Diskuze k článku

Jak na ně

Příspěvků 85

9.11.2012 6:58

Ako na odpad?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

"Staré štruktúry" vždy boli aj budú. Nejestvuje metóda, ako sa ich zbaviť, podobne ako nejestvuje metóda, ako sa zbaviť špiny - okrem efektívneho čistenia.

Vždy budú negatívne štruktúry a preto treba posilovať pozitívne štruktúry (aj také sú).

A o niečo praktickejšie : treba minimálne "glasnosť" - kto čo a koľko má, koľko ovláda a za čo. Prehladnosť, jasnosť, informovanosť je to, čo potkani neznášajú a čo im škodí. Keď ľudia vedia, metóda sa už nájde.

Samozrejme, dnešný systém je bakokracia bez akejkoľvek spätnej (demokratickej) väzby - banky musia bť štátom kontrolované inštitúcie. Nie naopak, ako je tomu dnes. To je politická nevyhnutnosť, ten nádor, zvaný finančníctvo.

278753

9.11.2012 16:19

RE: Ako na odpad?

te 84.?.?.?

Reakce na 278753

ano, transparentnost a svobodný přístup kazí druhés traně kutí piklů, proto by to rádi zastavili
http://www.novinky.cz/domaci/284273-demonstranti-v-maskach-ministru-protestovali-proti-zmenam-v-pristupu-k-informacim.html

278804

9.11.2012 7:33

RE: takto -

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 278754

Příspěvek zrušen na přání několika účastníků diskuze. Moderátor

278756

9.11.2012 8:10

RE: takto -

herbert 77.?.?.?

Reakce na 278756

Zije v CR, reaguje na clanok o ceskych pomeroch, preco by mal charakterizovat slovenskeho cloveka?
Tak ako chodia Slovaci do CR, tak chodia Cesi do EU, prevazne Nemecka, Rakuska.
Vy mate vyhodu, ze ste z vacsej casti "obkluceni" ekonomicky silnymi Nemcami. Slovaci su ohraniceni, okrem kratkej hranice s Rakuskom, byvalymi komunistickymi krajinami. Je zaujimave sledovat, ze prave kraj pri hranici s Rakuskom je ekonomicky na Slovensku najsilnejsi a na hlavu je dokonca silnejsi nez Praha [smích]
Mimochodom, aj ja pracujem, zijem v CR. Zarabam viac nez 90% Cechov a vychovavam troch dalsich buducich platcov dani, tak mi vysvetlite, preco by som sa nemohol vyjadrovat k svojmu najblizsiemu okoliu? Nebudete vy v sluzbach statu? Zo skusenosti musim tvrdit, ze prave "prizivnici" na platcoch dani rozdavaju najviac rozumov.

278761

9.11.2012 15:49

RE: takto -

fohat 194.?.?.?

Reakce na 278761

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=URzqojB4CZI

278798

9.11.2012 15:57

RE: takto -

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 278761

To co rikate o te 'obklicenosti' Nemci je absolutni pravda. Diky tomu ziji Cesi jeste jakz-takz. Slovaci (ve sve vlastni zemi) tu vyhodu nemaji. Ciste z pozorovani behem mych minulych navstev vim, ze v CR zije mnoho Slovaku a pracuji tam slovenske stavebni firmy. Dava mi to dobry pocit. Neni treba tu mluvit o 'cechoslovakismu'; je to prirozene a dava to smysl. Pritomnost slovenkych hlasu na tomto webu beru jako pochvalu. Ten hlupak co psal poburujici prispevek by se mel nad sebou vazne zamyslet.

278801

9.11.2012 18:06

RE: takto -

e 195.?.?.?

Reakce na 278756

Tak a ja by som si ho rad precital. A nemozem, lebo na prianie niekoho bol vymazany! Preco? To, Ze mazete prispevky vraj nezakonne ma sice tiez stve, ale ok, kedze je za to postich aj proti webu, alebo vasej osobe. No teraz tu mame uz aj zelania ktore vymazu nazor [bliji]
-ja si zelam, prosim moderatora, aby bol prispevok vrateny, chcem vediet co tam bolo, a nie len reakcie vo vlakne od nejakych spravnych ...ja si chcem utvorit sam nazor!
- a ty co neznesu kritiku na seba alebo na svoj narod lutujem,zmazat prispevok, viete kolko tobo by som si ja tu zelal zmazat? A potom zistim, ze aj nespravnym prispevkom sa diskusia nakoniec vyvinie smerom ktory nieco poodhali, donuti sa zamysliet, prehodnotit...tak pozor na mazanie! (Aj ja nerad vnimam istu nadradenost Cechov, aj ja ked mam vypite donijam cely svet, a porom vytriezvem, nieco zacnem citat, robit a spominat a som rad, ze sme pocitujem hrdost na nase oba narody (myslim si, ze sme jedny z mala narodou eu co naozaj zazili budovanie slobodneho spolocenstva(ČSSR bolo a aj teraz este je u pamatnikov pojem, robili sme si veci podla seba a nasierali sme jednych aj druhych - 20r. nicia a aj tak nemozu, robia co mozu, dane,execucie korupcia a sme stale (dnes niekto v praci spomenul Albriaitovu (tak nejj..)vraj nas niekde oznacila za ciernu dieru..hm tak to ich poriadne stveme a nevedia co ak uz nas ponenuvaju po najsilnejsom telese vo veamire [mrknutí jedním okem]..nir vazne, viem, ze nasurazila, ale? ), osobne som rad,ze sme sa rozdelili, ale nie v zlom, ide o to ze sa vyrojili krivdy, nesppravne pohlady, a tento cas nam pomoze k ociste vztahov medzi nami, to vase obklucenie nemcami ako tu niekto dal ak sa nemylim skonci vasou genocidou, ale je skor pravdepodobne a niektore kroky uz vidno, ze sa spojime opat, ja naverim na male staty ale na zbabelcou a chlapov, no a v nadich narodoch je ich dost, len sme teraz v istej nazorovej rovine ako ju vstrebame a pochopime tak stade pojdu svinskym krokom..a oni to vedia [mrknutí jedním okem]
Dakujem

(Jednalo se o národnostní nesnášenlivost, bylo to iracionální a nebylo to k tématu. Lituji – moderátor)

278817

11.11.2012 2:35

RE: takto -

robob 78.?.?.?

Reakce na 278817

Já myslím že mazat smrduté příspěvky, trolly apod. je chválihodná činnost, a měla by se provádět. Ale určitě by bylo lepší smazat vše včetně reakcí (byť dobře míněných) aby pak později příchozí nebyli zbytečně zvědaví [smích]
A nebo ještě lépe, tyto závadné příspěvky a reakce nemazat ale přesunout někam do 'chlívku' kde by si je zájemci mohli na vlastní nebezpečí přečíst (ale už by na ně nešlo reagovat a reakce na ně umístěné později do hlavní diskuse by se už bez milosti mazaly.

278874

9.11.2012 7:49

RE: takto -

Norman 85.?.?.?

Reakce na 278754

Toto nemá zmysel, takéto príspevky by mal moderátor zmazať - v mene Slovenska sa za to prihováram.
Nie že by sme neboli iní, nie som Čechoslovakista - ale "riešiť" tu tieto blbosti je totálny hnus.

278757

9.11.2012 8:13

RE: takto -

herbert 77.?.?.?

Reakce na 278757

Ja sa autora musim zastat. Presne viem co celym prispevkom myslel. Avsak urcita nadutost, ego, jesitnost nedovoli priznat, ze ma pravdu.
Berte to tak. Timur sa vyjadril o Cechoch podla svojich skusenosti. Rovnako to iste by mohol napisat ktorykolvek Cech. Ak by bol jeho prispevok Cesky, vacsina ludi by mu tlieskala.

278763

12.1.2013 10:23

RE: takto - oneskorene

Norman neprihlásený 85.?.?.?

Reakce na 278763

Za prvé - chodiť na cudzie stránky a nadávať tam na hostitelov je proste nechutné. Robia to samo aj Češi na slovenských stránkach, a je to hnus.

Ak by to napísal niekto česky, možno je pravda, že by mu väčšina tlieskala - ale:
1. sebakritika si samozrejme môže dovoliť viac
2. sebabičovanie je náš VEĽKÝ problém - nás Slovákov v prvom rade, ale ako píšete, asi aj Čechov. Nemali by mu tlieskať ani po česky.

Ja si na Čechov tiež občas ponadávam, vylejem žlč - prečo nie, nič si nenahováram. Ale skutočne existuje určitá úroveň a určitý stupeň konštruktívnosti. Ináč dialóg stráca zmysel.

ps. som rád, že to admin naozaj zmazal

282106

9.11.2012 8:00

RE: takto -

herbert 77.?.?.?

Reakce na 278754

Timur, oni uz ale su klamani a boli oklamani niekolkokrat, ale nie su schopni to vidiet.

278759

9.11.2012 8:25

RE: takto -

voyta 194.?.?.?

Reakce na 278754

Něco jste si naplánoval v hlavičce a pak vám to nevyšlo? Tak zkuste hledat chyby u sebe a ne u okolních států. Svůj život si řídíte sám (teda vy asi ne ale měl byste). Vzdáváním se odpovědnosti za své činy dáváte rozhodovací moc o svém bytí někomu jinému. Tohle je přesně ten problém. Když se něco nepovede tak za to mužou ti druzí a ne já. Chápu. Je to tak jednodušší. Tak jen zvesela dál do toho. Jen na okraj. Jak vám skvělým slovákům pomůže to, že my hrozní češi padneme na hubu? Zkuste trochu zapojit to co máte mezi ušima.

278764

9.11.2012 9:34

RE: takto -

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 278764

Keď Česi padnú na hubu, lacnejší chlieb Slovákom z toho nebude. [mrknutí jedním okem]

Na druhú stranu, zbavíte sa takých sebaklamov a ilúzií typu "sme veľký hrdý národ, ktorý má rovnú chrbtovú kosť a nenechá sa nikým terorizovať ani balamutiť".

Slováci a ani valná väčšina Maďarskej menšiny také ilúzie nerobí.

278771

9.11.2012 18:11

RE: takto -

Tyrannosaurus rex 95.?.?.?

Reakce na 278764

Súdruh, ty si vypisoval o banksterských hniezdach, obviňoval ich za tvoju bezcennosť a ty ideš iných vzdelávať, aby hľadali chyby v sebe?
ECB uvádzaš ako zdroj tvojich problémov a ty chceš súdiť druhých?
O čom sú asi tak večné náreky proti vláde, nie náhodou o hádzaní viny na druhých za vlastnú neschopnosť?
Nariekal si pri útokoch na irán, cigáňov, židov, moslimov, korán, afričanov, častoval si rasizmom a pritom si len úbohý protislovenský nácko. Multikulti je odrodou nenávistného nacizmu.
Hovor za seba súdruh, nie za vymyslený kolektív, ktorí vraj podporuje tvoje slová, polož si otázku, ako pomôže druhým ak ty nikto padneš? Nijako, pretože si nula, neovplyvníš beh ani rozbeh, ani pád kohokoľvek druhého, nemáš na nich dosah. Si nenávistný bezbožník a hitlerovsko–boľševický posmievač.

278818

9.11.2012 8:11

Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...

lesov 62.?.?.?

"tak ale musíte zapomenout na majetek, moc a peníze v hmotném slova smyslu."

To jsou jenom zajímavý řeči. Autor nám radí abychom se zbavili všeho, nejlépe i svého EGA. To se nepovedlo ani Budhovi, na druhou stranu je pravda, že EGA se zbavíme smrtí, což je uvedeno v závěru článku. Bravó!

Já, i kdybych se všeho zbavil, musím přeci jenom z něčeho žít ale když to udělají všichni, nebudu moci vybírat ani ty popelnice, páč v nich nic nebude a lovit zvěř a sbírat houby mě vrchnost nenechá. Kromě toho se nenajde dost lidí, kteří by chtěli žít takovým způsobem života. Na Avatary zkrátka nemáme a slovo "Láska" jsme si vymysleli, abychom si připadali lepší. Ve skutečnosti má každej rád jenom sám sebe, takže od počátku žijeme ve lži a proto pokrok, ve smyslu duchovním, není možný. Jsme zkrátka omezení, někteří (98%) z nás maximálně. [mrknutí jedním okem]

278762

9.11.2012 9:15

RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...

abc 89.?.?.?

Reakce na 278762

Tú hlúposť z ľudí vytiahne až zem. Je to tak.Neberte to osobne, myslím to všeobecne na egoistických ľudí. Proste ľudia veria len tomu čo vidia. Po smrti , keď sa zobudíte /vzkriesením/ na novej zemi, pozemskom raji, očistenom od všetkého hmotárskeho zmýšľania, tak sa prispôsobíte. Inak to neviete. Len ísť s davom. Lenže problém nastane opäť na konci milénia. Opäť budete musieť dokázať svoju vlastnú spravodlivosť vlastnými skutkami spravodlivosti. A to bude pre veľa ľudí nemožné...., láska nie je len slovo, treba ju dokazovať každý deň. Ale ako, keď chýba vďačnosť? Za čo? Za to že žijeme, že život je krásny a aj za to
že môžeme poznať niečo lepšie ako je len tento život. Je to všetko o hierarchii hodnôt. Ak hore bude Boh tak dole bude pokora. Ak hore je mamon tak dole je ego. Aké jednoduché. A stále dokola tá istá chyba. Dokedy? prorok hovorí, "až do kedy nespustnú mestá tak, že obyvatelia sa v nich budú hľadať"...Človek bol stvorený jednoducho pre život v prírode. A každému podľa jeho potrieb .... ale teraz už "doopravdy", jak říkate vy češi. Zlo sa už opakovať nebude. Dobro zvíťazí a bude pre všetkých. Pre väčšinu fatalistické ale pravdivé.

278769

12.11.2012 4:47

RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...

p. 113.?.?.?

Reakce na 278769

...buh vi a buh nevi....protoze buh je poslusna loutka pro elity a poskakuje na jejich jevisti tak jak s nim pajtlujou a jak potrebujou aby se pitvoril pro ovce ,z nichz nektere doslova visi na tom aby jim neuniklo ani slovo z jeho velkych mouder tazenych z ...../zde se nechci rouhat/......Elitni vatikansky Kardinalove,papezove atd /i jine cirkve a sekty a prospecharske gangy/...co toho boziho kasparka nejen vodi ale i ovladaji ted maji v pacu a naridili ze buh chce vydrit z cechu svuj majetek i ten co nikdy nevlastnili a tak ....dej se vule bozi....

278912

13.11.2012 23:24

RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...

p. 60.?.?.?

Reakce na 278912

...zakaz vanocnich stromecku v Bruselu...ty zakazy nejdou dost daleko , muslimove prosime vas my obcane Ceska prosadte zakaz vsech cirkvi.....ted hned....You can do it..

279024

9.11.2012 14:27

tajemství

govind 67.?.?.?

Reakce na 278762

To jsou jenom zajímavý řeči. Autor nám radí abychom se zbavili všeho, nejlépe i svého EGA. To se nepovedlo ani Budhovi, na druhou stranu je pravda, že EGA se zbavíme smrtí, což je uvedeno v závěru článku. Bravó!

lesove, TY jsi ego. Jak se jej pak tedy můžeš zbavit ? To je jako chtít sníst svojí vlastní hlavu.
Budhovi se nepovedlo zbavit se ega, prostě jen došlo k pochopení toho co ego je a odkud se bere. ..

278790

10.11.2012 18:35

RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...

fohat 194.?.?.?

Reakce na 278762

při žraní nemlaskat...v knize Škola Malého Stromu je moment,kdy je vnuk nabádán k tomu,aby SÁM přišel na to,aby z přírody na obživu brál jen tolik,KOLIK POTŘEBUJE.Také je klasická událost,jak do jednoho udolí se nastěhovali bílí osadnící a do jednoho roku tam nezbylo nic,co by osadníky nakrmilo další zimu.Lze toto praktikovat,ovšem je uspěšné,pokud je člověk bez ohledu na rasu a náboženství přesvědčen ZÁŽITKY, nikoliv teoreticky o PRAVDIVOSTI této staleté praxe přežití.... [cool]

278855

9.11.2012 8:38

Pricina

bb 212.?.?.?

Tento stav je dosledkom nezaujmu ludi o seba navzajom. Preto ho nezmeni ani 1 000 000 ludi demonstrujucich svoj vlastny zaujem aj ked rovnaky. Stav moze zmenit len vzajomna, nezistna medziludska pomoc. [mrknutí jedním okem]

278766

9.11.2012 9:26

učebnicový košer blábol přesně podle protokolů

osa x 193.?.?.?

>Chcete od života cestu, po které se budete ubírat?
- my sasanky to vidíme jinak !

>Rozvíjet svou duchovní stránku, někam dál směřovat?
- co je NĚKAM DÁL ?

>Řešit každodenně zajímavé situace, získávat nové a nové zkušenosti?
- třeba když pro nedostatek proklínaných peněz dojde toaletní papír ?

>Budete ale sami sebou, s vlastními zásadami, vnitřně svobodní a s vlastním myšlením. I když občas budete muset ohnout hřbet, to, co si myslíte, vám stejně nevezmou.
- my sasanky to vidíme stejně ovšem obráceně !

>Pak se musíte odprostit od své lidské stránky plné etiky, slušnosti a mezilidských vztahů, protože obojí se vylučuje.
- hladový etik zapoměl strašit karmou , oblíbeným to strašákem hned za peklem...

>Kdo tedy v tomto boji vyhraje?
- tady na zemi vždy ti , kteří se starají o své geny a pak už je to ganz egal
[cool]

278770

9.11.2012 9:48

Bývali Čechové

Kališník II. 79.?.?.?

Bývali Čechové
statní jonáci,

bývali rekové,
muži co květ ;

bývali, bývali,

válčili, zpívali,
tak je znal svět.

Čechové, Čechové,
jak se měníte !



Nezbývá než dodat, že moderní český národ nezdá se býti potomstvem národa Jana Husa a Jana Žižky. Přesto - rád bych se mýlil.

278773

9.11.2012 11:52

RE: Bývali Čechové

steve 174.?.?.?

Reakce na 278773

.. Nemylite se ! Radost nebude ! Dnesni cesky narod je uz pouze "vendoidnim kastanem" v trenclach gigantickeho utrpeni sabesdeklove propagandy, v trenclach soudruha Holokausta.
A zcela jiste byl tento demogradycgy fakt jiz uzakonen a tudiz i narodem radostne prijat. [oči v sloup]

278784

9.11.2012 10:32

Zvrateny, alebo chudobny?

Mufo 37.?.?.?

Ja si myslim, ze to co autor chcel vyjadrit v tomto clanku ma dokladne odpozorovane nie len vo svojom okoli, ale aj v sirokom svete... Je to jednoducho pravidlo a "zakon prirody" ze dobry clovek je chudobny a bohaty je hajzel. Bohuzial je to tak, a nech si tvrdi kto chce, co chce nikto neprisiel k velkym peniazom poctivou pracou a pomahanim bliznemu. Ti, ktori si myslia ze to je len otazka toho ako si riadim svoj zivot to maju v hlavicke tiez dost popletene... Ked som vhodeny do vody, tak bud sa prisposobim okoliu a zacnem plavat, alebo sa utopim... dychat vodu sa urcite nenaucim... Nemozete tvrdit ze jedine JA ovplyvnujem svoje okolie a slepo verit ze okolo Vas neni nikto kto si povie to iste a tak ovplyvnuje Vas je nad slnko jasnejsia stupidita... Vsetci nech sa vo Vas nachadza obrovske EGO alebo je uplne to najmensie ste ovplyvneny prostredim okolo Vas, z ktoreho sa nikdy nevymanite a pokial budete rozhadzovat rukami, nohami a nenaucite sa plavat (To je jedno ci proti prudu alebo s nim) tak jednoducho zomriete... Odtial neni uniku... Nase prostredie v ktorom zijeme je nastavene tak, ze nemozeme byt aj dobry, svedomity a bezuhonny a zaroven aj bohaty a mocny... Zlodeji a vrahovia, ktorych sme pustili k moci to uz jednoducho tak zariadili. A ten kto tvrdi ze ma vela penazi a moci a ze je aj spravodlivy a dobry, je obycajny klamar. Keby to tak bolo, uz davno by sa utopil... Jedine vychodisko z tejto situacie nie je vzpierat sa "zakonom prirody" a skusat sa naucit dychat vodu... vychodiskom je vytvorit si vlastne prostredie, musime si postavit plavajuci ostrov, vytvorit si vlastne podmienky v tomto mori lzi, klamstiev, vrazd a nepravosti... v nom potom mozu platit take "zakony prirody" ake budeme chciet my... na tom ostrove dokazeme prezit aj bez toho aby sme sa museli prisposobovat vode a plavat ako ostatny, a az potom mozeme nasimi volnymy rukami a nohami rozhadzovat a kopat a kricat ze to co sa deje okolo nas je zle... Nebojujte s mocnymi v ich vlastnom prostredi, lebo prehrate... Vytvorte si vlastny priestor, spojte sa s dalsimi ludmi, ktori nechcu byt ovladany prostredim plnym vrahov a zlodejov a za chvilu budete silny aj vy... a nezabudnite ze ked uz budete dostatocne mocny tak sa ku Vam budu chciet vystverat aj taki ktori doteraz s radostou zili a prosperovali medzi tymito vrahmi a zlodejmi a tak sa stali jenymi z nich, ale je len na Vas ci sa nechate oklamat a pustite ich dnu a ako s nimi nalozite v pripade ze ich nepustite... kto chce cestu najde, avsak nikto nedokaze riadit svoj zivot, pokial nieje vo svojom prostredi... vytvorme si vlastnu komunitu, riadiacu sa vlastnymi pravidlami... ano lahke to nebude, ale kto povedal ze ta najlahsia cesta je ta spravna?

278776

9.11.2012 11:48

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

Dušan 84.?.?.?

Reakce na 278776

Ono vlastne si to povedal veľmi dobre.

V skutočnosti sme my Slovania takto žili presne ako hovoríš, pred "zavedením" kresťanstva a feudalizmu pred cca 1000rokmi. Mali sme proste vlastné pravidlá spravodlivého života.

Ak si ešte nečítal www.ved.sk a hlavne www.vedy.sk tak silno odporúčam.

278783

9.11.2012 16:26

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

te 84.?.?.?

Reakce na 278783

Nedávný výzkum DNA Slováků odhalil velký podíl DNA lidí, kteří žili na tomto území před až 8 tisíci lety,
tedy že Slované nejsou nedávný cizí národ, který by sem nedávno odněkud přišel, ale národ, který tu byl tisíce let.
Jak moc je zdroj informace pravdivý, nevím. http://dolezite.sk/50_Madarov_ma_slovanske_geny_75.html

278805

9.11.2012 12:46

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

Dap z lesa 89.?.?.?

Reakce na 278776

Nebudte naivní - až vám párkrát tu komunitu s životními podmínkami někdo vezme,k tomu vás z komunity půlku vyvraždí a budete (možná)začínat od píky někde jinde(viz třeba Indiáni)- jak to asi dopadne ??

Nabádání na uzavření se dosebe hraničí se sebezničením...protože lidstké EGO je tak velké,že ostatní vám vezmou i život(viz doba temna).
Dokoce ikdyž to nebudou lidé,budou to jiní tvorové-tak to prostě v přírodě je,silnější(tělem či duchem)vyhrává.
Tak to JE a nikdo to nezmění,má to totiž svůj důvod.Umožnuje to vývoj.
K čemu? To MOŽNÁ zjistíte až projdete smrtí.

Z toho vyplývá povinnost jedince sebe a svůj rod ubránit.
Všimněte si jiných tvorů-téměř všichni brání své teritorium(které jim stačí k živobytí),ale nemontují se do jiných(ovšem brání si ho).
Není to o ničem jiném než o prostoru k životu a přemnožení-člověk prostě nemá přirozeného regulátora,tak si ho PŘÍRODA vytvořila jinak.....Příroda,Bůh-je jedno jak to nazvete,si umí VŽDY pomoci.
Jen naivní človíček se svým velikým "JÁ" si myslí,že ji ohrožuje [smích]
Pro ni není podstatné,zda člověk jako druh přežije....postatné je to pro nás,protože se bojíme smrti,protože nevíme co bude dál,bude-li něco.
A proč by nebylo? V přírodě se NIC neztratí-proč by člověk zrovna měl být vyjímka ?!

Nechcete být v komunitě,kde je život lehčí?
(státu,národa,věřících...) NEBUDTE TAM.Nikdo vás nedonutí-žijte podle svého-ale musíte si tuto možnost ubránit,protože VŠE něco stojí.Bude Vás to (možná)ale stát i život.

Chcete tu komunitu ZMĚNIT tak,aby vyhovovala i Vám ?
UDĚLJTE PROTO NĚCO.
Co? No to už je na Vás,co považujete za správné...a výhodné.

278787

9.11.2012 15:48

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 278776

D´accord Mufo!..
v akorde, sú-hlase, sú-znení, gr.symmetrii,lat.harmónii..kva-kva..
Dobre ste vyjadril kolektívne riešenie..

nečakať zbytočne ďalej s diskusiou okolo rozpoznania spoločných dostatkov biblie, marxizmu, véd, koránu,.. a odstrániť, nakradiť, reinterpretovať nedostatky kresťanstva, komunizmu, islamu, budhizmu,..

Tak, ako je EU, NWO, globalizácia, demokratizácia atď. objektívny jav a je negramotné bojovať proti nim, vyzerá byť min. rovnako dôležité bojovať za ich formu-obecný prospech, alebo egolitárny fašizmus.
Tak, ako keď od rodičov dostanete všetko na tanieri, postupne si to prestanete vážiť.

Len dodávam že "Dýchať vodu", novú vodu = prastarý ra-z-pravkový symbol nového in-formaćného prostredia, je obecno-individuálne prospešné naučiť sa čím skôr.

Voľné, chápavé dýchanie po zobudení sa zo spánku ilúzie, "znovuzrodení" v bezpečnom Koncepte sveta bez kultov, náboženstiev, ideológii a konzumnej naháňačky etc... znižuje riziko nedorozumení, objektívnej realite neadekvátnych interpretácii dominantných a v nich vložených každodenných spoločensko-prírodných procesov.

Navyše prostredie, v ktorom žijeme, si do veľkej miery strojíme samy. Kto neprimerane aplikuje objektívne zákony, kto ich v egoisticko-klanovom ošiali pomenuváva a prevracia na pravý opak cieľa optimálneho rozvoja maximálneho možného množstva populácie zboru jednotlivcov, sa bude vždy snaźiť vytvoriť bludisko krivých zrkadiel poloprávd a lží maskovaných pravdou.
Tú rozlíši ten, koho miera chápania počas života neprestane stúpať.

A.Mierocentrista(neegocentrista), resp.VM(Vis Maior, Vyššia-nadľudská Moc, Vševesmírna Miera)centrista má pevný bod riadenia svojho kolektívneho osudu a je mu každodenne v pozorne vnímaných drobných zmenách miery v jeho okolí napovedané či a ako korigovať svoj názor-chápanie-strojenie obecného diela. Pri CELKOVOM zlepšení je na dobrej stope spolupráce strojenia sveta, pri len čiastočnom so známymi neželanými cieľovo naviazanými balíčkami na spope horšej..

B.Egocentrikom naproti tomu sú logicky nové znalosti(in-formácie) aktívne rozpoznané v takmer zanedbateľnej miere. Musí sa spoliehať max. na existujúce(subjektívne ním a spolupracovníkmi v minulosti rozpoznané) javy a príp. tandemnú protodialektiku&co., ak uvedené metodiky ovláda.
EgoKult HlavyXXII je schopný využívať ako zdroj len z kontextu vytrhnuté jednotky kultu falošnej individuality a ďalšie, nové PRIMÁRNE in-formácie v princípe zo strany VM takmer nedostáva ani on a ani obete jeho bez-mieria, ľudovo nenažranosti, úrokovo zvrátenej dominancie konkurencie spotreby nad výrobou.
Ak je niekto súčasťou EgoKultu, je neschopný celospoločensky osudotvorné informácie vedome aktívne rozpoznať, keďže kľúčom jednoty vedomia a podvedomia sú VM definované tu často diskutované známe a menej známe objektívne morálne štandardy.

278796

9.11.2012 15:51

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 278776

Kumulácia antagonizmov vertikálneho stroja "psychiky" hominida vedie prirodzene postupne zákonite k narušeniu jeho individuálneho systému a tak aj jeho kolektívneho systému, ktorého je ako orgán súčasťou.
Pri nezabezpečení dostatočnej psychohygieny(adekvátnych spomínaných sociálnych "antivirotík"[mrknutí jedním okem] patologizovaný trend pokračuje smerom k tzv. fatálnemu prechodnému stavu(zmene formy "existencie"=exitus).

Každý má v rámci globálneho organizmu etnogenézy špecifickú(jedinečnú) úlohu a chyba ktoréhokoľvek orgánu môže spôsobiť (okrem tzv. rámcových komplikácii príslušného riadeného rovnovážneho režimu pri dosahovaní definovaných, alebo oficiálne nedefinovaných cieľov) pri ich kritickom nahromadení, či dokonca paralýze, alebo absencii momentálne rozhodujúcich súčiastok celku, kolaps(fatal error).
Preto je HlaveXXII tak "patologicky prirodzené" apokalyptické myslenie..

Mo-ralne intuitívny mierocentrizmus chápania skladby sveta je tak okrem mozaikového svetonázoru primárnou veľkou objektívnou výhodou(dnes stále zatiaľ pre niektorých paradoxne) priklonenia sa k procesu vývoja človeku podobnej opice smerom k Človeku. S ním je spojená tiež tu často rozoberaná známa metodológia neustálej procedúry optimalizácie identifikácie a hodnotenia integrácie emočno-racionálneho stroja psychiky(horizontálneho pravo-ľavého kontinuálneho upgradu sve-domitej intuície).

Základom úspešného zabezpečenia tzv.genetickej zložky individuálno-kolektívnych biosférických systémov je potom už iba uvedomenie si jej nekompatibility z parazitickým mechanizmom správy obeživa(def.výmenných jednotiek=kreditno-finančného mechanizmu riadenia trhu) cez aj v Biblii egoistickými programátormi západnej kultúry(kolektívneho podvedomia) kodifikovaný inštitút úroku (fiktívnu nadhodnotu Marxovho kapitálu=derivátu podstatou ateistickej Biblie).

Preto je tak dôležitá otázka na ktoréhokoľvek životného spolupracovníka, zástupcu, politika pri pôvodnej ľudskej forme demokracie, samosprávy obce a štátu, či už priamej, alebo zastupiteľskej:

"Vyjadrite prosím kolega Váš vzťah k inštitútu úroku!"

Podľa odpovede ľahko spoznáte, či ide o protektorátneho kolaboranta, trójskeho koňa boriaceho kolovú palisádu morálnej zodpovednosti skutočnej demokracie, alebo Človeka so skutočným perspektívnym Ľudským pohľadom na budúcnosť generácií bez fatálnej pokryteckej tolerancie voči globálnemu finančnému terorizmu banksterskej fašistickej slučky dusiacej rozvoj občianskej spoločnosti a pletúcej sa pod nohami synov a dcér Ľudských.

278799

9.11.2012 16:06

RE: Zvrateny, alebo chudobny?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 278776

Pravda je metod-o-lógia spracovania in-formácii.
Preto muži múdri dôb minulých dávali v príbehoch(obrazov) istoty života a (medzi)riadkami rámec jej formy, no nie formu statickú konkrétnu. Z toho formovali ako na hrnčiarskom kruhu príslušné matice (ne)zodpovedných stereotypov.
Mat(r)ica je koncepcia (samo)riadenia objektu(systému) v obrazoch a čas skutočného riadenia, Č(e)lo-veka, začína vždy u rozpoznania, zhodnotenia hierarchicky čo možno najvyšších všeobjímajúcich dominantných procesov(množín).
Mysli globálne, konaj lokálne.
Teda presne opačne, ako sa deti v školách pre "Hovoriace náradie" kaleidoskopicky učia(od jednoduchého k zložítému, komplexnému).
..a pan-uje Führer "Náhoda" a cisár "SAMOSATO" pan-ovho kultu hédoné, psychémozaiky kultu falošných emócii eliminujúcich skutočnú intuíciu a similujúcich neexistenciu príćinno-dôsledkových vzťahov.

..tak deti otočia na povel zombifikovaného dobráka pseudoučiteľa, a či -kňaza objektív kaleidoskopu navzájom nezávislých obrázkov a dejín pred rokom 863 A.D. niet..kolo-kolo-mlynske, za štyri rýnske, rok 1918 "začíname zasa odznova" a Uhorska "nebolo", rok 1938, 1948 - zase 2-krát pootočíme a opakovane sa tvárime, źe nevidíme súvislosti, nevieme ćo bude ďalej, aby sme kosser jatkárom strážiacim kossiar nekazili sebaobetavo na mamonovom oltári žúr s pečenými jelitami..

Statike(dogme) v k-ra-l(aska)-ovstve miesta niet.
Nie je možné pravdu "zabetónovať".
Uskutočňovať ju má každý sám podľa
1.osobnej morálky a
2.miery chápania.
Od toho závisí príčinno-následne aj osud jeho a jeho blízkych.

278803

9.11.2012 10:35

Blábol.

hc 90.?.?.?

a) Češi si vzpomenou na svou roli během 2. sv. války a protektorátu, případně komunismu a pod tlakem maf/pol začnou vesele udávat každého partyzána, pardon, teroristu.

Pozor na takové pivní blábolení. Jen papouškujete žvásty "autorit" typu bývalých gestapáků. Pozor na "autority". Jen pro zajímavost: v desetimilionovém Portugalsku nasbírala politická policie za čtyřicet let Salazarovy diktatury desetkrát(!) víc konfidentů než v patnáctimilionovém Československu za čtyřicet let komunistické diktatury.

278777

12.11.2012 0:39

RE: Blábol.

p. 61.?.?.?

Reakce na 278777

...pravda je jich dost kteri vzdy prispechaji si plivnout na cechy a miji z toho radost , ale zaroven to ukazuje zpetne co jsou a co obnaseji a je to dost cast odporne a nizke...

278906

9.11.2012 11:14

5. b)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Autor napsal: "...maf/pol zjistí, že tentokrát nevyhrají, jak chtěli. Sbalí kufry, frknou na vyjednané pracovní pozice u svých nadřízených na Západě a nechají tu trosky českého státu. Bude to země nikoho, lidi budou přežívat ze dne na den..."

Myslím si, že systém nefunguje díky působení politiků nebo maf/pol, ale jim navzdory. Řešení vidím a vidím ho v kooperaci lidí a jejich vzájemné pomoci bez nároku (tzn. bez výměny pomoci za peníze). Lidé, co milují bližní své, jako sebe sama, mohou vytvářet neformální sociální sítě svépomoci. Jeden umí/má to a jiný zas ono. Pokud se takové neformální sociální sítě nebudou otevírat každému, kdo se přihlásí, ale budou se udržovat v počtu, ve kterém je uhlídatelné kdo tlačí a kdo se jenom veze (a proto musí ven), tak to může fungovat. Vzniknou síťové kmeny / rodiny, paralelně existující vedle ne/fungující republikové společnosti.

278779

9.11.2012 17:08

RE: 5. b)

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 278779

Vsiml jsem si ze kooperativni site, vytvorene z nekolika spriznenych rodin a pratel, pracovaly a pracuji timto zpusobem na Kube. Myslim, ze to byl podstatny faktor k tomu, ze Kubanci az do tohoto dne prezili a dokonce zvysuji pocet obyvatel. Rikaji tomu pueblo a funguje to. Je to vlastne novy druh vlastenectvi.

278809

9.11.2012 21:03

RE: 5. b)

te 85.?.?.?

Reakce na 278809

určitá cesta to je, snahy o soběstačnost (potraviny, energie, voda), a to mocensky podpořené vytvořením rodinné nebo komunitní skupiny (ta lépe odolává fyzickým a právním tlakům o rozboření)

278828

11.11.2012 0:17

RE: 5. b)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278828

Takovou cestu může ustát jen ten, kdo je proti vnějším tlakům ochráněn tak silným spojencem, že se tlaky projeví jen verbálně a nikoliv fyzicky. Kuba je toho učebnicovým příkladem, kdy se Kennedy zavázal Chruščovovi nechat ji na pokoji výměnou za stažení raket, který byly pro USA nesrovnatelně větší hrozbou, nežli ty jejich v Turecku proti SSSR. Severní Korea je zase pod čínským deštníkem. Co se děje tam kde tak silná ochrana není, bylo a je vidno kam oko dohlédne.

Komunitní skupiny jsou pro vrchnost na jejím teritoriu nepřijatelné a ta má všechny nástroje na to, i NATO, jak je sprovodit ze světa. Ony samy pak nutně potřebují kooperovat jak uvnitř, tak vně, tedy vytvořit řídící strukturu a obranu. No a to je vlastně princip mafie, která ve svém vývoji nakonec s vrchností splyne.

Demokracie=kapitál se ve svém chtíči vládnout světu nezastaví před ničím. Leda by protagonisty této rovnice něco k smrti vylekalo. Něco mocnějšího jich. Oni o tom zatím nejspíš nevědí, nebo se zdráhají přistoupit k ověření, jako ostatně i ti jimi ovládaní, ale již se to poznání dotklo víc jak 10 000 duší a efekt sté opice, ten je přece znám coby funkční.

278863

9.11.2012 11:33

Autor nemá pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Podle mého názoru, autor nemá v některých bodech pravdu. Česká republika nemá mocenské struktury schopné zvládnout mnohatisícový organizovaný dav. Armáda ani policie není v dostatečném počtu, nemá ani motivaci jít do tvrdého střetu s občany, v němž jde o život. Speciálně vycvičených složek, jako je URNA a pod. není dostatečný počet. Pokud by se náhle před parlamentem nebo vládou objevilo 5-10 tisíc lidí, ozbrojených vidlemi a klacky, nikdo není schopen jim v defenestraci zabránit.

Na druhé straně, opozice, politická nebo občanská, nemá vůli ani úmysl něco takového udělat nebo organizovat. Práh naštvání, nutný pro vznik takových akcí spontánně, ještě dlouho překročen nebude.

278782

9.11.2012 22:46

RE: Autor nemá pravdu

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 278782

proto se kamarádíčkují s NATO, serou na vlastní lid a pro tyhle prípady hledají humanitární svobodné bombardéry. Vlastní lid je ale také potvora.

278831

9.11.2012 12:02

Analogie

haban 89.?.?.?

No já si myslím, že to bude fungovat podobně jako asfaltové chodníky na sídlišti, které někdo vyprojektoval "od stolu" a pak se různejma zábranama snažil přinutit lidi, aby po nich chodili. Ale lidi si pěšinky vyšlapali stejně jinudy, tou nejkratší cestou.

Kdo ještě zažil vojnu, ví že tam platí "Voják se stará, voják má". Tam kde šli gumy (lampasáci, velitelé) proti mazákům, tam nic nefungovalo.

"Uvedení jednotky do bojového stavu" trvalo tři dny. Za cenu odzbrojení jiné.

Po poplachu zůstávala stát rozbitá technika hned za branou. Řidič který o poplachu nevěděl dopředu a nespal v autoparku moc daleko nedojel.

Elektronický buzerační systém na vyhlašování poplachů vždycky někdo omylem připojil na vyšší napětí. Telefony na rotách se kradli, a leckde chyběl. Tak se před očekávaným nočním poplachem kradli jinde. Aby ten poplach nikdo nezaspal.

Velitel praporu nesehnal ani čistící prostředky na rajóny před příjezdem generála na kontrolu (jako na potvoru). Opušťáky podepisoval on.

Obvyklou šikanou bylo šůrování záchoda kartáčkem na zuby. Velitel roty si ho nechával v trezoru. Ale ten byl obvykle otevřený.

Všude byli myši, jenom v důstojnické kuchyni byli poctivě vychytané. A důstojníci tam měli skutečný (a silný) čaj. Ale lakmusovým papírkem na analýzu moči bych ho radši netestoval.

Vojna byla veselá a krátká.
Mohla být ještě veselejší,
a ještě kratší.
[velký smích]

Dokážu si představit (a pochopit), že takhle nějak fungují naše ministerstva pod velením politiků.
[smích]

Každá buzerace funguje jen tak dlouho
dokud si lidi nevypěstují imunitu
a nenajdou účinou vakcínu
[cool]

278785

9.11.2012 19:43

RE: Analogie

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 278785

Vojna byla vobracena forma onanie kde curak honil cloveka. [chechtot]

278824

9.11.2012 20:46

RE: Analogie

slak 77.?.?.?

Reakce na 278824

postřeh za 1/zajímavé a výstižné a kupodivu zpravidla pravda která je k smíchu!?GOOL

278827

9.11.2012 15:13

zajímavý článek

Mirra 89.?.?.?

ale když by k něčemu došlo tak se policie rozloží a armáda jaký by zaujala postoj je otázkou, ale pochybuji že by šla za pravičáky do boje proti vlastním lidem, když ji oklešťují a vysávají jak to jen jde.
Pravice dobře ví proč omezovat vliv silových složek, protože tam nejsou žoldáci jako v USA, ale vcelku svobodomyslní lidé, kteří by do vlastních rozhodně nestříleli... Loajální pravici může být třeba pár důstojníků, ale ti bez mužstva nic nezmohou.

278795

11.11.2012 0:47

RE: zajímavý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278795

Proč asi tu profi armádu (řízenou nyní ke všemu nevojákem s modrou knížkou!!!), včetně "mužstva", máme? Copak je tam někdo z nějakého přesvědčení? Jakého? O lásce k bližnímu svému? Je to prostě legie žoldáků, kteří za prachy podříznou i své rodiče. Proto se tam také dobrovolně přihlásili a nestřílí "jen jako" barevnými kuličkami, ale kulemi. A ostrými, pokud ne dum-dum. Ty Pandury se přece do války bez střílen pro osádku(!) vůbec nehodí. Ty jsou použitelné jen pro potlačování nepokojů, kdy vyčistí okolní prostor kanónem na korbě, aby osádka mohla vylézt ven a provést zbytek. No a kdo je řídí a kdo v nich sedí? Žádní "synové národa". Žoldnéři najatí mocí.

278865

11.11.2012 2:23

RE: zajímavý článek

zxz 63.?.?.?

Reakce na 278865

Ano, obávám se že naprosto nelogické protlačování kolových transportérů do výzbroje armád NATO a USA nyní začíná dávat smysl. Do Afgánistánu, Iráku a už vůbec ne do regulérní války se absolutně nehodí (http://www.combatreform.org/strykerhorrors.htm), ale pro nasazení v urbanizovaných oblastech proti špatně pokud vůbec vyzbrojeným civilistům jsou ideální. Zdá se, že korupce vůbec není náhodná; ve skutečnosti je vybráno to co je (z hlediska satanských plánů loutkovodičů) třeba, a aby s tímto plánem nemuseli být loutky obeznámeny, je jim prostě řešení vnuceno nastavením nejvyššího úplatku u toho řešení jež má 'vyhrát'. Proto jsou také za loutky zásadně vybíráni jen omezení psychopati jdoucí čistě za nejvyšším osobním ziskem. Ideální, spolehliví bioroboti na jakoukoliv práci.

278871

9.11.2012 15:56

záleží na míře morálního kreditu lidí

te 84.?.?.?

Schopnost postavit se tomuto typu nespravedlnosti a bezpráví je založena pouze na míře morálního kreditu lidí.

Je to totiž typ boje, z kterého člověk nemá (z krátkodobého hlediska) žádné zisky (kromě dobrého pocitu apod.).

Proto do něho půjdou jen ti, pro které je to tak nějak samozřejmostí (asi dané kombinací výchovy a povahy).

a proto tento boj nevoní současným lidem, kteří se do ničeho nehrnou, pokud by mohlo ohrozit jejich hmotné pohodlí a příjmy,

(naopak jsou ochotni jít do podvůdků, pokud jim to něco vynese;
vidím to denně: drobné lži a malé podvůdky, které se zdají "normální" a neškodné, ale po kterých je radost z obohacení a ulehčení si práce

ale za pár let je z takových "nevinných" drobných akcí národ duševně nalomených lidí nevidících vyšší smysl života a konání než nejbližší zábava v hospodě).

Sice se pod článkem o souhlasu s restitucemi na novinkách objeví 2000 komentářů s nesouhlasem, ale to je tak všechno, pouze zanadávání si, bez nějakého konání.

Současná situace nevznikla naráz, je to výsledek posledních cca 10 let záměrného přehlížení, zlehčování a ignorování příznaků, s tím, že "se to nějak vyřeší".

Všechno tady drží pár uvědomělých lidí, kteří jsou schopni vymyslet a zrealizovat smysluplné(!) a úspěšné(!) akce, které udržuje druhou stranu alespoň "v šachu".

Za všemi posledními úspěchy a proti-akcemi
(proti-ACTA, proti-restituce, proti současné zpětné změně novely o svobodném přístupu k informacím, proti-radaru, proti-očkování proti prasečí chřipce etc.)
stálo vždy jen malé procento lidí.

Ale pokud bude národ dál dávat přednost osobním prospěchům i za cenu ignorování tradičních morálních norem, je možné, že sílu opozice toho malého procenta lidí to zlomí a mafie dosáhne plné vlády.

Já taky kdysi ztratil morální kredit a tudíž i schopnost efektivně provádět opozici proti mafii apod., ale to ještě neznamená, že budu sobě a ostatním nalhávat, že morální kredit a schopnost účinně potlačovat vliv negativních lidí spolu nijak nesouvisí.

Ono to však souvisí, a každý si to může vyzkoušet, jak mu vzroste osobní síla a efektivita tohoto boje, pokud začne akceptovat obecné morální doporučení.

(Dodržovat to neznamená stát se naivním, viz Ježíšovo "Buďte čistí jako holubice, ale vychytralí jako hadi", tedy být vnitřně čistý (mít morální kredit), ale nevzdat se naivně schopnosti používat dostupných světských zbraní (dobrý právník, PR apod.).

Vychytralost bez morálního kreditu nepomůže, to člověk díky nečistému nitru nerozpozná jemné nuance a skočí na špek třeba nějaké pravdo-lásce apod., naopak morální kredit avšak spojený s dětskou naivitou skončí třeba pobytem ve vězení kvůli neschopnosti zabránit vykonstruovanému procesu.)

278800

9.11.2012 16:56

Tenhle clanek jde asi na hranici

N.Z. 99.?.?.?

toho co je legalne unosne a vydavatel to jiste vi. Obavam se, ze nasilne varianty NEJSOU resenim. Nejde ani o to, zda lide na to (veseni a strileni) maji pajsl ci ne, jde spis o to kdyz uz by to zaclo kdo a jak to zastavi. Vsichni by byli ztratovi a Cesko by se stalo protektoratem. Podivejte se na Syrii! Anebo, chcete-li ve zmensene evropske versi - Brigadi rossi. Kdo a jak 'vyhral'? Proto jsem principielne proti vsemu nasili vcetne programu KSCM (ano souzi, vas marxismus JE nasilnicky, to velmi dobre vite a presto se ho nechcete zbavit).

Ano, kapitalismus je chytracko-nasilnicky, ale je intitucionalizovan tudiz ma v rukou vsechny karty vcetne trumfu. Ma punc legality ktery si sam dal. Jakmile odhalite ze ty vase jsou stejne, jste ztraceni. Jedina metoda je ferplej ac ta druha strana ze sve podstaty ferova neni a nebude. To vas ale dela temi lepsimi, ne?!

278807

9.11.2012 19:37

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 278807

jak víte, že něco je ze své podstaty fér? Jak to jen víte, stačí pozměnit úhel pohledu, a nebudete se stačit divit. Je nutné koukat na celkové výsledky, co komu jaká věc přinesla, ne marginálie, ale důležité věci, stačí se zadívat do minulosti, a návod "Jak na ně" tam JE, není třeba objevovat Ameriku. Co jiného, než odejmutí dluhové moci penězům, boj proti hamižnosti a ochrana před agresivitou USA byl minulý režim? Co chceme nyní? To samé. Jak se to alespoň na čas povedlo? Vysokou politickou strategií v kombinaci s obrovskou obezřetností vůči těm, kteří náhle přestali vydělávat na utrpení lidí, a v případě nutnosti i nějaký ten provaz. Opravdu jsme tak naivní, že věříme tomu, že to tady v 50. letech např. banky jen tak pustily, a nebránili se měnové reformě, tj. ozdravení situace podobné dnešní, možná ještě horší? Musely to být šílené účetní ztráty bank. A fakt věříme, že ti popravení nebyli v jejich žoldu?
Tedy, obezřetnost s provazem v ruce je nutná, stejně tak jako vysoká politická strategie, podpora lidu a nebát se. Souhlasím, že pouliční násilí není nutné.
(tak, a tímto jsem jistě ve Vašich očích překročila asi všechny hranice [smích] )

278823

9.11.2012 23:32

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 278823

Me privest na hranici? Nene, netreba se obavat, tu uz jsem prekrocil. Vite, ja vidim dve podstatne opacne alternativy ve spolecnosti - homogenizacni a polarizacni. To co kdysi byvalo pruvodnim zjevem kapitalismu bylo, ze kazdy si mohl dle sve schopnosti vydelat, ulozit vysledek na vysokoprocentni urok a zit slusne. Kdo to neumel byl budto hlupak nebo lenoch. To bylo.

Dnes je to tak, ze muzete drit jak chcete(daji-li vam tu moznost) a stejne z toho nic nemate. Kdo je tim vinen, ze hodnota jakychsi 'zdruzenych fondu' propadla a ztratila jste uspory? Kdo je tim vinen, ze jste ztratila zamestnani a ze musite odted pracovat jen jak kontraktor (podle potreby) a tim nemate zadne podnikove pojisteni ci podnikovy duchod? Odpoved je TRH!

Tudiz, spolecnost se polarizuje a tridi na haves&have-nots. V takove situaci vidite tu svoji pozici ve spolecnosti jako tu pravou a danou, protoze antagonismus je zrejmy a hmatatelny. Zadnych pochyb neni treba, protoze se jedna o Vas. Proto, ve vasich ocich, cokoli ten druhy rekne ci ucini neni a nemuze nikdy pro vas byt fer. Syty hladovemu neveri. To dava smysl, ne?

"Odejmout dluhovou moc penezum" neni v lidskych silach; neni to za soucasneho stavu mozne. Bylo by to mozne jen zmizenim penez. Tim zmizi vztah poddany-vrchnost. Samozrejme, v komunismu je to proveditelne a proto hled'me smele vstric jasnym zitrkum (konzultujte se svym poslancem KSCM - ti kluci to vedi dopodrobna)!

278834

10.11.2012 12:16

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 278834

Souhlas, i s poslední větou [smích], ale dluhy uměl řešit i pouhý socialismus, komunismu nám netřeba. Dluhovou moc penězům lze odejmout poměrně jednoduše, stačí použít matematiku, kalkulačku, ČNB a vykašlat se na MMF.

278845

11.11.2012 1:15

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278834

Pokud se někdo cachrá tak vysokým morálním kreditem, tak jistě vychází z toho příkazu provázejícího vyhnání z Ráje: "...v potu své tváře...". No a o tom to je. Jsou-li peníze příčinou všeho zla, nezbývá než je odstranit a tomu božímu příkazu se podřídit. Jinak si ho vymůže, jakmile znovu obrátí svoji pozornost k Zemi. Jeho běh času je přece hooodně jiný od toho našeho. A jestli je to postavení pyramid v Gíze shodné s postavením planet jimž odpovídají, je ta pozornost v cyklech 1.800 roků. No nadcházející je jako naschvál 21.6.2028 ve 12:00 tamního času, tedy v okamžiku letního slunovratu! Náhoda?... [zmaten] [překvapení] Na to bych moc nevsázel... [oči v sloup]

278867

9.11.2012 21:23

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

te 85.?.?.?

Reakce na 278807

Věšení a střílení nemá smysl, může to být zpětně použito proti (záminka k zavedení zákonů omezující svobodu), navíc je historií ověřeno, že řešit věci násilím vede většinou jen později k jinému násilí (pokud tu vznikne nový pořádek hlavně skrze násilí, lze očekávat i násilnou povahu nového vládnoucího systému (čehož bych se nechtěl dožít, i StB stačilo)). Na druhou stranu, pokud by tady ve státě někomu "hráblo" a knock-autoval jednoho z největších mafiánů, tak by to nejspíš i pomohlo (mafiáni v politice a okolo by si povšimli, že nejsou beztrestní, a přibrzdili by trochu).

278829

10.11.2012 15:50

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

tiork 88.?.?.?

Reakce na 278807

Násilné varianty možná nejsou řešením ale nemůžete nikdy vyloučit, že k nim nedojde. Pokud prostě popisujete možnosti jakými způsoby se mohou lidé k téhle situaci postavit, tak je jasné že i násilné možnosit jsou na pořadu dne.

Není jistě správné k nim lidi nabádat, ale určitě nemůžete vyloučit, že k nim může dojít...

278851

10.11.2012 17:01

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 278851

I ja som proti násilným riešeniam, lebo to jednak odskáču nevinný občania (papaláši zväčša utečú) a jednak sa etablujú väčšie svine viď Ruská revolúcia, Francúzska revolúcia atď.
To netvrdím, že v Česku nebude krviprelievanie, lebo to je prvá vec, keď varovanie zo strany ľudí režim neberie vážne. Faktom je, že papaláši robia srandu z Českého národa, a nielen z Vás, to je tá lepšia správa.

Otázka je čo odštartuje revolúciu, zabitie Kalouska, Nečasa či iného pravicového vtáka? Neviem, viem len to, že ľudia sú zúfalí.

Čo sa týka režimu, nuž oproti nim komunisti boli zlatý a slušný, i tými justičnými vraždami, pretože tento režim privodil smrť síce "len" nepriamo bezmenným tisíckam pomocou nekvalitných potravín, exekúcií až po vyhodenie zo zamestnania.

278853

12.11.2012 10:09

RE: Tenhle clanek jde asi na hranici

disident 88.?.?.?

Reakce na 278853

Premier Nečas vypustil džina z láhve tím,že začal s heroizací
sprostých vrahů a teroristů bratrů Mašínových.Hysterie vrcholila
tím,že se členové vlády zůčastnili pohřbu jejich kumpána.Poslankyně
za KSČM,která na zasedání parlamentu nazvala tyto zločince pravými
jmény,byla našimi totalitními medii označována jako nepřítel státu
který by měl být sněmovnou vydán k trestnímu stíhání a samotná KSČM
zakázána.V diskuzích na Zvědavci se objevují názory,zda by proti
některým zlotřilcům z řad ODS neměl být použit individuální teror.
Tuto alternativu musíme se vší rozhodností odmítnout(jinak by jsme
souhlasili se zločiny bratří Mašínů)i když Nečasovy výroky ohledně
těchto zločinců by to mohly teoreticky zdůvodňovat.Jestli se vyčerpaly veškeré demokratické postupy zastavit zločinou činnost
této vlády,pak by podle Nečasovy argumentace byl individuální teror legálním prostředkem.ODS se transformovala ve zločineckou
organizaci,která se nestydí kooptovat do sněmovny odsouzeného
(zatím nepravomocně)korupčníka,aby protlačila své nepopulární
"reformy".Za našim politickým vězněm Smetanou se zavřaly brány
věznice a též s jakou tvrdošíjností se exekutiva brání tomu,aby
poslanec Rath byl vyšetřován na svobodě(ve srovnání s Parkanovou
Dalíkem a j.)svědčí o tom,že se nám zrodil další politický vězeň
ne nepodobný těm z 50-tých let.

278923

9.11.2012 17:29

ale no -

timur 85.?.?.?

-to som netušil že vás to zrkadlo až ta vezme - a teraz niečo od vašich príbuzných - moravákov
On to Nečas při jisté příležitosti řekl: "Proti teroru je dovoleno bojovat jakýmkoliv způsobem." Aby se to neobrátilo proti němu.
Na demonstraci jsem byl jednou, v Ostravě bylo to fajn, taková sounáležitost. Ale co dál?
Proč veřejnoprávní média mlží, proč jsou závislá - včera mně zklamal Krajčo - pravicový volič....Nenajde se Nohavica, Klus, někdo, kdo by řekl, pojďme?
Může Ústavní soud sám o sobě bez čísiho podání říci, takhle ne?To a to už je neústavní?
Bojím se o budoucnost lidstva. Bojím se o svou vlast. Bojím se o svou rodinu. Demonstrace nebudou stačit. Tato vláda se zodpovídá někomu. Obyvatelé této republiky to nejsou.

takže ako - kto sa tu koho bojí a prečo - ako vždy - sa bojíte sami seba - o tom hovorte a - nie tak - "ono to není zas tak zlý"

278812

9.11.2012 17:42

no

timur 85.?.?.?

a --To vas ale dela temi lepsimi, ne?! - v čom, toto chcem čítať v čom ste lepší od grékov, od iných, kopú do vás a ste na smeic- je to na BL - hlavný popud je článok toto nemca - jemu je z vás čechov zle!!! - lebo ste lakmusovým papierikom ako ďaleko sa môže ísť bez strachu - a vy ste dôkaz že až za kraj, takže ticho bratranci, ukážte skutočne nielen proklamatívne tu , ale vskutku, lebo mať v čele Klausa, a vládne vám Nečas, no to je - s kniežaťom - úžas - my sme Mečiara vyhnali, ale vy ste tu odvahu nenabrali, ta tak, máte tam KSČM, táraniny o programe a neľudskom prístupe - sú z minulosti, a vy ste sa vždy zahľadeli na minulé a dopredu sa pchať nikto nechcel - zo svojich slov nemienim upustiť, všetko je pravda -

278814

9.11.2012 17:46

a na záver - je to ovás????

timur 85.?.?.?

Brzo přijdu o zaměstnání
Jaroslav Foldyna

Bydlím na Ostravsku, vnímám jeho specifika, radosti i starosti - teď dokonce jsem byl služebně v Praze, takže můžu porovnávat náladu lidí.
Vnímám, jak se začínají chovat firmy k zaměstnancům, jaké podmínky mají ženy pracující v Kauflandu - to je prostě k blití.
Přesto, v tramvajích lidé hltavě čtou bulvár....co na to říci, je to ještě v pohodě?
Sílí řeči typu - mám tři výplatní pásky - přece nebudu podporovat ze svých daní cigoše- vysvětlování, že MÉ daně jdou na policii, zdravotnictví, na to, aby fungoval stát, je marné.
Mně reálně hrozí, že budu bez práce. Evraz zavře ocelárnu, a my nebudeme mít pro koho dělat kyslík a dusík. Zavřou fabriku.

278816

9.11.2012 18:32

Češi jsou ve své podstatě pitomci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

zvyklí držet hubu a krok. Nikdy si nebudou umět vládnout sami, proto se žádná revoluce konat nebude. Dokud budou mít žrádlo v Lídlu a Ordinaci na Nově, tak budou doma nadávat a venku před vrschností ohýbat hřbety v očekávání, že někoho ojebají a vydělají majlant.
Brzy si zvolí za prezidenta občana Izraele, to se ještě mají na co těšit.

278820

11.11.2012 8:21

RE: Češi jsou ve své podstatě pitomci

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 278820

Váš příspěvek je v podstatě výstižný, jen bych doplnila, že konzumenti závislí na supermarketech, televizi, pohodlném bydlení a biči státních institucí jsou úplně všude a není to jen české specifikum. Nemá smysl se bavit o nich ani s nimi. Jsou zbytečnou zátěží pro veškerý vývouj a pěšáky první linie při případné přírodní katastrofě.

278881

9.11.2012 19:35

Ta Ódésácká Prasata

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

nikdo nechrání, stačí se podívat na Klausovu ochranku, objevil se střelec a ochranka se otočila zády. Z vlády má ochranku snad akorát tak Vondra. I Kalousek se chránil sám, když fackoval na ulici nějakého mladíka. Tak tu nekecejte něco o povolání armády proti lidu.

To znamená, že tyhle zmetky chrání akorát to, že jsme ovce a poserové, kteří mají pořád co ztratit. A oni námi hluboce pohrdají, smějí se nám do ksichtu, neberou národ ani trochu vážně, jinak by tu ochranku dávno měli. Na druhou stranu, pýcha předchází pád. A tak například odvážný a nasraný důchodce s ulitou bouchačkou, kterému sebrali nebo prošustrovali důchod, takže nemá na nájem, který už nemá co ztratit, by toho Nečase nebo Kalouska vyřešil. A co by se mu asi tak mohlo stát? Fešácký kriminál, strava a bydlení zdarma až do konce života, plus status národního hrdiny, nehynoucí sláva a obdiv všech okolo. Když někdo vyznamenává Mašíny, stejně si nic jiného nezaslouží...

278822

9.11.2012 20:36

Kapitalism je (bez diktatůůůry) na konci sil

MoUdrostrak 90.?.?.?

Kapitalism je (bez diktatůůůry) na konci sil. V moderním světě probíhá akumulace majetku a aktiv od 99% pozemšťanů do rukou 1% Predátorů a jejich ShabesGOJim během zlomku lidského života resp. max. jedné jediné generace[smích]

Predátoři nepotřebují armády zbídačených otroků. Stačí jim pár členů ochranky a posluhy coby ShabesGOJim jako warlordům v Subsaharské Africe či demokraticky a humanitárně dobytém Kosovu. Ostatní oVčané jsou jen zbytečnými nesolventními konsumenty - a mohou se jít utopit.

Tak co by chtěli nesolventní konsumenti na Jehovou jim seslanou Vrchnost vymýšlet za rebelie?! Podle slavných Pouček Prof Bigtoonnela a/nebo jeho Guru Hayek, Friedricha VON, to přecivá mělo být úplně, úplně, ale úplně jinak[smích] A zpravicovaný svět se měl topit v blahobytu, prosperitě. Predátoři měli vytvářet s popěvkem na rtech nová a nová pracovní místa, utrácet, investovat a vést oVčany Kupředu, pravá, kupředu pravá...

Již velký rebbe Ovadia Josef pravil: "GOJim se narodili jedině proto, aby sloužili nám. Jiné poslání kromě služby národu Izraele na světě nemají. K čemu jsou pohani potřební? Budou pracovat, orat a žnout. My budeme sedět jako páni a jíst," a dále Velký Rebbe pravicujíce: "Pohani jsou jako ostatní - musí zemřít, ale Bůh jim dal dlouhověkost. Proč? Představte si osla. Když uhyne, přijde člověk o peníze. Je to jeho sluha, a proto je mu dán dlouhý život, aby pro Žida mohl dlouho pracovat."
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/gojove-jsou-na-svete-proto-...

Nerebelujme proto proti Vrchnosti, prosím. Místo toho pravicujme, tunelujme, humanitární bombardování podporujme - dokud je koho, kde a co!

278825

10.11.2012 14:18

Čas dozrál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Osobně se domnívám, že pisatel nemá zcela pravdu a celou záležitost vidí poněkud pesimisticky, avšak reálně. Dějiny národů se tvořily vždy povstáním "otroků" a byť někdy krvavě potlačeny,tak dosáhly minimálně toho, že mocní si už nebyly jisti, museli začít respektovat a počítat s tím, že proti nim stojí určitá hrozba, určitá síla. Navíc vzpoura se šíří jako lavina a zcela jistě dosáhne povstání celého národa. Ano já jsem zastáncem povstání proti vládnoucímu svrabu. Nebo, co se docílí posedáváním po kavárnách polemikou o situaci-NIC.Celý Zvědavec a podobné informační zdroje budou k ničemu, pokud nespustí reakci-opravdu k ničemu. Pak je tu ještě jedna naděje a to je Bůh, připustit jeho existenci a nechat vše v jeho rukách.

278848

11.11.2012 2:16

RE: Čas dozrál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278848

Pak je tu ještě jedna naděje a to je Bůh, připustit jeho existenci a nechat vše v jeho rukách.

Opravdu jen připustit? I když je již nezvratný materiální důkaz existence něčeho tak inteligentního a mocného, že si to dovolilo stvořit planety této soustavy s jediným úmyslem - experimentovat s oživenou hmotou?!

Zda bylo její vrcholné vybavení inteligencí, u druhu "dvoumoudré" nahé opice dovolující jí (tou inteligencí!) nahradit její nedostatečnou fyzickou výbavu pro zdejší podmínky, to je s pravděpodobností rovnající se jistotě, zřejmé.

V nehmotném světě jsou všechny formy vzájemného protivenství jen na úrovni verbální, neničí se tedy existence těchto entit. V hmotném světě je však život podřízen vzniku a zániku a jen člověk má něco ze svého Stvůrce - být mu podoben - a k tomu dostal základní vztahový dokument - Desatero. Kdo ho nectí není sice člověkem podle Stvůrcovy vůle, ale co s tím experimentátor udělá, to je na něm. Jinak by výsledek ovlivnila svobodná vůle objektů experimentu, jak se již i v minulosti zřejmě dělo a následná náprava pak není prosta nežádoucích důsledků. To není o víře. To je ryze pragmatický kalkul ke zdokonalení člověčího druhu v co nejméně krocích.

278870

10.11.2012 14:25

Co zbývá.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Ještě jednu myšlenku, měl to snad Spartakus jednoduší než my dnes? Šel snad proti slabšímu soupeři? Byl snad v menším ohrožení, v menším nebezpečí? Odpovez si každý sám.

278849

11.11.2012 3:01

RE: Co zbývá.

zyx 31.?.?.?

Reakce na 278849

obavam se ze Spartakus to skutecne lehci mel. Otroci bojujici v arene nebyli zadni 'pivni pepici', zbrane hromadneho niceni take jeste neexistovaly, takze sila armady byla dana velenim a poctem pazi(takze otroci bojujici za svobodu meli navrch), kontrola nad obyvatelstvem take nebyla dokonala (zadne kamery, osobni lokatory a odposlechy..)
A bylo kam utect...

Tim ovsem nechci ani nahodou tvrdit ze odpor vuci soucasnemu rezimu nema cenu. Naopak, cim dele budeme cekat, tim tezsi bude neco s tim udelat.

278876

10.11.2012 15:58

Lide mili...

N.Z. 99.?.?.?

jeste jednu poznamku a pak toho necham. Pred nedavnem jsem objevil Land Destroyer (vede Tony Cartalluci). Povazuji jej za jeden z nejlepsich blogu ktere tam jsou. Kdyz se na to podivate uvedomite si, ze Cesko je jen maly kaminek celosvetove mozaiky. Dale si uvedomite, ze ac mate ve svem zapalu o dobro sve zeme, mate malou, opravdu jen malou moznost neco zmenit. Ti vasi sefove kterym tak nadsene spilate, delaji mozna zpochybnitelnou praci, ale vlastne vas i tak nejak izoluji (doplnte si co je vam vhodnejsi) od toho co tam venku je. Zlo sveta je na pochodu a je horsi kazdym dnem. Chci tim zasevat beznadeji? Ne. Chtel bych aby jste videli svet ze sirsiho pohledu a uvedomili jste si svoje misto a stradali svoji trpelivost. Snazte se udrzet vedomi narodni soudrznosti. Zmena prijde zvenci; musi prijit.
http://landdestroyer.blogspot.ca/

278852

10.11.2012 18:45

RE: Lide mili...

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 278852

Rekl jsem posledni? Tak jeste tohle:

V glubine sibirskych rud
chranite gordoje terpjenije,
ne propadjet vas skorbnyj trud
i dum vysokoje stremlenije.

Nescastju vernaja sestra,
nadezda v mracnom podzemelje
razbudit bodrost' i veselje
i pridet zeljannaja pora.

Puskin, 1827

278856

11.11.2012 2:46

O co vám jde ?

Lexa Sychra 188.?.?.?

Je mi smutno nejen z nezadržitelného vývoje lidstva, ale i z takovýchto žabomyších " filozofií ", jako v tomhle článku i v diskuzi. Stačí si uvědomit že vývoj lidstva je už dávno předpovězen v Bibli. Nehledě k tomu že článek je tak velmi kontraproduktivní jako by si jej obědnala " maf/pol ".To Orvel je zábavnější a jde dál.(kdyby tak věděl o možnosti klonování) Autor článku vidí závěrečnou spravedlnost ve smrti, ale už za svého života rozhodujeme na které straně barikády budeme stát až náš duch odloží svůj pozemský skafandr a přejde do druhé fáze své existence.

278875

12.11.2012 4:37

RE: O co vám jde ?

p. 113.?.?.?

Reakce na 278875

...nejde mi z mysli Orveluv Winston ,musel prece vedet , ze se neutaji nic a ze je to jen otazka casu /podobna situace jako za komunismu let padesatych/....a co asi provedl s.Petraeus ten co dostal za nejake zasluhy vedeni cia , ze byl odbouran tak casne , ty jeho tajne hratky s kurvama /pod stolem i nad stolem/ musely byt znamy jiz davno pred jeho jmenovanim....

278911

11.11.2012 4:56

"...nevyhnutelný kolaps celého systému..."

brablenec 72.?.?.?

Ten nevyhnutelne prijde. Nejde donekonecne koncentrovat biliony a biliony v rukou stale mene lidi, a tim vytvaret vice a vice lidi zijicich hluboko pod hranici bidy.
Ten nevyhnutelny kolaps bude pravdepodobne neco jako revoluce, tentokrat svetova a mozna o to hroznejsi.

278877

11.11.2012 6:44

Konec je dobrý

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 278877

Konec nepřijde ze dne na den. Proto ti, které nesmíme autocensurně jmenovat, nekonstruovali bezpilotní letadla a nejmodernější zbraně. Dokud bude pro ně dostatek energie, dav bude vydán Predátorům a jejich ShabesGOJim na milost a ne/milost. A proto v revoluci nikdo nedoufejme: Řecko, Španělsko i Francie se již otřásaly milionovými demonstracemi

- a jak to dopadlo?! Nezaměstnanost se tam blíží 25-30%, oproti současným českým 8-9%. A NIC[pláč]

Takže pivní Pepíci i lídlující Mařen/ky se ještě načekají. Církev nyní propachtuje/přeprodá dřívější zlé všelidové vlastnictví do správných rukou. A Pepíci i Mařen/ky se mohou spokojeně řadit do front na robotu na panském, když si sami NIKDY vládnout nedokázali a nedokáží.

I v demokratických starořeckých republikách si vždy v dobách ohrožení volili dočasné Tyrany. Pepíci i Mařen/ky si je rovněž navolili. Proto musíme doufat, že se dobré dílo podaří dotáhnout až do samotinkého konce.

Jistojistě již jsou připravovány SLEVY ze školného, nemocenského, dopravného, pojistného a exekutorských poplatků pro ty, kteří se dobrovolně očipují, oIZIPují a na kufry aut si nalepí FREE TIBET! Tak to má být!

Za nedobytné Toskánské Špindly, za luxusní villy s pětimetrovými ohradami a nezbytnými ochrankami. Za Poučky Prof. BigToonnela a Hayek, Friedricha VON! Proto z posledních sil ještě (SVOBODNĚ) pravicujme, tunelujme, defraudujme a humanitární bombardování podporujme[smích] Ve jménu Pravdy&Lásky a CS, Hallelujah[smích]

278879

11.11.2012 21:05

RE: Konec je dobrý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278879

Lexa Sychra napsal: "...už za svého života rozhodujeme na které straně barikády budeme stát až náš duch odloží svůj pozemský skafandr a přejde do druhé fáze své existence."

Takže místo toho svého popichování, pramenícího ze situace k uzoufání s níž však nelze nežli se smířit, se pokus nasměrovat svoji skrytou snahu o nápravu světa do sféry nehmotné. Síla poznání o existenci čehosi, co zde má vše (i tu "dvoumoudrou" nahou opici držící se na vrcholu potravního řetězce jen silou její inteligence), na svědomí, ta je tak mocná, že všechny mocnosti vládnoucí na této planetě jsou proti ní bezmocné. Můžou sice svým rabům tu hmotnou fázi jejich existence řádně ztížit, ale ti při probuzeném vědomí své role být k obrazu svého Stvůrce, aby ten ze získaného průběhu experimentu mohl činit patřičné závěry a korekce, to prostě pak berou jako oběť vyššímu principu. Příznačné je k tomu konstatování: "jak krátko jsme živi a jak dlouho budeme mrtvi".

"MoUdrostrak"-ování je mrhání energií i časem. Jeho dopad na dění světa je nulový, ne-li záporný. Má-li být k něčemu, musí přinášet poznání. Poznání plynoucí z již dostupných faktů, na něž zde byl již vícekrát odkaz a z jejich pochopení. Nu a pochopit něco, to znamená ztotožnit se s tím. Pak může být i MoUdrostrak užitečný. [mrknutí jedním okem] No a samozřejmě nejen on.

278896

12.11.2012 7:55

RE: Konec je dobrý

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 278896

Že žijeme v cíleném experimentu?!

>"MoUdrostrak"-ování je mrhání energií i časem. Jeho dopad
>na dění světa je nulový, ne-li záporný. Má-li být k
>něčemu, musí přinášet poznání. Poznání plynoucí z již
>dostupných faktů, na něž zde byl již vícekrát odkaz a z
>jejich pochopení. Nu a pochopit něco, to znamená ztotožnit se
>s tím. Pak může být i MoUdrostrak užitečný. [mrknutí jedním okem] No a
>samozřejmě nejen on.

A kde končí?! U ShabesGOJim?! Či u těch, které autocensurně nesmíme jmenovat?! Nebo na hranici Galaxie?! Nebo vesmíru?!

>ztotožnit se s tím

S čím?! Být oVce?! Čí?! ShabesGOJim?! Predátorů?! UFOnů?!

Proč bych se měl s čímkoliv z_t_o_t_o_ž_o_v_a_t?! Pokud má skutečně existovat nějaký "poslední soud", tak určitě nebude řešit "podmínky experimentu", když ten experiment ta samá "vyšší moc" měla údajně řídit!?! [zmaten]

Pokud by nás měla "řešit", nebude se ptát P_R_O_Č !!! Proto z_t_o_t_o_ž_o_v_á_n_í je mimo mísu i potřebu experimentu (pokud nějaký vůbec je).

Ať se odmalička dívám okolo sebe, žádnou 'karmu' nevidím a žádná se mi nepotvrzuje: Nejhorší katani byli milujícími a milovanými otci (pokud včas unikli pozemské spravedlnosti ať za života, či mimo něj). Tzn. že ti, kteří trápili druhé "vědomě" mohli být paralelně i milováni či obdivováni (i po celý věk lidstva a po mnoho generací). Na druhé straně ti, kteří trápili druhé přitom sami vegetovali na hranici zvířeckosti, jsou opovrhováni a zatracováni - obvykle všemi.

Pokud tedy nějaký "experiment" je a měl by "fungovat", tak na něm nenacházím žádný smysl. A ani cíl.

Vanitas vanitatum et omnia vanitas

278918

14.11.2012 0:12

RE: Konec je dobrý

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 278918

> Pokud tedy nějaký "experiment" je a měl by "fungovat", tak na něm nenacházím žádný smysl.

Nenacházíte smysl života, pane Moudrostraku? Z čeho tedy odvozujete svůj nick? Když neznáte ani to, co je pro život nejdůležitější?

Napovím Vám. Libovolný živý organismus SE MUSÍ MNOŽIT RYCHLEJI, NEŽ HYNE. Tomuto nejvyššímu cíli je v živé přírodě podřízeno úplně vše. I u lidí. A jen lidé, kterým se daří tento nejvyšší přírodní zákon naplňovat, jsou opravdu šťastni. Ti, kterým se to nedaří, si hledají zástupné cíle. Filozofují, mudrují, zběsile cestují tam a zase zpět, věnují se dobročinnosti, hledají osvícení, ... Vše marné. Nakonec zjišťují, že
> Vanitas vanitatum ...

279029

14.11.2012 1:23

RE: Konec je dobrý

hc 90.?.?.?

Reakce na 279029

>Napovím Vám. Libovolný živý organismus SE MUSÍ MNOŽIT
>RYCHLEJI, NEŽ HYNE. Tomuto nejvyššímu cíli je v živé
>přírodě podřízeno úplně vše. I u lidí. A jen lidé,
>kterým se daří tento nejvyšší přírodní zákon
>naplňovat, jsou opravdu šťastni.

Mravenci se mi, potvory, nastěhovali do spíže. Tak jsem koupil prostředek proti hmyzu a posypal jsem je. Jenomže mě při tom viděl syn a zeptal se, co to dělám. Já v tu chvíli neměl sílu mu říct: "Vraždím mravenečky, chlapče." A tak jsem si vymyslel, že jsem je pocukroval. Jenomže kluk za chvíli přiběhnul a povídá, že ti nejpocukrovanější už umřeli. Tak jsem mu začal vysvětlovat, že oni sice umřeli, ale oni jsou šťastný... no oni vlastně nemůžou bejt šťastný, když umřeli... ale oni nejsou nešťastný! Oni si myslej, že to tak má bejt.

Jiří Suchý, Elektrická puma


[cool]

279035

12.11.2012 0:33

Kim Kardashian předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek

americká rakovina 95.?.?.?

Já tyto články nečtu..nečtu článku o uličnících co se bouří ,protože nic nemají. [smích]
Nekradou ve skutečnosti politici..kradou češi [smích]
Tak od kud budou ti co se vzbouří krást zítra?
Přitom by stačilo jenom snížit populaci,řekněme tak na polovinu a to podle bohatství.

278905

12.11.2012 2:02

Bobina předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek

slak 77.?.?.?

Reakce na 278905

Tak to by satanu líbilo,9/10 vytvořených hodnot je odkloněno kulantně(ukradeno)tvůrcům.A jede kasínový bankterský tržní systém,který by si bez těch ždímaných neškrtl,pouze šmelí,vyvolávají krize,výboje,války protože je to jejich nejlepší byznis.Takže bez nejchudších pracujících by se mohli stravovat leda tak navzájem a ubývalo by čehokoli,nepochybně na to kořistníci lovecké pudy mají,to byl přímo kulturní skok.Ovšem nic vyjímečného v dějinách stroskotávali civilizace jedna za druhou.Ps.měl jsem managera p.hrachovina,ale říkal jsem mu jinak [oči v sloup]

278909

14.11.2012 2:18

RE: Kim Kardashian předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 278905

Tak tak, čím méně lidí tím je víc kyslíku a bohatství na hlavu, teda kebuli. Jenomže mám tucha, že tu vaši kebuli někdo uřízne, když nebudete mít dost prostředků jak se bránit. No co, uprchlý chlapec z Afriky to může použít třeba na vzdělání, když vy jste taková reptilie, vlastně přežitek.

279039

12.11.2012 15:36

Možnosť č. 7

Viny 77.?.?.?

Pridávam možnosť č. 7.

- Pripustiť a uvedomiť si (v tomto poradí), že je možné žiť a jestvovať inak, než je nám predkladané, že VŠETKO je možné zmeniť.
- Uvedomiť si a začať pasívne odmietať aktuálne paradigmy ako jediné správne a postupne ich plne odmietnuť resp rozpoznať ich skutočnú formu, ako negatívne, deštruktívne, nič nám neprinášajúce ubíjabnie.
- Začať medzi sebou (podnikatelia spolu s odberateľmi) obchodovať inak, bez bezcenných papierikov krytých ničím, bez virtuálnej rulety, napr pomocou komplementárnych mien, krytých reálnymi službami resp tovarom, ktoré si sami vytvoríme a budeme akceptovať.
- nebojovať "proti", ale začať rozvíjať "za". To, čo je mŕtve a žije len z našej podpory, proti tomu netreba bojovať. Stačí to prestať akceptovať a podporovať a
namiesto toho akceptovať a podporovať niečo iné, čo dáva zmysel. To staré prirodzene zahynie.

Už sa to deje a je to nezastaviteľné....je to skutočná revolúcia, ktorá vychádza zvnútra. Tá jediná je skutočná...

278937

12.11.2012 19:59

Monte Janečkuv létající cirkus

fohat 194.?.?.?

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2330-svejnarova-pozitivni-mesta.aspx [bliji] [bliji]

278950

13.11.2012 8:36

Ferenc a Lorenc

Saša 24.?.?.?

Krátké video snad k tématu
http://www.youtube.com/watch?v=S_SA0aB7w7A&fea...

Když se dívám na zprávy, je mně trochu smutno. Nechápu jak mohou Češi souhlasit s „rovnou“ daní? Zřejmě nerozumí matematice, zdanit patnácti procenty prodavačku u Lídla je úplně něco jiného než zdanění miliardáře, který si stejně najde cestičku jak zdanění obejít. Opět lidé nemají představu co je miliarda. Žraní té „Ameriky“ je nějak nesmyslné i tam totiž je daň progresivní, alespoň v té teorii.

Jeden z největších amerických řetězců restaurací Starbuck v Anglii neplatí žádné daně. Vložený obrázek
Policie chrání Starbucks minulý měsíc během pochodu proti škrtům, poté co se provalilo, že neplatí daně. Demonstranti plánují proměnit řetězec na jesle a útulky.

Obdobně tomu bude v Čechách s americkým řetězcem Denny’s z kterého měli na iDěs takovou radost, že si budou moci koupit hamburger i v noci a to Denny’s platí svým zaměstnancům minimální mzdu a zaměstnává je na částečný úvazek. Jinými slovy, více lidí bude hladovět a zisk půjde do USA.

Snad v každé zemi se stávají neštěstí a lidé kradou, když se však podíváte na černou kroniku jakékoli země třeba s 200 miliony obyvatel, tedy 20x větší, není tam tolik zbytečných neštěstí jako v ČR. Na prodávaný metyl alkohol neumírá nikdo, industriálních a dopravních i závodních nehod se zdá daleko méně než v té maličkaté České kotlině.

278983

14.11.2012 0:09

Jak na ne?

Satanist 75.?.?.?

Jako voni na Vas a bez slitovani..... Jenze vy moji rady v ceskym krateru kde uz nevlastnite ani tu vodu jak vrchnost ztrestat ze to ze narodu jen skodi stejne neposlechnete a budete si utahovat vopasky i nadale az k pateri! [naštvaný]

279028

15.11.2012 10:29

No nijak, bez zmeny pravidiel a bez dodržiavania zákonov!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Voľby v súčasnosti sú ako hra "škrupinky" (skořabky).
Iba vnímaví vedia, že pod žiadnou nie je guľôčka.


[cool] [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

279172

Příspěvků: 85

09.11. 06:58 Norman  Ako na odpad?
09.11. 16:19 te  RE: Ako na odpad?
09.11. 07:33 lucifuge  RE: takto -
09.11. 08:10 herbert  RE: takto -
09.11. 15:49 fohat  RE: takto -
09.11. 15:57 N.Z.  RE: takto -
09.11. 18:06 e  RE: takto -
11.11. 02:35 robob  RE: takto -
09.11. 07:49 Norman  RE: takto -
09.11. 08:13 herbert  RE: takto -
12.01. 10:23 Norman neprihlásený  RE: takto - oneskorene
09.11. 08:00 herbert  RE: takto -
09.11. 08:25 voyta  RE: takto -
09.11. 09:34 Oracle  RE: takto -
09.11. 18:11 Tyrannosaurus rex  RE: takto -
09.11. 08:11 lesov  Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...
09.11. 09:15 abc  RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...
12.11. 04:47 p.  RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...
13.11. 23:24 p.  RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...
09.11. 14:27 govind  tajemství
10.11. 18:35 fohat  RE: Bůhví, kolikátá jsme civilizace a zase všechno špatně...
09.11. 08:38 bb  Pricina
09.11. 09:26 osa x  učebnicový košer blábol přesně podle protokolů
09.11. 09:48 Kališník II.  Bývali Čechové
09.11. 11:52 steve  RE: Bývali Čechové
09.11. 10:32 Mufo  Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 11:48 Dušan  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 16:26 te  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 12:46 Dap z lesa  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 15:48 udo1  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 15:51 udo1  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 16:06 udo1  RE: Zvrateny, alebo chudobny?
09.11. 10:35 hc  Blábol.
12.11. 00:39 p.  RE: Blábol.
09.11. 11:14  5. b)
09.11. 17:08 N.Z.  RE: 5. b)
09.11. 21:03 te  RE: 5. b)
11.11. 00:17  RE: 5. b)
09.11. 11:33  Autor nemá pravdu
09.11. 22:46 ppppp  RE: Autor nemá pravdu
09.11. 12:02 haban  Analogie
09.11. 19:43 Satanist  RE: Analogie
09.11. 20:46 slak  RE: Analogie
09.11. 15:13 Mirra  zajímavý článek
11.11. 00:47  RE: zajímavý článek
11.11. 02:23 zxz  RE: zajímavý článek
09.11. 15:56 te  záleží na míře morálního kreditu lidí
09.11. 16:56 N.Z.  Tenhle clanek jde asi na hranici
09.11. 19:37 Duanitta  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
09.11. 23:32 N.Z.  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
10.11. 12:16 Duanitta  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
11.11. 01:15  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
09.11. 21:23 te  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
10.11. 15:50 tiork  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
10.11. 17:01 Oracle  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
12.11. 10:09 disident  RE: Tenhle clanek jde asi na hranici
09.11. 17:29 timur  ale no -
09.11. 17:42 timur  no
09.11. 17:46 timur  a na záver - je to ovás????
09.11. 18:32  Češi jsou ve své podstatě pitomci
11.11. 08:21 Jana Hanzlíková  RE: Češi jsou ve své podstatě pitomci
09.11. 19:35  Ta Ódésácká Prasata
09.11. 20:36 MoUdrostrak  Kapitalism je (bez diktatůůůry) na konci sil
10.11. 14:18  Čas dozrál
11.11. 02:16  RE: Čas dozrál
10.11. 14:25  Co zbývá.
11.11. 03:01 zyx  RE: Co zbývá.
10.11. 15:58 N.Z.  Lide mili...
10.11. 18:45 N.Z.  RE: Lide mili...
11.11. 02:46 Lexa Sychra  O co vám jde ?
12.11. 04:37 p.  RE: O co vám jde ?
11.11. 04:56 brablenec  "...nevyhnutelný kolaps celého systému..."
11.11. 06:44 MoUdrostrak  Konec je dobrý
11.11. 21:05  RE: Konec je dobrý
12.11. 07:55 MoUdrostrak  RE: Konec je dobrý
14.11. 00:12 Vojta49  RE: Konec je dobrý
14.11. 01:23 hc  RE: Konec je dobrý
12.11. 00:33 americká rakovina  Kim Kardashian předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek
12.11. 02:02 slak  Bobina předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek
14.11. 02:18  RE: Kim Kardashian předvedla naditý dekolt a o poznání menší zadek
12.11. 15:36 Viny  Možnosť č. 7
12.11. 19:59 fohat  Monte Janečkuv létající cirkus
13.11. 08:36 Saša  Ferenc a Lorenc
14.11. 00:09 Satanist  Jak na ne?
15.11. 10:29  No nijak, bez zmeny pravidiel a bez dodržiavania zákonov!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 739