Diskuze k článku

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Příspěvků 31

25.2.2003 18:26

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Petr rosickypet (zavináč) volny (tečka) cz 199.?.?.?

Dobre ze tak udelali, "umelci" jsou naivni idealisticti politicti diletanti. Jestli si chteji vyrvavat ze "valka je vul" at si jdou do parku!

9164

26.2.2003 0:37

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9164

>Dobre ze tak udelali, "umelci" jsou naivni idealisticti politicti
>diletanti. Jestli si chteji vyrvavat ze "valka je vul" at si jdou
>do parku!
....tedy,ti co s valkou souhlasi,jsou politicky vzdelani realisti?

9176

26.2.2003 2:39

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9176

tedy,ti co s valkou souhlasi,jsou politicky vzdelani realisti?


Ajo,

nekdy ano. Kdyby nekdo zastavil Hitlera, tak by cela svetova soustava byla dneska jina. Ale takovej Chamberlain pro zabraneni valky hodil Hitlerovi do chrtanu Cesko jenom aby byl mir a jak to dopadlo, snad vite.
Ne vzdycky ti, co jsou proti valce maji pravdu.

9182

26.2.2003 9:31

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Eli 212.?.?.?

Reakce na 9182

Nojo, a ted se historie opakuje - hodime Hitlerovi do chrtanu Irak, aby byl klid. Recnicka otazka: BUDE potom klid? Pokud jste chodil do skoly, urcite odpovite spravne (protoze budete vedet, ze na recnicke otazky se neodpovida [smích])

9187

26.2.2003 13:08

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9182


>Ajo,
>
>nekdy ano. Kdyby nekdo zastavil Hitlera, tak by cela svetova
>soustava byla dneska jina. Ale takovej Chamberlain pro zabraneni
>valky hodil Hitlerovi do chrtanu Cesko jenom aby byl mir a jak to
>dopadlo, snad vite.

>Ne vzdycky ti, co jsou proti valce maji pravdu.
Ano,Brnaku,ale muze to platit i na opak.
V posledni dobe se dost hrabosim v knihach o historii predvalecne Evropy.Mezi situaci tehdy a nyni jsem nenasla zadnou paralelu(politickou,ekonomickou atd).Nechci tim rict,ze je Saddam "hodny clovek".
Nekdo tu v dennim tisku prohlasil,ze kdo protestuje proti valce,je vlastne zastancem ci dokonce stoupencem Saddama.Neni to tak jednoduche a predevsim to neni pravda.
Nebudeme se vzajemne presvedcovat,je to jen vymena nazoru.Vy s valkou souhlasite,ja ne.Dojde na vase slova,valka bude.
Jak to asi bude vypadat v Iraku a ve svete po ni?


9191

27.2.2003 18:15

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 62.?.?.?

Reakce na 9191

Ajo, me se na cele te situaci nelibi, ze vsichni pristupuji na terminologii sedesatych let. Pochybuji ze se lide daji delit na ty kteri chteji a nebo nechteji valku. Valku urcite nechce nikdo. Ani Bush ani Saddam. Cela diskuse by mela byt vlastne o tom,jakou cenu jsme ochotni zaplatit za svrzeni irackeho diktatora a mozna tim zabranit mnohem horsi valce v budoucnosti.....

9221

28.2.2003 13:45

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9221

>Ajo, me se na cele te situaci nelibi, ze vsichni pristupuji na
>terminologii sedesatych let. Pochybuji ze se lide daji delit na
>ty kteri chteji a nebo nechteji valku. Valku urcite nechce nikdo.
>Ani Bush ani Saddam. Cela diskuse by mela byt vlastne o tom,jakou
>cenu jsme ochotni zaplatit za svrzeni irackeho diktatora a mozna
>tim zabranit mnohem horsi valce v budoucnosti.....
..dobre,Mikine,ja opustim slovnik 60 let,Peace and love, a vy mi za to vysvetlite,co mi neni jasne,co mi unika.
Kde se vzala ta nezbytna nalehavost zautocit na Irak prave ted(znovu pripominam,ze se nezastavam Saddama,pokud nekoho,tak obycejnych lidi)?
Vezmete to od valky v Perskem zalivu,byl osvobozen Kuwajt,Saddam zustal u moci.
Nasledovala rozhodnuti OSN co Saddam smi a co ne,prisli inspektori,ktere on ,tusim v roce 98 obvinil ze spionaze a vyhnal ze zeme.
V roce 2000 USA uznava,ze Saddam nepodnikl zadny teroristicky akt proti zapadu.
Prichazi 11.zari a boj proti terorismu,Ben Ladin,Afganistan.
A pak se vsechno zmeni,mluvi se jen o Iraku,jeho porusovani rezoluci(kolik takovych mizeru vladne v jinych zemich).Korea nedavno zase vystrelila raketku,udajny dolet(dostrel?-nevyznam se v terminologii) je 6 000km.Uz davno predtim vyhnala inspektory OSN a navic otevrene vyhrozuje.
A jak to bude dal?Jak se bude stabilizovat situace v oblasti kolem Iraku?Je tu otazka Kurdu(velmi hakliva).
Rikate,ze davate prednost tehle valce,protoze predejde vetsi a horsi.Z ceho cerpate vasi jistotu?
Bud mate jine informace a nebo ja jich mam nedostatek.
Nekdo tu prohlasil,ze se ted do politiky micha kde kdo,aniz by ji rozumel.Politika neni zas az tak exaktni veda,aby doslovne jednala podle predem danych pravidel.Takze se k ni vlastne muzu vyjadrit i ja,naprosty laik.


9236

4.3.2003 4:59

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Mikin 202.?.?.?

Reakce na 9236

Ajo, s vetsinou veci s Vami musim souhlasit. Ja si rovnez neprisvojuji pravo na jediny pravdivy nazor. Ale kdyz vidim tu podivnou smesici lidi pro kterou je antiamerikanismus to jedine a hlavni, zase pochodovat na ulicich a kricet,kdyz slysim opet tu stejnou retoriku, mrazi me na zadech. Vas ne ?

9350

4.3.2003 13:27

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9350

>Ajo, s vetsinou veci s Vami musim souhlasit. Ja si rovnez
>neprisvojuji pravo na jediny pravdivy nazor.
..no to jste mi toho,Mikine,moc neobjasnil.
Ale kdyz vidim tu
>podivnou smesici lidi pro kterou je antiamerikanismus to jedine a
>hlavni, zase pochodovat na ulicich a kricet,kdyz slysim opet tu
>stejnou retoriku, mrazi me na zadech. Vas ne ?
Mrazi,ale asi z jineho duvodu,nez vas.Ja se te valky docela vazne bojim.

9365

6.3.2003 9:03

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Mikin 203.?.?.?

Reakce na 9365

Ajo, te valky se nejspis boji kazdy. Ja se ale osobne bojim jeste vic te valky ktera vypukne jestli Saddama nezastavime ted hned. A zatim se to dari. Jsou tam inspektori, nici se rakety...
Kdyby Saddamovi nekdo nedrzel na krku nuz, nedelo by se nic....

9421

26.2.2003 13:36

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9182


>
>nekdy ano. Kdyby nekdo zastavil Hitlera, tak by cela svetova
>soustava byla dneska jina. Ale takovej Chamberlain pro zabraneni
>valky hodil Hitlerovi do chrtanu Cesko jenom aby byl mir a jak to
>dopadlo, snad vite.

>Ne vzdycky ti, co jsou proti valce maji pravdu.
...jeste dodatek,Brnaku.Vlastne to cele bylo o tom,zda umelci maji narok na verejnosti projevit svuj osobni nazor.Je-li clanek pravdivy,pak nemaji.A to se mi zda ponekud zvlastni.
Asi to neni tak vyjimecne.Pred casem,kdyz melo dojit v Kanade k referendu(zda se Quebec separuje od Kanady)Celine Dijon verejne prohlasila,ze je proti separaci a uz bylo zle.Bylo ji naznaceno,ze ma zpivat a ne se plest do politiky.Jiste,ti moudri to rozhodnou sami.

9192

26.2.2003 17:19

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9192

...jeste dodatek,Brnaku.Vlastne to cele bylo o tom,zda umelci maji narok na verejnosti projevit svuj osobni nazor.Je-li clanek pravdivy,pak nemaji.A to se mi zda ponekud zvlastni.

Pani Ajo,

maji narok vyslovit svuj nazor, ale at na to pouziji jinou platformu. Na Grammy maji prijit na podium a zacit dekovat vsem moznym a nemoznym lidem za to, ze dostalii cenu. To samotne je uz dost nutne. Kdo chce k tomu jeste poslouchat jejich reci o politice, ktere malo kdo z nich rozumi.

9200

26.2.2003 18:28

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9200

Ajo, pardon, chyba tisku.

Chtel jsem rict, ze to dekovani za cenu je nudne (ne nutne)a tak jeste k tomu pridavat politicke reci, to uz by bylo trochu moc.

9203

26.2.2003 16:54

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

matej 24.?.?.?

Reakce na 9176

Pani Ajo, proc to nazyvate valkou ?
Ja bych to treba nazval, ze po neuspesnem diplomatickem jednani
s diktatorem je nutno pristoupit k jeho nasilnemu odstraneni.

9199

27.2.2003 0:10

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9199

>Pani Ajo, proc to nazyvate valkou ?
>Ja bych to treba nazval, ze po neuspesnem diplomatickem jednani
>s diktatorem je nutno pristoupit k jeho nasilnemu odstraneni.
Jak myslite,pane Mateji,muzeme tomu rikat treba i pratelska pomoc.
Vysledek bude stejny.
Jaka je vase definice valky a jak se lisi od "nasilneho odstraneni diktatora"?

9208

27.2.2003 10:59

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 9199

>Ja bych to treba nazval, ze po neuspesnem diplomatickem jednani
>s diktatorem je nutno pristoupit k jeho nasilnemu odstraneni.

Vrele s vami souhlasim.
Presidenta USA by mnel skutecne nekdo co nejdrive odstranit [smích]
Pokud jste myslel jineho diktatora tak se omlouvam [smích]

9216

25.2.2003 20:38

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

No kdo--Zidi.Cela Amerika je jimi rizena.Dobry den pane Spielberg!

9166

25.2.2003 21:09

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Brnak 68.?.?.?

Ti umelci umi jenom mlatit hubou ze svych milionovych pozici. Barbra Streisand a hodne jinych prohlasilo, ze kdyz bude zvoleny Bush, tak na ctyri roky opusti USA. Porad jeste tady smrdi. Jestli nemaji na letenku, tak ja jim ji zaplatim. At tahnou.

9168

26.2.2003 7:16

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Lidi ja nevim,ale i kdyby vsichni umelci chteli mluvit prave "jen a jen o miru",jde preci jen o to,ze by to pravo nemelo byt nikomu upirano.Otazka sama spis zni,jestli se to proste na takovouhle akci hodi.Nicmene nekomu naznacit neco primo takhle mi pripada prinejmensim divny.Jenze na druhou stranu z show udelat manifestaci svych nazoru,to se podle me proste na takovouhle akci nehodi..

9184

26.2.2003 8:36

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Grovik grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Spojitost je jasna, Umnelci -> Medialni spolecnosti -> Nadnarodni koncerny -> Vlada.

Takze kdo nedrzi hubu a krok je bez penez a v prdeli.
Kapitalismus je v tomhl ehorsi nez socialismus [mrknutí jedním okem]

9186

26.2.2003 11:12

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 195.?.?.?

Pan Stwora jaksi zapomel na ty umelce,se za svou blbost pote co videli radeni komunistu ve Vietnamu omluvili. A bylo jich dost, vcetne Joan Baez a dokonce i "Hanoi Jane" Fonda.
Jenze uz bylo pozde. Lide v JV Asii kvuli tem hlupakum stale trpi.
Jo-jsou dva druhy lidi. Ti co se z historie pouci a ti ostatni....

9188

27.2.2003 11:11

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 9188

>Jo-jsou dva druhy lidi. Ti co se z historie pouci a ti ostatni....

Ano mate pravdu. Doufam jen ze jste se poucil ze vsech predchazejicich valek ktere kdy lidstvo vedlo. Pokud ne rad vam pripomenu, ze pokazde jde jen o nesmyslne mrhani zdroji (lidske zivoty, intelektualni potencial, ropa, strelny prach, atd...) za ucelem ziskani jinych zdroju pro (uspokojeni sveho ega, obnoveni ropy, atd...)
Snad nejste tak najivni aby jste si myslel, ze Bush nebo Sadam vezmou AK-47 a pujdou do zakopu ?? [překvapení]

Nechapu jak si dnes jeste nekdo muze myslet, ze armade USA jde o mir, poradek a niceni tech "osklivich" diktatoru a teroristu.
Ani ji o to jit nemuze, protoze potom by musela namirit sve rakety nejprve proti Bilemu Domu.

9217

26.2.2003 15:18

brnakovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

brnaku, pises: kdyby nekdo zastavil hitlera, tak by se dejiny vyvijely jinak.....
totez muzeme rici, ze kdyby si zidkove nevymysleli bolsevizmus, tak by mozna zadny hitler nebyl, a ty a ja bychom sedeli tam, kde jsme se narodili. rovnez tak kdy nedoslo k osudovemu "zrozeni" izraele, a tak by na strednim vychode byl asi klid! a do tretice, kdyby turci zustali vladnout v evrope, tak dnes mozna nosis na hlave fez.
timto tedy basnik rika, ze kdyby byly v riti ryby, bla, bla, bla.
jo, a jdu slavit 55. vyroci zrozeni bolsevizmu v csr. jeste, ze tenkrat z aurory padly ty vitezne vystrely.!
stefan

9195

26.2.2003 15:24

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jo, to se zidkove "zichrovali", aby nahodou nekdo nepouzil te obrovske medialni moci a vyuzil ji k propagaci miru! vzdyt ty grammy, emmy a oskari jsou jejich vlastnictvi, rozdeluji si to mezi sebou, sem tam "odmeni" nejakeho nezidka, aby nam zavreli huby.
a pan spielberg, ten to ma dobre spocitano, vsak se podivejte, jak to provedl s "et"!!!
stefan

9196

26.2.2003 15:44

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

az ted jsem precetl cely clanek. takze dodavam, ze v 70 letech bylo skutecne vice svobody, joan baez, melanie a jenda lennon, a jiste mnoho dalsich o tom verejne zpivali. nejsilnejsim slovem pusobil prave lennon, ktereho jsem o vanocich poslouchal a chtelm o tom vlastne napsat uz pred tydny.
a tak vam, kteri album "the j.lennon collection" neznate, uvedu
jen nazvy pisni: give a peace a chance, power to the people, imagine
a dalsi 4 jsou "miroveho" characteru. znovu si prectete nazvy tech trech pisni, co uvadim a poznate tu silu slov. dnes po letech, kdy david chapman, lennonuv vrah se vratil z "basy", verim tomu, ze ho tenkrat nechali oddelat.
stefan

9197

27.2.2003 3:18

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz ,uz Amerika propaguje ,ze ve veci diktatorstvi se ma Saddam znicit,tak ,proc nepouziji pratelskeho diktatora ku Spojenym Statum a tim je pakystansky general,ktery se na rozdil od Saddama sam uvedl do presidenske funkce,nebo snad diktator v Iraku je jiny ,nez diktator v Pakystanu?

9210

27.2.2003 12:14

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

MAX 212.?.?.?

Umělci jsou pitomci,za to tady se s odborníky na politiku roztrhl pytel!

9219

28.2.2003 3:03

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

VAustralii chteji a uz i provadeji uctovani za dest a tak se sypou dolarky do nenasytnych byrokratickych kapes,ted jeste prijde taxa za dychani vzduchu a potom ,taxa za nadmirne kecani,kdo nebude chtit platit ,tak bude mit pres usta lepici pasku na obous tranach orazitkovanou.

9225

28.2.2003 4:20

RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 9225

Nohejle, tak to Ty se asi nedoplatis a nebo se priprav na tu lepici pasku.

9229

1.3.2003 1:41

Pořadatelé Grammy k umělcům:

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Dnes mluvim do mistniho radia a nic jim za to neuctuji, oproti budouci taxe,jenom se vystavuji nebezpeci ,ze nekdo procitne ze snu o demokracii a rani jej mrtvice a mne zazaluji,tak, jak v nekterych statech, kde revisionismus je uz trestana cinnost, ale i to se zmeni a dojdeme k tomu, ze pouzivani vlastniho mysleni se stane protistatni cinnosti. Moc nam do toho nezbyva, Americani, uz ted se boji zastavit se s nekym na ulici, uz jim toho moc nezbyva a bude to, jak za komunistu v Rusku. Nakonc komunismus vznikl tam, tak se tam nakonec i vrati.

9244

6.3.2003 11:49

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kazda mince ,ma dve strany atak se podle toho musi sni i zachazet.

At the same time, in a move clearly aimed at intimidating the media, the White House denounced a CBS News interview with Saddam Hussein, in which the Iraqi leader asserted his nation had nothing to do with 9/11 or al-Qaida, as "propaganda."

Now, I have no love for Saddam's sinister, brutal regime. The last time I was in Baghdad, in late 1990, the Iraqi secret police threatened to hang me as a spy after I discovered a group of technicians and scientists who had been secretly sent by the British government to produce anthrax and other germ warfare weapons for Iraq to use against Iran.

But what I dislike even more than Saddam's nasty regime are government lies and propaganda.
Prevzato z Kanady.

9428

Příspěvků: 31

25.02. 18:26 Petr  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 00:37 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 02:39 Brnak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 09:31 Eli  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 13:08 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 18:15 Mikin  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
28.02. 13:45 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
04.03. 04:59 Mikin  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
04.03. 13:27 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
06.03. 09:03 Mikin  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 13:36 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 17:19 Brnak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 18:28 Brnak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 16:54 matej  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 00:10 Aja-vterka  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 10:59 Petr Rehak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
25.02. 20:38  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
25.02. 21:09 Brnak  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 07:16 Dancan  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 08:36 Grovik  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 11:12 Mikin  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 11:11 Petr Rehak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 15:18 stefan  brnakovi
26.02. 15:24 stefan  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
26.02. 15:44 stefan  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 03:18 Robert Nohejl  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
27.02. 12:14 MAX  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
28.02. 03:03 Robert Nohejl  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
28.02. 04:20 Brnak  RE: Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"
01.03. 01:41 Robert Nohejl  Pořadatelé Grammy k umělcům:
06.03. 11:49 Robert Nohejl  Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 0

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 2

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
21,92 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,17 Kč
Kanadský dolar
16,88 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 127,31 Kč
1 unce stříbra
495,98 Kč
Bitcoin
368 553,71 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 320