Diskuze k článku

Ještě k pochodu bukvic

Příspěvků 89

25.8.2012 23:58

cákryš

dub 89.?.?.?

a já hlupák si doteď myslel, že člověka mohou osvobodit pouze pravda a znalosti.
a von nějakej ježíš. a co má sakra dělat těch 5,5 miliard, co v nějakýho kristusa nevěří? ti přijdou do pekla, že, protože nevěřící ani jinam podle těch vašich katolíků nemůžou.

kdy se už lidi konečně vyserou na dogmata a začnou uvažovat vlastní hlavou a srdcem, bez toho, aby si do toho nechali kecat od jakýchkoliv vykladačů snů...

273862

26.8.2012 2:43

RE: cákryš

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 273862

Co se tyce inkvizice tak to je samej deviant ...... Vono se neni cemu divit, podle toho co je psany v Bibli se lze domnivat, ze i ten vlasatej hippy z krize byl s nejvetsi pravdepodobnosti buzerant!

273869

26.8.2012 2:52

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273862

No ale jak poznáš, že to tvoje uvažování hlavou (srdce máme kvůli infarktu), je to pravý ořechový? Když se člověk rodí jako nepopsaný list, alias blbej jako bedna kytu, tak musí odněkud dostat nějaké vzory, podle kterých posuzuje svět kolem sebe a reaguje na to jak se má. Říká se tomu morálka. Ty se jí neřídíš? A když řídíš, tak jak ses k ní dostal? [zmaten] ... A vo tom to je. [vyplazený jazyk]

273870

26.8.2012 15:36

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273870

pokud někdo věří blábolům o nepopsaným listu, jeho věc.
ale existuje něco jako genetická paměť.
a v životě jsem do kostela na výplach nepáchnul, černoprdelníky mám rád jak osinu v prdeli a přesto jsem ještě nikoho nezabil. tak jak je to možný kámo?
a takovej indián do příchodu španělů taky o černoprdelnících a kristusovi nikdy neslyšel, a přesto měl "morálku", dokonce výrazně vyšší, než ti kristusem odchovaní morální španělé v čele s jezuity, nejčistším a největším řádem bóžím. japa to?

a vo tom to je [vyplazený jazyk]

273894

26.8.2012 17:16

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273894

Genetická paměť? To je co? Já znám rozum, ego, duši a ducha.

K víře pozemní personál nepotřebuji.

273897

26.8.2012 17:58

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273897

tak se tím netrapte a pozdravujte je[smích]

273903

26.8.2012 18:11

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273903

Já se tím netrápím, pouze přemýšlím kde se bere ta Vaše bohorovnost. Z čeho pramení. Třeba máte lepší zdroje in-formací. Podělte se prosím. Děkuji.

273905

26.8.2012 19:38

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273905

tak to jste se obrátil na špatného člověka. to se musíte obrátit na papeže, ten je jediný bohorovný na této planetě. aspoň to tvrdí on a katolíci. a ještě prej dělá bůchovi posla.
takže se obraťte na svého papá, anšto má informace, jako jediný, protože chodí s bůchem na pívo.

já s bůchem na pívo nechodím, takže se vlastně ani nemám o co podělit. jsem jen hloupá zbloudilá nevěřící ovečka.

a navíc vy už máte díky svému dogmatu zcela jasno, takže vlastně ani poradit nepotřebujete, juž vše víte, a zbytek vám vykecá bůch, když ho hezky na kolenou u krucifixu poprosíte. tak proč plýtvat drahocenným časem již předem marnou a ztracenou diskusí.

273912

26.8.2012 21:24

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273912

tak to jste se obrátil na špatného člověka.

Pravdivá odpověď, děkuji za ni.

273918

26.8.2012 23:42

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273918

báť. ti jediný dobří a hodní jsou jen dogmatici, a z těch ještě navíc jen křesťani. všichni ostatní jsou zlí, zlí, oškliví hoši a je třeba je vyhladit, jak morálně vyspělí křesťani již v historii tolikrát předvedli.
(o babách se nebavim, ty jsou podle morálního a vysoce vyspělého křesťanského dogmatu stvoření podřadná, jen jakýsi dobytek, dokonce i kristusa si kvůli tomu museli vymyslet, protože kdyby se narodil z ženy klasicky, nějak by to křesťanům asi cosi narušilo...asi jejich úchylné vnímání světa nebo tak cosi).

takže vlastně vy křesťani máte k dispozici je velmi omezený okruh diskutujících, protože normální vás pošlou kamsi, baby nesmíte, to jsou špinavá stvoření podřadného kalibru vhodné jen jako hospodyně, nevěřící psi taky ne, ti patří do pekla, takže jedině ti, co podobně jako vy komunikují s bůchem. a protože podle vaší vlastní doktríny a dogmatu je to jen papež, tak si pokecáte vlastně jen s papežem.
a protože ten je ztělesněním bůcha na zemi a tudíž bytostí dokonalou, není divu, že ostatní považujete za podřadné bytosti, které je třeba, nepodvolí-li se vašemu dogmatu, vyklučit, neb víra a poslušnost se musí šířit krví a mečem...

273925

27.8.2012 9:00

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273925

Je-li vaše odpověď ironie, tak je mi Vás líto, neboť plýtváte časem a děláte ze sebe ...

Je-li vaše odpověď míněna vážně, je mi Vás líto, neboť pláčete na špatném hrobě.

Vaše projekce a programy jsou silné, dalo by se říci téměř nezlomné a bude Vám trvat dlouho než se jich zbavíte. Hodně zdaru.

273942

27.8.2012 10:27

RE: cákryš

Alis 94.?.?.?

Reakce na 273942

Jak jste blahosklonný... Z jakých výšin hledíte na ty, co "mají ještě hodně práce před sebou"..
Mě osobně je milejší dub-ateista než někdo, kdo sám sebe považuje za lepšího (je jedno z jakého důvodu) než jsou ostatní lidé.

A jen pro úplnost - nejsem ateistka, ale veškerým organizovaným náboženstvím se vyhýbám obloukem, protože nechápu jejich smysl. Dub má pravdu v tom, že aby byl člověk dobrý, poctivý, na to nepotřebuje chodit do modliteben, komusi se klanět a odříkávat veršíky.

273946

27.8.2012 14:04

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273946

A co ten zbytek? Předsudky, škatulky, slovní agrese? To Vám nevadí?

------------------------------------------------

Když začnete po drobných krůčcích chápat jak to celé funguje, tak zjistíte, že je to jedna velká hra se slovy. Kolikrát bizarně legrační.

------------------------------------------------

Přišel jsem diskutovat a co jsem dostal? Projekce a předsudky. Děkuji.

Žádné P.S. nebude, neboť nemá žádný význam.

273961

27.8.2012 16:41

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273946

ale to není o ateismu, to je o antidogmatismu. obzvláště pokud je dogma pokřivené a úchylné. jenže to si křesťani neuvědomují, čehož názorným příkladem, mimo spousty dalších věcí, je jejich satanistický rituál:

satanistický rituál je difinován jako:rituální týrání a mučení oběti, kdy cílem není pouze ukojit perverzní a sadistické choutky členů kultu, ale především způsobit v těle určité požadované reakce. po smrti takto utýrané oběti pak členové kultu požírají její tělo (především játra, nadledvinky a další prokrvené a krví nasáklé části jsou konzumovány) a pijí krev oběti, kdy obé je v důsledku týrání a mučení před smrtí plné adrenalinu a dalších stresových hormonů, díky kterým po konzumaci takto "zpracované" oběti zažívá člen kultu určitou euforii tímto způsobenou a vykládá si to jako náboženské vytržení.
kupodivu dokonce i křesťani a církev s touto definicí souhlasí, a odsuzují to jako nelidské, pohanské, barbarské, v rozporu s křesťanstvím a v nesouladu s církví. oj jakéžto pokrytectví!

protože velký humor nás zachvátí, když si uvědomíme, že dělají přesně totéž, a to doslova a do písmene - uctívají zdochlinu utrýzněné oběti na klacku, požírají tělo oběti (ztělesněné pišingrem) a pijí krev oběti (ztělesněnou mešním vínem).

a v hlavě mají tak nasráno a černoprdelnickými satanáši a vykladači snů tak vymeteno, že jim to ani nedochází.
a to ani přesto, že jim to satanáš při vlastním rituálu říká do xichtu - tělo páně, krev páně.

takže se těžko můžou divit, že normální lidi považují jejich vnímání světa za úchylné, pokřivené a jsou jim k smíchu.
když považují polovinu lidské populace za podřadné bytosti, trvají na tom, aby se lidi nechali fackovat ze všech stran a ještě za to byli vděční, a zatímco u normálních lidí to bez chlapa nejde a bez penetrace a především bez perforace je početí nemožné, anšto tak to prostě příroda zařídila, tak u křesťanů věří pravému opaku a snad to u nich ani jinak nejde, tak to lze těžko označit za reálné, nepokřivené a objetivní nahlížení na svět.

takže by udělali lépe, kdyby místo moralizování a kvazifilipik v přesvědčení, že jsou jedinými duchovními bytostmi v celém vesmíru, a to jen proto, že vzývají nějakého vymyšleného kristusa, si vzali tu svoji učebnici dogmatu a denodenně si před spaním přečetli onu pasáž o očích a uších, co nevidí neslyší, a onu pazáž o blahoslavených, a pak nad tím hluboce a dlooouze rozjímali, co tím asi mohlo chtít být řečeno, co jim vymýtač mozků na kůru neřekl a proč jim to zatajil.

273966

27.8.2012 18:17

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 273966

Jste plný nenávisti. Uvědomte si, že Bůh, Bible, Ježíš, není papež ani katolická církev která vše zneužila a obrátila v pravý opak. V Bibli je podobenstvím zobrazeno proroku kdy anděl se ptá Ježíše jak dlouho ještě bude církev pronásledovat a zabíjet věrné boží služebníky. Když Vám tohle dojte, nebudete tu tak nenávistně prskat. [chechtot]

273971

27.8.2012 20:25

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273971

ale příteli v bibli se praví, že ženy jsou podřadná stvoření, v bibli se praví o nastavování druhé tváře, v bibli se praví o neposkrvněném početí. (vynecháme-li další věci)

takže i když si vypustíte tu vaši církev, tak vám ty nesmysly zůstanou. oprostíte se jen od onoho satanistického rituálu, ale nic víc. dokud budete praktikvoat křesťanství a dodržovat bibli, tak to tam zkrátka máte. a to halt neokecáte.

p.s. a že u mě dogmatici a každej, kdo ve jménu nějaký zhovadilosti, u který ani nevidí, že to zhovadilost je, terorizuje ostatní narazí, o tom není pochyb.

273977

27.8.2012 21:22

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 273977

Kde se praví, že ženy jsou podžadná stvoření? Můžete citovat?

273982

28.8.2012 17:18

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 273982

Hochu, když ani neznáš Bibli, tak jak se s ní můžeš ohánět?

274010

28.8.2012 18:07

Ti, co uvěří, procitnou, ti co neuvěří, zemřou strašlivou smrtí

Petr Křivý 78.?.?.?

Reakce na 273982

Přeji hezký a požehnaný den všem,

vážený pane anonyme, nenechte se otrávit zdejšími heretiky a barbary. Samozřejmě, že neposkvrněné početí, kdy Bůh navštívil panenku Marii je svatá pravda. Jsou na to i důkazy. Stačí si přečíst Bibli, knihu ze všech nejsvatější. Bible je obecně považována za cenný zdroj historických faktů.

Jak by mohla být panenka Marie pannou, kdyby to nebyla pravda? Již dva tisíce let se říká panna Marie. Je možné, aby lež vydržela tak dlouho? Panna Marie nám dala našeho spasitele, který ačkoliv Žid, který přišel výhradně za Židy, nakonec přinesl možnost zachránit se z plamenů pekelných i křesťanům. Neboť KAŽDÝ, kdo nepřijme našeho pána, bude uvržen do věčného zatracení, jak si můžeme přečíst v NZ.

Co se týká žen a jejich postavení v Bibli. Můžeme citovat:
Ženě řekl: „Velice rozmnožím tvé trápení i bolesti těhotenství, syny budeš rodit v utrpení, budeš dychtit po svém muži, ale on nad tebou bude vládnout.“(Genesis 3:16-17)

Takže je zřejmé, že žena je podřízena muži, neboť tak si přál Hospodin, židovský Bůh, ještě předtím, než se stal Bohem křesťanským, neboť se mu Židé již zprotivili honbou za zlatým teletem.

Ovšem můžeme pokračovat dále:
Lepší je špatnost muže než dobrota ženy, je to žena, kdo přivádí do hanby a zneuctění. (Sírachovec 42:9-14)

Muž si nemá zahalovat hlavu, protože je obrazem a odleskem slávy Boží, kdežto žena je odleskem slávy mužovy. (Korintským 11:7-10)

Žena ať přijímá poučení mlčky s veškerou podřízeností. Učit ženě nedovoluji. Žena nemá mít moc nad mužem, nýbrž má se nechat vést. (1.Timoteovi 2:11-14)

Ženy nechť ve shromáždění mlčí. Nedovoluje se jim, aby mluvily; mají se podřizovat, jak to říká i Zákon. Chtějí-li se o něčem poučit, ať se doma zeptají svých mužů; ženě se nesluší mluvit ve shromáždění. (Korintským 14:34-35)

Když má žena výtok, totiž svůj pravidelný krvavý výtok, bude v období svého krvácení nečistá sedm dní. Každý, kdo by se jí dotkl, bude nečistý až do večera.(Leviticus 15:19-22)

Když někdo prodá svou dceru za otrokyni, nebude s ní nakládáno jako s jinými otroky.(Exodus 22: 7-11)

Vybral jsem jen citáty na které jsem si teď v rychlosti vzpomněl, ale myslím, že je naprosto zřejmé, že žena je muži podřízena, i když je pravda, že po dlouhém rozjímání křesťanští myslitelé nakonec rozhodli, že žena není zvíře, ale že má také duši, jako muž.

A co se týká katolické církve, i tak velcí mužové, jako byl pan Hitler, nemohli popřít její kvality: “Až dosud neexistovalo na zemi nic velkolepějšího, než je hierarchická organizace katolické církve. Hodně jsem z této organizace převedl do své vlastní strany.”

S úctou
Petr Křivý

274012

28.8.2012 22:31

RE: Ti, co uvěří, procitnou, ti co neuvěří, zemřou strašlivou smrtí

Mahakala 62.?.?.?

Reakce na 274012

Krestanstvi je existencionalisticky koncept o svete, ktery neodpovida skutecnosti. O vecech kolem se neda rict, ze by skutecne existovali, nelze najit zadnou jejich trvalou a od sveta oddelenou esenci. Stejne tak jako nelze najit zadnou dusi, nebo nic, co by se dalo nazvat ja, resp. ty. Tento nespravny dualisticky koncept ve svem dusledku vede k hodnoceni na dobre a spatne, toto vede k touze a averzi, k zarlivosti a hnevu,v konecnem dusledku k utrpeni. Byti jednotlivce neni nic nez proces neustale se menicich fyzickych a mentalnich jevu, ktere, dohromady ani zvlast, netvori zadnou skutecnou trvale existujici oddelenou entitu nebo osobnost.Zadny brahma ani buh neni tvurcem, jen prazdne jevy zavisle na nahromadeni podminek pokracuji.. Zaroven ale plati jista kausalita, jake myslenky slova a ciny vykoname, takove bude jejich dedictvi.
Duvera je bezva, ale vira, a co teprve slepa, nikam nevede, je treba vse proverit kritickou mysli ve vztahu ke skutecnosti. Cekat na smrt a pak se uvidi, na to bych nevsadil. A mysl je tvoriva, kdo chce videt boha, vidi ho. Clovek sam sobe je spasitelem, nikdo za Vas tu praci neudela. Kdyz je buh tak absolutne soucitny a mocny, jak muze nekoho vecne mucit v pekle? Pro svou vlastni zabavu? Dale: pohled na lidi jako na hrisniky, to musi byt neprijemny svet tady. Trosku paranoia. O dablove armade na Zemi ani nemluve. A raj, ze ktereho muze byt clovek vyhnan, nikdy nebyl rajem(a uz vubec to neni fyzicke misto ve Vesmiru, jak mnozi vasi kolegove toto chapou, cely vesmir shori a uz nebude). A tak by se dalo pokracovat... Ale jinak se to jeste docela da, oproti islamu.. [mrknutí jedním okem]

274032

27.8.2012 16:52

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273942

to nemusí. litujte a zamyslete se především nad sebou.
dodatek viz odpověď alis níže.

nebojte programový projektyle, myslím, že každý by se měl starat hlavně o své platýnko, obzvlášť když ho má řádně zadělané dogmatickými pokřiveními. tož se nejdřív podívejte do zrcadla na vlastní křivou hubu. též hodně zdaru[smích]

273967

27.8.2012 19:04

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273967

Vidím, že si vaše EGO a váš ROZUM plně vystačí sami.

Nejdříve přijde odsudek, poté reakce (kontra otázka) a toto neustále pořád dokola.

Zkuste na chvíli nesoudit a buďte plně vědomě přítomný.

273973

27.8.2012 20:39

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273973

hm od někoho, kdo mi zkritizoval, že člověka osvobodí jen pravda a znalosti, a tvrdil, že jen víra v ježíše, je to vskutku trefné doporučení[smích]
(obzvláště, když údajný ježíš v té vaší bibli tvrdil totéž - pravda vás osvobodí).

neb vy ani nemusíte vědět, stačí věřit a být přítomný, a tajemství vesmíru a myšlení boha je vaše, že.

věřit sice znamená hovno vědět, ale o to víc je daný jedinec přesvědčen, že to tak je. a přestože ho fakta můžou mlátit přes hubu, tak stejně bude nadále lpět na svém dogmatu, protože připustit cokoliv jiného by mu zhroutilo jeho svět.

takže opet - nejdřív si srovnejte v zrcadle vlastní křivou hubu, a teprve pak to můžete bohosklonně doporučovat ostatním. takže buďte vědomý, což ale bez hlavy a rozumu nejde (a srdce máme jen kvůli infarktu, jak jste říkal, že, takže to sem ani tahat nemůžme, protože ho podle vás nepotřebujeme; co na tom, že být vědomý bez něj je nemožné). ale to je jen taková zanedbatelná drobnost.

ještě více fascinující je, že se dovoláváte druhé síly, která v duálním vesmíru nepochybně je a je základní silou, ale nijak vám nevadí, že vaše křesťanství prosazuje výlučně mužský princip a právě ženský princip, tuto druhou sílu, potlačuje, a to jak obrazně, tak doslovně. což je navýsost patrné i z oho vašeho mužsky šovinistického otec, syn a duch svatý.

hm. no jo, chtít přemýšlení od věřícího...

273978

28.8.2012 1:30

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273978

Seš rozpálenej doběla jako vincek (taková malá kamínka) nacpaný tvrdým dubem a mlátíš po hubě (i tím infarktovým srdcem) někoho úplně jiného, než IP 90.?.?.?. s číslem příspěvku 273870. [vyplazený jazyk] A při tom svatém rozhořčení ti uniklo, že na tě číhá těžší váha na 273911. Tak co? Byla to jen chvilková nepozornost, nebo ti došel pušný prach, že zůstala tebou opominuta? Jestli se cítíš nevzdát tu při, nuž vsedni na kůň a zatrub k boji smělče. A nezapomeň v torně přinést přiměřené argumenty, nebo čestně přiznat prohru; a neskončíš za to na štítě, ale bude ti odpuštěno, ba co víc, nezištným poznáním prozřeš. [cool] [mrknutí jedním okem]

273986

28.8.2012 21:35

RE: cákryš

dub 89.?.?.?

Reakce na 273986

á, ke křesťanskému umění přibylo i jasnovidectví...
mno když je někdo čuně a píše jako anonym, i když výroba nicku není zas tak složitá, těžko se může divit, že je s ním nakládáno jako se všemi anonymy, tedy jako by to byl jeden. obzvlášť, když všechny ty anonymové píšou stejně jako jeden muž, jako po společném výplachu v jezuitské koleji[smích]

tak za mě odříkejte pár zdrávasů, a určitě se mi dostane od vašeho bůcha odpuštění. a určitě se mi rozjasní, aspoň trochu, když si přečtu na deskách bible aspoň ten nadpis. a až po dlouhých zimních večerech opět dočtu celej ten tisícistránkovej paskvil (protože takovýho pamatováka, abych si ho pamatoval slovo od slova nemám, to mohou jen ti, kteří v životě nedělají nic jiného), jsem si jistý, že pak poznám pravdu vesmíru a již nebudu dlíti mezi hlupáky, ale vedle boha kristusa seděti budu. a když mi k tomu požehná ještě prznící pan biskup, je to tutovka.

a co se týká toho číslování, myslím, že celkem obstojně vám za mě odpověděl někdo jiný. a myslím, že dostatečně.
takže pokud si myslíte, že se vámi nechám zatáhnout do malicherného slovíčkaření, jakže přesně do písmene je to v té vaší dogmatické sračce napsáno (což na uvedeném obsahu nemění zhola nic), tím spíš, že bible vypadá úplně jinak v závislosti na tom, kdo ji psal a překládal, což též o něčem svědčí, jakož i to, že si bible vzájemně odporuje a jsou v ní minimálně dva bůchové, tak jste na omylu. na světe existuje velká spousta jiných činností, než dohadování se s dogmatiky, se kterými je z principu jakákoliv diskuse marná (což jste dokázali dostatečně, protože argumenty ignorujete, reaguje jen blahosklonnými a povýšeneckými prázdnými kecy a merit věci ignorujete záměrně - na důkaz si přečtěte své reakce), protože kovaný soustruh a politruk mele dokola neustále to samý, neb ničeho jiného není schopen. tož si tyto dišputace nechte do své nedělní školy a na kázání, tam zájemce najdete.

takže fakta a argumenty jste měli uvedené, a jak s nime (ne)naložíte je váš problém. chce-li někdo mít amputovaný mozek dogmatem, jeho volba jeho problém. závěry si čiňte jaké chcete, ostatní si je učinili rovněž. a jestli chcete podepsat pochvalenku panu farářovi, klidně vám ji podškrábnu, když je to vše, po čem v životě toužíte.

274028

28.8.2012 18:35

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273978

Něco zde není v pořádku.

1) Kde je ta má kritika? (Má IP je 83.xxx.xxx.xxx)

2) Kde jsem psal, že jsem věřící ve smyslu, že vyznávám náboženství?

3) Kde jsem psal že jsem křesťan?

4) Kde jsem psal o Ježíši, bibli či "bůchovi"?

5) Kde jsem psal, že máme srdce pouze k "infarktu"?


Nikde, nikde, nikde, nikde, nikde.

Zřejmě máte problém s kontinuitou a s advekvátní reakcí na správný příspěvek.

Celou dobu se Vám snažím(e) sdělit něco jiného. Ovšem projekce vašeho ROZUMU a EGA Vám v tom neustále brání a to i přesto, že si myslíte, že jste nad věcí.

274014

28.8.2012 19:35

Omezte počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 274014

>1) Kde je ta má kritika? (Má IP je 83.xxx.xxx.xxx)

Máte tady od začátku měsíce 41 příspěvků. Nárok máte na 10. Takže další až v září.

A vzkaz všem dalším tlachalům: Vážení, pokud se vaše příspěvky zde přestanou objevovat, všimněte si při vkládání počítadla vložených příspěvků. Mírně nad 10 jsem ochoten tolerovat, nad 20 budu pouštět jen ty kvalitní.

Nemíním neustále znovu obhajovat toto pravidlo a každému jednotlivě znovu vysvětlovat, proč tady jeho příspěvky nejsou. Pokud máte pocit, že máte co říct, napište článek a pošlete.

274019

28.8.2012 20:18

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 274014

Poslyšte vy egoisto, já ty vaše ubohosti nečtu- bez zájmu je přeskakuju a pokud je vyjímečně přečtu,vidím v nich právě to, co vytýkáte panu Stworovi, ve větě o projekci rozumu a ega.

274023

26.8.2012 23:52

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 273912

Vám se ten bůch nějak zalíbil, člověk něco někde plácne a ono si to pak žije ... faktem je, že při vašem povolání píšete docela zajímavě ... a pozdravujte Radostu (kterého tu někdo označil za "obyčejného" trola - tak tomu někomu, kdo mě nemá rád, bych chtěl říct, že "obyčejný" trol to dělá ze srandy nebo z hecu. Pokud to někdo dělá za peníze daňových poplatníků, a žádný vtip v tom není, a má to za cíl jen znechutit a odradit lidi, tak to moc obyčejné není.)

273926

26.8.2012 19:07

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273894

Takže Romulus a Remus odchovaní vlčicí jsou fakt zakladatelé Říma? A co Mauglí a Tarzan? Taky realita? Jeden z panovníků si dokonce na svých potomcích vyzkoušel přirozený vývoj. Dopadlo to neslavně. Trochu jako s tebou, když si nepamatuješ čím vším jsi musel projít, abys někoho na počkání nesežral k obědu.

Víš on Kristus měl přes všechny snahy o nápravu Židů jednu nectnost. Byl přece jen jedním z nich a ten kšeft měl v krvi už tím prohlášením při vyhnání kšeftařů z chrámu svého otce, že "co je císařovo, patří císaři...", čím dal svým následníkům křesťanům najevo, že peníze jsou Bohem požehnané i když nejsou fiat money (ty kór) a jsou zdrojem všeho zla.

No a to se táhne od jejich vzniku až podnes, takže ti konquistadoři nemohli být jiní. Oni ti indiáni taky nebyli žádní beránci a mydlili se mezi sebou o sto šest. Jak na jihu, tak ve středu i na severu té Emériky. Ostatně kde na světě to bylo jiné? Možná ti Křováci a Dogoni, neznající peníze. Ale stačila jedna flaška od Coly vyhozená z letadla nad Kalahari a málem se kvůli ní ten do té doby v komunizmu žijící rod, rozkmotřil navždy.

Nejsi jinej než ostatní kolem tebe, abys neodrážel co tě formuje. Jak do tří let života nedostaneš základy společenských vztahů jaké jsou tam běžné, je z tebe po zbytek života debil. Budeš-li formován kanibaly, budeš taky kanibal. Vychová-li tě fena, budeš čokl. Člověk je holt tvor tvárný! A vo tom to je.

273911

26.8.2012 17:09

RE: cákryš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273862

Až se probudí.

273896

26.8.2012 0:17

Nechte už "bukvice" spát!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Myslím, že jde o přechodný zájem o homosexuální spoluobčany, který je tak trochu módní a dočasný výstřelek.
Je sice pravdou, že na některých institucích / TV Prima/ a úřadech se nám teplejší poněkud přemnožili / jak říkal odborář Dušek, že se neodváží na Ministerstvu dopravy ani ohnout pro tužku!/,ale vášně opadnou a společnost si přestane homosexuálů všímat a oni přestanou provokovat a vše pojede tak jak má!
A tahat do problému Ježíše je úplně mimo!
Je zde nový neokoukaný provokující fenomén - homosexualita a za deset let si nikdo ani nevzpomene, že byl nějaký průvod homosexuálů Prahou a že kolem toho bylo tolik řečí a komentářů.
Také je otázkou, zda nějaký podobný průvod a v takovém rozsahu za deset let vůbec bude uspořádán! [smích] [smích] [smích]

273864

26.8.2012 15:12

RE: Nechte už

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 273864

za deset let budem v lidských právech menšin dál, bude průvod nekrofilů

273892

26.8.2012 8:45

Vy musíte asi hodně nenávidět čeký národ

coder 84.?.?.?

Pane Malý, vy asi musíte hodně nenávidět čeký národ, když si děláte seznam "negativních vlastností". Jen připomínám k bodu 2, že šlechta u nás oficiálně neexistuje. Možná, kdybyste pokusil opravdu analyzoval příčiny, začal byste si svých spoluobčanů více vážit. Ale toho vy evidentně nejste schopen. Místo toho hanobíte národ (pro Vaši informaci - jedná se o trestný čin).
Píšete, že "... odstraněním těchto negativních povahových rysů z národa ... měli bychom vyřešeny ne-li všechny, tak zcela jistě 90% všech současných společenských problémů." Pane, vy zřejmě nemáte ani ponětí, jakou povahu mají současné společenské problémy včetně dluhové krize. A kdybyste se trošku zajímal o svět kolem sebe, zjistil byste, že Češi nejsou v těchto "negativních" bodech nijak vyjímečným národem.
Chtělo by to, pane Malý, více pokory a lásky k ostatním. Ostatní moralizujete, ale sám jste velmi špatný křesťan.

273875

28.8.2012 21:00

RE: Vy musíte asi hodně nenávidět čeký národ

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 273875

Autor článku nijak nezohlednil, že donedávna byl u českého národa velmi populární jeden rakouský šlechtic, který dokonce kandiduje na prezidenta.

274026

26.8.2012 9:07

naprogramovaný Breivik

fohat 88.?.?.?

dostal na 23let luxusní pelech,o kterém samoživitelka v českém kráteru muže jen snít....nějaké pussinky si pašují ze sámošky kuře bez placení,agresivní homo se programují na TRIUMF VULE a cool HRDOSTI..Leni Riefenstahl by měla radost...Kdopak to s nimi zdáli CVIČÍ? Přemýšlejte,studenti.....

273876

26.8.2012 9:23

za pravdu je dvojí sazba

mladej 85.?.?.?

buďto pomník nebo vazba.
Řekneš-li jí dřív než včas,
může Ti i zlomit vaz.

Tolik slova básníka. Chci tím jen říct, že hledání pravdy ve všech oblastech je často složitý a mnohdy i nebezpečný proces. A navíc nestačí pravdu jen objevit, ale je třeba umět jí také moudře a ve správný čas použít. To platí i v případě hodnot, kterým říkáme morální a mravní. Písmo dávno (před více jak 2000 lety) předpovídá, že svět se dostane do stavu, kdy se dobru bude říkat zlo a zlu dobro, kdy světlo bude vydávané za tmu a tma za světlo. A to se děje. Už ode dávna. Nikoliv však v takové míře a díky moderním technologiím tak propracovaně a s takovou silou působení. Zdá se, že v této oblasti života jsme již ve stádiu kdy pravda a dobro se může prosadit jen tehdy až se nám lidem vrátí ovoce našich skutků zpět. A to nemusí trvat už moc dlouho.
Homosexualita a všechny ostatní sexuální odchylky patří k těm jevům, které nejvíce bujeli v dobách úpadků všech nebo většiny velkých civilizací. Jestliže společnost ztrácí proti těmto projevům poslední zbytky zdravého úsudku a ostražitosti (tím nemyslím násilí, ale odmítání veřejného podporování takového chování) dává tím společnost, ve světle historické zkušenosti, najevo, že je ve stavu úpadku a tudíž i blízko zániku.
Pedofilie je společností odsuzována a homosexualita ne? Protože pedofilové ohrožují, někdy i doslova život našich potomků, kteří jsou pro většinu z nás tím nejcenějším, co máme. Pedofilové jsou tudiž nebezpeční doslova a zjevně. Homosexuálové jsou lidé často velmi slušní, schopní, umělecky i jinak nadaní a řada homosexuálů je i vysoko na společenském žebříčku. A tady se dostáváme k jádru problému. Problémem nejsou oni jako lidé, ale jejich úchylka. Úchylka, která je problémem víc naše než jejich. Oni s ní žijí. Homosexuálové by měli vědět, že jsou zneužití někým, komu vyhovuje rozdělování společnosti na různé skupiny a poštvávání proti ostatním. Prostor, který ČT věnovala jejich akci v hlavních zprávách pobouřil mnoho lidí. Ale proti komu? Proti homosexuálům. Ne proti ČT, která za to nese odpovědnost.
Společnost by měla hledat způsob jak homosexuálům pomoci. Hledat způsob jak je z jejich úchylky vyléčit. Stejně jako se o to snaží věda v případě ostatních sexuálních úchylek.

Domnívám se, že nedůvěra k církvím, katolické zvlášť vyplývá také z historické zkušenosti. Církev si to způsobyla svými chybami a zlořády na nichž se podílela nebo je mlčky tolerovala. Kdyby katolická církev měla na prvním místě zájmy Boží a ne své vlastní, nedrala by se tak urputně po navrácení majetku. Protože se církev opět v očích lidí znedůvěryhodňuje a ubližuje Božímu záměru a těm, kterým to brání přijetí evangelia a víry.
Mladej

273877

26.8.2012 10:13

Věř a víra tvá tě osvobodí!

lu.bro 78.?.?.?

Přečetl jsem si první odstavec a myslím, že nemusím pokračovat.

Protože nechápe, že hesla jako JEŽÍŠ TĚ OSVOBODÍ nebo JEŽÍŠ DÁVÁ NOVÝ ŽIVOT apod.

Ono toto heslo bylo pravděpodobně požíváno při upálení J. Huse, i při upalování jiných "nepohodlných" Nehledě k faktu, že vlastně církev homosexualitu neuznává a nejraději by jí vymýtila, že? Podívejte se na světový vývoj náboženství a zjistíte, že vlastně to křesťanství je jako mor rozlezlé po celém světě a jako mor vyhubilo spousta nevinných lidí a stále se to děje.
http://www.youtube.com/watch?v=2c5Xa5EOfuk
Přidám Vám sem odkaz na misionáře abyste pochopili oč jde.

Tak ANO, křesťané pravděpodobně zastavili obřady obětování bohům u pohanských kmenů aby záhy mohli odebrat jejich děti a šukat je potichu v klášterech.

Jsem věřící ale nénávidím církev... Asi tak bych to uzavřel!!!

273878

26.8.2012 21:51

RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 273878

Ten pan z toho videa na youtube o misionářích je přecitlivělí, takový vysokoškoláček ze školní lavice plný učebnicového humanismu. Mohl se pochlapit a jet natáčet o islámu do krajin, kde jásají davy při popravě na ulici a dokola křičí Allah akbar, kde děti mají samopaly, nevěřící vláčejí po ulicích a střílejí po sobě RPG a minomety, občas při oslavování Allah akbar vybouchne mina v rukou a postavička věřícího zmizí v luftu. Jak dlouhou by měl životnost, kdyby podobné věci o muslimech natáčel? Jak od mala jsou vzati do mešit a odevzdávají se Bohu a učí se Korán.

273920

26.8.2012 23:03

RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 273920

Nevím, vím jen to, že v arabském světě žijí křesťané s muslimy v míru. To co popisujete Vy jsou snímky z veřejnoprávních zpravodajství. Mimochodem, Izrael byl vměstnán na Palestinské území rozhodnutím OSN, a žádná arabská země ho neuznala jako samostatný stát. Přesto se roztahuje a stále je na místě. Nedivím se tedy vlně odporu. Je to asi tak. Měli bychom určit první 3 řady lavic v každém kostele, pro homosexuály. A církev by toto měla veřejně akceptovat. A i kdyby to neakceptovala, tak bychom postupem času měli přibírat víc a víc lavic pro homosexuály a omezovat věřící. Tak jak to vlastně dělá Israel. Chtěl bych vidět ty poklidné mše každý den!!!!

273923

27.8.2012 0:38

RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 273878

Směrník od pana Lubro: Prisoners of a White God - Krátký film v češtině, stojí za zamyšlení.

Podobný příběh „zbožného“ zotročení pro peníze probíhá v mnoha drobných obměnách. Svým způsobem je jím i současná finanční krize.

273928

26.8.2012 10:21

Proč bukvice?

X12 78.?.?.?

Osobně jsem proti rovnoprávnosti hetero a homosexualnich vztahu i proti lacinemu ukazování svě sexuality na veřejnosti. Bohužel se nemohu ztotožnit s odpůrci pochodu, pokud jejich projev klesá na lacinou úroveň "intelektuál v hospodě". Bohužel toto je případ jak pana Stwory, DOST, ci vůbec okolí našeho presidenta.

273879

28.8.2012 5:01

RE: Proč bukvice?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 273879

Pana Stworu nechte na pokoji! Vono kdyz by kazdej myslel jako pan Stwora bylo by dobre! A ted k veci - buzeranti se vohanej tim ze maj prava a jak to tak vypada nebude dlouho trvat a kdejakej deviant kterej ma diru do hlavy jak do prdele bude rvat s nima! Vono enough is enough a uz je nacase aby se normalni heretosexualni lidi tomu brainwash vzepreli a zeptali za vsechny heretosexualy ceskyho eratu kterej buzeranty propaguje a vsemozne je chrani kde ze jsou jejich fucking rights!

273992

26.8.2012 10:26

Pane Malý,

Lin 85.?.?.?

... zřejmě si vůbec neuvědomujete, jak hodně vás, "černoprdelníky" , s těmi bukvicemi spojuje. Z mého úhlu pohledu totiž představujete opačné spektrum jevu. Tímto jevem je stádní komunita, jejíž jednou stranou přístupu k životu je hnus a špína - druhou naprostá sterilita. Dalším společným znakem je parazitismus a snaha ovlivňvat zbytek společnosti tak, aby tancovala, jak pískají.
Pro obě spektra je nenormální, když někdo nežije jako oni. Když si někdo dovolí říct, že neuznává bukvice, je netolerantně nenormální, stejné, když si dovolí říct, že neuznává církve.
A zarejpnu si... Ta nesená hesla byla klamavá "reklama". Pane, Ježíš vás neosvobodí. Stejně, jako bukvice neosvobodí pestrobarevné "protestní" průvody městy. Tzv. osvobodit se musí každý sám.

273880

27.8.2012 21:16

RE: Pane Malý,

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 273880

Pěkné srovnání, bukvice a černoprdelníci, dvě tváře jedné falešné mince.
Poděkování patří autoru článku za to, že vyzdvihl právě ty vlastnosti českého národa, které jsou příkladné, je pěkné, že i zde v diskusi to každý vnímá stejně:
1.) Odpor k církvi snad není nutné komentovat, jde spíš ke cti, mírumilovnosti a toleranci českého národa, že tu ještě církev cizopasí a neskončila už dávno stejným způsobem, jako naši předci, tzv. "pohani", které církev "převychovávala" mečem a ohněm, a to takovým způsobem, že po nich nic nezbylo ani v archívech. Zato ve Vatikánu jistě, ale kdo se k tomu dostane?
2.) Odpor ke šlechtě a despektu ke způsobu nabytí jejího majetku je už také srozumitelný i širokým vrstvám společnosti, aniž by k tomu vyzývaly bilboardy u cest. Není divu.
3.) Jistě, vyhnání sudeťáků, aneb uvalení kolektivní viny se nemusí jevit jako ideální, ale co to má společného s pochodem teploušů? Jinak kauzalitu vyhnání sudeťáků snad také není nutno vysvětlovat, ta je také jasná jak facka.
Navíc podpora buzerantů je nemístná v době, kdy rozvodovost překročila 50% a stát, především justice, dále cizopasí na likvidaci této základní a tradiční společenské jednotky - rodiny a každý 5.-tý vězeň je neplatič výživného, kterému tak stát dává jistotu, že minimálně po dobu výkonu trestu neplatičem zůstane.

273981

27.8.2012 23:33

RE: Pane Malý,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 273981

No jo, ale co s nima? Neplatiči výživného posledních pár let dostávají maximálně tak veřejně prospěšné práce. Žádný soudce je nepošle do krymu - nevěřte všemu, co tvrdí Fiala, Hodina, Cihlář a podobní; zpravidla domácí násilníci. Jenže oni ti neplatiči výživného na to hážou bobek. Na veřejně prospěšné práce se vykašlou, nenastoupí, výživné neplatí dál. Tak co s takovejma? [zmaten]

273984

28.8.2012 11:55

RE: Pane Malý,

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 273984

Podstatou mého komentáře k pochodu bukvic bylo mj. upozornit na upřednostňování úchylek před podporou běžné rodiny, která však v tuto dobu podporu potřebuje. Bohužel se běžné rodině státní, ani jiné podpory nedostává, naopak, stát na rozbíjení rodin jenom vydělává a dělá si zbytečnou agendu, jak soudní, tak státně zastupitelskou, policejní a vězeňskou. Vždy je jednoduší splnit tabulky produktivity stíháním neplatičů výživného, než odhalováním skutečné kriminality, tam hrozí i osobní msty a další rizika, jako především vysoká nákladovost.
Je-li 20% vězněných neplatiči špatně stanoveného výživného dokážete si představit jaká agenda tomu předchází, když navíc tvrdíte, že je žádný soudce do vězení nepošle?
Statistiky však tvrdí, že ČR má na obyvatele 2x větší počet odsouzených než třeba v sousedním rakousku, kde však ze 40% kriminály plní cizinci, zatímco v ČR si vystačíme sami. Zřejmě jsme národ kriminálníků, žádných muzikantů, to bylo snad za minulého totáče. Neseme-li navíc dědictví ze socialismu - nezreformovanou justici a OČTR, které jsou opět ze zemí EU na obyvatele nejpočetnější, nemyslíte, že tyto lukrativní pracovní místa se právě tito státní zaměstanci snaží každodenní činností uhájit? A jsme opět u voličské základny vedoucích stran a začarovaného perpetum mobile.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-srpnova-...
Jsou-li Vámi citované osoby domácí násilníci, potom je násilníkem každý muž a lze dovozovat, že jste také otce nepoznala. Podstatou problému je tedy rozbíjení rodin a poškozování nezletilých dětí jednostrannou výchovou matek, která při vší úctě, nemůže být obojetná a vytváření tak dalších generací poškozených deprivantů, kteří mají co dělat s harmonizováním pouze osobních problémů namísto harmonizování nemocné společnosti. Pak není divu, že podobné pochody nemají s účastí problémy.

274000

28.8.2012 16:23

RE: Pane Malý,

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 274000

A kolik procent našich vězňů tvoří Cikáni? Nebude to nakonec těch 40 procent? A budeme považovat i zahájení války za kriminální čin? Rakušani mají dobrý vtip: Víte proč vznikla první světová? Protože jeden Rakušan byl zastřelen. (Sarajevo) A víte proč vznikla druhá světová? Protože jeden Rakušan nebyl zatřelen. (Hitler)

274008

29.8.2012 20:53

RE: Pane Malý,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 274000

>Podstatou mého komentáře k pochodu bukvic bylo mj. upozornit na upřednostňování úchylek před podporou běžné rodiny, která však v tuto dobu podporu potřebuje. Bohužel se běžné rodině státní, ani jiné podpory nedostává, naopak,
Ano, to bezesporu, jukněte sem
>stát na rozbíjení rodin jenom vydělává a dělá si zbytečnou agendu, jak soudní, tak státně zastupitelskou, policejní a vězeňskou
Ve skutečnosti, vzhledem k tomu, co jsem odkazovala, tomu tak vůbec není, zkuste se zamyslet, proč. Jste přemýšlivý člověk, tak tlačte.

>Vždy je jednoduší splnit tabulky produktivity stíháním neplatičů výživného, než odhalováním skutečné kriminality, tam hrozí i osobní msty a další rizika, jako především vysoká nákladovost.
To je taky pěkná blbost, statistiky o neplatičích hovoří jinak a zkušenosti oprávněných rovněž.

Jen bych si za sebe troufla připodotknout, že jde-li o mě, ať si klidně to výživné všichni nechají. Ale ať se potom laskavě neserou do toho, jakým způsobem vychovávám děti. BTW, taky by nebylo od věci pořešit otázku, je-li možné uživit rodinu coby jedna osoba z běžného platu, mám tím na mysli medián, nikoli ty jejich zmanipulované průměry.

>Je-li 20% vězněných neplatiči špatně stanoveného výživného dokážete si představit jaká agenda tomu předchází, když navíc tvrdíte, že je žádný soudce do vězení nepošle?

To je samozřejmé, ale proč ti dotyční štěkají na nějaký výmysl, kterému dali i pejorativní označení feminacismus? Proč nejdou do ulic a neřeší to gro? Proč neřeší to, že celé to naše tržní hospodářství je prostě jen bouda na blbce, aby se mezi sebou servali ať už coby konkurenti na trhu práce nebo ve vztahu?

>Statistiky však tvrdí, že ČR má na obyvatele 2x větší počet odsouzených než třeba v sousedním rakousku, kde však ze 40% kriminály plní cizinci, zatímco v ČR si vystačíme sami. Zřejmě jsme národ kriminálníků, žádných muzikantů, to bylo snad za minulého totáče. Neseme-li navíc dědictví ze socialismu - nezreformovanou justici a OČTR, které jsou opět ze zemí EU na obyvatele nejpočetnější, nemyslíte, že tyto lukrativní pracovní místa se právě tito státní zaměstanci snaží každodenní činností uhájit? A jsme opět u voličské základny vedoucích stran a začarovaného perpetum mobile.
Je to hlavně o životních podmínkách. Chudej Rakušan se má pořád lépe než Čech s průměrným příjmem.
>Jsou-li Vámi citované osoby domácí násilníci, potom je násilníkem každý muž
e? Tak tohle jsem fakt nechytla
>a lze dovozovat, že jste také otce nepoznala.
osobní útok, manipulativní, nereaguji

>Podstatou problému je tedy rozbíjení rodin a poškozování nezletilých dětí jednostrannou výchovou matek, která při vší úctě, nemůže být obojetná a vytváření tak dalších generací poškozených ...Automaticky kráceno

274083

29.8.2012 20:54

RE: Pane Malý,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 274000

pokr.
>Podstatou problému je tedy rozbíjení rodin a poškozování nezletilých dětí jednostrannou výchovou matek, která při vší úctě, nemůže být obojetná a vytváření tak dalších generací poškozených deprivantů, kteří mají co dělat s harmonizováním pouze osobních problémů namísto harmonizování nemocné společnosti.
V prvobytně pospolných společnostech to v rámci rodových svazků hravě zvládli. Mužský vzor je bezesporu důležitý. Institut exkluzivního otcovství však byl zaveden výhradně kvůli majetku, ničemu jinému.
>Pak není divu, že podobné pochody nemají s účastí problémy.
To s tím nesouvisí.

Závěrem ještě dodám to, co říkám pořád. Je spousta mužů (neříkám, že většina), kteří se ještě nepřenesli přes emancipaci žen a tak vzývají tzv. tradiční hodnoty křesťanské zhruba v tom smyslu, jak je zde citoval pan Křivý, kterému tímto děkuji. Krásným příkladem byl pan Lhoták, který nikdy neopomněl ve svých článcích zmínit chabou mentální kapacitu žen. Naštěstí jich ubývá. Možná v průběhu příštích desetiletí či staletí všichni dospějeme k závěru, že milovat a být milován je lepší než vlastnit a být neupřímně obdivován. Emancipace žen jen odhalila celkovou vadnost vztahů všeobecně. I k tomu musí lidé dospět. Jako celek. A já doufám, že se tak stane. Snad už moje děti se toho dožijí.

274084

26.8.2012 20:25

...pokračování

Tsignotschka 90.?.?.?

Článek je zařazen do prémiového obsahu a není zobrazen celý. Z původních 879 je zobrazeno pouze 209 slov. Chcete-li číst celý článek, musíte mít předplatné nebo mít voucher.

chyba u me nebo u Vas?

273914

26.8.2012 20:40

RE: ...pokračování

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 273914

Bud rad(a) ze tento paskvil je spoplatneny. Je uplne zrejme, ako zakerne autor temy sa snazi najskor cukrom a potom bicom presadit svoj zaujem. Najskor lisiacky vychvali editora, aby nasledne ho mohol elegantne zakopat pod zem. Za tie roky som na tychto typkov vytrenovany a tento system poznam.

273916

26.8.2012 22:10

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273916

Škoda, že takto není vytrénován Stwora.

273921

26.8.2012 22:29

RE: ...pokračování

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 273914

Ježíšmarja, proč mi to někdo nenapsal? 2350 čtenářů a nikdo mě neupozornil, že ten článek je zavřený. [naštvaný] Mně se článek zobrazuje celý, takže jsem vůbec nevěděl, že byl uzavřen.

Byl to samozřejmě omyl, velmi se všem omlouvám. [zahanbení]

273922

26.8.2012 23:04

RE: ...pokračování

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 273922

Já jsem si ho koupil, a nevadí mi to.

273924

27.8.2012 11:02

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273922

"Ježíšmarja, proč mi to někdo nenapsal?"

Když už ta otázka padla, stálo by za to se jí věnovat víc. Je to vlastně taková nezáměrná sonda do mentality zdejší pospolitosti a tak by neškodila anketa, z níž by se dalo dovodit ledacos zajímavého.

Mě například ani nenapadlo, že by to nebyl záměr a hodlal jsem si přístup uhradit, jenže jaksi někam zapadlo to přístupové heslo k voucheru a tak nezbylo než se spokojit s dostupným obsahem, k němuž ten zbytek se dá stejně odhadnout z diskuze, takže se zase ani tak nic moc nestane. Když už ale kouzlem nechtěného došlo k něčemu co má vypovídací hodnotu, zajímal by mě názor expertů jichž se zde jistě potuluje hafo, co všechno z toho co uvádím, dokáží vydolovat. Možná by taková sonda i objasnila, proč se zdejší obyvatelstvo chová tak flegmaticky k tomu, jaká morální žumpa se z jejich země stala poté, kdy klíči vyzvoněný pravdoláskař Havel nesmlouvavě odkryl morální žumpu komunistů (kterých coby vedoucí síla ve společnosti bylo ne méně než 10% obyvatel, včetně právě na svět přišedších kojenců a ze světa odcházivších penzistů, aby jich při plyšáku dobrých 95% přeběhlo k jiným světonázorům). Co vy na to Vladimíre? [mrknutí jedním okem]

273949

27.8.2012 13:20

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273949

než se spokojit s dostupným obsahem, k němuž ten zbytek se dá stejně odhadnout z diskuze, takže se zase ani tak nic moc nestane.

A o tom to celé je. Většinou stačí první odstavec, první tři diskutující a pak už to jede. Většinou jednostranně bez posypání si hlavy popelem.

Dokud se nepřesuneme s diskusního kroužku do reálu, tak se nikam nepohneme.

273959

28.8.2012 2:06

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273959

Jednak z té reakce nelze cokoliv dovodit a pak, to zdůraznění je svým způsobem demagogie vytržením z kontextu, který ten popsaný děj předkládá pouze jako z nouze ctnost, danou nedostupností zbytku článku a ne jako obecný přístupu k nim.

No a diskusní kroužek? Ten přece odráží realitu každého z účastníků a ta sotva kdy může být shodná. Má to být hledání té nejpravděpodobnější z pravděpodobností předkládaných tématem, s vysvětlováním si vzájemných úhlů pohledu. Do jakého reálu se tedy má posunout, je-li pravda relativní?...

Chtělo by to přemýšlet při psaní "nahlas" a nepsat jen v náznacích. Jinak je to jako s mnohoznačným výkladem Bible. Musí k ní být stohy vysvětlivek, s vysvětlením co ve svých vysvětleních vysvětlují, aby jiné stohy téhož to popřely a další stohy pak vykládaly zcela jinak. [oči v sloup]

273987

27.8.2012 13:14

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273922

Že by to byly ovce a Vy jejich pastýř?

273958

27.8.2012 17:38

RE: ...pokračování

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 273922

Přispěju svou troškou do mlýna. Samozřejmě, že mě napadlo, postnout sem lehce kousavý dotaz, proč mám bana. Ovšem jelikož tady se pořád něco mění, popřípadě se "plánují" změny, tak jsem jen pokrčila rameny, řekla jsem si, že se blíží konec měsíce, vybraná je sotva půlka cílové částky, tak ses asi nasral. Já s tím prd nadělám, navíc je to tvůj web a kdyby ses rozhodl, že jednoho dne se na této stránce místo článků objeví přes celou stránku fotka holé prdele, je to tvá soukromá věc. Tolik k té poznámce jakéhosi chytráka o pastýři a ovečkách.
BTW - vypadá to, že v sobotu ráno tu bude zase zavřenej krám, škoda.

273969

27.8.2012 19:08

RE: ...pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273969

Proč? Alespoň si někteří odpočinou.

273974

27.8.2012 6:44

tipy

lucifuge 85.?.?.?

Pokud jde o nenávist k Němcům a napakování se na jejich majetku, doporučuji knihu Bedřich Golombek: Co nebude v dějepisu. Brno 1945. Poučné čtení dojmů redaktora Lidových novin těsně před válkou, za války a po válce. A osobně: Ač nejsme ti vyvolení, otec byl celou válku v koncentračním táboře. Po návratu v hrozném tělesném i duševním stavu dostal byt po Němcích. Asi by to autor článku s hnusem označil za hyenismus. Jako dítě jsem si prohlížel pozůstalé fotky z rodinných událostí původních obyvatel, které se tam našly. Pěkně ozdobení pásky s hákovými kříži. Další amatérské fotky ukazovaly řadu lidí oběšených na stromech. Otřesné.Odhadovali jsme to na Jugoslávii. Prostě rodinná německá památka.
Pokud jde o víru svatou, doporučuji http://www.osacr.cz/. Web sdružení ateistů.

273939

27.8.2012 11:04

Pane Malý, prosím raději mlčte!

Niklot 90.?.?.?

Pane Malý,
neláska většiny české populace ke křesťanským církvím pramení z historické zkušenosti. Můžete si to analyzovat a zpětně omlouvat, jak chcete, ale moc křesťanství nad člověkem končí většinou v okamžiku jeho osvobození od strachu a nevědomosti, které se vám dařilo déle než tisíc let lidem úspěšně, většinou násilně, nutit.
Bylo to křesťanství, kdo rozbil silné rodové společenství, kdo rod atomizoval, a je to opět křesťanství, které v lidech zlikvidovalo přirozené duchovní projevy a potřeby a ve svém "post" stádiu vytvořilo ateismus a vše, co dnes tak snaživě kritizujete. Naši lidé, naše národy, měli svou vlastní víru, svou vlastní duchovní cestu, kterou křesťanství násilně přervalo a ve které jim pod pohrůžkou likvidace jich i jim nejbližších zakázalo pokračovat.
Ježíš byl poslán k Židům a tam měl i zůstat. Tady jej nikdo nepotřebuje a jeho samozvané pozemské apologety už vůbec ne. Jste-li upřímným křesťanem, raději se kajte - za vše, co vaše strategie přežití vydávající se za duchovno za těch nešťastných více než 1000 let způsobila - a Bohu žel, ještě způsobí.

273950

27.8.2012 11:23

RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!

Alis 94.?.?.?

Reakce na 273950

V několika řádcích jste vystihl podstatu celé věci, aniž by z vašich slov čišela vůči církvi nenávist. Naprosto s vámi souhlasím a díky.

...kdo rozbil silné rodové společenství... - naprosto přesně..

273951

27.8.2012 14:11

RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 273950

Ad: Pane Malý,
neláska většiny české populace ke křesťanským církvím pramení z historické zkušenosti
-----
No ono ani né ke křesťanským církvím. Já neznám osobně fanatický evangelíky nebo členy československé církve husitské či tak.
Jediní šílení fanatici a i podrazáci koho jsem kdy potkal byli katolíci a jehovisti....od tý doby mne zajímá spíše buddhismus.

Krysa

273962

28.8.2012 3:06

RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273962

Nepřeháněj s tím odsuzováním. Obojí ty ovce jsou křesťané, ale právě ti jejich pastejři z nejvyšších pater hierarchie v nich budí vzájemnou nevraživost, která se pak promítá i mimo ta společenství, jenže to pak převážně směrem od nevěrců k nim. Měl jsem příležitost několika let celkem pravidelných konzultací s několika páry (i doslova) Jehovistů, na jejich hlavní téma - Bible - a nepoznal jsem upřímnější a obětavější z lidí, až je to pro spotřební občanskou společnost tak nepřirozené, že se cítí být tou přemírou morálky plynoucí z Desatera znejistěna, ne-li přímo ohrožována. Vznik nejrůznějších fám a fóbií je tak naopak obrazem amorálnosti toho "normálního" občanského společenství, projevujícího se od pomluv, přes podvody, krádeže a loupeže až po vraždění, čili docela normální nemorální projevy, vhodné k šíření světem spotřební společnosti, mamonu a kapitálu. [bliji]

273989

30.8.2012 18:59

RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!

Vopice 80.?.?.?

Reakce na 273989

A probírali ti Jehovisti také ty paradoxy, kdy ten židovský bůh nejdříve požaduje po lidech aby nezabíjeli a pak jim řekne, koho mají vyhladit? Já jen, že v tom mám trochu zmatek.

Numeri 15:32-36
Jednou, když byli synové Izraele na poušti, přistihli muže, jak v sobotní den sbírá dříví. … Hospodin pak řekl Mojžíšovi: „Ten muž musí zemřít. Ať jej celá obec za táborem ukamenuje.“ Celá obec ho tedy vyvedla za tábor a kamenovali jej, až zemřel, jak Hospodin Mojžíšovi přikázal.

Deut 2:31-37
Hospodin mi řekl: „Pohleď, už to začíná! Vydávám ti Sichona i jeho zem. Začni si ji podmaňovat a obsaď ji.“ … Tenkrát jsme dobyli všechna jeho města. Každé z nich jsme vyhladili jako proklaté včetně mužů, žen i dětí. Nikoho jsme nenechali naživu. Z dobytých měst jsme si rozebrali dobytek a kořist. … Hospodin, náš Bůh, nám je všechny dal.

Deut 3:2-7
Hospodin mi řekl: „Neboj se ho! Vydal jsem ho s celým jeho lidem i s jeho zemí do tvých rukou. Naložíš s ním, jako jsi naložil s emorejským králem Sichonem, sídlícím v Chešbonu.“ … Bili jsme je, až z nich nezůstal jediný živý. Všechna jeho města jsme tenkrát dobyli. Nebylo tvrze, kterou bychom jim nevzali – šedesát měst, celý kraj Argob, Ogovo království v Bášanu. … Navíc jsme dobyli veliké množství venkovských osad. Vyhladili jsme je jako proklaté, jako jsme to učinili chešbonskému králi Sichonovi, vyhladili jsme každé město – muže, ženy i děti. Všechen dobytek a kořist z těch měst jsme si pak rozebrali.

Mojžíš se však na velitele vojska, na vůdce tisíců a stovek, kteří se vraceli z válečného tažení, rozhněval: „Vy jste nechali všechny ty ženy naživu? Vždyť právě ony na Balaámovu radu svedly syny Izraele od Hospodina k Peorovi. Kvůli tomu přišla na Hospodinovu obec ta rána! Pobijte tedy všechny chlapce. Pobijte i každou ženu, která už spala s mužem. Všechny dívky, které ještě nepoznaly muže, si nechte živé.


Ne, vlastně je to v pořádku. Tady se zcela jasně nejedná o
>podvody, krádeže a loupeže až po vraždění, čili docela normální nemorální projevy, vhodné k šíření světem spotřební společnosti, mamonu a kapitálu.

Ale on se ten židovský bůh vlastně změnil, když přijal ježíše za svého pána, že jo? Opravdu, lidská tupost nezná mezí.

274154

27.8.2012 11:49

Od dojmov k faktom

Viny 77.?.?.?

Homosexualita je v medzinárodnej klasifikácii chorôb (INTERNATIONAL CLASSIFICATION OF DISEASES) považovaná za sexuálnu deviáciu (302 Sexual deviations and disorders), podľa článku 302.0, citujem:

302.0 Homosexuality
Exclusive or predominant sexual attraction for persons of the same sex with or without physical relationship. Code homosexuality here whether or not it is considered as a mental disorder.
Lesbianism
Excludes: homosexual paedophilia (302.2)

Pochod homosexuálov (a jeho podpora politickými, mediálnymi...zástupcami) je teda stotožnenie sa, podpora, prezentácia, ...sexuálnej deviácie pre široké masy, kde postihnutí touto deviáciou (homosexuáli) prezentujú, že sú pyšní na svoju deviáciu a požadujú od verejnosti, aby túto deviáciu, navzdory jej medzinárodnej klasifikácii ako deviácii (302 Sexual deviations and disorders), akceptovala za normálnu. Pochod sa konal na propagáciu pýchy z deviácie homosexuality (302.0 Homosexuality).

Keďže je toto počínanie podporované i politickými predstaviteľmi - stávajúc sa tak propagátormi sexuálnej deviácie, súčasne platených z daní, je to na pováženú. Vzhľadom k hore spomenutému, by bolo možné zvažovať naplnenie skutkovej podstaty niektorých trestných činov, napr podľa (český Tr. Zák.)$209 odst.1, keďže politický predstaviteľ, podporujúci prezentáciu sexuálnej deviácie nás svojou propagáciou zámerne uviedol v omyl a zamlčal podstatné skutočnosti ($209 odst.1) (že je to normálne, i keď sa v skutočnosti jedná o sexuálnu deviáciu podľa medzinárodnej klasifikácie) a tým seba resp iného obohatil (podpora pochodu zo štátnej kasy)...a podobne.

Našlo by sa mnoho iných paragrafov, ktoré sedia, ale toto tu čítajú aj právnici kovaní, tak šup šup páni, nech dostojíte svojim diplomom a prísahám [oči v sloup]

p.s. hneď za článkom 302.0 sú ďalšie články/deviácie, ktoré už vraj zasa normálne niesu...ale je to v tej istej kategórii, to len pre ilustráciu:

302.1 Bestiality
Sexual or anal intercourse with animals.

302.2 Paedophilia
Sexual deviations in which an adult engages in sexual activity with a child of the same or opposite sex.

http://www.centralx.com/diseases/icd275.htm

273953

27.8.2012 17:02

Tak tohle mě vskutku pobavilo:

Jan Knitl 194.?.?.?

"Potíž je ovšem v tom, že veřejné prosazování myšlenek křesťanství, konkrétně katolicismu, se neslučuje s bombastickým,barevným a hlučným projevem."

Vážený, podívejte se laskavě na CZ baroko TM. Představte si slavnost pořádanou před budovou takového kalibru, jako je malostranský Mikuláš, při příležitosti jejího otevření - vše pod taktovkou mistrů tehdejšího šoubyznysu, otců jezuitů. Jsem si jist, že takové slavnosti odpovídají pojmům bombastický, barevný a hlučný. Světe div se,ten spektákl provozovala ta jediná správná církev a to za PR sloganem "prosazování myšlenek křesťanství". No, spíš se mi zdá, že se tu prosazuje hierarchická struktura, která je, již z podstaty hierarchie, nenažraná.

Pokusím se odvrátit případnou kritiku: církevní dějiny docela znám. V různých dobách hrály různé segmenty ŘKC pozitivní roli. "Jezuitské státy" v jižní Americe jsou fascinující příklad. Na druhou stranu je zcela zjevné, že ŘKC je především mocenská instituce, korporace na způsob Monsanto, ještě spíš bájná Umbrella, inc.

273968

27.8.2012 18:53

Homosexualismus vs. rezignace normalnich?

r.k. 188.?.?.?

"Bukvice" nejsou problem, problemem je homosexualismus, a ten casto siri lidi kteri homosexualni nejsou, kteri maji normalni sex. orientaci. Podivejte se, kdo se zastitoval za tu "paradu", kdo potvrzoval svoji podporu, ucast, atd.... Je v Praze malo krestanu, rekneme napr.katoliku (protoze tech je nejvic a jsou nejmin tolerantni), kteri by mohli zorganizovat nejakou obrovskou "Family Pride" jako protipol? Neni, je jich tam dost... [oči v sloup]

273972

27.8.2012 21:07

JEŽÍŠ TĚ OSVOBODÍ

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

To septaji mladym chlapcum do ouska nez je zneuziji? Mozna ze mladi katolici prisli protestovat, protoze se jim styk s jejich knezem vubec nelibil. To je pochopitelne.

Louis CK learns about the Catholic Church

273980

28.8.2012 5:03

Svet bude naruby,pocatkem byla vezdba,jakmile zenske zacnou nosit kalhoty,tak....

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

To je nase osvicene jednadvacate stoleti,predelany chlapy na zenske a opacne,lesbicky,buzeranti,kteri chteji byt rodici a vychovavat deti,co by rodina,s podporou vselijakych odborniku,jez,doslova napsali,ze buzerantske rodiny lepe vychovavaji deti,nez normalni rodiny,za cas,normalni rodiny zmeni na extremisty a normalnima rodinama budou ti teply,homosexualove atd.Lesbicky si deti poridi,ze si jedna z nich "odskoci pro oplodneni anebo uz ted voli umele oplodneni z darovaneho muzskeho semena,jez je darovano bez zotpovednosti nekomu, k vyvoji ditete jez nema moc si vybrat rodice,nakonec ,vedci uz delaji vyvoj ve zkumavce ,delaji vyvoj noveho polocloveka,zvire-clovek a delaji vyvoj na geneticky programovaneho cloveka a tak dale,ale,Israel jde na to "od lesa" a chce homosexuali lecit,coz nam rika ,ze homosexualita je nemoc.

JONAH, Jews Offering New Alternatives for Healing, is a non-profit international organization dedicated to educating the world-wide Jewish community about the social, cultural and emotional factors which lead to same-sex attractions. JONAH works directly with those struggling with unwanted same-sex sexual attractions (SSA) and with families whose loved ones are involved in homosexuality...read full mission statement

Celkov ereceno,stat Israel nepodporuje homosexualni divadlo-pruvody v ulicich ,zatimco vselijaci "israelci" v politicke funkci krestanskych vlad podporuji homosexualni parady v techto zemich.Premyslejte o tom.Proc, je to tak.Israel nepovolil verejne procesiv Israelu s oduvodnenim ,ze to pobouri hluboce verici ortodoxni zidy,ackoliv vselijaci rabbini,jsou cas od casu namoceni vsexualnich deliktech s mladezi.

In 2007, JONAH established a separate division, The Jonah Institute for Gender Affirmation, to provide research and clinical strategies for growth out of homosexuality. Jews are obligated to reach out and serve the entire community under the principle of tikkum olam (working together with G-d to heal and perfect the world); simultaneously we are commanded to avoid proselytizing while offering such help. In this respect, both JONAH and the new Institute differ from most other faith-based ministries because we assist non-Jewish individuals and families in a manner which will not threaten their personal religious or secular beliefs.

JONAH has been at the forefront working with young Jewish men to help them properly understand the roots of their homosexuality and do Teshuva through realizing that these activities do not truly represent their true selves.

The Rabbinical Council of America :: January 2004

JONAH (Jews Offering New Alternatives to Homosexuality)is the only Jewish based organization dedicated to assisting individuals with unwanted same sex attractions move from "gay" to

Bylo by zajimave vedet,zda manzelske homosexualni dvojice budou jen v krestanskych zemich a ne v Israelu a potom take ,zda Israel povoli temto homosexualnim parum adoptovat deti,proti vsem ostatnim statum na svete,kde se politici o nic jineho nezajimaji,nez o blaho, techto,jak tvrdi Israel,nemocnych.

273993

28.8.2012 11:03

OMYL!!!

Viny 77.?.?.?

Tak by som sa rád ospravedlnil, že som vás uviedol v omyl svojou neznalosťou TERAJŠÍCH klasifikácií pri svojom príspevku nižšie, kde som po odkaze na medzinárodnú klasifikáciu chorôb uviedol, že homosexualita je podľa článku 302.0 sexuálna deviácia. Priatelia, nieje - súdruhovia odhlasovali že nieje...po tlaku organizácií, združujúcich ľudí, touto deviáciou trpiacich.

Ku svojmu šoku som pred chvíľou zistil, že už pôvodná klasifikácia neplatí a prikladám históriu:

Na strane 159, na oficiálnej stránke WHO sa dočítame, že, citujem:
"In 1985, pressure from gay organizations led Brazil to remove from its domestic laws item 302.0 of the WHO International
Disease Code
, which classified homosexuality as a psychiatric disorder. In the international arena,
this remained in place until the early 1990s, when the WHO finally eliminated it."

Takže ak som to správne pochopil (a opravte ma PROSÍM ak sa mýlim!), postihnutí sexuálnou deviáciou (buzici) vytvoria organizáciu, ktorá začne tlačiť na úrady v snahe prehlásiť ich sexuálnu deviáciu za normálnu a tieto úrady na základe ich tlaku odhlasujú (!!!), že je už to teda nieje sexuálna deviácia, ale že ododnes je to normálne a na základe tohto tlaku odstránia túto sexuálnu deviáciu z medzinárodnej klasifikácie chorôb.

Znamená to teda, že ak terajší nekrofili, zoofili... vytvoria organizáciu a budú dnes dostatočne silno tlačiť na WHO, tak možno zajtra pôjde Prahou sprievod s názvom Nekrofil Pride? Pane bože to snáď....ak by odhlasovali, že nejestvuje gravitácia, tak by nejestvovala?

Niežeby som bol nábožensky založený, ale spomínam si na akéhosi jazdca na bielom koni, s mečom v ruke, čo to tu vraj pozabíja....a tak by som sa rád spýtal prípadných náboženských špecialistov, či im je známa modlitba (či čokoľvek iné), čo toho jazdca zavolá. Jazdče, človeče, ak to náhodou čítaš, tak prosim ťa tas, tas meč a nasadaj, nečakaj a sekaj, lebo to už neni normálne... [bliji]

273998

29.8.2012 0:05

RE: OMYL!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 273998

Niežeby som bol nábožensky založený, ale spomínam si na akéhosi jazdca na bielom koni, s mečom v ruke, čo to tu vraj pozabíja....a tak by som sa rád spýtal prípadných náboženských špecialistov, či im je známa modlitba (či čokoľvek iné), čo toho jazdca zavolá

Zjeveni sv.Jana Evangelisty
A viděl jsem, jak kolem trůnu a těch bytostí i starců stojí množství andělů - bylo jich na tisíce a na statisíce;
5,12 slyšel jsem je mocným hlasem volat: "Hoden jest Beránek, ten obětovaný, přijmout moc, bohatství, moudrost, sílu, poctu, slávu i dobrořečení."

p.s.nepokladam se za ,,nabozenskeho specialistu,,

274037

29.8.2012 21:32

RE: OMYL!!!

dub 89.?.?.?

Reakce na 274037

z toho si nic nedělejte. ona většina z nich ani neví, že jsou v bibli bůchové dva. a když to tuší, tak z nich ani za boha nevyrazíte, kterej je ten pravej. protože to sami neví. tudíž ani na mučidlech inkvizice by to nepráskli.

takže z nich nevyrazíte, jestli je tím pravým jáhle, nebo ten druhej anonym, ke kterýmu se chovaj a oslovují ho jako otroci svého otrokáře. a každej z nich hlásá něco úplně jinýho, prakticky pravý opak toho, co ten druhý, a činí opak toho co ten druhý.

a nijak se nedopídíte ani vysvětlení schizmatu, proč to, když se celou biblí táhne jak střívko jitrnicí hlásání, že je jen jeden bůch. a to ještě trojjediný! a jsou uvedený jen dva.
takže křesťani musí trpět imlicitní schizofrenií, neb neví, kterej je ten pravej. tudíž ani neví, ke kterýmu se modlit. no ale přesto se modlí. což je další známkou ynteligence.

takže se jeví, že z celé té své bible si vzali jako hlavní myšlenku a motto jen onu oblíbenou hlášku "blahoslaveni budiž chudí duchem, neb jejich je království nebeské". a toho se drží - vis major - jako hovno košile, v naději, že takto dosáhnou kosmické moudrosti a nanebevzetí.

a jelikož původce oné hlášky je jéžiš, tak se tím vlastně i vysvětluje zcela a úplně i to jejich oblíbené heslo "jéžiš tě osvobodí", i způsob realizace.
a dokládají to jak svými slovy, tak činy.

mno dost bylo zábavy, třeba se věnovat smysluplnějším tématům a činnostem[smích]

274086

29.8.2012 22:17

RE: OMYL!!!

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 274086

Jo, kdyby jenom dva.

274089

29.8.2012 22:51

RE: OMYL!!!

dub 89.?.?.?

Reakce na 274089

jasně. ale o těch mluví jako o takových. ono je víc kandidátů...

ale když mluví o bůchovi, tak mluví o jáhlem a anonymním otrokáři Pánovi, taková hezká schýza a kontrast protikladů v jednom. tam je to nejvíc evidentní a do očí bijící[smích]

274093

30.8.2012 1:03

RE: OMYL!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 274093

Kdyby jste o tom věděl víc, tak by jste se styděl jak se vyjadřujete. Asi mi teď vmetete do úst papeže a církev, ale satan je neobyčejně vynalézavý, infiltroval církev a teď vy jste jako jeho prostředník a ukazujete prstem co dělali za zvěrstva a že věřit v boha je vlastně hloupost, naletěl jste pěkně.

274100

30.8.2012 18:22

RE: OMYL!!!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 274100

Se vším co napsal pan Dub naprosto souhlasím.[smích] Já osobně jsem Pohanka, která věří ve vesmírné zákonitosti a v zákonitosti matky přírody. Nějaký buch, pastýř z pouště a přihlouplá Bible tisíckrát mnichy opisovaná a přepisovaná jsou mi rovněž naprosto ukradené a cizí. Toto uměle a velmi násilně implementované náboženství v našich končinách nemá se Slovany nic společného. Už jako dítě jsem milovala pohádku Švanda Dudák. A víte proč? Protože ta pohádka vyjadřovala pohanství, sílu přírody, sílu lásky a sílu ženy. Všichni můžeme na něco věřit, je to naše věc, ale věřit v církev je opravdu neskutečná hloupost. Řekla bych přímo obrovská pitomost a do nebe volající idiotství jak mraky.[smích]

Umřel nám nedávno tady věřící soused. Z piety jsme se s manželem účastnili obřadu v kostele. Hrůza. Kazatel mektal nějaké středověké nesmysly a ovce střídavě vstávaly a zase usedaly do lavic a mumlaly ta svá zaklínadla, kterým jsme ani nerozuměli. Žasli jsme nad tím, že je něco v 21.století ještě něco takového možné. No prostě normální kreténi s dokonale vymytými mozky již od raného dětství. No když vám tříleté dítě od flanďáků řekne, že nejvíc ze všech lidí miluje Ježíše, tak to mluví za všechno. Další chudák s vymytým mozkem.

274148

31.8.2012 10:48

RE: OMYL!!!

Viny 77.?.?.?

Reakce na 274148

...známeho manželka(!!), nie priateľka, ale manželka, sa s ním prvý krát milovala tak, že ležali na boku, ehm...

Ráno utekala do kostola sa vyspovedať a výsledkom bolo: 20x otčenáš, 20x zdravas a "s manželom nebudeš súložiť 2 týždne". rofl

Takže v preklade, ak ste príslušníkom firmy s názvom Katolícka cirkev, vraždiaceho, znásilňujúceho, moci chtivého, odporného, malých chlapcov šukajúceho monštra...a vy sa milujete inak než v misionárskej polohe (omg), treba ísť hneď ráno k nejakému chlápkovi, (ktorý o sexe so ženou nevie zhola nič, ani o manželstve, ani o rodine, lebo ju nemá a má to tzv zakázané (a tak asi radšej šuká malých chlapcov a skrýva to pod sutanou...)) a tomu popíšete svoje "sexuálne zlyhanie", on vám vo svojej blahosklonnosti dá recept na vykúpenie.....väčšiu pi..v.nu aby pohľadal..

To je totálna devastácia ľudskej prirodzenosti, psychiky a súdnosti. Oni sa proste vyžívajú v popieraní svojej prirodzenosti, amen tma, tma, tma v ich hlavách, na veky vekov kámen. [zmaten]

274183

30.8.2012 18:49

RE: OMYL!!!

Vopice 89.?.?.?

Reakce na 274100

Tedy, musím říci, že bych v životě nevěřil, jak dokonale je možné vymýt něčí kebuli. Tento pán, který ani nezná Bibli, neboť se ptal, kde je v Bibli napsáno, že žena je podžadné stvoření, tu dokázal vyplodit ještě větší blábol. Tomuto člověku již není pomoci. Místo mozku má kříž a pokud se mu tam čistou náhodou objeví nějaká vlastní myšlenka, vzpomene si na kázání, kde mu bylo vysvětleno, že Satan infiltroval církev. To už není ani k smíchu, spíš je to děsivé. Myslím, že odborná pomoc by vůbec neškodila.

Ale nakonec proč ne. Blahoslavení chudí duchem, jak se říká.

274152

31.8.2012 11:01

RE: OMYL!!!

Viny 77.?.?.?

Reakce na 274100

Slovami Williama Blakea...:

"Both read the Bible day and night,
But thou read’st black where I read white."


58. The Everlasting Gospel
By William Blake (1757–1827)

THE VISION OF CHRIST that thou dost see
Is my vision’s greatest enemy.
Thine has a great hook nose like thine;
Mine has a snub nose like to mine.
Thine is the Friend of all Mankind;
Mine speaks in parables to the blind.
Thine loves the same world that mine hates;
Thy heaven doors are my hell gates.
Socrates taught what Meletus
Loath’d as a nation’s bitterest curse,
And Caiaphas was in his own mind
A benefactor to mankind.
Both read the Bible day and night,
But thou read’st black where I read white.

.
.
.

Seeing this False Christ, in fury and passion
I made my voice heard all over the nation.
What are those…
I am sure this Jesus will not do,
Either for Englishman or Jew.

274188

28.8.2012 18:05

k nenávisti ke šlechtě

te 84.?.?.?

Nenávist ke šlechtě plyne z toho, že ta šlechta často zneužívala a zneužívá postavení k vykořišťování a svévolné zneužívání poddaných.

Existovali a existují ve šlechtě i mravně čistí lidé a ty nenáviděni nebyly nebo nejsou. Nenáviděni byly max. tak zbytkem šlechty.

Tedy nenávist Čechů ke šlechtě není o nenávisti ke šlechtě, ale o nenávisti častých aspektů jejího chování.

274011

28.8.2012 22:15

Tak to asi nejsem Čech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Katolická církev (i jiné církve a spolky) jsou pro mě mateřská školka pro "duchovně" se probouzející. Takže argumentace církevníčků (milost Boží, nezasloužený dar atd.) už dnes vzbuzuje moje pousmání:" ještě dlouhá cesta..."
Němce mám docela rád, několik let jsem tam pracoval, žil, naučil se VELMI dobře německy.
Závist? Cha! Co bych komu měl závidět, když jasně vidím a vnímám v celém svém životě, že všichni jen sklízíme, co jsme zaseli.
NEEXISTUJE NESPRAVEDLNOST! Je jen a pouze plynoucí, trvalá, tichá, nenápadná, ale nepodplatitelná a SPRAVEDLIVÁ rovnováhu hledající energie, která život a dění tu fackuje, tu pohladí, tu naznačí, onde nakopne tím "správným" (dorovnávacím) směrem. Rovnováha. Klid. "NULA". Nicota, prodchnutá tu a tam jemným jasem....
K čemu pak jaká závist, když je pouze sklizeň a setba budoucího zúčtování zároveň?!
Tak jsem asi Marťan, nebo Plejáďan, či co [velký smích]

"Ďábel a chmury chodí spolu, ale Bůh se stále směje. Naučte se radovat bez příčiny a stanete se znalci života"

274030

29.8.2012 7:21

hlučný, barevný, okázalý průvod to je znak katolicismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

snad nechcete tvrdit, že křesťané a katolíci zvlášť si nepotrpí na pompu rudá, zlatá a honosná roucha, hluk, zpěvy, zvonečky skandování , čím se liší od pochodu homosexuálů? snad jen tím, že pokud s nimi homosexuálové pochodují a po tom, co prasklo na katolické kněze ve světě, jistě pochodují, nedeklarují se tak, deklarují ale něco jiného, svou víru a podle svého vlastního názoru. tu, stejně jako homosexuálové své zaměření, by si měli nechat pro sebe nebo ji vyjadřovali jako věc běžnou a hlavně+ uměřeně. Nechte i ty homosexuály dělat to, co jim velí jejich přirozenost, za nimi nejsou vyvražděné národy, vyhubené civilizace a kupy mrtvých jako za věřící a křesťané v tom hrají prim. Ne každému je svaté totéž, co vám, co mně, tak to tak nechme být

274044

29.8.2012 11:33

Ten článek je slabomyslný a nenávistný

Nikdo 88.?.?.?

Jen k těm třem údajně negativním bodům:
ad 1/ Nenávist si katolická církev vysloužila sama svým zločinným jednáním v zemích Koruny České.
ad 2/ Ke šlechtě je v Čechách odpor až od té doby, co si začali cizáci kupovat šlechtické tituly. Tento druh zpanštělých chámů začal považovat poddané za otroky a snažil se z nich vyždímat maximum.
ad 3/ Němci zaseli vítr a sklidili bouři. Odsun Němců zpět do Říše je jejich ostuda, nikoli nás Čechů.

274061

30.8.2012 18:37

RE: Ten článek je slabomyslný a nenávistný

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 274061

Souhlas.

274149

31.8.2012 3:15

Na Tasmanii uznali homosexualni pary,jako manzelske .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Za vsim jsou penize,tedy,tady u nas dolary,ale,priklad je nam Cechum je dany "manzelstvim" Martiny Navratilove s jeji lesbickou-partnerkou ,jez se rozvedla se svou partnerkou a ta dostala kolik milionu,ackoliv mozna nikdy v rukach raketu na tenis nemela.
Ted po sesti mesicich jsou muz a zena na urovni manzelskeho paru,tudiz,rozvod jez je "zlatym dolem" pro advokaty se stava jeste navic "zlatym dolem" na rozvod mezi homosexuali,nebot pravne jsou na tom stejne,jako rozvadejici se muz a zena.
Takze,pravnici a jini, tem vsem pribyla prace,narostou jeste vice byrokraticke,neproduktivni slozky spolecnosti,ackoliv ,zde bud ehra o velke penize jez bude primo pod nosem legalnim organum vseho druhu.
Dalsi priklad je ve zdravotnictvi,tim,nechci rici,jak nam narostou pripady pohlavnich chorob.Deti a ostani majici cukrovku,si musi vse platit,jehli a ostani,toto, vsak neplati lid ena dragach,ti maji jehli a ostatni statem volne k dostani,pod propagandou k vetsimu,nelegalnimu holdovani drag a tak najdem i jine pripady spojene s homosexualy a to jsou operace konecniku,ktere se mnozi,nebot uz 17-lety "pacient" neudrzi "stolici" neho konecnik je zcela mimo svou ulohu,takze,mnozi potrebni a dlouho cekajici lidi na operaci, musi pockat,nebot takto nemocny homosexual zabere doktorum ,cas a misto v nemocnici a na vic ,odebira ze statniho rozpoctu na volne-bezplatne osetreni penize na zdravotnictvi,takze,na jedne strane ztracime penize,na strane druhe,jsou organisace a jednotlivci ,je zse dostanou k pekne hromade penez,celkov e,ztrata penez v neproduktivnim sektoru vlady-statu,coz znaci,zvyseni dani,delsi cekani na operacni stul a postel v nemocnici.
Mnohde homosexualita a dragy se prolinaji,clovek sfetovany na ulici je sebran sanitkou,ktera by byla v ten moment nutna nekdejinde k vaznejsimu urazu-nemoci,ale je poslana pro napul bezvedomeho dragomana,ktery stoji stat s odvozem do nemocnice,rychle osetreni,spousty penez,za par dnu je dragoman ve stejnem stavu a nekdo z verejnosti a nebo policie vola pohotovostni vozidlo opet a tak to jde stale dokola,ackoliv nammedia ukazi chlapce jez je na invalidnim vozejcku,ktery je pujcen,nebot jeho rodina na to nema prijmy,ukazuji obcany jez cekaji na misto v nemocnici 2 i vice roku,tvrdi se ,ze stat nema dost lekaru,kteri jsou prepracovani,a delaji vic jak 24 hodin,je nedostatek dentistu,nejsou penize na to a na to,proste, zdravotnictvi je pretizeno a stat starne,pribyva duchodcu a penize jsou FUC!!
Tohle vse co pisi je jen zlomek toho,kde se penize statu ztraceji na druhou stranu "spolecnost" propaguje homosexualitu a psychiatri prebyraji spolecnost do sveho osetreni,co by pristi pokoleni zcela zavisle na dragach,ktere uz predepisuji detem ve skole,bez souhlasu rodicu,jakozto uz jsou pripady,ze skola poslala zakyni na potrat,rovnez,bez vedomi rodicu.Mnoha statem socialni zarizeni,naopak mladez vydavaji homosexualum a dragomanum a sami se stavaji propagatory,zejmena,skola & rodice.
V USA je mnoho pripadu,ze rodic e,pro svou chudobu ztraceji sve deti,ktere jsou jim odebirany statem a potom dochazi k zneuzivani...Automaticky kráceno

274170

31.8.2012 5:37

RE: Na Tasmanii uznali homosexualni pary,jako manzelske .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 274170

Stat se stava vlastnikem deti.
Obamacare Mandate: 15-Year-Old Girls Receive Free Sterilizations Without Parental Consent
http://www.bing.com/news/search?q=Obamacare+Mandate%3a+15-Year-Old+Girls+Receive+Free+Sterilizations+Without+Parental+Consent&qpvt=Obamacare+Mandate%3a+15-Year-Old+Girls+Receive+Free+Sterilizations+Without+Parental+Consent&FORM=EWRE
-----------
Obamacare Mandate: 15-Year-Old Girls In Oregon Can Receive Free ...

hamsayeh.net/society/2212-obamacare-mandate-15-year-old-girls-in...

Obamacare Mandate: 15-Year-Old Girls In Oregon Can Receive Free Sterilizations Without Parental Consent
----------


Eugenicists Use DNA and Genetic Research to Push Depopulation ...

www.pakalertpress.com/2012/08/30/eugenicists-use-dna-and-genetic... · 11 hours ago

30/08/2012 · Obamacare Mandate: 15-Year-Old Girls Receive Free Sterilizations Without Parental Consent; Architects of Control: Mass Control & Future of Mankind, Video
-----------
Gay Couple Says Continental Shamed Them with Sex Toy

274173

Příspěvků: 89

25.08. 23:58 dub  cákryš
26.08. 02:43 Satanist  RE: cákryš
26.08. 02:52  RE: cákryš
26.08. 15:36 dub  RE: cákryš
26.08. 17:16  RE: cákryš
26.08. 17:58 dub  RE: cákryš
26.08. 18:11  RE: cákryš
26.08. 19:38 dub  RE: cákryš
26.08. 21:24  RE: cákryš
26.08. 23:42 dub  RE: cákryš
27.08. 09:00  RE: cákryš
27.08. 10:27 Alis  RE: cákryš
27.08. 14:04  RE: cákryš
27.08. 16:41 dub  RE: cákryš
27.08. 18:17  RE: cákryš
27.08. 20:25 dub  RE: cákryš
27.08. 21:22  RE: cákryš
28.08. 17:18  RE: cákryš
28.08. 18:07 Petr Křivý  Ti, co uvěří, procitnou, ti co neuvěří, zemřou strašlivou smrtí
28.08. 22:31 Mahakala  RE: Ti, co uvěří, procitnou, ti co neuvěří, zemřou strašlivou smrtí
27.08. 16:52 dub  RE: cákryš
27.08. 19:04  RE: cákryš
27.08. 20:39 dub  RE: cákryš
28.08. 01:30  RE: cákryš
28.08. 21:35 dub  RE: cákryš
28.08. 18:35  RE: cákryš
28.08. 19:35 Vladimír Stwora  Omezte počet svých příspěvků
28.08. 20:18  RE: cákryš
26.08. 23:52  RE: cákryš
26.08. 19:07  RE: cákryš
26.08. 17:09  RE: cákryš
26.08. 00:17  Nechte už "bukvice" spát!
26.08. 15:12  RE: Nechte už
26.08. 08:45 coder  Vy musíte asi hodně nenávidět čeký národ
28.08. 21:00 pietroo  RE: Vy musíte asi hodně nenávidět čeký národ
26.08. 09:07 fohat  naprogramovaný Breivik
26.08. 09:23 mladej  za pravdu je dvojí sazba
26.08. 10:13 lu.bro  Věř a víra tvá tě osvobodí!
26.08. 21:51 Aeternitas  RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!
26.08. 23:03 lu.bro  RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!
27.08. 00:38 Saša  RE: Věř a víra tvá tě osvobodí!
26.08. 10:21 X12  Proč bukvice?
28.08. 05:01 Satanist  RE: Proč bukvice?
26.08. 10:26 Lin  Pane Malý,
27.08. 21:16 Aleš Krejčí / Brno  RE: Pane Malý,
27.08. 23:33 baba_Blažková  RE: Pane Malý,
28.08. 11:55 Aleš Krejčí / Brno  RE: Pane Malý,
28.08. 16:23 pietroo  RE: Pane Malý,
29.08. 20:53 baba_Blažková  RE: Pane Malý,
29.08. 20:54 baba_Blažková  RE: Pane Malý,
26.08. 20:25 Tsignotschka  ...pokračování
26.08. 20:40 Peptalkin  RE: ...pokračování
26.08. 22:10  RE: ...pokračování
26.08. 22:29 Vladimír Stwora  RE: ...pokračování
26.08. 23:04 lu.bro  RE: ...pokračování
27.08. 11:02  RE: ...pokračování
27.08. 13:20  RE: ...pokračování
28.08. 02:06  RE: ...pokračování
27.08. 13:14  RE: ...pokračování
27.08. 17:38 baba_Blažková  RE: ...pokračování
27.08. 19:08  RE: ...pokračování
27.08. 06:44 lucifuge  tipy
27.08. 11:04 Niklot  Pane Malý, prosím raději mlčte!
27.08. 11:23 Alis  RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!
27.08. 14:11  RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!
28.08. 03:06  RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!
30.08. 18:59 Vopice  RE: Pane Malý, prosím raději mlčte!
27.08. 11:49 Viny  Od dojmov k faktom
27.08. 17:02 Jan Knitl  Tak tohle mě vskutku pobavilo:
27.08. 18:53 r.k.  Homosexualismus vs. rezignace normalnich?
27.08. 21:07 Pavel -Čert- Němec  JEŽÍŠ TĚ OSVOBODÍ
28.08. 05:03 Robert Nohejl  Svet bude naruby,pocatkem byla vezdba,jakmile zenske zacnou nosit kalhoty,tak....
28.08. 11:03 Viny  OMYL!!!
29.08. 00:05  RE: OMYL!!!
29.08. 21:32 dub  RE: OMYL!!!
29.08. 22:17 baba_Blažková  RE: OMYL!!!
29.08. 22:51 dub  RE: OMYL!!!
30.08. 01:03  RE: OMYL!!!
30.08. 18:22 Jarmila  RE: OMYL!!!
31.08. 10:48 Viny  RE: OMYL!!!
30.08. 18:49 Vopice  RE: OMYL!!!
31.08. 11:01 Viny  RE: OMYL!!!
28.08. 18:05 te  k nenávisti ke šlechtě
28.08. 22:15  Tak to asi nejsem Čech
29.08. 07:21  hlučný, barevný, okázalý průvod to je znak katolicismu
29.08. 11:33 Nikdo  Ten článek je slabomyslný a nenávistný
30.08. 18:37 Jarmila  RE: Ten článek je slabomyslný a nenávistný
31.08. 03:15 Robert Nohejl  Na Tasmanii uznali homosexualni pary,jako manzelske .
31.08. 05:37 Robert Nohejl  RE: Na Tasmanii uznali homosexualni pary,jako manzelske .

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 974