Diskuze k článku

Rockefellerova globální chapadla odhalena v roce 1959 Sovětským svazem

Příspěvků 56

21.9.2012 9:03

...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Tie kecy o zruinovaných rodinách sú k smiechu.
Kapitalista pracovné miesta zatvára a nové otvára. Vojnu nevytvára, ale profituje z nej.
Kto začal všetky vojny ? Občania. Vždy to boli občania, kto musel rozhodnúť o kroku vlády zaútočiť. Pokiaľ nemá vláda ( podplatená oligarchiou ) podporu obyvateľov, žiadny útok nikdy nenastane.

275212

21.9.2012 10:13

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275212

To myslite vazne? Do urcitej miery sice mate pravdu, podobne ako utok na Irak mal podporu verejnosti ale za akych okolnosti!
Verejnost tj. obcania boli oklamani aby suhlasili s utokom, ale po tom co sa na svet dostala pravda, uz mala vojna v Iraku minimalnu podporu.
Podobne Vietnam, kolko ludi (americanov) podporovalo vladu v rozhodnuti viest tam vojenske akcie? Vacsina? Co potom tie mnohotisicove demonstracie?
A mohol by som pokracovat dlho. Prvotna podpora vojny, obzvlast v militantnych USA je vzdy vysoka na zaklade klamstiev, ale potom sa ludia zacinaju prebudzat. Vietnam:
Month Percentage who agreed with war
August 1965 52%
March 1966 59%
May 1966 49%
September 1966 48%
November 1966 51%
February 1967 52%
May 1967 50%
July 1967 48%
October 1967 44%
December 1967 48%
February 1968 42%
March 1968 41%
April 1968 40%
August 1968 35%
October 1968 37%
February 1969 39%
October 1969 32%
January 1970 33%
April 1970 34%
May 1970 36%
January 1971 31%
May 1971 28%

After May 1971 Gallup stopped asking this question.

275217

21.9.2012 18:32

RE: ...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275217

Samozrejme že boli občania zmanipulovaný... zoberme si príklad.
Zavraždi pána X a budeš v bezpečí. Ak ho nezavraždíš, zavraždí teba pán Y
( následne vytvorím bájku o nebezpečnom pánovy Y a budem vám ňou masírovať mozog )

Možno ho zavraždíte. Je však možnosť, že nieste zbabelec. Ste inteligentný, samostatný, pána Y sa nebojíte a máte nechuť k vraždeniu. Teda nezaútočite.

V prípade, že zavraždíte pána X, kto je zodpovedný za túto vraždu ?

Manipulátor ? Áno samozrejme. Avšak analógia, podľa ktorej ste vy len zmanipulovaná obeť, je hlúpa. Pretože ste to vy kto strieľal.
Pokiaľ máte pocit, že ste ľahko zmanipulovatelný stávate sa z časti nesvojprávny, pretože nezodpovedáte za svoje činy.

V žiadnom prípade neobhajujem oligarchie ani vlády.
Tvrdím len, že sú to občania kto je zodpovedný.
+ Tvrdím, že Rockefeller jeden z najmenších svetových oligarchov a na vojnách sa podieľal ako akcionár ( investor )
Vojna by bola tak či tak. S Rockefellerom, alebo bez neho. Chlapec vďaka tej vojne zbohatol. Ale vraždili občania, nie on.

Niekto by mohol namietať, že je neetické investovať do nevyhnutnej vojny. Žiaľ musím nesúhlasiť. Vojna sa bez týchto investícii neodkladá, neruší sa. Len sa predlžuje a predlžuje sa tak aj trápenie krajiny.

Podobná analogia. Ja občan používajúci euro, niesom ochotný znášať hlúposť politikov a bezohľadnosť bankárov. Chcem ochrániť svoj ťažkou prácou nadobudnutý majetok. Otvorím skrátenú pozíciu proti EURu ( aj ked ho používam ). Som snáď zločinec, alebo nejaký amorálny parchant ? Nie. Len chránim to, na čom som celý život pracoval a jediná možnosť ako ochrániť tento majetok, je otvoriť pozíciu proti vlastnemu " národu " (EU).

275256

25.9.2012 5:13

RE: ...

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275256

príklad môže byť aj nasledovný, zbabelec Romney podporuje vojnu vo Vietname, pričom sa mu zomierať nežiada, na to je predsa určený vhodnejší materiál, 4 x si podáva odklad a žije si vo francúzsku ako dajaký misionár svojej úchylnej, takmer moslimskej sekty.
zabíjajte pána X a ja sa budem na vás pozerať, a keď budem prezidentom, na príkaz svojich predstavených vám pomenujem nového pána X, ktorý siaha na vaše životy a uráža americké hodnoty.
Ovce strieľajú, lenže sú druhoradé, oni len súhlasili a konajú, nie sú iniciátormi, len menšími zločincami.
Ak menia „názory“, to znamená, že im ich niekto musí vtesnať do vedomia, mnohokrát z rôznej škály názorov si vybrali ten najhorší, pretože najväčšmi vyhovuje ich skazenej prirodzenosti. Alebo musia byť vinnými za ich rozhodnutie, alebo ich musíme pokladať za nesvojprávne deti.
Rockefeller je zločinec, nepozná ani deň, ani hodinu, kedy prebehne súd, on nie je len investor, zhromažditeľ nového imania, on je jedným zo strojcov impulzov, alebo aspoň vrchnejším rozdávateľom úprav konania jeho bábok. Jeho vina, aj jeho poskokov je zrejmá, aj ovce majú vinu, ale tí sa len pridávajú, ich zodpovednosť je najmenšia.
Oveľa väčšiu vinu mávajú ovce práve v tom, že dopustili vzostup Rockefellerov, svojím požívačníctvom a mamonárstvom, spomedzi seba materialistické ovce otvorili cestu najschopnejším mamonárom a následne napomáhajú aj ich mimo materiálnym záujmom.
Rockefeller vraždil, je objednávateľom a ovce sú jeho nástroj, viniť sluhu za zločin jeho pána je ďalším zločinom.
Treba konať urýchlene, aby sa rozbehla vojna, netreba čakať na investora, lebo čím skôr vojna začne, o to skôr sa hérosovia vrátia k milujúcim manželkám, nesmieme trápiť krajinu.

275431

25.9.2012 4:42

RE: ...

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275217

Isteže ľudia boli oklamaní, bolo nevyhnutné rozmontovať ich lebene, aby získali súhlas obyvateľov k vojnovému ťaženiu, aj keď ten samotný ani nie je vyžadovaný. Ale nikto ich nenútil sa vyjadriť zbrklo a rýchlo nevediac o čo sa jedná, sú spoluvinníkmi na zločinoch.
Rozprávky o tom, že vraj sa objavila pravda, ktorá napokon bola známa dávno pred inváziou, majú za úlohu ospravedlniť vojnových štváčov–bežných podľudí v usa, predstaviť ich ako nevinné obete ich vlastnej vlády.
Snažíte sa bagatelizovať ich vinu, ale nejde o samotný irak, ktorý nebol prvým, ani posledným americkým zločinom, Američania sa pokladajú za najlepších a správcov sveta, preto pre nich je príjemné sa podvoliť svetovládnej túžbe stvárňovať svet podľa seba, preto sa vytešujú zo zelených hláv, ktoré došli vychovávať nespratníkov, čo nemilujú americký spôsob života a práve stav ako sa vojačikovia navracajú v priveľkom počte v rakvách ich prinútilo prehodnotiť postoj nie už priamo k vojne, lebo tá trvala krátko, ale k samotnej prítomnosti v iraku.
Uverili lži, pretože sú presne rovnakí ako ich vláda, aj keby klamstvo bolo pravdou, kto dal oprávnenie na zabíjanie, okrem ich vlastnej svojvôle?
Podporili zabíjanie a neskoršie sa prebudili, lebo spoznali pravdu? Aj keby to tak naozaj prebiehalo, zistili nanajvýš len to, že sú dokonalí blbci bez mozgu, otroci moci, ktorí uverili, že ich oklamali až potom keď to počuli priamo od Busha.
Čo sa týka Vietnamu, mohli tisícové demonštrácie v mnohomiliónových usa niečo rozhodnúť? Proti vojne vo Vietname vždy bola len malá časť obyvateľov, pretože byť proti vojne znamená byť proti nej stále, pred jej vypuknutím, aj počas vraždenia, proti studenovojnovému vymývaniu mozgov.
Byť proti vojne znamená ihneď odísť, alebo neprísť, agresor by túžil po mieri, pretože už nemá na výber, nezamýšľaný mier znamená porážku a prekážku v jeho plánoch.
Ustavične pozmeňovať „názor“ podľa vyvíjajúcich sa okolností, chcieť vydržať do konečného víťazstva, alebo sa dohodnúť na „mieri“ za pokračujúcej prítomnosti čo je len dočasný ústup od vojnových zámerov. Najpodstatnejší je vždy dôvod, prečo sa včerajší vojnoví nadšenci snažia Vietnam opustiť. Ak im neprekážalo vnucovať svoju vôľu bombardovaním, prečo je verejnosť vystrašená americkými stratami? Pyšné usa boli potupené. Nikto im nemusel vymývať makovice Vietnamom, ak by zavelili na Brazíliu, tiež by nadšene išli rozdávať nimi už spoznané šťastie.

275429

21.9.2012 10:19

RE: Nesmyslná úvaha i závěr

Korutan 85.?.?.?

Reakce na 275212

Například; ve dnech před napadením Polska Německem bylo, podle tehdejšího průzkumu veřejného mínění, 95% německého obyvatelstva proti válce. Hitler měl při cestě do parlamentu sevřený půlky, protože nevěděl, jak dopadne se zdůvodňováním svého kroku. Občané rozhodovali leda tím, že mu umožnili cestu do křesla kancléře. To však apriori neznamená souhlas s válkou.
Dneska jsme v hodně směrech ve stejné pozici, v jaké byla společnost ve 30. letech 20. století. V naší zemi má velkou podporu oligarchie a masmédií stát se prezidentem Fischer, komunista a agent Mossadu. Člověk, který nebude hledět na zájmy naší země a společnosti, pokud se budou křížit ze zájmy Izraele. To by si spíš rozbil palici o Zeď nářků. Pokud se stane presidentem, kdo bude rozhodovat o vstupu do války? Lidi žijící v Česku, nebo v Izraeli? Správná odpověď je; ani jedni! Bude o tom rozhodovat Bibi a spol. a Fischer bude plnit příkazy. Za vlastizradu jej nikdo odsoudit nedokáže, protože Rychetský jistí soudnictví. A s většinou kandidátů je to stejné. TAK o čem asi tak občan rozhoduje!? Možná o tom, kdy se půjde vymočit.

275219

21.9.2012 14:22

RE: Nesmyslná úvaha i závěr

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275219

Áno máte pravdu. Vo fašistickom nemecku to možné bolo. Kvázi slobodné krajiny však potrebujú podporu obyvateľov. Mám taký pocit, že to platilo aj za čias kráľov a cárov.

275238

26.9.2012 17:06

RE: Nesmyslná úvaha i závěr

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 275238

No jasně. Proto byli potřeba drábové, protože nevolnictví mělo širokou podporu obyvatelstva a robotníci se už nemohli dočkat, až půjdou po své práci makat na panské. Zkus občas zapojit kebuli.

275557

22.9.2012 5:55

RE: Nesmyslná úvaha i závěr

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275219

Kdyz, budem posuzovat dnes ,co bylo Nemecko v roce 1933,k cemuz se stale vraci britsky tisk a pripomina zleho Hitlera,ale,nepamatuje si britskou blokadu,kdy v Nemecku umirali lide na ulici,takze, prisel Hitler a slibil jedno teple jidlo za den a byl zvolen,zde,mnozi ctenari neumyslne vini Hitlera se zapocati valky,ale,kdo mel vstek na Nemce,ze jim vyklouzl z blokady azacali semit dobre,Britanie,co dela Britanie dnes v Perskem zalivu?
Slibila Britanie Polakum,ze kdyz zautoci na Nemecko,tak dostane podporu,jakou podporu dela dnesni vlada NATO a je zucastnena v Afganistanu a bude zucastnena i v konfliktu Iran-Israel a vsichni ostatni poskokove,do kterym udalosti v I naprosto nic neni.
Nemci byli Hitlerovi vdecni, abychom to pochopili,tak ,jak by cesky narod byl vdecny ,kdyby,takovy jiny "Hitler"vratil vse co republika mela zpet a vyhazel internacionalisty s financnimi manipulatory dvere a mnohe z nich zavrel,tak,jak to udelali na islandu,vsimnete si,z ese o Islandu nepise,ani v tom tak demokraticko-sametovem mediu Cech,zase,jsme pod poklickou,jak "olomoucke syrecky".
Kdyby takovy narodni,vlatenecky,nacionalista dal dohromady hospodarstvi Cech,volili by jej lidi,pokud by mu to cas dovolil a spojenci nenasli jine "polsko",aby za ne udelalo spinavou praci,Marsal Smigli hrozil Nemcum,ze do tydne pojedou jeho husari ulicema Berlina,samozrejme "britsky tisk" na nej pel chvalospevi,ala NOVA a spol
Historie nam mnoho rika k pouceni velmi mnoho,ale ,ELITA,se snazi vyloucit historii ze skoly a nebo ji zcela omezit na nepodtatne casti,to same s literaturou a narodnimi zvyky.Hlavni vec svetove cenzury je stale dokazovat,ze byl Hitler spatny a zacal valku,coz,neni pravda,ale,to mnozi uz po desetileti omyvani mozku neprezijou.Polovicni pravda je plnou lzi,takze,jedeme od jedne lzi ke druhe a desetileti ubiha a tim s etenci nase vedomosti vyznat se v pravych ucelech tech privatisaci-rozkradani narodniho majetku o kterem obcani nehlasovali,jak s nim nalozit a jakym zpusobem stat zabezpecit,zejmena,kdyz nema mnoho prirodnich zdroju,pokud by mel,tak by mozna dopadl jako Libye a nejakeho "ceskeho Kadafiho"by nasla jejich spravedlnost take,kdyz by je odstavil od "koryta", a kolaboranti by byli za ostnatym drate.

275290

24.9.2012 3:49

RE: Nesmyslná úvaha i závěr

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275290

Mame dva svety,jeden,co je kolemnas a co vidime,potom ,je svet do nehoz je nam zakazano se podivat,je to svet tech,kteri vladnou,ale,nejsou na nasich TV obrazovkach,presto muzem udelat zaver,jak tento svet ve sve podstate funguje,kdyz dopad jeho moci je nam dobre znam.
Komunismus neprisel z Ruska,ale z Ameriky,Marx neni pochovan v Rusku,ale v Londyne a tak dale,nakonec rabin rika,kdyz myslim komunismus,kdyz myslim,judaismus,kdyz myslim judaismus,tak,rikam komunismus,takze,takove rikani-uceni, se neucili ani nasi komuniste na komunistickych universitach,aniz by mnohe vedeli ve sve sleposti ,se podivat kolem,Korbel financne zajistoval bolsevicky stat v jeho vrazdeni,100 milionu obeti, jeho vnuck a,Korbrlova delala ahranicni politiku USA,jez byla podle komunisticke propagandy imperialisticky nepritel,ale rodince to nevadilo,zastoupeni byli vsude,komunismus,kapitalismus,judaismus,nakonec i Marenka uznala ,ze smrt 500 000 irackych deti odpovida pranim "Washingtonu"rodine kOrbelovych.
Ucit se ,ucite se-:In 1928 Communists formally adopted “The Program” for building a new global
communitarian social order composed of the ruling elite (the masters) and subjugated masses
(the slaves). Soviet masters used the communitarian social system and moral code to prepare
the “new communist man.” They reinforced the “spirit of community” that had been present in
Europe for 200 years and instilled communitarian moral ideals into all Soviet citizens. The
masters “reconstructed” each individual by urging him to: 1) develop a sense of community; 2)
cultivate the communist virtue of selflessness; 3) suppress his personality, individuality, and
identity, i.e., his personal desires, ambitions, beliefs, etc.; 4) merge himself into the community
and become one with it; 5) fulfill his obligation to perform community service and accept his
duty to work for “the common good.” The communitarian moral code is the powerful secret weapon
Communists have used to enslave whole populations.

Prvni komunisticke noviny vysli v Chicagu a byly napsany v reci jidis!
Kdo, vlastnil olejova pole v Baku a kdo platil Stalina _Dzugasviliho,co by agenta?
Kde, mel TROCKY-Bronstein puvodni bydliste,nez prisel do Ruska?
Koho, mel Lenin-Blank za nejlepsiho pritele?

275381

21.9.2012 12:23

RE: ...

Venan 178.?.?.?

Reakce na 275212

Která idiotská parta tě sem nasadila, matusy?
Že by naši nemilí hebrejci?
Nebo jsi jen tak pitomý sám od sebe?

275233

21.9.2012 14:24

RE: ...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275233

Naopak.
Mám znalosti ktorými vy neoplívate.
+ niesom zaujatý

275239

21.9.2012 15:20

1.světovou válkou to začalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275239

1.světová válka byla čistě kapitalistická válka!!! Nebyli žádní komunisté a fašisté,na které by bylo možné svést příčiny a zahynulo úplně zbytečně miliony lidí!!
A od té doby se jenom pokračuje! Hitler byl děckem první světové války a druhá světová válka má příčiny v té první!
Poválečné uspořádání světa po roce 1945 si "vychutnáváme" do dnes.
A matusy,ty hrozně blbě kecáš! Nevím, co tě nutí psát nesmysly.
Napsat, že války rozpoutaly vlastně občané - matusy, dej si vole mokrý hadr na hlavu, jinak ti nic jiného neporadím!
První světovou válku rozpoutaly zbrojní koncerny Krupp,Vickers a další! Dnes nejsou scénáře jiné, i když banky mají dnes větší slovo a daleko větší možnosti! Občan je až úplně poslední v řadě, co by toho mohl kecat! Zbraně a prachy znovu zahovoří a znova budou hromady mrtvol. Když nejde kšeft, je nutné si pomoci válkou! [bliji] [bliji] [bliji]

275243

21.9.2012 19:25

RE: 1.světovou válkou to začalo

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 275243

Zo zbraní ale pália bežní ľudia, nie veľkokapitalisti, či?
Bol by ste ochotný sa nechať popraviť za neuposlúchnutie rozkazu zabíjať iných ľudí? Ak áno, vlastne súhlasíte s matusym. Ak nie, môžete vymyslieť 10000 ďalších príčin zabíjania....

275259

22.9.2012 0:24

RE: 1.světovou válkou to začalo

Yoker 109.?.?.?

Reakce na 275259

"Bol by ste ochotný sa nechať popraviť za neuposlúchnutie rozkazu zabíjať iných ľudí?"

Vy zásadně nechápete jak to v reálu chodí:
Jeden člověk samozřejmě nic nezmění. K tomu je zapotřebí, aby se lidi spojili, zorganizovali! Pak teprve mohou vystoupit a válku odmítnout. To ale ti nahoře nedovolí. Oni vás postaví ke zdi už za to, že začnete hovořit proti válce a shánět/přesvědčovat další lidi.

Jasné?

275279

22.9.2012 2:57

RE: 1.světovou válkou to začalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275279

Je ale zajímavé zvědět, jaké argumenty elity nachází a přes své užitečné idioty prezentují. Tento, o svalení viny za války na sebe sama, ten je však naprostá novinka. Ale směr, kterým se nejspíš nahradí ty dnes již moc nezabírající demagogie, ten je tím dán zřetelně. Není přece nad to, když je člověk sám sobě z pocitu viny nepřítelem. Hravě se dá manipulovat, aniž by byl schopen vzepřít se pudem sebezáchovy... No jo, nehrají si s námi žádní blbci, když jim na tom fachčí nejlepší užiteční idioti planety Země.

275285

22.9.2012 10:08

RE: 1.světovou válkou to začalo

Yoker 109.?.?.?

Reakce na 275285

Ve společnosti, která je víc a více pimprlovým divadýlkem na těch způsobech oblbování už ani moc nezáleží. Že by došlo k nějakému tlaku "zdola" (např. od odborů, opravdových komunistů nebo na základě křesťanských idejí), je naprosto vyloučené. Takovou skupinu povede vždycky stbák/tajný.

275297

23.9.2012 8:44

RE: 1.světovou válkou to začalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275279

Takže keď jeden človek nič nezmení, načo sú nám servre typu Zvedavec? Len na prezentáciu svojho názoru? Samozrejme pri 95% istote toho, že keď Vám systémoví psychopati dajú do ruky zbraň budete strieľať iných ľudí? Lebo nie ste zorganizovaní?

Pozrite si nasledovný snímok, ale vydržte do konca. Povie Vám toho viac ako nekonečné diskusie o tom, kto je vinný ...
http://dotsub.com/view/56b21215-54fe-4332-bc20-68f...

275349

21.9.2012 17:28

RE: ...

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 275239

"oplývate" asi nebude iba bežná chyba, stáva sa to aj takým, čo málo čítajú a hneď všetko vedia

275254

21.9.2012 14:34

RE: ...

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 275212

Zřejmě je zbytečné s Vámi diskutovat, ale máte pocit, že stav, ve kterém se nachází náš stát, je díky podpoře obyvatelstva? Zruinované rodiny - co exekutorská mafie? Pracovní místa - ca 10% nezaměstnanost, žebráci, bezdomovci... Proti církevním restitucím je většina národa. Nevzpomínám si, že by se někdo ptal, zda chceme válčit v Afghanistánu atd.

275240

21.9.2012 17:55

RE: ... také pro text č. 275243 (a tento měsíc naposledy)

osa x 193.?.?.?

Reakce na 275240

pardon, ale nějak mi to tedy není jasné, politik - kde se vzal, tu se vzal ? mimozemská invaze ? obyvatelstvo v tom nejede ? tak to je větší zázrak než neposkvrněné početí !!
( hlavně tady neplačte, že za to může The System )

275255

22.9.2012 3:21

RE: ... také pro text č. 275243 (a tento měsíc naposledy)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275255

S tím externím působením nejsi daleko od pravdy. Jak bys jinak vysvětlil existenci druhu, neschopného v prostředí této planety přežít coby nahá opice bez civilizace ani týden, natož pak se rozvinout v postavení na vrcholu potravního řetězce. Práce a nástroje z ní pocházející sice opravdu tu nahou opici polidštila. Ale musel tomu předcházet úvodní impuls s dlouhatánskou přípravou pod kuratelou někoho, komu to stálo za to. No a tentýž subjekt stojí za vším tím dosavadním děním lidských dějin, sledujíce pozorně, co, kdy, kde, kdo, jak, nač a zač koná, aby si z toho učinil závěry pro své záměry a vyvodil opatření ke korekci. Slyšels o potopě?... Jsi jen objektem výzkumu. Žádné "dvoumoudré homo". [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

275287

26.9.2012 1:25

RE: ...pozor..

p. 123.?.?.?

Reakce na 275212

...pozor , pozor ocekava se slovenska invaze zde....mnozstvi a tsunami slov a rad a moudrosti tazenych az z ...pr.....

275499

26.9.2012 16:26

RE: ...

dub 89.?.?.?

Reakce na 275212

teda sem si nějak nešim, že by, např., naše vláda měla podporu obyvatel při účasti na útocích na jugoslávii. řekl bych, že mimo sračkometových prostitutek byla téměř celá populace proti.

dtto, aghanistán, irák, kosovo...

něco vám tam u vašich představ silně neštimuje s realitou.

275547

27.9.2012 3:27

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275547

Clapec na to vzal extrapolační šablonu, realita se podá... [chechtot]

275599

22.9.2012 0:11

Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE

neet 46.?.?.?

Řádný občan si přečte velební program politických stran,přes některé své vnitřní nesouhlasy a rozpory vybere nejméně kompromisní a zvolí tuto stranu.Ta po volbách udělá koalici s jinými a z toho mála,které volič na začátku chtěl není nic.Takže kde je svobodné rozhodnutí svobodného občana?Myslím,že války nezačínají občané,ale zkorumpované vlády v područí těch nejbohatších.Ať už Rockefellerů,Du Pontů atd.Stačí nahlédnout do Totalitní světovlády od Martina Herzána a není co řešit. [pláč]

275277

22.9.2012 9:38

RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275277

O tom predsa nikto nepochybuje [smích]
Nikto netvrdí, že to bol nápad Johnnyho Brava zaútočiť na irák [smích]
Vtip je práve v tom úvode. Bežný občan sa politicky neangažuje, má vlastné existenciálne problémy. Pozrime sa ale na voľný deň bežného občana... Vstať, ísť na fotbal, dať si pivo a nič nerobiť.

A pozrite sa na ľudí ako Elon Musk, či Warren Buffet.
Týto dvaja ľudia zmenili USA takým spôsobom ako to nedokázalo niekoľko sto milionov občanov. A ani jeden z nich nieje v rukách oligarchie.

Kedysi sa ľudia fakt nadreli aby mali čo do huby. S priemyslovou revolúciou stačilo pracovať menej a menej. Namiesto rozvoja si ľudia povedali: " budeme oddychovať, máme na to právo "

Celý ten problém začína u jednotlivcov. Pretože akonáhle sa spoliehate na nejakú skupinu, je to všetko v prdeli...

275293

22.9.2012 11:58

RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 275293

A já si myslel, že už víc jak týden je prohibice.

275306

22.9.2012 12:23

RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 275293

matusy musím na vás najme a na neeta(čiastočne) reagovať!!!
Pán neet ktoré strana dodržala to čo písala v predvolebnom čase v tých oblbovacích brožúrkach(politický program strany), u nás na Slovensku žiadna ale bárzkdo sa ohradzuje že to nikto nečíta(politický program strany) a nevyberá podľa toho stranu.
A teraz k vám pane matusy, rozšírení mýtus o prepracovaných stredovekých poľnohospodárov. Takže nebudeme brať v úvahu zeleninu na záhradke a sliepky či sviňu v chlieviku. Čas stredovek, máte pole na starosti a pestujete na ňom pšenicu, raž, ovos, niekoľko rokov nechávate ladom a tam pasiete kravy alebo ovce, no nie vy ale váš sin zo psom alebo obecní pastier. Takže ste šikovní a chcete aj zbohatnúť tak máte aj vinicu(napoly s pánom) a teraz celkový rozvrh práce, v zime opravujete poln. náradie, obrábate ženu a modlíte sa aby vám vydržali potraviny do Jari (obilie do leta srpen/august) prichádza jar a vy môžete tak plašiť vtáky z pola(pšenica, raž,...) a vyhnať statok na pašu, ale keďže ste bol nenažraní tak máte vinicu, takže vám trvá niekoľko dní kým ostriháte vynič, potom do zberu sept./okt. Otrhávate zálistky a kosíte trávu vo vinohrade(1-3 dni z týždňa podľa veľkosti vinohradu a počtu pomocníkov) a prichádza august/srpen no to bude roboty žatva(najprv pánove potom vaše), zber hrozna, oranie(vinica, polia, pánove polia) to máme august - sept. – oktob. no to ste sa namakali 4 – 5 mesiacov z roka [velký smích] plus možno tak niekoľko týždňov práce na hradbách, pri poľovačkách(nadháňač), ťažbe dreva, oprave cesty, ... pre pána [velký smích]
[mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

275307

22.9.2012 11:55

teda -

timur 85.?.?.?

ak niekto v slove oplývať použije "i" - to stačí - je to hlupák - beznádejné....

275305

25.9.2012 2:19

RE: teda -

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 275305

Ten magor (vsade bol a vsetko vie)ma gramaticke chyby takmer v kazdom prispevku. On si zrejme mysli, ze to co mu zozeru blbci na aktualitach, mu budu zrat aj ludia tu. A smiesne ze je, ze socializmus ani nezazil, ale patri medzi odporcov komunistov o ktorych vie akurat tak z masmedii a tlace. Takychto bohorovnych frajerov som poznal viacero. Pad na dlazbu a vyztriezvenie bude neprijemnou realitou. Skoda reci.

275426

25.9.2012 4:48

RE: teda -

Šaswe 91.?.?.?

Reakce na 275426

Nezažiť socializmus a byť odporcom komunistov nie je prijateľné, treba vyplakávať za starými časmi.
Ak jeho vek nie je príliš siahodlhý by sa mal povypytovať súdruhov ako budovali židoboľševické statky.
To je ale trúfalé, neznášať komunizmus, čo si vlastne dovoľuje opovážlivec, naším nepriateľom sú predsa banksteri.

275430

25.9.2012 8:50

RE: teda -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 275430

On neznáša nie "komunizmus", ale svoje predstavy o ňom.[vyplazený jazyk] To ani netreba obhajovať.
Ale v iné by sa u neho dalo i skôr pochopiť, ba i obhájiť.
Napríklad by sa mu dalo i fandiť pri ošklbávaní burzových špekulantov.

275439

22.9.2012 12:31

Nový vymívači mozků

Six 87.?.?.?

Tak jsem čekal, kdy se objeví nový typ vymývání mozků a je to tady! Jo, chtělo to změnu, ono ta klasika už na těch pár probuzených nefunguje, a ještě se to má snahu šířit. Proklatej internet..... [vyplazený jazyk]

1. To, že jsme tam kde jsme, je vina lenosti lidí myslet je fakt. To že dochází k některým věcem je zase chyba té většiny. Ale:
2. Toto chování bylo velmi dlouho šlechtěno, opravdu tisíce let.
3. Všichni co se postavili proti tomu, byli zlikvidováni - zamezení přenosu genů. Církev v tom sehrála hlavní roli. Ostatně, toto probíhá běžně i dnes.
4. Byla zcela zlikvidována historie a přepsána - učíte se nebo znáte jen shit. Ani nevíte kdo jste.
5. Cca 95% věcí co znáte a myslíte si že to tak je a má být, je ve skutečnosti nesmysl. Ještě čtete tisk nebo sledujete TV a věříte tomu? No tak to máte dlouhou cestu před sebou.


Tak, a máme tu pana Matusy, Oli, Osa a přibudou postupně asi další, kteří plkají ve stejném gardu o faktu v bodě číslo 1. , zbytek chytře pomíjí. Záměr?
Six

275308

23.9.2012 13:58

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275308

1) Žiadne ale
2) Nezmysel... Chcete názorný príklad ? Ja... Mám 23 rokov, vytvoril som niekoľko programov, vlastním majoritný podiel akcií niekoľko menších spoločností atď. Som kreatívny usilovný človek. Potom tu máme ďalších 100.000 ľudí, ktorý práve teraz išli na pivo a budú chlastať kým neupadnú do spánku.... tzn. Tie vaše keci sú čisté výhovorky. Ste ako vraždiaci oligarcha, ktorý vo svojej mysli vytvorí akýkoľvek systém, len aby ospravedlnil svoje konanie.
3) Pravda. Platilo. Už neplatí.
4) História je prepísaná v rámci civilizácii. Resp. v prípade štúdia Čínskej, Japonskej, Mexickej a Europskej historie uvidíte, čo konkrétne bolo prepísané v rámci národa. Veta " históriu píšu víťazi " stále platí. Avšak len v rámci národa ( azia, india, euro, amerika ), pretože je možné prepísať len históriu "víťazného" národa.
5) Nesledujem tlač, nepozerám TV a takmer ničomu neverím. Sledujem kroky spoločností, národov a utváram si názor sám.

X) Takže k žiadnemu "opomíjení" z mojej strany nedošlo.

275359

23.9.2012 16:52

RE: Nový vymívači mozků

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 275359

Ak vaše programy majú takú logiku, aká je vo vašom texte, tak vás určite štedro sponzorujú, a od reálneho zárobku môžete byť ďaleko. Dúfam aj, že tam nie sú slovenské komentáre. Usilovný vie byť aj blbeček, to nič neznamená. Skuste pomyslieť len na to, že by aspoň 10% populácie robilo to isté, čo vy. Čo by sme s toľkými programami robili. Vy vo svojich rokoch ešte zďaleka nemôžete chápať spoločenskú deľbu práce, a to, ako môže spoločnosť fungovať, na čom vlastne stojí, vidíte iba úzky výsek, ako koník s klapkami na očiach. Na vás ešte neprišli problémy, ktoré prídu, keď pochopíte, že aj tie vaše programy raz nebudú treba, a že nejde donekonečna udržať neprirodzené tempo rozvoja. Rovnako tak nemá zmysel si utvárať názor čisto sám, lebo zistíte, že nie všetko dokážete v jednotlivých oblastiach rozobrať tak poctivo, než tí, čo sa viac venujú jednej oblasti a v druhých sa spoľahnú na iných. Čo aj dokladáte svojou profesiou a ďalšími výrokmi, čím si sám sebe protirečíte.
O tom chlaste a pive je to takisto len sčasti pravda, nie všetci pracujú duševne, a prácu tých ostatných vrátane ich dopingu nechápete. To by ste najskôr museli vysvetliť, prečo dopujú aj športovci. Nie iba športovci totiž dnes podávajú maximálne výkony.
Vy aj s vašimi spoločnosťami si neuvedomujete, že vaše výhody vám umožňuje skôr táto spoločnosť, než vaša usilovnosť. Vy ste tu totiž nedeklarovali spoločenskú prospešnosť vašej práce, ani ste nespomenuli, ako je možné, že iba vy ste ten jediný usilovný, a že váš možno aj usilovnejší spolužiak nedosiahol to isté. Vo vašich rokoch byť vlastník niekoľkých spoločností smrdí buď špekulantstvom, alebo štedrou rodinnou, či politickou dotáciou. Nerobte z ostatných idiotov, sama usilovnosť zďaleka nestačí. Podľa vašej teórie by ste museli mnohým čistiť topánky.

...toto vlákno je asi celé extragramaticky nákazlivé [smích]

275362

23.9.2012 21:56

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275362

Keby keby boli by sme všetci buddhovia a nikto by nemal čo jesť.
Lenže tak to nieje.

+ Som si vedomí, že môžem pohodlne žiť a pracovať vďaka predkom. Bohužiaľ dnes sa človek ako hrnčiar neuživý...

+ Vďaka niektorým podľa vás " zbytočnostiam " sú niektoré spoločnosti stále bližšie k technológiam o akým sa vám ani nesnívalo. Predpokladám...Ťažba surovín z asteroidov, pestovanie vo vertikálnych farmách, terramorfovanie marsu atď.
Pokiaľ to nespravíme teraz mi teraz, nespraví to nikto nikdy.

+ Viete ktorý štát mi zaplatí tento výzkum ? Viete kto z vás mi pošle prachy na to aby som vôbec mohol pracovať ?
Pošlete mi všetci hovno. Áno podstatnú časť mám zo špekulácii a obchodov, ktoré niesú košér, avšak sú legálne. Nikoho neokrádam. Keď predávam, manipulujem ľudí, ktorý majú v hlave nasraté a majú prachy na to, aby si kúpili nezmysel, ktorý mám ja takmer zadarmo.... Avšak... Ja tie prachy narozdiel od vás investujem. Rozširujem schopnosti civilizácie prežiť.. Narozdiel od vás kecalkov, čo vidíte všade problémy a hovno robíte... Čakáte až vám štát, EU, alebo UFO naserie zlaté holuby priamo do huby a odvolávate svoje nešťastie na Rockefellera a Rothschilda od ktorých očakávate, že sa vzdajú bohatsva na úkor vás...Všetko si musíte spraviť sám... Smrdí to ? Áno smrdí... Nechcete ? Nechajte tak... Lepšie to nebude... Tak totiž funguje celý život. Od bunky po celé civilizácie... Žijete v rozprávke a ja niesom žiadny amorálny hnoj. Jediný rozdiel medzi mnou a vami je, že narozdiel od vás neverím v osloboditeľa ježiša krista a padajúce zlaté holuby. Všetci chceme mať krásny svet v ktorom je hojnosť a všetci majú dostatok, či rovnako. To ale nieje možné. Váš postoj vychádza z pohľadu, ktorý ráta s existenciou nemožného. Je cbybný a ja vás nepresviedčam... Nevedomosť je sladká...

+ túto diskusiu som začal s tým, aby ste prestali kydať hnoj na Rockeffelera, kedže na vine sú všetci.Thats all

275372

24.9.2012 16:28

RE: Nový vymívači mozků

Toroop 91.?.?.?

Reakce na 275372

Rozširujem schopnosti civilizácie prežiť..

jedinou šancou na prežitie je ľudskosť..

Ťažba surovín z asteroidov, pestovanie vo vertikálnych farmách, terramorfovanie marsu atď.

trochu velké sci.fi a trochu ma to aj pobavilo..

275408

24.9.2012 23:20

RE: Nový vymívači mozků

kubrt2 94.?.?.?

Reakce na 275372

No jestli opravdu máte prachy hlavně ze spekulací a obchodů a sem tam odrbete o prachy za kraviny nějakýho hejla, tak by mě fakt zajímala spojitost s přežitím civilizace...amorálny hnoj bohužel jste, protože se tím ještě chlubíte. Když nesledujete TV a ostatní média, odkud se ve vás bere názor na ostatní co čekají až jim " štát, EU, alebo UFO naserie zlaté holuby priamo do huby" atd ? Nikdo nic neočekává, akorát už většinu lidí na světe nebaví nechat se odrbávat podobnejma týpkama jako jste vy, kteří na to jsou navíc ještě hrdí ...
P.S. Ten co se jako " hrnčiar neuživý " je asi užitečnější než prodavači deště jako vy.

275424

23.9.2012 20:43

RE: Nový vymívači mozků

kubrt2 94.?.?.?

Reakce na 275359

Teda vy jste přpad ...

V bodu 2 nádherně potvrzujete předřečníka - takových "usilovných" idiotů potřebuje tato zkurvená společnost víc a víc
Jestli bod 3 neplatí, sežeru svůj klobouk, i kdybych si ho měl na to koupit.
Bod 4 je naprosto nekomentovatelný slušnými výrazy - to chcete naznačit že historii poraženého vítěz nepřepisuje ???
No a tak to dle bodu 5 s "usilovnými " dopadá. Sebestřední, nevzdělaní, bez obecného přehledu, ovšem nezvratně přesvědčení o vlastní jedinečnosti ...

Bůh vás opatruj, synku. Třeba časem dostanete rozum.

275367

23.9.2012 21:59

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275367

3) Kúpte si klobúk
4) Prepisuje sa v rámci národa. USA nemôže prepísať históriu Číny, pretože k nej nemá prístup [smích] Nikto z vás nemá ani poňatia o čom v číne učia [smích]

Tie sračky ktorým veríte som veril [smích] už som rozum dostal [smích]

275374

23.9.2012 22:24

RE: Nový vymívači mozků

steve 174.?.?.?

Reakce na 275374

..USA nemôže prepísať históriu Číny, pretože k nej nemá prístup ..
--------------
.. protoze ji neporazila. Pokud by se tak stalo - dnesni cinane by by byli vychovani k pocitu viny za ucast na holokaustu (samozrejme by platili odskodne ..), ucastnili by se skoro povinne buzerantskych pochodu, priznali by - ze technologii vyroby hedvabi ukradli zidovskym majitelum, stara cinska poezie pouze kopirovala americke basniky, 60 milionu cinskych vojaku by litalo po horach v afghanistanu, verili by - ze cinskou zed postavila izraelska firma na znak pratelstvi a ......., a mnoho vice !! Doplnte sam ...

275375

23.9.2012 23:11

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275375

Presne tak.
Existujú však ďalšie 2 neporazené civilizácie z ktorých môžete porovnávať informácie... India, Čína.
To znamená, ako som už tvrdil, že históriu môžete prepísať len v rámci národa ( víťazného ).
Podstatné je, že "fakty" z historie neudáva len jeden zdroj.
Je ich mnoho a v mnohom sa líšia.

275377

24.9.2012 22:52

RE: Nový vymívači mozků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 275374

3,Klobouk jsem nosil občas na vandry v době nezralého mládí ( ovšem to mi nebylo ani těch vašich 23, spíš tak do 18 let ). Teď preferuju v horku šátek místo čelenky - potí se mi brejle [smích] nebo v zimě kulicha, ale to už zima másí být echt. Až to přijde, dejte vědět, zatím to vidím na vyhozený peníze, to si radši zajdu na to pivo.
4,Přiznávám že nemám a ani mě to netankuje - ovšem nevyvrací to přepisování historie poražených, všeználku.
A odkud víte jakým sračkám věřím ? Podle vašeho projevu jste rozum zatím nedostal - až ho dostanete, samou radostí se z toho zblázníte a zas budete mít kulový ... [chechtot]

275423

24.9.2012 10:55

RE: Nový vymívači mozků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275359

A jsme doma, pan myslitel "matusi" má 23 roků, no jo, no...
Hele matusi, teď to nechápeš jaké jsi zmanipulované pako, ale přeji ti přesto dožít se dalších alespoň 23 let, snad začneš skutečně myslet kriticky. A budeš mít velké štěstí, jestli se těch dalších 23 let dožiješ.

275396

24.9.2012 20:35

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275396

Ono nieje to pekné. Uznávam.
Vy ste sa narodili v časoch idealistických a časov všemožných priamých parchantov. Ja som sa však narodil "nepoškvrnený" vojnou [smích], režimom a názormy ( kedže som bol Hrozný študent ). Niesom zaujatý a mám väčší nadhľad ako vy komunistická generácia.

Myslíte že som amorálne hovno, pretože nemáte tušenia o čom hovorím [smích]
Ja vás považujem za nevedomého zlomeného otroka.
Počul ste už niekedy, si taký ako sa cítiš ? Vy meliete o otroctve.
Ja o slobode [smích] + ja viem, že som otrok...Rozumiete ? ... pochybujem.

275418

24.9.2012 21:20

RE: Nový vymívači mozků

dub 89.?.?.?

Reakce na 275418

nebylo toho humoru už přespříliš?
ve 23 ví člověk o životě velký hovno (přestože si myslí, že je mistr světa - pubertou si projdou všichni), bez ohledu na to, kde se narodil, takže prohlásit, že má větší rozhled a ví o něm víc než padesátník, už není ani chucpe, ale ukázka přitroublosti a arogance nevědomosti.

trocha sebekritiky a sebereflexe by vám příteli neuškodila.

275420

24.9.2012 22:47

RE: Nový vymívači mozků

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 275418

ako píšu aj ďalší, chovaj sa slušne. Zatiaľ sa iba predbiehaš v rade, však vyvolený v šikovnosti, neschopný pripustiť, že ostatní v tvojom období mohli mať reálnejší pohľad na svet. Táraš tu 2 na 3 a svoje dojmy predkladáš ako dogmy. Vieš aj figu, ako bolo za sociku, ale už máš na to vymyslený názor - robíš iba hromadu hluku, ak by si vedel aj počúvať, tak by si sa viac dozvedel, ako to naozaj bolo. Logicky si protirečíš, keďže si v minulom príspevku popísal, že ťa zaujíma iba vlastná skúsenosť. Ak by tu každého zaujímala vlastná skúsenosť, nestrácal by čas čítaním zvedavca a filtrovaním buriny. Iba čo sa tu nafukuješ a robíš z ostatných volov, si nemysli, že ty jediný máš rozum, a ostatní sú povinní ho hltať. Nauč sa najskôr po slovensky, to chce tiež isté úsilie a úctu. Na ironizovanie máš ešte čas, hlavne, že ty nežiješ v dobách pankchartov, najskôr si ani nečítaš po sebe, čo napíšeš. Oprav si brzdu, ty návod na použitie.

275422

25.9.2012 0:54

RE: Nový vymívači mozků

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 275422

Samá relativizácia.
Tvrdím, že sa zem točí a vy tvrdíte, že som arogantný blbec, pretože netvrdím opak [smích]
Končím....

275425

25.9.2012 7:00

RE: Nový vymívači mozků

p. 113.?.?.?

Reakce na 275425

...vodejde Vojta prijde matussy...

275436

25.9.2012 20:54

RE: Nový vymívači mozků

kubrt2 94.?.?.?

Reakce na 275425

Reletivní je když vám někdo například strčí prst do prdele. Vy máte prst v prdeli, on má prst v prdeli. Kdo je na tom relativně líp?
Nikdo netvrdí že jste arogantní blbec, protože je to jasné a zbytečné. Pokud končíte, je to podobná ztráta pro lidstvo jako vaše těžby z asteroidů a podobné hámotiny. V nastávající dekádě bude asi hlavní boj o žrádlo, vodu a paliva. Tak si užijte svoje investice, my (někteří) co máme starost o to jak žít a přežít, případně se trošku postarat o děti vašich služeb asi nevyužijeme.
Hodně štěstí.

275476

22.9.2012 14:15

Rockefellerové a děti

Bubeník 94.?.?.?

Z knihy Ferdinanda Lundberga
60 RODIN, KTERÉ VLÁDNOU AMERICE
(1948)
America´s 60 Families, (1940)


Spojené státy jsou dnes ovládány svými šedesáti nejbohatšími rodinami, jsou jejich vlastnictvím. Těchto šedesát rodin se opírá o dalších devadesát méně zámožných rodin a vně tohoto plutokratického kruhu stojí pak asi třistapadesát dalších rodin, které ještě nedosáhly stejného stupně bohatství:
Mají sice příjem větší než 100,000 dolarů, ale ještě se nevyrovnají příslušníkům onoho vnitřního kruhu.
Tyto rodiny tvoří střed moderní průmyslové oligarchie, která ovládá Spojené státy, zdánlivě řízené demokratickou vládou de jure, za níž se od dob občasné války postupně vytvořila absolutistická vláda de facto. Tato vláda de facto je skutečnou vládou Spojených států, neoficiální, neviditelnou, pracující v pozadí. Je to vláda peněz v dolarové demokracii.



V roce 1922 zanechal bratr Johna D. Rockefellera 50 milionů dolarů s tím, aby část příjmu byla rozdělena mezi jeho 4 děti a 14 vnuků a aby hlavní část byla zachována pro pravnuky. Od roku 1922 do roku 1937 dostali vnuci a pravnuci z pozůstalosti celkem 9,514.834 dolarů, zatím co pozůstalost sama se za těchto 15 let zvětšila o 13,947.361 dolarů. Očekává se, že roku 1950 zdědí asi 50 pravnuků pozůstalost, která bude mít hodnotu 75 až 100 milionů dolarů po zaplacení důchodu dětem a vnukům.

275312

22.9.2012 19:57

teda -

timur 85.?.?.?

hodnota čísel sa nerovná cene tovarov - čiže - ak som v roku 1970 zarábal cca 1200 kčs - teraz cca 1200 euro - celkom rovnako stojí kilo zemiakov v číselnom vyjadrení - takto sa popravde nedozvieme ako to že tak zbohatli -

275324

22.9.2012 21:03

nn

pietroo 178.?.?.?

O období vlády Stalina a Hitlera si dnes můžeme udělat poměrně dobrou představu. (s výjimkou osudu židovského etnika a počtu obětí ukrajinského hladomoru) Máme otevřené ruské archivy, Hitler nechal spoustu věcí stenografovat... Máme paměti jejich blízkých spolupracovníků, dá se sestavit mozaika. Ale budou mít lidé někdy takové informace o uvažování a jednání rodin Rockefellerů, Rothschildů? Nebo o přesném fungování všech těch klanů kvazizednářského typu, které kontrolují například západní média? Má ruská tajná služba tyto informace? Měla je i za komunistů? Já myslím, že ano. Jsou ty informace někde v archivech zatím tajné? Budou je mít budoucí třeba čínští historici k dispozici až nwo skončí a budou psát o dějinách západu?

275329

22.9.2012 22:47

Takhle funguje demokracie

Míša 89.?.?.?

A nese s sebou období temna. Nevzdělanost, bídu, korupci a bezpráví. A hlupáci jim věří, že je to svoboda a demokracie...Prý si můžeš koupit co chceš a dělat co chceš a cestovat kam chceš a jít k doktoru ke kterému chceš, ale jak to uděláš, když nemáš peníze, to Ti neřeknou, nebo řeknou, abysis vzal úvěr ..., k neuvěření. Dokážu pochopit, že je volí bohatí lidé, ale nedokážu pochopit, že je volí chudáci, co nemají co do huby, protože nic nejlepšího,než demokracie není...prostě, kecy pro hlupáky. [bliji]

275333

23.9.2012 13:42

Hlas lidu, hlas Boží! Jeden komentář na IHNED stojí za to!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 275333

Smrt současnému fašistickému korporátnímu kapitalismu
Kapitalismus je tězce v řiti! Nikdo už nechce fašistický korporátní kapitalismus, kde již také není demokracie, protože tu "ukradli" bankovní zločinci a vytírají si s ní prodloužená záda a občanům se drze smějí z obrazovek televizí!Systém,který už jenom dokáže generovat nesplatitelné dluhy,zástupy nezaměstnaných, žebráků a bezdomovců je nutné odstranit! Trh nám za 23 let ukázal, co dovede! 1,6 bilonu dluhu, a v poslední době také třeba 24 otrávených a desítky invalidních občanů po požití jedovatého metylu!!!! Zde naprosto selhal stát, a stále slyším výkřiky modrých hyen,že stát je nutné zeštíhlit! Trh vyřeší vše! Myslím, že naše současná vládní sebranka by zasloužila celá skončit na Pankráci v jedné cele,za všechny zlodějny, které spáchali!Rath sedí,ale za co vlastně, na zámku v Bustěhradě podle znalce žádná škoda nevznikla! Za to radarová pěnice Parkanová se škodou cca 480 milionů běhá na svobodě! To je také "tržní" spravedlnost! Fuj,fuj, fuj!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

275358

Příspěvků: 56

21.09. 09:03 matusy  ...
21.09. 10:13  RE: ...
21.09. 18:32 matusy  RE: ...
25.09. 05:13 Šaswe  RE: ...
25.09. 04:42 Šaswe  RE: ...
21.09. 10:19 Korutan  RE: Nesmyslná úvaha i závěr
21.09. 14:22 matusy  RE: Nesmyslná úvaha i závěr
26.09. 17:06 Vopice  RE: Nesmyslná úvaha i závěr
22.09. 05:55 Robert Nohejl  RE: Nesmyslná úvaha i závěr
24.09. 03:49 Robert Nohejl  RE: Nesmyslná úvaha i závěr
21.09. 12:23 Venan  RE: ...
21.09. 14:24 matusy  RE: ...
21.09. 15:20  1.světovou válkou to začalo
21.09. 19:25 Oli63  RE: 1.světovou válkou to začalo
22.09. 00:24 Yoker  RE: 1.světovou válkou to začalo
22.09. 02:57  RE: 1.světovou válkou to začalo
22.09. 10:08 Yoker  RE: 1.světovou válkou to začalo
23.09. 08:44  RE: 1.světovou válkou to začalo
21.09. 17:28 ppppp  RE: ...
21.09. 14:34 WAZARI  RE: ...
21.09. 17:55 osa x  RE: ... také pro text č. 275243 (a tento měsíc naposledy)
22.09. 03:21  RE: ... také pro text č. 275243 (a tento měsíc naposledy)
26.09. 01:25 p.  RE: ...pozor..
26.09. 16:26 dub  RE: ...
27.09. 03:27  RE: ...
22.09. 00:11 neet  Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE
22.09. 09:38 matusy  RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE
22.09. 11:58 WAZARI  RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE
22.09. 12:23  RE: Občan JISTĚ VÍ,CO CHCE
22.09. 11:55 timur  teda -
25.09. 02:19 Peptalkin  RE: teda -
25.09. 04:48 Šaswe  RE: teda -
25.09. 08:50  RE: teda -
22.09. 12:31 Six  Nový vymívači mozků
23.09. 13:58 matusy  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 16:52 ppppp  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 21:56 matusy  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 16:28 Toroop  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 23:20 kubrt2  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 20:43 kubrt2  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 21:59 matusy  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 22:24 steve  RE: Nový vymívači mozků
23.09. 23:11 matusy  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 22:52  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 10:55  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 20:35 matusy  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 21:20 dub  RE: Nový vymívači mozků
24.09. 22:47 ppppp  RE: Nový vymívači mozků
25.09. 00:54 matusy  RE: Nový vymívači mozků
25.09. 07:00 p.  RE: Nový vymívači mozků
25.09. 20:54 kubrt2  RE: Nový vymívači mozků
22.09. 14:15 Bubeník  Rockefellerové a děti
22.09. 19:57 timur  teda -
22.09. 21:03 pietroo  nn
22.09. 22:47 Míša  Takhle funguje demokracie
23.09. 13:42  Hlas lidu, hlas Boží! Jeden komentář na IHNED stojí za to!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 4

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 858