Diskuze k článku

Kanadští mlátiči tuleňů zmasakrují 400,000 tuleních mláďat

Příspěvků 41

17.4.2012 12:34

Článek je histerický a jednostranný.

Janeček 24.?.?.?

Článek by mohl také přinést argumenty druhé strany. Alespoň mě tedy není jasné proč ty tuleně zabíjí, jestli kvůli zisku nebo kvůli tomu, že sežerou moc ryb a rybáři pak nic nechytí. Co by se stalo, kdyby se od tohoto zabíjení upustilo a tuleni se přemnožili. A jestli bychom došli k závěru, že se musí regulovat zabíjením, tak jaký jiný způsob zabíjení by se měl zvolit.
Bez tohoto, aby se odpovědělo na tyto otázky je článek jen hloupím kvílením. Mnoha lidem se dělá špatně při pohledu na krev a nebo vlastního zabíjení čehokoliv, ale tito lidé také s chutí konzumují klobásky nebo řízečky.

267112

17.4.2012 17:37

RE: Článek je histerický a jednostranný.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 267112

Mozno by ste sa mali zamysliet, AKYM SPOSOBOM sa MLADATA zabijaju. Okrem toho, kto dal cloveku pravo urcovat, kolko coho ma zit, mozno by bolo lepsie, keby sa zacal ohladuplne spravat k prirode, aby sa nejaky druh nasledne nepremnozoval.

267122

17.4.2012 18:59

RE: Článek je histerický a jednostranný.

Paskvill masus (tečka) ka (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 267112

Tuleni nejsou přemnožený,ale lidé ano...
Pokud je něco potřeba zredukovat tak lidská populace!
To my bereme zvířatům potravu,né oni nám... To my zabijíme pro kšeft a ne pro přežití.Jsme největší svinstvo na této planetě. Právě proto se má lidsto zredukovat na 500 milionu. Až se prudce zredukuje populace lidi,tak nastane nucena změna chování,bude naprostý jinačí pohled na svět atd. Planeta nepokryje množství potravy ,vody a surovin pro 7 miliard lidi s takovým stylem života jakým žijeme. Lidem se dala volnost a tak to dopadlo...

267129

17.4.2012 20:45

RE: Článek je histerický a jednostranný.

loko 81.?.?.?

Reakce na 267129

vcelku souhlas, ale obávám se, že ti kdo mají tu redukci populace v popisu práce se ji chystají provést špíše tak, že to největší svinstvo tu naopak zůstane...

267137

17.4.2012 20:48

RE: Článek je histerický a jednostranný.

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 267129

Možná ten problém příroda vyřeší sama:
http://www.novinky.cz/veda-skoly/265015-neco-je-sp...

Možná je to špatný pohled, ale dívám se na to tak, že jedním z nejdůležitějších faktorů, je rovnováha. Člověk, přesněji řečeno lidstvo, udělalo vše proto, aby se přírodě vzdálilo tak, jak je to jen možné a tím vychýlilo pomyslné kyvadlo až na samou hranici amplitudy. Otázkou již možná není, jak daleko to kyvadlo ještě dokážeme my lidé násilím vychýlit v náš prospěch, ale jak prudce a jak daleko se pak vychýlí v náš neprospěch, než se nakonec vše vrátí do rovnovážného stavu.

Co se svinstva týká, tak to největší dělají právě elity a jejich megakorporace vyrábějící šmejdy a produkující miliony tun jedů každou hodinu ne proto, aby ostatním usnadnily život, ale aby získaly ještě ty poslední zbytky kapitálu, který mezi tím „běžným pracujícím dobytkem“ ještě zůstal. Pochybuji, že by učitelé, lékaři, nebo třeba soustružníci, elektrikáři, stolaři, či zemědělci vysávali surovinové zdroje do maxima. Přitom to budou právě oni, kdo bude následně chcípat při katastrofách, ať již uměle, či samotnou přírodou vytvořených.

267139

17.4.2012 22:42

RE: Článek je histerický a jednostranný.

Paskvill masus (tečka) ka (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 267139

Ano i ja věřím v rovnováhu.
Elity ani náhodou, Pochybuju že 1% obyvatel zvaný elity dokaží udělat větší svinčík než zbytek obyčejných lidi.Kdo jiný myslíš že ty zdroje vysává? My běžní občané,tzn lékaři,učitelé,soustružníci a další sorta lidi co si vyjmenoval.pokud si rokefeler postavy obrovský sídlo ze dřeva pořád je to menší škoda jak když si kazdý človek na světe koupí krabikčku zápalek. Korporace to dělaji pro nás kuli penězum... Koukni jen na odpadky jak zaplavujou zemi a ty odpadky neudelaly korporace, ale lide...

267151

18.4.2012 12:49

RE: Článek je histerický a jednostranný.

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 267151

Ale ano, stojí za tím elity. Je to jejich indoktrinace, která stojí za tvorbou absurdního nadbytku zbytečného šrotu, který prakticky není potřeba a který je založen na principu "užívej dnes, plať pozítří, případně buď "in", "cool" a podobných větičkách". Celý kult spotřebky je uměle vytvořený, kdy si elity koupily značnou část lidstva za bezcenné cetky, jako si kdysi dobyvatelé kupovali indiány za sklíčka a ohnivou vodu. A lidé jsou tak hloupí, že jim za to platí svou prací, krví a svými životy.
Odpadky dělají lidé také jen proto, že už si ani neuvědomují, co dělají. Mám trestat vzteklého psa, nebo jeho pána, kdo z něj toho vzteklouna udělal.
Ano, lidstvo zasluhuje trest, ale ne pro odpadky, ne proto, že je nás lidí "relativně" mnoho, ale proto že se odvrátilo od přírody, zpronevěřilo se všemu, čemu se zpronevěřit mohlo a hlavně díky tomu, že člověk, ten který se tak pyšně nazývá člověkem rozumným rozumným, svůj rozum dávno nepoužívá, protože jej vyměnil za pohodlí, lhostejnost, sobectví a apatii.

267194

18.4.2012 22:22

RE: Článek je histerický a jednostranný

Paskvill masus (tečka) ka (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 267194

Vubec a v mnoha vecech si naprosto protirecis. Je to jen o prachach o nicem jinym to neni.Elity samozrejme rozhoduji ,udavaji smer ale vzdycky je to jen na lidech. Je plno veci ktery jsou k zivotu naprosto nepotrebny,ale ty lide to proste chteji,nejsou k tomu nuceni ,maji moznost koupit/nekoupit. pokud to lide nechteji tak to nebudou kupovat tzn nebude se to vyrabet, protoze by to bylo ztratove. Kdyz ja budu mit firmu ktera vyrabi treba ramecky na fotky lidi si to koupi a za nejaky cas to vyhodi tak kdo muze za ten odpad ja? nebo ten clovek co to vyhodil?copak jsem snad nejaka elita? a takovych firem je na svete mraky. Napsal si: Odpadky dělají lidé také jen proto, že už si ani neuvědomují, co dělají. Mám trestat vzteklého psa, nebo jeho pána, kdo z něj toho vzteklouna udělal.
Naprosto spatny priklad,ale ok .Takze kdyz muj 25 lety syn zabije v opilosti cloveka pri autonehode tak za to muzu ja? ze jsem ho snad spatne vychoval,nebo ze by vyrobce toho alkoholu? preci jen on za nic nemuze to ten alkohol.Ne vlastne elita... Lide se odvratili od prirody ne ze to elita chtela,ale proto ze to bylo nutny a lidem to tak vyhovovalo. kazdy ma nejakou moznost se vratit k prirode,ale nechce.. Dalsi vec je to kdyz svadis plno veci na elitu,tak vlastne muzes elite dekovat ze zijes,protoze pokud by to nerozjeli v takovy mire jak to provedly. netiskly by penize s virtualni hodnotou atd a chovali se naprosto ekologicky se zasadami k prirode,tak by lide chcipali hladem,nezili by v panelacich se splachovacima zachodama, lednici, troubou a veskou technikou. ale kazdy by mel chatrc z listi ,kravu kraliky pole atd no a ted mi rekni kde by tech 7 miliard zilo? kolem roku 1900 byl pocet lidi na zemi kolem 2 miliard. za 100 let narust o 5 miliard. Dekuj elite jake provedla veskere prasarny,jinak by si tu mozna nebyl.

267219

19.4.2012 20:31

RE: Článek je histerický a jednostranný

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 267219

Ano, elity rozhodují. Na tom se shodneme, na tom ostatním nikoli, protože já k tomu dodávám, že elity vychovávají. To je alfa a omega bídy současné společnosti.
Ostatní nemíním komentovat, nevidím v tom smysl.

267271

19.4.2012 21:42

RE: Článek je histerický a jednostranný

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 267271

Zle, elity nás nevychovávajú, oni nás cvičia ako opice, a musím priznať ide im to skvele. [naštvaný]

267275

20.4.2012 0:38

RE: Článek je histerický a jednostranný

Paskvill masus (tečka) ka (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 267271

A to je možna ten kamen urazu, ono je ale vzdycky lepsi svoji neschopnost svadet na jiny... no nic tebe proste vychovala elita. Tebe elita vychovala tak aby si drel od rana do vecera no a cikany zase aby nepracovali jak jednoduchy. To elita te nuti aby si byl kazdy vikend vozralej na plech,mluvil sproste a necenil si veci,lidi,prirody, no a jiny zase vychovaly tak aby byly abstinenti,byly slusni atd.Vlastne fotbalovy chuligani se chovaji tak dementne a delaji bordel proto ze je tak elita vychovala,ne proto ze je to jednoduse bavi. Vzdycky byli mocni lide kteri rozhodovali o dulezitych vecech, vy je ted nazyvate elitou a za kazdou sebemensi kravinou muzou oni. Kazdej clovek ma svoje zajmy a jde po prachach nebo po moci,nekdo vic nekdo min,tak to bylo je a bude... Neni dobry za vsim videt zamer elity ,protoze pak uz zbyvaji jen ty prasky. Omlouvam se za tykani,ale je to pro me tak jednodusi, neni to tak ze bych nemel uctu,nebo ze by me elita vychovala abych tu uctu nemel [mrknutí jedním okem]

267279

17.4.2012 22:36

RE: Článek je histerický a jednostranný.

onuma 85.?.?.?

Reakce na 267129

Až se prudce zredukuje populace lidi.....

Jsi první na řadě. Jak se ti to líbí??????

267150

18.4.2012 0:18

RE: Článek je histerický a jednostranný.

Paskvill Masus (tečka) ka (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 267150

Vim o tom. Kazdy ma svuj osud. A jakym zpusobem by si proti tomu chtel bojovat? A co potom ? Tak jsme vyhrali nad elitou a ted se jdeme pozabijet mezi sebou je nas moc a je jen jeden chleba. Redukce je proste nevyhnutelna. Staci videt graf obyvatel a zjistis ze od 19. st sla krivka strme nahoru a zjistis ze jediny duvod proc ses na svete je diky rope. Co se asi tak stane az dojde?

267157

17.4.2012 15:06

Cena

L.C. 194.?.?.?

Člověk se vzdálil přírodě na samou hranici možného. Dál to již nejde. Cena, kterou bude třeba zaplatit, bude vysoká. Doufám jen, že příroda k nám bude jen milosrdná a nikoli spravedlivá.

267116

17.4.2012 18:44

RE: Cena

steve 166.?.?.?

Reakce na 267116

.. podle ekonomickych prognoz z Hradu - ma byt priroda vytunelovana do konce srpna. Dohled nad prirodou v tunelu byl vladou sveren overene firme "Kalousek & jeho kluci". Pred tunelem bude priroda zbavena vsech prirodnich prav a nikoho soudit nebude .., bude akorat drzet hubu a chodit k volbam !!

267128

17.4.2012 15:39

Citát Gánghího

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Citát: "Velikost národa, jeho morální výše může být posuzována podle toho, jak nakládá se svými zvířaty."

Já s tímhle moc nesouhlasím. Já bych řekl, že morální výše by měla být pousuzována PŘEDEVŠÍM podle toho, jak národ nakládá se svými lidmi i když co dělá se svými zvířaty může hrát svou roli, ale jenom malou.

Ale když se o vymlacování tuleních mláďat veřejně píše a veřejně se odsuzuje, pak národ na té morální výši, podle Gándhího, skutečně je. Jde pak zase o ty lidi a tam taky nevidím žádný velký rozpor, Kanada se o své občany stará, mají práva o jakých se hodně lidem na světě ani nemůže zdát.

267117

17.4.2012 17:06

Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála

Nikdo 85.?.?.?

Lidé v kožichu chodili od nepaměti a dodnes nic lepšího nebylo vynalezeno. Bez zabíjení to prostě nejde. Tuleňů je evidentně stále dost. Samozřejmě popisované týrání není správné, ale to neznamená, že je běžným jevem. Standardně omráčený a následně zabitý tuleň nijak zvlášť netrpí.

267119

17.4.2012 20:47

RE: Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála

loko 81.?.?.?

Reakce na 267119

Hm, tímhle duchaplným způsobem by šel obhájit i kanibalismus...

267138

18.4.2012 11:11

RE: Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 267138

Přirozený kanibalismus se objevuje hlavně v oblastech, kde je nouze o bílkoviny, lze ho tedy za jistých okolností racionálně obhájit.
Nesledujte horory a účelová videa od útlocitných pomatenců a zamyslete se nad životem takovým, jaký skutečně je. [smích]

267187

17.4.2012 17:11

platí se ještě lovcům dotace?

Jan Kristek 95.?.?.?

V době, kdy jsem byl v Kanadě, 1987-1990, kanadská vláda lovcům vyplácela za každé zabité mládě 6 kanadských dolarů. Jak je to teď?

267120

17.4.2012 18:23

RE: platí se ještě lovcům dotace?

steve 166.?.?.?

Reakce na 267120

.. 6 kanadských dolarů ..
---
.. dnes z penez danovych poplatniku "uvolni" za jednoho tulene 20 000 dolaru a strhava 40% na obeti chradnuti, 30% na uchradnuvsi obeti, 15% na obeti a 15% na uchradle. Plus - 30% manipulacni poplatek (zaplati lovec) ....
Lovec je rad, ze ma praci a v Praze vedle ulice Olgy Havlove bude ulice - "Tuleni od vendy" ...
...
- povyk okolo kriku ve veci demolice tulenu je organizovan putinovci, Hizzballahem a syrskou vladni klikou. Dnes kazde male dite vi, ze zivy tulen inklinuje ke snaze vymazani z mapy sveta. Naopak - tulen zdemokratyzovany podporuje stabilitu evropy a vytvari realne predpoklady k ekonomickemu rustu a rozvoji mladych demokracii .., a mrtvy tulen "nemluvi" ! [smích]

267124

17.4.2012 19:32

Toto lidé nedělají

s@ul kbenny (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Nemám slov...Je to k pláči a neomluvitelné, mimo jiné i pro takovéto chování živočichů, jež si říkají "lidé" (protože v tomto případě o lidech zcela vážně nejde mluvit)vůči zvířatům, jsou zde neustále války, agrese, násilí, zbytečné utrpení a krutost. V tomto světle alespoň vidíme, že si tyto věci plně zasloužíme.
Zvířátkům posílám klid a mír. Namaste

267130

17.4.2012 20:31

Je to satanizmus

siky 186.?.?.?

Je naprosto evidentni kdo za timhle jednanim stoji. Presne tak - pokud tohle uradum dovolim, sam jsem vinikem a vesmir na toto odpovi velice krute. Pokud vim, ani Kanada neni usetrena 'prava utrpneho' v proroctvich od Notradama. Tady vidime, ze tyhle narody si leckdy vyslouzi zlo svymi vlastnimni skutky a tak, jako ja dnes mlcim, zitra budou mlcet jini mocni, az pujde o me samotneho. [naštvaný]

267135

17.4.2012 20:42

citát z Bible

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

"zničím ty kteří ničí zemi"

A mne by zase zajímalo co si o tom myslí ti zabíječi. Říkají třeba "škoda těch mláďat, ale rozkaz je rozkaz?" Nebo jsou to vrazi puštění k kriminálu?
Blbé je to, že se na Zemi takové věci dějí v daleko větším měřítku a ty smutné oči jsou né jen tulení....

Filip

Filipteckafilip@gmail.com

267136

17.4.2012 22:14

asi by sa zisiel lov na kanadanov...

cocker.ba 217.?.?.?

...aspon na tych skurvencov, ktori masaktuju zvierata.clovek je najvacssi tvor-kkt na celom svete...

267147

18.4.2012 7:36

Nic než prasata

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Tyhle zrůdnosti nemůžou dělat lidi, tak silně koncentrovaná bolest a strach z míst vraždění musí nějakou entitu živit. Běda prasatům, až se budou ze svého orgiálního běsnění zodpovídat. A k tomu určitě jednou dojde.

267169

18.4.2012 10:40

zvěrstva a naše kuřata

Souda 94.?.?.?

Každoročně se objevují zprávy o sezónním vybíjení tuleňů, asi je to móda o tom referovat. Tato metoda lovu mi nepřijde nijak hnusnější než obecné poměry chování lidí ke zvířatům. Zařadil bych ji mezi normální způsoby obstarávání si surovin. Jde o kvótový odchyt, který nedevastuje jejich populace, tak jako například nekontrolovaný lov tuňáků, makrel, mečounů a desítek druhů ,které drancujeme a míříme mílovými kroky k jejich vyhubení. Ony záběry jak chcípá mláďátko pod údery tyčí, je nepříjemné sledovat, a je z to ho zle, ale vyvolává podobný efekt jako když v TV ukáží týranou holčičku z čech, najednou jsou všichni strašně soucitný a zvedá se vlna emoce, ale každodení utrpení milionu afrických dětí se přechází neviděním.
Smrt každého zvířete je záležitost jen pro silné žaludky, kráva na jatkách, ač to má být humánní smrt, je taky pěkný maso a jen pro otrlé.
Zabití zvířete samo o sobě není nic příjemného a je na denním pořádku lidské cicilizace opravdu nechutné vybíjení. Lovci v divočině i dnes používají železce, kde zvíře trpí a pomalu v bolestech chcípe, vlečné sítě velkých lodí jsou taženy 12 hodin a smrt ryb nastává pomalým rozdrcením jak se zvyšuje tlak v síti. Jeden klasický přehlížený humus je naše milované kuře, které žije celý život na necelém 1m2, bez toho aby za svůj život spatřilo denní světlo, díky hormonům a antobiotikům (jak na tom asi bude se slepičí psychikou?) nemají vyvinuté kosti a často se jim pod jejich váhou lámou, až třetina kuřat uhyne na srdeční selhání, je vidět jak je podporován jejich zdravý vývoj, zranění jedinci mezi obrovským množstvím jedinců chcípají na následky svého zranění a ve velkochovech je vynáší až mrtvé.
Každou minutu uhyne na území EU vlivem špatné tělesné kondice a nevyhovujících životních podmínek v chovech okolo 3 tisíc kuřat. http://www.ochranazvirat.cz/275/50/cz/file/. Přeživší chudáci i ti zranění jsou strčený do kamionu, převezený, pověšený hlavou dolů a zabitý. Každý rok v ČR zabijeme zhruba 111 500 000 kuřat, a jsou to tvorové kteří v převážné většině ani nespatřili denní světlo. Dalo by se pokračovat ve vyjmenovávání jak krutí jsou lidé, ale mě šlo jen o to nedělat z jedné profese legálních lovců a lovu jednoho živočisšného druhu, navíc vcelku přísně a dobře regulovaného,hon na čarodějnice, zvláště když se doma chováme podobně k milionůmjiných zvířat.

267186

18.4.2012 11:17

Napisal by mi niekto prosim,

calimero 147.?.?.?

jasne strucne vystizne a hlavne bez emocii, aky je vlastne dovod, myslim realny skutocny dovod tohoto "lovu".... myslim to vazne.

Ze sa lovia velryby chapem, proste ich tuk je cenna surovina... ze sa lovia slony pre slonovinu chapem tiez, tak isto neosorozce pre ich rohy atd.... neschvalujem to, ale chapem to.

Proste niekto za tie produkty plati, tak sa najde niekto kto ich pre kupcu ziska. Ale o produkty z tulenich mladat ocividne nikto nestoji, takze sa pytam naco to?

O zivote v Kanade toho vela neviem, ale vzdy som mal za to, ze ludia su tam ked nic ine tak aspon prakticki... mam teda za to ze by nerobili nieco z coho nic nemaju.

267188

18.4.2012 22:39

RE: Napisal by mi niekto prosim,

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 267188

Skutecny duvod tohoto lovu? Lidi - ne jen tady v Canade ale i v USA se nechali slyset, ze za tim vrazdenim tulenich mladat je profit tech nejdokurvenejsich swini!

267220

19.4.2012 9:08

Zisk, zisk, zisk.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 267220

Jasná příčina je zisk. Rybolov trpí přemnožením tuleňů. Jde tedy o likvidaci "konkurence" v potravinovém řetězci. A pochopitelně byl nalezen nejlevnější způsob. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

267245

19.4.2012 10:16

RE: Zisk, zisk, zisk.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 267245

A nedostatek mravních zábran. To je základ moderního vykutálence orientovaného na maximalizaci zisku.

267251

19.4.2012 18:34

RE: Zisk, zisk, zisk.

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 267251

Skoda ze jsem uz zahodil ten zkurvenej pamplet plnej lzi kde jeste zkurvenejsi idiot canadskyho eraru se snazil i environmentalistum vymejvat mozky prekroucenou pravdou ze vlastne ti ploutvonozci jsou zodpovedni za overfishing!

267266

18.4.2012 13:27

zabíjení zvířat

vlče 77.?.?.?

Neexistuje nic jako humání zabití, zvířete nebo člověka.
Lidé volají po míru, odsuzují násilí na lidech, ale nevinná a bezbranná zvířata, s těma slitování nemají.
Dokud se nezmění postoj lidí ke zvířatům a nezačneme s nima žít v symbioze místo v konfliktu, tak dlouho na světě budou i války a násilí mezi lidmi.
"Krutá" realita zacházení se zvířata je jen tak neměnná, jak moc ji chceme "neměnit". Pokud zvolíme sami za sebe cestu nenásílí, zvířata na Zemi trpět nemusí, jde jen o to doopravdy chtít, víc netřeba.

267195

18.4.2012 20:58

O čem je tento článek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Co jsem se podával na ony fotky a video zabíjení těch tuleňů, nic zas tak strašného jsem tam neviděl. Ano, zabíjí se tu zvířata, ale ta smrt mi připadá velmi rychlá a dle mého soudu i rychlá. O utrpení těch zvířat ve velkém rozsahu nemůže být alespoň z těch záběrů řeč. I když jsem pacifista a jsem proti zabíjení kohokoliv nebo čehokoliv včetně rostlin, tak tohleto mi připadá jako prvoplánová mainstreamová manipulace, i když se to snaží budit dojem serióznosti (nevím jak lépe to popsat). V článku hra na city ale obrazová dokumentace mě nepřesvědčila, že se text zakládá na pravdě alespoň co se týrání týká. Nikde není ani zmínka o tom, proč se ty tuleni zabíjí, což by bylo více než vhodné, protože to může postavit celou story do úplně jiného světla. Zbláznil jsem se, když mám pochybnosti?

267213

19.4.2012 8:13

RE: O čem je tento článek?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 267213

> Ano,
>zabíjí se tu zvířata, ale ta smrt mi připadá velmi rychlá
>a dle mého soudu i rychlá.

OK, tak umlátim Vás smrti páčidlom a párkrát pritom miniem, alebo strelím Vás niekoľkokrát do pečene (smrť vykrvácaním do 15 minút) a potom my dvaja podiskutujeme o tom aká humánna bezbolestná a rýchla bola tá smrť.
Pardon Vy už vtedy budete po smrti a mňa zavrú za spáchanie vraždy obzvlášť krutým spôsobom.

Takže pán anonym myslite na to keď pozeráte film alebo vidíte fotky.

267242

19.4.2012 10:41

RE: O čem je tento článek?

kalik 193.?.?.?

Reakce na 267242

Ten anonym jsem já, jen jsem se zapomněl přihlásit, snad mi to prominete [smích] Mluví z vás pouze emoce, nikoliv rozum. Zvířata se mezi sebou zabíjí normálně a to buď z důvodu jídla nebo i z jiných důvodů. Lidí zvířata celkem běžně loví, chovají a pak podobně zabíjejí. Že se občas stane exces a zvíře trpí, to se stává i v přírodě. Ano, je to nedbalost, je to trestuhodné. Nicméně nic z toho na věci nemění, že článek je jaksi laděn a něco jiného říká obrazová dokumentace. Ať tedy ukážou ty srdceryvné morbidnosti, které popisují v článku. O nic jiného i nejde. Zároveň tím nepopírám, že se něco takového neděje, ale jako seriózní dokument mi to nepřipadá. Je z toho patrná jasná cílenost na city, tedy manipulace. Alespoň tak to vidím já.

267252

19.4.2012 21:49

RE: O čem je tento článek?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 267252

Mne ani nevadí ten lov, mne vadia dôvody a spôsob.
Neoficiálnym dôvodom je "premnoženie tuleňov, ktoré žerú ryby z našich rybárskych sietí".
Pochopte jednu vec keď Eskimák alebo Krovák zabije zviera, zužitkuje z neho VŠETKO, trpí cca asi toľko ako keby ho skolil iný predátor, ale v Kanade ide o horeuvedený dôvod a čo my najviac vadí, že tie tulene skončia ako Nórske psie konzervy.

267276

18.4.2012 21:23

To je absolutní hnus a podpora deviantů.

Anna 85.?.?.?

Vůbec nechápu, co je to za podlidi, kteří se toho masakru účastní. Měli by sedět v psychiatrických ústavech. Divoká zvířata mají právo na život, a když jejich počet někdo omezuje, má to být jen reakce na nějakou hrozbu (např. krysy-nemoci aj.), a ne jen proto, že žerou ryby. Nám by také ty ryby bohatě stačily, kdybychom cca 75% úlovků neházeli umírající přes palubu zpět do moře, kde ty ryby zemřou. Chováme se jako hnusná hovada. Však přijde den, kdy lidstvo za všechny tyto lumpárny zaplatí. Života si máme vážit, ne s ním mrhat. A ta Kanada? Jeden by si myslel, že je to kulturní země. Ale tato přímá podpora deviantů vnáší paprsek jasného světla na smutnou pravdu.

267216

18.4.2012 23:18

Sbírka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Pojďme se složit na plat těchto mlátičů a pošleme je do vlády, senátu a parlamentu a EU parlamentu!!!
Jinak je to velmi nechutné a je to až k pláči co lidé dovedou pro zisk udělat!!! [bliji]

267222

20.4.2012 1:00

Omyly z nevědomosti

daša3 213.?.?.?

Lidé se mají dále vyvíjet,cílem je duchovní člověk.Podstata člověka je duchovní. Jisté mocnosti se to snaží zastavit a přivést k uvíznutí ve hmotě.Zvířata jsou naši bratři na zastaveném stupni vývoje.Zabíjení s požitkem z něho je černá magie.Ti zabíječi tím propadají duchovní smrti.Můj příspěvek se nehodí k atmosféře diskuse, ale je pravdou.

267280

21.4.2012 17:11

Nejen v Kanadě

Josef.M 77.?.?.?

Je hnusné to, co je popisováno v článku. Ale stejné zvěrstvo se provozuje např. na Faerských ostrovech, kde jsou bezdůvodně zabíjeni delfíni pro zábavu tamních primitivních obyvatel, dále v Japonsku také delfíni. A jak se chovají Angličané a Irové k chrtům, kteří jim vydělali peníze na dostizích a když již jsou bez ambicí vyhrávat, tak je utlučou nebo nechají pojít hlady.
Tak se chovájí opravdu pouze primitivové a právě ti jsou na světě zbyteční, ti by se měli lovit a likvidovat.

267356

Příspěvků: 41

17.04. 12:34 Janeček  Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 17:37 mt-svk  RE: Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 18:59 Paskvill  RE: Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 20:45 loko  RE: Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 20:48 L.C.  RE: Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 22:42 Paskvill  RE: Článek je histerický a jednostranný.
18.04. 12:49 L.C.  RE: Článek je histerický a jednostranný.
18.04. 22:22 Paskvill  RE: Článek je histerický a jednostranný
19.04. 20:31 L.C.  RE: Článek je histerický a jednostranný
19.04. 21:42 Oracle  RE: Článek je histerický a jednostranný
20.04. 00:38 Paskvill  RE: Článek je histerický a jednostranný
17.04. 22:36 onuma  RE: Článek je histerický a jednostranný.
18.04. 00:18 Paskvill  RE: Článek je histerický a jednostranný.
17.04. 15:06 L.C.  Cena
17.04. 18:44 steve  RE: Cena
17.04. 15:39  Citát Gánghího
17.04. 17:06 Nikdo  Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála
17.04. 20:47 loko  RE: Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála
18.04. 11:11 Nikdo  RE: Hezká ukázka myšlení změkčilého metrosexuála
17.04. 17:11 Jan Kristek  platí se ještě lovcům dotace?
17.04. 18:23 steve  RE: platí se ještě lovcům dotace?
17.04. 19:32 s@ul  Toto lidé nedělají
17.04. 20:31 siky  Je to satanizmus
17.04. 20:42  citát z Bible
17.04. 22:14 cocker.ba  asi by sa zisiel lov na kanadanov...
18.04. 07:36  Nic než prasata
18.04. 10:40 Souda  zvěrstva a naše kuřata
18.04. 11:17 calimero  Napisal by mi niekto prosim,
18.04. 22:39 Satanist  RE: Napisal by mi niekto prosim,
19.04. 09:08  Zisk, zisk, zisk.
19.04. 10:16  RE: Zisk, zisk, zisk.
19.04. 18:34 Satanist  RE: Zisk, zisk, zisk.
18.04. 13:27 vlče  zabíjení zvířat
18.04. 20:58  O čem je tento článek?
19.04. 08:13 Oracle  RE: O čem je tento článek?
19.04. 10:41 kalik  RE: O čem je tento článek?
19.04. 21:49 Oracle  RE: O čem je tento článek?
18.04. 21:23 Anna  To je absolutní hnus a podpora deviantů.
18.04. 23:18  Sbírka
20.04. 01:00 daša3  Omyly z nevědomosti
21.04. 17:11 Josef.M  Nejen v Kanadě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 764