Diskuze k článku

Řekové a Srbové se postavili „novému světovému řádu“ (I)

Příspěvků 65

29.5.2012 1:06

zkuste tohle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

http://www.outsidermedia.cz/Thread.aspx?id=6299
nektere komentare jsou dobre

269892

29.5.2012 1:40

Když já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Na jednu stranu radost, jak jim to nevychází, na druhou stranu - co když to je přesně to čeho chtějí dosáhnout. Order Ab Chao. Heslo zednářů. Z chaosu pořádek. to, že chtějí rozpoutat 3. světovou je jasné. Všichni mají oči upřené na Sýrii a Irán, ale když to všichni čekají tam, tak to odtud just nepřijde. Co když to bude zase Evropa....

269893

29.5.2012 3:49

RE: Když já nevím

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 269893

Jsou bez jakychkoliv dohadu zeme ktere se jim postavily na zadni a koply je do prdele. Ten prvni byl Island. Modleme se za Rekove udelaji to same a Srbove nezustanou daleko za nimi.Vrazda pana Milosevice byla nechutna. Iran a Syrie je dalsi. Opet rikam modle me se ze pan Assad neskonci jako pan Gaddafi. Ani NKVD neprovadela takove zrudnosti. Cela Syrie ho podporuje. Nevedel jsem ze Rekove maji velike olejove pole velmi blizko k pobrezi Recka.To bude ten hlavni duvod proc je tak bezostysne okrast.Ma o tom nekdo trochu vic znalosti?

269895

29.5.2012 5:35

RE: Když já nevím

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 269895

Vo reservach ropy Recka se pise uz dlouho, treba tady http://digitaljournal.com/article/317269 . Na internetu toho bude urcite vic, treba vo rope v okoli Cyprusu a Turecku ktery chce israelitum kdyz by chteli z tezby obrovskyho mnozstvi ropy a zemniho plynu - odhadem v hodnote 9 trilion dollars v okoli Cyprusu , Turecka i Recka profitovat nakopat prdel .....

269897

29.5.2012 10:17

RE: Když já nevím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 269897

Me napadla jedna originalni vec, zasahnout elitu primo do srdce. Kde za posledni roky elita nejvice investovala.

Dubai


Stavi si tam mesto snu, tak jedna dobre mirena strela a ustoupi z jejich planu myslim.

269908

29.5.2012 11:45

RE: Když já nevím

Jawa350 147.?.?.?

Reakce na 269908

Co je to za nesmysl? Už se nedívej na ty akční filmy. Elitu dělá elitou to, nad čím mají moc, s čím můžou ovládat druhé. Tzn. peníze tak jak je známe a jak jsou akceptované, finanční trh tak jak funguje a nerostné suroviny, které ovládají. Toto, kdyby se změnilo - tedy kdyby trhy i peníze získaly jiný rozměr a hodnotu, tak přestanou být elitou. Nějaký Dubai je jim u řiti.

269921

29.5.2012 17:28

RE: Když já nevím

dub 94.?.?.?

Reakce na 269921

mno, stačí, když si řekové zajistí dohody s brics kvůli udržení ekonomiky a prohlásí veškeré dluhy za null and void.

a budete vidět ty krokodýlí slzy penězoměnců...

a mám takové divné šimrání, že se na tom pracuje[smích]

269940

29.5.2012 17:45

RE: Když já nevím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 269940

Jen konstatuji ze nejsme zase tak bezmocni. Jen jsem udal jeden ze smeru, ze taky muzem resit problem znicenim zdroje problemu.

Jenze presne tohle se delo po tisice let.
A to je spatne tak proc na to nepoukazovat?
Ze nekdo by mel ustoupit.

Nemuzete utocit na jakoukoli zemi, to nejde, jeden z obrany ty zbrane nasmeruje tam kde vas to sakra bude bolet.

Takze by jaksi meli elity zasednout a jak rika Dub hledat rozumna reseni bez nasily.

Konecne uz !!!! [bliji]

269942

29.5.2012 18:21

RE: Když já nevím

dub 94.?.?.?

Reakce na 269942

oni navíc řekové (lidi) mají tu výhodu, že run na banky už podnikli několikrát a své účty vyčistili dokonale.
takže krach bank by se jich vůbec nedotkl...
ale pssst, to se nesmí říkat[smích]

269944

30.5.2012 17:28

RE: Když já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 269940

...čí, když si řekové zajistí dohody s brics...presne tak

269987

29.5.2012 23:25

RE: Když já nevím

listonos 91.?.?.?

Reakce na 269908

Pravidla v kazdom state urcuje zakonodarna moc, takze ak chces zasiahnut elitu, tak musis zrusit prepojenie zakonodarna moc > elita a to sa da jedine tak, ze zakonodarna moc bude podliehat obcanom ako vo Svajciarsku. To je cela veda. V zastupitelskej demokracii ako u nas nepodlieha zakanodarna moc nikomu, nuz tak pracuje pre toho kto viac zaplati. Z toho inak vyplyva, ze nic ako zastupitelska demokracia nemoze fungovat, lebo sa zakonite behom par rokov zmeni v plutokraciu ako sme to tu behom poslednych 20 rokov mohli zazit "v priamom prenose".


Na to by ale ludia najskor museli priznat, ze v ziadnej demokracii neziju. Vlastne ani netusia co to da demokracia je, kedze vacsina ludi si demokraciu zamiena so slobodou slova "kazdy si moze hovorit co chce, lebo mame demokraciu" - kolko krat ste toto povedali alebo poculi za poslednych 20 rokov?

Tuna su dva clanky na Wiki. Jedno je nase politicke zriadenie a druhe demokracia. Co myslite, kolko ludi by vedelo spravne urcit, v ktorom z toho ziju? A v tomto je zakopany cely pes - tak jednoduche to je.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Plutokracie
http://sk.wikipedia.org/wiki/De%C4%BEba_moci

269959

30.5.2012 9:37

RE: Když já nevím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 269959

http://www.youtube.com/watch?v=JlTrzR9b8xs

vubec nejde o zasahnuti elity to co se deje je tisickrat vaznejsi

Meli by ste se lidi zamyslet v jakem svete zijeme.


http://www.youtube.com/watch?v=R600iSGaRes

ten kluk vam ukazuje kde sme ted a kam chce on a ja taky, rikaji vam to elity vcetne televize a filmu, cele minule stoleti uz toho meli lidi plny zuby.

A vrcholem toho vseho jsou posledni roky
kdy sme elite jasne rekly co chceme

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU
http://www.youtube.com/watch?v=kHsVbptb1RU

Buch vi jestli nas jen nechteji poradne vydesit aby sme uz jednou pro vzdy na valky zapomeli. A dali nam co chceme.

269970

30.5.2012 10:04

RE: Když já nevím

ludy 78.?.?.?

Reakce na 269970

Proc rika ze 20 stoleti je cele jeho, protoze dal lidem ropu. A vis proc? Protoze povede lidstvo do zahuby. A on se bude smat az hrabne satanskym elitam a nechaji vyhubit 6 miliard lidi. Proc? Nikdo nema jine reseni jak uzivit 7 miliard lidi a misto toho si stavy zamky(Dubai).

Umis si predstavit ze se jim tenhle film naplni do puntiku?
Ze vsechna mesta budou stat ale prazdne ulice bez lidi.
Presne jak chtely, cista rasa. Budou vladnout svym mestum jejich vastni rodiny a deti. Cista krev. Nechaj si par otroku aby nakonec vsichni pomrely protoze v tyhle valce mozna bez nuklearnich zbrani, zabiji i chytre lidi. A zase civilizace zanikne jako po mnoho tisic let.

Mozna tohle na vskazuji zanikle civilizace.

269972

30.5.2012 17:33

RE: Když já nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 269959

moznosti manipulace a kulturni hegemone zustavaji i v ramci kapitalisticke prime demokracie dostatecne ucinne, aby elitu udrzeli u moci a opirajici se o jasajici nebo netecny dav

269988

29.5.2012 10:29

ono staci financni tytyty....

mkadlec 62.?.?.?

a rekove se zaleknou

269912

29.5.2012 14:56

RE: ono staci financni tytyty....

pravicový boľševik 87.?.?.?

Reakce na 269912

mkadlec - to je pekné, že veríte správam z tohto zdroja... Len upozorňujem, že takýchto veriacich rapídne ubúda...
17.6. sa uvidí, ale ja som si skoro istý že Gréci sú príliš hrdí na to, aby sa nechali takto dlho a očividne klamať a vyciciavať. A Kissinger si môže utrieť suchú papuľu.

269931

29.5.2012 19:51

RE: ono staci financni tytyty....

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 269931

prosimvas, vite co v tom ma ten zdroj penez? rekove se zaleknou i kdyby se kvuli tomu mely zfalsovat volby. a na politickou korektnost jste zapomel? kdyby se nezalekli dostatecne urcite se objevi spousta LIDI co bude kricet, ze kdyz se nezaleknou, tak jsou nackove a antisemiti.
PS: byl muj prispevek dost kosher?

269950

1.6.2012 9:45

RE: ono staci financni tytyty....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269950

Kosher? A od gojima?... [zmaten] [překvapení] [oči v sloup] [bliji] ... [chechtot]

270090

29.5.2012 19:13

RE: ono staci financni tytyty....

Pavel Jan 90.?.?.?

Reakce na 269912

Asi tak. Také záleží, jak jsou Řekové odolní proti mediální propagandě.

269946

18.6.2012 8:43

RE: ono staci financni tytyty....

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 269912

Zalekli se

270749

29.5.2012 11:12

Sorry ale,

Snílek 80.?.?.?

hrdí řekové si zavařili sami.Prolévat krokodýlí slzy nad licoměrností bank a nadnárodních korporací je nemístné.Takový je náš svět a silnější vždy diktuje podmínky.Řecké vlády na počátku falšovaly statistiky,aby se vešly do unie.Problémem Řecka nejsou jen nenasytné banky,ale hlavně nevýkonná ekonomika,přebujelá administrativa,"pohodlný" sociální a důchodový systém a šedá ekonomika.Přijetí Řecka do EU bylo předčasné a Evropa udělala chybu,že přijetí uspěchala.Řecký a nejen jeho problém je klasickým případem kde končí život na dluh.Nás to čeká o pár let později,pokud nenastoupí rozumné vlády a nezatnou tipec všeobjímajícím mafiím. [smích]

269914

29.5.2012 16:44

Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269914

Tady se většina lidí snaží dohlédnout podstaty problému Řecka a především záměru dostat Řecko do situace v jaké dnes je!
V Řecku jde o jasný cílený záměr a úmysl, zlikvidovat samostatný stát,zničit ho a dostat ho do totálního područí bankéřských globálních mafií!
EU je také budována na podobných základech! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

269936

29.5.2012 17:33

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 269936

Naprostý souhlas, pane Montážníku.

I když pro prosťáčky bude důvodem katastrofální situace Řecka to, co říkají v televizi. A tam samozřejmě neříkají, že je nejdříve potřeba dostat do vlády své lidi, kteří zemi zadluží a pak kousek po kousku rozprodají. To samé vidíme u nás, kdy Kalousek je hodnocen jako nejlepší ministr financí za to, že likviduje poslední zbytky státu, který se pak díky dluhu stane nesuverénním vazalem.

Nebýt toho, že tu před "revolucí" byl značný státní majetek, jehož rozprodejem se krylo zadlužování, dnes už jsme v pozici Řecka také.

Ale prostému davu stačí říkanka, že Řekové vše prožrali. O nákupu zbraní z Německa a Francie ani slovo.

269941

29.5.2012 19:18

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 269936

Súhlas, akurát drobná doplňujúca korekcia:

EU je dobrý nápad a obecne prospešná nevyhnutnosť.
Zrovna tak, ako aj celková globalizácia.
To, čo s touto super myšlienkou pár mocou fascinovaných narkomanov tradične spravilo sa v riadiacich socio-kultúrnych modeloch volá imitačno-provokačná činnosť.

V skratke ide o imitáciu deklarovaného cieľa, pričom je jeho chápanie samozvanou "elitou" zobrazené mierne povedané svojsky(skurv..ne). Konštanty nahadzované do dynamických premenných bežiaceho biblického programu v kolektívnej RAMke sú následne tlačiarňou "prirodzene zlého" plebsu realizované v zmene samo?riadenej spoločnosti.

Modelujú "provokujú" situácie, kde sa jednotlivé zložky davu pod ekonomicko-mediálnym tlakom štatisticky determinovane budú správať podľa známych globálnych a lokálnych kulturologických prirodzených a dlhodobo de-formovaných stereotypov.

Bojovať teda proti Únii a globalizácii je skutočne prilievaním benzínu do ohňa.
Samozrejme euroválov a podobné pseudoekonomické negramotnosti zrovna tak.
Ťažné som-ár-e len znova "dostali na výber"
medzi dvoma červavými mrkvami na palici.
Akurát jedna má zasa raz červenú a druhá bielu mašlu.
Stále je to ale iba mašla na trám v maštali.

Bez odpílenia fašistov od zdrojov(úroku) bude epileptický beh stáda k apokalypse pokračovať.
Shadows and dust.. prachy..
a hlavne neprepadnúť pokušeniu zlatého teľaťa
(Au cenového invariantu).
Nie vo všetkom urobil strejda Adolfíno chybu.
Preto z vlastného decka na chvíľu dostali démonkrati strach.
Tak aj z "1.syna Francie".

Kto však chce "pána",
ten ho dostane
a Človekom sa nestane.

269947

30.5.2012 21:31

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 269947

> EU je dobrý nápad a obecne prospešná nevyhnutnosť.
> Zrovna tak, ako aj celková globalizácia.

Tak to je síla. Ještě jste tu mohl přijít s názorem, že třetí říše byla fajn, stejně jako Svatá říše římská národa německého. Více jsem nečetl, nedá se to.

269997

30.5.2012 23:49

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 269997

Škoda, že ste uvedené výrazy vybral z kontextu a nedočítal to.
Čo by ste robil vy Hestroy na mieste diskutovaných globálnych fašistov?
Predstavte si, že ste pomerne chápavý sebec a zistili ste, že globalizácia je objektívny proces. Keď sa nebudete snažiť kontrolovať ho, urobí to niekto iný. To Vám v rámci vášho svetonázoru stačí ako ospravedlnenie stoviek miliónov mŕtvych. Ostatne aj tak vás predkovia a predkovia vašich predkov vy-chovali ako Übermenscha a z výšky občasného letu helikoptérou všetok plebs aj tak vyzerá ako hmyz, čím sa potvrdili "klubové klebety"..

Ako sa teda Vy Hestroy Egobalista budete zhosťovať svojej staronovej "príležitosti"?
Ktoré podprocesy globalizácie identifikujete ako pozitívne(1.) v rámci Vašich osobných cieľov a ktoré ako problematické(2.)?
1.Tie fascinujúco pozitívne netreba myslím už znova bližšie rozoberať..
2.Ako sa teda vysporiadate s tými "negatívnymi"(napr.nevyhnutným zvyšovaním životnej úrovne a rizikom skonzumovania "Vašeho osobného sveta" )?
Vytvoríte umelý nedostatok, stres, aby Vám do biznisu ostatní nekafrali a všetko preregulujete=zavediete do extrému, presolíte ako Vaši učitelia pri infiltrácii a osedlaní každej doterajšej r-evolúcie.
Kombinácia imitácii objektívne obecne prospešných cieľov a provokácii mrkvou a bičom(úrokom).

Kooperácia medzi národmi a kultúrami je prospešná a nevyhnutná, keďže sme na jednej lodi. Každý poznáme časť celku, ktorú iní poznajú menej a zároveň máme mnoho spoločného.
Vieme zhruba KAM ísť,
tak snáď otázka AKO,
už nie je až tak ťažkou.

Učme sa v tomto od skúsených mafošov.
Nie nadarmo tí vtáci stále vylietajú z popola.
Globalizácia je proste výbornou príležitosťou pre všetkých.
Nie len pre najstaršiu zombimafiu a jej šéfov.
Keď väčšina bude vedieť viac, ako levia čata, tak ich moc zákonite zmizne.
Tak, ako aj cigáni. Nie sú tu bezdôvodne.
Máme sa mnohé od nich učiť.
Keby každý občas v banke, alebo na orgáne narobil taký humbug a tak aktívne by ignoroval, čo ho evidentne ubíja, nebola by spoločnosť úrokovinou a jej následkami tak zdevastovaná.
Kto tvrdí, že "zlo je Človeku prirodzené", zaslúži v tomto zmysle okamžitú facku bez vysvetlenia.
Až keď sa spýta, že za čo to bolo..
Aby snehulienka nemusela čakať na biblický bozk smrti.

270005

31.5.2012 14:51

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 270005

Nevím, jestli to schválně píšete tak nečitelně, ale zřejmě je to součást jisté "vědeckosti".

Takže jestli jsem to správně pochopil, pak každá slovenská víska by měla býti spravována například z Bruselu, případně odněkud jinud (z Říma)?

Starostové budou pouze vybírat daně, které posšlou do do centra a centrum jim občas pošle něco zpět. Jinak budou o běhu této vísky rozhodovat byrokrati z centra.

Myslím, že jste na to kápl. Jinak to vlastně ani nejde, nejdříve RVHP, teď EU.

Ale stejně jsem ve vašem textu nepostřehl, CO by mělo býti tou velkou výhodou centralizace. A si neuvažuji dostatečně "vědecky".


Ještě pár slov k Laskavému Montážníkovi Protonovi. Čím to asi je, že tu centralizaci podporují hlavně socialisti (komunisti)? Že by jim chybělo plánování z Moskvy?

270039

31.5.2012 20:10

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270039

Ja to poviem jednoduchšie ako udo.
Globalizácia (spájanie národov do väčších celkov) je nevyhnutná vec, problém je spôsob uskutočnenia t.j prílišná centralizácia, čo presadzuje elita (všetci vieme v čom sú elitné), jednoducho sa vytvára fašistická supervláda.

Správny spôsob globalizácie by bolo spájať štáty do celkov okolo centrálnej zmluvy zabezpečujúca práva a povinnosti občanov, obmedzí moc centrály a rozšíri moc miestnych samospráv (tím, že o miestne záležitosti sa bude rozhodovať v mieste sa zabezpečí sloboda občanov únie).

270045

1.6.2012 10:27

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270045

Zbývá tak jen určit KDO to všechno zrealizuje. No a v tom je jádro pudla, protože by to rádi všichni, což přihlédnuvše k vašemu evolučnímu základu vycházejícímu z tlupy hominidů, byť "dvoumoudrých", lze rozřešit jediným způsobem...rvačkou o prvenství....to když ten který vás má na triku, si šel hrát na jiné pískoviště.

Je sice jakás to zatím nejasná až mlhavá vize s možností, použít to mezi ušima a přijmout poznání o vzniku našeho životního prostoru s dedukcí vzniku nás samých a pak...

... no byl to jen takový nápad...pustá hypotéza nehodná vás opuštěných "dvoumoudrých"... ne, to nebyl překlep. Odsud z druhého břehu Styxu se to jeví jinak. No však si to ověříte zakrátko sami... [vyplazený jazyk]

270093

1.6.2012 13:10

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270093

Takže chcete nejakú "hlavu pomazanú", s tými sme sa pochodili v monarchiách, diktatúrach a v zastupiteľských "demokraciách".
Cesta "pomazaných hláv" je prežitok, takže jediná vec odpovedať na otázku
> KDO to všechno zrealizuje?

"My" to je tá najjednoduchšia vec čo môžeme urobiť, stačí vytvoriť platformu, urobiť okolo toho rozruch a budeme mať čo sme chceli, však Islandania napísali novú ústavu cez internet, problematické bude premôcť staré štruktúry, ale začať to treba teraz.
Nemôžeme čakať na "vhodnú príležitosť", lebo tá nikdy nepríde (aspoň nie v takej podobe ako čakáme), takže keď začnú občianske nepokoje budeme mať za čo bojovať.

Takže kto vytvorí stránku a napíše základné body "ústavo-zmluvy"?

270099

1.6.2012 14:27

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270099

Ale ta "ústava" přece dávno existuje a z jinakších hlav, než jsou ty vaše "dvoumoudré". DESATERO se to zove. Jen jaksi chybí snaha přimět tu "svobodnou vůli" těch pár bodů (že by masová sklerosa? ) a k nim navíc pár moudrých rad do života, ctít.
Čert ví proč!?...

No on to ví zcela jistě, když je to zprotivení se, v již tom prvním z testů inteligencí opatřené oživlé hmoty na vděk a pokoru ke svému bytí, jeho dílem. A konec konců i jeho trestem, za svoji troufalost remcat tomu kdo je Stvůrcem jeho samého, do jeho díla. Nejspíš je z toho co způsobil úplně vedle a zoufalý, protože ať udělá to, či ono, vždycky je z toho u těch "dvoumoudrých" jen další a ještě horší lapsus, přičemž času k jejich nápravě se mu již nedostává a jeho pád do nebytí je nadohled. Oni ti "dvoumoudří" ale na tom nejsou o nic líp, jelikož tím mezi ušima je jim souzeno vnímat svět kolem sebe a tedy i ten svůj konec, ale nejsou sto proti tomu ani pohnout prstem. Jsou zhypnotizovaní svými EGY jako myš hadem. Možná proto bylo to přirovnání hada k Satanovi uvedeno ještě dřív, než se stačil projevit. Ono tam, kde Čas je Ne-čas [překvapení] , tam je všechno v jednou chumlu přítomnost, v níž se ví i to, co se ještě neví. [vyplazený jazyk]

270102

2.6.2012 18:33

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 270102

A proč tedy na nás vyplazujete jazyk?
To jako že my jsme ti idioti a Vy jste ten za vodou?

[oči v sloup]

270163

2.6.2012 19:44

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270163

>A proč tedy na nás vyplazujete jazyk?
>To jako že my jsme ti idioti a Vy jste ten za vodou?
>
> [oči v sloup]

Alebo len on vie, že myslel desatoro na detektívku. [cool]

Čo sa týka výtvoru toho anonyma škoda slov, je tu len preto, aby robil flame.

270166

2.6.2012 20:50

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 270099

Možno by ani zmenu ústavy a zákonov nebolo treba.
Aj zbytočného prepisovania dejín sa pri postupnej zmene kultúry myslenia môžeme v pohode ušetriť.
Načo tratiť kapacity, prostriedky a energiu?
Treba hľadať čo najjednoduchšie riešenie vychádzajúce z čo najhlbšieho pochopenia podstaty príležitosti. Býva skryté pod reflektorom.
Teda žiadne "megaprojekty" v klasickom zmysle.
Život ide proste spokojne ďalej a kolektívne myslenie sa vyvíja.

Stačí REINTERPRETOVAŤ zákony, dejiny, ekonomiku z pohľadu:
1.ne-egocentrického morálneho štandardu,
2.mozaikového svetonázoru(3D MIM=Matéria, Informácia, Miera-zaručujúceho schopnosť s-trojenia kolektívneho a vlastného osudu=často diskutovaná DVTR metodológia identifikácie a hodnotenia in-formácii=objektívnych procesov a ich vzťahov) namiesto vedu a relígiu paralyzujúceho HEČP(hmota, energia, čas, priestor)
3.Hodnotenia koncepcie samo?riadenia kultúry
4.Kultúry(všetkej negenetickej informácie dvojkanálového Ľudského informačného systému) na báze ktorej sú navrhované, schvaľované a interpretované zákony

Dávnejšie sme to riešili s Kysučanom..
Stačí, aby každý komu "docvakne" sa rozprával s ostatnými, diskutoval a pomaly začnú dávať Ľudia presstitútkam a blokovaným politikom(ktorí môžu maximálne podržať vzniknutú iniciatívu) gramotné otázky, čo bude začiatkom konca pyramídovej fašistickej spoločnosti.

Ďalej pôjde tu a tam pár Ľudí do samospráv, funkcii, dostane poslanecké mandáty v komunálnej politike a postupne aj vyššej.
Prvotná snaha bude o mierne obmedzenie konzumentizmu a postupné smerovanie lokálnej a neskôr aj globálnej eko-nomiky k zabezpečeniu základných definovaných životných potrieb. Luxus bude druhoradý, ale môže kľudne zostať. Len sa zmení chronológia, atď.. a raz sa prebudíme do lepšej spoločnosti.
Pôjde o koniec začiatku.

Početnosť populácie sa prirodzene stabilizuje(prípadne čiastočne poklesne ako pred časom napr.v záp.európe), keď bude dôchodok a životný štandard a budúcnosť istá(základný plat, bezúročná energoinvariantová? eko-nomika,..)
Väčšina Ľudí si bude prirodzene bez umelého stresu hľadať sebarealizáciu v oblasti kde je naozaj dobrá. Každá osoba má individuálny potenciál. Prácu("podnikanie" ) si proste takmer každý nájde sám a kto si chce bez myslenia privyrobiť, bude len uskutočňovať nejakú obecne prospešnú činnosť vo fabrike, pri výrobe potravín, v doprave, sociálnej sfére, atď..prípadne budú ľudia po nevyhnutných pozíciách rotovať ako v niektorých slobodných firmách a družstvách.

Jednoducho len pomalý dlhodobý kľudný riadiaci manéver o úroveň vyššie. Očkovania proti stále sa v dejinách prirodzene objavujúcim podobným pokusom sa volajú aj "utop-izácia".

270169

3.6.2012 0:12

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270169

Ono síce píšete krásne veci, žiaľ na to aby to ľudstvo dosiahlo musí zmeniť svoje postoje a systém ktorý sa používa, a to nejde z jedného dňa na druhý.
Veľa ľudí žije v letargií krysích pretekov a myslí si, že všetko je fajn, a preto táto kríza ich preberie a zoberie im ilúzie, vyvolá to príslušné emocionálne presýtené reakcie a niektorí zas začnú klásť gramotné otázky.

Druhá vec je, že každý sa snaží maximalizovať zisky pre seba a svoj "klan" (mienené ako užšie sociálne okolie z rodinných príslušníkov, priateľov, kolegov atď) a preto keď bude mať možnosť brať bez obmedzenia a okamžitej spätnej väzby, tak bude brať (sme v podobnej situácií). Preto ja nie som fanúšikom občianskeho platu, lebo by to ľudia brali z väčšej časti ako pečený holub do huby, a nerobili by preto nič zmyselné, no a z tohoto dôvodu razím heslo "každému by malo dať možnosť postarať sa o seba, pokiaľ mu to jeho/jej zdravotný stav a vek umožňuje" (s čím aj vy súhlasíte).

Nový stav spoločnosti, ktorého priemyselno-ekonomický základ budú tvoriť výrobné družstvá (workers cooperative), bude musieť mať nejaký fixný rámec v písomnej forme aby sa z toho nedalo len tak vykrútiť, a potrebujeme aby samospráva Euroázijskej únie bolo modelované na základe Švajčiarskeho systému, alebo ako sieť navzájom sa podporujúcich výrobných družstiev kde starosta=vrcholný manažér, miestny poslanci=manažéri atď.

270176

3.6.2012 1:56

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270176

Máte pravdu, človek je náchylný "príliš"(nadmieru) zabezpečiť seba a svoje najbližšie okolie. Aspoň kým objektívna morálka a "intuitívnosť" veľkej väčšiny populácie nebude vycibrená do tej miery, že ohrozenie existencie(vytváranie stresu) ostatným bude štatisticky zanedbateľné.
Tomu ostatne napomáha aj spomínaný objektívny jav zmeny logiky sociálneho správania a jeho efekt "zlinearizovania" času(zrýchlenia efektu príčinno-dôsledkové mechanizmu z pozície VM).
Ide o vytvorenie dôvery vo vlastný systém.
Aj na tom je založený dnešný parazitický model úzkej samozvanej"elity"(zámerné vytvorenie nedôvery v súčasný spoločenský systém na bežnej úrovni vnímania), ak chápete.

Preto je pravdepodobne zatiaľ nevyhnutný Vami spomínaný zákonný rámec definujúci základné potreby jedinca. Tak je zároveň možné udržateľne plánovať ciele ekonomiky a parametre(daňovo-dotačná politika a rovnováhu jednotlivých odvetví výroby) trhu, burzy.
Niektoré odvetvia výroby a služieb sú totiž "stratové", no spoločnosť bez nich nemôže existovať. Jednotkový základný rámec bude zväčšovaný proporcionálne s neustálou optimalizáciou výroby. Pravdepodobne o krok ďalej jedine štýlom znižovania cien na základné produkty a služby. Ak by ste totiž pri zvýšenej výrobe, či kvalite na uvedené výrobky a služby "vytvorili" ďalšie obeživo, budú sa finančné prostriedky v tejto fáze úrovne myslenia populácie znova len nevyhnutne kumulovať u "elity". Pokušenie by bolo priveľké..
Prvotná definícia jednotkového rámca vychádza z aktuálnych možností skutočnej ekonomiky.

Cieľom je takto uvoľniť tvorivú kapacitu populácie, no hlavne odstrániť umelý stres zámerne znemožňujúci morálnu stabilizáciu a rozvoj populácie. Celý skutočný sociálny mechanizmus je takto zároveň prepojený. Inak je samotný technologický pokrok príliš nebezpečný a bude oprávnene tak "elitami", ako aj VM blokovaný.

Veľkú dlhodobú technickú manažérsku výzvu znamená vytvorenie previazanosti a optimalizačných mechanizmov lokálnych a globálneho medziodvetvového balansu(rovnováhy kooperujúcich ekonomických odvetví). V EU, Euroázii, Euroatlanticko systéme a v konečnom dôsledku globálne. Aj tu sú však z veľkej časti použiteľné dnes existujúce a funkčne overené mechanizmy riadenia trhu.

270181

3.6.2012 13:19

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270181

Správna otázka znie ako docieliť Vami opísaný stav, ako a kde ľudí na to naučiť a prípadne aj kde začať?
Podľa americkej štúdie, ktorého cieľom bolo zistiť z ktorej formy učenia ľudia najviac zapamätajú veci vyšlo, že ľudia zapamätajú najviac zo simulácií a robenia vecí naostro (95 až 100%) a preto si myslím, že Vami opísaný cieľ sa dá dosiahnuť najlepšie tak, že sa založí výrobné družstvo.
Odpoviem aj prečo, po prvé bude to postup naostro, kde sa naučia to, čo ste už písali, a po druhé to bude simulácia pre starý/nový prípadne staronový systém riadenia spoločnosti.
Ide o to, že výrobné družstvá sú samo-riadiace systémy, kde strategické ďalekosiahle rozhodnutie prijíma predstavenstvo a jeho rozhodnutia odsúhlasí alebo ruší členská schôdza (aspoň by to tak malo byť).
Samozrejme každý podnik bude potrebovať aj manažment, ktorý bude mať na starosti tie denné záležitosti, ktoré zabezpečia jej fungovanie.

270197

3.6.2012 16:30

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270197

Stručne: Áno.
Podobné projekty, občianske iniciatívy bežia nie len u nás.
Žiadne "deklaratívne registrácie", názvy, strany, ideológie a pod. na hocijakej úrovni sú skôr kontraproduktívne.
Tichá konverzia.

Ciele(rámec) a spôsoby ich dosahovania sú myslím jasné, máme funkčný stále rozvíjaný teoreticko-praktický model, fóra a maily na spoločné hľadanie riešení a korekciu..
Viac nám ani netreba.
Len pokračovať vo svojej robote odteraz s väčším nádychom, rozhľadom, či poriadnejším dúškom sviežej vody.

Rozumní a zodpovední funkcionári nás, vás bezpochýb podporia, prípadne priamo postupne automaticky dostanete funkcie.
Po naozaj šikovných manažéroch schopných predvídať(=riadiť) vývoj udalostí je stále prirodzený spoločenský dopyt.
Keďže vieme operovať na konceptuálnej úrovni, funkcia zásadne neobmedzuje. Samozrejme je efekt väčší, keď sú vo firme, či na magistráte, alebo v ľubovoľnej strane aspoň 3-5 gramotní zodpovední. Čím ich je viac, tým lepšie.
Bez bubnov v kľude a nezabudnúť si samozrejme aj primerane Ľudsky užívať život [smích]
Netlačiť príliš na pílku.
Čas hrá pre nás a voda vzlína pomaly ku koreňom más.
V tomto včera prví budú poslední a dnes poslední prvími zas.

Chudobní duchom sú v tomto zmysle asi jednoducho a jasne mysliaci.
Pozícia "klasicky vzdelaného" je dnes kvôli dlhodobej školskej de-forme často v nevýhode, ak chápete. Ako sme sa tu dávnejšie zhodli, treba naozaj(pre niekoho možno paradoxne) začínať na dedinách a v malých samosprávach.

Keď aj napred nie sú lóve, spraviť si napr. zadarmo kontá v nejakej časovej banke a začať takto vlastne tlačiť svoje tuke spolu so susedmi a blízkymi obcami. Konto si spravovať kto má komp doma, alebo neskôr aj u starostu. Kto nevie s kompom, dostane na požiadanie výpis svojich aktivít a stav kreditu, konta. Keď sa dá spraviť dáke družstvo so zameraním podľa schopností a neskôr ho prípadne aj zoficiálniť po rozvinutí vonkajších obchodných kontaktov s cudzou(?) menou.
Ten príbeh skutočného úspechu je predsa furt rovnaký.

Pri každom čiastkovom neriešiteľnom konflikte(=vývoji, príležitosti) treba ísť vždy v chápaní o úroveň ďalej a tam to poriešiť. To sme tu ale predsa všetko už dokolečka-dokola rozoberali. Ide o to rozhodnúť sa konať. Čím viac Ľudí tým rýchlejší koniec začiatku.

270200

3.6.2012 1:58

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 270176

Keď chcete Oracle, môžete samozrejme nazvať aj riadenie strategických odvetví ekonomiky "družstevníctvom, švajčiarskym modelom, či priamou demokraciou". Princíp je pri dostatočnej gramotnosti členov ten istý. Základný rozhľad a spomínaná schopnosť identifikácie a hodnotenia nových in-formácii, objektívnych procesov, zmien v mierach spoločnosti, hmoty, bla-bla.
Primárna jednotka kolektívu je potom schopná preškolenia na ľubovoľnú jej potenciálu aspoň ako tak príbuznú špecializáciu.
Spoločnosť založená na výlučnej špecializácii nesie objektívne neakceptovateľné riziká, čo zároveň blokuje vývoj(v technológiách, myslení, umení..)

Cieľom sa v tomto zmysle na vyššej Vis Maior preddefinovanej etape vývoja úrovne myslenia javí byť niečo ako zborový VM-centrický intelekt, nebo tak něco.. čo je ďalej, zatiaľ nevieme, no možno aj to už niekomu docvaklo.
Mne však ešte nie [smích]
Možno niekto z fóra pomôže..

270182

31.5.2012 0:46

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269997

EU není tak špatný nápad,je pouze otázkou,jak a kým a za jakým účelem je dnes prováděn!Ani euro není špatný projekt,pouze se nemělo spěchat a euro mělo být zaváděno postupně,tak, jak by se jednotlivé národní ekonomiky opravdu ekonomicky na společnou měnu připravily a zároveň byly přijaty řádné regulační mechanismy pro možnosti nestability!Místo toho bylo podvodem přijato do eura Řecko!!! A především podvodem bank a ratingových agentur se záměrem destabilizovat euro, aby z něho měli posléze profit!!! To je jejich záměr, rozeštvat a rozdělit! Rozděl a panuj!Kde jsem to už někde slyšel? A nakonec stejné postupy aplikují na celém světě!Amerika má astronomický, nesplatitelný dluh,kterým je "infikován" dolar,jako rezervní světové měny a tento "finanční" virus je uměle roztahován do celého světa!!!
Myslím, že není potřeba nějakého dalšího vysvětlování!
Naopak, Evropa se stejně bude integrovat a myslím, že celá, tak jak je geograficky uspořádána,tj., do Evropy patří Ukrajina,Bělorusko a Rusko! Mladí lidé si nenechají Evropu vzít!
Dnes se všichni mladí lidé stejně domlouvají anglicky, mají zcela podobné zájmy a kulturu. Vidím to zde v Praze, mladí Poláci, Češi,Němci,Rakušané,Holanďané, ale právě i Rusové,Bělorusové a Ukrajinci mají společné zájmy a intenzivně spolu hovoří! Bude to jistě trvat, 20,30, možná 50 let, ale tendence jsou nezvratné!
Ale kdo chce mít "rozervanou" Evropu, komu nevoní, že se dnes intenzivné zbližuje Německo s Ruskem? Rusko dnes není náš nepřítel,Rusko je bohatý stát, který přirozeně roste a nemusí se nikam cpát! Rakovinu světa dnes představuje astronomicky zadlužená Amerika, ale nikoliv jejich obyvatelé,ale bankovní mafie, která žene USA do válečných dobrodružství a vytváří světovou nestabilitu! Zrovna jako v Izraeli nejsem proti občanům Izraele nikterak zaujat,ale proti její sionistické vládě, která je také v samotném Izraeli terčem tvrdé kritiky / 100 000 demonstrace proti vládě v Tel Avivu!/ Stejný nepřítel jako je dnes v Evropě, kalí vodu na celém světě!
Je to bankovní světová mafie, která si koupila politiku,podporuje zbrojení a rozeštvává celý svět,ale podporu občanů jednotlivých států nemá!
Evropa se musí vrátit před Lisabonskou smlouvu a musí začít znova a jinak,jiná cesta asi nebude! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

270007

31.5.2012 9:06

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

štáb NWO 46.?.?.?

Reakce na 270007

Dobré, jen bych příště vůči takové reakci volil nějaké stručnější a razantnější formy.
Například: "Evropa mládeži!", "Evropu si rozvracet nedáme!", "Evropané spojte se!", "Pryč s válečnými štváči!" a dále daleko více využívat hesla jako "kooperace", "jednota a svornost", "bratrská spolupráce" apod..
Buďte více slyšet, buďte více vidět.
Děkuji.

270015

31.5.2012 17:46

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

dub 89.?.?.?

Reakce na 270007

boha uvědomte si, že společná měna není o nějaké posrané regulaci, ale o společné jednotné fiskální, rozpočtové, ekonomické a sociální politice. bez toho se nutně časem rozpadne.

tudíž společná měna znamená vytvoření superstátu.

zmrdi neměli šanci (bylo to absolutně neprůchodné) zavést nejdřív ekonomické předpoklady pro vytvoření jednotné měny (sjednocení výše uvedených politik pod centrálním orgánem a zrušení národních států), tak byli nuceni zvolit opačný postup a stavět dům od střechy dolů v naději, že se, snad, dá-li jáhle, nějak časem podaří splácat ten zbytek.

a podle toho to dopadlo, protože každej dům, kterej stavíte od střechy dolů, vám spadne na hlavu.

a to zcela vynechvám inší hrátky, v rámci kterých to bylo i záměrem jedné z konkurujících si frakcí a dalších entit...

270042

31.5.2012 19:49

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270042

Zdravím dub,

v podstate súhlas. Globálna elita - tá skutočná a skrytá - nie maoista Barosso, alebo bilderbergián Van Rompuy, či komunistka a barónka Catherine Ashton vedia veľmi dobre, že čas je ich nepriateľ a neuveriteľne rýchlo sa kráti...
Globalizácia, ako objektívny fenomén = proces je daná Zhora a neumožňuje ani ELITE, aby mohla voči tomu bojovať (bola by odsúdená na zánik moci - riadenia). Tá sa snaží celý tento proces len využiť vo vlastný prospech, pričom sa menšie až malé ig(e)-elitky /tie, čo to celé prikrývajú a nesú/ radi zvezú a priživujú na úkor bežných ovečiek a hoviadok božích.

Isteže, budovať spoločný Európsky dóm z krajín tak rozdielných (ekonomicky, sociálne, kultúrne...) ako je Nemecko napr. v porovnaní s Rumunskom, to chce už veľkú dávku šamanizmu a neskonalého optimizmu, aby takýto model bol úspešný...
To je aj jeden z hlavných dôvodov, prečo sa momentálne ig(e)-elitky všemožne snažia vyhovieť svojim skrytým pánom povedzme v Grécku, Španielsku, či Írsku.
Európsky dóm, ktorý nemá správne základy sa pomaly bortí...
J-EWRO s vyobrazenými mostami(gesharim), s biblickými katedrálami a žltými pentagramami zažíva otrasy, ako celá globálna a chorá biblická civilizácia, ktorá je odsúdená na zánik. Ide len o to, akou formou a kedy sa tak udeje...

Pseudo-Európski fašisti teraz bojujú o svoju priazeň pod OKO-m a hľadajú všetky možné spôsoby, ako vyhovieť spoločenskej objednávke ich majiteľov (napr. Euroval 1,2...).

Teraz si môžeme položiť otázky ?
Chceme, aby sa celá chrámová loď zrútila a pritom zasiahla smrteľne všetky pokorné ovečky?
Alebo sa budeme snažiť o to, aby katedrála zostala celá, ako aj mosty(medzi národmi, ľuďmi...) a aby zmizli pentagramy moci a bežní ľudkovia by si kunst-katedrály prezerali, ako relikvie pozoruhodnej doby (ne)dokonalosti ľudského rozumu?

Z toho vyplýva ► Bojovať, proti fašistom - aj verejným, aj skrytým - a nie proti globalizácii (spájaniu ľudských dušičiek, ktoré boli globálnou mocou všakovako rozdelené, rozpoltené a rozoštvané)!

Každý - na svojej úrovni dosahu svojho vedomia (určite aj podvedomia).

270043

31.5.2012 21:01

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

dub 89.?.?.?

Reakce na 270043

nemůžete budovat globální systém založený na modelu včelí plástve na základech nebo v rámci té stávající sračky. nelze budovat decentralizovaný kooperační systém v mezích centralizované diktatury.

to nikdy fungovat nemůže a nebude. a vžycky to bude infikovaný současným humusem, když v tom necháte jeho nosiče.

takže bohužel ano, rozbít do posledního kamínku na cimprové a camprové a začít znovu.

a od spodu, protože jinak to nikdy fungovat nebude. systém stojí na nejslabším článku, a pokud budou tím nejslabším článkem lidi (který ho budou odmítat), na kterých stojí, tak se můžou jakýkoliv jelita na hlavu postavit, a fungovat to nebude.

a bohužel to vypadá, že je i smutným faktem, že aby lidem došlo že takto ne a že stávající paradigma je cestou do pekel, budou si muset nabít hubu a rýt držkou v zemi, až krev poteče proudem. protože jinak se jim v makovicích nerozsvítí. vlastní zkušenost je milionkrát víc, než cizí rozumy.
tož je mi líto, i dkyž z toho nemusíme mít radost, věci vypadají takto nevábně...

270047

31.5.2012 21:34

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270047

Hmmm...

A prečo nevyužiť včelie plasty, ktoré už boli vybudované a produkujú med, tak aby trubci boli odstavení?
Nevidím dnes problém, keď možno ani nie majorita ovečiek pochopí, že j-elitká(trubci) nemusia konzumovať...že sa to dá aj ináč.V rámci vlastného úľu je možné urobiť zmeny, ak ľudia (aj keď nie úplne vedomo) začnú kooperovať a nie čučať do TV a na Fakebook, ale vrátia sa o chybný krok späť a začnú sa spájať, tak ako im je to predurčené!

Dube, nie som zástanca rozbíjania. A ani nie som fatalista. Tí, čo dnes obsadili politické funkcie sú zasvätení blbci (v chápani ľudskosti), ale ani oni nemôžu ísť úplne proti ľuďom z ktorých vzišli...A mnohí si to už uvedomujú, a preto im treba dať pomocnú ruku, aj keď tu na Zvědavcovi asi s takou praktikou veľa popularity nezískam...

Žiadne rytie držky v Zemi nehrozí, ak si to kolektívne ľudské podvedomie nevyžiada a vlastne neodsúhlasí..!
Ak sa budeme navzájom správať, ako ľudskí trúdi a sebci, tak cesta k NWO a k Prdeli(=(§)=) je úplne otvorená...
Nech sa páči, vstúpte do šantánu...uvidíte nevídané a nepoznané...

270051

31.5.2012 22:58

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270051

Ono tie "katedrály a mosty" sa rozpadnú tak či onak bez nášho pričinenia, takže nemusíme nič rozbíjať.
Problém ale predstavuje jeden fakt s ovečkami to otrasie neskutočným spôsobom, niektorí spáchajú samovraždu (viď Grécko, Taliansko atď), niektorí budú revoltovať, niektorí sa pridajú na stranu fašistov a niektorí sa na to celé vykašlú a začnú sa spájať do komunít, ktorých ekonomickým základom budú výrobné družstvá (workers cooperatives) ako Mondragon, Brukman factory, Fasinpat atď, nakoniec to povedie k zavedeniu demokracie švajčiarskeho typu.

270056

1.6.2012 0:19

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270056

Zdravím Oracle,

katedrály a mosty sú projektované na stáročia, takže bežný zub času ich nemôže zničiť!
Treba tomu pomôcť, aby ovečky pochopili, cez ktoré mosty musia prejsť, a ktorým katedrálam sa musia vyhnúť, aby ich pri zemetrasení nezasypalo...
Švajčiarska "demokracia" je len prechodný modul k skutočnej ľudskej spoločnosti, ale oproti dnešným v iných končinách je to určitý vzor.
Vzor z toho dôvodu, že skryté ELITY v tomto štáte "vegetujú" a riadia svetové zákulisia a nechcú si zo Švajčiarska urobiť ekologický a iný svinčík.
Ale je to len určitý nedokonalý typ ľudskej spoločnosti, určite sa nájdu a sú známe aj lepšie a ľudskejšie...

270064

1.6.2012 13:21

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 270064

Staré katedrály sa stavali spôsobom pokus-omyl-korekcia, problém s tou "katedrálou" je, že každá nová nadstavba na predchádzajúcu úroveň je čoraz väčšia a mizernejšej kvality, preto hrozí, že "pád strechy" (ktorú teraz dokončujú) nielen strhne so sebou vyššie položené nadstavby ale zničí aj základy "katedrály".

No a namiesto "katedrál" budeme musieť stavať niečo plochšie.

270100

1.6.2012 16:19

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270100

To "niečo plochšie" není třeba hledat. To bylo právě důvodem ke stavbě těch katedrál, jenomže ten prostředek k poznání se stal sám sobě cílem a účel se tak rozplynul v okázalost prostředku. Ono to sice tak úplně není, ale to poznání v katedrálách hlásané neproniká jejich zdmi ven. Jako by platilo jen uvnitř jejich prostoru a i tam se krčí pod okázalostí protagonistů pavěr, neznajících, či zvysoka kálících na to o čem hlásají - o neuctívání model, když každý z nich i vše kol nich je samou modlou; o pokoře, když mamon je jim hudbou sfér; o lásce, když každá z věr je nepřítelem jiné...

Takže ono bohatě postačí vrátit těm katedrálám jejich původní účel k šíření poznání, na které si dnes už může každý dokonce i rukou sáhnout, jsa ono zhmotněno do milionů tun kamene pyramid v Gíze... Nějak se do toho ale nikomu nechce... [pláč]

270107

31.5.2012 22:18

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 270047

Máte dejme tomu panství.To zahrnuje různé budovy,od hradu až po chlív.Pochopte,i když to vypadá nevábně a moc to nevoní,tak cimprcampr a potoky krve omezíme na nezbytné minimum. [smích]

270054

31.5.2012 22:52

RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu

dub 89.?.?.?

Reakce na 270054

s omezením potoků souhlasím, není to nic žádoucího.
jen jsem řekl, že podle současného stavu věcí to bude bohužel zřejmě něco nutného...
ale velmi rád bych se mýlil.

a teď ke stavařině. když máte budovy postavené nakřivo, narušují spodní vody, jsou prolezlé plísní atd. musí se zbourat.
je to nejen rychlejší, ale také levnější a neriskujete, že si to svinstvo jako plíseň a podobně zatáhnete i do nového vybavení.

chcete-li základ, máte ho - národní státy.
všechny ostatní nadnárodní stávající instituce do hajzlu a vytvořit nové. jo, barák zmrdoparlamentu v bruseli možná použít můžete, ale co s těma ostatníma, protože tenhle kravín je tak velkej a pro tolik parazitů, že se vám do něj vejdou všechny potřebné koordinační orgány nové struktury.

ale i když to bude stejnej barák nebude to stejná instituce. stávající instituce a instituty musí být zlikvidovány do základů a provedená důsledná deratizace.

zkrátka a dobře nebudete bourat baráky jako takové, ale budete muset zlikvidovat všechny instituce, které v nich sedí, protože jsou šité na stávající systém a jsou nereformovatelné, stejně jako současný ekonomicko-společenský systém. když to neuděláte, máte tam vši za chvíli zase, protože jim zachováte jejich živnou půdu.

270055

1.6.2012 1:01

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 270055

Hej, no škoda ničiť to, čo sa po generácie ťažko stavalo.
Stačí zmeniť účel.

Voda vzlína zo spodu a keď bude prostredie formujúcej sa novej kultúry myslenia v korešpondencii so socioprírodnými zákonmi, dobrá voda(in-formačné prostredie) ho s-celí a spoločnosť ožije k lepšiemu celistvému(integrálnemu "MIM"=Miera,Informácia,Matéria) ná-zor-u a po-roz-umeniu životu. Len čo najsprávnejšie in-formovať(v zmysle postupnej selskej tu stále opakovanej hry iterácie cieľov VM). No to je pri "plochom" 2D vnímaní HEČP(Hmota, Energia, Čas, Priestor) veľmi ťažké.

Na púšti, či v kontaminovanej oblasti je čistá voda nad zlato, či ropu. Zvyšuje totiž postupne kvalitu hmoty(=energie).
Vis Maior dal-a pravdu života, no nedefinoval-a jej formy.
Máme ich hľadať.
Ide o jednu z našich úloh.
Forma=miera.
In-forma(tio) je zmenou miery, procesom.
Statiky niet tak, ako niet objektívneho času.
Pokiaľ nebolo začiatku, niet ani konca a umelé ohraničenie intelektu padá.

No, dosť bolo epiky, že by nám z tých úrovní na-raz nedziglo v gebuli..každý proces, aj proces scelovania mozgu(ov) chce svoj subjektívny čas.
Napísaná in-formácia je v ra-z-prav-ka-ch vodou "mŕtvou".
Až in-formácia žitá, vyslovená(?) je vodou živou.
Dobrá voda neživá koriguje postupne kultúru myslenia(algoritmy spracovania nových in-formácii).
Kto nevyladí prijímač(tykev) aj na VM,
nových aktuálnych info nedostane.
Bude odkázaný na recykláciu.

270070

1.6.2012 11:12

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270070

No fajn. A kdo z vás pár se mýlí nejméně, aby škody byly minimální? Máte nějakého arbitra, kterému se podřídíte? A to je vás jako do mariáše a co pak na úrovni jedné etáže domu, celého domu, ulice, obce...

Kdepak vážení. To co lidstvo zažívá jsou důsledky protivení se údělu "v potu své tváře...", protože jako tomu bylo už s tím jabkem, se člověčí intelekt sám vyzdvihuje tam, kde nemá jinou šanci než cyklické pády z vrcholů toho protivenství k počátkům svého bytí. Ten úděl je nepřenosný a platí pro všechny, takže jakékoliv jeho zpochybnění nutně vyvolá nerovnováhu vedoucí ke společenským antagonizmům, od nichž je již jen cesta ke konfliktům. A tak cokoliv bude obsahovat byť jen nástin mamonu...

Jak prosté... ovšem v prostředí se svobodnou vůlí všech to chce setsakra kázeň...taky všech, jinak je to jako:

pes ji_tr_nič_ku sežral,
docela ma_lič_kou,
při_stih ho při tom kuchař,
praštil ho pa_lič_kou...
[vyplazený jazyk]

270096

1.6.2012 16:43

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 270096

Dik za "poľudštenie" mojich formulácii Oracle [smích]

re:Hestroy77, či Anonym90..
"Podľa seba súdim teba"
Každý chápe in-formácie podľa svojho chápania sveta.
Netvrdím, že všetko prevraciate vedome.
Bolo by asi pre Vás do budúcna zdravé, spýtať sa sám seba
a svojho blízkeho okolia, prečo u vás prichádza k neustálym de-formáciám v ná-zor-e na svet, resp. v jeho po-roz-umení.
Vyhli by ste sa mnohým vašim budúcim(a aj súčasným) zbytočným životným komplikáciám.
Svoj osud môžete meniť v každom momente.
Nie ste sám.

Často s identifikáciou a korekciou jednotlivých súčiastok stroja "dedičného hriechu"(nainfikovaných chybných kulturologických stereotypov) ťažko bojujem aj ja a každý, kto sa snaží byť Človekom.
Zrovna tak aj s egocentrizmom pri súčasnej marginalizácii syndrómu "obetovania sa".
Nikto tu nechce utrpenie, “pot” a Vis Maior najmenej.
Tešme sa teda zo života a zmeňme kultúru myslenia na pozitivistické spracovanie od súputníkov a VM prichádzajúcich in-formácii namiesto kamikadze optimizmu a nihilizmu.
Skúste nebyť nasilu extrémista tam, kde to nezodpovedá neegoistickej kolektívnej bezpečnosti.

Bonne chance!

270109

1.6.2012 17:26

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270109

Z čeho máš strach, když i jako anonymní nick ještě potřebuješ anonymizer?! Sám ze sebe? Nebo z toho co plodíš? Copak nevěříš svým vlastním projevům? Nebo jsou to projevy jiných? Toho VM? Copak vzácného ti pošeptal?... No?... Nenech se prosit a poděl se s ostatními o to sladké tajemství. Jsi přece anonimizovaný anonymní zvěstovatel pravdy a tak i kdyby šlo o nepravdu, na tobě neulpí ani její pach. Nebo si snad přeješ, aby ti ostatní zůstávali v nevědomosti? V nevědomosti až do hrobu? Nebo i za něj? [oči v sloup] [velký smích]

270111

1.6.2012 22:33

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 270111

Anonymny nick? Anonymizer?
Co tím chtěl básník říci?
Vy Anonym90 prečo nezverejníte svoje meno,
alebo tým rovno aj mená svojich blízkych
a kam decká chodia školy,..?
Veď na nete sú len dobrí ľudia, či nie?
.. a je hlúpe myslieť si, že tí budú konať niečo iné okrem dobra. (parafráza predposledného antonínovca)
V homogenizovanej spoločnosti extrémov niet a ideme stále vpred.
Všetci pevným krokom.
Nik nesmie byť mimo,
nik nesmie byť bokom.
sme v zástupe, sme v zástupe..!

srandy bokom..

Každý Človek sa má snažiť byť osobnosť,
lebo osobnosť nepotrebuje kult
a kult nepotrebuje osobnosť.

Keď potrebujete ďalší krivý obraz skutočných dobrákov Ježiša, Budhu, Mahomeda, Mojžiša,atď.. verte, že ho dostanete.
Nechať si občas poradiť nie je na škodu,
no nikto nikdy nebol pánom.
Hlavne nie Boh.
Dodržovať zákon:
"Budeš mať jedného Boha(maťOtca)"
..a dôverovať, počúvať Jeho reč vývoja životných okolností a milovať ho nadovšetko.

Pana mali pantheistické antické kulty
(zbožšťovanie prírody, pudov, pôžitok..hédoné).
Ako sa hovorí:
"Späť cesty niet."
O úroveň ďalej je At-eizmus(At-on-is(m)) a oproti nemu a-teizmus, ak chápete.
V troch etapách nechali starí con-cept-u-al-i(krsní otcovia smrti) cez koleno lévi Pompeiom, Titom Flaviom a Antonínom Hadriánom rozfúknuť štruktúru riadenia a-teistického konceptu kultúry po stredozemí..

Neveriť evidentne šikovnému(keď sa pozriete okolo seba) Otcovi je tiež svetonázor tak, ako aj "nemať" názor(nebyť v poly-tike).
Deklaratívne beznázorová(a-Poly-tikos)pozícia je buď skrytie názorov, alebo snaha o presvedčenie druhých, aby sa vzdali svojho osudu a odovzdali ho Vašej nespochybniteľnej "dobromyseľnosti"[velký smích], ak chápete. Ide zasa len o jednu zo základných manažérskych technológii. Cyklické vytváranie vlastnej samo?riadenej opozície, alebo a-pozície?

Aký máte vlastne vy Anonym90 názor na "Nový svetový poriadok"?
Na čo by mal podľa Vás slúžiť a až potom skúste prípadne popísať ako.
Ja som tú našu víziu popísal jasne a pomerne podrobne.
Samozrejme občas hovorím aj čisto osobný názor.
Ak Vám v tomto bode chýbajú konkrétne rozlíšenia,
rád sa pokúsim o bližšie vysvetlenie.

u.

270124

1.6.2012 16:24

RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?

dub 89.?.?.?

Reakce na 270070

asi byste si měl přečíst indiánskou pověst o příchodu do tohoto světa...
taky tam nechali jednu zkaženou.

270108

1.6.2012 17:53

RE: -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270006

Babi ono to nejspíš zajde na základní princip existence kapitálu - zisk. Ani na vrcholu té pyramidy s okem nemůže být víc než jeden a o to místo se právě svádí urputný zápas, v němž už jeden z nich, Lehman Brothers, odpadl. Zbývá jich tak ještě 12, ale i kdyby tam zůstal po čase přece jen ten jeden, tak ani pak nebude mít nebeský klid. Je tam platný zákon smečky a o místo na jejím vrcholu je tak permanentní zájem všech jejích členů. No a že by se shodli na nějakém globálním standardu v době kratší jak 1 000 let, tak o tom se dá úspěšně pochybovat, když konkurence je pro ně existenční axiom. Dopadne to jako s tím IZIPem - podojit dostupné zdroje financí bez nutnosti nést za něco odpovědnost a inspicient do interkomu oznámí - "tak další prosím na scénu"... [mrknutí jedním okem]

270112

2.6.2012 23:38

Stručně, jasně a výstižně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 270112

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Koukám, že zde opět po dlouhé době máme někoho kdo ví jak psát, tak aby se to vešlo na pár srozumitelných řádků.

Nic proti udo, Kysučane, oracle, vědomostí máte jistě spoustu, ale prodat je moc neumíte. Je to kolikrát těžko čitelné, natož po(u)chopitelné.

A to je taktéž jeden z hlavních problémů dneška. Spousta (dez)informací záměrně zahlcuje vstupní bránu.

270174

3.6.2012 11:58

RE: Stručně, jasně a výstižně

udo1 udo321123zavinacazetbodka 31.?.?.?

Reakce na 270174

V tom Vašom videjku je samozrejme kus pravdy, no tak, ako každú in-formáciu, ho treba hodnotiť.
Áno, trafili ste Anonym83 zasa raz klinec po hlavičke - ako modul PRE-DAŤ tak, aby prešiel cez socio-kulturologickým manažmentom po generácie naočkované(nainfikované) bloky, chybné(protiĽudské) stereotypy myslenia, axidogmi,..?

Ako sme sa tu bavili, málokedy sa niekto priamo, či v médeiách postaví pred Vás a povie:
"Počúvajte ma, teraz Vám budem klamať!"
Z pravidla je presvedčený o svojom obraze pravdy.

Ako rozlíšite pravdu od lži(nepravdy, odklon od identifikácie objektívnych dominantných prírodno-spoločenských tendencii a interpretácie ich vzťahov)? Kritériá úspešnosti sme rozoberali..
Možno ste prehliadli diskusie na fóre rozoberajúce funkčnosť modulov vyvinutých práve na účel rozlíšenia.

Jeden komplexný DVTR(Dostatočne všeobecná teória riadenia-cca.410 strán) tu bol nalinkovaný a menšie hypertextové programy tu kolovali tiež. Redakcia ich má tiež dávnejšie k dispozícii.
Keď chcete, prepošlem Vám.
Tak aj protodialektika(207 strán). Nepliesť si prosím s posthubbardovskou fatálnou dianetikou, resp.scientológiou, imitujúcou "vedecké náboženstvá".

DVTR postupne usporadúva in-formácie existujúce v podvedomí a pomáha rozbehnúť u jedinca a kolektívu identifikovať a korigovať vlastné stereotypy.
Uvedené moduly sú používané v procese výučby aj v štátnom školstve pod rôznymi názvami.
Aby sa Vám nespustil naočkovaný mystifikačno-sektársky modul, upozorňujem vopred, že neide o dáke "náboženstvo", či sektu a pod..
Spomínané moduly sú open source a stále vo vývoji preverované kontinuálne "časom", resp. životom na ich funkčnosť.
Ich cieľom je kulturologické pretvorenie myslenia populácie
od pyramídového fascoelitarizmu smerom k Ľudskej spoločnosti.
Bez teoretických modelov by to nešlo(a základom koncepčného modelu je terminológia).
To akoby ste si odpílili pol mozgu a chceli normálne fungovať ďalej..

Samozrejme, ak je to to, čo hľadáte.
Viete vlastne popísať, čo hľadáte Anonym 83?

Bez rozlíšenia(korán) odovzdávate automaticky svoj osud do rúk správcu systému a ako správca(egocentrický) sa budete logicky snažiť práve o tento stav.. kontrolu stereotypov(automatizmov) správania sa populácie, ich bagatelizáciu, resp. deklaráciu ich "neexistencie", ako aj neexistencie seba samého.

V DVTR pojmovom aparáte by som Vám riešenie dnešnej globálnej situácie povedal aj v jednej vete:
napr. "Ľudia, staňte sa Človekmi."
Každý si však pod uvedenou lexikou vytvorí iné obrazy.
Podrobná špecifikácie týchto pojmov a ich podpojmov je nevyhnutná=kon-senzus, namiesto kon-cenzu.

Riešenie je teda jednoduché, no jeho popis je kvôli zámerne dlhodo deformovanému mysleniu logicky bez univerzálneho terminologického aparátu nemožný.
Možno to ale aj sám dobre viete..

270192

3.6.2012 22:37

RE: Stručně, jasně a výstižně

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 270174

No v tom to asi anonym 83 bude, že lepšie in-formácie sa horšie pre-DÁVAJÚ,pretože tie dez-informácie má každý už v sebe a ľahšie ich prijíma... [smích]

Vy ste napríklad ľahko prijal, ako krátky a vystižný príspevok anonyma 90. Ak sa hlbšie zamyslíme, tak tam nájdeme viacero pochybných in-formácii, resp. dez-informácii, vytvárajúcich chybný obraz vo vedomí človeka, ktorý sa potom prenáša do podvedomia - do pamäťového modulu a ďalšie prichádzajúce in-formácie sa potom hodnotia poväčšine podvedomo spolu s pamäťou.
Napr.:
- Lehman Brothers na vrchole pyramídy: Ak sa zamyslíte tak, ak by Bratia boli na vrchole, tak by určite neskrachovali, tak ako nekrachujú transnacionálne giganty, ako General Electric, Coca cola, Boeing, Goldman Sachs, Exxon , Microsoft...Mnohé v čase globálnej krízy ešte viac bohatnú, pretože požierajú konkurenciu a teda platí "zákon smečky" - v tom má pravdu.
- Ešte 12 - čoho ? Bánk ? Tie sú len zhruba niekde nad polovicou pyramídy a ešte samozrejme záleží, ktorému klanu patria.
- Hoci klany medzi sebou bojujú, tak sa napriek určitým antagonizmom musia neustále doplňovať a tým pádom rôzno-tvaro okrádať pracujúci dobytok, pretože v dnešnej zglobalizovanej dobe sú jednotlivé odvetia navzájom veľmi silne prepojené a krach významného hráča by im spôsobil viaceré veľké problémy.
- Bojujú o jedno miesto na samom vrchole pyramídy : Tam sa bežní gójovia, viditeľní judaisti alebo slobodomurári so svojimi firmami nemajú prakticky žiadnu šancu dostať (ani Rothschildovci alebo Rockefellerovci).Analýzy hovoria, že za OKO-m nad pyramídou sa skrýva najvyššia riadiaca štruktúra na Zemi, pravdepodobne 2x(1+10), čiže 22 najvyššie zasvätených znacharov, ktorí majú v rebríčku zasvätených stupeň 100. alebo ešte aj nad 100., v rámci tejto absolútne utajenej riadiacej štruktúry (bežní gójovia môžu dosiahnúť najviac 33. stupeň).

Dostatočne všeobecná teória riadenia, na ktorú tu odkazuje udo, popisuje človeka ako in-formačný modul a je to na pochopenie človeka skutočne práca nad sebou samým, tak ako to popisujú autori, ale pomáha otvárať oči a prepojovať si in-formácie z pamäťového modulu, ak človek dostal roz-líšenie a má určitý intelekt.

Problém in-formácii a dez-informácii by sa vyriešil, ak by sa zámerne mnohé Objektívne in-formácie neutajovali a boli by verejne prístupné. Mnohé sú podľa úrovne zasväcovania prístupné len neveľkej hŕstke ► pastierov stáda ► vodcov smečky ► judaistom ► rabínom a ► absolútnej ELITE, podľa stúpajúceho rebríčka v pyramíde moci.

A ak niečomu nerozumiete, tak sa pýtajte. Nebuďte ako v škole, keď sa učiteľka pýta žiakov, či prebratej látke porozumeli, tak sa nikdo neprihlási. Na druhý deň lietajú zlé známky a žiaci svorne tvrdia, že učiteľka je blbá, pretože im to zle vysvetlila... [smích]

Nikdo múdry z neba nespadol. A udo vie skoro všetko... [smích]

270219

4.6.2012 9:48

RE: Stručně, jasně a výstižně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 270174

Je potřeba je podpořit a povzbudit do intenzivnější činnosti, neboť se zdá, že možnosti v zahlcování brány nejsou ještě ani zdaleka vyčerpány. [chechtot]

270234

1.6.2012 1:34

trochu historie

disident 88.?.?.?

balkánské národy,které celá století trpěly pod tureckou despocií,
mají po událostech v 70.letech 19.století negativní a nedůvěřivý postoj k Západu.Podmaněné národy Balkánu povstaly v 19.století
proti turecké koloniální nadvládě a s pomocí Ruska se jim podařilo
zatlačit Turky až k Cařihradu.Následkem těchto událostí bylo Turec-
ko nuceno uzavřít mírovou smlouvu ve San Stefanu a zůstalo mu jen
malé území kolem Cařihradu(03/1878).Západní mocnosti,které již v
těchto dobách nedokázaly skrývat své nepřátelství vůči Rusku vrá-
tily rozhodnutím Berlínského kongresu (07/1878) zpět dobytá území
Turecku a tím znovu uvrhly balkánské národy pod tureckou nadvládu.
Výroky dnešních západních politiků o t.zv."křesťanské Evropě"jsou
jen pokrytecké bláboly,což jsme si mohli ověřit nedávno při občan-
ské válce v Jugoslávii,kdy Západ podporoval muslimské Bosňáky a
Albánce.

270075

1.6.2012 9:54

úděsná čeština

grindfield 81.?.?.?

Obsahově článek velmi zajímavý, ale prosím Vás, kdo to překládáte, zkuste se tomu víc pověnovat, vždyť se to nedá číst! Vypadá to že ten článek překládal Google translater a ne člověk, kterej umí česky!! [naštvaný]

270091

Příspěvků: 65

29.05. 01:06  zkuste tohle
29.05. 01:40  Když já nevím
29.05. 03:49 lindsay  RE: Když já nevím
29.05. 05:35 Satanist  RE: Když já nevím
29.05. 10:17 ludy  RE: Když já nevím
29.05. 11:45 Jawa350  RE: Když já nevím
29.05. 17:28 dub  RE: Když já nevím
29.05. 17:45 ludy  RE: Když já nevím
29.05. 18:21 dub  RE: Když já nevím
30.05. 17:28  RE: Když já nevím
29.05. 23:25 listonos  RE: Když já nevím
30.05. 09:37 ludy  RE: Když já nevím
30.05. 10:04 ludy  RE: Když já nevím
30.05. 17:33  RE: Když já nevím
29.05. 10:29 mkadlec  ono staci financni tytyty....
29.05. 14:56 pravicový boľševik  RE: ono staci financni tytyty....
29.05. 19:51 mkadlec  RE: ono staci financni tytyty....
01.06. 09:45  RE: ono staci financni tytyty....
29.05. 19:13 Pavel Jan  RE: ono staci financni tytyty....
18.06. 08:43 mkadlec  RE: ono staci financni tytyty....
29.05. 11:12 Snílek  Sorry ale,
29.05. 16:44  Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
29.05. 17:33 hestroy  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
29.05. 19:18 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
30.05. 21:31 hestroy  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
30.05. 23:49 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 14:51 hestroy  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 20:10 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 10:27  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 13:10 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 14:27  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
02.06. 18:33  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
02.06. 19:44 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
02.06. 20:50 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
03.06. 00:12 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
03.06. 01:56 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
03.06. 13:19 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
03.06. 16:30 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
03.06. 01:58 udo1  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 00:46  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 09:06 štáb NWO  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 17:46 dub  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 19:49 Kysučan  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 21:01 dub  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 21:34 Kysučan  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 22:58 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 00:19 Kysučan  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 13:21 Oracle  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 16:19  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 22:18 micha  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
31.05. 22:52 dub  RE: Přeci jenom jsi snílek, jak máš v názvu
01.06. 01:01 udo1  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
01.06. 11:12  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
01.06. 16:43 udo1  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
01.06. 17:26  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
01.06. 22:33 udo1  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
01.06. 16:24 dub  RE: Jsi jenom snílek, jak máš v názvu?
31.05. 00:07 baba_Blažková  -
01.06. 17:53  RE: -
02.06. 23:38  Stručně, jasně a výstižně
03.06. 11:58 udo1  RE: Stručně, jasně a výstižně
03.06. 22:37 Kysučan  RE: Stručně, jasně a výstižně
04.06. 09:48  RE: Stručně, jasně a výstižně
01.06. 01:34 disident  trochu historie
01.06. 09:54 grindfield  úděsná čeština

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 5

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 762