Diskuze k článku

Kalouskův závod ke dnu

Příspěvků 97

26.5.2012 11:24

Ohýnek u Bzence.

fohat 88.?.?.?

je známo,že existuje pěstírna počasí,kde se dá lid obecný dokopat za zadlužení i k sebevraždě,aby se popohnal HDP.Občas v zimě napadne pár milimetru chemických kuliček,které se v předpovědi nazývají sníh..pozléze dojde ke kýženým karambolum,kdy to klouže,jako nikdy při PŘÍRODNÍM SNĚŽENÍ..A tak to funguje i létě,ze satelitu se odpálí nějaký ten ohen,nejlépe v nepřístupném terénu a hned je pohyb....A ekonomika zatím nechcípá,nebot strejda po zimním karambolu svého vraku Favorit MUSÍ splácet dluh na jiný vuz a jezdit se musí,doprava se likviduje,koleje se vytrhávají,zastávky se prodávají...

269710

27.5.2012 15:13

RE: Ohýnek u Bzence.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 269710

Zajímavé. Nějaké bližší informace?

269781

27.5.2012 20:35

RE: Ohýnek u Bzence.

fohat 88.?.?.?

Reakce na 269781

http://watch.pair.com/weather-modification.html

269791

28.5.2012 8:45

RE: Ohýnek u Bzence.

rimi 83.?.?.?

Reakce na 269710

Staci se divat pravidelne na oblohu, napr. na strane, kde je slunce prosvita mezi mraky stribrna, ne modra.


http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

269828

28.5.2012 20:18

RE: Ohýnek u Bzence.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 269828

http://orgo-net.blogspot.com/search/label/Chemtrai...

[mrknutí jedním okem]

269869

26.5.2012 13:48

Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

Barney 67.?.?.?

Topolánkova vláda k 1. 1. 2008 zavedla rovnou daň, která zvýhodnila vyšší příjmové skupiny občanů. Výpadek příjmů státního rozpočtu činil 20 mld. Dále byla snížena daň z příjmu právnických osob z 24% na 21%, což snížilo příjmy státního rozpočtu o dalších 24 mld. Rovněž byl zaveden strop odvodů zdravotního a sociálního pojištění, což stálo veřejné rozpočty asi 17 mld. Celkem tak byly sníženy příjmy ve výši 61 mld.

K 1. 1. 2009 došlo ke snížení daně z příjmu právnických osob z 21% na 20%, výpadek příjmů 8 mld. Byl schválen návrh na snížení sociálního pojištění – zaměstnancům z 8% na 6,5%, snížení příjmů 27 mld. a zaměstnavatelům z 26% na 25%, což způsobilo snížení příjmů 18 mld. Navíc od 1. 7. 2009 byly zvýšeny slevy na sociálním pojištění a tím došlo k úbytku příjmů ve výši 18 mld. Celkem za rok 2009 došlo opět ke snížení příjmů veřejných rozpočtů asi o 60 mld. korun.

Přibližně těchto 61+60 = 121 mld. příjmů nyní každoročně chybí. Kalousek se je snaží vynahradit zvýšením DPH, ale lidé buď nemají peníze nebo ty co mají si šetří. Takže růst příjmů z DPH se nekoná v takové výši jakou MF očekávalo.

269717

27.5.2012 3:38

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 269717

pane Barney, to snizovani penzi je nic jineho nez kriminalni aktivita. Penziste si predplaceli penzi po ctyricet a vice let. Nekde c Ceske republice musi byt obrovske penzijni fondy. Paklize nejsou tak byly ukradene, znehodnocene a nejvic se domnivam prohrane karbaniky na svetovych burzovnich trzich. Tento problem je stejny ve stredni Evrope na Zapade takrka v kazde "civilizovane"zemi na tomto svete Elita se naucila krast bez potrestani niceho se nemusi bat. Maji za sebou "spravedlnost" Pamatujete kdy Ten gauner Kozeny odejel na Bahamske ostrovy a nez odejel prohlasil ze uz v Ceske republice neni co ukrast? Podarilo se mu okrast i Americke senatory, tak byl a je dobry podvodnik. Cely system ktery Vy podporujete u Vas a my tady u nas je prohnily do morku kosti.Verbez je u moci. co se tyce ekonomicke situace Ceska republika ma nejpriznivejsi stistiky v celem Evropskem spolecenstvi, jak to ze tak nemam poneti,ale je to tak.

269758

27.5.2012 19:26

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

fohat 88.?.?.?

Reakce na 269758

každý dědek v penzi...čili v mém věku...má sloní pamět na to,jak pan Ježek prohlásil,že se Penzijní fond v roce 1990 ZPRIVATIZOVAL a posléze ROZKRADL...stará písnička,udivuje moji sklerozu,že diskutéři to NEZNAJÍ....

269787

25.7.2012 8:31

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

Uplnej Vypatlanec 90.?.?.?

Reakce na 269787

ja si to treba pamatuju

272452

27.5.2012 18:20

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 269717

Pane Barney, nebyt pravicovych experimentu, byly by to levicove experimenty.
Ja vim, ze je to tezke pochopit, ale v zastuptelske demokracii je to jenom hra na pravici a levici. S uspechem se oblbuje obyvatelstvo dojmem, ze ma svobodu volby. Ma tak leda mezi certem a dablem.
At "pravice" ci "levice", kradou obe ve stejne mire a deficitem podporuji okradani obyvatelsta bankami.
Pokazde, kdyz ctu "pravice a levice" dela se mi spatne. Co je na pravici pravicoveho a na levici levicoveho? Jenom recicky. Cinnost zustava stejna.

269786

28.5.2012 3:10

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 269786

A to je to nrjtezsi lidem vysvetlit ze neni naprosto zadny rozdil mezi pravici a levici. Tady v Australii je to naprosto stejne."Lide" vzdelani na "universitach" s naprostymi nesmyslnymi Friedmanovymi, Strausovymi Sachsovymi ekonomickymi podvody jsou u moci. Je to otresne, sle je to tak.Podivejte se co ti sami grazlove dokazali v sedmdesatych letech v Argentine, Chile, Uruquay a v Brasilii.

269823

28.5.2012 13:32

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

Oto 95.?.?.?

Reakce na 269717

Pan Bárney musí být zaměstnán ve státní správě jinak si to nedovedu vysvětlit.
Dejme tomu, že by byla zavedena daň z nosů. Po čase (někteří) lidé samozřejmě příjdou na to, že je to vlastně zlodějina. Avšak zrušení této daně je už nemožné a to z důvodu, že by to zapříčinilo "výpadek příjmů státního rozpočtu". Tohle je klasická bouda na ovčany, ochotně přebíraná všemi "sračkomety".
Progresivní (represivní) daň JE zlodějina (jedna z mnoha) a v historii států VŽDY zapříčinila únik kapitálu, delokalizaci firem, růst nezaměstnanosti a živnou půdu pro černou ekonomiku. Je to snaha o nivelizaci příjmů spodem, jakýsi daňový Jánošík (ten však jak víme nikdy chudým nic nedal!).
Myslím že, uvažovat výhradně formou "kolik by to mohlo hodit do rozpočtu" a nebrat přitom v úvahu ostatní, zejmána morální fakta je krajně nezodpovědné a nebezpečné.
S jedinou progresivní daní se kterou bych souhlasil je progresivní daň pro to jednoho procento lidí, kteří vlastní většinu světového bohatství a to proto, že okrást zloděje není krádež.
Jinak je mi vždy strašně směšné, když se počítají hypotetické peníze. [chechtot]

269844

12.5.2013 11:41

RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269844

O co Vás okradl Jánošík [smích]

289592

26.5.2012 15:22

Věčný kalous

Andrew Siddur 85.?.?.?

Přiznám se bez waterboardingu - článek jsem jenom rychle prolétl.
Nejlepší dojem na mne udělaly hned v úvodu ty dvě prosté klesající přímky, prosté jako hlava ministra financí. Víc ani není třeba vidět a vědět. Ne, ekonomika mne nezajímá. Kdysi snad možná, dnes (je to ještě ekonomika?) už vůbec ne. A nestydím se za to.

Oddělené ekonomické rubriky v denním tisku odhazuji do kouta, až se stránky trhají. Mým jediným přáním je, aby tento stát už kompletně zkrachoval, a ruku v ruce s tím šly do háje i celé plejády "našich" dosud nedotknutelných politiků.

Nejvíc mne děsí ta zpupnost, ta jistota těch lidí (?), že na jejich postech nemůže být nikdo, kdo nevypadá - nebo spíš nechová se - stejně špatně jako oni! MF, MPSV... Hlavně ty finance. To se opravdu nevidí ani v Africe.

S geniálním rozdavačem dementních složenek a defektních padáků se už patnáct let táhnou největší zla spáchaná v - a na - tomto státě. Přesto, nebo právě proto, se stále drží v čelní politice ČR, jako by se nechumelilo. Problémy bagatelizuje a vykládá po svém, podplacený tisk a média souhlasně přikyvují a totéž žádají od občana.

Naprostý zmar. I ten Rath se snad nakonec nechal chytit proto, že moc rostly preference jedný strany, která by pak vládla s jinou jednou stranou, a nově se rýsující chumel stran, ve kterých jsou ti, co se nejvíc třesou na majetky a permanentní vládu, by utřel nos.

S kalousem a dalšími ptáky na věčné nečasy a nikdy jinak. Dobře už bylo, proto se teď musíme za trest plazit. Prý to dnes už jinak nejde. Ptákovina!

269721

27.5.2012 7:01

RE: canca o kravach

p. 113.?.?.?

Reakce na 269721

...zatimco autor Umlauf hloupe canca o kravach , zlabech ,senu atd.... zrejme si nevsiml ponoren ve statisticko- financnim hnoji ze , jakekoliv hospodarske problemy jsou predevsim utokem na nase lidska prava!!!!!!!...tedy na prava penzistu dostavat to na co si leta platili , na prava vsech na slusne placene zamestnani ,na bydleni , lekarskou peci , pravo na vzdelani....atd. ...tedy na slusny zivot....a to je nejvetsi zlocin ..../"divim ze ze neohrozeni bojovnici za lidska prava jako vlada USA jeste nic nezjistili a nazakrocili"/......

269763

27.5.2012 11:51

RE: canca o kravach

steve 174.?.?.?

Reakce na 269763

.. penzista nema zadna prava ! V deemograzyy - je penzista popiracsky element sprahnuty s AlBajdou, - a nejlepsi je kdyz rychle umre aby na jeho misto nastoupil bojovnik proti derorismu, .. a putinum. Kazdy penzista je vlastne - geneticky omyl - a takovi nerozumi dobe a "vendoismu" . Tudiz - rika "pravdalaska": .. penzisty je nutne humanitarne povrazdit abychom ochranili lidska prava !!
.. se Vam divim .., takovej velikej .. a takova samozrejma vendoidni vec Vam pravicove unikla ... [oči v sloup]

269770

28.5.2012 17:53

RE: canca o kravach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269770

Nic mu neuniklo. Když umí existovat na internetu, nemůže být takový blbec, aby nevěděl základní pravdy a tak se jen diletantsky snaží o demagogii k odvedení pozornosti od článku do nikam. Moc dobře ví co je to průběžný systém a že do něj šel díl příjmů z celého národního hospodářství patřícího tehdy opravdu všem, kdežto dnes do něho jde jen díl z příjmů od zaměstnaných, což logicky při zvyšujícím se věku dožití, obludné nezaměstnanosti a rozkrádání kde se dá jako o závod, nemůže stačit ani na už tak mizerné důchody.

Tady by mohl něco zachránit nejpozději do švestek se dostavivší návrat doby prvobytně pospolné společnosti, jenže došli mamuti a těch jeskyní je taky poskrovnu, tak si to vyhynutí druhu dvoumoudrých hominidů budeme muset jak se patří vychutnat. Ono všeho moc, škodí. I toho rozumu, z něhož jak vidno všichni zblbli.

269861

26.5.2012 15:34

Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

osa x 193.?.?.?

> Freud by řekl, že zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem. Pro každého demagoga a zloděje je čirá radost takovým lidem vládnout. O hodnoty se nestarají, svět a Evropa, včetně demokracie je jim ukradená, budoucnost jejich dětí také. <

- Toto je výsledek komunistického šlechtění populace posledních 70 let. Lepší charakteristika obyvatelstva ČR nebyla ještě publikována, bohužel, je to současně odpověď na základní otázku života , vesmíru a vůbec v českém kráteru.

269723

26.5.2012 23:12

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

baba_Blažková 90.?.?.?

Reakce na 269723

Jo, před Velkou Sametovou komunisti klavírovali lidem do hlav, ať kašlou na budoucnost, na své potomky etc. Vy jste taky asi upad na hlavičku, co?
A co ty stovky školek, samoobsluh atd., postavených lidmi v rámci akcí Z, zadarmo, v jejich volném čase? To byl vrchol sobectví, co? A nemluvte mi nic o promítání těchto záležitostí do kádrových profilů tímto způsobem uvažovali výhradně vychcaní parchanti, spousta lidí to dělala, protože prostě chtěli pro společnost udělat něco, co má smysl. Takovýto způsob uvažování se DNES nenosí.

Já navíc v tom období "přerodu" naší společnosti chodila na střední, takže si velmi dobře pamatuju tu proměnu indoktrinace, kdy zatímco předtím nám bylo kantorstvem vysvětlováno, že nejsme na světě sami, že máme být ohleduplní, že si máme pomáhat navzájem, tak o rok později tomu bylo úplně jinak, nepomáhejte si s učivem, studenti, to není vaše věc, vy si máte konkurovat...

A BTW - za politické procesy v padesátých letech může protektorát Böhmen und Mähren?
Děkuji předem za odpověď.

269751

28.5.2012 10:22

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

osa x 193.?.?.?

Reakce na 269751

my jsme akci Z říkali "Zoufalství", jó kanalizaci jsme si vykopali, abychom nevyměšovali na hromadu pod jabloní [smích] a vskutku od RVHP ( ráno vyjede hovno přiveze) jsme obdrželi bonusové betonové trubky zadarmo , odpovím vám citací níže uvedeného příspěvku č. 269807, neboť je přiměřeně výstižný : >>tata rikal perpetum mobile,lidi budou makat pro nic nerikajici nadeji,aby se mohli radoby chapajici,ti co nevedi a nemaji co zmrdavat, dobytci nenudili << , mimochodem jak jste úspěšná v tom vašem "třídním" boji za lepší společnost konzumentů ? Děkuji předem za odpověď.

269832

28.5.2012 12:08

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 269832

Neodpověděl jste. Má argumentace byla konzistentní, vaše odpověď toto postrádá.
Takže odpovím sama.
Pakliže tvrdíte, že za současný stav společnosti může systém, který zde byl před více než dvaceti lety, logicky z toho vyplývá, že za chyby systému stávajícího může systém předchozí.
Pak mi ovšem není jasné, proč se stejným způsobem chyby systému předchozího neomlouvají systémem, který byl ještě před ním? A dál a dál do historie, můžeme skončit u Evina jablka nebo vzpřímení první opice, jak kdo chce.

Co z toho vyplývá? Že váš argument předchozím systémem má logické trhliny. Že s největší pravděpodobností se tyto záležitosti odehrávají jaksi synchronně a když se člověk skutečně chce dobrat faktů, vidí v reálném čase probíhat příčiny a zároveň také prvotní důsledky. Jenže tentýž člověk, pokud mu vyhvouje spíše lhát sám sobě a vymlouvat se, hlavně žádnou zodpovědnost, že ano, se radši vymluví na nějaké abstrakno z minulosti, než by řešil současné konkrétno. Proč by je také řešil, když mu situace vyhovuje. Profituje a lidi, kteří poukazují na konkrétní věci, onálepkuje, popřípadě osobně napadne, viz vaše zmínka o mém údajném třídním boji (přičemž nikterak nespecifikujete, co tím vlastně myslíte).

Co se vaší kanalizace týče, pokud byla vystavěna v akci Z, co je na tom špatného? Že jste ji stavěli, abyste, cituji, "nevyměšovali na hromadu pod jabloní", to je důvod, který motivoval stavbu VŠECH kanalizací na světě. Začalo to, tuším, na přelomu 18. a 19. století, tedy z hlediska lidské existence poměrně nedávno. A pokračuje to dodnes. Tomu se říká vývoj, popřípadě rozvoj.

269837

28.5.2012 13:10

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

osa x 193.?.?.?

Reakce na 269837

Jelikož jsem dle vás "upadl na hlavičku" první, logicky nemůže být má argumentace z titulu vašeho angažovaného chápání světa konzistentní a naopak vaše argumentace tedy podle vás konzistentní je. Odpověděl jsem vám citací, kde to důležité tvrzení je : " lidi budou makat pro nic nerikajici nadeji" . Pokud postrádáte konkrétní odpověď na vaši otázku : " A BTW - za politické procesy v padesátých letech může protektorát Böhmen und Mähren? " , pak odpovídám : také. Z vašeho textu č. 269837 soudím, že jste milovníkem oné pověstné tlusté havlovy čáry za minulostí. Já nikoliv. Pokud se ovšem mýlím ve vašem vztahu k tlusté čáře, pak vaše teze o první opici jako prvním hybateli vývoje je v rozporu posledním odstavcem vašeho textu, kde na existenci vývoje přímo poukazujete. A to mne mate, za což se omlouvám, protože ženám se odporovat nemá.

269842

28.5.2012 18:10

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269842

I ty jeden filozofe! Jenomže musíš si dát pozor na demagogii. Ta mrcha má nejčastěji její mimikry a pak když se ráno podíváš do špíglu, tak nevěříš svým očím - čučí na tě blbec. Namoutě jako ten orangutan! Ta stará Blažková by tě mohla předvádět na řetízku pro kozu. Orangutan filozof, no to se jen tak nevidí. Ani na Nezvědavci, natož pak tady. [překvapení] [chechtot] [oči v sloup] [bliji]

269863

27.5.2012 11:59

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

steve 174.?.?.?

Reakce na 269723

.. kruci !! - Vy jste moudrej s tema 70. letama slechteni !! To mate z Plzne ??
.. a do pamatnicku by jste se mi podepsal ? I nejakou basnicku bych uvital !! [chechtot]

269771

27.5.2012 14:30

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269771

Steve chcete básničku? Tak jednu z Plzně:
Povídala kráva krávě: "Neruš, čtu si skripta právě! já jsem totiž chytrá kráva a studuji v Plzni práva. Až tam přijdu čtyřikrát, budu dělat doktorát!" Druhá kráva na to vece: Doktorát - ten získáš lehce - ba i diplom dostaneš - ale krávou zůstaneš!" [chechtot]

269780

27.5.2012 22:59

RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269723

největší sranda je jak anal nímu typu nelze nic vytknout, je neustále plný nenávisti a zároveň nekonečně poslušný ke všemu shora ať z východu, západu , doma, či v práci. Dokud bude co žrát , to je jedno že by to nikdo jiný nezral, takový hnůj ,ale do té doby bude jen velmi neohrabaně revoltovat a spíš to bude bohatým ze západu jen pro smích.

269802

26.5.2012 15:52

Je to trochu nesrozumitelné...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Mohl by mi někdo vysvětlit, co se autor snažil říci jednotlivými grafy? Ani u jednoho mi není z autorova vysvětlení jasné, co mají znamenat.

269724

26.5.2012 16:50

RE: Je to trochu nesrozumitelné...

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 269724

Zvláštní pohled na ekonomii, takové " pokleslé" grafy v makroekonomických knížkách nenalezneme, tam jsou jen pozitivně rostoucí grafy HDP díky práci, kapitálu a efektivnosti. Pokud si namalujeme úsečku o velikosti 21 stupňů, máme trend růstu HDP v ČR od roku 1990 až 2011.
A pokud mají veřejné finance rozpočtové schodky a neúnosné dluhy rostoucí až exponencionálně o úrokovou míru, že se rozpočtové výbory veřejně přiznají, že jsou v bludném kruhu dluhů. Neboť na veřejných zakázkách cizopasí mnoho soukromých firem, které jsou přizváni i k tvorbě legislativy ( vytváření zákonů na míru spřátelených firem s politickými stranami). Nezoufejte, dluhy se pomyslně rozpočítají na hrubý domácí produkt a pak se lépe vysvětluje, že stát má např. 60% dluhů k HDP a jsou státy ještě na tom hůře, třeba Japonsko 200 % k HDP, a také další tvrzení, že ekonomiky dále rostou, tak přeci veřejný dluh neroste závratně rychle k poměru HDP. A až dojde na lámání chleba a dluhy se musí k datu (expiraci) zaplatit, tak stát umoří část dluhu svými aktivy, třeba privatizací pošty, všechno zbylé se pochybně zprivatizuje a pak se řekne občanům, že si všechno prožrali a nedostanou důchody. Vše se vysvětlí tím, že jsou prostí lidi líní pracovat, platit vysoké daně a příjmout škrty.

269728

26.5.2012 23:48

RE: Je to trochu nesrozumitelné...

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 269724

Pane Koubek, když vaše mozková výbava nedokáže něco pojmout, musíte na to nutně reagovat? Zbytečně se prozrazujete. [chechtot]

A nebo jinak: Vy ty grafy velice dobře chápete a proto musíte reagovat? [chechtot]

269754

26.5.2012 16:35

Kdo zná odpověď?

meloun 217.?.?.?

Co Kalouskovi rozhodně nechybí, je inteligence. Proto je nemožné, aby si nebyl vědom následků svých činnů. Jestli že si je vědom důdledků svého konání, proč a pro koho tak činí?

269727

26.5.2012 17:34

RE: Kdo zná odpověď?

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 269727

Jestli že si je vědom důdledků svého konání, proč a pro koho tak činí?

- ta otazka to je ako zart? [oči v sloup]

269730

27.5.2012 3:25

RE: Kdo zná odpověď?

meloun 217.?.?.?

Reakce na 269730

Kdepak, ta otázka není žert. Já neměl na mysli lidi navštěvující např. Zvědavce, ale tu většinu lidí (voliče), co čerpá informace z Čt, Blesku, Novy....

269757

26.5.2012 20:52

RE: Kdo zná odpověď?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 269727

Je to zkaženej zednář. Čím hůř pro lid, tím lépe pro Satana. A taky tím vhodnější situace pro volání lidu po "novém řádu" aby se takové krize "už opravdu ale opravdu nikdy" neopakovaly... V zednářském chápání to znamená výsledek, kterým je totální ovládnutí podrobené, do věčené chudoby svržené globální společnosti.

Je třeba si dávat pozor na samozvané či médii zvané nové vůdce lidu, kteří se brzy objeví - kdo naším jménem veřejně promlouvá a komu tím pomáhá. Hlasitě je veřejně posílat do satanášovy (_!_)

269739

28.5.2012 13:50

RE: Kdo zná odpověď?

petesv 109.?.?.?

Reakce na 269727

Strom poznáš podle plodů. Zkuste porovnat zednáře od vyššího stupně, Bildenberg, NWO atd. Pak pochopíte všechny jeho skutky. Čím hůř, tím líp. Protokoly.
Zajímavá je taky katolická církev, ďáblův spolek

269847

26.5.2012 18:24

Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy

ID 90.?.?.?

Citát z úvodu člnku: "Pozor, přechod na nulu znamená, že chybí statistika na konci grafu.". Takže vezmu kus papíru a zakreju konec grafu od poslední změřené hodnoty k nule na konci. Výsledek: graf 1) a 2) beze změny. Graf 3) - propad po 70mld nevidím. DPH za 4/2012 je vyšší než 4/2011 i než 4/2010. Graf 4 beze změny. Graf 5) - DPH roste, DzP právnické osoby mírný pokles, DzP fyzické osoby roste.Žádná tragedie na první pohled se nekoná. Graf 6) beze změny. Domnívám se že autor neměl grafy přejmou tak jak jsou ale umazat ten nezměřenej a zavádějící konec. Pokud někdo leze na ARAD zřejmě ví jak data číst. U části čtenářstva obecného článku může být situace jiná. A pokud někdo použije tyto grafy jako argument v diskuzi, prorežimní diskutér z něj udělá vola na příkladu grafů 3) a 5). Kalousek z takové diskuze vyjde čistý jako lilium. To nebyl záměr autora článku, může to ale být důsledek.

269731

27.5.2012 12:58

RE: Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 269731

Přesně to jsem chtěl poznamenat... většina grafů naznačuje růst... až na propad HDP roku 2008/2009... Autor však píše poznámku v opačném duchu než hovoří grafy... Nějak jsem celý článek nepochopil... Kalousek má zajisté své mouchy, ale v těchto grafech je určitě nenajdete.... Grafy hovoří o růstu, autor o krachu... takže??? Souvislost NULA, článek s informační hodnotou NULA...

269773

27.5.2012 14:27

Ty jsi toho waterfall nepochopil mnoho,ale s některými lidmi je škoda slov!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269773

V Kanadě se objevila naprosto úžasná 12 letá dívenka, která má ohromné nadání a která mnoho řekla za nás!Anglicky s českými titulky.I když je možné téma dále rozvést,základní prvky zlodějského "bankovního" systému jsou popsány přesně!

http://outsidermedia.cz/Zajimalo-vas-nekd-proc-je-...
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

269779

27.5.2012 15:42

RE: Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy

geo 24.?.?.?

Reakce na 269773

jezis marja -kdy uz ty lidi v ceske kotline prestanou jen cancat a pujdou na hrad shodit ty svine a vsechny zazalovat za vlastizradu s patricnym trestem a odebranim majetku , ale to se asi nikdy nestane nebot jsme zrejme narod poseru a zvanilu , pokud se toto nestane rozhodne se nic nezmeni, na ty svinarny uz se da odpovedet jen a jen silou!!!!!!!!!!>Přesně to jsem chtěl poznamenat... většina grafů naznačuje
>růst... až na propad HDP roku 2008/2009... Autor však píše
>poznámku v opačném duchu než hovoří grafy... Nějak jsem
>celý článek nepochopil... Kalousek má zajisté své mouchy,
>ale v těchto grafech je určitě nenajdete.... Grafy hovoří o
>růstu, autor o krachu... takže??? Souvislost NULA, článek s
>informační hodnotou NULA...

269783

26.5.2012 19:31

Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

na jeho webu je spousta článků, které bych hned podepsal, jenomže pan Umlauf je Jezuita. Jiní Jezuité zase tvrdí přesný opak (např. otec Halík) než on. Přesně v duchu jezuitské přísahy. Jeden hot, druhý čehý, aby nastalo zmatení a rozvrat a nakonec z toho vyjdou jako vítězové oni. Není zvláštní, jak katolická církev odmítá svobodné zednářství a aula jezuitské univerzity v Georgetownu je plná zednářských symbolů?

269733

26.5.2012 20:35

RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 269733

Jezoviti, to je ta konkurence sionistů, která pak s nimi táhne za jeden provaz? [chechtot]

Taky mě irituje, když má někdo německé příjmení, nelibé rysy v obličeji, je členem různých obskurních spolků nebo nositelem mně protivných názorů (ideálně vše dohromady), to si ho hned dvakrát měřím, než říznu. Abych pak mohl být v některých případech nakonec mile překvapen, v jiných pak alespoň nepřekvapen.

Á, už to vidím, Václav Umlauf, katolický kněz. Pravda, nic moc, to je dneska nadávka skoro jako ódéesák. Ani za mne nic moc. Jaký je asi jeho názor na restituce? Ovšem stavět Umlaufovu (bezzubou) kritiku kalouskova neumětelství hned do špatného světla, jen proto, že je to jezovitský katolík a čert-Halík-ví-co-ještě, mi nepřijde moudré. Nepřítel mého nepřítele...

Musím být naprosto bezbarvý a bezpartijní, abych mohl napsat bezzubou stať o kalouskově neumětelství?

Musím být žid, abych mohl říct, že bagely smrdí?

(Odpověď na poslední řečnickou otázku je - "Ano, takový je zákon." )

269737

26.5.2012 22:35

Siddur ma problem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 269737

synku, vypotils tady 6 odstavcu -zrejme s vypetim vsech sil- a jeden slabomyslnejsi nez druhej. Eslipak si ty taky tu a tam neodskocis zaplivat na katoliky do Jeruzalema?

269747

28.5.2012 11:39

RE: Siddur ma problem

Dobrý katolík 31.?.?.?

Reakce na 269747

Taťuldo, tys tu zřejmě s úplným vypětím sil vypotil odstavec jeden - naprosto bezobsažný blábol. A jestlipak už sis dnes dal 10 zdrávasů, abys nepřišel do pekla? Odkopal ses hezky.

269835

26.5.2012 23:39

RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 269737

Ani jsem si nevšiml, jak vypadá, znova opakuji, že spoustu názorů na jeho blogu, bych ihned podepsal, neboli s nimi souhlasím, jen mně varuje nikoli jeho katolictví, ale jeho příslušnost k jezuitskému řádu. Myslím, že oni nic nenapíší bez hlubšího významu. Možná, že nikomu nekonkurují, možná jejich vedení vše řídí a ti ostatní tomu slouží. (Přečtěte si přísahu jejich důstojníků.) Nevím jak to je, snažím se to zjistit, ale co je pravda a co je dezinformace? Snažím se k tomu nepřistupovat z ideologických pozic. Jezuitská historie ukazuje, že jsou nebezpeční, protože obojací - účel světí prostředky je jejich heslo. A taky nenechat nikomu nic. Jinak nemám problém se židy černochy indiány ani eskymáky, pokud se kdokoli z nich nesnaží zlikvidovat tento svět ve jménu jakékoli ideologie. Jestli je sionistická nebo papežská nebo okultní nebo jakákoli jiná je mi jedno.

269753

28.5.2012 13:11

RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

OiO 46.?.?.?

Reakce na 269753

On se vám pan Siddur snaží kulantně sdělit, že Jezuiti jsou jeho kamaráden, protože se snad kočkují se sionisty (rozumějte skryté nosáče). Proto nevnímá to, co mu chcete říci Vy, že sionisti jsou ve skutečnosti zájmovým kroužkem tohoto řádu.
Je to totiž skutečně zajímavé, protože se přes Kalouska a "topku" Umlauf může trefit i do Karla Jana Nepomuka Švarcnberka, a to už je přímo do středu pravdoláskařů, kteří vlastně vypadají jak nějaké katolické rejdiště v Čechách. Že by netušil co dělá, tak to asi těžko, ale jak jste naznačil - vždy hrají na dvě strany, a s tím jak roste popularita vlády, bude asi potřeba vlkovi předhodit nějakou rohatější kozu - a možná hned v podobě Kalouska, jen co lidu dovysvětlí ty grafy. [mrknutí jedním okem]

269843

3.6.2012 16:46

RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 269753

Jezuita má drobný problém,podřízenost generálovi bez vyjímky.Velký vezír to vnímá komplexně,problém nemá a je svrchovaný zástupce všakvyvítekoho. [smích]

270201

27.5.2012 13:09

RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 269733

..anonyme, co takhle zkusit rozum místo škatulí?
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Umlauf , někdy to pomůže.
Ono podívat se na každou událost aspoň ze dvou protilehlých stran - to je něco, co jsme se ve škole neučili. A někteří "nahoře" vědí proč.

269775

26.5.2012 19:40

Desítky miliard Kč, o které se zvýší státní dluh v důsledku neschopnosti vlády ODS a TOP 09 bojovat proti své korupci

Barney 67.?.?.?

EU nám pravděpodobnš stopne dotace na projekty, které jsme už zaplatili z vlastních zdrojů, ve výši minimálně několika desítek miliard Kč. Nepochybuji, že toto selhání svede "nejlepší ministr financí v galaxii" na Ratha a kraje vůbec, když oni přerozdělují maximálně 18% všech dotací a zbytek jde přes ústřední orgány, které "bojují" s EU už minimálně rok, tedy o 12 měsíců více než vůbec kauza Rath vyšla na světlo Boží.

Slabinger Nečas se opět v této kauze ukázal jako malé dítě.Vydírá EU, říká "když vy nám nedáte peníze, my uděláme deficit 6% a budete mít problém i vy". Čeští modroptákoví komunisté nechápou, že evropské peníze nelze rozkrást, jako peníze z českého státního rozpočtu. Oni nechápou, že krást se nesmí, když u nás je to beztrestné. Nechápou, že krádeže nejsou normální, když u nás to je normální.

269736

26.5.2012 21:29

RE: Desítky miliard Kč, o které se zvýší státní dluh v důsledku neschopnosti vlády ODS a TOP 09 bojovat proti své korupc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 269736

maji jednosmerne detske mysleni,jako ostatne vsichni pravicaci, u nichz je prokazana nizsi inteligence a z toho vyplyva jejich vynalez prerozdelovani veskerych statnich financi do svych aktivit a tunelovani budoucnosti,duchody i ty budouci,viz jejich oblibene-penize nemaji maslicku,ostatne maji dobreho ucitele,tedy profesora,ktery spinave nezna a je prosluly vyrokem musime zhasnout a od te doby se rosvici bodovym a smerove k prekryti ostudnych kauz trojkolky [oči v sloup]

269744

26.5.2012 21:14

MMF

Croix physeter (zavináč) centrum (tečka) cz 178.?.?.?

Je to standardní scénář vyzkoušený už párkrát ve světě, např. v latinské Americe (Argentina dobrý příklad), ale nakonec v intenzivní variantě nejnověji v Řecku. Je to scénář MMF, který nikdy nezastupuje zájmy států a národů, ale ony "jiné." Novum je možná v tom, že v současné době už není třeba oficiálních smluv mezi danými státy a MMF, ale realizují to /"reformy"/ lokajští politici vesměs po celém Západě už bez bývalých oficiálních formalit.
Z toho co vím z naší státní správy - výkonné exekutivy všech resortů - rozdíl mezi tím, co se děje třeba u nás oproti zejména Řecku, je větší v reakci občanů (u nás stále na kávě, v Řecku mnohem drsnější.. [smích] ) , než v míře devastace obou zemí těmito reformami. Tam jsme si mnohem blíž...

269742

27.5.2012 3:50

RE: MMF

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 269742

Pane Croix jste jeden z mala ktery si tyto zlodejskou organizace IMF, Bank for international setlements federal reserve AT plne uvedomuje. Budete se divit jake male procento lidi tomu rozumu a prave proto tito sycaci se s tim doposud meji uspech. Zeptejte se Americana z ulice co je Federalni banka , IMF,ATD jeho ci jeji odpoved bude statni banka.A delaji to od roku 1815 ti sami "lide".

269759

28.5.2012 11:29

RE: MMF

steve 174.?.?.?

Reakce na 269759

Vazeny Lindsay !
..Americana z ulice co je Federalni banka ..
-----------------
.. [chechtot] - tento test jsem provedl osobne pri jedne z navstev Spokojenych statu soudruha Vinetoua ! Provadeni takovychto debilnich a kosmicky zabavnych testu se stalo pravidelnou soucasti dnu kdy je krome "hovno co na praci" rovnez "neni co delat", popr. - "povidej si s idiotem" - [mrknutí jedním okem]
------
.. ve ctyrech statech Vinetuovy unie jsem touto otazkou oblazil 118 "hvezdnatych nosicu svobody", Pouze jeden odpovedel spravne. Byl to Polak prodavajici v St. Louis na rynku jabka ...
Jeho odpoved: .. "rownacy zkurwysynie jak w tym zkurwysinskim vatykanie ..." - jsem odmenil koupi 3 kil jeho zbozi.
.. 117 "patriotickych magoru" me presvedcilo, ze tato moje srandovni novinarina mi vzdy i zamraceny den - zabarvi do spektra duhy !!! [chechtot]
... S pozdravem: .. vendoidne HRRRR na teroristy !

269834

26.5.2012 21:58

grafy jsou manipulativní

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

graf 3 a graf 5 jak mají ty čáry přímo doprava dolů na konci grafu tak to znamená že pro to období nejsou data - tedy jsou nulové hodnoty a tak to asi v excellu hodilo 0 a čára jde přímo k nule

269745

28.5.2012 12:04

RE: grafy jsou manipulativní

OiO 46.?.?.?

Reakce na 269745

Kdyby někdo něčemu snad nerozuměl, tak veškeré grafy pan ministr vysvětluje v tomto TV výstupu velmi jasně v sekundě mezi 1:21 a 1:23.

269836

27.5.2012 13:45

ono

Mirra 85.?.?.?

to vypadá na kombinaci ideologických brýlí u Kalouska v kombinaci s pokyny amerických soudruhů kterým se bezmezně důvěřuje.
Podobné zbídačovací procesy probíhají po celé Evropě a bude se léčit škrty tak dlouho až začně ve většině Evropy revoluce. Pak zasáhne USA která vytvoří něco jako Marshallův plán č 2 a získá přímou moc nad EU. Jenže zatím pořád je naděje. Rusko se konečně vzchopilo a účinně začíná bojovat proti US pokusu o světovládu a Čína jistí křídlo. Dokud bude tato neformální aliance tak USA nemá šanci uspět.
Dalším zajímavým prvkem je skrytá podpora různých separatistů za účelem fatálního oslabení a zlomení státotvorných národů. Nejvíc je to asi vidět v případě Srbska, ale i Němci jsou rozežíráni přilivem muslimů a Britové, Francouzi a Španělé nadměrným příjmem imigrantů z bývalých koloniálních území. Tady se ukázalo že nezávislost nic nevyřešila a problém nezůstal v Africe ale mobilně se přesouvá do Evropy...

Americký systém je vůbec velmi zajímavý - větší část modelu vychází z kartaginsko/fénického systému (důraz na obchod a ovládnutí trhů, žoldnéřská armáda) a jen něco bere z římského modelu - nejvíc viditelná je současná verze romanizace - státy už dříve v NATO jsou pomalu vojsky opouštěny protože jsou dostatečně amerikazovány a pás základen které plní nejen vojenské úlohy se přesouvá na východ kde začíná stejný proces jako v západních státech po válce.
Je to velmi chytré, to se musí uznat, nicméně pořád existuje v Evropě oponent který může úsilí zpochybnit, obzvlášť na jižní hranici kde se dosud ducha Srbska nepodařilo zlomit. Volba prezidenta přinesla nepříjemné překvapení pro euroatlanické elity a ten se již nechal slyšet že se Kosova nevzdá ani kdyby cenou mělo být členství v EU.

269776

28.5.2012 14:13

RE: ono

petesv 109.?.?.?

Reakce na 269776

Americké soudruhy řídí někdo úplně jiný. Dokud toto nepochopíte, spousta věcí nedává smysl.

269849

27.5.2012 14:25

Základní chybou článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Základní chybou článku je absence konstatování, že bez státního dluhu by současný tržní kapitalismus nemohl existovat ani minutu! Jeho existence totiž v podstatě skýtá jedinou možnost, jak vytisknout nové peníze. Ovšem tohle žádný jezuita či tzv. dobrý katolík nikdy nenapíše, protože kapři si sami sobě rybník nevypustí.

269778

27.5.2012 20:26

RE: Základní chybou článku

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 269778

ale vypustí
tanhle rybník už skoro vypuštěnej je kapři o tom většinou bud neví nebo doufají že se jim podaří najít nějakou bahnitou kaluž ve které přežijou
otázka je jestli je připravenej rybník novej nebo bude teprve muset vzniknout

269790

27.5.2012 22:07

RE: Základní chybou článku

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269790

A práve som o tom písal niekoľkokrát, nie tak jednoducho ako Vy, to priznávam.

Iste (použijem Váš obraz), plán elity bol vypustiť tento rybník a presťahovať sa do ďalšieho, ale vďaka internetu (už ľutujú ten fakt, že nechali ju vzniknúť) vzrastá miera informovanosti a dobre osvedčené praktiky typu infiltrácia a ovládnutie, či vytvorenie pseudo-opozície prestáva fungovať, nemajú kam sa preplávať.

Nech aj hocijaký pesimista typu Mou tvrdí opak.[velký smích]

269799

28.5.2012 22:32

RE: Základní chybou článku

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 269799

tak bych to neviděl
novej rybník = novej systém
společenský ekonomický náboženský prostě všechno nové
elity jsou ti kapři (většina)

269878

27.5.2012 23:09

RE: Základní chybou článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269790

Je vypuštěnej, ale prosím vás pro koho? Pro blbce voliče, kteří tohle divadlo financují a neustále si "pravicově" utahují opasky, dokud se z nich stane oprátka?

269806

27.5.2012 23:47

RE: Základní chybou článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 269806

tata rikal perpetum mobile,lidi budou makat pro nic nerikajici nadeji,aby se mohli radoby chapajici,ti co nevedi a nemaji co zmrdavat dobytci nenudili

269807

28.5.2012 0:06

RE: Základní chybou článku

petesv 2.?.?.?

Reakce na 269806

Kontrolní otázka: když celý svět dá po jedné nitě, co z toho vzejde pro žebráka? Košile? Já myslím že oprátka.

269811

27.5.2012 20:41

Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

Tak je to 78.?.?.?

akou by bola živelná pohroma, či vojna ... Tí čo naše deti zadlžujú ich vlastne predávajú do dlhového otroctva a sú to zločinci - zločinecké organizovné skupiny. Majetky im treba zabaviť a súdiť za organizovanú spreneveru.

269793

27.5.2012 23:56

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269793

Za to dluhové otroctví si můžeme sami, to je ten drobný detail.

269808

28.5.2012 2:29

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 269808

Jo? Jak? Konkretizujte to, prosím.

269822

28.5.2012 18:34

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269822

Jak? Čekáním na Godota. [naštvaný]

269864

28.5.2012 19:55

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 269864

V této rovině bych to připustila coby pravdivé tvrzení, pokud do toho svého plurálu nezahrnujete i mne [mrknutí jedním okem]

269867

28.5.2012 22:53

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269867

Netvrdím. Konstatuji. [pláč]

269880

29.5.2012 21:59

RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269822

Jak? Chodíme si půjčovat do banky k lichvářovi a děkujeme, že je na nás hodný a laskavý. A až ty dluhy splatíme, divíme se, že se státní dluh zvýšil v podstatě díky nám a naší poctivosti a pracovitosti. Babo, děláte, jako byste to nevěděla, tenhle systém na výrobu nesplatitelného státního dluhu je nepřekonatelný.

269955

27.5.2012 21:03

U všeho byli demokrati

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Ať levicový, nebo pravicový, ale demokrati, kteří ukradli krávě seno a vyhnali ji orat, protože traktor nechali za par peněz zprivatizovat. Dnes demokrati říkají, zlodějinám privatizace. Zbytečně cokoli říkat. Pokud budou demokrati u moci, bude se pořád krást. A už to dělají několik 1000 let a furt je to stejný. Pokaždé to končí průserem. Rozkradou všechno až je z toho sociální napětí, nebo válka, nepokoje, prostě krize všeho druhu. Nevidím perspektívu v demokracii, ani náhodou.

269795

28.5.2012 1:13

RE: U všeho byli demokrati

disident 88.?.?.?

Reakce na 269795

v šedesátých a sedmdesátých letech 20.století západní ekonomický
systém si vedl úspěšně,jelikož věnoval pozornost sociálním aspektům
(co se týká sociálních práv byla zde konkurence východního bloku).
Od tohoto systému se začalo postupně upouštět zavedením neoliberálních inovací(thatcherismus a reagonomika).Tyto inovace
nakonec vyústily ve finanční krizi západního ekonomického systému
2008-09.Agitpropčíci v našich totalitních mediích nadále oslavují
tuto dvojici jako strůjce vítězství ve studené válce,zatímco oni
se stali hrobaři západního ekonomického systému.

269818

28.5.2012 0:54

V roce 1985

petesv 2.?.?.?

v Česku se vyrábělo sklo i křišťál, boty, vozy Tatra, Liaz, Praga, tramvaje, autobusy, vagóny ve Studénce, cukrovinky, cukr a stroje pro cukrovary, stroje nejenom pro textilní průmysl, textil i ponožky, co tak pamatuji v Příboře, atd atd. Škoda slov. I blbá Tesla sem tam něco zplodila. Stavěly se byty, prý králíkárny, dnes taková králíkárna za 2 mega, v Londýně takové králíkárny sakra drahé. Dnes jestli něco se v Česku vyrábí, tak v cizích podnicích, vesměs montovny. Takže čím Kalousek chce platit za ropu, plyn, železo atd? Ten státní dluh bude jenom narůstat, tak jak v celé Evropě, pač Evropa spotřebuje hodně a už nemá čím platit. Amerika si pomohla nekrytým dolarem, ale i toto divadlo brzo skončí. To víme asi všichni

269814

28.5.2012 1:03

RE: V roce 1985

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 269814

Jiste ze. Bohuzel pokud nedojde ke znarodnovani velkych podniku a prirodniho bohatstvi, bude svet zadluzenejsi a zadluzenejsi a obycejni lide budou platit vic a vic. Porad to bude malo.

269815

28.5.2012 7:57

Už je to tady

Pafko 90.?.?.?

Podívejte se na Capitalism: A Love Story (2009) od Michaela Moore , i na další jeho práci , hodně zajímavé

269827

28.5.2012 11:28

Je třeba vše říkat na plno a pravdivě

Vašek 85.?.?.?

je zbytečné i když lidové popisovat naši situaci pomocí krav. Já bych se klonil k pravdě. p. Kalousek je placen bankami a cirkví a proto dělá vše pro banky a cirkev. jemu a celé vládě je úplně jedno jak se žije lidem.Řecko nekrachlo, ale skupina lidí si tam plánovaně převedla jmění, které už je odkloněno jinam a ted to odskáčou lidé.Řecko je model jakl se dají odklonit miliardy. Přesně to chce p. kalousek. Odklonit evropské peníze na soukromé účty zajistit si vládu na dlouho a platit si politiky ,kteří za tučné peníze budou zdůvodňovat proč se tak stalo. Dělá to každá pravice už 300let.Chyba bohužel není v pravici ta je čitelná a tento zlúsob odklánění má v programu, ale v hašteření a nejednotě levice a v hloupé argumentaci.Hlavním cílem pravice je rouzkrást a levice tvrdí , že v tom zabrání, jenže když přijde k lámání chleba odklání i levice jak se dá. Dobře přemýšlejme kdo je levice a kdo čeká na příležitost. Hlavním řešením současnosti by mohla být, nemilosrdné daňové přiznánívšech politiků a odvolatelnost politiků jen z toho mají strach.

269833

28.5.2012 21:14

Příbuzné texty

HC 90.?.?.?

Co píšete, je svatá pravda.

Přihřeju si polívčičku, podívejte se, jak problematiku vidím já.

Proč Kalousek škrtá? Aby si mohl víc půjčit: http://bit.ly/vyYO8e
Jak EU a USA vybruslí z dluhové pasti: http://bit.ly/KkBEKM

269872

28.5.2012 22:25

Ekonomika není kráva

drfie 212.?.?.?

Ta analogie je děsivá. Úkolem státu není "chovat krávy" - tj. "krmit" a "dojit". A občané (ekonomika) nejsou žádný dobytek.

Že vláda špatně hospodaří, není žádné novum. Ale tady je jediným řešením zmenšit stát - tedy zmenšit moc politiků. Otázka státních výdajů a příjmů je už jen důsledek.

269877

1.6.2012 0:01

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 269877

Když se zmenší moc politiků, tak se zmenší stát? To je iluze.

Zmenšit politikům moc je možné jen tehdy, pokud se obnoví monarchie. Jinak není toho, kdo by tu moc politikům zmenšil. Oni ji totiž potřebují i ti kapitalisti, kteří si politiky vydržují ke svým cílům, protože čím větší mají politici moc, tím větší moc mají i oni.

No a na zmenšení státu, tedy lépe vyjádřeno státního aparátu, na to by musel být rovněž jedině monarcha, protože ta doba od voleb k volbám je na to jednak moooc krátká a pak, důležitost politika a tím i jeho setrvání ve funkcích, pokud možno i posmrtně, ta je přímo úměrná množství jeho podřízených. Zákony páně prof. Parkinsona platí bezezbytku.

Jedině tedy monarchie, nebo uvědomělá socialistická totalita, jsou schopny omezit moc kapitálu a tím i politiků, potažmo optimalizovat státní aparát. Jenže monarchie se přežily, socializmy nedožily a kapitalizmus umírá. Moc mocí na výběr tak už není...

Poslední zhasíná...!!! [pláč]

270063

3.6.2012 22:59

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270063

Dovoluji si odporovat - je jeden jediny stat na svete kde presne tohle souhlasi - snizena moc politiku.
Diky prime demokracii, ktera moc politiku stale kontroluje funguje i Vami tak neoblibeny kapitalismus ve Svycarsku jiz po staleti. Staci pouze nad politiky damoklesuv mec v podobe hrozby referenda a najednou se z nich stanou opatrni a obezretni lide, kteri chrani zajmy vsech a ne jen svych partaji. Posledni rozhodnuti maji vzdy pouze obcani - bez nich neni treba mozne zmenit ustavu apod.
Ve Svycarsku jiz historicky existujici koalice vsech stran bez opozice je dalsim clankem toho jak muze demokracie velmi dobre fungovat. Sice je nutne se vzdy na vsem domluvit a najit spolecna reseni, ktera jsou prave takova aby vyhovovala vsem - k tomu je dulezite se umet dohodnout, byt ochoten nekdy take ustoupit v zajmu vseobecna a ne si stale myslet, ze je vzdy nutne pouze prosazovat "tu svou". Mozna to jeste stale neni ten ideal, ale prave funguje to jiz par set let.
V kazdem spolku se musi lide spolu domluvit - nebo jste nekdy videl treba v nejakem zajmovem spolku (sport, kultura etc.) "vladnouci" a "opozici", ci "stinoveho predsedu"? [smích] Jen, Bohuzel, je vsem politikum svycarsky model neprijemny, neb by jim vzal moc a tu si politici dobrovolne vzit nenechaji...

270221

4.6.2012 20:04

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270221

Částečně máte pravdu, ale ne zcela. Švýcarsko je zcela VÝJIMEČNÝM státem, asi jako Vatikán, protože zde sídlí BANKY ELIT a ty potřebují klid, viz. i neutralita za 2sv... Zajímavé, že ani Hitler ji neporušil, proč asi?? Vždyť co mohl zabrat zlata z tamějších bank!! Proto tam je systém takový, jaký je, jenže ne proto, aby vyhovoval občanům (i když ti klid taky uvítají), ale primárně elitám. A nevěřte tomu, že by se tam podařilo referendem prosadit něco, co elity nechtějí.. Třeba zvýšení bankovní daně nebo omezení bankovního tajemství atd... Je to sice naoko ideální stav, ale jen uměle vytvořený. [cool]

270250

5.6.2012 1:36

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 270250

[smích] Musim Vam velmi energicky odporovat. Ziji ve Svycarsku jiz 44 let a za tu dobu bylo prijato dostatecne referend, ktere nebyly, Vami citovanymi elitami, vubec vitany. Dokonce jsem jiz 2x v techto letech sam aktivne pracoval a dostal k hlasovani referenda. Jedno bylo prijate a jedno zamitnute. Kazdy obcan zde muze vyvolat hlasovani, jestlize sezene dostatecny pocet obcanu stejneho mineni...
Vas nazor o bankach velmi generalizuje. Podil svycarskych bank na celkovem hospodarstvi Svycarska neni zdaleka tak podstatny jak si, hlavne zavadejicimi publikacemi v mediich, zbytek sveta mysli. Farmaceuticky (LaRoche,Novartis etc.), potravinarsky (Nestle), hodinarsky (Omega,Rolex,Swatch etc.) a ostatni prumysl ma daleko vyssi podil.
A pro jasne vysvetleni (osvetu...), tak casto citovane (a hlavne u statu, ktere trpi chronickym nedostatkem penez nenavidene) svycarske bankovni tajemstvi, neni nic jineho nez konsekvetne prosazeny clanek 47 zdejsi ustavy, podle ktereho je privatni sfera kazdeho obcana chranena. Proto jej nemuze zrusit zadna vlada ci parlament, ale musi si ho zrusit obcani v referendum o zmene zneni ustavy sami sobe - a ruku na srdce - hlasoval Vy byste pro? [smích]
Rec ale nebyla ani o bankach a ani o 2. svetove valce - jak pisete Vy. Slo o pojem PRIME DEMOKRACIE, ktera prave dava daleko vetsi garance, ze politici jsou kontrolovatelni, nez ve zbytku sveta aplikovana NEPRIMA a hlavne take opozicni demokracie. K cemu vede vidite dnes ve vsech demokratickych zemich - ke sporum, nabotnani politickeho a statniho aparatu a s tim spojenymi zbytecnymi vydaji a nasledujicim hyper-zadluzenim.
Zatimco Svycarsko diky kontrole politickeho a statniho aparatu v poslednich letech statni dluh stale snizovalo.
Bohuzel je prave ale Svycarsko moc male a z pohledu velikanu (dnes jeste umocnenych chobotnici s nazvem EU) nezajimave - pro politiky - pro radove obcany by ale mohlo velmi dobre byt vzorem a receptem, jak se konecne vyporadat s politiky, kteri pouze berou! Zavedeni prime demokracie a tim dohledu nad politiky.
Sorry, ze jsem se rozepsal - ale s Vasi odpovedi proste nemohu souhlasit. Hezky den.

270260

5.6.2012 2:08

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270250

[smích] Musim Vam velmi energicky odporovat. Ziji ve Svycarsku jiz 44 let a za tu dobu bylo prijato dostatecne referend, ktere nebyly, Vami citovanou elitou, vubec vitany. Dokonce jsem jiz 2x v techto letech sam aktivne pracoval a dostal k hlasovani referenda. Jedno bylo prijate a jedno zamitnute. Kazdy obcan zde muze vyvolat hlasovani, jestlize sezene dostatecny pocet obcanu stejneho mineni...

Vas nazor o bankach velmi generalizuje. Podil svycarskych bank na celkovem hospodarstvi Svycarska neni zdaleka tak podstatny jak si, hlavne zavadejicimi publikacemi v mediich, zbytek sveta mysli. Farmaceuticky (LaRoche,Novartis etc.), potravinarsky (Nestle), hodinarsky (Omega,Rolex,Swatch etc.) a ostatni prumysl ma daleko vyssi podil.

A pro jasne vysvetleni (osvetu...), tak casto citovane (a hlavne u statu, ktere trpi chronickym nedostatkem penez nenavidene) svycarske bankovni tajemstvi, neni nic jineho nez konsekvetne prosazeny clanek 47 zdejsi ustavy, podle ktereho je privatni sfera kazdeho obcana chranena - muj bankovni ucet je moje privatni sfera! Proto jej nemuze zrusit zadna vlada ci parlament, ale musi si ho zrusit obcani v referendu o zmene zneni ustavy sami sobe - a ruku na srdce - hlasoval Vy byste pro? [smích]

Rec ale nebyla ani o bankach a ani o 2. svetove valce - jak pisete Vy. Slo o pojem PRIME (koalicni) DEMOKRACIE, ktera prave dava daleko vetsi garance, ze politici jsou kontrolovatelni, nez ve zbytku sveta aplikovana NEPRIMA a hlavne take opozicni demokracie. K cemu vede vidite dnes ve vsech demokratickych zemich - ke sporum, nabotnani politickeho a statniho aparatu a s tim spojenymi zbytecnymi vydaji a nasledujicim hyper-zadluzenim.
Zatimco Svycarsko diky kontrole politickeho a statniho aparatu v poslednich letech statni dluh stale snizovalo.

Bohuzel je prave ale Svycarsko moc male a z pohledu velikanu (dnes jeste umocnenych chobotnici s nazvem EU) nezajimave - pro politiky - pro radove obcany by ale mohlo velmi dobre byt vzorem a receptem, jak se konecne vyporadat s politiky, kteri pouze berou! Zavedenim prime demokracie a tim dohledu nad politiky.

Pricemz stale plati to co rekl George Bernhard Shaw: "Demokracie je politicky system, ktery garantuje, ze s nami nebude lepe vladnuto, nez si to zaslouzime..."

Sorry, ze jsem se rozepsal - ale s Vasi odpovedi proste nemohu souhlasit. Hezky den. [smích]

270263

5.6.2012 2:40

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270250

A jen jeste na okraj neco z historie:

Mylite se velmi, ze by Svycarsko byl "umele vytvoreny stav".
Bylo zalozeno v roce 1291 jako spolecenstvi, tenkrat ctyrech, kantonu, ke kterym se v prubehu staleti pridavaly dalsi kantony (posledni v minulem stoleti...).

Nikdy nemelo monarchii, diktaturu ci jiny politicky system nez prave spolecenstvi - ci-li demokracii - a tim je nejstarsim stale jeste realne existujicim demokratickym statem sveta.

Pred vice nez 700 lety jeste ani banky neexistovaly, takze tvrzeni ze by neco bylo "naoko" kvuli bankam je dost zcestne.

Neutralita neni nic zvlastniho, na svete existuje vice neutralnich statu - to je dobrovolne rozhodnuti kazdeho statu.

Nekdy je dobre se lepe informovat sam a ne pouze slepe verit tomu co media z publikacnich a senzacechtivych duvodu prinaseji. [smích]

270264

5.6.2012 23:08

RE: Ekonomika není kráva

steve 174.?.?.?

Reakce na 270264

...Neutralita neni nic zvlastniho, na svete existuje vice neutralnich statu ...
--------------
.. ale, no tak ...!?, zapomnel jste dodat: .. "pokud je jim to dovoleno .." (nekym ..). Specialme v dnesni dobe, ktera se nazyva - .."mlada demokracie" ... [mrknutí jedním okem]
........................................................
.. Pred vice nez 700 lety jeste ani banky neexistovaly ..
.. ale, no tak .., .. A kterapak "banka" zacala existovat jako prvni ? (podle Vas), ..ta Jezuitska ?, mozna Egypt ?, nebo az ta "nejlepcii" - po sametu .. ?

270296

6.6.2012 0:10

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270296

[smích] ale no tak [smích]

Neutralita - dovoleno by to bylo - i CR si mohla po roce 1989 zvolit neutralitu. Namisto toho si zvolila, z velmi pochopitelnych duvodu, spojeni s NATO a to je rozhodnuti, ktere udela kazdy stat sam. Ale myslim, ze tohle neni centralni tema. Reknemez tedy, ze to je historicky zakotvene u nekterych stastnych statu sveta a dnes jiz velmi obtizne proveditelne, OK? [smích]

Co se tyce bank tam je to historicky dost jasne - samosebou, ze prokazatelne existovaly bankam obdobne instituce jiz dokonce v antickem Recku, Mezopotamii nebo ve Rimske risi... V Evrope se zacaly etablovat banky v dnesnim slova smyslu ve 13. stoleti. Tyto informace jsou vsem obecne dostupne.

Ale co jsem myslel je skutecnost, ze v roce 1291 pri zalozeni Svycarska ve Svycasku zadne banky neexistovaly. Spolecenstvi tedy urcite nevzniklo za ucelem byt jednou bankovni velmoci [smích]

Vznik prvnich Svycarskych bank datuje o nekolik stoleti pozdeji - proto je spojeni existence svycarske prime demokracie se svycarskym bankovnim systemem a hlavne s nejakym "naoko" opravdu dost za vlasy pritazene. To doufam take uznate...

Ale jinak Vam dekuji, ze nezpochybnujete vse co jsem napsal o prime demokracii - ta je skutecne bajecny "prezitek" z minulych casu a pral bych vsem lidem na svete, aby zili v zemi, kde tento instrument drzi politiky na uzde.

Jako malou perlicku, jak muze prima demokracie fungovat - Univerzitni zakon kantonu Zürich datuje z 19. (!) stoleti. A presto, ze jiz byl 3-4 ucinen pokus tento zakon "zmodernizovat" - samosebou spojeny s pokusem (hlavne levicovych politiku) do nove formulace "propasovat" nektere az moc "socialni" zmeny - zdejsi "suveren" (tedy k hlasovani opravneni volici), ale tento trik nespolkl a pokazde tuhle az moc moderni formu pri hlasovani odmitl. Podle mota - "ten stary je sice jiz trochu divne formulovany, ale dosud slouzil velmi dobre, tak proc menit?". Proto si dovolim tvrdit, ze nektere veci zde se staly tak staromodnimi, ze jsou mezitim jiz zase moderni [smích] - Jako treba prave ta prima demokracie...

Preji hezky den.

270298

7.6.2012 11:47

RE: Ekonomika není kráva

steve 174.?.?.?

Reakce na 270298

.. doufam, ze ve sve prispevatelske cinnosti na techto strankach - neustanete !, .. "no, a tak - dekuji" .. [mrknutí jedním okem]

270329

7.6.2012 13:31

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270329

Mily Steve,

take dekuji - ale bohuzel - jak pisi nize...

Kvuli Vam a obdobne inteligentnim lidem se priznam, ze mi diskutovani velmi bavi - jen se, prave bohuzel, vsude vyskytuji lide jejichz prispevky cloveka spis rmouti nez potesi.

Moje reakce je shrnuta v me odpovodeji "anonymovi".

Vy se zdate byt "normalni" (ne ve smyslu Gaussovy krivky, ale ve smyslu ciste lidskeho a filantropickeho pohledu). S takovymi se diskutovat da, je to prijemny zazitek a velmi casto se clovek dokonce i priuci.

Na diskuze razu toho co pise "anonym" ale nemam cas ani naladu. Takze jeste dnes se tu divam, ale od zitra jsem radeji pro muj osobni klid (coz je v mem veku jiz podstatne...) po staroceksu " v pejru" [smích]

Preji hezky den [smích]

270330

6.6.2012 21:51

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 270264

Dobrý den, nebudeme se hádat, ale Švýcarsko je opravdu výjimečný stát se svým specifickým posláním a buďte rád, že tam žijete. Ovšem zkuste si odpovědět, proč ho Hitler tedy neobsadil?? Když byl natolik silný, že neměl v Evropě soupeře, který by mu v tom zabránil?? Neutralita se dá jakoukoliv okupací zrušit, ta je dána jen papírem.. Ale prostě NECHTĚL, protože přes švýcarské banky prováděl finanční operace. Pokud mají velmoci zájem, nechají neutrální státy být. Pokud by neměly, neutralita by nebyla - čím by jste ji chtěli obhájit, když ne zbraněmi?? Jedině třeba finančními zbraněmi, to je případ Švýcarska. Ovšem do tak vysoké světové politiky nikdo z nás nevidí, takže to nemá smysl řešit. Přeji Vám taky hezký den a závěrem - dobrovolné rozhodnutí není NIKDY dobrovolné, někdy přijde i okupace nebo dneska spíše humanitární bombardování, pokud se to někomu nelíbí... Mějte se.. [cool]

270314

7.6.2012 11:15

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 270314

Dobry den pane / pani v anonymite...

Zatimco odpoved od Steva byla svym zpusobem racionalni a dalo se na ni odpovedet, je to u Vas prakticky nemozne. Ale presto se o to pokusim - zaverem meho „pusobeni“ zde.

Melete porad jen tu svou o 2. svetove valce a Hitlerovi, moci bank atd. Asi Vas na tema Svycarsko nic jineho, nez co jste si nekde precetl ci slysel nenapada. A neco noveho co nevite? No, to preci ani vubec nemuze existovat, vidte? Takze v tomto smeru s Vami nema vubec zadnou cenu diskutovat …

"Nekomu kdo neco nevi, proste nevysvetlite, ze to nevi..."

volne prelozeno dle slov znameho Yogi Berra (kdo to je asi nevite, ale treba si konecne nejakou informaci take vyhledate sam)..

Muj puvodni prispevek, ktery se ciste jen a pouze tykal otazky politickeho systemu (slo o primou demokracii) jste pravdepodobne vubec necetl - videl pouze slovo Svycarsko a uz Vam sepnul naindoktrinovany vseobecny mechanizmus:

Svycarsko:
Pozitivni - cokolada, syr, hodinky, Alpy, Federer
Negativni - bankovni tajemstvi, Hitler 2. svetova valka

A jako prumerny zastupce radu homo sapiens, ovlivneny stalou cetbou zurnalistickych nestvurnych pablbin jste okamzite presaltoval na to negativni - aniz by Vas zajimalo o co vlastne v mem pripspevku slo...

SLO O PRIMOU DEMOKRACII!!! - jenze tenhle pojem Vam neni bud vubec znam, protoze jste o nem jeste nikdy nic poradne neslysel anebo v mlhovine Vasich omezenych vedomosti sice vite co je to demokracie... neco tam bylo s to primou….ale co to bylo?...hmmm….

A velmi pravdepodobne proto jste si sam zmenil tema meho prispevku do neceho o cem jsem ja sice nepsal, ale o cem jste Vy ve spojeni se Svycarskem slysel - takhle zacina demagogie mily anonyme - po starocesku se tomu rika ja o voze a on o koze.

Toto analyticke vyhodnoceni Vasich myslenkovych pochodu a postupu zde mate zadarmo – jini za to musi platit velmi slusnou castku 

Cimz se dostavam k zaveru a musim bohuzel konstatovat, ze i zde na Zvedavci je to stejne jako vsude jine - chytralci Vaseho razu tu vypousti do sveta "senzacni" nazory, ktere jsou ale pouhymi "klise", ktere nekde pochytili, neco noveho ani znat nechteji a tim zustavaji po cely zivot v "Prumerove", jak to velmi trefne nazval N.N.Taleb – moznna jste o nem slysel, kdyz ne muzete si i to vyhledat sam.

Vivat inscientia!

Ucit bychom se meli cely zivot, anonyme, dychtit potom se neco noveho dozvedet - silne pochybuji, ze je Vam vubec jasne jak Svycarsky stat a jeho demokracie funguje - ale ani Vas to nemuze zajimat, protoze to ve Vasi hlave ani uz nema misto - je napechovana "vseobecnymi" informacemi, ktere, obdobne jako zde 2. svetovou valku, Hitlera a banky, melete porad dokolo. To je docela tristni zivot...

Ja jej nastetsti nemam, neb je muj obzor daleko sirsi – nekonecny, protoze jsem si, v mem veku, jiz davno sam sobe priznal, ze toho vim (aspon pro me pochopeni) nedostatecne a proto se musim nadale ucit, cist, poslouchat a nespokojit se s tim co jiz vim – to je vzdy malo!

270325

7.6.2012 11:18

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270314

2. cast a dokonceni me odpovedi anonymovi:

A proto po 2. pokusu v mem zivote o inteligentni komunikaci v ceskem jazyce na internetu se opet odvracim - je to ztrata casu, protoze lidi jako Vy jsou tu bohuzel vsude. Nechal jsem emotivne zvitezit muj optimizmus nad mym pragmatizmem – coz byla v tomto pripade moje chyba. Ale prave jako pozitivne myslici pragmatik mi zustava vedomi, ze mnozina lidi jejichz vedomosti jsou spis velmi nedostatecne a prumerne se zda byt na celem svete docela konstantni  a tim se stava tato mnozina velmi jednoduse dobyvatelna a manipulovatelna – a to je plodna puda hlavne pro politiky, kteri nekontrolovani zpetne touto mnozinou ( a to je podstata prime demokracie) ji jakkoliv mohou manipulovat a zneuzivat (to se deje v neprime demokracii).

Cimz jsem Vam, anonyme, dodal zaverem vysvetleni podstatneho rozdilu techto dvou politickych forem. Rado se stalo 

Na tomto miste se zaroven omlouvam vsem, ktere do kategorie pana / nebo damy anonyma nepatri - urcite to co jsem ted napsal neplati pro vsechny.

Preji hezky den a hezky zivot [smích]

270326

7.6.2012 13:34

RE: Ekonomika není kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 270326

Nenechte se otrávit některými diskutujícími, při zdejší diskusi taky musíte něco vydržet. Já například jsem si Vaše příspěvky rád přečetl, jako od člověka tam žijícího. Mám i nadále pochybnost o možnosti volby neutrality (v současnosti), bez souhlasu velmocí. Špatné zprávy jsou např. zde:Neutrální evropské státy se pomalu přibližují k NATO . Cituji:"Švédsko se Švýcarskem zachovávají neutralitu už od napoleonských válek. Ve dvacátém století se k nim připojily Irsko, Finsko a Rakousko. Nyní je všech pět států začleněno do aliančního programu Partnerství pro mír a vysílá vojáky do misí na Balkáně nebo v Afghánistánu. Irsko nabídlo své základny pro americké vojáky působící v Iráku. Švýcarsko ve svém vzdušném prostoru povolilo přelet stíhaček dohlížejících na bezletovou zónu nad Libyí. Švédsko do alianční mise k ochraně libyjského obyvatelstva dokonce vyslalo vlastní letouny JAS 39 Gripen."

270331

7.6.2012 14:11

RE: Ekonomika není kráva

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270331

Vazeny "jiny" anonyme - ono se to da tezko rozlisovat [překvapení])

Naprosto s Vami souhlasim - neutralita take vubec z pocatku nebyla tema meho prispevku - tykalo se to pouze politickeho systemu prime demokracie. Neutralita do diskuze byla "zavedena" obdobne jako bankovni tajemstvi, Hitler a 2. svetova valka prispevkem jineho anonyma..

Mate pravdu, ze neutralita je svym zpusobem velmi pravdepodobne prezity fosil, ktery se v dnesni dobe ani neda udrzet. Takze dnes existuje de facto mozna skutecne "pouze na papire" a jak to s ni bude v budoucnu je naprosto nejasne.

Neco jineho je ale prave ten politicky system, o kterem jsem hlavne chtel psat - primou demokracii si mohou vzit obcane statu pouze sami sobe, tim, ze si odhlasuji, ze ji jiz nechteji - a zde si myslim, ze nebude blahovce, ktery by k tomu rekl ano...

Zda prestanu ci ne, to jeste nevim - jsem zahlouban do cteni vseho mozneho - hlavne knih a nekdy i "prispevku" na internetu. Vetsinou ale moc nepublikuji - vyjma kdyz jsem o to pozadan. Mimo toho mam diky me "temer"-nezavislosti spoustu jinych zajmu, ktere delaji muj zivot prijermne pestrym. Takze uvidime [smích]
Preji hezky den.

270332

3.6.2012 12:07

Grafy jsou volbou useku zmanipulovane a tim zavadejici..

Toblertwo 178.?.?.?

Srovnavaji hrusky s jablky. Zatimco prvni dva (vydaje na HDP a zdroje HDP) ukazuji pouze jeden rok a skala je pouhych 1.1, cimz vznika strma padajici krivka (!)- prave protoze ukazuji pouze velmi kratkou vysec celku! U 4. grafu (financni zavazky) je najednou obdobi 8 let!!! Kdyz i zde vezmeme pouze vysec jednoho roku jako u prvnich dvou vznike krivka, ktera ale zdaleka nevypada tak dramaticky - ma sice vykyvy ale ten neuveritelny narust, ktery je videt za 8 let se del hlavne v letech 2004-2009. Autor tohoto celeho si pomaha znamym, ale zaroven velmi (slusne receno) nepripustnym trikem - dle vzoru "never statistice, kterou jsi sam nezfalsoval"... Zcela pravdepodobne by krivky u prvnich dvou grafu v pohledu na 8 let taktez nevypadaly tak dramaticky. To by se ale autorovi moc nehodilo k jeho "senzacechtivemu" clanku", ze? Takoveto publikace jsou nejen zavadejici a tendencni, ale slouzi k jasnemu oblbovani ctenaru. Velmi doufam, ze je vic normalne myslicich lidi, kteri tuhle zoufalou tendencnost take vidi. Redakce by udelal dobre, kdyby obdobne manipulovane prispevky radeji zamitla...

270194

3.6.2012 17:25

negativni prispevky zde asi nejsou vitany...

Toblertwo 178.?.?.?

Hmmmm... tak jsem poprve napsal take prispevek, ktery se ale negativne vyjadril k, dle meho nazoru, zavedejicne zmanipulovanym grafum. To ale, jak se zda zde asi neni vitano, neb muj prispevek neprosel "cenzurou"... It's good to know [překvapení]) Tady uz nic cist ani psat nebudu a take na to upozornim kazdeho kdo jako ja ze zahranici cte na internetu zpravy z domova...

270204

3.6.2012 17:49

RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270204

Dekuji za zverejneni meho predchoziho prispevku - najednou to slo [smích].

270206

5.6.2012 15:45

RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 270206

Jelikož je v Kanadě jiný čas než u nás v Evropě, i editor vstává jindy než my a proto jsou některé příspěvky schváleny až po delší době. Obvyklý "problém", nikoliv zásah zlé entity... [chechtot]

270284

5.6.2012 19:06

RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...

Toblertwo 178.?.?.?

Reakce na 270284

[chechtot] chapu a jiz jsem se predtim podekoval...

270291

Příspěvků: 97

26.05. 11:24 fohat  Ohýnek u Bzence.
27.05. 15:13  RE: Ohýnek u Bzence.
27.05. 20:35 fohat  RE: Ohýnek u Bzence.
28.05. 08:45 rimi  RE: Ohýnek u Bzence.
28.05. 20:18  RE: Ohýnek u Bzence.
26.05. 13:48 Barney  Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
27.05. 03:38 lindsay  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
27.05. 19:26 fohat  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
25.07. 08:31 Uplnej Vypatlanec  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
27.05. 18:20 Esmate  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
28.05. 03:10 lindsay  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
28.05. 13:32 Oto  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
12.05. 11:41  RE: Nebýt pravicových experimentů byl by náš rozpočet vyrovnaný
26.05. 15:22 Andrew Siddur  Věčný kalous
27.05. 07:01 p.  RE: canca o kravach
27.05. 11:51 steve  RE: canca o kravach
28.05. 17:53  RE: canca o kravach
26.05. 15:34 osa x  Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
26.05. 23:12 baba_Blažková  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
28.05. 10:22 osa x  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
28.05. 12:08 baba_Blažková  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
28.05. 13:10 osa x  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
28.05. 18:10  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
27.05. 11:59 steve  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
27.05. 14:30  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
27.05. 22:59  RE: Zdejší ovčané žijí v orálně-análním stádiu, všechno jim projde břichem.
26.05. 15:52 Jiří Koubek  Je to trochu nesrozumitelné...
26.05. 16:50 Aeternitas  RE: Je to trochu nesrozumitelné...
26.05. 23:48 RomanTička  RE: Je to trochu nesrozumitelné...
26.05. 16:35 meloun  Kdo zná odpověď?
26.05. 17:34 Peptalkin  RE: Kdo zná odpověď?
27.05. 03:25 meloun  RE: Kdo zná odpověď?
26.05. 20:52  RE: Kdo zná odpověď?
28.05. 13:50 petesv  RE: Kdo zná odpověď?
26.05. 18:24 ID  Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy
27.05. 12:58 waterfall  RE: Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy
27.05. 14:27  Ty jsi toho waterfall nepochopil mnoho,ale s některými lidmi je škoda slov!
27.05. 15:42 geo  RE: Kurz funnkční gramotnosti aneb jak číst grafy
26.05. 19:31  Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
26.05. 20:35 Andrew Siddur  RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
26.05. 22:35  Siddur ma problem
28.05. 11:39 Dobrý katolík  RE: Siddur ma problem
26.05. 23:39  RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
28.05. 13:11 OiO  RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
03.06. 16:46 micha  RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
27.05. 13:09 janko  RE: Mám s panem Umlaufem jeden drobný problém
26.05. 19:40 Barney  Desítky miliard Kč, o které se zvýší státní dluh v důsledku neschopnosti vlády ODS a TOP 09 bojovat proti své korupci
26.05. 21:29  RE: Desítky miliard Kč, o které se zvýší státní dluh v důsledku neschopnosti vlády ODS a TOP 09 bojovat proti své korupc
26.05. 21:14 Croix  MMF
27.05. 03:50 lindsay  RE: MMF
28.05. 11:29 steve  RE: MMF
26.05. 21:58 aristokrat  grafy jsou manipulativní
28.05. 12:04 OiO  RE: grafy jsou manipulativní
27.05. 13:45 Mirra  ono
28.05. 14:13 petesv  RE: ono
27.05. 14:25  Základní chybou článku
27.05. 20:26 aristokrat  RE: Základní chybou článku
27.05. 22:07 Oracle  RE: Základní chybou článku
28.05. 22:32 aristokrat  RE: Základní chybou článku
27.05. 23:09  RE: Základní chybou článku
27.05. 23:47  RE: Základní chybou článku
28.05. 00:06 petesv  RE: Základní chybou článku
27.05. 20:41 Tak je to  Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
27.05. 23:56  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
28.05. 02:29 baba_Blažková  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
28.05. 18:34  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
28.05. 19:55 baba_Blažková  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
28.05. 22:53  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
29.05. 21:59  RE: Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
27.05. 21:03  U všeho byli demokrati
28.05. 01:13 disident  RE: U všeho byli demokrati
28.05. 00:54 petesv  V roce 1985
28.05. 01:03  RE: V roce 1985
28.05. 07:57 Pafko  Už je to tady
28.05. 11:28 Vašek  Je třeba vše říkat na plno a pravdivě
28.05. 21:14 HC  Příbuzné texty
28.05. 22:25 drfie  Ekonomika není kráva
01.06. 00:01  RE: Ekonomika není kráva
03.06. 22:59 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
04.06. 20:04  RE: Ekonomika není kráva
05.06. 01:36  RE: Ekonomika není kráva
05.06. 02:08 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
05.06. 02:40 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
05.06. 23:08 steve  RE: Ekonomika není kráva
06.06. 00:10 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 11:47 steve  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 13:31 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
06.06. 21:51  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 11:15  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 11:18 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 13:34  RE: Ekonomika není kráva
07.06. 14:11 Toblertwo  RE: Ekonomika není kráva
03.06. 12:07 Toblertwo  Grafy jsou volbou useku zmanipulovane a tim zavadejici..
03.06. 17:25 Toblertwo  negativni prispevky zde asi nejsou vitany...
03.06. 17:49 Toblertwo  RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...
05.06. 15:45 hestroy  RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...
05.06. 19:06 Toblertwo  RE: negativni prispevky zde asi nejsou vitany...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 3

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 556