Diskuze k článku

Exekutor na steroidech

Příspěvků 70

7.6.2012 17:54

Jak to asi je -

baba_Blažková 89.?.?.?

já si myslím, že exekutorský úřad má v databázi všechny obyvatele ČR a na základě programu pro generování náhodných čísel počítač každý den vylosuje několik jmen, k těmto automaticky vypíše obdobný formulář, tento následně vytiskne, k němu vyplivne nadepsanou obálku a příslušný úředník na konci pracovního dne jen sesbírá, co počítač vypracoval, a pošle s tím někoho na poštu.

270335

8.6.2012 23:46

RE: Jak to asi je -

Janeček 68.?.?.?

Reakce na 270335

A dlužná částka je taky genorována náhodně, ale asi ji programátoři zapoměli omezit zdola.

270402

7.6.2012 18:11

Kolik je příslušenství?

anonym 77.?.?.?

No je to 0,0 kč s příslušenstvím, přeci nemyslíte, že těch nula korun budou vymáhat zadarmo.

270336

7.6.2012 18:40

RE: Kolik je příslušenství?

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 270336

Taky si myslim, minimalni odmena pro exekutora cita 4000.- (pokud se nemylim) a pokud si prijdou osobne se zamecnikem, tak Vam nauctuji jeste vyjezd. [chechtot]

270340

8.6.2012 6:33

RE: Kolik je příslušenství?

onkelwolf 89.?.?.?

Reakce na 270340

Jo, a když si budete ťukat na čelo a nebudete jim chtít ty 4000,- + výjezd zaplatit, pak vám teprve začnou z této částky naskakovat úroky a úroky z úroků... [chechtot] Dobře vymyšlené..

270361

13.6.2012 1:59

RE: Kolik je příslušenství?

p. 123.?.?.?

Reakce na 270340

...nauctoval bych exekutorum cas zbytecne !!! straveny zaslanim sumy O.OOKc /nebo O.OO Euro/ ,jak bylo pozadovano /O je take cislo/ , a v pripade , ze nezaplati predal bych celou zalezitost exekutorum......

270582

9.6.2012 15:58

20 000,- Kč

legální lichva 77.?.?.?

Reakce na 270336

Dobrý den, to "příslušenství" (tedy poplatky soudu, advokátovi a exekutorovi) bude minimálně 15 000,- Kč(patnáct tisíc) až 20 000,- Kč.

270432

7.6.2012 18:25

Je to volební strategie !!!!

haban 178.?.?.?

Prý je to strategie pro příští volby.

Podle osvědčeného scénáře:
Vyrob problém
Slib řešení (když vyhraješ volby)

Podobný scénář jako Strašení řeckým dluhem v těch minulých.

[bliji]

270337

7.6.2012 18:28

Nic neobvyklýho

Sas2 82.?.?.?

Já mám to samý zase od celníků http://imgup.cz/?v=f/scan0572.jpg

270338

7.6.2012 18:31

medializovat

JPG 90.?.?.?

identifikovat autory, vyvolat peristaltické pohyby byrokracie, jejich výsledek zaznamenat, medializovat, ztrapnit.
jako bonus ideálně ještě vysoudit nějaké odškodné.
... vím, dobře se to radí a těžko udělá... [bliji]

270339

7.6.2012 18:47

Pravicujme, tunelujme, zabavujme

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pravicujme, tunelujme, zabavujme

Za malý, nicotný stát -
a za soukromé exekutory, soukromou policii, soukromé věznice
a soukromé ZISKOVÉ eutanázní stanice
- eutanázie = dobrá (svobodná pravicující) volba.

Pracicující, zinkající pivní Pepíci i lídlující Mařen/ky co za Zlého Bolševíííka naslouchali hrdinně a undergroundově Kocábu,
se diví,
že exekutoři pravicují a zabavují jako diví [zmaten]

Vložený obrázek

Vždyť horovali za texasky a co nejmenší zpravicovaný stát.

Ve zlých olbřímích vysoce zdaňujících a přerozdělujících sociálích státech typu Skandinávie a Německa je bídy a exekucí minimum.

Proto: (z posledních sil) pravicujme, tunelujme, humanitárně kde koho bombardujme - a na exekutory a soukromé eutanasisty se přeškolujme! Dokud je ještě čas [vyplazený jazyk]

270341

8.6.2012 9:49

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 270341

MoUdrostraku, proč píšeš v každém příspěvku pivních Pepících a lidlujících Mařenkách? Já také piju pivo a do Lidlu také občas zajdu. A proč ne? Co jiného bys mi doporučil? Ujišťuji tě, že jsem necinkal klíči a Havlovi jsem nevěřil ani v roce 1989. Nešel jsem ani na tu tehdejší legrační generální stávku. A to jsem nebyl ani komunista ani jsem nemiloval tehdejší režim.

270369

8.6.2012 13:45

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 270369

To nesmíte brát vážně. Ten pán má omezený počet vět, které mu automaticky generuje skript, takže jen zadá téma a zbytek už se vytvoří sám z databáze několika desítek frází. K tomu se náhodně vygeneruje odkaz na nějaký obrázek a voila, příspěvek je hotov.

Nemá totiž na nějaké vymýšlení smysluplných příspěvků čas, protože kontroluje svůj nesmírný majetek po celém světě, pomáhá z těžkých životních situací tisícům jeho přátel po celém světě, případně, když za ním s prosíkem přijdou, radí, kam peníze investovat. A v sobotu chodí do synagogy. A v neděli na schůzi KSČM.

A konkrétně proč tato věta? Protože to hezky zní.

270381

8.6.2012 21:03

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 270381

... no hlavně je sem nasazenej ... akorát tady se má za to, že zvyšuje čtenost ... což vede k poněkud pikantnímu závěru, že je sem nasazenej, aby tu zvyšoval čtenost ... (c)Saša

270397

8.6.2012 12:58

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

Rostislav 213.?.?.?

Reakce na 270341

Co máte proti pravici? Pokud myslíte naši současnou vládu,
tak ta rozhodně pravicová není. Být pravičák automaticky neznamená být podvodník.

270378

10.6.2012 14:44

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

zzz123 31.?.?.?

Reakce na 270378

Zajímavé, to musí být opravdu strašná smůla že to tak vždycky vyjde [oči v sloup]
Ale to nic, volme je zase, v příštích volbách jistě už lhát nebudou, to by si jistě nedovolili, takoví slušní lidé, i do poliky se dostali, že ano...

270457

10.6.2012 17:55

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

Zecharia 207.?.?.?

Reakce na 270457

Komunisti nebyli lepsi [bliji]
Tak si je tam zase zvolte [zmaten], kdyz nekteri z vas po nich tak touzi [mrknutí jedním okem]

270461

10.6.2012 3:31

RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 270341

Tito vydriduchove se nemaji ceho bat "spravedlnost" je na jejich strane. Kdyby se vsak obavali ze jim nekdo mozna prerazi ruce a nohy aby nemohli vice krast. tyto lichvarske "instituce" by zmizely ze zemskeho povrchu velmi, velmi rychle.

270443

7.6.2012 18:52

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Dva různé fonty v jednom textu. To chce "kuráž" si toho nevšimnout.

Vložený obrázek

A nebo to mít hóóódně v paži.

270342

8.6.2012 10:22

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 270342

To je font, který nemá písmena s háčky (tedy češtinu), tak je tahá z jiného fontu, tedy špatně zvolené písmo.

270371

7.6.2012 18:55

exekuce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Je to jednoduché. exekutor pošle obsílku, že máte zaplatit 0,00 Kč k určitému datu. Vy samozřejmě nezaplatíte (přece nula je nula, tak co bych platil). Dopis zahodíte, uklidíte poklepete si na čelo a.... a po uplynutí doby, kdy jste měl zaplatit 0,00 Kč Vám dojde nová obsílka, že máte zaplatit náklady na exekuci, rozjede se exekuce...Takže rada (?) budete muset jít na poštu a opravdu poslat složenkou 0,00 kč za 20-30, Kč ceny složenky...máte doklad, že jste zaplatili 0,00 Kč. To, že to nepochopí pošťačka je jedna věc, ale bohužel "krýt" se je druhá věc... vítejte v kocourkově. U soudu bohužel platí papíry a fakta...pokud možno s kulatým razítkem a nejcennější jsou ty osmihranné...Soud bude pravděpodobně řešit, jestli jste zaplatili 0,00 Kč nebo ne a až poté bude řešit Vaši námitku, že je tam 0,00 Kč... samozřejmě v novém jiném procesu...teď bude hodně záležet na soudci jestli je rozumný a náklady na exekuci zamítne jako neoprávněné nebo bude byrokrat a přesně bude dodržovat literu zákona jako nějaký robot...pak se několik měsíců a let bude čekat na vyjádření nejvyššího soudu jak se tedy má postupovat (protože budou na různých soudech ve stejné věci různé rozhodnutí)...čichám číchám nějaký podraz.

270343

7.6.2012 22:10

RE: exekuce

Jarmil-a 78.?.?.?

Reakce na 270343

Já bych jim poslala tou složenkou 1 Kč a tuto částku posléze začala na exeturovi vymáhat. Pokud by nezaplatil do 14 dnů, podala bych žalobu. Exekutorský úřad by pochopitelně prohrál, zaplatil mi ušlý zisk mého podnikání, náklady mého advokáta a soudní poplatky. [mrknutí jedním okem]

270349

8.6.2012 0:08

RE: exekuce

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 270349

Takhle to nechodí. Když po vás něco chce úřad, zpravidla musíte reagovat do osmi dnů. V případě potenciálního odvolání máte 15 dnů. V případě odporu proti trestnímu příkazu máte tři dny. Zato dvojtečka:
Když podáte trestní oznámení (žalobu), tak vám soud možná ještě v průběhu roku odpoví.
Když vznesete dotaz k soudu, nemusí vám odpovědět vůbec.
Když podáte podnět k trestnímu řízení prostřednictvím PČR, zpravidla tato bude vyvíjet úsilí jen v tom smyslu, aby vám vysvětlila, že se žádný trestný čin nestal. Atd.
Na třicetidenní lhůty zapomeňte. To si Oni vždycky obkecaj. Popřípadě vám zašlou "automatickou odpověď", že vašemu podnětu chybí... (libovolně doplňte).

Prostě - někteří jsou si rovnější.
[bliji]

270353

8.6.2012 19:16

RE: exekuce

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 270353

At si mysli vo USA v ceskym krateru kazdej co chce ....., ale takovou upominku kde figuruje castka 0,00 korun kterou by americkej soud klasifikoval jako vyhrozovani za ucelem vydirani by poslal odesilatele na nakej cas za mrize a musel by navic za takovej harassment vsechny adresaty za tu ujmu jak charakteru tak i personality tez financne vodskodnit .

270396

7.6.2012 19:22

Exekutoři jsou zločinci. Všichni!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Nechápu, proč exekutoři nejsou regulérně zabíjeni rozhořčenými dlužníky a občany co nemůžou snést jejich bezpráví, podvody a zločiny, které téměř všichni páchají!

Téměř všichni exekutoři jsou zločinci, většina páchá zatím přestupky, k zákonu nemají žádnou úctu, jsou často trestáni soudem za podvody a tohle je další případ zneužití pravomoci veřejného činitele.

270344

7.6.2012 20:11

RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270344

Je třeba rozlišovat exekutory soudní a soukromé. Tady někdy po roce 2000 došlo k "privatizaci" práva, tzn. že do té doby veškěré exekuce dělali pouze soudci podle občanského soudního řádu. Poté se vytvořil exekuční řád, který jasně stanovoval pravomoce soukromých exekutorů. Co je zajímavé, že tuším, že za soukromou exekuci prováděnou soukromým exekutorem nese odpovědnost soudce (?), což je děsivé. Jsou případy, kdy soudci prskají na exekutory jak kočka na psa...no prostě si dělají tady co chtějí (a dokonce někteří na soudce zkoušejí jestli si jejich čachrů všimnou nebo ne)...s požehnáním vlády a parlamentu (vypadá to jako evidentní záměr). Exekuční řád i občanský soudní řád řeší exekuce (oba dva), prostě dochází ke zdvojení "práva"... a zajímavé je na tom to, že pokud podáte exekuci přes soukromého exekutora nebo soudního, tak se to řeší jiným řádem (exekuční vs. občanský s.ř.) a výsledek může být diametrálně odlišný. Samozřejmě, že vláda o tom ví i poslanci..., ale kšeft je kšeft. (Jinak ročně přibude nových případů na bývalé okresy cca 30 000/okres - záleží na hustotě obyvatel, což na 4 ex.soudce v okrese je cca 8000 případů ročně nových....a rok má pouze 365 dní !!)...proto se to tak vleče a všechno neuhlídáte... a proto nám vláda před léty říkala, že se ulehčí všem... neulehčí, kdepák.

270345

8.6.2012 7:55

RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 270344

>Nechápu, proč exekutoři nejsou regulérně zabíjeni

Nemocný je bezprávní systém – exekutoři jsou produkt systému.

To je ten obdiv divokého západu, něco jak dávná americká zlatá horečka -„Klondike Days”. V USA sice systém je založen na vzájemném okrádání a bohatý může okrádat víc, ale přece jenom za ta léta to dostalo nějaká pravidla, ač nerovný systém je v zásadě rovnější než v ČR.

Již když porovnám českou televizní reklamu s reklamou US TV, lžou sice obě, ale ta česká je lživější.
Podobně Google News, americká i česká verze je zkreslená, ale zase ta česká jde o krok dál nějak víc nasazuje a prosazuje „ten správný“ názor. Jsou tedy výjimky, jako http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/50980-muz-...
Nebo snad fotografie plakátu „KALOUSKU MY TI TO TAKĚ SPOČÍTÁME…“
Vložený obrázek

270363

9.6.2012 18:33

RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!

Kadlik 88.?.?.?

Reakce na 270344

Muzu jen souhlasit a divim se ze jeste nakymu ubozakovy neruplo v kouli a nepodpalil dotycnejm exekutorum barak nad hlavou kdyby mne takle zacaly sikanovat tak to dlouho trvat nebude a hori ma panenko!

270433

10.6.2012 14:53

RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!

aanz 31.?.?.?

Reakce na 270344

Souhlas, je to vpodstatě moderní verze banditů a lapků, s takovými by se ve středověku nemazlili a jejich hlavy by pro výstrahu zavěsili nad městkou bránu.
Problém je bohužel v tom, že po prvních pár úspěšných úlovcích by se tahle sebranka obklopila bandou najatých vrahů a při sebemenší známce odporu by svou oběť navíc k okradení a vyhnání rovnou zabili.
Pak už by to asi chtělo vzít z gruntu všechno tzv. panstvo šmahem, jinak nás tu postupně ta smečka bestií vyhubí.

270459

7.6.2012 21:26

Exekuce

Kevin 91.?.?.?

Mno, jeden exekutor uz si kopal vlastni hrob nad mestem pote, co mi posta dorucila obdobne veledilo... Akorat tam slo o celych 4,99 CZK nedoplatku za elektriku z roku 2006 (uhrazene pri pristim zauctovani). Zacinam mit chut udelat z toho sluzbu pro verejne blaho...

270346

8.6.2012 10:42

RE: Exekuce

vasek hav 89.?.?.?

Reakce na 270346

Souhlasim-vydal bych par lidem oficialne ZL na odstrel vyderacu a podobne luzy vcetne politiku a podobnych skudcu.Penize na strelivo bych dotoval ze statniho rozpoctu-kapitola verejna sluzba.

270373

8.6.2012 21:08

RE: Exekuce

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 270373

Strelivo je potreba uctovat jako vydaje nezbytne pro dosazeni, zajisteni a udrzeni zisku... Zatim jeste zadny danovy urednik to pro jistotu pri danove kontrole nezpochybnil... [smích]

270398

7.6.2012 21:58

Chtěli jste demokracii?

Kolemjdoucí 89.?.?.?

Chtěli...to se cinkalo kličema, co? Tak ji tady máte a užijte si ji, až do dna a nebrečte tady, volové. Máte co jste chtěli...

270347

10.6.2012 10:58

RE: Chtěli jste demokracii?

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 270347

Chtěli demokracii, ale (vy)volená (j)elita jim místo ní podstrčila kapitalismus - a už dvacet let jim lživě tvrdí, že je to jedno a totéž. [velký smích]

Jinak, rozdíl mezi "demokracií" a "reálnou demokracií" je přibližně takový, jako rozdíl mezi "masem" a "sojovým masem".

270448

28.2.2013 3:48

RE: Chtěli jste demokracii?

Jozka Skocdopole 72.?.?.?

Reakce na 270347

Tunelovani a tyto praktiky jsou presne podle pravicoveho programu.

285517

7.6.2012 23:48

Exekuce na exekutora?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Není takový exekuční úkon projevem zneužití funkce veřejného činitele a tedy trestným činem v organizované skupině, jíž exekutorský úřad nepochybně je? Co to dát policii jako podnět k šetření, s návrhem finančních náhrad a satisfakce?

270352

8.6.2012 6:36

RE: Exekuce na exekutora?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 270352

Něco takového je rozumná věc. Ano, dostal jsem dopis, kde je uvedeno, že nic nedlužím a přesto je mi v následujících řádcích vyhrožováno. Na to by měl být nějaký paragraf.
Pán z Brna by měl podat na tu podepsanou JUDr ihned trestní oznámení za vydírání, vyhrožování nebo snahy se neoprávněně obohatit. Právník by měl poradit.

270362

9.6.2012 0:41

RE: Exekuce na exekutora?

baba_Blažková 90.?.?.?

Reakce na 270362

Zneužití pravomoci úřední osoby

270404

9.6.2012 11:03

RE: Exekuce na exekutora?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270404

Tak to je v háji. Ta podmínka úmyslu je nenaplnitelná. Nezbývá, než cálovat. [naštvaný] [bliji]

270421

8.6.2012 9:10

Absurdní divadlo

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

S ultradebilitou v tomto absurdistánu má zkušenosti už takřka každý. Není vůbec problém zaplatit 6 000 nebo i více za nedoplatek ve výši třech stovek. Klidně Vám kvůli třem stovkám nakonec zabaví Váš majetek. Právníci a exekutoři se "nažerou" protože jim jejich zlodějské praktiky zákon schválený prodejnými a tupými "zmrdy" posvětil. Každý má množství účtů a je evidován na mnoha úřadech. Vše si musí hlídat. Pravidelně třeba nahlížet do katastru, jestli ho zrovna nějaký chytrák na základě zlodějského zákona neokrádá o dům. Co k tomu dodat ? Dá se k tomu ještě vůbec cokoliv dodávat ? Tohle skončí špatně. Velmi špatně .. [oči v sloup]

270366

8.6.2012 10:12

RE: Absurdní divadlo

e 195.?.?.?

Reakce na 270366

"- popr. kde se falticky zdrzujete" - tomu mam rozumiet, ze vylupia kamosa, niekoho z rodiny, pripadne sluzobny byt, pracovisko?
- ukradnu cudzie veci, cudzim ludom, bez sudneho rozbodnutia proti tym ludom? Toto spravia v domienke, ze ja sa tam zdrzjjem a tie veci su akoze moje. Ak toto nie je bohapuste vlupanie a kradez tak ja potom tomu naozaj nerozumiem. Ak pojdem po ulici uvidim bmw, z ktoreho raz som videl vystuit mojho syna tak si to zoberiem lebo to je ako jeho, alebo ak moja zena vyjde z obchodu tak si tam pojdem hoci co zobrat lebo ona sa tam zdrziavala a moze tam byt kopec jej veci?
- a asi najlepsie, ked tam nikto nebude, nebudem ani ja ani domaci, dokonala lupez este si prizvem policiu, ale preboha preco nie je povinne prizvat osoby ktorych sa to tyka?
- neviem ci to takto prebieha aj na slovensku, ale z ciech som cital a videl aj nejaky dokument o exekjciach, a toto nema nic spolocne zo zakonom a zdravim rozumom
- neviete nahodou niekto fundovane vysvetlit,pripadne objasnit tuto informaciu, dostala sa ku mne uz z viacerych zdrojov: vraj pred prijatim nenakych Harabinovich jprav v zakone to exekuciami smerovalo presne tam ako sa to deje v cesku, on to nejako obmedzil, a preto ho zacharska uderka(lipsic, jacorska..a spol.) mali za ulohu odstavit. ak vidi
to bezpravie a psychicky teror tak by todavalo zmysel ( u nas sme objektivne na tom z prijmami horsie, tak to by sa exesexovalo jedna radost [pláč] ( inak eu nas uz niekolko krat hanila preco mame taku narodnu uchylku vlastnit nehnutelnosti a pozemky v pomer par hektarov, odporucaju nam najomne byvanie (samozrejme sukrom. rentjersme) a podu zcelit a predat investorom (je niekde sprava ako ich to v bruseli trapi a kolko prostriedkov vyclenili na danie veci do porkadku pri scelovani pody aby sa lepsie i.vestovalo(to je logika, clovek naroda nesmie mat nic zeme, lebo to je problem a potom sa docitate ako chcu predat 300000 ha pody jednemu podnikatelovi (cudzia spolocnst), nie prenajat, ale rovno predat - vlastizrada)
- aj ked mi vela krat leziete na nervy (asi ako magor bracho) predsa je fajn mat prima brata, musim uznat, ze pokial nedame nejaku formu federacie tak nas chazari, nemci a ina haved zo zapadu spravy otrokov vo vlastnych statoch, je pre nas nevyhnutne sa spojit vybudovat armu (150-250000 brancou), zahatat hranice (nie drotom cez ten vidia, ale rovnno betonovym 20 plotom [mrknutí jedním okem] ) a zaviest dobre zakony, obchodne normy a odsudit nemoralne a patricne strestat) ludia same cudzie nazvy, vsetko ako v nejakych koloniach a ma dozrali dnes na wc, z jedneho nemenovaneho casku [mrknutí jedním okem], glosa ak by boli komanci, nas casopis by se nejmenoval "Level" ale neco na spusob "Amatersky mikropoc.." ...buzik co by bolo na tom zle? ze by to bolo narodne a mozno by sa volal "Uroven", ci level je tak in co...brr

270370

12.6.2012 16:31

RE: Absurdní divadlo

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 270370

Bohuzel to chapte dobre.
Ja jsem narazil na exekutorskou svini jeste v Plzni jako student.
Bydleli jsme v podnajmu v byte jehoz jeden minuly majitel (2-3 majitele zpet) byl zadluzeny fetak.
Pani svine exekutorka nam vyhrozovala exekuci i pres vsechny doklady, prohlaseni, smlouvy a vsechno co jsme meli v poradku a predkladali ji. Ale protoze svine exekutorska se rozhodla ze bude tezke hledat nekde zadluzeneho fetaka jehoz posledni pobyt byl zaznamenan na teto adrese a trvale bydliste jinde nahlasene nema. Tak se rozhodla sikanovat nas .. protoze i na chudych studentech se da zabavit trocha toho nadobi a nejaky ten pocitac ci telefon. No a zakon ji to jak jinak nez dovoluje protoze se vzdy muze "domnivat ze na dane adrese se nachazi veci dluznika" .. ano nic jineho nez vlastni "domenku" nepotrebuje dle zakona.
Casu a nervu jsme tim ztratili tenkrat mnoho a nikdy za tu dobu jsme vlastne nedostali od ni vyjadreni ze teda zadna exekuce na nasi adrese nebude.
Exekutori jsou u nas opravdu nedotknutelni. A o uz musi byt opravdu medializovany pripad aby na ne nekdo za pochybeni udelal alespon tytyty. [bliji]

270561

8.6.2012 10:52

RE: Absurdní divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 270366

Když přestane fungovat "státní" právo, zbývají dvě možnosti. Buď spoléhat na to "boží", nebo se o něj postarat sami.

K čemuž nám uplatňováním "práva silnějšího" a "práva vychcanějšího" dávají právo. To lidské. Na společnost, která si vzájemně pomáhá.

Jsou to predátoři a predátory lidi vždycky hubili. Jenže oni se po čase vždycky znova namnoží.

Co ti Němci vlastně chtěli
25ti bodový program NSDAP
To není propagace "fašismu", to je upozornění na historický kontext, který nám zatajovali.

270374

8.6.2012 13:45

RE: Absurdní divadlo

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 270374

Každá akce nakonec vyvolá reakci. A to je důvod proč to dopadne u nás špatně. Špatně zejména pro ty hyeny, které za tohle mohou .. už aby to bylo

270380

8.6.2012 14:16

RE: Absurdní divadlo

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 270380

Chce se mi blit z toho co ctu a co se deje v rodne zemi kde domov
HNUJ
viva fekalistan jdu [bliji]

270382

8.6.2012 14:38

RE: Absurdní divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 270382

berte to z nějaké lepší stránky...
třeba:
-exekuce vyvolají rozkolísání cen nemovitostí a dále zvýší schopnost "čecháčků" (rozumějme lídlujících pepíků a mařenek) nesplácet... což prohloubí nějakou tu hypotéční krizi...
-restituce republiky zpět do lůna matky církve uvolní další nebývalý objem nemovitého majetku a...
no a jakoby náhodné sladění těchto dvou věcí způsobí, že banda trhanů jménem "čecháčkové" se ocitne uprostřed výprodeje kdysi vlastní země za pakatel a...
to vůbec nevadí, protože to necháme kolonizovat cizími entitami a až to zvelebí, tak je vyženeme... [mrknutí jedním okem]

270386

9.6.2012 11:34

RE: Absurdní divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270386

Ta teorie nemá chybu. Praxe je jako obvykle odlišná.

Po těch vyhnaných zde zůstanou majetky... a zhasnuto... [oči v sloup] Leda by to vyhnání zařídili kreativizmem zrecyklovaní komunisti a všechno zestátnili. Desatero přece vyznávají stejně jako křesťani, tak co by jim udělalo uznat je jako Stvořitelovo, když už existuje i materiální důkaz jeho existence. [překvapení] Pak by ta pasáž v hymně -"zemský ráj to na pohled" - mohla být i naplněna. [vyplazený jazyk]

270424

8.6.2012 16:11

RE: Absurdní divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270380

Hyeny mají v přírodě důležité poslání řízené přírodními zákony. To jen ten "dvoumoudřec", sem na Zemi importovaný ze zaniknuvšího Ráje, není zdejšímu prostředí přizpůsobený a k přežití nutně musí používat intelekt. V nehmotném světě duchovních bytostí je intelekt jakékoliv úrovně jim vzájemně neškodný. Duchovní bytosti si sotva můžou vzájemně načechrat fasádu. Ve světě hmoty a energie se však intelekt projeví přímo zmaterializovaně a je-li "dvoumoudrý", tak blbosti se už ani meze nekladou. Dovede vypustit džina z láhve, ale jak ho dostat zpět, tak na to už je moc blbej. Je to jak varoval Švejk: "Na světě nemůžou bejt všichni chytrý, poněvadž by na ní bylo tolik moudrosti, že by z toho byl každej druhej blbej." A na jeho slova dochází. Škola je čím dál delší a na jejím konci jsou ti co sice umí číst, ale neví "vo čem to je". A vo tom to je.

270389

9.6.2012 3:23

RE: Absurdní divadlo

steve 174.?.?.?

Reakce na 270380

,,Špatně zejména pro ty hyeny ....
-----
... pouze za predpokladu, ze lide budou rychlejsi nez ony hyeny !! A casu uz neni nazbyt, pokud se lide konecne nepohnou, ceka hyeny hodokvas na mrsinach naroda ...., hyeny se nezastavi pred nicim !! Vcetne vrazdeni - ve jmenu - "humanitarniho hyenismu" !!

270406

9.6.2012 8:55

RE: Absurdní divadlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 270406

>,,Špatně zejména pro ty hyeny ....
>-----
>... pouze za predpokladu, ze lide budou rychlejsi nez ony hyeny
>!! A casu uz neni nazbyt, pokud se lide konecne nepohnou, ceka
>hyeny hodokvas na mrsinach naroda ...., hyeny se nezastavi pred
>nicim !! Vcetne vrazdeni - ve jmenu - "humanitarniho hyenismu" !!
Samozrejme ze treti druh simpanzu,ritualni vrahy vubec nezajima radoby poradek,ba prave naopak.Maji svoje tahy.Ockovani,chemtrails,geneticky modifikovanou podvizivnou ci mutageni stravu.Nepochybuji o tom ze maji jako pedagogove pripraveny cely system hanebneni,urazeni,trapeni,ponizovani gojimu.Jejich tymy maji ustavy,kde uz maji promyslene tahy napred,jednotlivci odporu nemaji sanci budou zameteni.Skryta svetovlada uz je a my jsme jejich material. PREKAZEJICI

270414

9.6.2012 8:20

0,--

Janus 188.?.?.?

S tímto jsem se už také setkal - může se tak stát v případě, kdy věřitel podá návrh na nařízení exekuce, ale dlužník již původní dluh splatil ještě před vydáním usnesení o nařízení exekuce

příklad - dlužíte 5000, náklady na prváníka a soud cca 10 000 - věřitel tedy podá návrh na nařízení exekuce, ale vy stihnete původní dluh (5000) zaplatit ještě před vydáním rozhodnutí. V tomto případě, je vymáhána částka 0,-- s příslušenstvím (do toho spadá právní zastoupení, soudní výlohy, náklady věřitele v nalézacím řízení a odměna exekutora)

270413

10.6.2012 11:41

RE: 0,--

X12 78.?.?.?

Reakce na 270413

Tak, je to usměvný omyl? Nebo pan Vladimír Stwora pozdě zaplatil dluh a tak už jen dluží "příslušenství"? To by mohl autor článku zareagovat.)

270449

10.6.2012 12:05

RE: 0,--

Janus 188.?.?.?

Reakce na 270449

Neříkám, že to tak stoprocentně bylo, mohlo samozřejmě jít o omyl v kanceláři exekutora... jen jsem nastínil jednu z možností, kdy k tomu může dojít. A myslím, že všichni víme, že příslušenství k pohledávce v některých případech převyšuje její hodnotu a exekutor vymáhá vše najednou.

Osobně jsem se s tím setkal u jednoho klienta a dluhu na pojišťovně... Zaplatil dlužené pojistné a tři dny na to mu přišel platební rozkaz od soudu. Řekl si, že už je zaplaceno tak nic víc neřešil a nezaregistroval, že v rozkazu jsou zahrnuty i náklady na právní zastoupení. A ve výzvě od exekutora mu domu skutečně přišlo: Vymáhaná pohledávka 0,--, Úrok z prodlení 0,-- Náklady právní zastoupení cca 8900,-- Odměna exekutora, náhrada hotových výdajů a DPH cca 7500

270450

10.6.2012 14:00

RE: 0,--

baba_Blažková 90.?.?.?

Reakce na 270449

Finta spočívá v tom, aby se "dlužník" nedozvěděl zavčasu, že něco dluží. Vzniknout dluh může jakkoli.

Zrovinka mně přišlo v pátek, že mám zaplatit jakési náklady na léčbu jakési paní, co mi přišla domů ožralá vyhrožovat, že si na mě počká, že mě srazí ze schodů, že moje tehdy čerstvě narozené miminko utopí jako kotě (byla jsem po "císaři" ). Na výzvu, aby opustila můj byt nereagovala, policii jsem neměla jak zavolat, nedisponujíc funkčním mobilem. Tak jsem paní z bytu vytlačila. Vzdálenost ke schodišti je asi 3 m. Paní sebou na chodbě hodila, začala ječet "Pomoc, ona mě bije," (znovu zdůrazňuji své tehdy čerstvě sešité břicho), pak vřískala něco o tom, že má zlomenou nohu, nakonec na mě zavolala policii (!).

Policie přijela s tím, že moje miminko odvezou do děcáku a mě na výslech. Proti tomu jsem se ostře ohradila, sdělila jsem jim skutečnost porušení domovní svobody, násilí proti skupině obyvatel a jednotlivci ve fázi přípravy a navíc jsem trvala na vyšetření dotyčné paní na alkohol. Po téměř třičtvrtěhodinovém dohadování nakonec policajt napsal rukou, že odmítám výpověď, já to podepsala - druhá možnost byla děcák pro Kačenku - a bylo. Paní křepce odhopkala přes původně avizovanou frakturu nohy do sanitky(!). Test na alkohol jí policie odmítla udělat.

O pár měsíců jsem dávala podnět k zahájení trestního řízení. Policajt řekl, OK, sepsal protokol. Při čtení jsem se opět ohradila, že nepodávám žádné vysvětlení, nýbž trestní oznámení. On na to, že tak se to dělá, že to je běžná praxe.

Teď jsem se dozvěděla, že jsem byla uznána vinnou ze spáchání přestupku. Paní byla vyslechnuta v této věci, já nikoli. Rozhodnutí mi nepřišlo. Hádejte, kde se rozhodovalo. Ano, můj oblíbený ÚMOb Ostrava - Jih. Takže v příštím týdnu mám zase o zábavu postaráno. A abych nic nevynechala - TO na mou osobu zpracovávalo oddělení PČR v OV Hrabůvce, tam, kde mi vyhrožovali, abych stáhla TO na mého nebožtíka pro neplacení výživného. Ten nebožtík, co je synem estébáka. Ten, co v září loňského roku měl nastoupit veřejně prospěšné práce - nevím co provedl - nenastoupil a dosud nesedí (!).

Jak na vás holt ta mašina sedne, máte co dělat patrně do smrti. Člověk nejen aby se bál vystrčit nos z bytu. Člověk aby se bál i ve svém bytě.
[bliji]

270455

9.6.2012 10:05

No bóže...

X12 78.?.?.?

... čistě úsměvná chyba a dav šílí.-)))

270417

9.6.2012 10:11

pohled z jiné strany

Karel4 85.?.?.?

Já jsem zadal exekutorům vymáhat 12 000 od člověka, kterej mě o ně připravil podvodem. Byl za to podmínečně odsouzenej (nebyl jsem sám koho okradl, dohromady udělal podvody za nějakých 320000) a snad si potom i pár měsíců odseděl.

Exekutorský úřad rád vyhověl a okamžitě rozjel vymáhací mašinérii. Potud všechno ok. Ale už je to skoro rok a neviděl jsem ani korunu. Vzhledem k tomu, že za tohle vymáhání 12ti tisíc si exekutoři přijdou asi na 8000(!) Tak třeba čekají na celkovou částku a na to, aby peníze dostal poškozenej, maj času dost...

270418

9.6.2012 11:52

TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR:
http://www.facebook.com/groups/258890107463993/
a
www.exekuce.estranky.cz

270425

28.2.2013 4:06

RE: TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR

Jozka Skocdopole 72.?.?.?

Reakce na 270425

No tak s timhle nesmyslem jsem se setkal uz mnohokrat.
Pokud shanite podepsat nejakou petici, tak ji NEUMISTUJTE na Facebooku, protoze mnoho lidi, kteri by ji i podepsali tak Facebook NEMAJI. Ztracite tak kopu podpisu.

285518

28.2.2013 7:45

RE: TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 285518

Petice za zrušení soukromých exekutorů je umístěna mimo Facebook: http://www.petice24.com/petice_za_zruseni_soukromych_exekutoru.

Díky za šíření tohoto odkazu [smích]

285522

9.6.2012 14:14

dá sa brániť

R 2013 (zavináč) inmail (tečka) sk 92.?.?.?

Za posledné dva roky som zo štyroch exekúcií (troch exekútorov) v troch exekúciách vyšachoval exekútorov z hry von (pre chyby v právnom postupe) a dosplácal záväzky veritelom. Jednalo sa o stovky € energetike, polícií a poisťovni.

270427

10.6.2012 9:19

Tento případ je samozřejmě úlet, ale...

sepim 94.?.?.?

představte si tuto situaci, nějaký bývalý známý si po dohodě odveze vaši ne zrovna levnou věc s tím, že si ji vyzkouší a pak zaplatí nebo vrátí a zmizí i s ní a po řadu let odmítá splnit jakoukoliv z uvedených variant, celou dobu vás krmí báchorkami s různými termíny, kdy se to vyřeší, s tím že nemá peníze, vy přitom z jiných zdrojů víte, že si koupil auto a další nové věcí. Když už hrozí promlčení, dáte to soudu, který rozhodne ve váš prospěch, máte uznání, jste dobrák, dáte mu ještě rok na zaplacení s krajní možností řešit to až exekucí. Roční termín není samozřejmě splněn, počkáte mu ještě dva roky další ale za celou dobu nedojde ani k sebemenší snaze o komunikaci a zaplacení, zřejmě vytrvalá snaha mít tu věc úplně zadarmo. Nakonec, po téměř deseti letech, jen díky exekutorovi (jiná šance "po dobrém" bohužel neexistuje!!) konečně dostanete svoje peníze, a to i docela slušnou formou - srážkami ze mzdy a převodem peněz ze zablokovaného účtu

270446

10.6.2012 17:00

Kde je problém?

Milan Tajovský 62.?.?.?

"Vražda na tyranovi není zločinem". Pokud je právo veřejně pošlápáváno, neplní své základní funkce a stává se výsměchem pro většinu z nás; blíží se doba, kdy si jeho naplnění budeme muset vynutit. Že to nebude bezbolestné cítíme všichni.

M.T.

270460

10.6.2012 20:33

Okamžitě se odvolat příslušnému soudu

Anna 85.?.?.?

To, že je tam nula, nic neznamená. Ve změti dopisů najděte "Usnesení o nařízení exekuce" a okamžitě se odvolejte k soudu, který ji nařídil. V tomto případě argumentujte skutečností, která je rozhodná pro nařízení exekuce - a to, že vymáhaná pohledávka = 0. Dále exekutorovi dejte na vědomí, že jste tak učinili (je to proto, že odvolání sice nemá odkladný účinek a exekutora nezastaví, ale mohl by se probrat) a vzneste odpor proti exekučnímu příkazu a také proti všem krokům, které v řízení učinil, včetně zablokování kont, majetku atd... Zkontrolujte však, jestli opravdu nic nedlužíte oprávnénému - opačně by to byl jen překlep, a celé by se to rozjelo znovu. Jestli ne, tak by exekutor neměl nic po Vás chtít a ze soudu byste dostal zrušení usnesení. Jestli by po vás i tak něco chtěl, stěžujte si na Ex. komoře a na ministerstvu. V KAŽDÉM PŘÍPADĚ BUĎTE AKTIVNÍ!!!

270466

12.6.2012 16:05

Resni najmout si DRAHEHO pravnika

Petr Řehák 194.?.?.?

Nekde jsem cetl dobrou radou pokud vas neopravnene nejaka instituce (ci jedinec) otravuje podobnyma zhovadilostma.
Najmout si na odvolani pravnika (draheho pokud mozno)
Vtip je v tom ze kdyz si to zaridite sam tak na nejake odskodne v podobe ztraty casu, usleho zisku apod. muzete zapomenout.
Kdyz to ale nechate na pravnikovi (ktery se podobne jasne vyhrane zhovadilosti jiste rad ujme) .. ten pravnik si nauctuje maximalni mozne vydaje .. tak ten kdo poslal podobnou srackoidnost bude mit problem az je bude muset zaplatit za vas.
Exekutori a jiny svine muzou jinak podobne sracky posilat beztrestne po tisicich (a milionech) a i kdyz stravite cas tim tohle "urovnat" tak nemate jistotu ze za mesic to neprijde znova .. naklady na jejich strane temer nulove (rozhodne mensi nez na vasi).
Kdyz se ale proti temhle srackam zacnem branit cilene tak aby to "meli drahy" tak si to urcite rozmysleji pro priste.
Probem je ze odeslat tohle nejakym automatickym systemem muze stat cca 10,- ale zkontrolovat to (nekdo se tim musi zabyvat, precist si to, mozna otevrit slozku s danym pripadem) bude stat mnohem vic .. rekneme treba 200,-.
Dokud cena za "chybu" bude tech 10,- tak nemaji nutnost investovat do hledani chyb. Pokud se ale cena za chybu vysplha na tisice (skrze naseho pravnika) tak zacnou mozna uvazovat o tom zacit neco menit.

270560

28.2.2013 4:16

RE: Resni najmout si DRAHEHO pravnika

Jozka Skocdopole 72.?.?.?

Reakce na 270560

To je sice pravda, ale do te doby nez se s exekutora vytahnou penize (zase pres soud) tak toho draheho pravnika budu muset zatim platit sam (a dopredu) a cekat nekolik let na ukonceni a ziskani penez zpet. Nevim, kolik stoji pravnik, ale muze to stat i 50 000Kc a tahnout se to i 5 let, s nezarucenym vysledkem. A pokud ma pravnik registrovanou firmu, tak muze formalne "zbankrutovat" a i kdyz vyhraji soud tak neziskam nic. Exekutor v tomto pripade neruci svym soukromym majetkem.

285519

13.6.2012 23:08

Řešení...

Abeceda 62.?.?.?

...chyťte si svého, udělejte na něj boudu na dvacet let. Čeho se bojíte? Neumíte? Tak si nestěžujte a koukejte makat jako za války, bído.

270629

17.6.2012 14:14

dobré mravy

Borja Nešťastný 77.?.?.?

Bránila se drsné exekuci, dostane peníze, rozhodl soud
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek...

270724

31.7.2012 19:10

Doufám, že vám to neuniklo.

pocestný 81.?.?.?

Manžel téhle exekutorské dámy je nyní novým ministrem spravedlnosti

272791

6.11.2012 23:21

Velice jednoduché

Stuntman Mike stuntman (tečka) mike (zavináč) klikni (tečka) cz 92.?.?.?

Naprosto jste to totiž nepochopil. Exekučním titulem byla uložena povinnost zaplatit určitou částku (třeba 10.000,- Kč, to je fuk), a DÁLE příslušenství pohledávky, tj. úroky a náklady řízení. Dlužník uhradil toliko jistinu pohledávky, tj. těch 10.000,- Kč. Jistina pohledávky tedy činí 0,00 Kč. Ale příslušenství zaplaceno není !!! Je to tedy napsáno naprosto správně, akorát Vy o tom nemáte absolutně povědomí.

278565

28.2.2013 3:34

Ja bych to v zadnem pripade neignoroval !

Jozka Skocdopole 72.?.?.?

Vypada to a je to sice nesmysl, ale i kdyz je tam castka 0.00Kc, vyzaduje se 1000Kc platba. Ta 0.0Kc se muze snadno zduvodnit jako "mala tiskarska chyba" a nejaka castka tam ma byt (jakakoliv, treba 1 kc). Pokud se proti tomu neposle VCAS odpor, tak se dalsi platby mohou vyvijet jiz od te 1000Kc castky a budou naskakovat. V kazdem pripade vse zdokumentovat a i v pripade chyby je potreba nechat si vystavit papir. Tyto uchylne "chyby" jsou uz tak rampantni a v takovem stadiu, ze po telefonu reknou "je to v poradku-nase chyba-vyhodte to" a za pul roku, za rok se to bude opakovat.

285516

Příspěvků: 70

07.06. 17:54 baba_Blažková  Jak to asi je -
08.06. 23:46 Janeček  RE: Jak to asi je -
07.06. 18:11 anonym  Kolik je příslušenství?
07.06. 18:40 AlA777  RE: Kolik je příslušenství?
08.06. 06:33 onkelwolf  RE: Kolik je příslušenství?
13.06. 01:59 p.  RE: Kolik je příslušenství?
09.06. 15:58 legální lichva  20 000,- Kč
07.06. 18:25 haban  Je to volební strategie !!!!
07.06. 18:28 Sas2  Nic neobvyklýho
07.06. 18:31 JPG  medializovat
07.06. 18:47 MoUdrostrak  Pravicujme, tunelujme, zabavujme
08.06. 09:49 lucifuge  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
08.06. 13:45 hestroy  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
08.06. 21:03  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
08.06. 12:58 Rostislav  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
10.06. 14:44 zzz123  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
10.06. 17:55 Zecharia  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
10.06. 03:31 lindsay  RE: Pravicujme, tunelujme, zabavujme
07.06. 18:52  ...
08.06. 10:22  RE: ...
07.06. 18:55  exekuce
07.06. 22:10 Jarmil-a  RE: exekuce
08.06. 00:08 baba_Blažková  RE: exekuce
08.06. 19:16 Satanist  RE: exekuce
07.06. 19:22  Exekutoři jsou zločinci. Všichni!
07.06. 20:11  RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!
08.06. 07:55 Saša  RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!
09.06. 18:33 Kadlik  RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!
10.06. 14:53 aanz  RE: Exekutoři jsou zločinci. Všichni!
07.06. 21:26 Kevin  Exekuce
08.06. 10:42 vasek hav  RE: Exekuce
08.06. 21:08 Kevin  RE: Exekuce
07.06. 21:58 Kolemjdoucí  Chtěli jste demokracii?
10.06. 10:58 Mareš  RE: Chtěli jste demokracii?
28.02. 03:48 Jozka Skocdopole  RE: Chtěli jste demokracii?
07.06. 23:48  Exekuce na exekutora?
08.06. 06:36 Erwin  RE: Exekuce na exekutora?
09.06. 00:41 baba_Blažková  RE: Exekuce na exekutora?
09.06. 11:03  RE: Exekuce na exekutora?
08.06. 09:10 jean.laroux  Absurdní divadlo
08.06. 10:12 e  RE: Absurdní divadlo
12.06. 16:31 Petr Řehák  RE: Absurdní divadlo
08.06. 10:52  RE: Absurdní divadlo
08.06. 13:45 jean.laroux  RE: Absurdní divadlo
08.06. 14:16 stefan  RE: Absurdní divadlo
08.06. 14:38  RE: Absurdní divadlo
09.06. 11:34  RE: Absurdní divadlo
08.06. 16:11  RE: Absurdní divadlo
09.06. 03:23 steve  RE: Absurdní divadlo
09.06. 08:55  RE: Absurdní divadlo
09.06. 08:20 Janus  0,--
10.06. 11:41 X12  RE: 0,--
10.06. 12:05 Janus  RE: 0,--
10.06. 14:00 baba_Blažková  RE: 0,--
09.06. 10:05 X12  No bóže...
09.06. 10:11 Karel4  pohled z jiné strany
09.06. 11:52  TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR
28.02. 04:06 Jozka Skocdopole  RE: TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR
28.02. 07:45  RE: TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR
09.06. 14:14 R  dá sa brániť
10.06. 09:19 sepim  Tento případ je samozřejmě úlet, ale...
10.06. 17:00 Milan Tajovský  Kde je problém?
10.06. 20:33 Anna  Okamžitě se odvolat příslušnému soudu
12.06. 16:05 Petr Řehák  Resni najmout si DRAHEHO pravnika
28.02. 04:16 Jozka Skocdopole  RE: Resni najmout si DRAHEHO pravnika
13.06. 23:08 Abeceda  Řešení...
17.06. 14:14 Borja Nešťastný  dobré mravy
31.07. 19:10 pocestný  Doufám, že vám to neuniklo.
06.11. 23:21 Stuntman Mike  Velice jednoduché
28.02. 03:34 Jozka Skocdopole  Ja bych to v zadnem pripade neignoroval !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 504