Diskuze k článku
Sázka na kolaps
Příspěvků 38
Kratke a vystizne. A kdybych k tomu dodal, KDO je ta bankovni mafie, tak jako prvni priskace Vopice s prohlasenim, ze jsem nahnedly.
Mila Vopicko, ne kazdy, kdo vi, ze za tim vsim beze sporu a bez jakychkoliv vyjimek a na zaklade veskerych skutecnosti stoji bankovni zidovska mafie, je nacista.
A tak se na mne vrhni, nadavej mi, bij mne, az mne ubijes, protoze tuto skutecnost vyvratit nemuzes a protiargumenty nemas.
Takze jen do toho. Kde dochazi logika, nastupuji urazky a nasili.
>Kratke a vystizne. A kdybych k tomu dodal, KDO je ta bankovni mafie, tak jako prvni priskace Vopice s prohlasenim, ze jsem nahnedly.
Mila Vopicko, ne kazdy, kdo vi, ze za tim vsim beze sporu a bez jakychkoliv vyjimek a na zaklade veskerych skutecnosti stoji bankovni zidovska mafie, je nacista.
<
Mezi bankstery je i plno nežidů. A web z kterého je ten článek P.C Robertse má i židovské komentátory.
Ano jste nacista
Už jsem tady.
Dovolím si nejdříve ocitovat pana editora:
>Ale když se teď, po upozornění, na ty příspěvky dívám, dochází mi, že opravdu byly jiné. Řekl bych, že byly laděny do hněda, jestli mi rozumíte. Při běžném čtení vám to nedojde, po upozornění ano. Tak tyhle tady opravdu nechci.
Pan editor si tu nepřeje nahnědlé příspěvky. Takže si dávej pozor, co tu píšeš. Víš, jak to končí...
Jinak musím říci, že by ses měl spíše zamyslet, KDO židy VYMYSLEL a kdo je celou dobu používá. Nebo ty smyslíš, že pes ovčáka je hlavní kápo? Pro ovce možná. Pro ovčáka? Trochu mysli...
"Někteří sociologové se proto obávají studia židovského ekonomického úspěchu, aby neprobudili antisemitské nálady, anebo nepřispěli ke konspiračním teoriím o židovské ekonomické nadvládě. Není pochyb, že paranoidní mozky najdou v této tématice dostatek materiálu pro svá pokřivená vysvětlení,"
http://zpravy.idnes.cz/kavarna.asp?c=A100430_113547_kavarna_chu
24.5.2012 8:28
RE: ...židovský sociológovia...
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 269549
Kořeny úspěchů židovského národa jsou samozřejmě v jejich jazyce a povahových vlastnstech lidí, kteří se tím jazykem naučili myslet. Hebrejština je matkou latiny a matematiky. To se obecně neví.
Studie DNK v Rusku už o těchto souvislostech ví http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6133-lingvisticky-prulom-uvnitr-lidske-dna-dotykame-se-nove-dimenze-moznosti/, kdo chce, ten si další literaturu najde.
..a že okruh světových jazyků končí v češtině (Davidovi mezi jazyky), o tom se dočtete na mých stránkách. Naše mateřština spojuje esenci sanskrtu a princip matematiky (axiom součtu) pomocí písmen "latinky". Snad už za týden...
Kořeny úspěchů židovského národa jsou samozřejmě v jejich povahových vlastnstech. V genech, v rase. V bezohlednosti a chamtivosti. A sexualni bezuzdnosti.
Petr Bezruc:
Bílé zřel panny jsem v průvodě jít,
u nás jich není - je v dědině žid.
Berte prosim vyse uvedene povahove vlastnosti jako pochvalu a positivni vlastnosti tohoto Bohem vyvoleneho a nade vse povzneseneho naroda. Ne aby mi zase Vopice napsala ze jsem nahnedly.
A az se mi podari v mych genech najit nejake stopy zidoviny, nebudu se tu s vami uz ani bavit.
..."zid - NENI !! *narod" !!! Je to "neco" - co se hlasi k judaismu. Napr. - zizala, venda, hochstapler, rath, smrad, fisher, .. a ruzna jina individua ..
.. Nazyvat tento spolek "narodem" - je az prilis ...
--------------
................ Zdarec !!
24.5.2012 20:30
RE: ...židovský sociológovia...
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 269563
tak ty seš úplně mimo
jaký geny? jaká rasa? copak existuje nějaký židovský národ? co mají společného geny a rasa s vyznáváním náboženství?
navíc bezohlednost a chamtivost jsou lidské vlastnosti které se získávají výchovou nikdo se takový nenarodí
24.5.2012 20:40
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?
Reakce na 269599
Byl bych mooc zvědavý, co by s vámi udělali v Izraeli, kdybyste tam vykřikoval, že Židé nejsou národ. Chtělo by to nějaké podrobnější vysvětlení z vaší strany, když se o Israeli pořád píše jako o židovském státu.
Dobrý den všem,
nemohu vám bohužel podat obsáhlejší vysvětlení, neboť se připavuji na kázání, ale židé národ samozřejmě jsou. Když Mojžíš sešel z hory, nešel už k pouhým pasáčkům ovcí a koz. Šel kázat novému národu, který si Bůh vybral.
Jelikož se jedná o židovského boha, je přirozené že svůj národ pojmenoval Židé. Tito Židé, kteří utekli před faraónem do pouště, byli velice odolní a pracovití lidé. Také to byli poslušní služebníci páně a proto se jim dodnes tak daří.
Mojžíš kromě 10 přikázání přinesl také dva židovské jazyky, hebrejštinu a jidiš. Jazykem jidiš mluví Židé převážně v Evropě, zatímco hebrejsky v Izraeli, zemi zaslíbené.
Neberte proto místní neználky příliš vážně. Mluví z nich závist a také je cítit jakási iracionální nenávist. Přitom náš Pán, kterého nám náš židovský Bůh seslal, byl také Žid, ale jelikož byl křesťan, nebyl židovského vyznání.
Jak jsem již předeslal, nemohu se tématu plně věnovat, je to opravdu na dlouho. Ale příště vám napíši více, případně můžete přijít k nám na mši, často se o těchto věcech mluví.
S úctou a požehnáním
Petr Křivý
24.5.2012 21:53
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 269605
Nezapomeň těm svým ovečkám taky oznámit, že když ten Mojžíš (o kterém se neví jestli je to fantom, nebo realita a pokud reálný byl, tak coby velekněz chrámu v Heliopolisu, odkud zmizel i s utajovanými spisy z dob počátků lidstva, dodnes nejspíš drženými v "Arše úmluvy".) sešel s těmi prvními deskami s Desaterem dolů z hory a uviděl to hordou uctívané zlaté tele, tak ho málem klepla Pepka a ty desky rozflákal na padrť, načež dal z toho "nového národa" pěkných pár tisíc za "odměnu" odpravit mečem na onen svět. Nejspíš už to nebylo hříchem, když to Desatero neexistovalo... A s těmi jazyky běž na lekci za "janko", který se v tom pohybuje jako gibon ve větvích pralesa, ať ty své ovečky nemateš... Kazateli.
25.5.2012 8:14
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 269613
Na tohle chodíte někam do synagogy?
Dobře, to hovoříte, dle všeho, o těch prapůvodem semitských. Ale co ta skupina (chazarů?), která se kdysi kdesi v širé Rusi, měla potřebu vymezit vůči místnímu křesťanskému vlivu a tak přijali jako své náboženství židovství. Nebudu rozebírat, že to byl krutý a výbojný spolek, že je dlouho sužované okolní kmeny (především rusové) byli časem nuceni "zpacifikovat". Na základě tohoto konfliktu se zbytky těchto "Židů" rozprchli do všech možných končin. Podle mého názoru potomci těchto "rozprchlíků" mohou být např. tak maximálně národnosti ruské a k tomu pak vyznání židovského...
Co kdybych např. já, do teď národnosti české, konvertoval k judaismu, to bych rázem měl národnost židovskou?
m,
25.5.2012 8:29
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 269628
Místní křesťanský vliv? Nic takového tam před židovstvim nebylo. Jednalo se o kmenový svaz s šamanismem a mithraismem s tisíciletým vlivem na oblast Persie až do Egypta, kterému se v oblasti na sever od Kavkazu říkalo převážně Skytové. Bylo v něm mnoho však více etnik a spojovala je společná obživa ve stepi, kterou bylo převážně extenzivní zemědělství a dobytkaření. Porážka bohatýra židovina bohatýrem kresťaninem je mýtus o vítezství křesťanství jako monodoktríny, jednalo se však o konverzi ve vládnoucí vrstvě, případně se v ní svedla potyčka, vzhledem k tomu, jak se vyvíjela politika s Byzancí a rostla hrozba arabsko-islámského vlivu z jihu.
jenže pravoslavní Rusové je porazili, takže křesťanský vliv je značný. Poslední chazarský vládce se proti křesťanství chtěl postavit konverzí k islámu ale k tomu už zřejmě nedošlo.
26.5.2012 20:42
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 269678
s chazarskym chanatom zamietli pravoslavny rusi rukou spolocnou a nerozdielnou s mohamedanmi - chazari neskutocne otravovali jednych i druhych. ovsem ako to uz v dejinach byva - jedni i druhi boli nedosledny...
>Mojžíš kromě 10 přikázání přinesl také dva židovské jazyky, hebrejštinu a jidiš. Jazykem jidiš mluví Židé převážně v Evropě, zatímco hebrejsky v Izraeli, zemi zaslíbené.
Pane Krivy, jidiš, u ktere tvori zaklad stredoveka nemcina a do ktere bylo vlozeno par slov a chrochtava vyslovnost z hebrejstiny, se vyvinula u zidu usedlych ve vychodnim Prusku asi tezko prinesl Mojzis.
Jeste dobre, ze nemuzete podat obsáhlejší vysvětlení, neboť se připavujete na kázání. To si nekdy musim poslechnout.
>Neberte proto místní neználky příliš vážně.
Neberu.
25.5.2012 8:48
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 269634
Pane Esmate, někde jste psal něco o nějakém národu, nebo snad rase, co má bezohledné geny atd., tak někde snad ten národ sídlí a nějak musel přijít ke svému jazyku. Určitě máte nějaké jiné vysvětlení než pan Křivý, který zceja jasně pojmenoval, jak od pana Mojžíše pan Žid vzešel. Pokud tomu nevěříte, rád bych se seznámil s nějakou jinou národoveckou verzi, podloženou třeba genetickým výzkumem, vykopávkami, jazkozpytectvím atd..
Nechám se rád poučit a jistě nebudu sám.
BP
...vedci neustale opakuji zjisteni ze nasi/vsichni/ predkove prisli z Afriky , coz znamena ze neexistuje mimo jine antisemitismus a take ani holocaust....jsme vsichni jedne rasy....
25.5.2012 16:03
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?
Reakce na 269605
Velebnosti, kde a kdy celebrujete?
24.5.2012 21:30
RE: ...židovský sociológovia...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 269599
Tak to je kardinální omyl. Vždyť právě naopak jsou ohleduplnost a to ostatní co bylo kdysi lidstvu v Desateru přikázáno ctít, vlastnostmi získávanými výlučně výchovou k moudré bytosti, z její pudy řízené zvířecí podstaty. To sobecké JÁ mají v sobě všichni živí tvorové (a možná i věci vlivem gravitace) ve formě pudu sebezáchovy od svého početí a i to místo v tlupě, ve stádu, či ve smečce, se získává postupnou výchovou. Proto také musí lidé procházet mnohem delším obdobím k dospělosti, než je tomu u ostatní oživené hmoty.
1) Nic takového jako "Holé prodeje neexistuje". Naked short selling se překládá jako "nekrytá spekulace na pokles"
2) Fed se naopak svými aktivitami nesnaží o nic jiného než o oslabení kurzu dolaru a tím snížení importu a zvýšení exportu. Sami o těchto "měnových válkách" píšete v mnoha jiných článcích"
3) Že spadla cena zlata je úplně normální, není to žádná konspirace a nikdo za to nemůže. Prostě je míň kupců a víc prodejců. Kdo si myslel, že po desetiletém nepřetržitém růstu zlato dál poroste exponenciálně, je trouba.
ale schází mi základní znalosti z ekonomie a finačnictví. A tak je pro mě článek tak trochu španělská vesnice. Jediné, čemu jsem dobře porozuměl je to, že zlato na krátko je pěkný prevít, protože podstatně zkrátilo mé nedávné investice do něj - Auau.
A ještě k Jankovi: ty hypotézy o nosnosti toho kterého jazyka vypadají zajímavě, ale nemyslím si, že by užívání jednoho jazyka ze mě dělalo lumpa a jiného jazyka zas dobráka. To je přece v něčem jiném... A copak se stane za týden? To už mohl taky Janko dopovědět, když si je tak jistý svým věděním.
24.5.2012 11:45
RE: Nemyslím si, že bych byl úplný debil,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 269555
autor vám chtěl sdělit, že tím, že dnes mohou v záplavě nejrůznějších "finančních produktů" prodávat zlato (nebo obecně komodity) i ti, co žádné nemají, jen papír, že od někoho koupili x uncí zlata, které ale v životě neviděli. Tím se pak dá uměle pracovat s nabídkou a poptávkou, takže zasvěcenci vydělávají (růsty a pády cen) a ostatní (jako vy) prodělávají. A to i ti, co opravdu koupili poctivý zlatý slitek 999/1000.
Místo výrazu kasino pro burzy bych ale spíše použil termín letadlo. Kdyby se obchodovalo jen s tím, co je vlastněno, resp. fyzicky existuje, tak by dnes např stříbro bylo pomalu na úrovni zlata, protože je ho obrovský nedostatek. Místo toho loni v únoru Goldman Sachs těmito papírovými machinacemi i zkupováním skutečného stříbra a následným nabídnutím všeho na trhu (poté co zasvěcenci potichu prodali své zásoby) srazil cenu stříbra o nějakých 30% ze 48 USD za unci na cca 32 USD za unci když to předtím v průběhu cca 1,5 roku nechali vyrůst z 18 USD za unci na těch 48. Prostě tak jako máte papírové peníze nekryté zlatem, tak máte i papírové zlato nekryté zlatem. Tohle všechno nám dává neregulovaný finanční trh a je v tom šílený bordel. Na tohle dojedeme.
prestoze s jankovymi teoriemi uplne nesouhlasim (protoze z nich znam jen ty stripky co jsou tady) s jednim souhlasim. jazyk determinuje mysleni. kdyz nebudete mit ve slovniku slovo soucit a slovo goj se vam bude asociovat se slovem otrok nebo zvire, bude to ponekud determinovat vas vztah ke gojum, nemyslite?
a co se zlata tyce, cekal jsem pokles ceny zlata, protoze na mne vsude vyskakujou bannery typu "kupujte-zlato".
Toho se právě obávám také. My vůbec nevíme, co si to tou hebrajštinou mumlají. A přitom se slovem žid by si málokdo spojil něco negativního.
24.5.2012 22:58
RE: Nemyslím si, že bych byl úplný debil,
micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?
Reakce na 269575
Ano,také mám strach.Žid-pozitiv,hologram-negativ.Ano,jsem debil,ale ne úplný.
Short selling zlata neni zadny previt, je jen potreba vedet, kdy ho pouzit. Mike Maloney to nedavno v Capital Account hezky vysvetlil: Mike Maloney breaks down Price Manipulation in the Gold and Silver Market. Kdybyste loni drzel kratke pozice v dobe, kdy se obchoduje v NY a dlouhe, kdy se obchoduje ve zbytku sveta, tak vas zisk cinil temer 5000%...
Mimochodem, prodavat "hole na krátko" je cesky terminus technicus? Ja kdyz to dam do googlu, tak mi to najde jen obchody s golfovym nacinim.
24.5.2012 20:32
článek je opět blábol
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
ve kterém se mlátí na alterstreamu stokrát vymlácená sláma a nepřináší nic nového
zvědavče seber se stává se z tebe bezvýznamné kolovrátkové médium
24.5.2012 20:54
Jako blábol to zcela jistě nevidím!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 269600
Stále je málo upozornění na kolapsový stav světa po všech stránkách!Kdyby snad bylo 100 stejných varování,ještě to nestačí!
Kušuj! Co bys tu chtěl mít za články? Buď rád, že si máš na co zanadávat. Kde to má editor pořád brát? Stejně to nikdo nečte a lidi si sem choděj jen vylít svoje srdíčko, případně vyjádřit své obavy...
Nebavme se o židech, ale o sionistech, kteří mnohdy nejsou židy a přesto, podporují tuto kukačkovou, sionistickou ideologii. Tak že není nutné, aby bankster byl žid! Sionismus je naprosto stejná ideologie jako nacismus, jen je ještě navíc mnohem záludnější a tím pádem nebezpečnější pro nás všechny! A to že je dnes tato ideologie rozlezlá ve všech důležitých i méně důležitých odvětví , včetně politiky je jasné. Osobně si myslím, že dnes už nemáme čas a šanci zvrátit nevyhnutelné o co se tahle banda snaží. Co můžeme ještě udělat, je se nebát, poukazovat veřejně na praktiky sionistu, nikdo Vás proto nemůže nazývat nacistou, rasistou atd.. a ani tím neporušujete zákon, sionismus je pouze zločinecká ideologie nic jiného. Nedělejme jim to snadné a nenechme sionismus stále ukrývat za holocaustem. FUJ, FUJ, FUJ SIONISTI! To že budete veřejný antisionista neznamená že jste antisemita!!!
Skutečným nepřítelem je opomíjený fakt zcela vynecháván skoro každým levicově orientovaným přispěvatelem jako jsem já.V těchto diskuzích se nikdo neopováží zamyslet nad situací přelidněné Afriky či číny a Indie..je jím PŘELIDNĚNÍ ...Studujte mapy na izraelském googlu Earth a zjistíte,že lidé nejsou kam dávat a to ani 7miliard.Výsledek je současný stav,protože populace by neměla přesáhnout za použití moderních tech.dlouhověkosti nikdy 500 milionů osob.
V důsledku toho dochází ke koncentraci surovina nezbytných zdrojů k přežité před velkou "kodratěvovou zimou,která již začal.
Následně bude příští generace za 30 let známá jako tzv"ztracená generace
skutečným problémem je špatná organizace respektive její nedostatek. V Číně populaci dostali pod kontrolu, ale v demokratických zemích je tento model politicky nepřípustný. Zdrojů není málo jak se mnozí snaží namluvit. Problémem je současný systém který je stylem všichni proti všem a spolupráce skomírá. Dělá se jen to z čeho je kapitál a to co není ziskové je opomíjeno a označováno za zbytné. TO je největší problém.
To bych neřekl,nebot se to pomalu dostává za hranice únosnosti na planetě již není místo a každých 14 dní vzniká jedno 50.000 město.
Stačí málo a začne to a k tomu ta fyzika..nikdo nemá ve skutečnosti Perpetuum mobile tím jsou ve skutečnosti jen lidé,bakterie,peníze atd.ale prostor je ve skutečnosti omezen:volný prostor =zbývající čas.
Čas je jednotkou nalepenou na jakoukoliv událost a pokud ubývá události gradují popřípadě se zrychlují jak se to děje nyní.
prostoru je habaděj Záleží na tom jak efektivně si povede zemědělství. Pořád jsou ohromné neosídlené plochy. I v oceánech je místa spousta pro mořská plovoucí města. A s pokrokem můžou být i podmořská krytá kopulemi. Nenechte se mýlit, místa je dost. A dál se může kolonizovat Měsic a Mars. Mars je lepší volbou protože má větší gravitaci a jsou důkazy že v minulosti nesl oceán a tudíž i život. Lepší je mít kolonie i jinde než na Zemi protože jen tak lze v případě katastrofy uchovat lidský druh.
proč ?
26.5.2012 21:03
RE: nezlobte se,ale ztráci se holý fakt
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?
Reakce na 269719
v pondelok, 28.5.2012 minie "tesne" (~50000km) zem maly asteroid, s priemerom okolo 30 metrov. objavili ho v stredu, 26.5.
takych telies pozname cez 200-250 000, odhaduje sa, ze ich je niekolko milionov.
ak by teleso s priemerom okolo 500 metrov dopadlo do stredu atlaniku, na zapadnom pobrezi europy mame prilivovu vlnu vysoku 400-500 metrov - je to dost na kompletne splachnutie portugalska, irska, britanie, totálne vyplavenie holandska a belgicka, podstatnej casti francuzska, spanielska, nemecka, talianska... balt a stredozemne more dostanu prilivovu vlnu vysoku 30-50 metrov. to iste obe ameriky a afrika - karibska oblast vlnu vysoku okolo 200-400 metrov, dalej na sever a na juh podla vzdialenosti 100-200 metrov...
taky kozmicky kamienok dopadá na zem raz za dve-tri tisicrocia - a pomerne dlho ziadny podobny nepadol ani v atlantickej, ani v tichomorskej oblasti.