Diskuze k článku

Islámští bojovníci zaplavují Sýrii

Příspěvků 49

23.7.2012 0:57

Sýrie je jen předzvěstí jiné zvěsti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Za víc jak tři tisíce roků ti negójové už zažili a přežili ledacos a tak vědí předem, jaké ty jejich taškařice mají následky. Jenže asi nepočítali s tím, že se gójové budou množit jako myši a hrozí jim opět převálcování tou masou. V zemi zaslíbené jim tak vyvoláváním okolních rozbrojů hrozí větší újma, než nechat ty Araby žít svým způsobem. Ono když se píchá do vosího hnízda, tak těch žihadel může být neúrekom. To by ale museli slevit ze svých dogmat, což nepřipadá v úvahu a ke všemu vody je tam bez golanských výšin počertech málo. A tak si již bůhví po kolikáté připravují dočasný ústup do předem připravených pozic. V Evropě ovládají všechny sféry svojí pátou kolonou a nyní už nachystali i vznik evropského Knessetu. No a ten musí někde sídlit, odněkud vládnout a mít i potřebné zázemí. Tak si zkuste probrat nedávné události vzešlé z jejich aktivit a máte obrázek dějů nadcházejících... Jde z toho děs a když moc, tak do švestek. Letošních zajisté. [bliji]

272351

23.7.2012 10:12

Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

pavt 212.?.?.?

Ano, správně, jak píše editor! Už od bitvy u Karbalá v roce 680, kde zahynul imám Alí, hlavní postava šítů, štve Západ, Amerika a Izrael Araby proti sobě! Samozřejmě, že mohou i za tuto bitvu a za následné tisícileté pronásledování šítů, včetně likvidace skrytého imáma atd. Co na tom, že tehdy Izrael a USA neexistovaly, určitě za to mohou!!! [smích]

Pro pana editora: prosím, netvrdím, že Izrael či USA někdy nějak šíty a sunnity proti sobě nepopíchly, ale za jejich nenávist opravdu nemohou. Doporučuji méně paranoie a více informací...

272378

23.7.2012 12:22

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 272378

Paráda, tak sem s těmi doporučenými informacemi, už se na ně těším! Nebo i teď se jedná o takovéto někdy nějaké nevýznamné popíchnutí? [chechtot]

272386

23.7.2012 14:10

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

pavt 212.?.?.?

Reakce na 272386

Co třeba přečíst si něco od Mendela?
- Džihád
- S puškou a Koránem
- Islámská výzva
- Náboženství v boji o Palestinu
Samozřejmě, nutné je nastudovat dějiny Islámu (třeba něco od Hrbka - Muhammad či třeba Úvod do dějin islámských zemí od Gombára...)
Pak existuje samozřejmě spousta knih o dějinách židovství a Izraele, ale ty tu má jistě každý dokonale načtené, když se k tomu tak sebevědomě všichni vyjadřují

Jinými slovy, chce to číst a číst, ne jen spekulovat a kojit se spikleneckými teoriemi [smích]

272391

23.7.2012 18:20

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272391

Když ono je pořád lepší jednou vidět, než 100x číst. A "šídlo v pytli neutajíš", jak nám odkazují předkové. Ono stačí vědět čím se ti negójové řídí a na to stačí Bible. Genocida kterou popisuje nahání hrůzu a to jsou ještě daleko horší návody nazvané "Protokoly...", které nejsou žádný podvrh, když se dnes a denně potvrzují slovo od slova. Stačí ti to, že naše vláda uzavřela s Knessetem při nedávné květnové návštěvě jeho delegace pod vedením samotného premiéra Netanjahua, smlouvu o přijetí milionu izraelských válečných uprchlíků k nám? A v médiích jen dvě tři věty noticka, jinak šum. Stačí ti, že se dokonce pod patronací Evropského parlamentu vytvořil Evropský Knesset? Stačí ti, že ortodoxní židé v Izraeli vyvázaní dosud ze základní vojenské služby, již vyvázaní nejsou? Když tak rád čteš, přečti si tohle. A teď mudruj, co vyčteš v těch knihách, když tě dohnala realita.

272396

23.7.2012 20:49

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272396

Netanjahu se obává obrovského přílivu uprchlíků z Afriky. Jestli ten 1 mil., o kterém se dohodl v Praze, nakonec není pro ty z Afriky. To by tak sedělo.

272400

24.7.2012 1:23

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

p. 123.?.?.?

Reakce na 272396

...nedavno to byli nemci , dneska jsou vyvolenci co se cpou do Cech , kam pujdeme my nikoho nezajima....

272409

26.7.2012 1:34

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

p. 123.?.?.?

Reakce na 272396

...kdysi , kdyz jsem docetl Orwellovu knihu 84" .....polozil jsem si dve otazky : ...je to predstavivost spisovatele , kdyz predtim tou nikdy moc neoplyval ....a nebo je to rozpracovana detailni /zprava/ a informace z protokolu o tom co nas ceka....?/ dano spisovateli jako ukol/....

272496

23.7.2012 21:46

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 272391

Díky za typy na mrhání času zavádějící četbou. Obávám se, že příliš čtení škodí a zahlcuje kapacitu mozku na úkor jiných schopností. Třeba ve Tvém případě. Hromadění dat neznamená rozumět procesům, každý používáme mozek trochu jinak. [pláč]

Je to jako s tím vtipem, jaký je rozdíl mezi medikem a stavařem? Když se oběma zadá naučit se nazpamět telefonní seznam, medik se jenom zeptá "Do kdy?". Víte co odpoví stavař?...... "A proč?". [chechtot]

Někomu stačí pár dat z několika málo historických událostí, aby je dokázal logicky použít na další oblasti. Historie se opakuje, nepoučíme-li se. Například působení kolonialistů v Gándhího Indii, kde alespoň podpořili její rozbití na Pakistán a Indii, kde se válčí dosud, konflikt v afghánu za SSSR, kde také byly vidět US poradci, konflikt v Iráku, v Libyi, těžko najít místo, kde by globalisti nepřilévali do ohně a neprofitovali. A právě to "přilití do ohně" bývá obvykle ten jazýček na vahách, který situaci zvrhne. Na příkladu Libye musel porozumět dění snad každý, v Sýrii se to opakuje naprosto stejně a mimochodem, proč by se to mělo režírovat jinak, když to na čtenáře funguje?

A když jsem se už rozjel, neodpustím si zmínit i rozsekání Rakouska-Uherska, které režírovala také ta stejná pakáž. Bohužel její vymývací metody byly úspěšné už za časů faraonů, kdy vesele přepisovali nápisy na chrámech. A věděli proč.

Pravda je tak blízko, až jí nevidět. Zahlcení daty, aneb český "vzdělávací" systém, spolehlivě zabedňuje. A teď mě šprtové kamenujte, šáhl jsem Vám na modlu..[vyplazený jazyk]

Jinými slovy, chce to spekulovat a přemýšlet, nejen číst a číst a číst. [smích]

Otázka pro nás konspirátory: Nerozumím tomu, proč Syrie nenaházela co měla ještě funkční na Izrael? Když jdu ke dnu, tak proč nedržím pod krkem toho co mě topí? Ve dvou se to lépe táhne, nebo ne? Nebo ještě ke dnu nejde? Nebo neměla co "hodit"? Kvůli veřejnému mínění notorických čtenářů knih?

272401

24.7.2012 10:55

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

pavt 78.?.?.?

Reakce na 272401

Porozumění procesům, spekulování a přemýšlení je samozřejmě potřebné a nutné, ale bez vědomostí a znalostí faktů je to jenom mlácení prázdné slámy - viz. vaše zmínky o situaci za faraonů, o které, jak předpokládám, nevíte vůbec nic [smích]
Bohužel, já vím, že to bolí, ale bez čtení a čtení a čtení to nejde.

Vámi zmíněné ukázky práce "globalistů" jsou mnohem komplikovanější záležitostí, než si myslíte. Například rozbití na Pakistán a Indii byla nutnost (a chtěli to především muslimové), tato dvě náboženství se nenáviděla už od středověku a vlády velkých Mughalů... Nikdo Indii a Pakistán nenutil, aby mezi sebou vedly x válek.

Zkrátka, procesy jsou mnohem složitější, než tušíte, ale já chápu, že je mnohem jednodušší říci "mohou za to globalisté/Židé/Trilaterální komise...". K tomu člověk opravdu žádné informace nepotřebuje [smích]

Pokus o odpověď na vaši konspirační otázku: třeba si Assad moc dobře uvědomuje, že v takovém případě by na Sýrii mohlo dopadnout pár atomovek. Sebevrah to asi není, únikovou cestičku má připravenou.

272428

27.7.2012 1:42

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

p 123.?.?.?

Reakce na 272428

,,,,neco jineho je NENUTIT ...a neco jineho jim davat zadarmo zbrane a valecny material...!!!!

272539

23.7.2012 23:59

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

MARTin bez loginu 62.?.?.?

Reakce na 272391

Děkuji za tipy na literaturu k tématu.

272406

23.7.2012 17:16

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 272378

hmm a není to spíš tak že všechny a ne jenom araby štve proti sobě strejda z vatikánu? [mrknutí jedním okem]

272394

24.7.2012 10:58

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 272394

ale no tak, to je hodný strejda, co má všechny rád a s jeruzalémem má jen ty nejlepší plány...
snad jen zvrácený židovský jedinec (co vůbec nic "nepochopil" ) může napsat toto: the "Fundamental Agreement Between The Holy See and The State of Israel" has been a complete failure and should be immediately rescinded

[mrknutí jedním okem]

272429

24.7.2012 11:34

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 272394

Hmm, ale ten Vas strejda Rotschild nesedi ve Vatikanu, zije v Zeneve, odkud ridi to jeho zido-iluminatske mafianske imperium.

http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/rothschi...

272432

24.7.2012 11:39

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 272432

člověče, vy taky musíte být z "alien nation" [chechtot]

272433

6.8.2012 18:37

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 272433

Co se smějete, vždyť má pravdu. Vy a aristokrat nám zde pořád nutíte, že za vše může Vatikán. Jenže můžete se snažit jak chcete, za tu situaci ve světě je zodpovědno jen několik pokrevně spřízněných banksterských finančních rodin- a to nám nevyvrátíte i kdybyste se na hlavu, či na něco jiného postavili. Je to prostě tak a nejinak.

273070

6.8.2012 20:02

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

dvjv 213.?.?.?

Reakce na 273070

směju se, že ty ptákoviny šíří "národ mimozemců", což je celkem příznačné...
že "za vše může vatikán" je taky váš výmysl, jen mám námitky k záplavě zde tradovaných "omylů" a jedním z nich je, že "za všechno zlo, může někdo zlý", protože to vede ke stupidní představě, že toho zloducha lapíme, a pak už bude dobře...
"banksteři" můžou tak akorát za provoz bank a banky poskytují nějaký servis, jinak nic, nikdo je nemá rád, nikdo jim nevěří, jsou jaksi na obtíž a vy si ještě myslíte, že za týhle situace nějakej "bankster" něco diktuje? naopak, sám potřebuje co nejsilější systémovou ochranu, a ta může fungovat jen na základě společenského souhlasu, jinak se systém zhroutí, a ten souhlas je dán společenským vědomím, a to se formuje věky a má to obrovskou setrvačnost...
já nikomu nic necpu, diskutuju tu a je na každym, co si z toho odnese... [smích]

273075

7.8.2012 17:58

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 273075

Tady máte ten váš vládnoucí Vatikán:

http://www.youtube.com/watch?v=zSddQn5t1Zg

Co Vy na to? Zase nějaké hloupé kecy, že ano? Asi Vaše řeči budu přeskakovat stejně jako Vojtu.

273110

8.8.2012 9:31

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 273110

a co byste chtěla slyšet, něco chytrého, jako že jsem se probudil? [chechtot]
pokud vim, tak ten David D. je zastánce "tradičních křesťanských hodnot" a jako křesťan se bez žida neobejde, ani byste nevěřila, jak tihle američtí fundamentální křesťani maji blízko k sionismu...
politické tahanice okolo izraele jsou totiž dalším projevem sporů mezi samotnými mocenskými skupinami křesťanů, ale to už jsem tu rozebíral mockrát... a tenhle maník, typický politický paňáca, co si nechává dělat plastický operace, ten má být důvěryhodnější než "alien nation"? neblázněte... spíš mě znepokojuje to, že některých problémů, který jsou tam zmiňovaný, se chápou zrovna tyhle lidi...

273136

23.7.2012 18:24

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

esw 109.?.?.?

Reakce na 272378

Sem tam je "popíchl" USrael, hmm.
Ale USA si hrají na světového četníka, šiřitele a věrozvěsta demogracie, a Zión zase za "morální světlo národů" - neměl by USrael tudíž ty znesvéřené strany muslimů uklidňovat místo štvaní proti sobě?

272397

24.7.2012 2:12

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272397

S tím světovým četníkem to sedí, ale příčina toho šíření je demo-grácie. [vyplazený jazyk] No a to "morální světlo národů", to je podle negojímštiny. Podle "Protokolů..." je to však po přeložení do gojímštiny "amorální tma multikulti". [bliji]

272414

24.7.2012 11:30

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 272397

ale on je bude někdo uklidňovat, až budou na kompletně rozjebaná muslimská území uklidňovači pozváni...
Izrael a USA "1300 let podněcuje" Araby proti sobě sobě... to je dobrý, stačí si tam jen dosadit názvosloví a místopis v patřičné chronologii [velký smích] (pro natvrdlé - judaismus je až z 19 st.)
...
ještě k té "poznámce editora" ...
"šíité a suniti" jsou v podstatě "peršani proti arabům", a to od počátku islámu, protože arabská okupace perských území byla neodpustitelnou urážkou, která nebude nikdy zapomenuta a konkrétně dnešní izrael na to přirozeně nemůže mít zásadní vliv... naopak, je velmi pravděpodobné, že hluboko v mysli peršana je sen o velké persii, jejíž součástí byla kdysi i oblast sýrie a israele, přirozeně i iráku, z jehož pádu těží, divme se, írán, čímž se blíží k sýrii, a jak již článek naznačil, čeká irák nejspíš konverze v perskym stylu, teď je jen otázka, co za to (vůči globálním hráčům), a tedy kdo kde nechá delší prsty... [mrknutí jedním okem]

272431

24.7.2012 9:46

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 272378

Během jediného dne, v pondělí vzbouřenci v Iráku zabili 111 osob a nejméně dalších 235 bylo zraněno. Článek bez důkazů podsouvá, že je to dílo Al-Káida. Mluvčí Bílého domu (americké vlády) trval na tom, že ač Irák zůstává pln násilí, není to tak zlé jak to bylo před americkou invazí.

Jinde ve zprávách zdůrazňují, že cílené útoky jsou proti šíitským muslimům. Nejmenovaný irácký úředník sdělil Reuters, že útoky mají vyvolat sektářskou válku mezi šíity a sunnity, chtějí, aby situace byla jak v Sýrii. Politologové a koalice „Stop the War“ věří, že USA nechtějí stabilitu v Iráku, pouze nechtějí, aby se jim situace vymkla z rukou.

272425

24.7.2012 10:38

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

pavt 78.?.?.?

Reakce na 272425

Však já také netvrdím, že vlítnout do Iráku byl dobrý nápad - viz níže. V těchto zemích je nesmysl nějaká hra na svobodu, bohužel potřebují režim tvrdé ruky. Zvláště v Iráku, kde sunité 1300 let utlačují šíity, obojí dohromady pak Asyřany či Kurdy, nemluvě o přezírání křesťanů a (dokud tam byli) židů... Saddám byl sice hajzlík, ale je třeba přiznat, že v osmdesátých létech byl Irák sekulární země, kde všechny tyto národnosti vcelku klidně žily pospolu a pokud se nepustily do boje proti režimu, nebyly nijak zásadně pronásledovaní (a to včetně Kurdů) - později se ale situace dost změnila, jak si Saddám přestal věřit.
Co tvrdí "Politologové a koalice „Stop the War“ " je dle mne nesmysl - USA by rády měly v Iráku klid, ale neví, jak to zařídit. Jediný, kdo by to dokázal, je nějaký osvícený diktátor, jakýsi lepší Saddám... Likvidací Saddáma otevřely USA dveře dokořán Iránu - šlo o naprostý politický nesmysl, protože jediný, kdo Iránu mohl aspoň nějak vzdorovat, byl Saddám. Přiznám se, že u celé irácké operace netuším, kde jsou hranice mezi nekompetentností a blbostí, protože přesně to, co nyní v Iráku je, předvídal můj otec (strávil tam pět let) už na začátku celého tažení... Pravděpodobně v USA uvěřili irácké opozici, která ale v zemi neměla vůbec žádnou podporu, no a každopádně jde o dobrý kšeft - zemi opravují americké firmy (Bechtel) za irácké peníze... [smích]

272427

24.7.2012 11:42

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 272427

Soudruzi potřebují vždycky klid, když je klid, tak se nejlíp krade. Když někde teče ropa, tak tam se krade nejvíc, protože kdyby se kupovala za skutečné peníze(ne za papírky), tak by byl Západ už dávno opět středověká prdel a Východ prosperujícím Rájem na zemi.

272435

24.7.2012 23:25

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 272435

ne ne
kdyby západ netvořil "bohatství" na dluh tak by nikdy nedošlo k přesunu pracovních kapacit na východ protože by velice rychle poklesla životní úroven na západě a nikdo by to nekupoval

272444

27.7.2012 17:43

RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 272378

to pavt: ale člověče to je přece jedno, kde jsou kořeny nenávisti. Navíc jsem si nevšiml, že by v článku nebo pozn. editora autoři tvrdili, že ji např. Izrael vytvořil, jen ji chytře využívá. Když geostratégové přemýšlejí, jakých mechanismů využít pro své záměry v nějaké oblasti, tak první co zkoumají, jsou vzájemné animozity obyvatelstva, rozdíly ve víře atd., protože to je nejsnadnější cesta, jak lidi mezi sebou rozeštvat. Takže vaše připomínka je sice hezkým exkurzem do historie, ale jinak je zcela bezvýznamná

272561

23.7.2012 11:56

Prosím, střízlivě

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Izrael by nejspíš bral Mubaraka zpátky všema deseti a zbavit se Hizballáhu za tu cenu, že půjde nejdřív pryč vypočitatelný Assad, to asi taky není to pravé. Krom zkorumpovaných mamlasů jako Netanjahu a Barak je ve vedení Izraele dost opravdu chytrých a pragmatických lidí. Počínaje vedením tajné služby a armády. Stát Izrael je příliš blízko, než aby z takového vývoje rozumný sionista jásal. (Neklamte se, rozumní sionisté tam opravdu jsou.) Energetické zájmy části globální elity, to už může být jiná. Byla by to taky hra na ostří nože, ale co když je tento scénář jenom alternativa k přímé agresivní válce proti Íránu, do které se ve skutečnosti nikomu moc nechce. Pak z toho vyleze třeba nutnost poskytnout bratrskou pomoc Saúdům a spol. a pohlídat si zbytek ropy. Pak by i angažmá části západních rozvědek bylo v tomto napůl šíleném smyslu racionální .......

272384

23.7.2012 16:34

RE: Prosím, střízlivě

treerat 194.?.?.?

Reakce na 272384

Normálně rozpoutání takové války tak blízko pro Izrael není zrovna výhodné, ale jak píše (cituje?) tady: http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/komu-jste-loajalni-pane-fischere/ A. B. Bartoš prý existuje větev ortodoxních, kteří chtějí uspíšit příchod mesiáše, což by prý mělo jít i prostřednictvím zničení podstatné části židovské populace. Zdá se mi to dost ujeté, ale jsem ochoten uvěřit, že tomu někdo věří, i že maká na uskutečnění takové myšlenky.

272393

24.7.2012 1:35

RE: Prosím, střízlivě

p. 123.?.?.?

Reakce na 272393

...de to s nima s kopce ...v oficialnich mediich bylo o tom ze je v A. nejstudenejsi zima za poslednich 30let a kdyz jsem napsal email vyskocila na me cenzura , dale v oficialnich mediich bylo o moznosti !!! valky o nejaky kus skaly v Cinskem mori coz je problem mezi Cinou a Filipinami , proto imperialisti/Bushrael , dnes Bamarael// zalozili dalsi/asi desatou na severu/ vojenskou zakladnu v A....takze valcit jo ... ale to bude muset jet Hitlery do Ciny !!!!na byro a tam /misto vyhrozovani o odplatach !!!!/pozadat o pujcky asi trilion ....na tu valku proti Cine !!!!...jedna vec je mit drtivou vojenskou presilu co ma dnes osa zla...ale druha je skutecne ovladnout svet ...coz se nikomu nepodari aspon na dlouho ne.....protoze imperia maji zakonite svuj polocas rozpadu...

272411

23.7.2012 13:10

Bol islamizmu proti sekularizmu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Bol islamizmu proti sekularizmu.
A západ a USA by mala podporovať sekularizmus a nie fanatikov z AL-Kajdy ktorý chcú zahaľovať ženy zavieasť polygamiu bičovanie utínanie rúk a zákaz štúdií pre ženy a iné nezmysli.

Sekularizmus je Asad ale asi to tu treba napísať explicitne lebo niekto má dlhé vednie.
Tu je to pekne napísané:
http://www.ezoterika.szm.com/usama.html

272390

23.7.2012 14:40

RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.

pavt 212.?.?.?

Reakce na 272390

Naprosto souhlasím. Přiznám se, že nechápu tuto podporu fanatiků, která se výhledově obrátí proti Západu. Je to naprostý nesmysl. Zatímco Asad či Mubarak a Sadam byli/jsou pragmatici, s nimiž se vždy dá nějak dohodnout, s fanatiky to prostě nejde. Vlítnout do Iráku a dalších muslimských zemí byla jasná chyba (politická, o nějakých morálních hlediscích se nemusíme bavit).
Jak Irák, tak Sýrie jsou země se spoustou náboženských a etnických skupin, které udrží pohromadě jedině tvrdá ruka, protože jinak se mezi sebou začnou mlátit - a to i bez popichování Izraele. To netvrdím ani tak já, jako můj otec, který strávil v Iráku 5 let (a v Sýrii rok), takže to tam celkem dobře zná...

272392

23.7.2012 19:51

RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 272392

Nejsem si jist jestli se tato tvrzení dají aplikovat na všechny muslimské země. Třeba Tunisanům ta jejich revoluce kdy se zbavili zkorumpovaného autokratického prezidenta celkem prospěla a směřuje to tam k systému podobnému tomu který je v Turecku.

272398

24.7.2012 10:59

RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.

pavt 78.?.?.?

Reakce na 272398

Máte pravdu. Uvidíme, o situaci tam toho moc nevím a evidentně to teď už nikoho nezajímá. Bylo by to samozřejmě skvělé...

272430

23.7.2012 22:12

Ze starých zpráv

petesv 109.?.?.?

Kaddafi uskutečnil stavbu, jež by se dala nazvat osmým divem světa. Pomoci 270 šachet a 4000 km potrubí čerpá denně z pod libyjské pouště 6,5 mil. kubíků křišťálově čisté vody. Jeden kubik tak vyjde na 0,35 USD, což se dá srovnat s cenou v Česku. Díky této stavbě by šlo změnit S. Afriku v producenta potravin. Když porovnáte cenu vody v Evropě, lze odhadnout výnos na 65 mld. Eur, nehledě k tomu, že tento artikl do budoucna značně podráží. Takže je zajímavější než libyjská ropa. Vědí?
http://www.water1.ru/keys/%E0%F0%F2%E5%E7%E8%E0%ED%F1%EA%E0%FF+%E2%EE%E4%E0

272402

24.7.2012 2:10

RE: Ze starých zpráv

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 272402

col Gaddafi prevzal do svych rukou Lybii s 13 procenty lidi kteri byli schopni cist psat a pocitat, kdy ho zavrazdili col Gaddafi mel 4 procenta negramotnych, prevazne Beduincu.Lybijci neplatili za electicky proud,vzdelani. lekarske osetreni, benzine stal smesnou cenu nejdulazitejsi z toho ze lichvari a jejich uroky byl kriminalni zlocin v Lybii.Nejvetsi zlocin ktery col Gaddafi spachal bylo ze vydelky z jejich oleje sly do kapes Lybijcu.Proto byl tak hnusne zavrazden

272413

24.7.2012 3:12

RE: Ze starých zpráv

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 272413

Kdyz budou dva zemedelci,jeden na tom samem poli bude prosperovat a bude si u prace zpivat,jeho rodina stastna,druhy s temi samymi podminkami,ale s lenosti k praci,jak ten se bude koukat na sveho souseda?
Ciste,lidska vlastnost,takze, tak zvani zide sami rikaji,budes bydlet v dome, jez si nestavel,sklizet ovoce ze sadu,jez jsi nesazel, a tak dale,prakticky makat s lopatou nebudes,takze vyvolenec a tak jdeme az do nasi moderni doby,podivuhodne je kolik krestanskych kolaborantu temto lidem leze po kolenou,kolik nabozenstvi-kostelu je nazyva vybranymi lidmi Bohem,ackoliv jmenujte jedinou cirvy jez je bez moralni uhony.
Jedno je jiste,ze Libijci na svuj velmi dobry zivot doplatili zavistivym a mstivym sousedem "kdyz chcipne ma koza ,tak,at chcipne sousedovi, take.
Nejlepsi je dovetek,ze v druhem zivote ,kazdy dostane 2000 krestanskych otroku,verim tomu,s pomoci kolaborantu toho asi dosahnou a s pomoci kripto-vyvolencu,co by nasich politiky s dvoji kuzi.Kdyz prectet podvrzene protokoly,tak zjistite ,ze zadne podvrzeni nenajdete ,jen soulad s tim ,co je napsano a co se dnes ve svete deje.

272417

24.7.2012 10:06

RE: Ze starých zpráv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 272413

jistě, za ropné dolary "zmůžeme všechno"... a co nějaká vnitřní invence nebo snaha se zvednout jinak, než handlovat s ropou a zbytek odmakaj jiní...(ropy se ani berber nenažere a v době nejvyšších budovatelských snah libyjců byl průměrný čech desetkrát produktivnější, a to nepočítám libyjský gastarbajtry)
jenže on nikdy nebyl dost soudnej a na starý kolena mu měknul mozek, když zradil komanče, tak ho západ podržel, jenže začít hryzat ruku i druhým chlebodárcům , to sice může vypadat jako hrdinství, jenže ve skutečnosti je to počátek konce, takže mu teď konečně můžou "poděkovat"...
jako se jednou vypumpuje ta ropa, tak se vypumpuje i ta voda, protože bez postupné rekultivace pouště tam nemá šanci se udržet...
...
izrael neměl zájem na pádu žádnýho z těch víceméně prozápadních režimů, opak je daleko více pravděpodobný, protože destabilita okolí směrem k islamistickým režimům ho přímo ohrožuje...

272426

24.7.2012 11:40

Israel to možná ohrožuje

petesv 109.?.?.?

Ale je třeba vyvolat chaos. Teorie chaosu, vědí? Ilumináti, Lucifer, vědí? Stát Israel byl dobrá pomůcka, mít hlas v OSN atd. Ale pro aškenazi židy je to jen póvl, stejně je tam samý kříženec a nejmíň půlka přistěhovalci z Ruska. Takže o nic nejde. Bude další dějství, kino pro blbečky.

272434

24.7.2012 14:49

RE: Israel to možná ohrožuje

Vpohodě 78.?.?.?

Reakce na 272434

...vědí,vědí...ještě že na vás tady jde slušně vydělávat. Děkuji. Makám už na třetí studii sociálně patologických jevů a neofašismu v prostředí internetu pro jednu university. Také se rýsovala možnost to tady platit z grantu, aby se to mohlo dál zkoumat, jenže to potom nějak vyšumělo. Podívám se na to, bylo by škoda kdyby to tady zaniklo. Co tak vím tak se tyto stránky už financovaly přes anonymní dárce mnohokrát.Ne moc, ale něco se dávalo. Jak tak ale koukám na výběr peněz už se zase blíží konec. Tedy pokud se to zase nedoplatí od nás a 3.8. se znovu neotevře. Pokračujte, je to zde rok od roku zajímavější. Dříve jen pár desítek neofašistů, teď už i jedinci s poruchy osobnosti ,sociopaté a další. Ještě jednou vám všem zde děkuji, díky vám jsem si už vydělal na nové auto a splatil komplet hypotéku. Některé programy universitas jsou štědré chválabohu. [cool]

272438

24.7.2012 16:58

RE: Israel to možná ohrožuje

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272438

Presstitutka. Vědí? [bliji]

272440

24.7.2012 23:50

RE: Israel to možná ohrožuje

jan vítek 90.?.?.?

Reakce na 272438

jedinci s poruchy? jak krásný češtin. osobně netuším kolik je tady neofašistů, nicméně rádoby demokraté na jiných serverech hlásající odpor ke zvědavci se chovají na internetu tak, že z nich fašismus čiší na dálku.ti se ale nazývají demokraty a plivou na všechny okolo sebe. možná takové znáte, pravděpodobně ano.

272445

25.7.2012 10:30

RE: Israel to možná ohrožuje

Badatel 78.?.?.?

Reakce na 272445

Omlouvám se, ale zkuste žít dlouho v zahraničí bez kontaktu se svým jazykem. Resp. minimálním kontaktem. Moje chyba. Máte pravdu, to je druhý extrem. O těch pišu také. Jsou stejně paranoidní jako cca 60% těch tady na tomto webu. Ale to vše pramení ze společnosti a prostředí. Slabší jedinci místo péče záchranných sítí systému se v systému nemohou realizovat kvůli náročnosti systému a potom to takto dopadá.

Navštěvují různé stránky kde se sdružujete a revoltujete. To je OK. Alespon svoji energii vkládáte tam a ne v realitě venku třeba tím že by jste dělali problémy druhým. Prusvih by byl kdyby bylo ticho a nepsalo se na zakladane weby na absorbci vasich emoci co jsou delane. To by bylo spatny. Na toto tlumeni nálad spodních cca 8% (lidé s absentujicimi mechanismy socialni soudržnosti a extremiste)dle nasich studií se vynakládají velké prostředky na zřizování různých webů. Tento je ale trochu unikátní. Je originalní a placený z 80% opravdu lidmi a ne systemem. Pravdou ale je ze drtivou cast obsahu bere z webs ktere jsou plne pod kontrolou systemu. Ale tento je take nesvobodny jakožto i další weby. Je tady detekovatelna jasna cenzura, potlacovani stejnych svobod proti kterym se tady jakoby bojuje apod. Chce to sledovat od zacatku zde, roky.

Nikdo se take nikdy nepře o obsah. Každého věc a svoboda vyjadření. Věřte, že kdyby lide zde se vyskytujici začali být nebezpeční hodně-tak ta eliminace webů proběhne během pár desítek minut. Ale takto to je pod kontrolou a jde to i studovat. Vysledky studii slouží k tvorbě dalších opatření.

Je lhostejne zda-li USA vedeli o nejakem WTC nebo zabiji drony nevinne. Do toho vidi par lidi jak to je a nikdo to nema silu zmenit odspod. Uz ne s temito technologiemi co jsou a co se dela další i kdyby lide vedeli, tak by nic nedelali. Staci jim dat hmotu (obchody, jako konzum myšleno) a pocit ze muzou být jednou bohati jako treba Kellner a oni makaji a zadluzji se a voli lidi co zadluzuji staty a tak to funguje staleti.Lide jsou porad stejní, jen systém se lehce mění.Ae ne moc. No dost, pište bavi mne to se v tom tady hrabat. Uplne skvosty lidskych profilu jsou tady. Jako z učebnice a ze života.

Je lhostejne co dela zidovstvo jak tady to nazyvate (a nejen tady), to je uplně jedno. Rozsahle problemy osobniho zivota zde diskutujicich ty informace nevyřeší. Je to opravdu lhostejne, co plati Bush corporace, co plati Putinova klika, to se neresi nikde fakticky. Ti jsou mimo a delaji si svoje. Vic jim stejne nikdo nedvoli. Jde o to udrzet to bez obcanskzch nepokoju a valek mezi lidmi v danych a jasne hlidanych skupinach.

Ponevadz lidi je hodne a maji nadbytky hmoty a nevedi co s casem. System uz je tak bohaty ze zajistuje jejich nepomreni hladem a dava jim i pocit svobody v podobe internetu. A ti lide se bouri. Vzdy jich bylo cca 8-10% ve spolecnosti dle toho co jsme studovali. I v patnactem stoleti i ve starem Egypte. Vic jich neni. Jen v absolutnich cilech pribyvaji a musi se to drzet pod kon...Automaticky kráceno

272462

25.7.2012 10:31

RE: Israel to možná ohrožuje

Badatel 78.?.?.?

Reakce na 272445

Jen v absolutnich cilech pribyvaji a musi se to drzet pod kontrolou. A dari se.

Zapomente na revoluce. Jakoze by bylo najednou 70% nespokojencu a zmena. Pokud zmena tak pod kontrolou, jako vzdy. Revoluce je pro idiots a naivni jedince. To same se dela už šest let s fenomenem 2012. Co to stalo peněz.....aby se to pořád mlelo i do mainstreams to bylo povolene (vy rikate sráčkomety) a tim se odklonila další cca 3% skupina lidi co tomu propadla a zabavila se tim. A mame zjistene ze v roce 2013 a 2014 z toho budou tito lide jeste mimo, nekteri se znemozni jak jim padla vira a oni kazdemu rikali ty konce jak budou, nekteri spachaji z deprese konce svoje atak. Piste ta prace me bavi. Dekuji vam všem.

272463

25.7.2012 11:44

RE: Israel to možná ohrožuje

steve 174.?.?.?

Reakce na 272463

.. Dekuji vam všem. ..
-------
..vsem se pise - FSEM !!( pouze pro Vas )

Timto mate zadanou 4. badatelskou studii a jeji uspesne vyreseni Vam hrave pomuze splatit hypoteku na papinak ..
To Vas bude bavit - mit splaceny hrnec ! Do toho !! [mrknutí jedním okem]

272470

26.7.2012 9:11

RE: Israel to možná ohrožuje

BadatelVpohode 93.?.?.?

Reakce na 272470

FSEM je spatne. Pise se vsem, to umim jeste, vy mate dobry smysl pro humor. To uz je zaplaceny ty hypotecky. V hrnci ale nebydlim. Vy asi ano, jste tedy z Oman. Tam jsem to fotil pro sebe. Takove budovy jako hrnce. Delal to nejaky US architekt ze specialni slitiny co se neohriva tolik od tepla co dava to slunce tam.

Mam ted moc casu, tak ted odpočívam. Musim trochu dokopat ty lidi od nás aby poslaly penize sem. Už to vypadá zase na prusvih. Jenze to je limit asi ted u nas. Moc uz tady nejde vytezit, plati se jen kontrola aby tady nevznikaly spatne veci a neorganizovalo se to. A studuji se profily co pisou lidi.

Hlavne aby pan majitel byl v pohode. Oni uz ho nebudou stihat ted za nic, muze spat. Splnilo to ucel, uy je to tady mene extremni. Boji se to je divny ale, asi chce do CZ porad jezdit tam.Canada by ho nevydala normalne, nekdo by na to sice upozornil ze ma nastup vykonu trestu, ale nedala by ho. Je malo precedens jak lide byli souzeni za neco nekde a podle kanadskych zakonu to nebylo trestne, tak to nevydaji a chrani obcana. A jestli si nekdo mysli ze by nejakci zide zapracovali aby sel do vezeni, to je bludne.

Takovou cenu to nema. Neni tak dulezity. Stve akorat par extremistu z druhe strany ale ti take nikoho nezajimaji jako xtremiste tady. Tak to je positiv toto, majitel bude v klidu a tak to ma byt lide maji mit klid i pan majitel tady. Snad tam nebude ten kramek a na nem zavreno. Nebo se uz neotevre. Je to asi jedno, jsou i jine stranky.

272508

6.8.2012 19:32

RE: Israel to možná ohrožuje

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 272508

Jste zajímavý, pište dál.[smích] Ať se my naivní blbci a pitomci (těch 10 procent notorických revolucionářů) něco konečně dozvíme. Ale pozor, aby Vás Vaši nadřízení nesejmuli zato, že příliš vyzrazujete věci, které se ze zásady vyzrazovat nemají.

273074

6.8.2012 21:02

agent s teplou vodou

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 272508

klidne napíše, že prodá speciální slitinu pro hypoteční papiňáky, která má napodiv tytéž vlastnosti jako hezky čistá bílá barva.

Jenom se dopátrat, kdo je toho autorem. Jako shrnutí to celkem bylo hezké, až na ten "výdelek" auta. Nenazval bych to výdelkem, spíše zakázkou. Vydelat totiž pripomíná zasloužit a ne zasponzorovat. Je docela zajímavé delat studie zleva doprava, když je zemedelství a část prumyslu chyceno za koule nekterýma, co magorí ostatní o výhodách tržní ekonomiky a sponzorují sociologické studie o demokracii. Jasne, že rovnováhu hromad ovlivňuje malé závaží presouvající se na zakázku. Výdelek za studii mi pripomíná kecy o sobestačnosti a permakulture, kde její školitelé žijí prevážne ze školení. Hotové perpetuum mobile. Co tak poručit bramborum ať rostou radši na strome. Taková studie by také hodila na auto, pokud možno nové. Pokud by si takhle ale mela vydelat na auto 1 vesnice v demokratickém státe, tak nevím nevím, konkurence by byla značná, stejne jako mezi fialovýma krávama [chechtot] nebo, že by počet tech aut už byl tím, a já jen zaspal dobu?

273077

Příspěvků: 49

23.07. 00:57  Sýrie je jen předzvěstí jiné zvěsti.
23.07. 10:12 pavt  Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 12:22 Aleš Krejčí / Brno  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 14:10 pavt  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 18:20  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 20:49 petesv  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 01:23 p.  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
26.07. 01:34 p.  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 21:46 Aleš Krejčí / Brno  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 10:55 pavt  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
27.07. 01:42 p  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 23:59 MARTin bez loginu  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 17:16 aristokrat  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 10:58  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 11:34 Mnichov47  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 11:39  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
06.08. 18:37 Jarmila  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
06.08. 20:02 dvjv  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
07.08. 17:58 Jarmila  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
08.08. 09:31  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 18:24 esw  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 02:12  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 11:30  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 09:46 Saša  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 10:38 pavt  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 11:42  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
24.07. 23:25 aristokrat  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
27.07. 17:43  RE: Už 1300 let Izrael a USA podněcuje Araby proti sobě!!
23.07. 11:56 Velekněz Ratata  Prosím, střízlivě
23.07. 16:34 treerat  RE: Prosím, střízlivě
24.07. 01:35 p.  RE: Prosím, střízlivě
23.07. 13:10  Bol islamizmu proti sekularizmu.
23.07. 14:40 pavt  RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.
23.07. 19:51 Dale Coper  RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.
24.07. 10:59 pavt  RE: Bol islamizmu proti sekularizmu.
23.07. 22:12 petesv  Ze starých zpráv
24.07. 02:10 lindsay  RE: Ze starých zpráv
24.07. 03:12 Robert Nohejl  RE: Ze starých zpráv
24.07. 10:06  RE: Ze starých zpráv
24.07. 11:40 petesv  Israel to možná ohrožuje
24.07. 14:49 Vpohodě  RE: Israel to možná ohrožuje
24.07. 16:58 petesv  RE: Israel to možná ohrožuje
24.07. 23:50 jan vítek  RE: Israel to možná ohrožuje
25.07. 10:30 Badatel  RE: Israel to možná ohrožuje
25.07. 10:31 Badatel  RE: Israel to možná ohrožuje
25.07. 11:44 steve  RE: Israel to možná ohrožuje
26.07. 09:11 BadatelVpohode  RE: Israel to možná ohrožuje
06.08. 19:32 Jarmila  RE: Israel to možná ohrožuje
06.08. 21:02 ppppp  agent s teplou vodou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 122