Diskuze k článku

Veřejná Bártova eutanazie

Příspěvků 52

12.3.2012 5:43

komedie

valecnik 68.?.?.?

Tuto zemi vyleci uz jen strelny prach a olovo,byt se to melo udelat uz pred dvaceti lety

265084

12.3.2012 8:27

RE: komedie

Lentilka 194.?.?.?

Reakce na 265084

Tato země není sama o sobě nemocná - tou nemocí jsou lidé, kteří v ní žijí a jsou předem smíření s čímkoliv, jen aby sami nemuseli vystoupit ze svých, pro ně samé asi komfortních, ulit...

Střelný prach a olovo (dnes už spíše jen ocel, olovo je přece na indexu EU) - to není žádné řešení, protože ten kdo má dnes peníze a moc, bude mít i ten prach a tu ocel, nejpozději před setměním...

Ale... i když se to navenek ještě moc neví, tak události mají už takovou setrvačnost, že se řešení samo dere na povrch.

Osobním řešením může být i to, jen udržovat se ve střehu - a to hlavně - pamatovat si všechny souvislosti, třeba i ty, zpočátku zcela nedůležité. Potom už postačí ve vhodnou dobu zahodit strach z odpovědnosti a vlastní újmy a - s odhodláním bezejmenného hrdiny - nechat se, například, třeba i pouze "historicky znemožnit"...

265087

16.3.2012 18:04

RE: komedie

valecnik 68.?.?.?

Reakce na 265087

Ano presne o tom jsem psal tou nemoci jsou lide,tedy presne ta vetsina co nezvedne rypak od koryta ani kdyby jim zapalovaly pr...,lide kteri ovsem podporuji system,veri volbam a jsou ochotni kdykoliv prasknout kohokoliv kdo vystopi z rady,nebo se ten naprostej totalistickej bordel odvazi kritizovat,kdyby tihle nebyly, nemyslim ze by kdokoliv soudny nechal takovehle darmozrouty vladnout nasi zemy.Vlada je obrazek spolecnostipro cechy bohuzel

265354

12.3.2012 9:50

Co je vlastně úplatek?

eda521 193.?.?.?

Aniž bych chtěl hájit klientelismus, uplácení či pana Bártu, prosím diskutující o vysvětlení, jak může být považováno předání peněz lidem bez mocenské pozice ve státě za úplatek. Ti lidé jsou poslanci a svobodně volí co budou či nebudou dělat jako zástupci svých voličů. Nejsou povinováni, na rozdíl od soudců, policistů a státních úředníků, žádnému zákonu, který by museli dodržet. Nedisponují žádnou mocí (kromě poslaneckého mandátu), kterou by měli na základě úplatku zneužít. Jsou zavázáni jen a pouze důvěrou svých voličů, u nichž by měli oprávněně propadnout v příštích volbách. Ale toto přece není ta korupce, která ruinuje státní pokladnu a ničí spravedlnost zákona podle profláknutého padni komu padni.
Nemohu se zbavit dojmu, že případ pana Bárty je vykonstruovaný, protože zcela pomíjí podstatu úplatku. Jde tu o kauzu pseudo boje proti korupci, aby skutečná korupce, kdy je deformován výkon státní moci, zůstala ve stínu tohoto monstrprocesu. Je to majstrštyk loutkovodičů a tvůrců politické reality této země. A tito už dlouho říkají: budete vidět jen to, co vám předložíme, jen mediální fakta jsou fakty, jen mediální události se dějí. Bárta je korupčník protože to říkáme my v médiích.

265089

12.3.2012 10:10

RE: Co je vlastně úplatek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 265089

Konečně něco k věci! Většině stačí slyšet ony částky, jiní jsou hned u slova korupce omámeni. Na BL dokonce jeden vymyslel trestný čin úplatku poskytnutím bezúročné půjčky. Ale nenašel jsem tam, a ani jinde, co mne od počátku "trápí" v této "úplatkářské aféře", nějakou bližší specifikaci onoho cizokrajně znějícího zboží  a to loajality. Dovedu si představit dohodu (třeba jen ústní) hodně obecně pojaté "akce loajality" se zálohou i doplatkem po ní. Ale bez té dohody a jejího hodnověrného doložení, je celé to obvinění spíše urážka na cti než cokoli jiného.To podivné zboží nejde  měřit , vážit či počítat, natož za něj smysluplně platit. Bez existence oné dohody to  dokonce směřuje jen k čirému úmyslu někoho si "pomocí peněz naklonit". Bez alespoň naznačené ochoty protistrany se nechat "naklonit" správným směrem, jde ale o zcela vyhozené peníze. Obávám se, že zrovna  pan Bárta takovou úchylkou netrpí.
Víte, když se takto jeden zamyslí,  pak je  s případem hned u konce. Ale může existovat důvod, proč se právě nezamyslet, a vyslýchat a vyslýchat  a poskytovat tomu "blábolení" publicitu...  byť i se závěrečným odložením pro nedostatek důdazů.
Správný závěr je - jde o neformální půjčky "spolupracovníkům".

265090

12.3.2012 10:45

RE: Co je vlastně úplatek?

HaryFotr 217.?.?.?

Reakce na 265089

Nedisponují žádnou mocí (kromě poslaneckého mandátu), kterou by měli na základě úplatku zneužít....
Vážený pane Edo, vyžijete asi v jiné CZ (pokud teda v CZ).
Poslanec je přece nejdůležitější osobou, která z kriminálního činu udělá čin legální.

265092

12.3.2012 10:53

RE: Co je vlastně úplatek?

baki 90.?.?.?

Reakce na 265089

To je podstatná otázka. Když se soudy dohodnou na nějaké definici úplatky, lze tento úplatek praktikovat stovkami jiných způsobů. A pak se lze hájit, že toto definici úplatku nevyhovuje. Nakonec i "půjčka" bez jakéhokoli dalšího písemného řízení lze (nebo nelze) považovat za úplatek. Zkuste to. Požádejte Bártu, aby vám půjčil bez jakýchkoli písemných ujednání půjčil půl milionu. Uvidíte, jak dopadnete.

265093

12.3.2012 10:57

RE: Co je vlastně úplatek?

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 265089

tady už nejde o detaily když celek nabyl takových obludných rozměrů - to je jako se bavit o mouše na plesnivém dortu [bliji]

V každé civilizované zemi by tato vláda byla dávno historií a to ani nemusíme chodit daleko, stačí pohled do Němec, kde politik alespoň ví kdy má odejít - to u nás nehrozí.
Nemůžu se zbavit dojmu že tahle vláda má vydržet stůj co stůj i kdyby takových kauz a "přehmatů" byl tucet. Minimálně musí být tichá zahraniční podpora za účelem zřízení středoevropské "banánové" republiky a práce jim jde pěkně od ruky....

265094

14.3.2012 3:58

RE: Co je vlastně úplatek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265094

Tato vláda je zatím posledním pokusným balónkem na získávání poznatků z atomizace společenství, kam že až lze zajít v likvidaci národní suverenity, aniž by se musely použít metody a prostředky násilného charakteru, vyvolávající v reakci na ně dostředivé síly schopné aktivního odporu z pocitu ohrožení. Ohrožení jak životních jistot jednotlivce, jeho rodiny, rodu a komunity jíž se cítí být součástí, tak i ohrožení dosud přežívajících tradičních hodnot v zemi svých předků. A to nejen zde, kde v roli užitečných idiotů tyto vlády "demokraticky" vládnou, ale obecně k zobecnění pro potřeby banksterských elit. Prostě realizuje v praxi všechny ty "salámové metody", "vaření žab", či "rozdělení k opanování" a jiné podařené taškařice, provalené "na plnou hubu" v "Protokolech...".

Je proti tomu jediná účinná obrana - nechat v tomto převážně ateistickém prostředí každého politika a státního úředníka i podnikatele, činit ve veřejných prohlášeních v médiích přiznání o svém skutečném náboženském vyznání jak aktivním, tak i pasivním. Neochotu, či nepravdu pak neprodleně postihnout jeho vyloučením z veřejného státního, hospodářského i politického působení, jako státně nespolehlivého a celistvost země ohrožujícího elementu.

To není porušením Ústavních ustanovení, ale v zájmu zachování státní suverenity a celistvosti naopak jejich naplněním, jelikož blahosklonné nevynucování se nám krutě mstí jejich pošlapáváním právě těmito elementy. "Regulační poplatky", mafie kam oko pohlédne v libovolné sféře společenství, rostoucí bezohlednost jedněch a zoufalé sebevraždy jiných toho budiž výstražným příkladem. Kapitalizmus je džungle a tam vládnou jen pravidla džungle, jež jsou pro společenství lidí nepřípustná. Být člověkem tedy není snadné, ale je to nezbytné, jelikož pro existenci v džungli nejsme uzpůsobeni.

265211

12.3.2012 13:04

RE: Co je vlastně úplatek?

Robert2 46.?.?.?

Reakce na 265089

Nezlobte se, ale nemáte pravdu. Poslanci tvoří nejdůležitější normy, podle kterých se ti státní úředníci řídí. Jestliže jsou poslanci upláceni, i normy, které schvalují jsou deformovány v něčí prospěch. Takže pak nejde pouze o jednotlivé případy korupce, ale jde o zkorumpované zákony, které umožňují tunelovat tento stát opravdu ve velkém a systematicky a čato "legálně" (díry v zákonech).
To je přeci daleko větší katastrofa a závažnější problém než kšefty jednotivých úředníků.

265098

12.3.2012 13:09

RE: Co je vlastně úplatek?

Petros Michailidis petros55 (tečka) michailidis (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 265089

Přečetl jsem si upozornění editora : "Pište jen, máte-li co říct" a musím konstatovat, že to prostě musím říct!!
Pane eda521, obdivuji vaši naivitu. Snad si opravdu nemyslíte, že ti lidé v parlamentu jsou pro srandu králíkům? Nezapomeňte, že se jedná o Z Á K O N O D Á R N Ý O R G Á N naší republiky. Čili místo, kde se určuje, co s touto republikou můžeme (my někteří [velký smích] ) udělat a i nadále dělat.
To jste mě fakt rozesmál. Na pozadí takové smutné soudní frašky.

265099

12.3.2012 16:21

RE: Co je vlastně úplatek?

eda521 193.?.?.?

Reakce na 265099

Šlo mi o odlišení dvou situací:
1) člověka, který je vázán důvěrou voličů a jeho činy jsou vázány fakticky jen jeho svědomím. Jeho činy (tj. způsob hlasování) nemůže v demokracii posuzovat žádný soud. Poslanec, třeba uplacený, bude vždy trvat na tom, že hlasoval podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Jediným soudcem mu může být volič. Těch případů zvláštních pozměňovacích návrhů v zákonech nejdete nejspíše desítky, myslím že nejsem v tomto naivní, jak píšete. Ale jde o princip - vůle poslanců je svobodná v rámci zákona.
2) člověka, jemuž je svěřena moc jeho úřadu na základě úřední subordinace. Uplatňování moci jeho úřadu je vázáno zákony, jež musí respektovat. V případě porušení nastupuje trestní odpovědnost, kterou posoudí soud. Motivem porušení zákonů může být chyba, nebo "chyba" po přijetí úplatku. Zde je prostor pro policii a soudy.

Tady nejde o pana Bártu, ale o principy zodpovědnosti. Je pro mě těžké tohle vidět jako mouchu na plesnivém dortu (Mirra). Je to spíše ukázka libovůle moci ve výkladu zákonů. A taková libovůle se časem může týkat kohokoliv.

265108

12.3.2012 17:27

RE: Co je vlastně úplatek?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265108

Počkejte, pane Edo. Není to tak docela, jak píšete. Bez ohledu na to, že soud s Bártou je celkem poučná fraška, důsledky takovéhoto "nevinného" uplácení a vlastně "ze svého" jsou hlubší, než píšete.
Slib: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.".
Takže poslanec bude, samozřejmě, vždycky tvrdit, že hlasoval "podle svého nejlepšího...". Ovšem soud ho může soudit za porušení zákonů a Ústavy a ještě za to, že nehlasoval v "zájmu všeho lidu", tj. že hlasoval v zájmu svém. A právě přijetí úplatku "loajálnosti" nepřímo dokazuje, že hlasoval v zájmu kohosi jiného - toho, kdo ho uplatil.
Jestliže se prokáže, že konspirace (tady je toto slovo naprosto na místě) skupiny poslanců vedla k přijetí zákona, který poškodil zájmy "všeho lidu" (třeba nějaký prodej pod cenou nebo zákon, který ve svém důsledku porušuje Ústavu či vede ke zvýhodnění některé skupiny, nastavuje nerovná pravidla pro podnikání), pak je úplně jedno, z čí kapsy peníze na úplatu konspirátorů byly.
Podplácení poslanců za účelem "konspirační skupiny" je ta nejhorší "potíž", protože jedině poslanci schvalují znění zákonů, podle kterých pak "vaří" úředníci. A jestliže se odhlasuje "chybička", která umožní např. přijímání velkorysých dotací (např.na sluneční nebo větrnou energii bez náležité pojistky, nebo zadání zcestných ministerských "zakázek" - viz Drábek nebo Dobeš), pak je i rok (než vstoupí do platnosti "úprava" ) postačující dobou k tomu, aby se někdo ze státní kasy patřičně napakoval.

265111

12.3.2012 18:52

RE: Co je vlastně úplatek?

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 265111

No, pokud půjdeme do důsledku, tak legálně upláceni jsou i státní úředníci, kteří, s ohledem na jiné pracující, pobírají zcela nepřiměřené platy, kterými si stát kupuje jejich loajalitu. A tyto "úplatky" mohou "zasáhnout" dost velké procento rodin.
Tímto se v podstatě stává změna režimu, provedená v mezích zákonů, nemožná.[smích]...dokud peníze nedojdou...
Takže do hlubokých úvah bych se zde nepouštěl.
Jde o posunutí hranice. A tento případ je absurdní. Bezohledu na to, jaké byly Bártovy dlouhodobé cíle.
Vše nasvědčuje tomu, že tomuto chlapci jen stoupla sláva do hlavy a rád si "zamachruje" a něco vypije. Čímž se rozhodně od většiny nijak výrazně neliší. Neodsuzujme ho tedy za to.
Ani jeho způsob půjčování peněz bez smlouvy mě tedy nijak nepřekvapuje. Překvapilo by mě, kdyby to člověk jeho ražení dělal jinak.

265118

12.3.2012 20:14

RE: Co je vlastně úplatek?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265118

Tak teď jsem trocha zmatená. Níže píšete (v jiném svém příspěvku) že členům strany Bárta mohl "klidně dát prémie". Jak? Poslanci pobírají přeci platy od státu a ne od stran. A čím jsou financované strany? Ze státního rozpočtu a z darů. Nějak si neuvědomuju případ, že by členové strany pobírali od strany plat, tedy i prémie.
Uplácení úředníků za loajálnost státu je blbost. Úředník je vázaný zákony ČR, které "tvoří" právě poslanci. Jak zákon káže, tak úředník skáče. O nadstandartních platech bych před těmi obyč pěšáky zrovna moc nemluvila, protože takové nemají. Horší je to od "velitelských pozic", kam jsou dosazováni právě kamarádíčci našich straníků nebo přímo soukmenovci, pro které jsou dokonce uměle vytvářená místa nová (úplně zbytečná, tzv. zašívačky). Tam to už o uplácení ve formě nadstandartního platu a odměn už je.
No... a Bártu, ač je to emeritní blb, odsuzuju. A právě za takové chování, které popisujete (= že je přesvědčený, že všichni a všechno se dá koupit, stát je dojná kráva a on je "mistr světa" ). Čímž vůbec netvrdím, že "proces" není nic neřešící divadlo pro "širokou obec" a mezi "stranami ve sporu" je nějaký morální rozdíl. Procesem se sice žádná korupce nevyřeší, ale máte tu jak na dlani obrázek o skutečném "poslání a práci" naší politické scény - bez ohledu na to, jestli jde o "obětního beránka" nebo vyřizování si účtů.

265123

14.3.2012 12:09

RE: Co je vlastně úplatek?

jansmith1984 178.?.?.?

Reakce na 265123

K nepřiměřeným platům státních úředníků, které zde tak ohnivě zevšeobecnil PK, malá poznámka.


Tedy to "B", které již PK neřekne, protože je buď přemoudřelý analytik a má pocit, že JEHO analýza a pravda je ta jediná, nebo že patří k užitečným idiotům....[smích]. Ostatně stejně, jako ve svém svatém zanícení (naší společní kamarádi) naivní volební disidenti.

PK nelže, ale pravdu má pouze částečně a předkládá ji matoucím způsobem (ostatně, přesně jak popisují Protokoly). Nepřiměřeně zaplacených státních úředníku, i když přesné číslo není důležité, je totiž (tipněme si) tak 10%.

To jsou ti náměstci ministrů, ředitelé různých odborů (s jejich vysokými platy a obrovskými odměnami) atakpod., tedy vrcholní lokajové Systému, kteří by se do rekta svých nadřízených zabořili (po polobotky) i za MÍŇ - korýtko je totiž korýtko...[smích]


Naopak většina obyčejných státních úředníků (kteří odměny v rámci kosher škrtů neviděli ani nepamatují), těch co odmakají veškerou nutnou agendu a omyly a sviňárny svých nadřízených (bez které by stát přestal okamžitě fungovat - krásný příklad jsou Drábkovci) bere zhruba průměrnou mzdu a možná jestli vůbec.

Tudíž se tady, ze strany PK, jedná o klasický fenomen ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ, který různí pitomci aplikují na KDE CO a pak se divíme, že jsou běžní lidé dezorientováni a apatičtí (že se mnoho z nich se o politiku nezajímá, což přesně vyhovuje Ovčákům) a že mnoho z nich nejde k volbám, protože mají v hlavách snadno zneužitelný galimatiáš.

BTW, jedná z dobrých debat na toto téma (mezi jendou a určitou skupinou volebních disidentů) je ZDE).

A Peace s nimi i s PK,

jansmith[smích]

265222

14.3.2012 17:32

RE: Co je vlastně úplatek?

dub 62.?.?.?

Reakce na 265222

hmmm. tak jo, chytrému napověz a blbce kopni.
takže milý neužitečný idiote a ovce. domníval jsem se, evidenteně naivně, že jsme diskusi na tvé oblíbeně fanatické téma povinné účasti přitroublých ovcí u voleb ukončili a gentlemansky se dohodli, že vše již bylo řečeno a necháme na lidech, aby sami posoudili a rozhodli se.

ale jak vidím tvůj soudružský paroubkovský fanatismus, nedostatek inteligence a klasická neslušnost poslušných hovad a strach, že tví soukmenovci přijdou díky neúčasti inteligentních lidí, neochotných kolaborovat a legitimizovat systém jako poslušná prasátka tvého ražení, o koryta je tak velký, že musíš ty své sračky opakovat úplně všude a bez jakýchkoliv souvislostí.

takže milá ovce jene, vol si voly dle libosti, anšto nejen vrána k vráně, ale i vůl k volovi. a věz, že tvé osobní invektivy vůči těm, kteří s tebou nesouhlasí jsou jen názornou ukázkou, co dokážou volové, když není po jejich.

a je to dostatečným důvodem k tomu, nedávat tobě a tvým soukmenovcům do ruky cokoliv, čím by mohli rozhodovat o ostatních, a tudíž je to přímo názorným příkladem a důvodem, proč nechodit k volbách a nedávat hlupákům, fanatikům a zavylým korýtkářům legitimitu. neb běda zemi, kde tobě podobní rozhodují a mohou se tvářit, že tak činí v zastoupení národa.

265235

14.3.2012 18:31

RE: Co je vlastně úplatek?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265235

Myslím, že vysvětovat tohle Jeníkovi, mému nejlepšímu a možná dokonce jedinému příteli a kamarádu, je házení perel prasátkům. Čili zbytečná věc. Náš Jeník totiž naprosto nechápe, že tím, že jde k volbám, souhlasí s touhle náhražkou demokracie a plně stvrzuje legitimitu sysgtému. Tedy něco jako kdyby někdo, kdo prokoukne svinstvo katolické církve, si nadále chodil v neděli do kostela pro oplatku. Jeník není schopen pochopit ani v nejmenším, že je těm, jejichž systém dokola obahajuje, pouze za blbce a hlupáka a dokonce mu za jeho aktivní agitaci ani nikdo z nich nepoděkuje.

Ale není sám, takový Luxor se dodnes jistě chytá za hlavu, koho v minulých volbách volil a jak tu aktivně agitoval, stejně jako Jeník. Jeník možná také volil VV, ale ještě mu nedocvaklo, že ti svině jsou stejné svině jako ostatní svině. [chechtot]

265239

14.3.2012 21:28

RE: Co je vlastně úplatek?

jansmith1984 87.?.?.?

Reakce na 265239

Zase si mě rozesmál, Dube, kamaráde.[smích] O jakém gentlemanství to píšeš, viz. charakter tvé reakce.. To sem si myslel, že si psychicky a emočně odolnější a že dokážeš být více nad věcí...[smích] Ostatně, je to společný rys vás volebních disidentů. Uznáváte gentlemanství jen pokud vyhovuje vám, jinak vám to nic neříká a důkazem budiž tvé útoky..[smích]

Takhle krásně se (jak říkají bratři Slováci - jako trafená hus, která zagágala) rozohnit a "rozcupovat" oponenta??? No nevím, jestli je to hodno diskutéra tvého vzdělání..[smích]


V tomhle si více cením reakce hestroye, který se mnou sice také nesouhlasí (bodejť by ano, když mezi "svaté" a o SVÉ JEDINÉ PRAVDĚ přesvědčené volební disinenty patří také), ale dokázal reagovat alespoň klidně. Nepřidal sice do své reakce (narozdíl od jendy, který vždy nějak argumentuje) žádný konkrétní fakt (kromě toho pokusu s katolickou kosher církví, který je ale mimo mísu), ale to už je takový FOLKLÓR...

A jestli na sebe, kamarádi, vztahujete pojmenování "pitomec" a irituje Vás to (tak to je to podléhání sebedůležitosti a sebelítosti) a asi to přehnaně komentovat nemá cenu. Je na vás, kam se vnitřně zařádíte (a když na to reagujete, protože jenda ten výraz používá celkem NEUTRÁLNĚ). I když pokud se bavíme o vetšině volebních disidentů, tak tam sedí jako prd-l na hrnec..[smích]


Jinak, ale nic ve zlém, kamarádi. Co se týče Luxora, tak nevím jestli volil VV, ale objektivně v té době (narozdíl od ODS a HOPky, stran, které byly už tehdy jasně farizejské a mohl je volit jedině bloud) tuto stranu, jako nový subjekt s novými lidmi, nebylo možno apriori pomluvit nebo zavrhnout. Nedalo se totiž přesně říci, jak se véčkaři zachovají....Škoda že nakonec naděje svých voličů zklamali a pro fleky se zprofanovali stejně, jako jejich trojkoaliční partneři. Ale to je na jinou debatu.

A když si zmínil VV a jendu, hestroyi, tak osobně jsem VV nevolil, protože mi intuice řekla jak to asi dopadne a potom, co se veverky snížily k účasti na farizejské vládě trojkoalice mi bylo (už tehdy) jasné, že sem se nemýlil.

Závěrem (pokud neznáte), tak odkaz na starší, ale výbornou přednášku A.Clausse, která lecos vysvětluje a dokazuje, že přímá demokracie (viz. pí.Jarmila, R.Vaský a Chmelár), pokud nedojde k revoluční ZMĚNĚ košér Systému založeném na dluhu a úroku, bude OPĚT (jak se stalo i s křesťanstvím atpod.) ZNEUŽITA... Jsem zvědavý, chlapi, jestli z něj uděláte také AGENTA jako z levice, Okamury nebo z Putina..[smích]


(Sakra. Kdy mě konečně už ten editor utne a budu si moci odpočinout. Mě to ale dobrovolně nedá.)


A Peace se všemi,

jansmith[smích]

265245

14.3.2012 23:04

RE: Co je vlastně úplatek?

dub 62.?.?.?

Reakce na 265245

danou reakci jsi si vysloužil svým osobním útokem na oponenty.
takže na hrubý pytel přišla hrubá záplata.

kecy o potrefených si odpusť, útočil jsi adresně, dostal jsi adresnou odpověď.

každý zájemce si může onu debatu projít a přesvědčit se, kdo drží slovo a začal místo jako gentleman jednat jako podlé posedlé prasátko, které má svoji utkvělou představu, kterou se mu někdo snaží vzít jako děcku lízátko.

jinak si svý hovadiny mel klidně dokola, i to je více než výmluvné, ale zůstaň laskavě u "věcných" argumentů volebních kolaborantů režimu.

toť vše. adios.

265249

15.3.2012 9:21

RE: Co je vlastně úplatek?

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 265249

Zajímalo by mne, kamaráde, proč tě výraz "pitomec" irituje až tak, že ti nedělá problém na něj vůči jeníkovi sebestředně reagovat takovými perlami, jako např. "podlé posedlé prasátko" nebo tím o "lízátku" nebo "kolaborantech režimu"..[smích]


Víš, dube, rozdíl mezi námi NENÍ JEN V TOM, že vy jako volební disidenti žijete v utkvělém virtuálním světě svého disidentství. A že narozdíl od Vás se lidé (A TADY POZOR: pokud NEMAJÍ k dispozici momentálně ÚČINNĚJŠÍ ŘEŠENÍ a tudíž nesedí doma na prd-li) alespoň snaží (V REÁLNÉM SVĚTĚ a nikoli Matrixu - aha, já zapomněl, pro Vás jsou včetně Aštara všichni AGENTY) podpořit síly, které jen tak nedovolí, aby se jim neoliberální predátoři a kosher vláda smála do ksichtů..[smích]

Vím, Nic není dokonalé, ale levice (z historického kontextu) se alespoň snaží myslet na zájmy celku a zejména nejzranitelnějších skupin občanů, místo toho, aby dle kosher teorií a v rámci bezzkrupulózního tunnelingu likvidovala i to málo, co ze solidárního sociálního státu/systému ještě zbylo (viz. heslo farizejů: Zisky jsou soukromé, ale Ztráty veřejné).

Tím, že nejdeš volit, pomáháš k moci právě silám, které se ti pak smějí do ksichtu (viz. zejména ODS a farizejská HOP09 nebo některé karikatury ve veverkách) a pak ti jako pí.Jarmile nezbývá, než si stěžovat, že ti důchod (díky nárustu cen a životních nákladů) mizí před očima...


Rozdíl mezi námi JE I V TOM, že mně osobně označení "podlé posedlé prasátko" a jakékoli jiné, vůbec nevadí. Je mi šumák. Mimochodem, o tom je Tolle, kterého přemoudřelí lidé jako Vy (zdravím kamaráda Kysučana) NESTUDUJÍ, ale vůbec se nerozpakují jej a jeho náhled na život (samozřejmě negativně) odsuzovat. Místo toho, aby jej využili k pochopení sebe a sama a dosažení vnitřního klidu, který jim pak evidentně CHYBÍ...[smích]


A jestli píšu hovadiny nebo naopak nabízím rovnováhu (protože Svět je o rovnováze) k vaším bezzubým a naivním poučkám, které v ČR paradoxně snižuji volební potenciál tzv. obyčejných lidí (a vvvoooo tom to je) a v reálném světě tím nahrávají neoliberálním predátorům, bych si nedovolil sobecky hodnotit.

Hodnocení je totiž na ostatních případných čtenářích..........

Ty si tak ale, bez jakékoli sebereflekse a v rámci podléhání sebedůležitosti a sebelítosti, osobuješ právo činit (což je další rozdím mezi námi) a já ti k tomu "blahopřeji".

Závěrem, ZAJÍMAVÝ ČLÁNEK pro sympatizanty volebního disidentství na Slovensku:
Nepochopiteľná hlúposť...


Každopádně, nic ve zlém, dube (já vím, nastavené zrcadlo občas bolí a také, nikdy není pozdě pochopit a změnit se k lepšímu) a Peace s tebou, kamaráde, i se všemi ostatními,

jansmith[smích]

265259

16.3.2012 0:50

RE: Co je vlastně úplatek?

Luxor 93.?.?.?

Reakce na 265245

Jendo, ani netušíš jak ti rozumím a jak rád bych šel zase k volbám. Jenže po aféře VV si připadám jako použitý preservativ. Už nechci volit menší zlo. I kdyby se spojila ta hrstka čestných osobností Kocourkova (Dernerová, Hovorka, snad Okamura, možná Randák...) a založili novou stranu, tak jsem přesvědčen, že vládnoucí zmrdi by je infiltrovali, rozložili, zdiskreditovali, prostě zlikvidovali.
Je mi z toho smutno, ale fakt nevidím jinou alternativu a poprvé od revoluce nepůjdu k volbám (ze stejných důvodů jako psali pánové a dáma výše)

265316

16.3.2012 0:39

RE: Co je vlastně úplatek?

Luxor 93.?.?.?

Reakce na 265239

Mno je pravda, že jsem tady dříve živě diskutoval pod jedním článkem o VV a že jsem jim svého času fandil. Ovšem agitaci jsem rozhodně nedělal, takže to je od vás trochu podpásovka.
Říkal jsem si, že to možná nevyjde, ale ve snu by mě nenanapadlo, že se VV stanou nejodpornější stranou od dob KSČ. Dnes bych našim vlastizrádným poslancům za VV popřál ať se smaží v pekle, svině jedny prolhané.
Byla to trpká zkušenost. Jsem přesvědčen, že jsme se dostali do fáze korporátního fašismu, kdy volby už nemohou nic změnit. Jsou už příliš silní, tento systém musí vyhnít nebo vyhořet, jiná cesta už není.

265315

16.3.2012 3:17

RE: Co je vlastně úplatek?

steve 166.?.?.?

Reakce na 265315

.. jiná cesta už není. ..
---------
.. no jo, co ? A to kdyz jsem se snazil nevtiravym a sametovym zpusobem naznacit .., - byl jsem narcen, ze "pancerfaustem netrefim ani Zeppelina" .., co ?
.. jak pravi nasi 'vlajkonosi": .. "ve volbach neni dulezite vyhrat - ale ZUCASTNIT se" ... [chechtot]

265320

20.3.2012 8:43

RE: Co je vlastně úplatek?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 265320

Jo Steve, je to tak. Ale přiznejme si, máme na ten pancerfaust koule ? Nemáme. Kocourkov není Gottham a Steve s Luxorem nejsou Batman a Robin. Tady se žádného nesmlouvavého zmrdobijce nedočkáme. Papaláši se ničeho nebojí a dělají si co se jim zlíbí. Ale vlastně ne, jedné věci se přece jen bojí- skrytých kamer a mikrofonů. Těch se bojí jako čert kříže, takže tudy by mohla vést cesta k lepším zítřkům [mrknutí jedním okem]

265532

16.3.2012 9:18

RE: Co je vlastně úplatek?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 265315

Luxore, neklesejte na mysli. Podle mého skromného názoru právě účelem Veverek bylo jednak odsát hlasy nebezpečně sílící levici a jednak to, co teď prožíváte vy. Tedy znechutit lidem vůbec projevovat jakoukoli vůli, vmanipulovat je do pocitu, že nic neznamenají, že nic nezmůžou.
Jestli Vás to uklidní, já také chvilku za plentou zaváhala s jejich volebním lístkem v ruce. Dokonce možná o něco delší chvilku. To, že jsem tam nakonec ten jejich lístek nehodila, byla spíše moje malověrnost, že by se byli vůbec dostali do parlamentu a můj hlas by byl tudíž zbytečně promarněný, než nějaká prozíravost, otevřeně to přiznávám, nehodlám si hrát na Nostradáma. Takže klid, já vám rozumím a neodsuzuji, vy si jen vnitřně musíte porovnat, co je větší zlo, co vlastně ONI skutečně chtějí. Zamyslete se sám. Co je pro SYSTÉM užitečnější? Pasivní občané bez vůle nebo aktivní voliči (i kdyby volili peachoviny)? Je to dilema, chápu.

265332

16.3.2012 10:48

RE: Co je vlastně úplatek?

jansmith1984 77.?.?.?

Reakce na 265332

Krásný a optimistický závěr, babo blažková, díky...[smích]


To je přesně to, co se tady (od doby prvního "výšplechtu" pí.Jarmily pro neúčast ve volbách, který BTW náš spor nastartoval) snažím.

Černobílé a emocemi a nasr-ností pokroucené vidění REALITY tzv. běžných lidí je velký problém, slepá ulička a nahrává Ovčákům. Občany rozděluje a snižuje jejich (volební) sílu...


Tzv. normální lidé se MUSÍ ve vlastním zájmu SPOJIT, nikoli hádat a přetahovat. A pokud nedokáží prosadit TADY a TEĎ účinnější řešení MARASMU (kam je kosher kloaka pro jejich naivitu a mnohdy nízké pudy natlačila), tak ALESPOŇ JÍT a dát při volbách hlas (možná budou v ČR jako na Slovensku předčasné volby) NĚKOMU, kdo se jich alespoň trošku ZASTANE. A u nás je to levicová OPOZICE nebo Piráti. I malé zlepšení je lepší než bezzubé teoretizování o VELKÝCH změnách, které volební disidenti stejně jejsou schopni uskutečnit..[smích]

Dokud to "svatí" a o SVÉ pravdě přesvědčení nepochopí (a bude jich pořád hodně), ke zlepšení (klidně malému) nedojde a kosher destrukce ještě jakž takž fungujícího sociálního státu bude (na základě ulhaných pouček neoliberální a bankovní klily) POKRAČOVAT.


A Peace s nimi,

jansmith[smích]

265337

17.3.2012 12:16

RE: Co je vlastně úplatek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 265337

>Tzv. normální lidé se MUSÍ ve vlastním zájmu SPOJIT,
>nikoli hádat a přetahovat.
Janšmit, absurdní komik, káže o spojování lidí. Jsi zářný příklad toho, jak to určitě nedělat.
1/ opustili tě tví nohsledi
2/ opozice proti těm tvým blábolům na Zvědavci spíš roste
Proto se asi chytáš kdejakého stébla (baba blažková). Čeká tě rébus: "jsem pitomec já anebo ti druzí?". Zkusím si odpovědět sám: peklo jsou ti druzí, jo jo.[velký smích]
K věci: než vhodíte do urny levý lístek, důsledně sledujte pokusnou laboratoř u našich východních sousedů, Fico to tam teď rozjede ve velkém. Pak znovu můžeme otevřít otázku "pitomců".

265384

17.3.2012 17:54

RE: Co je vlastně úplatek?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265384

>K věci: než vhodíte do urny levý lístek, důsledně sledujte
>pokusnou laboratoř u našich východních sousedů, Fico to tam
>teď rozjede ve velkém. Pak znovu můžeme otevřít otázku
>"pitomců".

Fico avizoval veľké verejné investície hlavne do infraštruktúry, čo je dobrá správa, problém je, že tie projekty sa predražia nie o 10-20% ale o stovky percent (čo mi trhá žily), a z tohoto dôvodu a z dôvodu zlého stavu globálnej ekonomiky (spôsobené naschvál zabudovanou systémovou chybou) tie jeho volebné sľuby nemusia vyjsť.

Čo sa týka volebnej otázky, neľutujem a neoľutujem to, že som nebol voliť. Nie že by som bol Ficov fanúšik (hoci želám aby to mu vyšlo), ale viem, že keď sa zúčastním sa na voľbách nedosiahnem tým systémovú zmenu, hoci keby som aj volil stranu ktorá to má v programe, pravdepodobne by to bola strana tých najhorších farizejov alebo najväčších idiotov, lebo by to znamenalo, že majú v programe odpíliť pod sebou konár, alebo odstaviť sa od koryta.

Takže nezostáva mi nič iné ako zaregistrovať doménu, a šíriť svoje myšlienky.

265389

17.3.2012 18:11

RE: Co je vlastně úplatek?

dub 62.?.?.?

Reakce na 265384

levý nebo pravý...

lidé zapomínají na jedno moudro: jedno jestli levici, či pravici, obě půlky končí v zadnici (_:_)

265391

20.3.2012 8:44

RE: Co je vlastně úplatek?

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 265332

Díky za pochopení. Já myslím, že problém není v systému voleb jako takových (manipulace při volbách se odehrávaly i za Karla IV.), ale spíše v naprosté morální devastaci společnosti. Netvrdím, že už nikdy k volbám nepůjdu, možná se někdy najde ještě skupina lidí, kteří si získají mou důvěru. Zatím ale takovou skupinu nevidím. A menší zlo už volit nebudu. Díky mému nevhozenému či neplatnému volebnímu hlasu relativně získá ODS či ČSSD s čímž počítám. Jelikož tyto dvě strany mají největší potenciál k tomu, přivést naši republiku do úplných sraček. Čím dříve k tomu dojde, tím dříve budou občané rýt držkou v zemi a tím dříve se vzedme skutečná vlna vzdoru.

265533

12.3.2012 21:51

RE: Co je vlastně úplatek?

eda521 92.?.?.?

Reakce na 265111

Milá Lin, to jste mi tu ale nahodila témat [smích].
Snad se shodneme na tom, že jeden poslanec není schopen ve sněmovně zajistit přijetí zákona. Může přijít s pozměňovacím návrhem na poslední chvíli, ale bez min. tichého souhlasu potřebné většiny to nepůjde. Takže těch zainteresovaných musí být vždycky více, zhruba tak polovina sněmovny. A všichni v konspiraci.
Zpětně, podle "přínosů" některých zákonů se jeví, že se tak skutečně děje. Jen ty mechanismy budou asi jiné než jak je viněn Bárta, ale příslušní vládcové zákulisí o tom do Mafděsu psát zřejmě nebudou. Tedy, Bárta je jen politická mršina, kterou veřejnost dostala spíše k ukojení pudů (viděl jsem čtvrteční Blesk) a odvedení pozornosti. O nějakém vyřešení korupce nemůže být řeč.
Z vašeho příspěvku cituji:
Ovšem soud ho může soudit za porušení zákonů a Ústavy a ještě za to, že nehlasoval v "zájmu všeho lidu", tj. že hlasoval v zájmu svém.
I po několikerém čtení si nemyslím, že tu větu myslíte ironicky. Proto k ní musím podotknout, že v ní dáváte do rukou soudu rozhodnutí o tom, co je a co není v "zájmu všeho lidu". Přesně to je ale cílem (aspoň teoreticky) politického boje a jednání parlamentu, které žádným soudem nemůžete nahradit. Jednoduše nelze přijmout předpoklad úplatného poslance, protože je nositelem důvěry svých voličů a žádný soud není sto tuto důvěru alternovat. Hlasování poslance je vždy správné, protože systém parlamentní demokracie nezná nic správnějšího než svobodnou volbu svobodně zvoleného poslance. Z pozice soudní moci nemůže nikdo určit, který způsob hlasování je ten správný, nemá na to mandát! Je pak možné TRESTNĚ soudit poslance za nějakou volbu? Lze jej odsoudit pouze MORÁLNĚ, i v případě podezření na jiné motivy než vědomí a svědomí. Protože nikdo mimo parlament nemůže říct jak měl ten poslanec volit. Bude snad někdo soudit poslance za ratifikaci Lisabonské smlouvy? Byla to jejich svobodná vůle nebo zaplacené hlasování? O naplňování národních zájmů se dá s úspěchem pochybovat, ale není síly na zvrat, zvolili jsme si je a oni rozhodli. Těžko mě někdo přesvědčí, že to udělali jen tak zadarmo, ale soudit to nelze, je to "jen" ztráta důvěry.

265129

13.3.2012 17:12

RE: Co je vlastně úplatek?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265129

.. a vy mi to pěkně zamotal... [smích]
Tu větu a hlasování "v zájmu všeho lidu" jsem fakt ironicky nemyslela. Jak jste mi to tak pěkně popsal, uvědomila jsem si, že jsem husa hloupá a s touto formulací v Ústavě bych daleko nedošla. [oči v sloup] Nemyslela jsem vůbec na rozhodnutí, dávané do ruky soudu, myslela jsem konkrétně na tu ústavní větičku a nedošlo mi, že poslanec je ve skutečnosti zabetonovaný na celé období, i když má nulovou podporu voličů (= nemůže tedy hlasovat "v zájmu všeho lidu" ). Pak je jasné, že tahle věta je jen psaní na papíru, který toho hodně snese, ale houbeles dokáže. Ono nám tak nějak chybí ustanovení, že pokud strana (nebo poslanec) ztratí nadpoloviční podporu (důvěru) voličů, ztrácí tím i mandát, protože pak už nemůže z principu dodržet Ústavu.
Takhle zašmodrchaně jsem vám vlastně dala za pravdu, tím ale zároveň říkám, že tento systém "demokracie" zdá se mi poněkud podivným. [smích] Jak může hlasovat v souladu s Ústavou sněmovna, které věří tak možná promile "lidu" ?
Jinak naprostý souhlas, že případ Bárta slouží hlavně k odvedení pozornosti, protože to, za co ho soudí, je běžnou praxí naší "politiky" již drahně let.

265159

12.3.2012 13:49

RE: Co je vlastně úplatek?

Olas 78.?.?.?

Reakce na 265089

Perfektní příspěvek i úvaha k divadlu pod taktovkou těch, kteří potřebují skrýt mnohem závažnější kauzy. Doplníme-li tuto šarádu úžasnými "vele díly" TV (nejrůznější Nemocnice, Ulice a jiné stupidity) získáme masu střední vrstvy se sloganem "Já to neřeším" atd.

Díky Váš příspěvek plně koresponduje i s mými názory.

265101

12.3.2012 14:36

RE: Co je vlastně úplatek?

waterfall 80.?.?.?

Reakce na 265089

Ano, souhlasím s vámi.... Nemůže jít o korupci. Pak bychom museli korupcí nazývat každou výplatu, každé poskytnutí funkce za loayalitu. Např. místa v dozorčích radách, nabízené spřáteleným subjektům... A také plat pana soudce, který je úhradou za loayalitu státu a spravedlnosti. A dostává jej každý měsíc, aby držel hubu a byl loayální svému šéfovi, organizaci a celému státu. A pokud nebude, tak šupa kráná žaloba a výpověď (ano, u soudce je to zrovna docela obtížné).... Každý šéf chce své ovečky loayální... a pokud nejsou, tak šup a ven s nima... To že si ej zavazoval, to asi ano... ale bylo to oboustranně dobrovolné... Úplatek, jak jej chápu, je zneužití... konkrétní zneužití... a úhrada za takové zneužití funkce... např. za zakázku... nebo za konkrétní zákon... Ale pokud zákon schvaluji dle strategie své strany a chci aby zákonodárce jen dodržel stranickou linii (byť dle pravidel voleb nutně nemusí), tak to snad nemohu považovat za úplatek....

265103

12.3.2012 22:39

RE: Co je vlastně úplatek?

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 265103

Rozumím, něco tam u soudu chybí .. a to, že jestli Bárta platil, tak nejdříve Kočí a Škárka MUSELI VYDÍRAT. Přeběhlictvím při 118 mandátech pravice sotva, a Kočí mohla sotva obvinit Bártu z harašení [smích]. Myslím, že měli v ruce nějaký konkrétní důkazní materiál, asi nahrávku nebo tak něco, co mohlo Bártu/ABL vážně poškodit. Na té nahrávce třeba něco, co už korupcí zavání, nebo se tak dá vyložit. I při tom, že si o Bártovi nemyslím, že by byl kdovíjaký gauner (už proto jak ho válcují, ale i to jak mluví), o peníze si jistě občas říci uměl - no a to by mohlo na nahrávce znít třeba jako podnět k trestnímu stíhání, dle nějakého vágně formulovaného či příliš obecného paragrafu.

265131

12.3.2012 18:25

RE: Co je vlastně úplatek?

P.K. 94.?.?.?

Reakce na 265089

...přesně tak.
Mluvit v Bártově případě o korupci může jen "málo přemýšlející".
V podstatě bezdůvodně uplácet členy vlastní strany: toho by se zcela jistě nedopustil ani Vít Bárta. Klidně jim mohl dát třeba prémie...
Fraška je zinscenovaná a podporovaná pouze "standardními stranami", kterým VV vzali voliče a $$$. A to se neodpouští.
Navíc si někdo dovolil zaútočit na staré a osvědčené pořádky.
Bárta je sice tak trochu namyšlený floutek, který se značně předcenil, ale tohle je jen hon na čarodejnice s mohutnými ovacemi inteligentních davů.
A výsměch celé veřejnosti, nehorázná drzost: soudy se zabývají blbostmi, zatímco velké kauzy nikdo neřeší.
Důsledkem této "masáže" bude, že se tady již nikdo nepustí do boje se "starými strukturami".
Škárka a Kočí jsou opravdu důvěryhodní...

265116

12.3.2012 19:56

RE: Co je vlastně úplatek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265089

Velice pěkná reakce na toto téma..
http://www.blisty.cz/art/62608.html
http://www.blisty.cz/art/62628.html [cool]

265122

14.3.2012 13:53

RE: Co je vlastně úplatek?

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 265089

Super , hřebíček na hlavičku a stádo jim to žere [chechtot] ,,, bude třeba jim to říct , aby se probrali, jsou v banksterském kómatu.

265227

12.3.2012 13:13

http://www.stream.cz/uservideo/669011-tomio-okamura-ne-barta-ale-vlady-pred-soud

fohat 88.?.?.?

tomio

265100

12.3.2012 14:12

Nemohu souhlasit

Blue 86.?.?.?

s autorem článku, že Bárta a spol. provedli eutanazii demokracie - pokud tu někdy byla, zabili ji jiní, dávno před VV.
Nemohu souhlasit ani s Edou, že poslanec nemůže být uplacen - může, aby zvedl/nezvedl ruku pro ten či onen zákon, navrhl novelu nebo přílepek k nějakému zákonu případně se patřičným způsobem zúčastnil porcování medvěda, o přeběhlících známých z doby vlády Topolánka nemluvě.
Ale myslím si, že celé to divadlo kolem Bárty je skutečně vykonstruované a pečlivě připravené, řekl bych že na ministerstvu dopravy opravdu někomu těžce šlápl na kuří oko, a kdo ví, o čem ještě nevíme. Obávám se, že pan John, při vší jeho informovanosti z novinářské praxe, netušil, s jakou hydrou chce bojovat a pokud to myslel vážně, byl "poněkud" naivní. Obávám se že je to asi nemožné, korupce je prorostlá českou politikou už od té komunální.
Nařčení Bárty z toho, že si chtěl z politiky udělat byznys, je úsměvné, slyšíme-li ze kterých úst vycházejí. A pokud řekl, co je mu připisováno, jen pojmenoval to, co tu funguje už drahně let.

265102

12.3.2012 21:31

RE: Nemohu souhlasit

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 265102

Myslím si, že budete bohužel velmi blízko pravdy. Což je smutné a nemá to řešení.

265127

14.3.2012 1:47

RE: Nemohu souhlasit

p. 113.?.?.?

Reakce na 265102

...problem proc politici jednaji arogantne/a podvraci stat nejen ekonomicky ale i moralne/ protoze maji jistotu beztrestnosti ...ochranu ze zahranici , dale Havel ,vlady a poslanci /jednim slove zlocinci/dal byvalym komunistickym a jinym zlocincum vse co chteli a jeste vice ... volnou ruku, moc a svobodu delat co se jim zalibi/vcetne odsouhlaseni zakonu na jejich ochranu/ jine opresivni zakony zase chrani vybrane zlocince pred tresty a trestaji a postihuji tvrde nevinne a ty co pocmaraji sem tam nejaky plakat......defenestrace kralovskych konselu udala se davno a je zapomenuta ....

265201

14.3.2012 13:08

RE: Nemohu souhlasit

baki 90.?.?.?

Reakce na 265102

Myslím, že celá debata na toto téma je bezpředmětná. Strana Věci veřejné, jakož i Bárta jsou pro dnešní koalici přijatelné. Jinak by přeci s ní v koalici nebyli. Nelze než se domnívat, že v TOP 09 a u modrých ptáků, je situace podobná. Nemůžeme tedy čekat, že by byli véčkaři z vlády odstraněni. Buď si modří ptáci nebo TOP 09 neuvědomují tu hrůzu, která ve VV existuje, anebo jejich systém považují za naprosto normální, jakož je provozován běžně i v jejich stranách.

265226

12.3.2012 15:37

Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

smlouva VV o přeběhlictví
Barta nemusel podplacet sve poslance, naopak je mohl zkasirovat za hlasovani proti strane(tedy za dodrzovani ustavy, pokud by tak ucinili dle nejlepsiho svedomi a vedomi). Strana by se musela doslova rozpadat, aby neco takoveho melo smysl. Nakonec i bez Koci a Skarky ma vlada pohodlnou vetsinu. Coz ovsem neznamena, ze to uplatek nebyl...

265105

12.3.2012 16:32

RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 265105

Ale s kým by Kočí a Škárka hlasovali? S ČSSD, či s komunisty? Leda na truc. Oni ani nemohli hlasovat proti vládní koalici.

265109

12.3.2012 17:47

RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265105

No... tak ono to není tak úplně pravda, že "mohl kasírovat". Ta jejich "smlouva" se ukázala jako protiprávní paskvil a sami pak uznali, že nikoho postihovat nemůžou (viz Huml).
Ještě bych pochopila, že se snaží zabránit přebíhání, tj. aby někdo kandidoval za ně, získal mandát a pak si klidně i s mandátem přešel jinam. Ale zavázat si loajálností v hlasování? To pak nemusíme mít Ústavu vůbec žádnou.
Příjde mi, že zastáváte jakýsi názor, že poslanec za jakousi stranu musí být vázaný v hlasování loajalitou ke straně. Jestli jo, tak to je právě to "špatně". Pak jsme zpět u totalitní moci ve stranách a nabízí se otázka, k čemu jsou takto strukturované strany potřeba, jestli tedy není lepší se na "stranickost" úplně vykašlat a volit konkrétní lidi.

265114

12.3.2012 19:35

RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina

baki 90.?.?.?

Reakce na 265105

Velmi se zapomíná, že Škárka a Kočí byli vyloučeni proto, že vzali úplatek. Ale zapomíná se, že druhá strana je Bárta. Ten údajně úplatek poskytnul. Proč tedy nebyl vyloučen ze strany???
A máme tu druhou možnost. Bárta jim poskytl (sice divnou) přeci jenom půjčku. Pak mi nedochází, za co byli Škárka a Kočí vyloučeni?? Vždyď pouhou půjčkou nic neporušili.

265119

13.3.2012 17:18

RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina

čěf 94.?.?.?

Reakce na 265105

Za první republiky se prý problém stranické loyality (a automaticky i přeběhlictví) řešil „jednoduše“: kandidát před volbami podepsal: Já, XY, se ke dnešnímu dni vzdávám poslaneckého mandátu“; a nastala-li situace, předseda strany doplnil datum a předal papír předsedovi parlamentu.

Loyalitu poslanců při hlasování nelze vynutit vázacím aktem (před Ústavou by neobstál), ani to není z principu žádoucí. Ale formální přeběhlictví by měl zakázat zákon: Během volebního období nesmí poslanec vystoupit ze strany ani být vyloučen. (Ani za opilství, ani za „špatné“ hlasování. Ať si strana svou špatnou volbu vyžere do konce. A žádné přesazování poslance – rebela do jiné lavice.)

K věci. Myslím, že Bárta a John na svých ministerských postech, jako jediní dva z VV, skutečně začali bojovat s korupcí (B. finančně nezávislý, J. nikomu nezavázaný, protože se stal předsedou VV v referendu, v souboji mj. se Škárkou, který propadl), proto byli odejiti, (dokonce v rozporu s koaliční smlouvou), proto soudní proces, který, ať dopadne jakkoli, VV před veřejností dorazí. Věřím Bártovi, že podrazák Škárka s tou neuvěřitelnou Krys týnou připravoval puč a rozdělení VV, který nevyšel jen díky náhodnému prozrazení. A ty úplatky/půjčky byly na opětné získání loyality pučistů nebo za mlčení o čemsi na Bártu. Jednání Škárky logiku nemá: ač je obžalovaným, chová se jako žalobce a snaží se všemožně dokázat, že prachy, co bral, byly opravdu úplatek (doufejme, že soud vyzví, za co úplatek měl být). Ale vlastně má: sám je poslanecky imunní a tak v klidu sleduje vyšší cíl, diskreditaci VV, na vlastní diskreditaci mu nezáleží. Poznámka: nejsem a nebyl jsem voličem či příznivcem VV ani Bárty.

265163

12.3.2012 15:56

Jak ovlivňovat pravdoláskovou gubernii,

Rene Bartosek 75.?.?.?

kde rozložení politických sil je zhruba fifty-fifty. kde řekněme 500 tisíc hlasů stačí ke vstupu malé partaje do parlamentu. Potřebuje se na to nějaká stranická struktura malé vcelku neznámé strany, která v programu má nějakou zajímavou a důležitou ideu, která kdem leží v žaludku třeba korupce, životní protředí, zavést referendum.... Jestli jde o zelené, veverky ... je detail.

Potom se vyberou vhodné typy lidí, nalije se do volební kampaně asi 10 miliónů dolarů, zkorumpuje původní stranická struktura, ti kteří nepodlehnou korupci jsou vyštípaní z důležitých funkcí nebo vyloučeni. Metody jsou různé, buď najít nějakou osobní špínu, poněvadž málokdo je svatý nebo založit nové stranické buňky, stačí podchytit nějaké bezpateřní karieristy třeba s ideofanatiky a nová místní organizace je na světě a vyvolat v případě nutnosti i mimořádné stranické volby. Postup hledání osobní špíny funguje i u velkých stran, kde vznikají tzv. přeběhlíci.

Na veverkách je zajímavá jedna věc. Těch 10 melounů babek do toho vrazil zřejmě soukromí subjekt a pojal to jako dlouhodobější investici přístupu ke korytům, to že v tom byla zamotaná bezpečností agentura, byla víceméně nutnost, aby se dostali trochu dále, furt ale kopou divizi oproti velkým vládním stranám, které měli lidi ve vedení místních tajných služeb, ministerstva vnitra...

Divizním klub sice může vyřadit ligový mančaft z poháru, ale nemůže se udržet v první lize. To, že Bárta má nějakého známeho novináře v bulváru nebo nějaký Jahodář z ministerstva je považovaný lidmi z ABL za superkontakt... Nemluvím o malé kolizi mezi Vondou a Kalouskem kvůli novým stíhačkám, kdy zjevně díky Vondrově blbosti někdo, kdo za ním stojí Kalouska hrubě podcenil, ale to už jsou mančafty na mezinárodní úrovni. Otázka zní nakolik vyjde rozložení takové pidistrany i od někoho na místní úrovni. Kočí požadovala od Bárty šest na dřevo, další "půjčky" se pohybovali v řádu do 200 000, což je směšné.

Kdyby to nevedlo zemi o počtu 10 miliónů obyvatel na úrovni běžného člena EU do ekonomického i politického chaosu, pak by to bylo směšné. Takhle se jedná o panoptikum pro zahraniční politickou scénu naprosto nepochopitelné. Holt na něco takového musí člověk být Čech, aby to pochopil. Vedení politické strany, většina jejich poslanců je vyšetřována z politické korupce, ale jinak je všechno v poho, žádné politické důsledky z toho nehrozí. Obyvatelstvo se nachází ve stavu hluboké apatie. Před rokem to řekl na tvrdo Swarzenberg v médiích, jedna se o běžnou praxi, ale Bárta aspol. o tom začali veřejně mluvit, což společenský není vhodné. K tomu není příliš, co dodat.

265106

12.3.2012 21:12

http://svejkovci.webnode.cz/

fohat 88.?.?.?

nová strana

265126

13.3.2012 17:16

VV

vonty 92.?.?.?

Myslim si , ze dost mozna Bárta si zajistoval loajalitu svych poslancu , aby mu neemigrovali k ODS a tak by se strana stala nepouzitelnou. DOst mozna i tusil , ze se neco bude dít a vykopal si vlastni hrob. Ale ty castky jsou smesny proti tomu , co se deje v ODS a TOP 09.Verte mi , ze takovyhle "verejny" proces se cleny ODS.... nikdy neuvidite. A ocenuju tu snahu se nakym zpusobem ocistit, ikdyz je vnimana kontraproduktivne.
Volil sem VVcka, protoze mluvili rozume, a staale si myslím, že se snažili a obcas snazii neco zmenit. Kdyby se Bárty zbavili , tak .....
Na tomto fooru asi nemusim zduuraznovat , ze pravice a levice je asi stejny rozdil , jako v USA mezi republikany a demokraty. A ze American je navonenej rusák - tzn. zaadnej rozdíl.
Proste vetsina lidi nevi koho ma volit, jediny co vim, ze zadna parlamenti strana to byt nesmii.

265162

Příspěvků: 52

12.03. 05:43 valecnik  komedie
12.03. 08:27 Lentilka  RE: komedie
16.03. 18:04 valecnik  RE: komedie
12.03. 09:50 eda521  Co je vlastně úplatek?
12.03. 10:10  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 10:45 HaryFotr  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 10:53 baki  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 10:57 Mirra  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 03:58  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 13:04 Robert2  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 13:09 Petros Michailidis  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 16:21 eda521  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 17:27 Lin  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 18:52 P.K.  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 20:14 Lin  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 12:09 jansmith1984  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 17:32 dub  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 18:31 hestroy  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 21:28 jansmith1984  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 23:04 dub  RE: Co je vlastně úplatek?
15.03. 09:21 jansmith1984  RE: Co je vlastně úplatek?
16.03. 00:50 Luxor  RE: Co je vlastně úplatek?
16.03. 00:39 Luxor  RE: Co je vlastně úplatek?
16.03. 03:17 steve  RE: Co je vlastně úplatek?
20.03. 08:43 Luxor  RE: Co je vlastně úplatek?
16.03. 09:18 baba_Blažková  RE: Co je vlastně úplatek?
16.03. 10:48 jansmith1984  RE: Co je vlastně úplatek?
17.03. 12:16  RE: Co je vlastně úplatek?
17.03. 17:54 Oracle  RE: Co je vlastně úplatek?
17.03. 18:11 dub  RE: Co je vlastně úplatek?
20.03. 08:44 Luxor  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 21:51 eda521  RE: Co je vlastně úplatek?
13.03. 17:12 Lin  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 13:49 Olas  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 14:36 waterfall  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 22:39 Duanitta  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 18:25 P.K.  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 19:56  RE: Co je vlastně úplatek?
14.03. 13:53 Marten264  RE: Co je vlastně úplatek?
12.03. 13:13 fohat  http://www.stream.cz/uservideo/669011-tomio-okamura-ne-barta-ale-vlady-pred-soud
12.03. 14:12 Blue  Nemohu souhlasit
12.03. 21:31 Kosk  RE: Nemohu souhlasit
14.03. 01:47 p.  RE: Nemohu souhlasit
14.03. 13:08 baki  RE: Nemohu souhlasit
12.03. 15:37 Pavel -Čert- Němec  Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina
12.03. 16:32  RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina
12.03. 17:47 Lin  RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina
12.03. 19:35 baki  RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina
13.03. 17:18 čěf  RE: Na neco se ve zdejsi diskuzi zapomina
12.03. 15:56 Rene Bartosek  Jak ovlivňovat pravdoláskovou gubernii,
12.03. 21:12 fohat  http://svejkovci.webnode.cz/
13.03. 17:16 vonty  VV

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 608