Diskuze k článku

Řecký premiér: Společnost se bez naléhavé finanční pomoci rozpadne

Příspěvků 87

8.10.2012 5:20

Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Volný trh a kapitalismus nikdy nic jiného, nežli polarizaci ve prospěch 1% a vykořisťování, nekonečné války a bídu pro 99% živořících v Podzámčí, nepřinášel.

Kapitalismus si nyní (po zničení sociálních států) jen nastoluje svůj přirozený stav. A všichni z 99% vegetující v Podzámčí, co sami přispěli anebo ignorovali zánik sociálního státu čumí jak vejři a třesou se strachy, kdy i u nich zazvoní exekutor.

Je jedno, zda jde o postpravicující Řecko či pravicující a topkující Česko. Prašť jako uhoď! Řekové také "chtěli co nejnižší daně" či je neplatili pravicujícně a AEGONisticky raději vůbec - bohatí i ti chudší. A výsledek je tu[pláč]

Řecký premiér se ohání demokracií/"dýmů-krásy". Každé stádo má vládu jen takovou, jakou si zaslouží. Řekové pravicovali, bourali či ignorovali stát. A teď pláčí nad výdělkem, protože je predátoři díky minimalizaci zlého státu rvou na kusy zaživa.

Ve zlé předaněné Skandinávii či ještě zlejším přerozdělujícím sociálně-tržním Německu se nějak Hayek, Friedrich VON či Poučky Prof. Big Tonnella neujaly.

Vložený obrázek

A na naprosto pro trh nejzlejším Islandu už vůbec ne: Tam se dokonce nepravicující a nezinkající oVčané postavili predátorům a jejich ShabesGOJim v zesolidarisovém stádu! Pfuj! A dokonce ShabesGOJim pozavírali anebo dali stíhat zatykači! 3x pfuj!

276723

8.10.2012 7:08

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu je dávno za nami.

??? 85.?.?.?

Reakce na 276723

Zamysleli ste sa aj niekedy čo je voľný trh, voľné meny, krytá ekonomika (peniaze), republika a ústava? A teraz si to dajte da súvislosti s tým, čo z toho ostalo a čo z toho čo ostalo sa ešte dodržiava. Hovorí Vám niečo systém frakčných rezerv, HFT (high frequency trading)? Viete ako sa k dnešnému stavu dospelo a kto to spôsobil? Vy si skutočne myslíte, že toto spôsobil voľný trh? Nič nie je ďalej od pravdy ako Vaše kolektivistické úvahy (socializmus, fašizmus=kolektivizmus, stranou a elitami privlastnený štát a jeho ekonomika), neschopné samostatného a kritického myslenia. Vy chcete byť vedený (je to pre Vás jednoduhšie ako vedieť), štátom, autoritami. Tak ste vyrástli v socializme a toto je výsledok ako jednoducho sa dá zblbnúť nielen jedinec, ale celé národy. http://www.youtube.com/watch?v=kr5nTuKW4t8&feature=related

276725

8.10.2012 7:24

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

??? 85.?.?.?

Reakce na 276723

Posledný odkaz mal byť tento: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6Mqlvwu1LUA

276728

8.10.2012 9:03

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

osa x 193.?.?.?

Reakce na 276723

Ve svých uměleckých kompilacích si poněkud protiřečíte pane, druhým dechem tvrdíte, že "Řekové pravicovali, bourali či ignorovali stát." a " Každé stádo má vládu jen takovou, jakou si zaslouží. " a prvním dechem , že " Volný trh a kapitalismus nikdy nic jiného, nežli polarizaci ve prospěch 1% a vykořisťování, nekonečné války a bídu pro 99% živořících v Podzámčí, nepřinášel. " [oči v sloup]
Tak stádo nebo kapitalismus nebo kapitalistické stádo ? Možná si to vyjasníte v příštích 6 letech - starej Hugo bude moci s lidem, který si ho vybral, ukázat doma i světu jistě správnou cestu. Stejně jako ukázal XIV. sjezd KSČ . Dějiny ( a to i ty včerejší ) ani chování lidí v nich nenakašírujete . A to ani ty řecké - byl jste vůbec někdy v Řecku ?

276734

8.10.2012 9:32

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 276734

Ivane, ty palice medvědí, nic jsi nepochopil........ [velký smích]
Ale pravdou je, že Hugo Chávez ukazuje cestu, kudy se dát k nápravě nadnárodních zlodějin. Těch 54% ho volilo proto, že se dělí o zisky z ropy se svým lidem formou bezplatného zdravotnictví (u nás pamatuji), levného bydlení (také pamatuji) a školství pro všechny (u nás na to vzpomíná LZPaS) [mrknutí jedním okem]

276737

8.10.2012 10:07

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 276737

asi tak, jako jsme se tu dělili o zisky z uhlí?
to jsou pouze iluze, babky si to skládaly a tahaly v kyblíkách, pokud si nemohly dovolit panelákový luxus (často poměrně dražší než dnes), kde se v okolí aspoň dalo dejchat, když už se v létě v žádný řece nedalo koupat...
plundrování země může navodit velmi dočasný stav "zlepšení", ale dlouhodobě se jedná o pitomosti, když to splundruje "kapitál", je ta zhovadilost aspoň evidentní a snadněji odsouzeníhodná, ale když to plundruje odchovná stanice jako "uvědomělý kolektiv", pak je te žalostný a alarmující stav!
kdyby šlo skutečným hráčům globální úrovně o zniční lidí jako Castro nebo Chávez, tak už jsou dávno ve futrálech, jenže jim jde přesně o to, co tu vytrvale propaguje kolega zpravodajec moudrostrk - vytvořit celoplanetárně řízený velkochov připitomělých "uvědomělců"... a já se ani takovým snahám nedivim, protože "lidstvo" připomíná dezorientované hlodavce podvědomě toužící po regulaci...
takže Ivane, ty hlavo medvědí, právě teď nám to ti "zlí hoši" dávají sežrat, až nám bude tak zle, že zatoužíme po moudrostrkově čínském "zázraku", a pak o to nadšeněji mávátkama uvítáme "hodné hochy", co už to "řešení" tahají z druhýho šuplete... [mrknutí jedním okem]

276738

8.10.2012 18:42

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Roman 85.?.?.?

Reakce na 276738

Dneska by ty babky ochranka hnala! Dříve měli to uhlí (deputátní) alespoň horníci a železničáři. Bylo poměrně kvalitní. Běžte se podívat, čím topí leckteří dneska. Čmoudící komíny z téměř každé chalupy na vsích. Lignit, všelijaký odpad či "české brikety" (PET flašky s pilinama a vyjetým olejem). Není to kvůli tomu, že by v tom lidi hledali nějakou zábavu, ale na stále zdražující plyn či el.přímotopy prostě nemají. A zmrznout se jim v zimě nechce.
O plundrování přírody a země soukromými nadnárodními společnostmi se už napsaly i nafilmovaly celé příběhy. Postižení domorodci v tom byli stejně bezmocní jako občané v reál-soc. zemích. S jedním rozdílem. U těch nadnárodních korporací šel zisk z plundrování do soukromých kapes, u socialistického experimentu z toho profitovala většina.
Že tu před 20 lety existovala možnost tzv.třetí cesty, tedy mimo reálný socialismus alias státní kapitalismus a dnešní lidožroutský socialismus pro bohaté, možnost tzv. kapitalismu s lidskou tváří, to už dneska málokdo ví. Byli tu jedinci i skupiny, které tento směr prosazovaly. Bohužel se jim nedostávalo prostoru a všelijaké "autority" tento směr zatracovaly. Případně popíraly následky oné druhé cesty, kterou se ČR v devadesátých letech vydala, ačkoliv zazněla důrazná varování od nezávislých odborníků. Víme kdo to byl, kdo nám nedovolil vysmeknout se ze smrtícího sevření. Takže teď se budeme potácet od jedněch šéfujících hochů ke druhým. Hodných, zlých, všechno jedno. Jedni za 18, druzí bez dvou za 20. Až do úplného konce. Hlavně nebýt sami sebou, je to snažší i pohodlnější. [naštvaný]

276776

9.10.2012 9:33

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 276776

hmm, jenže s kyblíkem po schodech do sklepa se muselo i z ulice, kam to sklopil trambus, ještě tu byla varinta nabrat loučky na dvoukolák... no, a tak kdo na to měl, včas zažádal, zatlačil a uplatil a rychle kvačil na sídliště...
mnozí z vesnic také vzali práci v příměstské továrně, proč ne, autobusy začaly svážet po ránu celý okres do měst...
mohl bych tu začít vykreslovat, jak se takový mechanismus uvede do chodu a výsledkem je obyvatelstvo zcela závislé na státu...
na státu? co to vlastně je?
stát je korporace disponující represivním aparátem, proto je jen variací na téma "nadnárodní korporace", přičemž "národní stát" je jen iluze, ono se to příliš neliší, jenom lidi mají pocit, že se na chodu takového subjektu nějak více podílí...
tzv. třetí cesta byla zatracena, neboť by oddálila nálady, které povedou k instalaci neosocialismu, což by se nikdy bez rozsáhlých nepokojů a revolučních nálad nepovedlo, nejprve je obyvatelstvo třeba řádně vystresovat... proto bylo to "židovské hnízdo" propagující "třetí cestu" vymeteno...
ty nářky, že "bývávalo dobře", jsou sice zoufalé, nic neřešící, ale hlavně jsou na programu a velmi očekávané... [mrknutí jedním okem]

276827

9.10.2012 2:33

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

p. 113.?.?.?

Reakce na 276738

...komunisti se musej lamat smichy , zatimco dlouho vladnouci Jakes si dlouze nakradl na malou chaloupku , kratce a rychle vladnouci Havel , Kalousek a dalsi zlodeji si nakradli miliony na palace ihned a navic ulehcili a stale horlive ulehcuji narodu o stamiliardy...aby nas netizily ...take zlato -velmi tezky kov a velke historicke hodnoty byl poslan nemcum , kteri to za Hitlera nestacili ukrast a tak ted se to napravilo a kov ten nas jiz nebude tizit a hajzlpapir dodany nam vymenou vazi jen nekolik gramu...taktez tezky i jiny prumysl byl neprodlene odpraven a zanikl nebot , by zatizil nas svobodny,svetly a lehky a stastne demokraticky zitrek i pritomnost jiz lakavou ....vsadim ze chtej ty komunisti rikat ,ze nas varovali....vcas a casto....takze se nemame na co vymlouvat....

276811

8.10.2012 18:30

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Songhay 78.?.?.?

Reakce na 276737

Kedysi ukazoval cestu k svetlým zajtrajškom večne živý lenin. Bažiť po ziskoch z ropy bez samotného vlastníctva ropných prameňov je odovzdanie seba samého do otroctva vlády. Banksteri hrabú pre seba, ale ostali slobodnými a rozhodujúcimi o nej sami, vy posluhovaním boľševickej vláde nič nezískate a ešte budete musieť vyhovieť ľubovôli vlády, aby vám pustili nejaké odmeny za vašu servilnosť voči nej. Podporíte zločinecké vlády a pritom nemáte istotu, že vám niečo predhodia zo ziskov, všetko úsilie konáte len preto, lebo sami ste neschopní sa zmocniť ropných prameňov pre seba, len tvrdíte, že úplnou náhodou žiť v blízkosti prameňov vám dáva nárok na obohatenie sa z jej predaja. Kvôli vašej chamtivosti a nenásytnosti sa rozťahujú po Zemi boľševické režimy, rodné sestry banksterov.

276775

8.10.2012 19:54

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 276775

To snad nemyslíte vážně! Buď nerozumím po těch letech slovensky, nebo jste spadl z jahody naznak. Jako že přírodní bohatství zemí nepatří lidem, kteří tam po staletí žijí? No to jste teda pořádný kosmopolita. Srovnávat prezidentování Huga Chávese (byť asi velmi složité v této jihoamerické zemi) s rabováním mezinárodních banksterů (Voldemortů), no to je trochu silná káva. Víte, v bibli stojí "po ovoci poznáš strom". Znamená to asi tolik, že nemáš hledět na kecy, ale na výsledek. A za Chávesem ty výsledky skutečně jsou - ostatně byly i za Kaddáfím. Ten se ale provinil tím, že nezbrojil a věřil věrolomným Voldemortům (u Araba dost podivné, že?). To Hugo se kamarádí se silným Slovanem a tak si na něj (zatím) přímo netroufají.
P.s.: Kdyby to bylo tak, jak říkáte Vy, drahý kolego, už dávno by celosvětové zlo vše převálcovalo. Přece jen mu něco zatím v té cestě stojí, ne? [mrknutí jedním okem]

276787

8.10.2012 20:32

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Songhay 78.?.?.?

Reakce na 276787

Je veľmi chúlostivá otázka, ako zúžitkovať prírodné bohatstvo v prospech ľudu, bez nevyhnutnosti, aby sa ľudia stali otrokmi vlády. Stať sa otrokom lebo dychtí po ziskoch z ropy je úplne totožná pozícia, ako sa ovíjať okolo banksterov, lebo im umožnia sa na ich úspech zavesiť.
Znamená toľko, že sa podvolil rozdávateľom darčekov, zaprie sám seba a stane sa klonom mocnejších. Je spokojným otrokom, ale stále otrokom.
Bohatstvo mu prináša otroctvo, lebo je závislé od jeho pochlebovania, nie od vlastného úsilia, pretože vláda vlastní a nie občania, tí len požadujú obnosy pre seba, výmenou za volebné hlasy. Treba správne voliť, lebo zo ziskov môže mať radosť iný, napríklad bankster.

276789

8.10.2012 22:36

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

??? 85.?.?.?

Reakce na 276787

Ivan, mali by ste sa preniesť z role romantizmu do realizmu. Áno, to čo napísal dotyčný o rope je nebotyčná kravina, fašisticko imperialistická (korporátna). Ak chce niekto s niekym obchodovať, tak jedine na základe dohody (obojstranne výhodne) alebo hľadať inde partnera, či sa prispôsobiť vlastníkovy. To beriem. Čo sa týka Cháveza. To ste skutočne tak naivný z toho romantizovania, že nevidíte o čo sa jedná v súvislosti s Venezuelou? Takže imperializmus USA Vám nevonia (mne tiež nie), ale ten Čínsky už hej(mne určite nie)? Ropný priemysel, otvorenie najväčšej zlatej bane pod patronátom Číny. Nevidíte v tom dvojitý meter a dvojtvárku? Mimochodom, spomenuli ste Kaddáfiho. Prečo ho Putin a Čínska komunistická verchuška pustili k vode? Prečo sa zdržali hlasovania ohľadom vojny v Lýbii, keď mohli uplatniť právo veta?
P.S.: to zlo drahý kolega má dva kabáty (ušili ich do modernej role Hegel a Kant). Verchuška sa hraje tak s bielymi figúrkami ako aj s čiernymi, kým tým dole rynčia v rukách zbrane.

276800

10.10.2012 2:04

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

p. 113.?.?.?

Reakce na 276734

...dobre jim tak nemeli do Euro lezt...

276855

8.10.2012 10:32

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 276723

Některé vaše postřehy byly v minulosti zajímavé přes jistý řekněme odpor editora. Nicméně na můj vkus vám z toho (minimálně dnes) vyčuhuje bolševická propaganda. Komunisti nedělali téměř nic jinak než kapitalisti, jen ono zotročení bylo viditelnější (ostnaté dráty, jedna ideologie, člověk mohl jen držet hubu), zajímalo by mně jestli kromě kritiky vidíte i cestu? Ale pokud tu chcete udělat komunistickou agitku, tak se ani nenamáhejte. Pošlu vás do hajzlu. Žil jsem v tom skoro 30 let a už NIKDY se do toho nechci vrátit

276741

8.10.2012 12:26

Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276741

Dochází ke zneužívání vysoké nezaměstnanosti také "podnikateli" , které lze bez obalu nazvat kapitalistické svině!!!Už se dnes také dívám trochu jinak na rok 1948,který opět může v nějaké formě přijít!Oni naši pradědové,kteří šli s puškami v únoru 1948 na Staromák, tam nebyli nahnáni , ale šli tam z přesvědčení,že jdou hájit správnou věc a spravedlivější společnost!,i když byli posléze zneužiti "velkou" politikou a předhozením ČSR západními "spojenci" na Jaltě do sféry vlivu SSSR!Ještě předtím nás stejné svině zradili Mnichovskou dohodou v roce 1938 a předhodili jako sousto Hitlerovi!
Není daleko doba, kdy budou zasraní "kapitalisté" opět brečet, že se jim děje příkoří,ale to by se předtím nesměli chovat jako nenasytné kurvy!!!Zde je jeden příklad z mnoha! Stejně se třeba chovají nenasytné svině k českým zaměstnacům v různých obchodních řetězcích,kde si podobné praktiky dovolují, ale ve svých mateřských zemích, především v Německu, by se takhle sprostě ke svým zaměstnancům nemohli chovat, kdy u nás lidem upírají základní práva,daná zákoníkem práce,jako je 8 hodinová pracovní doba a jiné!

Výňatek z BL... Další skutečností je, že by paní za měsíc odpracovala, podle „rozpisu“ pana zaměstnavatele, cca 70 hod týdně, tedy přibližně 200-210 hodin za měsíc, to vše bez řádného volna na odpočinek. Kromě toho, jak paní zjistila, restaurace, která má být mezi nejlepšími v místě, nemá ani řádné hygienické zázemí pro personál (sprchy, teplá voda, šatny), ba ani řádné „nádobíčko“ pro úklid jak v kuchyni tak jinde apod. To vše, jak již zmíněno, za 8.000 Kč měsíčně, přičemž jen dojíždění do této „práce“ by paní stálo měsíčně cca 1.000 Kč. No neberte to, že?

Paní se chtěla dohodnout, že by tu „práci“ i vzala, když jí umožní dva dny volna a sice v neděli a pondělí. Na námitku, že pan zaměstnavatel nemá za ni záskok řekla, že na pracovní volno má ze zákona nárok a že je jeho problém, jak si „záskok“ zařídí. Uznalý a chápavý pan zaměstnavatel pak prohlásil, že když paní nemá zájem, více již nemusí chodit! Jenže to není všechno. Ta paní tam sice „na zkoušku“, ale poctivě a bez výhrad odpracovala za dva dny téměř 30 hodin, které ji pan zaměstnavatel nezaplatil.(Odhadem tak „ušetřil“ cca 1.300 Kč při minimální mzdě 45 Kč/hod). On jí prostě nedal nic, ani nějakou tu „pětku“, kterou musela investovat do cestovného, které ji stálo zhruba 100 Kč. Přece pracovala na zkoušku! Zkrátka žádná ohleduplnost, velkorysost, ale opravdový, poctivý, drsný, typický a nekompromisní malý český podnikatel.
http://blisty.cz/art/65276.html

276746

9.10.2012 1:49

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276746

99% ceskych podnikatelu se chova uplne stejne. A presne dle zasad - kolik jich ceka venku na tvuj flek.

Pokud ovsem jde o zadanou profesi, to uz je jina. I tam se snazi omrdat ceskeho zamestnance jak se da (jak jsem na vlastni kuzi zazil), ovsem kdyz je dana profese zadana a clovek uz ma nejake ty ceske podnikatele za sebou, klidne muze tresknout po stole a rict - tak toto ne. Bud to bude po mem, nebo odchazim. V ten moment se zruda meni na mileho ritopicha. Cas od casu si jeste vyzkousi, jakym jinym zpusobem by osulil (treba duch. pojisteni), cas od casu si proste buzeraci neodpusti, to jen aby overil vas momentalni financni a psychicky status. Vzdy je nutno reagovat tvrdeji a tvrdeji.

Co cesky podnikatel (ale tyce se to i napr. nemeckych), to buzerant.

276805

9.10.2012 2:37

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli

p. 113.?.?.?

Reakce na 276746

.. demokrati nas prodali nas 1938 ,na Jalte , 1948 , 1968 taky a 1989 a prodali by nas zase .....!!!..nebo nas prodavaji aniz bychom o tom vedeli....

276812

8.10.2012 13:40

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

hc 90.?.?.?

Reakce na 276741

Takových vás je, co se do minulého režimu nechtějí nikdy vrátit... Asi nevíte, že to ani není možné, protože dějiny se nikdy neopakují přesně. Nicméně to, z čeho to minulé vyrostlo, je už skoro dobudované.

276753

8.10.2012 15:51

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 276741

Do "hajzlu" se posílají spíš lidi. Ti procházejí vývojem jak v kapitalismu, tak v socialismu. Nejde porovnávat kterýkoliv současný systém se systémem 60let starým. To je jako porovnávat šindel s taškama. Čávesuv, nebo čínský socik jiste nejde porovnávat s naším, co skončil pred 20 lety.
Žijete stále v dobe minulé, když za príčinu zla označujete jakési komunisty. Príčina zla se nezmenila, a máme jí zde porád, jenom v jiném kostýmu. Rekl bych, že dnešní paraziti zatežují společnost ješte více, než paraziti za sociku.

276760

8.10.2012 16:57

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 276741

Vyděláváte 200 000 Kč měsíčně a výše? Pak jste bohatý. Odměňujete se 40 000 až 60 000 Kč měsíčně? Potom jste chudý!!!
Kdyby jste patřil do první kategorie a by levičák, byl by to rozmar a patří vám to! Pokud patříte do druhé kategorie a jste pravičák, tak milý pane jste ... peprný název sem nedám, ale také vám to patří!!! Ale přece, IQ pod 100 [chechtot] má tři obecně známé termíny. Podotýkám že je nepoužívám jako nadávku, ale jako diagnózu.
Být šaškem na poslední večeři, v tom je něco hluboce lidského.[naštvaný] [mrknutí jedním okem]

276766

8.10.2012 18:20

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

jarda667 93.?.?.?

Reakce na 276766

A jak k tomu prijde ta zebra co ji zere lev, maji zebry odbory ? Jak k tomu prijdou ty tisice hmyzu co zabijem jizdou autem ? Ano zivot/svet/vesmir neni spravedlivy a vsichni se stejne dobre mit n ebudou !

Mozna kdyz tohle pochopite , zacnete neco delat a prosadite se nezavisle na rezimu nebo kulture [smích]

Ale ano zrovna tady na tomto webu se setkavaji lide kteri radsi hledaji duvody a spiknuti nez by neco zacli delat.

276774

8.10.2012 20:40

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 276774

Jo pane, v nejaké keňské rezervaci se stáda pakoní naučili zabíjet lvy. Za nekolik měsícu jich zabili asi stovku.
Výsledek - na příkaz místního ministra "turistiky" nebo tak nejak byli "znalé" stáda zcela vybité, strážci rezervace zastřeili kolem pěti tisíc pakoní.

Ponaučení - zabijáci a předátoři jsou chránení vládou

276791

8.10.2012 21:58

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 276791

zajímavé, není o tom nejaký odkaz?

276798

8.10.2012 17:59

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Songhay 78.?.?.?

Reakce na 276741

Pár krát naškrabal pozoruhodné postrehy, práve vtedy keď k nim nevložil svoje boľševicko–nacisticko–moslimské–procigánske a pronemecké zmýšľanie.
Bývalý klausista a modroboľševik väčšinou vypisoval v prospech komunistickej strany v číne, ktorých súdružkov velebí ako strojcov hospodárskeho napredovania. Teda aj on súdruh a celé súdružkovské hnutie má zásluhy a on súdruh vám ukáže ako sa zlepšuje hospodárstvo, len mu dajte prevracačovi kabátov príležitosť. Ale skôr nie, jeho každý žiadal o radu, ale riešenie nedodal, len obyčajné náboženské táranie, že ak tí opační nesúdruhovia riadia spoločnosť, tak to musí zákonite skončiť úpadkom, lebo tí druhí ani ináč hospodáriť nedokážu.
Druhá opakovaná múdrosť znie, že každý by mal byť vďačný eú a nemecku, lebo nebyť ich nadľudskej dokonalosti a snaženiu pomáhať by nenašiel žiadne zamestnanie, dokonca by bol ohrozený hladom.
Len nerozumiem prečo zároveň táto istá hlavnoprúdová osoba je proti židom a popiera holú kosť, alebo aspoň sa z holokaustu posmieva, ale možno som to nesprávne pochopil.

276772

9.10.2012 7:59

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 276772

Ani jsem nemusel na nikoho z předešlých diskutérů reagovat[smích]

Debata nad mým příspěvkem se rozproudila sama. Ale nikdy jsem nebyl ani Klausista, ani modrobolsevik... Nemam rad zadne "-ismy". Vážím si slušných zikánů, Slováků, němcůV, ale i Emeričanů , Erebů nebo Rusů. Nemám s nikým apriori problém - ani s židy či Židy - kromě USraelcůV...

Nemám problém ani s Holocaustem a jeho popíráním či nepopíráním. Vadí mi jen

Vložený obrázek

276821

9.10.2012 8:54

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 276821

jojo, obvykle se nejvíc debatí nad největšími ptákovinami
>Nemam rad zadne "-ismy"
ale no tak... to vytrvalé učurávání nad EU a Čínou je o čem, -ismech, nebo jen moudrostrakismech? [velký smích]

276822

9.10.2012 1:41

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276741

O cem to porad mluvite? 2 WW, pripravovana treti. Z krize do krize, max. vyrabovani prirodnich a lidskych zdroju, devastace moralnich hodnot, bezdomovectvi, bezpravni stat, predluzene staty, vydirani statu bankovnim kapitalem, chudoba, korupce na kazdem rohu, kradeze za bileho dne a vykoristovani ze strany zamestnavatelu jako prase. Zastrasovani obcanu, vyhrozovani politiku, pokrytectvi a opet krize. Nadvyroba a umele vytvareny rust, zpoplatneni zakl. lidskych potreb na neunosne miry, totalni zhrouceni skolstvi a zdravotnictvi.

Tim vsim si nejen dnes, ale v nonstop kolotoci prochazi kapitalismus. A TO VSE SE DA DOLOZIT NA SPOUSTE PRIKLADU JEDNOTLIVYCH STATU! To je ta vase CESTA RAJEM? Dekuji, absolutne odmitam.

A klidne muzu napsat, ze to, co nas v "socialistickych skolach" ucili o kapitalismu je pouze slaby odvar reality. Nejodpornejsi spolecensky system, vyhovujici max. 0,5% SVETOVE populace.

276804

10.10.2012 4:43

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 276723

Damy a panove je na case prestat vinit Recke obcany z lenosti a nesmyslnych narcenich a poukazovat na skutecne kriminalniky, to jedno procento super bohatych kteri kradou tak nehorazne ze se to slusnemu cloveku vymyka z mysli. Tato situace se odehrava po celem svete pouze mozna mimo Ruska a zemich se stelnou ekonomickou zakladmou. bohuzel vetsina z techto zemi jsou nicene stejnym zlocineckym elementem o kterem se zminuji na zacatku tohoto prispevku.Kolik lidi si dnes bude moci vzpomenout jak katastrofalne skoncil plukovnik Gaddafi, mel jsem moznost se na to divat na zaznamu z telefoni kamery, ti kteri zpachtovali tuto nehoraznou vrazdu nezasluhuji naprosto zadnou spravedlnost ci soudnost. Je jedno velmi jednoduche vychodisco . Island ukazal jak s temito kriminalniky jednat.Poslat do kriminalu do konce jejich zivotu. vychodisko je tady .Prva zame tak udelala. zalezi na nas nezalezi na tom kde jsme v Cechach ci Australii. Problem je naprosto stejny. Sycaci okradaji lidstvo bez jakekoliv ostuchy. je zapotrebi zacit organizovat 'Norimberske Procesy"

276858

10.10.2012 9:30

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 276858

>Damy a panove je na case prestat vinit Recke obcany

Řecko, aby dostalo ty půjčky, se musilo také na dluh vyzbrojit od těch „dobrých“ věřitelů, aby je mohlo bratrsky bránit a to je většina toho dluhu. Těm nejbohatším ta výzbroj bude dobrá proti vlastním lidem.

>jedno procento super bohatych kteri kradou tak nehorazne ze se
>to slusnemu cloveku vymyka z mysli. Tato situace se odehrava po
>celem svete

To krásně vyjádřil pan Moudrostrak na začátku tohoto vlákna. Problém dnešního typu kapitalismu je nekonečně se prohlubující rozdíl mezi tím „jedním procentem“ a 99 procenty těch ostatních. Připadá mně to, jako kdyby si had žral vlastní ocas.

Nejchudší a nejblbější utrácí čas a peníze na automatech v hernách, proto poslanci v Maďarsku všemi hlasy schválili zákaz hracích automatů. Obdobně nejblbější jsou zastánci tvrdého kapitalizmu neb je jim slibován mýtus šance nesmírného bohatství a straší je chiméra, co by (kdyby) zaplatili na daních. Blbci netuší, že jedno procento ani procentuálně neplatí „stejnou“ daň jako průměrný člověk. Věří, že „úspěch“ nemá být „trestán“ zdaněním. Ve Spojených Státech jedno procento vlastní polovinu veškerého majetku a jejich příjmy rostou procentuálně rychleji než těch ostatních. Ne, není řeč o právnících a profesionálech, kteří vydělávají desetinásobek běžného příjmu, ti k nejbohatším nepatří a pokud nepůjdou do politiky tak nemají ani šanci. Mezinárodní měnový fond potřebuje pro ty nejzámožnější víc, jinak se svět zhroutí. V Česku očekává měnový fond pokles ekonomiky o jedno procento. Čínská ekonomika vzroste o 8%. Zdroj Novinky.cz

276861

10.10.2012 11:32

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

hc 90.?.?.?

Reakce na 276861

>ti k nejbohatším nepatří a pokud nepůjdou do politiky tak nemají ani šanci.

To mi připomnělo, jak začala politická kariéra Silvia Berlusconiho. Jednoho dne zhodnotil výsledky svého podnikání a prohlásil: "Buď půjdu do politiky, nebo do vězení." A tak šel do politiky. [cool]

276864

16.10.2012 7:26

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 276861

Potkal jsem bývalého kolegu, je v důchodu a na stará kolena si koupil poznávací zájezd do Číny - přijel teda zpátky dost vyvalenej.

277254

16.10.2012 8:13

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 277254

>zájezd do Číny - přijel teda zpátky dost vyvalenej.

To je tím, že většina z nás si pamatuje, jak všichni Číňani jezdili na kolech a místo DDT vybíjeli mouchy plácačkami. Mimo jiné kola těch zámožnějších bývala z ČSSR [chechtot]

277255

11.10.2012 0:12

RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu

p. 123.?.?.?

Reakce na 276723

...od minulych rezimu taktez moc a bohatstvi melo 1% a 99% drelo bidu se kapitalismus zdokonalil o svobodne volby a tak nam reknou , coi jste si zvolili to mate...

276895

8.10.2012 8:41

Plody demokracie

HonzaX 195.?.?.?

Zatím každá demokracie skončila krizí, válkou a sociálními otřesy. Tento nespravedlivý systém vznikl v Řecku v otrokářských poměrech a pořád funguje na stejných principech. Doufám, že v Řecku taky zanikne a skončí na smetišti dějin…

276732

8.10.2012 13:32

RE: Plody demokracie

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 276732

O ake demokracii je akoze rec? Ved nikde nikdy ziadna nebola a nie je. Je to iluzia, ktora nam je neustale vkladana pred oci do usi. Tak ako nikde nikdy nebol komunizmus, tak nebola ani demokracia. To co mate na mysli a nazyvate slovickom "demokracia" je v realite kristalovo cistou diktaturou politickych stran a obcan nerozhoduje o nicom. Do demokracie to ma asi tak daleko ako my zo Zeme na Pluto.

276751

8.10.2012 15:42

RE: Plody demokracie

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 276751

nějak ses do něj obul, ale asi neprávem, napsal to celkem jasně, i když neúplně...
ono není moc na výběr, jedná se o variace přelévání moci mezi teokraty, aristokraty a demokraty, žádný z nich zcela nepřevládne a žádný ani nezaniká… tři složky (ideologická, represivní a obecná) se tradičně dělí o vliv s různou úspěšností, a má to pak svoje zvláštnosti, a právě pro demokracii je typické, že snaha o nějaký „diktát většiny“ končí plutokratickým fiaskem, to ale neznamená, že by demokracie nebyla, jen je to pro ni charakteristické…
tzv. „vláda většiny“ je vláda podprůměru, nečestnosti a krátkozrakosti, a to je právě ta demokracie, kterou nakonec demokrati, zhnuseni sami sebou, zatratí a povolají si nakonec na sebe tytrana...

276759

8.10.2012 16:50

RE: Plody demokracie

valecnik 76.?.?.?

Reakce na 276751

Myslim ze se pletete demokracie tedy vlada lidu funguje dnes a fungovala vzdy,napriklad nektere kmeny Severoamerickych indianu okamzita odvolatelnost nacelniku etc.Pri cestach po tichomori jsem se setkal s kmeny kde demokracie funguje dokonale.Mozna by vas i mohlo zajimat jak fungovalo recke mesto Sparta apod.Vas prispevek spise popisuje stav v tzv.vyspelych spolecnostech.Kde jak se zda uz funguje pouze otroctvi jak jste celkem presne popsal

276765

8.10.2012 17:04

RE: Plody demokracie

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 276765

Nepletiem sa. DEMOKRACIA je doslova a dopismena VLADA LUDU a nie vlada(diktatura) nejakych politickych stran, ci nejaky sprostredkovany parlamentaristicky blud vymysleny na ojebanie ludi. Vsade v tzv. zapadenom svete sa ohanaju tito diktatori ze ide o demokraciou, ale to nejde ani omylom. Je to len nastroj klamania ludi aby ich udrzali v iluziach.

276769

8.10.2012 23:54

RE: Plody demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 276769

Zkušenosti z historie ukazují, že si lid demokraticky dokázal zvolit i diktátora s téměř neomezenou mocí. To je jediná šance pro Řecko a Evropu.Jinak se v Evropě opět demokraticky povraždíme navzájem.

276802

9.10.2012 1:59

RE: Plody demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276769

Rozdelne si pojmy zastupni demokracie a prima demokracie. V nasem pseudo systemu volime zastupce, kterym davame plnou moc k zastupovani lidu, pres program strany. Ovsem diky zakonum sepsanymi pravici uz za vlady V. Klause, se ze zastupni demokracie zajistila prakticka totalita poslancu ve vlade a taky jejich neodpovednost. Ona totiz neprima demoracie neumoznuje primou odpovednost.

V praxi to znamena, ze kdyz nejaky ministr s IQ pilniku neco posere, nenese primou odpovednost za ztraty, nybrz ji nesou volici, ktery mu dali mandat. Obrovske pokrytectvi a obrovsky prostor pro korupci kapitalnich rozmeru.

O prime demokracii se nelze bavit - poslanecke lavice by zely prazdnotou. Nikdo dobrovolne do odpovednosti za rezort s rospoctem 50-100mld nevkroci s primou odpovednosti. Leda masochista a sebevrah.

276806

11.10.2012 0:55

RE: Plody demokracie

Kambrium 78.?.?.?

Reakce na 276806

Praktikovaná dobová..cosi..zvoucí "demokracie" - neboli systémové uspořádání organizace (v podstatě mafiozního typu podniku na chov lidí - tedy státy a korporace) má jednu chytrou "pojistku" - totiž mnohé politiky (závislé na masce nepostradatelných upracovaných dobrodinců - strachu z odhalení, jejich chlebodárcích, kteří s nimi tahají jako s loutkami a jejichž zájmy zastupují jako figurky na šachovnici).
- ZÁKONY - nechte je "SCHVALOVAT" právě takovými bezcharakterními zloději a zlořády - nedopustí průchod skutečného pořádku.

Mimo to - spravedlivé by bylo, aby volič, který si vybere na nějakou dobu SVÉHO zástupce, NESL BŘÍMĚ ZA ROZHODNUTÍ PRÁVĚ JEN TOHO SVÉHO zástupce.
Není to odvěký a poněkud nerovný nefér mocenský boj "většiny a menšiny", nýbrž přímo JEDNOTLIVCE VERSUS KRYPTOKOLEKTIVISTICKÝCH PARAZITŮ NA NĚM A STRUKTURY KTERÉ SI K TOMU JAKO NÁSTROJE A VHODNÉ PODMÍNKY VYTVÁŘEJÍ A UDRŽUJÍ (někdy i ničí - aby zavedli novější efektivnější- automatizovanější) změnou - respektive soustavným narušováním přirozeného prostředí, jenž navíc spotřebovává otřesné množství energie, respektive "vychyluje entropii z optima" pro Život (samozřejmě že ne té jejich - tomu se říká černá magie přenášení zodpovědnosti - následků - nejlépe svededním těch příliš zjevných na někoho jiného - často oběť - princip vsugerované viny potažmo po-vinností).
Všechny tyto záležitosti lze opravit, to bych na závěr podotkl.
Nic není nemožné - o tom vím své.

276901

11.10.2012 3:02

RE: Plody

Nachmadiness 78.?.?.?

Reakce na 276901

Je-li společnost organizací - ze strukturního hlediska (funkcí, závislostí) managerským podnikem, je namístě pokládat otázku
Co je CÍLEM vlastním společnosti? Co má být produktem takového snažení? Z toho vyplývající kriteria projektu. A nakolik se liší deklarovaný výsledek od sebereflektovaného a proč.

276902

9.10.2012 18:19

RE: Plody demokracie

valecnik 76.?.?.?

Reakce na 276769

Novy zeland je take zapadni demokracie a je to nejlepsi zeme v ktere jsem mel tu cest zit,protoze lide na vsech urovnich se chovaji k sobe jako rodina,to same plati treba o americkem tichomorskem ostrovu Samoa,mozna je to jen me pozorovani ale spise zalezi na lidech te ci one zeme nez na systemu ktery tam funguje.A co dalsi demokracie tj.severske zeme evropy tedy Finsko Svedsko etc.slysel jsem ze funguji celkem uspesne.Muj prispevek je o tom ze demokracie tj.vlada lidu muze fungovat pokud ma narod dost inteligence ji porozumet a aktivne podporovat.Pokud ne pak skonci jako nase vlast,ci Usa ci kterakoliv jina dictatura zapadu ci vychodu kde proste nefunguje nic jineho nez otroctvi zabalene v nejake forme statniho zrizeni lhostejneho jmena

276846

9.10.2012 7:01

RE: Plody demokracie

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 276765

Ach ta Sparta... Muži tam byli krásní jako závodní koně a svaly jim pod napjatou pokožkou jen hrály. A ženy...? Ženy tam chodily nahé, oděny jenom do své stupidnosti. [oči v sloup] Stoupněte si nahatý před zrcadlo.[zahanbení] Dovolili by vám tam projít aspoň přes ulici? [vyplazený jazyk]

276819

8.10.2012 8:43

Stejně to dříve nebo později padne

F&T 78.?.?.?

Vytloukat dluh dluhem se nedá a v tomhle svrabu budou trvale až to skutečně dříve či později křupne. Ten kdo to nevidí je pookrytec.

Země, která se vzdala své vlastní měnu je teď jen otrokem cizích.

276733

8.10.2012 16:08

RE: Stejně to dříve nebo později padne

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 276733

ale dá, to je právě způsob jak udržet masu zaměstnanou a v pohybu, a ta se zabaví drogou konzumu... v opačném případě dochází k byrokratizaci, stagnaci a skrytému hroucení společnoských vazeb... problém je, že roste i závislost na takovém způsobu existence a musí dojít ke smrtelné spirále a pádu do všeobecné krize (deziluze, demotivace a marast), proto je potřeba to střídat s ideokracií a lopotící se masu znovu nabíjet ideály, jinak by upadla do dekadentní letargie a nakonec by požírala sama sebe...

276761

9.10.2012 11:47

RE: Stejně to dříve nebo později padne

F&T 78.?.?.?

Reakce na 276761

Stejně ta smrtící spirála musí někde končit. Tipnul bych si, že skončí ozbrojeným konfliktem po krerém už je jedno kdo co komu vlastně dlužil. A při kterém dojde k destrukci téměř všeho.

276833

9.10.2012 12:45

RE: Stejně to dříve nebo později padne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 276833

tak nabízí se to, ale je vidět, že se to dá regulovat pomocí generačních cyklů, kdy každá čtvrtá generace už začne postrádat i zprostředkovanou zkušenost, o to snadněji se kolotoč masové "zábavy" roztáčí znovu...
k úplné obrazné destrukci systému může klidně dojít...a pokud s tím masa příliš spojí svou existenci, tak samozřejmě dojde i na životy, kláda se ale rozštípne, klíny vypadnou a může se začít nanovo...

276834

8.10.2012 9:31

Admin ?

JanaVartas 178.?.?.?

Prečo ste mi nedali môj príspevok. Aj vy robíte cenzúru? Veď tam nič nebolo ani vulgárne, ani rasistické, len môj názor. Som prekvapená a zároveň sa čudujem....

(Podejte prosím příspěvek znovu, žádný nedošel – díky moderátor.)

276736

9.10.2012 9:00

RE: Admin ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 276736

Myslím, že jde o starý známý problém, kdy se po prvním odeslání příspěvek zobrazí jako náhled a musí se odeslat ještě jednou. Jsem si jistý, že zde bude jádro pudla, neboť to paní asi odeslala pouze jednou.

276823

8.10.2012 12:38

a čo inak?

niekto 95.?.?.?

Tieto cyklické kapitalistické krízy sa nedajú viriešiť tým že bude viac štátu alebo menej štátu ani jedno z toho nebude fungovaťak nedôjde k radikálnemu riešeniu. Svet potrebuje úplne niečo úplne nové. Jediné čo fungovať môže je komunizmus ako ho nepoznáme. Nie socializmus ktorý bol u nás. Je potrebné znárodniť všetky výrobné prostriedky, zaviesť znova družstvá, zrušiť menu. Zrušiť aktíva aj pasíva jednotlivcov v bankách. Čo aktuálne máš môžeš neobmedzene užívať. Ak máš dve byty a žiješ sám ten druhý ti bude znárodnený. Ľudia musia znova začať pracovať a nie predávať, špekulovať a pod. Že pôjde modelka dojiť kravy? Že pôjde bankový manažér k lopate? No a? Aj jeden aj druhý bude užitočnejší ako teraz. Cigáni rovnako všetci do práce, kopanie kanálov im vždy išlo. Zaviesť rovnakú mzdu od diktátora až po upratovačku. Študovať nie preto aby sa človek odlíšil a získal v spoločnosti výnosbnejšie postavenie ale preto lebo chce spoločnosti niečo priniesť. Ocenenie najideálnejšie na základe odpracovaných hodín. Odpracoval si hodinu? Môžeš si za to zobrať z obchodu tovar a pod. Rohlík za minútu práce a pod. Následne zavedenie priamej demokracie, návrhy a schvalovanie zákonov cez sieť, čo najmenšie možné správne jednotky, mestá, obce. Súdnu moc v rukách danej komunity. Žiadny súkromný majetok. Máš auto, OK, máš na auto nárok každé 4roky, prídeš do predajne a vymeníš staré za nové, rovnako s elektronikou. Zrazu by sme zistili aké jednoduché to môže byť. Že príliš radikálne? Vojna a sociálne nepokoje ku ktorím sa schyľuje ponúknu ešte radikálnejšie riešenia. Samozrejme ako hovorili starý Rimania "časy sa musia ešte veľmi zhoršiť aby sa mohli začať zlepšovať" a ľudia ešte mentálne nepríjmú že sú všetci spoločne na jednej lodi a všetci musia spoločne pracovať a odovzdať zo seba to najlepšie, nie pre vlastný prospech ale pre prospech všetkých a tých čo prídu po nás.

276747

9.10.2012 2:07

RE: a čo inak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276747

Ono to nastane az pote, kdy zacne byt ekonomika zavisla na domacim trhu. Proc asi kapitalismus v CR ma zamereni na exportni trh??

Jednoduche. Vlada si muze delat co chce. Neni zavisla na domaci poptavce, neni nucena valorizovat duchody, neni nucena dodrzovat socialni smir a uzakoni klidne minimalni plat ve vysi, ktery nepokryje ani naklady na bydleni.

Rovnez neni zavisla na nalade obcanu. Pokud zacne poptavka ze zemi klesat, teprve pote se ukaze, v jakem bordelu clovek zije. A pote nastava nucene vyvlastnovani statnich sektoru, nutnych pro fungovani statu, vytvareni statnich fondu, pracovnich mist atd.

Ono to totiz bude nutnost, kasa je prazdna a dluhy obrovske.
Pokud ovsem NYNI udela nejaky stat podobny krok, elity ten stat znici. Maji cely zapadni svet pod krkem. To chce radikalni, nejlepe celoevropsky rez.

276807

8.10.2012 13:39

Útok na Řecko

haban 89.?.?.?

Je to pokus

- zprivatizovat řecké ekonomické zdroje
- vydrancovat řecké nerostné bohatství
- vytěžit ho pomocí levné lokální pracovní síly

276752

8.10.2012 13:54

Opravdu ...

Vidím a sleduji 109.?.?.?

Zajímalo by mě, jak to udělal H.Schacht za Hitlera a po válce k. Adenauer s ministrem financí. Asi to chce dohodu v š e c h a čestnost, morálku, což některým lidským druhům c h y b í , se skupinou záměrně udržovaných skupin v nevědomosti a latentním otroctví a nevzdělanosti, následky jsou potom katastrofální v podobě revolt a vražd, humanitárního bombardování a nakonec dalšího případu "Gleiwitz" u Turecka... až budou vyslýchat určené podezřelé a dupat jim po varlatech, přiznají v š e c h n o ! [bliji]

276754

9.10.2012 2:57

RE: Opravdu ...

p. 113.?.?.?

Reakce na 276754

...ne to je jen ukazka ,ze je moznost celkem mirne agresivniho systemu vladnuti , kdyz to elity potrebuji...demonstrovat ...tzv.mirny omezeny kapitalismus ....napr. v letech 1945 -70...kdy ovce velice silhaly smerem k socializmu v mnoha zemich Evropy i zapadu a to houfne , a tak se podplacelo /i komunisti brali/ za to ze nesli do vlady i kdyz meli vetsinu....

276814

8.10.2012 16:34

Někdo prostě chce...

leo69 89.?.?.?

...za každou cenu rozpoutat v Evropě válku a dělá pro to všechno možné, aby se občané nasra... (naštvali) a masa se dala do pohybu.

Vždyť to ten řecký premiér říká jasně - volně cituji: "pozor, začínají se opakovat 30.léta, kdy se, částečně i díky nasra... (naštvanosti) obyvatel, dostali k moci nacisté". Ten řecký premiér se snaží říct těm správným místům ("bankéřům"[mrknutí jedním okem], kteří vědí o co jde (ti níže postavení z nich z toho mají dodnes úředně a zákony podporovanou/vyhucovanou 6.ti miliónovou hrůzu). Naznačuje zatím jemně, aby se spící/historie neznalé ovce nepolekali, že by se mohla ta hrůza opakovat, pokud nepřestanou tlačit na pilu. Jenže si (výše zmiňovaný premiér) pravděpodobně není ochoten/schopen připustit, že to určitý okruh tzv. Iluminátů (ať už z jakéhokoliv jim známého důvodu, ať už mystického, či jinak pošaheného mozku) dělá záměrně a pokud svět nespojí síly, tak z toho není úniku, než tak, jak chtějí oni - válkou i zde v Evropě!.

Něco k věci dnes píše i K.Dolejší na BL v článku Hodní hoši dostali povolávací rozkaz , kde cituji: "...Ale bylo to ještě před březnovými volbami v roce 1933, v nichž NSDAP získala takřka 44% hlasů, kdy se Hitler na přímluvu občanských stran a kapitalistů dostal do čela vlády..." Dodávám - k tučnému textu je velice pravděpodobně nutné si doplnit "bankéřskou" lobby. Takže, jak by jistě přesněji a odborněji doplnil pan Nohejl, Hitlera si dosadili k moci sami a sami ho i podporovali a částečně řídili. Podobná věc se dnes velice pravděpodobně chystá opakovat. Potřebují už jen propuknutí bratrovražedných nepokojů a tak tlačí na pilu víc než je z našeho lidského a empatického pohledu zdrávo. Mám obavu, že řecký premiér a zřejmě ani Merkelová to bohužel nezastaví, nazapadá to do pošahaných Iluminátských plánů a prémiéři a potažmo i prezidenti jsou v těchto "hrátkách" malými pány...

m,[mrknutí jedním okem]

276764

8.10.2012 21:06

RE: Někdo prostě chce...

Songhay 78.?.?.?

Reakce na 276764

Kvôli obavám z nástupu nového nacizmu je najvyhovujúcejšie
ponechať pri válove poloboľševika Samarasa, aby sa neopakovali vojnové hrôzy.
Samaras žiada o trpezlivosť, odklady splácania, oddialenie úsporných opatrení a čo najrýchlejšie dodanie nových úverov, lebo ak sa tak nestane, tak zlí banksetri si vyhliadnu nového Hitlera. Len Samaras môže grécko zachrániť pred Hitlerom, tak nečakajte a vyhovejte mu.
Nenažranci v grécku by sa mohli nahnevať a namiesto skromnosti si vyvoliť Hitlera? Preto treba ulahodiť davom a nakŕmiť ich? Dokedy?
Rozpútať vojnu lebo odmietajú splácať dlžoby, ktoré sami razflákali je jednaním spodiny, síce možné, že by banksteri isté podnety ponúkli na urýchlenie toho kroku, ale predpoklad je, že gréci ho nemusia naplniť, môžu sa správať ako ľudia a pokorne znášať platby, za ktoré môže iba oni sami, aj nevšímavosťou, ľahostajnosťou, aj svojou voľbou tých, ktorí ich doviedli do úpadku.

276792

8.10.2012 17:18

Finanční panika

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Z členských států EU mají šanci jen ty, jejichž vlády najdou odvahu vypráskat Monsato a rozloučit se s MMF.

276771

8.10.2012 18:55

ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI

Janzlatousty 217.?.?.?

Najednou svet prichazi k nazoru, ze nastup Hitlera k moci nebyl vinou celeho naroda, ktery za to tak trpel, ale vinou tehdejsi
svetove lobby, ktera po 1.svetove valce ridila dlouho cely svet.
Ano byli to opet takovi, co i dnes jsou u svetovlady. Chteli Nemecko tak likvidovat jako po 2.svet.valce.Takovymi pozadavky, aby narod pry jiz nikdy nemohl valcit a ve skutecnosti sledovali tim, aby vladli sami. To se deje i dnes - Nemecko musi jiz 60 let platit na vsechny strany- boji se ho ne z voj.hlediska, ale
jako naroda, ktery je nejvyssi svoji inteligenci a mohl byt vladnout ekonomicky. Cil je ho znicit a vysat tak, aby drzel hubu.
Nechaji ostatni narody lenosit, krast a podvadet - takovych se neboji, ale boji se pracovitych a ne lenochu. Ti jsou jejich spojenci.
Kdyz ekonomicky padne Nemecko, pak ho mohou ridit pouze z USA
a kdo tam vladne - od bank az po propagandu -t.j.media kazdy asi vi.

276779

8.10.2012 21:32

RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI

Songhay 78.?.?.?

Reakce na 276779

Kto sa proti hitlerovi postavil, keď už dostal koryto a prečo ho odmietali, ak ho vraj nevítal celý národ?
Judea vyhlásila nemecku celosvetovú vojnu, ak ešte neviete, už v roku 1933 a prinútili mierumilovných Nemcov zaútočiť na poľsko, zabíjať v Afrike, za všetko môže zlá svetová lobby, ktorá nenechala na pokoji Nemcov, lebo im závidela ich pracovitosť a chceli sa zmocniť ich bohatstiev.
Nemci určite neboli revanšisti plní nenávisti, to sa len na židovské naliehanie odhodlali aj to po veľkom zdráhaní prinútiť svoju najvyššiu inteligenciu napraviť neprávosti sveta, ktorých sa voči nim dopúšťali lenivci.
Nakoniec za svoju dobrotu Nemci obdržali vládu až spoza mláky, rôzni rotschildovia, goldsteinovia a iné semitské mená a semitské tváre neprestajne sa snažia hádzať vinu na ten udatný pokojamilovný národ.

276796

9.10.2012 2:17

RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276796

Ale ale. Nekdo se snazi delat z Nemecka hodneho strejdu. Opak je pravdou. Nemecko bylo zidum pouze konkurenci. Pouze nacionalni charakter donutil Nemce k rozpoutani 2ww.

Nemecko neni a nikdy nebylo hodne Nemecko. Vzdy touzilo ovladnout a ridit Evropu a slovanske narody byly vzdy od Nemecka pouze ponizovany a utlacovany. To se jim podarilo pres EU dokonale. Nemecky majitel si zde dovoluje cokoli, v Nemecku by za sva jednani brucel.

276808

9.10.2012 9:18

RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI

Janzlatousty 217.?.?.?

Reakce na 276808

Ten anonym chce jen rozpoutat diskusi o Nemecku a asi vubec nevi, ze v cele historii od stareho Rima to nebyli Nemci,co ovladali Evropu a asi nevi, ze zatimco Anglie s Francii obsazovali jako kolonialiste vetsi cast sveta, Nemecko bylo rozdeleno na male staty a proti nim slovanske kmeny.
Anglii s Francii vyhovovalo ze Nemci maji za sve sousedy slovanske narody, aby jim nezbyval cas na kolonie.
Jim vyhovalo i zaostale Rusko a i jemu omezovaly pristup k teplemu mori.Rozdelili Evropu tak, aby velka cast uzemi obyvana Nemci byla vtelena do novych slovanskych statu a tak aby tam vznikaly nepokoje.
Dalsi vec-Anglie jako ostrovni zeme nemela zadne sousedy a jedineho souseda Irsko poanglictili - vzali mu jazyk a nahradili ho anglictinou.Nemecko melo vzdy 8 statu jako sve sousedy
a sousedske vztahy jsou u kazdeho naroda problem.-

276826

9.10.2012 10:19

RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 276826

po rozpadu impéria začalo vznikat impérium západní a východní (tak to je + - dodnes) a západ vyrostl z francké říše (dnes francie + něm. = tahouni EU), přičemž "germáni" vznikli také jako římská provincie, do nedávna známo jako "říše římská", středověk žádné "němce" neznal, byl tam římský král a římský císař jako subjekt podřízený římské hierarchii
dnešní anglie začala vznikat také jako výspa říma, lonýnská city je typický příklad templářské imperiální kolonie a vlastně byla součástí katolické hierarchie až do křesťanského rozkolu, ale katolické klany (percy, howard atd.) mají v anglii dones enormní vliv (i anglikáni jsou víceméně fasáda), stejně jako ty skotské...
navíc británie se stala impériem pod dynastií, jejíž kořeny sahají až... no kam jinam, než do severní itálie do dob "franckých králů" http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Este

276829

8.10.2012 19:12

takže

timur 85.?.?.?

- jednoducho nevieme kedy to príde aj k nám - takže náš strach zo zajtrajška bez úsvitu,- čo teraz, kedy zaznie : zabíjajte ich! - jedno koho ale treba, ako ďaleko sme všetci od tohoto okamihu keď sa to v nás prelomí, ako ďaleko tento stav beznádeje a jedu pretečie do ničenia? a čo tí mladí bez perspektívy? ... ich neučili narábať so zbraňou, ale budú sa vedieť brániť?

276780

8.10.2012 19:25

kapitalismus se nehrouti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Kapitalismus meni formu do vyssi kategorie, ktera je efektivnejsi. Je Cina kapitalisticka ? Ci je to kapitalismus v jine forme. Jedna se zde o Novy Svetovy Rad, ktery nema zajem o male staty a narody, s nema jsou jen problemy a konflikty. A valecne konflikty jsou nezadane v smyslu Noveho Svetoveho Radu, jsou drahe a nic neprinasi. A tak se bojim, ze Recko bude polozeno a potom rada jinych malych statu a budou se spojovat a tlacit ekonomicky do vetsi ekonomickych celku. Nevim jestli to bude uspesny plan , ale to je plan podle nehoz se pracuje.

276783

8.10.2012 19:40

alebo -

timur 85.?.?.?

nazvať toto všetko Titanicom je málo - tak toto je ten koniec...hm

276784

8.10.2012 19:58

Paní Švihlíková..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Doporučuji přečíst, každý snad pochopí podstatu krize..

Čekají nás změny, které lze bez přehánění srovnat s pádem Římské říše. Dluh stál na počátku současného systému. Bude stát i na jeho konci.

http://www.blisty.cz/art/65382.html [cool]

276788

8.10.2012 21:27

Tady se můžeme dohadovat do aleluja! Demokracie už je zatím polehoučku v hajzlu!Změnila se na mediokracii!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276788

Zesměšňující pojem „konspirační teorie“ zavedla média proto, aby si vytvořila monopol na takzvanou investigaci. Sama šíří nepředstavitelné spekulace a nepravdivé teorie o čemkoli a o komkoli - a nazývají to realitou. Když o této virtuální realitě někdo mimo média na základě faktů zapochybuje, označí se to posměšně za konspirační teorie. Z hlediska médií je to chování logické. Zkoumání reality mimo její virtuální obraz narušuje dohody dané zájmy vlastníků médií a na ně napojených politických, hospodářských a mocenských struktur. Z hlediska veřejnosti je to nesmírně nebezpečné. Proto je dobré pokusit se o to i s vědomím, že jde o donkichotský boj s něčím, co nemůžete přetlačit. Nemůžete zvítězit proti síle, která nahradila demokracii – s mediokracií. Ale zkoušet to, je povinností každého, kdo v tom takzvaně nejede.

276795

8.10.2012 23:41

RE: Paní Švihlíková..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276788

Podival jsem se na vas clanek , a docela se mi libil az na prirovnani k padu Rimske Rise, po ktere nasledovala doba temna asi 500 ci vice let. Ja vidim hegemonii snazici se prebudovat lidskou spolecnost do formy, aby se toto nemohlo stat, i kdyz to vypada brutalne co se deje, myslim, ze to nechat bezet volne kapitalistickym systemem by byla katastrofa, z hlediska materialovych zdroju a plan asi je: vzit narodnostnim statum financni prostredky z rukou, aby je mohli kontrolovat a aby nemohli vest valky a museli spolupracovat. Co chteji , je zavest Novy svetovy rad, a uvolnit prostredky na zbrojeni a valku a pouzit je na prekonani populacni krize a udelat centralni rizeni ( super OSN). Je to dobry plan?? Nevidel jsem jiny , ktery by se snazil zabranit populacni krizi. A Amerika , ci CIna jsou casti tohoto planu. Pochopitelne , ze je planem hegemonie udrzet ci zvysit politickou moc ,to je jaksi samozrejme.

276801

9.10.2012 2:24

RE: Paní Švihlíková..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 276801

USA nikdy nepripusti zhrouceni kapitalismu. To by znamenal pro ni rozpad federaci a dalsi obcanskou valku. Tam nikdy ani nemuze fungovat jiny system. Je to pole, kde ma svuj domov svetovlada. I kdyby meli rozpoutat 3 ww. Pod jakoukoli zaminkou - coz se pomalu uz deje.

Po celou svoji existenci potrebovaly USA hustit lidem pohadky o vnejsim nepriteli, ani v budoucnu to nebude jine. A diky jejich "unikatnimu" skolstvi jim to 80% obyvatel pokazde sezere i s navijakem.

276810

9.10.2012 10:59

RE: Paní Švihlíková..

slak 77.?.?.?

Reakce na 276801

Ta populuční krize se v režii skryté NWO řeší a skrývá za spekulativní kapitál se kterým FED a ilumináti,vlastně cca 5000 osob rozhoduje o osudu všech co přistoupí na jejich podlou hru,že to odnesou ti co vytváří hodnoty o tom nepochybujte,ti se množit nebudou.Vlastně evropa se stala vlastní hloupostí zámořskou kolonií,kdy o osudu eura a obyvatelstvu se nerozhoduje odsud ale zmíněnýma pětilitrama a odsud ze základny průmyslu a lidí kteří nemouhou jít do buše a jsou tudíš ideálními otroky se dá vypráskat i duše.Tak jaká je perspektiva starého kontinentu jestli lidé nevezmou rozum do hrsti a nepojedou si vlastní režii bez banksterů židolichvy.Divný projekt genocídy snaživých ale neuvěřitelně potroublých.

276830

10.10.2012 0:37

RE: Paní Švihlíková bohuzel zapomnela (umyslne) riciq

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 276830

Pani Svihlova zapomnela napsat, ze pravidla ekonomie, podle kterych bankeri a kapitalisti jednaji, byli napsany nekym ...vladou za ucelem aby se tak stalo. Vite pani Svihlova , zakony a pravidla se pisi proto , aby se tak stalo ci podle nich jelo. A tak , vlady chteli aby se poskodili fungujici vyspele demokracie a vysoce se pomohlo mene schopnym narodum. Je to typicky pripad podle Orwella. A tak pani Svihlova se snazi tady vytvorit tak zvane umelou realitu!!! v mozcich lidi, ze veci se deji v ekonomii diky podivnym jevum v ekonomiii same, coz je absolutni manipulace lidskym myslenim. Ekonomie jedna podle zakonu, zakonu vlad a zakonu zraveho selskeho rozumu. Vse ostatni jsou kecy.

276853

9.10.2012 2:51

RE: Paní Švihlíková..

p. 113.?.?.?

Reakce na 276788

...dnes jde o pathologickou chamtivost spolu s rozpinajicim vzdy imperialismem a ochrana kapitalistu bankeru a jinych cizopasniku ,to prijde spolu s pokusem ovladnou svet draho a staty se stavaji "TOP HEAVY" cili nemohou zaplatit statisice uradu stale se mnozici a zvetsujici a byrokracie je ale neporazitelna ,jakmile ma priznive podminky , ale predevsim je stale mene ovladatelna a z toho take prameni neschopnost vlad ,uradu vznika chaos , valky ,napadeni statu , atentaty , defraudace bilionu a neschopnost ty valky vyhrat.....jenom schopnost korupce a nakrast si bohatstvi v tom zmatku zustala....a nemohla by neco Hitlery zase neco duleziteho prednest , je tady nuda .....posledni dobou...

276813

8.10.2012 20:37

Sorry ale,

Snílek 80.?.?.?

hrdi Řekové si svou kaši navařili sami podobně jako my.Vymlouvat se na spiknutí bank je úměvné.
[smích]

276790

8.10.2012 21:17

RE: Sorry ale,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 276790

nesouhlasim,existuje na svete vubec statni Banka,jenom tak ješte v Iranu,Severno Koreji Syrii.
Je treba zestatnit vsechni Banky v Recku,uvery davat bez uroku,tohle co se deje ted je doslova vydirani a vy si myslite
že žijete v demokracii.
Rakusky politig Jorg Haider řekl že je treba zabranit aby Banky lidem prodavali toxicke instrumenty a zanedlouho byl zavražden
Mossadem a ješte z neho udelali homosexuala.
Bankovni moci se postavil i Kennedy a skončil stejne.

276793

8.10.2012 22:08

RE: Sorry ale,

H#V 89.?.?.?

Reakce na 276790

Já žádnou kaši nevařil. Vařil ji Kalousek, Havel, Klaus, Tošovský a další demokratičtí lidumilové. Tak nevím proč, bychom měli používat slovo MY? Ne my, ale konkrétní jednotlivci a každého loupeživého demokrata zavřít, až zčerná. Já vím, že nebudu dobrý demokrat, protože nekradu, nelžu a nepodvádím, jako správný demokrad. Jinak, že vám není hanba, pakáž demokratická, okrást důchodce, dětem odepírat vzdělání a nemocným brát doktora. To je prostě hyenismus a ne řád, a k tomu ten nejlepší, jak prohlašují sedmilháří.

276799

9.10.2012 11:05

socialisticky stat vs. korporacie

Mufo 37.?.?.?

To comu dnes hovorime demokracia je moznost rozhodnut sa do ktorej totalitnej spolocnosti sa zaclenime my. Firma, spolocnost alebo korporacia (vyberta si co chcete) je spolocnost ludi vedena jednou vladou (niekedy dokonca jednym clovekom), ktoru si volit nemozeme. Tato vrchnost na nas zaraba vymenou za mizerny plat ktory jednoducho nestaci pokryt ani len zakladne potreby jednoduchej rodiny, nezabezpecuje nam skolstvo, ani zdravotnictvo, ani ziadne ine socialne ci materialne vyhody. O toto vsetko sa stara stat, ktory ma z tychto malych totalitnych spolocenstiev iba velmi malu proviziu. Samozrejme ze potom to u nas vyzera ako to vyzera pretoze miesto toho aby sme vinili toho kto na nas zaraba ze nam neda viac, vinime toho komu sa dostane iba kusok meska od kosti ze nam z toho nevie zabezpecit socialne istoty... A caro demokracie? Ked sa ti v mojej spolocnosti nepaci mozes kludne odist, ja ti nezaplatim a statu ktory ta dotuje neodvediem za teba dane, vysledok je ziadne peniaze pre teba, menej penazi pre stat... Pokial chceme byt sucastou korporatnej spolocnosti, budis... je to prakticky len ina forma totalitneho vladnutia, vedenie si nezvolim, nemam pravo intervenovat rozhodnutia vrchnosti (pokial si neziskam urcity rank u vladnucej strany), ked sa mi nieco nepaci mozem bud drzat hubu alebo v tych lepsich pripadoch kricat do bezodnej jamy... nie pardon mozem spolocnost opustit a ta sa uz o mna dalej starat nemusi, moze ma nechat na pospas osudu pretoze za mna uz nie je nadalej zodpovedna... korporacia je svojim sposobom totalitny rezim, az na to ze sa nikdy nebude starat o moje socialne potreby, ci uz len o tie najzakladnejsie, boze uchran aby sa starali este aj o zdravotnictvo... Ked chceme demokraciu a kapitalizmus, budis, ale nevinme stat za to ze sa nedokaze o nas adekvatne postarat ked vsetko bohatstvo presuvame na sukromny sektor. (na zaklade inych reakcii dopredu hovorim pre tych ktory tento moj nezrozumitelny zdrap myslienky nepochopili, ze v ziadnom pripade nestojim o navrat ku ziadnemu socialistickemu rezimu!)

276831

9.10.2012 13:19

Kapitalismus se hroutí a socialismus ho nahrazuje

karpolat24 212.?.?.?

Přesně co říkám, kapitalismus se hroutí a socialismus ho nahrazuje. Neo-nacionálně socialistický Zlatý úsvit je předzvěstí socializace Evropy a odstranění soukromého vlastnictví. Snad budou socialisté různých směrů rozumnější a budou držet při sobě a ne jako dříve mezi sebou bojovat až pohřbí výdobytky socialismu.

276835

9.10.2012 14:20

RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 276835

VÝDOBYTKY SOCIALISMU. Toto slovní spojení mě zaujalo, pane Karpolate. Ve vašich starších příspěvcích jsem našel i pojem VEŘEJNÉ BLAHO. Po obém Vy očivividně velmi prahnete.

Mohl byste mi laskavě oba pojmy osvětlit? A to prosím nejen teoreticky. Když budete třeba hovořit o tom, že "výdobytky socialismu" = létání pečených holubů do úst [mrknutí jedním okem] , vysvětlete prosím i to, kde se oni pečení holubi vezmou. Jinak jsou ty "výdobytky" z oblasti dětských bajek.

Taktéž Vaše "veřejné blaho" bude asi něco velmi zajímavého. Proč? Například nová dálnice. Vybudovaná napříč CHKO. Pro dopravce je taková dálnice jistě velkým blahem. Pro ochránce přírody je naopak totální zkázou. Kde tedy leží ono "veřejné blaho" v případě dálnic? A také v případě jaderných elektráren? Veřejných domů, EU, solárních elektráren, letecké dopravy (versus chemtrails), potravinové soběstačnosti takzvaně "za každou cenu", transportu zboží přes polovinu zeměkoule, atd.

A ještě jaký je vztah "veřejného blaha" ke krásným ženám. Ty nejkrásnější budou k dispozici nám všem mužům? Vždy, kdykoliv si zamaneme? Nebo ne? A když ne všem, ale jen některým, o jakém VEŘEJNÉM blahu tedy hovoříte? To mě opravdu moc zajímá. Předem děkuji za laskavou odpověď. [smích]

276837

9.10.2012 14:48

RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276837

Velké výdobytky kapitalismu!!!!!!!

Britové brutálně mučili Afričany v padesátých letech
Minulý týden získali tři staří Keňané právo žalovat britskou vládu za mučení, které utrpěli - kastraci, bití a znásilňování - v britských koncentračních táborech provozovaných britskou koloniální správou v Africe v padesátých letech.

V těchto táborech Britové umučili k smrti mnoho desítek tisíc lidí. Velký počet mužů byl vykastrován kleštěmi. Jiní vězni byli znásilňováni, někdy noži, rozbitými lahvemi, hlavněmi pušek a škorpiony. Ženám byly obdobné předměty vsunovány do vaginy. Britští věznitelé vězňům usekávali prsty a uši, vypichovali jim oči, ničili prsa žen kleštěmi, polévali osoby petrolejem a zapalovali je. Zemřelo mnoho tisíc lidí, píše George Monbiot v deníku Guardian.
http://blisty.cz/art/65410.html

Kam se hrabou Němci za války - to byly koncentráky úplná "ozdravná zařízení"! A kdo to neví, tak koncentrační tábor je také britský vynález , poprvé použitý v Bůrských válkách v JAR před rokem 1914! Do ohraničeného prostoru na poušti byli nahnáni lidé a tam ponecháni svému osudu!Britské zacházení se zajatci opravdu velmi humánní!!!
[bliji] [bliji] [bliji]

276839

9.10.2012 14:53

RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal

karpolat24 212.?.?.?

Reakce na 276837

Vy jste asi pravičák, že? Nemáte něco společného s Liberálním Institutem, Ludwig von Mises Institutem, CEPem nebo nechtenasbyt.cz etc etc? Podobné protilidové aktivity si libují nemístně v detailech. My noví lidé se takovými detaily nezabýváme. Prostě o veřejném blahu a výdobytcích rozhodně lid v lidově demokratických volbách.

276840

10.10.2012 17:21

RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 276840

> My noví lidé se takovými detaily nezabýváme.

Takže "výdobytky socialismu" a "veřejné blaho" jsou nepodstatné detaily? Proč tedy po nich voláte? Nebo používáte přihlouplé propagandistické pojmy, kterým ani sám nerozumíte?

A Váš další zvláštní pojem, pane Karpolate. "Lidově demokratické volby". Uměl byste vysvětlit, co to je? Jak se liší "lidově demokratické" od obyčejných demokratických voleb. A jak konkrétně v nich "lid rozhodne" o veřejném blahu? Jak se kupříkladu dohodne lid-kuřáci s lidem-nekuřáky? Nebo lid-věřící s lidem-ateisty? Případně lid-homosexuálové s lidem-hetero? To by mě také velmi zajímalo. [chechtot]

276870

11.10.2012 0:02

RE: Kapitalismus se hroutí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 276840

Vykašli se na Vojtu49! Jde o provokatéra! Ten nemá zájem diskutovat,jenom někoho naštvat a potom má radost. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

276894

9.10.2012 15:44

RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus ho nahrazuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 276835

Zlatý úsvit je předzvěstí socializace Evropy... a samozřejmě i světa
akorát to nemá s národovci nic moc společného, jen je potřeba hrát na struny, které "lid" chce slyšet [smích]

Vložený obrázek
na toto téma se rozepsal i jordan maxwell (proč si to nepřečíst?)...
nedívám se na to sice z pozic božích a dábelských záměrů, ale jisté souvislosti jsou vskutku nepřehlédnutelné, takže je potřeba se pořádně nakrmit ideály a hurá do toho...

276842

9.10.2012 14:12

áno-

timur 85.?.?.?

čítal som toto v BL a preto som napísal čo som napísal - moja generácia zažila počiatok socializmu, jeho koniec, začiatok kapitalizmu a jeho ešte rýchlejší koniec - asi uvidíme tiež - ale veď my nechceme toho veľa, len prežiť zmysluplný život, prácu a odmenu za ňu, je to tak veľa??? - prečo to čo vyrobíme, zhodnotíme prichádza vnivoč ???? - a prečo to trpíme??

276836

14.10.2012 9:32

soudruhu RUDO-moudrostrako

Americká rakovina 95.?.?.?

Nezapomen,že to vyžene i většinu těch pracujících či podnikajících co měla úspěch a vydřela se z bídy,ale podle vás to jsou všechno modrý straky [překvapení]
Kdy začnete lidem"krást jejich domy a auta zavedením 80% daně?

277098

Příspěvků: 87

08.10. 05:20 MoUdrostrak  Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 07:08 ???  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu je dávno za nami.
08.10. 07:24 ???  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 09:03 osa x  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 09:32 IVAn  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 10:07 raskolnikov  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 18:42 Roman  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
09.10. 09:33 raskolnikov  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
09.10. 02:33 p.  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 18:30 Songhay  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 19:54 IVAn  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 20:32 Songhay  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 22:36 ???  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
10.10. 02:04 p.  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 10:32  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 12:26  Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli
09.10. 01:49  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli
09.10. 02:37 p.  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu a zneužívání situace podnikateli
08.10. 13:40 hc  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 15:51 ppppp  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 16:57 Hrad  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 18:20 jarda667  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 20:40  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 21:58 ppppp  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 17:59 Songhay  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
09.10. 07:59 MoUdrostrak  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
09.10. 08:54 raskolnikov  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
09.10. 01:41  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
10.10. 04:43 lindsay  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
10.10. 09:30 Saša  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
10.10. 11:32 hc  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
16.10. 07:26  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
16.10. 08:13 Saša  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
11.10. 00:12 p.  RE: Hroutící se kapitalismus v přímém přenosu
08.10. 08:41 HonzaX  Plody demokracie
08.10. 13:32 Peptalkin  RE: Plody demokracie
08.10. 15:42 raskolnikov  RE: Plody demokracie
08.10. 16:50 valecnik  RE: Plody demokracie
08.10. 17:04 Peptalkin  RE: Plody demokracie
08.10. 23:54  RE: Plody demokracie
09.10. 01:59  RE: Plody demokracie
11.10. 00:55 Kambrium  RE: Plody demokracie
11.10. 03:02 Nachmadiness  RE: Plody
09.10. 18:19 valecnik  RE: Plody demokracie
09.10. 07:01 Hrad  RE: Plody demokracie
08.10. 08:43 F&T  Stejně to dříve nebo později padne
08.10. 16:08 raskolnikov  RE: Stejně to dříve nebo později padne
09.10. 11:47 F&T  RE: Stejně to dříve nebo později padne
09.10. 12:45  RE: Stejně to dříve nebo později padne
08.10. 09:31 JanaVartas  Admin ?
09.10. 09:00 hestroy  RE: Admin ?
08.10. 12:38 niekto  a čo inak?
09.10. 02:07  RE: a čo inak?
08.10. 13:39 haban  Útok na Řecko
08.10. 13:54 Vidím a sleduji  Opravdu ...
09.10. 02:57 p.  RE: Opravdu ...
08.10. 16:34 leo69  Někdo prostě chce...
08.10. 21:06 Songhay  RE: Někdo prostě chce...
08.10. 17:18 Jana Hanzlíková  Finanční panika
08.10. 18:55 Janzlatousty  ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI
08.10. 21:32 Songhay  RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI
09.10. 02:17  RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI
09.10. 09:18 Janzlatousty  RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI
09.10. 10:19 raskolnikov  RE: ANO DEJINY SE NEKDY OPAKUJI
08.10. 19:12 timur  takže
08.10. 19:25  kapitalismus se nehrouti
08.10. 19:40 timur  alebo -
08.10. 19:58  Paní Švihlíková..
08.10. 21:27  Tady se můžeme dohadovat do aleluja! Demokracie už je zatím polehoučku v hajzlu!Změnila se na mediokracii!
08.10. 23:41  RE: Paní Švihlíková..
09.10. 02:24  RE: Paní Švihlíková..
09.10. 10:59 slak  RE: Paní Švihlíková..
10.10. 00:37  RE: Paní Švihlíková bohuzel zapomnela (umyslne) riciq
09.10. 02:51 p.  RE: Paní Švihlíková..
08.10. 20:37 Snílek  Sorry ale,
08.10. 21:17  RE: Sorry ale,
08.10. 22:08 H#V  RE: Sorry ale,
09.10. 11:05 Mufo  socialisticky stat vs. korporacie
09.10. 13:19 karpolat24  Kapitalismus se hroutí a socialismus ho nahrazuje
09.10. 14:20 Vojta49  RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal
09.10. 14:48  RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal
09.10. 14:53 karpolat24  RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal
10.10. 17:21 Vojta49  RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus vždy v historii hanebně zklamal
11.10. 00:02  RE: Kapitalismus se hroutí
09.10. 15:44  RE: Kapitalismus se hroutí a socialismus ho nahrazuje
09.10. 14:12 timur  áno-
14.10. 09:32 Americká rakovina  soudruhu RUDO-moudrostrako

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 090