Diskuze k článku

Řekové a Srbové se postavili „novému světovému řádu“ (II)

Příspěvků 37

6.6.2012 11:58

To nám ta naděje dlouho nevydržela

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Co jsme čekali, vždyť neplnění předvolebních slibů, programů, prohlášení atd. už je dneska naprostý standard nejen v Evropě.

270308

6.6.2012 13:14

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270308

Neinterpretujme hneď negatívne ako médeine papagáje.
Môže ísť kľudne o čisto pragmatickú zodpovednú politiku.

Byť za tejto(ostatne akejkoľvek) situácie bezpodmienečne naviazaný na Rusko nie je zrovna závideniahodná state security policy.

Ako to v Rusku dopadne, je ešte otázka.
Aj keď rusom treba priať všetko najlepšie a pevne verím, že sa im podarí zhostiť sa "svojej dejinnej úlohy", tak, ako aj ostatným schopným kultúram a národom.
Treba s nimi každopádne tak, ako aj s ostatnými, čo najužšie kooperovať.

Zrovna tak s EU.
Ako sme sa tu zhodli, ide bez pochýb o dobrú myšlienku, no zo známych dôvodov už tradične trochu zdiskreditovanú a zavedenú do anticivilizačného absurda.
Navyše majú starí vládci kraja stmievania stále ešte dosť síl rizikovo kopnúť.
Ak Nikolič nechce zbytočne uškodiť svojim, už aj tak dosť h-is-tóricky skúšaným krajanom, bolo by nerozumné deklarovať nejaký otvorený emotívny diskomfort voči majiteľom dnešnej matky Únie.

Asi nikto nechce zbytočné problémy a snáď už majú aj poniektorí z bábkohercov unavené paprčky z napätých motúzikov.
Len aby nám tu nakoniec(alebo na začiatok?) klub nadputinovcov neurobil demokratickejšiu demokraciu(alebo démonkratúru?) ako Jewnion.

Ibaže by sme si tú demo- či oiko-kraciu urobili vskutku samy a prestali sa dokola v základných otázkach spoliehať na baču, alebo správcov klubov salašníkov.
Dôverovať a gramotne preverovať.
Na druhej strane bez motivácie by sme boli asi ešte stále na stromoch, či behali po svete s plutvami.

No..asi by som si mal ísť znova raz zaplávať. [smích]
Ako vlastne správnejšie vnímať hlášku
"Back to the roots"?

270310

7.6.2012 17:50

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270310

Zdravím udo,

no jo, po "humanitárnom" bombardovaní Juhoslávie alebo "náhlom úmrtí" Miloševiča vo väzbe u súdneho tribunálu v Haagu, ktorý "súdi" prevážne Srbov (66 %), nemusí byť Nikolič nijak moc politicky fundovaný, aby chápal, kto je asi majiteľom jeho úradu.
Možno aj, že nevie, kto je jeho skutočným majiteľom, ale dozaista celkom dobre vie, kto predstavuje vonkajší kruh periférie, ktorá na neho dozerá v Jewnione (tento výraz si musím zahrnúť do nediplomatického slovníka... [smích] ).
Srbsko momentálne patrí do sféry znacharského nadžidovsko-slobodomurárskeho Globálneho prediktora(GP), a tak bude musieť aj konať Nikolič, aby svojim občanom neublížil. Nacionálne získavanie hlasov je jedná vec a pragmatická politika je vec druhá, z čoho bude množstvo bežnej tlupy - stáda v Srbsku asi silne rozčarované.
Pre malé národy v Jewnione asi veľa možnosti na výber nie je. Srbsko je s najväčšou pravdepodobnosťou riadené periférnou Kominternou = komunikačný interface s Globálnym prediktorom - z Berlína, ako aj Česko. Slovensko vyzerá byť skôr riadené Kominternou z Francúzska - pseudosocialisti,KDH (Čarnogurský - Grand Orient ),alebo predtým z Londonu - SDKÚ, kde táto Kominterna používa finančnú páku dislokovanú v USA (Kucej,Dzurinda - Londýnske schránkové firmy, či Soros-Radičová,IVO,OKS...).

Rusko to je veľký otáznik ?!?
Podľa všetkého GP v Rusku ešte stále drží konceptuálnu moc. Konkurenčná koncepcia stojaca za Putinom je evidentne v defenzíve, aj keď sa zviecha, ale porážky sú viditeľné a zrejmé. Skôr to momentálne vidím, ako taktické operácie na udržanie nepriateľa na dostrel a silné lavírovanie a tichá podpora tých, čo proti GP skryte bojujú a navonok sa usmievajú (Sýria je taký momentálny barometer neschopnosti ruskej koncepcie...).
Podľa všetkého, čo som si pozrel, tak Vnútorný prediktor nie je za tandémom Putin-Medvedev. A mám obavu, že tento tandém je a patrí ku koncepcii potomkov konkurenčného klanu z bývalého Chazarstanu. Aj keď to ešte nemusí znamenať úplnú tragédiu, tak semä je zasiaté a je na ruskom Medveďovi,na jeho podvedomej úrovni, ako splní svoju dejinnú úlohu?!


Vyšľachtená rasa "humanoidov" je totiž všade v globálnych štruktúrach, aj napr.v Jewnione v European Court of Human Rights (?). Niekto tu už hľadal modrooký typ Slovanov (tak snáď ten posledný z Belfastu obyčajný Deputy Registrar
- stačí rozkliknúť meno a objaví sa ten správny typ - human design, ktorý bol po vyše 2 000 rokov šľachtený, aby plnil Human úlohy, skoro, ako žiadaný, nechválne známy árijský germánsky typ...a tie mnohé rôznojazyčné chazarské mená, hmmm...to tiež veľa vypovedá o zverených úlohách v službách GP).

http://www.echr.coe.int/ECHR/EN/Header/The+Court/T...

Je obdivuhodné, ako sa vedia v tom šírom svete nájsť (ak ešte niekto pochybuje o vyššom riadení tohto sveta).
[velký smích]

270334

7.6.2012 23:41

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270334

No..z časti hej, ale hlavne toho Levašova by som bral naozaj s rezervou. Ten link, čo si tu dal minule, bol zmesou hlbokých právd, poloprávd a ťažkých úletov("jašteri, ufo", atď..na tejto úrovni chápania-wtf??). Ešte trocha eugeniky dajme tomu, no skutočným ašpirantom na globálnu elitu sú nejaké "národnosti", či dokonca rasy, chazarstanci, hebrosatanci a pod..fakt ukradnuté.
Navyše týchto de-in-formačných kombinácii exponenenciálne narastá a bude ich snáď "ako hviezd na nebi"..
..a ne-bo(h) je vraj miesto, kde boha niet [smích]

Metodológiu aproximácie pravdy(objektívnej reality) a aj objektívne kritériá jej úspešnosti sme tu rozoberali.
Skupina VP(Vnútorný prediktor CCCP), pokiaľ viem, podporuje gramotné kroky dua Putin&Medvedev a ich analýzy končia občas na stole prezidenta. Zároveň však tvrdo kritizujú jeho chyby(?). Putin sám odkázal vraj na SSK(Social Security Koncept). Ak sa dobre pamätám, bolo to myslím na interview v škole v Kazani v r.2007.
Putin je tak, ako aj ostatní politici médiami a hlavne byrokratickým aparátom odrezaný od populácie.
Väčšiu časť oboch týchto kooperujúcich a ďalších štruktúr rôznych určení totiž stále ZATIAĽ kontroluje nepriamo a aj priamo GP(Globálny prediktor).

Sýria si hlavne musí pomôcť sama. Tak aj verejná "elita" Iránu, ex Juhoslávie, Venezuely,..až po USA a Izrael.. či naše krajiny, musí v prvom rade pustiť čo najviac podstatných informácii(o ktorých tu dlhodobo diskutujeme) von do populácie. Všetkými dostupnými prostriedkami a čím rýchlejšie, keďže hlavne lokálnym "elitám" ide vždy najviac o krk. To je v princípe jediná možnosť, ako zabrániť ďalším lokálnym vojnám. Zadržiavanie informácii fungovalo ešte z časti v polovici min.storočia. Dnes tudy cesta zodpovednej politiky nemôže viesť.

To vie dobre už aj Globálny Parazit a na to hrá.
Akákoľvek lokálna pseudoelita mu proste z princípu nie je schopná konkurovať v hre jeho zbraňami. To je bez výnimky politická a niekedy aj fyzická sebevražda a keď podvedome, či vedome kolaboruje s GP bude tiež skôr, či neskôr podľa potreby v nejakej forme pragmaticky obetovaný. "Kult treba predsa zachovať" a "oltár bez obety prestáva byť oltárom ".
Nakoniec: "Kam by sme došli bez oltára, či?" [smích]

Ľubovoľný gramotný a zodpovedný konateľ môže ísť len o úroveň ďalej a odvolať sa na GP nadradený systém, ak chápeš. To je aj snahou VP, aj keď nie vo všetkom je z našej pozície možné s nimi súhlasiť. Zašli ale hodne ďaleko a mimo GP nemajú momentálne asi vážnejšiu konkurenciu. Na druhej strane sa tzv.mat(r)icovými socio-kulturologickými technológiami(či "sociálnou mágiou" ) zaoberajú posledných 100 rokov už hádam všetci, čo aspoň trochu vykukli z košiara.

Jou..a by the way.. za nejakého "žreca" sa rozhodne nepovažujem [velký smích]
Zostaňme teda radšej viac pri zemi.
Mystika v zásade skôr škodí, aj keď mám hviezdne nebesa veľmi rád.

270351

8.6.2012 12:25

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270351

Zdravím udo,

ďakujem za sprduling... [smích]

Pri tom Levašovovi som chcel len urobiť radosť príslušnému anonymovi. Bol tam celkom dobre popísaný Sinajský pochod a plánovitá kultivácia pripravovanej "nad-rasy", v náväznosti na to, čo som písal vo svojom príspevku predtým. Isteže je tam mnoho ťažkých nezmyslov a fantasmagórii...
Snáď si nemyslíš, že verím v jašterov, ufónov, krvavé satanské dynastie...a pod. [velký smích]
Ale Ok, vyvarujem sa nekorektných in-formácii, aby som ešte neprispieval k mohutnému toku dez-in-formácii, ktoré sa budú snažiť všetkými prostriedkami potlačiť a ukryť PRAVDU a stádo udržiavať v stave duševnej paranoje.

Súhlasím, že ak chcú byť politici všetkých krajín zodpovední pred svojim národom, ktorý im zveril do rúk moc (riadenie spoločnosti), budú musieť, čo najrýchlejšie kápnout božskou in-formáciou, lebo ináč ten oltár je stále pri " Biblickom Kulte GP " pripravený k prijatiu obete a bez oltára to asi moc nefunguje. No veď, ak sa nebudeš báť oltára a večného pekla, tak aká bude tvoja motivácia... [smích]
Vyššie riadenie rado používa mlynček na neprispôsobivých a nechápavých.J.F.Kennedy, Miloševič, Kaddáfi a iní nepochopili, tak krvežiznivý Oltár GP sa slastne zatriasol.

VP sleduješ už dlhodobo, takže určite máš o ňom lepšiu predstavu ako ja. Čo doporučuješ ako ďalšie na preštudovanie z jeho tvorby?


>Jou..a by the way.. za nejakého "žreca" sa rozhodne
>nepovažujem [velký smích]

Nepapuľuj! Prostý národ (kysučan) Ťa v prenesenom význame zahrnul do štruktúry národného "žreca", tak sa s tým budeš musieť zmieriť... [velký smích]
Sledujem, že pozornému oku salašného vodcu nič neunikne, pri sledovaní ovečky vykukajúcej z košiarika... [smích]
A mystika, či kabbala je mi (ako pragmatikovi) vzdialená niekoľko tisíc svetelných rokov v hmlovinách Andromédy alebo v hviezdnom systéme Síria, či Plejád... [smích]

Kysučan

270376

11.6.2012 15:41

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270376

Bol som OOO(out of office)..
Ako sme sa bavili, bude množstvo de-in-formácii z viacerých známych dôvodov exponenciálne narastať.
Myslím, že aj sám vieš už ako-tak rozlíšiť, čo by mohlo byť napr. aj v "mystike", "kabale" a iných médeiách pravdou a čo lžou, identifikovať jednotlivé interpretačné úrovne, prípadne spôsob(algoritmy) ich skladania(2.chronologický princíp) a hlavne možnosti ich obecne prospešnejšej interpretácie z hľadiska následného tvorenia príslušných kolektívnych mat(r)íc.
Objektívne pozitívne kritériá hodnotenia úspešnosti sme tu rozobrali, no ak narazíš na kritériá objektívnejšie, neváhaj ma prosím kontaktovať(ako sa formálne zvykne písať [smích] )

re:čo sa týka motivácie:
Áno.. i tak še da, i tak še da!
(jak najlipše znaješ, no "motivacija" strachom nebyvať z fabriky VM&co.)

re:publikácie
Na VP som ti posielal pred časom myslim nejakých 20 linkov.
Z tej posledne uvedenej knižnice by som odporúčal pod jednotlivými rubrikami ako dejiny, psychológia, filozofia, hospodárstvo,..
asi hlavne spomínané publikácie DVTR(DOTU), Dialektika..,Krátky kurz, tzv.Mŕtva voda I.aII.

Čo sa týka lepšieho pochopenia "sociálnej mágie" matricových technológii z oblasti socio-kultúrneho inžinieringu a politického marketingu: Posledný gambit, Matrix, O imitačno-provokačnej činnosti, Kursk.

Jestli se napletu, bola predposledná publikácia napísaná podľa vyjadrenia hovorcu autorského kolektívu danej analytickej skupiny pôvodne priamo na žiadosť zástupcov FSB a neskôr širšie rozpracovaná pre potreby bezpečnostných systémov prebiehajúcej informačnej(studenej) vojny.
Štúdia Kursk "sa raz ráno v roku 2000 objavila" na stole prezidenta v Kremli.
"Rozprávkovo-detektívny príbeh" Posledný gambit sa odohráva v pozadí udalostí rokov 1991 až po 11.9.2001.

Aj mnoho ďalších v uvedenej knižnici zverejnených materálov je mimoriadne zaujímavých a osvetľovalo by mnohé známe(aj naše) udalosti z trochu iného(snáď reálnejšieho) uhla.
Akurát by nebolo možno na škodu nenechať sa príliš uniesť a hodnotiť uvedené interpretácie a mechanizmy možných riešení známych globálnych faktov(procesov) aj z nášho lokálneho existenčného pohľadu.

270500

11.6.2012 21:14

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270500

Zdravím udo!

Re:"mystika" a "kabbala"
Ľudia pri pochode k Človeku budú musieť časom pochopiť, že mas-média sú vlastne masová Médealna (čarodejnícka) in-formácia, ktorá vypustená potom cirkuluje v systéme - spoločnosti, ako kaleidoskop. Masmédia sú prostriedky činnosti na spoločenské(ľudské)podvedomie. Podľa toho, kto je "šaman", sa s určitou štatistickou pravdepodobnosťou dané (dez)-in-formácie po nejakom čase prejavujú ako masový jav v živote.
V tlupo-elitárnych spoločnostiach v EÚ, USA ( aj inde ) sa táto zákonitosť sociálnej psychológie potom vďaka TV, filmom, tlači, "umeniu" ...ai. prejavuje ako fenomén strachu,amorality, komplexov,pocitu ničotnosti,slabosti ľudí,kriminality...ako to môžeme sledovať na štatistickej vzorke rôznych diskusií, aj tu na Zvědavcovi.

Málokto potom dokáže v takejto a aj historickej "mystike" a "kabbale" nájsť, čo je pravda a čo lož. Na prekvapenie tej pravdy tam býva celkom dosť a pochopil som, že bez serioznejšieho štúdia to ani nie je možné! Základom ovládania ovečiek je totiž obmedzený prístup k pravdivým in-formáciam a ten je cielene a presne dávkovaný len "vyvoleným" vo vybudovanej siono-slobodomurárskej pyramíde podľa postavenia, za účelom udržania moci Globálneho prediktora.
Podľa hesla: Kto slúži a nevie o tom, že slúži - ten slúži zo všetkých najlepšie !
(Samozrejme toto nepíšem pre Teba, ale ako vypustenú in-formáciu na bezštruktúrne riadenie... [smích] ).
Preto doporučujem všetkým čitateľom, aby sa zahĺbili do štúdia tých prác, na ktoré tu odkazuje udo. Sú totiž hodnotné pre vytváranie správneho videnia sveta, ako uceleného procesu UNIVERZA (s-troj-ovania). Nič nie je zadarmo, ani Roz-líšenie pravdy!

Re:motivácia
Koho si myslel k tomu Vis Major ako co. - Satanáša, ako
akcionára ? [velký smích]

Re:publikácie
Viaceré som si "lepšie" prečítal (tzn., že som si urobil nejaké poznámky a pri tom aj trochu premýšľal (?) , ale bude treba na tom ešte silnejšie popracovať ).Z tých spomínaných musím ešte kuknúť na dialektiku,gambit a imitačnú činnosť.

Re:reálnejší uhol
No na reálnejší a komplexnejší uhol pohľadu som zatiaľ nenarazil, aj keď samozrejme s mnohými pohľadmi kolektívneho autorstva je možné polemizovať a niektoré sú už vývojom Objektívnej reality aj trošku prekonané, resp. vývoj ukázal, že aj VP nemusí vždy trafiť pravdepodobnostný smer napredovania globálnej civilizácie.
Vidím to tak, že zmena k lepšiemu bude pomerne pomalá a bude nutné zmeniť od základu najmä vzdelávanie a informovanosť na všetkých stupňoch spoločnosti, zvlášť u detí a potenciálnych politikov.
Ináč to bude len tápanie v tme a inštinktívne hľadanie pravdy a hádanie, čo Tatko od vývojového opičiačka asi chce... [velký smích]

270509

11.6.2012 22:55

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270509

Áno, ani VP (tzv.Vnútorného Prediktora) netreba preceňovať.
Viac krát sme sa zhodli, že nie so všetkým sa u tejto analyticko-prognostickej skupiny dá súhlasiť. Niektoré výhrady sú dosť závažné..

Nič to však nemení na veci,
že VP sú fakt sakra dobrí v tom, čo robia.
Ide o spôsob, akým robia pro-gnostiku.
O konkrétnu metodológiu spracovania informácii.
Kombináciu DOTU a Protodialektiky.
Nepoznám mocnejšiu zbraň informačnej vojny.
Už v ´80 rokoch min. storočia exitoval odhad, že niečo také musí existovať, resp. "vzniknúť", ak to ešte nebolo objavené.
Otázka bola kde. Hľadanie odpovede bolo z viacerých dôvodov logicky špecifikované hlavne na oblasť býv.ZSSR.
Spomínal som, že to objavil jeden kolega asi 10 rokov dozadu.

Ako sa hovorí:
"Kto chce nájsť chyby, ten ich nájde."
Hľadajme teda radšej tie zásadné veci, kde sa zdá, možno VP naozaj nie sú ďaleko od pravdy.
Bolo by hlúpe prehliadnuť tieto závažné interpretácie faktov z dôvodu snahy o relativizáciu.
Resp.na vyššej úrovni vnímania snahu o zamedzenie rizík spojených s vtiahnutím nás do VP z časti kontrolovaných nadradených procesov.

Mali by sme sa proste od nich učiť.
Použiteľné prijať a problematické prehodnotiť a dať vlastnú alternatívu. Konkrétne hlavne čo sa týka tzv."dejinných úloh" jednotlivých národov, kultúr, oblastí a pod.

re: Vis Maior & comrades..
Podľa toho, ako to chápeš.
Aj s-At-on-om sa nemusí žiť zle [smích]

270513

12.6.2012 6:05

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 270513

Chlapci, mohli by ste sa vyjadrit trochu zrozumitelnejsie, resp konkretnejsie ? Co mam chapat pod VP?

270525

12.6.2012 8:15

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 270525

obavájí se klubu nadputinců - Vyšľachtené rasy "humanoidov" - a "Jewnionu"
naopak zavrhují tu "objektivní pravdu" co ještě minule platila, a tak tu máte nějaké nové zaručené odkazy - určitě si to prostudujte
[chechtot]

PS: pan udo vám klade na srdce, abyste nepřeceňoval VP (vlastní předvídavost)... prostě se pořádně pomodlete a ono to nějak dopadne [mrknutí jedním okem]

270529

12.6.2012 11:32

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270529

Hej, ako anonym217 bystro pochopil, sme šialená psychopatologická sekta, ktorá uznáva jedine krst ohňom a posmrtné kulinárske rituály na humanoidoch v mene osvieteného Jewnionu. Niet sa teda čoho obávať a neváhajte sa pridať [velký smích]

Skratku VP sme tu rozoberali viac krát a tak aj hore v diskusii. Znamená Vnútorný prediktor. Ide o prognostickú skupinu.
Tak ako máte podobné pracoviská na SAV, či AVČR a pod.
Ako asi viete, po ´89 sa v býv. ČSSR z logických dôvodov(ktoré tu už snáď netreba znova vysvetľovať) dostala do vrcholovej oficiálnej politiky práve známa skupina "Z prognosťáku"&co.
V prípade VP je analytický tím skôr občianskou iniciatívou(aj keď z časti z bývalých, či súčasných pracovníkov RAN-u, rôznych civilných špecializácii, armády a silových zložiek).

GP je pojem z technickej psychológie politického marketingu a manažmentu a znamená Globálny prediktor. Niekedy sa zvykne ironicky hovoriť aj Globálny parazit. Ide o pomenovanie prognostickej skupiny ašpirantov na globálny manažment. Ich profilmy, teóriami okolo ich vzniku a vývoja sa zaoberá odbor Dejín globalizácie. Niečo ako u nás občas na UK a MU, či Ostravskej univerzite prednášaná sociológia elít(elitológia).

Nazad k otázke..
Proste ako sa ko-rekt(al)ne vyjadril Anonym217:
"Arbeiten, nicht denken"
Nespochybňovať autoriťky, obmedziť používanie vlastného ohraničeného selského rozumu a dôverovať, alebo ešte lepšie veriť v každého, kto o sebe vyhlási(alebo o ňom autoriťka vyhlási), že je osvietený.
No najsamlepšie si vybrať jedného osvieteného, aby nevznikali pochybnosti o "osvietení" ako takom, ak Vám iný osvietený podá inú interpretáciu zaručenej "pravdy".
Hlavne ale nazabúdať, že všetko je vždy len a len Vaša osobná vina, pochybenie.
Osvietení nadľudia, manažéri, politici sa nemýlia.
Práca (pre ich dobro) šľachtí=Arbeit macht frei!

howgh!

270544

12.6.2012 15:58

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 270544

děkuji za proškolení... takže jde o prorocký hlas zevnitř židosvazu - takový lokální židoprognosťák, který je v pyramidě pod globálním židoprognosťákem a na vrchu je nejspíš to chazarovovo [mrknutí jedním okem] dohlížející na židosvazáky, no a my ze dna pyramidy nic nepredikujeme, protože my jen prosíme o smilování... [velký smích]

270559

12.6.2012 19:16

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270559

Správne ste pochopil anonym46.
Dôležité je Führerom veriť a snažiť sa týmto Übermenschom správne porozumieť v zmysle hesla osoby, ktorá dostala korekt(al)ne čípky:
"Ja viem, že máte pravdu, len sa vás snažím pochopiť".

"Es kann nur eine geben." (Bank)
resp.
"Ein Reich, ein Volk, eine Union!"

"Das Imperium des Abendlandes ruft seine Kinder des Schattens,
so lasset uns den Ruf hören und die Zeit kommen."

Ako raz povedal hlas volajúceho v ponorke:
"..ani hrdza sa ho nechytila..príde čas, keď ľudstvo opráši náš fašistický projekt a privedie ho k novej sláve."

Hlavne nezabudnite Vy Anonym46 & co.,
že aj tak nič nezmôžete a mocným tohoto sveta sa nemá zmysel protiviť. Tak teda hlavu do kravaty a zik! [velký smích]

Hailen durch das Heilen?

..taak..koniec cvičenia..
1.Dokážete si jednotlivé časti vyššie napísaného interpretovať k obecnému prospechu?
2.Ako a aký to má súvis s Gréckom a Srbskom?

270568

12.6.2012 21:16

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 270568

stačí, že to dává smysl vám, pane žrec...[smích]

270570

13.6.2012 10:32

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270570

Ok..v tomto máte možno pravdu.
Vráťme sa z epických výletov do pragmatizmu:
Možno konvergujeme v istom zmysle do rovnakého bodu,
len z iných pozícii..

No pár zásadných otázok by som predsa len na Vás mal:
Vám vôbec niečo dáva zmysel pan herec?
Koho, alebo čoho ste protagonistom?
Ste azda ďalším konšpirátorom "náhody" a "vrodenej zloby" človeka = debilizácie más?

Obaja nemáme záujem na zbytočných problémoch a hlavne utrpení.
Alebo?
Skúste vstúpiť do sve-domia.
Nebojte sa ho(nájsť?)

K Vašim z časti oprávneným výhradám ohľadom dĺžky príspevkov:
Pomôžte nám a navrhnite, ako daný obsah zrozumiteľne a neskreslene podať ostatným na diskusiu v kratšej koncentrovanejšej forme.
Za to by som Vám bol naozaj vďačný.
Bez irónie.

že re! c! [smích]
dyik móre! [velký smích]

270600

13.6.2012 13:05

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 270600

délka příspěvku není problém, pokud je v tom obsah...
pokud kladete otázku, pokuste se chytit jednoho bodu, otázka by pak měla dát smysl... třeba : Ste azda ďalším konšpirátorom "náhody" a "vrodenej zloby" človeka = debilizácie más? to moc smysl nedává, je tu až příliš nejasností... co myslíte tím: konspirátor náhody, vrozená zloba člověka a proč debilizace mas?
Konspirátor kuje pikle (plány), aby vlučoval náhody; vrozená zloba asi proto, že ne naučená zloba, to jo, ale zase debilizace masy není nutná, neboť inteligence není vlastnost masy, tou je počet (představte si, jak by masa dělala test) a blbost je právě přirozenou vlastností masy (je to shluk jednotek), ale to zase nelze považovat za "zlobu člověka", neboť to je vlastnost sama o sobě a nijak přeci nemusí souvistet s inteligencí...
atd.
...
možná by pomohlo, pokusit se vyjadřovat tak, jak vám zobák narostl, jako když potřebujete někomu říci, aby to udělal a on to podle toho vůbec mohl udělat... [smích]

270608

13.6.2012 20:12

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270608

Áno, možno chcem ísť príliš rýchlo a stačilo by dávať jednoduché otázky, na ktoré sú staré známe stereotypné odpovede.
Napr.:
1.V dnes zaužívanom prevrátenom zmysle slova je konšpirátor naozaj vraj prinajmenšom nejaký psychopat a chce vyvrátiť podľa niekoho existujúcu náhodu. O úroveň hlbšie, znamená pôvodný latinský výraz "con-spirare" aj spolu dýchať myslieť, zharmonizovať sa, hľadať súvislosti. Vieme, že zmena pôvodného významu slov je stará známa manažérska metóda. Poďme však ďalej..
Teda pôvodne znamená výraz con-spirare hľadanie súvislostí v odlišnostiach. Z pohľadu kulturologického manažmentu logicky smerujú prvé informačno-vojenské útoky na rozbytie kľúčových modulov podvedomia a do zmyslového vnímania zažitých spôsobov myslenia(algoritmov spracovania informácii). Snažíte sa ich dostať pod kontrolu. Hlavne tie kľúčové. So vzniknutými biorobotmi môžete následne nakladať "dle libosti" a nepotrebujete tzv.rýchle(riskantné) manévre pomocou konvenčných zbraní=prostriedkov tzv.horúcej vojny. Poslednými len nevyhnutne korigujete. Platí pravidlo: Čím viac krátkodobých zásahov, tým horšia kvalita(v zmysle predikčnej udržateľnosti) riadenia.

2.Dnes je náhoda vskutku len konšpiráciou v zmysle "sprisahania". Vieme že všetko spolu primerane príčinno-dôsledkovo súvisí. Popieranie tejto skutočnosti je znova ďalšia manažérska metóda sociálneho inžinieringu. Ide o negáciu existencie objektívneho javu. Navyše silno dominantného pre psychiku akejkoľvek populácie. Ak sa Vám podarí postupne uvedený stereotyp presadiť, dáva široké možnosti manipulácie davu pre individuálny prospech majiteľa manipulačných prostriedkov(médii, úrokových sadzieb, stresu umelého nedostatku,..). Ako napr. keď z funkčného organizmu vyberiete napr. ladviny a bude závislý na Vašej umelej dialýze..

3.Náhoda v zmysle chaosu(neusporiadanosti avšak štatisticky vyjadriteľnej) naozaj existuje a je závažným faktorom tvorenia-v tomto zmysle hry medzi dvoma absolútnymi hypotetickými v praxi neexitujúcimi extrémami
a)rigidným statickým poriadkom a
b)štatisticky nevyjadriteľným úplným chaosom
Ako manažér dáte tupcom samozrejme medzi oboma sprostosťami na výber [smích]

Ide len o niektoré z načrtnutých rovín, nachádzajúcich sa v mojich otázkach vyššie.
Cieľom je pomôcť diskutérom a publiku v identifikácii jednotlivých úrovní myslenia, ich hodnotení a spájaní.

Vaša hypotéza o "neexistencii inteligencie(kolektívneho vedomia a podvedomia=algoritmike spracovania informácii=vnemových podnetov) masy" je hodne zaujímavá.
Stretávam sa s ňou stále ešte tu a tam v rámci niektorých špecifických subkultúr.
Ako niektorí kolegovia hovorievajú:
"Popierať nos medzi očami"[smích]

S tou "nevyhnutnou blbosťou kolektívu indivíduií" sa dá súhlasiť v tom zmysle, že ak sú indivíduá naozaj negramotné potom bude aj ich kolektív fakt nevyhnutne blbý.

270620

13.6.2012 21:00

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 270620

no, kecal bych, kdybych tvrdil, že jsem si myslel, že by to mohlo klapnout...já to celý přeskočim raději až na konec, je to stejně fuk, prostě pokud budete plést organizovanou skupinu s masou, pak se už stejně dál nehneme; podobné je to právě i s masou slov a smysluplnou větou

270622

13.6.2012 20:15

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270608

S vašou trojkou Dvjv tiež súhlasím v tom zmysle, že inteligentná osoba môže byť samozrejme zlá. Či už vedome, alebo podvedome, prípadne aj aj. Jedným z predpokladov egocentrizmus-t.j. keď sa daný jedinec, alebo kolektív domieva, že "svet sa točí okolo neho", má slúžiť jemu osobne, prípadne jedine zabezpečiť jeho stále rastúce pôžitky. V tomto prípade však, ako sme sa tu neraz bavili, naozaj nemôže ísť o Človeka.

Ako vidíte, jednoduché vyjadrenie je v tomto prípade možné, ak sa dostatočne dobre poznáme, alebo si zadefinujeme základné pojmy. Inak sú nevyhnutné nedorozumenia("ja o koze a vy o voze" ).
Ide Vám o konštruktívnu debatu, alebo o kumuláciu nedorozumení?
Snáď aspoň tejto otázke rozumiete, resp. chcete rozumieť Dvjv..

re:Kysučan
Ide predsa o hru a osobne si zatiaľ myslím, že by táto mohla byť prínosom tak pre mňa, pre Vás, ako aj pre ostaných zvedavých, ak chápete [smích]
..hra je vždy aj cvičením a kto necvičí..
Inak ako hovorieval jeden z našich Doc.:
"Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku"
..aj keď príslušný polygón je tiež vojenským územím..

270621

13.6.2012 21:59

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270621

Zdravím udo!

Vieš (viete) veľmô dobre, že o žiadnu h-ru sa nejedná - proste je aj toto tunáka určitý polygón cvičenia a maskovania ídeí, ideológii, boj vedomí, podvedomí a nevedomí. Stále mám menší problém roz-líšiť, ktoré parciálne kolektívne vedomie mi vlastne odpovedá - či je to udo, udo1, alebo vývojovo ešte vyššie stupne... [smích]
Možno príde odpoveď, že to je jedno. Ale možno nastáva doba, aby sa vyložili karty na stôl. U Dvjv a jeho rôznorodých akčných a predcházajúcich klonov je to jasné a tam nie je o čom moc debatovať. V podstate sú pomerne ľahko de-maskovateľní. A ani sa s tým moc netaja (napr. taký nick Vopice to už má v názve, a tak intelektuálne aj vyzerajú jeho repliky alebo nečlovečie odpovede iných vidov a klonov).

Trošku premýšľam, prečo ste sa nerozhodli pre tandémový spôsob riadenia in-formačnej výmeny?!
Možno efektivita účinku by bola výrazne vyššia a lepšie in-formácie by sa bezštruktúrnym spôsobom riadenia dostali do podvedomí ľudkov a nedoľudkov rýchlejšie.
Ale samozrejme nevidím do priepasti, pretože je veľmi hlboká, ale snažím sa zohnať lampu, aby som našiel Človeka...
[velký smích]

270626

13.6.2012 15:11

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270600

Zdravím udo,

sledujem, že sme pod informačno-demagogickou paľbou sionistického nepriateľa na 2.-3. priorite všeobecných zbraní hromadného ničenia...
[velký smích]
Nepriateľ si uvedomuje (je preškolený), že momentálne sa "vojna" odohráva na dez-in-formačnom poli, a tak aj koná. Obdivujem koľko hláv (nickov) má Hydra, ani som si nemyslel, že je nimi Zvědavec až tak zahltený.

Svedčí to však o jednom, že blízkosť PRAVDY silne aktivizuje podvedomie nebezpečenstva a ich zvieranie konečníka v rôzno-vidných formách.
Rozmýšľam, či má vôbec význam s Hydrou komunikovať?! Ale zas na druhej strane, si môže lepšie chápajúci človek - čitateľ urobiť dobrú predstavu o vývoji jej myslenia a psychopatologických mozgových pochodoch... [velký smích]

Na druhej strane sú si vedomí, že požierajú energiu, ktorú by sme mohli využiť asi aj lepšie.

Čo navrhuješ. Je treba sa s Hydrou ďalej baviť (odpovede moc nesvedčia o intelektuálne vyššej činnosti), alebo ich ignorovať?

Hydra sa vo svojich zombie-automatizmoch bude neustále hlásiť a hľadať riešenia, ktoré pre ľudstvo nie sú riešenia, resp. riešenia, ktoré by mu mohli pomôcť hľadať správnu cestu (ak vôbec môžeme hovoriť o nejakých riešeniach z jej strany).
Cestu, ktorá by ho posunula na inú úroveň apokalypticky našliapnutej púti k samo(z)ničeniu?!

Kysučan

270614

14.6.2012 12:05

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

mtk 88.?.?.?

Reakce na 270614

>Obdivujem koľko hláv (nickov) má Hydra, ani som si nemyslel,
>že je nimi Zvědavec až tak zahltený.
Kým že je Zvědavec zahltený??? (viz diskuze pod tímto článkem)

270648

12.6.2012 18:52

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270525

Dvaja chlapci sa už ozvali.
Z toho jeden chlapec patrí k sionistickým svetoobčanom (anonym 217, podľa kodifikácie písomného prejavu, stále rovnaká nebohumilá čeliadka - hošani, chce to trošku inovatívneho prístupu a myslenia, takto len potvrdzujete, že cesta k Pravde vám je veľmi nesympatická a máte z toho silné zimomriavky... [velký smích] ).
Druhý chlapec patrí k tým, čo už sú v Salomonovom chráme múdrosti, a ten sa vyjadril v Pravde, tak ako mu je to Zhora dané, možno trošku zložitejšie pre pochopenie bežným čitateľom.

A ja obyčajný kysucký chlapec prispejem k tomu len takým nedokonalým zjednodušeným skeletom pre lepšie pochopenie (je to len veľmi zjednodušený pohľad):

► Zem, ako maličká súčasť Vesmíru bola a je riadená! V prvom rade je riadená najvyššou silou = Tvorca, Vis Maior, Boh, Alah, Manitou...rôzné pomenovania najvyššej entity v rôznych kultúrach a mýtoch...
► Tvorca dal človeku slobodnú vôľu, tzn., že mu dal možnosť výberu, kde a ako bude kráčať, ako sa bude vyvíjať na jeho Obraz. Zjednodušene je možné povedať, že ľudstvo kráča tam, kde chce ísť väčšina obyvateľov Zeme ( je to väčšinou len na podvedomej-nevedomej úrovni), kontinentov, regiónov, štátov...až po osady a jedincov.
► Ten(tí), ktorí najlepšie odhadnú pravdepodobnosť vývoja kmeňa, národa, sveta sú potom šamani, proroci, prognostici,až po hierarchicky najvyššie riadenie Zeme = Globálny prediktor.
► Globálny prediktor nie je osoba. Je to určitá štruktúra, kde sa analyticky predpokladá, že môže mať zostavu 2x(1+10). V tejto štruktúre vystupujú 2 rovnocenné tímy, ktoré majú tandémový spôsob riadenia. Tzn.,že Klabzubova jedenástka na jednej strane spája svoje schopnosti s druhou jedenástkou, pri jednom kapitánovi na každej strane, ktorý má rovnaký hlas, ako ostatní v teame.Tu platí, že 2 kolektívne mozgy sú ďaleko lepšie ako jeden!
► V ČSFR je veľmi známa skupinka z Prognostického ústavu, ktorá po "revolúcii" obsadila významné posty v nových štruktúrach. Komárek, Klaus, Dlouhý, Zeman...
Náhoda? Určite nie. Tá skupina okolo Prognostického ústavu bola dlhodobo pripravovaná sionistickými silami na prevzatie moci.
► Čiže správna pro-gnóza je základ pre analyticko-syntetický dej...Kvalitne predpoviem - prognózujem - vyčarujem, ako budú ľudia(tlupa alebo stádo) štrngať kľúčikmi, pridám pár autoritiek z bývalého režimu, ktoré chcú absolútnu zmenu, samozrejme nevedomé sionistické kruhy "umelcov zo skupinky" sú predvojom a zožnem úrodu. Komunistický (v podstate rovnaký sionistický režim,len iný vývojový stupeň) sa zosype, ako domček z karát.

270566

12.6.2012 19:04

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270525

Pokr.

► Potom nasleduje majetok a "túžba". Mám 1 mil., chcem mať 10 mil., potom chcem mať 1 mld., atď.
V Biblii sa o tom píše:" Nie je možné slúžiť dvom pánom. Bohu aj mamonu". Zjednodušene povedané: Čo všetko, aké svinstvá a neprávosti voči ostatným ľuďom musím urobiť, aby som sa dopracoval k 1 mil. USD,k 1 mld. USD alebo EUR?
► Vnútorný prediktor CCCP (VP) má absolútne iný pohľad. VP predstavuje analyticko - prognostickú štruktúru v dnešnom Rusku, ktorá svoje analýzy poskytuje absolútne verejne (žiadne sionisticky pošahané autorské práva).
► Za VP stojí široký tím rôznorodých odborníkov z oblastí univerzít, akadémie vied, sociológie , histórie, matematiky, psychológie a rôznych spoločenských a prírodných vied (v prírodných vedách je jeho pozícia pomerne slabá - to je moje osobné hodnotenie).
► VP má len predikčnú schopnosť a akčnosť. Tzn., že v podmienkach Ruska môže vykonávať len činnosť "Proroka", ale nemôže meniť - korigovať akcie Ruska, a tým aj globálnej civilizácie, ktorá je previazaná s Ruskom pupočnou šnúrou.
► Ale... na základe ich predikcii, to vyzerá, že sú to odborníci na správnych miestach a majú svoje silné postavenie v chápaní nízko frekvenčných dejov (stáročia...) v spojitosti s vysoko frekvenčnými dejmi, ktoré sa odohrávajú dennodenne v našej realite...
► Čiže je to len parciálny sparingpartner vo vzťahu k GP, ale lepší asi zatiaľ nie je...

Uvidíme...

270567

12.6.2012 21:36

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 270567

"Zem je řízená". To je sice ohromující tvrzení, ale vzhledem k dalšímu tvrzení nadbytečné. Protože, jaksi, "člověk má svobodnou vůli" - dělá si tedy co chce - není řízen. Země je řízena, člověk není řízen. Ale i toto je nepoužitelná teze vzhledem k té další - "lidstvo kráčí s většinou". Takže žádná svobodná vůle, ale vůle většiny. "Prorok pak odhaduje", kam se lid vydá. Tohle by snad šlo, jenže je tu onen zapeklitý "globální prediktor", který dělá co..."je nejvyšší ředitel zeměkoule" - jinými slovy, kašle na proroka a potácející se dav i na svobodnou vůli nebožáka, dokonce popírá i první bod - že zemi řídí Manitů... Nebo? Že by to byli dva v jednom ? Manitů a GB - dva v jednom...jenže to taky neplatí - protože se má jednat o "dva kolektivy v jednom" - ledaže by Manitů byl taky kolektiv.
Tvrzení, že dvojkolektiv něco řídí, může být zase sporné, protože "slouží", takže není svobodný, neřídí, ale snad si vybírá si službu mezi Manitouem a dolarem (to z elaborátu nelze predikovat - ledaže by se to vztahovalo k VP a GP by tak ničemu nesloužil).
Trochu se to ještě tře s dalším tvrzením, kde má VP CCCP kašlat na GP, asi i na Manitůa, protože si dovoluje jiný pohled, který poskytuje vesele světu, čímž ten glób, bože div se, koriguje. Ale nakonec to má být vlastně jedno, protože furt jen "vnitřně predikuje" - odhaduje klopýtání davu - tzn. že to řídí GP, Manitů, svobodný člověk, vůle lidu apod. (viz. výše). Hm. To je skutečně náročné na pochopení, patrně chlapec z kibuc zůstává často nepochopen, za to má Pravdu. Je zajímavé, že žrec udo začal predikovat dokonce německy - snad aby to celé úplně dovyjasnil. [mrknutí jedním okem]

270572

13.6.2012 0:45

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270572

Nie veľmi dobré dvjv (kódové označenie Jwx666)...

I keď je to už trošku lepšie kafé, ako ten ranný súdruh ...

Vidím, že skupinka má rôznorodých nadaných "mudrcov zo Sionu", ktorí poctivo a pilně analyzujú a odpovedajú...
Škoda chlapci, že sa vám tam objavujú reflexívne podvedomé slová, ako napr. kibuc...To totiž gojimov,ako napr. Kysučana,
len tak ľahko nenapadne, to už chce iné extrasenzorické podvedomé vnímanie reality...To takto nemôžete.
[velký smích]

Ono - PRAVDA vždy veľmi bolí tých, čo na nej parazitujú, veď sme vás to učili.

My pri štúdiu na vyššieho rabbiho ešte na niečo prídeme, dajte sem e-mailovu adresu a potom vás budeme informovať, škoda tu zabíjať čas na sprosté tliachanie a ohováranie, to iste uznáte - bez frflania prosím.

Práca, hlavne tá fyzická,totiž šľachtí a silne oslobodzuje ducha od všetkých nerestí a špinavostí. Treba si prečítať napr. Denník Anny Frankovej alebo Dva dni v Chujave a pozrieť sa potom do zrkadla.
Potom doporučujem ísť na naše "vyššie" školenie, veď iste uznáte chlapci, že bezhlavá kritika všetkého je veľmi podozrivá. Treba len niečo kritizovať, až do absurdna. Musíte aj niečo pochváliť, ináč nebudem s vami spokojný. Takto nemôžete pokračovať ďalej, vašeho lektora si podám a natrhnem mu prdel, ako minule tomu Bohu(ne)milovi.
Toto bol len test vašej loajality. Zatiaľ ste ma nepresvedčili, že by sme vám mali za vašu doterajšiu nekvalitnú prácu predisponovať prostriedky z našej globálnej spoločnosti Open Society Ltd.

Je mi to moc ľúto, ale chápte, že "nadčlovek" ešte nie je úplne pripravený na svoju úlohu v zmysle biblického paradoxu:
Je naivné sa dovnievať, že zlí ľudia nebudú konať ZLO.

Preto musíte zvýšiť svoju agresiu správnym spôsobom, ako sme vás to učili v Protokoloch, toto je dúfam len cvičenie, ako sa to nemá robiť. Ak niečomu ešte stále nerozumiete, tak volajte číslo...no veď viete aké.

Už ma fakt nebaví vás stále riadiť správnym smerom tovarišči!
Toto je posledná výstraha!

[velký smích]

Salam

270578

13.6.2012 7:30

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

dvjv 142.?.?.?

Reakce na 270578

Proč chválit něco, co se neustále chválí samo, to by snad bylo nošení dříví do lesa, to přeci pochopí aj kibučtí trhači zadků. Přece jen něco by tu ale bylo.... je skutečně obdivuhodné, a tím myslím i kolegu, jak dostat něco, co by se vešlo do dvou vět, na několik stran. Tady už se dá zlepšit jen málo. [smích]

270591

15.6.2012 13:06

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270591

Ok dvjv,

budem oveľa stručnejší:

- samochvála: treba si zopakovať elementárne základy logiky a teóriu pravdepodobnosti (matematika je totiž jedna z najmenej oklamaných "vied" )
- rozsiahlosť príspevkov: to je fakt naša slabina, to ste dobre zanalyzovali. Na tom ste si postavili model spochybňovania - jednoduchý algoritmus krátkych výkrikov do tmy...
- kolega :zlá interpretácia = zlá logická väzba

Možno poznáte ščot: To sú také rôznofarebné guličky, ktoré boli prototypom kalkulačky.
Vaše guličky sú len čierne a biele.
Keď Vás bude prevážať Cháron cez rieku Styx, tak tie čierne, ktoré ste nazbieral v pozemskom živote budú padať do člna ako kamene ► Ten sa potom môže potopiť a Vy sa nedostanete do ríše mřtvych, kde sa môžete zbaviť všetkých útrap pozemského života.

Budete blúdiť po svete ďalších 100 rokov ako Ahasfer = večný žid = kozmopolitný internacionalista = sionista = amoralista a príživník = bez vlasti, bez rodnej hrudy = vyšší prvok riadenia Globálnym prediktorom = zdeformovaný ľudský nedorobok v záujme vyšších síl (riadenia) = otrok mamonu a rôzných pozemských slastí...

Memento mori

270687

15.6.2012 14:36

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Mám strach 93.?.?.?

Reakce na 270687

Pane Kysučan,

děkuji vám za další várku zajímavých informací. Domníval jsem se, že když se dozvím více o LVU, znacharovi, oku, zlém věčném internacionálním siožidu příživníkovi, budu moci svůj strach lépe ovládnout, jak mi poradil pan doktor. Te mi řekl, že strachu je potřeba se bránit poznáním jeho příčiny.

Nicméně můj strach se spíše prohlubuje, neboť zjišťuji, že spiknutí, o kterém jsem dříve neměl ani tušení, dalece přesahuje mé nejhorší obavy. Abych pravdu řekl, nechápu, jak můžete žít s takovou obří zásobárnou znalostí o tomto internacionálním spiknutí, bez toho, aby to na vás zanechalo vážné duševní následky.

Nejvíce se teď bojím, že ty černé kuličky mi nedovolí přeplout řeku Styx a já, i přesto že mám ze zlých internacionálních Afasherů neskutečný strach, stanu se jedním z nich, otrokem mamonu a pozemských slastí. I teď už raději nic nejím a nepiju, abych se vyhnul těmto zkaženým pozemským slastem, smilstvu, tomuto hříchu nejohavnějšímu se vyhýbám jako čert kříži, a cokoliv, co zavání nějakým požitkem, zaháním od sebe modlitbami.

Jsem velice rád, že sem tyto věci píšete, jak už jsem psal, zde na oddělení jsou sice zajímaví lidé, ale nikdo z nich nedokáže tak poutavě a zaníceně vyprávět, jako vy.

Děkuji vám a zase něco napište, zde na oddělení s tím sklízím veliký úspěch.

270690

15.6.2012 20:38

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Emil T. 94.?.?.?

Reakce na 270690

Taky jsem měl ty stavy, jak to popisujete. Je to hrozivé, okolí se ode mě odvracelo a nešlo to pozastavit. Až pak mi pomohl úplně obyčejný ščot. Při posouvání kouliček cítím, jak jsem v bezpečí. Raději jsem z toho vyndal všechny takové černé kouličky, aby se nevysypaly v tu nejhorší chvliku. Děkuji tu všem za potřebné informace. Naschledanou. Emil.

270691

16.6.2012 12:47

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270690

Z vášho neobvykle(!) dlhého príspevku je do značnej miery zrejmé, že ste nič nepochopil, resp. nič nechcete chápať alebo ste platený za to "aby ste nechápal".
Bohu(ne)mile = Emile = niekoľko desiatok ďalších chameleonských premien!
Toho Chárona (byť na vašom mieste) by som sa obával zo všetkého najviac, pretože každý človek, hoci si to neuvedomuje, je za svoje činy zodpovedný!
Málokomu sa podarí sa pri stále pretrvávajúcej nevedomosti a nedokonalosti dopracovať k skutočnému Človeku a pochopiť, že jediná cesta z otroctva Mojžišovho Penta-teuchu, Biblie a iných zvrátených(upravených) "svätých" písiem je v pochopení, že všetci sme ĽUDIA.

Ak teda sa neobávate (nepochopil ste, alebo nechcete chápať) nadžidovského najvyššieho znacharstva, ktorému som prisúdil virtuálne symboly OKA = LEVA a ktoré môže vo svojej konceptuálnej moci pozametať s ktoroukoľvek skupinou judaistov, či gójov v regiónoch, národoch, či štátoch, tak mi je vás trošku ľúto.

JEDINÁ cesta z otroctva vedie totiž len únikom všetkých stád spod OKA. Či sa to týka "intelektuálneho židovstva", závislého "kresťanstva", alebo skaličeného moslimstva...
Teraz OKO vraždí a požiera moslimov, po nejakom čase možno bude na rade Izrael a jej kozmopolitická diaspóra, alebo niekto iný...

Preto vám Bohu(ne)mil prajem, aby ste sa posunul bližšie k Človeku, lebo v opačnom prípade sa môžete stať obeťou...

Prajem príjemný víkend

270703

13.6.2012 10:48

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

Vopice 93.?.?.?

Reakce na 270578

Dát dohromady tolik nečitelného balastu, to už chce opravdovou zavilost, odhodlanost, trochu toho národovectví, špetku esoterie a hlavně radosti, jak mi to jde hezky od ruky. Stejně to nikdo nečte, protože se to nedá, ale člověk se u toho tak nějak odreaguje, utřídí si myšlenky a načerpá další energii k sepisování nečitelných, ale "vědecky" znějících traktátů o nesmrtelnosti chrousta (ehm, myslel jsem znachara).

270603

13.6.2012 12:33

RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela

mtk 88.?.?.?

Reakce na 270603

Vopice si koleduje o nálepku sioprotokolotovaryšča. Znevažuje totiž slovo boží (pardon, slovo znachaří). [mrknutí jedním okem]

270606

6.6.2012 13:49

A co to vlastne znamena?

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Jakou moc ma srbsky prezident? Pokud se nepletu, tak podobnou jako ten nas, neboli prakticky zadnou. Reprezentuje Nikolic nejakou politickou silu, ktera zmeni smerovani zeme po parlamentnich volbach nebo je to jen prezident, ktery vyhral protoze uz meli Srbove Tadice plne zuby? Tohle z clanku neni vubec zrejme.

270311

6.6.2012 13:53

Tadic bude vladnout dal.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Podle poslednich zprav zformuje DS novou vladu, takze politicka linie zlodejske prozapadni vlady v Srbsku se neprerusi. Co se Nikolice tyce, tenhle novy prezident nema jiz delsi dobu nic spolecneho s Tomou z Seseljovi strany, promenil sve nazory a to velice radikalne. Jestli do neho nekdo vklada nejake nadeje tak bude silne rozcarovan.

270312

6.6.2012 22:06

Nemuzete videt vsechno cerne .....

Satanist 50.?.?.?

Vono v Recku i v Srbsku je lid uz hodne nasran na ty kmotry i sluhy sionismu a vubec bych se nedivil kdyz by pro ne jednoho hezkyho dne zprovoznil sibenice.

270315

13.6.2012 10:15

EU a Řecko

SPECZ 193.?.?.?

Vložený obrázek

270597

Příspěvků: 37

06.06. 11:58 WAZARI  To nám ta naděje dlouho nevydržela
06.06. 13:14 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
07.06. 17:50 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
07.06. 23:41 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
08.06. 12:25 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
11.06. 15:41 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
11.06. 21:14 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
11.06. 22:55 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 06:05  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 08:15  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 11:32 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 15:58  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 19:16 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 21:16 dvjv  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 10:32 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 13:05 dvjv  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 20:12 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 21:00 dvjv  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 20:15 udo1  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 21:59 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 15:11 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
14.06. 12:05 mtk  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 18:52 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 19:04 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
12.06. 21:36 dvjv  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 00:45 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 07:30 dvjv  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
15.06. 13:06 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
15.06. 14:36 Mám strach  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
15.06. 20:38 Emil T.  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
16.06. 12:47 Kysučan  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 10:48 Vopice  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
13.06. 12:33 mtk  RE: To nám ta naděje dlouho nevydržela
06.06. 13:49 Pavel -Čert- Němec  A co to vlastne znamena?
06.06. 13:53  Tadic bude vladnout dal.
06.06. 22:06 Satanist  Nemuzete videt vsechno cerne .....
13.06. 10:15 SPECZ  EU a Řecko

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 671