Diskuze k článku

O kněžích

Příspěvků 50

25.11.2012 9:09

teda -

timur 85.?.?.?

náboženstvo vzniklo vtedy, keď podvodník stretol hlupáka - Voltaire

279543

25.11.2012 9:44

RE: teda -nasouchači a znechucení

slak 77.?.?.?

Reakce na 279543

A skoro začínám chápat proč jedno veleúspěšné etnikum proťežuje jiné a jinak neskrytě prosperující škodiče,když mají stejnou podstatu i když ti víc zla tropící usměrňují okolí z područí institucionálního a kapitálového rasismu.Protěžované etnikum je vidět a většinově si znalí odplivnou,ale s mamonem a jimi kanonizovanými jsou v nepsaném holportu. Neorganizovaní jednotlivci dojedou na slušnost.Pararelou je když vás hulvát napadne a začnete se bránit jste osočen z násilí a posléze kolektivně napaden což pro obé etnika vlastní a je protikladem fér play a zaštítili si to svým vyvolením,které je u nich přiznačné a tento styl jednání protlačili do všech sfér společnosti.Jsou to hry smeček s jednotlivci a úspěšně si upravili zákony aby toto v nevysátých oblastech prozatím kulturního i když uvadajícího světa mohli provozovat.

279544

25.11.2012 18:34

RE: teda -nasouchači a znechucení

Brookes 78.?.?.?

Reakce na 279544

Iba skoro? Nádejám sa, že na to nakoniec dôjdeš, ak budeš hľadať a predovšetkým myslieť.
Nedokážeš sa vyzdvihnúť hore, ale nie ty si zodpovedný za to, čo sa s tebou deje, vytvoril si obetných baránkov, čo sa proti tebe sprisahali a po ich pomenovaní a odzbrojení zahoríš šťastím.
Tvoju dokonalosť nemôžeš presadiť vo svete židov a cigošov, veľmi tým trpíš, že sa prejavuješ svojou nedostihnuteľnou slušnosťou, škodia tvojmu vzostupu, ale neobávaj sa, istotne sa stretneš s rovnakými osudmi, zmontuješ s nimi stranu záchrancov a získaš aj ďalších. Nie je predsa možné dopustiť, aby spravodliví trpeli núdzou. Musia sa zorganizovať, ak už škodcovia kolektívne držia spolu.

279554

25.11.2012 23:09

RE: teda -nasouchači a znechucení

slak 77.?.?.?

Reakce na 279554

Trefil jsi to kromě slušnosti,tak se reál k hovadům nechovám a tak jak si to představuješ zaber.Možná i tak se dá,já vim co jde a nejde dítě,jsem dravější a schopnějšÍ.A dokonce informovanější.Dron by cíl našel.Debili.možná ti kteří nechtějí být v obraze trpět budou,a oni trpí a nepřestanou,udělej sbírku na jejich proti hrůzdné zrůdné.K těm škůdcům je to o 20% tvořících hodnoty,potom o další zaměstnanosti pašalících v gangech.Nezlobím se,dojde,taky si šlapu po vedení.

279565

25.11.2012 11:42

opět dualita a vymezování se vůči opaku

te 85.?.?.?

Kdo je momentálně dlouhodobě (nebo byl dlouhodobě v minulosti) "dole", dovolává se humanismu, solidarity, tolerance, láskyplnosti, mírnosti etc.

Kdo je momentálně dlouhodobě "nahoře", dovolává se neomezeného liberalismu, práva silnějšího, bagatelizuje a ospravedlňuje utrpení momentálně trpících etc.
(sytý hladovému nevěří)

Zarathustra je v tomto životě ctnostný a osvícený, tak haní a "lituje" ty horší. V minulých životech byl i Z. zatuchlým kněžím, neštítícím se použít manipulace a násilí v boji za víru. Ale o tom už se tak nějak nezmiňuje...

Házení do jednoho pytle. Existují i kněží, kteří jsou jako kněží užitečnější než kdyby dělali cokoli jiného, pracují třeba jako prostá psychická podpora při potížích lidí.
Taky se nebere v potaz, co by ti kněží dělali, kdyby se nestali kněžími. Často se kněžími stávali psychopatičtí lidé a těžko by z nich autommaticky byli "správní otcové rodin". Kdyby neodešli tlít do ústraní kostelů, nejspíš by ubližovali jinak a nejspíš i hůře, protože by je nebrzdilo strašení náboženské věrouky.

Řeč Z. je typická pro většinu guruů: Sami se pasují do role guruů (průvodců, rádců) lidí, ale přitom shazují jiné guruy a vyčítají jim jejich guruovství.

279545

25.11.2012 14:48

RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279545

Mozna by bylo dobre si precist nadpis clanku - O knezich : ukazka z knihy Tak pravil Zarathustra ,autor Friedrich Nietzsche

Z toho jasne vyplyva,ze autor nebyl Zarathustra,ale Nietzsche.

"Tak pravil Zarathustra je pravděpodobně Nietzscheho nejslavnější dílo, napsané během osmdesátých let devatenáctého století. Sám Nietzsche považoval tuto knihu za své Opus Magnum a dokonce se nechal slyšet, že Tak pravil Zarathustra je „nejhlubším dílem kdy napsaným.“ Je to kniha celosvětově uznávaná, nejen díky svému obsahu, ale i díky originalitě svého literárního zpracování. Zarathustra je nejenom uznávaným filosofickým, ale také literárním a básnickým dílem.
Tak pravil Zarathustra pojednává o fiktivních cestách a učení perského proroka Zarathustry, skrz kterého Nietzsche čtenáři předkládá svou teorii o věčném návratu téhož, a skrz kterého podrobněji nastiňuje svůj odpor ke společností vytvořeným morálním hodnotám, jakož i svůj názor o důležitosti individuální morálky. Tak pravil Zarathustra si získala mnoho příznivců, nejen díky Nietzscheho komplexnímu filosofickému názoru, ale také díky svému originálnímu poetickému podání."

http://cs.wikipedia.org/wiki/Tak_pravil_Zarathustr...

279549

25.11.2012 20:21

RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku

te 85.?.?.?

Reakce na 279549

Omlouvám se za přehlédnutí ze spěchu. A díky za upozornění; tím se mnohé vysvětluje.
Z toho článku totiž nečišela moudrost mystika, ale špíše duchovní rozervanost kohosi.
Některé citáty z knihy Nietzscheho: http://cs.wikipedia.org/wiki/Tak_pravil_Zarathustr...
Wiki o skutečném Zarathustrovi: http://cs.wikipedia.org/wiki/Zarathu%C5%A1tra

279558

25.11.2012 20:42

RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku

Aleš Krejčí / Brno 84.?.?.?

Reakce na 279549

Nietsche mi také pomohl protřídit myšlenky, takže jeho přínos pro mojí osobu považuji za víc než blahodárný, osobně zrovna Zarathustru doporučuji za povinnou četbu, no není GENIÁLNÍ?!
Ano, přebral jsem si to po svém. Jak jinak? Podle encyklopedie ala wikipedie jistě ne. Každý jsme jiný a proto respektuji, že někomu Nietsche nesedne. To že se zbláznil je významným doporučením, protože svědčí o jeho myšlenkové činnosti, což u většinové společnosti není běžný jev.. [chechtot]
DUALITA A VYMEZOVÁNÍ SE VŮČI OPAKU JSOU ZHOUBNÉ, JSOU-LI BRÁNY PAUŠÁLNĚ, DOGMATICKY. A TOTO LZE ŘÍCI O VŠEM!

Abych však nebyl osočen z používání neoliberálních sio-metod zpochybňování všeho, raději bych se věnoval tématu:
MÍRA DEGENERATIVNÍ ZAMOŘENOSTI JEDNOTLIVÝCH SPOLEČENSKÝCH SKUPIN.
Za první ligu považuji NADNÁRODNÍ MAFII ovládající především státní aparát, jehož součástí jsou i poslanci, vláda a vše, co je prostě státní a teoreticky by mělo sloužit nám všem, ale prakticky to většině společnosti škodí a z jejích daní slouží jako objednávková kancelář pro cizopasníky. Jistě, i to je relativní použijeme-li latinské: "Venalis populus, venalis curia patrum." "Prodejný národ, prodejná vláda."
Kněží na tom bohužel nejsou o mnoho lépe, názor zvědavců snad prouhloubí tato zajímavá adventní četba, kde o kněžích píšou opět kněží:
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/. [zmaten]

279560

27.11.2012 8:38

RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 279560

no to je přeci jasné a přirozené, církev a svět ničí Židi, to jsi objevil až teď?
když lidi přijdou na to, že je něco v nepořádku, musí proto být vysvětlení a v "křesťanské civilizaci" snad ani jiné být nemůže...

zvrhlá kultura - převlečení Židi
feminismus - Židovky
krize -Židi
války -Židi
odpadlík - Žid
zkažený kněžík - převlečený Žid
biskup - převlečený Žid
kardinálové a papežové? - naprosto jasní převlečení Židi
a zednáři? bože to je děs, kompletně Židi...

na těch stránkách je opravdu klasika, která naplní očekávání všech, kteří čekají na jasná vysvětlení a jasné označení viníků... abych pravdu řekl, při pročítání těch věcí se mi ta agenda ukázala konečně v celé své "nádheře", a před tím jsem dokonce i židy z lecčeho podezříval, po této masáži mě to však dokonale přešlo...
nepsali to nakonec Židi? [zmaten]

279634

25.11.2012 17:19

Nietzsche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

byl blazen a taky tak skoncil. Tudiz nechapu, proc bych mel ztracet cas nad knihami psychopata. Naopak vrele doporucuji knihu pana Hajka Smrt v sametu.

279551

26.11.2012 10:50

RE: Nietzsche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 279551

Souhlas. Hlavne Hajek v te knize mluvi i o motivech a ideologii, jejiz reprezentantem je mimochodem i tento Nietzscheho kousek.

279583

26.11.2012 20:42

RE: Nietzsche

Lin 85.?.?.?

Reakce na 279583

Je mi vás líto - obou. "Blázen, protože na psychině skončil, takže nemá cenu číst..." . Jak půvabná malost... Podle téhle "filosofie" bych se měla vykašlat na poslouchání nějaké Vltavy nebo Prodanky, protože on vlastně Smetana byl syfilitik, ke konci života ohluchl a taky mu slušně hrabalo. Psychické problémy měl i Beethoven, Poe, Wilde, van Gogh a mnozí další. No...tak hlavně že vámi doporučovaný Hájek se svým manipulačním paskvilem je zcela normální velikán...

279609

26.11.2012 20:49

RE: Nietzsche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 279609

Po kterou stranku jste tu knihu precetl, nez jste usoudil, ze je to "manipulacni paskvil"? Co konkretne shledate v te knize manipulativni?

Litujte v prvni rade sam sebe, protoze delate stejnou chybu, kterou vycitate jinym.

279610

26.11.2012 22:44

RE: Nietzsche

Lin 85.?.?.?

Reakce na 279610

"Demokracie byla metoda, jak se přiblížit plánu stvořitele a jeho projektu Svět nebo mu alespoň nestát v cestě. Při veškeré nutné nedokonalosti - znaku všeho lidského, umožňovala alespoň občas slyšet hlas boží skrze hlas lidu. --- Byla vlastně variací metody, jíž ve starozákonních dobách ptával vyvolený národ v klíčových okamžicích Hospodina, jak dál. Odpovědi prostřednictvím Ducha svatého dostával skrze vyvolené - skrze proroky..." . Jeho biblický světonázor, "demokracie" v tomto provedení, přesvědčení o "plánu spásy" - to je pro mě vypovídající.
Hájek neříká ve svých "senzačních odhaleních nic nového (viz o médiích, o Havlovi a jeho napojení na komunistické kádry, ilumináti, "spiklenci" atd.). To je známo dost dlouho, ale ti, kteří o tom psali a mluvili dvacet let před Hájkem, byli označováni za blázny a posílali je "se léčit". Chápat Hájka tedy může naprosto každý, protože říká známé a již několikrát popsané věci. Chápat Nietzscheho může jen ten, kdo rozumí symbolice a souvislostem.

279619

27.11.2012 0:40

RE: Nietzsche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 279619

Nejde o složitost formy podání informace - rozklíčovatelné pouze se znalostí a pochopením symboliky a souvislostí - ale o její sdělení. Pokud je forma informace vyhrazena porozumění intelektuálně privilegovaných či zasvěcených lidí, neznamená to nutně, že obsah informace (tzn. sdělení) nemůže být banální, zbaven ducha či odvádějící člověka od poznání zásadních pravd o světě.

279630

27.11.2012 22:02

RE: Nietzsche

Lin 85.?.?.?

Reakce na 279630

Jo, to máte pravdu. V tomto případě to ale neplatí. Nietzsche už tenkrát pochopil, že náboženství je podvod a že nevede k zušlechtění člověka. Zarathustra je symbolem zoroastrismu, po několik století důstojného "soupeře" křesťanství. Chápat jeho dílo je hodně složité, zvláště když pomalu každá věta může stát samostatně. Čtení Nietzscheho děl nevyžaduje žádné "zasvěcence" či privilegované, jen to není polopatické čtení.
Hájek oproti němu vidí v křesťanství "spásu a tradiční hodnoty" (ač v tom Evropa žila víc jak tisícovku let a žádný zlatý věk to nebyl), Německo, které se vzdalo atomové energie, viní z budoucího blackoutu, velmi sugestivně ho líčí se všemi následky a vizionářský děj vrcholí napadením Evropy nejmenovanými státy, které využijí neschopnosti Bruselu.
Takže můj závěr: Hájek je stoupenec té strany, která vede válku a která už pro nás dávno apokalypsu naplánovala.

279652

4.12.2012 1:28

RE: Nietzsche

p. 61.?.?.?

Reakce na 279619

...a dobre receno a psano....a na adresu p. S+S , bych chtel dodat , ze znacne obsahla diskuse po niz nasledovala diskuse o diskusich , cili volne sledovani a ucast v universalni a svobodne diskuse o filosofickych discoursech p.Nietzsche , byla umoznena jen ve svobodnem systemu /nikoliv za vlady tyranu/ , cili psanim toho co myslim , nebo citim nechavam vam volbu zakazovat.... je na vas pochopit ze , tak prave tim premrstenym zakazovanim vseho nakonec zakazete sami sebe ......Vas Pavel Prucha

279959

25.11.2012 20:22

Ja uz jsem v zivote mel

ikke 89.?.?.?

Ja uz jsem v zivote mel nekolikrat prujem, zvraceni a dehydraci spojenou se srdecni arytmii, vred na zaludku, ale i kdyz jsem byl v hajzlu, tak jsem nikdy takhle neskucel a mluvil jsem normalne.
.
Asi je kazdy clovek opravdu jiny... [velký smích]

279559

25.11.2012 21:31

Fríďo

Šuši neomansk (zavináč) gmail (tečka) com 178.?.?.?

Kto čítal Zarathustru, kto to čítal poriadne (nie letmo), si Nietzscheho jedine vážiť môže. Nemusí súhlasiť so všetkým, ani moja maličkosť nejasala pri každej *voľnej asociácii. No v každom prípade, poklona. A kto sa popri tom aj nedajbože zamyslieť dokáže, množstvo pochopiť môže a sám seba obrniť smie. Aj pre svoje priateľnejšie vlastné možnosti prežívania, celkovo v povahe, svetonázore.
Skutočne, i múdri bol, ale v niečom blázon. Vety hlboké, ale každá prepletená onou chorobnou zatrpknutosťou voči ľudskej povahe samej o sebe. To bolo zjavne tou jeho obľubou v ultra-samote. Syfilis určite tiež hral svoju roľu.
V každom prípade odporúčam.

279562

25.11.2012 22:17

Je to len "prorocka poezia", nic viac

Osel 89.?.?.?

Nietsche je skvely a strhujuci -- fakt ho mam rad -- ale nie je to nic viac, ako "prorocka poezia", netreba tomu prikladat ziaden hlbsi vyznam, rovnako ako nikto nepriklada hlbsi vyznam Wagnerovym operam. V ziadnom pripade to nie je filozofia, ani v antickom, ani v modernom zmysle.

Filozofia bola vzdy zamyslana ako HLADANIE mudrosti, a nie NACHADZANIE mudrosti, alebo dokonca HLASANIE mudrosti. To druhe si obcas vyarendovali prave zakladatelia nabozenstiev, proroci a najnovsie i basnici[smích])))

279564

2.12.2012 14:00

RE: Je to len

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 279564

Osobně přikládám hlubší význam Wagnerovým operám a TPZ považuji za jedno z vrcholných děl pohanské filozofie. Také mám rád nothingbutismus a vůni napalmu[smích]

279858

4.12.2012 19:27

RE: Je to len

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 279564

"Filozofia bola vzdy zamyslana ako HLADANIE mudrosti, a nie NACHADZANIE mudrosti, alebo dokonca HLASANIE mudrosti."

V Česku a v přilehlých galaxiích je nutné k oznámení něčeho ostatním, využít hlásání o nacházení něčeho v důsledku hledání. Byla-li to dokonce moudrost, je tento postup nezbytný už proto, aby ti, kteří si "z potu SVÝCH tváří" filozofy vydržují, neumřeli blbí. Na Slovensku je to jinak? [mrknutí jedním okem]

279992

4.12.2012 20:06

RE: Je to len

Osel 89.?.?.?

Reakce na 279992

Ne, to, co rikas delaji ideologove... (panbuh s nami, a zlé pryč!)

Ti kteri "z potu tvare vydrzuji filosofy" umru blbi, pretoze ich filozofia obvykle nezaujima, ostatne, nevydrzuju filozofov dobrovolne. Od nich by kludne mohli umriet hladom.

Filozofa musia jeho ziaci OBJAVIT, t.j. musia hladat pravdu, a mysliet si, ze v slovach toho filozofa ju nasli! Filozof ktory sa sam seba propaguje, predava, nie je filozofom v pravom slova zmysle ale podvodnikovm ci prinajlepsom "privolavacom dazda", pretoze nemoze predavat ci propagovat nieco, co este len hlada.

279997

25.11.2012 23:28

Friedrich Nietzsche

Dale Coper 89.?.?.?

Některé Nietzscheho myšlenky jsou mi sympatické přesto nesouhlasím s jeho "když jdeš k ženě vem si bič" já mám ženy docela rád [smích]¨. Libí se mi že Nietzsche v podstatě postavil západní filosofii opět na pevnou půdu a v podstaě zavrhl všechny bezpředmětné spekulace které se ji nesly už od antiky (slyšel jsem že uznával jen Herakleita) na druhou stranu si říkám že takový ten "sluničkový" postoj k životu který mne osobně je dost vzdálen a který chápu jako protiklad k Nietzschově filozofii je z hlediska evoluční biologie asi praktičtější nakonec Nietzsche své dny dožil v útulku pro duševně choré že.

279566

4.12.2012 0:26

RE: Friedrich Nietzsche

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 279566

Apropós, já ženy miluji, a proto mám při ruce vždy cukr a bič.[smích]

279950

26.11.2012 8:31

Nietzsche pro prosťáčky není

Nikdo 204.?.?.?

Věnujte se jednodušším textům, ke kterým není třeba geniálního intelektu a bohaté životní zkušenosti.
Nietzscheho "Antikrist" je pro téma křesťanství a průměrného rozumbradu vhodnější.

279576

26.11.2012 9:56

Na církvi je nejlíp vidět,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

jak jsme všichni ochočený. Skoro nikdo se za celý život s nikým z církve s nesetkal, všechny informace jen z médií, ale všechno je nám jasný, na církev máme jasný postoj. Samozřejmě jen náhodou na chlup totožný s tím, co valí furt dokola média. Editor je tak trochu materialista v hysterické fázi. Jak říkal Jung, za všemi neurózami v druhé půli života je neuspořádaný vztah k nekonečnu.

279582

27.11.2012 0:50

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Juifs 89.?.?.?

Reakce na 279582

Výborná myšlienka, konečne ju niekto napísal práve na zvedavcovi, médiá utvrdzujú v človeku protikresťanskosť, v ktorej ich vyučili boľševici. Lenže by mohli namietať, že videli v bedni bilderbergovcov, ktorí im hrozili, kňazíkov čo usilujú o majetok. To je síce pravda, ale oni ustrnuli pri malicherných závistiach, bilderbergovci aj kňazíkovia už majú dosť prachov, na úkor obyčajného ľudu, čo je nesprávne, mali by ich rozdať, ich chamtivosť ich voviedla do stavu nenávisti proti kresťanom, aj smerom do minulosti, hľadia zo závisti na Duku a kvôli nemu urážajú kresťanov, aj heretikov minulosti, odmietajú aj zmysel kresťanstva, aj heréz a vlastne všetko okrem vlastných túžob. Sú vycvičení médiami, nestarajú sa o oprávnenosť na majetok pre dnešných „katolíkov“ z dôvodu prebehnutého koncilu, oni protikresťania uznávajú, že sa jedná o rovnaké spoločenstvo, čo stavalo a vlastnilo, alebo aspoň malo prenajaté, len sa ohradili proti výdaju majetku.
Tí čo neznesú moslimov, videli moslimov? Je nutné stretnúť žida, aby smel byť proti nim? Ale ak uvádzajú takéto plytké argumenty, tak treba ich slová použiť proti nim.

279631

27.11.2012 10:04

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

jansmith1984 94.?.?.?

Reakce na 279631

Tady nejde o křesťany jako takové, Juifsi, kamaráde, ale o farizeje a pokrytce v jeho řadách...[smích]


Problém je, že církve, které mají za cíl hlásat křesťanství (a to zejména římskokatolická), jsou zhusta tak pokrytecké a zištné, že to mlátí dveřmi... Nebudu to zde rozebírat, ale pokud se někdo rád babrá v historii, tak jestli je KSČM pro historicke excesy KSČ zločineckou organizací, tak je stejnou zločineckou organizací i církev katolická.

Církevní restituce, které protlačila kosher pravice proti vůli levice (komoušů a ČSSD) a většiny českých občanů, je jen jedním z příkladů pokrytectví, kterých se církevní organizace vytvořené za účelem propírání mozků běžných lidí historicky (a bez jediného uzardění) dopouštějí.

A nějaký názorný příkladek farizejství např. ŘK církve z historie? Nejen, že preláti katolické církve žehnali zbraním wermachtu v období WW2, ale dokonce, když byli odbojem požádání, aby poskytli krytí čaským parašutistům v rámci operace Anthropoid, tak to odmítli...[smích] A důvod? Nemohou údajně podporovat činy, které porušují platné zákony státu... A tak se k podpoře parašutistů uvolili duchovní církve pravoslavné a jak po zatčení gestapem dopadli je všeobecně známý fakt.


Závěr:
Jako i v jiných případech, dobrá myšlenka (křesťanství) byla některými farizejskými církvemi (přesto nelze zevšeobecňovat a je třeba rozlišovat i mezi jednotlivými duchovními) zneužita ke korporátním cílům a není divu, že jim (a zejména našemu Dukovi) dnešní soudný občan nevěří ani nos mezi ušima...


A Nietzsche?? Jak může relevantně bojovat za záchranu světa před nihilismem člověk, který neměl jasno ani sám v sobě a na sklonku života se evidentně pomátl?..[smích]

Člověk který měl dokonce zastánce v jednom z největších deprivantů 20.st, viz následující výrok:

Člověk musí tohoto velikého a znamenitého muže (myšlen Fridrich Nietzsche) milovat, zná-li ho tak dobře jako já. - Adolf Hitler



A Peace s nimi oběma,

jansmith[smích]

279637

27.11.2012 19:33

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Juifs 89.?.?.?

Reakce na 279637

„Rímskokatolíctvo“ dneška je naviazané na majetok lebo odpadlo, nejedná sa o rovnakú organizáciu, ktorej členovia tie chrámy stavali, zbierky odovzdávali, dnešní ich kňazi sa stali úradníkmi, neodmietajú šíriace sa zlo, nanajvýš mlčia. Bezbožná moc sa s nimi dohodla na odovzdaní majetku práve preto, že sú farizejmi, nekonajú dobro, prispôsobili sa svetu. Tá sekta je zhnitá v úplnosti, skôr by sme mali hľadať u nich nepokrytcov.
KSČM je právny nasledovník KSČ, vlastne aj dnešné „pápeženectvo“ voči dávnemu pápeženectvu, ale politická strana sa orientuje na spoločnosť a ľudí, mení program, smerovanie, opúšťa čo hlásala včera, koná proti vlastnému presvedčeniu, ale pápeženská cirkev musí byť nemenná, nehybná, tvrdiť každý deň to čo pred 500 rokmi, ale keďže pápeženci od svojho vzniku sú neustále vo vývoji, jedná sa o ľudský spolok.
Benešistickí vyslanci boli teroristi, čo dráždili psychopatických náckov, chcieť zabiť blázna, lebo vraždí, by určite spôsobilo ukončenie každého zabíjania. Ich naivnosť spôsobila smrť ďalších.
Sám som pravoslávny, ale treba uviesť vysvetlenie, že Gorazd bol dlhé roky heretickým lžikňazom pápeženeckej a neskôr husitskej sekty. Jeho počin ukrývať teroristov bol nepravoslávny, nekresťanský, bezbožný a politický. Naša svätá Cirkev nie je mafia, kto vedome ukrýva vrahov napriek znalostiam, čo ten krok obnáša, koľkých Nemci povraždili pokým vypátrali vinníkov je sám vrahom. Gorazdovo rozhodnutie bolo prejavom pýchy, keď pápeženci odmietli, tak chcel ukázať svoju namyslenosť, že on je lepším, čím spôsobil zákaz našej presvätej Cirkvi, teda vedenia. Bolo nevyhnutné ho popraviť, aby odčinil svoje zločiny, nakoniec sa stal svätým len preto, že zlyhal vo všetkom, keď sa zamiešal, čo nedokázal vyriešiť.
Ak by za Gorazdom doliezol bratovrah alebo otcovrah, skrýval by aj jeho? Alebo si naduto myslí, že v čase vojny je dovolené vraždiť?

279646

27.11.2012 21:38

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

jansmith1984 77.?.?.?

Reakce na 279646

V lecčems s tebou souhlasím, Juifsi, kamaráde...[smích] Dovol ale, než ještě jinde odpovím hrdému volebnímu disidentu dubovi..[smích], abych se tě zeptal:

Takže jsi pravoslavný? Tudíž pokřtěný. Chodíš do pravoslavného kostela a modlíš se tam k jedinému Bohu?

Nebo nemáš s pravoslavnou církví (coby organizací) nic společného a k praktikování víry ji nepotřebuješ?

Jaké církve jsi tedy členem?

Té původní, které členové chrámy stavali, zbierky odovzdávali? Nebo té současné, až na výjimky plné farizejů a pokrytců, jejíž kňazi sa stali úradníkmi, neodmietajú šíriace sa zlo, nanajvýš mlčia?



Ať je to jakkoli, je to tvá věc a je mi to šumák...[smích]


Jednu věc by bylo možná ale dobré vyjasnit:

Neplnil Svatý Gorazd II zadání Boha, když bez ohledu na skutky, které parašutisté spáchali, se jim snažil prvotně (jako lidským bytostem) zachránit život? Jaký je tvůj Bůh, Juifsi? Milosrdný, který všem hříšníkům odpouští a jen sleduje, kam se, skrze svobodnou vůli (kterou jim dal) a skrze své skutky, v tomto slzavém údolí dopracují? Bůh, který, pokud je takový, musel biskupa Matěje Pavlíka blahoslavit za jeho snahu zachránit život lidským bytostem před účinkem smrtelného hříchu jiných lidských bytostí?

Nebo byl Gorazd potrestán skrze nacistického tyrana starozákonním Bohem krutých trestů, diktátorem, žárlivým a pomstychtivým pokrytcem (bez kterého vůle se na Zemi nepohne ani lístek), za pomoc Benešistickím vyslancom (teroristom), kteří vzali druhému život a tím porušili přikázání Nezabiješ?? Potrestal jej mučením a smrtí a následně svrhnul do judaisticko/křesťanského pekla nebo minimálně očistce?..[smích]


Nemusíš odpovídat, kamaráde... Debaty na toto téma jsou na úrovni, na které se pohybujeme, v zásadě bez odpovědi, a Peace s tebou,

jansmith[smích]

279650

28.11.2012 3:53

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Juifs 89.?.?.?

Reakce na 279650

Som členom miestnej pravoslávnej Cirkvi, ktorá sa nijako nemení, pretože aj Boh je nemenný a stále ten istý. Vzhľadom na to, že pod menom pravoslávie sa objavujú aj červivé jablká, upresním, nie som ani novokalendárnik, ani ekumenista, ani etnofyletista, ani samozvaný „pravoslávny“, ktorý si počúvaním satana vytvoril vlastnú cirkev. Som rovnakej viery ako apoštolovia alebo svätý Ethelbricht.
S tými chrámami a úradníkmi sa mýliš, jasne som ich vzťahoval na Duku a „Rímskokatolíctvo“, veď predovšetkým pre ich požiadavky bol prijatý zákon.
Gorazd sa nemal čo hrať na „spravodlivca“, lebo tým stiahol do bahna aj seba, „zachraňovať“ životy ak sám nemal príležitosť uspieť je výlučne pyšná odvaha, ktorá ho viedla. Náboženstvo nezohrávalo úlohu pri „záchrane“ samovrahov, že bol biskup malo jedinú spojnicu, že mal priestory na „ochranu“, nebol to náboženský počin, pretože zločin bol známy svetu aj špicľovanie Nemcov, benešisti boli nepriateľmi našej Cirkvi.
Boh môže odpustiť jedine cez tajinu pokánia a prijímania, niet inej cesty, Gorazdovi pomohlo mučenie a smrť, tresty, utrpenie a hrôza plodia mučeníkov, nie posluhovanie bezbožníkom a vrahom. Náckovia boli zločinci, ale nimi rozhodnuté popravy vrahov sú aktom spravodlivosti, nie vraždou, nie každý koho zabili náckovia, alebo židoboľševici bol nevinný, skrývanie lumpov nijako nepomôže lumpovi, ak on sám sa odmieta kajať.
Boh chce spasiť človeka a použije ako nástroje kohokoľvek, krivoľako a nepochopiteľne pre človeka, ale veľmi logicky, Gorazd sa vmiesil do hry a musel zniesť následky, nešlo o krutosť, ale nutnosť, naša Cirkev stojí nad politikou, a predovšetkým nad dobrodružstvami aeroplánov, ktorá ako vidieť zatemnila rozum biskupovi, ako osoba nech sa bratríčkuje s nepriateľmi Cirkvi, ale nie menom Cirkvi.
Bol spasený a teda ho mohli prehlásiť za svätého, ale skomunizované táraniny o mučeníctve zavrhujem, poškodzujú Cirkev.
Peklo nie je judaistické, ani kresťanské, len tieto náboženstvá ho opisujú, očistec je výmysel, tiež odpustky sa k nemu viažúce. Modlitby, panychídy napomáhajú mŕtvym.

279660

28.11.2012 11:00

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 279660

Zajímavá odpověď, Juifsi, která stojí za zamyšlení. Existuje více rovin vnímání reality (vhledu), či názoru na existenci vyšší inteligence (Boha, nebo jak ji nazveme), kauzality apod. a tato naše rozprava patřila pouze do jedné z nich...

Měj se hezky, kamaráde, a Peace s tebou,

jansmith[smích]

279680

28.11.2012 22:53

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 279660

Chaim le juif..
takže vy ste dokonca "ortodoxný"?
No..ja sa tiež snažím byť fundamentalistom(v zmysle basic knowledge, back to the roots..but not the trees).
Čo s tým má však podľa Vás dočinenia princ z Kentu, alebo myslíte snáď iného mýtického Ethelbrichta odvádzajúceho pozornosť?

Ako chápete Vy osobne "právo-slávie" v pôvodnom zmysle slova?
Isto..na veľmi vzdialenej úrovni vnímania máte pravdu, no zároveň sa obávam, že tu na fóre by pri Vašej formuláci:
"Som pravoslávny" mohlo vzniknúť závažné nedorozumenie, ak sa chápeme [smích]

Inak..ako sme sa myslím prednedávnom tu bavili a sám ste pritom použil formuláciu ohľadom judaizmu, ako kastovej ideológii jedného z najstarších druhov mafie..tož isto.. je rozumné vytvoriť si(ako či už mafia, alebo psudorasistická skupina na akýchsi eugenických princípoch) kult s príslušnou "samo"riadenou kolektívnou osobnosťou. Minimálne z bezpečnostných dôvodov nauzde-udržateľnosti a robustnosti klepiet budúceho parazita.
Ahora..Má uzdu, či nemá..toť otázka.. [velký smích]

Pravdu máte na úrovni pôvodného nezvráteného judaizmu a kresťanstva, islamu, či budhizmu, pravej, slávnej fundamentálnej ortodoxie, sve-domia Ľudského, Jeho váhy cieľov, Miery mier..

..a dali masku svoju,
čady levej, vládcu púšte
na tvár zory večnej, západu duše
že by dietky strechy novoveku
na čas do jamy levej padli..

279731

27.11.2012 22:05

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 279637

Celou dobu jsem čekala, kdy kdo jaksi "mimoděk" připomene Hitlerovu posedlost Nietzschem. Ale že to budete právě vy, to jsem teda nečekala...

279653

27.11.2012 22:19

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

jansmith1984 2.?.?.?

Reakce na 279653

Možná to je znamení, se nad Nietzschem (jeho dílem, kterým, jak bylo zmíněno, inspiroval mimochodem jednoho z největších válečných zločinců 20.st) a čeho celkově dosáhl, zamyslet z jiného pohledu (úrovně vnímání) milá Lin...[smích]


A nic ve zlém, Peace,

jansmith[smích]

279655

27.11.2012 10:25

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Dobrý katolík 80.?.?.?

Reakce na 279631

Zajímavé je, jak na Slovensku zůstávají stále dobří katolíci. Inu, co jiného, když tam nic není... Chudí lidé se nejsnázeji chytají toho, když jim někdo slíbí, že dnes chudoba, po smrti bohatství.

No, vám i tomu, na kterého reagujete, bych rád sdělil, že ne každý (obzvláště ti, kterým rodiče od útlého dětství nevymývali mozek) má zapotřebí vzývat jakéhosi masového vraha a sadistu, který je v Bibli nazýván Bohem a který tam v jednom kuse něčími ústy vybízí k vraždění za každou hloupost.

Mimochodem, kazolická církev se označuje za jedinou "křesťanskou" církev a ostatní "křesťany" považuje za odpadlíky, kteří skončí v ohni pekelném. Tedy opět zabíjení, ale když jde o Boha, tak to asi bez zabíjení nejde.

279638

27.11.2012 18:44

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Juifs 89.?.?.?

Reakce na 279638

Vidím, že si nadmieru vnímavý hestroy, musím zopakovať, KATOLÍCTVO skončilo, vyparilo sa, každý kto do omrzenia opakuje, že vo Vatikáne sedí katolícky pápež je pokoncilovým agentom, pretože tí čo spozorovali zmeny výborne chápu čo sa udialo, ale tí čo ventilujú svoju nenávisť ani nevedia koho nenávidia. Nesledujú, či tí ktorých nenávidia rozprávajú súhlasne, alebo sa odlíšili.
Boháčov medzi veriacimi nenájdeš, to je výlučené, viera sa totiž odvíja od majetku, akonáhle bohatstvo preváži optimálne stráviteľnú mieru prináležiacu k pôvodnému postaveniu veriaceho, tak boháč prechádza k vám neveriacim boháčom. K hestroyom, ktorí tvrdia, že nemajú čím prispieť na zvedavca, hoci sami sú veľmi bohatí ako je to u neveriacich obvyklé. Ty sa posmievaš veriacim, že vraj nič nemajú, keďže ich odmietaš ideologicky, tak musíš uvádzať aj iné ich nedostatky, aby si ukázal svoju nadradenosť.
Kresťanstvo nijaké bohatstvo nesľubuje, ale večnú blaženosť vedľa Boha, nie je materialistické. Žobrotu zneužívajú práve politici, ty už sa odmietaš zúčastňovať volebnej maškarády, ale predtým predpokladám, že si očakával od politikov zvýšenie tvojho majetku ich rozhodnutím, alebo sa pletiem a mal si vyššie ciele ako a prečo naložiť s volebným lístkom?
Ak si pracháč, tak čo sa sťažuješ? Spoločnosť je protikresťanská aj bez tvojho pričinenia, došiel si neskoro.
Ani nie je zvláštne, že ťa neznepokojuje útlak Hebrejov v Egypte, ale iba to, že Hebreji sa zmocnili nového územia vyčistením, Boh ich súdil za každú hlúposť, za čo by si ich ty vyznamenal, ale Boh "pozabudol" na úplatky a banksterov, ktorých ty ale súdiť chceš.
Veríš príbehom z písma? Alebo si vybral iba jednu časť? Hebreji vypočuli Boha, s čím nesúhlasíš, ale veríš, že tak vykonali? Uznávaš že Boh je, alebo ak si Ho Hebreji vymysleli, prečo neurážaš Hebrejov, ale Boha?
V pekle ľudia žijú, síce v zúfalstve a trápení, tak aké zabíjanie?

279645

28.11.2012 19:02

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279645

A jste ochoten přistoupit na to, že Vás si ten Váš Bůh po Vaší smrti vezme s sebou do svého království (eventuelně odkopne do pekla, neznám Vaše zásluhy), zatímco mě nechá zcela napokoji obrátit se v prach i se svou duší? Anebo bůh schlamstne bez pardonu úplně všechny a všechno?

279720

28.11.2012 23:31

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

martas300 71.?.?.?

Reakce na 279720

http://www.veda.harekrsna.cz/encyklopedie/cesta_do_pekla_cz.htm

279734

29.11.2012 3:36

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279734

Je dobře, že jste to sem postnul, ať každý vidí, jak dementním bludům jsou lidé ochotni věřit. Jak snadné musí být vládnout lidem s takovou mozkovou výplní. Nepřiletěl jste z indického středověku? Ti, co vymýšlejí peklo pro druhé, si ho zpravidla sami nejvíce zaslouží. Tak si to tam pak pěkně užijte! [smích] [mrknutí jedním okem]

279740

29.11.2012 13:32

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 279645

Juif, a či juif..
pojmy a dojmy, úrovne mysle pletú sa Vám mierne?

Hé-ba-ré-je,
oráč misie žrecov At-a,
otrok chrámov vojny Ega,
pešiak ťahu svetovládou
boja železa a bronzu Hádov.

Ktorého boha sluhom sa stal
a ktorý že Boh súdiť ho mal?
Dvoch bohov v biblii jest,
no otcovia vaši Bohu jedinému..
večnému spupne ukázali päsť.

S besom vraha, duchom kaziteľa,
kosť z oltára mamonu, molocha mrzkého
opantala syzifa, tantala pramen(i)a smädného.
Tak Asópa riečneho bájky bez vekov
Izáka učili úroku mrzákov.

Myslíte juif, že Boh je azda nespravodlivý a pogromy sú len bezdôvodným vrtochom "Untermenschov"?
Kde dělají dokola ideoví blízkovýchodní soudruzi 3000let chybu?

Bolo Vám dané rozlíšenie od národenia sťa dar mocný,
no vy sa od poblúdenia v púšti chováte sťa malomocní.
Za skyvu pána vašeho, Herza, vojína ľstivého,
dokola na oltár, pódium hádžete syna vlastného.

Memento Memnon

Lev tak, ako vlk za časy tri
v rúchu baránka do ránka skrýva sa,
no z rosi večernej kožuch nevlastný oťažieva
a cisár nahý s potomstvom tunelmi sa poneviera.

Ten potkan, hoc múdry je to chlapec,
mementom je zboru bystrých oviec.
Naďalej však Ábel Kaina na zemi svätej bije
a telo Memnónovo zbytočne v kraji krvi hnije.

279756

29.11.2012 16:20

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 279756

Myslíte juif, že Boh je azda nespravodlivý a pogromy sú len bezdôvodným vrtochom "Untermenschov"?
to myslíš vážně? jestli jo, tak tím je vysvětlen i ten "znachar"...

279760

1.12.2012 0:15

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 279760

Ako sme sa tu neraz bavili, je predčasná smrť každého Človeka tragédiou. Judaizmus treba akurát správne pochopiť a prestane byť ako forma globálneho teroru efektívny.

Ako vždy, treba klásť otázku, čo je na ňom dobré, resp.ako, na akej úrovni neegoistického myslenia by sa dal pozitívne interpretovať?
..a to je nemožné bez vyššej miery chápania jednoduchého všeobecného chodu vecí.

Máme sa síce od judaistov učiť, no to, že kvôli vlastnému egoistickému klanovo-mafiánskemu prospechu zástanci jeho dnešnej zvrátenej verzie(tzv.židovstva) generujú a podporujú masovú demagógiu a idiotizáciu spoločnosti, musí mať na nich smrteľný dôsledok.

Tak, ako v temnej rozprávke..
To, že ich potom "zvieratá", "zombikonzumenti", či "vlkodlaci" a´la film Twilight z vlastného pudu sebazáchovy likvidujú je nevyhnutné. Ak im upíry(židia) nepomôžu v boji s "Volturmi" (flexibilným zlovoľným vyšším nadrabinátom), sami zahynú a cesta obrábanej "biomasy" smerom k Človeku by sa zasa mohla teoreticky trochu predĺžiť..

Judaizmus svojmu mladšiemu blízkemu otrokovi môže hodne pomôcť.
Som presvedčený, že množstvo spravodlivých a globálne zodpovedných medzi ideovými dietkami Mojžiša rýchlo rastie.
Tak majú zasa skutoční kresťania pomôcť zvrátenému islamu nastúpiť cestu prorokovu(chronologicky skorigovaný korán), že by tí, sediaci na fosílnej energii(nie ľudkých rúk to diela), pomohli vyslobodiť sa kraju At-u(zapadajúceho slnečného kotúča) z úžerníckej slučky globálneho finančného terorizmu.
Napr. prestať zatiaľ obchodovať energonosiče v dolári, ktorý je majetkom skutočných teroristov a nie ľudí U.S.A.

Sme navzájom na seba odkázaní a našťastie "odsúdení" k spolupráci.
Výziev, príležitostí je dosť, len budovať sve(všetkých)-dom-je.

Nech mozaika kultúr rozkvitne ako je príjemným vánkom prozreteľnosti osudu(definovaného Vis Maior) osobne každého Človeka rukami pravdepodobnostne predurčené.

Ako nevedomý B.Obama správne poznamenal vo svojej radcami na podpis podhodenej knihe "Demokracia je dom postavený na dialógu"(no gramotne protodialekticky vedenom).

btw. Ak si pozriete z profesného hľadiska pozorne jeden z posledný veľkých spomínaných block-formerov "Twilight", kde ľudia podvedome "tušia súvislosti", padne Vám ako človeku úprimne hľadajúcemu pravdu do oka demagógická scénka posledného boja..

Situácia je zámerne zrkadlovo obrátená a starí védickí Volturi, ktorí stratili moc(ako sami hovoria "pred nejakými 1500 r."= Ničejský koncil) sú dvaja(tandem) a ich potomkovia Biblického konceptu sú v pyramídke za sebou postupne traja.
V realite je to práve naopak.
Funkčný protodialektický tandem bude triumvirátu a iným podobným riadiacim modelom dlhodobo dominovať efektivitou riešenia "príležitostí"

279795

1.12.2012 4:55

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279795

>Tak majú zasa skutoční kresťania pomôcť zvrátenému islamu nastúpiť cestu prorokovu
Více až vše-značnými pojmy se to u Vás jen hemží, mohl byste mi, prosím, jmenovat jedno konkrétní jméno "skutečného křesťana" (krom Vás a Kysučana, pochopitelně...)??? Vynechte akademickou omáčku, stačí jedno či dvě jména (případně nějaký odkaz), koho Vy osobně znáte (nebo mu důvěřujete) a považujete za "skutečné křesťany".
Nejdříve si jízlivě a povýšeně (k mé necti) odpovím sám. Můžu? Pokud se rozhodnete reagovat, tak tu vychrlíte elaborát nesrozumitelných slovních a větných spojení, vymyšlených konotací a ukončítě to narafičeným trumfem - globální prediktor, alias znachar. Ale třeba překvapíte. Byl bych Vám za to upřímně vděčný.
P.S. Mohl jsem si odpustit útočný tón, ale skutečně by mě zajímala Vaše odpověď na můj trojotazníkový dotaz. Díky [smích]

279800

1.12.2012 21:58

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 279800

Ak ste Mtk vnímal tón nekonštruktívne útočne, tak sa došlo k nedorozumeniu.

Skutočný nezvrátený kresťan=muslim=judaista=komunista a podobne je ideál, ktorý sme tu definovali. Spoločným menovateľom je Človek, ktorého sme tiež definovali. Metodológiu(tandemná protodialektika, metodické vyladenie intuitívneho vnímania miery pri VisMaiorCentrickom morálnom štandarde v spojení s Dostatočne všeobecnou teóriou riadenia) a kritéria hodnotenia úspešnosti priblíženia sa k cieľu(celkové zlepšovanie indivídua kolektívu v esenciálnych parametroch) sme tu rozobrali tiež dostatočne. Pozrite staršie diskusie na témy, odkazy v nich, príp. dajte mail a pošlem. Nebudem to tu znova copy-paste-ovať.

V tomto zmysle(keďže nejde o konečný stav, ale proces tak, ako pri pojme Pravda), sa ja rozhodne za dokonalý ideál nepovažujem a myslím, že ani Kysučan. Mená ďalších ľudí, ktorí sa o to vedome systematicky snažia, by Vám aj tak nič nepovedali. Ide o bežných občanov žijúcich svoje súkromno-spoločenské životy a spadajú tak pod ochranu osobných údajov, ak chápete. Nerád porušujem zmysluplné interpretácie rozumných zákonov pri virtuálne dominujúcom systéme zakrytého kódu(pseudobiblická otrokárska démonkratúra).

Ak týmito riadkami opätovne prichádza k nedorozumeniu, ešte raz jednoduchšie:
V definovanom kontexte nie som hotovým "kresťanom" a žiadneho takého nepoznám.

1.Je táto odpoveď pre Vás Mtk dostatočná, alebo nevedome či vedome z nejakých špekulatívnych dôvodov x+1 vysvetlenie pochopiť nechcete tak, ako obsah pojmu Globálny parazit-prediktor?
2.Ktorý iný, podľa Vás "vše-značný pojem", ste ešte nepochopili Mtk?

..alebo je u Vás problémom skôr POSTOJ k pochopenému, no pre Vás a-morálne neprijateľnému?

Ak som Vás z morálneho hľadiska špekulatívne ohodnotil nesprávne, samozrejme sa vopred ospravedlňujem.

Pekný večer prajem Mtk
u.

279828

1.12.2012 0:16

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 85.?.?.?

Reakce na 279760

Nedajme sa teda podvedome mýliť a-sociálnymi mágmi a veďme aj tu na fóre radšej dľa možností a schopností konštruktívno-kritický skutoćný dialóg a osvetľujme tak cestu.
Vždy klásť otázku:
Pri akej interpretácii a akej úrovni chápania môžem s oponentom súhlasiť?
Vyhrávajú tie tandemy, ktoré ju nájdu skôr a takto konkrétnu objektívnejšiu pravdu analýzy danej situácie na verejnosti zodpovedne predkladajú ostatným. Tým sa zlepśí situácia všetkých, tak bezpečne predvídavo aj dotyčného páru a ďalšie kolo špirály vývoja sa rozvinie.
Ide o optimalizovanú variantu protodialektiky.

A dosť bolo príbehov na dnes Anonym 46..

279796

29.11.2012 17:33

RE: Na církvi je nejlíp vidět,

Zívajúci lev 67.?.?.?

Reakce na 279756

Super udo,

ale kto toto pochopí? Kto je naladený na "strunu" takéhoto publične skrytého poznania dejov a procesov na matičke Gaii ?

Isteže môžeme uvažovať, že sa to prenáša do príslušných hierarchicky usporiadaných podvedomých úrovní ľudstva.
Ale nevidím momentálne, keď sa jedná prakticky o triviálnu "hmotnú" existenciu ľudstva, keď treba zarezonovať ľudskú spolupatričnosť na najnižších formách kolektívnej spolupatričnosti, sa zaoberať religiózne rozmanitými hádankami existencie ľudstva.Qui bono ?

Treba ľuďom jasne vysvetliť ich otrokársky status. Snáď pochopia a zmena príde.Ale vysvetľovať to Memnonom a inými okultnými postavy je asi veľká ilúzia...

Ale môžem sa mýliť... [velký smích]

279766

26.11.2012 19:24

nn

pietroo 178.?.?.?

říkala mi jedna bývalá studentka teologie, (která je ale dnes dá se říct mistryní jógy), že tam měli profesora, který byl dvacet let za komunistů v base a přednášel jim mimo jiné s nadhledem o tom, že Marx s Engelsem v sociální politice předběhli církev. Říkala mi, že katolíci se tajně považují za jakési nadlidi, a že v jistém smyslu mají pravdu. Protože oni musí každou situaci nějak vyřešit. Nemůže být agresivní, nemůže v kriminále spáchat sebevraždu, nemůže se vysrat na rodiče i kdyby mu třeba v dětství ubližovali... musí prostě každou situaci s "nadhledem" vyřešit, ne od ní utéct. A tak dokonce přežil dvacet let v kriminále a pak přednáší o marxistické filozofii a umí uznat její plusy...
No, musel jsem uznat, že na to žádný nietzschovský nadčlověk asi nemá.

279604

29.11.2012 12:05

RE: nn

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 279604

Rekl bych, ze tady hodne zalezi na tom jaky ten katolik (plati to i pro ostatni krestany) chce byt. Jestli krestan typu "kdyz udelas neco spatnyho, staci se z toho vyzpovidat" nebo krestan ktery se snazi z moralnich zasad krestanstvi zit.
No a to samozrejme vychazi z toho, jakym zpusobem byl onen krestan "duchovne veden" a koneckoncu i jaky je clovek.

279751

Příspěvků: 50

25.11. 09:09 timur  teda -
25.11. 09:44 slak  RE: teda -nasouchači a znechucení
25.11. 18:34 Brookes  RE: teda -nasouchači a znechucení
25.11. 23:09 slak  RE: teda -nasouchači a znechucení
25.11. 11:42 te  opět dualita a vymezování se vůči opaku
25.11. 14:48 martas300  RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku
25.11. 20:21 te  RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku
25.11. 20:42 Aleš Krejčí / Brno  RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku
27.11. 08:38  RE: opět dualita a vymezování se vůči opaku
25.11. 17:19  Nietzsche
26.11. 10:50  RE: Nietzsche
26.11. 20:42 Lin  RE: Nietzsche
26.11. 20:49  RE: Nietzsche
26.11. 22:44 Lin  RE: Nietzsche
27.11. 00:40  RE: Nietzsche
27.11. 22:02 Lin  RE: Nietzsche
04.12. 01:28 p.  RE: Nietzsche
25.11. 20:22 ikke  Ja uz jsem v zivote mel
25.11. 21:31 Šuši  Fríďo
25.11. 22:17 Osel  Je to len "prorocka poezia", nic viac
02.12. 14:00 micha  RE: Je to len
04.12. 19:27  RE: Je to len
04.12. 20:06 Osel  RE: Je to len
25.11. 23:28 Dale Coper  Friedrich Nietzsche
04.12. 00:26 micha  RE: Friedrich Nietzsche
26.11. 08:31 Nikdo  Nietzsche pro prosťáčky není
26.11. 09:56  Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 00:50 Juifs  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 10:04 jansmith1984  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 19:33 Juifs  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 21:38 jansmith1984  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
28.11. 03:53 Juifs  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
28.11. 11:00 jansmith1984  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
28.11. 22:53 udo1  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 22:05 Lin  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 22:19 jansmith1984  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 10:25 Dobrý katolík  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
27.11. 18:44 Juifs  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
28.11. 19:02 mtk  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
28.11. 23:31 martas300  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
29.11. 03:36 mtk  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
29.11. 13:32 udo1  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
29.11. 16:20  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
01.12. 00:15 udo1  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
01.12. 04:55 mtk  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
01.12. 21:58 udo1  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
01.12. 00:16 udo1  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
29.11. 17:33 Zívajúci lev  RE: Na církvi je nejlíp vidět,
26.11. 19:24 pietroo  nn
29.11. 12:05 mkadlec  RE: nn

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 290