Diskuze k článku

Znepokojivé důkazy, že centrální banky a insideři z Wall Street se rychle připravují na něco VELKÉHO

Příspěvků 98

21.8.2012 0:38

loutkove divadlo,nechutne,o jednom obehranem deji,ale jim funguje ok

slak 77.?.?.?

tak zase budou krvave zne typu Lybie,finacnici musi byt u zdroje a zaujmout pozice smelin

273620

21.8.2012 0:50

Stara schemata starych podvodniku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Tito podvodnici vzdy prodavali neco jenom proto, aby to pak jeste levneji koupili. Tak i starej Meyer Rotschild prodaval sve akcie v britskych firmach, protoze Britanie "prohrala Waterloo", aby vyvolal paniku a jeho agenti tyto akcie vykupovali spolecne s temi akciemi, ktere prodavali ti byvali bohaci, kteri si dlouhe roky nechali radit od toho podvodnika.

Stejne hodnotim chovani Sorose a Jacoba Rotschilda, ktery udajne za 200mil. USD nakoupil kratke pozice spekulujici na krach Eura. Tato spekulace totiz predpoklada, ze driv zkrachuje Euro a az pak USD... Kdo vidi pod poklicku, tak vidi, ze kupuje sam od sebe, ze jeho prava ruka kupuje to, co prodava jeho leva ruka.

Varuji pred tim, co si ve skutecnosti nejvice preji, aby vyvolali paniku zblble stredni tridy, ktera si diky tomu, ze ma penize, falesne namlouva, ze je "vyssi" tridou (prestoze ma nulovou politickou moc) a ridi se podle "dobrych rad a vyjevených kroků odborníků insiderů"... Tito rozeni "géniové finančních trhů" ale za 200 let nevymysleli ani novou fintu. Podvody jsou vzdy ve sve podstate primitivni.

273621

21.8.2012 13:11

RE: Stara schemata starych podvodniku

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 273621

giganti nakupují zlato, aby ho zase ve vhodnou dobu prodali, tak jako ty akcie, musejí to pak stihnout ale dříve, než ho začnout prodávat ty nižší třídy, které prostě relativně brzy zjistí, že jim to nenese žádný zisk(leda náklady na to deponování v jakési bance v šupleti) a nic si za to zlato nikde nekoupí [smích]
množství zlata je limitované, ale jeho použití zrovna tak [smích]
(ostatně proto se starý Rothschid už dávno vydal cestou posílání těch "papírků", namísto transportů zlata tam a zpátky při obchodech)..

273649

22.8.2012 4:42

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

Neda mi to, musim reagovat, bude to ovsem krapet delsi...
1./
Zacinam mit z vytvareni teorii, ze zdroju znamych jako dezinformacni, pomalu alergii.

- naucte se pracovat s fakty, nikoli s neoverenymi udaji,
- nevytvarejte teorie z vlastniho svetonazoru spojenych z utrzkovych
(nebo vytrzenych z kontextu) informaci). Pouze z faktu.

K veci:

Ihned po splasknuti hypotecni bubliny vsechny renomovane agentury (vcetne CNBC!!) doporucovali
prozatimny prechod ke stalym aktivam (zlato). Ihned myslim okamzite po prvnich zpravach
z burzy. Insederi, ktere popisujete v clanku jsou vlastne burzovni "ousiders".

Tim, ze banky mely v tom okamihu velke mnozstvi toxickych aktiv se jejich zachrana
odehravala pouze v rozhodnuti americke vlady. V te dobe zadna banka v USA nemela sanci bez
castecne intervence statu prezit.

Ti skutecni hraci na burze (a samozrejme mezi ne patri i Soros) okamzite a HLAVNE uz
v castecnem predstihu zacali prodavat veskere aktiva, ktere by je mohli ohrozit a zacali
nakupovat zlato. Co se tyce zlata, i kdyz je platina cennejsi, nektere vzacne kovy jeste
mnohem vice (o tom nize), je to porad nejkvalitnejsi komodita.

A plati, ze pokud nekdo vypusti informaci o tom, jake komodity v soucasnosti
kupuje/prodava nekdo z vyssi (ne nejvyssi - o te nema nikdo ani zdani) vrstvy, jde o zamer
donutit bezne investory k nasledovani... V minulosti tomu nebylo jinak.

Kolaps svetove ekonomiky je samozrejme jisty a tedy s celkovym pojetim lze souhlasit.

Tim, ze se ZNALI ve velkem zbavovali rizikovych akcii, zustaly banky v zaplave bezcennych
papiru. Samozrejme po odpisech toxickych aktiv padala (a pada) jedna banka za druhou.
Banky, kterym se nedostalo statniho prispevku od Obamy.

Ti "znali" vedeli, ze se burza (nejenom hypotecni aktiva) pohybuje na tenkem lede, ovsem
pro vysoke zisky neznam lepsi prostredi, nez "zhasnuto a deregulovano". Pote nastupuji
hedge fondy, kteri se snazi z krize vytezit, co lze pres derivaty a jine sazky na vetsinove statni dluhopisy.
A zde je teprve pocatek "dluhove" krize v Evrope. V teto dobe nejvetsi hraci, i pres hlaseny
pokles majetku, jsou jiz za vodou a ponechavaji tyto nizsi investory k maximalizaci zisku.

Tzn. pokud dnes jeste nekdo zaslechne "neoverene info", ze se nektery z nejbohatsich
investoru zbavavuje dnes ve velkem toxickych aktiv (o kterych vedel od r. 2005, ne 2008
a uz vubec ne nekdy v soucasnosti), jde o zamernou dezinformaci.

273698

23.8.2012 18:21

RE: Stara schemata starych podvodniku

pje 193.?.?.?

Reakce na 273698

Proto se na ekonomických univerzitách nesmí učit o trendmakingu, který jste celkem přesně popsal. Vůbec nejde o povahu spouštěcí masivní transakce, ale o lavinu, kterou spustí (tržní "analytici" tomu říkají technická analýza trendů). Nicméně ta munice svou váhu má, udržet v ohradě splašené ovčanské stádo bude velmi náročný úkol. Moudrost velí mít zahradu a pěstovat si alespoň část potravin, syrové je stejně nejzdravější a nejpřirozenější lidskému organismu, nejde-li o maso. A více žít než mít...

273774

22.8.2012 4:44

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

2./
Ti velci vedi, ze:
Pokrok bez zazraku neprijde, nikoli deset let, ale bez radikalni zmeny systemu nikdy.
Neoliberalismus skoncil, smirit se s tim moc nechteji.
Totalitni spolecnost, ani korporatni spolecnost neni NIKDY produktivni. Ve skutecnosti
si ani nepreji dalsi svetovou valku, protoze by bez diskuze znamenala definitivni
polarizaci sveta v jejich neprospech. Oni muzou hrabat pouze v soucasne pseudodemoracii,
teda v demokracii pro sebe a sobe rovne,
Pokrok ovsem nikdy, ani v totalite, neni mozny bez ucasti vetsiny. S 0,2% zapadni civilizace
to jednoduse neprichazi v uvahu.
I z tohoto duvodu zacala stoupat cena zlata jeste drive, nez meli "nakoupeno".
Banky v celem zapadnim svete jednoduse zustali viset na vzajemnych nesplatitelnych dluzich
statu. Staty (vlady) jsou nyni tlaceny k podporam bank z jakychkoli zdroju. Zachrana
regulaci, po ktere volame vsichni a zdaneni financnich transakci je nezachrani, prave naopak.

Pripadne sanace nejsou mozne, protoze staty na sebe kaleji ostudne obvinovani ze zadluzovani,
na kterem se podileli vsichni. Nyni hraji detinskou hru - my jsme na tom dobre, podivejte se
se na neseho souseda... Byla proste a jednoduse dosazena loutkova vlada do
Recka, ktera vedela dobre do ceho jde a starost o obcany byla u ni na poslednim miste.
Ve skutecnosti je cely zapad i vychod (Cina, Indie, Rusko), mirne receno v prdeli.
Totalni "Game Over"...

Zadny soukromy investor neni tak hloupy aby jeste nekdy uvazoval o statni obligaci.
Zadna banka si nedela iluze o sve zachrane, m. j. i proto stale zvysujici se odmeny za nic
vsem, kteri se na hromadeni toxickych aktiv, podileli.

Vedeli, ze neoliberalismus je casove omezena hra na neuveritelne zbohatnuti pro urcitou,
hodne malou cast populace, ale prepocitali se s koncem. A zde ABSOLUTNE neplati nejake
"uz si nahrabali na 100 generaci a pujdou na odpocinek". Jim je jedno o jake castky se jedna,
hlavni je, ze rostou, jsou to pouze hraci, letiti hraci, kteri se nikdy s koncem hry nesmiri.

Z toto plyne i jejich tiche, ovsem obrovske panikareni o kterem neslysite, presto existuje
a je dohledatelne z faktu. Naridili sanace bank, jako jejich nutnou instituci k zachrane
herni plochy - burzy, zvedla se vlna odporu a lide po konzumnim blahobytu zacali premyslet.
To, ze lide premysleji jim je uplne jedno, vzdy naleznou teorie k manipulaci. To samo o sobe
ovsem bankam nepomuze, protoze musi nadale odepisovat toxicka aktiva a jine zdroje krome zlata
nejsou (pro banky) rentabilni - opet, o tom na zaver.

273699

24.8.2012 16:56

RE: Stara schemata starych podvodniku

oneofmanyp 146.?.?.?

Reakce na 273699

Dobry prispevek. To procento zapadni populace (0.2%) se zda mizive v porovnani s fatky. Pokud vezmu v uvahu EU (500 mil) a US (300 mil) dostavam 11 % ze 7 mld.

273811

22.8.2012 4:50

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

3./
Zacali premyslet o odkupu jednotlivych statu jako celku (pres bankroty
a postupnou NUCENOU privatizaci statniho sektoru). Tato varianta je porad ve hre, ovsem vedi,
ze obcane, ani ty zminene staty jim produkovat zisk a vytvaret pokrok z niceho nebudou
a muze to pro ne znamenat spise vydaje (to je ten oddechovy cas na kalkulaci),
Bankrot jakehokoli statu, ktery je ucasten volneho trhu neni zadny problem. Bud je to
nesplatitelny extremni dluh + medialni poprask, nebo je to zamerne podkopani rustu
dosazenou vladou, nucenou privatizaci statniho sektoru a samozrejme naslednim zadluzenim.
V soucasnosti neexistuje stat, ktery, pokud se na nej zameri, nedokazou polozit na kolena.
Nyni zjistuji, ze jim to nic moc neprinese a celou Evropu nevystrili hrstka pomatencu.
Ani si to nepreji, chteji pouze zpet svoji hru.

Nyni se vratim k rustu. Tim, ze vystrasili kazdeho, nejenom nizsi investory, ale cele
spolecnosti, podkopali rust vsude, nejenom na zapade. V Nemecku Merkelova bude hrat jeste
nejakou chvilku svatou a zvysovat prijmy statnich zamestnancu, nez lide pochopi,
ze jejich zivotni uroven je pryc.
Nemecko dopadne tvrde na kolena, preziti EU (nikoli Eurozony) je pro ne
existencne dulezite - bez ekonomickeho diktatu nema sanci prezit, s nim take ne.
Pad Eurozony je stoprocentni branou k padu EU.


Rust, nutny k preziti jednoduse neprijde z nekolika duvodu:

- nejsou jistoty a tim populace kvalitni Evropske populace starne.
Evropan byl vzdy veden k odpovednosti, nedovoli si privest do rodiny dalsiho clena,
pokud mu to ekonomicke moznosti nedovoli, nebo pokud je NUCEN splacet hypoteku.

- EU nebyla vytvorena jako silny celek (USA), zalozeny na podpore a spolupraci,
ale jako bojiste statu, predhanejici se v boji o konkurenceschopnost.

- dravy konzumni boom pocatkem noveho milenia vytvoril generaci asertivnich,
flexibilnich, dravych jedincu - presne vhodnych do te doby, kdy bylo nutne prodavat,
za ucelem rustu a maximalizaci zisku (z toho vychazi omezena hra neoliberalismu).
Tito lide sami o sobe ovsem nejsou schopni vytvaret poptavku.
Manazer neumi vytvaret technologie, manazer neumi vyvinout produkty po kterych by byla poptavka.
Jeste k tomu poptavka v celosvetove krizi.
Proste umi prodavat, umi bulikovat firmy, jednotlivce ke koupi. Ovsem ke koupi
ceho, kdyz chybi produkt, trhy jsou nejiste a domacnosti zadluzene? Proda jim zivotni
jistoty? Nikoli. Doba telemarketingu a jinych showinistickych forem prodeje je pryc,
Spotrebitel uz neslysi. Ti rozumni nakoupili nemovistosti, nikoli k pronajimani,
ale k preziti, vcetne zahrad, sadu a pole. M.j. pokud projdou cirkevni restituce,
zcela spravne tusite, kdo vam bude vladnout, resp. a to spise, bude chtit vladnout.

273700

22.8.2012 4:55

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

5./


Mozne smery:
Totalitni zrizeni pravicoveho smeru nema nikdy dlouheho trvani a ve 21. stoleti je,
pres ruzne konspiracni teorie, kontraproduktivni pro vsechny skupiny a totalitni zrizeni
levicoveho typu se nelibi nikomu ze zapadniho sveta, protoze by zpochybnilo jejich letite
snazeni. Navic, kolektivizaci, po silnem individualismu,
lze pestovat pouze v povalecnem obdobi a to by zkoncilo nutnou polarizaci, nebo hure.
Elity by nemohly dolovat na celosvetovem poli...
Jak opakoval jeden moudry muz, po druhe svetove valce uz zadna svetova valka neprinese zisky
a slavu. Prave naopak.
Nepoliticke zrizeni je pouze zbozne prani, s realitou nema nic spolecneho. Voleni zastupci
musi vzdy odrazet programove vuli lidu, coz se bohuzel nekde dari castecne, nekde vubec.
Od toho je ovsem lid, aby si dodrzovani slibu od zastupcu vytloukl.

Kapitalismus se jednoduse zhroutil sam, formou jak jej popsal Marx. I kdyby miliarda diskuteru
napsala opak, pristi udalosti tento zaver plne potvrdi.

A take plati:
- kdyby existovalo pro elitu reseni, uz davno je zavedeno do praxe, kdyby byla sv. valka
reseni, uz by byla bez ohledu na jakekoli protesty a s prijatelnou historkou. Netvrdim,
ze nebude, ale zdaleka to neni zamer elity...


A na zaver nekolik zamysleni ke konspiracim. Svetovlada korporaci neni jednoduse bez
poptavky a zisku mozna ve 21. stoleti. I Orwell zapomel na spotrebitele, ktery v 1984 chybi.
Naopak, nejvetsi exportni ekonomiky zacnou padat jako shnile hrusky a vlady budou
nuceni vytvaret domaci poptavku. Vlada korporaci a s tim spojenym vojenskym diktatem by
nebyla jednoduse produktivni, nebo jen kratkou dobu a s obrovskymi vydaji k udrzeni poradku.
Po case by neexistoval spotrebitel a poptavka. Ve 21. stoleti je 30 leta valka nerealni.
A pouze dlouholeta valka by mohla zabezpecit praci pro otroky Orwellovy vize.
Globalni svet by nutne potreboval svetovou valku a ta by se soucasnou technologii nemela
dlouheho trvani. Nekdo by proste ten knoflik zmacknul, tim by vznikla retezova reakce...

Vyhlazeni casti lidstva - cisla mluvi zretelne. Klesa populace u nejschopnejsi rasy. Tim
nenarazim na nejaky rasismus, ale fakta. V soucasnosti uz je beloch v USA mensinou, stale
se zmensujici. Pokud by byl zamer snizit populaci, dotkne se to nejvice tech, kteri by
byly schopni vytvaret hodnoty a zisky. Zde existuje pararela - totiz, po radikalnim
snizeni populace schopnych, se elita zaroven muze zbavit protestujicich a kritickych.
Zustalo by jim potrebne mnozstvi otroku a kolotoc by se tocil dale s jednim ale...
uz nikdy by nepripustili vzdelani otroku, pouceni z mozne revolty a tim by pro ne byla moc a
vycisleni majetku bezcenna zalezitost.
Prostredky na udrzeni po 2 prumyslovych revolucich i levnou energii pro sebe maji.
Protoze jde o jedince psychicky zavisle na zisku, nepredpokladam tyto sado-maso konspirace.

273701

22.8.2012 4:57

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

6./

Spiclovaci technologie v USA jsou nasazovani z prosteho duvodu, stejne zrejmeho, jako
pokus Necase s predstihem zrusit KSCM. Vedi, ze tato krize bude daleko horsi (nesdilim nazor,
ze bude dlouha, bez krveproliti), nez krize ve 30-tych letech. Mozna ti, kteri se to snazi
lidem naservirovat myslenim ve 30-tych letech pouze ziji.
Prosta prevence proti socialnim nepokojum, uplne bezny postup USA, stejny jako kdyz
v 60-tych letech mlatili a strileli pacifisty a hipiky. Americke "patrio" jiz zdaleka neni
tim, cim byvalo jeste pred deseti lety a jsem skutecne zvedav na reakce spolecnosti.

Typickemu obyvateli USA totiz je uplne u prdele, jaka je zahranicni politika jeho zeme, stejne mu pres TV
serviruji same lzi, ani nemusi. Jeho zajima vlastni prosperita, zamestnani a klid.
Je mu jedno, zda pro udrzeni jeho konfortu umiraji lide na druhe strane sveta, vi to a zije
s tim (samozrejme donuceny myslet na vlastni preziti a vysku dani) - typicky Jih USA.
V momente, kdyby zmenila vlada USA svoji strategii a zacala se chovat jinak, melo by to
pro ty dosud klidne, opacny efekt, Je to zavedene, funguje to, bude fungovat i monitoring,
pod strasakem terorismu. Nejvetsim strasakem jsou ovsem mozne socialni nepokoje i dosud klidnych.
I proto si myslim, ze v USA nikdy nikdo kormidlem nepohne, nepohla s nim ani 1/5 nepojistenych a nepojistitelnych a nepohne s nim
ani jedna 1/7 lidi na potravinovych listcich.
Ani za cenu polarizace sveta, protoze jejich zamer, vnutit stejna "lidska prava" Evrope zde
silne narazi (zakonite) a to i za cenu spolceni s Ruskem.
Rusko v moznosti utvoreni silne Euroasie je schopne otocit kormidlo kdykoli...
A take s tim zcasti pocita. V globalnim systemu totiz neni jine moznosti jak udrzet stabilitu,
nez vytvoreni stejnych podminek a stejnych pravidel (soucasne stanovisko EU). A to hlavne
v krizovem obdobi. Uz se v EU zapomina na stejne zivotni urovne a to Eurozonu i EU polozi.

Zlato jako hlavni artikl...
Proc je po zlatu vetsi poptavka, nez po vzacnejsich kovech? Zlato prezije snad vse.
Ani Platina neodola osudu casu tak, jako zlato. Existuji mnohem vzacnejsi kovy, nez je zlato
a presto neni o ne zajem (burzovni). Tyto kovy jsou ovsem uzce spjate s technologii a vyvojem.
Poptavka slabne, coz bude znamenat i utlum spotreby techto kovu (vysoke procento, jedno
z nejvetsich lozisek ma Afganistan).
Zlato ma take svoji stinou stranku. Ve valecnem obdobi se konfiskuje a stat prestava
zajimat "nadrazenost" hromaditele zlata, elita ztraci sve hracky... Ostatne stejne jako
pytle penez po menove reforme...

273702

22.8.2012 4:58

RE: Stara schemata starych podvodniku

none 85.?.?.?

Reakce na 273621

7./

O nejakym pristim smerovani sveta lze presto pouze spekulovat.
Osobne mam radeji fakta. Z tech lze analyticky CASTECNE odvodit zamery, nikoli
z informaci vypustenych do eteru. Kazdy ekonom lze, alternativni zdroje nejsou nestranne,
zpravodajsvi je politicke, atd, atd.
A CASTECNE proto, ze udalosti se nikdy (zamerne) neridi logikou, na to by byly pro prognostiky prilis
jednoduche a kdo vladne casu, jednoduse vladne...

I presto mnoho moznych zaveru nezustava, krize bez zmeny systemu neodkraci
a i diky tomu muzeme videt cisarovy nove saty, odhozene masky asocialnich vudcu,
pokrytectvi diplomacie, "objektivitu" demokratickych medii v plne sile a korupci bez zabran.
Na hodiny herectvi neni cas, probiha derniera.

273703

22.8.2012 23:47

RE: Stara schemata starych podvodniku

nonetonone 31.?.?.?

Reakce na 273703

Ako teda prebieha taky rozumovy zber udajov? Na ake zdroje sa zamerať a ako ich analyzovať?

273735

23.8.2012 18:30

RE: Stara schemata starych podvodniku

pje 193.?.?.?

Reakce na 273703

Vaše poslední věta o tom, že máte nejraději fakta, vás činí poněḱud nedůvěryhodným. Fakta jsou tím, co je v současném světě snad nejčastěji falšováno a selektivním výběrem zneužíváno. Jedinec nemá dostatečnou kapacitu na odstranění falešných vrstev, v nichž jsou fakta ukryta. Jelikož znám princip Hry včetně té v bublinu nafouklé finančně tržní, stačí mi cíl a stopy hráčů a obejdu se bez spousty skutečných či falešných faktů. Škoda příliš mnoha slov a málo v činy proměněných ryzích myšlenek...

273775

23.8.2012 18:45

RE: Stara schemata starych podvodniku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273775

Zdravím, chci se Vás zeptat, zda můžete něco napsat k těmto grafům
http://www.finviz.com/futures_charts.ashx?t=DX&...
Zaráží mě níže evedené věci a nechápu jejich smysl, na burze neobchoduji a ekonomii jsem nestudoval.
1) graf USD a EURO jsou zrcadlově obrácené, jiné měny toto nemají
2) grafy indikují první krizi v 2008 a druhou v 2010
3) dnešní stav je, jakoby začínala třetí vlna - EURO je dole jak v 2008/2009 a 1/2 2010
4) jak jsou dole ty objemy asi kotací, dneska je na EURO zhruba 2x tolik jak v roce 2010 - to znamená, že útok na EURo bude 2x silnější??
Dá se to nějak ztotožnit s námětem článku, že se chystá NĚCO VELKÉHO???? Děkuji.. [cool]

273776

21.8.2012 2:31

Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

rem 89.?.?.?

Žádný problém nemůže být vyřešen na stejné úrovni myšlení, která ten problém stvořila (Einstein).

A my, tedy drtivá většina lidí, máme "drobný" problém ve dvou oblastech:
1. Dopustili jsme, že nemáme žádnou moc a sílu o způsobu řešení ani o levelu, ve kterém bude problém řešen, spolurozhodovat.
2. Úroveň myšlení "elit", ve které bude rozhodnuto a vyřešeno, bude pro tu většinu totálně destruktivní.

273625

21.8.2012 9:39

RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 273625

Rem, máte pravdu, Bertík také. Otázkou je, kdo jsou ty elity, podílející se na "řešení".
1. Souběžné spuštění inflace a deflace (pokus o prostup paradoxu)v hmotném prostředí - musí být řešení i v oblasti nehmotné - myšlenkové.
2. Vstupu vyspělejších civilizací se můžeme bránit jen dočasně, informační šok většinové populace může být ze strany ET řízen tak, že zaměstná nás všechny víc, než scénář, který je zřejmě připravený podle původního programu "vyvolených".
3. Otázkou je, zda už je dostatečně připravený jiný systém řízení společnosti, vycházející z rozpuštění "bublinkových peněz" do populace při současné aktivaci nástrojů, oddělujících morální a nemorální řešení v komunikaci lidí.
Morálkou rozumím nepsané zákony, které se uchovávají v globálním ale i osobním rozhraním mezi lidským vědomím a podvědomím. Jde o vztah podřízenosti v globálním i osobním prostředí. Tento vztah je překlopitelný (viz proncip "sté opice" , po česku "až se ucho utrhne..."[mrknutí jedním okem].

Ouško se už trhá, ale bolet to bude až za chvíli. Každý rozumnější člověk už několik let tuší, že staletí práce s úrokem v rukách stále stejné, morálkou méně zasažené části populace, musí skončit fiaskem - anebo válkou.
Aneb - každý máme svého šéfa. A ti, co vymysleli peníze a úrok, ti nepochází z našeho světa, my stále jen procházíme zkratkou vývoje této galaxie, období virtualizace peněz v úloze důvěryhodnosti tak navazuje na platidlo poslední, v dějinách se občas vyskytující - důvěryhodnost člověka a oblasti, kterou spravuje. Správci bublinkových peněz se rozhodli pro poslední "fintu" na ovečky - nákup zlata je k ničemu, jen odvádí pozornost. Jsme společností, postavenou na fungování elektřiny. A přitom naše věda netuší, jak elektřina v mozcích všech lidí řídí události ve světě Informačních polí. Já to aspoň tuším.

Proto vidím "fiasko" Orwellovy vize jako lepší verzi budoucnosti pro samotné mocné - než spuštění jimi připravených kroků k realizaci NWO.

273636

21.8.2012 13:59

RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

Ondraash ondraash(zav)seznam(tec)cz 78.?.?.?

Reakce na 273636

No jasne, Janko, Ty si nedas pokoj [smích]
Copak jsme se o tom uz nebavili? Tohle tu psát slouzi tak pro pobaveni. Nekdy mam taky pocit, ze jsem se narodil v drivejsim case, nez jsem mel [velký smích]
Pred cca 17 lety (mi bylo tak 19-20) jsem se pokousel lidem v mem okoli vysvetlit, jak by bylo ze vsech stran prinosne sdilet automobily. Ze zacatku treba klub ucastniku, system provozu na karty atd. (Jen abych aspon trochu mohl mluvit dal) Samozrejme vize ma byla celospolecenska. Proste otevres nejblizsi auto, odjedes kam potrebujes, zpatky jinym autem a kdyz tam zadny nebude tak te nekdo v klidu sebere jako spolujezdce. Mnohem min aut, vic cestujicich/jedno auto, mensi naklady, mesta nejsou plna stojicich pixel (viz pomer aut jedoucich x parkujicich, a tez prum. obs. 1,2 clovek/auto (udaj starsiho data z mych pozdejsich studii FD CVUT) nehlede na dopad na zdroje a ekologii obecne.
No, a hadej, jak daleko jsem se dostal [smích]
Presne!
A to i u lidi, u kterych jsem tusil velkou otevrenost a schopnost jaksi alespon v duchu prekrocit momentalni hranice dosavadnich naucenosti.
Jinak samozrejme dekuji za Tvuj prispevek, ktery aspon me osobne velmi tesi z jistych Tobe jiste dobre znamych duvodu [smích]

273651

22.8.2012 6:10

RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

none 85.?.?.?

Reakce na 273625

1./
Lhostejnost, zpusobena duverou ve volene zastupce nelze kvalifikovat jako nasi odpovednost, vinu. Pouze je na case "bdit".

2./
Elity nepodcenujte, premyslet umi. Oni si pouze naplanovali neoliberalismus ke hrani. Reseni nemaji a pro ne vyhodne reseni jednoduse nevypusti z pudu sebezachovy systemu. Pokud by mely volit reseni, ktere by se jim pozdavalo, vedi, ze se to v plne sile otoci vuci nim samotnim. V demokratickem chaosu se daji kumulovat extreamni zisky (i za castecne krize), ve valecnem tazeni, obcanskych valkach, krachu burz budou ve 21. stoleti pouze tratit. Kapitalismus bez rustu konci, dlouhodoba stagnace v Evrope neni mozna (nejsme Japonsko).

Jejich kroky:
-prosadili sanaci bank v USA, nutna zachrana jejich hriste
-odsoudili sanaci bank v USA, propad ekonomiky, rust neduvery investoru
-naridili skrty v Evrope, prohlubuji zadluzeni
-odsoudili skrty v Evrope, zazdivaji rust.

Ovsem timto konci. Nemaji reseni, ani ho nenabidnou. Jeden nemecky ekonom, kdyz umiral pred rokem rekl: Nyni nam pomuze pouze vyssi moc. Ani fiktivni UFO jim nepomuze...

Na vse, co se bude v blizke budoucnosti dit, ztrati kontrolu. Zbylo jim vytvareni teorii, demagogii, dezinformaci. Ovsem v blizici se existencni krizi budou jejich teorie neslysitelne, hlasy zavedenych ekonomu budou mit hodnotu bzukotu komara.

273704

22.8.2012 9:31

RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273704

>Ovsem timto konci. Nemaji reseni, ani ho nenabidnou. Jeden
>nemecky ekonom, kdyz umiral pred rokem rekl: Nyni nam pomuze
>pouze vyssi moc. Ani fiktivni UFO jim nepomuze...

>
>Na vse, co se bude v blizke budoucnosti dit, ztrati kontrolu.
>Zbylo jim vytvareni teorii, demagogii, dezinformaci. Ovsem v
>blizici se existencni krizi budou jejich teorie neslysitelne,
>hlasy zavedenych ekonomu budou mit hodnotu bzukotu komara.

V podstate súhlasím, ako som už raz povedal, sranda prestane, keď nebude na chleba, čaká nás globálny Argentínsky scenár (v podstate máme Argentínsky scenár, vlastne jeho prvú kapitolu, ktorá onedlho končí), a Argentínsky scenár (krízy) skončil ekonomickou katastrofou a takmer krviprelievaním.
Z toho my vychádza, že bude v niektorých krajinách západu (vrátane Česka) situácia podobná občianskej vojne, budú minimálne krvavé masové nepokoje (dúfam že Kalouska a jemu podobných zlynčujú).
Čo sa týka východu Rusko, India a Čína z toho vyjde víťazne, lebo oni s krízou rátali, takže majú obchodné zmluvy, ktoré im zabezpečia ako-takú ekonomickú ( a tým pádom aj politickú stabilitu).

273709

22.8.2012 21:33

RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273704

Děkuji moc za obsáhlý příspěvek, pokud to myslíte upřímně a ne jen jako zástěrku či klam, pak je situace vážná..
Máte nějakou ČASOVOU představu, co a kdy se bude nebo může dít??
Pak můžete dát nějaké odkazy na Vaše zdroje?
A sledujete Fullforda?? Už je delší dobu nějaký klid..
Ještě jednou děkuji (předpokládám i za další čtenáře..)
[cool]

273728

21.8.2012 8:11

Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň

Guru 78.?.?.?

Speciální prémie pouze pro čtenáře Zvědavce:

To co nastane není popsáno v klasických učebnicích ZioEkonomie.
Protokoly a ZioEkonomie se obšírně zabývají standardními triky jako např: "nejprve vyvoláme celosvětovou krizi pomocí inflace a poté pomocí deflace anebo naopak".

V budoucích měsících odstartuje DEFLACE a INFLACE v podstatě souběžně.

Několik významných oborů bude po příštích 3-8 let drceno zničující deflací až nakonec podniky těchto oborů skončí hromadnými bankroty (to je jisté) a zbytek ekonomiky (ostatní obory, státní rozpočty, úspory atd.) budou trpět silnou inflací (což je pouze vysoce pravděpodobné, nikoliv však jisté).

Vyjmenujme si obory, které budou postiženy deflací (snižováním cen):
- obecně energetika: uhlí, těžba uhlí, akcie uhelných podniků, výrobci solárních panelů, výrobci větrných elektráren, ropa, ropné podniky, rafinérie, břidlice, plyn, fracking, firmy provádějící průzkum vrty v moři, distribuční, rozvodné společnosti, přenosové soustavy atd.
- dodavatelé hardware a subkontraktoři společností ve všech výše uvedených oborech (dodavatelé trubek pro ropovody, plynovody, dodavatelé kabelů pro přenosové sítě atd., betonová mafie, která sní o podílech v Temelínu atp., dodavatelé reaktorů a velkých turbín)
- banky, které vše výše uvedené financovaly v posledních létech, které mají expozice v uvedených oborech (jedná se o stovky a stovky miliard dolarů)
- fondy a vlády, které ve výše uvedených oborech drží podíly

Deflace ve výše uvedených oborech dále zhorší příjmovou stránku mnoha státních rozpočtů. Jsou státy, kde výše uvedené rozpočty tvoří 70-80% exportních příjmů celé země. Krátce řečeno - bude to katastrofa. Ekonomiky takových zemí a Impéria (kterému každý rok chybí 1.100 až 1.500 miliard dolarů i Evropy budou resuscitovány pomocí masívní tvorby dalších nových peněz. Polovzdělanci používají nesprávný pojem "tištění peněz". Ve skutečnosti jenom velmi malá část peněz se tiskne do podoby bankovek - pouze cca 1,5 až 3%. Zbytek peněz se jednoduše připíše na účty centrálních a komerčních bank (v elektronické nehmotné podobě). Půjde o X set a tisíce miliard nových inflačních peněz v příslušných měnách.

Poznámka pro investory a tradery: Spoléhat na to co půjde "nahoru" je krajně ošemetné, nejisté. Není 100% jisté, že zrovna zlato musí jít vždy nahoru. Když se podíváte na jednotlivé fáze poslední krize, uvidíte jasný důkaz.
Více spolehlivé bude pochopit, která "aktiva" půjdou dolů (a ty jsme si vyjmenovali).

Důležité upozornění: Elity jsou již obeznámeny s tím co přijde.
ZioMédia však udržují masívní mlčení, aby řadoví obyčejní Gojímové nestihli provést obranná opatření.

Parametry velmi důležitého prvku, který bude mít důležitou roli ve výše uvedeném

: CoP (Coefficient of Performance) = 6 (a lepší...Automaticky kráceno

273630

21.8.2012 20:52

RE: Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 273630

deflace a inflace současně... Ty dvě věci nejsou v rozporu. Ta terminologie není dokonalá. Když spustím hyperinflaci, tak sice nominálně mi na bankovkách přibývají nuly, zdá se, že peněz v systému přibývá, ale ve skutečnosti reálně nastupuje deflace v tom smyslu, že reálně klesají ceny. To lidé často nechápou. Taky jsem si potřeboval udělat pořádek v té terminologické džungli, kterou superodborníci produkují, možná aby jim do toho nikdo neviděl a nekecal a koukal na ně jako na božstva. Když si v hyperinflaci srovnám své příjmy (s přidanými nulami na bankovkách) a výdaje (taky s přidanými nulami) tak zjistím, že mé přijmy ve skutečnosti klesají a tím klesá i poptávka a proto reálně klesají ceny a ten kdo má mnohem víc prostředků než potřebuje k životu (a má je uloženy třeba spíš v nemovitostech než v penězích v bance) tak si koupí za babku třeba spoustu dalších nemovitostí a neuvěřitelně zbohatne a lidé pak myslí, že příčinou byla hyperinflace. Ale stejně by zbohatl i kdyby nastala jen čistá deflace bez toho aby centrální banka spustila hyperinflaci.

273680

22.8.2012 13:58

RE: Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň

Ondraash 78.?.?.?

Reakce na 273680

To proto, ze zahrnujete pod pojmy inflace a deflace gulas hodnoty penez, cen produktu a sluzab, nominalni a realnou mzdu (prijem) aj.
INFLACE - nafouknuti se tyka poctu penez v systemu (celkovy pocet a jestli myslite, ze ten nikdo nezna tak se opravdu pletete) resp jeho ZVYSENI. Je to nafukovani financniho systemu pridavanim penez do obehu.
DEFLACE - logicky opak
Samozrejme, ze ten system ma svoji setrvacnost. Je v nem spousta promennych a to vcetne hysterie a davoveho silenstvi [velký smích]
Mnohem dulezitejsi je, kudy se penize do obehu vlastne dostanou, kdo s nimi muze prvni investovat atd. Takova vlna, nebot i volny trh musi napred zpozorovat, ze je tu vic penez, aby mohl reagovat zvysenim cen.
To se potom projevuje tak, ze oproti logickemu zaveru "Zvysi li se mnozstvi penez v systemu, jejich nominalni hodnota klesne a vse se trochu zdrazi" je vysledek trochu jinde.
Rozhodne tedy mira cen spotrebniho kose nemuze byt hodnoticim faktorem inflace ci deflace. Kdyz nam pocasi zdecimuje vsechnu kukurici (zasoby bud nemame, nebo nedostatecne) pujde cena kukurice nahoru BEZ OHLEDU na inflaci ci deflaci.
Takze INFLACE a DEFLACE soucasne opravdu neni mozna.
Mozna jsme svedky deflace fyzickych penez za soucasne inflace tech bodu v kompjutrech ale to se uz netyka obeziva obecne.

273717

21.8.2012 8:13

Deflace i Inflace II.

Guru 78.?.?.?

Parametry: CoP (Coefficient of Performance) = 6 (a lepší)
Teplota povrchu vnější stěny (pod izolační vrstvou) 850°C
Teplota povrchu vnější stěny vnitřního mezikruží 1100°C.
Žádné emise, žádný hluk. 13kW výstup.
Jedním slovem: REVOLUCE
Nenechte se oklamat mlčením ZioMédií. Přesný harmonogram této revoluce již byl stanoven. Včas vám bude sdělen.

Foto

273631

21.8.2012 9:29

RE: Deflace i Inflace II.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 273631

co je to na te fotce za svitici valecek? [zmaten]

273634

21.8.2012 11:21

RE: Deflace i Inflace II.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273634

Největší světová revoluce od objevu ohně a vynálezu kola.

Dr. Andrea Rossi a jeho E-Cat poslední generace.
20.000 hodin certifikačních testů hotovo,
výroba připravena
a distributoři mají na svých webech aktivováno odpočítávání.

273641

21.8.2012 13:04

RE: Deflace i Inflace II.

Vopice 89.?.?.?

Reakce na 273641

Zaplatpambu, uz 10 let jde o zalezitost nekolika malo mesicu, uz 10 let tu pan Guru pise porad to same. Nastesti uz je odpocitavani opet spusteno, jako jiz tolikrat, 20.000 hodin testovani je jiz konecne za nami, distributori cekaji a pocitaji minuty. A za rok nas pan Guru opet potesi jeho reportem, tim samym, co dnes. Jen tech testu bude o tisice hodin vice, teplota stoupne na 2000 stupnu, cena ropy poklesne na 2 dolary a vsichni budou konecne stastni. [chechtot]

Je dobre, ze nekoho tyto pohadky naplnuji. Alespon k necemu jsou dobre.

273648

21.8.2012 18:59

RE: Deflace i Inflace II.

esw 109.?.?.?

Reakce na 273648

Ale no ták, vopice, naděje přeci umírá poslední, třeba se to opravdu konečně prolomí

273671

21.8.2012 15:52

RE: Deflace i Inflace II.

Kevin 178.?.?.?

Reakce na 273641

Par let zpatky jste nas pane Guru zasoboval obdobnymi "novinkami", akorat tenkrat se past na investory nejmenovala E-cat, ale Steorn a slibovala uzasny narust energie na setrvacniku rotujicim v blizkosti magnetu. Tehdy jste nam pane Guru taky sliboval "uzasna odhaleni", planove na 7.7.2007, taky bezel odpocet na webech prodejcu a pak ticho. Jen par investoru trpce oplakalo penizky.


A za pet let nam tady bude pan Guru mozna propagovat dalsi uzasny objev, treba E-dog... [mrknutí jedním okem]

(kdo chce dukaz, at si najde ve starsich prispevcich mych nebo nicku Guru treba nasi debatu z 21.11.2006)

273663

21.8.2012 19:25

RE: Deflace i Inflace II.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273663

Ano, máte pravdu. Darební kluci z Dublinu měli asi tak 135 krát odklad/zpoždění (důvodem byl slabý výkon - průmyslově nepoužitelný). Těžce vytočili mraky vývojářů, kteří jim zdarma pomáhali v SKDB.

Druhá polovina pravdy je, že celé jaro za nimi lítali technici velkých globálních multinacionálních výrobců. Po testech podepsali před měsícem kontrakty se 2 multinacionály. Nejsou odepsaní, naopak jejich poslední hardware má naprosto bombastické parametry.
Později budou tvrdě konkurovat Rossimu.
Nesuďte podle vzhledu, parametry posadí na prdel každého posměváčka.
Vložený obrázek

273674

22.8.2012 14:32

Dopady projektu E-dog

Vyvolený prorok 173.?.?.?

Reakce na 273674

Dobrý den, pane Guru,

nedejte se místními posměváčky vykolejit. Projetky na levnou energii jsou již těsně před dokončením a jsem proto rád, že jste zde exklusivně pro čtenáře Zvědavce přeložil několik informací například z webu e-catworld.com.

V první řadě bych vám rád poděkoval, že jste místním polointeligentům vyvrátil jejich omyl, že každý dolar, který je uveden do oběhu, musí být vytištěn. Není to tak, dnešní technologie umožňují tisknutí dolaru provádět virtuálně, pouhým stisknutím tlačítka. Pro místní pologramoty bych ještě rád uvedl, že není pravda, že banky si posílají dolary vzduchovým potrubím, neboť dnes se již nepřevádějí papírové peníze, ale asi 97% je prováděno čistě elektronicky přesunem po elektrických vodičích.

Informace pro tradery:
V několika následujících dnech bude na trh uveden systém výroby levné energie od Gusse Fergussona. Tento nadaný chemik a fyzik již finišuje přípravu pro sériovou výrobu jeho systému E-dog, který funguje na získávání tepla rozpadajících se iontů pomocí zahřívání laserovým paprskem.

Vložený obrázek

Parametry pro pologramoty a tradery:
CoP (Coefficient of Performance) = 7 (a lepší)
Teplota pod izolační vrstvou: 1100°C
Teplota vnitřního exotermického prostoru: 12 000°C!!!
Emise: 0,025 ng/m3
Hluk: 0,1 dB
Příkon modrého laseru: 10 W
Předpokládáný výkon: 150 kW

Parametry pro ZioMédia a jiné Gojímy:
Dojde k prudké inflaci v určitých odvětvích, například u větrných elektráren, kterou bude následovat turbulence deflace a následných offshorů. V podstatě jde o největší revoluci od vynálezu pazourku a ohně.

Fergusson svému přístroji říká lidově iontový vysavač. Pro plátek Zinost's Today říká: "Člověk dnes nemusí být guru, aby mohl pochopit tento jednoduchý princip rozkladu iontů. Můj přístroj je v závěrečné fázi testování u několika předních univerzit. Počáteční ohlasy jsou fascinující. Stojíme na začátku nové éry. Moje firma vstupuje v několika příštích dnech na burzu a proto očekávám přísun financí od investorů, abych mohl zahájit výrobu. Cenu přístroje jsem od začátku výzkumu snížil již čtyřikrát. Je to revoluce, nikoliv evoluce. Je to sen každého gojíma, mít zdroj levné energie."

Jeho slova o uvedení na trh v několika následujících dnech potvrzuje i hrozivé mlčení ZioMédií. Fergusson svůj rohovor ukončuje slovy: "Dříve byli lidé, kteří očekávali příchod levné energie v řádu několika dnů až týdnů považováni vědeckou obcí za obyčejné pitomce, kteří naletěli líbivým vědecky znějícím článkům na obskurních webech. A dnes, kdy je uvedení v řádu několika dnů až týdnů holou realitou, je jasné, že se jedná o novodobé věrozvěsty, nikoliv naivní blbce."

273722

28.12.2013 14:38

RE: Dopady projektu E-dog

devil fan 90.?.?.?

Reakce na 273722

koukam, ze vam dobre hrabe...kdepak mate ty levne zdroje energie ? predpokladam, ze mate nejakou teorii, jak je nadnarodni koncerny a vlady zabavily, vsechny vynalezce postrilely atd..skoda, ze o tom nevi treba Iran, nemusel by se plahocit s centrifugama a bohacovanim uranu a pod..rozhodne cesty na efektivnejsi vyuziti zdroju existuji, bohuzel to ale nebude nejaka jednoducha trubka s hadicema postavena par kulisarema z ochotnickeho divadla...ale snite dal..sneni neni spatne

301480

21.8.2012 9:56

RE: Deflace i Inflace II.

zzz 213.?.?.?

Reakce na 273631

jo, na E-cat taky uz cekam pekne dlouho...

273637

21.8.2012 11:18

RE: Deflace i Inflace II.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273637

Velmi správně. Asi rok se Rossi nemohl hnout z místa.
Jeho starší verze E-Cat uměly pouze 200°C (což na konverzi na elektřinu je nepříliš vhodné) a trpěly nestabilitou.
Poslední měsíce však učinil rychlý pokrok. To co by velkým firmám trvalo 5 let, on stihnul za 5 měsíců. Taktéž cca 4 násobně snížil cenu. Testů se o prázdninách účastnily 2 velmi ctihodné univerzity. Report bude zveřejněn velmi brzy.
2 až 3 dny před dalšími důležitými událostmi vás upozorním.
Já osobně mám nachystáno 140 čekajících SELL STOP pokynů na ropu Brent. Pokyny mám odstupňované s půl dolarovými rozestupy směrem dolů a s logaritmem ve velikosti Volume. Brent nemá povinné přerušení obchodování po každých 10 dolarů sešupu (jako má WTI), což je značná výhoda.
Nezapomeňte, že když v r. 2008 krize způsobila pokles spotřeby ropy o 4% (slovy: o čtyři procenta), tak trhy si to vyložily tak, že cenu Brentu shodili ze 143 dolarů na nějakých 41.
A příští důvod k sešupu, řekl bych bude závažnější.

273640

21.8.2012 13:29

Plácáš o E-CAT nesmysly

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 273640

E-CAT zatím nefunguje ve smyslu výhodného zdroje energie. Když ano, tak máš možnost být první, co ho predvede, a s velkým ziskem bude prodávat. Prozatím zde nezkoušej namotávat lidi, co nemají tolik času a možností se šťourat v technice.
Lepší je lidem ríct pravdu, že žádné SKVĚLÉ nové zdroje energie zatím nejsou. Rossi JE podvodník, protože se vyhýbá objektivním agrumentum a objektivnímu merení, i když se mu povedlo koupit si katedru a pár pseudoodborníku, kterí v tom jedou s ním.
Argumenty, které predložil jsou jenom formální, a pri hlubším pohledu do sebe vubec nezapadají.

273650

21.8.2012 15:34

Skôr vy kecáte nezmysly

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273650

Neviete o čom kecáte, totiž, celý systém bol odskúšaný na Bologneskej technickej univerzite (či na ktorej sever-talianskej univerzite), a vyslovene tak, aby dokázali, že nefunguje, dokázali že funguje, verejne ju od-prezentovali niekoľkokrát, vždy vydávalo viac tepelnej energie ako vložili elektrickej energie.

Háčik v celej veci je v tom, že sa to masovo nepresadí cca ďalších 10 rokov, aj napriek tomu, že US armáda má niekoľko 100 kilovatových jednotiek.
Bližšie info na stránke E-cat.

273661

21.8.2012 21:40

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 273661

Keby som nevedel o čom hovorím, tak to tak nenapíšem. Ľudia z tej univerzity, čo sa pod to podpísali nepatria na žiadnu univerzitu, pretože do vedy miešajú zavádzajúcu reklamu a ako celok predkladajú predbežne nepravdivú informáciu, nedodržujú základné akademické princípy vrátane logiky.

Ja som nepísal, a nepredbiehal, že systém nedodáva viac tepla, než doň vojde elektriny. Treba si ale uvedomiť, že systém energiu nevyrába z jadrovej reakcie, tak ako popisujú, ale z chemickej. O tom, akú látku tam dajú, aby im prebehla žiadané chemická reakcia "taktne" pomlčia. Nejedná sa o jadrovú reakciu nikla s vodíkom, pri ktorej vzniká meď, ale pridávajú tam napríklad hliník, ktorý sa amatérom v nikle ťažko hľadá a vykazuje s niklom exotermickú reakciu, teda so vznikom množstva tepla. Podobných možností je viacej, ale oni isto nechcú, aby im to niekto lúštil, na bežnú technickú verejnosť je to neprekonateľný rébus.

Takže skrytým palivom je najskôr hliník, častý prípad aj v iných podobných "nápadoch". Na web stránkach e-cat nie sú, ani zatiaľ neboli žiadne použiteľné údaje, s ktorými by išlo seriózne pracovať, iba propagačné, ktorých ide takých za večer stvoriť niekoľko, "papier" znesie. Vrátane súvisiacich hesiel ako "defkalion", "hyperion".

Skôr by som očakával poďakovanie za dobrý tip, viem dokonca v ktorej knihe je podobná reakcia popísaná, je renomovaná a celkom známa...predsa len som v rozpakoch, keď ma neberieš vážnejšie, stálo ma to aj nejaké úsilie [smích] Nie je predsa dôležitý počet poberačov grantov z hrantov na univerzite, hádam ma nemáš za nejakého šuplikanta, čo nerozumie prírodným vedám, skoro som sa urazil [smích]

Seriózne by bolo, keby niekto verejne, nezávisle a objektívne overil hmotnosti vstupujúcej náplne (reaktantov) a produktov reakcie. To sa zatiaľ nestalo, a keďže práve s tým okolkujú, tak najskôr ani nestane. Armáda bude trúbiť do sveta, že používa ako palivo hliník - jej je to jedno, koľko to stojí, a že je to aj plýtvanie. Tak trepú sprostosti tiež, veď oklamať je ľudské, ba v prípade boja aj potrebné.

Takú "verejnú" prezentáciu si môžu strčiť za klobúk, to bolo pre naivné ovce, a nie pre tých, čo nemajú priepasť medzi rečami a skutkami.

273684

22.8.2012 20:48

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273684

No dostali ste ma, bohorovne tvrdiť, že chemicky čistý nikel, chemický čistý hliník, chemicky čistý vodík (všetky 99,99999% čistoty), vytvorí chemickou reakciou meď a teplo. Pane smekám pred Vami, lebo ste vymysleli úplne novú chémiu, a už počujem ako profesionálny chemici (ako ja) klopú na dvere, aby ste ich učili. [mrknutí jedním okem]

Ešte že ja nie som Váš učiteľ chémie, lebo by som Vám naparil takú 5, že ani po dvoch opakovaniach ročníka by som Vás nepustil do ďalšieho ročníka.[cool]

Prvá vec Rossi sa pred vyvinutím E-catu sa zaoberal s energiou z biomasy, predal svoju spoločnosť po tom, čo práca v oblasti LENR mu prinášal prvé výsledky.
Druhá vec on požiadal aby v daných reakčných podmienkach Bolonská univerzita dokázala to, že jeho vynález nefunguje. Keď na Bolonskej univerzite urobia tú chybu že Ni sa zmieša s Al, a nakoniec vzniknutú zmes po x hodinovom "pečení" v prítomnosti H pomýlia s Cu, tak potom to nie je univerzita, ale niečo iné.
Po tretie, robí sa teraz certifikácia.
Po štvrté LENR reakcia Ni a H v prítomnosti katalyzátora pri premene zmesi na Cu nízko-energetické gama žiarenie ktoré pri dopade na olovené tienenie, ktoré sa následne ohrieva, a teplo ohrieva vodu, čo sa mení na paru (dúfam, že nemusím vysvetliť princíp parného stroja a elektrického generátora).

Český preklad rozhovoru s vynálezcom nájdete tu: http://www.wmmagazin.cz/view.php?nazevclanku=e-cat...

PS: Keď ešte stále trváte na trom že zmes Ni,Al a H v uzavretom priestore vytvorí chemické teplo a výsledok vyzerá ako Cu (aj po chemickej analýze a röntgenovej chromatografií), tak ste nedouk.

273727

22.8.2012 21:39

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 273727

Pane Orakle že vám stoja taký ľudia za reakciu:

-po prvé chce Rossi začať vyrábať e-cat v roku 2013, chce, tak počkáme a uvidíme, ak to bol zasa nejaký podfuk tak potom OK a život ide ďalej(veď nechce peniaze dopredu za e-cat) ale ak bude e-cat fungovať, tak za 2-3 roky objednávam 2 kúsky(2 x 10kw) a v roku 2013 sa budem tešiť ako malý chlapec a buchnem si k danej príležitosti aj nejaké šampáno(ak e-cat bude fungovať).

-po druhé doma vyrábam zlato z olova, pomocou nákovy a poriadneho kladiva a tiež nikomu neprezradím aké ťažké kladivo má byť a ako sa do toho má buchnúť ako sa do toho má buchnúť [chechtot] [chechtot] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

273729

22.8.2012 23:56

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273729

"...vyrábam zlato z olova, pomocou nákovy a poriadneho kladiva..."

To je už pasé. Vhodným zaklínadlem je to hračka z čehokoliv, v případě naléhavé potřeby i z ničeho. Stačí ho znát... [vyplazený jazyk]

P.S. Nejsem Skrblík, tak se podělím. Je to hodně nahlas vykřičené: "jachala al lainy, schit lan babak, abundi mak, ypshia schra" a musí se při tom sedět ve fakirském hábitu a posezu, v první třetině uprostřed cirkusové manéže s třímetrovým aligátorem v náručí a dívat se mu "s nosem na nose" do vlastníma rukama rozevřené tlamy. [cool]

P.P.S Jo a pak je ještě způsob s tím řemeslem, co má zlaté dno... [velký smích]

273736

22.8.2012 22:19

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273727

"No dostali ste ma, bohorovne tvrdiť, že chemicky čistý nikel, chemický čistý hliník, chemicky čistý vodík (všetky 99,99999% čistoty), vytvorí chemickou reakciou meď a teplo."

Jestli to je skutečně směrováno na nick "ppppp", pak se někde vloudila chybička, protože nic takového v jeho příspěvku není a on dokonce popírá, že by to superperpétuum momile mohlo kdy být funkční, jelikož tam nejde o jadernou, nýbrž o chemickou záležitost.

Z toho tvého "Druhá vec" pak plyne, že i pro tebe je uváděná reakce s výstupem tepla a Cu sice nesmyslem, aby to však následně v tom "Po štvrté" bylo přijalo za "nepochybné", načež i to "nepochybné" v konečném P.S. za nepochybné jen pro nedouky. [oči v sloup]

V souhrnu je zde falzifikace popřena falzifikací falzifikace, z čehož by i sám velký popírač Popper (co na to "janko" [zmaten] ) byl určitě falzifikován, tedy lidově z toho "cvok". [překvapení] [chechtot]

273731

23.8.2012 1:42

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 273727

Neuviedol som zatiaľ žiadnu chemickú ani fyzikálnu informáciu, z ktorej by ste mohli dedukovať, že ma "nepustíte do ďalšieho ročníka", ako si všimol aj čitateľ nižšie. Ja by som si najprv dôkladne prečítal, a overil, čo mi "študent" napísal, aby som miesto neho neoznámkoval seba.

Napísal som, že reakcia čistého Ni a Al vyvíja značné množstvo tepla. Ide to dohľadať v bežnej vysokoškolskej literatúre, odbor chémia alebo metalurgia. Ostatné "nečistoty" v procese ako H2 a Cu ma predbežne nezaujímajú. Pri tak malom množstve Cu nie je problém zariadiť, aby sa to dostala do výsledkov z rôznych súčiastok a skrýš v stroji. Podobné podfuky sa v podozrivo "zázračných" vynálezoch preukázateľne používajú.

Ďalej si urobte jasno v zaužívaných pojmoch http://cs.wikipedia.org/wiki/Záření_gama
neviem, o akom nízkoenergetickom gama žiarení to hovoríte, také normálne neexistuje. Buď proces vydáva energiu rádiovou vlnou, alebo svetlom, alebo retgenovým, či gama žiarením, vyberte si. Gama žiarenie nebolo namerané v takej energii, aby mohlo dodať uvedený výkon premenou na teplo. Pre taký výkon by to tienenie muselo vyzerať neporovnateľne hrubšie, aby nebola v okolí nameraná vysoká rádioaktivita. Najjednoduchšie vysvetlenie je, že pri procese žiadne gama žiarenie nevzniká, prípadne je časť obalu kontaminovaná, aby bol dôvod merať zvyškové žiarenie.
Predsa vzácny prototyp nebude a nesmie nikto rozoberať.

Na stránkach WMmagazínu bolo publikovaných na desiatky podfukov, že jeden hore dole nič neznamená. Viaceré z nich ide postupne vysledovať. Bolonská univerzita zahrňuje aj chodby, telocvičňu, WC a park okolo.

Bavíme sa o tom, či do reakcie vstupuje hliník, alebo nie (podobnú úlohu môžu dosť pravdepodobne zastávať naríklad aj titán a berýlium). O zodpovednom a objektívnom vylúčení niečoho ako hliník zo vstupného materiálu. Ostatné nesúvisiace rečičky a posmešky vynechajte.

273740

24.8.2012 1:51

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273740

http://www.youtube.com/watch?v=YrTz5Bq6dsA&feature=related

Už jsem to tady jednou psal ke všem těm "perpetum-mobile" technologiím.

1) Rossi nikde nepíše, že se jedná o perpetum mobile. Naopak (mazaně) nazývá svůj vynález "new energy materials - energy catalyzer"
2) Rossi zřejmě využil díry na trhu a použil katalyzátor Ni k vytvoření velké energie spálením 1g vodíku (někde to tvrdí) s kyslíkem katalyzovaným na niklu. Takže nikoliv jaderná reakce vodíku s niklem za vzniku mědi, ale normální spalování vodíku s kyslíkem na niklu, což je opakem elektrolýzy vody.(Palivový článek)
3) Rossi ve videu vypočítal, že ten 1g vodíku (0,5mol, 11,205 dm3) mu vydá 4906,1 Wh/h, což mu ohřeje cca 7l vody z 25°C na 100°C, ale Rossi jaksi zapomíná nebo taktně zamlčuje KOLIK Wh/h JE POTŘEBA K PŘÍPRAVĚ TOHOTO 1g VODÍKU !!! (a to nebude žádná levná záležitost), ať už ho připravíme elektrolýzou vody nebo parním reformováním zemního plynu aj.
4) Podle některých výpočtu by na přípravu 1g vodíku elektrolýzou vody bylo třeba 5896 Wh/h.

Takže shrnuto a podtrženo: sytém mu vydal 4906 Wh/h ale k výrobě paliva by potřeboval 5896 Wh/h...suma sumárum jsme v deficitu -989,9 Wh/h...pozn.: těch 700 Wh/h je energie na rozeběhnutí a udržování jeho reakce spalování, nikoliv energie k VYTVOŘENÍ 1g vodíku...ten už tam má..., ale odkud??? To už neřekne. Takže účinnost bude 4906,1/5896 = 83,2%....No pro katalyzátor je tato účinnost docela vysoká a mohu mu blahopřát, ale rozhodně se podivuji nad tím, proč Boloňská univerzita kolem toho dělá takové "Show" (Nehledě na to, že se nikde nedovíte opravdovou spotřebu vodíku...ten nejdůležitější údaj...anebo to musíte v té změti informaci hledat lupou)

273792

24.8.2012 18:15

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

aviatik 83.?.?.?

Reakce na 273792

Všichni kteří se trochu zajímají o princip jaderných reaktorů 4.generace už ví, že superlevného vodíku bude nadbytek. Asi s tím počítá i tento vynález. Bude vznikat jako vedlejší produkt v těchto reaktorech.

273816

25.8.2012 1:55

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

slak 77.?.?.?

Reakce na 273816

A bude ve forme deuteria nebo tritia,pak se vyuzije v termonuklearnim vybuchu ze.Pryc od teto problamakerske technologie.Z ionizovaneho prostredi neutrony cisty vodik,to si nekdo spletl horor s pohadkou.Furt baji a baji,asi je to zivi ne.Pro ilustraci,meri v remech,bekelerech,rengenech to same a v kazdy jednotce jim to vyhazuje jine hodnoty.Jsou jak jazykovedci ti take nevedi kam maji narvat meke,tvrde y. Maji nejvic titulu pred jmenem i za nim a ani dva se v oboru neschodnou na prkotine,povidam do prdele s nima a myslim to vazne.

273830

25.8.2012 23:43

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273816

...tomu rozumím. Čemu nerozumím, je, proč Rossi ze sebe veřejně dělá "perpetum-mobilistu" ...je to tak i prezentováno.

273860

26.8.2012 12:42

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273792

No počkať atómová a chemická reakcia sú 2 rozdielne veci, keď to porovnáte tak atómová reakcia vytvára asi o 5-6 rádov viac energie ako chemická reakcia.

Druhá vec je, že v dátach a mierach máte poriadny guláš.
-horením 1 molu vodíka s kyslíkom sa získa 286 kJ energie (anglická Wikipédia), to je 143 kJ pre 0,5 mol, po prepočítaní na kWh s trojčlenkou (1kWh=3,6MJ) máme 0,039722 kWh to je asi o 6 rádov menej ako uvádzate (4906,1 kWh)
-na rozklad 1 molu vody potrebujete 286 kJ+ straty v procese (čistenie vody a produktov, premena foriem energie atď), dajme tomu je to 500 kJ=7,2 kWh, z uvedených 4906,1 kWh to stačí na cca 680 mol vody (1 mol vody je 18 g)to je cca 12 l vody (1kg=1l vody).
Takže mne vychádza niekoľko vecí z týchto čísiel (okrem toho, že matematika a dolovanie údajov Vám nejde):
- možnosť dobrého podvodu do ktorej je zainteresovaná aj Bolonská univerzita (tam bol skúšaný ten prototyp)- asi ťažko, podvod ktorý sa skôr či neskôr vyjde najavo, by poškodil dobré meno univerzity-dôsledky by boli súdy s profesormi a strata grantov pre školu
- možnosť že Rossi našiel nejaký super-efektívny práškový katalyzátor na báze Ni, ktorý katalyzuje chemickú reakciu tak aby uvoľnil o 6 rádov viac energie ako obyčajné horenie kyslíka a vodíka, možné ale sakra málo pravdepodoné
- ak v Rossiho stroji naozaj prebieha studená fúzia, tak naše predstavy o atóme sú chybné

273887

26.8.2012 15:26

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 273887

Vlúdila sa chybička, 500 kJ je okolo 0,14 kWh čo stačí asi na 3500 mol vody, čo je asi 63 l vody.

273893

26.8.2012 16:07

Omezte počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 273893

Máte tady 30 příspěvků od začátku měsíce. Nárok máte na 10. Co s tím?

273895

26.8.2012 17:33

RE: Omezte počet svých příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273895

Hlasuji pro tvrdý a ničím nefalšovaný censorship.

NEPLATÍŠ - NEDISKUTUJEŠ

273898

26.8.2012 17:37

RE: Omezte počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 273898

Ne. To není o placení, my jsme placení už zrušili a závisím pouze na dobrovolných příspěvcích. To je o tlachání.

273899

26.8.2012 18:12

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273887

Máte pravdu ve výpočtu na 1g. Ten údaj 5896Wh/h (5,8kWh při sluč.teple vody -242 kJ.mol-1) je vztažen na 1 m3 vodíku(89g H2 zast.p.) průmyslové výroby vodíku elektrolýzou (a to je už o něčem jiném). Tímto se omlouvám, protože jsem to nedovysvětlil. Dovysvětluji: Já totiž nevím (a nikde jsem to u Rossiho neviděl) jestli "spálil" 1g nebo 1m3 (u toho videa) pouze jsem to zaslechl (jinde než ve videu viz. výše), ale už to nemohu jaksi dohledat...(je to napsáno v závorce, že to tvrdí on...). Osobně nemám problém se studenou fůzi, ale pokud by to bylo vztaženo na 1m3, tak by to opravdu opak elektrolýzy. O vodíku se obecně ví, že se dokáže "zabudovat" do struktury některých kovů (Ni, Pt, Pd apod.), co tam dělá při vysokých teplotách , zda "zfúzuje" s niklem nebo něco jiného je otázka výzkumu. Více něco zde:
http://free-energy.xf.cz/kanarev/zurich.pdf

273906

26.8.2012 18:48

RE: Skôr vy kecáte nezmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273906

...přesněji by mělo být cca 2900 Wh, ale průmyslově se spotřeba točí okolo 4,8-5,7 kWh (podle způsobu výroby)
...už vím co Wall Street připravuje velkého....: "Rossiho zázrak"... [velký smích]

273909

21.8.2012 14:31

RE: Deflace i Inflace II.

Ondraash 78.?.?.?

Reakce na 273640

No jo. Myslim, ze vzhledem k tvemu prvnimu prispevku si v tomto trochu podrazis nohy [velký smích]
Ja vsem doporucuji opet jankuv prispevek.
Systemy se hrouti, tentokrat globalne (jak nam ta globalizace v konecnem dusledku opravdu k necemu bude to je vtip sam o sobe).
Jak dobre pises to, co ma nastat, se vymyka scenarum stvorenym zioborniky, alespon tem znamym pro siroke masy.
Je pekne sledovat, jak se spousta lidi mylne domniva, ze po rozpadu systemu je zachrani opatreni ve kterych ale maji spousta prvku (a nutno rict, ze prioritnich), ktere ale pomohou prezit prave jen v systemu. Napriklad vlastneni fyzickeho zlata ap. [velký smích]
To, co se tu bude odehravat, bude zalezet pouze na lidskem uvedomeni, a to je i duvod, proc se predpoklady tolik lisi (v zavislost, samo, na soucasnych schopnostech daneho subjektu jaksi "dohlednout" za jiste hranice).
Ted k tem 140 sellstopum. K cemu si myslis, ze Ti to bude?
Budto bude uvedomeni nedostatecne a pak clovek skonci jako otrucek a potom veskery zisk z tech 140 kratkejch pozic (za predpokladu, ze spravne vystoupis, coz je jaksi mnohem vetsi tema nez nastup, ze? [velký smích]) bude na nic a ani toho jedince do elity neposune, ze?
Pokud bude uvedomeni dostatecne tak uz se asi tim nesmyslem, jakym je monetarni system (a specialne jeho soucasna forma jako nastroje k rozdeleni a ovladnuti), nebude clovek vubec zabyvat.

273656

21.8.2012 19:10

RE: Deflace i Inflace II.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273656

Chazarům velmi vyhovuje, že 97% našich inženýrů neumí spočítat AKUMULOVANÝ výnos/zisk atd.

K Vaši otázce "K čemu to bude ?"

Lze vykonat více např. charity s ničím nebo s něčím ??

A nyní počty: s pákou 20:1 je zisk 10 % na každém posunu o půl dolaru. Posun o 70 dolarů dává (hypotetický) zisk:
[(1,1 umocněno na 140) mínus 1] kráte 100 = 62.370.025,57 %

To je zisk, který mne zajímá. Potom by šlo konat hromady charity.

Bohužel však máte pravdu v tom, že nikdo neví, kdy vystoupit.
Proto jde o pohou fantazii - Sci-Fi.

Považuji to však za lepší, než jenom tupě zírat. Je to pořád lepší než nic.

273672

22.8.2012 12:21

RE: Deflace i Inflace II.

Ondraash 78.?.?.?

Reakce na 273672

Pocty jsou fajn.
Pocitas ale jaksi idealni pripad.
Co te posouva do olasti sci-fi (jak sam pises), je realna funkce, nebot je tam jaksi takova fronticka na plneni.
To, co se pravdepodobne stane(predpokladejme panicky propad) - tve sell stop se splni pozdeji - za nejakou uplne jinou cenu - protoze proste nebude kupujici. Velmi pravdepodobne budes prodavat za nizssi cenu (sell STOP) a tim padem tvoje velmi utazene vypocty posunou cely obchod do debaklu. Predpokladam vysokou volatilitu ve velmi kratkych casovych usecich, coz pomerne znemoznuje pouziti rozumnych stoplosu. I tak se mi zda, ze ten tvuj obchod je typem vabank, jestli se nemylim, ani stoplosy nezvazujes. Takze jestli nemas ucet takovej, jakej by Ti vetsina lidi zavidela (chapes ne), tak te ta tvoje pyramidka pripravi o ucet pri prvni korekci.

A ted k ty charite, pac to jsi me opravdu pobavil. Sorry, ale ja Ti proste neverim. Ze zkusenosti. Charitou se nejvic ohanej nejvetsi lumpove.
Nic proti Tobe osobne ale pojdme se podivat na to, o cem mluvis.
Nekdo nekomu "ukradne" (uspekuluje, ulobi, ucokoli) bambilion a pak nejakou (jakoukoli) cast toho bambilionu v ocich minimalne casti (TV or not) pobulace za velkeho jasotu...
Proc nesazis sportku a vyhru nedas na charitu? Vsichni se domluvime, ze vsadime jiny cisla a ten co to vyhraje to da nacharitu! a pak zjistime, ze kdyby jsme se jen slozili bylo by to mnohem vic a pan GR sazky by nejezdil v RR.
Pravdepodobne ty penize co mas na obchodnim uctu jen posles nekomu jinymu. A jestli tam mas tolik, jak jsem psal vyse, proc to riskujes? Proc to teda nedas na charitu rovnou? Dokonce i kdybys tam mel jen tak akorat... [zmaten]

273712

21.8.2012 14:57

RE: Deflace i Inflace II.

S.Farka 86.?.?.?

Reakce na 273640

Je jedno co se vypráví či píše, hlavně to nesmí být
za žádných okolností pravda. Základem stabilního totalitního
systému je totálně dezorientovaná a akceneschopná lůza.
--

........Vaše řeč musí být omračující, energická, agresivní,
sebevědomá. Více šumu a slovního pozlátka,
více nepochopitelného a vědecky mlhavého. Tvořte teorie,
hypothézy, směry, školy, metódy reálné i nereálné.
Čím extravagantnější, tím líp! Nevadí, že ty theorie nikdo
nepotřebuje, že zítra přijdou v zapomenutí.
Nechť gójové si lámou hlavu a nachází v nich, co v nich není,
zítra dáme novou stravu jejich primitivním mozkům.
Nezáleží na tom, co říkáte, záleží na tom, jak to říkáte.
Sebejistota v projevu bude chápána jako přesvědčení,
ambice jako vznešenost, způsob jak poučujete a opravujete
góje jako výtečnost./.../

Z manifestu zdravomyslícího žida, 1945

273658

21.8.2012 9:25

Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...

Oto 88.?.?.?

Dolar sice porad drzi svoji nadsazenou hodnotu, ale s tim, jak FED neustale tiskne dolary, nemuze svoji hodnotu uz dlouho udrzet. Nebyt cinana, ktery ma obrovske dolarove zasoby, uz davno by byla hodnota dolaru uplne nekde jinde. Pokud se rozhori valka v sirii, k iranu to neni daleko, arabove odmitnou dolar a zacnou prodavat ropu jen za zlato. Pokud amici prirovnavaji soucasnou krizovou situaci k 30.letum, dalo by se predpokladat, ze se opravdu blizi nejaky vetsi konflikt. Do izraele proudi masivni dodavky zbrani a naboju, vsichni velci hraci zvetsuji naklady na zbrojeni. Amici pridelavaji naboje jako by se chystali na valku: DHS just order 450 million rounds of .40 caliber ammunition, DHS also has a bid out for 175 Million rounds of . 223 Rifle Ammo, Social Security Administration To Purchase 174 Thousand Rounds Of Hollow Point Bullets(). 4mil bullets per dayhttp://www.youtube.com/watch?v=Glqe5UM3r90

273633

21.8.2012 11:33

RE: Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273633

Podstata vtipu není v tom, že Big Sis (Veřejná Bezpečnost) objednala miliardu nebo půl nábojů ráže .40 S&W, podstata je že jsou objednány pouze v jednom provedení a to Hollow Point. Takové střele chybí špička, místo ní má dolíček a kraje přídě jsou předem naříznuté aby ihned po zásahu těla se z ní vychlíplo 5-6 ostrých kusů kovů do stran. Taková střela trhá maso a vnitřnosti a obvykle nevyjde ven druhou stranou těla.
Účelem je způsobit maximální zranění vnitřńích orgánů prostých obyvatel, pokud by snad byli nespokojeni a někde by demonstrovali nebo se bouřili. Tyto náboje jsou v ČR prozatím zakázány.
Luciferiáni a uctívači kamenné sochy Moleka z Bohemian Grove prostě již odhodili masky a své úmysly ani neskrývají.

273642

21.8.2012 11:45

RE: Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273633

Typická střela typu Hollow Point po zásahu měkké tkáně.
Pozn. tyto střely jsou zcela nevhodné k palbě na vojáky nebo na vozidla, protože každý voják dnes má neprůstřelnou vestu a Hollow Point střela se po kontaktu s vestou ihned vychlípí a zabrzdí ještě v polovině hloubky vesty a neprojde dál.

K palbě na nechráněné lidi je však Luciferiány považována za vynikající.
Vložený obrázek

273643

21.8.2012 12:03

Ale i Luciferiáni dělají chyby

Guru 78.?.?.?

Reakce na 273633

Poslední velká zakázka této Hollow Point munice je určena pro IRS. Ano daňoví úředníčci - výběrčí daní budou ve 41 státech Unie vybaveni touto municí.

Typický Luciferiánský přehmat: Jak chcete vybírat dlužené daně od lidí se smrtelně potrhanými vnitřnostmi?

273644

21.8.2012 12:11

Ziadnu paniku

calimero 78.?.?.?

financnici vzdy spekulovali a spekulovat budu, to so zlatom, to s psenicou... Soros co jednou rukou predava to druhou vacsinou vzdy niekde inde zase lacnejsie nakupuje a nejake dlhodobe vyhlady sa z toho robit urcite nedaju. Tak ci onak prave ludia ako Soros su tymi ktori budu stavajuci financny system branit do posledneho vystrelu skor, nez spekulovat na jeho krach.

K tym nabojom "s dutou spickou" spravne sa to po nasom tusim vola "strely s riadenou expanziou". Ani z toho netreba robit hned konspiracne zavery. Tieto strely su v USA uplne bezne a dokonca ich niektori odbornici povazuju za menej nebezpecne nez u nas pouzivane strely celoplastove, ktore maju schopnost ciel prestrelit krizom, odrazat sa od tvrdych prekazok a posobit nepredikovatelne skody aj tam, kde to strelec povodne nezamyslal. Hypoteticky pri strelbe do demonstrujuceho davu (nedajboze) maju obidva typy striel svoje pre a proti. Expanzna strela pravda sice s vacsou pravdepodobnostou usmrti na mieste prveho koho trafi, ale zase celoplastova prestreli pohodlne skrz dvoch troch nestastnikov v rade, tak si vyberte.

Pravu podstatu tych nakupov municie by som videl skor niekde v oblasti vylobovaneho vyhodneho statneho melouchu pre nejaku americku municku. Nakupi sa, zaplati , uskladni a za 5-6 rokov sa municia vyhlasi za surplus a preda sa so zlavou do civilu ako uz mnoho krat predtym.

273645

21.8.2012 12:54

RE: Ziadnu paniku

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 273645

také si to myslím,
bylo by potřeba znát další zbrojní a podobné nákupy v jejich státním sektoru(znát zbytek koláče), ostatně stačí se podívat na naše nákupy na MO a MV, kde se válí miliardy ve zbraních s municí po skladech (vojenská policie nakoupila údajně kulomety, ze kterých nikdy nestřílela), nakupují se prostě nesmysly,
protože za toto dostávají provize jednotlivci i partaje(máme na to zákon o utajení),
a potom za 10-15 let to kamsi prodají za zlomkové ceny, že..
..mimochodem, zajímalo by mě, zda mohou v USA občané nakupovat munici s ocelovou vložkou do pistolí, což i nás nejde, právě pro tu extra průbojnost ???

273647

21.8.2012 15:41

RE: Ziadnu paniku

calimero 78.?.?.?

Reakce na 273647

pokial viem tak veskera AP (armour piercing) municia je pre americky civilny trh nelegalna.

Navyse AP municia sa pre bezne pistolove raze 9mmL, .45ACP, 380ACP, na trhu (ani vojenskom) prakticky skoro nevyskytuje. Tieto naboje maju jednoducho malu energiu a zmena konstrukcie strely na tom moc nezmeni. Vynimkou su napriklad specialne ruske 7N21/31 varianty 9x19 ktore naozaj dokazu na vzdialenost 10m prerazit cca 1cm ocele. Vysoko ale prekracuju povolene tlaky pre 9x19 a strelba takej municie z beznej zbrane ktorej konstrukcia s tym nepocita je nebezpecna.

U puskovej municie je to zlozitejsie tam sa AP efekt naozaj da dosiahnut iba prostou vymenou strely v inak beznom naboji pretoze energie je tam inak dost.

V praxi sa napriklad daju v USA legalne kupit cinske vojenske naboje 7.62x39 s ocelovym jadrom. Skutocna tvrdost tej ocele potom rozhoduje. Dovod pouzitia ocele totiz moze byt dvojaky, bud sa ocel pouziva proste pre to, ze je lacnejsia nez olovo, alebo sa ocel cielene zakali a vtedy je to skutocna AP municia. Takto potom vznikaju naboje ktore su "na pomedzi" a konecne slovo ma (u nas urcite a pocitam ze aj v USA) statna skusobna.

Ale suhrnna odpoved je NIE, AP municiu si obcania v USA legalne kupovat nemozu aspon teda pokial viem.

273662

21.8.2012 16:46

RE: Ziadnu paniku

dub 89.?.?.?

Reakce na 273662

vojenská verze munice, aspoň u 45, měla a má vždy ocelové jádro.

a ocelové jádro není teflon ani podkalibr. takže silně pochybuji, že spadá do kategorie AP.

273664

21.8.2012 18:11

RE: Ziadnu paniku

calimero 78.?.?.?

Reakce na 273664

No ved to pisem ze samotna ocel v jadre este nie je nutne zarukou AP ucinku,... duplom u pistolovej municie.

Plati ze AP municiu si do civilu legalne nekupite asi nikde na svete.

No a urcit co je AP (a teda zakazane) a co nie, o tom rozhoduje statna skusobna, ktora udeli alebo neudeli licenciu na predaj do civilu. Takze sa moze stat ze si legalne kupite naboj s ocelovym jadrom ci uz puskovy alebo pistolovy. Bude to vsak naboj ktory skusobna pre civilne pouzitie schvalila a teda ho vyhlasila za dostatocne ne-AP aby sa do civilu mohol predavat[smích]

273668

21.8.2012 20:12

RE: Ziadnu paniku

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 273664

inu, že má vojenská munice ocelové jádro je nabeton, to OTéčko se olovem neprostřelí ani omylem, možná leda s tou třaskavou vložkou aplikace kumulativního efektu, nebo asi tak něco, že..?
jinak vojáci těm ocelovým říkají paradoxně těžké, ikdyž jsou lehčí než olovo, ale kombinují se, se svítícímí střelami(trasovací), které jsou zase lehké [smích]
ale je to, pravda, o té energii, to je fakt, ale tím o složení prachu a zda to potom hlaveň pistole snese, že?
jinak do těch dutých kulek, když se dá kapka rtuti a zakápne nějakým tím voskem aj., tak to v těle vyprskne trychtýř a utrhne klidně lopatku...
inu fujky, fujky...

273677

21.8.2012 21:26

RE: Ziadnu paniku

dub 89.?.?.?

Reakce na 273677

sadistko[smích]
a b/w otrava rtutí je pěkně hnusná

takže buďte trochu lidumilnější a naplňte jen olejem (klidně kuchyňským). účinek téměř stejný (více se odpaří), ale neotráví.

jinak to ani tak neprskne, jako exploduje celá střela. hydraulika je sviňa...

273682

21.8.2012 22:34

RE: Ziadnu paniku

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 273682

já nejsem odborník, ale olej a rtuť nefunguje stejně,
rtuť je 2x těžší než železo a proto po nárazu setrvačně letí dál, že..
s tím olejem si nevím rady, slyším to poprvé..
kovová rtuť není jedovatá, jen její výpary a soli(oxydace v těle postupně), možná se i dá pod rentgenem odsát???
on jinak u těch klasických dum-dum, s asi užší dírou se hodně stlačí letem vzduch a pak vyexpanduje po průrazu těla(ikdyž výsledek se asi drobet liší(?)), podobně jako ta rtuť, že..

273687

21.8.2012 23:45

RE: Ziadnu paniku

dub 89.?.?.?

Reakce na 273687

u větších ráží těch pár gramů při dopadové energii zase tak velkou roli nehraje[smích] rtuť tam slouží hlavně jako hydraulický píst a otravný agens. jako píst lze použít jakoukoliv hustější kapalinu, chová se stejně.
při dopadu se stlačením odpaří i rtuť, proto jsou rtuťové náboje jedno z největších svinstev.
jistě, hp a hlavně shp mají díry ve tvaru trychtýřku, do kterýho se po dopadu do měkké tkáně nasaje tělní tekutina a střela se roztrhne.
když dutinu naplníte tekutinou již předem, má střela za letu menší odpor a po dopadu exploduje s větší razancí, a to i po nárazu do kosti. a tvar rozpadu střely je také jiný...

ale sme si vybrali téma. něco lidumilnějšího by nebylo?[smích]

273692

22.8.2012 13:44

RE: Ziadnu paniku

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 273692

inu něco mi vyprávěli fandové do pistolek a něco je na netu, tak mě jen zaujal ten nákup druhu munice, ale tady si myslím, že prostě někdo záměrně vybral tento spešl segment, zatímco jinak mají sklady plné i jiné munice, ono jim stačí sesmolit nějaké zdůvodnění a v podstatě to funguje na jakoukoliv "techniku", když šikovně vylobují peníze, že?
jinak myslím, že ti majitelé více zbraní mají tutově ty ochranné vesty také, ostatně každá armáda dělá cyklicky výprodeje a koupit ty vesty různých "stupňů ochrany" asi není nemožné?
ostatně staří vojáci(jak uvádějí) si dávali na oblast srdce polní lopatku pod mundůr při útoku, (pokud ji na ten útok zblízka nepoužili [smích])
...a ti bankéři záměrně informují o nákupech zlata, což je návod pro ovce, aby vyhnali ceny nahoru a pak potichu prodají a zase nakoupí akcie komodit, které budou potřeba stále a pořád [smích]
ostatně jak uvádím výše, právě Rotschildové ty zlaté převody(přesuny) zrušili, protože je to nebezbečné, drahé a tím pádem ztrátové v obchodování, že..
..a lidem začnou jednou lumpíci vykrádat naveliko hauzy, když zatuší, že mají doma ve špajzu zlaté mince a cihličky [smích]

273716

22.8.2012 17:10

RE: Ziadnu paniku

dub 89.?.?.?

Reakce na 273716

no v americe je spíš rarita narazit na někoho, kdo má naládováno něco jinýho, než hp nebo shp...
takže tahle munice je tam prakticky standard, často i v poloplášťovém provedení.

nebojte nezrušili. jen si k tomu vytvořili vhodné nástroje.
nejdřív BIS a pak postupně mezinárodní depozitáře. přesouvají se jen cedule a nápisy v seznamech[smích]

273726

21.8.2012 22:41

RE: Ziadnu paniku

calimero 78.?.?.?

Reakce na 273677

Pokial OTckom myslime obrneny transporter tak ten neprestreli ziadna pistolova, ani puskova municia a je uplne jedno aku bude mat strelu. To je ostatne ucel OT chranit pechotu pred palbou z rucnych zbrani.

Na poskodenie OT si mozu robit narok az tazke antimaterialove pusky a gulomety, tam budu strely z kalenej oceli, wolframu alebo vynimocne az z uranu. V pripade striel s kumulativnym efektom uz potom hovorime skor o kanonoch.

O tom ze by sa ortut pouzivala v strelach koli otrave ortutou nic neviem, to by si zasluzilo nejake citacie, na nieco take je podla mna ortut dost draha a bolo by lacnejsie otravit strely nejakym organickym jedom. S ortutou sa pokial viem experimentovalo v tzv excentrickych strelach, koli vysokej mernej hmotnosti a tekutosti, boli to strely s dutinou naplneneou do polovice ortutou, ktore po naraze dokazali zmenit tazisko v smere najmensieho odporu a klzat/odrazat sa tak po stenach tankov po stenach budov alebo po kostiach s vyrazne mensou ztratou kinetickej energie nez pri odraze beznej strely. Vyhodou bolo tiez ze vdaka tekutosti ortuti sa jednoduchsie dosahovalo geometricke vyvazenie strely nez keby sa do vnutra dala npriklad gulicka z wolframu. Dalej viem o tom ze sa ortut pouziva v strelach na ktorych nezostava balisticky otisk. Su to ale vsetko vysoko specialne pripady pouzitia o nejakom masovom nasadeni v armadach meoze byt hlavne koli vysokej cene oertute ani reci.

trasovacie strely ktore by mali inu hmotnost nez ostatne strely by boli dost nanic, tie trasovacie strely su prave od toho aby sme videli kam strielame a je neziaduce aby trasovacie strely mali inu balistiku nez ostatne s ktorymi sa kombinuju.


Znovu opakujem ze ocel je vo vojenskych strelach primarne koli cene s prieraznostou to v 90% pripadnov nic nema. Do dokonalosti to dotiahli u CZ vyvojom naboja vz82 co bol normalny makarov ale so strelou zo spekanych ocelovych pilin(vyzadoval pravda polygonalny vyvrt hlavne).

Ak zacneme hrat na prieraznost musi byt ocelove jadro kalene a mensie nez vrtanie hlavne inak ju znici.... strela sa musi niecim potiahnut(teflon) alebo obalit(tombak) alebo sa zaleje do olova, technicky sa potom v kazdom pripade tazsie dosahuje vyvazenie takej strely a municija je sice AP ale je radovo drahsia na vyrobu.

273688

21.8.2012 18:51

"něco VELKÉHO"...co by to asi mohlo být?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

23. prosince 1913 byla protiústavně založena ve Spojených státech Federální rezervní banka. Ropucha se usadila na prameni a to na prameni vydávání peněz. Zkrátka rok 1913 je počátkem postupného a pomalého zániku zdravých principů kapitalismu. "Smlouva" na vydávání peněz soukromou kriminální organizací byla podepsána tehdejší vládou (prez.Woodrow Wilson) na 99 roků a v prosinci tohoto roku by měla smlouva vypršet. To by snad mohlo být to "něco VELKÉHO"?

Zločinci vládnou světu a nikdo jim do hlav nevidí. Nicméně jejich přípava na občanské nepokoje budováním koncentračních táborů, vyzbrojováním vládních úředníků, snahou o zrušení druhého dodatku ústavy o právu vlastnictví osobní zbraně, atd., to všechno nasvědčuje tomu, že strach o vlastní existenci zasáhnul i toho, kdo strach ve společnosti záměrně vyvolává. Strach na ovládání lidí se podle přírodního zákona "akce - reakce" začíná vracet zpět k tomu, kdo jej vyvolal. Karty jsou odhaleny a něco se bude dít a to může být rovněž to "něco VELKÉHO"?

273670

24.8.2012 1:38

RE:

p. 123.?.?.?

Reakce na 273670

...a neni to tak, ze US Reserve Bank je vlastne nepritelem imperialismu...zdalky to tak vypada...

273791

21.8.2012 19:11

Se zlatem se špatně plave

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Systém neustálého vývoje a zdokonalování se hroutí, jak domeček z karet. Ti, kteří z něj včas nevystoupí, příliš šancí do budoucna nemají. Doba, která lidstvo nevyhnutelně čeká, bude především o imunitě, fyzické kondici, nezávislosti na farmaceutických přípravcích a schopnosti přežít bez servisu potravinových řetězců. 90% obyvatelstva vyspělých zemí, bankéře nevyjímaje, nemá šanci, ani kdyby měli všechno zlato světa. Nevyskočíš, nevyšplháš, nepřeskočíš, nepřeplaveš, neuběhneš, neutečeš, nevydržíš ..končíš.

273673

21.8.2012 20:04

RE: Se zlatem se špatně plave

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273673

Možná máte pravdu, ale jen za předpokladu, že bychom na tom byli všichni stejně.. Jenže když máte peníze (zlato), můžete si koupit soukromou armádu a na práci si pak levně pořídíte otroky z těch, kteří "vydrží" pracovat .. POkud to něco příjde, tak to bude opravdu velice zajímavý čas.. Otázkou je, zda pro nás běžné lidi s dobrým nebo špatným koncem. [smích] [cool]

273676

21.8.2012 21:31

RE: Se zlatem se špatně plave

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 273676

Záleží jak to berete, i smrt se dá brát pozitivně.

273683

22.8.2012 7:26

RE: Se zlatem se špatně plave

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 273676

Také se může stát, že za sto let, až se Země uklidní, vyleze z horských jeskyní třetí generace zarostlých mužů a vlasatých žen s kupou svých dětí se znovunabytými přirozenými instinkty a po tisíciletí budou žít v souladu s přírodou. Pak zase přiletí nějaký hajzl, aby je navedl na novou zotročující víru. 100 let pod zemí, 11 000 let zlatý věk a 2000 let krvavý a hektický vývoj k záhubě.

273706

22.8.2012 14:23

RE: Se zlatem se špatně plave

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273706

"...a po tisíciletí budou žít v souladu s přírodou"

To je fatální omyl. Nahá opice je ve zdejších podmínkách odsouzena k zániku. Může zde přežívat jen ve společenství dalších a s intelektuální výbavou dovolující udržet v rámci druhu znalosti technologií k vytváření nástrojů, nahrazujících jim ve zdejším potravinovém řetězci jejich zcela zjevnou fyzickou nepřizpůsobenost. Ta nepřizpůsobenost zdejšímu prostředí není a ani nemůže být důsledkem evoluce, projevující se naprosto opačně tzv. "přirozeným výběrem", tedy výběrem těch nejpřizpůsobivějších k prostředí.

Není-li tedy příčinou nepřizpůsobenosti evoluce, musí jí být kreace a tu mohl spáchat kdysi před věky jen někdo toho schopný. Ten také musel mít odpočátku tyto nahé opice dostatečně dlouho pod kuratelou, nežli se jejich intelekt podařilo vypiplat až tak, že osvojením si technologií stanuly na vrcholu zdejšího potravinového řetězce.

Nejsme tedy nic jiného nežli experiment, do něhož bylo vloženo množství energie i času s očekáváním v návratu informací. Doposud, kam až sahá naše historická znalost, jsou to informace ne právě příznivé, ba spíše naopak. Je proto jen na tom experimentátorovi, aby vyhodnotil co očekával a co dostává a co s tím dál. Pokud jsme skutečně jeho obrazem, tak to křivé zrcadlo nejspíš rozfláká nejbližším šutrem který má po ruce. A že jich má v podobě asteroidů "co hrdlo ráčí" o tom není pochyb. Některý s vodou dostačující na potopu a jiný, schopný možná i zvýšit výkon Slunce, jak se právě děje. Jedno je jisté. Každý experiment někdy a nějak končí.

273720

21.8.2012 19:31

FED

Croix 178.?.?.?

Kdysi jsem narazil na článek týkající se zřízení FED v roce 1913 s tím, že smlouva byla na 99 let. Bohužel dnes už ho nemohu znovu najít a nevím, je-li to změnou filtrování na google, nebo z jiné příčiny, takže nejsem schopen dát odkaz. Každopádně mě překvapuje, že tato skutečnost není v diskuzích vůbec zahrnována. Vždyť se nikde neuvádí ani to, že prodloužení je jisté. Pravděpodobně o něj je veden skrytý boj především v samotných USA. Na život a na smrt, bytí a nebytí... Probíhá-li dosud boj, to co vidíme je "sichrování" na všech stranách, protože není dobojováno. Podle toho, co bylo tenkrát v článku, končí FED bez prodloužení v prosinci 2012. Bude pokračovat bez prodloužení, a jak? Ve všech typech médií včetně "konspirativních" je tohle téma, nepřehlídnul-li jsem něco někde, tabu. Zajímavé.

273675

21.8.2012 20:30

RE: FED

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 273675

Na freeglobe psal nedávno ekonom Jedlička, vydavatel reformy.cz, že ta smlouva byla původně na 20 let a pak už neomezeně. Tedy žádné vypršení smlouvy se v současnosti nekoná. Je to opravdu ubohé, že se musíme tak zásadní informace dovídat tak pokoutním způsobem, sám od sebe by nás o tom ani neinformoval. Musela se ho zeptat redakce freeglobe.cz...to je předpokládám A.Bartoš. Ani o negativech zlaté měny a jejím prinicipielně deflačním charakteru nás samozřejmě neinformuje. To pro mne není odborník, ani Mach, ale jsou to jen ideologové. Ty věci totiž samozřejmě dobře znají. Jestli jim tajně radí i Klaus tak je to fakt bída.

273678

21.8.2012 21:24

to je nějaké divné

djb 90.?.?.?

že by Soros ve strachu o budoucnost nakupoval akcie SPDR Gold Trust a nekupoval skutečné zlato ?

není to nějaká akce jak navnadit lidi aby kupovali akcie SPDR Gold Trust ?

273681

22.8.2012 22:40

RE: to je nějaké divné

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 273681

Tohle mi taky hlava nebere. Mozna spekuluje, ze po padu manipulatoru(Goldman Sachs, JP Morgan), jejichz akcii se zaroven zbavuje, dojde k stabilnimu rustu cen zlata a on sve papirove podily zpenezi. Za deflacniho scenare by takovy tah mel rozhodne smysl. Pokud by se ale ukazalo, ze jsou zlate podily kryte asi tak jako americky dolar, mohl by splakat nad vydelkem. Ale zase jsem si temer jisty, ze by se toho stihl vcas zbavit. Buhvi jak to ale ve skutecnosti je. Mozna je mnohem dulezitejsi ceho se zbavuje nez co za to nakupuje. Rozhodne bych nesazel na Sorosovu genialitu a nesnazil se ho napodobovat. Nebyt kontaktu jake ma, pravdepodobne by byl mezi investory jen prumerna nula.

273733

22.8.2012 23:44

RE: to je nějaké divné

djb 90.?.?.?

Reakce na 273733

Pokud jsem se tu kdy konspiračně dočetl, tak finanční krize vznikají tak, že právě takováhle nula, o které ale všichni ví, že má insidery a tudíž slepě napodobují její chování začne prodávat/kupovat právě proto, aby se ostatní zachovali stejně.

Co je mi na tom divné dál je:
a) 50 milionů dolarů - to je zhruba taková částka, která Sorose asi moc nebolí, ale dost velká aby udělala dojem na lidi. Sotva je tak velká, aby to pro Sorose znamenalo nějaký finanční úprk od někud někam.

b) jak se to dostalo ven ?

Kdybych byl konspirátor, což nejsem a mohu se plést, interpretoval bych to suše tak, že Soros nám ukazuje, které banky mají být odepsány aby se dostatečně prohloubila krize. GS/JPM s tím samozřejmě souhlasí a vše už mají zařízené a teď všichni čekají až dav vyhází po vzoru Sorose akcie GS/JPM, tyto pak brutáně klesnou, takže banky vyhlásí krach, pak si sami sebe koupí za zlomek ceny a státní peníze nazpět, lidi budou mít narvaný peníze buď ve zkrachovalých bankách anebo ve fiktivních zlatých fondech - no a konečně tu máme poslední fázi krize a bude veselo...

jestli to bude takhle, tak už to začíná být nuda a chtělo by to nějakou inovaci [chechtot]

273734

23.8.2012 0:28

RE: to je nějaké divné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273734

"už to začíná být nuda a chtělo by to nějakou inovaci"

Neboj, "всё будет". Takový slušný hladomor, ten dělá divy. Pak křesťan, nekřesťan, či mohamedán, "всё ровно" a šup s ním do kotle. Je vhodné mít lžíci z jedné strany nabroušenou... [velký smích] [oči v sloup]

273738

23.8.2012 9:07

RE: to je nějaké divné

Dušan 213.?.?.?

Reakce na 273734

Plne súhlasím,

podviesť oklamať, ožobračiť to je jasný cieľ ľudí bez svedomia (alebo tých čo ho úspešne potlačili preprogramovaním).

273746

21.8.2012 22:25

správa sociálního zabezpečení nakupuje Pandury a náboje

Adrian Arcant1 95.?.?.?

U nich náboje u nás pandury [bliji]
No každý tomu říká trochu jinak,ale výsledek bude stejný.."REVOLUCE místo multikulturní "evoluce.Ted jde jen o to,že "oni chtějí aby byl ten vztlak řízen jejich agenty a tak by nebylo nic špatné nějaký ten rychlý soud jako ze 17.století pak špagát atd.to víte slepice bez hlavy daleko neuteče ani s nakradeným. [chechtot]

273686

23.8.2012 0:46

RE: správa sociálního zabezpečení nakupuje Pandury a náboje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273686

Oni ti naši politici jsou vlastně jak se říká, "dobráci od kosti". Ušetří nám za nákupy těch neprůstřelných vest. Na Pandury, oproti těm dum-dum do kvérů, jsou úplně zbytečné. Jen jestli jich nenakoupili málo a nešetřili na munici, když ví, že nemaje střílny pro osádku, jsou do války jen její rakví. [překvapení]

273739

21.8.2012 22:46

prečo Soros nakupuje zlato?

anonym 87.?.?.?

Prečo George vševedúci nakupuje zlato a ešte sa tým aj chváli? Je to ďalší ofuck, ďalšia bublina a slepá ulička, kam zvedú hlúpych gójov. A nielen tých, ale aj arabov. Tí im dajú všetku svoju ropu za zlato a môžu si vyrábať retiazky a prstene pre svoje konkubíny.

273690

22.8.2012 0:53

RE: prečo Soros nakupuje zlato?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 273690

protože je to velký filantrop a z něčeho kompars pro hnutí Occupy Wall Street platit musí, zadarmo by to nikdo nedělal.

273694

21.8.2012 23:01

Mam dotaz

ludy 78.?.?.?

Mam nakoupit akcie zlata nebo ropy, nebo oboji napul [smích]

273691

22.8.2012 0:37

RE: Mam dotaz

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 273691

Dle mých informací se v září potká S a F, osobně doporučuji(vyjma potravin, háčků na ryby atp.) hromadit poklady tam, kde rez a mol nežere.[smích]

273693

22.8.2012 1:08

Co se zlatem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

bude-li v roli, v níž ani příslib království samotného krále nepostačil k získání koně, zachraňujícího mu život. Co je přitom lidský král? Nic. Nahá opice jako ty všechny ostatní jeho druhu, které by zde bez kurately svého Stvůrce byly po svém přemístění beznadějně ztraceny. Stanuly sice tím podnětem k rozvoji intelektu na zdejším vrcholu potravinového řetězce, ale jen s pomocí zdrojů energie nahromaděné Sluncem. Jenže ta jeho energie se může hromadit jen tehdy, umožní-li dlouhodobě stabilní podmínky pro zdejší základ života. Rostlinstvo. No a ta doba stability je ta tam. Slunce, nechť je k tomu důvod jakýkoliv, už téměř před rokem skokem zvýšilo svůj jas a ten pokud neroste, tak zcela jistě neklesá. Jaký to má vliv, je už vidět i cítit. Tak co se zlatem, když všechno živé zde bude co nevidět opět neživé [oči v sloup]

P.S. Sám experiment s oživením hmoty vnáší do zákonitostí platných ve vesmíru poruchy. Opatření života intelektem tyto poruchy ještě umocňuje. Jak změnou úzkého rozmezí životních podmínek, tak po dosažení jisté úrovně intelektu, se po jisté době poruchy stanou příčinou návratu k původní neoživené formě hmoty. Způsob jakým k tomu dojde, nerozhoduje... Jak prosté. [vyplazený jazyk]

273695

22.8.2012 4:38

zlato a stribro = penize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Uz po dlouhe tisice let slouzi lidstvu zlato a stribro jako spolehliva penezita forma a vzdy tyto vzacne kovy budou pevnou a bezpecnou pojistkou odolavajici kompletni devalvaci, ktera drive nebo pozdeji postihne vsechny "fiat money".Vzdyt je to tak jednoduche a neustale se mnozi prou nad tim, zdali zlato je rozumne mit ci nemit.Uz to nebude zrejmne dlouhotrvat a vsichni zjistime kde vlastne vezi pravda.

273697

22.8.2012 6:43

v kratkosti receno,maji prsty vsude i tam ,kde by to clovek necekal

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Australia currently heads the states that decided to put an end to the racism festival. After an emotional debate in parliament, officials decided to make all protests and boycotts against Israeli businesses a criminal offense. Minister for Consumer Affairs Michael O’Brien said that “To think you are going to influence the policies of the government of Israel by attacking a business running in this state is just appalling.”
Vse se na mezinarodnim obchodnim svete stale ,cas od casu vraci,jen se zmeni napisy,ale,jadro k vyvolani nepokoju a koncici valkami je zachovano, nebot valka je vzdy o majetek jine zeme,je to loupez jez muze byt oznacen i za obchod,nebot majetky nikdo nikdy nezyskal poctivou praci,proto bohaty chteji valku,aby byli jeste bohatsimi.
Rok 1930
(Jewish boycott of Germany.)
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Vložený obrázek
A ted dnesni dny; 2010's and beyond:
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Dnes americti zide volaji po valce,jako volali v roce 1930-33.(American Zionists screaming for war.)
Vložený obrázek
Toto je rizeno zivovskymi majiteli novin:Jews run full page ad in Jewish owned NY Times.
Vložený obrázek

Dnes ,jako pred lety zionisti delaji natlak na jakoukoliv valku USA proti komukoliv, vse v ramci rychleho zbohatnuti z valky.
Vložený obrázek

273705

24.8.2012 17:47

obrovský krach príde, ale nie z rozhodnutia politikov

libertarian 217.?.?.?

"Znepokojivé důkazy, že centrální banky a insideři z Wall Street se rychle připravují na něco VELKÉHO"
- Nič velké nepripravuju. Realita je taká, že finančný system, ktorý POLITICI formalne udržuju pomocou zákonov, umožnil politikom zadĺžiť sa až po uši - presnejšie povedané, ešte oveľa vyššie, než po uši - a dnes ich ten dlh sťahuje pod hladinu. Teda - do krachu. A z tohto krachu nie je cesta von, pretože tie dlhy su NESPLATITELNÉ, také su obrovské.
Takže - obrovský krach príde, ale nie z rozhodnutia politikov, ale preto, lebo sa nedá odvrátiť.
A zlato nakupuju všetci tí, ktorí si toto uvedomuju. Nielen Soroš, ale spusta obyčajných, ale mudrych ludí.

273812

26.8.2012 17:45

Lindsey Williams

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

pozrite toto od 35 minuty. Je to natočené v roku 2011

273900

Příspěvků: 98

21.08. 00:38 slak  loutkove divadlo,nechutne,o jednom obehranem deji,ale jim funguje ok
21.08. 00:50  Stara schemata starych podvodniku
21.08. 13:11 JanaJ  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:42 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
23.08. 18:21 pje  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:44 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
24.08. 16:56 oneofmanyp  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:50 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:55 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:57 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 04:58 none  RE: Stara schemata starych podvodniku
22.08. 23:47 nonetonone  RE: Stara schemata starych podvodniku
23.08. 18:30 pje  RE: Stara schemata starych podvodniku
23.08. 18:45  RE: Stara schemata starych podvodniku
21.08. 02:31 rem  Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
21.08. 09:39 janko  RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
21.08. 13:59 Ondraash  RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
22.08. 06:10 none  RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
22.08. 09:31 Oracle  RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
22.08. 21:33  RE: Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...
21.08. 08:11 Guru  Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň
21.08. 20:52 pietroo  RE: Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň
22.08. 13:58 Ondraash  RE: Ničivá DEFLACE a INFLACE zároveň
21.08. 08:13 Guru  Deflace i Inflace II.
21.08. 09:29  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 11:21 Guru  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 13:04 Vopice  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 18:59 esw  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 15:52 Kevin  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 19:25 Guru  RE: Deflace i Inflace II.
22.08. 14:32 Vyvolený prorok  Dopady projektu E-dog
28.12. 14:38 devil fan  RE: Dopady projektu E-dog
21.08. 09:56 zzz  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 11:18 Guru  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 13:29 ppppp  Plácáš o E-CAT nesmysly
21.08. 15:34 Oracle  Skôr vy kecáte nezmysly
21.08. 21:40 ppppp  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
22.08. 20:48 Oracle  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
22.08. 21:39  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
22.08. 23:56  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
22.08. 22:19  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
23.08. 01:42 ppppp  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
24.08. 01:51  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
24.08. 18:15 aviatik  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
25.08. 01:55 slak  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
25.08. 23:43  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
26.08. 12:42 Oracle  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
26.08. 15:26 Oracle  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
26.08. 16:07 Vladimír Stwora  Omezte počet svých příspěvků
26.08. 17:33  RE: Omezte počet svých příspěvků
26.08. 17:37 Vladimír Stwora  RE: Omezte počet svých příspěvků
26.08. 18:12  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
26.08. 18:48  RE: Skôr vy kecáte nezmysly
21.08. 14:31 Ondraash  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 19:10 Guru  RE: Deflace i Inflace II.
22.08. 12:21 Ondraash  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 14:57 S.Farka  RE: Deflace i Inflace II.
21.08. 09:25 Oto  Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...
21.08. 11:33 Guru  RE: Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...
21.08. 11:45 Guru  RE: Lidstvo bude rado, kdyz prezije tohle stoleti ...
21.08. 12:03 Guru  Ale i Luciferiáni dělají chyby
21.08. 12:11 calimero  Ziadnu paniku
21.08. 12:54 JanaJ  RE: Ziadnu paniku
21.08. 15:41 calimero  RE: Ziadnu paniku
21.08. 16:46 dub  RE: Ziadnu paniku
21.08. 18:11 calimero  RE: Ziadnu paniku
21.08. 20:12 JanaJ  RE: Ziadnu paniku
21.08. 21:26 dub  RE: Ziadnu paniku
21.08. 22:34 JanaJ  RE: Ziadnu paniku
21.08. 23:45 dub  RE: Ziadnu paniku
22.08. 13:44 JanaJ  RE: Ziadnu paniku
22.08. 17:10 dub  RE: Ziadnu paniku
21.08. 22:41 calimero  RE: Ziadnu paniku
21.08. 18:51 Mirda  "něco VELKÉHO"...co by to asi mohlo být?
24.08. 01:38 p.  RE:
21.08. 19:11 Jana Hanzlíková  Se zlatem se špatně plave
21.08. 20:04  RE: Se zlatem se špatně plave
21.08. 21:31  RE: Se zlatem se špatně plave
22.08. 07:26 Jana Hanzlíková  RE: Se zlatem se špatně plave
22.08. 14:23  RE: Se zlatem se špatně plave
21.08. 19:31 Croix  FED
21.08. 20:30 pietroo  RE: FED
21.08. 21:24 djb  to je nějaké divné
22.08. 22:40 Pavel -Čert- Němec  RE: to je nějaké divné
22.08. 23:44 djb  RE: to je nějaké divné
23.08. 00:28  RE: to je nějaké divné
23.08. 09:07 Dušan  RE: to je nějaké divné
21.08. 22:25 Adrian Arcant1  správa sociálního zabezpečení nakupuje Pandury a náboje
23.08. 00:46  RE: správa sociálního zabezpečení nakupuje Pandury a náboje
21.08. 22:46 anonym  prečo Soros nakupuje zlato?
22.08. 00:53  RE: prečo Soros nakupuje zlato?
21.08. 23:01 ludy  Mam dotaz
22.08. 00:37 micha  RE: Mam dotaz
22.08. 01:08  Co se zlatem
22.08. 04:38  zlato a stribro = penize
22.08. 06:43 Robert Nohejl  v kratkosti receno,maji prsty vsude i tam ,kde by to clovek necekal
24.08. 17:47 libertarian  obrovský krach príde, ale nie z rozhodnutia politikov
26.08. 17:45  Lindsey Williams

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 13 032