Diskuze k článku

Exekuce – epidemie, která může zasáhnout každého

Příspěvků 44

9.4.2012 7:21

Pravda

ludy 78.?.?.?

Vite co se stane kdyz dojde k ovladnuti lidi dluhem? Dobrovolne otroctvi !!!

266577

10.4.2012 12:42

Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

korutan 85.?.?.?

Reakce na 266577

Dobrovolné otroctví je již nastolený stav, kdy z potřeby uživit svou rodinu, za stávajících podmínek a pravidel společnosti, kdy stát, z každé koruny Vaší odměny za odvedenou práci, si formou nejrůznějších povinných plateb strhne 75 haléřů, pracujete doslova jako otrok. Zkuste přestat hákovat každý den 10 – 14 hodin a uvidíte, jak vám půjde životní úroveň do háje.
V tom článku mi chybí jedna věc. Jeden úhel pohledu vyjádřený v uzákoněném pravidle; Nikdy nepřivést dlužníka do stavu životního konce. Do stavu, kdy ze situace nemá východisko. Kdy je zbaven střechy nad hlavou, nejsou mu ponechány ani základní prostředky pro život. Kdy z nastalé situace není reálná cesta, protože stokorunový dluh vzrostl na desetitisícový, nebo tisícikorunový na stotisícový. Kdy příjmy stačí s bídou na pokrytí základních potřeb rodiny a smysluplné zplácení je prakticky nemožné.
Jsou exekutorské hyeny, které v honbě za svým ziskem dovedou člověka do situace, kdy přemýšlí nad smyslem další existence. Ale mohou toto udělat jen a pouze díky platným zákonům!

266659

11.4.2012 1:02

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

ludy 78.?.?.?

Reakce na 266659

Kolega psal jak se krade stat. Nejhorsi je, ze to mame primo pred rypakem a kazdymu je to sumak. Rikam vsechno nam seberou, bude valka, a oni no a co? Tak bude no. A dou na kaficko, cigarko, pokracuji v praci a td. a sou vklidu, zadnej stres.
Delal jsem v podniku kde po letech jsem byl jeden z prvnich odejitych, co me nemeli radi se stestim rozplyvali, no ja jen preskocil vedle do fabriky a za lepsi penize. Za rok a pul ta firma skoncila. Jen par stastnych melo moznost prestoupit a ty co se smali tam nejsou.
Musim bohuzel konstatovat, ze kdyz byla firma na vrcholu jak tvrdila na obratech, zavadeli se v te dobe nesmyslne ukoly na zamestnance, ocividne bylo treba to lidem velmi zneprijemnit. Nakonec firma skoncila. Jsme na vrcholu. Konstatovanim toho vseho je nizsi rocni odmena a zmeny ve vyplaceni bonusu a odmen.

V neposledni rade dle meho nazoru dojde k postupne robotizaci vyroby a nahrazeni cloveka, minimalne v tomhle podniku.
Sklad uz plne robotizovany je. Uvedomujete si co to znamena? A po skouknuti tohodle?

http://www.youtube.com/watch?v=upsIjCGij6s

Ze nas nepotrebuji !!!

Nemusi bejt valka, staci vas zrujnovat a nechat umrit hlady. Treba i vyrazne zdrazit leky a pod. zejo. Kdyz si nakej Iluminat rekne ze chce aby prezila jeho rodina, protoze nejsou zdroje, tak co udela, presne tohle. Zavre kohoutky. Nechaji si jen par odborniku a ostatni udelaji stroje pro jejich hracky.

Tady mame duvod.

Jen se mi libi jak se ti roboti lidem pekne vysmivaji v kazdem videu co sem videl. [bliji]

266707

11.4.2012 1:29

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 266707

> Ze nas nepotrebuji !!!

Tleskám, pane Ludy. Vyslovil jste nesmírně zajímavou myšlenku. Já jí maličko doplním.

V naší zemi NEJSOU LIDÉ!!! Nejsou šikovní zubaři, pracovití instalatéři, kardiochirurgové, dobří malíři pokojů, IT analytici, programátoři, slušní právníci, spravedliví soudci, osvícení projektanti, poctiví politici, šikovní manažeři, ...

A teď v malé obměně zopakuji Vaše slova.

OSTATNÍ LIDÉ MĚ NEPOTŘEBUJÍ!!!

A nyní zásadní otázka. Kde je chyba? Opravdu je v těch ostatních lidech? Kteří mě nepotřebují? A nebo ... ? [mrknutí jedním okem]

266708

11.4.2012 9:47

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

ludy 78.?.?.?

Reakce na 266708

Me zrovna potrebuji, protoze ja se o ty stroje staram, milej pane. Ale tech tisicu obycejnych lidi o tech mluvim, nikoly o sobe.

266723

11.4.2012 14:43

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 266723

Blahopřeji, pane Ludy. Je dobře, že Vás lidé potřebují.

Jenže Vy jste hovořil jménem
> tech tisicu obycejnych lidi
které ostatní lidé nepotřebují. A já s Vámi souhlasím, že těch, které ostatní nepotřebují je stále víc a víc. U nás jsou to v podstatě všichni Cikáni. V USA drtivá většina Afroameričanů. V EU většina barevných imigrantů. V arabských zemích ...

A nyní znovu má otázka. Když člověka ostatní lidé nepotřebují. ČÍ JE TO CHYBA? Mohou za to spíše ti ostatní lidé? Nebo by se měl každý sám postarat, aby byl druhým užitečný? Co myslíte?

266740

11.4.2012 15:04

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 266740

Pane Vojto , každý je rád, více či méně, užitečný svému okolí. Chyba těch lidí v odkazu níže, je že spoléhají na systém státní, že zajistí jejich potřebnost. Samozřejmě omyl, jen oni to ještě neví [chechtot] .

http://www.novinky.cz/ekonomika/261329-recko-svira...

Odteď se musí každý postarat o sebe a aby byl potřebný svému okolí, vytvoří si ve svém okolí vlastní výměnný obchod, zboží které by se snad pokusil někdo importovat mimo jejich vlastní bude zničeno. Jiná měna než vlastní - řecké olivy - se neuznává.

[velký smích]

266742

12.4.2012 0:47

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 266708

>V naší zemi NEJSOU LIDÉ!!! Nejsou šikovní zubaři, pracovití instalatéři, kardiochirurgové, dobří malíři pokojů, IT analytici, programátoři, slušní právníci, spravedliví soudci, osvícení projektanti, poctiví politici, šikovní manažeři, ...

Pak buďme šťastní, že tu máme, my budižkničemové, my simulantenbande alespoň Vojty a jiné podobně úžasné übermensch! Třikrát sie..., pardon, hurá!

266787

13.4.2012 0:53

RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví

steve 166.?.?.?

Reakce na 266787

.. pani babo - take jsem si vsimnul, ze uz i ti "hrdobcove vali svoji kulicku lenive" !! [smích]
Coz naznacuje, ze "vojtoismus" je smerem k jeste lepsim zitrkum .., - na poli propagandy zcela urcite !

266842

9.4.2012 12:31

chce to seznam

ppppp 178.?.?.?

Víte, když v zákonech nebudou ošetřeny věci, které svým způsobem rozkládají společnost, nikdy nebudeme šťastni, ať už si zvolíme kohokoliv. Jsem velice nespokojen s tím, že v médiích se prezentují pouze skandály, rozkrádání, lumpové všeho druhu. A přitom, když cestuji naší vlastí v rámci přesvědčování lidí, že by neměli opouštět tradice ve prospěch globálního pozlátka, nacházím neuvěřitelné množství dobrých, poctivých lidí.

Velmi dobre napsáno, stačí jen dohledat, kdo konkrétne, prípadne proč takové zákony nabízí, a patrične to ohodnotit. Kdo za to zvedl svou ruku. Snad mají ti poslanci i odpovednost, nebo ne?

266589

9.4.2012 15:10

Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

Anna 85.?.?.?

Asi budeme muset pořádně spadnout na hubu, abychom se dokázali chovat obezřetněji. Přece hned nepotřebujeme nové auto, koberec či mobil, když máme totéž jen o nějaký ten pátek starší. Navíc si uvědomme, že tak nejlépe odstavíme na slepou kolej hrabivce, kteří číhají na náš majetek.
Vyčítejme jen sobě, že jsme svou ignorací, alibismem, výmluvami, leností pro sebe připravili tato odpudivá a krutá pravidla. Sami. A ani teď nevstaneme a neřekneme DOST! Ale pád do propasti se blíží velmi rychle. Mlčíme, dokud se to týká někoho neznámého, mlčíme, když to potká známého, apaticky čekáme, až to zničí nás samé...
Člověk se svobodně rozhodl přenechat vládu šílencům, a proto jako přirozený následek získávala převahu honba za pozemskými statky, závist, nenávist a nedůvěra, takže už žádný člověk nemůže být schopen žít šťastně. Jeho bližní mu to nedopřeje, a natahuje k němu své hamižné pařáty, aby ho ošidil, vzal mu majetek, a sám se obohatil. Vytvořili jsme si nepřehlednou spleť vztahů, v níž platí jediné pravidlo, že v každý okamžik se nás někdo snaží okrást - většinou s posvěcením zákonů. Zaplevelili jsme naši krásnou zemi nenasytnými dravci, jejichž jediným životním cílem je hromadit peníze pácháním příkoří na ostatních lidech.
Proud času a dění se valí, a unáší nás s sebou. Čím později se probereme, tím bude hůře, tím pracněji se dostaneme k nadechnutí nad hladinu. A když se nám ještě podaří vynořit, uvidíme, do jakých dálav nás proud zanesl. A bude těžké se dostat zpět, natož pak vykročit správným směrem. Nevím proč, ale vždy jsem věřila našemu národu, že se vzpamatuje. Tak teď doufám, že to nebylo jen přání.

266594

9.4.2012 17:07

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 266594

Proboha, kde žijete?

Uvědomte si, že se můžete stát obětí následujícího triku:

Přijde vám exekutor zabavit úplně všechno, protože jste si před pěti lety od Franty Vomáčky půjčil milion, který jste nesplatil. Budete samozřejmě protestovat, že jste žádnému Vomáčkovi nikdy nic nedlužil, jenže to exekuci nezastaví a zůstanete na ulici jen s kartáčkem na zuby. Následně pomažete k soudu (nebudete mít ani na soudní poplatek, ale na ten si vypůjčíte - děti to snad za vás zaplatí). U soudu se dozvíte, že Franta Vomáčka má dva svědky na to, že vám ten milion v tisícikorunových bankovkách předal v hospodě. Podle nových pravidel už totiž není nutná psaná smlouva, stačí ústní dohoda plus dva svědci. A protože jste si řádně nevyzvedl obsílku (kterou vám soudce fikaně neposlal), konal se soud bez vás. Máte smůlu a za zbytek peněz si můžete koupit dva metry konopného provazu - dluhy za vás budou platit ještě vaše děti, že?

Uvědomte si ovšem, že jste idiot, protože jste se včas nestaral...

266601

10.4.2012 6:55

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 266601

Ptejme se, kdo za tuhle situaci může. Již 22 let za to mohou poslanci, kteří se tam střídají buď za pravici, či levici- ale všichni jednotně vedou tuhle zem do bezpráví, chudoby a bídy. Na Doležitém to vyjádřil výstižně autor článku nazvaném Jak se krade stát:

Zarážející je jedna skutečnost, vláda je složena z lidem volených jejich zástupců, kterým byla propůjčena jistá privilegia. Po složení slibu je jejich povinností pracovat pro lid a plnit přání tohoto lidu- jsou totiž jejich zaměstnanci. Jakým právem se ze zaměstnance stává zanedlouho nepřítel nejhoršího ražení, a ještě jeden fakt, i přes mnoho škod a dokonalých zločinů se cítí majiteli národa bez možnosti odvolatelnosti!!! Na místo práce k občanům, se prostě vyklubali jako pátá kolona, pomáhající cizí mocnosti, tomu se prostě říká vlastizrada. Trest byl v podstatě jednoduchý, ke zdi, a prostě jen kulka. Tato vláda nepomáhá svému národu, ale jej vyloženě trestá. Proč nevydává dokonalé zákony, které by zamezily další krádeže, ale stále více pomáhá veškeré mafii. A o to víc spustila větší mlžení zapřít skutečnou pravdu. Kdo bude trestán, mafie? Ne, zase vše zaplatí jen dělník, rolník a v neposlední řadě poctivý živnostník.

266634

13.4.2012 16:18

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

haban 178.?.?.?

Reakce na 266634

Vše je založeno na statistice, že jen pár procent lidí je ochotno zabíjet jiné lidi. A ty mají naverbované do armády, k tajným službám, k policii, do věznic.

Ostatní budou maximálně tak cinkat klíčema a nadávat po hospodách, dneska na internetu.

Jen vyjímečně někdo dohnaný až k sebevraždě si sebou "vezme" i toho, kdo ho k tomu dohnal.

266880

13.4.2012 16:21

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

haban 178.?.?.?

Reakce na 266880

Přitom by nejspíš stačilo pár zastřelených soudců a exekutorů, aby se s tím něco udělalo. Ale kdo se obětuje?

266881

13.4.2012 18:35

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 266881

S Vaším názorem by souhlasili i diskutéři na Novinkách, neboť tam zvítězil názor, že ten řecký důchodce, který spáchal před parlamentem sebevraždu, si měl nechat pro sebe až ten poslední náboj- ale napřed měl vzít na věčnost pár zkorumpovaných poslanců.

Já nejsem pro tak drastická řešení, mně by se líbilo, kdyby nespokojení občané ve velkém chodili den co den k parlamentu na Malostranské náměstí a protestovali kvůli jakémukoliv problému, který je hodně pálí sami za sebe, a nečekali až na to, až je někdo (v podstatě obvykle vždy něčí agent) milostivě vyzve k hromadné organizované demonstraci kdesi stranou na Václaváku... To byste nevěřil, jak by to poslance štvalo a znervózňovalo, kdyby je tam někdo takto denně obtěžoval. Já tamtudy chodím často, takže jsem viděla i to, jak nevystrčili ani čumák v době, když tam lidi neustále chodili s cedulemi navlečenými na vlastním těle a protestovali proti americkému radaru. V současné době se tam ale procházejí sebevědomě a namyšleně, občas dokonce i nějakému občanovi vlepí i nějakou tu facku- protože vědí, že jim nic nehrozí. A to velká chyba ze strany občanů.

266889

13.4.2012 22:29

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

haban 178.?.?.?

Reakce na 266889

Máte pravdu, i pár zastřelených politiků by pomohlo. Justiční a exekutorské mafie jim možná vyhrožují ale nakonec je nejspíš uplatí.

A taky máte pravdu, že je to v podstatě vlastizrada. A vyznamenáním Mašínů nám politici v podstatě nepřímo sdělili "Pokud si myslíte, že zrazujeme národ, máte právo nás zastřelit a utéct. Za pár let vás za to vyznamenají."

Celý ten "obchodní řetězec" nejspíš bude vypadat nějak takhle
Korporace - Banky - Exekutorská mafie - Advokátní komora - Justice - Politici - Media (Media která drží víceméně hubu nebo pěstují scestné postoje)

Vzhledem k tomu, že v Advokátní komoře bylo za první republiky 40% Židů (v Praze, podle dokumentů na jejich webu - a politika se dělá v Praze) a dá se předpokládat, že dnes to nebude jiné, dá se tušit, kdo za tím vším bude.

266901

10.4.2012 11:38

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

RomanTička 94.?.?.?

Reakce na 266601

Tohle je tak nehorázné svinstvo, že za to by si ten kripl Pospíšil zasloužil normální veřejnou popravu. Nic míň. On je totiž tvůrcem, pochopitelně se soudní a exekutorskou lobby v zádech.
Takto je naprosto legálně možné, že sehraný tým pěti zlodějů (věřitel, svědek 1, svědek 2, soudce, exekutor) připraví o majetek naprosto každého, kdo se jim zamane. Sprostá loupež, posvěcená zákonem.

266656

13.4.2012 22:34

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

haban 178.?.?.?

Reakce na 266656

Souhlasím. Až na to "posvěcení zákonem". "Zákon" kterému lidi nerozumí, není zákonem. To je zneužití moci. Dost jasný signál, že stát ovládá mafie. Tady pomůžou skutečně už asi jenom zbraně!

266903

22.4.2012 15:00

RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř

Zdena Vojtíšková 90.?.?.?

Reakce na 266601

Tady už pro normálního občana žádný právní stát neexistuje. Prošel nový občanský zákoník bez jakékoliv diskuze a informování občanů a přitom se to týká každého. Jak mohl projít takovýto zákon, který je podle mne úplně bezprecedentní. A co se týká dnešního vymáhání dluhů, tak se to opravdu dotýká každého, tady nejde jen o to, že si peníze půjčíte, ale především o vymáhání roky prošlých dluhů bez jakéhokoliv upozornění a následná exekuce. Přijde mi šílené, že nemocnice vymáhá 100,-Kč poplatek, místo zaslání upomínky prodáním dluhu specializovaným firmám, které dlužníka připraví až o desítky tisíc. To samé pokuta za jízdné u nezletilého dítěte, kdy místo upomínky přijde exekuce. Tomu, že někdy omylem nezaplatíme jednu složenku nebo zašleme špatnou částku, se asi nevyhne za život nikdo. Převážná většina těchto dlužníků po upozornění částku zaplatí, ale pokud to zákon po věřiteli nepožaduje, tak pak může existovat takový byznys okolo vymáhání dluhů.

267464

9.4.2012 15:42

V tom mám jasno.

RomanTička 178.?.?.?

První exekutor, který si na mne došlápne kvůli nějaké stovce, nezaplacené před deseti lety, a o které nevím, dostane sekerou rovnou mezi dveřma. Lepší mít střechu nad hlavou v lapáku, než být bezdomovcem.

266595

9.4.2012 17:18

RE: V tom mám jasno.

siky 186.?.?.?

Reakce na 266595

Jen se neunahlete, pokud toto udelate dnes, do toho lapaku pujdete. Pockejte rok nebo dva a bude vas 9 milionu, pak tou sekyrou muzete rozsekat celou vladu a nikdo vas za to nebude popotahovat... [chechtot]

266604

10.4.2012 14:17

RE: V tom mám jasno.

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 266595

Ani se vám nedivím. Udělal bych, při mojí prchlivé povaze, totéž. Proto jsem taky preventivně z toho svinstva, který tam nazývají vznešeně demokracie, včas vzal "roha". (Po návratu z exilu). To zdaleka není právní stát, nýbrž semeniště zločinu s pomocí těch, kteří tomu vládnou. Mafie rozlezlá kdekam! [bliji]

266669

9.4.2012 19:19

privatizace mé zubní protézy

fohat 88.?.?.?

a exekuce mé skleničky na třetí zuby...mám pocit,že to spolu uzce souvisí http://www.stream.cz/uservideo/674438-tomio-okamura-cesky-tunel

266613

10.4.2012 10:00

Dluhy se MUSÍ platit? A MUSÍ nekdo půjčovat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

V islámském bankovnictví je úrok zakázán, bankéř samozřejmě má odměnu za poskytnutý úvěr, ovšem ale také nese rizika jako každý jiný podnikatel - má podíl na zisku, žádný zisk, žádný podíl, dokonce žádné splácení dluhu za cenu EXISTENČNÍ LIKVIDACE dlužníka - něco tak asociálního, tak destruktivního prostě islám nepřipouští. Prostě v takovém případě podnikatelský záměr bankéře byl špatný. Židovský lichevní systém naopak neriskuje nic, na poskytování úvěrů má monopol a půjčuje komukoliv, nese malé riziko, že někdo nezaplatí dluh a úrok, ovšem sumárně probíhá ničím neohrožený tok majetku od lidí k židovi v bance. Vyrobil si v ČR armádu oficiálních kriminálních hyen - exekutory i s právníky. Míra tohoto hyenismu jen ukazuje na míru poroby ČR pod "židovským ideálem". Po vydrancování státu nyní lichevní "židovský ideál" jde po majetcích obyčejných lidí, a z lidí to musí vytřískat, ne jak z podrobeného státu, který platil veleochotně. Ne náhodou je ČR nevzornější poskok Izraele v Evropě.

266648

10.4.2012 12:42

K předposlednímu odstavci

Oldřich 213.?.?.?

Samotná dlužná částka velmi často nečiní největší položku celého exekučního řízení. V kostce to může vypadat následovně:

Dluh i s úrokem: Kč 10 000,-

Náklady soudního řízení: Kč X

Náklady na výkon exekutora: Kč X

Vymáháno celkem: Kč 320 000,-

Je to smyšleno a možná přehnáno, ale tak se to dělá.

Zaplatil jsem Kč 16 000,- za dluh necelých Kč 400. Způsobil jsem si jej vlastním opomenutím, takže jsem ani nijak neprotestoval. Dluh jsem ale udělal v době, kdy byl dlužník upomínán. Po změně poměrů je tomu naopak. Věřitel vůbec nespěchá. Je rád, když nesplácíte a mlčí, aby vás nevyrušoval. A pak jednoho dne ... [překvapení]

266660

12.4.2012 13:01

RE: K předposlednímu odstavci

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 266660

Tak mi zrovna přišel exekuční výměr. Naprosto netuším, o co jde. Dlužná částka prý činí Kč 1 010,-- a úroky Kč 307,-- spočteno ke dni 10. 5. 2012 (sic!)
Není zde uvedeno, komu dlužím, za co, prostě vůbec nic. Navíc jsem v poslední době skutečně revidovala všechny pohledávky vůči mé osobě (pokuty za nedostatečnou spolupráci se sockou, pokuty od dopravního podniku) a nevím o ničem, co bych nezaplatila. Mám podezření, že jde o něco, co už jsem zaplatila, o duplicitu. Ani ta původní částka mi není povědomá - nemám paušál na telefon, nemám jakoukoli jinou podobnou smlouvu...

No, abych nezdržovala, výsledná částka, kterou po mně exekutoři chtějí, je Kč 17 757,-- a pokud nezaplatím ihned, vyhrožují částkou Kč 21 657,--.

Už píšu odvolání, of course.
Já jim dám, kurvám.

266803

12.4.2012 14:09

RE: K předposlednímu odstavci

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 266803

Nedejte se, zkuste to, jestli mají špatně zaúčtováno to, co bylo zaplaceno včas, tak to musí zrušit.
Vidím zde u zaměstnanců hodně zajímavých případů, rekordem je dluh 0,-, úrok z prodlení 208,-, k úhradě skoro 30 tis. Onehdá si to exekutor naporoučel nejen strhnout z výplaty, ale vlezl zaměstnanci pro jistotu i na soukromý účet, to pak bylo dlouhé dohadování, než to vůbec pochopili co udělali.. ale vrátili to. Nejsou tam zrovna matematicky nadaní lidé, spíše právně vychcaní, a dělají chyby, které nepřiznávají napoprvé, chce to metodu porouchané gramofonové desky.

266806

12.4.2012 15:46

RE: K předposlednímu odstavci

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 266803

To Vám držím palce!!! Po mně tam začali vymáhat pohledávky za původní majitelku domu, který jsem tam koupil. Jednak prý za poplatky za Rozhlas a TV, které ona prý neplatila a potom to hlavní - ta původní majitelka nezaplatila daň z prodeje nemovitosti a to se prý podle kocourkovských zákonů v takovém případě automaticky převádí na kupujícího a to jsem byl já.
Na argumenty, že to by měli vymáhat na tom, kdo jim újmu způsobil mi poslali papír, že pokud nezaplatím, jednalo se o 65000kč, budou na mně vymáhány 2Mega!!!! A ještě tam byla poznámka, že musím o celé věci zachovat mlčenlivost!!!! To už nelze nazvat ani Kocourkovem, ale zlegalizovanou zlodějnou a svinstvem nejhoršího kalibru. Takovéto zákony má a takhle prosím se mnou jednaly úřady "demokratické" země....
[bliji] [bliji] [bliji]

266811

15.4.2012 22:16

RE: K předposlednímu odstavci

marcela 89.?.?.?

Reakce na 266811

Ale no tak, nepleteš si pojmy s dojmy??? Co Čech, to buď doktor, nebo právník.
Automaticky se nic nepřevádí, kupující je ze zákona ručitel za daň z převodu nemovitostí. Je to daň, tak to bude vymáhat finančnák, ty troubo, nebude po tobě chtít to, co si tady vymýšlíš, ale 2 % exekučních nákladů, úroky taky ne. O mlčenlivosti se píše všude.
Čím míň se o věci ví, tím víc se nadává...
(Neni tady smajlík pro chytání se za hlavu...)

266999

16.4.2012 0:00

RE: K předposlednímu odstavci

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 266999

Jestli tomu dobře rozumím; prodávající zaplatí daň z prodeje a kupující daň z převodu nemovitosti?

267004

16.4.2012 20:17

RE: K předposlednímu odstavci

marcela 89.?.?.?

Reakce na 267004

Daň z převodu nemovitosti (z prodeje) platí prodávající (což má logiku - dostal peníze, necht zaplatí). Jiná věc je, proč vůbec mám platit daň z prodeje něčeho, co jsem si třeba vlastnoručně postavila a roky zvelebovala? Když ji prodávající nezaplatí (a někdy se stane, že je ve smlouvě o prodeji, že platbu provede realitka, ale realitka si peníze nechá, takže je v tom někdy nevinně), finančák vyzve k zaplacení kupujícího, protože ten je ze zákona ručitel za nezaplacenou daň.

267059

16.4.2012 0:45

RE: K předposlednímu odstavci

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 266999

Trouba jsi ty, ty "experte" chránící český zlodějny!!! Nevymýšlím si nic. Možná jsem se blbě vyjádřil, ale ty hned chytáš za slovo, viď, zástupče zlodějů!!! Ano vymáhal to po mně finanančák, no a co to mění na faktu, že to je kocourkovština??? O úroku ntady nikdo nemluví. Vyhrožovali mi pokutou dva miliony a to je prostě fakt. Tečka. Hele, prodával jsem dům i tady v Americe, vše bez nejmenších problémů. Žádný čachry, který pomáhají zlodějně jako v Kocourkově, víme? Tady ti dají do ruky bankovní šek v momentě převodu a vše ostatní, jako daně a poplatky už jsou předem odečteny. Žádný čachry jako tam, kdy ti peníze drží v jakýmsi depozitáři a milostivě ti je dají až bůhví kdy. Nebo taky ne, když s nima majitel realitky zmizí, což už se tam taky stalo!!!
A o mlčenlivosti se tady nikde nemluví a nevyhrožuje se za to jako tam. Pseudoprávníku.

267006

16.4.2012 1:19

RE: K předposlednímu odstavci

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 266999

> Je to daň, tak to bude
>vymáhat finančnák, ty troubo, nebude po tobě chtít to, co si
>tady vymýšlíš, ale 2 % exekučních nákladů, úroky taky
>ne.
Já ti tady přepíšu kus tý zprávy z finančáku, ty "přechytralej(á)", který si myslí, že ví všechno:

"Nevyhovíte-li této výzvě ve výše stanovené lhůtě 30 dnů ode dne který následuje po doručení této výzvy (§ 48 odst. 12 zákona o správě daní a poplatků, může vám být uložena pokuta podle §37 zákona o správě daní a poplatků a to opakovaně až do celkové výše 2 mil. Kč......"

267008

16.4.2012 20:43

RE: K předposlednímu odstavci

marcela 89.?.?.?

Reakce na 267008

No máš to nějak domotaný. Tohle není výzva k zaplacení, tam se žádnou sankcí nehrozilo, jen tě jemně upozornili na možnost vymáhání. Tohle bude výzva k součinnosti (tedy poskytnutí informací finančáku) nebo k doplnění něčeho, třeba odvolání, spíš asi k součinnosti, tam by ta sankce byla na místě. Pokud ses teda v tom přepisu "vyjádřil správně". A vůbec, příště se laskavě vyjádři přesně, ono vytrhnout dva miliony z kontextu (upozornění na pokutu) a řvát, že je po tobě vymáhali, to fakt nemá chybu[smích]))))
Setkávám se poměrně často s lidma, který řvou, že nic nedluží, že o ničem neví, nikdo je neupozornil a najednou z ničeho nic exekuce, ale když se v tom chvíli pohrabu, zjistím, že upomínky a upozornění si převzali osobně, tak proto mně tyhlety výlevy dokážou nadzvednout. To pak každej nadává na kocourkov, přitom si za to může sám. Nebo: ženská dlužila asi dva tisíce, tak jsem jí napsala, pak jí volám, a ona jojo, já o tom vím, tak já to teda zaplatím. Ta husa měla byt!!! a dobrovolně strkala hlavu exekutorovi do chřtánu!!! Pokud dluží ještě někomu jinému, tak už ten byt nemá. No co mi k tomu řeknete??? (Tím netvrdím, že exekutoři jsou správný hoši, aby nedošlo zase k nějakým záchvatům[mrknutí jedním okem]

267062

17.4.2012 9:16

RE: K předposlednímu odstavci

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 267062

No, oni to nakonec fakt vymáhali a samozřejmě trvám na tom, že ty předpisy a zákony co tam máte je kocourkovština. Ono pro tebe vyhrožování pokutou dva mega kvůli bordelu někoho jinýho je prostě samozřejmá věc a vrchol spravedlnosti??? Podívejte se, není v možnostech tohoto fóra vás podrobně seznamovat s tím případem a ani po tom zvlášť netoužím. Když mám smluvně zajištěno, že prodávající má zaplatit daň z prodeje nemovitosti a máte tam tak chabé a neschopné úředníky, že to předem nezajistí a nechají dotyčného (původní majitelku domu který jsem od ní koupil) aby to nezaplatila a bez jakéhokoliv vysvětlení začnou tu daň vymáhat na mně, má to logiku??? Co mně je proboha do toho? Já jsem všechny body smlouvy dodržel a přesto jsem to byl já, kterýmu začali dělat zle. Tak není to Kocourkov? Spíš tedy nevídané svinstvo, abych věci nazval pravým jménem. Že vy si to hájíte, vaše věc. Mmě takové jednání nasere na nejvyšší míru. Mně ten váš systém tam připadá jako středověcí výběrčí daní - prostě ber kde ber, hlavně když vybereš!!! Nějaký pojem jako spravedlnost nic, že? Co na tom proboha chcete hájit??? To jsou prostě zákony proti poctivým lidem. Darebák nezaplatí, tak zaplať ty, na kterého zrovna dosáhneme, že?
Podívejte, tady v USA jsem jak kupoval tak prodával nemovitosti a tady je to naprosto transparentní a koordinovaná záležitost. Neexistuje, aby po mně někdo vymáhal něco za bordel a nezodpovědnost někoho jiného. Proto jsem na to, jak tam u vás se mnou jednali, upozornil.

267102

12.4.2012 17:31

RE: K předposlednímu odstavci

steve 166.?.?.?

Reakce na 266803

to jde pro obeti holokaustu !!! To jim jeste nejaky ten grosik pridejte ..!! [chechtot]

266818

12.4.2012 21:50

Nevim

ludy 171.?.?.?

Ja zapomel neco dodat, uz otroci jste a az vam to dojde poslou na vas terminatory jak jsem ukazoval, to co strikaji na videu bude jed nebo jina sra....

Media viz. TV Nova vlastni president zidovskeho kongresu. FB ma syn zidovske rodiny a seznam.cz s novinkami.cz zrejme nakym zpusobem koupili Golden Sachs. Nemluvim o tom ze tu chtej tezit bridlici aby nemuseli doma protoze to zpusobuje zemetreseni a budou tvrdit ze otresu u nas jsou normalni. Amici koupily nas pivovar. No myslim ze bych toho nasel spousty.

Kdyz je nechame terorizovat svet dostanou nas akorat do obrovskych problemu.

266837

13.4.2012 9:44

RE: Nevim

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 266837

Tak v neděli v pět na náměstí. Vidle s sebou.

266862

13.4.2012 11:25

RE: Nevim

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 266862

.. trochu mě mrzí, že když se pořádá velká demonstrace 21.4. s odbory, hromadou dalších iniciativ, které se schválně dohodly na jednotném postupu, tak musí být jiná demonstrace 15.4. Aby to náhodou nemohlo být naráz a všichni, ač heslem obou je sjednotit národ. Škoda, nechci to podrývat, to ne, ale už vidím ty naše novináře, co o tom napíšou. Páč 21.4. nemůžu, musím 15.4., ale raději bych 21., tam vidím více potenciálu na řešení současnosti, a já věřím že takové řešení existuje.
Z hlediska počtu lidí by bylo fajn naplnit alespoň půlku Václaváku... pak lze použít podíl z politicky korektní Velvet konstanty 100 tis.

266866

13.4.2012 16:14

RE: Nevim

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 266866

Já půjdu na obě, ta odborářská je v OV 19. 4., tak aspoň oslavím poněkud netradičně svoje půlkulatiny. Doma už se s tím zaplaťpámbu všichni srovnali, když měli někteří blbé prndy, připomněla jsem jim, že cinkali klíčema a pak se na to vys..., čímž vznikl bordel, takže je opět tradičně na mně, abych to po nich "uklidila". [velký smích]

266879

13.4.2012 18:01

Státem organizovaný hyenismus

haban 178.?.?.?

Je to státem organizovaná zlodějina. A možná taky nástroj k ovládání lidí strachem.

Používejte prosím zdravý rozum nebo to alespoň zkuste. Ty návrhy v článku jsou naprostý nesmysl. Neobhajujte tady zločince!

Ten kdo půjčuje peníze, ví že je to riziko a má odpovědnost za to, aby si prověřil finanční možnosti toho, komu půjčuje. Za to si taky účtuje úrok. Z úroku musí pokrýt i případné ztráty, ke kterým v některých případech dojde. To je riziko podnikání a nese ho každý podnikatel. Nikdo ho nenutí, aby prodával na dluh.

Argument o "notorických neplatičích" v době veřejně přístupných databází dlužníků neobstojí! Pokud někomu půjčuji, prověřím si ho.

Když mi někdo nezaplatí pravidelnou platbu (za elektřinu, telefon, ...) přestanu mu poskytovat služby, a počkám až se finančně vzpamatuje a doplatí mi to. Nechci ztratit zákazníka, a nechci stresovat lidi v obtížích, tak mu ani neúčtuju penále - to je korektní a slušné jednání!

Pokud mi někdo nezaplatí, protože se mnou není spokojen, má na to právo. Já mám právo požadovat zálohu za služby.

Prošlý dluh mohu odprodat vymáhací agentuře za nižší částku, pokud možno takovou, která mi pokryje alespoň náklady bez zisku. Vymáhací agentura nebo exekutor má pak nárok vymáhat částku maximálně do výše dluhu, a jeho příjem je daný rozdílem mezi nominální hodnotou a cenou odkoupení. Všechno ostatní je zlodějina.

Rozhodně je nemorální vydírat a ještě více stresovat lidi, kteří se díky nějaké nepříznivé životní události dostali do těžké finanční situace (nemoc, rozvod, ztráta práce, přírodní katastrofa, autonehoda, úmrtí člena rodiny). Pokud to někdo zneužívá, je to zavřženíhodný hyenismus a měl by tím být společensky i ekonomicky znemožněn.

Moderním způsobem může být například podchycení a zdokumentování takových hyen ve Wikipedii nebo v nějakém "Hyenáři" na internetu. Oni si na nás vedou "databáze dlužníků", takže je to symetrické. Včetně politiků, kteří to umožnili a soudců, kteří se na tom podílejí.

Takového zmrda pak zaměstná zase jen zmrd, takže všichni slušní budou vědět, kterým firmám se vyhnout!

Pokud se v "kapitalismu" volí "penězi" nejlepší firmy a produkty, tak to dělejte! Firmy které dělají svým zákazníkům exekuce dejte na svůj osobní blacklist. Zaslouží si zkrachovat.

266886

14.4.2012 13:14

RE: Státem organizovaný hyenismus

ludy 78.?.?.?

Reakce na 266886

na tom neco je

266927

10.9.2014 11:26

petice za zastavení a potrestání exekutorské mafie

vagrant 88.?.?.?

http://www.petice24.com/za_zastaveni_a_potrestani_...

I když petice má platnost trvalou (resp. platnost do dosažení cíle), momentálně se vztahuje k datu manifestace v Praze ve Sněmovní ulici 24.9.2014 stanoveného autorem, do kterého prosíme všechny petenty, aby si petiční arch vytiskli, podepsali (případně nechali podepsat další osoby) a poštou zaslali na adresu autora petice Jiří Bezděk, Vodova 65, 612 00 Brno

Původní zdroj: http://pravdazvitezi.webnode.cz/news/posledni-poli...

VERZE PRO TISK ke stažení ve formátu pdf: http://uloz.to/xYzTZR6z/petice-arch-pdf

317115

Příspěvků: 44

09.04. 07:21 ludy  Pravda
10.04. 12:42 korutan  Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
11.04. 01:02 ludy  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
11.04. 01:29 Vojta49  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
11.04. 09:47 ludy  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
11.04. 14:43 Vojta49  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
11.04. 15:04 Marten264  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
12.04. 00:47 baba_Blažková  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
13.04. 00:53 steve  RE: Ovládnutím dluhem nastává nedobrovolné otroctví
09.04. 12:31 ppppp  chce to seznam
09.04. 15:10 Anna  Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
09.04. 17:07 Václav Semerád  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
10.04. 06:55 Jarmila  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
13.04. 16:18 haban  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
13.04. 16:21 haban  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
13.04. 18:35 Jarmila  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
13.04. 22:29 haban  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
10.04. 11:38 RomanTička  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
13.04. 22:34 haban  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
22.04. 15:00 Zdena Vojtíšková  RE: Pokud se občané nestarají, bude ještě hůř
09.04. 15:42 RomanTička  V tom mám jasno.
09.04. 17:18 siky  RE: V tom mám jasno.
10.04. 14:17 jen tak  RE: V tom mám jasno.
09.04. 19:19 fohat  privatizace mé zubní protézy
10.04. 10:00  Dluhy se MUSÍ platit? A MUSÍ nekdo půjčovat?
10.04. 12:42 Oldřich  K předposlednímu odstavci
12.04. 13:01 baba_Blažková  RE: K předposlednímu odstavci
12.04. 14:09 Duanitta  RE: K předposlednímu odstavci
12.04. 15:46 jen tak  RE: K předposlednímu odstavci
15.04. 22:16 marcela  RE: K předposlednímu odstavci
16.04. 00:00 baba_Blažková  RE: K předposlednímu odstavci
16.04. 20:17 marcela  RE: K předposlednímu odstavci
16.04. 00:45 jen tak  RE: K předposlednímu odstavci
16.04. 01:19 jen tak  RE: K předposlednímu odstavci
16.04. 20:43 marcela  RE: K předposlednímu odstavci
17.04. 09:16 jen tak  RE: K předposlednímu odstavci
12.04. 17:31 steve  RE: K předposlednímu odstavci
12.04. 21:50 ludy  Nevim
13.04. 09:44 baba_Blažková  RE: Nevim
13.04. 11:25 Duanitta  RE: Nevim
13.04. 16:14 baba_Blažková  RE: Nevim
13.04. 18:01 haban  Státem organizovaný hyenismus
14.04. 13:14 ludy  RE: Státem organizovaný hyenismus
10.09. 11:26 vagrant  petice za zastavení a potrestání exekutorské mafie

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 313