Diskuze k článku

Sázka na Zvědavce se vrací

Příspěvků 97

15.5.2012 22:30

Čo Vám toľko trvalo?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Mali ste žiadať o dary hneď po zrušení predplatného, treba na úvodnú stránku vyvesiť červený nápis nápisom "Please donate" alebo niečo podobné (červená farba tam byť musí).

268987

15.5.2012 23:50

RE: Čo Vám toľko trvalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 268987

Taky jsem si říkal, že ta důvěra v nás čtenáře vložená je neadekvátní. "Sázka" mi ale přijde příliš agresivní. Ti kteří jsou názoru, že na Zvědavcovi nelpí, těmi to stejně nehne. A ti, kteří hodlají přispět, nebo už přispěli přijde každé otevření Sázkou poněkud drsné. Stav výběru je ale dobré znát, může popostrčit zapomnětlivé i váhající. Ponechal bych grafické vyjádření stavu výběru s neutrální prosbou jak navrhuje Oracle. Zbytek jako podrobnosti bych dal na tlačítko, hlavně pro nové návštěvníky, či hodně sklerotické staré čtenáře.

268998

16.5.2012 11:38

RE: Čo Vám toľko trvalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 268998

[chechtot] Vy jste tu nový, že? Jedině Sázka občas někoho donutí, protože když se jim zavře Zvědavec, nemají kam jít. Co třeba takový Vojta49? Co by na stará kolena dělal? Vždyť Zvědavec je poslední místo, kde se může někomu pochlubit, jak je chytrý. Ale ten zase nedá, držgrešle... [chechtot]

269030

17.5.2012 17:00

RE: Čo Vám toľko trvalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269030

Já nejsem proti Sázce jako takové, ale proti agresivnímu grafickému nátlaku při každém otevření Zvědavce. U Vojty bych si dovolil tipnout, že je platící, ale u Vás nevím - moc se chechtáte.
Je tady v diskusi celá řada dobrých nápadů, snad z toho Editor vybere dobře.

269105

17.5.2012 19:00

RE: Čo Vám toľko trvalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 269105

Jojo, jste tu nový. Ten agresivní grafický nátlak, který začínal psem žebrákem a vrcholil "obrázkem u zavřeného krámu", fungoval docela dobře. Vždy se najednou do druhého dne vybralo těch 25.000.

A technicky by to šlo snadno vyřešit tak, že kdybyste zaplatil, žádné agresivní grafiky byste se prostě nedočkal. Předpokládám, že pravidelně platíte.

A Vojta, který sem chodí provokovat a v podstatě Zvědavce nesnáší, že by něco platil? Vy možná platíte to, co je vám proti srsti, ale nemyslím si, že to dělá každý. [chechtot]

269109

19.5.2012 11:13

RE: Čo Vám toľko trvalo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269109

Jojo, nejsem tu nový,pamatuju leha, trodase, Táborského. Fungovat pro výběr peněz může ledacos, třeba namířená pistole. Způsob je ale nesmírně důležitý, což myslím pochopil i Editor. Vhodné oslovení nových, nenasrání starých je důležité, a nejde ošetřit pouze technicky. To by totiž vyžadovalo další administrativu a evidenci (u nových nemožné). Mezi platícími a neplatícími bych nečinil žádné rozdíly. Jsou neplatící, kteří na to nemají, a i v diskusi mohou být přínosem. Jsou platící devianti, kteří poškozují obraz Zvědavce i diskusi...Smysluplná dělící čára vede jinudy. A některé peníze smrdí...

269214

16.5.2012 18:26

RE: Sázka?

te 84.?.?.?

Reakce na 268998

Proti sázce nic nemám. Takto se (prý) chovají např. někteří vývojáři volně stažitelných programů. Podle toho, kolik jim lidé přispějí, tolik času z měsíce věnují vývoji freewaru. Jinak dělají něco jiného (programují pro komerční zákazníky).

Ale nevím, jestli je dobré po tu neaktivní dobu Zvedavec zavřít.

Zvedavec má návštěvnost mimo jiné i podle toho, že lidé dávají odkazy na zvedavcovy články na jiné weby.
Pokud dojde k uzavření Zvedavce, lidé se po kliku nikam nedostanou, a může je to odradit.

Raději bych bral, že by Zvedavec po dobu pasivity pouze nedával nové články, ale Zvedavec by byl jinak normálně navštívitelný.

Ale nebudu do toho kafrat, nemám zkušenosti se sázkou apod.

Minimálně ale pečlivě hlídat následky, např. průměrný počet návštěv z jiných webů (tj. přístupy, které nejsou napřímo; přístup napřímo je ten, kdy vytukám do prohlížeče Zvedevac.org, přístup z jiného webu je přístup, kdy jsem na jiném webu a kliknu na odkaz na odkaz na zvedavec.org či na článek na Zvedavci).

269050

16.5.2012 18:15

Stále málo

te 84.?.?.?

Reakce na 268987

Už tam takového něco je, je to viditelné z každé stránky, je to jasné, je to viditelné bez skrolování; to je dobré.
Ale stále je to jen věta "Prosím pomozte zachovat tento server" a číslo účtu.
To je však málo říkající, toto má na webu kdekdo, každý chce přispět. Ve výsledku tento odkaz může oslovit jen pár lidí, co znají situaci se Zvedavcem, co již přečetli pár článků o financování zvědavce. A takových lidí není moc, nehledě na to, že pokud přečetli těch pár článků, tak situaci Zvedavce znají a nepotřebují další odkaz.

Tedy to "Pomozte zachovat tento server" musí být html odkaz na článek, kde bude popsána situace okolo Zvedavce (příjmy/výdaje, soudy, FÚ aj.), co návštěvníkům ukáže, že ta prosba a číslo účtu není jedna další z tisíců podobných proseb a účtů, ale že se tady jedná o vážnou věc, o existenci tohoto serveru v současné podobě.

V takovém případě lze čekat větší příjem. Lidé jsou více ochotni pomoci, pokud tuší, že se jedná o vážnou věc, než když mají přispět jen proto, že se má příspívat.

269048

15.5.2012 23:16

jednotlive platby

ruzena 188.?.?.?

jsou pro mne nepohodlne. S PC neprovadim zadne financni operace, protoze jsem starsi rocnik a na PC vecny zacatecnik; heslo vzdycky zapomenu a taky se bojim abych nenadelala sobe nebo nekomu skodu...
Jedine, ze by existovalo rocni predplatne.... [cool]
sem rada, ze Zvedavec existuje protoze mohu porovnavat s jinymi medii [cool]
V kazdem pripade Vam pane Stvora dekuji za Vasi poctivou snahu [smích] poskytovat nam tu sirsi a i neoficialni informace [cool]

268995

16.5.2012 7:19

RE: jednotlive platby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 268995

Ja se take bojim platit pres internet. Preferuji platbu slozenkou take na nejake delsi obdobi, kvuli poplatku. Variabilnim symbolem by mohla byt identifikace meho tabletu. Ale potrebuji vedet co tam napsat, zda me telefonnni cislo nebo co jineho.

Take navrhuji zpristupnit diskuze jen pro platice. Vyblevace by to mohlo motivovat [smích] .

Ps. Jak jde o penize, tak je diskuze temer prazdna [smích] .

269007

16.5.2012 10:24

RE: jednotlive platby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269007

Váš návrh:
>Take navrhuji zpristupnit diskuze jen pro platice. Vyblevace by to mohlo motivovat.
považuji za cestu do pekel. Byl by to výprodej Zvědavce, neumožňující ovlivnit úroveň diskuse. Už to tady bylo ve formě neomezeného počtu příspěvků pro platící. Mnohý diskusní příspěvek i od neznámých či náhodných diskutérů může být cennější pro funkci i obraz Zvědavce, než velké peníze. Dnes se jedná o dar pro provoz Zvědavce bez dalších nároků. Už (níže v diskusi) opět mává milióny člověk, který zlehka zplácá cokoli snad aby řeč nestála, a je li z toho usvědčen neví jak z toho ven. Klidně rozbije se svými kumpány rozvíjející se diskusi o permakultuře lehkou extrapolací obecných pochybností na konkrétního člověka (Sepp Holzer) a jeho práci. Už se opět třese na plkání za peníze. Zřejmě jich jinak neumí užít. Musím ale přiznat, že se jeho příspěvky o dost zlepšili, snad i proto, že má nárok jen na deset, a ani s těmi nemůže počítat natvrdo. [mrknutí jedním okem]

269021

16.5.2012 18:31

RE: roční, půlroční "předplatné"

te 84.?.?.?

Reakce na 269007

Tak to už máme dva požadavky na roční předplatné, tedy asi o sdělení rozmezí vhodné částky odpovídající ročnímu předplatnému.

To "předplatné" je jen slovo známé z minulosti. Na zpřístupnění Zvedavce ostatním by to nijak vliv nemělo.

Prostě jen normální dar jako každý jiný, akorát pro některé, zvláště starší lidi lépe "uchopitelný", v podobě jak to znají desetiletí s jinými službami (např. běžné noviny).

269051

17.5.2012 19:26

RE: roční, půlroční

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269051

Jasne, pocitam s tim, ze si "predplatim" a muze pak byt zavreno. Ale neminim platit pravidelne ani sponzrovat ty co tu jsou vic nez ja a zadarmo [smích] .

269114

16.5.2012 5:31

Mozna muzu pomoci usetrit

Coollomboss 2.?.?.?

Nabizim webhosting na svem cloud serveru v UK zdarma. Neomezeny prostor i datovy tok. Pomohlo by to?

269006

16.5.2012 10:42

RE: Mozna muzu pomoci usetrit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269006

Děkuji, ale UK nepovažuji za bezpečnou zemi. Nechci mít server doma v ČR a nikde v Evropě. Uvítal bych hosting v některé svobodnější zemi: Rusko, Indie, Čína, Írán, Venezuela, Argentina apod.

269022

16.5.2012 10:55

RE: Mozna muzu pomoci usetrit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 269022

Ale veď máte hosting v United States of America(vypísal my to http://trasir.com/) a to je najdemokratickejšia, najslobodnejšia a najkapitalistickejšia zem na svete!!! Vy si s tím popieraním nedáte pokoj!!! [cool] [překvapení] [mrknutí jedním okem]

269025

16.5.2012 18:37

RE: hosting neřešte...

te 84.?.?.?

Reakce na 269025

a servery jsou nejspíše 15 minut jízdy od NY [smích]
https://support.fluidhosting.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=28&nav=0

ale to je jedno, FBI je Stwora ukradený, toho se mohou bát jen někteří Češi

hosting neřešte, 3000,- za rok nic nevyřeší,
zvlášť když web jede bez výpadků a čekání, ne každý alternativní web se tímto může pochlubit (zkuste třeba www.inespravy.sk)

269052

16.5.2012 18:41

RE: hosting neřešte...

te 84.?.?.?

Reakce na 269052

to "3000 za rok nic nevyřeší" jsem samozřejmě nemyslel tak, že 3000 za rok je malý příspěvek! [smích]
myslel jsem to tak, že vzhledem k celkovým ročním výdajům by nebylo ok řešit to vzhledem k tomu, že se jedná o výdaj za základní jádro celého zvedavce, tedy z pohledu technické stránky věci

269053

16.5.2012 19:46

RE: Mozna muzu pomoci usetrit

jb 82.?.?.?

Reakce na 269022

Tvrzení svobodnější země = Rusko, Argentina, Venezuela etc, z hlediska logiky nonsens[smích]

269061

16.5.2012 22:18

RE: Mozna muzu pomoci usetrit

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269061

Skúste vysloviť verejne pochybnosti o nejakej uzákonenej pravde, alebo len uverejniť preklad kontroverzného článku, ako to urobil pán Stwora a uvidíte aká je tu sloboda. [cool]

Skúste to isté urobiť vo vymenovaných krajinách, nič sa Vám nestane, kritika režimov "tu" alebo "tam" je tak či onak zakázaná (buď Vás média označia za nepríčetného, alebo Vás odvedie polícia, v konečnom dôsledku je to jedno), takže v tomto zmysle sme na tom rovnako.

269067

16.5.2012 23:19

RE: Mozna muzu pomoci usetrit

Pentagram666 85.?.?.?

Reakce na 269067

Ve výše zmíněných zemích by jistě tamním úřadům Zvědavec nevadil, protože nejde proti nim. Jinak tyto země samozřejmě svobodné nejsou, jako žádné na světě... jen jsou na druhé straně.

269070

16.5.2012 7:36

HOSTING

Pafko 90.?.?.?

Hosting za 3000,- ??? si děláte srandu ne??? když bych to měl rozpočítat tak normální cena je 250,- za měsíc,ale dostává se automaticky sleva 500,- za rok takže 2500,- ročně

269009

16.5.2012 7:50

a co snižování nákladů, reklama, apod

ladaaa 192.?.?.?

Pane Vladimíre
jestliže chcete Zvedavce vydávat, zaměřte se na získávání peněz i odjinud než jen od čtenářů, a na druhé straně snižujte náklady jak jen to jde.
Reklamní banner na cokoliv co Vy uznáte za vhodné mi vadit nebude, a nabídku hostování zdarma (i za cenu případné občasné nedostupnosti) bych využil všemi 10ti.
A při čekání na odemčení stránek Vám přeji dobrou brigádu.
Dal jste se na disent, proletariát a svobodu, tak bojujte všemi dostupnými prostředky
Držím palce!
lada

269010

18.5.2012 13:50

RE: a co snižování nákladů, reklama, apod

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269010

>zaměřte se na získávání peněz i odjinud než jen od čtenářů
někde v montérkách, jako nějaký proletář [zmaten]

269147

16.5.2012 8:05

Průběžné informace o výši příspěvků

.... 62.?.?.?

Myslím, že co se týče vybírání příspěvků, hodně by pomohlo informovat o vybrané výši průběžně.

Klidně někde v okýnku vpravo nahoře, dát tam graficky kolik se už vybralo a kolik se nutně musí vybrat + pár o něco vyšších hladin, které pokud se jich podaří dosáhnout, budou znamenat nějaký bonusový obsah nebo jiné odměny pro čtenáře.

Každopádně čtenáři by měli být neustále informováni a jemně motivováni.

Příklad k inspiraci:

http://www.swamiji.tv/stream/eu/eu-Vienna

269011

16.5.2012 10:45

RE: Průběžné informace o výši příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269011

>Myslím, že co se týče vybírání příspěvků, hodně by
>pomohlo informovat o vybrané výši průběžně.

Určitě ano. Pracuji na tom. Měli jsme tady graf, ale ten starý kód už nemám, musím to naprogramovat znovu.

269023

16.5.2012 14:07

jak to vylepšit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 269023

Možná by stačilo někde nahoře na stránce v okýnku velkým tučným písmem, kolik kč ještě zbývá vybrat (pokud by to bylo v mínusu, tak červeně, v plusu černě). Nebo jen červené upozornění, že se nevybrala potřebná částka, bez uvedení konkrétní hodnoty.Prostě to umístit tak, aby to člověka praštilo přes oči při každém otevření této stránky.

Tlačítko donate bych dal taky na viditelnější místo, zvětšil bych ho a přidal český popis (pro starší lidi).

Dále bych čtenářům zdůraznil, že nejlepší by byl trvalý platební příkaz, to bych dal tučně a na první místo v rubrice "další možnosti platby". Lepší je menší částka, ale zato pravidelně.

Jestli tyto věci nezaberou, tak už vážně nevím.

269040

18.5.2012 14:07

RE: jak to vylepšit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269040

> kolik kč ještě zbývá vybrat
u nás v kostele nemají vybráno nikdy...

269151

18.5.2012 14:20

RE: jak to vylepšit

Podporovatel Zvědavce 74.?.?.?

Reakce na 269040

Dobrý den, myslím, že jste to vymyslel dobře. Také si osobně myslím, že finanční problémy Zvědavce vznikají hlavně proto, že není dostatečně vidět prosba o finanční pomoc. Tlačítko Donate bych zvětšil na půl stránky, i s českým popisem, jak píšete.

Potom by se mola udělat třeba nějaká velká blikající ikonka, třeba jako policejní maják, která by byla viditelně umístěna nad každým článkem. Mohlo by tam být třeba napsáno, kolik peněz se má ještě vybrat, například červenou barvou. Opravdu nechápu proč to editora ještě nenapadlo.

Případně by se mohl ten nápis udělat modře, když už se vybere dost. Také by se mohl udělat nějaký graf nebo takový ten "teploměr", kde by bylo vidět, kolik se už vybralo. Také by se mohl každý měsíc napsat nějaký článek o tom, kolik se vybralo a kolik práce udržení Zvědavce vyžaduje. Myslím, že pan Stwora peníze příliš opomíjí a pak se diví, že není na chod Zvědavce.

Také by se mohla využít možnost odečíst dary z daní, když už se jedná o občanské sdružení, tam je to myslím možné.

Další možností je oslovit sponzory, například by mohli sponozorovat určité články apod.

Další možností je prodej například triček s logem Zvědavce, nebo třeba jiné reklamní předměty.

Dále je možné použít google reklamy a jiné adclicky.

Potom by se mohla nechat zpoplatnit diskuse, to by mohlo na některé diskutéry platit.

Nebo by také někteří lidé mohli například překládat články nebo poskytnout server zdarma.

Také by se mohly snížit náklady Zvědavce, aby ho pan Stwora nemusel tolik dotovat.

Nezapomeňme, že pan Stwora bojuje i za nás!

269153

18.5.2012 8:57

RE: Průběžné informace o výši příspěvků

synkopa 90.?.?.?

Reakce na 269023

Vážený pane Vladimíre,aktualizovaný přehled o výši vybíraných příspěvků na provoz Zvědavce může být jednou z cest,jak zachránit jeho další existenci.Za informace se platí všude,zvláště pak,když jsou kvalitní.Zvědavec je v převažující míře přináší.Osobně ušetřím spoustu času,protože nemusím prohledávat jiné weby.Když vezmu v úvahu cenu jakéhokoliv deníku,vycházejícího v ČR a jeho věcného obsahu,tak rád zůstanu i nadále předplatitelem Zvědavce.Z tohoto pohledu nerozumím některým diskuzním příspěvkům.Věřím,že nakonec bude nalezena cesta k dalšímu zachování jeho existence.

269133

18.5.2012 14:37

RE: Průběžné informace o výši příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269133

>Za informace se platí všude,zvláště pak,když jsou kvalitní
také mě to napadlo... na nějakém serveru jsem viděl zajímavý nápad, kdy se kvalitní články daly otevřít po zaplacení voucheru, tak proč to nevyzkoušet?

269158

16.5.2012 8:51

Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy

MoUdrostrak 90.?.?.?

Když pan Editor zrušil uzamčení článků, měl jsem za to, že Zvědavec.ORG pomalu ale jistě přechází na příjem z reklamy. Btw. pan Editor mne napsal, že o mé peníze nestojí a raději mne drží pod 10 příspěvky za měsíc rule.

Na článku o The Sukhoi Superjet 100 mi jeden pravicující sociopat obvinil z toho že lžu, že jsem kdy Sukhoi Superjet 100 letěl. Reagoval jsem veřejným příslibem o 6.000.000 sázce, která může přinést Zvědavec.ORG velice rychle z kapsy 1.000.000 jakéhokoliv movitého pravicujícího sociopata , který moji rukavici zvedne.

Pokud mi pan Editor umožní si opět předplácet, přidám bez ohledu na ne/očekávanou reakci pravicujících sociopatů stran ne/zdvihé rukavice, předplatné a nějakou úměrnější dotaci.

Na druhou stranu jsem sem již před časem psal i můj skromný názor, že vývoj už Zvědavec.ORG předběhl. Kdysi byl Zvědavec.ORG majákem mezi tupými nejen internetovými mass/médii a periodiky. Nyní jím předpovídaná bouře převyšuje jeho stavbu několikanásobně.

Pan Editor ignoroval moje rady, aby po své dehonestaci českými shabes/GOJ/im a soudní mafií, vydal včas knihu. A postupně ji šířil do dalších jazyků. Jak je vidno z vývoje ve světě, nejen v Jižní Emerice či arabském a perském světě by o ni jistojistě byl zájem. Pan Editor se místo toho dále spolehl na několik desítek sporadicky přispívajících "Zvědavců". A finanční zátěž z doby osamoceného boje se shabes/GOJ/im ho stále ještě stahuje k existenčnímu dnu. Ti, které nesmíme autocensurně jmenovat, se jistě jen perverzně usmívají a tetelí [bliji]

269013

16.5.2012 9:51

RE: Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269013

Pán editor je naivný rytier pravdy, človek by si myslel, že ten kto pamätá (hoci aj z rozprávania) tie monsterprocesy z predchádzajúceho režimu alebo videl tie súčasné s predstaviteľmi bývalej Juhoslávie, tak keď ho zažalujú za uverejnenie prekladu článku ktorý vyšiel inde prejde okamžite do protiútoku, lebo títo mafiáni nehrajú čestne.

Rada pre pána Stworu, keď uverejňujete nejaký článok (hoci aj preklad), ktorý ste nepísali vždy napíšte "Uverejnený článok nemusí súhlasiť s názorom editora". Mimochodom nie ste v situácií keď môžete odmietať sponzorské dary od kohokoľvek(hlavne od Mou, i keď občas pripomína zaseknutý gramofón).

PS: Mou i keď nedá Vám nekonečné množstvo príspevkov, pošlite mu tých 1M. [mrknutí jedním okem]

269019

16.5.2012 17:17

RE: Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269013

Zvědavec je dnes již legenda a musím souhlasit s Moudrostrakem, že je potřeba nevymezovat Zvědavce z trhu s reklamou.
Také jsem toho názoru, že je možné získat platbu z reklamy na Zvědavci při jeho čtenosti a návštěvnosti!
Jde pouze o jistou obchodní hbitost, kdy na tvrdo oslovím dopisem s nabídkou několik největších reklamních agentur v Česku a je zcela jisté, že se výsledek dostaví!
Dnes začíná být na trhu s reklamou hodně těsno a každý se snaží umístit reklamu tam, kde má jistotu, že bude mít dobrou sledovanost,což Zvědavec splňuje!Reklama je honorována četností sledovanosti a zde by neměl být problém, dostat zaplacenu celkem banální požadovanou částku,kde by se ještě sešel nějaký příspěvek.
Zvědavec byl ze začátku hodně vyjímečný svým obsahem a svou osamělostí názorů, dnes je takových stránek hodně a když mám v PC překladač, mohu třeba ruské a jiné zprávy číst, jako ty české!Zvědavec je jedinečný tím,že čtenáři nabídne již vybrané články, které jsou zajímavé právě svým výběrem a redakcí,pokud ovšem příliš "neplká" o psech,kočkách a kouření!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]
To bych jedině panu Stworovi vytkl před závorku,jinak pokládám Zvědavce za všeobecný kulturní přínos a také i někdy bouřlivé diskuze za články jsou právě tím kořením, které Zvědavce dělá tím pravým a všeobecně čteným webem, jak v Česku, tak i různě po světě!Profláknutost Zvědavce je nutné využít obchodně a potom bude vše fungovat ke všeobecné spokojenosti.

269046

16.5.2012 9:30

každý terorista bol predtým extrémista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Nie je finančná podpora popierača holokaustu, popieraním holokaustu??? a dúfam že tento príspevok nie je moc nahnedlý a kto prispeje menej ako 6.000.000 korún, pôjde do lochu!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

269016

16.5.2012 9:45

Musí být Zvědavec hlavním zdrojem příjmů p. Stwory?

Zdenda 193.?.?.?

P. Stwora evidentně má Zvědavce jako podnikání a chce, aby ho uživil. To není nic špatného.
Když ho to neuživí, holt bude muset do práce a omezit svůj čas věnovaný Zvědavci (asi klesne počet článků).To není nic špatného, rozhodně to bude působit lépe než zavření krámu.

269017

17.5.2012 18:46

RE: Musí být Zvědavec hlavním zdrojem příjmů p. Stwory?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269017

I kdyby, nevidim na tom nic spatneho. Spise mi vadi ti, co ho pravidelne dlouhodobe ctou, ale posilaji ho do prace, aby si pan S nahodou nevydelaval prijemnejsim zpusobem nez ctenar [smích] . Co vy komu poskytujete zadarmo? Predpokladam, ze nic...

269107

16.5.2012 9:50

Nemáte zrazovat své čtenáře policii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

[zahanbení]

269018

16.5.2012 9:56

Mikroplatby Flattr vstupují na český internet

sobull 90.?.?.?

Možné řešení pro Vaši situaci :
http://ac24.cz/zpravy-z-domova/576-mikroplatby-flattr-vstupuji-na-cesky-internet

(ono nebude tak zle [smích]

269020

16.5.2012 11:11

Osud.cz

fohat 88.?.?.?

svého času jsem nadšeně panáčkoval začínajícímu MÁNĚ MAŠKOVI a platil převodem předplatné.jakmile se mu ale na stránce věnující se duchovnímu rozvoji začala tetelit reklama na palné zbraně,hodil jsem ho přes palubu....Mezitím jsem dovršil duchodový věk a žongluji s prachy,jak se dá...Naštěstí jsou mladí nadšenci s weby a blogy, kam hodí odkaz na toto,takže to nemusím hledat...

269027

16.5.2012 19:03

RE: Osud.cz

te 84.?.?.?

Reakce na 269027

Osud.cz a Matrix-2001.cz jsou ukázkové odstrašující případy webů, jak peníze dokáží zlikvidovat duši upřímného hledače pravdy a nahradit ji duší podvodníka v rouše beránčím (což nejsou tyto headlines jiné než esoterická obdoba Blesku? www.matrix-2001.cz A plaťte!

(Něco podobného jsem zažil i u léčitelů; jakmile přestali léčit za dobrovolný příspěvek, ale udělali si z toho byznys "500 Kč/hod. paušálně", bez ohledu na výsledky, tak vnitřně spadli (protože už nemohli být vnitřně k sobě pravdiví, protože spoustě lidem nijak nepomohli ani po x sezeních (což samo o sobě není špatné), ale těch x-krát 500 Kč si přesto nechali..., prý za "snahu"...)
[bliji]

269054

17.5.2012 10:14

RE: Osud.cz

M.P.o.n. 194.?.?.?

Reakce na 269054

Ač nehodlám chránit léčitele. Ale lékaři s titulem MUDr. také vrací všechny peníze, pokud se jim nepodaří pacienta uzdravit? Právníci také vrací veškeré peníze klientovi, pokud se jim nepodaří soud vyhrát?

Protože jsem dost alergický na dvojí metr.

Miloslav Ponkrác

269087

17.5.2012 19:15

RE: Osud.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269054

Jasne, lecitele by meli chodit pekne do rachoty jako my, a orvani z prace lecit po vecerech [smích] . Kdyz vam vadi je platit nastudujte si a lecte se sam [smích] . Ja se o to take snazim [smích] .

Podle meho nazoru by to melo byt tak, ze zacinajici lecitel by mel lecit za dobrovolne prispevky. V okamziku, kdy ziska zkusenosti a ma uspechy s lecbou, tak je castka 500 kc/konzultace primerena. Vzdy je tu ale riziko, ze zrovna vam nepomuze. S vracenim penez vidim problem v tom, ze lecktery pacient by zlepseni nepriznal [smích] .

Problem vidim v tom, ze kurzy - at je to TCM nebo treba homeopatie - stoji desetitisice. Absolventi chteji dostat sve penize zpet a pritom jsou povetsinou nesoudni ke svym vysledkum. Nebo se z nich proste stanou paraziti [smích] .

269112

9.1.2013 0:28

RE: Osud.cz

Henky 78.?.?.?

Reakce na 269054

souhlas. taky mi nejde do hlavy význam takového webu. Jeví se jako "posel pravdy", ale za úplatu??? To je něco, jako placení za odpustky...

281848

16.5.2012 11:51

Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...

Dan z Piesku 147.?.?.?

Ľutujem, Zvedavec neprežije. Dnes, odkedy vydal (a editor sa za to neskôr opravedlnil) identitu čitateľov polícii ČR, je vierohodný ako Čulíkove večné prosby. Návrat späť je nemožný, lebo situácia a vonakjší tlak sa zmenili. Tak isto mi bol neakceptovaný príspevok v diskusii Pražský hřbitov - narazil som na cenzúru, t.j. strach.
Zvedavec už nie je ako pred vyšetrovaním.
Neprispieval som, ale držal som sympatie. Dnes síce čítam, ale propagandistickým filtrom na maxime a osud Zvedavca mi je ľahostajný.
PS: Je zbytočné prispievať do diskusií na internete. Internet bol mocenskou elitou ovládnutý a znormalizovaný. Veľký brat vstupuje na burzu...

269031

16.5.2012 19:12

RE: Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...

te 84.?.?.?

Reakce na 269031

Nesouhlas. Prásknutí policii mohl být nechtěný ojedinělý omyl, tedy něco, co se může stát každému. Srovnání s Čulíkem není na místě.
Cenzuru lze pochopit, pokud je její důvod ochrana svého webu apod. (Jiná věc by byla cenzura z důvodu neschopnosti přijmout jiný názor.)
Strach a opatrnost je rozdíl. Hřbitovy jsou plné hrdinů. Jenže ti už žádný článek nenapíší. A ruku na srdce - kdo z diskutujících tady je 100% prostý strachu?
Souhlasím s tím, že Zvedavce a podobné weby má smysl číst, jen pokud člověk je schopen ty informace nějak dál použít. Čtení jenom tak spíš bude způsobovat pozvolnou (a zbytečnou depresi), která nikomu nepomůže.

269057

19.5.2012 12:47

RE: Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...

Blažková 89.?.?.?

Reakce na 269057

Víte, co je na tom nejabsurdnější? Že kdyby Vladimír o tom nenapsal článek, tak tady ti místní Stworobijci vědí "p*ču s ryžu".
Když tu situaci dotáhneme, tak dostaneme zajímavé výsledky ohledně psychologie Stworobijců. Schválně, co myslíte, která alternativa je pravděpodobnější, tedy v případě, že by se Vladimír nenaprášil:

A) Ti, co tady vyřvávají o práskačích, by na editora pěli chválu, jakož ostatně činili doposavad
(pozor, ironie, to pro ty s vedením kolem chmelnice)

B) Ti, co tady vyřvávají o práskačích, by si našli jiný důvod pro vyřvávání.

A pravdivě, prosím. [cool]

269220

16.5.2012 13:00

Zvědavec...

Pentagram666 90.?.?.?

Pardon, ale zvědavec mi přijde poslední dobou spíše k smíchu... těch konspirací je zde až moc... vidět za vším sionisty etc už hraničí s duševní poruchou...

269034

16.5.2012 13:44

RE: Zvědavec...

tmo 89.?.?.?

Reakce na 269034

Mně ani tak nevadí články Zvědavce (ty si rozumný člověk přebere podle svého rozumu... číst může a nemusí), ale mnohem horší je sebranka zdejších "inteligentů", kteří tvoří tu atmosféru fanatismu a vyděšeného obranářství svého bezradného zraněného ega a svého pomateného pohledu na zlý svět. A toto už s duševní poruchou nehraničí... to už je za čárou. Velký počet zdejších diskutérů ze smečky by zcela jistě rádi přijali odborníci na léčení duševních nemocí... to není invektiva, to myslím zcela vážně. A je mi jich upřímně líto.
Asi tento web přitahuje převážně právě tyto nešťastníky... jakási "chráněná dílna".

269038

16.5.2012 20:38

A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak "poškození" jedinci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269038

Asi zde má Tmo jinou úlohu,protože já bych na web, kde se mně nelíbí, prostě nechodil! V tom případě je Tmo nějaký masochista,který si potřebuje ubližovat,aby zde "studoval" nešťastníky,kterých je mu upřímně líto a kteří hraničí s duševní poruchou!Je mi tě Tmo upřímně líto, že postupuješ takovou oběť a musíš zde na stránkách Zvědavce tolik trpět!!!
To je zajímavé, že právě někteří také diskutéři,nejenom Tmo, ale i třeba Vojta49 a další, pro které je Zvědavec učiněná žumpa a pro zdejší diskutéry nemají slušného slova, jsou zde neustále pečení vaření, každou hnidu hned komentují a sledují! Já se jim upřímně divím, že sem lezou a tady na Zvědavci si masochisticky ubližují, čtením Zvědavce a pečlivým sledováním diskuzí "duševně poškozených diskutérů"!!!
Nebo je to zcela jinak a tyhle elementi mají za úkol rozbíjet diskuze na Zvědavci a jak je vidět, jim hlavně Zvědavec bytostně vadí, jim vadí, že takový web existuje!!! Proč asi?
Odpověď nech si každý dá sám!

Chtěl jsem ještě jasně říci panu Stworovi a celému sdružení, že není nic tak jednoduchého, jako je oslovení několika největších reklamních agentur v Česku o zadání reklamy!
Stačí několik oznamovacích vět - provozuji web, který má tolik a tolik přístupů denně a chtěl bych na svém webu mít nějakou vhodnou reklamu.Dejte mně nějakou nabídku.To je práce na několik hodin, nic nestojí a vsadím se, že se nějaká vhodná reklama najde, především proto, že provozovatel nebude požadovat nějaké horentní sumy za reklamu, jde mu jenom o udržení webu a nějaký malý výdělek.
Nevím,že by snad byla reklamka, která, protože jde o Zvědavce, spolupráci odmítla.Pro ní je to obchod a v reklamě dnes hodně přituhuje,takže agentury hledají jakoukoliv příležitost,podle hesla,peníze nesmrdí! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

269062

17.5.2012 6:53

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 269062

Vitej do realneho sveta [mrknutí jedním okem] [zmaten]

269076

17.5.2012 10:26

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

tmo 89.?.?.?

Reakce na 269062

>...pro které je Zvědavec učiněná žumpa a pro zdejší diskutéry nemají slušného slova, jsou zde neustále pečení vaření, každou hnidu hned komentují a sledují

Jsi na velkém omylu, drahoušku přechytralý. Já zde nejsem pečený vařený. Čtu asi 10% článků a ještě méně diskuse (je toho textu víc, a něco je pro mě nestravitelný balast či přímo fundamentalistické hovadiny). Někdy ale na téma, které je mi blízké nebo mě zaujme, zareaguji, většinou na zjevné bludy nebo lži, a snažím se to uvádět na správnou míru... ale obvykle bez viditelného pozitivního výsledku, protože pochopení nějaké myšlenky vyžaduje také nějakou, alespoň průměrnou, kvalitu na druhé straně -jenže místo zamyšlení NAD PRAVDOU se od většiny zdejších "stádních" dočkám jen nenávistného plivání... stačí jim vidět jen tři písmena mého nicku. Asi je to pro tyto individua snadnější, než řádně myslet, nebo je to pro ně uspokojivější, když mohou někoho napadat, nejlépe spolu, kolektivně... což jim patrně dodává blažený pocit, že nejsou na světě sami, a alespoň někdy a v něčem byli "úspěšní"... spojenými silami někoho přeřvali (co na tom, kde je pravda... důležitý je pro ně pocit společné tupé síly).
Ano, možná jsem v tomto ohledu masochista, nebo nenapravitelný idealista, altruisticky se snažící někomu pomoci vidět správně. A na Zvedavci si chci občas rozšířit obzory o ty alternativní pohledy na věci/události.
No a pokud jde o moje návštěvy -nejsou vůbec tak časté, jak lživě píšeš... někdy tu nejsem celé měsíce, a jindy vypotřebuji svých 8 nebo kolik je těch free příspěvků, a pak už stejně reagovat nemůžu. A tvé blábolivé úvahy o touze rozbíjet diskuse jsou už úplně paranoidní... asi dobře nesnášíš jiné názory, co? A jsi nelogický i v tom, že mi tento web vadí -kdyby tomu tak bylo, asi bych sem nechodil.

269088

17.5.2012 10:48

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 269088

Přechytralý drahoušek se zase až tolik neplete: http://zvedavec.org/nazory_3875.htm#ptr224662

269089

17.5.2012 10:51

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 269088

Mate pravdu, vsechni jsou tu blazni, jenom Vy jste letadlo. [chechtot]

269090

17.5.2012 10:52

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269088

>altruisticky se snažící někomu pomoci vidět správně

[chechtot] ty tu jseš prostě můj nejoblíbenější diskutér...
altruisticky se vyřádit můžeš i po kliknutí sem, ať mi ta legrace ještě chvíli vydrží... [velký smích]

269091

17.5.2012 11:34

RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak

steve 174.?.?.?

Reakce na 269091

.. takovy "posametovy svazak" je ten nas altruisticky poklad, ktery to ma, jak sam tvrdi - .."v hlave srovnano" ..., .. [chechtot] , .. jak se o nem zminil i Zbyg. Brzezinski - .. " je to takovy vendoidni mamlas nasi nove ery .."

269093

17.5.2012 13:31

Tmo, docela dobře lžeš, ale je ti to houby platné,většina diskutujících ví přesně, co jsi za ptáka!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269088

Dokládám,výtkou editora,kdy jsi byl Tmo upozorněn na žvanivost
a obecně špatné způsoby vedení diskuze!
(Tento měsíc jste podal 36 příspěvků a vyjádřil se ke každému tématu. Vaše příspěvky se postupně stávají, urážlivé, osobní a provokují k hádkám zcela mimo téma. Zdržte se prosím další diskuse do konce měsíce. Díky – moderátor.)
Nebo chceš Tmo dále lhát? Tady máš důkaz, že tvoje záměry zde nejsou pouze "diskuzní", ale zcela jiné!!!
A můžeš svoje nekalé úmysly halit do nějakých "zájmů"?
Nikoliv,lžeš jako když tiskne! A kdo lže, ten i krade,hrobeček si hrabe!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

269100

17.5.2012 16:58

RE: Tmo, docela dobře lžeš, ale je ti to houby platné,většina diskutujících ví přesně, co jsi za ptáka!!!

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 269100

Kamarád tmo alias Joseph, blahé paměti....[smích]

A Peace s ním,

jansmith[smích]

269104

18.5.2012 9:43

RE: Zvědavec...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 269034

Ono už si dát nicku tři 6 svědčí o něčem...pane...

269136

19.5.2012 20:40

RE: Zvědavec...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269136

bát se třech 6 může být kvůli pověře. Někdo řekl že 666 je jen symbol tělanic víc, já si myslím že tělo by to mělo být 6666. Jinak ortodoxníma křesťanama se bohužel diskuze jen hemží, takže... Informací je všude mnoho a jsou stále levnější a dostupnější. Asi by měl jít vs opravdu do knihy.

269245

16.5.2012 13:02

prijmy / vydaje

roman 90.?.?.?

Neviem aku ma web navstevnost, ale nestalo by za to prilepit sem napr. google reklamu? Predpokladam, ze minimalne 1-2000Kc by to vygenerovat mohlo.
Plno clankov sa preklada z anglictiny - web by mohol mat i svoju anglicku mutaciu (nevadi ze s menesim rozsahom obsahu), navstevnost by sa mohla zvysit, tym i prijmy.
Co reklamne predmety, typu tricka, hrnceky s logom Zvedavce, mozno by si par ludi nieco podobne objednalo.
Hosting 3000kc sa mi zda naozaj moc, predpokladam, ze to bude vlastny dedikovany stroj. Nestacil by nejaky VPS? Cena moze byt tretinova.

269035

16.5.2012 19:12

RE: prijmy / vydaje

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269035

Google jsme měli. Zablokoval mě. Jejich inteligentní roboti označili tento web za pornografický, protože v jakémsi článku tady se vyskytovala zakázaná slova. Marně jsem psal na vedení, dokonce jsem poslal doporučené dopisy divizním ředitelům Google, kde jsem vysvětloval, že jde o omyl. Nic. Žádná odezva. Prý dokud to porno neodstraním, nebudou mi dávat reklamu. To jsem odmítl, takže jsme skončili. Do dneška mi dluží 75 dolarů, které si nemohu vybrat (vyplácejí od 100) a nemohu nasbírat další.

269058

16.5.2012 20:59

RE: prijmy / vydaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269058

Šel bych do toho znova!Upřímně,zde přeci byla jistou dobu nějaká lehká "pornografie",jakési "nahotinky",byly na konci webu uveřejněny. Nevím, jaký je stav a zda snad nevadí Zvědavec jako takový, ale oznámil bych,že se zde něco podobného kdysi vyskytovalo, ale dnes jde v této věci o naprosto "čistý" web a zažádal bych znova.Myslím,že jim jde o kšeft a až potom o ideologii!! To by dneska museli zavřít půlku všech webů na celém světě,protože všechny jsou něčím kontraverzní, což by někteří "ideokrati" rádi učinili,ale tady jim pšenka nepokvete!
Už se v Evropě dostávají piráti a další politické síly,které usilují o celosvětově svobodný web do parlamentů a proto musí uzurpující politické síly ustoupit,i když hodně neradi!
Jenom lehce nadhodím, v Řecku dochází k masovému výběru peněz z bank a tak se nejspíše brzo propracujeme k bodu, kdy někdo už konečně řekne na plná ústa, že král je nahý!
Potom budou problémy Zvědavce pouze malicherné záležitosti! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

269063

16.5.2012 21:54

RE: prijmy / vydaje

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269063

>Šel bych do toho znova!

Nechci dávat googlu informace o svých čtenářích. I tak už ví až moc.

>...ale oznámil bych,že se zde něco podobného kdysi vyskytovalo...

Oznámil kde? Z okna? V googlu se nedostanete k živému člověku. Všechno řeší roboti. Skenují celý web a když usoudí, že je proti pravidlům, zablokuji reklamu. Skenují průběžně každý den, takže v okamžiku, kdybych jim vyhověl, by mě nejspíše odblokovali. Ale já už ani nevím, co jim tenkrát vadilo a i kdybych věděl, nevyhověl bych jim. Nenechám se americkými robotickými zmrdy terorizovat.

269066

17.5.2012 0:14

RE: prijmy / vydaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 269066

Právě to, že jde o neosobní roboty, je velká výhoda. Nechtějí po Vás, aby se na Zvědavci lhalo, nebo aby byl tendenční. Jejich pravidla nejsou dělaná na cenzurování Zvědavce, ale na odfiltrování porna atd. To znamená, že stačí mít obsah formálně v pořádku a přitom je možné dál šířit informace, ke kterým je jinde obtížný přístup. Jestli je to pro Vás příliš velký problém, je to škoda, Zvědavec mi bude chybět.

269074

17.5.2012 8:40

RE: prijmy / vydaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 269066

To je s vami tazke, s podobnym postojom to budete musiet cele platit sam [smích]

269081

17.5.2012 15:28

RE: prijmy / vydaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 269081

Protože mi na Vás co? My na Vás prdíme. Že?

269102

17.5.2012 19:23

RE: prijmy / vydaje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 269102

Ty evidentne ano.

269113

16.5.2012 13:14

Moje

ludy 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=EqN6y67kt2g

269036

16.5.2012 13:46

strach?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nechápu čím to je. Kdyby dal každý z těch 15tisíc čtenářů stovku, tak by tady z toho mohl být profi magazín i s placenými externisty.Že by se lidi báli přispívat neanonymně?

269039

18.5.2012 14:21

RE: strach?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269039

a kdyby tisícovku, tak Zvědavec bude mít ještě štědřejší dárce než ODS... [cool]

269154

16.5.2012 14:59

???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Stranek jako Zvedavec (mene i vice zajimavych) je dnes cela rada a jsou zadarmo. Nevim, proc platit, kdyz uz platim za pripojeni k internetu.

269042

16.5.2012 19:04

ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL

Milouš duotisk (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Nedá mi to, abych po 3. nezareagoval na tento web. Panu Stworovi jsem několikrát nabídl pomoc, dokonce i finanční i s uveřejněním tolik žádané knihy Tajné dějiny jezuitů II - zdarma, aby si zvedl návštěvnost. I jsem Vám psal, ale ani reakce, ani odpověď... tak se ptám slušně, proč "brečíte".., když pomoc a ne malá Vám byla nabídnuta a Vy jste ji ani neakcepoval? Myslím, že tu není něco v pořádku a odpověď nechám Vám pane Stworo a čtenářům...

269055

16.5.2012 19:16

RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269055

Prostě jsem zapomněl. Máte aspoň vágní představu, kolik pošty mi chodí a kolik musím odpovídat? Někde si matně vybavuji, že mi někdo o tom psal, ale kde to je, už nikdo neví.

Mimochodem, návštěvnost si zvedat nemusím, spíše bych přivítal méně. Máme za měsíc 200GB transfer a každý měsíc mi chodí varování, že se blížíme limitu.

269059

17.5.2012 8:43

RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 269059

Aka vysoka je prosim ta navstevnost? Napr. mne stranka s 30tis unikatnymi navstevami vygeneruje priemerne tych 2000Kc/mes.

269082

18.5.2012 14:10

RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269082

tak nejenom FED, ale už i stránka dokáže generovat... [překvapení]

269152

16.5.2012 21:03

Tajné dějiny jezuitů II

Mesko 90.?.?.?

Jé, to je druhý díl? Jde někde sehnat na netu?

269064

16.5.2012 23:08

JA MOC DEKUJU

Tsignotschka 90.?.?.?

Zvedavce mam rad, ukazal mi cestu. Jestli muzu navrhnout, tak prosim nechte zvedavce bezet a dokud se nesejde urcita castka, tak nebudou zadne nove clanky, proste nic. Ale urcite ho nezavirejte je to studnice pokladu, mam ulozeno spoustu odkazu na clanky xe Zvedavce. TO si je mam ted zacit pro jistotu stahovat??? bojim bojim [pláč] Ale ja pevne verim, ze nas Zvedavec vsechny prezije.

Ja se vam tou svou setinou (50-100kc) rodinneho prijmu budu snazit pomahat co to pujde. Skoda jen, ze jsem Vam neprispival tenkrat (3-4 roky zpet) kdyz jsem jeste delal karieru a "topil se" v penezich

269069

16.5.2012 23:53

zdůraznil bych myšlenku pana te

djb 90.?.?.?

Příjde mi jako dobrý nápad přitom Zvědavce zcela nezavírat.

Tj. něco jako:
- vyvěsit jako poslední článek stručné výrazné info "proč tu nejsou nové články ? - přispějte a po dosažení XXX jedeme dál"
- zastavit diskuze
- nechat otevřený archiv všech článků (nebo alespoň jejich náhledy, jako při placené verzi)

Myslím, že je to možnost, jak i po dobu sázky oslovovat a motivovat nové čtenáře, staří stejně vše co chtěli četli. fotka zavřeného krámku na rohu nutně předpokládá, že čtenář ví o co jde a proto bude platit. Přitom ten nový může spíš být zvědavý na to co se tu děje.

Příjde mi to jako dobrá myšlenka, toť vše.

269073

17.5.2012 19:46

RE: zdůraznil bych myšlenku pana te

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269073

To by mohlo zafungovat.

269116

17.5.2012 9:39

PayPal

dataland147 90.?.?.?

Jde přispět přes PayPal?

269085

18.5.2012 13:18

RE: PayPal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 269085

To je dobrá otázka, pravidelně se opakující mnoho let. Osobně bych doporučoval editorovi, aby zvětšil okénko Pomoc Zvědavci na celou výšku levého sloupce, třeba si ho potom někdo všimne. No, možná ani potom nikdo... [chechtot]

269146

18.5.2012 12:04

Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

malej.kevin 90.?.?.?

Toto je můj momentální nápad a nepřipadá mi až tak špatný. Problémem reklamy je to, že v podstatě zkazí většinu toho, co někdo vytvoří. Je ale možné tuto reklamu omezit na jen jediný banner, který navíc nebliká a nehýbe se a nemění svou barvu. Takovýto banner by mohl být na čestném míste vedle loga Zvědavce (o stejné velikosti), tak jako dvě vlajky států vedle sebe. Při počtu 30 dnů na měsíc by takováto reklama mohla stát např. 500Kč/den. Také by mohl být snadno dostupný kalendář sponzorů, aby si bylo možné prohlédnout, kdo který den sponzoroval. Kalendář by také mohl ukazovat do budoucnosti, kde by mohlo být vidět, kdo všechno už si zaplatil sponzoring na ten konkrétní den a kdy bude jeho reklama (logo) na titulní (nebo každé) stránce. Co vy na to?

269138

18.5.2012 13:13

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Neplatím, ale rád poradím 77.?.?.?

Reakce na 269138

Geniální nápad! To tu myslím za ty léta ještě nikdo nevymyslel. Ještě mě napadlo jedno zlepšení. Co kdyby byli sponzoři dva a každý měl svůj banner? Pak by to hodilo 1000 Kč za den! Panu editorovi už stačí jen oslovit zástup sponzorů a Zvědavec je zachráněn! Myslím, že když se dá více hlav dohromady, to by v tom byl čert, aby se nepovedlo udělat Zvědavce výdělečným. Jen se divím, že to editora nenapadlo samotného, oslovit sponzory...

269144

18.5.2012 14:00

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269138

já bych navrhoval takových bannerů celou řadu (jako vlajky v bruselu), a ať taky více zbyde i na překladatele, soudy, právníky, aerolinky a tak...

269148

18.5.2012 14:24

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269138

Zní to hezky. Teď už zbývá jen maličkost: sehnat ty sponzory ochotné platit. [smích]

269156

18.5.2012 15:32

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

malej.kevin 90.?.?.?

Reakce na 269156

Při takto jasných podmínkách a JEDINÉ reklamě na celých stránkách, která se neztratí v záplavě ostatních, to může vyjít. Otázka spíše zní, dá moc úsilí to zkusit? Při tomto pokusu asi spíše manuálně - pro začátek. Zkuste vedle loga Zvědavce umístit banner druhý s touto nabídkou, uvidíte, zda se někdo ozve a pošle vám kod svého banneru a peníze. Vedle tohoto banneru by měl být ještě nápis: Sponzor dnešního dne:", který bude současně odkazem na možnost stát se sponzorem také a současně i podmínky a dopředu jasná cena.
Nebo to nestojí za pokus? Pokud maji tyto stránky navštěvnost 15000 navštěv denně, tak je cena za jedno shlédnutí docela zajímavá. Proč si tedy myslíte, že zájem nebude?

269160

18.5.2012 16:00

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Vopice 176.?.?.?

Reakce na 269160

>Proč si tedy myslíte, že zájem nebude?

Kdyby někdo zkusil zapojit mozek, třeba jen malinko, zlehounka, ani by se nemusel tak hloupě ptát. Ještě by tam mohl být dodatek: firma Pepa a syn hrdě podporuje server, jehož majitel byl odsouzen za popírání holokaustu. Naše firma hrdě souhlasí, že židů, kteří byli zpracováni na lampičky, mýdlo a těžítka nebylo 6.000.000, ale pouze 4.000.000.

I když uznávám, že se možná nějaká najde. Víte o nějaké?

Rád bych viděl banner například s tímto nápisem: Železářtví Lojza je sponzorem článku Jak poznat žida.

[chechtot]

269161

18.5.2012 16:50

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

malej.kevin 90.?.?.?

Reakce na 269161

Proč mi v odpovědích podsouváte něco, co jsem ve svém příspěvku zjevně vůbec nenapsal? Sponzor by nesponzoroval konkrétní článek, ale web celý jako takový. To je veliký rozdíl. Opominu fakt, že sponzor, který si za svůj sponzorský dar nechá zveřejnit svůj banner vlastně žádným sponzorem není, kupuje si v podstatě reklamní prostor, navíc i částka tomu spíše nasvědčuje.

Pokud jde o ony slavné počty obětí, pro mě osobně nejde vůbec o nějaké popírání faktu, že se něco takového stalo. Autor článku jen v podstatě pochyboval o tom, že to někdo dobře spočítal. Na tom osobně nevidím vůbec nic špatného. Reklamě (sponzorovi) jako takové to vadit asi nebude, stejně jako to nevadí oněm 15 000 lidí, kteří tyto stránky denně navštíví. A dle hesla i špatná reklama je reklama. Cílem reklamy není cílenou osobu duševně povznést, cílem je to, aby ta konkrétní značka se dostala do povědomí, aby se zvedla navštěvnost apd. Je ale asi pravdou, že politické strany tohoto prostoru moc využívat nebudou [velký smích].

Vaše osobní injektivy vůčí mé osobě vám promíjím a veřím, že Váš další příspěvek se bez nich obejde.

269165

18.5.2012 17:12

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Vopice 146.?.?.?

Reakce na 269165

Vidím, že jste slušný člověk. Zřejmě starší ročník, že?

Sice nevím, jaký je rozdíl sponzorování jednoho článku nebo celého webu, jehož autor byl odsouzen a jehož server je v médiích běžně označován za neonacistický, ale budiž, když už na tom bazírujete... MÁTE PRAVDU! Každý se přetrhne, aby si udělal na tomto webu reklamu! Například mnoho firem by jistě rádo inzerovalo v Haló novinách. Protože vědí, že si tím zcela získají antikomunisty, že?

Jste tu nový, že? Víte kolik už zde bylo podobných diskusí? Tipuji tak 100. Stačí, když si projdete historii a uvidíte, že podobně geniálních řešení, jako jste navrhl vy, tu bylo prezentováno nepřeberně. Ono není těžké vymyslet takovou bombu, jako UMÍSTIT BANNER. Na tisíc způsobů. Obvykle to končí na jedné věci. Kdo ten banner umístí? Víte o někom?

Co kdybyste místo dobře míněných rad třeba sehnal nějakou firmu? Myslíte, že se o to editor už přes deset let nesnaží? Že ho ještě nanapadlo UMÍSTIT BANNER? Natož sehnat 30 firem za měsíc...

Musím se tomu smát, jelikož tyhle diskuse o financování Zvědavce jsou jak přes kopírák... Místo aby lidi poslali nějaký prachy, raději neustále radí, JAKÝM ZPŮSOBEM UMÍSTIT BANNER, protože editor je tak natvrdlý a ještě pořád ho neumístil. [chechtot]

269168

19.5.2012 14:57

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 269168

A proč se tak rigidně držet toho, že by na banneru musel být skutečný dárce? Už teď tu lidé přispívají anonymně. Co to udělat tak, že by si za příspěvek mohli koupit banner - jakýkoli. Třeba hned dva. Vlevo by byl banner např. "Dnešním sponzorem je TMO" a vpravo třeba "Citát pro dnešní den: ALTRUISTICKY VÁM TU POMÁHÁM, DRAHOUŠKOVÉ" a pod tím by byl článek "Jak poznat fízla" [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Prostě takový trolling na oplátku. Když mohou oni ... [smích] A mělo by to pár vedlejších efektů: Jednak by to přitáhlo lidi, že by se těšili, co se zase nového urodilo. A jednak by si každý dvakrát rozmyslel, než něco plácne v diskuzi, co by se pak mohlo druhý den objevit všem na očích.
No, jen takovej nápad [smích]

269226

22.5.2012 12:16

RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 269226

>Vlevo by byl banner např. "Dnešním sponzorem je TMO" a vpravo třeba "Citát pro dnešní den: ALTRUISTICKY VÁM TU POMÁHÁM, DRAHOUŠKOVÉ" a pod tím by byl článek "Jak poznat fízla" [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Vtip měsíce! [chechtot] [chechtot]. Jen se nemůžu rozhodnout, kdo mě rozesmál víc, zda tmo, nebo Vaše hyperbola. [velký smích] [cool] [cool]

269444

18.5.2012 14:04

Možnosti platby

Eduard 213.?.?.?

Dobrý den, nechá se platit přes Paysec?

269150

18.5.2012 14:25

RE: Možnosti platby

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 269150

Samozřejmě. Klikněte si na Další možnosti platby.

269157

18.5.2012 23:23

Sponzorovanie v čase nedostatku

drevo 91.?.?.?

Čo urobí starý sedliak ak nemá na krmivo pre svoje zvieratá? Zareže ich. V dnešných časoch keď má každý hlboko do kapsy, by som to vzdal. Archivoval web a ak sa po čase nájde niekto, kto bude mať na to, aby to sprevádzkoval tak to obnoví. Ak nie, začne niekto iný od začiatku komu budú vadiť tie sračkomety v médiách.
Pre porovnanie napr. kríza z vajcami na SK. Povedal by som, že prevažná väčšina ľudí na dedinách prestali chovať. Až keď začali pociťovať zdražovanie a nekvalitu v obchodoch tak si znovu zadovážili sliepky.
Ale inak mi váš web ponúka to čo inde neprečítam, lebo neviem cudzie jazyky, a to je iný pohľad na problémy a iné názory.

269190

19.5.2012 16:35

RE: Sponzorovanie v čase nedostatku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 269190

to není tak jisté
jsou i zkušenosti, kdy je to naopak
kdy v sociální krizi a při nedostatku (samozřejmě ne extrémním) lidé naopak darují více či stejně, jako za dob dostatku
protože o to víc dokáží ocenit význam

269231

19.5.2012 20:10

?

P.K. 94.?.?.?

Tak nevím, ale někteří lidé údajně v boji za Pravdu obětovali nejen své majetky, ale také (vlastní) životy.[smích]
Tohle mi připadá spíš jako business. Ovšem, snad by mohly přispět i "tajné služby": třeba za poskytování IP...

269242

Příspěvků: 97

15.05. 22:30 Oracle  Čo Vám toľko trvalo?
15.05. 23:50  RE: Čo Vám toľko trvalo?
16.05. 11:38  RE: Čo Vám toľko trvalo?
17.05. 17:00  RE: Čo Vám toľko trvalo?
17.05. 19:00  RE: Čo Vám toľko trvalo?
19.05. 11:13  RE: Čo Vám toľko trvalo?
16.05. 18:26 te  RE: Sázka?
16.05. 18:15 te  Stále málo
15.05. 23:16 ruzena  jednotlive platby
16.05. 07:19  RE: jednotlive platby
16.05. 10:24  RE: jednotlive platby
16.05. 18:31 te  RE: roční, půlroční "předplatné"
17.05. 19:26  RE: roční, půlroční
16.05. 05:31 Coollomboss  Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 10:42 Vladimír Stwora  RE: Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 10:55  RE: Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 18:37 te  RE: hosting neřešte...
16.05. 18:41 te  RE: hosting neřešte...
16.05. 19:46 jb  RE: Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 22:18 Oracle  RE: Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 23:19 Pentagram666  RE: Mozna muzu pomoci usetrit
16.05. 07:36 Pafko  HOSTING
16.05. 07:50 ladaaa  a co snižování nákladů, reklama, apod
18.05. 13:50  RE: a co snižování nákladů, reklama, apod
16.05. 08:05 ....  Průběžné informace o výši příspěvků
16.05. 10:45 Vladimír Stwora  RE: Průběžné informace o výši příspěvků
16.05. 14:07  jak to vylepšit
18.05. 14:07  RE: jak to vylepšit
18.05. 14:20 Podporovatel Zvědavce  RE: jak to vylepšit
18.05. 08:57 synkopa  RE: Průběžné informace o výši příspěvků
18.05. 14:37  RE: Průběžné informace o výši příspěvků
16.05. 08:51 MoUdrostrak  Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy
16.05. 09:51 Oracle  RE: Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy
16.05. 17:17  RE: Měl jsem dojem, že Zvědavec přešel na život z reklamy
16.05. 09:30  každý terorista bol predtým extrémista
16.05. 09:45 Zdenda  Musí být Zvědavec hlavním zdrojem příjmů p. Stwory?
17.05. 18:46  RE: Musí být Zvědavec hlavním zdrojem příjmů p. Stwory?
16.05. 09:50  Nemáte zrazovat své čtenáře policii
16.05. 09:56 sobull  Mikroplatby Flattr vstupují na český internet
16.05. 11:11 fohat  Osud.cz
16.05. 19:03 te  RE: Osud.cz
17.05. 10:14 M.P.o.n.  RE: Osud.cz
17.05. 19:15  RE: Osud.cz
09.01. 00:28 Henky  RE: Osud.cz
16.05. 11:51 Dan z Piesku  Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...
16.05. 19:12 te  RE: Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...
19.05. 12:47 Blažková  RE: Zvedavec skončí skôr ako Euro - dvakrát do tej istej rieky ...
16.05. 13:00 Pentagram666  Zvědavec...
16.05. 13:44 tmo  RE: Zvědavec...
16.05. 20:38  A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak "poškození" jedinci?
17.05. 06:53  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 10:26 tmo  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 10:48  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 10:51 AlA777  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 10:52  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 11:34 steve  RE: A proč jsem stále lezeš Tmo,když sem přispívají tak
17.05. 13:31  Tmo, docela dobře lžeš, ale je ti to houby platné,většina diskutujících ví přesně, co jsi za ptáka!!!
17.05. 16:58 jansmith1984  RE: Tmo, docela dobře lžeš, ale je ti to houby platné,většina diskutujících ví přesně, co jsi za ptáka!!!
18.05. 09:43  RE: Zvědavec...
19.05. 20:40  RE: Zvědavec...
16.05. 13:02 roman  prijmy / vydaje
16.05. 19:12 Vladimír Stwora  RE: prijmy / vydaje
16.05. 20:59  RE: prijmy / vydaje
16.05. 21:54 Vladimír Stwora  RE: prijmy / vydaje
17.05. 00:14  RE: prijmy / vydaje
17.05. 08:40  RE: prijmy / vydaje
17.05. 15:28  RE: prijmy / vydaje
17.05. 19:23  RE: prijmy / vydaje
16.05. 13:14 ludy  Moje
16.05. 13:46  strach?
18.05. 14:21  RE: strach?
16.05. 14:59  ???
16.05. 19:04 Milouš  ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL
16.05. 19:16 Vladimír Stwora  RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL
17.05. 08:43  RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL
18.05. 14:10  RE: ALE JÁ NABÍZEL POMOC, ALE PAN STWORA NECHTĚL
16.05. 21:03 Mesko  Tajné dějiny jezuitů II
16.05. 23:08 Tsignotschka  JA MOC DEKUJU
16.05. 23:53 djb  zdůraznil bych myšlenku pana te
17.05. 19:46  RE: zdůraznil bych myšlenku pana te
17.05. 09:39 dataland147  PayPal
18.05. 13:18  RE: PayPal
18.05. 12:04 malej.kevin  Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 13:13 Neplatím, ale rád poradím  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 14:00  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 14:24 Vladimír Stwora  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 15:32 malej.kevin  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 16:00 Vopice  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 16:50 malej.kevin  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 17:12 Vopice  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
19.05. 14:57  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
22.05. 12:16  RE: Reklama kazí web, ale co takhle sponzora na konkrétní den provozu?
18.05. 14:04 Eduard  Možnosti platby
18.05. 14:25 Vladimír Stwora  RE: Možnosti platby
18.05. 23:23 drevo  Sponzorovanie v čase nedostatku
19.05. 16:35  RE: Sponzorovanie v čase nedostatku
19.05. 20:10 P.K.  ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 1

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 5

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
234 220,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 133