Diskuze k článku

Havel, Dubček, Gorbačov a sametová revoluce

Příspěvků 55

26.9.2012 6:53

Telo Vaska Havla

Satanist 75.?.?.?

posadit do americky rakety a .........? Jo tak to uz nepude kdyz ve strasnickym krematoriu propad rostem. Ale mohli by ho z ty piksly v ty garzonce na Vinohradech vyzvednout a nasypat do presejpacich hodin aby se nez na jeho svinstva co me mel na svedomi narod zapomene Dagmar Veskrnovy v chalupe na Hradecku nekde na hajzlu jeste trochu probeh.

275507

26.9.2012 17:49

RE: Telo Vaska Havla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275507

veškrnu rozsypali do tří uren, je to tříurňák: jedna urna do izraele, druhá do zednářského templu a třetí pro státní vdovu

275565

26.9.2012 7:58

autor přeceňuje Pražské jaro,

cifix 46.?.?.?

zajimavý člaánek. Jen mne nadzvihlo, jak auttor píse, že Gorbi jedná pod vlivem ideálů Pražského jara. Gorbi, jako prominentní Žid (nechť autor nahlédno do nějaké židovské encyklopedie) jedná pod jinými 'ideály'. Ačkoliv mi byl Gorbi za perestrojky a sametu sympatický, dnes vidíme, že to byl on, kdo posunul kola 'osudu' civilizace dále k dnešnímu stavu. jen v Rusku prý za tothoto nového kapitalismu zemřelo více obětí než za 2.světové... Však se také Gorbi po splnění .kolu odstěhoval do USA s miliardami na kontě.... Od koho asi? že by opět nadnárodní kapitál jako za Lenina?

275510

26.9.2012 17:23

RE: autor přeceňuje Pražské jaro,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275510

Andropov taky nebyl žádný "brežněvovec" jak píše článek. Lieberman alias Andropov to byl pravý otec perestrojky, on znamenal návrat sionistů do Kremlu, tehdy jedině potichu. Po něm do toho dle vytyčeného plánu "praštil", když nastal čas, Kohn alias Gorbačov. Také museli být napřed intrikami odstaveni "jestřábové" z armády. Opona byla vytažena a Rusko vydrancováno "ruskými" oligarchy za Elzmana alias Jelcina - za jeho obobí zemřelo o 7 milionů lidí víc, než by bylo mělo extrapolací dosavadního vývoje, takový "menší" slovanský holokoust. Ale ruský národ se, jak to tak vypadá zase vzchopil, když Elzman byl donucen odstoupit a uvolnit místo Putinovi.
http://leva-net.webnode.cz/products/karta-v-rusku-...
Ten článek o Havlovi a Dubčekovi zcela postrádá Havlovo CIA-pozadí, které vysvětluje většinu těch Havlových "politických nemotorností".

275559

26.9.2012 8:13

Njn,

Alis 94.?.?.?

nemaje TV, ani rádio, nekupujíc tiskoviny, přesto jsem v té době měla pocit, že na mě Havel padá snad i ze skříně s oblečením.. Mám tedy na mysli to loňské šílenství. Zármutek jsem nepociťovala, ale ani radost, prostě mi to bylo a je jedno.
V každém případě, podle všech těch patetických projevů, nářků, atd. jsem chvílemi propadala pocitu, že zemřel Ježíš: verze pro 21. století. Poslední spravedlivý, morální a ctnostný člověk v ČR, ne-li v Evropě a ve světě.. To bylo štkaní, vzpomínání, truchlení.. A pak, že prý už se lidi poučili, a nedají se zblbnout kultem osobnosti jako tenkrát za Adolfa..

275512

26.9.2012 17:27

RE: Njn,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275512

Do toho průvodu kolem prázdného futrálu nahnali školní třídy, pak tam byla židovská obec, pražští šábesgojové a Lauderovy židovské školy - no, a průvod byl plný.

275560

26.9.2012 8:17

a ještě k VH

cifix 46.?.?.?

k roli VH by stačilo uvést následující, a bylo by jasné o roli a činech našeho velikána, po JdC největšího:
1. Margaret Thatcherová v rozhovoru s dotěrným českým novinářem na jeho potřetí opakovný dotaz na velikost a roli VH odpověděla prořeknutím: 'no a koho jsme tam asi tak měli dát?'
výstižné, není-liž pravda?

2. dozvěděl jsem se od bývalého funkcionáře vládní ochranky, že VH měl za komančů ochranku. Proč asi? Aby nevyváděl... Jednou ho tahali ožralého, jak jim spadl do Vltavy... A taky prý chodil se Štrougalem do sauny, kam mu nosil nahrávky disidentů na kazetách. Uvedl ten samý zdroj.

co dodat? Další židovský míšenec na PR nebi mediálního Matrixu.

275513

26.9.2012 8:56

RE: a ještě k VH

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 275513

...židovský míšenec?
Tyhle hovadiny se lidí drží jak hovno košile, kolik pak máme asi kříženců musulmanských. Nebo jsi snad český kříženec hotentota?

275515

26.9.2012 10:51

RE: a ještě k VH

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 275515

Je zbytečné být agresívní a raději si o tom něco přečíst, na Internetu se toho najde dost.

275526

26.9.2012 11:31

RE: a ještě k VH

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275526

>na Internetu se toho najde dost.
Stačí si jen vybrat. Dle čeho se rozhoduje cifix? Není kryptopoloŽid? A co si dá wazari? Existuje nějaké "menu"?
...
Mám tu několik typů, nad kterými by neměli váhat především zastánci nenáhody.
Proč zrovna židi, když pak první plní tábory (třeba načálnici v Rusku, nebo "kříženci" v Německu).
a) Po nástupu Gorbačova přišel Černobyl (zajímavost - oblast byla známa hustotou židovstva) po něm perestrojka, pád zdi a po ní tzv. NWO.
b) Po nástupu Putina přišel Kursk a pád Dvojčat, vyhnání "židokapitálu" a boj proti terorismu a lidový odpor vůči "NWO"

Je tu mezi body a) / b) patrná nějaká souvislost? A na co by byla taková konspirace dobrá? [mrknutí jedním okem]

275531

26.9.2012 12:43

RE: a ještě k VH - Židovský původ...

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275515

Tyhle výkřiky jsou směšné. Faktickou skutečností je, že Havel měl matku položidovku a u otce (dobře informovaný zdroj) uvádí, že byl židovského původu. Čili, Havel byl téměř plnokrevný Žid. To tu můžete vzteky prskat, jak chcete, ale to je skutečnost. Proto byl také členem výhradně židovského zednářského řádu B´nai B´rith - kde jsou navíc ti vybranější (vlivní) Židé! U nás jsou členy tohoto židovského zednářského řádu kupř.: Klaus, Železný (Eisenkraft), Lánský (Löwy), Fischer, Mlynář, Kühnl a další. V zahraničí jsou členy řádu kupř.: Henry Kissinger (vl. jménem Abraham ben Alazar), George Sörös, Alan Greenspan (bývalý šéf Federal Reserve Board), Lech Walesa (Lejba Kohne), atd..

275535

27.9.2012 8:39

RE: a ještě k VH - Židovský původ...

treerat 194.?.?.?

Reakce na 275535

Podle tohoto článku http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1343-b-nai-b-rith-a-cesko-slovensko-2-2-seznam-zakladajicich-clenu-loze.aspx, který působí celkem zasvěceně, tam Klaus, a nejspíš ani Mlynář či Kühnl (pokud se autorovi nezdály jako příliš malé ryby) nejsou.

275619

27.9.2012 8:53

RE: a ještě k VH - Židovský původ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275619

Jsou to nesmysly, i kdyby tam byli, tak co, vtip je právě v tom, že ani Havel tam nebyl, což vnucuje otázku, proč se někdo vehementně snaží na to poutat pozornost.

275620

26.9.2012 13:04

RE: a ještě k VH

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 275515

Presnejsi nazev by byl zido-iluminat:

http://wwww.nwoo.org/komodorovo/illuminaty01.pdf

kde se o Havlovi pise toto:

Vetsšina moderních tajných spolecností, a zvlášste ty, které provádejí zasvecení ruzných stupnu, a to je klícove, jsou ve
skutecnosti jedinou spolecností s jediným úcelem.
Mají rùzné názvy Lionský klub, RotaryKlub,
Predsedou RotaryKlubu v CR pred jeho zákazem v roce 1948 byl otec V. Havla, který byl také predsedou krestanské mládežznické organizace YMCA.

275537

26.9.2012 10:53

Nebyla to revoluce

Bubeník 94.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/jaroslav-andel-nebyla-to-revoluce.html

275527

26.9.2012 12:18

Židovsko-zednářská propaganda!

Augustin22 89.?.?.?

Autor článku zmiňuje na začátku pohřeb - no, ten nebyl ničím jiným než obrovskou židovsko-zednářskou propagandou, která svého oddaného služebníka (Havel byl židovského původu a vysokostupňový zednář) "vyvýšila až na roveň Boha"! Ale to je povinností lóžových bratří. Každý významný sionista a zednář má po smrti takový to pohřeb zaručený. Masaryk ho měl podobný - celé světové Židovstvo tehdy truchlilo. Jinak k těm zuboženým masám co za Havla truchlily, bych uvedl slova M. Dolejšího z jeho Analýzy 17. listopadu 1989: "Davy takových lidí budou dnes zbožnovat Václava Havla se stejnou samozřejmostí, jako zítra v milionech budou požadovat jeho veřejnou popravu"... Tuto větu napsal v roce 1990 a plně vystihuje realitu! Totálně desorientovaná a zmanipulovaná veřejnost se chová přesně tak, jak židovsko-zednářská mafie píská! Kdyby Židy a zednáři řízená masmédia na Havla plivala - davy by plivaly také! Jelikož z něho dělali "Boha" - davy ronily slzy! K článku bych si dovolil tedy doporučit dva významné prameny - které ho v mnohém doplní!
M. Dolejší; Analýza 17. listopadu 1989 ... a
Mýtus o odstranění komunismu "Solidaritou"
Stahujte z internetové stránky: Spiknutí proti církvi a lidstvu.

275533

26.9.2012 16:09

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 275533

A to spiknutí proti církvi (a tím samozřejmě i "lidstvu" ), tak to spočívá v tom, že se převlíkají za katolíky? Na tom pohřbu byli všichni za ně převlečení a vzpomínám i na převrat, Tomášek zářil jak popová celebrita a Havla všude vodil Malý jak na obojku. Tak to asi znamená, že to jsou ti zakuklení Židi spiknutý proti církvi (a "lidstvu" ). Tak to je opravdu spiknutí snad galaktických rozměrů. [překvapení]

275543

26.9.2012 16:34

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275543

Tomášek byl položid a svobodný zednář a z Havlovou skupinou
byl pověřen spolupracovat už někdy kolem roku 1988. Myslím
samozřejmě jádro Charty 77. Bylo taktický manévr - určený
pro desorientované katolíky aby podpořili Chartu 77.

275551

26.9.2012 16:45

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275543

ted ti napíše že tu církev ostatně taky založili a ted se proti ní spikli aby se nenudili když už vládou světu
a protože jsou to féroví hoši tak to všechno pro jisttu na sebe předem napráskali aby jako každej věděl [mrknutí jedním okem]

275554

26.9.2012 18:37

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275554

Vždyť ty ani nevíš co to Církev je!
Vše co o ní Víš, jsi slyšel v židovizi nebo jsi o ní četl v zednařinách. Ne?! [chechtot] [chechtot]

275566

4.10.2012 1:55

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

p. 123.?.?.?

Reakce na 275543

....spiknuti neni jen proti cirkvi je proti vsemu co brani sionismu ovladnout svet...

276391

26.9.2012 16:40

RE: Židovsko-zednářská propaganda!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275533

[chechtot] koukám že tobě taky píská ale mezi ušima [mrknutí jedním okem]

275553

26.9.2012 14:25

Lze snadno celou záležitost zjednodušit na "Havla" před rokem 1989 a na "Havla" po něm!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Do roku 1989 byl opravdu Havel disident a bojovník proti totalitě! To nelze popřít, také nějaké kecy o jeho "fešáckém" kriminálu, kde například v base v Heřmanicích v zimě skoro umřel na zápal plic,jsou výplodem chorých mozků!Další pobyty v kriminále, především na Borech,už jsou zcela něco jiného, byl už mezinárodně slavný a měl velikou podporu nejen u spoluvězňů, ale také u bachařů!Tam byly také "vypíjendy" a různé trachtace na tehdejší kriminál velmi neobvyklé!Takže do Velikého sametového podvodu, měl Havel vysoký morální a společenský kredit skoro u všech lidí tehdejšího ČSFR, za nebojácný postoj proti totalitě!
Po roce 1989 se však začal měnit, čím nevím, také zde byl velký vliv různých "našeptávačů", co jich kolem Havla bylo!
Myslím,že nejobraznější je výrok Petra Cibulky,také disidenta z Charty, který prohlásil u soudu: " Jsi Vašku prase!"
Víc není potřeba popisovat!
Potom takové ty hrubé výroky,jako bylo schvalování anexe Srbska ze strany NATO a hlavně výrok "Humanitární bombardování!", zcela Havla zdiskreditovaly a každý si před ním mohl akorát tak odplivnout!
Stavěli jsme sochu Stalina a potom ho bourali,teď zase bude letiště Václava Havla!Jak dlouho se bude letiště jmenovat po Havlovi,který se po roce 1989 projevil jako "čuráček",co si cintá pentli, ani neví proč! Jenom se ptám ,jak dlouho vydrží všechny lži o Havlovi, jako o "neohroženém" státníkovi a duchovním velikánovi, když se posléze projevil jako ukecaný zbabělec a srab!
Jenom aby nám nakonec ta pravda a láska zvítězila, a každý se mohl jasně a přesně dozvědět, co byl Havel po roce 1989 za morálního zmetka a jak zradil všechny ideály, pro které ho měli i velmi prostí lidé rádi!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

275538

26.9.2012 16:02

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275538

S tou ochrankou to můžu jenom potvrdit, že je to pravda. Zdroj, ze kterého mám také tuto informaci, můžu označit za velmi důvěryhodný! A tuto "ochranu" neměl jenom Havel, ale i vyvolené jádro Charty 77 - které tvořili výhradně Židé a zednáři. Ti byli predestinování pro budoucí funkce a proto byli pod ochranou zakonspirované části StB. I v obdobích kdy byli ve vězení. Byli to především Havel, Dienstbier, Uhl, Němcová, Ruml, Hájek, Pithart, Palouš, atd... Nahrávky rozhovorů "disidentů" předával zakonspirované části StB také Ivan Havel (bratr V. Havla). Stejné vyvolené jádro Židů a zednářů, které bylo pod ochranou, byla skupina v "polské" Solidaritě. Vyvolení Židé, kteří byli součástí tohoto jádra a byli pod podobnou ochranou jako skupina chartistů u nás, byli v Polsku: Lech Walesa (Lejba Kohne), Adam Michnik (Aaron Szechter), Jacek Kuron (Izak Cukerman), Bronislaw Geremek (Berela Lewartow), atd... Toto personální jádro tvořili přímí potomci Židů-bolševiků z Oděsy. Špičky Solidarity dirigoval vysokostupňový zednář z B´nai B´rith, Zbigniew Brzezinski.

275542

26.9.2012 16:11

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 275538

A teď nám povězte ještě tu O Karkulce.. [chechtot]

275544

26.9.2012 16:26

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275544

No, tu o Karkulce právě slyšíte z Židy řízených médií furt -
viz. sametová revoluce, Havel a spol., jako bojovníci proti
komunismu, atd... To jsou ty o Karkulce, Vážený...! A proto
Vás tak bolí číst krutou realitu, že?! [chechtot]

275546

26.9.2012 16:15

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

asdf2 128.?.?.?

Reakce na 275538

Ve skutečnosti to ožralé prase bylo prasetem (resp. spíše sviní..) už dávno před převratem - o jeho vysokém morálním a společenském kreditu si můžeme přečíst např. tady:
http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-v...

275545

26.9.2012 17:42

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275545

Napsal jsem , že jde o zjednodušení. Charta byla masívně podporována ze Západu,takže na "chlastačky" bylo vždycky dost prostředků - také jsem slyšel a je to popsáno v Analýze 17.listopadu,pana Dolejšího,že celá Charta vznikla na popud některých struktur STB!
Jenomže, co tehdy bylo jasné?Já takové ty černobílé soudy nemám rád a je možné si z Havlova života vybrat lecos! V každém případě Havlova posmrtná adorace na "svatého" je přinejmenším blbá a také hodně směšná!
Docela bych měl dobrý návrh, nechat Havla Havlem, dnes máme úplně jiné problémy a časem se na Havla zapomene, i na jeho dobré skutky,i na ty horší a špatné a život půjde dál i bez Havla!
Mám rád češtinu a tak jsem se nad příspěvkem značky dvjv docela upřímně zasmál!
Použil zde termín "kryptopoloŽid"! To musí být opravdu tuze zvláštní zvíře, které neznám! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Kdybych nebyl na Zvědavci,tak bych se divil, ale tady se člověk poučí a také pobaví. Ještě, že Zvědavce máme. To se také říkalo o Rakousku za éry mocnářství,že kdyby nebylo, museli bychom si jej vymyslet! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

275562

26.9.2012 18:50

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275562

Jo my máme jiné problémy, jo?!! A jaké, řekněte mi..?! Kromě
těch co nám připraví Žid?!!! Takže je jednou jestli je Masaryk
v hrobě, je jedno jestli je Havel v hrobě, a je jedno, že budou
v hrobě další a další nám vládnoucí Židé...!!! Ahasver však
zůstane do konce světa! [bliji]

275569

26.9.2012 20:25

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275569

Vážený pane Augustin,
já s Vámi souhlasím, jenom není možné označovat všechny tasemnice a pijavice světa, které tahají za provázky v bankovním globálním "průmyslu" a škodí,jako Žid!
Když si třeba přečtete rozsáhlé dílo Solženicyna - 200 let pospolu, které pojednává o židech v Rusku a tento autor se ani na úvodních 60 stránkách není schopen vypořádat s kardinální otázkou, kdo je to Žid a kdo už není? Jistě je možné vypozorovat tendence, o kterých mluvíte, ale celý problém je značně složitější! Můžeme hovořit o sionistech a třeba v samotném Izraeli byla nedávno v Tel Avivu stotisícová demonstrace proti stejným politickým a ekonomickým čachrům, které nás zde v Evropě také sužují!Rakovinou politické a ekonomické korupce a nedemokracie je prolezlá celá západní společnost a nevím přesně jak označit původce!
A jenom na okraj Železný ,o kterém také píšete, jak starý, bývalý ředitel Novy, i jeho syn na ČT, jsou příbuzní popraveného generálního tajemníka KSČ Slánského, protože starý Železný si vzal Martu Slánskou, což byla jeho dcera, takže nás denně oblažuje v ČT na obrazovce v Událostech /a nevede si jako reportér špatně!/ mladý Železný, vnuk generálního tajemníka UV KSČ Slánského, kterého soudruzi popravili v 50.letech!A všichni jsou to židé, dokonce právě pocházející z Ruska! On je ten svět daleko složitější než si myslíme a vztahy mezi lidmi také!
Spíš bych dělil lidi na dobré a špatné, než podle původu.To je hodně zavádějící!

275579

26.9.2012 21:55

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Augustin22 89.?.?.?

Reakce na 275579

„On je ten svět daleko složitější než si myslíme a vztahy mezi lidmi také! Spíš bych dělil lidi na dobré a špatné, než podle původu.To je hodně zavádějící!“

Vážený pane, věřte mi, věřte, že už mě opravdu unavuje reagovat na tyto Vaše věty – a další jiné, protože je slyším 15 let. 15 let se intenzivně zabývám židovsko-zednářskou problematikou a geopolitikou a slyším stále dokola – věty tohoto typu. To je všechno daleko složitější, dělme lidi na dobré a špatné, jsou i hodní Židé, jsou Židé, kteří i v Izraeli demonstrují proti sionismu, atd, atd, atd, atd, atd, atd……… a stovky jiných připomínek. A většinou to slyším od lidí, kteří této problematice vůbec nerozumí a jsou zmateni působením kontrolovaných médií, anebo od lidí, kteří se otázkou zabývají jen povrchně a s toho plynou pak naprosto zmatené až směšné závěry! Já posuzuji Židy pouze z hlediska jejich vlivu, moci a činů – nic více, nic méně! A skutečností je, že dnešní svět je jimi ovládán takřka ze všech hledisek. Ovládají finance států, řídí banky, ovládají politiku, všechny nadnárodní instituce, ovládají média (celosvětově), vyvolávají zcela programově prostřednictvím zednářských lóží a tisíců dalších organizací nepokoje ve všech státech kde potřebují vyvolat chaos, podněcují lokální války, systematicky podvrací arabský svět, atd, atd… Jejich moc je výlučná! Nemají sice ještě svojí vysněnou univerzální světovládu, ale světovládu „de jure“ mají – to je bez diskuze. Tím neříkám, že je do tohoto zapojen i ten nejposlednější Žid – není, ale na výše řečeném to nemění vůbec nic. A jestli za těchto okolností a výše řečených skutečností budu dělit lidi (jak říkáte) na dobré a špatné – co změním na faktické světové židovske moci a jejím zhoubném působení?! To je vše co k tomu můžu říci.

Věřte mi, že pokud se touto otázkou budete zabývat tak intenzivně
jako já - pak se svojí větě - viz. výše: "to je hodně zavádějící"! - nahlas zasmějete! To Vám garantuji!

P. S. - Solženicinovo dílo znám - je velice povrchní a v porovnání s opravdovými ruskými znalci židovské otázky i zavádějící. Pokud můžu doporučit ruské autory - tady jsou:
Oleg Platonov; Rusko pod vládou zednářstva
Oleg Platonov; Trnová koruna Ruska
Jurij Kozenkov; Nevyhlášená válka
Tito dva jsou v Rusku považováni za největší znalce židovsko-
zednářské otázky. Pak následují - Konstantin Dušenov a jiní..

275584

26.9.2012 23:34

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

židovský lékař 95.?.?.?

Reakce na 275584

Jsi velmi, velmi nemocný člověk. Pokus se honem vyhledat pomoc, je-li ještě vůbec nějaká naděje.

275588

27.9.2012 6:05

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Šaswe 78.?.?.?

Reakce na 275584

Rozlišujú židov na dobrých a zlých nie podľa počtu ich hriešnych skutkov, ale ich jediným rozdeľovačom židov je postoj k Izraelu. Je dobrým lebo sa zastáva v dajakej banalite Palestínčanov, ak nie, je zloduchom. Svojvoľne si určili čo má byť prehlásené ako zlo.
Títo ľudia prevzali mnohé židovské lži, objavili pravú tvár židov až v roku 1948, i keď možno mnohí dnešní protiizraelčania sa zobudili v 1967, ale skôr sa zamýšľam, že ak žili aj vtedy, tak Izrael bol ich favoritom, len dodatočne zmenili stranu, tí mladší protiizraelčania sú jasní, tých zaujíma len gaza, naozaj problematike nerozumejú.
Ak nie je malý židko priamo oboznámený o plánoch a nariadeniach jeho vlády, alebo vrchnejšieho orgánu jeho vlády predsa neznamená, že by sa proti skutkom jeho vlády staval, nie je zasvätený, ale tým nepredstavuje nijaký odpor voči vláde, malého žida sa nikto pýtať nebude, ale že by on malý žid pôsobil proti túžbe ovládať gójov je málo pravdepodobné.
Solženicyn sa radoval z februárovej revolúcie, ktorú prehlásil za ruskú, a že vraj židia nemali nijaký záujem o tú nasledujúcu, lebo vraj prvou dosiahli všetko čo požadovali, sám bol boľševikom, neskôr milovník zabíjania vo Vietname, kvôli čomu ho na západe oslavovali.
Jeho kniha je ozaj žumpou, zlátanina známych skutočností, ktoré prevzal z prác predchodcov, ale vysvetľoval po svojom, vyzdvihoval napríklad bývalých židoboľševikov, čo sa stali disidentami. Tiež papagájoval známe klamstvá o pôvode protokolov, pričom uvádzal aj také skazky, o ktorých ani na súde vo švajčiarsku nechyrovali, jeho kniha nie je židom nebezpečná.
Platonov píše podrobne a vynikajúco čo sa týka dávnejšej epochy do časov revolúcie, lenže jeho velebenie stalina je hnusné, ďakovať katovi, že povraždil svojich pomocníkov je odporné, ako keď dnes vychvaľujú jeľcinovu bábku putina kvôli zavretiu chodora, znevažuje vlasova.
On sa odvážil na jednej strane spomínať svätých, aj novomučeníkov, apokalyptické časy, a zároveň ako pravý šábesgój uvádza hospodárske ukazovatele ZSSR, nie preto, že by písal knihu o dejinách hospodárstva, ale kvôli náreku, ako rusko trpelo, že ich produkt bol vyšší ale musel sa prerozdeľovať v prospech zväzových republík, ruskí nacisti chcú ovládať strednú áziu ale už odmietajú jej narastanie z ruských zdrojov. Mali výrazne vyššie rozpočtové výdavky ako rast príjmov, na úkor ťažko pracujúcich rusov, rovnaké šábesgójčiny vykrikujú napríklad nemci že musia odvádzať poplatky kvôli rozšíreniu trhu. Nacisti by chceli vnucovať vôľu, ale neplatiť nič.
Platonov je boľševicko–náckovský čo sa týka výkladu po čase revolúcie, je slepý nacista, všade vidí sprisahania proti rusom, 3 pobaltské republiky sú podľa neho ruské, potom sa netreba nijako počudovať proamerickej rusofóbii, ak zástupcovia „národných“ síl ruska sú len šábesgójski stalmudčení náckovia.

275609

27.9.2012 7:10

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Šaswe 78.?.?.?

Reakce na 275584

Ďakujem, že ste príspevok zverejnili, aj keď bol 12. za mesiac, ešte ho z vaším dovolením dokončím.
Platonov vyplakáva za zánikom ZSSR a odmietavo sa stavia k presunom majetku z Ruska do okolitých republík, podľa neho jeden celý mesiac pracovalo Rusko zadarmo pre potreby iných republík.
Platonov síce môže útočiť na židovstvo, ale na koho vlastne? Na árijcov s ruskými menami a ruským jazykom, lebo sa mu jeho Rusko snažia vziať? Židia alebo náckovia, v tom rozdiely nepoznám, predsa nie je mysliteľné, aby proti židom štekal ich otrok, ktorý vyrevúva presne ako židia ako sa chudákom nevinným „rusom“ neustále ubližuje, ale ani slovo pokory a hanby, že sa rusi požidovštili sami a spôsobili aj všetky ich nešťastia. Boha nebude nikto urážať bez trestu. Namiesto židovskej svetovlády by sa Platonovovi pozdávala dajaká „ruská“, aspoň v miestnych pomeroch, ktorá by ale v skutočnosti bola židovskou pod menom Ruska. Nemožno slúžiť dvom pánom, alebo nech píše o náboženstve ako zmysle ruska, alebo o svetských nárekoch za ZSSR, tie 2 postoje sú nezlučiteľné.
Kozenkov je skôr protipoľský ako proti židom, ďalší malý nácko, ktorí blúzni o obnovení spravodlivosti a žiada potrestať nevďačných Poliakov a k BRD presunúť mnohé poľské územia, pričom Rusko s Nemeckom by dosiahli pozemné hranice v mene európskej bezpečnosti po kolapse americkej moci a jej spoločníkov.
Читатель узнает О тайной войне против России, стран Исламского мира и Человечества
Америка враг России и Ислама
Namiesto židovstva ponúkať ako útechu duchovne talmudský ruský nacizmus bratríčkujúci sa s islamom je niečo neslýchané.

275614

27.9.2012 0:38

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 275579

Reakce na 275569 (mylně vloženo)

Gratuluju, konečně rozumný názor, souhlasím a podtrhuji. Sionisti (světovládci) jsou pakáž, ale ne všichni židi jsou sionisti - nelze zjednodušovat a generalizovat. Bohužel, lidi mají rádi černobílý svět a jednoduchá řešení.
V Izraeli jsou statisíce židů, kteří protestují proti těm prasatům ve vládě (Netanjahu, Barak,...), ale o tom se my z Novy, ani z MFdnes nedozvíme.
Na druhou stranu spousta "Voldemordů" a jejich pomahačů v různých "lóžích" (Bilderberg, Trilaterál,...) ani židi nejsou, ale pracují na stejném cíli. Takže je potřeba rozlišovat a zvažovat, než hodím všechny do jednoho pytle...

275590

27.9.2012 4:10

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Šaswe 78.?.?.?

Reakce na 275590

Pokým nevyrástlo sionistické hnutie koncom 19. storočia, všetci židkovia zo satanovej synagógy boli dobrými chlapíkmi, rovnako ich bohorúhanie, rozvratné činnosti, vraždy a zlodejstvá, ale vykonali osudovú chybu, navštívili obdobných dobrodincov v Palestíne a zo zrážky dobrotivcov vznikli potýčky a vojny a mŕtvoly. Nechápaví gójovia namiesto, aby riešili usporiadanie vlastných starostí si vyberajú jedného z dvoch trpaslíkov na smetisku, Izrael sa stal ústredím „myslenia“ gójov.
Ja som síce tiež bol a stále som proti Izraelu, podporujem hizballáh a každého v pravdivom boji proti Izraelu, ale nie hamas, ale som nikdy nepodporil ani islam, ani arabov ako takých, len pravdu a zľutovanie nad trpiacimi, ale obzvlášť udalosti neprežívam, pretože ich nedokážem ovplyvniť, židia si nezaslúžia, aby gójovia nad ich krokmi trávili priveľa času.
Židia potrebujú poslušných gójov a gójovia zrejme svoju večnú tému židov rozpracovaných na milióny spôsobov, preto podľa niekoho sa máme vytešovať nad státisícmi buričov proti Netanjahuovi, pretože dobrí židkovia isteže protestujú z ušľachtilých dôvodov a nie kvôli nasýteniu vlastných ustavične hladných krkov. Sú proti netanjahuovi, teda sú nesionisti, takže správni a vítaní, žiadajme viac nesionistických židov, takých ako znivočili rusko, alebo žeby bronstein býval sionistom? Nebyť sionistom, teda nechcieť Izrael je ozaj veľmi dôležitá úloha pre hlúpych gójov v Európe, len čo by nasledovalo po jeho zániku, invázia síce väčšinovo árijcov, ale duchom protiárijcov niekam do krajiny predkov, na Ukrajinu a okolie? Teda protisionisti by si želali ešte väčšiu židovskú silu v Európe, len nech Izrael stojí a nech sa mlátia náckovské deti, keď ich podradný mozog nevie jednať ináč, skôr by som odporúčal gójom iné, prebrať sa už konečne zo sna, keď sionisti sú vraj zodpovední za ich neschopnosť, lenivosť, úbohosť aj zločiny. Boli to práve chamtiví gójovia, čo spôsobili vzrast moci židov svojim pretikresťanstvom a neskôr sa medzi židmi objavili aj sionisti, tí zloduchovia, ktorí sa vraj snažia o svetovládu. Židia gójov uväznili, aby neporozumeli ozajstnému zmyslu svetovlády, ktorá sa chystá a je takmer pred ukončením.

275602

27.9.2012 16:01

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 275590

Tak poviem ešte rozumnejší, na vyznaní-príslušnosti k cirkvi nezáleží, aj kresťan môže byť hajzel-stačí ako príklad "navrátenie majetku" českej katolíckej cirkvi?, či moslim a žid dobrák.

Ide o to, že v tých lóžach, tajných zoskupeniach a v ritierských rádoch nájdete tú istú sortu ľudí bez ohľadu na vyznanie, to je zločincov najväčšieho kalibru (razí sa heslo vrana k vrane sadá...).

Franta aký nenávisť voči židom, aký príklon k Arabom, čo Vám šibe zo sledovania Novy, čítania Ihneď a MF dnes?

My tu snažíme sa dopátrať pravdy a ako z tej šlamastiky von, a keď Vám to nepáči, tak choďte na Nezvedavec.org a plačte tam.

275656

4.10.2012 2:02

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

p. 123.?.?.?

Reakce na 275579

...syn ceskeho Heydricha Slanskeho dostal hned"teple misto" jako velvyslanec v Rusku od Havla !!!!..zatimco obeti Slanskeho dostali hovno a velky kulovy .... vse je jednoduche , sionismus a jeho pomocnici...jsou ti co skodi a chteji znicit svet at jsou jakekoliv rasy....ale vskutku vetsina z nich jsou .....Slansti a Heydrichove.... a tak Marta Slanska mezi jinymi tahala za nitky Havloloutek...

276392

26.9.2012 19:32

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 275562

Tri ctvrtiny chartistu byli komunisti odstaveni na vedlejsi kolej po cistkach na prelomu sedesatych a sedmdesatych let. Mnozi z nich meli krvave ruce z let paadesatych.
Ti by se nikdy nedostali k moci, proto si Havla a jeho pomatene kamose milujici alkohol a psychedelickou hudbu vzali do party, Zapadu slibili, ze republika hned po prevratu prevezme dluhy a pristoupi na podvod s nekrytou papirovou menou, za to meli dostat slibenou almuznicku.
Me fascinuje, ze ani po dvaceti letech se najdou mezi Cechy miliony ovci, ktere veri ve spontanni revoluci a demokratizaci spojenou s blahobytnou spolecnosti.

275572

27.9.2012 1:00

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

disident 88.?.?.?

Reakce na 275538

osoby Václava Havla a Klementa Gottwalda jsou si podobny v několika
bodech:jako opoziční politici to byli uznávání bojovníci proti
stávajícím režimům,pokud se však dostali k významné funkci(president),oba zklamali.Gottwald,aby si zachránil vlastní
kůži,nechal popravit svoje nejbližší dlouhodobé spolupracovníky
o jejichž nevině byl určitě přesvědčen.Václav Havel po roce 1989
zradil všechny své ideály,které do té doby hlásal a začal národu lhát.Oba tito politici,jak je všem známo,trpěli silnou náklonností
k alkoholu.Oba důsledně plnili příkazy svého hegemona (Gottwald ze
strachu,Havel z vyloženého patolízalství,v tomto byl spíše podobný
Vasilu Bilakovi).Kult osobnosti Václava Havla se neprojevil jen při
jeho úmrtí,ale trval celá 90-tá léta i když postupně slábnul.

275592

27.9.2012 4:18

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

Šaswe 78.?.?.?

Reakce na 275592

Chudáci boľševickí spolupracovníci, tí museli strádať, toľko utrpenia za ich nezištnú pomoc ľudstvu, a to len preto, že ich Gottwald zradil. Zločincov vidia ako obete len preto, že ich odstránili im podobní.
Havel stádo OFcí oklamal, oni si ho zvolili jednomyseľne, s nadšením skandovali o jedinej možnej ceste, a potom sa vraj odklonil, slepá viera v človeka vždy prináša rozčarovanie, bývalí havlisti odmietajú toho, koho si sami zbožštili.

275603

27.9.2012 5:48

RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na

p. 113.?.?.?

Reakce na 275538

...veznenim a lekarskou peclivou peci a dohledem ,za ucelem aby se zabranilo ze se nestacil uchlastat k smrti...pozdeji a nikoli v poprve v historii se to nazyva disidenstvim......a hrdinstvim...Nebojacnym byl , kdyz byl pod plnou ochranou komunistu a zapadu....a jiste si uprimne odplivneme pred bejvalym ruzynskym letistem nyni ....a vzpomene na ten vtip ktery uz tady koloval drive ...soudruhu estebaku bejvalej gestapaku , kde je tady reka Moskva bejvala Vltava ja se du utopit....

275606

27.9.2012 0:55

Kašlete na mršiny!

Milan33 90.?.?.?

Nyní je důležité odstranit současnou vládní pakáž a je naprosto jedno jak, samozřejmě s kytkou a klíčema v ruce to nepůjde! Zkusit tu nejméně agresivní věc a to, cca 8cm tlustý buk klacek, který dobře sedne do ruky! Mršiny jako byl Havel, tak s tím už bohužel nejde nic udělat, ale pokud by se podařilo změnit dějepis, tak by se uvedla pravda o jeho vlastizradě a zaprodání našeho státu!

275591

27.9.2012 2:41

Já zcela žasnu...

Franta 81.?.?.?

To by měl Adolf Hitler radost, že tolik let po válce tady stále klíčí semena jeho protižidovské nenávisti. To se opravdu nedokážete naštvat na někoho jiného, než na otřepané Židy, To mi opravdu připadá velmi ubohé a primitivní. Anebo je zde jž nový arabský duch? Kéž by už k nám přišli Číňani a naučili nás alespoň základům budhismu.

275595

27.9.2012 6:05

RE: prestan zasnout a nezvan...

p. 113.?.?.?

Reakce na 275595

..kecas je to proti sionismu-fasismu , obycejny zidi to vodnesou ve valce s Iranem jako prvni....

275608

27.9.2012 8:14

RE: Já zcela žasnu...

Jiri Radosta 64.?.?.?

Reakce na 275595

Uplne s vami souhlasim. V celem clanku nebylo o zidech ani slovo, zadny z tech politiku zid nebyl, ale cela diskuse o nicem jinem neni. Tihle lide by zapletli zidy i do receptu na svestkove knedliky.
Mimochodem - ja na tu dobu mam uplne jine vzpominky nez pan historik. Havel byl nesmirne popularni a bazliveho, celou dobu normalizace zalezleho komunistu Dubceka nechtel za prezidenta nikdo. Aspon v ceskych zemich ne.

275618

27.9.2012 18:01

RE: Já zcela žasnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275618

A jak to víš Radosta,že Dubčeka nikdo nechtěl? Kecáš nesmysly, jenom aby si něco plácal! Z Havla se stal po roce 1989 docela normální ukecaný kokot! Prostě zcela běžné prolhané politické prase!!!
A ty budeš Radosta asi ten vyjímečný "zločinný" šesticípý zmetek,který škodí všem a celému světu!!! [bliji] [bliji] [bliji]

275670

27.9.2012 19:20

RE: Já zcela žasnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 275670

Nestal se kokotem po roce 1989, on tím kokotem byl už od mlada, jako Radosta.

275678

27.9.2012 21:28

RE: Já zcela žasnu...

Jiri Radosta 64.?.?.?

Reakce na 275670

Vidim, ze se panove spatne vyspinkali. No, jeste ze mate ty sve zidy.
Dubcek byl opravdu temer celou dobu normalizace zalezly a kdyz jini sedeli ve vezeni nebo v kotelnach, on sam pracoval nekde v kanclu. Navic se jednalo o vericiho komunistu a byvaleho stranickeho aparatcika, o ktereho nemel normalni clovek zajem. Hnuti komunistu z roku 68 Obroda si navic utrhlo strasnou ostudu ve chvili, kdyz se za zady Obcanskeho Fora pokusilo tajne vyjednavat s komunistickou moci. Pak uz jim nikdo neveril.
Sasa mohl byt rad, ze dostal politickou trafiku v podobe predsedy Federalniho shromazdeni(nebo to byla Narodni fronta ?)

275697

27.9.2012 22:57

RE: Já zcela žasnu...

steve 174.?.?.?

Reakce na 275697

.. zcela souhlasim - Jyrko ! Havel by mel byt zvolen-urcen brezydendem i dnes, protoze je v nas nesmrtelny a jeho myslenky jsou uzakoneny do demogradyckeho koser kruhu - tudiz jsou vesmirne nekonecne, potazmo jsou prinosem !
.. Dubcek byl pedofil a jeho sbirka detske pornografie je znama vsem historikum politickeho vyvoje, jeho styky s muslimskymi zlosyny jsou zname. Z trafiky (kterou trefne uvadis) spolu s Janosikem pomlouval hrdinny izrael a navedl Janosika - aby v prevleceni za kotelnika cundroval po izraeli a fixem maloval ty sproste kosoctverce s carkama okolo ...
.. Dubceka je treba zatknout a postavit pred soud, .. a vymalovat kotelny ..

275704

28.9.2012 0:08

RE: Já zcela žasnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275697

Nemusíme mít žádné židy, to je zcela zástupný problém!
Celá slavná Charta byla zřízena a udržována dnes již známou součástí STB,13. oddělení ÚV KSČ a jejího šéfa, agenta KGB, Hegenbarta!!! Pokud by měli v roce 1977 "estébáci" zájem, tak by celý slavný zárodek Charty skončil okamžitě v kriminále a po Chartě by ani pes neštěkl! Oni ji potřebovali a proto jí také dali mediální pozornost a také celý 17.listopad byl veliký podvod včetně uměle vyprovokovaného zásahu na Národní třídě,s "uměle" vyrobeným mrtvým studentem Šmídem!
Alkoholik Havel, nepevného charakteru, se hodil do jejich Sametového divadla a proto byl instalován za přímé podpory komunistů ve FS do funkce prezidenta!A přestaň Radosta sprostě a drze lhát!
Diskuze má sloužit k získávání nových názorů a nepotřebuji tady číst kydy a cinty nějakého Radosty,vyčtené z Bobkového listu, který pouze přežvykuje oficiální bláboly propagandy, které dnes může věřit jenom nesvéprávný blbeček a úplný ignorant!Těm oficiálním kydům už nevěří ani děti ve škole a když se mají učit o Havlovi, posílají učitele po právu do prdele,protože ví od rodičů, co to bylo za proradného zmetka!Jsem zvědav, za jak dlouho se bude zase přejmenovávat letiště,až se lidé dozví plnou pravdu, po jakém praseti je pojmenováno! [bliji] [bliji] [bliji]

275712

28.9.2012 5:30

RE: Já zcela žasnu...

Jiri Radosta 207.?.?.?

Reakce na 275712

Predvsim se pane 88 uklidnete. Ja sam nejsem zadnym zaprisahlym Havlistou. Havel se me zdal vzdy prilis levicovy a na post presidenta i hodne neohrabany a nesmely.
Ale vsechny ty reci o tom, ze ho podporovali komunisti jsou hloupost. Komanci Havla naopak nenavideli a nenavidi ho dodnes. Zcela jasne chteli predat moc svym byvalym soudruhum z roku 68 a prave diky Havlove povesti disidenta a hrdiny jim to nevyslo. A ta povest byla alespon z casti zaslouzena.
Kecy o alkoholismu a zidovstvi si strcte za klobouk. V Cesku se chlasta vic, nez kdekoliv jinde a z "zidovstvi" byli obvineni i Klaus (Pruzinsky) a Dubcek (Dreyfuss). A to je podle me uplne smesne.

275719

28.9.2012 9:53

RE: Já zcela žasnu...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275712

taky kým jiným by ta revoluce měla být řízena než STB? žádná jiná použitelná organizace v té době na území ČSSR neexistovala a zkoncovat s reálným "socialismem" bylo potřeba protože byl prostě špatný křivil charaktery a morálku lidí stejně jako ten současný ale jinak
je dobře že proběhla sametovka i když nejsi spokojen s následujícím vývojem tak to není důvod k neustálému ohlížení se zpět a hledání odpovědi jak dál někde v minulosti
přestan hledat viníky a začni hledat cesty a způsoby jak dál

275732

28.9.2012 11:22

RE: Já zcela žasnu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275670

Zajímavost k tomuto, odkaz už bohužel není funkční..

1.září 2012 - 21:19

V rozhovoru mimo jiné konstatoval, že zatímco Slováci tlačí na nové rozdělení vzájemných vztahů ve federaci, česká strana
neochotou přistoupit k decentralizaci ve skutečnosti prosazuje rozdělení státu. "Západ možná docela nechápe, že právě Češi
pod vedením ministerského předsedy Klause tak tlačí na rozdělení Československa. V zahraničí vzniká spíše dojem, že jsou to
Slováci, kteří forsírujú rozdělení," prohlásil Dubček. Dodal, že pokud by existovala politická vůle, bylo by možné společný stát, i když v jiné formě, zachovat. Na otázku, zda se rozpad společného státu krátce po přechodu k demokracii dá považovat za
prohru jeho a Václava Havla odpověděl, že určitě ne. "Železná opona se zhroutila a my teď zažíváme obrovskou změnu v
politice i ekonomice, vytváříme zákonné podmínky pro vstup do Evropského společenství. Naše námaha tedy v žádném případě
nebyla marná," prohlásil Dubček.
Zatím jediným Slovensku autorem, který napsal román o Alexandrovi Dubčekovi je Jozef Banáš. Zakomponoval do něj množství zajímavostí.
Zajímavou hypotézu přinesl i k samotné autohavárii. "V té době se na veřejnosti debatovalo o tom, že jeho tehdejší šofér byl
kaskadér, který se měl při havárii zachránit a Dubček zahynout. Je to nesmysl," říká Banáš. "Někdo možná kalkuloval s tím, že zahynou oba. Pátého září měl jít Dubček svědčit do Moskvy jako svědek procesu o zákazu Komunistické strany SSSR, který
navrhl tehdejší prezident Jelcin.
S Dubčekem měl svědčit i někdejší polský premiér Piotr Jarosziewicz, jehož spolu s manželkou Alicí Sloskou zavraždili dodnes neznámí pachatelé 1. září 1992 o jedné v noci v jejich varšavském bytě. O osm hodin měl autohavárii Dubček. Musela by to být neobvyklá náhoda. Ale je to jen moje hypotéza, "dodává Banáš.
Při autohavárii na dálnici Praha - Bratislava nedaleko Humpolce se před 20 lety 1. září 1992 těžce zranil předseda
Sociálnědemokratické strany Slovenska (SDSS) a poslanec Federálního shromáždění (FZ) ČSFR Alexander Dubček, vůdčí
osobnost reformních událostí z roku 1968.

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/ze-zahranici/dubc...... 2.9.12
Na následky tragické autonehody, při níž utrpěl těžká zranění páteře a hrudníku zemřel 7. listopadu 1992 v pražské nemocnici
Na Homolka. Navzdory několika operacím nebylo možné jeho život zachránit. Pohřeb měl 14. listopadu 1992 v Bratislavě,
posledním místem jeho odpočinku je bratislavský hřbitov v Slavica údolí.
[cool]

275743

27.9.2012 22:46

A. Dubček

Kadlik 88.?.?.?

Alexandr Dubček byl slusny clovek ktery by nikdy Havlovy a jeho pravdolaskovske mafii nedovolil rozkrast a rozprodat ceskoslovensko proto musel byt zavrazden a dodnes odkapava jeho krev z rukou havla a jeho kumpanu.

275703

Příspěvků: 55

26.09. 06:53 Satanist  Telo Vaska Havla
26.09. 17:49  RE: Telo Vaska Havla
26.09. 07:58 cifix  autor přeceňuje Pražské jaro,
26.09. 17:23  RE: autor přeceňuje Pražské jaro,
26.09. 08:13 Alis  Njn,
26.09. 17:27  RE: Njn,
26.09. 08:17 cifix  a ještě k VH
26.09. 08:56  RE: a ještě k VH
26.09. 10:51 WAZARI  RE: a ještě k VH
26.09. 11:31 dvjv  RE: a ještě k VH
26.09. 12:43 Augustin22  RE: a ještě k VH - Židovský původ...
27.09. 08:39 treerat  RE: a ještě k VH - Židovský původ...
27.09. 08:53  RE: a ještě k VH - Židovský původ...
26.09. 13:04 Mnichov47  RE: a ještě k VH
26.09. 10:53 Bubeník  Nebyla to revoluce
26.09. 12:18 Augustin22  Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 16:09 dvjv  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 16:34 Augustin22  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 16:45 aristokrat  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 18:37 Augustin22  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
04.10. 01:55 p.  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 16:40 aristokrat  RE: Židovsko-zednářská propaganda!
26.09. 14:25  Lze snadno celou záležitost zjednodušit na "Havla" před rokem 1989 a na "Havla" po něm!
26.09. 16:02 Augustin22  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 16:11 RomanTička  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 16:26 Augustin22  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 16:15 asdf2  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 17:42  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 18:50 Augustin22  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 20:25  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 21:55 Augustin22  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 23:34 židovský lékař  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 06:05 Šaswe  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 07:10 Šaswe  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 00:38 bigi25  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 04:10 Šaswe  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 16:01 Oracle  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
04.10. 02:02 p.  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
26.09. 19:32  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 01:00 disident  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 04:18 Šaswe  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 05:48 p.  RE: Lze snadno celou záležitost zjednodušit na
27.09. 00:55 Milan33  Kašlete na mršiny!
27.09. 02:41 Franta  Já zcela žasnu...
27.09. 06:05 p.  RE: prestan zasnout a nezvan...
27.09. 08:14 Jiri Radosta  RE: Já zcela žasnu...
27.09. 18:01  RE: Já zcela žasnu...
27.09. 19:20  RE: Já zcela žasnu...
27.09. 21:28 Jiri Radosta  RE: Já zcela žasnu...
27.09. 22:57 steve  RE: Já zcela žasnu...
28.09. 00:08  RE: Já zcela žasnu...
28.09. 05:30 Jiri Radosta  RE: Já zcela žasnu...
28.09. 09:53 aristokrat  RE: Já zcela žasnu...
28.09. 11:22  RE: Já zcela žasnu...
27.09. 22:46 Kadlik  A. Dubček

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 75 čtenářů částkou 13 073 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 0

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 144,38 Kč
1 unce stříbra
545,56 Kč
Bitcoin
273 073,65 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 942