Diskuze k článku

Evropa nad propastí

Příspěvků 82

17.3.2012 8:33

hra o podstatu života

Six 87.?.?.?

Celá tato tzv. krize je řízena a to právě těmi citovanými odborníky v článku, kteří nabízejí řešení která nutně potřebují k dalšímu prohlubování této krize.
Málokomu dochází, že TEĎ se hraje o vše. A na nesmrtelnost duše zapoměňte, ono to je taky trochu jinak než vtloukají k tomu vytvořená východní náboženství a kulty do vašich hlav. Rekněme, že to je někde mezi nejstupidnějším náboženstvím materialismem a tou nesmrtelností. Ale tento fakt s sebou nese odpovědnost, a né ta častá a tak pro ně potřebná bezohlednost/pasivita "za námi potopa nebo ono to nějak bude".
Kdo chce ten pochopí a pozná, že svět není tak plochý jak se jevil. Jen se nenechat přemoci smutkem nad tím jak s sebou nechají lidé zametat a ještě se tím chlubí.

265376

17.3.2012 19:55

RE: hra o podstatu života

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 265376

"A na nesmrtelnost duše zapoměňte, ono to je taky trochu jinak než vtloukají k tomu vytvořená východní náboženství a kulty do vašich hlav. Rekněme, že to je někde mezi nejstupidnějším náboženstvím materialismem a tou nesmrtelností."

--------------------------------------------

Zajímavá úvaha. Mohl by jste ji prosím více rozvést? Děkuji.

265394

17.3.2012 20:33

RE: hra o podstatu života

steve 166.?.?.?

Reakce na 265394

DUSE (pravicova pouze = stat neni ohrozen popiranim)
----------
.. pojdte prikladem a zacnete jako prvni. Rovnez by me zajimalo, jakym stimulem je duse v procesu priznani buzerantum prideleleni deti do vychovy a jak duse ovlivnuje nami vsemi touzebne ocekavany utok na lozisko zla - Iran ..

265396

18.3.2012 11:19

Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 265396

Tzv. "bezpečnostní rada" Chazarské ozbrojené entity vedená p. Milikowskim (v ZioMédiích často uváděn pod svým uměleckým jménem "Netanyahu"[mrknutí jedním okem] v pátek odhlasovala poměrem hlasů 8:6, že chtějí vojensky napadnout Írán.

Jako oficiální důvod jsou uvedeny neexistující Íránské jaderné zbraně.

Ano je to ten samý Milikowski, který před pár týdny v teatrálním projevu v US kongresu řval na kongresmany: "a v Jeruzalému vykopali prsten a na tom prstenu bylo vyryto Netanyahu, ehm A JÁ, JÁ jsem Netanyahu, to je naše země, ta musí být naše !!"

Pro čtenáře Zvedavce - nezapomeňte, že až banksteři a další spekulanti prudce zvýší cenu US Crude (WTI) a Brentu na světových trzích, tak po neznámém počtu hodin/dnů/týdnů tuto cenu zase prudce sníží jaknile jejich "mainstream" média budou mít povoleno sdělit prostému lidu to, co je stovkám subjektů, firem a entit známo již X měsíců: že superčisté převratné Free Energy a LENR technologie jsou vyvinuty, funkční a již se pro ně staví výrobní linky.

Pozn.: v tuto minutu není zcela jasné, zdali banksteři, Luciferiáni a Talmudisti budou hrát nejprve hru válka a ceny nahoru a potom dolů anebo naopak. Není jasné zdali nejprve začnou válku a až potom zveřejní fakta o čistých technologiích nebo naopak.

265411

18.3.2012 15:24

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

steve 166.?.?.?

Reakce na 265411

.. hm, - a co si o tom myslite VY ? (tentokrate beze srandy - ja) - Vas posledni odstavec ..., myslim, ze ono casovani bude zahrnovat i snizeni stavu populace, ..... ?
... povidejte ...

265418

18.3.2012 16:05

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 265418

Nejprve jsem měsíce měl velké obavy o osud prostého íránského a indického lidu, protože pokud Chazarští vrazi zaútočí na íránské jaderné elektrárny, mraky radioaktivního prachu může vítr odvát až nad západní části Indie a následně rozfoukat po celé severní polokouli. Např. režisér Avataru to pochopil tak, že se odstěhoval z Hollywoodu a koupil statek na Novém Zélandu.

Berte to takto: Hitlerovce také nebylo možné legálně korektně zničit předtím, než sami začli válku. Pokud nyní chazarská ozbrojená entita začne válku dívejme se na detaily:

Pečlivě si prohlédněte konfigurace nejmodernějších strojů Chazarského letectva: F-16 verze I. S konformními nádržemi nahoře na trupu a přídavnými nádržemi na hlavních křídelních podvěsech jim zbývají podvěsy na 2ks 1000 liberních pum.
Pro dnešní absolventy SŠ a VŠ, kteří nezvládají násobilku připomínám to jsou 454 kg pumy. Taková puma shodí 10 patrový panelák nebo jeden reaktor. Nepronikne 40 metry zeminy a následně 10 metry betonu, aby zničila centrifugy.

Chazaři tak mohou zničit pár reaktorů a vyvolat mrak radioaktivního prachu.

Pro Íránce by nejlepší odpovědí bylo: odmontovat hlavice jejich raket s doletem 2000 km a nahradit je kontejnery s posbíranýcm radioaktivním prachem, který "vyrobili" Chazaři svými útoky a poslat to Chazarům zpět do jejich přechodného letního sídla.

Chazaři, kteří žili tisíce let na Západní sibiři a nejsou zvyklí na Středomořská vedra a nadměrně se tam potí by najednou měli další problém: Jimi vyrobený radioaktivní prach by jim asi nedělal dobře.

Asi by masívně žádali o re-azyl. Milikowski jim před týdnem slíbil Druhý Holocaust. Milikowski neumí počítat, jednalo by se již od Desátý Holocaust. Čtenáři Zvedavce vědí, že Sionisté fanaticky před Chazarskou populací tají, že mezi r. 1900 a1938 proběhlo dalších 6 Holocaustů a vždy přesně s 6 milióny zavražděných - tak to Sionisti tehdy detailně popisovali v New York Times, The American Hebrew a dalších novinách.

Bylo by nezbytné odhalit identitu knížete Šlafenberga jakožto agenta Bilderbergu - agenta zločinecké organizace, aby mohla být anulována dohoda o přijetí miliónu Chazarů do ČR. Jen si představte, všichni sloužili 3 roky v armádě, navykli si střílet po Sémitském obyvatelstvu. Přijmou milión vrahů, kteří navíc budou světélkovat, to by i na flegmatické české obyvatelstvo asi bylo moc. Pochopte, oni si navykli střílet po Gojímech aniž by mrkli brvou. Oni nás vidí v souladu s Talmudem jako "nikoliv lidské bytosti".
Je nezbytné šířit osvětu. Odhalovat zločiny Sionismu. Přestat zatajovat informace o 3.,4.,5.,6.,7. a 8. Holocaustu.
Toho se Sionisté bojí nejvíce.

265419

18.3.2012 21:17

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265419

Píšete zajímavé věci. Jen by mě zajímalo, kdy se konečně objeví ty zdroje volné energie, o kterých se i zde na Zvědavci píše již 10 let s tím, že za pár týdnů či měsíců budou k dispozici.

Ale hlavně by mě zajímaly nějaké solidní zdroje k těm deseti holokaustům. Můžete to sem nějak hodit, abych mohl šířit osvětu a nemusel to pracně hledat na pochybných stránkách?

Díky moc.

265438

18.3.2012 23:34

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265438

Čo tak Ecat, špeciálny katalyzátor zmiešaný s práškovým niklom vložený do modulovaného elektrického poľa reaguje s vodíkom, a tak z niklu vzniká meď.
Podľa oficiálnej stránky v tomto roku sa spustí výroba na domáce zariadenia, 1MW jednotky dodajú o 4 mesiace po objednaní.

Ale keď ste stále "skeptik" a nestačí Vám to....

265446

19.3.2012 11:13

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265445

Díky. Mrknul jsem na to a opravdu to vidí velmi pozitivně, že až to vyrobí ,tak to bude fungovat. To zní velice dobře. Mají tam dokonce i několik videí, kde o tom mluví, takže je to tutovka. Hmmmm, z niklu vzniká měď. Třeba nakonec vymyslí i kámen mudrců a začnou vyrábět zlato...

Až si to tu budeme povídat za rok, tak to třeba spustí již za rok. A opravdu se divím, pane Oracle, že ještě žádný zdroj volné energie nevlastníte, když se tím zabýváte již tolik dlouhých let (i když s pozitivním očekáváním několika týdnů či měsíců).

Ne, vážně, přesvědčil jste mě. Když to tam píšou, tak to musí být pravda, no ne?

[chechtot]

265472

19.3.2012 15:33

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 265472

...Jindro, ty jsi ale ťunťa, co takhle vidět a uvěřit, že okolo jádra atomu (které spojuje síla paradoxu) lítají elektrony. A můžeš si vybrat, jestli lítají v jednom směru anebo kolmo na sebe. A kdo je urychlí, aby se přilepily k jinému atomu.....

Píše se o tom už taky dost dlouho,.... a ovce se nediví, že může existovat silná interakce tam, kde se stejné síly odpuzují....

jj, vážení, vedle nových technologií nás čeká i revize leckterých učebnic o fyzice....

265481

18.3.2012 23:44

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 265438

Ano, je to strašná nespravedlnost.
Sionisté fanaticky odmítají světovou veřejnost informovat o celé řadě dalších holocaustů, které byly také strašlivými tragédiemi.
V každém z těchto holocaustů bylo zavražděno vždy přesně 6 miliónů "jews". Tragédie strašných rozměrů a sionisté o nich nenatočili ani jeden film, ani jeden seriál, nesmí se to vyučovat na školách atd.
Jde o nehorázné zamlčování Holocaustů, snad až zpochybňování.
A to ze strany elementů, které by naopak měly o tom šířit maximální povědomí a osvětu.

My přátelští Gojímové to však napravíme:

Fakta:

11.6. 1900 v The New York Times na stránce 7 popisuje Rabbi Wise události charakteru holocaustu, kde vykrvácelo přesně 6 milionů "Jews" (patrně 3. Holocaust)

25.3. 1906 v The New York Times popisují redaktoři další Holocaust (patrně 4.) kde je vyhlazeno přesně 6 milionů "Jews"

1911 Max Nordau zakladatel World Zionist Organisation popisuje detailně další Holocaust (patrně 5.) kde jako hlavní parametr určuje 6 miliónů zavražděných "Jews"

31.10. 1919 v The American Hebrew popisuje guvernér státu New York detailně další Holocaust, který právě probíhá s přesně 6 milióny zavražděnými "Jews" (6. Holocaust)

20.7. 1921 v The New York Times a Chicago Tribune je popisován další právě probíhající Holocaust (7.), konkrétně jde o vyhlazení přesně 6 miliónů "Jews"

24.3. 1933 světové Sionistické centrály veřejně vyhlásily válku Německu - v následujících 4 létech nebyl zaznamenán žádný Holocaust. Německo v té době disponovalo 0 bombardéry a 1 cvičnou ponorkou, nebylo proto technicky schopno bombardovat světové centrály Sionistů.

9.1. 1938 v The New York Times publikoval Dr. Kahn další právě dokonaný Holocaust s přesně 6 miliony zavražděnými "Jews" (8. Holocaust 4 roky před konferenci ve Wannsee)

pozn. Za 1. Holocaust lze datovat Holocaust detailně popsaný v Talmudu s přesně 4 miliardami zavražděných, slovy: 400 tisíc myriád (1 myriáda = 10.000)

2. Holocaust je největší záhadou, avšak muselo při něm zahynout mnoho miliónů osob Judaistické víry Chazarského původu někdy mezi 13. až 18. stoletím. Dnešní Chazaři fanaticky popírají, že by byli Chazary. Mlčky tím naznačují, že milióny Chazarů z obrovské Chazarské říše se musely zaživa "vypařit" (tj. Holocaust)

Takovéto tragédie si musíme navždy připomínat, nesmíme dovolit Sionistům jejich zamlčování. Jejich pomocní agenti Sayanim infiltrovali ministerstva školství mnoha zemí, aby zabránili výuce o těchto zamlčovaných Holocaustech. Milióny obětí si však nezaslouží takový osud v zapomnění. Díky osvětě, my Gojímové uctíme vaši památku !!

265449

19.3.2012 1:00

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

p. 113.?.?.?

Reakce na 265449

...soucet zidovske svetove populace pred2.svet. valkou byl znam a po druhe svetove valce zide odmitli scitani pod zaminkou ze nejsou dobytek....zatimco soucty jinych obyvatel planety probihaly bez problemu...

265457

19.3.2012 2:30

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

djb 90.?.?.?

Reakce na 265449

Hestroyi, vůbec tohoto pána neberte vážně.

Jako vždy, kdž jsem si dal práci s ověřováním revizionistických "fakt", narazil jsem jen na demagogie.

Našel jsem na webu kopie některých zmíněných článků a

"Fakta a holokausty pána 67", který asi nemumí anglicky

"11.6. 1900" - Rabbi Wise doslova řekl “There are 6,000,000 living, bleeding, suffering arguments in favor of Zionism.”

- tedy, žádný holokaust se nekoná. Pouze mluví o ŽIVÝCH trpících židech. Připomínám že v r. 1900 se Židé celosvětově odhadují asi na 10.5 milionu, z toho cca 6 milionů na území Ruska, Ukrajiny a Polska.

Vůbec nepochybuji, že v r. 1900 v Rusku trpěli včetně Rusů všichni.

Rabbi si zkrátka přihříval politickou polívčičku pro prosazování Izraele a pochopitelně se chytil slova holokaust a našel místo s 6 000 000 židy. To je účelové politikaření, oni mají proroctví, že Izrael nastane až 6 mil. bude spáleno v ohni nebo tak něco.


25.3. 1906 - Dr. Nathan hovoří o výhledu na holokaust 6 mil. Ruských židů. Není to tedy ani holokaust, jen straší výhledem a není ani další, mluví o týchž židech a tomtéž jako Wise v r. 1900.

31.10. 1919 - se v Am. Hebrew popisuje 6 mil. volajících a trpících ze zámoří, kteří trpí, hladoví a umírají - No, zkrátka zase totéž, zase titíž židé v Rusku. Připomínám, že 1919 končila Rusko Ukrajinská válka a opět se v Rusku ani na Ukrajině nikdo neměl nejlépe.

Zkrátka, ano, jde o účelové články zneužívající náboženská proroctví, ovšem nejde o nic lživého, v té době se o trpících v Rusku dalo psát každý den, nejde o žádné holokausty, nikdo nebyl vyhlazen, byly to jen alarmistické předpovědi a popis trpících a už vůbec nejde o oficiální vyjádření, pouze práce jednotlivých komentátorů a analytiků.

tady máte odkaz http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=24369

Další už nečtu - toto pro mne není zdroj.

Shrnutí: revizionismus oficiální historie 0:3, je mi líto - pokud chcete vyvracet historii, mělo by to být naprosto průhledné, nezavádějící a bez pochyb.

Vůbec mě fascinuje, že u oficiálních studií se ječí, že to platí lobistická strana, ale že třeba práce Germara Rudolfa, nebo Leuchterova zpráva byly vypracovány za peníze revizionistů nikomu nevadí.

Nula, zase nic. sorry.

265460

19.3.2012 9:27

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

haban 178.?.?.?

Reakce na 265460

No nejhorší je ten "finanční holokaust", "mediální holokaust", "justiční holokaust",... co páchají na celé planetě. A ospravedlňují to tím lidským, který způsobili sami.

Top 0.9% proti celému světu.

265467

19.3.2012 11:46

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265460

Díky moc za upřesňující informace!

265475

18.3.2012 16:51

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265418

Tedy pokud opravdu mají ty nevyčerpatelné lehce dostupné zdroje energie ONI, přičemž ty tradiční mají zcela nepochybně, pak jednoduše nechají ty tradiční krachnout a zbytek světové populace je do měsíce na slávě boží. I se šprýmařem "steve"... Ještě je to sranda? [naštvaný] [bliji]

265422

18.3.2012 22:37

V detailu je schován ďábel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 265422

ano nejspíše máte pravdu,

vyplývá to z posledního prezidentského Executive Order,
který Obumba podepsal v pátek.

Krátce: Obumba podepsal výnos, kterým sám sobě povoluje vyhlášení STANNÉHO PRÁVA v celých USA v době MÍRU.

V dokumentu, který je nezbytným atributem kteréhokoliv fašistického / diktátorského režimu je velmi zajímavý jeden detail:

- US administrativa tak strašně moc chce platit za konkrétně neuvedenou komoditu/produkt VĚTŠÍ cenu, než bude cena na trhu,
že si to taxativně vyjmenovali přímo do onoho prezidentského výnosu.

Doslova: US administrativa si dopředu vyhrazuje právo platit za (neuvedenou) komoditu VÍCE než bude tržní cena.

Docela šok, I zkušený Luciferián by spíše čekal vyhrazení si práva platit méně, oni mermomocí chtějí platit více.

Takže co je to za komoditu, kde tržní cena se zhroutí natolik,
že to vyvolá chaos, možná stanné právo a vláda bude svým byznys kumpánům ze zednářské lóže platit více než je tržní cena, aby kumpány zachránila ??

Vždyť pluky Chazarských "ekonomů" nás už roky přesvědčují, že bude hyperinflace. Pokud bude hyperinflace, proč chce US vláda platit více než bude tržní cena ???

Odpověď: US administrativa již 4 a půl měsíce ví, že LENR technologie je reálná a funkční. Poté co bude dovoleno mainstreamu toto zveřejnit, ceny některých komodit se nejspíše zhroutí (možná pomalu postupně, možná rychle - to si zorganizují "tradeři" ap.).

Hroutit se budou i energetické firmy, byť k jejich definitivnímu bankrotu je ještě čas pár let. Hoši z Exxonu a elektráren a plynáren však budou zoufale potřebovat pomoc. A jak kamarádům ze zednářské lóže pomoct ? Vláda bude kupovat jejich "produkty" za ceny vyšší než bude cena na trhu.

Jak to zařídit, aby nešli za takovou šílenost do vězení ??
Taxativně to vyjmenovat jakožto povolené věci v prezidentském výnosu:

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=45339

265443

19.3.2012 8:38

RE: V detailu je schován ďábel

haban 178.?.?.?

Reakce na 265443

A jakou legitimitu mají výnosy vlády, které jdou proti 99% obyvatel státu? Neříká se tomu spíš vlastizrada?

265464

18.3.2012 18:41

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265411

Cože? Vykopaný prsten s vyrytým netanjahu? [chechtot] To je síla...
A ty etapy, no...
Podle plánu by měla být první válka (asi se myslí i válka v ulicích), druhý zločinné represe, diktátorské režimy, třetí jedna světová jurisdikce a média pod jedním "zdrojem", čtvrtým krokem rozbití jednotlivých ekonomik, státních suverenit a stávajícího finančního systému, pátým ovládnutí všech zdrojů (včetně potravin), šestým soustředění výrobních prostředků a technologií do jednoho "zdroje" a sedmým nastavení jednotné ideologie a náboženství. [smích]

265425

18.3.2012 19:34

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

zEminhoBlogu 178.?.?.?

Reakce na 265425

Netanjahu "Vo svojej pracovni v Jeruzaleme mám jednu starú pečať. Je to prsteň židovského oficiála z biblických čias. Pečať bola nájdená hneď pri Západnom múre a je datovaná 2700 rokov dozadu do čias kráľa Hezekia. Na prsteni je vyryté meno oficiála v hebrejčine. Jeho meno bolo Netanjahu. To je moje priezvisko."

Nie. Skutočné priezvisko tohto súčasného Netanjahua je Mileikowsky. Jeho otec Benzion Mileikowsky bol poľský žid, ktorý začal podpisovať svoje články do extrémistického sionistického plátku (britská mandátna správa ho pre extrémizmus zakázala) menom Netanjahu. A tak sa z východoeurópskeho ideológia "Veľkého Izraela" a sekretára Leva Žabotinského stal Netanjahu. Ten východoeurópsky klamár, ktorý stál 23. septembra 2011 pred Valným zhromaždením OSN a vysmieval sa celej histórii aj celému svetu, sa neostýchal verejne si privlastniť niečo, čo mu nikdy nepatrilo. Mimochodom, matka Benjamina Mileikowskeho - manželka Benziona Mileikowského - si zmenila aj krstné meno. Kolonizovať Palestínu prišla z Ameriky - obdobne ako Golda Meyrová, alias Mabovičová a do Ameriky jej predkovia prišli z nemenovanej východoeurópskej krajiny. Mená si istotne menili viackrát, podľa potreby.
Od roku 1948, keď ich OSN vytvorené víťazmi vojny okradlo o vlasť, sa Palestínčania veľa naučili. Jedno sa však nikdy nenaučia - tárať tak odpudivo ako ich okupanti. Pretože to tárajstvo je dané geneticky - a Palestínčania nemajú s východoeurópskymi aškenázskymi okupantmi našťastie geneticky spoločné ani ň.

265429

18.3.2012 19:57

RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265425

Milá Lin, ten ich plán predpokladá kopu nasr*ných "fyzicky aktívnych" ale myšlienkovo pasívnych, ktorí čakajú na "vodcu" ktorý povie z pódia "čo a ako" a naozaj zabezpečí ich potreby prakticky hneď. (Kde som to už videl? Hitler a Robespiere toho síce nasľubovali veľa, ale dali málo, a nakoniec to ako dopadlo.)

Vrcholný manažéri to prešvihli, problém je to, že sa skolabujú (čiastočne) aj základné služby, čo sa nestalo ani počas veľkej hospodárskej krízy, v takejto situácií ľudia sa snažia zabezpečiť svoje základné potreby popri revoltách. Takže začnú pracovať na tom aby sa zabezpečili, popri tom začnú rozmýšľať nielen o tom ako to urobiť, ale čo spôsobilo túto situáciu.

V tejto situácií postaviť sa na pódium, obklopiť sa popri tom osobnými strážcami a rečniť o tom že pod globálnou vládou bude ako dobre, dotyčný riskuje to, že ho pošlú "tam kde Slnko nesvieti" v lepšom prípade, v najhoršom prípade ho zlynčujú.

265430

17.3.2012 9:45

Ale kdeže 10,7 % nezamestnaných, je toho oveľa viac.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Pokiaľ EUROSTAT čerpá svoje dáta z štatistík svojich členských štátov, tak skutočná miera nezamestnanosti je viac než 1,5 násobok oficiálnych čísiel.

Vychádzajúc zo Slovenských praktík, ktoré rozšírim na zbytok EU, pri ktorých (tak ako v USA) dlhodobo nezamestnaných škrtajú zo zoznamu, tak z toho dostanem faktor aspoň 1,5.

265379

17.3.2012 10:57

A

haban 178.?.?.?

věříte těm číslům? Každá organizace která krachuje falšuje účetní statistiky dokud to jde. S účetnictvím se dá hodně čarovat. Dělal to Koh-i-noor Klaus, dělá to Kradousek, ... Dělají to tak dlouho dokud to jde a neprovalí se to a akcionáři je nevypráskají. Signálem je růst osobních platů a odměn špiček, protože vědí, že zkrachovalec se už nikde jinde nechytne a bude muset vyžít z toho, co si na poslední chvíli ještě nahrabe.

265380

17.3.2012 17:47

Pan Andreas Claus je génius

Rene Bartosek 75.?.?.?

Ve zkratce. Peníze vytvářené centrálními bankami jsou expanzivní dluhy a vytvařejí nevyhnutelně expanzivní ekonomiku. Planeta není nafukovací!! Expanze narazila na fyzické hranice, ať jde přírodní zdroje, demografii při určitém způsobu života, ekologickou devastaci, energii..

Stát, banky, veřejnost... jsou zadluženi. 1% profitující ze systému má kupní síla zanedbatelnou. Akciové kasíno je v turbulencích. A je třeba držet tam těch 99.9% kreditů, protože jak se hnou do reálu, tak ... I tam se ničí přebytečné kredity. S bankroty se to nesmí přehánět, poněvadž s bankrotem nějakých hedge fondů, Lehmana... by se mohlo oholit příliš lidiček, a tím by šla do háje více kupní síla, nemovistosti...

Masové odlužení? Systém expanzivních peněz zkolabuje. Mizení peněz ve fyzické ekonomice je pomalé( opotřebení mašiny, infrastruktura, těžba surovin...) , navíc investičně nezajímává už před 30 lety.Potvrdila to i neschopnost bank při sanaci dostat prachy z balíčků do skutečné ekonomiky. Nejdále od tiskařského lisu je zemědělství, takže je nejvíce podfinacované. Průser, ve Francii se ročně položí 35 000 farem.

Povede se to jako doteď, ale dluhy se budou sekat odpovědně. A. Claus : i při 5% se expanzivní křivka po 60-80 dostane do fáze, jako by to od začátku šlo sprostou lichvu na 100%. V této části křivky opatrnost nefunguje. Všechny čísla z HDP, státního rozpočtu jsou propojena nepřímo s úrokovou sazbou centrální banky, a protože ta operuje s nekrytými penězy, ztrací se vazba na skutečnou ekonomiku, s příbívajícím časem tahle paranoia narůstá a už existuje obrovský balík kreditů, který v realné ekonomice žije valstním životem. Z jedné strany nemožnost sekat dostačující dluhy, z druhé strany kolaps při nedostatku nových dluhů.

Vykopnutí Iránu ze Swift si vynutí vytvořit ekonomické vazby na vlastních měnách, barteru a cených kovech, časová výhoda při kolapsu. Peking s Moskvou vytvořili obchodní výměnu rubl-juan, nelíbílo se to, ale nikdo jim nevyhrožoval válkou, ani obchodními sankcemi. Při krachu rychlá spravná reakce bude více než zlaté cihly, na ty přijde při mezinárodním vyrovnání. Pro někoho administrativní záležitost, pro někoho noční můra chaosu a revoluce.

Rakousko je prý schopno zavést šilink do tří dnů, Británie libru má. Rusko s Čínou mají už mezivládní dohodu rubl-juan. Co ten zbytek, jak je na to připravený? Rotschild v roce 1863 přesně vystihl korupční povahu systému fiat money. Jenom si v té době nedokázal představit co se stane, když expandující systém tvrdě narazí na fyzické hranice této planety a nemohl vzít v úvahu existencí nuklearních a podobných zbraní s globálním dosahem.
http://www.youtube.com/watch?v=dJp3W0gWoIE&fea...

265388

17.3.2012 18:57

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 65.?.?.?

Reakce na 265388

Tady je ta přednáška A.Clause ze Švajcu, pro snadnější kliknutí, komplet (dokonce nejen s českými titulky, ale i z českým dabingem). Trošku tam zazněla polívčička katolické církev, ale ohledně vysvětlení, co jsou to peníze nebo bankovky, dluh, úroky, rezervní měna atd. (viz. Reneho svodka) velmi dobré..... Laik žasne, odborník se diví...[smích]


BTW:

Motto volebních disidentů: Nechoďte k volbám, všichni jsou agenty. Až někdo zavede Přímou demokracii bude to doma (my to po hospodách a na netu vymyslíme) a konečně si budeme o sobě rozhodovat sami a žádné zasr-té Elity nám do toho nebudou kecat.

Motto jansmithe: Přímá demokracie ala Chmelár a její propagátorka pí.Jarmila (kterou kritizuje bojovník proti Gorile na Slovensku R.Vaský) problém neřeší, pokud před tím nedojde k zásadní ZMĚNĚ finančního a ekonomického Systému, založeném na DLUHU a ÚROKU (cesty, které k tomu mohou vést: Revoluce, zásadní defenestrace, velký globální konflikt nebo přistání Aštara Šerana na povrchu planety, atpod.) . Jinak bude PD zneužita pro benefit kosher ovčáků a dojení ovcí, jak tomu bylo i v případě prvotního křesťanství a dalších velkých myšlenek a hnutí.

Neznamená to ale sedět doma na prd-li, teoretizovat a bezzubě kňučet na internetu nebo po hospodách. Chce to být aktivní, běžné lidi (voliče) SPOJOVAT, nikoli ROZDĚLOVAT a to vše klidně i podkuřováním kosher pokrytcům při volbách. Jak nám ostatně ukazali bratři na Slovensku..[smích]


bAndreas Claus 1.
cAndreas Claus 2.
eAndreas Claus 3.
fAndreas Claus 4.
gAndreas Claus 5.
hAndreas Claus 6.
iAndreas Claus 7.
jAndreas Claus 8.
kAndreas Claus 9.
lAndreas Claus 10.
mAndreas Claus 11.


A Peace se všemi,

jansmith[smích]

265393

17.3.2012 21:03

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 265393

PD už zneužitá je. A teraz sa ju snažia znásilniť pod kuratelov EÚ.

Priama demokracia nie je nástroj na získanie slobody. Je to nástroj slobodnej voľby.
Nástroje na získanie slobody vyzerajú ináč.

Zrazu sa vrece roztrhlo s petíciami, návrhmi na to ako to funguje vo Švajčiarsku. A pritom si zvolia parlament, ktorý ako jeden muž odhlasuje fiškálne vazalstvo Barosovi.

Prečo si mám myslieť, že je to úprimné?

265399

18.3.2012 11:11

RE: Pan Andreas Claus je génius

haban 178.?.?.?

Reakce na 265399

Řvali na mě Němci
Sobotka z ODS o zákulisí schválení eurosmlouvy

"Co nedokázal Hitler, dokázalo Německo schválením Lisabonu"

265410

18.3.2012 16:29

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 265410

Ďakujem, zachytil som to.
Krátka charakteristika EÚ molocha v podaní Ľ.Huďa, 3téma, začiatok 06:31. http://vimeo.com/38355511

265421

18.3.2012 17:56

RE: Pan Andreas Claus je génius

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265410

Hm... Sobotka je hlavně alibista. Nebo druhá možnost - už si nic nepamatuje (asi z pití toho mléka, se kterým se nechal fotit na plakáty).
Dáme si to trochu do časové posloupnosti, ne? Prý v devadesátém chtěl vstoupit do EU, ta ale podle něj nastavovala stále horší pravidla. Žádost jsme podávali až v r. 1996 "rukama" tehdejšího předsedy vlády Klause, tedy stranického kolegy našeho P.Sobotky. ODS to komentovala jako významný krok, že "si uvědomuje prospěšnost a nezvratnost procesu evropské integrace", kde EU trvale zajišťuje prosperitu, svobodu a bezpečnost zúčastněných národů. Kritické hlasy, které varovaly před ztrátou suverenity, odhodila vládnoucí ODS do koše rozvracečů a levičáckých zpátečníků s odůvodněním,"že v moderním evropském vývoji je výměna částí vlastní státní svrchovanosti za sdílený podíl na suverenitě nadstátní a na spoluzodpovědnosti nevyhnutelná jak pro prospěch vlastní země, tak i pro celou Evropu."
Přijati jsme byli v květnu 2004. V témže roce byla o několik měsíců později také schválená Evropská ústava, ale jednalo se o ní již minimálně rok před tím. Některé země uspořádaly referendum (a nepodepsaly), u nás o přijetí rozhodl parlament - a ochotně jsme podepsali.
Od roku 1990 do roku 2004 uplynula dost dlouhá doba na to, aby pan Sobotka poznal, do čeho že to chce lízt. Varovná byla už samotná "opatření", které požadovali udělat, abychom vůbec tu žádost mohli podat. Tj. za prvé likvidace zemědělství (soběstačnosti v produkci potravin a tím otevření "trhu" unijním, bohatě dotovaným zemědělcům), za druhé likvidace našeho průmyslu (stejné důvody, navíc odprodej cizímu kapitálu za symbolické ceny), za třetí otevření dveří nadnárodním společnostem (s nebývalými výhodami, viz třeba desetileté "daňové prázdniny", o kterým se českým firmám mohlo jen zdát).
To všechno ODS prosadila a uskutečnila.
Samozřejmě, že jako "zájemci o členství" museli počítat s tím, že budou muset poslouchat a podřídit se. Však to věděli - viz citace o "nevyhnutelnosti nadstátní suverenity". Takže ať si nechá ty řeči, že na ně "Němci křičeli", protože se sami rozhodli pro vazalství.

265424

18.3.2012 18:44

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 265424

Přesně tak a je toho víc. A v současnosti (jak se odhalují sviňárny a hromadí průsery a národ se zvedá ze židlí) se to trojkoaličtí farizejové snaží celé hodit na levici...... Ostatně lžou, kudy chodí (ne nadarmo je synonymem Gorily na Slovensku tzv. pravice a v Čechách tomu bude v bledě modrém to samé, stačí poslouchat Drábka) a proto je třeba při volbách sedět doma na prd-li, aby v tom mohli s nechápavým úsměvem, jako předvádí Přemysl Sobotka, úspěšně pokračovat...[smích]


A Peace s nimi,

jansmith[smích]

265426

18.3.2012 20:01

RE: Pan Andreas Claus je génius

dub 62.?.?.?

Reakce na 265426

ne milý jene, každý, kdo chce do říše, musí volit růžová prasátka, protože ta nás do sraček eu čtvrté říše zatáhla nejrychleji a nejsvědomitěji (i ocenění si v rámci svých super eurohujerů vysloužila, díky ultra hujerovi špidlovi). a zatímco si spokojeně chrochtala blahem nad svými vlastisrádnými korýtky, tak aspoň ten hnusný klaus vyjednal výjimky, o jejichž důležitosti nemají blahoslavení ani tucha.
i ten zradar přislíbila jako první naše milá růžová prasátka.
a v úkolu zatáhnout naši zemi do kolektivní hnědo-rudé totality nadále hrdě pokračují a pokračovat chtějí, proto taková agitace, kam se serou modroptáci. ale opomínají se k tomu hlásit a hází to vše na zmodralé ptáky, tak nějak po soudružsku.

takže nikoliv fuj pravice, ale huj růžová levice, a budeme v tý zadnici mnohem rychleji.
a nebo nová "nezávislá hnutí", jako kdysi "špička", "velcí volové" a nebo nyní pučisté z té oné jakési výzvy?
tak jsi to myslel?

tož kupředu levá, "kdo buduje republiku, ten nestojí na chodníku", "pojďte od těch oken dolů, pojďte s námi do průvodu", či snad ono slavné "plány imperialistu zhati naši vepři boubelati".
když do říše a zadnice, tak jedině v růžovém, v průvodu, s uvědomělými hesly a transparenty[smích]

tož šťastnou cestu, a pozdravujte se pak navzájem, až se v tý díře uprostřed leví i praví sejdete.

265431

18.3.2012 20:55

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 265431

Tak dobrá dube, nedalo ti to a vrátil si se do tohoto vlákna, takže si vyberme jedno z tvých expresivních vyjádření a porovnejme si FAKTA, nikoli dojmy, viz:

>i ten zradar přislíbila jako první naše milá růžová prasátka.


1.
19. ledna 2007 odstartovala vláda formální vyjednávání mezi českou vládou a reprezentací USA. Již od samého počátku prosazoval tehdejší premiér Mirek Topolánek návrh, kdy o radaru rozhodne parlament, nikoli občané v referendu.

Vykonná rada ODS v červenci 2007 potvrdila postoj premiéra Topolánka a referendum odmítla.

2.
Tehdejší senátor a ministr zahraničí Karel Schwarzenberg vyjadřoval radaru velmi silnou podporu, ačkoliv jeho domovská Strana zelených byla víceméně proti.

3.
Vedení sociální demokracie v čele s tehdejším předsedou Jiřím Paroubkem se shodlo, že radar Česká republika nepotřebuje. Socialisté připustili výstavbu radaru pouze za okolností, že systém bude začleněn do struktur Severoatlantické aliance a v Česku proběhne referendum.

Sociální demokracie dostala již v srpnu 2006 od svého bývalého předsedy a expremiéra Stanislava Grosse políček, který přiznal, že o radaru se poprvé začalo mluvit již za menšinové vlády ČSSD na přelomu let 2000 a 2001. On sám viděl v radaru spíše klady, především vyšší záruku bezpečnosti a odpovědnost vůči NATO. Jiří Paroubek se však ohradil tvrzením, že mu experti z Ministerstva obrany informace o konzultacích zatajovali, navíc nebyl za sociálnědemokratických vlád přijat ŽÁDNÝ ZÁVAZEK!!!!!! tj. žádné přislíbení ...[smích]

Ze startu vyjednávání obvinil naopak Jiřího Payna z ODS, který o radaru „jednal“ již v roce 2000.


ZDROJ: ZDE.

NEBO: ZDE. "V konečné fázi budu hlasovat proti (radaru), protože jsem sociální demokrat a byl jsem zvolen za sociální demokracii. Proto se podřídím většinovému stanovisku," řekl Svoboda v telefonickém rozhovoru z Havaje.


A Peace s tebou, kamaráde,

jansmith[smích]

265436

18.3.2012 21:20

RE: Pan Andreas Claus je génius

djb 90.?.?.?

Reakce na 265436

K tomu tedy ještě mám co říct a mělo by být řečeno.


>1.
>19. ledna 2007 odstartovala vláda formální vyjednávání mezi
>českou vládou a reprezentací USA. Již od samého počátku
>prosazoval tehdejší premiér Mirek Topolánek návrh, kdy o
>radaru rozhodne parlament, nikoli občané v referendu.

To, že Wikipedii vyplňoval nějaký pitomec, nicnemění na tom, že již v roce 2002 se setkal Jaroslav Tvrdík (ČSSD) s Donaldem Rumsfeldem a vyjádřil zájem ČR se do programu zapojit.

265439

18.3.2012 23:34

RE: Pan Andreas Claus je génius

dub 62.?.?.?

Reakce na 265436

odpověděl za mě djb.

mimo barvy dresu mezi klauny v manéži totiž není naprosto žádný rozdíl. všichni mají stejného principála i zadání.

265445

18.3.2012 23:35

RE: Pan Andreas Claus je génius

dub 62.?.?.?

Reakce na 265436

odpověděl za mě djb.

mimo barvy dresu mezi klauny v manéži totiž není naprosto žádný rozdíl. všichni mají stejného principála i zadání.

265447

19.3.2012 9:16

RE: Pan Andreas Claus je génius

haban 178.?.?.?

Reakce na 265445

Stejně nakonec ukřižují lotry na pravici i lotry na levici.
Ale hlavně toho nevinného uprostřed.

Minimálně jednou to už udělali.
Asi to mají v genech [pláč]

265466

19.3.2012 20:13

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 178.?.?.?

Reakce na 265445

Používáte nepřesné a zavádějící argumenty, kamarádi djb a dube. Detailní jendovo shrnutí i s odkazy najdete v mé odpovědi Oraclovi....


Pro připomenutí několik bodů i zde:

Volební disidenti NEROZLIŠUJÍ a vidí čerta (agenty) na každém rohu a vede to k tomu, že vytvářejí rovnítko mezi pravici a levici, viz. dub a jeho snaha hodit na levici i zradar.
---
Opakuji, vždy je třeba být spravedlivý. Pokud má dub ve všem takové vnímání reality jako ve věci US radaru v ČR (a kdo se jej snažil do ČR reálně dostat), tak je těžké najít společnou řeč (on ukazovátkem poukazuje na, cituji: růžová prasátka) [smích], když ale přijdou těžko zpochybnitelné protiargumenty, tak to vyřeší tak, že to všechno zamíchá, pomluví Wiki a hodí všechny do jednoho pytle.
---
Ano, vyjednávaly všechny tehdejší vlády, ale není možno dát černého petra levicovým (a říci, že radar PŘISLÍBILY). Nepřislíbily a jak šel čas a šiřily se informace, tak levice JASNĚ řekla, že radar NE. Naopak druhá strana (pravicová) to arogantně tlačila i přes ODPOR OBYVATEL, kdy nejvíce nahlas nesouhlasila občanská hnutí jako "NE ZÁKLADNÁM" nebo "starosta Trokavce Neoral". Paradoxně, kdyby USA vzhledem k varování Ruska samy nevycouvaly, tak v Brdech radar BYL i přes jasný NESOUHLAS levice a běžných obyvatel...[smích] A to je ten rozdíl mezi Pravicí a Levicí OBECNĚ, nejen ohledně zradaru, kamarádi a důvod, proč (mimo jiné), pokud nemám lepší řešení, je lepší nesedět doma na prd-li a jít k volbám.


Není možno položit rovnítko mezi pravici a levici a současný zmatek běžných občanů ve vnímání reality tím z těžko pochopitelných důvodů prohlubovat.

A jak to bylo s Tvrdíkem?
Ministr Tvrdík v roce 2002

Proti radarové základně je i česká levicová opozice a většina veřejnosti.
ČSSD: Místo pro radar v Česku jsme nenabízeli


A Peace se všemi,

jansmith[smích]

265507

19.3.2012 21:48

RE: Pan Andreas Claus je génius

djb 90.?.?.?

Reakce na 265507

- neexistuje nic přesnějšího, než rozhovor konkrétních lidí a přislíbení konkrétní věci (Tvrdík Rumsfeldovi a Váš odkaz na Tachecí to nevyvrací)

- mohu ale upřesnit komentářem tehdejšího premiéra Vladimíra Špidly(ČSSD), tehdy řekl: "Česko postaví prapory na obranu proti zbraním hromadného ničení."

- dále bych upřesnil Lubomírem Zaorálkem (ČSSD), který v roce 2008 pronášel v otázkách Moravce plamenné projevy proti radaru, ale na přímou otázku, zda ČSSD až se dostane do vlády smlouvu o radaru vypoví se pouze vykrucoval (to bylo řečí, a já tu smlouvu neviděl, dyť není podepsána, žeáno, tak přeci nemůžeme mluvit o vypovězení a nám vlastnš vadí jen ten dvoustraný koncept...) zkrátka, i pro ČSSD byl radar přijatelný, tuším, že jim vadilo pouze, že to není součást NATO, což je administrativa - na jeho vlastnostech to nemění nic

http://blisty.cz/art/40815.html

Chronologicky
- ČSSD byla u moci, byla tedy pro radar
- ČSSD nebyla u moci, nemohla nic změnit, tedy populisticky byla proti radaru
- pokud by se ČSSD opět dostala k moci, tak už raději neslibovala, že bude proti radaru, totiž, věděla, že by zas měla úlohu být pro radar

265517

19.3.2012 22:52

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 80.?.?.?

Reakce na 265517

Ale ok, djb, kamaráde...[smích] Tady nejsme v rozporu. Jak píšu jinde, všechny vlády v té době vyjednávaly, ale my se bavíme o konkrétních faktech a zejména o dubovu prohlášení, že "růžové prasátko" jeho stavbu přislíbilo.

Pravda je, že oficiálně nepříslíbilo a když někdo tvrdí, že to za vlády Staníka Grossů nebo Tvrdíka někdo za ČSSD udělal, tak to patří pouze do kategorie domněnek bez jakéhokoli důkazu.


Jiné důkazy ale existují. Viz. FAKTA, jak se tato kauza postupně vyvíjela a jak se k výstavbě US radaru v Brdech postupně (jak šel čas a informace) stavěly jednotlivé politické osobnosti napříč politickým spektrem a občanské iniciativy. Lidé nezapomněli na závěrečný negativní postoj levice, který byl v příkrem rozporu s lokajským podlézáním Peyna za ODS, arizonské pěnice Parkanové, Vondry, ale i Topolánka a Schwarzenberga. Vždyť to bylo až trapné, jak kňučeli pro radar i po tom, co USA jeho stavbu zrevidovaly.

A to vše zde již bylo v různých vláknech popsáno, takže to opakovat nemá cenu. Kdo má zájem, nechť se ty debaty, odkazy tady na Zvědavci (a další info po internetu) projde.


Peace,

jansmith[smích]

265521

18.3.2012 22:13

RE: Pan Andreas Claus je génius

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 265431

Internacionálny socializmus pod vlajkou jednej z najmocnejších blízkych periférii Globálneho temna, Socialistickej internacionály = Inter-nacizmus.

Zasa raz dokolečka-dokola oprašovaný koncept snahy riadenia procesu globalizácie pod vlajkou fašizmu(prúty spojené sekerou r-evolučnej guillotine) v jeho rôznorodej jednotvárnosti par excellence. Permanentná fašistická r-evolúcia.
Podstatou vyzerajú byť všetky OBJEKTY politickej scény v našich krajinách fašistické. Netvrdím, že vedome. Politici, novinári a bežní bankári sú tiež len ovce, maximálne strážni psíkovia, či pacholci. Na farbe srsti, či kože vyššej úrovni nezáleží. Politický SUBJEKT je len jeden. Globálny úrokový konceptuálny parazit.

265442

18.3.2012 20:11

RE: Pan Andreas Claus je génius

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265426

Jene, já hru na levici a pravici nebaštím. Beru to jako hru na demokracii, aby lidé měli pocit, že mají na výběr a jsou "svobodní". Já vlastně vůbec nesouhlasím s celým tím systémem stran a straníků. A do korupce jsou zapleteni lidé napříč spektrem.
Levice už tu vládla taky. Onu Ústavu podepsal tehdejší předseda vlády Gross s tehdejším ministrem zahraničí Svobodou.
Já taky nevolím (takže sedím doma na prdeli) a nestydím se za to. Systém, který tu je, podporovat nebudu. Špatný je celý volební zákon, špatně je imunita poslanců i financování stran ze státního nebo sponzorského, špatná je Ústava, je potřeba velké změny, které ovšem nikdo v programu nemá.
Mějte se hezky. [smích]
(a moc to nekomentujte, já vím, že jste zastánce vysoké volební účasti)

265433

19.3.2012 19:15

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 194.?.?.?

Reakce na 265433

To je přesně to, co Gorily potřebují. Udělat rovnítko mezi pravicové a levicové strany (opozici), dostat občany do deziluze a mají to doma.

Jak jsem psal mnohokrát jinde, volební účast běžných lidí se smyslem pro sebezáchovu je jen určitým nástrojem, jak v době PŘED vynucením nějaké ZÁSADNÍ ZMĚNY (např. zákona o referendu viz. Švýcarsko) donutit nejvetší farizeje natáhnout HUBU a odtáhnout. Na Slovensku je k odtažení donutili...[smích] A když už nic, tak je alespoň LEGRACE (ale vykládejte to českým volebním disidentům) ...[smích]


Já vím, Lin, ani levice není ideální, taky se v jejích řadách vyskytují h-jzlíci, ale pro udržení jakž takž fungujícího sociálního státu, který je pod taktovkou naprosto bezskrupulózní neoliberální pravice (a skrze ni rozhodujících kosher kloaky) postupně destruován je to (pro nízkopříjmové skupiny obyvatel, jako např. důchodci s minimálním důchodem) jediná záchrana.

Nevím, jestli tě to bude zajímat, ale POINTU (přesněji dvě pointy), proč je lepší nesedět doma a raději jít volit jsem shrnul v odpovědi hestroyovi ve vlákně 15. březen a dluhový protektorát. Sice jsem pro velké námitky slíbil, že na to nebudu odkazovat (pravda bolí), v tvém případě mi to snad ale dub odpustí.

Mimochodem, odpovědi jsem se od hestroye nedočkal, ale věřím, že když bude nejhůře, tak něco vymyslí. Lidé kolem pí.Jarmily, jsou v tom mistry..[smích]


A nic ve zlém a Peace se všemi,

jansmith[smích]

265499

20.3.2012 17:20

RE: Pan Andreas Claus je génius

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265499

Jene, zkusím to ještě jednou, snad nebudu za tlachavou.
Nejsem "pasivně rezistentní" a na Gánhdího nemám povahu. Povahu mám na to, abych šla a těm hajzlům hezky po česku nafackovala a hnala je až k Neumětelům. ALE - nechci být jen užitečným idiotem, který si pálí pusu (a ruce) za "někoho z povzdálí" (viz celá sametovka). A právě nyní jsou vidět snahy zneužít potenciál nasratosti lidí - sice ke změně, ale ne takové, jaká by zlepšila jejich život.
Víte, pokud byste chtěl někoho vláčet roky po ulici a "bojovat za práva", bude toho mít brzy plný zuby a už s ním nehnete ani tehdy, když to skutečně bude potřeba. Budete muset počkat na novu generaci bez zkušeností a to je takových dobrých 40 let. O to si myslím taky jde = vyčerpat potenciál (energii).
S levicí se neshodneme. Dávno jí nevěřím a ač mám silné sociální smýšlení, nechci ji u vesla. Je proradná úplně stejně, jako všichni ostatní straníci. Nechci žádné strany, žádné "stranické aparáty". Jsou přežité, neplodné a nepotřebné, už se samy historicky znemožnily. S nimi se žádné změny nedočkáme a já osobně o kosmetické změny nestojím.
A taky nic ve zlém... zdravím, mějte se fajn. [smích]

265554

18.3.2012 20:18

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265426

Tomu sa hovorí "ženská logika" (nič v zlom dámy), chcieť systémovú zmenu a popri tom chodiť na voľby a tým podporovať súčasný (ne)rád. [oči v sloup]

I keby sa objavila strana, ktorá má v programe zmenu systému k lepšiemu pre obyčajných ľudí(čo je možné len na papieri, a ten znesie všetko)a hlasovali by ste na nich, tak by ste odovzdali svoj hlas buď tým najväčším farizejom alebo tým najväčším idiotom (tak či onak by ste boli idiot, lebo im veríte).

Táto strana by totiž mala v programe odstrihnúť nielen seba od korýt, ale aj ostatných, čo by bola samovražda.

265434

19.3.2012 19:24

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 265434

Nesouhlasím Oracle, důležité je umět ROZLIŠOVAT a být SPRAVEDLIVÝ. A to v souladu s tím, jak jsem popsal 2 pointy, proč si jendasmith myslí, že je dobré jít k volbám.


Když si představím počet českých volebních disidentů tady na Zvědavci v přepočtu na voličskou základnu v ČR, tak je mi jasné, proč o nás dnes rozhoduje trojkolka, v čele s chemikem Kalouskem a o zahraniční politice kníže, velký příznivec amerického radaru.

Volební disidenti NEROZLIŠUJÍ a vidí čerta (agenty) na každém rohu a vede to k tomu, že vytvářejí rovnítko mezi pravici a levici, viz. dub a jeho snaha hodit na levici i zradar.

Opakuji, vždy je třeba být spravedlivý. Pokud má dub ve všem takové vnímání reality jako ve věci US radaru v ČR (a kdo se jej snažil do ČR reálně dostat), tak je těžké najít společnou řeč. On ukazovátkem poukazuje na, cituji: růžová prasátka [smích], když ale přijdou těžko zpochybnitelné protiargumenty, tak to vyřeší tak, že pomluví Wiki a hodí všechny do jednoho pytle.


Závěr: Ano, vyjednávaly všechny tehdejší vlády, ale není možno dát černého petra levicovým (a říci, že radar PŘISLÍBILY). Nepřislíbily a jak šel čas a šiřily se informace, tak levice JASNĚ řekla, že radar NE. Naopak druhá strana (pravicová) to arogantně tlačila i přes ODPOR OBYVATEL, kdy nejvíce nahlas nesouhlasila občanská hnutí jako NE ZÁKLADNÁM nebo starosta Trokavce Neoral. Paradoxně, kdyby USA k vůli varování Ruska samy nevycouvaly, tak v Brdech radar BYL i přes jasný NESOUHLAS levice a běžných obyvatel...[smích] A to je ten rozdíl mezi Pravicí a Levicí obecně, nejen ohledně zradaru, kamarádi.

A nějaká FAKTA??? Zde jsou důkazy, jak se k radaru v Brdech stavěla arizonská pěnice Parkanová (dokoukat do konce, je tam i Klaus) a pravdoláskovec za ODS Vondra, viz.: Parkanová a Vondra: RADAR BUDE


BTW, ty dvě pointy jsou v odpovědi hestroyovi (zatím nereagoval) a připomněl jsem je i v debatě s Lin.


Tak na to mrkni, kamaráde a Peace s tebou,

jansmith[smích]

265501

20.3.2012 9:48

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265501

Ako to že nerozlišujem? Veľmi dobre viem, že do politiky buď idú naivní idealisti, ktorý chce zmeniť veci k lepšiemu alebo bezcharakterné špiny (pôvodne chcel som napísať svine, ale tie zvieratká to nezaslúžia). Žiaľ ľudia z druhej kategórie sú častejší.

Dôvodov prečo nevoliť je niekoľko:
-odtrhnutie od (virtuálnej) reality obyčajných/priemerných ľudí napr. vyhlásenie jedného maďarského vládneho politika : "Nech chudobný (žijúci z 47000 Ft mesačne čistého) idú do lesov zbierať huby a prebytok nech zmrazia."
-aj virtuálna moc korumpuje, pretože súčasný systém neumožňuje priamu spätnú väzbu na papalášov
- valná väčšina problémov je dlhodobých, ktoré sa nevyriešia za 4-5-6 rokov ( v skutočnosti je to o 1,5 roka menej, lebo voľby)
-na voľby sú potrebné peniaze a oligarchovia ich majú dosť (okrem médií a PR agentúr, a ktovie ako prišli k tým peniazom), a za finančnú pomoc si žiadajú "menšie služby" typu schváľ tento zákon, daj toho človeka sem a daj mi túto predraženú zákazku

Z týchto dôvodov prečo by sme mali ísť k voľbám? Veď je to len o tom (obrazne povedané) akú farbu bude mať to napolo zruinovaný dom s názvom štát.

Radšej v každom politikovi vidím agenta, ako im slepo dôverovať, v prvom prípade môžem sa príjemne prekvapiť a v druhom čaká ma len sklamanie.

265534

20.3.2012 18:50

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 176.?.?.?

Reakce na 265534

V tomto tvém výčtu nejsme nějak v zásadě v rozporu, Oracle...


Já ale mluvím o JINÉM ROZLIŠOVÁNÍ. Ja upozorňuji na to, že v ČR je třeba rozlišovat mezi pokrytci a stranami, které pod kuratelou kosher kloaky likvidují sociální stát a tlačí lidi (např. důchodce s nízkým důchodem, matky samoživitelky atd.) do hmotné nouze a nejistoty. A mezi levicovými stranami, které z jejich podstaty obyčejné lidi a (řekněme, historicky vybojována práva a elementární jistoty) obhajují.

Ne nadarmo jsou ODBORY a občanské protesty (viz. Václavák) podporovány levicovými stranami a nikoli pravicovými, které s plnou hub-u sloganů o rozpočtové odpovědnosti jdou na ruku neoliberálům. A proto je třeba levicové strany (pokud nedokážeme v této chvíli prosadit lepší řešení) proti pravicově ulhaným při volbách podpořit.

Pokud to neuděláš, budou ti vládnout a o tvých penězích rozhodovat a pokud máš babičku nebo dědu (nebo oba) s malým důchodem, tak pokud ji/jeho nebudeš ze svého možná průměrného (spíše ale podprůměrného) platu podporovat, tak ti umřou hlady nebo stresem dříve než by museli. Ostatně problém s nedostatečným důchodem, který se ji pod zásahy pravice stále zmenšuje, má i jedna z předních volebních disidentek na Zvědavci, paní Jarmila, ale přesto k volbám nejde.. No není náš svět na hlavu??..[smích]


Mimochodem, znamená to, že i odbory jsou podle tebe AGENTY?? Jestli ano, tak to je už vážně paranoa a nepřeji ti, aby ses narodil do poměrů chudé rodiny v první republice nebo dříve. I když, tím by se ti asi dostalo zkušenosti k porovnání. Tento měsíc končím, kamaráde, jsem zvědav, jestli moderátor tento příspěvek vůbec propustí a Peace s tebou,

jansmith[smích]

265560

20.3.2012 20:03

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265560

Otázka čo je lepšie:
-chudá krajina s pravicovou vládou, ktorá demontuje sociálny štát aby mohla kradnúť
-alebo, chudá krajina s ľavicovou vládou, ktorá kradne cez sociálny štát, a tým pádom nie sú peniaze na skutočné problémy,
-či chudobná krajina s ľavicovo vládou, ktorá nemá peniaze na sociálny štát?

V konečnom dôsledku je to jedno, ľudia aj tak nebudú mať peniaze od štátu. Žiaľ buď sa dialo/deje jedna z týchto možností, alebo sa k tomu smerujeme. Z tohoto dôvodu, nemôžeme spoliehať na štát a je jedno či sme šli voliť, alebo koho sme zvolili.

Jediná možnosť ako z toho von je, myšlienkovo odpútať sa od systému, prevziať za seba a za svoje okolie zodpovednosť a robiť to čo je správne.

265566

20.3.2012 21:41

RE: Pan Andreas Claus je génius

J.T. 84.?.?.?

Reakce na 265566

ten clanok na CFP! je Vas? Dal som tam diskusny prispevok: otazka priamo na autora clanku. Vdaka za odpoved.

265571

20.3.2012 22:15

RE: Pan Andreas Claus je génius

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265571

Žiaľ nie, ale mnohými vecami súhlasím, a niektoré veci by sa mali preformulovať.

265575

19.3.2012 1:11

RE: Pan Andreas Claus je génius

p. 113.?.?.?

Reakce na 265424

...ale nemame reseni na ustanoveni a kontrolu skutecne spravedlive a nezavisle vlady a take systemu ktery by nahradil statni , fasizujici zraloci imperialsmus...

265458

19.3.2012 17:19

RE: Pan Andreas Claus je génius

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265458

No... já nejsem myslitel, abych uměla vymýšlet novátorské systémy. Nezávislé a spravedlivé vlády asi taky vždycky nebudou - vždycky se bude někdo cítit dotčený jejich rozhodnutím.
Já jen vidím, že posametové vlády nemají koncepci (natož vizi) vůbec žádnou. Chtěla bych úplně zrušit obě sněmovny, stačili by mi ministři a prezident. Já nepotřebuju, aby se mi několikrát do roka měnily zákony a pravidla "hry". Vždyť je to pořád dokola a protože chybí koncepce, novely nevedou k ničemu, většinou jen ke zhoršení stavu. Strany nepotřebuju vůbec k ničemu, jsou úplně zbytečné. Prosím, vyveďte mě z omylu a napiště mi aspoň jeden rozumný důvod, proč tu mít strany se straníky a nezávaznými volebními programy.
Ministry bych volila jako jednotlivce a to podobným způsobem, jako jsou volby dnes. Jenže rozhodující pro jejich zvolení by nebylo předložení nějakého volebního programu, ale přímo "fahrplanu" = co a hlavně jak chce dělat, jaká je jeho vize, jak jí chce uskutečnit. Prostě podrobná "kuchařka" jeho záměrů a cílů. Toto by bylo závazné, nesl by odpovědnost za chod resortu. Pokud by se odchýlil, ztratil by mandát. K jeho práci by nebyla potřeba imunita, jaká je dnes. Ministři by nemohli měnit zákony.
Parlament bych nahradila jakýmsi "sněmem" zástupců z krajů nebo obcí a scházel by se pouze v nutných případech - třeba právě k projednání nějakého "mezinárodního" kroku nebo změny zákona. Obce nebo kraje by mohly delegovat své zástupce pokaždé jiné, nebyla by to tedy "funkce".
Do obcí a krajů bych také volila jednotlivce a na základě přednesené koncepce, která by byla závazná.
Já vím, že to pro vás zní naivně, ale jak jsem řekla - nemám "kapacitu" na to, abych "tvořila systémy". Já jen vycházím z toho, že na úrovni obcí si lidé lépe pohlídají, kdo je kdo a jaká práce za ním stojí. Paradoxem ve volebním zákoně se stranami je už to, že v komunálních volbách volíte zastupitelstvo a to pak má moc zvolit radu a starostu. Což se ukázalo jako neprospěšné, protože většina lidí má svou vizi, komu svěřit důvěru ve vedení jejich obce.

265488

19.3.2012 18:10

RE: Pan Andreas Claus je génius

dub 62.?.?.?

Reakce na 265488

ale vůbec to nezní naivně[smích]
ano, horizontální struktura, malé obvody a systém účelového meritorního zastupování ad hoc.
juž jsme to tu kdysi probírali.
takže naopak, uvažujete velmi správným směrem...

265490

20.3.2012 17:43

RE: Pan Andreas Claus je génius

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265490

Hm... od vás to těší dvojnásob. [smích]
Víte, já fakt nejsem myslitel a nevycházím z žádných naučných teorií o možnostech vládnutí. Jednak jim nerozumím a jednak jsem přesvědčená, že "staré páky" už moc fungovat nebudou a je potřeba sestavit z toho, co bylo životaschopné, něco nového (a vyvarovat se toho, co pohořelo).
Vycházím jen z toho, co vidím. Takové to jakž takž "demokratické" se děje jen na malých a ničím nezajímavých obcích s řádově stovkami obyvatel. Jinak je to vždycky jen o stranách a jejich lidech, často i o podrazech a sabotování práce.
Chtěla bych tenhle stav úplně odstranit, aby šlo skutečně o správu a ne o boj mezi stranami (a dělbě koryt). Direktiva pořád přichází zhora a stále trvá stav, že ti "nahoře" jsou úplně odtržení od reality těch "dole". A takhle to nikdy nebude fungovat, ať zvolím Petra nebo Pavla.
Děkuji a zdravím. [smích]

265555

19.3.2012 0:56

RE: Pan Andreas Claus je génius

p. 113.?.?.?

Reakce na 265410

...pro zacatek bych se nedivil kdyby v devastovanem Recku i jinde/spolecensky a hospodarsky/ zapustila koreny jista teroristicka banda nachazejici zde podminky vhodne k rustu kvuli k zoufalstvi dohnanych reku....Dale u nas na zacatku byl demokrat osvoboditel/mnoho pomniku medajli atd/ , ktery hned se proslavil demokratickym cinem ze vypustil vrahy , sadisty a jine zlocince na populaci v CR a privedl mnoho lidi /rodin/do nestesti..., potom rozdaval vsem co se dalo svym pratelum a hlavne sobe./Narodni divadlo =Narod sobe , a president demokrat /president =nejvice sobe/..Potom vypustil na osvobozeny lid imperialisticke lupice az nic nezbylo a zavedl demokratickou svobodnou nezamestnanost ,ktera stale stoupa/mimo astronomicke dane na vsechno a exekutory kteri bezohledne okradaji chude a bohatym vse odevzdaji/.....Ustanovil nam soudruh Herr Havel take velmi tvrde zakony v ceske kolonii proti neonacismu tak ze kdyz nekomu nahodou zamavate na pozdrav muzete se dostat dovezeni za nacisticky pozdrav/uz se tak stalo/....Zatimco v Nemecku jsou podporovany a svobodne dlouha leta existuji skupiny ktere stale usiluji o navrat nacisticke hitlerovske ideologie a maji znacnou podporu z nejvyssich mist ve Spolkove vlade/ svedci o tom ucast a nedavny projev Merkel na sdruzeni fasistickych revansistu usilujicich nejen o navraceni vsech uzemi pozadovanych Hitlerem az k Vladivostoku....!!!!!.... Neuveritelne pitome vedeni Firem a korporaci spolu s vladami delaji vse mozne aby zamestnali co nejmensi pocet lidi a s co nejnizsimi mzdami a silenou soutezi kdo zdrazi driv a vice a potom se divi ze lide nenakupuji jejich vyrobky a nepouzivaji jejich sluzby tato soutez je nelitostna a nemilosrdna...jak je videt/sami si sve vyrobky z astronomickych zisku ale nekupuji pro jejich hroznou kvalitu/.......Neni dne aby jsme nemeli zprav o stupnujici se diktature European Komunity v Bruselu pomoci loutek Ashton , Barosso , Rumpuy nekym nikdy nevolenych/a zrejme bez potrebne kvalifikace a schopnosti/ ale ty nejsou zadouci ve sluzbach diktatoru Merko-Sarkosy neni treba , jen absolutni poslusnost a bezpodminecne a bezohledne vykonavani rozkazu,,,,!!!! Svobodne a prime volby vlady Evropske komunity jsou demokraticky zakazany pro vsechny evropske volice...a islandska cesta z krize je take prisne zakazana!!!!.....Znicena hospodarstvi pod vedenim Bruselu ve vetsine evropskych statu ktere se octly takrka pres noc v krizi budou pokutovana ,tak dlouho dokud se jejich ekonomika se nezhrouti uplne a podobne jako v Recku a jinde ....Ovladnuti Evropy a zalozeni nove rise tentokrat jinymi prostredky....je nabiledni...

265456

17.3.2012 21:06

RE: Pan Andreas Claus je génius

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 265393

Jene, jediný protestní hnutí, které jsem já ochoten na ulici podpořit by mělo mít jediný bod programu. Zákon o referendu s podobnolu platností jako ve Švýcarsku!! A na tom by formálně neměl být problém najít shodu, údajně o to usilují parlamentní i neparlamentní partaje, ekologická hnutí, sdružení... S vládou odborníků, a jimými detailama za kterým citím smrad stejných zombií, ať mi každý... Dřou na tom v paralamentu a určitě i mimo něj 22 let a nic. Za to se dokázali shodnout na kompromisech i věcech naprsoto protichudného charakteru, velkých i přeběhlických koalicích...

Z toho mi vychází, že jakmile se někdo dostane do poslanecké sněmovny, tak s myšelnkou referenda se něco stane špatně. Zřejmě nějaké divné vlny na mozek. Takže žádná holešovická ani jiná výzva nemusí nikoho zkpoordinovat ani spolknout, stačí prostě jako u radaru říct nechceme radar, tak tady naopak říct chceme zákon o referendu a já věřím tomu, že nebude potřeba 22 let a najde to dostatečnou podporu na té ulici. Otázka zní má o to někdo, kromě jednotlivých lidiček skutečně zájem?

265400

17.3.2012 22:32

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 146.?.?.?

Reakce na 265400

Máš pravdu, Rene. Mít v ČR zákon o referendu alespoň takový jako ve Švýcarsku by pro začátek úplně stačilo.

Otázka je, jak to docílit, jak běžné občany v cestě za spravedlivější společností SPOJOVAT a nikoli rozdělovat a jak u toho mít jako bonus i dobrou náladu.

No nic, uvidíme co přinese budoucnost a Peace se všemi,

jansmith[smích]

265402

18.3.2012 14:39

RE: Pan Andreas Claus je génius

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265402

Vy dva, tedy René a Jan, jste docela dobří v tom popisu realit, ale nějak se vám nedostává invence v nalezení vize, k čemu a jak ty vaše analýzy užitečně upotřebit. Vy víte, že bez spojení, známého od pradávna coby rčení "v jednotě je síla", se lidská civilizace nutně zhroutí prostě proto, že si potřebuje ty Reném vyjmenované základní životní potřeby opatřit a to "v potu své tváře", tedy jinými cestami, nežli se jich dostává od přírody všemu ostatnímu živoucímu na této planetě. A je to přitom tak evidentní, že by se to mělo vtloukat do hlav i těm ještě nenarozeným, aby to byl základní lidský axiom, tedy dogma o němž pochybnost by měla být tak říkajíc "smrtelným hříchem". Dále pak musí lidstvo přijmout axiom/dogma dnes již rovněž evidentní a to, že Sluneční soustava v oblasti nejméně terestrických planet, tedy až po Jupitera, není dílem slepého působení kosmických sil, ale inteligentním záměrem entity toho schopné, viz ten již několikrát zde uvedený odkaz na: http://www.ulozto.cz/live/xqC7b96/prezentace-giza-.... Z těchto dvou poznatků pak lze odvodit třetí a to, že těch základních potřeb se MUSÍ v celé té lidské civilizaci dostávat všem a v dostatečné míře, ovšem za přispění každého, kdo je toho schopen. Tedy stále ono úvodní "v jednotě je síla", k němuž přibude další prastaré - "bez práce nejsou koláče". Z těchto tří základních axiomů vyplyne samozřejmě řada upřesňujících pravidel, známých např. již i z Bible a doplněných nejspíš o řadu dalších, ale Slunce má přece existovat ještě dalších asi 5 mld let, takže času je na to až do alelujá, když tak jako tak se odsud ze Země bez projevu vůle té nás sem z Ráje přenesedší tvůrčí entity a tedy vlastními silami i rozumem, nepohneme ani o píď. Prostředí nutné k přežití našeho druhu si sebou nikdo nikam mimo Zemi natrvalo nepřenese. Ale dál k věci...

Že tím musí padnout soudobý řád kapitalizmu, s jeho maximalizací zisků ve spotřebitelském prostředí, to je nepochybné. Jestli ale ty dnešní elity seznají, že i ony jsou jen "k obrazu" svého Stvůrce, čímž padá jejich jakékoliv zdůvodnění dosavadních existenčních rozdílů, tak se té změně MUSÍ podřídit už proto, že každý tvůrce si čas od času své dílo zhodnotí a odchylky od záměru eliminuje. No a ty tzv. "boží mlýny"...

Takže ve shrnutí. Nečekejte ani vy dva, ani vy ostatní zde, až vám někdo přinese na stříbrném podnosu řešení, jak a na čem se sjednotit v atomizované společnosti, jejíž jedinou ideou je "urvi co můžeš, žiješ jen jednou", když už to před těmi nosy tady máte a stačí se tím jen dostatečně vnitřně nabudit, či raději zapálit, aby se to dalo přesvědčivě šířit do svého okolí způsobem řetězové reakce. Čím dříve, tím lépe. Je to na vás.

265416

18.3.2012 16:26

RE: Pan Andreas Claus je génius

jansmith1984 146.?.?.?

Reakce na 265416

Zajímavě napsané 90ko... Asi jsem ti křivdil, když sem se tě v debatě o Popelkovi zeptal, jestli zastupuješ římské katolíky nebo kališníky. To asi tvé odkazy na Bibli..[smích] Sorry.


Jinak, nemyslím si, že bychom zrovna my dva s Renem očekávali, že nám někdo něco přinese na stříbrném tácu. Spíše tady s laskavým svolením editora s ostatními debatujeme nad Souvislostmi a Podstatou některých jevů a hledání řešení je toho součástí.

Ostatně máš pravdu. Plebs se podle všeho těžko někdy spojí a efektivně donutí kosher Systém ke změně ve prospěch všech zúčastněných. Je to vidět i v debatách zde na Zvědavci, kde se diskutující (kterým jde v zásadě o dobrou věc a měli by spolupracovat a najít koncenzus) nekokáží domluvit, přetahují se jako děti o slovíčka, někteří vidí AGENTA i v Aštarovi [smích] a jediná pravda, kterou uznávají (bez ohledu na každodenní realitu) je ta jejich..... Není se čemu divit, že Plebs (tzv. obyčejní lidé) jsou ve své většině příliš zahleděni do sebe a ovládáni pudy (i zvířecími), že mezi jejich hlavní touhy podporované politicky korektními médii a bulvárem je mít se minimálně stejně dobře jako ti nahoře (nebo být alespoň slavní - viz. nenápadné působení EGA) a že nehledě na osvětu moudrých stále dokola nasedají Ovčákům (kteří jim ani nijak zvlášť nelžou, viz. Greenspan a přednáška A.Clause) na lopatu.

Každou revoltu nebo občanský protest vůči nomenklatůře (posledně vůči Slovenské a České Gorilí vládě) si nejinteligentnější a nejhlasitější mezi nimi sami pomluví, označí za fake, sami odhalí nedostatky protagonistů a prohlásí jako zbytečný a nezapomenou ani zdůraznit všude přítomné AGENTY, kteří žádnými agenty v 99% případů nejsou a pouze se pro sebe a ostatní své spoluobčany snaží změnit něco k lepšímu (viz. příklady místních nebo zahraničních agentů jako Popelka, Okamura, Putin, Fico, Chávez, atakpod).

A o to snadnější bývá pro kosher E/elity je jako ROZDĚLENOU a ZMATENOU entitu (skrze pokrytectví a autocenzuru fungující pravdoláskovské, s hypotékou k pravici tíhnoucí, komentátory, moderátory a podobné sračk-mety) rozhodit, znechutit a ve finále ovládat.


A Peace všem, kamaráde,

jansmith[smích]

265420

18.3.2012 21:58

RE: Pan Andreas Claus je génius

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265420

Pochvala formy sice potěší, ale mě šlo spíš o ten obsah. Zejména z toho odkazu, kterého se čert ví proč všichni asi bojíte a přitom právě tam je těžiště toho sjednocení po němž všichni voláte, má-li kdy vůbec k jakému dojít dřív, než ta stvůrčí entita přidá k tomu nárustu viditelného jasu Slunce ještě i ta obě postranní pásma o stejné intenzitě. Ona totiž ta kontrola stavu tvůrčího záměru s realitou již započala a lidstvo je s tím "být k obrazu JEHO(VY)" setsakramentsky v sakrech. Ale namísto zatraceně usilovného vylepšení toho svého obrazu, majíce návod u čenichu na tácu, se frfňá ve formě... Inu ani té superinteligentní mocné entitě se jak vidno její záměr ne vždy podaří naplnit. Na rozdíl od nás má ale po tom ohňostroji na rozloučenou celou věčnost a nekonečný prostor na to, jak zkusit něco jiného a jinde.

265441

18.3.2012 9:32

RE: Pan Andreas Claus je génius

Dušan 84.?.?.?

Reakce na 265393

V bezúročnom systéme predpokladám, že minimálne množstvo peňazí, ktoré je v obehu medzi ľuďmi by malo byť také aby jedenkrát mohol každý človek dostať "maximálnu" ročnú mzdu t.j. napríklad 25 000. To znamená (počet ľudí x 25 000)=minimálne množstvo peňazí v ekonomike(trvalé peniaze).

V prípade, že by začalo byť málo trvalých peňazí v obehu. Národná banka by mohla vyhlásiť verejnú súťaž na najlepší projekt roka a v referende by ho ľudia odsúhlasili. Ten podnikateľ čo by dostal takto peniaze by ich nemusel vrátiť ako riadnu bezúročnú pôžičku. Tým by peniaze zostali v obehu, ale zároveň podnikateľ by finančne nezbohatol pretože hlavná daň. Ďalej by existovalo stavebné sporenie zo štátnou prémiou z novo vytvorených peňazí (nie zo štátneho rozpočtu).

Národná banka by dávala návratné bez úročné pôžičky. Banky by síce mohli byť aj s úrokmi (určite malými), ale mohli by zaplatiť len svojich zamestnancov lebo zisk by nemohli vytvárať. [smích]

Takže ľudia by sa mohli snažiť tak aby neboli v mínuse ale keby mali navyše peniaze nad "max" príjem proste peniaze by boli zdanené hlavnou daňou.

Zostali by tieto dane:

Nepriama daň: 8 až 10% DPH bude slúžiť na prefinancovanie štátu

Hlavná daň: tieto peniaze nebudú prímom štátu

95% daň nad 25 000 ročne prímu jedného človeka

100% zdanenie zisku a dividend ak by nešli na re-investície Ani pokuty nebudú prímom štátu. Tieto peniaze sa znehodnotia ako zbytočné (niesu potrebné pre výmenu tovarov a služieb=neexistuje poptávka).

Nezaplatenie hlavnej dane v prípade fyzických osôb 20rokov na tvrdo, ak by nezaplatila firma rozpustenie firmy ak by sa nenašiel vinník (vytváral by sa nátlak na manažérov v prípade zdravej firmy, a v prípade nezdravej by to bolo jedno)

Miestna samospráva má všetky právomoci (základná organizačná jednotka štátu) niektoré právomoci môže delegovať na okres alebo na štát.

Okresnej samosprávy (trochu väčších okresov ako máme na slovensku teraz napríklad podľa povodí rozdelené tj. prirodzene)

Štát - národná rada, obrana, bezpečnosť, zahraničné veci, meterologia, ministerstvo financií, národná banka.

Odvolateľnosť volených zástupcov občanov. 7ročné volebné obdobia. Možnosť zvolenia len každé druhé 7. roky ....... (odôvodnenie možnosť návratu politikov do praxe a nie ako teraz pri 4 ročnom období ani poriadne nezačnú niečo robiť a znova musia isť robiť predvolebnú kampaň)

Mám ešte plno nápadov(aj okopírovaných). Ako základný návrh by to mohol byť.

265407

17.3.2012 20:23

RE: Pan Andreas Claus je génius

steve 166.?.?.?

Reakce na 265388

Prosim - urychlene zakopejte sve zlate zuby na zahrade !!
Doporuceni: - .. na moji zahrade !!
Znacka: "pravicovy ekonom s mnohaletym pratelstvim ve spektru - od presidenta az po kolotocnika Kocku" ..
---------------
http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentar...
-----------------
[chechtot]

265395

17.3.2012 20:55

RE: Pan Andreas Claus je génius

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 265395

Na domací písku lze natáhnout ostnaté dráty, provést změnu jako za Tondy Zapotockýho, sice ten říkal v rádiu, že se to určitě nestane, ale pak se to nějak podělalo nebo co? A socialistický občan musel držet hubu a krok. Jenomže ti zlí imperialisti ČSSR dodali buď tovar za tovar, nebo ty devízy nebo zadrželi nějaké to zlato oficiálně patřící Československu. Kupodivu bankovky kryté aktívy a prací lidu a tuzexové bony na "západ od drátů" neakceptovali, takže PZO se honili za devizami a i nějaký strejda z Ameriky mohl přispět chudejm přibuznejm, za předpokladu že ti to vyměnili v ČNB za oficiálně stanovený kurz. Ono STB tolerovala i neoficiální kurz, furt lepší mít málou šedou bankovní ekonomiku s mařenama, dolarama a vekslákáma, se zelinářema, pinglama, taxikářema a jinéme drobnýma podnikatelama... než utřít na suchu hubu. V USA si natáhly "dráty" na jižní hranici, ale proč na hranici s Kanadou? Otázka směrem ven zní, co třeba Rusko bude chtít za suroviny a někdo jiný za výrobky? Papír FED nebo ECB už není příliš populární ani dneska.

Pokud jde o moje osobní aktiva, zuby mám furt svoje přírodní s jednou amálgamovou plombou, za to moc neutržím. Pak už mám pouze ruce a to co mám v hlavě, jak by to ocenil třeba Buffet či neviditelná ruku trhu, to netuším? Všecko má jeden háček, musí fungovat ty základní věci pro lidi v masovém měřítku. Jako vzduch na dýchání bez toho, že nebudu mít na zaplacení uhlíkové daně, něco na pití a k jídlu, střecha nad hlavou, nezmrznout a zdraví, pak se dá zkousnout lecos. Bez "her pro plebs" v bedně a jinde se dá vydržet. Zábavu si kupodivu lidi dokážou vytvořit jenom tak skoro z ničeho. Za Husáka bylo v bedně mimo vánoc s prominutím... a lidem smysl pro humor nechyběl. Vydrželi i bez kina nocznégo a produkciji amerinskej. Ti co chytali rakušáky a němce na tom kulturně byli o něco lépe, to se ale dělali ještě dost dobré filmy, komerce naplno zvítězila po pádu opony.[velký smích] [velký smích]

265397

18.3.2012 0:45

RE: Pan Andreas Claus je génius

p. 113.?.?.?

Reakce na 265397

...soudruh Zapotocky , mimo lzi a zlocinu proslul hrou na harmoniku a taktez jiny komunisticky statnik Vasil Bilak hraval a na vyucnim listu mel poznamku/nepoustet na saka/ ..byl vyucen krejcim ale kalhoty aspon svedl...pridal bych /co se zmenilo/ soucasnemu presidentovi poznamku ...:Nepoustet na tuzky!!!...a take na statni hospodarstvi a treba take na udileni milosti zlodejum a podvodnikum legalne odsouzenym...!!!! ale na to uz je bohuzel a zatracene pozde....

265405

18.3.2012 10:46

RE: Pan Andreas Claus je génius

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 265397

Tonda Zapotocky rozumel lichvarskemu financnimu podvodu asi stejne jako profesor Klaus rozumi ekonomice.Menova reforma byla dusledkem mnoha faktoru, jednim z nich byla napriklad nezistna pomoc ceskoslovenskeho pracujiciho lidu prvnimu zidovskemu statu na svete - Israeli.

265408

18.3.2012 12:35

RE: Pan Andreas Claus je génius

haban 178.?.?.?

Reakce na 265395

Ze stejného zdroje
Pomalá smrt kapitalismu. Vítězí podvodníci všeho druhu

"kvůli podvádění se tato soutěž často stává nezdravou"
"co je relativně nové, je jeho mnohem sofistikovanější forma - něco, co bychom mohli nazvat „podfukářským" kapitalismem"
"řada největších nadnárodních korporací - ať už v oboru financí, potravin nebo spotřebitelského zboží - spoléhá na nějakou formu podfukářského kapitalismu"
"o stupeň či dva horší než podfukářský je kapitalismus kriminální"
"morální chování v byznysu se stává překážkou na cestě za úspěchem"
"v té nejhorší podobě je kriminální kapitalismus zcela legální"
"západní kapitalismus selhává, protože ztratil svůj smysl pro morálnost"

265413

18.3.2012 7:10

Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

V zaklade to nebudem rozebirat do podrobnosti,rekneme si to z nasi zivotni zkusenosti.Lide chapou,ze dnesni zdravotni je,aby lekar nevylecil pacienta,ale,udrzel jej ve stavu nemocnem,tak,dlouho pokud to jde,kazdy tyden, mu napise recepis na nove a nove prasky a tim farmaticka spolecnost bohatne a doktori dostanou tucne vsimne.Prakticky,doktor je obchodnim partnerem elity-framaticke spolecnosti.Tak,a ted bankeri.Co je pro ne vyhodnejsi kratka pujcka a nebo pujcka na 30-35 roku s velkymi uroky? Je to jako s tim nemocnycm,pres desetileti v pujcce na auta zjstite v poplatkach,ze byste mohl mit auta dve,podle toho,kolik Vas to stalo posledni splatkou za nakup auta na pujcku,tudiz,proc ne zadluzit celou Evropu na tricet roku,tohl eje prece zlaty dul, mimo jine bank asi natiskle penize "e vzduchu", ale vY musite platit v hodnotach,ve zbozi a nebo papirky-penezi zpet,ale ty jsou podlozeny Vasi praci,ne delane ze vzduchu,takze ze zkusenosti vime,ze bance je povoleno na ilusornich 1000 dolaru udelat na tu jednu a tu samou sumu penez deset i vice pujcek, jak muze byt na tisiscdolaru deset majitelu pujcky ,uz necham na vas ,ale ,mate moznost se presvedcit, na vic,z tech ilusornich tisice dolaru,desetrat zakaznici,zadluzenci, plati procenta bance,kdo takovy obchod za nic muze delat na svete.
Zkuste to obracene,vemte si kus papiru a namalujte si tam tisic dolaru v cislici a dejte to bance ,co by pujcku a pozadujte za to procenta v jejich dolarech, v tech ze vzduchu,takze by prakticky o nic neslo,papir za papir,no a uvidite jak zkoncite,prinejmensim, v hladkem pristani na chodniku,kdyz ne v rukou policie,ktera je proti zlodejum,ale ne proti zlodejskym bankam.
Jak,to v praxi chodi,kdyz nemuzete splatit dluh aprocenta?Jestlize mate farmu na dluh a s asistentem banky v ramci pujcky je Vam dano pozehnani,ze Vas nakup farmy je nadejny obchod,jak pro Vas,tak i banky, tak v dobe neurody,zaplavy,pozaru,sucha,cyklonu,nemoci,upadek cen na trhu,tedy v problemu splatit zpet penize banka si prijde pro farmu za koupenych pul milionu s opetnym assistentem-odbornikem,s tim,ze Vam ji prodaji v cene momentalni na trhu z ctvt milionu,tudiz Vy ztratite v bankovnim prodeji ctvrt milionu,plus roky splacenych penez, no a po prodeji banka da nazpet banku na prodej,samozrejme ne za ctvrt milionu,ale za pul a vice milionu. Mimo jine uroky se meni,takze,jestlize mate smlovu na 6-7 % za 8-12 roku,cena potravin,pohonnych hmot,hnojiv a jineho se, se zmena hladiny uroku se zvysi. Legalisovana zlodejna pod pojmem obchodu,coz jinymi slovy je ozebracovani rodin,tak,jak ozebracovani statu.Takze,co ceka Recko a ostatni staty?
V Anglii to doslo tak daleko,ze dluhy na karte plati z nedostatku penez jinou kartou,jakmile i tato karta ma mit den splatky,tak pouziji opet jine karty k placeni,kde to muze zkoncit?
Cely system je nemocny vydridustvym bank a tak zvanymi derivates-financnimi manipulatory ,jez zadluzili tento svet do vice jak 70-80 triliony dolaru,presne cislo nelze zjistit.
Zeptejte se Reku, za co utratili penize, v te castce pujcky? Jsem si jist,ze to nikdo nevi!

265406

18.3.2012 11:03

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 265406

Pane Nohejle, Rekove nedluzi bankovnim sejdirum nic, to je jasne kazdemu, kdo pochopil cely ten lichvarsky podvod s falesnym a neexistujicim statnim papirovym dluhem.Aby si ho mohli lichvari a spekulanti s nalestenym prdem nejak zduvodnit, tak maji ku pomoci falesna cisla, kterym rikaji Hruby domaci produkt.Ten totiz ve skutecnosti nikdy nemuze rust, protoze sama jeho konstrukce popira prirodni zakony!Zijeme v pyramidovem systemu, zalozenem na celkovem podvodu a masivne propagovane lzi.Tento system neni nemocny, je naprosto zvraceny.Proto se muze lez nekomu jevit jako jedina pravda, proto muzete za popirani jit do vezeni atd...

265409

20.3.2012 3:39

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

p. 113.?.?.?

Reakce na 265409

...nejenze rekove nic nedluzi ale ani si nic nevypujcili... rikam to furt..nevinnej to vzdycky odskace.../tak jako v CR/...

265527

18.3.2012 13:18

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

haban 178.?.?.?

Reakce na 265406

Právě koluje e-kanálem:

Léky nebo jídlo ?!?!?!

Stála přede mnou starší paní v důchodovém věku a když na ní přišla řada, tak předložila recepis a paní lékárnice jí vydala léky a požádala o doplacení částky 1980,-Kč. Paní zůstala celá zkoprnělá a nemohla ze sebe vypravit ani slovo. Pak se rozbrečela, podívala se do peněženky a řekla, že tolik nemá. Otočila se a pomalu odcházela k východu. Paní lékárnice na ní volala, ať si vezme ten recepis a že ty léky ale opravdu potřebuje. Paní se otočila a plačíc řekla, "k čemu mi budou léky, když nebudu mít na jídlo" a pomalu odešla. Všichni přítomní nemohli ze sebe vydat jediné slovo a bylo vidět, že je to hluboce zasáhlo. Stydím se za naši vládu a vůbec nejsem hrdý, že jsem Čech . Co je to za vládu, že dopustí, aby lidé, kteří celý život poctivě dřeli a platili si sociální, zdravotní a ještě na důchod, ve stáři dřeli bídu a museli se rozhodovat , zda si mohou koupit léky a nebo raději jídlo. Kde to jsme přátelé !!!!!!!! Připadá mi, že takto už je to skoro řízená genocida seniorů. Opravdu hnus.

265414

18.3.2012 13:23

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

haban 178.?.?.?

Reakce na 265414

Logický důsledek "tržního" zdravotního a sociálního systému, které musí generovat zisk pro akcionáře?

Pane Santo, děkujeme za hezké dárečky!

265415

18.3.2012 15:00

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

steve 166.?.?.?

Reakce na 265414

Mily habane - cteny souZvedavce.
Jste-li dama, tedy - "rukulibamMilostiva"
--
.. snad jen kratce k Vami uvedenemu humornemu clanecku ....
HNEDA - a maji po ptakach, ... [chechtot] [chechtot] , - a stara pani se naji ..

265417

18.3.2012 21:08

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

JT 84.?.?.?

Reakce na 265414

Lieky, alebo jedlo. Mozno to bude pre niekoho sokujuce, co teraz pisem, ale ta pani (a nielen ona) si za to moze sama. Prestali sme sa aktivne starat o svoje zdravie a prestali sme zit v sulade s prirodou. a predovsetkym sme prestali mysliet a konat, lebo by sme museli prijat aj zodpovednost za to. Ono je jednoduchsie nechat rozhodnut inych ( odbornikov, biele plaste, diplomovanych, politikov, atd.), ako pouzivat vlastny sedliacky rozum, hladat suvislosti, skusat skumat ( na to treba cas), jednoduchsie je vypnut mozog, zapnut TV bednu a bezducho cumiet na telenovely alebo idiotske krimi noviny. Naco rozmyslat, je jednoduchsie zajst za "odbornikom" a nekriticky prijat jeho radu, nechat jeho za nas rozhodnut. A ptom sa cudujeme, ze "odbornym radam" prisposobime svoj zivot, poskodime si zdravie, tak sa nechame dorazit v zdravotnictve, osobnu slobodu odovzdame politikom, financnu bankarom... A zrazu sa musime rozhodnut: jedlo alebo lieky? No kto za to moze? Komu davam vinu, tomu davam moc. Aj nad svojim zivotom.
Ved myslit tak boliii.
Apropo: Co sa nepouziva - to atrofuje. Tak aby nam to po par desatrociach tejto civilizacie v hlave nehrkalo a neprefukovalo.
Uz nasi predkovia vedeli, ze:
Kazdy je sam strojcom svojho stastia. Co zasejes, to znes. Ako si kto ustelie, tak bude spat. Pomoz si sam, aj Pan Boh ti pomoze.

265437

19.3.2012 9:47

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265437

To je šokující skoro pro všechny.
1. Zapomněl jste totiž obvinit systém.
2. Zapomněl jste rovněž obvinit tajné i veřejné spolky spolky.
3. Zapomněl jste naznačit tajemné mocné síly, které vše řídí po celá tisíciletí či dokonce miliony let, a marnost našeho snažení.
4. Zapomněl jste naznačit, že jedině správně pronesené zaklínadlo, je schopno od-kletí, jehož jsme nešťastnými obětmi.
5. Zapoměl jste využit celou možnou kapacitu příspěvku. Víc písmen víc ví!

Že Vy si potajmu myslíte, že každý jsme Bůh, jen si (sobě) umět poručit. A kdybychom to dovedli, pak bychom si dokázali bez jakýchkoli berliček sami vládnout. Dokázali bychom poznat pravdu od lži na hony daleko. Děkuji Vám, možná přece jen svítá.

265468

19.3.2012 20:50

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

J.T. 84.?.?.?

Reakce na 265468

No tak pred par rokmi, by som mozno tych 5 bodov hravo rozsiril aj na nejakych 8-10.
Odporucam dve knihy od Joe Vitale: Svet bez hranic, Kurz precitnutia - v oboch sa vysvetluje metoda Hooponopono a fenomen osobnej zodpovednosti, ktoru rozpracoval a zije nou havajcan Ihaelakala Hew Len. (odporucam kazdu knihu precitat aspon 2 - 3 krat, na jedno precitanie vela veci unikne, alebo sa chybne pochopi). Tato metoda je funkcna, odskusal som to na sebe a snazim sa ju praktizovat dennodenne okren ineho.
Ad. kazdy jsme Buh: ved aj v Biblii sa pise, ze Clovek je stvoreny na obraz bozi... Tak, co tak v sebe z toho Boha trocha poodhalit, nech kazdy clovek moze povedat, ze je Clovekom. Tazko povedat, ci je to cesta tazka, alebo lahka, ale isto je to cesta dlha, priam nekonecna, s mnohymi uskaliami, slepymi ulickami. Ale kto chce, spravnu cestu vzdy najde. Kazdy chce byt kralom, ale len malokto sa nim chce stat.
Ale stoji to za to: oslobodzuje to ducha, zbystruje mysel, prebudza zmysly ( a nielen tych 5 hlavnych), zlepsuje sa zdravotny stav, vztahy s najblizsimi, okolim...
Ale pozor: s rozvojom osobnosti rastie aj sila a moc a aj myslienkou dokazete viac ublizit, ako iny palicou. A toto je uz o riadnej zodpovednosti. Tu platia zakony neuprosne a bez vynimky.

265509

19.3.2012 4:34

RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 265406

Dnes na rense.com jsou dva krasne clanky pro ctenare ctouci anglicky,prvni je o Islandu,o kterem malo slysime,nebotpresidenska rodina,plus bakeri jsou pred soudem za vykradani teto male zeme a dalsi clanek,je leknuti bankeru,kteri opousteji sva mista,kdyz potrebuji zachranit to,co si nakradli,sami sobe pripsali a jine.
http://www.guardian.co.uk/business/2012/mar/18/icleand-investigates-city-fraud-claims-feeble-watchdogs
http://americankabuki.blogspot.com.au/p/131-resignations-from-world-banks.html
358 RESIGNATIONS FROM WORLD BANKS, INVESTMENT HOUSES, MONEY FUNDS
"Some big names on Wall Street are eager to step out of the spotlight after enduring years of financial-crisis turbulence and negative attention from politicians and protesters, said Peter Ressler, the chief executive of RMG Search."
9/01/11 (USA NY) Bank of New York Mellon Chief Robert P. Kelly Resigns in a Shake-UP
http://goo.gl/NdW7q
9/06/11 (BELGIUM) Dexia confirmed that its CEO Stefaan Decraene had left the company. Its exposures to sovereign debt in the PIIGS nations are larger than its core Tier 1 capital.
http://goo.gl/vuhvd
9/09/11 (GERMANY) European Central Bank (ECB) governing board member Jürgen Stark, who has resigned
http://goo.gl/t83S4
9/12/11 (HONG KONG) HSBC Group Hang Seng Bank Non-Executive Director Mark McCombe resigns
http://goo.gl/mCTgi
9/14/11 (USA NJ) Columbia Bank CEO Raymond G. Hallock Announces Retirement
http://goo.gl/UjUZY
9/14/11 (NEW ZELAND) AMP NZ Office Limited (ANZO), Mark Verbiest has resigned as a director. His resignation arises due to his desire to devote the necessary time and energy to his prospective new role as Chairman of Telecom, assuming the Telecom demerger is sanctioned by Telecom shareholders.
http://goo.gl/LjSI0
9/15/11 (USA NY) Morgan Stanley, Chairman John Mack resigns
http://goo.gl/jWWv7
9/18/11 (JORDAN) Central Bank governor Faris Sharaf resigns over policy
http://goo.gl/8yU5N
9/20/11 (SCOTLAND) SCOTTISH WIDOWS (RETIREMENT INVESTMENT SAVINGS FUND) There could be no Scottish representative on the board of Lloyds Banking Group, owner of Bank of Scotland, in future after it announced the departure of Lord Sandy Leitch, the chairman of Scottish Widows and group deputy chairman.
http://goo.gl/Dx8qs
9/21/11 (AUSTRALIA & NZ) JP Morgan Australia and New Zealand Worldwide Securities Services CEO Jane Perry resigned
http://goo.gl/Qx0Va
9/25/11 (SWITZERLAND) UBS CEO Oswald Gruebel quits over £1.5bn rogue trader crisis
http://goo.gl/WCeqB
9/25/11 (USA CA) Douglas E. Tow, Executive Vice President and Chief Credit Officer, will retire from the Company http://goo.gl/24aAU

9/28/11 (SWITZERLAND) SNB Bank Council: Fritz Studer resigns as per end-April 2012
http://goo.gl/7dNiD
9/29/11 (JAPAN) BLIFE Investment Corporation, Asset Manager Director Masaomi Yamadaira resigned.
http://goo.gl/Vsmk3
9/29/11 (UK) Barclays, Head of UK & European Retail Banking Deanna Oppenheimer resigned.
http://goo.gl/o63jO
9/29/11 (USA NM) New Mexico Pension Fund Director Terry Slattery Resigns
http://goo.gl/BzLn4
9...Automaticky kráceno

265462

18.3.2012 20:37

Estonsko

waterfall 89.?.?.?

Ano, Recko s "restrikcemi" bude mit problem růst... Avšak Estonsko (a ostatní pobaltí) i s restrikcemi rozpoctu proslo krizi.. A nyni jiz je v zajimavem rustu... Netvrdím, že Řecko bude tento model v pohodě následovat... Avšak možný je a neni nereálný...

265435

19.3.2012 19:03

Claus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Díky pane Smith, že jsem mohl vyslechnout přednášku pana Clause. Teď jenom bádám jak to všechno dostat do mailu abych to přeposlal dalším, kteří nečtou Zvedavce. Časem se to naučím. Zdraví vlado

265496

19.3.2012 20:22

RE: Claus

jansmith1984 212.?.?.?

Reakce na 265496

Rádo se stalo, vlado, kamaráde. Jen houšť a větší kapky. Přeposílat, přeposílat, přeposílat.....[smích]

A.Claus tady na Zvědavci zazněl v minulosti mnohokrát a tentokrát jej připomněl Rene Bartosek a já se jen přidal.

A Peace se všemi,

jansmith[smích]

265508

19.3.2012 19:32

Free energy??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Vím, že to tu zmiňujete...

Hledal jsem, zkoumal jsem. Má to snad někdo z vás doma??

http://www.eskimo.com/~billb/freenrg/fnrg.html

265503

21.3.2012 23:30

Detailní rozbor vašich plateb kartami je tu

Dejf 91.?.?.?

první s tím začala Itálie - http://proinvestory.cz/italie-monitoruje-bezhotovo...

Jakmile tohle dorazí k nám, máme se na co těšit. Doporučuji začít postupně snižovat platbu kartami. Rozhodně ne je jednorázově utnout. To by vyvolalo řadu zbytečných otázek.

265655

23.3.2012 3:42

Soudní proces na Islandu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.npr.org/2012/03/05/147954774/icelands-e...

265707

Příspěvků: 82

17.03. 08:33 Six  hra o podstatu života
17.03. 19:55  RE: hra o podstatu života
17.03. 20:33 steve  RE: hra o podstatu života
18.03. 11:19  Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 15:24 steve  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 16:05  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 21:17 hestroy  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 23:34 Oracle  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 11:13 hestroy  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 15:33 janko  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 23:44  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 01:00 p.  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 02:30 djb  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 09:27 haban  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
19.03. 11:46 hestroy  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 16:51  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 22:37  V detailu je schován ďábel
19.03. 08:38 haban  RE: V detailu je schován ďábel
18.03. 18:41 Lin  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 19:34 zEminhoBlogu  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
18.03. 19:57 Oracle  RE: Milikowski a jeho gang právě odhlasovali válku
17.03. 09:45 Oracle  Ale kdeže 10,7 % nezamestnaných, je toho oveľa viac.
17.03. 10:57 haban  A
17.03. 17:47 Rene Bartosek  Pan Andreas Claus je génius
17.03. 18:57 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
17.03. 21:03 Oli63  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 11:11 haban  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 16:29 Oli63  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 17:56 Lin  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 18:44 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 20:01 dub  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 20:55 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 21:20 djb  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 23:34 dub  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 23:35 dub  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 09:16 haban  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 20:13 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 21:48 djb  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 22:52 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 22:13 udo1  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 20:11 Lin  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 19:15 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 17:20 Lin  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 20:18 Oracle  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 19:24 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 09:48 Oracle  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 18:50 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 20:03 Oracle  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 21:41 J.T.  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 22:15 Oracle  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 01:11 p.  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 17:19 Lin  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 18:10 dub  RE: Pan Andreas Claus je génius
20.03. 17:43 Lin  RE: Pan Andreas Claus je génius
19.03. 00:56 p.  RE: Pan Andreas Claus je génius
17.03. 21:06 Rene Bartosek  RE: Pan Andreas Claus je génius
17.03. 22:32 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 14:39  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 16:26 jansmith1984  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 21:58  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 09:32 Dušan  RE: Pan Andreas Claus je génius
17.03. 20:23 steve  RE: Pan Andreas Claus je génius
17.03. 20:55 Rene Bartosek  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 00:45 p.  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 10:46  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 12:35 haban  RE: Pan Andreas Claus je génius
18.03. 07:10 Robert Nohejl  Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 11:03  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
20.03. 03:39 p.  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 13:18 haban  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 13:23 haban  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 15:00 steve  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 21:08 JT  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
19.03. 09:47  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
19.03. 20:50 J.T.  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
19.03. 04:34 Robert Nohejl  RE: Myslim,ze je treba mluvit ze zivotni zkusenosti a praxe s bankama.
18.03. 20:37 waterfall  Estonsko
19.03. 19:03  Claus
19.03. 20:22 jansmith1984  RE: Claus
19.03. 19:32  Free energy??
21.03. 23:30 Dejf  Detailní rozbor vašich plateb kartami je tu
23.03. 03:42  Soudní proces na Islandu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 761