Diskuze k článku

Úpadek Západu: Tragédie nebo komedie?

Příspěvků 59

14.9.2012 12:56

podplácení/zastrašení

Mirra 89.?.?.?

Bohužel proti korumpující moci dolaru je většina lidí i vlád bezmocná. A pokud se nabídnou opravdu velké peníze v kombinaci se skrytou pohrůžkou tak úspěšnost je prakticky stoprocentní. Jediný stát který má páky na pořádné zahýbání dolarem je Čína, ale ta jen tak něco nepodnikne dokud nezbaví své hospodářství tak velké závislosti na vývozech.

P.S: na aktualne.cz opět ukázka potlačení svobody slova - zřejmě kvůli diskuzi pod článkem o muslimech...

274817

14.9.2012 13:32

Tragédie nebo komedie?

rem 217.?.?.?

Řekl bych, tragikomedie, přímo tragická fraška. A nejenom v Americe a nejenom v politice. Základem těchto politických manýrů je na hlavu postavená ekonomika.
Po včerejším oznámení vrhne Ben Shalom Bernanke měsíc co měsíc 40 mld. virtuálních doláčů do derivátového kasína (objem HDP celého světa vloni cca 65 bil. USD, objem zobchodovaných derivátů cca 650 bil. USD). Koukejte, jak nám ty burzy pěkně jedou nahoru, Býci bučí blahem a Ovce budou zase jen bečet při stříhání...
Tato šílená konstrukce Ponziho finančního schématu umožňuje další přesun bohatství od téměř všech k téměř nikomu. Agónie se zase o trochu prodlouží a Ben Shalom i Super Mario & their boys (FED i ECB) pokračují ve výrobě stádem dosud nepochopitelně akceptovaného virtuálního hajzpapíru. Máte úspory, vklady v důchodových fondech? Zapomeňte, nemáte. A řekněte to i dětem, Ben i Mário vyluxují i budoucí závazky států, plynoucí např. ze sociálních (především důchodových) a zdravotních sytémů. Kdo s čím zachází, tím také schází, milí Amíci a EUropané, taková je banksterská demogracie. Jak se to nakonec vyřeší? Jako vždy v minulosti. Stáda, než se stanou neovladatelnými, si zase dají ve jménu Toho či Onoho a svých "vůdců" po hubě mezi sebou. O to se především hraje i dnes.

274818

14.9.2012 17:02

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274818

Zdravím rem,

s niečim, čo tvrdíte sa dá súhlasiť, s niečim menej a časť je prebratá dezinformácia, obyčajne s "alternatívnych" webov.

V prvom rade Paul Craig Roberts nie je až tak neznáma figúrka a už dlhodobo píše proti USA a Izraelu. Prečo? A prečo mu nikto nedá po hube alebo ho neprenásleduje, ako sa to stáva mnohým skutočným disidentom a bojovníkom za pravdu ?
No preto, že je v "správnom" masonskom spolku, ktorý hľadá ( a ohlupuje ovce ) - pre svojich majiteľov z rangu nadštátneho svetového zákulisia lepšie podmienky pre ich svetové globálne záujmy. Iste uznáte, že USA a Izrahell sú už moc sprofanovaní v očiach lepšie vidiacich oviec, a tak na dobytčom trhu ich cena neustále klesá, tak ako aj hodnota US dolaru.

Ben Shalom Bernake alebo Super Mario sú len pred ovce nadstrčené figúrky - tváre pre uvoľňovanie emócii oviec.
FED - je najvýnosnejšia privátna banka na svete, ktorá si za cca 200 000 USD ročne kúpila židovskú tvár Bena Shaloma Bernakeho. V skutočnosti je to len pomerne slabo platený druhoradý manager. Ak si pozriete ročné platy špičkových managerov Rothschildovských a Rockefellerovských bánk, tak tie sa pohybujú v desiatkách mil. USD, podľa výsledkov kvality úžery,lobingu a "šikovnosti". Tam sa totiž predpokladá aj "kreativita" - tvorivosť a ľstivosť v oklamaní oviec, národov a štátov pri dosahovaní ziskov!
U FED-u a ECB ide len o tragikomickú úlohu hlavného herca "vierohodne" podať a "predať" čučiacim ovciam ďalšiu emisiu obeživa, na to stačí len lepší rétorický prejav, nízka morálka protagonistu a určitý stupienok v príslušnej masonskej lóži...

Hodnota 1 USD emitovaného v r. 1913 v čase presunu právomoci z Kongresu na FED (vydávať do obehu americký dolár) je dnes necelé 2 americké centy a bude samozrejme ešte klesať, s postupnou emisiou ďalších USD. Obdobne je to aj u J-EWRA, ktoré od r. 1999 stratilo cca už 20 % svojej vnútornej hodnoty.

Nadžidovskí vládcovia sveta - sú aj nad ktorýmkoľvek bankovým sektorom - nie sú vôbec hlúpi a sledujú svoju líniu globalizácie a centralizácie moci do čoraz menšieho počtu nadnárodných konglomerátov, vrátane bánk. Čiže - FED a ECB sú len nástrojom, v žiadnom prípade nie rukami a už vôbec nie Hlavou XXII, ktorá hýbe svetom a dejinami!

Nesmiete rem hádzať všetkých Amíkov a EUropakov do jedného vreca. Mnohí už precitli do reality a začínajú tušiť odkiaľ fúka vietor Božskej prozreteľnosti a celkom dobre chápu význam celého procesu globálneho koncentrovania moci.
Ak však stádo nechápe a nechce prejaviť svoj rozum a vôľu, chce byť vedené a ovládané, tak novodobí fuhreri to len vítajú.
Kde sú protesty Occupy Wall Street ? Aké priniesli globálnej, či US civilizácii výdobytky ?
Ako sa ku globálnej úžere stávajú vlády jednotlivých štátov je vidieť denne v TV alebo novinách...

274827

14.9.2012 17:17

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274818

pokr.

Vrelá podpora a vítanie kvantitatívnych "uvoľňovaní" a Euroválovov...
Proste stádo ešte stále zostáva na pozíciach na - porážku, tak ako je mu to dlhodobo naprogramované svetovým zákulisím. Bude ďalej strihané a rezané vyššou infláciou, nezamestnanosťou, zhoršovaním životných podmienok atď.

Cieľ Globálnej vlády je jasný - posunúť ovce tam, že samé budú chcieť globálnu vládu, globálnu menu, globálnych fuhrerov a fašistov...
Na tom pracujú masmééédia, politický analytici, guruovia, náboženskí hierarchovia, slobodomurárske a nadačné spoločnosti a rada ďalších nebohumilých spolkov v žolde...
Myslím si však rem, že dnes je už ľudstvo na trošku vyššej informačnej (duchovnej - egregoriálnej) úrovni a pokiaľ nezašibe určitým personam v rozhodujúcich krajinách, tak žiadna globálna tragédia nehrozí.
Vidíte sám, kde vedú vyprovokované náboženské rozbroje - ak chápanie ľudí prekročí náboženský status a tí pochopia, že majú len jedného Boha, ktorý ich chce dostať do pozície skutočných ĽUDÍ, tak drvivá väčšina nešťastí (vrátane fyzických a psychických chorôb) zanikne "akoby" samo od seba.

Mnohí politici hrajú divadelnú hru úmernú chápaniu a morálke svojich voličov, aj keď k tomu mám aj ja vážne výhrady a viacerých beriem ako zlo-dejov...
Pri celostnom chápaní kolektívneho ľudského ducha a jednoty všetkých dejov na Zemi - však bude musieť ľudstvo zmeniť najprv seba, aby si zaslúžilo lepších zástupcov - politikov a následne lepší a spravodlivejší svet a planétu Zem, ktorá má už citeľné krvavé rany...

274828

14.9.2012 20:38

RE: Tragédie nebo komedie?

rem 89.?.?.?

Reakce na 274828

Zdravím Kysučana, janka i ostatní Zvědavce,

na malém prostoru jsem popsal co se děje a s velkou pravděpodobností bude dít v době blízké. S Vaším rozsáhlým komentářem nemám sebemenší problém, až na jednu jedinou věc. Je zcela jisté, že hlavní tváře FEDu i ECB jsou vysoko nastrčené figury, které rádi dělají nařízenou špinavou práci. Stejně tak, jako všechna ta ostatní servisní (možná lépe servilní) politická, masmediální i z velké části vědecká a "kulturní" "elita". A kdo velí? No říkejme JIM třeba autocenzurně "CML", oni si to o sobě myslí již dlouhá staletí. Jsou opravdu mocní. A cítí se naprosto neohrozitelnými, v tom je JEJICH jediná slabina. ONI pro své globální ovládnutí planety potřebují velký a v podstatě mezináboženský konflikt, po kterém zdecimovaným stádům nabídnou a lehce prosadí "náboženství" jediné, universální, tj. neomezenou víru v JEJICH světovládu.

Horečnou snahu o vyvolání mezináboženského střetu vidíte dnes každý den. Že je to zase, jako v minulosti, jen zneužití zfanatizovaných lidí, ti lidé, bohužel (sic!), nevidí a nejsou schopni většinově pochopit. A to je ta věc, s kterou ve Vašem jinak skvělém rozboru, nesouhlasím. Nevidím dostatečný počet, sílu, ani odhodlání lidí, postavit se této obludné manipulaci na odpor.

Jedna skutečnost však může být dnes pro nás přece jen malou satisfakcí. Pokud se JIM, tak jako mnohokrát v minulosti, podaří rozpoutat další válku, tentokrát nemusejí ani loutkáři zůstat nezasaženi. I přes JEJICH suverénní pocit neohrozitelnosti.

274842

14.9.2012 21:21

RE: Tragédie nebo komedie?

dub 89.?.?.?

Reakce na 274842

ale vůbec ne, na této planetě by to nebyla první termojaderná válka.
odskákaly by to max. vyšší vrstvy poskoků, ale loutkáři rozhodně nikoliv...
a každý nechť si to přebere dle svého[smích]

274847

14.9.2012 23:11

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274842

Zdravím rem,

neviem kto je autocenzúrne CML ,ale dnes už je dokonca hocikde možné písať úplne otvorene, takže nepoužívajte autocenzúru... [smích] , ba dokonca je to žiadúce ju nepoužívať. Autocenzúru prenechajte mediálnym prostitútkam, politikom a iným deformátorom ľudského vedomia, či nevedomia...

Globálna sila - vláda nie je už dnes úplne tabu, hoci sa zo všetkých síl snaží byť skrytá - anonymná. Preto sa aj na jej popis v analytických prácach používajú slová ako Nikto - podľa oslepeného Polyféma hrdinským Odyseom, ktorý kričal ostatným kyklopom, že ho oslepil Nikto, alebo Globálny prediktor -predátor.
Ak by sme išli ďaleko do predhistórie dnešnej civilizácie, tak sa s veľkou pravdepodobnosťou dostaneme k Atlantíde, ktorá bola zničená zásahom Vis Maior. Podľa dochovaných mýtov tam vládla rasa "vládcov" a zbytok bol "pracujúci dobytok", ktorý bol v postavení absolútnych otrokov. Po globálnej katastrófe pred cca 13 000 rokov došlo k takmer absolútnemu zničeniu vyspelej civilizácie, s takmer úplnou deštrukciou kolektívnej pamäte ľudstva - egregorov. Tí, čo prežili zrazu spadli do doby kamennej - úroveň vyspelejšieho zvieraťa (viaceré filmy a knihy z dielne masonov, ktorí dostali určité kvapky múdrosti to popisujú celkom vierohodne). Zachránili sa však aj viacerí z vyššej rasy "vládcov", ktorí potom plnili civilizačnú funkciu a boli bežným stádom považovaní za bohov...viď mnohé Eposy a "sväté" knihy.
Dnešný stav na Zemi - analyticky sa predpokladá, že sa potomkovia pôvodných hierarchov-zasvätencov snažia obnoviť stav z doby Atlantídy (vedome, aj podvedome), pričom ovládajú mnohé techniky, ktoré sú dnes braté ako sci-fi - telepatia, telekinéza, teleportácia ai.
Východzí stav dnešných skrytých globálnych vládcov sa predpokladá v Egypte, odkiaľ sa ich projekt, ktorý zvíťazil nad Východným - védickym rozšíril do západneho sveta a defacto ovládol svet. Je označovaný ako Biblický projekt.
Na Atlantídu poukazujú viaceré názvy - NATO - severoatlantícká organizácia, atlantická spolupráca, spojenectvo...atď.
V opozícii sú znacharské klany Ruska a Východu.
Zatiaľ Biblický projekt víťazí, pretože základ je položený na agresívnej úžere a kultúre, ktorá sa v rámci informačnej vojny vnucuje "spacovávaným" národom.

Informačná - svetonázorová - ideologická vojna tu prebieha už vyše 3 000 rokov a je to tzv. studená vojna (celkom dobre známy výraz z komunistických dôb). Je to vývojovo oveľa vyšší stupeň vojny ako tzv. horúca vojna za použitia klasických zbraní. Tá sa používa len v prípade, že už rase "vládcov" z rôznych príčin prihorieva...Tu sa USA používajú ako svetový policajt.
Pochopiteľne "management" USA je zasvätený do určitých tajomstiev z lóžových inštrukcií, a tak ani moc nehrozí, žeby v podstate "normálni" ľudia vo vláde USA (ináč spoľahlivo vyberaní) mohli prejaviť iný názor, ako ten...Automaticky kráceno

274854

15.9.2012 18:35

RE: Tragédie nebo komedie?

rem 89.?.?.?

Reakce na 274854

CML = "centrální mozek lidstva" [smích]

274885

15.9.2012 20:10

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 274854

Zdravím, velice zajímavý výkald lidských dějin, zrovna k té Vaší Atlantidě..
http://uloz.to/xjhvjCh/sidorov-chronologicko-ezote... [cool]

274888

18.9.2012 17:43

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274888

Zdravím anonym90 - skúste sa aj "zhmotniť" do nejakého nicku, veď to nič nestojí a aj bytosti pohybujúce sa po tejto planéte vyfasujú vždy nejaký kryptonym... [smích]

Sidorov a ezoterická agenda:

Bol by som trošku opatrný, keď sa niekde objaví nejaká "ezoterika", i keď , čo som to tak narýchlo pozrel je tam veľa pravdy, ale aj hlbokých machinácii s ľudským vedomím.
V podstate Sidorov a kol. patria k Východnej védickej mystike, ktorá prehrala svoj boj o "svetovú korisť" so Západnými znacharmi Atlantídy, ktorí teraz určujú chod dejín.
Keď niekto prehrá - znamená to, že nedostal podporu ZHORA, pretože jeho model - alternatíva je pre ľudstvo horšia, ako ta víťazná.

Atlantída a vysoko vyspelá civilizácia:

Historický dejepisný mýtus, ktorým sa kŕmia detičky, študenti a iné na človeka podobajúce sa opičky má stovky, ak nie tisíce trhlín - zopár najvýznamnejších:

► Už starodávne mapy presne popisovali pobrežia kontinentov, čo s takou presnosťou bolo potvrdené až kozmickým snímkovaním zo 70-80 rokov minulého storočia.
► Mapa tureckého admirála Piri Reisa z r. 1513 obsahuje aj presný relief Antarktídy, ale bez ľadového príkrovu, čo bolo potvrdené až kozmickým snímkovaním - čerpal zo zdrojov dávno p.n.l.
► Grónsko = Greenland - starodávny názov a ich mýty popisujú krajinu ako krásnu, teplú a zelenú.
► Sfinga a pyramídy moderná paveda situuje do cca 3000 rokov p.n.l., avšak mnohé egyptské obelisky, ktoré plnili úlohu slnečných hodín vykazujú odchýlku cca 15 stupňov zem. šírky.
► Vyhynutie mamutov nemá žiadne "pavedecké" vysvetlenie, hoci sa dnes nachádzajú obrovské kolónie ich klov na jednom mieste, často i dochované zvyšky, vrátane ich žalúdkov s rastlinnou potravou. Dokoncu sú záznamy, že "sibírčania" ich v permafroste našli a konzumujú ich mäso, ako z mrazničky (ochutnali aj mnohé vedecké expedície).
► Noeho(Atlantídsky znachar,ktorý sa pripravil na katastrófu) koráb z Biblie: Mnoho svedectiev o jeho nájdení na úpätí Araratu:
- Letec Roskovickij v časoch 1. svet. vojny tvrdil, že na úpätí horského jazera na Ararate videl polozatopený veľký koráb.
- Následne bola zorganizovaná ruská expedícia (oblasť Araratu vtedy patrila Rusku) a bol objavený drevený koráb s dĺžkou 125m, šírkou 25 m a výškou 15 m, ktorý už bol značne rozobratý.Expedícia urobila fotografovanie korábu, jeho premeranie a zobrala z neho vzorky materiálov. No po návrate do Petrohradu už v porevolúčnych časoch boli členovia a materiály na základe príkazu Bronštejna-Trockého jednoducho zničení...
- V r.1959 bol koráb znova objavený už vrastený do ľadovca pri snímkovaní tureckým letectvom.
- Potom boli k nemu vyslané viaceré expedície a časť artefaktov bola vystavená v r. 1985 v New Yorku.

275052

18.9.2012 20:22

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275052

Zdravím pane Kysučan, já o takových věcech nepochybuji, já to psal tak, že to, co se tam píše, je pravda. Určitě nejsme první vyspělá civilizace v historii Země, lidstvo nevzniklo před cca 5000 lety "vytvořením Adama a Evy". Ale to není až tak podstatné.
Spíše k té podpoře ZHORA a vítěznému plánu.. Snad se shodneme, že žádní Bohové nejsou, takto se jen "pro prostý lid" označují jiné entity (bytosti), at hmotné či nehmotné. Potíž je v tom, že ty hmotné (materální) jsou silnější než ty nehmotné. Silou myšlenky člověka nezabijete, kdežto laserovým paprskem ano.. Velice pěkný příklad je ve starém zákonu, kniha 1.královká, 18 kapitola, odst. 30-40. Baalovi nehmotní (vesmírní) knězové nemohli obětní hranici zapálit (nemateriálně to prostě nejde), kdežto Eliášovi hmotní "bohové" (asi přítomní fyzicky na zemi) ji tím laserem zapálili. Proto mají v SOUČASNÉ době navrh materiální ?? "bohové" západní (Temné síly), kdežto naši vesmírní "východní-védičtí" jsou proti materiálním v defenzivě a mohou na nás působit jen nepřímo, ve snaze povznést lidstvo na vyšší duchovní úroveň, kdy budeme sami schopni se bránit temným silám. Pokud ne, temní vyhrají a asi definitivně nad současným lidstvem zvítězí a my budeme jejich otroky. Čili žádný ZÁKON, nemusí být trvalý, i bohové se mění - jak v politice, zákony vydávají ti, kteří zrovna vládnou, ale to neznamená, že jsou věčné - až se vláda změní třeba o 180 stupnů, může předchozí zákony zrušit. Takže nevěřím, že stávající strategie je lepší a NAVĚKY vítězná, a pevně věřím, že padne a zase nastane zlatý věk lidstva.. [cool]

275057

20.9.2012 7:47

RE: Tragédie nebo komedie?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 275057

Je múdre skúmať základné spoločensko-prírodné tendencie čo najďalej do minulosti, no ako sa správne hovorieva:
"Podľa ovocia spoznáte ich".
Ľudia sa nerodia zlí a ak by tzv.védická "duchovná" civilizácia východu dala dlhodobo globálne objektívne schopnejšiu alternatívu, dominovala by vo svete.
Je zrovna tak tlupo-elitárna, ako tá materialisticko-"biblická", ktorá sa snaží:
"Urobiť si to (neprirodzené)peklo na zemi aspoň príjemným".
Pravdu má v tom, že tzv.indivíduum je v správnom kontexte veľmi dôležité.
Na východe je zasa "len kolektív" a tzv."duchovno", čo je druhý absurdný extrém. Všetko s mierou. Oba systémy sú "odsúdené" ku konvergencii.

Na druhej strane prílišné pitvanie sa v "At-land-íde", "UFO"(iné formy existencie vo vesmíre) správne v bežnom človeku evokuje úlet a spúšťa blok.
Hlavne tých x+1 interpretácii nejakých menej významných podrobností.
Cui bono?
Tieto debaty vyzerajú byť v dnešnom štádiu skôr kontraproduktívne.
Kde sa pravdepodobne predkom "vloudili chybičky" vo vzťahu k smerovaniu dominantných globálnych objektívnych procesov, sme tu neraz rozoberali.
Kedy sa uvedené témy budú širšie odborne a bez hysteriky aj verejne diskutovať, závisí od rýchlosti optimalizácie morálky a deblokácie chápania skutočnosti širokou populáciou. Jednou z našich úloh je tento proces urýchliť a zvýšiť tak úroveň bezpečnosti vývoja spoločnosti.

Bohovia logicky neexistujú. To je pravda.
Väčšina prírodných národov až po veľké "náboženstvá" sa však zhodujú v tom, že nejaký bezobrazný "veľký duch, Al-la-h, Boh", alebo niečo tu existuje. Snáď dáte za pravdu Anonym90, že prirodzenosť tohoto javu isto stojí za zamyslenie.

Ako egošaman zbožštíte Jeho aspekty, vytvoríte Jeho kontrolovaný falošný obraz, vyhlásite sa za jeho sekretára a pod..skrátka Jeho skryjete a snažíte sa Ho napodobniť v niektorých aspektoch. T.j. ako monopolný man-ego-manipulátor musíte neprirodzene zabezpečiť
A.adeizmus a
B.hierarchiu
ako predpoklad aspoň krátkodobo udržateľnej moci(max. pár 1000 rokov) pokiaľ nenastane technologicko-in-formačný rozvoj kultúry ba-ra-nov. Vtedy vždy podľa zákona času stratíte kontrolu a buď spravíte apokalypsu, alebo moc Vašej dezinformačnej pyramídky nevyhnutne skončí. Po zmene logiky myslenia populácie máte max.3-4 generácie času. Viac nie. Ďalšie podrobnosti základov sociálneho inžinieringu tu nebudem znova opakovať.

Z vedecko-technického hľadiska je nelogické, aby procesy boli bez cieľa a cieľ bez definítora, hierarchicky najvyššieho systému.
Adeista je nútený veriť mnohým absurditám, či už vo forme dnešného "ateizmu", či pseudo-kresťanstva, -islamu apod.
Ak by nejakí hypotetickí "ufoni" nemali aproximačné postupy hodnotenia procesov mikro- a makro-kozmu z pozície Vis Maior, ťažko by sa tak ďaleko vo svete dostali, ako sa tu snažíte in-resp. de-dukovať Anonym90.

275116

20.9.2012 20:39

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 275057

Zdravím Anonym 90,

ako vidím, tak udo to už skoro všetko "poriešil"... [smích]

Snáď len troška polemiky na vysvetlenie jeho tvrdení:
"Bohovia logicky neexistujú. To je pravda."
a
"Väčšina prírodných národov až po veľké "náboženstvá" sa však zhodujú v tom, že nejaký bezobrazný "veľký duch, Al-la-h, Boh", alebo niečo tu existuje."

To treba chápať tak (ak si to správne vysvetľujem...), že rozmanití bohovia ako sú prezentovaní ľuďom v ezoterike, náboženstvách a v rôznych prostriedkoch vymývania mozgov - reálne neexistujú. Boli Niekým zámerne vytvorení!

Cieľom mystifikátorov za oponou je deformovať ľudské vedomie = vytvorenie chaosu v prijímaní správnych informácii z toho zdroja, ktorý sa javí byť Tvorcom tohto vesmíru, t.j. toho, ktorého je možné rozmanite označiť, či už ako Stvoriteľ = Boh = Alah = Jahve = Manitou...atď.

Čiže to zhrniem:
Najvyššie riadenie vesmíru (Boh) existuje a jeho cieľom je vytvoriť z človeka skutočného Človeka, tzn. jeho námestníka na Zemi.
A tak človeku je súdené sa vyvíjať, aby pochopil na čo tu je a na čo bol vytvorený. Podľa toho, ako sa mu to darí - dostáva spätnú väzbu vo svojom živote a v živote svojich blízkych.

Akákoľvek viera v rozmanitých náboženských bohov, dobrých a zlých UFO-nov, "jašterov", mystiku, kabalu, rôzne kulty, vrátane tých védickych, či biblických... má za následok, že človek s malým "č" sa dostáva do príslušných informačných biopolí (egregorov), ktoré si sama príslušná skupina ľudí vytvára a ktoré sú (resp.môžu byť) ovládané "managermi", či "majiteľmi" týchto biopolí.
Tým zostáva do určitej miery odrezaný od správneho informačného toku od svojho Tvorcu, čo môže mať až veľmi neblahé osobné dôsledky, ako aj neblahé následky pre kolektívne deformované vedomie - okolia - skupiny - národu, až po celú civilizáciu (príkladom je spomínaná Atlantída).

A na čo najväčšiu morálnu deformácia ľudstva a odklon od správneho informačného toku hrajú tí "zasvätenci" v svetovom zákulisí, na čele s Hlavou XXII = Globálnym prediktorom, ktorý má na Zemi najvyššiu, tzv. Konceptuálnu moc.
Neustále - už tisícročia vytvárajú mohutný informačný šum, v ktorom sú mnohí (drvivá väčšina ľudí - len cca 4 až 5 % ľudí štatisticky nie je možné vnímať ako ovce) viac, či menej stratení...

Tak...a už len odhodiť všetky viery a z biblickej kultúry nabraté deformity a hurá k skutočným synom Slnka (nie ra-bínom), až k Slnku osvietenia...☼

275172

20.9.2012 21:57

RE: Tragédie nebo komedie?

dub 89.?.?.?

Reakce na 275172

jak moudří byli naši předci, když jako boha uctívali sviantovita, tedy posvátný život[smích]

275178

21.9.2012 22:06

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275172

Dobrý den, děkuji Vám i panu udovi.. Nemá z mé strany smysl dále bojovat proti přesile, tak jen asi takto:
Najvyššie riadenie vesmíru (Boh) existuje a jeho cieľom je vytvoriť z človeka skutočného Človeka, tzn. jeho námestníka na Zemi.
Je zcela možné, že ve Středu Vesmíru je něco, co ji řídí a všechno, co se děje i na Zemi.. Sice je to asi nad mé možnosti chápání, stejně jako třeba myšlenka, jak Vesmír vznikl (hmota vůbec..) a jak ten Bůh vypadá, či jak vznikl ON.. Z Vaší odpovědi mi to vychází, že je to nějaká neuchopitelná a nepoznatelná věc.. Já to zatím chápu tak, že pokud tam něco takového je, že je to jen nějaká STRAŠNĚ vyspělá civilizace, třeba miliardy let stará, ale pořád je to možné rozumově zdůvodnit. A že má zájem na tom, aby lidstvo vstoupilo do Světlé vesmírné společnosti, to je taky pochopitelné.
Ovšem proč si myslíte, že to UFO nebo jiné mimozemské civilizace (ještěři, šediví atd.) neexistují?? Jako že lidstvo je opravdu jediný život ve vesmíru, nebo v naší Galaxii (co je dál, vždyt ani netušíme..)?? Proč by tomu tak mělo být??
Já se těm mimozemským civilizacím nebráním a právě je považuji za ty Temné síly, co se snaží ovládnut Zemi a lidstvo, prostřednictvím pozemských spolupracovníků..
Ale asi se v tom neshodneme, což nevadí, i tak děkuji za reakci. [cool]

275271

18.9.2012 18:00

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274888

Pokr.

- CIA už leteckým snímkovaním o objekte vedela od r. 1949 a všetko uložila do archívov a oficiálni Turci - mlčia (ako ináč, veď, tiež sú v masonských lóžiach).
Atď.

Atlantída bola zničená pravdepodobne kozmickou katastrófou (starodávne mýty napr. tvrdia, že Mesiac a Venuša sa na hviezdom nebi nenachádzali). Zem postihli obrovské výbuchy zemskej kôry a obrovské cunami, vysoké až vyše 1 km a tie zmietli takmer všetko. Došlo k veľkým posunom pevnín - napr. Egypt, Sibír, Grónsko ai. 15 stupňov na sever, Antarktída na juh do dnešnej oblasti južného pólu, Zem zmenila póly.
Zachránili sa len tí, čo boli veľmi vysoko položení alebo pripravení (vierohodne sa predpokladá, že vtedajšia masonská verchuška o približujúcej sa katastrófe vedela vopred).Dodnes sa predpokladá, že pôvodný genotyp človeka a iné artefakty zostali zachované v Himalájach...
Aj Thule, čoby okultný nacistický podnik, ktorý porodil Hitlera sa vo veľkom zaujímal o Himaláje a Tibet...A Václav Havel tiež často vítal pseudo Dalaj-lámu...☼
Severoatlantická aliancia, ako následník starodávnej Atlantídy sa snaží ovládnuť svet - veľkí hráči v zákulisí hýbu veľkými národmi a malí (napr. v ČR a SR) len pritakávajú a boja sa čokoľvek povedať proti. A obyčajne sú zahrnutí v reglementoch masonských nadštátnych lóži, čiže takmer žiadne nebezpečie zo zvolených štátnych predstaviteľov nehrozí...pokiaľ sa ľudia nezobudia... [velký smích]

275053

21.9.2012 19:08

RE: Tragédie nebo komedie?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275053

To by mě zajímalo, jak ti vládci Atlantídy vypadali? Byli to běloši, černoši, nebo žlutí?[smích] Nebo vypadali jako mimozemšťani(zelení mužíčkové s velkou hlavou a velkýma očima) a dodnes se před lidstvem pečlivě skrývají, aby je nikdo nikdy nespatřil?

275258

21.9.2012 20:47

RE: Tragédie nebo komedie?

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 275258

Zdravím Jarmilka,

boli na tú dobu mimoriadne vysokí a bielej pleti. Ich majestátny vzhľad, vysoká postava a vedomosti ich predurčili byť bohmi v daných civilizačných centrách, žili niekoľko násobne dlhšie, ako dobytčí plebs, ktorí civilizovali.
Boli aj dobrí aj zlí - odtiaľ máme dobrých a zlých bohov...☼

Ak chcete niečo bližšie o vládcoch Atlantídy, tak doporučujem si prečítať:
- Platon: Timaeus a Critias, kde v novodobej "histérii" prvý píše o Atlantíde - prebraté informácie, ktoré egyptskí žrecovia (ako ináč) porozprávali Solónovi
- epos Mahábhárata
- Graham Hancock: Stopy Bohov
- Imanuel Velikovskij - Worlds in Collision (Svety v kolízii)
- Т. Н. Дроздова, Э. Т. Юркина “В поисках образа Атлантиды”

Môžete si potom urobiť vlastný obraz a názor o niektorých historických dejoch na planéte Zem.

275265

22.9.2012 9:21

RE: Tragédie nebo komedie?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275265

Zdravím Kysučane,
někde jsem četla, že ti vládci z Atlantídy pocházeli z jiné planety, že nebyli výsledkem zdejšího evolučního vývoje. Možná Vám neušlo, že jsem velkou zastánkyní evoluce a že na 100 procent věřím tomu, že se člověk na Zemi vyvinul z předchůdce člověka. Různá barva pleti u lidí vznikla v závislosti na Slunci. Tam kde byly věčně zasněžené pláně a věčně krutá zima- tam vznikla žlutá černovlasá šikmooká rasa (šikmýma očima se bránili proti bodavému ledu). Tam kde bylo po celý rok obrovské vedro, tam vznikla kudrnatá černá rasa, velmi dobře přizpůsobená tomu, aby jim slunce nespálilo svým žárem kůži. Tam kde bylo mírné podnebí, tam se vyvinula bílá rasa s blond vlasy a modrýma očima, která svou bílou pletí chytala každý mírný paprsek slunce, aby do svého těla dostala vitamín D. Pak vznikly i různé mezirasy, jako třeba rudokožci Indiáni, kteří původně pocházeli z Inuitů (tedy původně z šikmookých, žlutých, z věčných plání ledu), ale vlivem odlišného amerického teplého podnebí se změnili na snědé teplomilné lidi s poněkud jinou vizáží i jinou stavbou těla. A třeba lidé žijící celé generace na poušti byli typičtí tím, že byli hezcí snědí, ale měli dlouhé nosy.[smích] To bylo tím, aby se velmi horký pouštní vzduch mohl přes nosní dutiny ochladit a zvlhčit. Zajímavý je vývoj Aboriginců, kteří překvapivě nepocházejí z černé africké rasy, jak by se mohlo na první zdát, ale z šikmookých Asiatů. Až teprve v Austrálii změnili svou vizáž na černou kudrnatou rasu- aby se také přizpůsobili obrovskému horku.

Proč to píšu? Pokud vysocí bílí vládci Atlantídy byli z jiné planety, jejich vzhled by se měl správně podstatně lišit od vzhledu pozemšťanů. Třeba že místo nosu měli v hlavě jen dvě dírky, nebo že jim chyběli uši, nebo že byli modří a měli ocasy jak Avataři, v závislosti na tom, že celý život prožili na stromech, a tak podobně. Pokud ale vypadali úplně stejně jako lidé, pak nebyli z jiné planety, ale byli to také obyčejní pozemšťani, zde na planetě vyvinutí rovněž v závislosti na podnebí. Takže pokud byli bílí, vysocí, popřípadě modroocí, tak se vyvinuli v mírném podnebí (Green Land?)

275292

22.9.2012 17:55

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 275292

Paní Jarmilo, to že věříte lidské evoluci neznamemá, že máte pravdu.. Ano, je to OFICIÁLNÍ teorie, ale právě proto by jste vůči ní měla být opatrná, zejména když roky chodíte sem na Zvědavec a víte, jak to s kamuflováním historie lidstva (jak dnešní současné civilizace, tak i jak se říká - předpotopní (Atlantida, Lemurie tad.).... Zkuste se podívat třeba sem http://leva-net.webnode.cz/chronologie/
Jinak jak třeba vysvětlíte Vaší teorií, že Japonci a Číňané jsou malí a mají šikmé oči, když tam žádný led není (viz. Eskymáci atd.).
[cool]

275319

22.9.2012 20:02

RE: Tragédie nebo komedie?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 275319

Já té evoluci věřím proto, jelikož se jí již několik desítek let věnuji a fascinuje mě na ní to, že do sebe všechno naprosto logicky zapadá. A když do sebe všechno bezchybně naprosto logicky zapadá, tak to znamená, že je to pravda.

Ano, máte pravdu, čím dál víc zjišťuji, že celá dosavadní lidská historie je dočista zkamuflovaná. Ale evoluce zkamuflovaná není, protože její pravdivost na mě den co den hledí ze všech koutů přírody. Já už dneska se mohu podívat na kteréhokoliv živočicha a podle toho jak vypadá, dovedu správně usoudit, jakým způsobem žije. Vemte si třeba lidoopy, nejbližší příbuzné člověka. Šimpanz a gorila se pohybují převážně po zemi- proto mají zadní nohy již podobné lidským. Orangutan ale zůstal nadále vysloveně stromovým živočichem- proto je jakoby čtyřruký, čili že i zadní nohy používá jako ruce, aby se mohl chápat větví stromů. Šimpanzi i šimpanzice jsou takřka stejně velcí- proto jsou promiskuitní. Ale gorilí samec je dvojnásobně větší než gorilí samice- proto má harém. Je to pravidlo, které platí pro všechny živočichy (třeba lachtan a lachtanice, atd). Velmi zajímaví jsou třeba delfíni. Jsou to savci, kteří mají plíce a musí se chodit nadychovat nad hladinu. To znamená, že původně žili na pevnině- ale z nějakých vážných důvodů se znovu vrátili do moře a časem se změní úplně na ryby, že ty plíce budou zrušeny, protože je to pro ně nevýhodné.

Japonci a Číňani jsou malí a mají šikmé oči, protože jejich předci žili v ledových krajinách. A na to vemte jed. [smích] Pokud teď žijí v krajinách teplých, tak svou vizáž budou časem taky měnit. Důkazem toho jsou třeba Romové. U nás se prý objevili poprvé někdy v 16.století. Ale než se k nám dostali, rozšiřovali se z Indie asi 1000 let přes mírný pás podnebí. Stačilo 1000 let a jsou jiní než Indové. Indové jsou hodně tmaví, kdežto Romové oproti nim hodně zesvětleli. A světe div se, dnes se semtam narodí i blonďatý a modrooký Rom.[smích]

275325

22.9.2012 20:14

RE: Tragédie nebo komedie?

Ambrož 91.?.?.?

Reakce na 275325

Těmito Židovskými výmysly se tu rouháte a Bůh vás všechny za to potrestá. Bůh stvořil každý národ tak, aby dokonale posloužil jeho záměrům. Co tu říkáte, to jsou satanské výmysly z dílny iluminátů a jejich zaprodaných sluhů.

275327

22.9.2012 23:04

RE: Tragédie nebo komedie?

slak 77.?.?.?

Reakce na 275325

Jak do toho zapadají obři?Kdo hledá najde,třeba na You Tube.Nebo otisky bosých nohou vedle stop dinosaurů,tedy ve stejné době,trošku a možná trochu víc si píší historii tak aby jim štymovala a cenzurují doslova jak vzteklí,likvidují stopy na které příjdou,že by prémie?Jiní zase tvrdí a ti jsou zesměšňováni a nepublikovaní že opice vznikly z degenerace člověka a tomu bych dal +.

275334

23.9.2012 8:45

RE: Tragédie nebo komedie?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 275334

Množstvo dezinformácii v informačnej vojne logicky vždy narastá.
Najhoršie, keď nepriateľ kontroluje mechanizmy ich "samo"vytvárania vo vašich hlavách.

Preto ide až v prvom rade o spôsob rozlíšenia(metodológiu) pravdy od lži.
Presnejšie o schopnosť identifikácie(rozpoznania) objektívnych dominantných spoločensko-prírodných procesov a ich smerovania.
Nasleduje otázka morálky(sve-domia), ako sa k uvedeným procesom postavým:
1.Bohocentrizmus (pevný bod)
2.Egocentrizmus (bez invariantu)-úroveň myslenia 8-ročného decka

Etymologická dezinformácia dnešnej interpretácie slova relativizácia je tak príčinou egocentrizmu), ako aj dôsledkom.
V istom zmysle sú totiž natoľko nevyhnutne prepojené, až sa takmer stotožňujú.

Ako je z teórie(pozorovania) manažmentu(riadenia) známe: Tvoriť(riadiť) nejaký objekt môžem len vtedy, ak viem merať(porovnávať). Tak objekt, ako aj jeho interakcie s jemu dominujúcimi procesmy a parametre ich smerovania(predikciu).
Ak sa mi však príslušný metrický systém koordinát v každom momente mení, zostávam v ilúzii, že situáciu(dotyčný "osud" ) kontrolujem a ak ho nekontrolujem ja, vždy ho bude kontrolovať niekto iný. Vieme totiž, že "náhoda" neexistuje, keďže všetko je vzájomne PRIMERANE príčinno-dôsledkovo podmienené.
Príslušné pravdepodobnosti realizujú s konkrétnou pavdepodobnostnou predurčenosťou osoby, ktoré ovládajú mechanizmy hore uvedeného riadiaceho aparátu.
Tak môže byť zrealizovaná neznalému skutočného(objektívneho) stavu vecí aj na prvý pohľad veľmi nepravdepodobná varianta ("náhoda" ).

Riešte teda Jarmila, Slak, Anonym,.. radšej spôsoby dopracovávania sa k skutočnosti a nedoťahujte sa na nekonečných podvariantách možnej minulosti. Cui bono?..
Keď zvládnete základné(tu často rozoberané) metodiky spracovania informácii dopracujete sa aj k spoločnému objektívnej skutočnosti "až prekvapivo" blízkemu konsenzuálnemu obrazu minulosti.
Nemíňajte teda radšej benzín na cestu v riadne označenej slepej uličke.

275350

23.9.2012 13:20

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 275350

Nemyslím že zpola odhrabané kostry 6 a vicemetrových lidí(tvary dnešních lebek) by byl hoax,fakt je ten že někdo si dal vyjímečnou práci aby tyto dokumenty zmizeli ze sítě,bylo to tam a ví to spousta surfařů.To totiž nebylo na přidávání komentáře a ani nějaké zástupné zmatlání faktu,dotyčný by byl skokan na bednu.

275357

15.9.2012 22:04

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 274842

Myslím, že Kysučanovi rozumím. To co popisuje se nazývá efekt sté opice, což je o překonání kritického množství, kdy zmíněné kolektivní vědomí vyvolá v lidech "Aha" efekt. Kysučan k tomu přistupuje s teologického pohledu totiž, že Bůh má záměr nás udělat lepšími. Tento úhel pohledu nám v ateistickém česku uniká. Doporučuji film Kvantový aktivista. http://uloz.to/x9PAw5g/kvantovy-aktivista-the-quantum-activist-film-o-spiritualite-kvantove-fyziky-avi , což rozhodně není film o spiritualitě kvantové fyziky. To je film o tom, jak jsme navzájem propojeni, jak kvantová fyzika a její paradoxy pomohly vědci vychovanému v brahmánské tradici, najít Boha, pochopit poselství Ježíše a doporučit nám ostatním jeho následování. S Kysučanem souhlasím, jen myslím, že před sebou máme ještě stále dlouhou cestu. Množství lidí, kteří pochopili roste, mnozí přesto ještě nedokázali (třeba já) toto chápání přetavit do praktického každodenního chování k bližnímu. Ale věřím, že jednoho dne se k tomu lidstvo dopracuje. Nevím, jestli se toho dožijeme. Rád bych, ale v tomto jsem skeptik. A PC ROberts je namotávač, který slouží témuž čemu Bernanke. Jen z druhého břehu. Hegelovská dialektika.

274892

14.9.2012 18:35

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274818

Rem, možná jste podcenil úlohu medií. Je pravděpodobné, že si lidstvo (ovečky) po hubě nedají, ale že se budou dívat, jak si po hubě dávají ti, co nám tuhle situaci vytvořili. ¨
Jakmile totiž nějaká řídící struktura roste pomocí násilí nebo podvodů - dospěje k bodu, kdy je nutné odřezávat ty, po jejich zádech "se" šplhalo "nahoru". A čím ostřejší je vrchol na hoře - tím méně lidí se na něj vejde. Slouhové ve vrstvě, která se vydefinuje jako optimální - se mohou vzbouřit a "položit" těch pár nahoře. Když se ale nedomluví včas, tak na hoře i "nahoře" zůstane potomstvo těch, co tuto civilizaci poslali do "honby za zlatým teletem". A ti během několika staletí zdegenerují nebo se vymlátí navzájem, příroda tak funguje. Naštěstí to u nás vypadá tak, že "Babišáci" a pan Babiš osobně - poznali nutnost "změny scénáře" - a budují zázemí pro řízení státu jako firmy. Uvidíme s jakým úspěchem. Sleduji jejich aktivity - a na obzoru lepší nevidím.

Bohužel musí situace ve společnosti asi dospět ještě k většímu vyostření emočního napětí - pak existuje několik scénářů, jak skrze internet, nové poznatky, technologie a nástroje nastavit lepší pravidla pro normálnější soužití.

..a jak to vypadá, tak bonusem, který drží mocipány u jejich lží - je patrně i slib využívání technologií a hraček, které armáda a ti za oponou zřejmě schovávají od doby prvních kontaktů s civilizací Greys. (Rosswell a další). Jsou donuceni hrát vabank, sami systém takhle nastavili, risk je jejich přirozenost.

274833

16.9.2012 0:40

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 274833

pod jiným článkem jsem napsal, že vaše myšlenky jsou minimálně zajímavé. Nyní s vámi nesouhlasím nebo jsem nepochopil.Babiše totiž považuji za nekultivované uvřískané, diskuse neschopné hovado. A takový extrémně egoistický člověk dle mého názoru nemůže vytvořit nic pozitivního pro ostatní.

274905

16.9.2012 8:43

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274905

....Masa ryk je podle vás také egoista - anebo "tatíček národa"??
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/legenda-o-tgm--k-vyroci-masarykovy-smrti/
..ono stále platí "svůj ke svému", a v téhle době si budeme muset u některých lidí trochu přeskládat škatulky...

274916

16.9.2012 10:48

RE: Tragédie nebo komedie?

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 274916

Opět s panem Jankem souhlasím:

Masaryk byl sice velkou osobností, ale zároveň i lokajem, který bez skurpulí ponižoval 3.000.000 nedobrovolných československých občanů německé národnosti.

Němci se kvůli Masarykovi s Československem jako se svojí vlastí ve valné většině případů neztotožňovali (byť situaci mírně napomohl fakt, že míra svobody v zemi byla po roce 1933 ve srovnání s Německem nesrovnatelně vyšší); Praha dávala jasně najevo že stát se bude profilovat na představách "státního národa Československého", nikoliv menšin. Československá vláda se pokoušela oslabit vliv německých politických hnutí a organizací také tím, že upravovala volební obvody takovým způsobem, aby v nich Češi vždy získali většinu.
Např. za Velké krisse dostávali státní zakázky jen neněmecké československé závody a firmy, aby úmyslně byli obyvatelé německé národnosti volky/nevolky naháněni do náruče sudetoněmecké propagandě a Heim ins Reich. A z Třetí Říše tak mohla být Masarykem a jeho loutkovodiči ostrakizována.

Dnes, kdy si bez zakázky z Německa naprostá většina českých firem ani nevrzne, je to o to očividnější, že není dobré nežít s Němci za dobře.

Vložený obrázek

274923

16.9.2012 13:40

RE: Tragédie nebo komedie?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 274923

To jako myslíte vážně s tím "ponižováním"? Ach ti chudáci... Tak Masaryk je nakonec příčinou nacismu...
Souhlasíte s Jankem, který oslavuje mafiána Babiše, který se ozval jen kvůli tomu, že mu vysychají zdroje. A Masaryk je lump? ... No dobrý. Ale to, proč to dělal a jaký byl účel - to ponecháváte stranou. Pravdou je, že Němce nechtěl zaměstnávat ve státní správě, ale to má logický důvod. Ale pravda není, že ve volebních obvodech měli vždy většinu Češi. To je naprostý výmysl. Jediné, co platilo bylo, že v samosprávách nesměli být JEN Němci. Samozřejmě, že T.G.M. nebyl rytíř bez bázně a hany, ale pro mě je důležité posuzovat přínos. Ostatně - ukažte mi nějakou osobu, která se zapsala do historie, na které by se aspoň cosi málo "nepěkného" nenašlo. Třeba i svatí. Sv. Vojtěch bez mrknutí oka obchodoval s pohanskými otroky, ale jak se začali prodávat i křesťani, bylo zle... a pán je rázem světec. No... a vůbec. Víte, proč byli Slavníkovci vyvraždění? Kvůli umožnění obchodních stezek Chazarů a právě kvůli jejich obchodům s otroky (hlavně tedy pohanskými). Tak... a jaký to "charakter" samotného svatého?

274931

16.9.2012 17:38

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274931

Lin, očekával jsem od vás rozumnější názor, o Babišovi a jeho firmách si nejdřív něco zjistěte, takhle jste za pitomce.
Co se týká Masaryka, tam se trochu shodneme, každý státník - podobně jako každá nátlaková skupina = např. politická strana - musí přijímat i vytvářet kompromisy, Masaryk zřejmě nemohl jednat jinak. Také nemusel znát historii lidstva podobně jako vy nemusíte znát historii Babišových firem.
Že vyvolené etnikum původních židů infiltrovali Chazaři a změnili "úkol pro lidstvo" do projektu "sionských mudrců" - to se zkrátka v dějinách stává.
Stojíme v další křižovatce, je podobná té, která ukončila Atlantskou civilizaci. S rozdílem v tom, že tehdejší mentální technologie mocných nahrazují mechanické technologie současných vládců.
Podstatné je rozhraní, které určí vítěze v téhle "bitvě desetitisíciletí" - jej jím internet, jeho obtížné a nedokonalé hlídání. A zdá se, že naděje ne/mocných stoupají. Nejen díky prohibici v Čechách.

274934

16.9.2012 17:56

RE: Tragédie nebo komedie?

dub 89.?.?.?

Reakce na 274934

ty seš fakt nenapravitelnej chlape[smích]
ale když tomu věříš, tak proč ne, pohádky jsou dobrá věc. jen vystřízlivění bejva dost často nepřijemný.

274935

16.9.2012 19:36

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274935

..teď jde o to, kdo potřebuje vystřízlivět - anebo si doplnit znalosti...., třeba i o pohádkách, o tom, co následuje po hádkách.

274946

21.9.2012 17:10

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 274946

Židovský levoboček, údajne syn chudé služky a negramotného kočího, tak ten k Čechům pasuje jak hrnec na prdel. Masaryk byl antiněmecký a antislovenský psychopat, kerý za izraelitské peníze kázal nesmysly o demokracii.
Slovák G.Husák byl ve srovnání s ním Pan Prezident.

275250

16.9.2012 18:24

RE: Tragédie nebo komedie?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 274934

Janko, velice ráda budu za pitomce, pokud se mýlím. Moc toho nevím a co jo, to mě k mému pohledu vede. Mluvíme o tom samém Babišovi? [smích] Já mluvím o tom prominentovi (už za komoušů), který sice sám rád korupci provozuje, nic špatného na ni nevidí, ale - "co je moc, je moc" - a tak se vydá do boje. To jsem si nevymyslela, to jsou jeho vlastní slova. A jeho firmy? Jsou to ty, kde nejprve velmi levně nakoupí dluhy a pak je spolkne? A jsou to ty, na které mu půjčuje finance Citibank? Já nevím, z mého hlediska dostačující "materiál"...
A Masaryk? Níže někdo píše "mason, co založil nestabilní stát se stranami". No... pokud vím, založil takový stát, jaký mu dovolili a pro účel, jaký si představovali. A politické strany tedy vážně nevymyslel. [smích] A jak říkám - koukám na "výsledky práce". Díky jeho a Štefánikově "výstřelku" dneska žiju alespoň v kousku země, která nám kdysi patřila a můžu mluvit česky. Ne v Německu, ne v Rakousku (jak mělo tehdy být). Taky jsme mohli dopadnout jako Lužičtí Srbové.

274936

16.9.2012 19:46

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274936

Lin, míním Andreje Babiše a jeho Agrofert. A informace si pořizuji v osobním kontaktu - tedy na setkáních, kde mluví. A jestli máte svoji firmu, tak snad rozeznáte člověka, se kterým lze uzavřít další zakázku a se kterým to uděláte jen jednou.

Nebo si myslíte, že stát není firma? Pak si bohužel asi neporozumíme. A že se všichni boháči dostali k majetku tím, že někoho ošidili, (že utajili nadměrnou výši své marže) - to zaměstnanecké myšlení asi nedovede pochopit.

274948

16.9.2012 20:06

RE: Tragédie nebo komedie?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 274948

Janko, nemám na Babiše zásadní + nebo -, ale v této otázce mluvíte príliš obecne. Nejde se pak dopracovat k ničemu konkrétnímu. Váš osobní dojem je fajn, ale duležité je, jak se Babiš opravdu chová. Četl jsem s ním rozsáhlé interview, je možné, že se chová jako normální hospodár a podnikatel, ale, zda by mohl být vzorem pro ostatní je težko ríct. To je otázka i na prostredí společnosti, zda nejaké vzory vubec snese.

274950

16.9.2012 23:04

RE: Tragédie nebo komedie?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274950

ppppp, pro konkrétní informace a vjemy musíte holt za konkrétními lidmi, psaný projev vám dá cca 30% informací proti mluvenému, na živo.
Budu rád, kdyby se našel i někdo další, kdo se nepotřebuje schovávat za akcie na doručitele a má svojí fungující a velkou firmu. Zkrátka nevidím šance pro někoho, kdo sice má dobré úmysly, ale nemá finanční zázemí a zkušenosti s vedením portfolia firem.
A že se mezi jeho lidi dostane asi taky nějaké "čertovo kvítko", to je možné. Máme v převlékání kabátků praxi....

274959

16.9.2012 19:24

RE: Tragédie nebo komedie?

raskolnikov 199.?.?.?

Reakce na 274934

měl jsem za to, že takový firmy jsou vydržovaný ze značné části pomocí dotačních toků, "díky" čemuž (mimo jiné) systematicky už neničí jen zemědělství, ale dokonce i krajinu, a to může mít fatální následky už brzy...
v jistém konfliktu byl masaryk na straně omezující klérofašisty, a pro vovce jeho role znamenala více, než bohužel většinou dokážou zpracovat (možná více napoví, že havlova role byla vlastně "kontramasaryk" )...
"vyvolené etnikum židů" je náboženství, proto to není fyzické etnikum, stejně tak "původní žid" (to inicioval řím v rámci svých mocenských projektů), a pokud chazaři něco infiltrovali, tak to něco bylo virtuální, proto se jedná i o virtuální infiltraci, či spíše blábol, už jen z povahy věci jako je náboženství, navíc "chazaři" jsou tu již zpětná odvozenina z názvu rozsáhlého území, a tudíž ani tady se nejedná o žádné etnikum, ale obyvatelstvo, které do koaliční smlouvy s byzancí bylo svazem mnoha stepních kmenů, a přijetím víry se stalo pro ni adekvátním subjektem, a jehož podstatná část je dnes známa jako "slovani", kterýžto termín se vztahuje (ale opět zpětně) na kmenové svazy konvertující ke křesťanství s tím, jak se moc byzance přesunula na sever díky tlaku afroasiatů...
"projekt siónských mudrců" je původně satirický komentář k určitým znakům naopak západního pojetí vlády, tedy toho "atlantskýho", z toho taky vyplývá, že žádná atlantská civilizace neskončila, ale naopak dnes dominuje světu (po etapě "věky věků" - 20 až 30tis. let ), a to přesně těmi mentálními technologiemi (dnes je dominantní křesťanství)...
není to bitva "desetiletí", ale chýlí se k závěru bitva poslední éry, což je bitva duálního antagonismu bílého člověka, tedy toho "atlanťana" - hezky popsáno v halyvůdské sérii matrix, smith jako kravaťák (atlantský uzel) proti neovi, který je v jezuitské klerice...
internet je sice fajn, ale platný je jen tomu, kdo s informacemi umí zacházet, a pro toho se stává opět účinným nástrojem i ke zvládnutí ovcí...

274943

16.9.2012 23:38

RE: Tragédie nebo komedie?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 274943

Super, vážně slzím.
Kdejaký pakistánec v Anglii(když přebírá další mlékárnu, další kšeft po anglanovi) i každý cigán v Česku ví, že tato civilizace je na ústupu. Nemít přistěhovalce, tak dnes v němcách nezametou ulice a spoustě přestárlých němců nemá kdo denně umýt pozadí. O vývoji softwaru ani nemluvím, německé firmy bez ukrajinských ajťaků to můžou z velké části sbalit. Obchod s ženskýma, otroky (dnes bílými), s orgány atd... To jsou ty pokroky a mentální technologie "atlantské civilizace"?
Nečumte tolik na Matrix a televizi obecně. A o tom katolickém křesťanství raději nic, je prolezlé satanským vlivem

274961

17.9.2012 8:12

RE: Tragédie nebo komedie?

raskolnikov 91.?.?.?

Reakce na 274961

Super, vážně slzím... no to bude tím, že jsi veselá kopa, čemuž odpovídá i to, co jsi tu sepsal...
kde jsi vyčetl, že je tato civilizace na vzestupu? toliko dominuje, proto se ji svým chováním přizpůsobil nejen cigán, ale i pákistánec, no a ani to nevypadá, že by tu podobu světa diktovali zrovna afroasijští metaři v němcích... "ukrajinští ajťáci" patří, pokud vím, do tý bílý civilizace odjaktěživa a obchod s čímkoliv je jen obchod...
matrix jsem tu uvedl jako příklad atlantského myšlení, pokud jsi to neviděl, tak nevíš o čem tu plácáš, a jestli ano, tak to byla v tvém případě jen ztráta času, tos měl raději jít pomáhat těm metařům...
že jsou katolíci prolezlí satanismem? hm, však taky na tom je to postaveno, to je to pojetí světa jako "souboje dobra a zla", na čemž to stojí taky, no a s čím zacházíš...
teď si utři ty slzy, ať na to líp vidíš... [smích]

274974

17.9.2012 1:35

RE: Tragédie nebo komedie?

p. 123.?.?.?

Reakce na 274923

...vy jste blbec bez skrupuli...to mel davat Masaryk najevo ze bude budovat stat na zaklade ideje treba tatarske v Ceskolsovensku...o nedobrovolnych obcanech jste tomu dal korunu....jen dal ...od 13-14 stoleti prisli nemci vdecne do prostredi koruny ceske a POD JEJI OCHRANU !!!!...nemuseli sem lezt a UZIVAT TECH VYHOD ....vzdy mohli jit do hajzlu...tam kde jste vy s vasimi prispevky...cesti nemci nebyli ani rakousti ani nemecti ..zadne Nemecko jeste dlouhou dobu neexistovalo ....muzete se vy s nimi vzit za ruku a jit blabolit treba tam kde si vrznete......!!!...VY TRAGIKOMIKU.

274967

16.9.2012 15:56

RE: Tragédie nebo komedie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 274916

Masaryk byl v prvé řadě mason, instaloval stranický systém čili věčné půtky o moc a korupci, já jsem za zrušení ba zákaz politických stran, protože se snadněji korumpují 3-4 politické strany než 200 jednotlivců, proto preferuji přímý výběr kandidátů za každý okrsek. Ale zpět k Masárikovi. Vytvořil stranický systém jako ve Francii a nestabilní multinárodní stát, jak mu to loutkoherci uložili. Důsledky jeho kroků konzujeme dodnes. I ta Francie od čistě stranického politického systému mezitím odstoupila ve prospěch prezidentského, protože ten stranický je neefektivní. Víc o Masarykovi nevím, četl jsem hovory s TGM, ale to neberu jako historicky věrohodný materiál. Spíš jako autopomník. Funguje kolem něj stejný kult jako kolem Havla. Dokonce iniciovaný stejnými skupinami.

274932

14.9.2012 13:42

Už je nebaví čas na hraní a na spaní

slak 77.?.?.?

To není úpadek to je plnění přání mocných postižených nudou,lidi by jim mohli zařídit atrakce jen kdyby si je nestrčili do područí funkční negramotnosti a zájem držet urvanou sílu na řetězu přes existenční starosti kteří jim tito zařídili prostě není a z toho nekouká nic přínosného pro nikoho.Prostě úpadek skutečného lidství do barbarského nahánění přežití do kterého se skupiny nechali nahnat trupely buržuú.

274819

14.9.2012 14:30

Divné

Nikdo 83.?.?.?

Proč autor článku zaměňuje centrálně řízený bankovní gangsterismus za kapitalismus, když si uvědomuje, kdo ten "Západ" ovládá?
Ostatně falešnou otrockou morálkou se lidstvo vodí nejlépe za nos.

274820

15.9.2012 1:32

RE: Divné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274820

protože to JE kapitalismus
i když jeho postmoderní verze
výmysly zejména lidí podporujících SSO že kapitalismus je jedině ničím neovlivnovaný volný trh jsou úplně mimo protože ten termín vznikl v 19. století (nevím jestli ho nevymyslel marx to si nejsem jistý) a označuje prostě ekonomický systém v tehdejší době vládnoucí zejména v evropě
v americe to bylo volnější ale to jen protože USA procházely fázemi neustálého rozšiřování a tak tym bylo víc místa což znamená i víc prvoplánové svobody a hlavně administrativa státu nestíhala tempo toho rozšiřování
kapitalismus charakterizují určité znaky - akumulace kapitálu, zvyšování produktivity práce, orientace na zisk, vysoce rozvinutá dělba práce, sériová výroba apod z čehož vyplývá že dnes stejně jako v 19. století máme kapitalismus
mění se jen určité znaky uvnitř toho systému které vyplývají právě z těch uvedených charakteristik jako například že zvyšování produktivity práce umožnuje rozvinutí sektoru služeb nebo v postmoderní době díky rozvinutým informačním technologiím dochází k uvolnění kapitálu ze vztahu s prací zanikají velké továrny typu general motors a vznikají filiálky pobočky nebo sídla firem různě po světě dle ekonomické výhodnosti apod
a pak se mění určité společenské záležitosti jako žebříčky hodnot lidí a jejich chování ale tady vzhledem k tomu že pro příznivce volného trhu je sociologie sprosté slovo chápu že říkáš takové bláboly jaký jsi napsal v příspěvku na který reaguju

274860

15.9.2012 12:49

RE: Divné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 274860

obavam se, ze jak uz nekdo rekl kapitalismus je od slova kapital a dluh rozhodne kapital neni. Zijeme v dobe dluhovych penez kdy o alokaci zdroju nerozhoduji kapitaliste {majitele kapitalu], ale tiskari dluhu tedy bankeri. Tomu odpovida i efektivita a destruktivnost celeho systemu. Mozna jednou nekdo pro tento system nazev vymysli. Navic jsme poprve v historii lidstva v situaci, kdy monopol na tisteni penez nema predstavitel statu, ale na nikom nezavisla a nikym nekontrolovatelna nadnarodni a nadstatni skupina privilegovanych zastoupena na venek centralnimi bankeri.

274874

15.9.2012 15:32

RE: Divné

lol 89.?.?.?

Reakce na 274860

Opet melete pate pres devate. Krome poucky o zakl. principech kapitalismu.
Pokud si tyhle definice nekdo ohne podle sveho, tak nejde o kapitalismus s privlastkem, nybrz o zlodejinu(napr.) jak vysitou z mozku levicoveho xindlu.

Ne ze bych to daval do souvislosti, ale co vidite napr. na fungovani Kibucu pravicoveho? [velký smích]

274876

15.9.2012 17:59

RE: Divné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274876

tak ty principy napiš rozjed to máš možnost
ale prosímtě neplácej něco o volném trhu bez dotací a regulací to by totiž na tebe ukázalo jako na neználka
libertariánský "spontánní řád" není kapitalismus to té věci pouze někteří lidé tak chtějí říkat
o kibucu jsem nemluvil a pravice mi smrdí já jsem levičák - stoupenec demokratické anarchie kde není nastolený žádný řád kterému by se museli lidé podřitovat ale kde je společnost rozdělena na malá samosprávná a částečně soběstačná psolečenství která si pravidla odhlasují mezi sebou dle toho jak budou sami chtít a to od vztahu k vlastnictví přes právo až po ekonomické věci a způsob rozdělování výsledků jejich práce prostě 100% pozitivní svoboda nebo svoboda ke něčemu - tvůrčí

pro toho výše (94)
znamená to že je probíhá akumulace kapitálu co se týče toho dluhu tak bez půjček je kapitalismus neuskutečnitelný jak by se taky dal rozjet byznys než na dluh že? a zadlužení subjektů nutí subjekty vytvářet zisk a akumulovat další kapitál z důvodu potřeby splácení toho dluhu
jinak rozlišujme 2 hlavní období - období modernity což je 19. století a první polovina 20. století (plus pár let) kdy panovaly ctnosti jeho šetrnost pracovitost odkládání spotřeby nebo spořivost
a postmoderní dobu kdy je to naopak snaha si užít utrácet spotřebovat a zadlužit se proto abychom měli vše hned ale to už je ta sociologie
obojí jsou pouze o chování lidí v systému ale základní principy kapitalismu existují dodnes

274881

16.9.2012 12:06

RE: Divné

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 274881

Kapitalismus je samozřejmě možný bez bankovních půjček. Dokonce je možný jen bez úročených půjček a bez centrálně řízených bank.

274927

16.9.2012 18:33

RE: Divné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274927

o centrálních bankách lze debatovat
o půjčkách nikoli
bez půjček by byl kapitalismus jen jakási obdoba prvobytně pospolné společnosti protože nikdo by neměl dostatečný kapitál aby mohl něco vytvořit kromě toho na co by si vstupní suroviny dokázal sám obstarat (třeba osivo pro pěstování obilí)

274937

16.9.2012 20:39

RE: Divné

lol 89.?.?.?

Reakce na 274937

A anorchobolsevikum da vsechno zdarma stat [chechtot] [chechtot]

274952

16.9.2012 22:09

RE: Divné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274952

jak je vidět diskuze a argumenty příznivcům jistých názorových proudů nic neříká
no mě to nepřekvapuje znám to s idnesu tam bys byl za krále (blbů) tady seš akorát za toho blba [velký smích]

274955

16.9.2012 23:42

RE: Divné

lol 89.?.?.?

Reakce na 274955

No jak myslite, ale argument pro vsechny bolseviky znam jen jeden.

274962

17.9.2012 3:14

RE: Divné

Nikdo 88.?.?.?

Reakce na 274937

Samozřejmě, že by se našel dostatečný kapitál pro všechny možné projekty i bez úročených půjček. Jen se trochu zamyslete nad různými formami vlastnictví a výdělečných společností.

274970

17.9.2012 9:54

RE: Divné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274970

spíš by se nikdo nesnažil vydělávat a tvořit zisk a vznikaly by lokální směnné trhy nebo malé jarmarky
vznikaly by třeba družstva které by postavily továrnu na něco svépomocí a jiná by si výrobky kupovala z peněz které by družstevníci dali dohromady
jenže to už jsme víc než jednou nohou v komunismu [mrknutí jedním okem]

výlučně soukroé vlastnictví by ve větších rozměrech zaniklo protože by jedinec těžko dal dohromady dostatek kapitálu aby ho mohl získat musel by spolupracovat a založit družstvo a pak už by se musel dělit

hlavní problém tohoto vlákna vidím v tom že romantičtí lebartaráni si pod pjmem kapitalismus představují něco co kapitalismus není nebo respektive chtějí tomu tak říkat protože by tomu spíš měli říkat "spontánní řád"

274978

20.9.2012 7:32

RE: Divné

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 274978

Takže vašou úlohou je pokračovať v Havlovej oddanej fašizácii spoločnosti.
V diskreditácii demarxizovaných(nebezpečných) Slušovíc a spol.?
Pre koho nebezpečných??
..ale..ale..pekne ste sa vyfarbil Ar-isto [smích]
Stále sa snažite vysoko efektívne komúnne(spoločenské) podnikateľské modely otráviť marxistickou polevou?
Vy popierate ekonomické úspechy islámskych bánk, bezúročných investičných spoločnosti a družstevných megablokov s desiatkami tisíc zamestnancov v Brazílii, Argentíne, Británii, Baskicku, Švédsku, Francúzsku a mnohých iných krajinách, ktoré úspešne konkurujú a likvidujú m-ego káporácie?

A čo krajiny, kde je diskontná sadzba prakticky na nule?
Uź len reštituovať organizovanou zločinnou pseudoprivatizáciou občianskym spoločnostiam vyvlastnené a nelegálne vytvorené ústavy na vydávanie dlhových peňazí a známymi mechanizmami zabezpečiť priame prepojenie akéhokoľvek vydávania obeživa na skutočnú produkciu a služby(jeho krytie).

Fu, len to by Vám zároveň okamžite zmizol aj dôchodkový, zdravotnícky, školský a iné umelé problémy spolu so zadĺženosťou štátu. Ovce by po chvíli uvažovania prestali byť sami nesebou a "vznikli" by Ľudia so zrýchlenou realizáciou ich optimálnejších potenciálov. Tým bude prirodzene akcelerovaný vývoj spoločnosti. Naspäť cesta nemožná, no poznáte otázku:
Čo by z toho mal po strate monopolov Váš klan a Vy Aristo?
Kto by Vás pochválil?

Ak ste ra-z-umný, cylinder oželiete radi,
bo keď prestane pršať, nebude tiecť do bačkor ani.
Pamätajte, že dážď tu závisí od klobúka
a nie opačne, pane!

Zamyslite sa prosím nie len povrchne.
To be or not to be(Human)?

275114

17.9.2012 5:32

To co prozivame neni ani k smichu,ani k placi,to je nihilizace v poslednim stupni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kostel,nabozenstvi je zkorumplovany moralne, vlady a vsechny instituce to same,media,ani nemluve,skolstvi,to je vymyvani mozku,takze cela ta vytrubovan ademokracie je piratska lod pod jinou vlajkou,zivici se jeste na zbytku duverivych obcanu ,jez nemaji nadeji na zlepseni situace a co predaji dalsim generacim hrozny moralni maras,kde,vrazdy jakehokoli v druhu se stanou obecni zalezitosti.Proces vymyvani mozku neunavne s pomoci korupcnich byrokratu pokracuje,nekteri ,veri i svym vlastnim lzim a nuti jine,aby se temto lzim poddali,nebo bude nasledovat odplata,spolecnost se meni ve stado pod vedenim par "beranu".Mame,ale stale moznost se dopatrat pravdy pokud vime,ze budem celit nasledkum,vymiknout se ze "stada" je trestne a praktikuje se to na lidech,jez by mozna se mohli stat vedoucimi "stada",jako nepredvidana nahoda,otazkou je ,zda takova pravda vubec jeste dnes muze ublizit rezimu,zmenit veci na cestu k lepsimu,moralnejsimu zivotu.Posudte samy,zda pravda vyrknuta od tech,co nam cenzuruji zivot muze zmenit situaci noveho temna.
---HITLER KICKED OUT THE JEWS WORLD FREE MONEY MACHINE ON THE BACKS OF GOOD GERMANS. THEN QUOTES LIKE THESE FROM THE DOGS MOUTH:“Hitler will have no war (does not want war), but we will force it on
him, not this year, but soon.”

- Emil Ludwig Cohn in Les Annales, June, 1934
(also quoted in his book "The New Holy Alliance"[mrknutí jedním okem].
“We Jews are going to bring a war on Germany.”
- David A. Brown, National Chairman, United Jewish Campaign, 1934
DUDE, IT'S THE JEWS SAYING THEY WANT WAR WAR WAR WAR. GET IT FOOL? THE JEWS ARE THE MURDERERS AND LIARS, NOT THE GERMANS. DUMB SHIT--------

Nekdy mne to pripada,jakoby zachrana sveta byla v rukou tech,jez ho tak cela leta nicila.Take tolikrate pripominany Hitler i v dnesnim tisku,co by zajimave thema a ukazka skoleni mas se muze nakonec zcela minout sveho ucinku postupujicim casem.
Dnes,jdeme stejnou cestou,jako v letech tricatych:
A prominent political analyst says that several groups including American Mormons in the CIA and Zionists are behind the controversial recent anti-Islam film made in the US, Press TV reports. *
http://www.presstv.ir/detail/2012/09/16/261889/cia-zionists-behind-antiislam-film/

274971

Příspěvků: 59

14.09. 12:56 Mirra  podplácení/zastrašení
14.09. 13:32 rem  Tragédie nebo komedie?
14.09. 17:02 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 17:17 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 20:38 rem  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 21:21 dub  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 23:11 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
15.09. 18:35 rem  RE: Tragédie nebo komedie?
15.09. 20:10  RE: Tragédie nebo komedie?
18.09. 17:43 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
18.09. 20:22  RE: Tragédie nebo komedie?
20.09. 07:47 udo1  RE: Tragédie nebo komedie?
20.09. 20:39 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
20.09. 21:57 dub  RE: Tragédie nebo komedie?
21.09. 22:06  RE: Tragédie nebo komedie?
18.09. 18:00 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
21.09. 19:08 Jarmila  RE: Tragédie nebo komedie?
21.09. 20:47 Kysučan  RE: Tragédie nebo komedie?
22.09. 09:21 Jarmila  RE: Tragédie nebo komedie?
22.09. 17:55  RE: Tragédie nebo komedie?
22.09. 20:02 Jarmila  RE: Tragédie nebo komedie?
22.09. 20:14 Ambrož  RE: Tragédie nebo komedie?
22.09. 23:04 slak  RE: Tragédie nebo komedie?
23.09. 08:45 udo1  RE: Tragédie nebo komedie?
23.09. 13:20  RE: Tragédie nebo komedie?
15.09. 22:04  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 18:35 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 00:40  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 08:43 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 10:48 MoUdrostrak  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 13:40 Lin  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 17:38 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 17:56 dub  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 19:36 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
21.09. 17:10  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 18:24 Lin  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 19:46 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 20:06 ppppp  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 23:04 janko  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 19:24 raskolnikov  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 23:38 petesv  RE: Tragédie nebo komedie?
17.09. 08:12 raskolnikov  RE: Tragédie nebo komedie?
17.09. 01:35 p.  RE: Tragédie nebo komedie?
16.09. 15:56  RE: Tragédie nebo komedie?
14.09. 13:42 slak  Už je nebaví čas na hraní a na spaní
14.09. 14:30 Nikdo  Divné
15.09. 01:32 aristokrat  RE: Divné
15.09. 12:49  RE: Divné
15.09. 15:32 lol  RE: Divné
15.09. 17:59 aristokrat  RE: Divné
16.09. 12:06 Nikdo  RE: Divné
16.09. 18:33 aristokrat  RE: Divné
16.09. 20:39 lol  RE: Divné
16.09. 22:09 aristokrat  RE: Divné
16.09. 23:42 lol  RE: Divné
17.09. 03:14 Nikdo  RE: Divné
17.09. 09:54 aristokrat  RE: Divné
20.09. 07:32 udo1  RE: Divné
17.09. 05:32 Robert Nohejl  To co prozivame neni ani k smichu,ani k placi,to je nihilizace v poslednim stupni.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,48 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 174,12 Kč
1 unce stříbra
418,88 Kč
Bitcoin
240 608,79 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 313