Diskuze k článku

V náš prospěch je sounáležitost se všemi lidmi a bytostmi

Příspěvků 57

27.10.2012 1:46

Hezký článek, ale realita je jiná...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Bohužel, musím oponovat, protože realita je naprosto, naprosto, ale naprosto jiná.

Každý, sebelepší, stav v dějinách lidstva nastal díky konfliktu. Např. sociální stát "si nedali dohromady lidé", ale byl Bismarckovým lékem proti rostoucímu vlivu anarchistů a strachu establishmentu před anarchismem a socanstvím.

I západoevropské státy po WWII prosperovaly díky strachu těch, které nesmíme autocensurně jmenovat, před zlým ruským slovanským bolševismem, který by se (pokud by se "lidé měli špatně"[mrknutí jedním okem] roztáhl přes železnou oponu až k Atlantiku.

OSN (UN) vzniklo se strachu před opakováním WWII. V sídle UNO v New Yorku je Picassova Guernica. Během humanitárního bombardování Paktu NATO v posledních letech a tiskovek v její blízkosti, bývala pravicujícně zakrývána, aby "nekazila dojem" a nenavozovala zlé pacifistické nálady http://en.wikipedia.org/wiki/Guernica_(painting)#A... Nyní již je z UNO odstraněna.

Žijeme v multipolární globalizované době, kdy není proti komu (vnějšímu) se důvod sjednocovat a solidarizovat. Proto se vyjídáme navzájem a zevnitř - jeden druhého. A solidarita je opravdu, opravdu, ale opravdu neslušné slovo.

Příštím kolem bude boj o arktické zásoby ropy a zemního plynu i dalších nerostů. Na "domlouvání se mezi sebou" není prostě čas. A Česká kotlina s zinkajícími a pravicujícími Pepíky i lídlujícími Mařen/kami není ani pumpem světa, ani odlehlým horským údolím, které může zůstat stranou.

Vložený obrázek

Proto ke strojům, na pole a k joystickům bezpilotních letadel!

Na nicneříkající obrázky pozemských rájů, na nepravicující a nepropredátorské, pacifistické a solidaristické plky, prostě již N_E_N_Í__Č_A_S_!

277931

27.10.2012 2:22

Zasadni rozdil

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Situace na Islandu je pro nás sice zajímavým příkladem, ale podmínky naše a Islandu nejsou zcela srovnatelné.
Zasadni rozdil je v tom,ze oni jsou Islandane amy Cesi.
Takze,co jini mohou uskutecnit,protoze v sobe nemaji Svejka,Tak,Cesi nemaji v sobe,toho Islandana.
Narodni problem spociva v tom,ze mame Palach a nebo Zajice,ale neni jich tisice,jakoz to i Moravkove,Peltan a nebo Kleckove.
Mimo toho kazdy politik jde si nahrabat a ne slouzit ceskemu ,narodu,nebot,cesky narod nejde do ulic a tak se politik za svou kolaboraci pro cizi zeme nestydi a vi dobre,ze Cesi jsou klidnym narodem na to,aby jej vyhodili oknem Prazskeho hradu,naopak on vyhazi vsechny ty, jez by se jeho kolaboranstvi staveli do cesty.Z historie,te pravdive, vidime vinu Hitlera jez se postavil za svuj narod,Cesi bohuzel takove
stesti-nestesti,nemeli,nebot vsichni politici jsou necim jinym nez Cesi.Hitler odmitl menu na zlatem podklade se slovy, ze nenecha svuj narod vykrdat od bankeru a dokazal svou menou zmenit zoufale Nemecko v prosperujici stat k zavisti "spojencu",kteri se obavali,aby"tou dobou,ovsem,islanska jiskra", nepreskocila do Francie a Britanie,kde meli nezamestnanost a same stavky.My vedem prosperujici stat ke krachu,proc myslite ze Main Kampf ctou zide tak radi v Israelu a je to jedna z nejpopularnejsich knih sveta, proc je kniha Adolf Hitler,zakladatel ISRAELUN.Cesky narod se tesi na patek prastit s praci a ject na chatu a nebo jit na fotbal a do hospody,nikdy si neudelal cas na neco jineho a jeho heslem ,Po nas potopa-kdo nekrade,tak okrada svou rodinu.Takze,nehledejme priklad v cizich narodech,co delaji a nedelaji pro sve dobro,kdyz na to psychicky nemame a tim dojdeme k tomu,ze i Husite museli byt jini,nez jsme my, nakonec z dejin vime,ze kdyz je neporazila cizi moc,tak,jsme si je znicili samy-bitva na Bile hore.Vstoupili jsme do NATA,bojujeme na cizim uzemi,nekde,proti nekomu,kdo nam nemohl nic spatneho udelat,prijali jsme Euro system,takze,dostanem,jen to,co si zaslouzime svou lenosti jednat,hospodske reci nikam nevedou uz stovky roku.Zato sliby politiku jsou zaclonou na rozkradani vseho,co se jeste da ukrast, nejhorsi je to,ze mnoho lidi co nadava na pomery,sami,kdyz se dostanou "nahoru-ke korytu",tak,zacnou krast take.
Vložený obrázek
Zde se ukazuje ,jak mocni,bohati hraji monopoli na zadech danovych polatniku,kresba se setkala s kritikou ,ze je antisemiticka a musi ( a nemusi,zalezi zase na lidech)se odstranit

277932

27.10.2012 5:39

RE: Zasadni rozdil

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 277932

pouze je nutne se podivat a poucit z Historie kolik Americkych presidentu bylo zavrazdeno timle lidskym hnojem bosatym ale presne receno lidsky hnuj. Bylo jich osm ktreri se jim postavili posledni byli bratri JFK a Robert Kennedy. Je na case uctovat

277934

28.10.2012 2:47

RE: Zasadni rozdil

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 277932

Zde mame uryvek krasneho clanku,ktery nam rika ,proc ,jsou bohati bohatyma, nakonec ,ctete ,posudte samy.
NEW YORK, Oct. 25, 2012 /PRNewswire/ -- Spire Law Group, LLP's national home owners' lawsuit, pending in the venue where the "Banksters" control their $43 trillion racketeering scheme (New York) – known as the largest money laundering and racketeering lawsuit in United States History and identifying $43 trillion ($43,000,000,000,000.00) of laundered money by the "Banksters" and their U.S. racketeering partners and joint venturers – now pinpoints the identities of the key racketeering partners of the "Banksters" located in the highest offices of government and acting for their own self-interests.
http://www.prnewswire.com/news-releases/major-banks-governmental-officials-and-their-comrade-capitalists-targets-of-spire-law-group-llps-racketeering-and-money-laundering-lawsuit-seeking-return-of-43-trillion-to-the-united-states-treasury-175828861.html
Ted je jen otazkou,jakym zpusobem z tech "socialnich pijavic" prizivniku,dostaneou ty penize zpet?
Ze by cela vladni garnitura odstoupila ,byla vyhozena ze svych kresel v kongresu a ve vsech birokratickych mist, prakticky by to bylo na revoluci o tech 43 trillionu dolaru,docela bych to chtel videt,jak ten cely aparat prolezli prizivnikama si sahne do vlastni kapsy,doufam ,ze ten soud neporva tolik desitek roku,az ,vsichni ti co kradli pokojne zemrou s ironickym usmevem na rtech.
Predstavte si tohle v ceskych pomerech zatocit s tunelarema,dostat je z Kanarskych a jinych ostrovu pred soud ,ktery by nebyl take zkorumplovany,protoze cast soudcu by uz byla takezavrena.
Nakonec,jsme svedky v dnesnich dnech italske justice,kde soudce slevil ze ctyr roku na rok "vezeni",komu z nas obycejnych by soud neco slevil,takze,slevovani bude asi i v te zemi demokracie a svobody,kterou by mohli vyvest do sveta s tim,ze vlastne naprosto nic neztratili.
Pokud lidsvo menilo zbozi na trhu za jine zbozi,tak prizivnici meli zle casy,museli take pracovat aby nezahynuli hladem,v dnesnich dnech jedi ze zlatych taliru.
Zebychom vytahli komunisticky zakon:"Kdo nepracuje ,at neji!",nepracuje -pracuje,ne v kancelari,ale na poli,aby si to nekdo spatne nevykladal.

277977

28.10.2012 20:24

RE: Zasadni rozdil

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 277932

no já myslím, že rozdíl tu je. a ne malý. čechy jsou velmi důležité geopoliticky, což má význam jak ekonomický, tak vojenský. navíc už za římské říše býval český král dvojkou. a protože v tomhle všem se točí pořád různé řády, rody i mystika, předpovědi a horoskopy, památky a artefakty, tak bych to rozhodně nepodceňoval, čechy by si jentak vzít nenechali (nemluvě, že prakticky každý království rod má i české větve). také je tady hodně nainvestováno. půlka prahy patří židům, kterým to prodal bém. takto bych mohl pokračovat. pořád je tu velké (a koncentrované) bohatství, ať už lesy, zvěř, rybníky, dostatek úrodné půdy a kvalitní vody i spousta zdánlivě "obyčejných" surovin jako kámen, vápenec, písek, nemálo uhlí atd. relativně rozvinutá infrastruktura od železnice, přes silnice, mosty a velmi kvalitní rozvodnou síť (a vývozce elektřiny s velmi kladným saldem).velmi dobré podmínky k životu, které zaručují i při turbuletních změnách počasí stále velmi příznivé klima i zachování zemědělství a udržení vodních zdrojů. nehostinný island na periferii civilizace je proti tomu nula nula nic. průmysl, zemědělství skoro nic, geopoliticky z hlediska mocenského, logistického nula. kterýkoliv bídný kraj v čechách má větší potenciál...

278023

27.10.2012 2:26

presne podle Rotchildovo planu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

penezity a bankovni svetorad je preci jedna velika pyramida a cely system je skvele vypracovany a precizne promysleny za ucelem jedinym a timto ucelem je absolutni svetovlada vybrane kasty, jsem si dobre vedom, ze mnozi nad timto tvrzenim jen mavnou rukou,ale tomuto zaveru jsem zcela racionalne dospel po dloholetem vnimani reality a badanim v analech historickych

zustavam vsak optimistou a verim ,ze lide se nenechaji zotrocit a v kriticke dobe vse opet napravi na spravnou miru, spravedlivejsi miru, a to vsak jen docasne, spolecenske vedomi ma kratkou pamet, nekolik malo generaci a svet se opet bude nachazet v chaosu, vzdyt se vse na tom nasem svete jen s urcityma obmnenama neustale opakuje

277933

27.10.2012 9:35

Tradícia a genetika časť1.

Definitíva 87.?.?.?

sú najväčším nepriateľom ľudstva. Tradícia dáva ľuďom istoty, na druhej strane je nepriateľom vývoja civilizácie. Za tradičné správanie môže genetika v nemanipulovanom Tradícia a genetika režime.

Teda o genetike: Človek je tvor stádový, potrebuje vodcu. Indivíduum v stáde nemá genetickú výbavu na to, aby si osvojilo poznatky, analyzovalo stav bytia a začalo konať rozumne, ono ždy bude konať tradične. Vlci v stáde ovcí majú hody, ovce sa nedokážu brániť-nemajú genetickú výbavu, ani fyzickú ani rozumovú- ovce vždy čakajú čo urobí vodca a idú za ním, budú sa pozerať na to, ako vlk zabíja súkmeňovca, potom, po vlčej akcii sa idú pásť a množiť,...lebo tradícia.

V ľudskom stáde sú aj vlci, geneticky predurčení predátori, ktorí budú bohatsvom mocnieť a zotročovať stádo, aby ešte viac mocneli. A v stáde sú aj sociálni paraziti, medzi ktorých patria aj vlci a potom ešte obrovská väčšina zotročenej ľudskej populácie, ktorá prijala náboženstvo "Boha konzumnej civilizácie", väčšina, ktorá neprodukuje ani tovary ani služby v prospech spoločnosti, tradícia hodnôt pozostáva z: mať peniaze, najesť sa a užiť si život. To, že pre spoločnosť neprinesú za celý svoj život ani steblo do pahreby, aby sa uvaril obed, je nad rámec ich geneticke výbavy. Počet týchto parazitov rastie úmerne s božstvom konzumu exportovaného z "najlepšej demokracie sveta".

Aby ľudstvo prestalo parazitovať na tvorivej, stále menšej menšine ľudstva, na to potrebuje Vodcu, Boha, Nové náboženstvo, alebo aj obnoviť staronové árijsko-slovanské morálne zásady o rodine a práci, ktoré fungovali v histórii ľudstva a o ktorých sa deti v škole pre istotu nič nedozvedia, generačná pamäť prestala fungovať, lebo mocní majú skutočne veľkú a temnú, neviditeľnú moc.

Česko má velikána, ktorý neprivatizoval zisky firmy, ktorý povedal, že zisky firmy patria firme, kto privatizuje zisky firmy, ten okráda firmu, /a krádež by mal byť zločin, ak sa mýlim, tak som asi relikt a psychopat/, ktorý povedal, že príčinou krízy je kríza morálky ľudstva, po ktorom nebolo pomenované letisko v Prahe, nebol v politike, nebol prezidentom. Volá sa Baťa!

Ľudstvo sa potrebuje rozvíjať aby prežilo, lebo nás je veľa. Alebo iná možnosť je depopulácia Zemegule a návrat ľudského bytia možno až do prvotnopospolnej minulosti. Sila vývoja závisí aj od počtu tvorivých jedincov, tých je ešte menej ako si myslíte, lebo producenti kukuričných chipsov neprodukujú v prospech rozvoja, ale v prospech zhoršenia zdravia ľudstva.

Stádo potrebuje Boha -Vodcu, ktorý nebude učiť a vysvetľovať, ale ktorý bude viesť ľudstvo-stádo. Lebo schopnosť učiť sa a poznať svet je daná len "osvietencom", indivíduám v dobrom slova zmysle, nie je daná automaticky tým, že chodíte do školy a ukončíte školu s červeným diplomom. Levašov môže byť jedným zo zdrojov inšpirácie.

A čo ďalej? vid.časť2....Automaticky kráceno

277938

27.10.2012 9:40

Tradícia a genetika, časť 2.

Definitíva 87.?.?.?

A čo ďalej? Vystúpiť z EÚ, zrušiť politické strany, priamy volebný systém, legislatíva platí len po schválení v referende, zrušiť FED, centrálne banky podriadiť štátnej kontrole, teda aj referendu, súkromné banky zakázať, peniaze musí tlačiť štát a nie súkroná banka, legislatívu musia tvoriť Tvorcovia hodnôt a nie paraziti, parazitizmus exkomunikovať z morálky spoločnosti,
vládnuť musia odborníci-manažéri, poslanci ich môžu len inštalovať... Nič nové. Všetko toto tu bolo, alebo existuje i dnes, V USA, V Európe, na Islande, v Singapúre, v Austrálii, socializme i v kapitalizme.

Kto nemá peniaze, ten nemá moc, kto nemá moc, ten nemá masmédiá, školy, legislatívu, ani politiku. Kto nemá moc, ten nedokáže viesť stádo.

Treba poraziť moc!!! Dovtedy dobrú noc!

277939

27.10.2012 16:51

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 277939

Moc lze porazit důsledným ignorováním a k tomu nepotřebujeme peníze.
Jde jen o to, aby si každý jedinec poctivě uvědomil svoji roli přisouzenou SYSTÉMEM. Je čas přestat si hrát na jakousi střední třídu a v chrámech konzumu vyměňovat peníze za šunty, o kterých si myslíme, že jimi ověšeni a obklopeni budeme něco víc... Je čas přestat hrát jejich hru. Je čas si uvědomit, že příjmutím jejich pravidel jsme se stali surovinou pro JEJICH zisky. Od kolébky po rakev, od mlíčka nestle po chladící box pro nebožtíky. Je čas je přestat krmit energií našich tvrdě vydělaných mnohokrát zdaněných peněz a energií našich myšlenek. Je čas zapomenout na image a začít žít. Nejkrásnější věci v životě se platí jinými atributy.

277958

27.10.2012 21:41

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 277958

a myslíte si,že pan autor zahodí auto a bude se trmácet pěšky 15min na mhd autobus,aby si v Praze něco zařídil???? [bliji] [bliji]

277968

27.10.2012 22:37

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 277958

Vyborne! Krasne a vystizne napisane. Ale pochybujem, ze dnes ovcania by sa vzdali konzumu a "vydobytkov civilizacie" System padnut nemoze, pretoze ho ludia svojim konanim drzia stale pri zivote. Uz o tom vlastne ani vobec nepochybujem. Ako som uz napisal inde. Ludia chcu zmenu, ale len za podmienky, ze sa zmenia ini. Sami nic na sebe menit nechcu...myslim to vseobecne. Ludstvo si zasluzi velky pad na drzku.

277970

28.10.2012 1:54

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 277970

Jsem přesvědčena, že doba, kdy peníze budou bezcenné a šanci dostanou jen fyzicky schopní jedinci se zachovanou imunitou příjde.
Loupící zbohatlíci v terénních vozech plných zlata a zbraní budou zabíjet a loupit jen do doby, než jim dojde palivo a elity se ze svých komfortních krytů nikdy nedostanou. Silní budou muset nejdřív vyčistit Zemi, a poprat se se zničeným ekosystémem. Neuběhneš, nepřeskočíš, nedohodíš, nevyšplháš - končíš. Zákon přírody je spravedlivý a neúprosný. Na virtuální systém založený na penězích a elektromagnetických vlnách stačí jediný silnější vesmírný impuls.
Masy ovcí nenávratně ovlivněné reklamami a televizními seriály odevzdaně čekají s hlavou v písku ve slepé víře, že jim na věky poteče voda z kohoutků, teplo z radiátorů, pro jídlo si sáhnou do regálu v nejbližším supermarketu a kdykoliv si vyzvednou svoje nezbytné léky. Navěky budou tolerovat a živit zlodějské garnitury a bláhově věřit, že je jim odměnou za poslušnost pohodlný život vydrží.

277974

28.10.2012 5:36

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Esmate 188.?.?.?

Reakce na 277974

Vazena pani Hanzlikova,
nejsem si tak docela jisty, zda se to vsechno stane, bylo by to pekne. Ale musim rici: Napsane je to krasne.
Presevsim druhy odstavec: Masy ovci... Nadhera. Profesionalni.

277979

28.10.2012 8:18

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 277979

Zrovna včera jsem nahlížela do slovníku antické kultury a uvědomila si, že zlo nepřišlo až v roce 33, ale mnohem dříve.
A vylíčení perverzního způsobu života před pádem říše Římské přesně sedí na současnost. Jenže teď se o pořádek zřejmě postará vesmír, podobně jako v dobách starověku. Pamatuji doby, kdy se na Zemi objevilo zemětřesení sotva jednou za rok a teď jsou pohyby zemské kůry na denním pořádku. Je jen otázkou času, kdy vychrlí jeden z obrovských vulkánů miliony tun prachu, který nás na zahalí.
V lepším případě se jen příšerně ochladí, zmrzne voda a nebude co jíst. Otázka je, jak dlouho ten stav vydrží. Od časného mládí zastávám názor, že vymoženosti civilizace jsou přechodné a příliš křehké. S tím, že míra připravenosti stačit nemusí podvědomě počítám a vy pravděpodobně také. [smích]

277984

4.11.2012 1:54

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

p. 113.?.?.?

Reakce na 277974

...to s temi sancemi pro fyzicky schopne jedince ...a coz nejsou pri sve sile si ty sance vybojovat a ziskat, o je.. a co potom s nimi , kde je zaruka ze si povedou slusne...pro tom cisteni , uz to tady bylo mockrat jen se podivat tim smerem...

278302

4.11.2012 6:08

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278302

Zpočátku budou lidé po všech prožitých hrůzách stmeleni. Jejich potomci do cca čtvrté generace budou ovlivněni vzpomínkami svých rodičů, prarodičú a praprarodičů. Až se na hrdiny zapomene vyskytne se v komunitě první ekonom .......

278305

28.10.2012 21:34

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com, 88.?.?.?

Reakce na 277970

Máte pravdu! Lidstvo si skutečně zaslouží pořádný pád na džku. Ale LIDI, LIDI, ti na to serou!!!
Třeba zrovna tady: http://www.guardian.co.uk/pictures/image/0,8543,-10105140983,00.html
http://www.theasian.asia/archives/36069
To, že vám něco někdy nedojde, není chyba České pošty.
[zmaten]

278027

28.10.2012 1:33

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

petesv 2.?.?.?

Reakce na 277958

Nejkrásnější věci v životě jsou zadara, (cenzurováno, neurážejte diskutující, editor)

277973

28.10.2012 2:04

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 277973

A nejsou? Zkus si za peníze koupit lásku. Zkus zaplatit kamarádovi za to, že se tě zastal a příjdeš o něj. Zkus zplodit syna s placenou štětkou. A zkus si koupit sílu k pěšímu návratu z ledové hory.

277975

29.10.2012 16:11

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 277975

Ale vždyť i za to platíte. Platíte svým životem, resp. energií, která udržuje ve funkčním a koherentním stavu vaše fyzické tělo. Za každý prožitek každým dnem platíte a energie vaší imaginární "peněženky" (života) se zkracuje a buňky těla se hůře regenerují. Tomu se říká stárnutí. Za to však získáváte zkušenosti a různorodé počitky.

Takže nikdy nic není zadarmo. Platíte, abyste na druhé straně získala. Osobitou otázkou však je žebříček priorit, čili výběr za co chcete platit. Jedním z největších omylů prostého člověka je, že něco je zadarmo. Apriori to samo o sobě odporuje přírodním zákonům zachování energie a přirozené rovnováhy sytémů. [smích]

278075

29.10.2012 20:10

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 278075

Apriori to samo o sobě odporuje přírodním zákonům zachování energie a přirozené rovnováhy systémů.
Tomu odporuje více jevů a přesto existují.

278086

30.10.2012 9:15

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278075

Asi jsme se nepochopili. Představta si, že na běžkách zabloudíte, blíží se noc, rtuť teploměru klesá, stopy jsou zaváté, v lokalitě nefunguje mobilní signál. Peněz máte sebou dostatek. Jen ta pokladna pro nákup zpáteční jízdenky chybí.

278119

28.10.2012 12:59

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 277958

Fascinuje mne představa jak porazíte systém tím , že ho budete "ignorovat" - vše od místního bordelu na radnici až po berňák, hi!

Na to abyste tohle porazil buď musíte mít balík a pak to dělat nebudete, nebo VELIKOU bednu s AK47 a zásobníkama...

Ty kurvy po vás půjdou i kdyste měl barák na Sněžce! Vlastně tím spíš...

Každej kdo je nezávislej na systému je pro systém nebezpečný!
(Aneb doprdele co kdyby to udělali i jiní??)

NIKDY se dle systému nesmíte dostat MIMO systém!

A nejnebezpečnější jsou lidi, co nemají přívod z elektrárny, plynárny a vodárny a živí se na vlastním pozemku a neplatí daně na píčoviny kam je hodlá někdo ve státu rozházet nebo spíš kde je chce rozkrást. Ty kurvy pak neplatí ani za věci jako je televize a rozhlas že.

Nicméně se už něco najde: vyvlastníme jim HNED pozemek na dálnici co se bude stavět v roce 2066!!! Možná... A je to!

A takový systém musíte zlikvidovat, né ignorovat!!!!

Upřímně, vy myslíte že bordel v obci nějak změní to, že budete ignorovat že starosta je kokot?
Dřív či později ten hajzl na vás něco vymyslí....


Likvidujte systém a jeho hlavy a ne že ho jen ignorujete!
Dřív či pozděj (ale spíš dřív) dojdete k názoru, že ignorovat systém vás nevytrhlo a že i AK47 na řešení je lepší!

Krysa

277994

28.10.2012 19:24

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 277994

jen vztekle žvaníš
nebo si ten kalašnikov kup a ukaž nám jak zničíš systém koho podle tvého názoru je třeba zastřelit aby byl sytém zničen? [chechtot]
jsi jen ubohá nasraná mluvka která nechtěně systém podporuje
protože lidi jsou v systému nahraditelní musel bys je vystřílet všechny což se ti pochopitelně těžko podaří stejně tak jakákoli reforma nebo revoluce změní jen ZÁLEŽITOSTI V RÁMCI DANÉHO SYSTÉMU

samozřejmě že se těžko dá odpojit od systému naráz ale jde to postupně ostatně lidi jsou do toho tlačeni a všichni si jak třeba tady kvůli tomu různé jarmily a báby blažkové (a další abych nebyl nespravedlivý) kvičí protože se jim nelíbí že jsou obíráni o materiální prostředky v rámci systému ve prospěch jakýchsi imaginárních "óbrboháčů" a místo toho aby toho využili k postupnému odpojování se rádi by zase zpět do nějakého toho státního poručníkování typu minimální příjem nebo nějaké jiné hovadiny která vůbec nic nevyřeší ale učiní život ve zrůdném systému snesitelnějším a oni mohli zase plnánovat "pozitiva a socální jistoty" bez ohledu na to že o pár tisíc km dál lidi trpí pod knutou nějakého diktátora nebo dokonce hladoví proto aby jejich děti mohly klidně spát protože surovinové zdroje jsou tím dobrým systémem zajištěny i třeba na úkor ostatních (pozitiva a sociální jistoty nejsou zadarmo)

[mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

278018

28.10.2012 19:50

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278018

Na úkor které země zde existovala ona slovutná "pozitiva a sociální jistoty" před plyšem?
Jakým způsobem se má člověk odpojit od systému? Jakože vylezu na kopec někde v horách, tam si zbuduju srub, vykolíkuju území, prohlásím něco jako "tady je Krakonošovo" a takto odpojená budu vychovávat své potomstvo? Bez povinné a paragrafy pojištěné školní docházky? Bez plynu a elektřiny? To abych rodila častěji než jednou za pět, deset let, abych byla výkonnější než chapadélka systému, která mi mé potomstvo začnou průběžně odebírat. Tedy pokud mě dřív nezavřou za nějaké to neoprávněné užívání (krádež), kterého se bezpochyby tím prohlášením "tady je Krakonošovo" dopustím, že áno. No jo, jenže já nejsem aristokrat, já jsem ta lůza. Aristokrati mají za ušima, my lůza se jen chceme někomu házet na krk, popřípadě závidíme úspěšným. Že já se nesprovodila ze světa jakmile jsem se naučila v pionýru první slušný uzel na provaze. Hanba mi.

278021

29.10.2012 13:00

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278021

K odpojení od systému do jisté míry stačí vyhodit televizi, nehltat bulvár a neřídit se podle reklam. Generace pětašedesátníků postrádá vděčnost za to, že narozdíl od jejich rodičů nepoznali válku bídu a jiné hrůzy. Právě oni prožili životy jako v bavlnce a jsou pobírači důchodů, o kterých se dříve narozeným ani nesnilo a mladší generace si na jejich zlomeček počká do 70. let. Právě tenhle zhýčkaný dobytek věčně hladově řve a nabytých sociálních jistot si vůbec neváží.

278068

29.10.2012 16:14

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278068

Už jsem se taky začal odpojovat od systému. Televizi doma nemáme, bulvár čtu jen při roztápění (asi 15 let staré noviny), a nakupuji spíše zboží které potřebuji, než to co je reklamou propagováno.
Nenapadlo mne, že jsem nositelem jakéhosi hříchu, kterého jsem se na rozdíl od svých rodičů dopustil tím, že jsem se narodil až těsně po válce. Jsem nevděčník, doznávám po Vaší instruktáži, pokouším se to napravit ale nevím jak. Měl bych se asi vzdát důchodu, to bych ovšem neměl ani na příspěvek na Zvědavce, ani na počítač či připojení k internetu, a tak bych ani neznal Vaše názory na sebe.

S úctou Váš (zhýčkaný dobytek...)

PS: Nabytých sociálních jistot si opravdu nevážím, všichni jsme je totiž v bývalém režimu měli za samozřejmost. A nebudu mít zřejmě ani čas začít si jich vážit, neb mladí individualisté (neschopní navázat na tradice) systém sociálních jistot pomohou kmotrům převést na jejich konta pomocí stran korupční odpovědnosti. A tak začínám pěstovat zeleninu, brambory, léčivky..., abych se mohl dožít toho, kam to vy neřvoucí nedobytkové dotáhnete.

278076

29.10.2012 20:37

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

steve 174.?.?.?

Reakce na 278076

.. docela mile pocteni .. [mrknutí jedním okem] [chechtot] , .. silne, az - "prudce jedle" vyjadreno.

278092

30.10.2012 9:54

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278076

Díky, ža Vaši obsáhlou reakci. Takhle dlouhý příspěvek bych při svém úderném stylu asi nenapsala. Dobytkem jsem nazvala nespokojené řvouny vyzývající ostatní k nepokojům a revolucím, aby mohli doma v teple čekat na zvýšení svého dost dobrého komfortu. Mnozí příslušníci poválečné generace řvou nejvíc a nejvíc neprávem. Na tom trvám.
V každé generaci lidí jsou jedinci, kteří dokáží unést zodpovědnost za život svůj i svých blízkých. A také oni pěstují zeleninu, léčivky a chovají třeba slepice, aby ani ty proteiny nekupovali výhradně v jedovaté kvalitě, která je pro plébs normou. Systém sociálních jistot není tradice, ale výjimka v předlouhé časové ose lidského bytí. Zrovna tak, jako jsme neměli možnost jakkoliv ovlivnit komunistický režim, mladí "individualisté" mohou jen podobně jako vy anonymně vyjadřovat své názory. Nic tím neovlivní ani nezvrátí. Tady se hraje vyšší hra.

278129

29.10.2012 20:22

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278068

Paní Jano, je-li toto vaše představa odpojení, pak jsem váš člověk. Televizi nesleduju, filmy mě nezajímají, sport taky ne (chleba levnější nebude, ani kdyby Baník porazil Barcelonu), noviny nekupuju, o bulváru nevím zhola nic, tedy krom toho, že se ke mně odkudsi doneslo, že Ivetka nám chlastá/nechlastá/už zase chlastá/už zase nechlastá - čert aby se v tom vyznal - a když náhodou narazím v reálu na sereblitku, zpravidla nevím, o koho jde, tudíž vzbuzuji pohoršení.
Jenže to nestačí.
Člověk je součástí systému a živí systém každým pitomým rohlíkem, který si koupí. I kdyby chtěl být samozásobitelem, musí platit daně (z nemovitosti, z pozemku, z vybetonované plochy, z nevybetonované plochy...). Systém, který je takhle podělaný se mi živit nechce. Nechci být ani jeho součástí. Pak je tedy třeba systém změnit. A jsou cesty. Existují trestní oznámení, občanskoprávní žaloby, stížnosti, urgence. Je to běh na dlouhou trať a žere to spoustu času, což tomuto systému vyhovuje, jelikož většina odhodlaných to v polovině vzdá. Ne-li dříve. Je třeba to nevzdávat. Jinak se systém nezmění.
A ignorovat špatný systém bohužel nelze. Už kvůli dětem.

278088

29.10.2012 20:24

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 278068

Paní Hanzlíková docela by mě a předpokládám, že i ostatní čtenáře zajímal Váš věk.
Jsem si vědom, že není slušné ptát se dámy na věk, ale vzhledem k tomu, že jste důchodce nazvala věčně hladově uřvaným a zhýčkaným dobytkem, tak u Vás statut dámy nepochybně nehrozí a dotaz není neslušností.

278089

30.10.2012 9:26

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278089

V diskusích je bohužel smutným zvykem, že někteří účastníci nejsou schopni přečíst, a zejména pochopit význam napsaného příspěvku a reagují pouze na věty vytržené z kontextu. Navíc anonymně.
Patříte bohužel mezi ně a nemá smysl na Vaše reakce dále reagovat.

278124

29.10.2012 22:15

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 278068

Vaše poslední věta: Právě tento zhýčkaný dobytek věčně hladově řve a nabytých sociálních jistot si vůbec neváží.

Člověk se pozná podle toho, co říká a jak se chová. Není třeba další komentář. Odsoudila jste se sama-neradostným následkům se nevyhnete. Takový je zákon příčiny a následku.

Znám konkrétně jednoho důchodce, který celý život prožil přínosnou a obětavou prací pro společnost. Bez vysokých profesních, morálních a charakterových vlastností, by to nedokázal. Prostě celý život poctivě a tvrdě pracoval, o nějaké bavlnce nemůže být vůbec řeč. Horší to je a teprve bude, s nastupujícími svobodnými a demokratickými generacemi. Kupř.: Novinky.cz, Student gymnázia v Rakovníku bodl učitelku do zad. (29.10.2012) Další zpráva:Brutálně ubodal matku a babičku, ale žalobce ho viní jen z opilosti. (26.10.2012) Mimoto,mnoho mladých lidí užívá nějakou drogu. Násilí i vraždy jsou na denním pořádku. Podle toho bude vypadat budoucnost. Ale zpět k tomu důchodci.

Nyní bydlí sám v pěkně zařízeném bytě. Věnuje se dalšímu studiu své profese i zálib, ale vyhýbá se veřejné činnosti. Tvrdí, že je společností unaven. Stýká se pouze se svou, již dospělou, rodinou. Tomuto člověku demokratická mládež rozebrala auto a poškodila garáž. Garáž prodal pod cenou a bojí se pořídit si nové auto. Dále,jedna svobodomilná a demokratická, asi třicetiletá matka, v pokročilém stavu těhotenství, mu zahradila cestu na úzkém chodníku, přitom držela za ruku svou asi tříletou dcerku. Důchodce neměl kam uhnout. Zároveň si uvědomil,že se jedná o provokaci. Zůstal tedy nehybně stát. Po nějaké chvíli když nereagoval, útočnice to vzdala a odešla. Toto chování si mohla dovolit. Má styky.

Takže důchoci,nenechte se označovat za dobytek. Braňte se!

278096

30.10.2012 9:30

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Jana Hanzlíková 88.?.?.?

Reakce na 278096

Nejlepší je útočit z anonymity, že? To je pro určité typy lidí důležitější, než přečíst celý příspěvek a snažit se pochopit.

278126

30.10.2012 16:41

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 278126

Nick Jana Hanzlíková je na stejné úrovni jako anonym. Kdyby někdo místo anonym uvedl Jan Novák, tak by to bylo pro vás lepší?
Pokud někomu vyčítáte, že nečte příspěvky, tak vy jste zase nečetla pořádně článek, nebo jste jej nepochopila. Článek je o spojování a spolupráci a vy ve svém příspěvku vyjadřujete obecnou nenávist k jedné vrstvě společnosti a ještě máte pocit morální nadřazenosti.

278155

30.10.2012 10:05

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

dvjv 217.?.?.?

Reakce na 278096

tak si to po sobě ještě jednou přečtěte
>Znám konkrétně jednoho důchodce, který celý život prožil přínosnou a obětavou prací pro společnost.
a teď tohle
>Podle toho bude vypadat budoucnost.

přesně tak, současnost vzniká předchozí činností, takže podle toho a pro co se ti před tím obětovali, tak to se musí objevit na scéně

souhlasím do puntíku s janou, předpokládám, že neměla na mysli samozásobitele léčivkami, ale přesně to, jak to bylo nazváno, tedy "důchodce", čili pobírače renty, co si budovali jakýsi masový zaopatřovací "pobíračský systém"... no a důsledky jsou zde, milý pane důchodče, je to kam se jen podíváme... samá ubékaná ovce... [mrknutí jedním okem]

278131

30.10.2012 18:29

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

steve 174.?.?.?

Reakce na 278131

.. dovolim si pouze otazku .., s tim - co jste napsal, se povazujete za svepravneho !! Vzdyt prece je znamo, ze dnesni stav zavinili husite a existence ceskeho naroda jako takoveho ...
Doporucuji intenzivnejsi pravicove studium a castejsi navstevy "ke kominu". Rovnez - nikdy nevypinat televizi ! Je zdrojem nepreberne studnice mouder a "vendorikanek" ... [mrknutí jedním okem]

278160

31.10.2012 9:03

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 278160

Člověče, doporučoval bych už něco jiného k zaobírání, než komíny a vendy, může to přerůst v obsesi. Zatím aspoň občas vypínejte televizi.

278187

31.10.2012 7:08

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 278131

Milý pane lokaji zemských škůdců. Konstruktivní debata s vámi není možná. Přesto vás upozorňuji,že neúplatný zákon příčiny a následku dostihne i vás.

278176

31.10.2012 8:46

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

dvjv 217.?.?.?

Reakce na 278176

Milý pane Quido, co jste tu doposud vykonstruoval? Že chudákům důchodcům škodí Žid? Nebo Chazar Znachar?
A právě pro neúplatný zákon příčiny a následku ti nezaopatření zaopatřenci naříkají, nebo nakonec proto, že si ho vůbec neuvědomují...
...
A tak jen poznámku ke "způsobu rozdělování", který má být problematický. Ten je vždycky problematický. Problém není ve způsobu rozdělování, ale v rozdělování, dokud si "lid" bude budovat "zabezpečovací systém", bude "lokajem zemských škůdců". Sounáležitost na širší úrovni než malá obec je holý nesmysl, neexistuje, není možná, je možná jen do určitého omezeného okruhu lidí, a to ještě s obrovskými potížemi a jen s velkým nadhledem, a to jen tehdy, když jsem schopen prakticky vše odpouštět a přehlížet "viníky", a hlavně si stále nenaříkat, jak mi někdo ukrytý křivdí a škodí, to totiž vzbuzuje paranoidní stav, podezřívavost a nevraživost a jde to přímo proti sounáležitosti (tak pozor na důsledky). Sounáležitost pro masy je jen čiré sociální inženýrství, které nás bude vodit od problémů k problémům.
...
On tu někde někdo někdy vedl "konstruktivní debatu"? Jestli jsem měl možnost to postřehnout, tak pokud se o to snažil, tak ho frustráti začali kamenovat. [smích]

278184

31.10.2012 11:40

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

steve 174.?.?.?

Reakce na 278184

.. Vase tzv. "konstruktivni debata" - je obycejna halfdemagogie, - a tu druhou pulku nema ani smysl charakterizovat. Jejim obrazem je soucasny stav republiky. Konstruktivne jste doprasili - na co jste sahli ...

278198

31.10.2012 12:58

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

dvjv 176.?.?.?

Reakce na 278198

"vaše, sáhli, doprasili"...a to jako kdo? Já?
Jenže já nejsem "oni", já si nesu plnou odpovědnost za všechno, na co sáhnu, zatímco "my a oni" nenesou odpovědnost za nic, rozumíš? Už víš co je "halfdemagogie"?
A kde a co prasíš ty, stýve, pokud zrovna nenavštěvuješ komíny a nesleduješ vendoviny v TV, svěř se, ať tu jen tak nekonstruktivně neplácáme...

278205

30.10.2012 19:20

RE: Tradícia a genetika, časť 2.

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 277939

Ďakujem všetkým diskutujúcim! Je to výborný pocit, ak človek zistí, že nie je na svete sám, lebo niekedy mám mindráky, že som z inej planéty.

Ako na to:
Problém konzumnej spoločnosti je problém morálky a výchovy novej mladej a morálnej generácie. Koľkí už na tom pracujeme?

Zásadne nesporiť peniaze a nevkladať ich do banky a nepožičiavať si! V banke držať len minimálny prevádzkový kapitál. Peniaze meniť na drahé kovy, kamene, pôdu nehnuteľnosti, majetok firmy. Neinvestovať do kasína zvaného akcie, dlhopisy a iné bezcenné zlodejské cenné papiere. Koľkí to robíme? Vid. video Andreas Klaus, Crashkurs Geld.

Bývať vo vlastnom dome, odpojiť sa od energií, najlacnejšie je teplovzdušné kachľové kúrenie, min. investícia, min. spotreba dreva.

Zrevidovať doma odber elektriny a plynu.

Nekupovať falšované a zdraviu škodlivé potraviny, vzdelať sa v odbore.

Dbať o svoje zdravie, nemíňať na lieky. Lieky neliečia!!! Zámer je dožiť sa v pohode vysokého veku, vysokej kvality života v starobe, aj sexuálnej, aby ste stihli odčerpať od štátu vo forme dôchodku čo najviac štátom nazbíjaných daní a odvodov. Na cukrovku, kĺby, obezitu, infarkty, mozgové príhody apod. Je najlepší lekár beh. Behať, behať, behať, stačí 20-40 min denne, alebo ob deň, za definovaného tepu, potenia a dychčania. Hormóny šťastia vás odmenia. 60 ročný bežec prekoná pasívneho 40 ročného aj o polnoci.

Atď., atď. Je to môj dlhoročný zámer, dosiahol som ho, neobmedzujem sa v spotrebe, beriem si len to, čo potrebujem pre život, "konzum" je pre moju osobu amorálny, nemám pôžičky a netrpím nedostatkom.

Ako píše Andreas Klaus, pre život potrebujete vzduch, vodu, zdravé potraviny, strechu nad hlavou a veľa ľudskej lásky. A niečo z toho nestojí žiadne peniaze. Ako človek rozmýšľa, tak finančných podvodníkov a parazitov k životu nepotrebujete.

Ak prerušíte finančné toky, tak začnene financmajstrom púšťať žilou.

278162

27.10.2012 10:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KCBD_N8Ki3E

fohat 194.?.?.?

jsem osamělý vlk,aneb zde pan Jaroš imituje Limonádového Joe a říká jasnou veleznámou pravdu...Kdyby pan Zelenka se hezky vrátil do puvodního bydliště a svuj vysoký intelekt použil na zburcování svých puvodních chudších sousedu,kteří neměli jako on možnost včas pláchnout do klidné oblasti pražského okolí,jistě by se pohnulo něco v tom smyslu,žeby se pod Legerovou ulici začala hloubit KONEČNĚ podzemní magistrála...Jistě pan Uhl ne nadarmo uprchl z rodné Anglické ul. do klidnější Londýnské,odkud inspiruje svými články k multikulti obohacování,aniž by měl tu kuráž se alespon v nějaké té ubytovně cvičně ubytovat a pak své chýry přehodnotit..Takových intelektuálních řečnických cvičení jsou tuny za pár šupu... [oči v sloup]

277943

27.10.2012 11:21

Jenže kdo má sílu to spusit???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Velice pěkné zamyšlení nad tímto tématem je dole v odkazu.
Závěr je asi takový, že v rámci naší (nebo i jiné malé země) NENÍ zásadní změna (jako ten Island) možná a vítězství nad mezinárodními bankstery není reálné.
Osobně si myslím, že zásadní změnu může přinést jen celosvětová akce, jako např. pád dolaru (ať zásluhou Číny nebo zemí BRICS), nebo rozpad USA nebo zásah vyšší moci, ať je to cokoliv. Nebo nějaká přírodní katastrofa, která by zcela změnila situaci na zemi. A ještě zbývá ten magický prosinec 2012, třeba se NĚCO stane..

http://www.blisty.cz/art/65741.html
[cool]

277945

28.10.2012 13:16

RE: Jenže kdo má sílu to spusit???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 277945

je zajímavý, že ten odkaz není?!!!!

Krysa

277995

28.10.2012 16:03

RE: Jenže kdo má sílu to spusit???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 277995

Chyba je někde mimo, odkaz tam je a funguje..

http://www.blisty.cz/art/65741.html


26.10.2012
O povaze a příčinách moci korporací
Karel Dolejší

Ve všelijakých návrzích na "řešení" současných potíží světové ekonomiky, potíží, které jsou do značné míry důsledkem ovládnutí politických elit národních států nadnárodní finanční oligarchií, se neustále opakuje ignorování faktu, že jakýkoliv jednotlivý národní stát je dnes již samostatně přinejmenším ve výhledu příliš slabý na to, aby dokázal finanční třídě něco podstatného předepisovat. Tato změna poměru sil je přehlížena nebo zalhávána ve prospěch "řešení", která předpokládají moc suverénních států nad podnikatelskými subjekty v takovém rozsahu, v jakém už dávno neexistuje; anebo případně "řešitelé" argumentují tím, že je přece "v zájmu" samotných těchto nadnárodních subjektů, aby přešly od čistě extraktivního chování, jaké všude uplatňují přinejmenším v posledních čtyřiceti letech, k "budování prosperity". Co na tom, že ve skutečnosti už i v metropoli pozorujeme proces naprosto opačný...
Pokud učiníte klíčovým předpoklad, že podmínkou řešení současné ekonomické krize je obnovení ekonomické role státu přibližně v té podobě, v níž existovala cca v letech 1940-1975, vycházíte ve všech svých úvahách předem ze základní podmínky, kterou se žádným způsobem nepodaří naplnit. Výsledkem takových pokusů v podmínkách globalizovaného trhu bude opakované zklamávání a paralýza. Proti ovládnutí národní politiky bankstery nelze úspěšně bojovat způsoby, které už dobře znají, prostudovali je do nejmenšího detailu a udělali vše proto, aby už nikdy neuspěly. Neortodoxnost zde nespočívá ve zkoušení nějakých nových finančních a daňových triků, ale v první řadě ve změně základních východisek analýzy a jejím přesunutí na jinou úroveň, než je "národní stát" v jakkoliv transformované či sublimované podobě.

278004

27.10.2012 11:38

Pekný článok,

hjalmar 78.?.?.?

ale pán Zelenka by mohol zodpovedať otázku, komu to vlastne dlžíme. Kto sú títo .... ľudia?
Dlh Talianska činí momentálne vyše 2 000 milard eur. (pred rokom 1 600 miliard) Aby sa dobre počítalo, pri 5% úroku ročne talianska vláda odovzdá medzinárodným bankárom 100 miliard eur ročne. (To je asi 1 700 eur na jedného obyvateľa, tamer 7 000 eur na štvorčlennú rodinu) Tým istým spôsobom sú vyciciavané všetky civilizované štáty. KAm idú tie stovky a stovky miliard eur ktoré každoročne odovzdávajú vlády medzinárodným bankárom ? Čo z nich vlastne financujú ? I keď chápem, že 200 nukleárnych rakiet zacielených z takmer bratského blízkovýchodnéh štátu na európske mestá neboli zadarmo.

277946

27.10.2012 13:31

RE: Pekný článok,

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 277946

Poučme sa od bratského blízkovýchodného štátu a robme to ako oni. Potom budeme nezávisle pozorovať, ako tretia strana odstráni našim bratom rakety namierené na nás, možno-dúfajme, že len rakety.

277950

27.10.2012 14:22

RE: Pekný článok,

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 277946

Tez se domnivam ze clanek je dobry, tentokrat jsem z p.Zelenky temer nadseny. Ano, snaha hledat harmonii (soulad) skrze sounalezitost je jedina rozumna cesta vpred.

K Vasemu podivovani se nad "vlastnictvim penez a dluhu" bych nabidnul moje chapani. Je verim (a nejsem v tom zdaleka sam), ze vlastnictvi penez (v tech extraordinernich dimenzich) uz ani nema s penezmi, jak jsme zvykli pouzivat mnoho co spolecneho. Je to spis vyrazem vlastnictvi nekoho, neceho - celych zemi, celych spolecnosti. Je to ten dokonaly obraz pana a otroka. Je to vse zcela umele a dokonale to zapada do predstavy apokalyptickeho konce zivota na Zemi, ve stavu ktery je znam jako NWO neboli jedna svetova vlada. V jine versi to muzeme nazvat vlastnictvim nekolika jedincu stamilionu obyvatel sveta. Jejich prace, jejich osudu a jejich zivotu. Je to vyrazem negace svobody a hodnoty lidskeho zivota. K tomu speje svet.

277951

27.10.2012 19:22

RE: Pekný článok,

Saša 24.?.?.?

Reakce na 277946

>ale pán Zelenka by mohol zodpovedať otázku, komu to vlastne
>dlžíme. Kto sú títo .... ľudia?

Promile světových miliardářů. Prostí lidé nechápou velká čísla, ani procentuální růst – bláhově si myslí, že procentuální růst je nějak spravedlivý.

Skoro každý je krkavý, je však přímá úměra nenažranosti s majetkovým společenským postavením. Bezdomovec se s vámi rozdělí o deku nebo vám dá cigaretu, milionář bude krást kuličkové tužky a američtí multimilionáři berou nezaměstnaneckou podporu – v roce 2009 s příjmem přes milion US (přes 19 milionů Kč ročně) v USA bralo nezaměstnaneckou 2362 osob. Od industriální revoluce uběhlo přes 200 let a promile miliardářů potřebuje nejen méně fabrických otroků, ale může je najmout z těch nejhladovějších kdekoli na světě. Lidská povaha je optimistická a toho zneužívá kasinový kapitalizmus, dav bláhově věří, že si pomůže tvrdou prací a odříkáním. Lokální továrníci, „zbohatlíci“ a i ti politici, se marně šplhají a padají. Střední vrstvou se stávají úplatní politici a jejich ochranka, miliardářům za umělé „krize“ majetek narůstá. Otrok nepotřebuje přeci důchod, zdravotnictví ani veřejný majetek.

277963

27.10.2012 19:23

... len tak

sergio body gios (zavináč) pokec (tečka) sk 84.?.?.?

Stale ten isty scenar , podla toho kto pise nachadza dovody pre tu svoju teoriu .. v ekonomike je to bud zastanca kapitalizmu al. zastanca socializmu .Jedno je reprezentovane potrebou JA , druhe potrebou MY .Takze co je VIAC potreba oznacena JA (osobne , sukromne vlastnictvo , zasada individualizmu , ten nalsilnejsi je KING a pod.) alebo je to potreba ako MY (spolocne , statne vlastnictvo , zasada spolocneho majetku a prerozdelovania , len v v kolektive je sila a pod) ? Vie na to niekto odpoved ? Ze je to zlozite? AAALE prdlajs , ako hovoria bratia cesi [smích])
Odpoved je uuuplne jednoducha .ANi jedno ani druhe nie je viac . Su si rovne presne tak ako napr. vo vychodnej filozofii JING a JANG . Jedno bez druheho nemoze existovat a kym sa to nenaucime tak tu budeme mat kadejake krizy , vojny , revolucie a raz kapitalizmus a potom socializmus a tak dookola .[mrknutí jedním okem])
Prajem vsetkym krasny den a nech sa mame(-te) tak ako si zelame(-te) sebe a nam vsetkym [mrknutí jedním okem])

277964

27.10.2012 22:03

RE: ... len tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 277964

Nechce se mi věřit, že tohle myslíte vážně za situace, kdy je před vámi vyhlídka na drasticky vysoké daně, aby jimi zkorumpovaní bezmozkovití politici mohli splatit bankéřům i váš imaginární dluh. Nevím jak vy , ale většina z nás se bez bankovního parazita klidně obejde, smůla, že onen parazit beze nás ne, proto je ochoten nemilosrdně zlikvidovat každého, kdo se ho chce zbavit, tedy i národy a státy.

277969

28.10.2012 10:53

Nejhorší

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

je naše nejednotnost. Celý život pracuji na vysoké škole, ale i řada lidí velice vzdělaných a inteligentních zcela postrádá sociální cítění, proklíná bolševiky (aniž by jim tito kdy přeložili stéblo přes cestu)a na naší současnosti neshledávají žádný stín.
Podobný problém je lenost. Dříve např. vedla cesta k vlastnímu bydlení přes lopatu, písek, cement, míchačku - a dnes pouze hypotéka pokud možno až do smrti. Uvědomují si lidé, kolik parazitů takhle živí a jaké poslušné otroky to z nich dělá?

277989

28.10.2012 15:13

RE: Nejhorší

fohat 194.?.?.?

Reakce na 277989

pan Koukolík jednou poznamenal,že NEJNEBEZPEČNĚJŠÍ je vysoce inteligentní idiot...Tací nechali třeba v koncentrácích hrát Bacha,nebo Haydna židum,co je karma hnala do plynu...současný takový hráč je VELIKÝ KNÍR..... [oči v sloup]

278002

31.10.2012 12:23

A co jednoduše omezit přerozdělování?

Rejpal 212.?.?.?

Nespokojenost se současným přerozdělováním je obecná, ale představa, že někdo jiný bude přerozdělovat lépe (tedy jako ve svůj vlastní neprospěch nebo jak?) mi přijde úsměvná.
Co prostě omezit přerozdělování jako takové a více se vrátit k zásluhovému = liberálnímu systému?
proč autor zůstává na půl cesty? Jaký prospěch očekává ze změny přerozdělovače?

278203

3.11.2012 12:12

RE: A co jednoduše omezit přerozdělování?

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 278203

Beru. Navrhuju snizit celkove danove zatizeni na 20% na hlavu. Zadna DPH,zadna dan z prijmu, zadne povinne odvody.

278279

Příspěvků: 57

27.10. 01:46 MoUdrostrak  Hezký článek, ale realita je jiná...
27.10. 02:22 Robert Nohejl  Zasadni rozdil
27.10. 05:39 lindsay  RE: Zasadni rozdil
28.10. 02:47 Robert Nohejl  RE: Zasadni rozdil
28.10. 20:24 fist.of.heaven  RE: Zasadni rozdil
27.10. 02:26  presne podle Rotchildovo planu
27.10. 09:35 Definitíva  Tradícia a genetika časť1.
27.10. 09:40 Definitíva  Tradícia a genetika, časť 2.
27.10. 16:51 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
27.10. 21:41 fohat  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
27.10. 22:37 Peptalkin  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 01:54 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 05:36 Esmate  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 08:18 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
04.11. 01:54 p.  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
04.11. 06:08 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 21:34 Hrad  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 01:33 petesv  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 02:04 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 16:11  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 20:10  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 09:15 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 12:59  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 19:24 aristokrat  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
28.10. 19:50 baba_Blažková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 13:00 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 16:14  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 20:37 steve  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 09:54 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 20:22 baba_Blažková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 20:24  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 09:26 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
29.10. 22:15  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 09:30 Jana Hanzlíková  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 16:41  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 10:05 dvjv  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 18:29 steve  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
31.10. 09:03 dvjv  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
31.10. 07:08  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
31.10. 08:46 dvjv  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
31.10. 11:40 steve  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
31.10. 12:58 dvjv  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
30.10. 19:20 Definitíva  RE: Tradícia a genetika, časť 2.
27.10. 10:36 fohat  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KCBD_N8Ki3E
27.10. 11:21  Jenže kdo má sílu to spusit???
28.10. 13:16  RE: Jenže kdo má sílu to spusit???
28.10. 16:03  RE: Jenže kdo má sílu to spusit???
27.10. 11:38 hjalmar  Pekný článok,
27.10. 13:31 Definitíva  RE: Pekný článok,
27.10. 14:22 N.Z.  RE: Pekný článok,
27.10. 19:22 Saša  RE: Pekný článok,
27.10. 19:23 sergio body  ... len tak
27.10. 22:03  RE: ... len tak
28.10. 10:53 WAZARI  Nejhorší
28.10. 15:13 fohat  RE: Nejhorší
31.10. 12:23 Rejpal  A co jednoduše omezit přerozdělování?
03.11. 12:12 mkadlec  RE: A co jednoduše omezit přerozdělování?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 376