Diskuze k článku

Palestina, čísla prokleté okupace

Příspěvků 51

12.5.2012 19:53

bude v Palestině mrznout

fohat 88.?.?.?

jako v Evropě letos v červnu? http://www.youtube.com/watch?v=wshBhDlI1dY&feature=youtu.be

268829

13.5.2012 8:52

Puč proti válce od Uri Avri

Saša 24.?.?.?

Přečtěte si článek bývalého člena Knesetu Uri Avri Puč proti válce.

Zdánlivě méně související je článek Manuál pro zpracování zadržených v internačních táborech (zatím v USA – náš to přítel a vzor!).

Dvě přední "demokracie" s koncentračními tábory.

268846

13.5.2012 16:20

Jsme lidé různí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Autentický výrok blbečka z Nezvědavce pod značkou Ben Hur.
Myslím, že podobně smýšlejí i někteří Izraelci a proto je nutné proti Izraeli mezinárodně zakročit.Stát Izrael se musí v budoucnosti začít chovat podle mezinárodních právních norem, v opačném případě nemůže počítat s dalším lhostejným postojem Evropy,Ruska,Číny a mezinárodní veřejnosti vůbec.Izrael zaplatí za své zločiny.

Výrok Ben Hura:
Ale i tak tech pobitych palestinskych islamskych zvirat je na muj vkus dost malo. Jeste je tam toho dobytka k honitbe dost.

268863

13.5.2012 23:01

RE: Jsme lidé různí

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 268863

Navyše ide u dnešných Palestíncov vlastne o pôvodných Hebrejov konvertovaných na islam spolu s ďalšími miestnymi etnikami za posledných vyše 1000 rokov.
Znovu sa uzatvára(súvahový účet?) cyklus špirály snahy o egocentrickú manipuláciu globalizačného procesu.
Potomkov masových vrahov pôvodných kanánskych etnik zasa vyvražďujú ďalší etnickí nositelia podstatou zvrátenej,
no kozmeticky upravenej protiľudskej ideológie.

Tzv. sionisti sa snažia vytvoriť z rozptýlenej výkonnej štruktúry periférie samozvanej "elity" ňou samou neželaný národ koncentrovaný na jednom mieste.
Akýkoľvek plán počítajúci s mierom na Blízkom východe pri zachovaní štátu formujúceho sa tzv.izraelského národa je z pozície skutočných ašpirantov na globálny manažment logicky pomerne ťažko predstaviteľný.
Štruktúra je ako doplnok egocentrického nepriameho riadenia nahraditeľná snáď len snahou o čo najúplnejší všeobecný rozklad morálky, pričom je ústup k takémuto manažérskemu hazardu z princípu neprijateľný.
Sionizmus má zároveň podporu skutočných ašpirantov na samozvanú globálnu"elitu" práve kvôli jeho konfliktnému
"Übermensch" postoju znemožňujúcemu dohodu.
V manažérskej hantírke:
"Konfliktpotenzial erhalten und aufbauen"

Utrpenie bežných ľudí každého etnika je tragédiou
a pokiaľ to nepochopí dnešný nositeľ kolektívneho parazita,
príde ďalší účet kus rýchlejšie.
Polomer kruhu vývojovej špirály sa totiž medzičasom podstatne zmenšil,
resp. špirála PREŠLA dostatočne rýchlo bodom singularity.
V novom stave spoločnosti je ľudovo nazývané "upírske" správanie sa neprípustné.

Toľko k objektívnemu "Zákonu času".

"Wer nicht hören will, muß fühlen."
Immer wieder.
Leider..
Asi to naozaj nemôžeme za nich poriešiť.

268878

14.5.2012 3:13

RE: Jsme lidé různí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 268878

>a pokiaľ to nepochopí dnešný nositeľ kolektívneho parazita,
Nositeľ parazita či hostiteľ nobelovej ceny, ale vyzerá to učene, a aj špirále sa polomer scvrknul skoro do bodu, chuderka špirála. Nuž ani sa nedivím, že podaktorým je tá slovenčina k nečítaniu. To by opice nedokázali, za tým nutno vidieť Človeka.

268887

14.5.2012 23:06

RE: Jsme lidé různí

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 268887

No, možno som zasa trocha prestrelil v úprimnej snahe o zdvihnutie odbornej úrovne fóra, aj keď mnohí môžu mať opačný názor..
V rozširovaní obzorov sa musíme podporovať.
To je jedna z pozitívnych lekcii judaizmu.

Ide samozrejme o obrazné vyjadrenia.
Obrazné vnímanie človeka(spracovávané štatisticky dominantne PRAVOU mozgovou hemisférou) totiž nemôže klamať.
Iba jeho interpretácie(ľavá zložka intelektu=algoritmov spracovania in-formácii), ak chápete.
V tomto zmysle ľudia väčšinou klamú nevedome na základe kulturologickým manažmentom spôsobených zámerných chýb v ich podvedomých stereotypoch chápania svojej pozície vo svete.
Nie nadarmo patrili uvedené pojmy podľa všetkého v staroveku dlho k zakázaným spolu s harmonickými proporciami(ekvivalenty Fibonacciho postupnosti). Ich stopy však vidíme od architektúry až po politiku. Popisy niektorých spomínaných javov sa neskôr síce našli, no zákaz popisu tzv. konceptuálnej moci(jadra soc.-kultúrneho manažmentu) spolu s jej interpretáciami vo všetkých kultoch až po najvyššie inštancie "zasvätení" evidentne pretrval až do dnešných čias. Tieto "tajomstvá" sa predávali zpravidla len ústne.

Striedam úrovne chápania zámerne a občas na chvíľu odbehnem kus ďalej do jednej, či druhej strany, aby nebola nuda. To, čo v jednej situácii na vzájomne rámcovo definovanej úrovni chápania platí, môže byť o krok ďalej v (čase + priestore,..) = objektívnejšej MIERE nebezpečná socio-naturálna lož. Preto sa často vyjadrujem pre niekoho možno trochu zložito. Mal by som totiž definovať podľa možnosti čo najpresnejšie úroveň, aby nevzniklo zbytočne veľa nedorozumení. Je tu mnoho rôznych účastníkov a každý píšuci preto nesie proporcionálnu zodpovednosť či chce, alebo nie.

Ako sme tu často rozoberali:
"povedz 10.osobám rovnakú vetu a každý ju pochopí inak"
aj morálne, obrazno-emočne a následne kontextno-reprodukčne z hľadiska jemu špecifického objektívne morálneho sklzu, úrovne chápania sveta, naviazaných stereotypov myslenia a inštinktov zabezpečujúcich prežitie jeho tzv.genetického potenciálu.

Inak zaujímavý osviežujúci postreh Anonym 46..
..miera spojenia nositeľov parazitov s hostiteľmi nobelovej ceny, alebo aj opačne [smích]
..samozrejme nechcem uraziť zopár snáď oprávnených nositeľov uvedenej ceny zneužitých pri snahe o jej morálno-odbornú "legalizáciu" pato-lógmi v pozadí..

268930

14.5.2012 3:48

RE: Jsme lidé různí

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 268863

Zkratka a dobre verejne ten imbecilni zjeb na steroidech Ben Hur priznal jaka je to rasisticka swine touzici po krvi! Byla by to slast videt jak takovymu zprznenci palestinci za ziva prez nozdry pretahujou krupon, pak vyvrhujou a nakonec ty sracky co z nej zbyly ukazujou v televizi!

268889

13.5.2012 17:32

Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Ještě před 35 léty nebylo o žádném Palestinském národu neřkuli dokonce státu ani potuchy. To je nevyvratitelný fakt. Na území státu Izrael žili v době jeho vzniku krom ostatních etnik pouze Arabové. Oficiálně necelých 800 tisíc.

Autor článku srdceryvně lká:
> Politické projevy ... nestačily, aby zastavily pomalé vyhlazování a zánik Palestinců na okupovaném Západním břehu a v obléhané Gaze.

Ovšem zapomněl nám sdělit podstatnou informaci. Na Západním břehu a v Gaze dnes žijí namísto původních 800 tisíc cca 4 miliony Arabů! Tedy pardon, "Palestinců". Ve třech generacích se jejich počet ZPĚTINÁSOBIL! Tak tomu říkám "pomalé vyhlazování". [chechtot]

Pro srovnání. Počet obyvatel Českých zemí se za stejné období zvýšil z 8,9 milionů na 10,5 milionu. A to většinou jen "díky" Cikánům a imigrantům.

268865

13.5.2012 19:58

RE: Neutuchající palestinská propaganda

dub 89.?.?.?

Reakce na 268865

eslivá to nebude třeba taky hlavně tim, že je tam vytlačili z jejich domovů ve zbytku izraele = okupovaného území palestina.

vono vojta kdyby čechy vyvolenci zabrali a nechali nám jen pás západních sudet a neklávu pod prahou, tak by se z noci na noc v těch místech zvědla populace z nějakých x set tisíc na x milionů.

nemluvě o tom, že i kdyby z každých 10 narozených vyhladili židi 7, tak počet obyvatel by též rostl, ale přesto by to byla genocida jak prase, že.

ale mozek se ne nezvědavci nevede co, tam ani neví, co to je...

268871

13.5.2012 21:13

RE: Neutuchající palestinská propaganda

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 268865

Arabove nebo Palestinsky narod? Tezko rict.
1] Problem je v definici naroda. Viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Národ
2] Narody - dle teto definice vznikaji a zanikaji
3] Arabove - je vetsinou oznaceni pro lidi, jejichz dorozumivacim jazykem je arabstina [oficialne]
4] Co maji spolecneho Arab z Maroka, Iraku a Jemenu? Patrne to, ze jsou muslimove, i kdyz pravdepodobne kazdy jineho smeru. Arabstina to nebude. Obycejny Arab z Maroka se s Arabem z Jemenu dohovori jen velice ztezi nebot neovladaji klasickou arabstinu.
5] Doporucoval bych lepe nastudovat statistiky o poctu obyvatel v Palestine od pocatku 20 stoleti po dnesek.

268872

13.5.2012 21:47

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 268865

A kolik tam žilo Židů, pravdomluvný Žide? Na přelomu století pár tisíc.Ještě přidej báchorku o tom, že je to židovské území, na které měli právo od Boha, protože prý je to tak napsané v Bibli.

268874

14.5.2012 5:20

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 268874

Kratké a výstižné. [smích]
Jsem zvědav na ev. odpověď. Jestli přijde. [smích]

268890

14.5.2012 6:10

RE: Neutuchající palestinská propaganda

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 268874

>A kolik tam žilo Židů, pravdomluvný Žide? Na přelomu
>století pár tisíc.Ještě přidej báchorku o tom, že je to
>židovské území, na které měli právo od Boha, protože prý
>je to tak napsané v Bibli.

No Vy si snad dovolujete zpochybnovat samu zakladni pravdu sionismu! [překvapení]

268893

14.5.2012 6:30

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 268874

Kolem roku 1920 na tomto území žilo cca 8% židů a co je nejdůležitější, byl zde klid!Žádné rozmíšky,mezi židy a islamisty.
Problém začal,až když se do Palestiny začalo cíleně stěhovat vetší množství sionistů a začali vykřikovat, že mají na tohle území nárok, že jim historicky odjakstěživa patří!
Nechci se pouštět do historických posudků,pouze konstatuji skutečnosti.Svoji neblahou roli také sehrála britská koloniální správa,která spíše zastávala starý britský postoj, rozděluj a panuj.Ani za doby tureckého kalifátu, a potom ani za doby britské koloniální správy,nebyli židé nikterak utlačováni, kvůli svojí víře, nebo jinému způsobu svátků a náboženskému chování, oproti islámu,takže si nemohli nijak stěžovat.
Zrovna tak, jako žije cca 40 000 židů v Iránu, mají zde své synagogy, školy a nikdo je nepronásleduje!Již byli několikrát lákáni do Izraele, ale oni se cítí v Iránu bezpečni, jsou zde již po mnoho generací a jsou z místním obyvatelstvem dostatečně sžiti!Jenom hloupá západní propaganda tvrdí, že iránský prezident hodlá vyhubit židy! To by je snad nejdřív začal hubit doma!Je nutné rozlišovat mezi židy a militantními sionisty, kteří jsou nebezpeční, především i pro židy v Izraeli! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

268894

14.5.2012 12:42

RE: Neutuchající palestinská propaganda

esw 109.?.?.?

Reakce na 268865

Ještě před 130 léty nebylo o žádném židovském národu neřkuli dokonce státu ani potuchy. To je nevyvratitelný fakt.

Židovský národ je vynález sionistů z konce 19. století. Do té doby byli židi vždy, jen a pouze náboženská sekta, komunita. To je nevyvratitelný fakt.

Navíc slovo žid vynalezli rabíni někdy v 18. století. Např. originál Kralické Bible to slovo vůbec neobsahuje. Ještě v 1. pol. 20 století se běžně židi alterovali jako hebrejci nebo judejci. To je nevyvratitelný fakt.

268906

14.5.2012 17:07

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 268906

Díky pánové za reakce. Vám ta přihlouplá propaganda o údajných Palesticích a jejich údajném utrpení opravdu nevadí? Mně velmi.

Proto přitvrdím. Vámi odkazovaná definice národa zapomíná, pane Vladuno, na jednu maličkost. Ovšem velmi důležitou maličkost. Národy bývají obvykle charakterizovány svým jazykem, náboženstvím, tradicemi, významnými osobnostmi, územním celkem kde sídlí (říše, stát), hlavním městem atd. Pokud národ nemá ani jeden z těchto atributů, měl by mít alespoň svou HISTORII. Bez ní žádný národ neexistuje. Palestinský národ žádnou nemá. Proto nejde o žádný národ ale o čirou propagandu.

Proč byl v roce 1977 uměle stvořen? No protože se to jeho tvůrcům vyplatilo. Stačilo světu ukázat barevné obrázky o "strašlivém útlaku a utrpení Palestinského národa pod židovskou knutou [mrknutí jedním okem] ", a peníze se jen hrnuly. A kupodivu nejen petrodolary. A tak nejvýznamnější Palestinec všech dob, Jásir Arafat, měl ve svých dokumentech původně údaje
Národnost: arabská
Státní příslušnost: egyptská
Místo narození: Káhira
Díky tomu, že se stal Palestincem, zdědila po něm jeho vdova NĚKOLIK MILIARD dolarů, po chudáčkovi utiskovaném. A to se přece vyplatí, ne?

Ve svém předchozím příspěvku uvádím celkový počet "Palestinců" na Západním břehu a v Gaze ve výši 4 miliony lidí. Ve skutečnosti se dnes k palestinské národnosti hlásí přes 10 milionů !!! Arabů. Před šedesáti léty 800 tisíc, dnes 10 milionů. Prostou lineární aproximací mi vychází, že kolem roku 2070 už bude na světě cca 120 milionů "Palestinců". Až tak se vyplatí, býti Palestincem. Člověk se diví, kam až může dospět
> pomalé vyhlazování a zánik Palestinců [chechtot]

Závěr? K tomu, abyste přesvědčili lidi kolem, nemusíte mít pravdu. Stačí, když nabídnete silný příběh.

268913

14.5.2012 18:28

RE: Neutuchající palestinská propaganda

esw 109.?.?.?

Reakce na 268913

Připustme tedy, že palestinský národ a stát je účelový politický konstrukt, pak ale přesně to samé je židovský národ a stát - viz výše můj příspěvek. A teď se dá říci: kdo začal první?

Ty tvoje sio-litanie samozřejmě celé nikdo nečte, protože to se prostě nedá.

268914

15.5.2012 4:25

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 268914

>Připustme tedy, že palestinský národ a stát je účelový politický konstrukt, pak ale přesně to samé je židovský národ a stát - viz výše můj příspěvek.

Vsichn palestinsti predaci Hamas i Fatah maji nejake obcanstvi a doklady libanonske, syrske, egyptske nebo jordanske. Zbytek tzv. Palestincu jsou v podstate ilegalni imigranti bez dokumentu, kteri byli do Gazy vyhnani z Egypta a na zapadnim brehu z Libanonu a Jordanska. nemohou cestovat a tudiz nemohou uteci z te mizerie, coz je samozrejme potrebne pro elitu k tomu aby na jejich bide a utrpeni pekne vydelavala. No a kdyz je potreba svet trochu ve stedrosti popohnat, tak se provokaci v sousednim izraeli vyvola konflikt, ne moc velky, ale dostatecny na to aby zasahlo vojsko a vypusti se do sveta zprava o tisicovych masakrech ubohych palestincu a penize se zase hrnou. Takze palestinsti kapove vsechna mirova jednani uz predem sabotuji a mir je to posledni co by potrebovali.

268942

16.5.2012 19:21

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 268942

Kdyby byli ilegalni imigranti, tak by je zide uz davno z Izraele vykopali, tak jak to delaji s kazdym, kdo se jim nehodi do jejich prolhaneho kramu.

269060

14.5.2012 19:45

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 268913

Z celého srdca Vám úprimne želám, aby ešte v tomto živote zažil na vlastnej koži to, čo zažije priemerný Palestínčan na okupovaných územiach. [smích]


PS: Viem nie je krásne čo mu želám, ale jeho podpora tej genocídy mne trhá žily.

268918

14.5.2012 20:23

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 268913

>Závěr? K tomu, abyste přesvědčili lidi kolem, nemusíte mít
>pravdu. Stačí, když nabídnete silný příběh.

Tuto větu šestmilionkrát podtrhuji.

268921

15.5.2012 1:25

RE: Neutuchající palestinská propaganda

steve 174.?.?.?

Reakce na 268921

.. ja chtel taky, byl jste rychlejsi !!! [chechtot] [chechtot]

268938

14.5.2012 22:56

RE: Neutuchající palestinská propaganda

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 268913

Jen osobni poznamka: Nehodlam zadnym zpusobem se prit o Vas nazor, ani ho vyvracet. Jsem se narodil jako katolik, pozdeji jsem "uveril" a stal se aktivnim clenem letnicni cirkve asi na pet let, nakonec jsem vystudoval Husitskou teologickou fakultu.
Letnicni cirkev je silne proizraelska a prosionisticka. To jsem byl i ja. Pak mi zacali nektere veci nesedet a ja se pustil do studia. Doporucil bych totez. Neznam Vase pozadi [BACKGROUND, pro chytatele za slovicka ...], takze nevim z jakych predpokladu jste dosel k Vasemu soucasnemu nazoru. Z toho duvodu je velmi obtizna i diskuze. Ma-li byt diskuze opravdovou diskuzi, pak je nejdrive potreba prave vymezit [definovat] zakladni postoje a pojmy: jestli budeme problem rozebirat z hlediska nabozenskeho, politickeho, mezinarodniho prava, atd. Jinak je to potom "ja o koze a ty o voze" ...

268929

15.5.2012 9:48

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 268929

Chtěl bych se Vás zeptat, když jste vystudoval teologickou fakultu. Proč se ve Starém zákoně nepoužívá výraz žid (snad kromě výrazu, že mu vrazila stanový kolík do židovin) a v Novém se používá? A dále, jaké jsou nejstarší nalezené originální texty starozákoní a novozákoní. Může jít i o útržky. Jde mi ale jen o dochované, né o ty, které poukazují na starší. Děkuji předem.

268946

15.5.2012 14:17

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 268929

Děkuji za představení Vaší osoby, pane Vladuno. Pamatuji si Vás z našich starších debat zde. Už tehdy jsem si Vás zařadil do té menší a proto vzácné skupinky vzdělaných a korektních diskutérů.

Já mám vystudován technický obor a jsem ateista. Studovat se snažím stále. To, co je pro lidský život opravdu důležité. Tolik k Vaší osobní poznámce.

Nyní k věci. Vy označujete mé příspěvky k tématu "Palestinský národ a jeho vyhlazování" za názor. Možná se neumím vyjadřovat dostatečně exaktně. Ovšem v diskuzích se snažím prezentovat nikoliv své názory, nýbrž fakta. Proč? No protože názorů může být tolik, kolik existuje lidí. Každý člověk má právo na vlastní názor. Ale FAKTA JSOU JEN JEDNA. A obvykle je nelze vyvrátit. Ani sebelepšími argumenty. [smích]

Ještě dlužím odpověď všem, kteří se zde snaží obhájit hloupou propalestinskou propagandu autora tohoto článku tvrzením, že Židé jsou na tom podobně, jako ti Palestinci. Také prý nejsou žádným národem, nemají svůj jazyk ani náboženství, nemají své zvyky, tradice, významné osobnosti ani vlastní historii.

Těchto "odborníků" bych se rád zeptal na jeden velmi rozšířený jev. Vídáme jej na každém kroku. Zobrazení ukřižovaného muže, s nápisem INRI. Není on náhodou považován za nejvýznamnějšího člověka v celých dosavadních dějinách lidstva? Většinou národů vyspělého světa? Jaké národnosti byl ten ukřižovaný? A co znamená onen nápis INRI? A o kterém národě se to píše v jedné z nejrozšířenějších a nejznámějších knih světa (která se tuším nazývá Bible)? [velký smích]

268965

15.5.2012 16:07

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 268965

Dneska jste si zaftipkoval [smích] ,, Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum, česky Ježíš Nazaretský, král židovský.

http://cs.wikipedia.org/wiki/INRI

268970

15.5.2012 22:13

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 268965

Pane Vojto,v době kdy Ježíš Nazaretský, nebo asi spíše Nazorejský (ani v tom vědci nejsou za jedno) chodil po pláních úrodného půlměsíce, byla celá oblast římskou provincií. Ta měla různé části. Galilea, Judea, Samaří atd. Na tom území žilo spousta semitských etnik. Ty měli různé náboženské představy a preference. Farizeové, Saduceové jsou nejznámější, ale bylo jich více (viz Kumrán). Těžko lze říci, že Ježíš byl žid. Nikdo přesně neví jakého byl etnika. Pokud jde o INRI, tak Ježíš Nazorejský Král Judský není totožné s židovský. Navíc si všimněte, že Ježíš byl přísně apolitický. Mluvil o Božím království. Nikoli o Velkém Izraeli od Eufratu k Nilu atpd.
Jinak pro existenci starých Izraelských království není prý v archeologii žádná opora. Žádné slavné Šalamounovo království prý nikdy neexistovalo. Není pro to žádná archeologická podpora. Starý zákon je prý konglomerát náboženských knih různých semitských kmenů z různých dob, plný snú, tužeb, náboženských představ atpd, jež později někdo uměle spojil aby vytvořil jednotný celek. Navíc prý jsou knihy i chybně překládané.
Myslím, že jako katolíci či protestanti nejsou etnickou skupinou, tak ani ti, kteří se hlásí k tóře.

268986

15.5.2012 22:53

Trochu mimo mísu,ale přesto musím napsat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 268986

Ježíš nejspíše hovořil aramejsky,takže byl možná Aramejec.
Označit Ježíše za žida je z hlediska historie hodně odvážné a problematické!
V té době tam "běhalo" několik stovek podobných Ježíšů a Janů Křitelů.
Největší hit ale je, že Ježíš se nejspíše dostal až do Indie, v té době cca 15 let, kdy o něm nemáme žádné biblické zprávy a tam odtud pochází ideově "křesťanství" , jako jistý hybrid budhismu!
Proto také revoluce v pojetí,jako je princip neubližování a další atributy "křesťanství"!

268989

16.5.2012 10:56

RE: Trochu mimo mísu,ale přesto musím napsat

=(!)= 46.?.?.?

Reakce na 268989

Pomocí tzv. sionismu je uplatňován vliv v oblasti a židi tu fungují jako nějaké médium.
Jsou prostě různí vykladači a různí vyznavači Bible, z čehož pak vznikla „náboženství knihy“. Je to reakce ke světským zákoníkům a na svědomí to má římský klérus. Nejstarší části Bible jsou přepisy řecké Septuaginty. (Hebrejské písmo vzniklo až jejím přepisováním v první polovině našeho tisíciletí). Ani náboženský termín žid není nijak letitý. Na počátku se jednalo o jedno náboženství, ze kterého odpadávaly jednotlivé větve, a tak se vydělili od křesťanů i vyznavači a vykladači Tóry. Prakticky všechny konflikty mezi hlavní křesťanskou linií a herezemi vznikly při výkladu Boha a jeho podstaty jako Trojice. A tak to bylo i s konfliktem mezi křesťany a těmi, co později vešli do povědomí jako židi. Žid nejprve vznikl jako lidový termín pro toho, kdo přichází z Judeje. Postava Ježíše, jako Aramejce z Nazaretu je stoprocentní mýtus dle Markova evangelia. Samo křesťanství má pak v sobě silné prvky mithraismu, a tedy vzniklo nejspíš mezi římskými legionáři a jejich potomky. A vůbec se nemuselo jednat o chudáky, mohlo jít i o aristokrackou opozici císařskému domu.
Náboženství Judejců je zmiňováno současníky až v souvislosti s křesťany, ti však nebyly Římem uznaný kult. Zrovnatak žádné „židovství“ nebylo Římem uznaným kultem. Proto ani v římské provincii Judea nemohl být žádný chrám takového náboženství. Proto taky vše, co na Chrámové hoře v Jeruz. nalezneme, nese stopy velkého Jupiterova chrámu (Jova a Jehova je totéž), jehož nejstarší část byla dostavěna za Heroda, římského správce provincie, dosazeného Markem Antoniem (bývalý Cézarův generál), a ten společně s Egyptskou královnou Kleopatrou (severořecká aristokracie) byl skutečným vládcem východu Impéria, než byli poraženi Augustem.
Třenice začaly mezi starou řeckou aristokracií a Římem preferovanými novými úředníky a samozřejmě přicházely i s kvanty kolonizátorů ze západu, kteří kolonizovali mnohokrát zpustošené oblasti v častých bojích mezi perským a řeckým živlem, do čehož pak vstoupili (aby to nebylo málo) i Římani. Při potlačení velké vzpoury v Judeji (příčinou byly nejspíš daně uvalené na nové osídlence – obvykle veteráni) vzbouřenci zlikvidovali místní správu a opevnili se v chrámu. Ten pak byl legiemi zbořen. Druhý Jupiterův chrám nechal ve velkolepém stylu postavit Hadrián. Podobných římských chrámových komplexů bylo na území impéria mnoho a samozřejmě i na východě. Třeba v Damašku (dnes mešita), nebo v Baalbeku (obr).

Vložený obrázek
"Davidova" hvězda?
Vložený obrázek
"Adolfova" svastika?

Těžko. [velký smích]

269026

16.5.2012 15:10

RE: Neutuchající palestinská propaganda

esw 109.?.?.?

Reakce na 268986

I ten ironický nápis od Římanů (INRI) přeci není žádný "král židů" ale král Judeje (Rex Iudaeorum), - a Judea je místopisný název, třeba jako Horácko. Slovo žid tehdy neexistovalo, to vynalezli rabíni až v 18. stol. n.l. - nejspíš aby mohli Judejce zčachrovat za Israelitu.

269044

16.5.2012 1:59

RE: Neutuchající palestinská propaganda

steve 174.?.?.?

Reakce na 268965

INRI - jezis nazaretsky kral zidovsky

269001

15.5.2012 0:31

RE: Neutuchající palestinská propaganda

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268865

Vojto, jsi totálně mimo o těch Arabech. Ne vše co je muslimské je Arab a ne vše co mluví nějakým nářečím podobným Arabštině jsou příslušníci "národa arabského". Jde o stovky, možná tisíce různých kmenů.
O Pelištejcích se píše už v Bibli (Filištínci). Ani název země Palestina asi nespadl z čistého nebe... nejspíše zkomolenina, území obývané nějakým národem (obyvatelé Palestiny =Pelištejci). Ten kmen/národ byl napadán a vyhlazován už "izraelity" utíkajícími z Egypta do zaslíbené země, KTERÁ VŠAK BYLA JIŽ OBSAZENÁ, OBYDLENÁ, mj. i těmi Pelištejci. Podobně utíkali "židi" po válce z Evropy, Asie i Ameriky do Palestiny, KDE UŽ ALE PO STALETÍ NEŽIL POMALU ŽÁDNÝ ŽID, a ti přivandrovalci rozhodně nebyli židé, dědici té země -spíše chazaři a různí míšenci. Právo na to území měli asi takové, jako cikáni mají právo na Indii.
Už kolem Noeho a Abraháma se Bible zmiňuje o pelištejské zemi, tedy tam asi bydleli nějací Pelištejci. Abrahám byl nomád, a jeho syn Izák (cituji) ...odešel do Geraru k abímelekovi, pelištejskému králi. Ukázal se mu totiž Hospodin a pravil: "Nesestupuj do Egypta. Přebývej v zemi, o níž ti řeknu. Pobývej v této zemi jako host. Já budu s tebou a požehnám ti, tobě a tvému potomstvu dám všechny tyto země.
A po odchodu z Egypta se opět píše o cestě k zemi Pelištejců, a dále (cituji):
Jozue byl stařec pokročilého věku. Hospodin mu řekl: "Ty jsi zestárl a sešel věkem, ale zbývá ještě velmi mnoho země, kterou je nutno obsadit. Toto je země, kterou zbývá přidělit: všechny oblasti pelištejské a celá oblast gešúrská, od ramene řeky při hranicích Egypta až na sever k pomezí Ekrónu, jež se počítá za kenaanské, pět pelištejských knížectví, Gázské, Ašdódské, Aškalónské, Gatské a Ekrónské, a oblast avijská na jihu; dále celá kenaanská země i Meára, patřící Sidóňanům, po Afek, až k pomezí Emorejců, země gebalská a celý Libanón na východ od Baal-gádu pod Chermónským pohořím až k cestě do Chamátu. Všechny obyvatele pohoří od Libanónu až k Misrefót-majimu, všechny Sidóňany, vyženu před Izraelci já sám. Jen přiděl zemi losem Izraeli za dědictví, jak jsem ti přikázal.
Je ti tedy už jasnější, odkud název například palestinského pásma Gaza? Podle města jménem Gaza, metropole dávného Gázkého knížectví (jednoho z pelištejských). Pokud došlo k takovému záboru jejich území židy, asi je pochopitelné, že palestinci to brali jako okupaci, nemohli rozumět nějakému přiřknutí území jejich Hospodinem.

Z toho jasně vyplývá, že to, co ty nazýváš Arabové, je množství různých kmenů a mezi nimi i lidé, řadící se k potomkům Pelištejců. Kolik lidí se k tomu starému národu řadí, je jejich věc (ty se možná řadíš k národu čechů, ač máš možná polovinu genů německou, čtvrtinu keltskou, osminu švédskou a tu poslední francouzskou. A...Automaticky kráceno

268932

15.5.2012 0:32

RE: Neutuchající palestinská propaganda

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268932

dokončení:

Z toho jasně vyplývá, že to, co ty nazýváš Arabové, je množství různých kmenů a mezi nimi i lidé, řadící se k potomkům Pelištejců. Kolik lidí se k tomu starému národu řadí, je jejich věc -ty se možná řadíš k národu čechů, ač máš možná polovinu genů německou, čtvrtinu keltskou, osminu švédskou a tu poslední francouzskou. Ale přesto mluvíš česky a říkáš si Čech.
A že je někde útisk a snahy o vyhlazování, to ještě neznamená, že se ti lidé nemohou i rozmnožovat. A patrně víc, než ti degenerovaní Češi i bez genocidy.

268934

16.5.2012 23:41

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 268934

Obávám se, pane Tmo, že na omylu jste Vy. Cituji:

"Země Pelištejců"

Po potlačení Bar Kochbova povstání Římany roku 135 n. l. bylo hlavní město římské provincie Iudaea (Judsko) Jeruzalém přejmenováno na Aelia Capitolina. Zároveň byla celá provincie na znamení porážky Židů posměšně přejmenována podle jejich dávných, tou dobou dávno zmizelých, nepřátel na Syria Palaestina („Pelištejská Sýrie“, Syropalestina). Nový název převzal celý západní svět a oblast je pod tímto názvem známa až dodnes. Z latinského Palaestina pochází i arabské označení Palestiny فلسطين Filastīn (Falastīn).

Dnešní Palestinci jsou sice pojmenováni podle Palestiny a tím dědici jména starověkých Pelištejců, nejsou však jejich genetickými potomky. Zdroj.

Děkuji Vám i všem ostatním za reakce. A omlouvám se. V této diskuzi nebudu pokračovat. Za jediný hodnověrný historický pramen považuji genetický záznam. Jeho pomocí už brzo zjistíme skutečný původ údajných "Palestinců".

269071

17.5.2012 11:04

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269071

To je fuk odkiaľ pochádzajú, boli tam skôr ako súčasná "majorita", a "majorita" podľa žiadneho skutočne ľudského zákona (nie podľa starého zákona) nemá právo vytláčať (rozumej hnať ich do giet a tam ich zabíjať bielim fosforom, ako počas akcie Liate olovo- len taká pripomienka) čo sa podľa tejto mapy aj deje:
https://pospolitost.files.wordpress.com/2008/06/pa...
Vložený obrázek

PS: Tento príspevok má za úlohu priviesť veci na pravú mieru.

269092

17.5.2012 11:37

RE: Neutuchající palestinská propaganda

steve 174.?.?.?

Reakce na 269092

Oracle - TAKTO se nesiri ani rakovina !! Jak se teto nemoci rika ??

269094

17.5.2012 12:49

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269094

>Oracle - TAKTO se nesiri ani rakovina !! Jak se teto nemoci rika
>??

Blbosť, sionizmus, politická korektnosť, pravdaaláska, AIDS (či iná pohlavne prenosná alebo virálna choroba), sklerozis multiplex, ja to teda neviem a Vy? [zmaten]

269098

17.5.2012 18:17

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 269098

demencia?

269106

17.5.2012 20:47

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269106

>demencia?
Skôr Creutzfeldt-Jakobova choroba, známe aj ako BSE u dobytka.

269117

17.5.2012 22:31

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 269117

Vidím pánové, že opět musím oživit diskuzi nějakými fakty. Propaganda, založená na emotivními větami komentovaných barevných obrázcích je sice krásná, ale jinak k ničemu. Nevypovídá o žádných relevantních faktech.

Tedy. Ubozí "Palestinci" vykazují za posledních 10 let "obrovské" ztráty na životech, vinou konfliktů s Židy. Konfliktů, které sami pilně provokují. Konkrétně je to v průměru cca 500 mrtvých ročně.

V ČR, která má stejných 10 milionů obyvatel, jakými se chlubí "Palestinci", dojde ročně přibližně k 1000 úmrtí následkem dopravních nehod. Ne, že bych nelitoval mrtvých. Ale ti "trpící Palestinci" (i přes veškerá podstoupená "muka" ) jsou na tom o polovinu lépe, než občané ČR. [chechtot]

Závěr? Všichni, kteří zde lkají pro zmařené palestinské životy by se nad sebou měli zamyslet. Nemělo by se více lkát pro české životy, zmařené zbytečně na silnicích? [naštvaný]

269120

18.5.2012 0:07

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269120

Palestínčania sú na tom asi ako židia v Terezínskom koncentračnom tábore, s tým rozdielom, že tích židov nikto nesypal bielim fosforom ako počas Palestínčanov počas akcie Liate olovo, a nezmenšovali rozlohu toho tábora viď stavanie stien okolo Palestínskych osád a nedávne vyhlásenie Izraelskej vlády, že rozhodli zvýšiť počet ilegálnych osád (podľa medzinárodného práva je to stále okupované územie zo Šesťdňovej vojne) v pásme Gazy-dajako ste na to zabudli, síce o oboch udalostiach ste boli informovaný. [oči v sloup]

Napriek tomu, že Terezínsky koncentračný tábor patril medzi "luxusné" tábory a bol dobre zásobovaný (aspoň v tom období keď sa to použilo na propagandu), bol to stále koncentračný tábor.
V podobnej situácií sa nachádzajú Palestínske osady, občas nedostanú palivo, kancelárske a školské potreby, lieky, potraviny (sú čiastočne sebestačný) a lekársku pomoc len kvôli tomu že nejaký sviniar s úradnou mocou rozhodne že je to pomoc teroristom a preto to nepustia dnu. (Keď príde na bezprávie, nedokážem uchovať chladnú hlavu).
Vy demagóg jeden zlatý podporujete nacistický režim, lebo nielen Palestínčanov ale aj kresťanov trápia, tiež je tu o tom článok. Prečo mám ten pocit, že po vyriešení "Palestínskej a arabskej otázky", príde na rad "kresťanská otázka"?

Ad České životy, väčšina zomrie na dôsledky svojho jednania ako opitosť, drogy, nepozornosť, nedodržanie pravidiel cestnej premávky atď, a niektorí zas doplácajú na cudziu nezodpovednosť, alebo boli v nesprávny čas na nesprávnom mieste, žiaľ. [pláč]

PS: Čakám že Izrael zaútočí na Sýriu alebo rovno na Irán, niekedy v budúci mesiac (priveľké ticho okolo toho), tentoraz ale nemôže rátať s podporou USA (Mit Romney kvôli tomu aj vyhrá, lebo sľúbi vojenskú podporu pre Izrael, čo je dobré podľa AIPAC-u a dostane kvôli tomu pozitívne mediálne ohodnotenie), totiž USA nemá ani zdroje ani podporu zo strany Ruska a Číny.

269122

19.5.2012 16:50

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 269122

Jste nevědomý hlupák, pane Oracle. Vůbec netušíte, o čem mluvíte. Srovnávat život současných lidí v Gaze a život vězňů v terezínském koncentráku za války je nehoráznost.

1. ve městě Terezín bylo za války zřízeno židovské ghetto. Nikoliv vyhlazovací, ale jen pro dočasný pobyt před přesunem dál. To posloužilo fašistům jako potěmkinova vesnice, když předváděli zástupcům Mezinárodního červeného kříže 23. června 1944 "humánní" zacházení s Židy.

2. skutečný koncentrák fungoval v terezínské Malé pevnosti. Sloužil jako káznice Gestapa. Hladoví, zavšivení, polonazí a nemocní vězni odtud denně pochodovali na otrocké nucené práce při budování podzemní továrny Richard za Litoměřicemi.

Můj otec tyto "fašistické lázně" v terezínské Malé pevnosti absolvoval. Jako trest za svévolné opuštění vybombardované německé továrny, v níž byl totálně nasazen. Přežil hlad, zimu, nelidské zacházení, strašlivou dřinu při lámání skály a dokonce i epidemii skvrnitého tyfu. Po osvobození tábora vážil 46 kilo. Při výšce 183 cm! Většina jeho starších spoluvězňů se osvobození koncentráku nedožila.

Obvykle silná slova nepoužívám. Vaše bláboly se mě tentokrát osobně dotkly. Trvám na tom, že podobné nesmysly může vyslovit jen naprostý hlupák.

269233

19.5.2012 17:11

RE: Neutuchající palestinská propaganda

kesudis.m 46.?.?.?

Reakce na 269233

Nejhorší nesmysly vypustí blábolista, který si myslí, že je informovaný, ačkoliv vůbec informovaný není, nebo formalista, který hledí na detajly, ignorujíc jádro problému.

Tak například v blistech, tuším že včera vyšel článek Martina Kunštěka. Nebyl o holokaustu ani o nutnosti hájit vlastního hajzla, ale o mentalitě zrádce, takže oba kritici článku, Cvek i Dolejší střílejí mimo. A stejně, milí Vojto, míjíš svůj cíl i ty sám.

Palestina je jediným velkým koncentračním táborem, i když více než "modernímu koncetráku", vynalezenému Brity v Burské válce a zdokonalenému Carem a fuhrerem, podobá se spíš Indiánským rezervacím ve Spojených státech. Nicméně, ač forma je odlišná, účel je stejný. Tečka, puktum.

269235

20.5.2012 16:51

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 269235

>Nejhorší nesmysly vypustí blábolista, který si myslí, že
>je informovaný, ačkoliv vůbec informovaný není, nebo
>formalista, který hledí na detajly, ignorujíc jádro
>problému.

>
>Tak například v blistech, tuším že včera vyšel článek
>Martina Kunštěka. Nebyl o holokaustu ani o nutnosti hájit
>vlastního hajzla, ale o mentalitě zrádce, takže oba kritici
>článku, Cvek i Dolejší střílejí mimo. A stejně, milí
>Vojto, míjíš svůj cíl i ty sám.

Pekne napísané, snáď len toľko dodať "čím väčší hlupák, tím viac rozumu chce rozdať", takého pred časom pán editor aj umravnil.

>
>Palestina je jediným velkým koncentračním táborem, i když
>více než "modernímu koncetráku", vynalezenému Brity v
>Burské válce a zdokonalenému Carem a fuhrerem, podobá se
>spíš Indiánským rezervacím ve Spojených státech.
>Nicméně, ač forma je odlišná, účel je stejný. Tečka,
>puktum.

Aj zlatá klietka je len klietka, v našom prípade ide o 10 metrov vysoký neprechodný plot okolo okupovaného Palestínskeho územia (odsúdila ju OSN ako protiprávne, Izrael to nerešpektoval a použil znova výhovorku "nutnej obrany" ), ktorá zhodou okolností oddeľuje niektorých majiteľov od ich pôdy (dostane ju nejaký privandrovalec z USA). Ďalší kúsok je búračka niekoľko storočného olivového sadu a prislúchajúceho domu, občas aj majiteľmi občas a pritom zomrie aj nejaký ten ľudskoprávny aktivista z USA a mohol by som pokračovať do úmoru vo vymenovaní kúskov "nadradenej a vyvolenej rasy" pre ktorých sme len hovoriacim dobytkom.

Stále prajem Vojtovy aby zažil na vlastenj koži a v tomto živote to čo priemerný Palestínčan, poprípade zažil obťažovanie zo strany českej exekučnej mafie. Viem, že mu prajem samé "príjemné veci", ale na druhej strane aj on obhajuje samé "príjemné veci". [mrknutí jedním okem]

269306

18.5.2012 4:24

RE: Neutuchající palestinská propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 269071

>Dnešní Palestinci jsou sice pojmenováni podle Palestiny a tím
>dědici jména starověkých Pelištejců, nejsou však jejich
>genetickými potomky.

Je to vše ještě trochu jinak.
Historie nezachycuje žádné „Pelištejce“. Jde o území, které staří Řekové nazvali podle jejich obyvatelů – Palestrinů. Palestra je dodnes v italštině posilovna, tělocvična, a palestrini byli – bojovníci. Bojovník se hebrejsky řekne Izrael. Takže „Palestina“ je jen řeckým překladem Izraele! A je od starověku obývána Heberejci. Současní arabští obyvatelé nemají rozhodně na uzemí tzv. Palestiny historické právo. To uzemí bylo Arabům přiděleno v novověku a oni ho vlastně tím, že do dnešních dnů nebyli schopni vybudovat právní stát - neakceptovali. Čili kdokoliv se tam dnes přistěhuje nemůže brát zemi někomu, kdo její přidělění legálně neakceptoval a komu tudíš logicky nepatří.
Jaké smíšeni semitských ras v Izraeli v Gáze a na Západním Břehu dnes žije je zase jiná kapitola. Všechny tři enklávy jsou Palestina=Izrael. Palestinci=Izraelité.

269129

18.5.2012 15:19

RE: Neutuchající palestinská propaganda

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 269129

checht [velký smích] zkuste to rict nejakemu izraleci

269159

18.5.2012 16:00

RE: Neutuchající palestinská propaganda

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 269129

a navic nemate pravdu. Izrael ישראל znamena v hebrejstine bojujici buh nikoliv bojovnik. Palestinci מ פְּ לִ שְׁ תִּ ים jsou zminovani uz v knize soudcu straeho zakona a to v hebrejstine. pochybuju o tom ze by tam davali foneticky prepis reckeho slova

269162

14.5.2012 7:32

No fuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

takhle manipulovat údaji, všem je přeci jasné, že ti, které nesmíme kritizivat se po celou dobu jen a jen brání! Oni jsou samozřejmě od přírody nejchytřejší, nejschopnější, nejmilejší, nejmírumilovnější, nejpracovitější. To jen ti hloupí, neschopní, líní a agresívní nežidé jim pořád ubližují.

268895

14.5.2012 23:26

RE: No fuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 268895

http://english.pravda.ru/hotspots/conflicts/10-05-2012/121072-azerbaijan_israel_iran-0/

268931

15.5.2012 1:05

Občané Izraele jsou stejným způsobem manipulováni,jako třeba občané ČR.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Také v Tel Avivu byla nedávno stotisícová protivládní demonstrace,jako třeba u nás na Václavském náměstí v Praze!
Máme s prostými občany Izraele stejného nepřítele a tím jsou globální nadnárodní korporace a bankovní mafiánská uskupení,které manipulují a diktují vládám celého světa, až na několik vyjímek, jako je třeba Čína,Rusko a podobné státy,kde ještě nejsou pevní v kramflekách a kde jenom okopávají kotníky!
Izrael je ale ještě o to problematičtejší případ,kdy jde o nábožensky fundamentální stát,který má vládu s fašistickými a rasistickými prvky,která vytváří s Palestiny "koncentrák" a uzurpuje si práva,jako je zabírání cizího území,které jsou v přímém rozporu s mezinárodním právem a rezolucemi RB OSN.
Izrael je sice vojensky silný, ale bez mezinárodní politické podpory, může špatně dopadnout!
Jedinou možností nápravy, je mírové a spravedlivé uspořádání mezi Izraelem,Palestinou a dalšími arabskými sousedy!
Teď se to zdá jako utopie, ale do budoucna jiné řešení neexistuje!Palestina bude samostatným právním subjektem,jako nový stát, který musí mít všechny záruky bezpečnosti a zrovna takové záruky bezpečnosti,pod mezinárodní kontrolou, musí požívat také Izrael!Proklamovaná demokracie v Izraeli má několik trhlin,pokud se zaobíráme některými "stranami" a jejich praktickou politikou,která má do skutečné demokracie hodně daleko!

268936

18.5.2012 17:13

RE: Občané Izraele jsou stejným způsobem manipulováni,jako třeba občané ČR.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 268936

souhlasím a dodávám, že na utlačení jiných nelze vybudovat trvalý mír, a myslím, že je to jasné i řadě běžných Izraelců jakéhokoliv náboženství. Palestinci sice v tomto případě bojují spravedlivý boj, ale to neznamená, že by to byli svatoušci, jejich sebevražedné atentáty, které zabíjejí i ty, kteří by s nimi sympatizovali, nejsou v pořádku. Jinak je tomu na obsazených územích, tady mohou každého považovat za nepřítele.

269169

Příspěvků: 51

12.05. 19:53 fohat  bude v Palestině mrznout
13.05. 08:52 Saša  Puč proti válce od Uri Avri
13.05. 16:20  Jsme lidé různí
13.05. 23:01 udo1  RE: Jsme lidé různí
14.05. 03:13  RE: Jsme lidé různí
14.05. 23:06 udo1  RE: Jsme lidé různí
14.05. 03:48 Satanist  RE: Jsme lidé různí
13.05. 17:32 Vojta49  Neutuchající palestinská propaganda
13.05. 19:58 dub  RE: Neutuchající palestinská propaganda
13.05. 21:13 vladuna  RE: Neutuchající palestinská propaganda
13.05. 21:47  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 05:20 Esmate  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 06:10 vladuna  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 06:30  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 12:42 esw  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 17:07 Vojta49  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 18:28 esw  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 04:25  RE: Neutuchající palestinská propaganda
16.05. 19:21  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 19:45 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 20:23 Andrew Siddur  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 01:25 steve  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 22:56 vladuna  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 09:48  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 14:17 Vojta49  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 16:07 Marten264  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 22:13  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 22:53  Trochu mimo mísu,ale přesto musím napsat
16.05. 10:56 =(!)=  RE: Trochu mimo mísu,ale přesto musím napsat
16.05. 15:10 esw  RE: Neutuchající palestinská propaganda
16.05. 01:59 steve  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 00:31 tmo  RE: Neutuchající palestinská propaganda
15.05. 00:32 tmo  RE: Neutuchající palestinská propaganda
16.05. 23:41 Vojta49  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 11:04 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 11:37 steve  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 12:49 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 18:17  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 20:47 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
17.05. 22:31 Vojta49  RE: Neutuchající palestinská propaganda
18.05. 00:07 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
19.05. 16:50 Vojta49  RE: Neutuchající palestinská propaganda
19.05. 17:11 kesudis.m  RE: Neutuchající palestinská propaganda
20.05. 16:51 Oracle  RE: Neutuchající palestinská propaganda
18.05. 04:24  RE: Neutuchající palestinská propaganda
18.05. 15:19 mkadlec  RE: Neutuchající palestinská propaganda
18.05. 16:00 mkadlec  RE: Neutuchající palestinská propaganda
14.05. 07:32  No fuj
14.05. 23:26  RE: No fuj
15.05. 01:05  Občané Izraele jsou stejným způsobem manipulováni,jako třeba občané ČR.
18.05. 17:13  RE: Občané Izraele jsou stejným způsobem manipulováni,jako třeba občané ČR.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
21,45 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 236,88 Kč
1 unce stříbra
395,89 Kč
Bitcoin
200 622,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 308