Diskuze k článku

Rusko znepokojeno americko-tureckou „operační schůzkou“ o Sýrii

Příspěvků 74

28.8.2012 12:11

?

hell 188.?.?.?

Turecko hraje složitou hru a má nůž pod krkem. Není bláhové. Rusko, Írán a Sýrie jsou jeho nejdůležitější obchodní partneři. Bez Ruska a Íránu jsou bez plynu. Turci ale dostali již před časem výhružku v podobě uznání arménské genocidy, jejím jasné, že v případě neposlušnosti bude Západ podporovat Kurdy a zároveň i islámské "revolucionáře". Turecko poslouchá ze strachu. Tomu jistě pomáhají i jaderné zbraně v Turecku. K nehodě může dojít vždy. Známe případ z Rammsteinu, kdy se americká bomba kutálela po silnici a měla odjištěné tři ze čtyř roznětek. I když hrozba islámským a kurdským terorem je praktičtější a dostatečná.
Vy to furt nechápete. Nikdo nechce válku krom USA a přesto bude celý svět válčit proti sobě jen ne USA v USA.
USA organizují ultimátní souboj. Dají všem nůž na krk a řeknou, že se musíte všichni prát a přežije ten, kdo zabije druhého.
Co se týče F-4. Byla to prověrka reakcí syrské protivzdušné obrany. Syřani obstáli. Následné dementování, že šlo o nehodu bylo právě v zájmu turecko-syrských vztahů, aby se nenechali třetí stranou vyprovokovat.
Všichni teď musí dělat z donucení něco a snažit se to skrytě a tajně podkopávat. Nikdo tam není dementní všichni vědí, že velice snadno mohou být všichni obětí.
I Evropa.
Vzpomeňte si na Al-jazeeru před válkou v Iráku a po. Taky to bylo médium kritizující USA. Během války v Iráku ji Amíci na tři týdny vypnuli a Bush jim dal najevo, že když toho nenechají, že jim to rozmlátí. V té chvíli se z ní stala arabská CNN. Nyní Katar je zavlečen, aby dodával americké zbraně "rebelům".
Mohl bych pokračovat dál.
Ani Francouzi původně nechtěli do Libye ale po nejen mediální kampani, kdy i u nás na Nově se hned valili zprávy, jak se Sarközy objímal s Mubarakem a dalšími a jak všichni francoužští politici se, kdy objímali s kde jakým i lidožroutem z Afriky. V té chvili začali poslouchat taky.
Nikdo do války nechce a všichni vědí, že hrozí. Všichni porobení USA musí poslouchat. USA mají moc je k tomu donutit. Zpráva z USA je taková. Cílem je Rusko. Zařiďte krach Íránu, aby se snížením ceny plynu mohlo hosp. oslabit a porazit Rusko a udělejte to jak chcete a nebo vše otočíme proti vám a vyžerete si to. Dnes už je to možná ve fázi, že ani o ten Írán nejde, protože taková cesta do Ruska je trochu na dlouhou trať. Možná už velká válka není sekundárním plánem v případě krachu prvního ale plánem hlavním a vše ostatní jen záminka k zavlečení všech proti sobě.

274001

28.8.2012 12:21

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274001

Zapomněl jsem na důležitou věc. Amíci nepředávají Turkům zpravodajské informace. Nedůvěřují jim. Vědí, že Turci by to potají mohli předávat Syřanům. Asi vám to příjde šílené ale vůbec bych se nedivil, kdyby nyní i Mosad a izraelská armáda potají předávala informace Syřanům. Izrael ví, že islámská rebelie je tu i jako nůž na krk Izraelcům a nemá zájam, aby se Sýrie proměnila v islámský chálifát s chemickými a biologickými zbraněmi. Obama letos řekl, že vznik Palestiny nepodpoří ale, že si to dovede představit za rok. Vzkaz pro Izraelce. Do roka zaútočíte za nás na Írán a půjde s kůží na trh místo nás a nebo tu budete mít okolo islámistický bordel a to vás zničí.
Další důležitou věcí bylo turecké odmítnutní americké zakázky na nové bojové stíhače F-35. Turci to odmítli s tím, že jim USA nechtějí předat softwarové klíče k nim. Jednoduše chtějí mít Amíci turecká letadla pod svou kontrolou a mít možnost zasahovat do jejich ovládání. Turkům se toto nelíbilo.
Vše je nyní hodně složité a je to období nejvyššího politického umění. Všichni sedí na dvou židlích a manévrují jak mohou. V případě mnohých je to volba mezi smrtí a smrtí. Mohou si vybrat jen tu přijatelnější.

274002

28.8.2012 13:27

RE: ?

hc 90.?.?.?

Reakce na 274002

No vždyť jo. Všichni na Blízkém východě jsou dnes objekty hry, která je řízená odjinud. Je to podobná situace jako v Evropě ve třicátých letech.

274005

28.8.2012 13:45

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 274002

No vypadá ta zpráva věrohodně, ale je jako vždy obtížné nějak ji ověřit. Přitom ani v USA není ta vnitřní situace vlivem krize o moc jinaká, než jinde.

Má-li být tím cílem všeho dění jen RF, pak i těm největším z chtivých jeho bohatství bylo dáno jasně najevo, že jedině přes její mrtvolu. To se ale USA, coby mrtvole po preventivním masovém úderu první, sotva podaří dosáhnout.

Je to ze strany USA zjevně průzkum bojem před blížícím se kolapsem jejich hegemonie, ale protivníci jsou příliš nezdolní, partneři nejistí a čas neúprosný. Ta volba mezi dvěma stejnými konci není selektivní jen pro někoho, ale platí obecně globálně.

274006

28.8.2012 19:38

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274006

Nepodceňoval bych to. Amíci jsou v tomto dobří. Vědí, že za 7 let bude Čína větším ekonomickým celkem a bude schopna udržet mozky a spolu s celým BRICSem odsunovat Západ na druhou kolej.
Amíci mnoho času před svým kolapsem nemají. V jediném v čem prakticky ještě dominují je zbraňová výroba a zbraňová tech. vyspělost. Mají už jen zhruba těch pár let. Cílem proto je ohrožovat zájmy svých konkurentů. Válkou zmítaná Afrika a Blízký Východ znamená stop surovinám Číně pro její rozvoj. Případně rozmlácená Evropa je stop pro zisky Rusů. Velká válka je naopak start pro obrovský odbyt amerických zbraní.
McCain to vzkázal do Kremlu jasně, když vyrobili tenhle arabskej bordel, tak vyřídil " teď už kluci z KGB jistě na sebe tak pyšní nejsou". Samozřejmě, že v tom je i přiznání toho, že vědí, že Rusové je s pádem SSSR obalamutili ale hlavně, že oni tu hru hrají dál.

274020

28.8.2012 22:31

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 274006

V USA je socialni situace katastrofalni, tak jak pisete.

Ovsem prave to je duvod, proc vzniklo Arabske jaro. Urcite neni pravda, ze vse, co vyleti z hnizda Washingtonu se zdari. V poslednich letech je to spise opacne a je videt, ze min. od Bushova nastupu vladnout v nejvyssich patrech politiky neschopni lide, nejen v USA.

USA vedi, ze uz dale nelze bulikovat vlastnim lidem, ze je situace v normalu a ze tento stav je vlastne ten vysneny kapitalismus, o kterem jim zpivaji od kolebky. Lide zacinaji byt kriticti a mozny rozpad federace neni az tak nerealni. Evropa dobre vi, ze pokud se jeste zhorsi ekonomicka situace v USA, okamzite to tvrde pociti v EU, stejnym rozpadem.

Kapitalismus bez rustu nema sanci na jine prezite, nez dodavku zdroju. Je jedno odkud. A zapadni staty delaji pouze to, co doted. Oteviraji si dalsi lokalitu k vyrabovani zdroju. Nekonecny rust je nonsens.


Kdy v minulosti si kapitalismus resil svoji globalni krizi jinak, nez valkou? Krome 80-tych let a pocatku 90-tych, kdy si otevrel vychodni socialisticky blok. Arabske zeme ovsem nejsou nejake hodne kvetinkove loutky. A Rusko vubec ne. Nikdo nikdy nezautoci na Rusko, ani v pripade lokalnich konfliktu v jine zemi a nehlede na to, v jake ekonomicke situaci Rusko bude. To uz byl konec a valka by se mohla prelit i do USA. To nikdo risknovat nebude.

Jedne veci se podivuji. Rusko si za tech 10,12 let klidne mohlo utvorit vyznamne vojenske satelity v teritoriich, ktere byly a jsou pro ne strategicke. Spojene staty neztracely cas, naopak. Rusko, oslepeno duverou (ale i Cina) se klidne nechaly obklicit. To lze Putinovi vytknout, dalo se to nejen predvidat, ale mam pocit, ze hralo pouze roli pozorovatele s obcasnym komentarem. A hraje doted.

A nyni ma v pripade Sirie pouze podporu Assada, bez moznosti vojenske pomoci Sirii, ktera by byla uvnitr vojenskeho bloku, mozna.

274033

29.8.2012 1:13

RE: ?ja zajimave..

p. 123.?.?.?

Reakce na 274033

...je zajimave ze nikdo nedal dohromady falesne volby Bushe do souvislosti s pozdejsimi udalostmi...ktere se vyvijeji dodnes...Gore dostal odmenu v podobe sta milionu a Nobel plech za to ze se nebouril jasko pravoplatne zvoleny president...

274039

29.8.2012 2:12

RE: ?ja zajimave..

none 85.?.?.?

Reakce na 274039

Kdyz USA chteji nekoho nekde dosadit, dosadi ho. To neni problem a ani se nad tim zamyslet neni treba. Kdyz je potreba v budoucnu prosadit kroky, ktere by natrvalo poskodily demokraty, soupnou tam republikana. Ten to "svym volicum" vysvetli kdykoli. Nehlede na to, ze cely svet se divi. Zamyslel se snad nekdo nad volbami v CR (2006), Kubiceho zpravou a nasledne PRO USA? Ne, kazdy mel starost o Paroubkovu bradavici.

Nelze to pouze ve vysoce vyhranenych nazorech obcanu, po silnych demonstracich. Tezko by se vyhra vysvetlovala, kdyby prefernce (i castecne zamerne zmanipulovane), byly ve vysokem kontrastu s vysledkem.

Elity si nepreji silnou vladu, nikde a nikdy. Vzdy se musi preference priblizovat k 50 na 50.

274041

29.8.2012 8:05

RE: ?ja zajimave..

hell 188.?.?.?

Reakce na 274041

Přesně tak.

274048

29.8.2012 14:10

Jo, volby u nás by se asi nedaly tak intenzívně (přinejmenším mediálně) upravovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 274041

bez vysokého krytí.
Jak zaznělo v jedné diskuzi : "Zeman přes Melčáka pomohl ODS zmocnit se v r.2006 vlády, u které ODS zůstává dodnes. Tady je vidět, co dokáže strana podporovaná pracháči, když opakovaně prohrává volby, ale její podíl na ovládání státu a státní správy stále roste. Fischer to byl jako středový (nezávislý) premier s jarmulkou na hlavě nastrčená loutka ODS - podobně jako VV - odjakživa. Ti dva jsou hlavně kandidáti ODS a třetím je nezapomenutelný absolvent VUMLu soudruh Sobotka. ODS takto pracuje už více jak deset let. Ona staví na svém pražském jádru a béčkách, která se s pomocí médií daří těsně před volbami podstrčit neinformovaným voličům. Tak to funguje i regionálně. ODS na to má fondy. Žádná jiná strana nemá na to aby financovala svá béčka a pak z nich udělala koalici."
Je rovněž zajímavé, jak je při nápadně mediálně (právně už méně) okázalé rathiádě široce medializováno agentství jeho otce a ne třeba otce "protikorupčního bijce" Janečka ...

274067

29.8.2012 8:04

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274033

Máte pravdu ale něco bych upravil.
Amíkům opravdu nevychází hodně věcí. Je to vidět každným dnem. Plány scénáře se prakticky upravují každý den. Je to hodně hektické a je vidět, že jsou již dost nervózní.
Když se mluví o velké válce, jako o ni mluvím já, tak se všem vloudí staré válečné stereotypy. Když bude ve válce svět neznamená to, že Rusko přímo s USA. Tyhle dvě země nemohou s sebou přímo válčit. Arzenál je opravdu odstrašující pro obě země. (i když Amíci se snaží stavět protiraketové základny a radary a nové rakatové základy a snaží se o dohody snižující ruský arzenál, tak aby Rusy dostali do bodu, o kterém si Amíci myslí, že by se mu mohli ubránit bez větších škod ale Rusové nejsou trotli.)
Jenže lidé zapomínají, že právě proto ta válka může postihnout zbytek celého světa. Tyto země budou bojovat zprostředkovaně skrze celý svět. Celý svět může být podobným způsobem ve válce, jak se to děje nyní v Sýrii. Ani Evropa tomu nemusí být ušetřena. Tím, že jsou jaderné zbraně není válka vyloučena všude jinde. Naopak.
Nezapomeňme ale na varování Medvěděva, že světu hrozí, že mohou být ve válkách použity i jaderné zbraně. Rusové v této době nikdy nemluvili do větru. Rusové kvůli odstrašení instalovali nově jaderné zbraně na Kubě a ruské ponorky se nepozorovaně i měsíc brouzdají mexickým zálivem. Dávají Amíkům jasně najevo, že tudy cesta nevede. Amíci volí tedy plán islámistického chaosu pro celý svět. Dnes už ani Amíkům nejde apriori o to, aby si uhájili suroviny pro sebe. Brzezinski má plán pro destabilizaci světa, který vytvoří chaos, v kterém by i jim se těžko zajistil přísun surovin z destabilizovaných zemí ale jde o to hlavně zastavit vliv Číny ve třetím světě a zastavit jí přísun surovin a nechat tak Čínu ve stavu, kdy nemůže dohánět USA. K tomu mají sloužit i různé Kjótské protokoly apod.
Na Rusko nikdo nezaútočí? Ale vždyť se to právě už teď děje. Nikdo to neudělá přímo ale skrz muslimské fanatiky. Už teď se začíná připravovat půda na toto atentáty na "proruské" muslimské představitele, vojáky, policisty v Dagestánu či Tatarstánu.
Bude tu snaha o diverzní akce a hosp. destabilizaci podporou těchto sil. Rusové se na to už připravují. Medvěděv vyhlásil urychlit výrobu zbraní sloužících proti diverzním akcím. Budou chtít udělat z Ruska nové Čečensko. Osobně si myslím, že pro Rusy to jistý problém bude ale ne likvidační. Druhou stranu to bude stát taky náklady, ač přísun živé síly je prakticky neomezený.
Rusy bych nepodceńoval. Hrají své hry zatím velice dobře. Pokud se vám zdají nějaký rozhodnutí naivní, tak tak jen vypadají.
Po roce 1990 se změnila základní věc. Čas je od té doby na straně Ruska, do té doby to bylo naopak a nechávají hrát Amíky. Rusové jen odkopávají míče. Navíc myslí již na budoucnost a budoucí procesy. Je v...Automaticky kráceno

274046

29.8.2012 8:04

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274046

Je v plánu tribunál v Číně pro západní zločince.
Dodržují úzkostlivě mezinárodní dohody. Amíci je ve hře vabanku porušují, kde mohou.
Ale Rusové se začali bránit. Od minulého měsíce jsou rakety Topol-M s jadernými hlavicemi opět na Kubě. V Kaliningradu a na dalších místech rozmístili Iskandery. Oni nic nevytvářeli dlouho v protiútok. Chtěli přimět Amíky k dohodě. Nabízejí skrze dohody o účasti na svých nerostných surovinách pro západ mír.
USA to ale nepříjmou. Chtějí kontrolovat situaci, aby si zajistili, že se jim v případě slabosti nemůže vrátit nic z toho, co po světě seli. Rusové hru kontrolují a čekají na tahy USA. Toto století má být stoletím plynu. 2/3 má Rusko s Íránem a třetí producent je Alžírsko. Do Íránu posílali Rusové zbraně, které podle dohod mohli. Posílali tam mozky, které tam pomáhali s tím, co tam dodávat nesmí. Čína tam má továrnu na zbraně. Když se do Perského zálivu nakvartýrovali kvůli hrozbě Íránu letadlové lodi, tak si Číňané domluvili letecké cvičení s Turky a používali k tomu íránský vzdušný prostor. Čína i Rusko poslalo své flotily k Sýrii a koukali tam spolu na flotilu NATO. Alžírsko bylo vyzbrojeno už dříve. Je to sice třetí hráč ale jen malý ale přesto choutkám západu odolává. V Tartusu v Sýrii by měl být instalován systém PMU-S 300 favorit k obraně ruského přístavu, který může kontrolovat území většiny Sýrie. Rusové mají připravený i značný případný námořní výsadek. Ale nechtějí se nechat zároveň vyprovokovat k něčemu co by jim pustilo žilou. Zatím sledují, jak si nechává Západ pouštět žilou. Proto jim i pronajímají vzdušný prostor k přepravě do Afghánistánu.

274047

28.8.2012 23:59

RE: ?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274002

...snad jen otazník okolo "ŘEDITELE": nemám pocit, že by svět šéfovala USA, spojení Izraele s Vatikánem se mi jeví ve vztahu 2:1, v neprospěch USA.
...ruce nemají mozek...
(ale je možné, že potomci církevních otců už pozapomněli na projekt, který stál u "položení osmičky" do podoby symbolu pro nekonečno. V takovém případě by mohlo dojít k lepší verzi budoucnosti, k blamáži všech, kdo se "pokládání osmičky" účastnili).

Máte pravdu s těmi židlemi, čeká se na to, kdo a jak řízne do historie úroku a jeho současné cílové pásky...., vyléčení financí pomocí další oběti - Ruska - se nepodaří, to už chlapci od peněz asi tuší.

274036

29.8.2012 8:14

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274036

Nesmysl. Na to, abyste kontroloval svět musíte mít hrubou sílu a média. Vatikán nemá z toho prvního nic. Izrael trošičku proti USA. A co se týče médií. Kolik špíny vyplouvá v masmédiích na Rotschildy a další? A kolik špíny vyplouvá na Vatikán? Různé pedofilní aféry. Vyhrabané Jidášovo evangelium apod. ?
Svět ovládá ten o kom se nepíše a ti, o kterých se píše, jsou tímto psaním pod kontrolou. A to je jak britská královna, tak Vatikán a všichni další. I Papež jezdil nedávno i do Sýrie z obav, z toho co se chystá. Scházel se s muslimskýma Imámama kvůli tomu, aby nenechávali své lidi zklouznout do sektářského a mezináboženské násilí a co s tím mohli dělat jiného? Jen sledují, jak USA rozjíždí svou velkoválečnou hru a nikdo tomu krom Ruska a Číny není schopen zabránit.

274050

29.8.2012 9:03

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 274050

Kolik špíny vyplouvá v masmédiích na Rotschildy a další?
i ty rozumbrado, a odkud ses o o ročildech dozvěděl? prohrabals vatikánský archivy, nebo ti to naservírovala média... kupříkladu internet... [mrknutí jedním okem]

274053

29.8.2012 15:50

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274053

Rozlišujete pojmy média a masmédia prosím? Kdy naposled ukazovala např. CNN něco skandálního k Rotschildům? Nebo obrázky v The Sunn kde ten špinavec Rotschild bydlí a przní malé chlapečky? IGEM? Suší vám Nova těmito lidmi hlavu, jako třeba Putinem a údajnými podvody ve volbách v Rusku, Putinem utlačovanými "umělkyněmi" z Pussy Riot, či nahým vnukem britské královny?? [oči v sloup]

274069

29.8.2012 16:20

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 274069

rozlišuj média pro konzumenty, kteří nemají ambice po ničem se pídit a masmédium pro relativní šťourali a vysavače informací, což je internet... no a já předpokládám, že ty i mnichov47 jste ty info vyluxovali, tak jak vám byly předhozeny na netu... v zásadě se však nejedná o nic převratnýho, jsou to jen starý teze, kde se předhazuje klasický "viník", a na který je nabalena nějaká ta drobná inovace...
a v novinách čtu stále dokola o bankách, jak potřebují více peněz a o zadluženžých a zrujnovaných a o zkorumpovaný politice apod. což je prakticky totéž... a ty cancy z novin, to má být jako "špatně", a tedy opačně je potom "dobře"? a to potom = "putin je dobrák" ? [chechtot]
hezky to baštíš...

Vyhledávání Rothschild
Přibližný počet výsledků: 28 600 000 (0,25 s) [mrknutí jedním okem]

274071

29.8.2012 17:49

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274071

Ty očekáváš, že na chod lidstva má vliv někdo, kdo se nedá vygooglovat?
Je plno lidí, kteří o nich píšou. Důležité je ale to co se předkládá těm 96 mainstreamovým procentům
Tak mi vygoogluj, kde Rotschild nyní opravdu žije. Přesnou adresu. Opakuji Rotschild neplní titulky novin, ač by si to jistě zasloužil. O Bilderbergu se taky dlouho nepsalo a přitom si myslím, že jejich scházení by mělo být pro zpravodajství důležitější, než třeba kočička zachráněná hasiči na stromě.
Právě, že moc neluxuji. Věděl jsem o příchodu hosp. krize v roce 2008 s přesností na měsíce před ní. A skoro nikdo o ní nevěděl a ani nepsal. Vím jen o jednom francouzském prognostickém institutu a o P. Roubinim a ještě pár traderech.
No trochu si na to trefil. Masmédia jsou černobílá jako je vidění jejich konzumentů.
Na dobré a zlé hochy nevěřím, i když pohled do očí Lavrova a Clintonové by dával důvod k víře, že jde o boj dobra se zlem.
Ty jsi provokatér.
Na netu je plno lidí co se provokací baví či realizují a pak jsou tam i placení provokatéři.
Já to nebaštím. Světu rozumí, ten kdo ho umí předvídat. Já předvídal mnoho věcí, o kterých se nepsalo. Zrovna tak předvídám, že za 8 let se bude svět zmítat ve světové válce, která postihne i Evropu.
Na výsměch si musíš tedy chvíli počkat.

274079

29.8.2012 15:51

RE: ?

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274053

Svet je kontrolovan zido-iluminaty - zhruba 13 rodinnyma klanama, jejichz koreny sahaji az do sumerske rise. Rothschilduv klan je jeden z nich a zrejme ten nejdulezitejsi. Vatikan je iluminatama infiltrovan take, ale neni hlavou toho vseho.

http://totoweise.wordpress.com/2011/05/11/die-verb...

http://unglaublichkeiten.net/lager/Wie_man_die_Wel...

http://zeitwort.at/index.php?page=Thread&threa...

http://lupocattivoblog.com/2011/08/11/die-sichtbar...

274070

29.8.2012 16:50

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 274070

svět nekontroluje nikdo, neboť se jedná o živelné interakce...
dokonce i kompaktní organizmus, jako mnichov47, se kontroluje jen z části, podobně jako kdokoliv jiný, a dokonce i když někoho uvězním a zotročím do podoby robota, tak ho stále mohu řídit jen více či méně... věci se sice koordinují v nějakém systému, ale přizpůsobuje se to vzájemně, a takhle se uspořádává celý vesmír... ta idea, že je tu jakýsi zástupce boha, který kontroluje svět a diktuje řád, tak ta vychází právě z náboženství a je jedno, jestli tu myšlenku přijmu pozitivní formou, nebo je mi podstrčena v negativní verzi, efekt zůstává stejný, a to ten, že jsem díky tomu kontrolovatelnější... [smích]

274072

29.8.2012 17:37

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274072

Tak když se bavíme o tom, kdo vládne světu, tak trochu zjednodušujeme. Vláda je vždy závislá na více lidech.
Řím nebyl jen o Caesarovi ale on byl tím světovládcem.
A ani Rotschild a spol, abych byl přesnější nevládne celému světu.

274076

29.8.2012 17:47

RE: ?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 274072

Hej, svet(lo) (ne)kontroluje Nikto..
Polyfémov Ni(e)kto [velký smích]
..a všetko ide samo sebou, ako metla s babou Jagou [velký smích][velký smích]
..a chaos nie je štatisticky vyjadriteľný a tým s dostatočnou(prijateľnou) odchýlkou kreditno-finančným systémom, médeiami, pseudonáboženstvami ..bla-bla riaditeľný..[velký smích][velký smích][velký smích]
Wer´s glaubt, wird seelig!
im "Himmel" ohne Gott.
"NE-BO(H)" = miesto, kde Boha niet..

Súhlasím s Vami samozrejme v tom, ze tzv."náboźenstvá" boli vždy mocným a obzvlášť lákavým prostriedkom efektívnej kontroly masy. Sú tak, ako aj iné podobné technológie pomerne efektívne pri vytváraní matíc príslušných automatizmov v správaní vedúcemu k projektantami želaným sociálnym stavovým vektorom.
Ako manažér, ktorého cieľom je kontrola objektívneho procesu globalizácie, by som isto dominantné procesy naviazané priamo na BIOS cieľovej skupiny neopomenul. Bolo by to totiž skutočným "hriechom" voči môjmu "bohu".
Asi naozaj niet pre chápavú osobu väčšieho pokušenia, ako simulovať najvyššie princípy (absolútnu autokratickú konceptuálnu moc), resp. ich autora..nasadiť si prsteň skutočnej moci..Gott spielen..
..to je ale už ďalší príbeh z Burtonovej 1000+1 noci.

+ malá korekcia k Mníchovu47..
rodín(klanov) je jestli se nepletu 358.
..a Mezopotámia isto zohrala svoju rolu.
S egyptskou kultúrou sa ovplyvňovali,
no ako ich môžete merať, čo do úspešnosti kontinuity formy vlády?
..ostatne akúkoľvek inú vládu..

Pokusov o zahladenie egytskej stopy globa-či kabalistických Niktošov (ašpirátorov na globálny manažment) tu bolo v dejinách z dobrých dôvodov mnoho..

Chcel by ste byť Anonym142 na mieste Globálneho parazita identifikovateľný?
Chcete sa azda vzdať vlastnej odyssey?
Pozor na úroveň odpovede.
Je ich v závislosti na leveli Vášho chápania mnoho,
no iba jedna je(ako vždy) správna.
Preukážte prosím kultúrnu gramotnosť!
Vskutku sa rád poučím [smích]
..bez irónie

274077

29.8.2012 22:23

RE: ?

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 274077

podívej udo, jako globální parazit chci být všemi milován, obdivován, oslavován atd., pak to totiž funguje dobře a dlouho, a z toho taky logicky vyplývá, že musím být nějak identifikovatelný... chápeme se, ne?
[smích]

274090

30.8.2012 18:39

RE: ?

udo1 udo3211123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 274090

Nie je mi Dvjv celkom jasné, ako chceš dosiahnuť, aby ťa niekto, komu verejne ser.eš do huby, za to miloval [smích]
Iba, ak by si ho snáď nejako presvedčili, že je to "in", "fajn" a "v pohode". To súhlasím a možno by to dokonca aj šlo.
Ak sa teda považuješ za dlhodobo zanieteného s..áčka a ťa to z nejakých dôvodov fest baví, je zdravé položiť si tu a tam preventívne otázku:
"Čo, ak sa zasa raz nejaké decko spýta, prečo má cisárko holú prdel a robí také čudné veci?"

Ako vraj raz správne povedal jeden zenbudhistický mních:
"Slovo mesiac, je iba prstom na neho ukazujúcim, no nie mesiacom samým".
..existuje pojem, slovné spojenie "Globálny parazit".
Myslíš si Dvjv osobne, že naozaj je GP v jeho dnešnej forme hodný milovania? Žereš mu to?
Naivita je skôr bližšia k ilúzii, ako k realizmu a neoplýva zrovna schopnosťou meniť skutočnosť=optimalizovať varianty vývoja "osudu".

274150

31.8.2012 8:34

RE: ?

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274150

naznačuji ti, že ani parazit není v černobílém spektru, naopak stanovit hranici mezi symbiózou a parazitizmem je poměrně ošemetné... příživník chce být často na výslusní a užívat si lesku slávy, co by jinak z toho měl? takhle ještě násobí všeobecný pocit, že zrovna jeho role je nezbytná a dokonce se mění v idol... právě všelijaké kulty a ritualizace života všemožným způsobem je živnou půdou pro to, co lze oznažit za příživnictví, ale to udělám třeba já, jiný se na mě rozezlí, že to bez nich přeci nejde! lidé se často obdivují a plazí se po kolenou kolem pompy a parády, chtějí zachytávat lesk, chtějí provlávat sláva atd., a pak si v díře stěžují na marast a jakési ukryté a neviditelné škodiče, co mu za něj můžou... [mrknutí jedním okem]

274175

31.8.2012 12:18

RE: ?

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274175

Parazit, a to i ten v risi hmyzu, zpravidla po viditelnosti netouzi, naopak ukryva se, aby se na nej neprislo, protoze dobre vi, ze jeho parazitovani je hostiteli skodlive a nezadouci.

Je mozne, ze Rothschild a dalsi zido-iluminati by si toho obdivu na vysluni uzivat chteli, ale tisicileta zkusenost zivota parazitu je ponaucila, ze to neni dobre pro preziti, ze viditelnemu parazitu muze byt rychle zatnut tipec.

Symbiosa by predpokladala, ze mi parazit bude k necemu take uzitecny, ja ale od zido-iluminatu nikdy nic uzitecneho nedostal.
A rozhodne v mem zivote nepostradam parazita, na ktereho bych se mel obdivne divat a provolavat mu slavu, jak pisete. Vy se na ty sedive odule, vychrtle, nemocne, penezi a moci posedle tvare divate rad?

274192

31.8.2012 12:45

RE: ?

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274192

když už si tu tak spiklenecky šuškáme o těch bankách... tak ty jsou rozhodně nenápadný... [mrknutí jedním okem]

274197

31.8.2012 17:53

RE: ?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 274197

Drvivú väčšinu "problémov" ošetruješ nepriamo tu toľko krát rozoberaným tzv. bezštruktúrnym riadením, no na isté procesy potrebuješ logicky ako doplnok aj štruktúru.
Napr. čiastoćne aj na tebou spomínanú alokáciu fyzických zdrojov, príp. virtuálnej krvi spoločnosti(obeživa), na spomínaný kreditno-finanćný systém. Ide potom už len o to, na aké ciele tento mocný nástroj riadenia trhu a spoločnosti zameriaś..

Ak by aj hypoteticky nastala situácia globálnej anarchie "elít", ťažko si predstaviť, źe by sa tú súčasnú nesnažila nahradiť nejaká iná.
Tam máš zasa pravdu, ako sme tu tiež neraz rozoberali, že nie všetci autokrati pyramídionu musia byť bu-bu-bu zlí. Isto mnohých hryzie sve-domie.
"Ale, čo ak by namiesto nich prišli ešte horší"
..hovoria si tí prví samozvaní. a..navyše v týchto kruhoch zvykne platiť:
"Per-sola per-soli lupus?"

K tým tvojim "ľuďom" plaziacim sa po kolenách..
Si si Dvjv v tomto prípade istý termínom "Ľudia"?
Ja nie[smích]
jou..a zároveň pozor s pletením si pojmov simbiont a parazit..resp. na mutáciu simbionta v parazita..
..no zároveň nepochybujem, že mnohý paraziti sa zmenia v simbiontov. Zvlášť, keď si uvedomia dôsledky.

btw..
Ako manažér(vojvoda) máš 3 základné možnosti akvizície(dobývania):

1.Fyzicky obsadiť kľúčové posty v riadení spoločnosti a ekonomiky(riskantne a´la A.Schekelgruber a pod..)

2.Kúpiť si lokálne "elity" s garanciou zabezpečenia ich rovnakej, alebo lepšej životnej úrovne a lokálka ti na oplátku odovzdá desiatok, pričom si zároveň krytý.

3.Vytvoríš a postupne optimalizuješ ideológiu(e) nadštátneho riadiaceho aparátu a rozoseješ ho po svete. Najlepšie, keď sám aparát nevie o tvojej existencii a môžeš ho v prípade komplikácii pre uvoľnenie napätia vždy znovu a znovu obetovať tak, ako aj lokálku pri druhej manažérskej variante.
Môžeś im to trebárs aj nainfikovať do "ľudových" príbehov ako normu podvedomých stereotypov vo forme pseudomonoteistickej poslušnosti otca pri obetovaní vlastného syna..

Zároveň, ak sa ti podarí udržať ovce pri automatizme lokálneho myslenia a fikcii nutnosti postupného prepracovávania sa pri riešení problémov hore od jednoduchých k im nadradeným a zdanlivo komplexným, nebudú schopní identifikácie nadnárodného riadenia.

Tým si vytvoríš bezpečnostný vankúš, ktorý funguje ideálne pri dnešnej forme totalitnej démonkracie:
"Ojebabreš väčšinu, ojebabreš všetkých!"

Demokracia je zrovna tak objektívny nástroj, ako kreditno-finančný systém a ide tiež len o to, ako ho subjektívne použiješ.
Ak ťa nezaujíma, bude zaujímať iného, v čom majú samozvanci tiež pravdu, no každý Človek tu má svoje konkrétne špecifické úlohy pri napĺňaní svojho optimálneho potenciálu v rámci meniacej sa situácie v spoločnosti a prírode.
Samozvanci preto nemôžu dlhodobo blokovať a nahradiť celé ľudstvo a splniť jeho úlohy.

274215

3.9.2012 20:35

RE: ?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 274215

Pekne ste sa obuli do židov, ale podstate súhlasím s Vami, židia sú vlastne nevedomí vojaci cudzom žolde. A keď pozrieme na manažérske techniky čo ste vymenovali na všetky máme dosť príkladov. Príklady:
1. technika obsadenia: inštalácia Komunizmu, Nacizmu, krvavé a (v podstate aj) farebné revolúcie, keď sa politické figúrky vraždia navzájom tak či onak, ale aparátčiky a systémy nového režimu sa zabetónujú.
2. technika kúpy figúrok, stačí pozrieť sa na hociktorý súčasný "západný" parlament (okrem Islandu)
3. indoktrinácia v podstate funguje len u sektách a v iných uzavretých spoločnostiach, to údajné 40 ročné blúdenie národa v púšti (nemuselo stáť ako to píšu, či vôbec, stačí keď tomu židia veria), ktorý sa neskôr označí samu seba ako národ Izraela, slúžilo presne na to, aby zblbol valnú väčšinu z 1. generácie, 2. generácia nepamätá ako žilo pred tým (prebehne sa úplná indoktrinácia spoločnosti) a 3. a nasledujúcim generáciám je to už normálka (za 40 rokov vymrie 1. generácia kvôli púštnym podmienkam, indoktrinuje sa 2. ako vojaci anonymného pseudo-boha a 3.je na ceste).

274294

30.8.2012 8:14

RE: ?

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274077

Ta sumerska kultura byla prvni a nejspis byla zalozena humanoidnimi mimozemstany Anunnaki pomoci genetickeho krizeni jejich a pozemskych genu. Protoze mezi Anunnaki probihali boje o moc, premistili se nekteri z nich budovat dalsi kultury do Mezopotamie, Egypta, Mexika a dalsich mist po celem svete.

http://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/a...

http://www.bibliotecapleyades.net/archivos_pdf/cos...

https://www.youtube.com/watch?v=yzBIRL7PKoY

274113

30.8.2012 18:02

RE: ?

udo1 udo3211123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 274113

Ok, berme chvíľu hypotézu o mimošoch vážne.
Trebárs aj tú Vami uvedenú formu.
Pripúšťam, že by niektoré z 1000+1 verzií takéhoto pôvodu časti populácie teoreticky mohli mať niečo do seba.
Samozrejme, že minulosť je dôleźitá.
..no zároveň rámcovo platí aj:
"Nehádajme sa príliš o minulosti, aby sme nestratili budúcnosť".

..navyše tzv. Annunaki & co. riešili v zásade rovnaké problémy ohľadom dominantných spoločensko-prírodných procesov ako my.
Tak tu, ako aj u nich doma. Vyzerá, že naozaj sa zasa natoľko nelíšia [smích]
Ak existovali(príp.existujú), ide len o inú formu života.
Obecne je samozrejme štatisticky zanedbateľná pravdepodobnosť, že by inde vo vesmíre neexistoval život.
V tom sa s Vami Mníchov47 dá len súhlasiť,
no samozrejme zároveň neide o "bohov".
To snáď priznáte zasa vy.
Mali len oproti plebsu trochu vyššiu mieru chápania(mys-tikos).
Otázka je potom, ktorí z nich ju ako použili?
Pred dobro väčšiny(napĺňanie jej čo najoptimálnejšieho potenciálu rozvoja), alebo sa tiež snažili o fašizáciu a skryli sa do "kňažských" kást..prípadne mohlo ísť o viacero skupín s rôznymi cieľmi.

Dnes sa túto tému snaží občas nevedomá a vedomá periféria Niktošov predhadzovať s cieľom marginalizácie(systematické kognitívne sociálne bloky) a vytváranie falošnej stopy so zúfalou snahou zakrytia otvoreného jadra riešenia dnešných globálnych a naviazaných lokálnych problémov.
..podobne tzv. védická kultúra, ktorá "porodila" pôvodne aj jej najagresívnejšiu formu "biblickú" s krátkou a jasnou socio-ekonomickou otrokárskou doktrínou popísanou v deuteronómiu a izaiášovi:"Druhým dáš na úrok a svojim nie a budeš vládnuť nad všetkými.." a kto sa nepoddá, bude zničený,..bla-bla.
Adeistický obraz egocentrického pseudomonoteizmu pár sociopatov.
"Aká matka, taká katka".

Opakujem: Porovnajte si prosím jednotlivé základné kritériá úspešnosti protoautokratických foriem vlády starého Egypta a Mezopotámie..prípadne ďalších oblastí ak chcete..hlavne ale pozor na stratu stopy pri systematickej analýze hlavných procesov. Zatúlanie sa v púšti, ale aj v lese, môže priniesť kolektívne a tým automaticky individuálne nepríjemnosti, ak chápete.
Veľa šťastia v ba-daní Mníchov47.

274145

31.8.2012 12:35

RE: ?

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274145

Souhlasim, ze Anunnaki nebyli skutecni bohove, pouze pro tehdejsi lidi byli daleko technicky napred, takze jimi zakonite za bohy povazovani byli. Soude jejich jednani a vecnych boju o moc se od dnesnich lidi (resp. od dnesni tzv. elity) moc nelisili.
Ja na Anunnaki pohlizim jako na me geneticke pribuzne, slovo mimozemstan je sice spravne, ale zavadejici, clovek si pod pojmem mimozemstan zpravidla predstavi nejakou priseru.

Anunnaki zrejme pote byli prinuceni zemi opustit a vzdat se primeho vladnuti, ale jejich potomci vznikli genetickym krizenim ci plozenim deti s pozemstany a jejich rodinne klany se od te doby snazi tuto moc a pokud mozno cistou krevni linii udrzet (viz zidy, kteri meli zakazano se misit).

Ja badam rad a pochopeni minulosti je pro me dulezite, aby si clovek umel vysvetlit soucasnost, obzvlast pokud na ni odvolavaji a se ji ridi ty dnesni tzv. elity.

274194

7.9.2012 5:55

RE: ?

p 113.?.?.?

Reakce na 274077

...co takhle Udo navstivit co nejdrive ten ustav kde maji na sklade nejake ty sveraci kazajky....v pripade potreby i nahubky....pro vsechny pripady i pro ten vas....

274520

7.9.2012 9:04

RE: ?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274520

Pozývate do klubu P113?

274532

29.8.2012 19:34

RE: ?

hell 188.?.?.?

Reakce na 274072

Dobře. Takže Libyi taky ovládal vesmír a ne Kaddafí. Syrii taky ovláda vesmír a ne Asad. Proč tedy pak USA nebojují s vesmírem?

274081

29.8.2012 22:23

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 274072

Pokud svět podle vaší úvahy nikdo nekontroluje, pak je zvláštní, že si vlády národních států nechávají srát na hlavu mezinárodně organizovanou tlupou několika bankéřů.
Zvláštní, jsme obdařeni rozumem a směřování k totalitnímu finančnímu otroctví bereme jako normální záležitost.
Lidi jsou ovce, je to načmárané v Bibli - Hospodin je můj pastýř.

274091

30.8.2012 8:50

RE: ?

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274091

také občas hovořím se zcela všedními lidmi okolo sebe a znám jejich úvahy, názory a snahy, protože se také dokážu pohádat, no a také není až tak složité si pak vyvodit, kam a k čemu běžné myšlení vede a vede přesně k současnámu stavu, není na tom skutečně nic zvláštního...
ostatně to "finanční otroctví" je silně podmíněné a podstata na financích nestojí, ten systém je jen zákonitým důsledkem série zkratkovitých snah lidí ve zcela běžném jednání, kdy především duševně leniví a kašlou na důsledky...

274118

30.8.2012 6:54

RE: ?

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274072

Mohl bych Vas prosim pozadat, abyste tento Vas objev, ze svet nikdo nekontroluje, sdelil Rothschildovi a tem dalsich klanum, vcetne jejich loutek v podobe ruznych prezidentu a bankeru?

Mam takove tuseni, ze oni doposud, uz po nekolik tisicileti, setrvavaji v bludu, ze svetu vladnou.

Me je jich tak nejak lito, ze se oni po staleti s tim vladnutim namahaji a drou az do umoru - a vse nadarmo.

274111

30.8.2012 8:57

RE: ?

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274111

v prvé řadě si opakuj, že ti nikdo nevládne, v opačném případě se můžeš stát onucí (což se ti nejspíš přihodilo), a pokud to nebude ročild, tak to bude mikuláš, zelený mužík, triangl, nebo senila na obláčku...

274119

30.8.2012 10:35

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 274119

Rumsfeld Says 2.3 Trillion Missing From Pentagon on 9/10/01
$9 TRILLION Missing from Federal Reserve, Inspector Gen can't explain...

takže Pentagon, vláda USA 2.300.000.000.000$ a FED súkromná banka 9.000.000.000.000$

[cool] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

274126

30.8.2012 9:33

RE: ?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274072

...až na ty "živelné" interakce jste to trefil. Ona i ta živelnost vychází z přeplnění nějakého "objemu dat v prostoru". A tento objem může růst jen do velikosti, která přesáhne jeho vnitřní soudržnost = program.
Program (včetně míry "nahodilostí"[mrknutí jedním okem] "se" tak tvoří na základě intenzity vzájemných interakcí za jednotku času.
Vznik = počátek existence dvojprvku (čas = pohyb) je perličkou, stavící současné paradigma na rozcestí, které se ale stane "scestím"= logickým propojením archetypu 1:2 do 2:1, do spojení poznatků přijatých přímým vnímáním a poznatků, odvozených z vlastností hmoty uhlíku.

H MOTA = ATOM H
....mnoho lidí netuší, jaký poklad máme v naší mateřštině....(a příbuzných, slovanských jazycích)
http://www.nejsmeovce.estranky.cz/clanky/...co-jsem-zac.../12.-historie-slovanu.html

274120

30.8.2012 10:32

RE: ?

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274120

živel je prvotní síla, která má svůj účel (kvalitu) danou ve své geometrické (matematické) podstatě, a ta závisí jen sama na sobě a sama o sobě je jedinečná, původní a již nedělitelná... interakcí živlů vzniká náš prostor a svět - je v tom jednoduchost a krása geometrie a pohybu... z toho vyplývá, že živelnost je všudypřítomná, neboť bez ní by svět nebyl - řád (program) vždy na jedné straně vzniká a na druhé se rozpadá, čímž vzniká průtok sil, a také náš prostor, naše bytí atd. atd.... v živlech je ukryta i podstata inteligence - schopnost rozdělovat, slučovat, vyvozovat apod., a také pojmenovávat již hmatatelné, ale také čistě abstraktní - existující ve formě představy (což je už geometrie), a právě pojmenováním to již fixujeme v našem světě, no a proto právě ve slovech tkví ta abstraktní prapodstata, ta původní vize a geometrie věcí, je v tom chaos (dynamika) i řád (strnulost) současně... prostě čáry-máry, ale to už sem do týhle diskuze taknějak nepatří... [smích]

274124

29.8.2012 11:41

RE: ?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274050

...možná že i vy přijdete na to, že hrubá síla se už dost dlouho řídí silami jemnějšími - a to nejen pohybem prstu na "tlačítko"...

274063

7.9.2012 5:50

RE: neuveritelne....

p. 113.?.?.?

Reakce na 274050

...je neuveritelne jak stupidni jsou elity kdyz se vzdaly moci a nechaly zdegenerovat vubec nejdulezitejsi zbrane propagandy tj. televizi , noviny a film a dalsi media do jakesi priblble kombinovane modifikace Rudeho Prava a stvave vysilacky Svobodna Evropa.....to je kardinalni chyba a velke jejich prohra...

274519

28.8.2012 15:22

RE: to Hell

Iron Maiden 91.?.?.?

Reakce na 274001

Z Tvojho pohladu to vyzera ako keby Americania mali pod palcom aj Izrael. Ono to je naopak.

274007

28.8.2012 17:04

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 274007

Tak jednoduché a jednoznačné to nikdy nebolo a neni. Bábkovodič môže ovládať bábku, ale pokiaľ je tá bábka päťdesiat krát väčšia, treba to bezpodmienečne brať do úvahy.

274009

28.8.2012 20:40

RE: to Hell

rem 89.?.?.?

Reakce na 274009

Na velikosti (v tomto případě [smích]) nezáleží, tady záleží na reálné absolutní moci politické (i když pečlivě skryté), tedy vše si koupit, zaplatit, zlobovat, ovlivnit a odřídit. A k tomu "stačí" vlastnit pár globálních finančně-korporátních hyder a lžimédií (cca 500 kousků).
Tedy, kdo vládne Izraelu, vládne i Emerice. A ani Mileikowsky-Netanjahu, ani Obama-Hussein to nejsou, to jsou jen tiskoví mluvčí skutečných vlastniků moci a „hybatelů dějinami“.
Aneb, jak řekl blahé paměti Josef Švejk: "Bude se to řezat". A necelých 65 let před ním na smrtelné posteli jistá Gutele Schnapperová, manželka Mayera Amschela Rothschilda: „Pokud by moji synové nechtěli války, nebylo by žádných“.
Tož, asi tak je to s tými bábkami a bábkovodičmi…

274025

29.8.2012 8:16

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274025

No však. A kde ten Rotschild teda žije v USA či Izraeli? Vládnou západní polokouli z většiny tito Židi ale vládnou jí především z USA.

274051

29.8.2012 9:32

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 274051

v USA v žádném případě "Židi" nevládnou a nikdy nevládli, ta emancipace židů za atlantikem souvisí se změnou poměrů po válce, a pak hlavně koncem šedesátých let, a to především v souvislosti s posílením role vatikánu v dříve hlavně protestantské sféře, protože pro vatikán jsou židi nezbytným ideologickým faktorem...
ročildi žijí především v evropě a do anglie se dostali s nástupem saské dynastie, kteří si je tam vzali sebou (jestli si je nepleteš s americkýma rokefelerama, kteří jsou protestanti francouzského původu)...
ovšem mezi katolíky vládne odnepaměti obrovská rivalita, především mezi tzv. světskou a duchovní složkou moci a velice často se do sebe strefují právě skrze židy, které nejen říšské dynastie, ale i vatikán využívali právě ve sféře finančního servisu...

274056

29.8.2012 17:27

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274056

Rockeffelerové jsou potomci francouzských hugenotů. To je pravda. Plno lidí Rockeffelera za Žida nemá ale je jím. Navíc do Francie utekli již dříve z Německa. Akorát se podivuju tomu vašemu, že USA nevládnou Židi. Nevládnou jim jen Židi ale především oni. Rotschildové jsou sice obecně spojování spíše s Británií ale dají se spíše považovat za světoběžníky a jejich aktivity překračují hranice států.
Všechna západní média přebírají info z Reuters. Reuters ovládají Rotschildové. Mají tak pod palcem vše, co se kde na západě píše.
Americe vládnou peníze a Rotschildi jich mají mnoho i přesto, že ve Forbsu se o nich píše jako o většině starých bankovních rodů jako o marginálních. Možná právě proto, že Forbes ovládají lidé, kteří na sebe neradi upozorňují.
Naši sametovou revoluci jako i jiné barevné platil Rotschild se Sörosem a byl to především zájem USA.
Je pravda, že to není jen o Rotschildech. Je to o více rodinách. Ale Rotschildové v tom mají pravděpodobně nejsilnější roli. O těch se nemluví téměř vůbec. A když tak jen ve spojení s nadacema či vínem. Přitom udělali Beatles, enviromentalismus, parcelovali Blízký Východ, Sametovou revoluci apod.
Docela zajimavou je v tomto fotografie guvernéra Kalifornie Schwarzenegra jak se prochází s tehdy oficiálním mužem planety Buffetem a Rotschildem. Z nonverbální komunikace je patrné, že větší váhu přikládá Rotschildovi, který by měl být proti rychlokvaškovi Buffetovi chudákem. Za dějinami minulého století jsou vidět především jejich stopy. I o Sörosovi slyšíme více.
Ale jedna věc je pravda. Rusům se podařilo Židy rozhádat. Jen si všimněte souboj Murdoch - Söros. Po jednom jde druhý v USA a obráceně v U.K.
Svého času si i Putin kupoval Busche podílem Conoco Philips v Lukoilu.
Západ není jednotný. Často se snaží vytvářet iluze o hádání se Putina s Medvěděvem, kteří na to reagují tím, že si jdou zahrát Bambindton a sami jsou na nože a nejednotní.

274073

29.8.2012 22:07

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 274073

Peníze jsou nástrojem těch, kteří říkají, že jsou cílem. Koupit si duši? Tisíce, co tisíce, miliony, co miliony, miliardy jsou jich na prodej po tuctu kulatých. Fanatičtí ideologové vřeští, protože s s nimi nikdo skutečně vlivný nebaví. Ano, jsou mezi vlivnými mnozí obřezaní, ale více těch, co považuje obřízku za přežitek. Moc láká a dává svobodu rozhodnutí, k čemu bude použita. K dobru? Ke zlu? Jenže peněz ubývá, přestože přibývá jejich fyzické a bezhotovnostně virtuální množství. To je známka velké rvanice o nástroj moci, jehož se začíná stejně jako leckterých přírodních zdrojů nedostávat. A v té rvanici se bude množstevní a účinnostní převaha velkých klacků hodit. Pokud, pokud někdo neonemocní prudce nakažlivou chorobou nezištné pomoci a poctivé práce. A konečně návratu světla prosté lidské lásky a dobroty. Odmítám uvěřit, že mezi lidmi je převaha sviní...a odmítám přestat potenciální svině učit kulturnímu lidství.

274087

30.8.2012 14:42

RE: to Hell

dvjv 217.?.?.?

Reakce na 274087

Nejsem si jist, zdali to takto vůbec stojí, neboť svině, považující se za svini a patřičně svinsky jedná, je vůbec to, co bychom mohli označit za nějakou větší potíž. Jako kontrapříklad mohu uvést zcela běžné zážitky většiny dětí, které se zaťatými zuby musejí překousnout každodenní snahy svých rodičů o jejich dobro a časem tak zkroutit své chápání do takové polohy, aby se jejich původní vnímání dobra sladilo se zaběhanými zvyklostmi. V určitém období dokonce děti chápou jako největší zlo právě své rodiče a úprk z domu je pro ně euforií a vysvobozením. Lze tu však někoho označit za svini? A při bližším zkoumání pojmu „svině“ zjistíme, že svině vůbec netuší, že jsou svině, či naopak za svině považují ty, co je za svině označují, což bych řekl, že je celkem obvyklý jev.
Podobně jistě každý zažil, jaký je to pocit, když se dílo z tisícero důvodů nedaří, jak by sám chtěl. Obvyklá reakce je hledání vnější příčiny chápané jako zlo. Ovšem prapříčina je vždy vnitřní, často spletenec omylů a nepochopení, které si nejsem schopen ani připustit, natož uvědomit, abych vůbec mohl něco napravit a zbavit se tak těch proklínaných „sviní“, co mi dokola „maří“ dílo. Ono začínat od konce „napravováním sviní“ je stejně marné, jak je to časté. [smích]

274139

28.8.2012 19:51

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274007

Tak se to traduje ale tak to právě není. Rotschild s Rockeffelerem nežijí v Izraeli. To není žádná novinka. Židi klidně využijí či zradí jiné Židy. Zapomněli jste na WWII ? Ti američtí se smrtí polských Židů kalkulovali. Sice Rotschildovi patří v Izraeli mnoho pozemků ale teď jde o impérium. Židi drží židovství jen kvůli věrnosti vyplívající z kolektivní viny. Izrael rozhodně neovládá USA. USA ovládají američtí Židé, kteří pro svou politiku a zájmy využívají jak USA, tak Izraele. Oni nehrajou na národní zájmy ale na své skrz jakékoliv státy.
Oni se teď v USA bojí provést akci v Íránu ze strachu, že by dopadli jako Izraelci v roce 2006 v Libanonu. Ti se museli stáhnout ze dvou překvapivých důvodů. Hizballáh bojoval moderními ruskými raketovými protitankovými zbraněmi a Izrael netušil, že je mají. Nikdo to zkrátka Mosadu a dalším nevykecal. Druhým důvodem byla bojová taktika Hizballáhu. V USA nikdo vlastně neví, jestli v Íránu je nečeká podobné nepříjemné překvapení. Nevědí co tam skutečně je či není. Nemohou si dovolit ztratit gloriolu síly a chtějí, aby následky neúspěchu nesl spíše Izrael než USA. Irák nechali pro útok 13 let v embargu. Írán by byl příliš drahý, velice nejistý a mohlo by to přinést nemilá překvapení.
Otázkou ale dnes už spíš je zdali do toho netlačí (ať teda se tváří, jinak) Izrael právě z toho důvodu, aby řečeno slovy Sibyly. " Blízký Východ vzplál velikým plamenem"

274021

30.8.2012 14:31

RE: to Hell

none 85.?.?.?

Reakce na 274021

Jednu vec Ti poradim.

Jdes na vse hodne rychle, premyslej a hledej cil. Spise cile, elity nikdy nedelaji neco pro jeden cil, vzdy je to nekolik moznych vyhod z jednoho kroku. A nikdy konecny zamer neni tim, kterym se zda.

Logikou se nikdy k cili nedopracujes. Odvod uvahy od ekonomiky a zajmu elit. Vyhlaseni politiku, diplomatu neber jako podstatne, slouzi pouze pro divaky, nebo k zastraseni. Vyhni se konspiracim, rada z nich je delana na zakazku, pro zabavu premyslejicich.
Vynech emoce.

Nekde si psal, ze americka a izraelska zahr. politika se rozchazi nekolik let a nektere kroky zapadu jsou nepochopitelne, treba Egypt.
Jak jsem psal, navenek muze byt nepritel ameriky, izraele, poslouchat ovsem musi.
Viz. napr. dnesni ruvr:
http://czech.ruvr.ru/2012_08_30/86673510/

274137

30.8.2012 21:05

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274137

Však to je i moje řeč.
Nevidím rozpor až na to vyhýbání konspiracím. Konspirace je všude tam, kde je lež a člověku není nic vlastnějšího než lež, takže konspirace je všudypřítomná. Možná bysme Bohu mohli dát jméno konspirace. Doufám, že jsem ho neurazil.
Máš pravdu, že nesledují jediný cíl a nebo jedinou cestu k cíli. Je to jako ve hře v šachy. Cílem je dát soupeři mat a hráč si promýšlí více tahů dopředu s návazností na tahy soupeře. V politice je to stejné. Amíci většinou zabíjí více much jednou ranou,aby to bylo co nejvýhodnější.
Existují i pseudokonspirace ale o těch se většinou alespoň trochu píše.

274160

30.8.2012 21:12

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274160

Ale nemohu souhlasit s tou logikou. Nejít cestou logiky je jít cestou náhody. To je cesta otroka. Ti co hrají světové šachy se řídí logikou. Náhoda by je u moci tak dlouho neudržela. Cestou náhody jde právě většina obyčejných lidí.
Pro mě jít cestou logiky má hmatatelné výsledky, v kterých se to vždy projeví i ve finančním aspektu.
Někdo může dělat věci náhodné, aby někomu zamotal hlavu ale riskuje, že ji zamotá především sobě a po takovém náhodném kroku se nedá předem připravovat další tah. Právě, že musíš jít cestou logiky a najít logické řešení, které nenapadne soupeře.
Všechny přírodní zákony jsou založené na logice.

274161

28.8.2012 19:58

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274007

Ještě jednu věc. Ty jsi si nevšiml jedné zajimavé věci? Celá desetiletí měly USA a Izrael stejnou zahraniční politiku. Dnes již to není pravda. Právě naopak. Izrael se nyní bojí americké zahraniční politiky. Izrael není nadšený z rostoucí islámistické síly okolo. S Mubarakem měli od Sadata dohodu. Víme, jak dopadl Sadat a kdo za to mohl. Víme koho Mubarak držel v chládku a že mu USA na to dávaly prachy. Dnes USA naopak Muslimské bratstvo vestavilo do světel médií a pomáhá jim převzít vše od Afriky až po Asii. Toto je krajní nesoulad mezi těmito zeměmi. Kdy USA pomáhá k moci silám, které existenčně ohrožují Izrael. Pokud by to někdo řídil z Izraele skrz USA naschvál, tak by to musel být masochistický sebevrah. Jenže svět ovládá Rotschild a jeho komplicové a ti v Izraeli nežijí.

274022

28.8.2012 20:35

RE: to Hell

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 274022

Umístím to sem, když tohle vlákno řeší - kdo koho proč tlačí do války. Žádná politická moudra, jen jeden zajímavý výpočet z programu TWZ (časová vlna 0). Jedenácté září 2001 ukazuje do minulosti (dle programu) na cca konec 1.poloviny 1291. To se časově shoduje s pádem Akonu a následně celého Jeruzalémského království. Co se odehrálo 11.9.2001 a co následovalo taky víme. A do třetice vychází brzké datum - 18.10.2012. Záruky nedávám, výpočet zvládne každý, kdo ukončil základní školu.

274024

28.8.2012 23:12

RE: to Hell

none 85.?.?.?

Reakce na 274024

Nic ve zlem, ale vzorcu, ztahujici se na urcita dulezita obdobi v minulosti vytvorim klidne nekolik. Pro jakehokoli schopneho matematika a programatora to neni slozite.

A stejne tak si muze ten, kdo chce, aby se deni v budoucnu vysvetlovalo jinak, nez se zdravym rozumem, muze vytvorit casove linie/vzorce, desifrovat proroctvi, jak se mu hodi. Nasledne staci medializace...

274035

30.8.2012 0:31

RE: to Hell

Tora 82.?.?.?

Reakce na 274035

Ono to muze byt i tim, ze tyto skull&bones spolky, kabalisticke kliky a vsichni jim podobni se vyzivaji v cislech. Ciselnych kombinaci datumu atd. Mozna to neni tak ze se veci deji nahodne aby pak lidi za kazdou cenu hledali spojitost. Je mozne ze naopak ciselne souvislosti pro rizeni udalosti jsou. dnes v komentarich k vyrazeni slov cikan a zid z rumunstiny kdosi napsal ze orwell by vizionar a predvidal co se bude dit. Naopak. mozna orwell mel jen skvelou fantazii. A veci ktere on ve svych knihach psal jen "nekdo" postupne uvadi v praxi, takze se zda ze byl orwell jasnovidec. Pritom on dal jen navod. Proste shrnu to slovy Agenta Coopra. Sovy nejsou tim, cim se zdaji byt [smích]

274098

28.8.2012 23:04

RE: to Hell

none 85.?.?.?

Reakce na 274022

Izrael je zemi s nejvyssi nerovnosti na svete. Snad to mluvi za vse, ohledne toho, jak jsou zide jednotni a haji zajmy i jinych zidu. Blbost.
Takze samozrejme, jak pises vyse, Rotchildovi je to uplne jedno.


Jedinym duvodem celeho Arabskeho jara je ekonomika. A ta v USA, i v Evrope skomira. V USA lide uz rvou. Tim, ze tam zije nejbohatsi elita, si nemuze dovolit, aby lide rvali. Vlivni lide... Ani si nemohou dovolit dlouhodobou totalitu pravicoveho razeni. To nikdy dlouho neprezije a zanecha v lidech pamatku na nekolik desetileti. Posledni duvod je samozrejme i rasovy poddtext, prave kvuli elite.
Jinak samozrejme, ve skutecnosti nikoho z nich nezajima, zda nekde a treba i v Izraeli padne bomba, pokud neni jejich ekonomickym zajmem, aby tam nepadla. Netanjahu je nastesti natolik neschopny, ze mu lze namluvit cokoli.

Pres vsechny konspirace o totalitni vlade korporaci atd, nikdo si ji nemuze dovolit. Neni udrzitelna - globalne a v civilizovanych zemich.
Mimoto je extremne nakladna. Sami prichazeji na to, ze se jim jaksi ty bojuvky prodrazili a nejak se nemuzou dobyt zisku. Dlouho to trva.
Tim nemyslim, ze neziskali nic.
Naopak, pro USA (tedy predevsim elity) je absolutne nepodstatne, zda NEKDE dosadi levicovou/pravicovou, totalitni, nebo demokratickou vladu. TO JE DULEZITE A PRI VYTVARENI NAZORU TO BERTE JAKO PRIORITU.
Tzn. nevadi jim je jedno, zda bude vladnout v Egypte (nebo kdekoli) ten, ci onen, je zajima jak bude poslouchat. A klidne muze v mediich i palit americkou vlajku, naoko muze delat cokoli, v praxi pouze to, co mu je dovoleno.

A konkretne v Egypte zasel Mubarak daleko vuci svemu lidu. Tam byla revoluce jednoducha - socialni podtext. V tom pripade tam potrebuji nekoho, kdo da na nejake to nutne obdobi lidem pocit, ktery ocekavaji. A bratrickovani jde stranou.

274034

29.8.2012 8:23

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274034

Ano válka je drahá. Proto USA nutí k vyzbrojování islámistů Katařany, Saudi apod. Teď oni musí ukázat svůj vděk. A tyto země mají peněz zatím dost a Ameriku to nic nestojí. Získává chaos, který bere kšefty Číně a Rusku. Třeba z Egypta do Maroka stavělo Rusko s Čínou železnici. Jde to nyní? V Egyptě mělo Rusko stavět dvě jaderné elektrárny. Jde to nyní? Rusko stavělo po světě desítky reaktorů. USA ani doma nic. Islámským bordelem se trhají smlouvy a znepřístupňují suroviny pro Rusko a Čínu. Kaddáfí měl dohodu s Gazpromem spřaženým s německou firmou.
Prakticky se v Evropě mluvilo o tom, že kolem Evropy se obtáčí smyčka Gazpromu. USA ji vyměnili plynovou za islámistickou.

274052

29.8.2012 9:23

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 274052

Děkuji vám za vaše komentáře. Osvětlují i přelomové události 20. století i početné články pana Nohejla, které se vztahují na konkrétní strategické kroky spojené s přelomovými událostmi. Mocenská taktika anglosaských elit je téměř stejná, ale, co je rozhodující, nedaří se ji uvádět do života jako ve 20. století. Mocenské plány se neustále upravují právě kvůli neúspěchům. Tato doba je pro celé lidstvo opět velmi nebezpečná a je potřeba věcných osvětlujících komentářů, abychom nepropadli beznaději.

274054

29.8.2012 17:33

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274054

Správně. Je velmi nebezpečná. Dochází k největší mocenské změně za tisíc let. To je jasným důvodem k oprávněným obavám. Nehledě na to, že o moc přichází rody, které ji budovaly stovky let a neštítily se při tom ničeho. Vědí, že historii píšou vítězové a že na ně může leccos vyplavat.
Svět je na křižovatce, která v dějinách lidstva nemá obdoby. A nikdy to nedopadlo jinak než konfrontací.

274074

29.8.2012 19:17

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 274074

Chtěl bych vás ještě podpořit ve vašem postoji vůči provokatérům, fanatikům a neinformovaným. Odpovídejte jako doposud, dle svého uvážení a nenechte se vyprovokovat.

Pro ostatní kvalitní diskutéry mám návrh. Žádný z nás není mistr světa na všechny otázky, které před nás život klade. Jednotlivec nemůže znát všechno. Pro schopné a odborně vyspělé diskutéry mám návrh. Neútočmě na sebe a místo toho spolupracujme. Tento přístup se však netýká provokatérů a fanatiků. Těm je třeba odpovídat tvrdě, nebo vůbec.

274080

29.8.2012 10:11

RE: to Hell

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 274022

Albert Pike vo svojej dobe predpovedal tri vojny, prve dve sa splnili. Tretia by mala zacat na Blizkom Vychode. Problemom je, ze Zidia su vyuzivani celu historiu ako obetne baranky, ktorymi sa zakryje skutocny vinnik a zaroven ich stat bol umyselne vytvoreny ako buduce ohnisko napatia pre dalsiu svetovu vojnu. Otazne je, nakolko si to uvedomuju.

274059

29.8.2012 17:35

RE: to Hell

hell 188.?.?.?

Reakce na 274059

Ano Židi byli často obětními beránky ale často z vůle jiných Židů. Kdo se postaral o ukřižování Ježíše?

274075

29.8.2012 17:49

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 274075

Kdo se postaral o ukřižování Ježíše?
a jsme doma...
jen se divím, že to tu nikdy nikdo nenapíše hned a rovnou (kromě pana Petra Křivého, abych nekřivdil), bez tý omáčky okolo, protože všechno to židoškodění je od základu postaveno na tomhle biblickym blábolu, kterej už stovky let šíří vatikán veleúspěšně do světa... ještě tě nikdá netrklo, pekelníku, proč to vlastně dělá? [smích]

274078

29.8.2012 19:51

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 274078

Vaše doporučení směřované na pana Hell se týká především vás osobně. Kdo byl Ježíš? To se dozvíte na tomto webu:
leva-net.webnode.cz/products/chronologie-14-maria-a-radomír
Kousek ocituji:
Osobnost život a boj Radomíra-bílého hierarchy, kterého nyní známe pod jménem Ježíš Kristus-je pravděpodobně jedním z největších tajemství parazitického systému,který má za cíl ovládnout všechno na naší planetě.

274082

29.8.2012 22:16

RE: to Hell

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 274082

no to je opravdu... a co si jako mám od tohoto "prozření" slibovat?
ale snad mi na to raději opravdu neodpovídej, v mém případě z toho stejně "spasení" nekoná...[mrknutí jedním okem]

274088

31.8.2012 16:05

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 274088

O tvé "spasení či prozření"se nejedná. Jseš dost suverénní a vystačíš si sám. Každý inteligentní člověk dnes ví, že historie lidstva je vyfabrikovaná včetně příběhu o Kristovi, který je uveden v křesťanské bibli. Skutečná historie lidstva je zcela jiná. Jaká je tato skutečnost se dozvíme (pokud nebude válka) v řádu desetiletí.

274207

30.8.2012 0:47

RE: to Hell

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 274078

Jak víte, že je to blábol? [překvapení] [pláč]

274099

30.8.2012 8:35

RE: to Hell

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 274099

prostě to dá rozum [smích]

274116

28.8.2012 18:20

to chce klid

keduT 78.?.?.?

Co je špatného na tom, že se turci s někým scházejí? Proč by se tato velmoc měla zabývat otázkou s kým se scházet a s kým ne? Oni si prostě dělají co chtějí! No to je naprostý vrchol drzosti!
[mrknutí jedním okem]

274013

Příspěvků: 74

28.08. 12:11 hell  ?
28.08. 12:21 hell  RE: ?
28.08. 13:27 hc  RE: ?
28.08. 13:45  RE: ?
28.08. 19:38 hell  RE: ?
28.08. 22:31  RE: ?
29.08. 01:13 p.  RE: ?ja zajimave..
29.08. 02:12 none  RE: ?ja zajimave..
29.08. 08:05 hell  RE: ?ja zajimave..
29.08. 14:10  Jo, volby u nás by se asi nedaly tak intenzívně (přinejmenším mediálně) upravovat
29.08. 08:04 hell  RE: ?
29.08. 08:04 hell  RE: ?
28.08. 23:59 janko  RE: ?
29.08. 08:14 hell  RE: ?
29.08. 09:03  RE: ?
29.08. 15:50 hell  RE: ?
29.08. 16:20  RE: ?
29.08. 17:49 hell  RE: ?
29.08. 15:51 Mnichov47  RE: ?
29.08. 16:50  RE: ?
29.08. 17:37 hell  RE: ?
29.08. 17:47 udo1  RE: ?
29.08. 22:23 dvjv  RE: ?
30.08. 18:39 udo1  RE: ?
31.08. 08:34 dvjv  RE: ?
31.08. 12:18 Mnichov47  RE: ?
31.08. 12:45 dvjv  RE: ?
31.08. 17:53 udo1  RE: ?
03.09. 20:35 Oracle  RE: ?
30.08. 08:14 Mnichov47  RE: ?
30.08. 18:02 udo1  RE: ?
31.08. 12:35 Mnichov47  RE: ?
07.09. 05:55 p  RE: ?
07.09. 09:04 udo1  RE: ?
29.08. 19:34 hell  RE: ?
29.08. 22:23  RE: ?
30.08. 08:50 dvjv  RE: ?
30.08. 06:54 Mnichov47  RE: ?
30.08. 08:57 dvjv  RE: ?
30.08. 10:35  RE: ?
30.08. 09:33 janko  RE: ?
30.08. 10:32 dvjv  RE: ?
29.08. 11:41 janko  RE: ?
07.09. 05:50 p.  RE: neuveritelne....
28.08. 15:22 Iron Maiden  RE: to Hell
28.08. 17:04  RE: to Hell
28.08. 20:40 rem  RE: to Hell
29.08. 08:16 hell  RE: to Hell
29.08. 09:32  RE: to Hell
29.08. 17:27 hell  RE: to Hell
29.08. 22:07  RE: to Hell
30.08. 14:42 dvjv  RE: to Hell
28.08. 19:51 hell  RE: to Hell
30.08. 14:31 none  RE: to Hell
30.08. 21:05 hell  RE: to Hell
30.08. 21:12 hell  RE: to Hell
28.08. 19:58 hell  RE: to Hell
28.08. 20:35 kolokol  RE: to Hell
28.08. 23:12 none  RE: to Hell
30.08. 00:31 Tora  RE: to Hell
28.08. 23:04 none  RE: to Hell
29.08. 08:23 hell  RE: to Hell
29.08. 09:23  RE: to Hell
29.08. 17:33 hell  RE: to Hell
29.08. 19:17  RE: to Hell
29.08. 10:11 mt-svk  RE: to Hell
29.08. 17:35 hell  RE: to Hell
29.08. 17:49  RE: to Hell
29.08. 19:51  RE: to Hell
29.08. 22:16 dvjv  RE: to Hell
31.08. 16:05  RE: to Hell
30.08. 00:47  RE: to Hell
30.08. 08:35 dvjv  RE: to Hell
28.08. 18:20 keduT  to chce klid

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 2

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 664