Diskuze k článku

Vlastenectví proti euroatlantismu

Příspěvků 50

19.5.2012 19:20

Jak tak na ten prekrasne napsanej clanek cumim

Satanist 154.?.?.?

si uvedomuju kolik idiotu kteri meli v kotrbach misto malyho mozku velky hovno hlasovalo pro Europskou Unii, jinymi slovy v kazdy zemi Europy pro dva parazitni erary a nekolikanasobnou bureaucracy kterou platej z jejich krvavejch mozolu ve forme dani!

269238

19.5.2012 21:26

stejne tak jako na lidi funguje reklama , tak je vsemocna i propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 269238

kdyz se hodne penez investuje do politicke propagandy, tak je zarucene, ze obyvatelstvo bude nasledovat politicke pozlatko, myslim, ze 70 - 80 % volicu ma problem si vytvorit zasadnejsi osobni politickou filosofii a zoufale se z zmitaji ve lzich a prislibech slizkych politiku, vsimneme si, jak se neustale dokola objevuji na vladni scene dobre zname "firmy" jako je kuprikladu Zeman ci Paroubek a lid se chova jako stado pitomcu a zase zacne zobat stejnym previtum z ruky

269252

20.5.2012 2:07

RE: stejne tak jako na lidi funguje reklama , tak je vsemocna i propaganda

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 269252

Vono za chvili jak to tak vypada v ceskym krateru nebude uz z ceho zobat protoze zob diky neustalymu rozkradani a rozprodavani republiky dochazi - uz nejsou penize ktery ti previti ruzne prosustrovali a rozkradli ani na zdravotnictvi nebo na starobni duchody na ktery si kazdej celej zivot platil ...... A az se nasrany lidi ktery ty svinstva pachany na narodu videj konecne vzpamatujou a zvolej vopravdu tu spravnou vladu tak vsichni ti previti jako Kalousek , Zeman , Paroubek a dalsi za ty lzi a zlodejny se budou veset v ulicich na kandelabry!

269265

19.5.2012 20:57

Demokrat, nebo nacionalista?

Obyčejný člověk 89.?.?.?

Co je lepší? Permanentní zloděj, nebo vrah? Ani jedno nestojí za nic. Nejlepší nám bylo za socialismu 60-70-tých let. A ať si tady říká zlodějská pakáž, co chce. Já jsem to zažil a vím a můžu srovnávat a nikdo mi nic nemusí vysvětlovat. Demokrati kradli a kradli, až všechno rozkradli. A když vše rozkradli, tak vznikla krize a následky hodili na obyčejné lidi. Demokracie je extremně nebezpečná. Vždy konči krizemi a válkou. Demokrati neustále lžou a samozřejmě kradou a říkají lidem obrovskou lež, že zatím nic lepšího nevymyslel. No hnus.

269247

19.5.2012 21:08

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 269247

" Demokracie je extremně nebezpečná. Vždy konči krizemi a válkou."

Skoro mam podozrejnie, ze ste vyhmatol najvacsiu slabinu demokracie, na to este tusim nikto neupozornoval, a pritom z historie to vidime celkom jasne.

Demokracia konci krizami, vojnou, a v lepsom pripade prevratom. Poskytuje vsak (pocas svojho trvania) relativne slusny (co do kvality) zivot.

269249

20.5.2012 11:32

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 269247

jak může demokracie končit krizí a válkou? nepleteš si to náhodou s kapitalismem tak jak ho známe? nehledě na to že současný společenský systém má do vlády lidu hodně daleko
nebo ty spíš jen tak hloupě alternativně plácáš vid? [mrknutí jedním okem]

269295

20.5.2012 13:30

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269295

Nie je ďaleko od pravdy, v "demokratických" a starovekých Aténach občania odhlasovali jednu vojenskú výpravu za druhou (zväčša proti susedom), aby si mohli privlastniť nejaký hodnotnejší kus z vojnovej koristi, Rímska republika detto a o USA tiež netreba robiť ilúzie.

269301

20.5.2012 18:44

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 269295

Zdá se človíčku, že ses ve škole dobře učil, po demokraticku. Nic neumět, mít ukončenou školu a do všeho moudře kecat. Demokrati už odsoudili Sokrata, za to že je kritizoval za to, že kradou. A Kradou dodnes a lžou. Ale to bys o tom musel něco vědět…, když tak moudře tady mluvíš. Ve Španělsku za diktátora Franka, se většina národa měla dobře a dodnes většina lidí ho hodnotí kladně. Jenom demokrati řvou, že to byl diktátor, protože nemohli krást. Dnes mají Španělé demokracii a holej zadek. Demokrati jim všechno ukradli, ne kapitalisti, demokrati, aby bylo jasno. Já považuji za kapitalistu třeba takového Baťu, který se staral o lidi, podnik a prosperitu firmy. Ale demokrati jenom kradou a osud lidí je jim lhostejný. A ještě, všem lžou, že je to nejlepší, co bylo vymyšleno. A Hlupáci tomu věří, třeba jako jsi Ty.

269313

20.5.2012 23:29

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 269313

pak to ovšem nebyli demokrati tím tvoje argumentace končí
když si nedovedeš vládnout tak si toho diktátora měj ale nevnucuj ho ostatním dík

269333

21.5.2012 7:32

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 269333

Ale byli to demokrati, to víme všichni. Jenom mentálně slabší strkají hlavu do písku a svaluji vinu na kde koho, jenom ne na demokracii. Prostě demokracie je naprosto nefunkční systém, starý už přes 2000 let, který pokaždé skončil katastrofou.

269358

21.5.2012 6:54

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

p. 113.?.?.?

Reakce na 269313

...takovej Bata si poridil statni zakazky /jak ,o tom se nejak nemluvi to se nehodi do kramu/,a to je sen kazdyho vydriducha , vyrabel boty a vojaci chodili bosi /ve valce/...a jeste si poridil za obrovske zisky, velkou propagandu o tom jakej je lidumil....cechy chtel stehovat do Patagonie a studentum delal prednasky o tom jak se nejrychleji vysrat...aby se v praci vice pracovalo a take staval se stopkami za dvermi hajzlu...cest praci....

269352

21.5.2012 17:15

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269352

Baťa...,Když vidím ty jeho prvomájové oslavy, kde pochodoval v čele průvodu, tak si říkám, že se toho komunisti od něj naučili celkem dost.

269391

21.5.2012 11:07

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

=(!)= 46.?.?.?

Reakce na 269313

demokracie má své meze - má svůj vzestup a pád, jako všechno...
ovšem stejně tak i to ostatní, proto se způsob, jak se společnost organizuje, cyklicky mění a prolíná...
Frakův režim je vychvalován z pozice vítězů - ve Španělsku je to však velmi citlivé téma a dodnes dost tabu... role druhé strany je vlastně z dějin systematicky mazána... tyhle bohulibé křesťanské režimy však na nějakou tu oběť v "zájmu dobra" nehledí, i kdyby to měli být milióny "ztracených duší"...
ostatně staří Řekové i o vládě tyrana věděli své, proto také preferovali vládu cti, ale to bychom museli umět nejdřív rozpoznat tu čest...
[mrknutí jedním okem]

269373

21.5.2012 15:12

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 269313

Tak si to shrneme. Pán je katolík a fašista. Tedy klerofašista. Hochu, já ti na ty černoprdelníky s chutí seru. To raději budu v rozkradeném státě, než poslouchat nějaký vymejvárny a ženit se v kostele, nemoci se rozvést, nepoužívat antikoncepci, ženskou uvázanou u plotny, která si ani nemůže založit vlatní účet. Za mimomanželský sex jít do vězení? Kua, co si dovolujete rozhodovat o tom, co lidi smí a nesmí? Měl by ses zeptat tisíců umučených, jak se jim ten režim líbil.

A teď si utíkej odříkat deset zdrávasů, ať neskonšíš v pekle.

269383

21.5.2012 15:45

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269383

Vedľa ako tamtá bedľa, v príspevku na ktorý reagujete nie je ani slovo na podporu Rímskeho katolicizmu, počas vojny a vlády Franka značná časť kléru bol na strane fašistov (skryto alebo otvorene).

PS: Aténčania neboli len demokrati ale aj náboženský fanatici, Sokrata obvinili aj za to, že presadzuje uctievanie cudzích bohov, hoci chudák sa chcel len dopátrať pravdy.

269387

21.5.2012 20:44

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Vopice 176.?.?.?

Reakce na 269387

OMG, to je materiál. Oracle...

Takže já píšu: Frankův režim byl klerofašistický.

Vy píšete: počas vojny a vlády Franka značná časť kléru bol na strane fašistov (skryto alebo otvorene)

Výborně. Takže jsme se shodli. A teď mi můžete laskavě vysvětlit, v čem nemám pravdu...

>v príspevku na ktorý reagujete nie je ani slovo na podporu Rímskeho katolicizmu

> Ve Španělsku za diktátora Franka, se většina národa měla dobře

Jde oddělit Frankův režim od katolicismu? Ne. Byl na něm založen!!! Vážně, čtěte nejdříve, než něco napíšete.

269402

21.5.2012 23:47

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269402

Frankov režim využíval katolicizmus ako nástroj na donášanie a jeho psycho-techniky ovládania más, ale Španieli stále prahnú po sociálnych istotách, čo bola jedna z hlavných zložiek nacistických režimov, druhá bola skoncentrovanie celej politicko-ekonomickej moci do rúk úzkej skupiny, Hitler a Franko veľmi dobre vedeli balansovať medzi ekonomickými záujmami elity a sociálnymi potrebami obyvateľstva, pričom obaja potláčali (a to dosť krvavo) svojich oponentov. Najhoršie na tom je, že sociálne istoty zmizli v Španielsku (a v celej Európe), ale ten fašizmus zostal.

Čo sa týka rímskokatolíckej cirkvi, ten pod rúškom viery zhromažďoval/zhromažďuje ekonomickú a politickú moc takmer 2 tisícročia, 95% kléru je tam pre moc a pre peniaze. Rímskokatolíckej cirkvi vždy šlo o moc a peniaze do ich kosher vreciek, nech hocikto tvrdí opak, oni boli prví čo zradili učenie Ježiša (vlastne bol to Šaul z Tarzu, ale to je detail).

269412

22.5.2012 8:39

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

=(!)= 46.?.?.?

Reakce na 269412

>oni boli prví čo zradili učenie Ježiša (vlastne bol to Šaul z Tarzu, ale to je detail)
Pavel je smyšlená postava, stejně jako Ježíš a bez římské církve byste se o nich nikdy nedozvěděl...
postavit "sociální jistoty" na armádě - jak dlouho to asi může fungovat... myslete trochu...
samozřejmě že tu fašismus zůstal, všude kde dominuje "parlamentní demokracie" jako způsob vlády, jedná se o osvědčený starořímský model...

Vložený obrázek Vložený obrázek
a s fašismem se samozřejmě pojí i křesťanský globální korporativizmus, který dominuje právě od meziválečné doby...

269435

22.5.2012 12:13

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269435

>Pavel je smyšlená postava, stejně jako Ježíš a bez
>římské církve byste se o nich nikdy nedozvěděl...

No počkať, väčšina legiend má základ v pravdivých udalostiach, prvé žido-kresťanské sekty museli vzniknúť na nejaký podnet (z ktorých vznikli prvé kresťanské cirkvi ako Kopt, Aureliánci či katolíci)

>postavit "sociální jistoty" na armádě - jak dlouho to asi
>může fungovat... myslete trochu...

Francov režim vydržal takmer 40 rokov, kým ho nezradil Španielský kráľ. Druhá signifikantná vec je, keby Francov režim neposkytoval ako-tak dôstojnú obživu vlastným obyvateľom, tak netrvá asi 40 ale 10-15 rokov (príkladom je celá južná Amerika kde ľavicové režimy a fašistické či pravicové režimy podporované USA sa striedali každých 10-15 rokov), prosím myslite trochu... [mrknutí jedním okem]

>samozřejmě že tu fašismus zůstal, všude kde dominuje
>"parlamentní demokracie" jako způsob vlády, jedná se o
>osvědčený starořímský model...

>a s fašismem se samozřejmě pojí i křesťanský globální
>korporativizmus, který dominuje právě od meziválečné
>doby...
Iste systém zostal, ale je rozdiel, či vedúcu úlohu zohrával cirkev (a tým bolo uzákonená silná dvojitá morálka), alebo banda všetkého schopných karieristov (tiež banda s dvojitou morálkou, ale nikto súdny od nich nečaká nič lepšie).

269443

22.5.2012 18:12

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

=(!)= 85.?.?.?

Reakce na 269443

No…jen jestli nedáte víc právě na ty legendy. Vy argumentujete „ježíšovým učením“, jako kdybyste snad nějakou tou židokřesťanskou sektou starověku sám prošel.
Ale co se tím lavírováním pokoušíte dokázat, pane Oracle, stále se snažíte oddělit režim Franca od fašizmu a římského kléru? Přivést synchronizovaně k moci vojenské režimy sice mohlo někomu připadat jako snaha řešit sociální lapálie obyvatel, jenže z toho nakonec jaksi vypadlo inovované mocenské uspořádání světa. Nebo snad Tiso sledoval zájem prostého Slováka více než Říma? Někdo to tak vidět může, ale o tom, že v tom hlavní roli sehrávalo církví kontrolované náboženství, tak o tom vůbec nepochybujte. Jestli máte pocit, že za Franca bylo fajn… pak to vykládejte těm, co po instalaci těchhle režimů skončili, často jako bezejmenní, v hromadných hrobech (a speciálně Franco nechal hroby odpůrců důsledně zahladit...)
> Druhá signifikantná vec je, keby Francov režim neposkytoval ako-tak dôstojnú obživu vlastným obyvateľom, tak netrvá asi 40 ale 10-15 rokov (príkladom je celá južná Amerika kde ľavicové režimy a fašistické či pravicové režimy podporované USA sa striedali každých 10-15 rokov), prosím myslite trochu...
tak já tedy myslím… a myslím, že jste sem zase jen tak něco plácnul… Francův režim nikomu obživu neposkytoval, naopak, tyhle režimy obvykle samy potřebují být důkladně živeny. Dokonce jsou režimy, které právě proto, že honěj lidi jak stroje a často i odírají až na kost, tak vykazují vysokou životnost, jenže o stabilitě rozhodují i jiné věci a často i vnější. „Lid“ však v tom obvykle hraje až ty třetí housle.

269452

22.5.2012 20:32

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269452

Ad Ježiš, máte snáď problémy s pochopením písaného textu?
Jasne som napísal "nejaké učenie jedného človeka musel dať základ existencie kresťanstvu", ďalšia vec je, že podľa dokumentárneho filmu "Ježíš v Indií", americký film s Českými titulkami, existujú písomné dokumenty, že muž s menom Ješu (pôvodne meno Ježiša) nielen existoval, ale po ukrižovaní a po údajnom vzkriesení (niektoré drogy dokážu priviesť človeka do kómy napr. extrakt mandragóry) sa vrátil do Indie a tam pokračoval vo svojom učení. Najpikantnejšie na tom je, že Rím o tom vie ale kvôli "peniazom a moci do správnych kóšer vreciek" pravdu za žiadnych okolností neprizná.

Ja som poukazoval na to, že Francov režim využíval klér, samozrejme za niektoré protislužby, ale klér nebol vo všeobecnosti vo vedúcej pozícií(aspoň nie otvorene).

Ad obživa počas Franca ľudia mali čo jesť a nebývali v slumoch (to som mal na mysli pod ako-tak dôstojným životom), lebo veľmi dobre vedel, keby nechal vzniknúť hladomor a slumy, tak má na krku povstanie. Mimochodom nacistické Nemecko počas Hitlera mal podobný "sociálny" systém.
Mimochodom v Maďarsku (je to za rohom), v Česku (ešte nezačala kosiť exekučná mafia) reálne hrozí, že ľudia nebudú mať čo jesť alebo budú žiť v slumoch typu 3. svet, PIGS detto, lebo fašizmus.

269457

22.5.2012 21:40

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269457

Pardon mal to byť Issa namiesto Ješu.

PS: prosím definovať pojem "dobrý kresťan".

269465

22.5.2012 20:36

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Dobrý katolík 176.?.?.?

Reakce na 269452

Vážený pane, žádám vás, abyte se okamžitě přestal opírat do pana Oracle. Už podle přezdívky, kterou si tento pán dal, dává najevo, že je moudrý, sečtělý a nad věcí. Samozřejmě má pravdu v tom, že Frankův režim byl pro lidi to nejlepší a zcela logicky vám to dokázal na jiných příkladech, například na těch jihomerických režimech, které samy o sobě jsou názonou ukázkou stability.

A prosím, uvědomte si, že pan Oracle je dobrý křesťan a možná i katolík, zná dějiny i současnost a jak i jeho jméno vypovídá, je to slušný a skromný člověk.

269458

22.5.2012 22:19

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

=(!)= 213.?.?.?

Reakce na 269458

Omlouvám se...
Až nyní jsem pochopil psaný text - Ješu po pozření odvaru z kořene mandragory podstoupil ukřižování, a pak se vydal do Indie, o čemž nám podal svědectví americký film z českými titulky.
Ješu je tedy pravý...

Vysvětlím, proč jsem najednou prozřel. Odvařil jsem kousek z mocného kořene a dokonce jsem pochopil i text nepsaný - zjevený.
Orákulum zní - je lépe mít Hitlera s Frankem, než fašismus... [překvapení]

Amen [velký smích]

269467

22.5.2012 23:46

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269467

Poviem 2 veci, chytrejší to pochopia ihneď Vy asi nie:
1) Váš nik je piktogram pre riť.
2) Nomen est omen.
[velký smích] [vyplazený jazyk]

269474

23.5.2012 7:27

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

=(!)= 199.?.?.?

Reakce na 269474

bravo, bystrý úsudek až prozíravost... [mrknutí jedním okem]

269497

20.5.2012 23:50

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 269295

Demokracie je vlada vetsiny, coz ma 2 negativni (d)efekty:
1. vetsina se chce mit dobre - at to stoji co to stoji,
2. vetsina je blba.

xxx

"Demokracie může trvat pouze tak dlouho, nežli voliči zjistí, že si mohou odhlasovat velkorysé výhody na účet státní pokladny. Od této chvíle hlasuje většina vždy pro ty kandidáty, kteří jí slibují nejvíce požitků z veřejných financí, s tím výsledkem, že každá demokracie vždy zkolabuje kvůli nedostatku finanční odpovědnosti..." -- A. F. Tytler (1747–1813)

269337

21.5.2012 7:27

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 269337

Prostě to nefunguje a taky to tak dnes všude vypadá, kam se člověk podívá. To je k smíchu a řeči pro hlupáky - prý nejlepší je demokracie. K popukání [chechtot]

269356

21.5.2012 10:30

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 269356

Ne nejlepsi! Jenom NEJMENE ZLA!

269370

26.5.2012 16:26

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

Uracil 78.?.?.?

Reakce na 269337

Není to vláda většiny, je to tyranie KRITÉRIA většiny. (Jedna z nesčetně variant rozhodovacích způsobů.) A to ještě není všem dnům konec, momentálně se vytasilo ještě dál - totiž s tzv. KONSENSEM, což už je totální nonsens, leč vskutku jednolitě kolektivní - globalizující a to jde.

269726

21.5.2012 6:48

RE: Demokrat, nebo nacionalista?

p. 113.?.?.?

Reakce na 269247

...nejlepsi je bej demokrat,"porad ozralej disident" , zlodej ,lhar a psychopat/vse najednou/ a pak se pojmenuje vsecko a vsude podle takovyho vejlupka... /letiste , ulice , knihovny ,verejne zachodky atd./....kdyz jsme meli socialistickou demokracii / a porad v krizi/ , paralelne s ni meli jinde na zapade kapitalistickou demokracii , modifikovanou a znacne propagandisticky benevolentni aby nahodou pracujici nesilhali smerem na vychod /jen nektere vyjimky silhaly a dokonce kradly atomove bomby/......nyni mame kapitalismus ktery jsme si vlastnorucne vycinkali ale ten neni v krizi....tzv. kapitalisticky imperialismus je krize..!!!/a bude/a byla/ furt/....za druhe potom musi prijit vychodisko z te krize a to uz zname nazpamet , jisty A.H. spravil hospodarstvi jiste zeme asi za dva roky a kde bylo nedostatek prace a 7 milionu nezamestnanych v r.33 uz v r.35 uz byl nedostatek pracujicich....a za treti ted uz je to jasny...a bude se spolecne zasedat a zasedat...at to stoji co chce...je take zajimave ze se nenasel nikdo , kdo by priznal zodpovednost/aspon castecnou/ za dnesni stav sveta.....na koho to asi hodej/driv se to svadelo na komunisty/ ...Asad ,Putin , nebo ten cinskej vzadu....

269350

19.5.2012 21:04

Zda sa,

Osel 89.?.?.?

ze "Divide et impera" bude po prvy raz uplatnene voci Europe. Rozdelovanie si obstara sama, a na panovanie je tu niekolko (mimoeuropskych)adeptov.

Popravde, na (slobodne)prezitie nevidim inu moznost, ako ekonomicku aj spolupracu europskych statov, ale bez idiotskych direktiv a ideologii z Bruselu. Je otazkou, ci je to mozne...

Problem nevidim v nejakej forme unie, ale skor v neefektivnosti, ba co viac, samovrazednosti (napr. ekologia, ludske prava, riesenie krizy) jej fungovania.

269248

20.5.2012 10:39

EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pravicující a zinkající Pepíci a lídlující Mařen/ky, co za Zlého Bolševíííka hrdninně a undergroundově naslouchali Kocábu, se plouží vylidněnými ulicemi zbídačeným a vytunelovaných českých měst - plných heren, nevěstinců, dlouhých front před úřady práce, exekutorskými velkoprovozovnami a zastavárnami.

Vložený obrázek

Pokud by nebyla Zlá EU, fronty by byly ještě delší a počet heren ve zbídačených městech několikanásobně vyšší. Pravicující a zinkající Pepíci a lídlující Mařen/ky si mohli na čas během minulých let dopřát částečného blahobytu díky zlému EUropskému sociálnímu státu. Směli s EUropskými pasy levně a bezvízově cestovat k teplým mořím či komandovat zlé ukrajinské a moldavské gastarbeitery.

Vložený obrázek

Bující krvežízniví exekutoři, herny, zastavárny a hroutící se vytunelované zdravotnictví je ryze českým specifikem - se Zlou EU nemá naprosto nic společného. Stejně tak prabídné platy. Ve zlých přerozdělujících sociálních státech typu Německa a zlé socialistické Skandinávie

Vložený obrázek

jsou platy až 10x vyšší oproti těm, za které otročí pravicující a zinkající Pepíci a lídlující Mařen/ky. Bez Zlé EU by byly na tom pravicující a zinkající Pepíci a lídlující Mařen/ky, v českém vybydleném státě ještě o mnoho a mnoho hůře a hůře!

269289

20.5.2012 14:11

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 269289

Souhlas...

269302

20.5.2012 22:08

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 269302

Já souhlasím s tím: Že Evropa je v rozkladu a projekt EU je nebezpečné špatný.

269321

20.5.2012 16:56

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

dub 94.?.?.?

Reakce na 269289

tenhle blábol myslíte opravdu vážně?
kdyby nebylo zkurvené eu, neměli bychom zkrachovalé zemědělství, byli bychom potravinově soběstační, měli bychom české státní normy a nežrali a nespotřebovávali bysme sračky, měli bychom cukrovary a další, měli bychom peníze na dotace, které prožrali paraziti v bruselu a neplatili bychom za to, co v evropě rozkradli banky. a to jsem velmi stručnej.

takže už aby se ta sračka jménem eu rozpadla a všichni eurozmrdi a eurohujeři šli sedět za sabotáž a vlastizradu, protože přesně toho se podporou eu dopustili. tím spíš, že právně žádná eu neexistuje, protože po skončení okupační smlouvy v r. 1991 je právním nástupcem německá říše, a nikoliv spolková republika sro. s kapitálem 20 tis marek, která tento mezinárodní pakt podespala, a tudíž je toto společenství států neplatné...

takže si moudtrosták zacinkej růžovým prasátkem a přestaň tolik chlastat. a to dřív, než ti tvý milovaný soustruzi zvýší spotřební daně na 90%, aby měli z čeho financovat ty svý trafiky parazitických nemakačenků, moudrých soustruhů...

269307

20.5.2012 17:37

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

smoke 89.?.?.?

Reakce na 269307

...neměli bychom zkrachovalé zemědělství...

My přeci rádi zadotujeme pouštní zemědělství na Pyrenejském polostrově, abychom to pak mohli 2000km dovážet a za draho nakupovat... [mrknutí jedním okem]
Stejně tak mě těší, že Španělsko, díky dotacím do infrastruktury, vybraným z našich daní, má nyní nejhustší síť dálnic v Evropě. Jen je s podivem, že i přes tato moUdrá opatření je tam každý třetí bez práce... kde to jen EU-soudruzi udělali chybu? [smích]

269309

20.5.2012 18:19

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Saša 24.?.?.?

Reakce na 269309

>My přeci rádi zadotujeme

My zadotujeme i Ameriku v jejím boji s Afghanistánem, vlastně teď budeme podporovat tamní vládní korupci, my víme jak na to, řekl Nečas na shůzce NATO v Chicagu a když uviděl jak tam řádí policie, tak se hned rozhodl policajtům přidat a jejich řady rozšířit.

S USA na věčné časy [zmaten]

269310

23.5.2012 1:56

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

p. 123.?.?.?

Reakce na 269310

....to je moc dobre pravdivy...

269485

21.5.2012 15:45

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Viny 77.?.?.?

Reakce na 269307

Zaujímavé, môžeš to rozviesť? Viac info k tomuto prosím: "...po skončení okupační smlouvy v r. 1991 je právním nástupcem německá říše, a nikoliv spolková republika sro. s kapitálem 20 tis marek, která tento mezinárodní pakt podespala, a tudíž je toto společenství států neplatné..."

Díky

269386

21.5.2012 17:36

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

dub 94.?.?.?

Reakce na 269386

kdo hledá najde, stačí trochu pobrousit po netu, vodítek je tam hafo.

takže na začátek zkuste třeba tohle:
http://www.politgauner.de/html/brd_gmbh.html
http://www.wahrheiten.org/blog/brd-luege/
http://deutsches-reich.org/index.php/ger-truth-rea...

a to jsem našel asi za 30 vteřin[smích]
takže hledejte, čtěte, základní hesla k vyhledávání z toho snad pochopíte...
a ověřovat si též musíte sám

269393

22.5.2012 8:14

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Viny 77.?.?.?

Reakce na 269393

[smích]

269433

21.5.2012 17:37

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269307

Ale pane dube, nerozčilujte se, i kdybychom v Unii nebyli, tak by to dopadlo naprosto stejně, protože žijeme ve stejném systému jako loutky v kterékoli jiné evropské zemi. Základem je tvrzení, že když si půjčíme dnes, tak se zítra budeme mít lépe. Je to taková paralela k sloganu o zemi, kde zítra znamenalo včera.
Z tohoto důvodu vznikla EU, aby se papírkymohly lépe půjčovat.
Až se EU rozpadne a lichváři se opět ujmou "záchrany" národních ekonomik, tak se situace nijak nezlepší, to víte sám.

269395

21.5.2012 18:26

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

dub 94.?.?.?

Reakce na 269395

eu vznikla proto, že se skupinka cenzurovaných+stará šlechta rozhodla ukrást celej kontinent plus návazné periferie a nastolit tam svoji vládu.
takže není náhoda, že to budují jako feudálfašismus.

viz návaznost brd gmbh a další...

jinak ano, problém je systém. ale o tom dikskuse teď nešla, reakce byla na tvrzení o blahodárnosti eu.

269398

22.5.2012 10:20

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

=(!)= 46.?.?.?

Reakce na 269398

některá významná stará šlechta využívala ty cenzurované na činnost, která je vždy riziková i nepopulární (výběr daní, správa monopolů, banky atd.), a také se zdálo méně pravděpodobné, že by mohli být nastrčeni rivalem - římskou církví - jak se dělo (a děje) v případě mnoha tzv. protestantských frakcí... (nicméně židy využívala jako agenty i církev)

Vložený obrázek
role dvorních cenzurovaných (hofjude, court jew) přinesla sice několika rodinám protekci a množství výsad (někteří stejně nakonec konvertovali ke křesťanství), ale jinak se cenzurovanstvo celkově stalo v této hře hříčkou (a to samozřejmě i v případě Izraele) a často i účinným nástrojem propagandy a šikovnou kouřovou clonou pro ty, kteří se tak často a rádi staví do role chudých a hodných spasitelů lidstva...

Vložený obrázek
ale obecně vzato ti censurovaní byli především v postavení nesvéprávné spodiny, na kterou se od neúrody a moru dalo svést prakticky vše...i finanční krize...

269436

22.5.2012 17:35

RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý

dub 94.?.?.?

Reakce na 269436

souhlas, hrají jen roli užitečných idotů ve formě drábů.

takže když to řekneme jedním slovem, jde ze strany západního říma (či 7 sester, jejichž je řím nástrojem) o další - protireformaci.

čili jak vyhlásil bush na troskách wtc - there's gonna be war on terra!

269449

20.5.2012 16:49

zajímavé úvahy

Mirrra 85.?.?.?

ale vůbec se nebere v úvahu americká nejen vojenská přítomnost v EU. Dokud v ní budou mimoevropská vojska s jadernými zbraněmi tak to nikdy samostatný stát nebude. A dobrovolný odsun okupačních vojsk hlavně z Německa a Itále je v nedohlednu. Žádný stát není suveréní pokud má na svém území cizí základny a vojska.
A žvásty o ochraně jsou akorát pro slabomyslné - Rusko je rádo že se dává trochu dohromady, vždyť teprve nedávno začlo se skutečnou modernizací armády a má víc problémů samo se sebou doma než aby pomýšlelo na útok na Západní Evropu a Čína je daleko a na svých hranicích má spoustu protivníků.
Spíš bych tipoval že to vlastenectví je povzbuzováno Američany - stejně jako když šlo o rozpad Jugoslávie. Ta mohla být hospodářsky zdatnou konkurencí a proto musela být zlikvidována. A EU hrozí podobný osud. Čím bude Evropa rozdrobenější, tím snažší bude umístění nových základen a na ně zbude role hodného arbitra který dodává zbraně všem a stará se aby konflikty nikdy zcela neustaly a zároveň aby trhy byly pod americkou kontrolou.

269305

21.5.2012 5:17

Myslim ,ze v tomto pretechnisovanem svete Cechum nepomuze svejkovina.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Z linek Internetu da se tusit,kam se svet ubira a kdo je u ridicich pak, rovnez muzem shledat,kde je zdravi rozum ,proti fanatismu a touhy byt cislem jedna pro tuto planetu a je ochoten pro to udelat vse.
NATO's a global menace, a killing machine, a weapon of mass destruction threatening humanity, an alliance for war, conquest and dominance, not peace.

Enemies don't exist so they're invented. Wealth and power interests alone benefit. Humanitarian intervention is code language for aggressive wars. Pretexts are contrived to wage them.

NATO plans global dominance. China's being encircled. Encroachment approaches Russia's borders. It's targeted by strategic missiles for offense, not defense. At the 2010 Munich Conference, Foreign Minister Sergei Lavrov said:

After the Soviet Union and Warsaw Pact dissolved, "a real opportunity emerged to make the OSCE (Organization for Security and Cooperation in Europe) a full-fledged organization providing equal security for all states of the Euro-Atlantic area."

Rozdeleni Ceskoslovenska byla velka chyba a rovnez vstup do NATA je chybou,nebot,takto nejsme uz pani v nasem vlastnim dome.Otevrit hranice a dat se na mezinarodnitrh nijak nepripraveni jsme se dostali do situce,zenam nepatri ani chodnik po kterem jdeme,to vse by jeste slo,ale posledni co nas nemine je zoldnerska ucast nasich vojaku na novou svetovladu nekolika rodin a nebo jednotlivcu.Domaciho prava se nemuzem dotazat,nebot vlastenectvi se stalo osklivim slovem a lide ,jez nas udajne representuji jsou sluzebniky jinych ,jenom ne sveho naroda.Materialismus slavi svuj uspech,tak jak Marx predpokladal,ze se tak stane.
Ekonomika sveta us se neda tak nazvat,kdyz koluji obchodem penize jez nemaji zadnou cenu a jsou jen kusem papiru jez je bombastickou propagandou udrzovany v obehu,banky legalizovali zlodejnu,za kterou by obycejny obcan sedel desitky roku v kriminale.
COME ON PEOPLE! I’m starting to think my $8,250/oz silver call is too conservative!
What’s going to happen when JP Morgan’s derivative monument comes crashing down?
Here’s where I get to $8,250 per oz for silver.
1) I know silver has not been freely traded in 40 years so today’s price if irrelevant.
2) I, like many, estimate there is only about 1B ounces in above ground physical silver for investment purposes.
3) I, like many, estimate there is only 5B ounces of above ground physical gold for investment purposes.
4) If the price of gold is not manipulated, like the banks claim, then the price of silver should be 5x the price of gold due to its supply/demand fundamentals.
CONCLUSION: The price of gold is around $1,650/oz so the true Fair Market Value of Silver should be around 5x the price of gold or $8,250/oz in a FREE market!
It’s simple, if you remove ONE BANK from the supply side of the equation the price of silver will SKYROCKET overnight.
ONE BANK controls the price of silver.
ONE BANK controls the fate of our monetary system.
ONE BANK is behind the curtain pulling the silver manipulation levers.
ONE BANK has control over a nation th...Automaticky kráceno

269346

21.5.2012 5:43

Na cem je staveno "vlastenectvi" Evropske unie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Predvolebni kampane v kazde zemi EU se ubiraji stejnou cestou: Kazdy kandidat/strana se ohani tim, ze bude predevsim usilovat o blaho sve zeme (ne blaho Ecropske unie - ta je druhorada), a zpravidla vitezi kandidat/strana, prohlasujici, ze podpori snahy sve zeme o evropske dotace. Cili politika vitezu ve volbach v kazde zemi je zalozena prisliby financniho zisku z EU (v podstate zisku grantu zvenci na ukor ostatnich). Jak dlouho takove nadnarodni seskupeni muze zvladat tuto formu rozebirani?

269348

26.5.2012 23:33

Vlastenectví

Fred 84.?.?.?

Když byl prezident Havel na návštěvě ve Švýcarsku, tak jsem doufal, že se jede do podívat do Švýcarska, aby v Československu založil podobný systém demokracie se snahou, že se Československá republika stane též neutrálním státem a tedy že nebude vstupovat do žádného svazu a paktu, jako je NATO atd. Doufal jsem, že je takový vlastenec, že se bude o tento státní systém snažit, nebot´by se mohlo mohlo Československo tenkrát rozdělit podobným způsobem na kantony, tedy na republiky, které mají samostané vlády atd. a jsou sjednoceny ve federální vládě. Ale pan Havel nechal se oslavovat jako spasitel a raději obdivoval demokraciji Spojených Států a raději uvedl Českoskovensko do nového vazalství místo neutrality a tedy skutečné svobody. Zřejmě pan prezident Havel potřeboval k zajištění svého prezidentského úřadu pomoc USA. Takže se začal bratřit z Americkými prezidenty, čímž udělal Československo vazalem. A USA potřebovalo a potřebuje Čechy a Slovensko jako potřebují jiné zemš bývalého Varšavského paktu jako území pro obklíčení slovanských zemí, což je Rusko, Bílá Rus a Ukrajina. Už to, že se NATO nerozpadlo a je vlasntě ovládáno USA, to svědčí, že je NATO agresivní pakt a že Rusko, Bílá Rus a nakonec Ukrajina nemohou USA a NATO důvěřovat. Co udčlal pan prezident Havel byla zrada na slovanských národech a tedy i zrada na národě Českém.

269752

Příspěvků: 50

19.05. 19:20 Satanist  Jak tak na ten prekrasne napsanej clanek cumim
19.05. 21:26  stejne tak jako na lidi funguje reklama , tak je vsemocna i propaganda
20.05. 02:07 Satanist  RE: stejne tak jako na lidi funguje reklama , tak je vsemocna i propaganda
19.05. 20:57 Obyčejný člověk  Demokrat, nebo nacionalista?
19.05. 21:08 Osel  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
20.05. 11:32 aristokrat  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
20.05. 13:30 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
20.05. 18:44  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
20.05. 23:29 aristokrat  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 07:32  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 06:54 p.  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 17:15  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 11:07 =(!)=  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 15:12 Vopice  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 15:45 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 20:44 Vopice  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 23:47 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 08:39 =(!)=  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 12:13 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 18:12 =(!)=  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 20:32 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 21:40 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 20:36 Dobrý katolík  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 22:19 =(!)=  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
22.05. 23:46 Oracle  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
23.05. 07:27 =(!)=  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
20.05. 23:50 r.k.  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 07:27  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 10:30 Osel  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
26.05. 16:26 Uracil  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
21.05. 06:48 p.  RE: Demokrat, nebo nacionalista?
19.05. 21:04 Osel  Zda sa,
20.05. 10:39 MoUdrostrak  EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 14:11 Pentagram666  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 22:08  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 16:56 dub  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 17:37 smoke  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 18:19 Saša  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
23.05. 01:56 p.  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
21.05. 15:45 Viny  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
21.05. 17:36 dub  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
22.05. 08:14 Viny  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
21.05. 17:37  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
21.05. 18:26 dub  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
22.05. 10:20 =(!)=  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
22.05. 17:35 dub  RE: EUropy nebyla v rozkladu - naopak projekt EUropy byl nebezpečně dobrý
20.05. 16:49 Mirrra  zajímavé úvahy
21.05. 05:17 Robert Nohejl  Myslim ,ze v tomto pretechnisovanem svete Cechum nepomuze svejkovina.
21.05. 05:43  Na cem je staveno "vlastenectvi" Evropske unie?
26.05. 23:33 Fred  Vlastenectví

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 0

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
25,35 Kč
100 japonských jenů
21,79 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,70 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 946,95 Kč
1 unce stříbra
546,29 Kč
Bitcoin
274 000,63 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 033