Diskuze k článku

Ropa, uran, apokalypsa

Příspěvků 25

30.10.2012 8:33

řízení chaosem

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

obsahuje velké riziko = překlopení řízeného na řídícího.
Řízení chaosem je podmíněné hladinou kontroly všech součástí, řízených pomocí chaosu. Každý chaos má nad sebou hladinu, společného jmenovatele, kterým lze chaos udržovat.

Zároveň objem protichůdných informací, díky kterému lze chaos vytvářet, má i opačný efekt - nutnost v "jednotkách chaosu" (= v každém člověku)si vybrat z informací ty, které pak vedou k vytváření skupinek lidí a projektů, které projdou vrstvou, která chaos řídí - a pokládají základy k řádu opačnému. Takovému, který místo dělení (vytváření chaosu) používá spojování.
Každý rozpadající se barák musíme rozebrat (zchaotizovat) až do stavu, od kterého lze stavět nový. Atomizace sil člověka došla do stavu, kdy většina lidí jen aplikuje (opakuje) to, co je společnost naučila - a vnímá potřebu velké změny ve vnímání souvislostí.
Končí období, kdy tajemství (některá klíčová informace) bylo nástrojem pro řízení těch, kdo ji neměli. Jiný pohled na fyziku v prostoru se mění vždy, když doba dozraje. Kopernik, Galileo,... Newton, Maxwell... - ale už ne Einstein a jeho následníci. Bertík byl vybrán k vytváření zmatku v pojmech těmi, kdo už tehdy znali strukturu prostoru, ale potřebovali ji utajit. Nebylo a není v jejich zájmu ničit entitu "všeřídícího boha". Proto vytvořili proces, kterým virtualizovali hodnotu peněz, peníze jsou jejich bohem, kterého sami řídí.
Ale jak tvrdím - řízení chaosu má svá pravidla a rizika. Nepočítali ve svých plánech se dvěma faktory - internetem a tím, co Bertík nevědomky otevřel - bránu fantazie. Ona je prostorem skutečným, naše vědomí informace z "prostoru=fantazie" vnímá a podle dobových možností je zobrazuje ve "scifi" příbězích a seriálech.
Je už zřejmě dost lidí, kteří vnímají synchronicity mezi různými přírodními katastrofami a ne/lidskou činností těch, kdo si hrají na bohy pomocí peněz. Je na čase se vrátit k Teslovi, k tomu, co dělá nadace Keshe - a k nástrojům vycházejícím z projektu KARAODYN, jehož aplikace za čas každému umožní porovnat své možnosti s těmi, kdo mají jiné informace.

278115

30.10.2012 14:58

Keshe Foundation

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 278115

Tato nadace má celkem pěkné webové stránky, které případného zájemce krásně navigují, aby nadaci finančně přispěl [smích] .

http://www.keshefoundation.org/en/


I cíle jsou překrásné - například svobodně cestovat hlubokým vesmírem! Co jsem však na jejich stránkách nenašel, jste-li vědec, jehož výzkum mainstream nepodporuje nebo mu dokonce vadí, případně kdybyste věděl(a), jak některé z cílů nadace uskutečnit, co máte udělat, abyste se mohl(a) ucházet o jejich podporu. Nebo jsem snad něco přehlédl?

278147

30.10.2012 21:57

Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

Guru 178.?.?.?

Reakce na 278147

Keshe zatím neposkytl žádný věrohodný důkaz a veřejnost neví, co vlastně Keshe předváděl na 2 sessions s diplomaty.

Naproti tomu byl dnes oficiálně zahájen prodej 1MW systémů E-CAT 1. generace. Mají hotovou certifikaci od extra ctihodných SGS Swiss. Dodávky pro nevojenské klienty již také začaly.

Prioritu mají dodávky pro Itálii, kde je E-Cat chráněn Italským uděleným patentem.

Distributor pro Itálii je Prometeon (Verona) www.prometeon.it

Po létech výsměchu a okřikování i zde v diskuzi je to taková malá satisfakce. 1. generace má CoP=6, 2.generace má CoP>16

Elektrárny a teplárny zbankrotují do cca 8 let.

278166

31.10.2012 12:00

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 278166

Bych si overil, zda "auto" má brzdy, zda Rossi nezmení identitu po akumulaci investic. Certifikovat a patentovat lze i nefukční vec, v mnohých krajinách je už lež brána jako svoboda názoru. Krome hromady kecu o ničem (www.prometeon.it) jenom pár úseku s jistou výpovednou hodnotou, 5.video 11. minuta, 13.25 nebo kolem 21. min. Ve 20. prý, že všechny 3 podmínky pro uznání fuze jsou splnené, ale nebyl dost konkrétní. Šlo poslouchat tak 3 pány, Leviho(25.minuta), mladíka (26.minuta) a toho co meril (21.minuta). Pokud v reaktoru vzniká gama zárení, jak zúčastnení tvrdí, tak jeho intenzita neodpovídá výkonu.

Není mi zatím známo, jak se tam ta nejaká radiace po nastartování reakce objevuje(pokud by nepocházela z reakce, ale by šlo o podfuk, i když tepelnému výkonu neodpovídá, toto mi vadí, že tam nikomu nevadilo) nevyloučili ani pro ani proti. Nevyloučili možný prívod (včetne odvodu) radioaktivní suspenze nejakou tenkou hadičkou leckde v kabelu, nebo zapravené v nekteré hadici. Na jednom z následujících linku je také popsáno, že produkt reakce Cu neodpovídá izotopum jaderné reakce, ale jde o výskyt Cu v prirozené forme.

http://scienceblogs.com/startswithabang/2011/12/05...
http://www.forbes.com/sites/markgibbs/2011/10/30/b...
http://www.lifeslittlemysteries.com/2143-cat-cold-...
na posledním linku je fotka absolutne neprukazného merení, kde mezi žlutozeleným a modrým vodičem šlo poslat x-násobný výkon navíc. Také šlo využít jako nulák kovovou konstrukci, potrubí, vnitrní kovové opletení hadic, nebylo prukazne vyloučeno.
Viz video 3. 00:55, nebo 5:41, 9:41 (kde si plete mW s mA) Meli by ale potíže prenést odpovídající výkon, pri 1kV ano, kabel snese.
Na 3. videu ve 14:00 minute párají reaktor, pri takové velikosti tam mohlo být cokoliv, podle mne to ani chemickou reakci pri tom objemu a výkonu nevylučuje, jak tvrdí v 5. videu odborníci. Chybí mi pro to konkrétní čísla. Na videu 2. 10:24 váží část celku, ale ne tu krabici za tím. Žádná čísla, jenom kecy a PR kontejner.

Stále nikde ve své propagaci neuvádejí nejaké normální, navzájem propojené data, pochybnosti jsou na míste. Mechanické konstrukce poskládané za pár babek z instalmontu. Spíš bych dal na jeden porádný a dobre meritelný kus. Rossi má z minulosti za ušima s nedorešeným zpracováním odpadu na ropu, je ho treba brát s rezervou. http://www.popsci.com/science/article/2012-10/andr...

Za výsmech si v každém prípade mohou sami, nezverejnením dostatku bežných dat. Nikdo se jich neptá na konstrukční detaily (myšlenku, nápad stejne nejde patentovat). Meli sami vyloučit logické pochybnosti.

Prosím neargumentovat a neodbočovat autoritami, hlavne ti, kterí si delají jinde z autorit srandu. Pokud neco opravdu k veci a nepapouškovane, budu rád, sem s tím.

278199

31.10.2012 22:11

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 278199

Jsem fyzik a mám o věci určité povědomí. I když bych studenou fúzi přímo nezavrhoval jako čirý nesmysl, bude to příliš tvrdý oříšek na to, aby mohla být vyřešena takto "na koleně", bez teoretických znalostí fyziky atomového jádra a interakcí mezi částicemi, vstupujícími do hry. Vynálezci, kteří prezentují podobné "zázračné" zdroje energie, tyto znalosti nemají, proto si myslím, že prezentované výsledky budou nejspíše podvrh. Kdyby o podvrh nešlo, měli by celkem slušně zaděláno na několik Nobelových cen. Protože se však o něco podobného nikdo ani nepokouší, asi zatím žádné reálné pozitivní výsledky neexistují.

278241

6.11.2012 0:59

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

wxyz 217.?.?.?

Reakce na 278241

Aha, takze kdyz napr. Henri Becquerel objevil v r.1894 radioaktivitu, tak to byl taky podvodnik protoze nemel k dispozici ty vase 'teoreticke znalosti fyziky atomoveho jadra a interakci mezi casticemi vstupujicimi do hry' ? Chapete snad jeste ze existuje i neco jako experimentalni fyzika a empiricke znalosti ktere mohou byt ziskany i primo a ne jen vypoctem z nejake teorie? Ono to tak totiz i dokonce vetsinou vzdy bylo, vy jeden 'fyziku'.

Na tzv. studene fuzi nic zas az tak esoterickeho neni. Energeticky je to povoleno a ona coulombicka bariera je klasicky koncept, kvantova fyzika si muze najit naprosto necekane zpusoby jak tento problem 'obejit'. Ono ani takova supravodivost, mosbaueruv efekt, aharon-bohmum efekt a dalsi kvantove jevy jez nemaji klasickou analogii vypadaji na prvni, ale i a druhy pohled tak, ze lide vaseho razeni by je hned po objevu smahem ihned odmitli jako podvrh.

Jinak snad i vy doufam chapete, jake jsou asi skutecne motivace pri udelovani nobelovych cen (mala napoveda, podivejte se za co se udeluji nobelovy ceny miru, literatury.. )

278476

6.11.2012 18:04

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 278476

Alebo z biológie, kde nejaký vedátor napísal aký mal vplyv temná hmota ľudskú evolúciu.

Temná hmota je v skutku zázračná substancia, občas chladná občas horúca, niekedy vybuchuje, interaguje s hmotou len cez gravitáciuale nie cez svetlo/fotóny, a formuje nedetektovateľnú obruč okolo Slnka a hviezd presne tak ako vedátorom hodí do ich rovníc alebo ako najnovšie "nemožné" pozorovania to "potvrdzujú".
Dôkaz temnej hmoty existuje len na papieri, vychádza z rovníc a predpokladov, asi tak ako Higgsov bozón a Higgsovo pole (čo smrdí po znovuzavedení éteru, bez toho aby to nazvali éterom), či paličkovací efekt alebo roztápanie pár-stotonových chránených oceľových nosníkov.
Ďalší dôkaz, že papier znesie všetky hlúposti. [cool]

Čo sa týka "argumentov" 5p, nuž to sú argumenty človeka, ktorý pri získaní diplomu stratil schopnosť myslieť v širších súvislostiach.

278541

12.11.2012 0:26

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

p. 61.?.?.?

Reakce na 278241

...to jsou ty "prednosti" vzdelancu nam nadrazenych a kteri vedi daleko vice nez my /protoze diplom jim to rika a oni veri!!!...ja jsem fyzik a kdo je vic !!???..to uz jsme slyseli mnohokrat/..az se za-akademizuji a zatvrdnou ve svych vydobytych pozicich a stavi zdi a pevnosti proti kazdemu kdo se odvazuje prijit s necim necekane novym a originalnim ,zahaneji kazdeho kdo by prisel s myslenim , ktere je jim i tak cizi ...a tak to funguje i v umeni a v zivote a v politice , vzdycky prijde nekdo kdo to nemozne uskutecni navzdory temto "zacementovanym" chytrakum... cim vice mame skol humanitnich , technickych a umeleckych tim vice vzdelanych hlupaku, nasili a umelcu bez spetky talentu ...cim vice doktoru tim vice nemoci...cim vice tvurcu tim vice kyce , cim vice bohacu tim vice zebraku , cim vice mirovych organizaci tim vice valek.......atd...tedy zivot nam tropi schvalnosti...

278903

11.12.2012 23:44

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

pd 90.?.?.?

Reakce na 278241

Faktem je že pozorování škodí teoriím a většina nových objevů teorie nepotvrzuje ale nutí vědce k jejich přepracování nebo hledání nových teorií.Z tohoto pohledu jsou předvídací schopnosti dnešních teorií malé a nespolehlivé a nemělo by být divné že někdo něco objeví na základě neznámé a tudíž obecně neuznávané teorie.
Je docela možné že na to už dávno před Keshem někdo přišel ale byl umlčen,důsledky jsou nedozírné a sám mám strach, hlavně o práci a o bezpečnost.Lidé mají divnou povahu a neví co vlastně chtějí a kolik toho chtějí.
Selským rozumem je zákon zachování energie nesmysl, protože energie sama musela kdysi nějak vzniknout a vesmít není věčný.A všechny teorie na toto téma mají své fatální trhliny.

280404

12.12.2012 8:21

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 280404

Největší chybou, kterou jsme se "naučili" - je současná neschopnost oddělit to, co funguje v teorii a to, co funguje v přírodě, v okolní realitě.
Člověk je už takový, že si vždy vyrobí přístroj, kterým dokáže nějaký teoretický předpoklad. Takhle jsme se dostali od strun u houslí ke "strunám" v teoriích.
Začít se musí jinde - oddělováním toho, co patří do teorie a toho, co si můžeme ověřit bez matematiky a jejích nástrojů.
Tím "jinde" jsou POJMY. Slova o jevech, které UŽ FUNGUJÍ - a mají své názvy odvozené z toho fungování.
Asociační řady je třeba opravit - a se vší neskromností hlásím, že nástroj na jejich opravu existuje, souvisí sice s přepisem mnoha částí fyziky (zatím popisované hlavně skrze matematiku), ale to nevadí. Naopak, uvolní se napětí mezi odborníky a "odborníky" a běžnou populací.
Jedním ze zavedených nešvarů je chápání pojmu "energie". To slovo spojuje hodnotu pohybu v podobě potenciálu - připravenosti k pohybu. A asi zatím nikdo z nás neví, jak vznikl samotný "POHYB", imPULS, nutný k onomu "třesku" - takže boha si můžeme klidně ponechat. A všechno ostatní už dovedeme s dnešním stavem informací seřadit do plynulé, bezchybně fungující řady navazujících pojmů. Zákon AKCE/RE/AKCE zatím funguje, mohl stát i na počátku všeho.
Teda - nevím, jestli to umíte seřadit i vy, ale mě se tahle činnost docela daří.. [smích] (i když ji mnoho lidí zatím ještě nepřišlo "na chuť"[mrknutí jedním okem]. Potenciál spotřebovaného "času pohybu" ("čas" je zdrojem i efektem pohybu!) je schovaný v teplotě prostoru, že jej "rozmrazujeme" svou energií vnímání a myšlení, to snad už někoho napadlo, to další si pak může najít nejen na http://www.nejsmeovce.cz/books/view/7

280418

2.11.2012 20:52

RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 278166

Myslím, že už ti definitivně hráblo. Více se vyjadřovat k něčemu, čemu může věřit jen úplně naivní blázen, nemá cenu. Ale hlavně, že už jsou parametry zase lepší, to je "důkaz" toho, že máš pravdu. Za rok budou zase lepší a představ si, jaké budou za 20 let, až sem zase napíšeš, že už se to zase prodává. Je mi tě docela líto, ale na druhou stranu jsi Guru, tak to zvládneš i v ústavu, který je pro podobné guru primárně určen.

278255

30.10.2012 9:57

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

je len otázka času - a je to ako pred nehodou, je ho relatívne menej a menej, a na rozhodovanie sa ho nedostáva, až, až... nám dymia dvere

278130

30.10.2012 12:05

no-

timur 85.?.?.?

dobre, potom ako je na tom teraz Turecko, lebo v každom prípade sa to pre neho nevyvíja dobre, vôbec nezapadá do tohto konceptu, kam s turkami - budú? - iste, zbrane vyriešia jeden problém, bude nás menej - takže demografický vývoj už strašiakom nebude, a komu pripadnú dôchodcovské fondy, teraz a rýchlo sa sťahujú aj týmto spôsobom peniaze z obehu, mimo daní a mimo dohľad - dospeli sme ku koncu? - biednemu hej, a to stále čakáme v rade na porážku a nikto a nič nás netrápi, je to ,no , zúfalstvo premenené v apatiu? - a posledný zhasne?

278136

30.10.2012 16:17

RE: no-

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 278136

Krvavé omalovánky
http://blisty.cz/art/32239.html

278153

30.10.2012 17:21

Můj názor

Ploskuták 88.?.?.?

Ahoj,

na tyhle stránky chodím už několik měsíců, jsou zajímavé, i když někdy děsivé. Zhruba rok už sleduji vývoj ohledně íránského jaderného programu a přiznám se a to zcela objektivně, že mám strach. Některé zde popisované scénáře jsou natolik šílené, že se jim zdráhám uvěřit, bohužel, vývoj situace ukazuje na jejich pravdivost. Nebo minimálně to, že věci nemusí být takové, jak nám prezentují oficiální naše nebo světová média.

Ale zajímá mě jedna věc - jak se vám tyhle články čtou? Jak se vám čte o 3. světové válce, apokalypse a tak podobně? A že k obojímu máme zdá se slušně našlápnuto. Vás to neděsí? A nebudeme se konejšit tím, že se nic z toho nestane. Pochopitelně bych si to přál, ale mám obavu, že tomu pravděpodobně nezabráníme. Jmenuju se Martin, je mi 29 let a jsem od narození na vozíku. A když to tady čtu, přemýšlím o tom, co dělat. Jak zachránit svou rodinu, přátelé, kamarády. Kdybych jim začal vyprávět o všem, co jsem nastudoval a co vím, považovali by mě nejspíš za blázna. A protiatomový kryt opravdu za domem nemáme.

Možná vám přijdu jako blázen, ale opírám se i o proroctví, ačkoliv normálně na tyhle věci nevěřím. Opírám se o Nostradáma, který má bohužel hodně vysokou pravděpodobnost předpovědí - uhádl Napoleona, Hitlera, smrt Diany, 11. září. Na rok 2008 předpověděl, že se Praha bude koupat v krvi, tahle předpověď mu nevyšla. Nicméně to, co předpovídá na následující tři roky, z toho mrazí:

http://konecsveta2012.cz/vestci-a-proroctvi/nostradamus/

Samozřejmě sleduji politiku Izraele a USA vůči Íránu. Samozřejmě vím, že politici jsou jen loutky. Ale na druhou stranu - pokud se na Blízkém východě rozdmýchá válka, která v extrémním případě může vyústit v atomovou válku, to si třeba Obama nebo Netanjahu neuvědomuje? Jsou připraveni obětovat sebe, své blízké, i obyvatele svých zemí pro ropu, či pro to, aby si zachovali USA statut ekonomické jedničky a zbrzdily tak nástup Číny? To nemají strach z její případné (a nebo ruské) odvety? Že zkrátka pro svou hamižnost a nenažranost zničí i sami sebe? Rozumíte mi, jak to myslím? Člověk může občas riskovat, ale vždycky by měl umět zvažovat i míru rizika a že se to všechno může, dříve či později, obrátit proti nim.

Ani já nejsem fanouškem americké zahraniční politiky. Zhruba do Afghanistánu nebo Íráku jsem jim celkem věřil. Ano, možná mě za tahle slova ukřižujete - já vím, že se tam žádné zbraně hromadného ničení nenašly a že to byla jen zámínka. Ovšem Saddám byl pěkný hajzlík, to je asi jasné. Bohužel se ukazuje, že všude, kam vstoupí noha amerického vojáka, tam je chaos. A USA na tuhle politiku "exportu demokracie" jednou doplatí. Vůbec se tam nežije lidem líp. Já si myslím, že pro některé země prostě "západní demokracie" není. Ti lidé tam s ní neumí zacházet a třeba o ní ani...Automaticky kráceno

278157

30.10.2012 20:09

RE: Můj názor

pjn 78.?.?.?

Reakce na 278157

války se nebojím. Byl jsem na pravděpodobnost toho, že se moje generace a mých děti setká z válkou od dětství připravován. V historii těžko hledat dobu kde by bylo 100 let bez boje a v prosperitě. Navíc ona už válka začala. Jen se zatím nebojuje v Čechách. Ale od rozpadu Jugoslávie, války o Kuvajt a dále smršť přes severní Afriku až k Sýrii je pořád válečný stav. Občas tam jsou i naši. Írán jinak vlastní raketu z doletem až do německého Mnichova. Praha je blíž, tudíž může být terčem. Článek byl v Reflexu v roce 2007.

278165

30.10.2012 23:51

RE: Můj názor

Pacholíček 77.?.?.?

Reakce na 278165

Pane pjn. Tak oni mají raketu. Dneska neusnu. Představte si , že já mám doma klacek a zítra napadnu romské gheto v Chánově. Co se mi stane se ptám? No zítra budu prostě mrtvej. Jak mám chvilku tak páchám sebevraždy.
A ti fanatičtí Íránci taky nic jiného nedělají. Hned jak na ten krám nastříkají " za Aláha" tak nám ji šupnou do Mnichova, aby mohli všichni pěkně kolektivně zemřít. Oni nám totiž závidí naše svobody a prosperitu, a nedokážou s tím žít.
Že to tak nějak bude?!
Vy jste ale srandista.

278168

1.11.2012 0:11

RE: Můj názor

p. 123.?.?.?

Reakce na 278168

...vypada to ze pilne cte noviny a sleduje televizi....a posloucha vetsinou zvolene soudruhy na slovo...

278247

2.11.2012 18:11

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 278168

pěkný...

Já jdu dneska na Blueffect. Dneska bude určitě klid a příští rok si sklidím svůj česnek na upíry. včerejší noc jsme předčkali, tak do zítra to asi taky vydrží. Nevíte náhodou někdo proč si dnest Turecko objednalo u NATO rakety Patriot?...

278252

31.10.2012 17:21

RE: Můj názor

hc 90.?.?.?

Reakce na 278165

Správně řečeno. Pravděpodobnost každé generace, že zažije válku, se téměř rovná jistotě.

278213

31.10.2012 21:48

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278213

Už kdysi dávno se kterýs to z německých generálů měl vyjádřit, že každá generace potřebuje svoji válku. A nepochybně měl pravdu, protože si vážíme jen toho, čeho se nám nedostává. Tedy i míru, tolerance, pokory a podobných nepraktických zbytečností. Ona se ale každá odchylka od rovnovážného stavu časem srovná a tak to nynější příliš dlouhé období spíše verbálních střetů, jak se to projevovalo a dosud projevuje na většině evropského prostoru, se samoregulací obnoví do normálu. Od pár facek, až k pořádně plošné destrukci. Jak jinak by se vytvořil prostor pro pokrok, než zbouráním toho již zastaralého, okoukaného, nemoderního; co už není IN. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

278239

31.10.2012 21:59

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 278157

Zde má docela neortodoxní názor "náš" kníže pán, zhodnotivší dnešní české vládnutí, kteréž by se dalo přirovnat k té globální hrozbě. Vyjádřil ho slovy, že je "lepší hrůzný konec, nežli hrůza bez konce"... Ostatně je-li hmota nezničitelná a duše nehmotná tak... [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

278240

3.11.2012 16:54

RE: Můj názor

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 278157

na tohle bych asi ješte mohl stručne reagovat - Nostradama a podobné blázny nerešte. Snesu určité prognózy do budoucnosti (treba jako Sybilla) vyplývající z obrovského nadhledu, ale ne cosi jako Nostradamuv železniční "grafikon". Pokud by jste rešil matematickou statistiku, tak pri Nostradamove stylu psaní má docela slušnou šanci, že nekolik čísel ve "sportce" proste uhodne. Dospel jsem k tomu, že podobná forma veštení je spíše jistým druhem neúcty k životu.

Demokracie je jenom pohozená "kost" lidem. O tom, jak se máme rozhodují v první rade vztahy mezi námi, a nejaká zbytková iniciační, možná i dedičná kultura, tradice, a až pak nálepka použitého systému. Duležité je hlavne, jakému pánovi se slouží, v podstate má dnes skrytou tvár a úmysly.

278285

31.10.2012 12:14

Překreslení hranic

Jiří Koubek 140.?.?.?

Co je tak špatného na tom, pokud by hranice byly vytyčeny na základě příslušného cítění daného obyvatelstva. Dnešní Blízký východ není nic jiného než pozůstatek kolonialismu, který napáchal hodně zla, např. na Kurdech.

278202

2.11.2012 21:17

RE: Překreslení hranic

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 278202

Souhlas. Jen se nesmí hranice překreslit tak, aby to vyhovovalo kolonialismu dnešní doby. Ale tak jste to jistě i myslel, že?

278257

Příspěvků: 25

30.10. 08:33 janko  řízení chaosem
30.10. 14:58  Keshe Foundation
30.10. 21:57 Guru  Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
31.10. 12:00 ppppp  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
31.10. 22:11  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
06.11. 00:59 wxyz  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
06.11. 18:04 Oracle  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
12.11. 00:26 p.  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
11.12. 23:44 pd  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
12.12. 08:21 janko  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
02.11. 20:52 hestroy  RE: Začal oficiální prodej 1MW E-CAT
30.10. 09:57  lenže
30.10. 12:05 timur  no-
30.10. 16:17  RE: no-
30.10. 17:21 Ploskuták  Můj názor
30.10. 20:09 pjn  RE: Můj názor
30.10. 23:51 Pacholíček  RE: Můj názor
01.11. 00:11 p.  RE: Můj názor
02.11. 18:11  RE: Můj názor
31.10. 17:21 hc  RE: Můj názor
31.10. 21:48  RE: Můj názor
31.10. 21:59  RE: Můj názor
03.11. 16:54 ppppp  RE: Můj názor
31.10. 12:14 Jiří Koubek  Překreslení hranic
02.11. 21:17 hestroy  RE: Překreslení hranic

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 1

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 3

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 037