Diskuze k článku

Kořeny izraelského chování: Sabotování míru za každou cenu

Příspěvků 53

22.3.2012 1:51

Velmi důležitý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Také se zde často objevuje obecné spílání na "židy" a přitom je nutné vědět, kdo je kdo!
Černobílé vidění světa je velmi zavádějící.Nevím, kolik procent židů je militantně založeno,nebo jsou jenom příznivci a vlastně škodí,a přitom jsou největšími antisemity.Možná pouze cca 5%,ale je velká škoda, že mají takový vliv a moc,především na světová média.Pokud by se podařilo, uspořádat mírově a spravedlivě spor mezi USA,Izraelem a Palestinci, celý svět by si zhluboka oddechl! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Stejně nakonec nezbyde Izraeli jiná šance, než se s "Gazou" dohodnout po dobrém a co jsme si, to jsme si! [smích] [smích] [smích]

265656

22.3.2012 3:49

RE: Velmi důležitý článek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 265656

Pozoruhodne vysvetleni moci takvanych zionistu-judaistu k pomeru k Palestincum.Takze,Vam,tak zvani zide obsadi Vas dum ,ktery jste roky budoval,seberou Vam pole,seberou stada, vykaci Vam sad s ovocem ,znasilni zenu,zabiji bratra,zotroci vase deti a vy,co jsme si,to jsme si,to je presne to ,co zidovstvo-zionisti ocekavaji od hloupich krestanu,kteri se representuji s tak zvanou spravedlnosti,jen tak na okraj,co jsme si,to jsme si,Ukrajina ztratila 8 milionu od tak zvanych zakuklenych bolseviku,Rusko,jako takove 100 milionu v krvav elazni,tak zvane "bolsevicke revoluci,ktera prije lodi z New Yorku,a nakonec druhou svetovou valkou,kde krestansky svet byl postaven proti sobe s vyvrazdenim 60 milionu krestanu, takove Drazdany s e zakazanym kobercovym bombardovanim a pouzitim fosforu,tak,jaksrael na Palestince vice jak pul milionu nespocitatelnych obeti s dohodou,se spojenci,ze Nemecko nebude bombardovat Oxford na oplatku,ze nebude bombardovane otevrene mesto Drazdany,kdo porusil dohodu uz necham na Vas,co to v podstate bylo za lidi, jez vybirali cile naletu a za jakym ucelem.
Nakonec Churchil,co by jeden z vyvolenych prohlasil doslova,ze jim neslo o zniceni Hitlera a nacistu,ale slo o vyvrazdeni nemeckeho obyvatelstva ,jako takoveho,presne to same v Rusku,kde Bornstein-Trocky rekl,ze utopi Rusko ve vlastni krvy, nakonec ten samy Trocky v dobe exilu v Turecku rekl v roce 1933,ze donuti Nemecko,aby zautocilo prvni. Takze na Vasem ,cosme si,tome jsme si vydela ten,jez je vetrelcem ve Vasem dome, Vam zustanou oci pro plac,jako Palestincum zijicich ve stanech na troskach svych rozbombadovanych mest,podivny zpusob spravedlnosti.

265658

22.3.2012 9:28

RE: Velmi důležitý článek

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 265658

naprosty souhlas! [smích]

265662

22.3.2012 11:08

RE: Velmi důležitý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 265662

Ešte väčší súhlas.
Show must go on. Všimnite si Francúzsko: "terorista", ktorý má byt napchaný samopalmi, pôjde zabíjať pištoľou. Ten, ktorý zabíl deti a rabína, vedel presne brknúť na strunu...
He-he. [velký smích]

265666

22.3.2012 15:28

RE: Velmi důležitý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265656

Máte částečně pravdu.. Pak je otázka, proč si těch 95% neudělá pořádek s těmi 5%. Asi proto, že těch 95% hodných se těch 5% zlých, ale mocných, bojí.. A jsme u jádra problému.
Jinak to neberte doslovně, když třeba na Novinkách se kritizují USA za agresi v Íráku či jinde, určitě nikdo tím nemyslí 100% obyvatel USA. Zase i tam 5% těch, co rozhodují, špiní těch 95% obyčejných a snad i normálních Američanů. Prostě demokracie nefunguje a elity si s námi 95% všude dělají co chtějí.. Asi takto. [cool]

265679

22.3.2012 8:11

Logika věci

Střelec 188.?.?.?

Bylo by nepochopitelné, kdyby státy označované za teroristické skutečně teror prováděly. Nedosáhly by tím ničeho jiného než nepřátelství a nenávist k sobě. Proto je zřejmě tato jednoduchá metoda vylhaného teroru zneužívána. O Izraeli je známo, že nešetří ani své vlastní etnikum, pokud je to vhod jeho mocným.

265660

22.3.2012 12:22

Nenávist ... i hory přenáší?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Aby mohli žít, potřebují někteří lidé nenávidět. Nenávidět chudého a neschopného ubožáka je těžké. Tak bude lépe si vypěstovat VÍRU, že za všecho zlo světa mohou bohatí, schopní a úspěšní. Židé.

Takže se vůbec nebudu divit, až se zde zanedlouho dočtu, že Breivik byl vlastně placeným žoldákem Mossadu. A Mohammed Merah (vrah dětí z Toulouse) je vlastně po své prababičce Žid. [chechtot]

265669

22.3.2012 12:44

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265669

No, zrovny vy, který podporujete každé zabíjení, které provádí vaši oblíbení vyvolení (tím nemyslím židy, ale všechny, kteří jsou podle vás "úspěšní" - ti co těží ropu a nechávají chcípat milióny lidí na kontaminovaných územích, ti, co vyrábějí zbraně, ti, co ty zbraně používají, ti, co kradou pomocí investičních fondů a bank, ti, co vydělávají na lécích, které neléčí, a vůbec všechny zloděje, kteří jsou pro vás příkladem úspěchu), tu budete něco vyřvávat. Jste opravdu ubohý. To, co tu předvádíte má dlouhodobě klesající úroveň. Plácáte čím dál větší kraviny a přitom si to vůbec neuvědomujete. Jistě víte, že stáří sebou přináší i pokles inteligence, takže byste možná mohl přihlédnout i k tomuto faktu a zkusit se nejdříve zamyslet, jestli zrovna máte svůj den.

Příště tu budete vyřvávat, že USS Liberty nebyla napadena izraelským letectvem několikrát rychle za sebou a že to byli nějací Palestinci, ne? [bliji]

265670

22.3.2012 12:59

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 265669

To jen ukazujete podobné (ne stejné) myšlení z Vaší strany. Židé nemohou za vše, a jako etnikum byli hodně pronásledování a hodněkrát trpěli, vesměs jako nevinné oběti. Ale někteří z nich (Bohužel ti mocní, což se nevyhnutelně pojí s penězi) mohou za řadu věcí. Ale to není jejich specifikum, to funguje obecně.

Vaše vidění světa je podobně jednostranné. Majitelné velkých bank mohou za utrpení či smrt tisíců (nebo milionů) lidí. Pro stále větší a bezohlednější zisk jsou schopni potopit celý svět. A pokud jsou někteří náhodou židé, tak je to nijak neomlouvá.

Nevím, jak tomu bylo v minulosti ale jsem přesvědčen, že většina dnešních, zejm. našich bohatých (a je fuk, co jsou zač) se k majetku dostala nepoctivě. Myslíte že chci být jako oni, nebo jejich peníze? Že potřebuju někoho nenávidět?

Nemyslím si to. Ale ke svému životu potřebuju trochu jiný svět, nežli je ten současný. Svět ve kterém je možno přežít a normálně existovat. Jsem snad pro tohle prosté přání nějaká zrůda? Možná pro Vás ano...

265672

22.3.2012 22:50

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265672

To, že těmi bankstery jsou právě ti kteří jimi jsou, to není náhoda. To je Biblí dokládaný fakt záměru. Záměru toho, který je měl vyvést z otroctví, když ještě netušili čím se mají stát a čemu mají posloužit. Tedy ne tvrzení o jakémsi jejich poslání pod kuratelou čehosi bezejmenného z hůry, ale zmocnění se pradávných informací z doby počátků věků uchovávaných v egyptských chrámech, které pak zneužity tím ambiciózním údajným nalezencem umožnily jeho etniku ovládnout civilizaci až do dnešních dnů. On ten první jak se podařilo zjistit (Paul Brunton), nebyl jen adoptivní vnuk faraona, ale do svých čtyřiceti let i veleknězem chrámu v Heliopolisu, který na dalších čtyřicet let měl údajně zmizet pro zabití egyptského vojáka při zastání se svého soukmenovce, což je u velekněze jistě tuze přesvědčivý důvod k vypaření se z dosahu faraona a jeho strážců nejtajnějších tajemství. [oči v sloup]

Od toho lze pak dovodit, že zmizel proto, aby to vše co se mu podařilo z chrámových záznamů prostudovat a následně zcizit, si v klidu luk za pastvy ovcí čtyřicet let promýšlel a posléze po dalších čtyřicet let i realizoval. Ona ta "Archa" tedy nebyla jen pozlacená bedna "pod vysokým napětím, jehož dotýkati se je nebezpečné", ale zřejmě archiv oněch zcizených prastarých znalostí, z něhož čerpají dodnes cenné informace od těch, kdož byli schopni stavby pyramid v Gíze. Ty nejsou jen hromadami šutrů, ale jsou výpovědí o svých tvůrcích, převyšujících tu naši civilizaci o tolik, o co my máme vzdálené vytvoření jejich klonů i bez toho, že by ještě nesly veledůležité poznání, jak činí (http://www.ulozto.cz/live/xqC7b96/prezentace-giza-...). [překvapení]

Na jedné straně je tedy rozumné držet ty informace pod pokličkou, protože lidstvo je příliš náchylné k jejich zneužití, ať záměrně, nebo z pochybení, zanedbání, či jiných neúmyslných činů, na druhé straně je neomluvitelné nechávat si je po stovky generací jen pro manipulaci nad zdejší civilizací, namísto působení na jejím povznesení zde na Zemi, kde je jen trpěným trosečníkem/hostem, který je bez naděje na návrat domů. Do Ráje. [mrknutí jedním okem]

265694

22.3.2012 13:06

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

haban 178.?.?.?

Reakce na 265669

V jedné zprávě byla zmínka, že Breivik volal asi hodinu před útokem svému příteli do Izraele. Ale později jsem tu informaci už nikde neviděl.

Zrovna tak jako zprávičku, že letadlem s Kačinskim měla letět i hlava židovské církve v Polsku ale na poslední chvíli to odvolala. Někdo z toho udělal i video na YouTube, ve kterém byl odkaz na ten článek.

265673

22.3.2012 13:09

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 265669

Vojta49, za vaše slovné humanitárne bombardovanie nespratníkov ktorí si nevážia Slobodu a Debokraciu, pardon Dekoraciu, by ste si Vojta49 zaslúžil za váš prínos pre budovanie Slobody a Debokracie(dekoracie) metál Vencu Veškrnu Lahvu I. stupňa!!!

265674

22.3.2012 14:27

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 265669

.....že za všecho zlo světa mohou bohatí, schopní a úspěšní. Židé.
ano, spravne, nenazrani, mamonari, vychcani, manipulujici s dejinami i lidmi, prekrucujici fakta, atd. +++. ZIDE!!!

265676

22.3.2012 15:29

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 265669

No jo, pane Vojto, oni jsou synonymem cnostni a pravdomluvnosti....Já se podivuji a pozastavuji např. nad tímto prohlášením:
http://eretz.cz/2012/03/prezident-simon-peres-se-p...
Nepřipadá vám to jako vrcholná demagogie? Neměl by se místo Perese ptát takto Írán Izraele? Státeček, který je ozbrojený jako největší velmoc, na každém kroku vyhrožuje bombardováním kdekomu, až jej sama Amerika musí krotit, má tu drzost to vše překroutit a sám vypadat jako oběť. To snad není pravda!

265680

22.3.2012 21:46

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 265680

spravne, down with izrael!!! no further comment.

265692

23.3.2012 0:32

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

ikke 94.?.?.?

Reakce na 265669

Zidem po sve prababicce (ci podobne) je udajne iransky prezident, ktery chce znicit Izrael [chechtot]

A Breivik byl opravdu pro-izraelsky narozdil od nacku (Nazi = nationalsozialist), videl Izrael jako obranou zonu proti muslimum. Socialisti a multikulti, ktere na tom ostrove vrazdil, jeste den ci dva pred masakrem rozvinuli plakat s tematem "proti Izraeli pro Palestinu" (fotky na norskych zdrojich); norska vlada je celkem pro-palestinska [velký smích]

Nemyslim, ze Breivik byl nastrojem Mossadu - na to prilis detailne popisuje, jak mu to nevychazelo z bombou ve svem deniku (ne tzv. "manifest", ale denik od kvetna 2011), kdyby byl mel podporu nejake rozvedky, tak se s tim tak nese...

Stejne jako ten franzouzsky Mohammed (ktery udajne byl vycvicen), je Breivik tichy clovek, do ktereho by to nikdo nereknul a nepocital s tim co udela: Zadne zavazne kontakty na extremisty, jak francouzska tak i norska tajna sluzba s takovym teroristou nepocita (only weak signals - a tam je chyba !!!), ale to je opravdu velmi tezke zjistit a to by musela "zemrit demokracie" a nastoupit "Big Brother" [překvapení]

Oba magori se uspesne pretvaruji, jsou nevyspytatelni pro sve okoli a kazdy z nich zautoci s obrovskou brutalitou. Oba si pritom mysli, co "obrovskeho dokazali pro svou vec" - i kdyz ta "vec" je totalne rozdilna. Ale oba nechteli zemrit, jen zabijet...

Novy typ teroristy - tzv. "osamnely vlk". Novy typ teroristy, odhadem jich bude v budoucnosti jeste vice.

[pláč] [bliji]

265697

23.3.2012 5:37

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 265669

Hlavne k Vasim schopnostem porovnavat a vynest "spravedlivy" usudek, ze svet je antisemiticky,jak se snazite sarkasticky poukazovat, tak pocitejte,druha svet valka vice jak 60 milionu akomunismus prisel do evropskych zemi,"ruska revoluce" coz vsichni byli ti ublizovani,tak dokazali 100 milionu pravoslavnych krestanu zavrazdit a osm milionu Ukrajincu a ted z "ust"nejpovolanejsich kde 95% veskerych medii je vlastnena temi umlizenymi:Pentagon predicts Israel will drag US into war with Iran
Dal,uz nemusite pocitat,svet ma na 20 000 atomovych zbrani,jenom Israel vice jak 200 atomovych zbrani,nepocitejte vodikove ,neutronove,chemicke a bakteriologicke zbrane,protoze ,nikdo neprezije jestli ublizovani ,co nepravem okupuji cizi uzemi vyhlasi valku,jez strhne cely svet do valky,jestli mate syna ,dceru,v ramci ucasti v Natu, Vam to neujde,aby jste se zucastnil v teto kolonisaci na mrtvou planetu Zemi.
Tahle veta Vam opravdu sedi,je jen o to zda Vam pomuze ,az to zacne.
Nenávidět chudého a neschopného ubožáka je těžké. Tak bude lépe si vypěstovat VÍRU, že za všecho zlo světa mohou bohatí, schopní a úspěšní. Židé.
Jestli kalkulujete ze budete mezi temi 144000 zmrtvyvstanych ,tak jste na omylu.

265713

23.3.2012 16:36

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 265713

Díky všem dámy a pánové za reakce. Na některé z nic si dovolím odpovědět v tomto vstupu.

Pane Hestroyi, opět máte pravdu. Ano, jsem se sebou nespokojen. Nespokojen se svými znalostmi i schopnostmi. A snažím se s tím něco dělat. Vy sám jste se sebou spokojen? Zdá se, že ano. Proč tedy neumíte reagovat přímo na má slova? Místo toho mi pravidelně vkládáte do úst slova, která jsem nikdy nevyslovil. A pak mě za ně náležitě znectíte. Nebo jste snad schopen nalézt nějaký můj text, v němž
> podporuji každé zabíjení?
Jistě že ne.

Být spokojen sám se sebou je dnes velmi rozšířené. Chcete-li se o tomto fenoménu dozvědět více, vygooglujte si "Ortega lidé sami se sebou spokojení". A pamatujte, že tento stav má i druhou stranu mince. Jste-li sám se sebou velmi spokojen, musí být NĚKDO či NĚCO, co může za všechny Vaše (i světové) problémy a neúspěchy. S KÝM nebo ČÍM budete velmi nespokojen. Soudím, že už jste NĚKOHO takového našel, že? [velký smích]

Pane Kosku. Vy jste
> přesvědčen, že většina dnešních, zejm. našich bohatých se k majetku dostala nepoctivě.

To ovšem znamená, že tito lidé své majetky ukradli. Prosím, budiž. Uměl byste říci, komu? Jestliže je ukradli státu, kde je ten stát vzal? (Báchorky o ohromném národním majetku ČSSR v roce 1989, z něhož bychom mohli žít dodnes, prosím vynechte.) Myslíte, že lze vybírat daně od podvodníků a zlodějů a ti si zase své peníze ukradnou od státu zpět? Z čeho potom stát platí všechny své výdaje? Školství, zdravotnictví, penze, justici, policii, armádu, ...? Už vidím, jak píšete, že stát žije z daní od prostých lidí. Pěkné. Kdo těm prostým lidem zajišťuje práci a vyplácí mzdy? Stát? Podnikatelé podvodníci? A nebo tu masu prostých vydělávajících občanů zaměstnávají Marťané? Já soudím, že je zaměstnávají slušní podnikatelé. A vůbec se nebráním tvrzení, že mezi bohatými podnikateli jsou i podvodníci a zloději. Rozhodně jich však není většina.

Pane Jentak. Uměl byste napsat pár slov, která by měl říkat pan Peres? Tak, abyste byl s jeho slovy spokojen?

Všem ostatním děkuji. Za to, jak názorně zde ukazují, co to je SPRÁVNĚ NENÁVIDĚT. [mrknutí jedním okem]

265733

23.3.2012 17:00

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

dub 62.?.?.?

Reakce na 265733

no vidíte, a to tu nikdo necitoval talmud, to by byla teprve škola nenávisti[smích]

265737

23.3.2012 17:09

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265733

Ne, to nemá cenu. Dávám vám 1* za příklad totální demagogie. Na jednu stranu se rozčilujete, že musíte platit státu 80% toho co vyděláte (no, vy už ne, vy máte svůj důchod) a pak se ptáte jako totální tydýt, komu vlastně kradou zloději peníze, když kradou státní majetek. Nebudu ztrácet čas s někým, pro koho je drancování přírodních a lidských zdrojů (ano, tak vzniká většina reálného bohatství) slušné a poctivé podnikání.

A ještě k tomu zabíjení... Vy snad nepodporujete všechny války, které se vedou za "demokracii a svobodu"? Tedy konkrétně Irák, Afghánistán, Libyi atd.

265738

23.3.2012 17:37

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 166.?.?.?

Reakce na 265738

.. Ne, to nemá cenu ..
---
.. ja uz ho ani nectu a vyplatilo se to ! Namisto cteni naseho "osvicence" jsem naucil sousedovic slepice tancit valcik !! [chechtot]

265741

23.3.2012 21:28

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 265733

Ano, to skutečně znamená že je ukradli a skutečně tomu státu. On sice, neměl majetek ze kterého bychom mohli žít do dnes, ale kdyby nebylo nepoctivců z jejich řad a ze řad té či oné vládní garnitury, tak by z toho majetku zbylo více pro stát a jeho občany. Daně se od nich často vybírat nedají, protože sídlí v daňových rájích, nebo jsou majetkem cizích společností a zisky i daně putují za hranice.

Stát platí výdaje? Spíše se zdá že se stát chce placení výdajů, o kterých mluvíte zbavit, a platit už jen za neprůhledné zakázky ušité na míru "kmotrům". Na školství, bezpečnost, sociální potřeby nebo zdravotnictví pro běžného občana zůstává stále méně.

Řadu podniků nechal stát pod heslem "nejlepší hospodář je vlastník" zrpivatizovat zájemcům ze zahraničí, kteří měli předpoklady ... například vlastnili podobný podnik jinde. A ti se postarali ... často právě o likvidaci levně koupené konkurence, vybrali co se dalo a zbytek zlikvidovali. Vy vidíte masu vydělávajícíh občanů, já zase masu nezaměstnaných. Kdyby takových případů bylo pár, ale jsou jich stovky.

A vůbec se nebráním tvrzení, že mezi bohatými podnikateli jsou i slušní lidé. Rozhodně jich však není většina. [mrknutí jedním okem]

Změnili se lidé hodně. Nedávno jsem testoval svého bývalého kolegu, pro kterého jsem kdysi udělal nějakou grafickou práci, když něco potřeboval rychle. Nikdy nezaplatil. Setkáváme se ještě v jiné práci a tak jsem se jen tak ze zvědavosti zeptal, jestli by mi nedal na nějaký projekt do soutěže nějakou cenu (v ceně cca několika set korun z produkce toho podniku)

Nepotřebuju jí, jen jsem chtěl vidět reakci. Bylo zábavné sledovat, jak mi vykládá jak je vlastně chudej a že tohle prostě nemůže. Krátce nato se sebral (asi po půlhodině práce, za kterou dostane zaplaceno jako za 8 hodin) a odjel svým půl roku starým autom za mega. Hodně by se dalo vyprávět o tom jak podvádí svoje klienty, ale asi to nemá cenu.

Lišíme se mimo jiné tím, že on je starší, a nutno přiznat, že je podnikavější a není rozhodně blbej. To je pravda. Ale že jeho morální zásady jsou také někde jinde to je také pravda. Kdo koho tu vlastně živí, nemám pocit že on mě... [mrknutí jedním okem] Když to po sobě čtu možná máte i trochu pravdy.. po těch letech občas i někoho nesnáším. Asi ano.

265752

25.3.2012 5:05

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 265733

mily pane vojto, klobouk dolu, vasimi argumenty a musim rici, ze jste velmi inteligentni, tedy urovni vasich argumentu jste se dostal na uroven pana goebelse. opravdu, jste zidovsky goebels. bohuzel, v soucasne dobe, kdy se na israel kouka jako na nejake perversni pokracovani nacistickeho systemu jen trochu dokonalejsim. to co jste se naucili od nacistu jste udelali takrka perfektnim.
uvedomte si, ze politicky system musi fungovat pro vsechny obcany a jestlize slysite kritiku, znamena to, ze ve spolecnosti dochazi k nerovnovaze, ktera ve vetsine pripadu skonci prevratem. kdyz se podivate do minulosti, uvidite, ze ackoliv vy rikate, ze zide vzdy byli targetovani nevinnne, ze tomu tak neni. vzdy byl duvod k jejich persekuci, a tim, ze je jich malo, to ve vetsine pripadu prohrali.
neni to tim, ze jsou zide, ale ze se stavi do nepratelskeho postoje ke spolecnosti ktera je prijme. filosofie zida je filosofii emigranta. tim, ze nemuze proniknout do nativni society te ktere zeme se soustredi na vyniknuti financni, protoze to je nejjednoduseji viditelne a obdivovatelne, tim ovsem musi byt nemilosrdnym vykoristovatelem a tim se stava trnem v oku mistnich. toto je ma zkusennost ze cteni romanu z ruznych dob za poslednich ctyristalet. vzdy se opakovala stejna slova stejne vety ktere popisovaly zidovsky charakter. a co je nejhorsi, vzdycky to ti chudaci zide drive nebo pozdeji obreceli.

265802

25.3.2012 17:41

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 265802

Myslím, že Vás chápu, pane Kosku. Vždyť my už přes dvacet let proděláváme ohromnou mediální masáž. Lotr Kožený, lump Provod, podvodník Pitr, mafián Mrázek, zloděj Krejčíř, lobbysta Janoušek, ... . Stále dokola. A co víme o těch slušných? Nic. O nich masmédia mlčí. Ti totiž nejsou zajímaví. Tedy z mediálního hlediska prodejní.

Když si třeba zkusíte vygooglovat "podnikatel roku", budete překvapen. Kolik neznámých jmen. Lidí, kteří zaměstnávají jiné. A nejspíš docela slušně. A možná i někteří z nich unikají před zdaněním prostřednictvím svých offshore firem v daňových rájích. Ovšem ty peníze tam jistě nenechávají hnít. Oklikou si je převedou zpět a nejspíše je doma reinvestují. A já soudím, že pro naší ekonomiku je o moc užitečnější byť jen jediný milion, investovaný osvíceným podnikatelem. Než miliarda, vydřená z nás státem na daních a promrhaná ve zkorumpovaných státních zakázkách. A tak ač to zní hodně kacířsky, daňové úniky mohou velmi prospívat našemu (dnes mafiány divoce rabovanému) eráru.


Pane Karle4u. I Vám rozumím. Po přečtení mých slov Vás cosi nutkalo, obhájit si sám před sebou svou strašlivou nenávist k Židům. Nějak ji racionalizovat. A tak jste to udělal. A ještě mě k tomu potupil přirovnáním ke Goebelsovi. Díky.

Jestli dovolíte, já Vám s tím konejšením Vaší nejistoty maličko pomohu. Nabídnu Vám pár jmen. A Vy z nich vyberte prosím ty nehorší židovské stvůry, které jsou tím

> nemilosrdnym vykoristovatelem a tim se stava trnem v oku mistnich

A za to si nepochybně zaslouží ten nejtěžší trest. Pokud jsem uvedl málo jmen Židů, klidně přidejte další.

Tedy: Albert Einstein, Isaac Newton, Wolfgang Amadeus Mozart, Kryštof Kolumbus, Heinrich Hertz, Johann Strauss, Gustav Mahler, Hugo Haas, George Gershwin, Sigmund Freud, Thomas Alva Edison, Robert Oppenheimer, Isaac Asimov, Richard Feynman, Marc Chagall, Amedeo Modigliani, Miloš Forman, Jiří Voskovec, Jan Werich, Stella Zázvorková, ...

Nezapomeňte prosím u každého vybraného jména stručně popsat jeho nejtěžší zločiny. [chechtot]

265831

25.3.2012 20:36

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 265831

mily pane vojto, mym nejoblibenejsim spisovatelem ktery me formoval je pan remarque. stiny v raji, vitezny oblouk, na zapadni fronte klid, tyto knihy na me velice zapusobily. jak jiste vite, ze pan remarque byl zid, dokonce po nem pojmenovali v new yorku universitu.
jednou jsem v knihovne ve spojenych statech koupil stare vydani casopisu life, z padesatych let, bylo to vydani o svetovych nabozenstvich, bylo tam take kapitola o hebrejstvi, proc to pisu. pane vojta, neco se zmenilo, samotny israel, ze statu ktery mel symbolisovat po druhe svetove valce oazu kam mohou pronasledovani zide slozit svou hlavu se zmenil ve fasistickou stoku kde buji pornografie a drogy, vladne divoky likud ktery se nestiti zabijet lidi a napadat staty jen proto, ze se mu nelibi. posun zapadni filosofie ve prospech vykoristovani pomoci financnich triku. jiste jste si vsiml, ze neco nefunguje. ta zidovska jmena ktera jste uvedl, se da rici, ze tak jako vychodni nemci byli dobri naciste, kteri s nacismem nesouhlasili, tak tito zide byli dobri zide, kteri nikdy nechteli nic miti se zionismem. jak jiste vite, tak pan einstein byl velmi smuten pro nebezpeci nuklearni valky.
tak jako vy obhajujete sve a posmivate se tem neuspesnym, tak ja instinktivne bojuji za ty sve.
mate to ale tak trochu pomichane, nikdo si nestezuje na dobreho zamestnavatele, ale co lidi zlobi je korupce a nespravedlnost ktera je ve spolecnosti stale vice na dennim poradku. kazdy den se cte v novinach o novych causach korupce a ekonomickych zlocinech ktere by v jinych zemich byly potrestany tezkym vezenim. proto jsou lide nespokojeni. tedy hlavu vzhuru, nemusite se stydet za to co jste ale muzete se pripojit k tem kteri hledaji spravedlnost a pomoci ji docilit. pripominate me nekoho draheho, jmenoval se nillbert, uz jsem o nem dlouho neslysel.

265839

26.3.2012 0:53

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 265831

Teda Vojto,jsi talent,takhle to vypíchnout,ty jména a zločiny... [smích]

265850

26.3.2012 1:24

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 265831

Židovští herci byli zpravidla levičáky a komunisty, těmi bych se tady soudruhu Vojto moc nechlubil.Edisona raději vynechte to byl lump, který brzdil technický pokrok, Einstein také levičák, navíc ty svoje teorie vykradl ze šuplíku jiným teoretickým fyzikům.
Kdybyste neměli Nobelovu cenu pro nejskvělejšího Žida světa, tak byste si ji snad vymysleli.

265852

26.3.2012 15:01

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

hc 90.?.?.?

Reakce na 265831

Nejste vy tenhleten antisemit, Vojto? Sepisovat seznamy Židů? [cool] Pro rozšíření vašich pochybných obzorů: Jiří Voskovec-Wachsmann uváděl, že když začal být označován za Žida, tak hledal a hledal, ale k vlastnímu překvapení žádného židovského předka nenašel.

265898

26.3.2012 21:22

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265831

Pane Vojto,
vypsal jste ty hodné a slušné lidi, za to jim čest a sláva navěky..
A teď nám prosím vypište aspoň 20-30 jmen vrcholných politiků z USA, SVĚTOVÝCH BANKÉŘŮ, majitelů pojišťoven, médií, majitelů největších korporací atd. atd. To jsou ti zlí ONI, kteří ve jménu své náboženské ideologie neváhají zotročovat celý svět. Jinak někde bylo řečeno, že 95% ONICH jsou hodní, normální lidé, ale vládne jim 5% JEJICH mocných, ze kterých i oni mají strach. [cool]

265927

27.3.2012 0:28

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 265927

No jo no,máme.Láska i Vojto ...[smích]

265943

27.3.2012 1:57

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 265927

Pane Karle4u. Tentokrát jste napsal docela vlídný a laskavý příspěvek. S jehož větší částí souhlasím. Až na to zásadní, o čem diskutujeme. Vaši iracionální nenávist k Židům. Říkáte

> samotny israel, ze statu ktery mel symbolisovat po druhe svetove valce oazu kam mohou pronasledovani zide slozit svou hlavu se zmenil ve fasistickou stoku kde buji pornografie a drogy, vladne divoky likud ktery se nestiti zabijet lidi a napadat staty jen proto, ze se mu nelibi.

Já vidím Izrael trochu jinak. Vidím jej jako maličkou oázu vzdělanosti, pracovitosti a kultury v oceánu arabského islámského fanatismu a tmářství. Za krátkou dobu své existence odolal již pěti arabským pokusům o jeho úplnou likvidaci. Vždy šlo jen o obranu vlastní existence. A to proti naprosto zdrcující převaze 1 ku 100. Tedy jeden Žid proti stovce Arabů. Úctyhodné.

Přiznám se Vám, že té Vaší strašlivé nenávisti vůbec nerozumím. Ne. Nejsou mi lhostejné životy lidí, které byly zmařené v arabskožidovských konfliktech. Ani v jiných válkách. Každý ztracený lidský život je zlo. Ovšem jeví se mi jako krajně pokrytecké poukazovat stále jen na arabské oběti. A přitom totálně ignorovat všechna další lidská zvěrstva na této planetě. Například několik DESÍTEK MILIONŮ VRAHŮ, kteří dodnes nebyli za své hrůzné činy nijak potrestáni a žijí si své životy počestných lidí. Tito vrazi ve Vás opravdu žádnou nenávist nevyvolávají? Zvláštní.

Pane Rixi. Pokud také sdílíte nenávist k Židům, budete si muset jména těch svých ZLÝCH sepsat sám. Já je bohužel neznám. A obávám se, že ani Vy je neznáte. A proto sem žádná jména ani nenapíšete. Ovšem ve Vaší mysli budou existovat dál. Sice imaginární, ale o to záludnější, pejzatější a nosatější. Kteří mohou za všechno zlo tohoto světa. A tak Vám budou tito imaginární Židé dál sloužit jako berlička Vašeho vlastního svědomí. Berlička, o níž budete dál opírat svou jinak naprosto iracionální nenávist. Přece si svou nenávist musíte sám pro sebe něčím zdůvodnit, ne? [mrknutí jedním okem]

265946

27.3.2012 3:27

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 265946

mily pane vojto, zacinam vas mit rad a pripada me, ze se mezi nami vyviji vztah.
pripadate mi, tak trochu jako kralovna z pohadky o snehurce. zrcadlo, zrcadlo, rekni mi, kdo je na svete nejkrasnejsi? a zrcadlo reklo, jsi to ty, kralovno.
stejne jako ve vasem pripade, adl, adl, rekni, kdo je na svete nejkrasnejsi, a z adl se ozve, jsi to ty, protoze jsi tolik trpel a einstein byl taky zid.
madona je taky zidovka, je to hezka holka, a vite, ze pornograficky prumysl v la je exclusivne ovladan zidy?
ale, neni to o zidech, je to o lidech, kterym jejich navod na zivot, to je opravdu to co nabozenstvi je, jim dovoluje oficialne ochcavat zidy. a je to prave ta jejich schopnost a chut ochcavat, co je stavi do soucasne posice. kdyz se podivate na internet a jiste ctete mnoha jazyky, vsimnete si, ze svetovy nazor neni prave nakloneny k te vasi kolebce dobra a krasy a kulantniho chovani.
kdo je to zid, pane vojta, je to ten, ktery hledal spravedlnost pred 2000 lety a ktereho jste ukrizovali, jen aby jste mohli oslavovat sve zlate tele? je to ten, kdo protestuje v soucasnem israeli moznou valku s iranem, nebo je to lord blanstein head velke banky, za ktereho moralka bankovnictvi generalne klesla.
jak se clovek stane v soucasne dobe zidem, ne, pane vojta, to nejsou ti pejzati a nosati, to jsou palestinci, soucasni zide, ti moderni, zatocili dvakrat kuretem nad hlavou a naucili se v kurse co potrebovali umet, aby byli prijati do klubu, aby mohli profitovat, ti dobri zide uz jsou mrtvi, zemreli zalem kdyz videli co se to zase deje.

265947

27.3.2012 4:54

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

steve 166.?.?.?

Reakce na 265947

.. ze Vam to karle stoji zato ...

265949

27.3.2012 4:51

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Duanitta 80.?.?.?

Reakce na 265946

Vložený obrázek
Pane Vojto, jaký názor manipulativně podsunete tomuto pánovi?

Vy chcete bojovat proti iracionální nenávisti vůči židům, tak nám ji nejdříve podsunete, a pak s ní začnete bojovat. Racionální důvody k nenávisti vůči NĚKTERÝM židům nevidíte, mnohokrát zde zdůrazňovanému rozdílu antisemitismu a antisionismu nerozumíte. Dobře, když Vám nevadí americké války, půjdeme k nám domů. Můžete racionálně vysvětlit, proč dlužíme 1,5 bil. CZK cizím bankám a platíme ročně 80 mld na úrocích ze státního dluhu, když jsme ho mohli bezbolestně pokrýt úvěrem ČNB, která by mohla mít oprávnění české koruny na tento úvěr prostě emitovat? Peníze jsou jen jiná forma dluhopisu, bezúročná forma. Proč jsme se museli zadlužovat vůči cizím subjektům, když to šlo doma. Proč jsou tyto úroky hlavní příčinou státního dluhu ČR? 80 mld např. ze 100 je většina. Proč jsme se k tomuto iracionálnímu závazku vůči MMF hned po revoluci zavázali? Abychom si půjčovali EUR, USD na to, když nám chybí CZK??? No přece aby nás dostali, abychom jednoho dne neměli na splátky a úroky ony EUR a USD, které už emitovat nemůžeme. V ten moment jsme jejich a prot skončíme jako Řecko, za bouřlivého potlesku Vás, Vojto [pláč]

265948

27.3.2012 5:05

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

steve 166.?.?.?

Reakce na 265948

.. vzdyt - proto tady je ... [mrknutí jedním okem]

265950

27.3.2012 18:59

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Duanitta 80.?.?.?

Reakce na 265950

Milý steve, vidíte níže to co já, nebo se mi to jen zdá? Jakým právem si Vojta bere do huby 100 mil. zmarněných životů? Právem manipulátora vychutnat si oběť? Jak on odvádí pozornost od toho, o čem se mluví... týjo. Hájzl jeden, podle toho co psal nedávno to hajzl bude. No ale tady: co věta to perla. Mě z toho jde hlava kolem... "ve jménu" se zaštiťuje. Používá chlapec na nečekaných místech ta hesla, které má napsané na papírku ze školení... koncentráky, masakrování, bolševici, a mate.
Jak on se ohání přesně tím, co odsuzujeme my, jenom otočí zúčastněné strany. "Je-li 100 milionů zmarněných lidských životů slabým argumentem, pak nemám pro svůj postoj žádnou další obhajobu". Tady na Zvědavci všichni litují obětí válek, masakrování a souč. koncentráků neustále, a hledají příčinu... a von na nás tohle, jakože to pro nás je slabý argument... Hájzl v přímém přenosu teď a tady.

Jak odvádí pozornost od monetárního systému a jeho systémových chyb... jak směřuje naši nenávist na tučná jména miliardářů, těch schválených (nejsou to Židé), hraje na naše nejnižší pudy závisti. Jen odvést pozornost od mld do chřtánu bank. Že skřípne tyhle, získá pár miliard, ale to není jisté.. spíš to na něčem zkrachuje. Ale že je nadosah ruky nejen 80 mld ročně na úrocích, ale bilion a půl dluhu, jen kliknout, tak to pssst.
Jakpak by vybíral ty lidi, kterým by mělo být zabaveno co nakradli? "Věrohodně dokázat nabytí majetku".. dneska? co to je, když můžete cokoli. Znárodňoval by těm, komu by se mu zachtělo.
"a ještě by zbylo na penzijní reformu"... tedy na banky, už se blížíme k tomu, kde Vojta pracuje.
"lobbisté, čtěte mafiáni, lační"... ach, ty schválené dnes již politicky korektní pojmy...
Problematiku nevyrovnaného státního rozpočtu, který nechce nechat schvalovat - líbivě, mu ani nebudu vysvětlovat, protože pojem hamižnost jako jeho příčinu otočí zase na obyčejné lidi.

Hajzl všech hajzlů futrál

265994

27.3.2012 19:06

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

steve 166.?.?.?

Reakce na 265994

.. saak vam to povidam ... [mrknutí jedním okem], ale na to je take lek ...

265995

27.3.2012 15:35

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 265948

Díky za vlídnou reakci, pane Karle4u. Obtížně se mi na ni reaguje. Vaše slova totiž popisují především emoce, které pociťujete. A s emocemi se příliš diskutovat nedá. Nebo jsem nějaký významný faktický argument přehlédl?

Paní Duanito. Nezlobte se na mně, ale rasovou (a také třídní) nenávist považuji za příčiny toho nejhoršího zla na světě. Ve jménu těchto nenávistí byly masakrováni lidé ve fašistických i bolševických koncentračních táborech. Ve jménu těchto nenávistí zahynulo v minulém století více nevinných lidí, než kolik jich padlo v obou světových válkách dohromady. Je-li 100 milionů zmarněných lidských životů slabým argumentem, pak nemám pro svůj postoj žádnou další obhajobu.

K Vaší otázce. Já soudím, že český státní dluh mají na svědomí Češi. Ti Češi, kteří si dokázali mafiánskými metodami podřídit slabé a úplatků lačné české politiky ze všech politických partají. Kupodivu to nejsou žádní zlí Židé. Zde je pár jejich jmen na ukázku:

Petr Benda, Pavel Dlouhý, Richard Háva, Tomáš Hrdlička, Aleš Hušák, Stanislav Gross, Roman Janoušek, Roman Jurečko, Jan Kočka, Radovan Krejčíř, František Mrázek, Alexandr Novák, Patrik Oulický, Ivo Rittig, Martin Roman.

Soudím, že bychom měli takto přehledně sepsat jména všech Čechů, kteří nedokážou věrohodně vysvětlit původ svých majetků. A ty majetky jim prostě zabavit. Dle mého soudu by zabavený majetek snadno pokryl celý náš státní dluh a ještě by zbylo na penzijní reformu. Tak je to s příčinou našeho státního dluhu. Žádný MMF ani zlý cizí bankéř nedokáže totiž donutit český parlament, aby vládě odhlasoval schodkový rozpočet. To umějí jen ti správní "političtí lobbisté" (čtěte mafiáni). [smích]

265980

28.3.2012 0:36

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 265980

pane vojta, jiste, za mymi slovy jsou hlavne emoce. musime si vsak uvedomit, jak se emoce tvori. jiste i vy mate emoce, ackoliv jak jste naznacil, rad by jste je omezil u jinych.
emoce jsou reakce na to co se deje. kvuli emocim zacaly valky revoluce a casto i deti. nerikejte mi, ze treba navsteva v osvetimi ve vas nenecha emoce. jsou emoce negativni, jak pro koho, mozna, ze vy mate positivni emoce kdyz vidite americke vojaky mocit na mrtve, videt israelske vojaky strilet palestinske deti, nebo bombardovat nevinne lidi, ale kazdy jsme jiny.
i vy jste si vsiml, obrovskych tragickych nespravedlnosti ktere se deji v cesku a dokonce jste se o tom zminil.
je to proto, ze s tim nesouhlasite, nebo je vam lito, ze jste se toho osobne nezucastnil, jednoduse, ze na vas nezbylo?
tridni nenavist je ta zakladni, a jak tridne nenavidet, kdyz vidite co se okolo nas deje. cesky narod je na kolenou. otevrete noviny a tam se pise jen o kurvach a zlodejich a zaprodanych politicich, vidite, nechtel jsem pouzivat slovo kurva dvakrat,
ale diskuse se meni, uz nevidite slovo socka a kritika rezimu je stale komptentnejsi a zazniva ze stale vzdelanejsich ust.

266006

28.3.2012 2:33

RE: Nenávist ... i hory přenáší?

steve 166.?.?.?

Reakce na 266006

[mrknutí jedním okem] .. a podobnost "ciste nahodna !?"
----
.. Dimona plant - Kennedy (v zaveru ..), k tomu onen Kennedyho zakon k blokaci FEDu, .. a mnoho vice. A nasledne si muzeme zaskotacit ve "vojtovinach" ... [chechtot]
---------
http://www.youtube.com/watch?v=tRmRDsWJErc

266007

22.3.2012 21:39

dobrý tréning

pje 193.?.?.?

Faktem je, že budova velvyslanectví státu Izrael v Argentině se sesypala přesně podle scénáře false flag, což potvrzují dnešní prohlášení reprezentantů státu Izrael. Šlo zjevně o dobrý trénink na 9/11, což se doposud ještě plánovačům jeví jako úspěšná akce...

265691

22.3.2012 23:35

To opravdu nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Když židovský národ je tak hodný a mírumilovný tak proč je již 3000let skoro každý národ vyhání ze svého území??? Je náhoda že v těchto dnech spousta lidí má půjčky které nemůže splatit, lichva v rukách exekutorů v našem státě jen kvete, kým jsou řízené světové banky a finanční sektor včetně wall streetu balancující na hraně kolapsu, jaké národnosti je 70% zaměstnanců OSN, jaké národnosti je současný předseda evropské komise, kdo jsou poradci loutky Obamy, kdo vládne FEDu?? Ano máte pravdu jsou to zástupci toho dobrotivého národa který se stará o blaho všech lidí na celém světě... [bliji]

265695

23.3.2012 5:11

RE: To opravdu nechápu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265695

No je to prostě tak. I u nás... Přece "Protokoly..." musí být naplněny... tak se naplňují. Tam i onde, no a tedy i zde... Deset organizovaných zvládne i desetinásobnou přesilu individualistů a víra je organizace nade všechny jiné u mnohem početnějších, než je jen vláda... To jen abyste věděli co proti vám stojí. Gojímové přitroublí. [oči v sloup]

265712

23.3.2012 21:01

Psycholog vysvětluje nenávist k židům

te 89.?.?.?

Nějaký psycholog dělí lidi do matice 2x2 podle jejich míry vřelosti/chladnosti a míry schopností.
Podle kombinace těchto vlastností takoví lidé vyvolávají v druhých buď uznání, lítost, závist, opovržení.

Židé jako národ jsou velmi schopní, ale chladní (necitliví k potřebám druhých). Proto u druhých lidí vyvolávají závist a podobné negativní emoce.

Tedy lidi u Židů neprudí to, že jsou schopní, ale to že schopnost využívají jen pro svůj osobní prospěch, často i v neprospěch ostatních.

Např. jejich zneužívání válek pro své obohacení. To nemůže dělat u jiných lidí dobrotu.

Je to podobný efekt, jaký vytváří mnozí současní politici. Jsou velmi schopní, ale schopnost zneužívají v neprospěch druhých.

http://psychologie.cz/nesudte-at-nejste-souzeni/

265751

27.3.2012 6:41

Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Vložený obrázek
The satanic Communist Chekists took pleasure in brutally torturing their victims- Many of who were Roman Catholics: The priests in Kherson were crucified. Archbishop Andronnikov of Perm had his eyes poked out and his ears and nose cut off. There were Chekists who cut open their victim's stomach, pulled out a length of small intestine, nailed it to a telegraph pole, and with a whip forced the victim to run circles around the pole until the whole intestine became unraveled. Eyes of Church dignitaries were poked out, their tongues cut off, and they were buried alive. The Bishop of Voronezh was boiled alive in a big pot, after which monks, revolvers at their heads, were ordered to drink. In Kharkov people were scalped. In Tsaritsyn and Kamyshin peoples hands were amputated with a saw. In Poltava and Kremchug the victims were impaled. In Odessa they were roasted alive in ovens or ripped to pieces. In Kiev, victims were placed in coffins with decomposing bodies and buried alive.

We have at least one record of a public response by a prominent government official, Woodrow Wilson, President of the United States. On April 2, 1917, Wilson, after learning of these atrocities, went before the Congress of the United States and said,
The elegant Romanov family was assassinated within minutes of this photo being taken.
Vložený obrázek
Prikladem nenavisti je tak zvany "Reznik Moskvy-jinak ,take Issac Steinberg co by pod jmenem Vysinsky,jez poslal na popravu statisice a do koncentraku Gulagu miliony pravoslavnych krestanu.Ovsem,to plati i v dnesnich dnech,ze krestansky kolaboranti na spinavou praci,pokracuji v tom,co krestansti bolsevici.Vysinsky zemrel v klidu,v Australii,kde politici-krestansti,nevedeli,jakoby,kdo je Vysinsky,tady jiz opet Steinberg, v teto zidovske komunite,jez mela myslenku- plan na odkoupeni pozemku, Kiberly, co by dalsi Israel.Proto heslo zidovskeho rabina:kdyz reknu judaismus,myslim, tim komunismus,kdyz komunismus ,myslim tim judaismus.
THE REAL HOLOCAUST in WWII: 66 MILLION CHRISTIANS DEAD (260 million ...
Revolution one of which was described by the American Rohrbach Commission, (Defender Magazine, October, 1933): "The whole cement floor of the execution hall of the Jewish ...
Judaismus je komunismus a komunismus je judaismus-Rabin Waist.

265953

27.3.2012 9:12

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265953

co tím tady vlastně chcete říct, člověče?
všichni "komunisti" byli nějak postiženi dědičnou "monteistickou" psychózou, sám stalin byl římskokatolický kněz (údajně nedostudovaný v údajně pravoslavném semináři), ta židovská parta kolem něj kapala systematicky jak mouchy a po válce byli všichni ti soudruzi judaisti označeni za sionistickou zrádcovskou bandu sakumprásk jako celek...křesťan nebo žid, prašť jako uhoď, byli součástí statistik paranoidního režimu - miliony lidí se svěřili do rukou maniaka...
nehledejte v tom žádnou jinou logiku, než důsledek tisícileté výchovy v jakémsi židokřesťanském duchu, ritualizované blbnutí, které dovedlo společnost do pokročilé sebezničující společenské demence...
podobný stav je v celé "civilizivané" společnosti, která se důsledně chopila své role hry na stádo, no tak teď si musí vyžrat důsledky s tím spojené, a to i to, že stádo se cyklicky přemnožuje a vychcípává...

265960

27.3.2012 17:04

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 265960

ta židovská bolševická parta kolem Stalina se mezi sebou navzájem likvidovala navzájem. Vždyť to byli mafiáni vyškolení v americkém Novém Jorku.A mafiánise mezi sebou střílejí, když usilují o moc, proto si do svého vedení dosadili Stalina, který byl jen jejich poslušnou loutkou. Kristepane, vy si snad myslíte, že to byl nějaký diktátor? Vždyť se bál vystrčit z Kremlu čumák!

265989

28.3.2012 11:32

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265989

Já vím, že bylo sepsáno mnoho příběhů, povídek a knížek na různá témata zasazená do historického prostředí. No proč ne, jen se musím ptát (chci-li to brát vážně a jakákoliv evidence pro to chybí), jestli se to takto mohlo vůbec odehrát.
To je měl nějaký Izák z Jorku, dřepící s doutníkem v křesle, řídit telegrafem? Kterýho "vyškolence" zrovna picnout, a koho honem vyškolit a poslat nenápadně do rychle řídnoucích řad "moskevského sanhedrinu"? A ti zase pípali nazpět, rabi, vystříleli jsme se, potřebujeme se doplnit, nemá kdo dosazovat Stalina…
Stalin nebyl diktátor v pravém slova smyslu, ale zbožštělý monarcha starověku. I oni se báli vylézt, neboť vládli pomocí velebení, což nutně vede k izolaci od vnějšího světa a ke ztrátě soudnosti. Také intrikování vede k podezíravosti a strachu z okolí. Podívejte se na staré dokumenty, fotografie a vůbec vše autentické co se dochovalo, to svědčí o primitivní hrůzovládě narušeného člověka, který kolem sebe dokázal seskupit bandu všehoschopných poskoků. I po válce se udržel, přestože generalita (a nedělejte si o ní iluze) měla obrovskou šanci se ho zbavit. Jenže všichni měli všeho plný zuby a všelidové nadšení pro Kormidelníka bylo jistým bodem stability vyšťavené země a jít proti Vůdci znamenalo jít proti lidu. V účasti židů v první fázi nehledejte nic tajemného, představa změny carského režimu byla příležitostí k nějaké satisfakci za „staré křivdy“, těžko by tu šlo hledat kumpány mezi popy. V dalších fázích však plnily roli třídního nepřítele zrovna tak.
Tedy otázka je stále tatáž, jak je možné, že se vytvoří podmínky pro takový systém a takový režim a může to zajít do naprosto apokalyptických rozměrů. To vše je totiž možné jen za aktivní účasti velké skupiny idiotů na straně jedné a hromadné pasivity a rezignace zpracovaného otupělého stáda na straně druhé. A tyto předpoklady tu musely být už před rokem 1917.

266020

28.3.2012 17:51

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

steve 166.?.?.?

Reakce na 266020

.. a proc Vas laka brouzdani pred r. 1917 ?? [smích]
---
.. To vše je totiž možné jen za aktivní účasti velké skupiny idiotů na straně jedné a hromadné pasivity a rezignace zpracovaného otupělého stáda na straně druhé.
---------
.. A TYTO PREDPOKLADY TADY MAME OD r. 1989 ! A to "vybijeni" (omezeni populace) je zcela verejne propagovano na kazdem rohu ...
.. nebo se mylim ?? [mrknutí jedním okem]

266030

28.3.2012 20:32

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 266030

mýlíte [mrknutí jedním okem]

266035

29.3.2012 3:05

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

steve 166.?.?.?

Reakce na 266035

.. to jsem rad - takze muzu do toho senatu ! [mrknutí jedním okem]

266041

29.3.2012 8:23

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 266041

rozhodně... i v zájmu stability
- je tu silný předpoklad, že by k žádnému dramatickému rozkolísání záchodové scény nedošlo [mrknutí jedním okem]

266046

29.3.2012 18:24

RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

steve 166.?.?.?

Reakce na 266046

.. i v zájmu stability
----
.. stabilita je jiz davno zcela zarucena ! Prece si nemyslite, ze MY - NADLIDE - si nechame narusovat svoji koser zachodovou scenu nejakymi gojimskymi sockami ze Ctyricetsestkova ..
.. VY - jste tady pro nas ! A budete tak dlouho, jak dlouho nas to bude bavit .., nazyvejte si nasi scenu jak chcete (at mate trochu zabavy ) - ale uvedomte si a kricte to uvedomele do sveta: .. "Jsme smecka tupych hovad, spinavych posrancu s buzerantem jeziskem a nadrazni devkou "Deemograzyy", jsme povl slovanstvi a chceme makat a platit a makat a platit a ..., a take drzet hubu - pro Vas - nasi milovani Nadlide !!"
.. Zkuste si to 2-3x a uvidite, ze tomu prijdete na chut. Nic jineho vam uz stejne nezbyva. A ucte to sve deti, pokud je chcete videt dychat ....
Shalom - kamarade. [chechtot]

266081

Příspěvků: 53

22.03. 01:51  Velmi důležitý článek
22.03. 03:49 Robert Nohejl  RE: Velmi důležitý článek
22.03. 09:28 stefan  RE: Velmi důležitý článek
22.03. 11:08  RE: Velmi důležitý článek
22.03. 15:28  RE: Velmi důležitý článek
22.03. 08:11 Střelec  Logika věci
22.03. 12:22 Vojta49  Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 12:44 hestroy  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 12:59 Kosk  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 22:50  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 13:06 haban  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 13:09  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 14:27 stefan  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 15:29 jen tak  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 21:46 stefan  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 00:32 ikke  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 05:37 Robert Nohejl  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 16:36 Vojta49  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 17:00 dub  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 17:09 hestroy  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 17:37  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
23.03. 21:28 Kosk  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
25.03. 05:05 karel4u  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
25.03. 17:41 Vojta49  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
25.03. 20:36 karel4u  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
26.03. 00:53 micha  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
26.03. 01:24  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
26.03. 15:01 hc  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
26.03. 21:22  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 00:28 micha  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 01:57 Vojta49  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 03:27 karel4u  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 04:54 steve  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 04:51 Duanitta  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 05:05 steve  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 18:59 Duanitta  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 19:06 steve  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
27.03. 15:35 Vojta49  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
28.03. 00:36 karel4u  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
28.03. 02:33 steve  RE: Nenávist ... i hory přenáší?
22.03. 21:39 pje  dobrý tréning
22.03. 23:35  To opravdu nechápu
23.03. 05:11  RE: To opravdu nechápu
23.03. 21:01 te  Psycholog vysvětluje nenávist k židům
27.03. 06:41 Robert Nohejl  Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
27.03. 09:12  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
27.03. 17:04  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
28.03. 11:32  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
28.03. 17:51 steve  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
28.03. 20:32  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
29.03. 03:05 steve  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
29.03. 08:23  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.
29.03. 18:24 steve  RE: Mame priklady uz z minulosti,kdo, nenavidi koho, ale mnozi nechteji znat pravdu.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 647