treba mesic v kuse a pak si muzu dovolit par mesicu nedelat. Je to balzam na dusi. Petr

279711

27.11.2012 16:05

Nechť zhyne starý podlý svět

Občan007 89.?.?.?

se zpívalo v jedné komunistické revoluční písni. Aneb sejdeme se v pekle a nebo komunismu!

279643

27.11.2012 20:57

RE: Nechť zhyne starý podlý svět

lcc 195.?.?.?

Reakce na 279643

"Sejdeme se v pekle nebo komunizmu" Slavoj Žižek

...určite zaujímavý autor , prečítať si ho má zmysel.

279649

29.11.2012 7:00

RE: Nechť zhyne starý podlý svět

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 279643

A bude se zpívat zase:
"Tmy vláda je svržena,
zář rudá zalila
povodeň dělnických mas,
jen dál rudí námořníci,
přiložte pušky k líci,
ať zahřmí revoluce hlas..."[vyplazený jazyk]

mp3:http://www.budovatel.cz/pisne.phtml/Pochod_rudych_namorniku

To co je pro někoho peklo, je pro jiného Nebe. A není to jen estetický problém! [zmaten]

279741

3.12.2012 15:22

Cas mnoho zmeni

Patrman 217.?.?.?

Vyslanim vojsk SSSR do nasi republiky jsem take odsuzoval, ale brzy jsem prohledl celou tu akci.Predne SSSR vzdy chtel mit svoje vojenske sily bezprostredne proti Americanum a nebyl si opravnene jist, jak by reagovali cs.vojaci na boj s Americany.
Ty politicke duvody byly dulezite, ale nebyly prvorade a proto i pres pokrocilou normalizaci, nechteli o nejakem odchodu slyset.
Po tolika letech vidime, ze Americanum neni tak dulezity rezim jaky bude nastolen, ale nesmi byt rezim pratelsky k Rusku.
A to potvrzuji vsechny jeho diplomaticke i vojenske akce za poslednich dvacet let.Samorejme, ze to bylo prani oboustranne
Rusove take vitaji zeme, ktere nejsou pratelske Zapadu.
Pak tedy zapomenme na nejake citaty o svobode - jde jen a jen o
moc silnejsich a tim o strategicke zajmy

279907

Příspěvků: 32

26.11. 02:17 Osel  NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 13:36 Antiseptik  RE: NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 13:55 martas300  RE: NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 14:21 Antiseptik  RE: NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 15:38 martas300  RE: NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 21:57 Osel  RE: NIe je to az tak pesimisticke
26.11. 21:14 aaaaa  Preco zvedavec nejde zo slovenska?
26.11. 07:45  http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html
26.11. 13:46 martas300  RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html
28.11. 19:40 MoUdrostrak  RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html
28.11. 23:26 martas300  RE: http://www.mysteriumzla.sk/temne_bytosti.html
02.12. 23:40 p.  MENTALNI MASTURBACE
26.11. 08:06  Ctete referat kanadske zakyne a predavejte dal
26.11. 08:31 jan26  Rusko ako spása?
26.11. 11:25  RE: Rusko ako spása?
26.11. 14:34 osa x  RE: Rusko ako spása? ( tucet a dost )
26.11. 16:40  RE: Rusko ako spása?
26.11. 21:10 ludy  RE: Rusko ako spása?
26.11. 21:18 ludy  RE: Rusko ako spása?
27.11. 00:26 Juifs  RE: Rusko ako spása?
27.11. 09:03  RE: Rusko ako spása?
26.11. 18:56 hera  Katolicismus, pravoslavi, Talmud, komunismus
26.11. 19:27  Velice komický článek
26.11. 23:36 Sadko  RE: Velice komický článek
27.11. 10:32 lcc  smrt západu
27.11. 15:30  VELMI KRASNE RECENO
27.11. 23:13 martas300  RE: VELMI KRASNE RECENO
28.11. 17:14  RE: VELMI KRASNE RECENO
27.11. 16:05 Občan007  Nechť zhyne starý podlý svět
27.11. 20:57 lcc  RE: Nechť zhyne starý podlý svět
29.11. 07:00 Hrad  RE: Nechť zhyne starý podlý svět
03.12. 15:22 Patrman  Cas mnoho zmeni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 3

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 10

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 16

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 7

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
24,88 Kč
Euro
27,41 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,63 Kč
Australský dolar
15,23 Kč
Švýcarský frank
25,87 Kč
100 japonských jenů
23,08 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
31,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 426,91 Kč
1 unce stříbra
349,85 Kč
Bitcoin
158 840,33 Kč

Poslední aktualizace: 1.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 538