Diskuze k článku

Hříchy Tomáše Halíka a boj o češství

Příspěvků 73

10.3.2012 2:06

Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Barney 82.?.?.?

Ale co získáme vystoupením z EU. Už dnes je možná 50% českého HDP tvořeno v německých montovnách (žiji v kraji, kde je jedna německá montovna vedle druhé, bez nich by tu byla tak 50% nezaměstnanost). Díky EU musí Německo dodržovat alespoň nějaká pravidla. Co se stane, když EU zmizí? Pak se staneme faktickou kolonií Německa, bez možnosti ovlivňovat cokoliv. Nebo si snad myslíte, že po zničení (zpackané privatizaci a likvidaci) českého průmyslu jsme středoevropským ekonomickým tygrem, který do 4 let předežene Německo? U jišťuji Vás, že nikoliv. Jsme tygrem nanejvýš ve zlodějnách a tak to tady bude taky vypadat. S EU stojíme i padáme, když padne EU my padneme s ní, ať už budeme v EU nebo nikoliv.

Klausova politika izolacionismu je nesmírně hloupá a pokud bude naplněna, my všichni na ní nesmírně doplatíme, ale to si většina lidí uvědomí až po několika letech (pozdě).

264972

10.3.2012 6:01

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 264972

>Ale co získáme vystoupením z EU. Už dnes je možná 50%
>českého HDP tvořeno v německých montovnách (žiji v kraji,
>kde je jedna německá montovna vedle druhé, bez nich by tu byla
>tak 50% nezaměstnanost).
Vychazite jen ze situace, kdy se uz hospodarsky neda dupnout. Jenomze byste mel mit na zreteli to, ze nekdejsi vybudovani novodobe ceske statnosti se zaklada na jazyku a narodni tradici. Tyto dva aspekty by mely byt VZDY rozhodujici. A jak ukazala minulost (treba post-stredoveka) tato zeme mela na to ziskat svoje narodni ja a ten motiv neprestane v nas doutnat za zadnych ismu. Posledni odstavec clanku je nejdulezitejsi:
>>Němci i Židé (většinou ti, co se hlásili k Němcům) Čechům už v 19. století vytýkali, že se k nějaké svébytné státnosti nehodí a že na ni nemají. Dnes jako bychom jim chtěli svými činy a myšlenkami dokázat, že měli pravdu.

>Díky EU musí Německo dodržovat
>alespoň nějaká pravidla. Co se stane, když EU zmizí? Pak se
>staneme faktickou kolonií Německa, bez možnosti ovlivňovat
>cokoliv.
To je jedina cenna podminka EU, ale soucasna situace se da pod mnoha zaminkami snadno obejit.
>Klausova politika izolacionismu je nesmírně hloupá a pokud
>bude naplněna, my všichni na ní nesmírně doplatíme, ale to
>si většina lidí uvědomí až po několika letech (pozdě).
Jakkoliv toho cloveka nemam rad a opravdu nas jeho snaha o bojkot vede k povsechne izolaci, preji si jedine (a asi nemozne): aby se EU za techto podminek rozpadlo. A pritom nejvic respektuji tu jeji nejvetsi zaruku - jedna "nadvlada" by mohla zajistit v Evrope mir snadneji nez induvidualni straseni zbranemi mezi jednotlivymi jejimi zememi. Dnesni (sobecke francouzsko-nemecke) vedeni EU vsak postupuje nelogicky, necitlive, coz zesiluje emoce narodnostnich nenavisti.

264978

10.3.2012 8:01

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

jjj 213.?.?.?

Reakce na 264978

Existují naštěstí Češi, kteří se dokáží na "německý ekonomický pořádek", o kterém píšete, podívat kriticky a ejhle! - nejen, že není variantou jedinou, ale dokonce ani tou správnou!

Mladá docentka Švihlíková je ve své argumentaci velice osvěžující, a když se prostě zepta "proč?" u německých dogmat, které jsou základem smluv o "rozpočtové zodpovědnosti", dostane se k tomu, že i pro Německo samotné to ve skutečnosti není cesta optimální, natož pro celou EU.
I když nejsem socan, tentokrát mi logika říká, že Švihlíková je HODNĚ ZAJÍMAVÁ ve své argumentaci. Enjoy: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&...

264986

10.3.2012 14:22

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

baki 90.?.?.?

Reakce na 264978

Ano, má Tomáš Halík určité řečnické nadání. To měl Koniáš také. Ale to je vše, co vidím. Vzpomínám si, jak vykládal v určitém seriálu o různých dalších náboženstvích. A u věr, založených na Budhově učení přiznává, že tomu tak docela nerozumí. Proč přednáší o něčem, čemu nerozumí?? Nelze mu samozřejmě vytýkat, že je náboženství katolického. Nechť tedy přednáší o katolicizmu. A nesnaží se o výklad těch náboženství, které z hlediska své víry je povinen potírat.
A to nehovořím o tom, že je stoupencem jednoho z nejkrvavějšího náboženství - viz Starý zákon (na př. 10 egypských ran, potopa světa a pod.). To, co způsobil Bůh, podle představ Tomáše Halíka, je vrchol nemorálnosti, mnohonásobných vražd a pod.
Nejsem bezvěrec, ale nevěřím, že Bůh ja tak špatný, jak ho propaguje Tomáš Halík.

264999

12.3.2012 8:05

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Efs Mechobrosthenes 195.?.?.?

Reakce na 264999

Obávám se, že za vaší pomýlenou argumentací stojí nedostatek informací a nějaká emoce, která vám zřejmě brání normálně uvažovat. Ačkoliv mám k Halíkovi a jeho názorům několik výhrad, stále je to jeden z výjimečných katolíků. Je nesmysl mluvit o potírání ostatních náboženství. On se naopak snaží o pochopení a přiblížení, o ekumenismus. A překrucování slov "ne tak docela rozumí" na "...čemu nerozumí" je nehezký příklad dost průhledné demagogie.

Halík není stoupencem nejkrvavějšího náboženství. Je jen členem církve, která má na svědomí mnoho nepravostí a krutostí. Kdybyste jej znal více, věděl byste, že se toho nezastává a neobhajuje to, nýbrž že se snaží o nalezení cesty a směřování úplně jiným směrem. Trochu donkichotsky se snaží katolickou církev pozvednout a očistit. I díky tomu je u některých katolíků neoblíbený.

A co se týče křesťanství, to je především postaveno na Novém zákoně, Starý zákon právě Ježíšovo učení překonává a posouvá člověka dál. Ano, bylo to následně hanebě zneužito jako řada jiných dobrých zdrojů. V tom však Halík prsty nemá.

Pohoda, hezký den

265086

12.3.2012 11:10

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

baki 90.?.?.?

Reakce na 265086

1. jak jsem již zmínil, je odborníkem na katolické náboženství. Myslím, jak jsem již uvedl, že by katolicizmus mohl přednášet.
2. Neznám žádné jiné náboženství, které by mělo na svědomí tolik milionů životů (hlavně v Americe) jako katolická církev. Muslimové jsou proti tomu úplní břídilové. No a tyto milionové vraždy se prováděly ve jménu Ježíše Krista.
3. Demagogie?? No dost možná. O tomto se jednotlivá náboženství přou již stovky let.
4. Nesmíme zapomenout, že Ježíš je synem Božím. Dle řady křesťanských nauk je to přímo Bůh sám. Nesmíne zapomenout, že v učení Ježíše je mmj. - "Nepřinesl jsem vám mír, ale meč. Syn bude stát proti otci, matka proti dceři..." - Toto já nemohu chápat jako pokyn k lásce k bližnímu svému. Ale přiznávám, že někteří to tak chápat mohou...

265095

13.3.2012 4:43

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 265095

Jsem si jist,ze jakekoliv krestanske nabozenstvi s pojene s Jezisem Kristem je uz prekonane z nekolika duvodu,Pan Buh se na nas uz nekouka z oblacku,coz stacilo fararum kolem prvni svetove valky,pozdeji,jak letadla litala vyse a vyse,tak Pan Buh ustupoval do neznama vys a vys.Dnes odpoved dal Vatikam a vsechny ostatni cirkve skandalem s detmi a homosexuali,cimz dokazali,ze bozi spravedlnost neexistuje,kdyz se spatny knez neboji za sve hrichy Boha,tak dokazuje,ze on sam dobre vi,ze Buh neni,ze cely Vatikam je jen obchodni firm as dobre hrajicimi herci a dobre placenymi,jez ziji z milodaru a jejich obchodnich podniku rozesete po clem svete.
Takze moralne od jehovistu,pres juaisty,katoliky, budhisty,protestanty, muslimi a ja nevim,kdo jeste,tak moralne jsou vsichni na jedne lodi a zadny z nich neni dobrym prikladem pro lidstvo.
Dnesnim vysledkem je,ze muzem rici,ze krestanstvi se samo zkorumplovalo,dusevne se zneschopnilo a uz nelze dostat viru a duveru obyvatel zpet.Navic,politici chytli jiny smer moci a vlivu na obyvatelstvo a tak,konec viry trochu urychli.
Vložený obrázek
Christians have no right to wear cross at work, says Government
Christians do not have a right to wear a cross or crucifix openly at work, the Government is to argue in a landmark court case.

http://www.telegraph.co.uk/news/religion/9136191/Christians-have-no-right-to-wear-cross-at-work-says-Government.html
Jestlize,nekdo chce byt dobrym krestanem,tak na to nepotrebuje velke divadlo Vatikanu, takovy clovek muze spouzit svym bliznim prikladem dobreho cloveka,bez uplatku a darecku.Nakonec ,bohatstvi Vatikanu nesouvisi a je v rosporu s ucenim Krista,jez byl bos a obcas nemel kam hlavu ulozit ke spanku.Dnesni svet nici a likviduje lidi ,jez chteji byt dobrymi a chteji od tohoto sveta spravedlnost, takze,dnesni svet pro mamon by ukrizoval znovu Krista, v dnesnich pomerech nemoralnosti a vydridustvi by dlouho neprezil.Katolicka a jina cirken se snazi dohnat to,co ztratili-moralku.
A poll commissioned by The Sunday Telegraph shows that the country is split on the issue.

Overall, 45 per cent of voters support moves to allow gay marriage, with 36 per cent against, while 19 per cent say they do not know.

V dnesnim svete uz mame zpravy jak v USA odstranilo desatero a jak v mnoha zemi ze skol a verejnych budov byl sundan kriz, takze priznaky "zapadajiciho slunce " jsou zde.Nakonec,upravenou a cenzurovanou bibli dnes tiskne,kde,kdo a kazdy si vyklada veci po svem a z bible si vezme jen to,co mu osobne vyhovuje k diskusi.V minulosti,co nabozenstvi to tyransky zakon,kdo neveri,tak hlavu dolu a nebylo tech lidi malo, vira nesla v sobe valky,jako byla tricetileta valka anebo husitstvi,vsude tekla krev a ma tec zase,uz ted se mluvi o konfliktu,krestane a muslimove.Politici a elita sveta pouziva,jak vlastenectvi ,tak nabozenske citeni k manipulaci lidstva k valkam ,na kterych elita bohatn e,jejiz modlou je trpiticise dolar.Marx rekl jasne,ze krestanstvi zahyne na materialismu.

265134

13.3.2012 7:47

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Efs Mechobrosthenes 195.?.?.?

Reakce na 265134

Těžko o něčem psát, když tu snad všichni dávají rovnítko mezi křesťanství a katolickou církev. Je to zvláštní. Čekal bych zde lidi, kteří ten rozdíl znají. Škoda.

Hezký den

265139

13.3.2012 17:07

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265139

Zdravím, můžete prosím v kostce vysvětlit základní rozdíly mezi jednotlivými nábožentvími?? Taky mi to není jasné. Třeba katolíci, evangelíci, husitská církev, jezuité, pravoslavní atd., tedy ty mi nejznámější. Ev. i další nové - jehovisté atd. Děkuji.. [cool]

265158

13.3.2012 19:35

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

baki 90.?.?.?

Reakce na 265158

Toto není prostor, kde by bylo možné vysvětlit všechny rozdíly. Na příklad - katolická církev uznává peklo a pekelné tresty, naopak československá církev husitská a jiné evangelické církve toto neuznávají. (Bůh by nemohl být šťasten, kdyby jediný hříšník trpěl v pekle). Kromě toho - v Bibli není o pekle jediná zmínka. A žádný člověk nemůže být zástupcem Boha na Zemi...
Zkrátka a dobře, - evangelické církve vycházejí z evangelií, katolická církev z evangelií a "svědectví svých svatých otců (papežů)".
A samostatná kapitola by pak byli jehovisté (vycházejí s odlišného překladu bible, kde Ježíš je přibit na kůl a ne na kříž - do nebe se dostane jen určitý počet správných jehovistů, ostatní nemají šanci,atd. ... Což ani není milion lidí...
No a mormoni dokonce vycházejí z evangelií, které ostatními církvemi nejsou uznávány (Petrovo, Jidášovo,... a specielní evangelium J. Smitha,...) Proto také mormoni uznávají mnohoženství, jelikož podle nich Ježíš měl několik manželek.
To se tady dobře nedá vypsat - rozdílů je mnoho, byla by to celá kniha. Doporučuji studium příslušných materiálů.

265177

15.3.2012 3:58

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265177

>No a mormoni dokonce vycházejí z evangelií, které ostatními
>církvemi nejsou uznávány (Petrovo, Jidášovo,... a specielní
>evangelium J. Smitha,...) Proto také mormoni uznávají
>mnohoženství, jelikož podle nich Ježíš měl několik
>manželek.
A ktere nabozenstvi hlasa, ze Jezis byl v Americe? Nejsou to prave mormoni?
A neni oddanym clenem teto viry i zhavy kandidat na prezidenta USA za republikany, ktery mimo jineho rekl (presna slova jsem si nezapamatoval) neco v tom smyslu, ze Jezis v podstate poveril USA ridit svet. Pardon, jestli se mylim a kloubim dohromady nepatricne souvislosti. Ale pokud toto vsechno do sebe zapada a ten clovek bude zvolen, ma se zbytek sveta na co tesit.

265255

15.3.2012 14:11

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 265255

Zmínil jsem se již, že toto není platforma, kde by bylo možno vysvětlit všechny rozdíly.
1. Smithovo evangelium bylo nalezeno ukryté. Toto evangelium (které tam zřejmě podle mormonů ukryl Ježíš Kristus, mající možnost se toulat po celé Zeměkouli), je zajímavé tím, že se jeho děj neodehrává jen na Zeměkouli, ale i na okolních planetách.
2. Byli hodní lidé - z nich vznikli běloši, a špatní lidé, - z nich vznikli černoši. Takže mormonská církev je vysoce rasistická.
Znovu doporučuji příslušnou literaturu, tam se člověk dozví ještě více. Zde to nevyřešíme.

265266

13.3.2012 22:09

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Efs_ 213.?.?.?

Reakce na 265158

To není věc rozdílu mezi náboženstvími. Křesťanství je čistý základ učení pro náš věk. Učení Lásky, porozumění, odpuštění, očištění. Institucionalizovaná náboženství (jmenovaná v jiných příspěvcích včetně Islámu) si z toho vzala jen něco a zbytek přizpůsobila potřebám a zájmům překrucovatelů. Křesťanství je jedna velká nadmnožina. Vše ostatní je znečištěné, osekané, zmanipulované. Křesťanství nemá svou pojmenovanou církev. Křesťanem je ten, kdo žije a řídí se podle Ježíše. Kdo se ptá: Jak a co by včil zrovna udělal Ježíš? To se těžko vysvětluje. Na to má přijít každý sám.

265186

22.3.2012 12:16

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

p 212.?.?.?

Reakce na 265158

Vazeny, pokud umite cist, tak prislusne literatury je dostatek. Pokud nemate k tematu ty nejelementarnejsi znalosti, tak jste pro ucastniky diskusi pouze zatez. Myslim to v dobrem.

265668

13.3.2012 19:45

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

baki 90.?.?.?

Reakce na 265139

Stačí, když na př. uvedete spis, článek či jiné prohlášení, kde se Halík distancuje od desíti Egypských ran, jako od něčeho nemorálního, které postihlo nevinné lidi. Ať se to týká zabití prvorozených, muka způsobená bolestivými vředy a pod.
Pak jsem ochoten uvěřit, že to Halík skutečně myslí dobře. Pokud ale nic takového neprohlásil, pak musím konstatovat, že Halík zase takový "lidumil" a reformátor není.

265178

13.3.2012 22:27

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Efs_ 213.?.?.?

Reakce na 265178

Jak víte, že těch deset egyptských ran nebylo zasloužených? Že se tam nesešli všichni, kteří si takové vyrovnání své karmy zasloužili?

Znáte ten vtip o tom, jak ta ženská byla nevěrná svému chlapovi a prosila Boha, aby udělal zázrak a dostal ji z toho, když chlap se blížil odhalení její nevěry? Bůh pravil: "Pomohu ti, dcero, ale do roka se utopíš." Ona souhlasila a bylo jí pomoženo. Poté se ohromně bála, byla opatrná a dlouho se vyhýbala vodě. Uplynulo pár let a když se nic nedělo, odvážila se na cestu výletní námořní lodí. Najednou se přihodil průšvih a loď se začala potápět. I vzpomněla si ona dáma na vyslovenou kletbu a začala škemrat: "Pane, vím, že si zasloužím trest za své pochybení, ale kterak k tomu přijdou všichni ti ostatní nevinní na této lodi?" ... "A proč se mi dostává odplaty teprve po tak dlouhé době, když jsi slíbil, že do roka..." I dostalo jí odpovědi: "Kdybys věděla, co mi dalo práce sehnat vás všecky kurvy na tuto jednu loď?"

Pohoda, hezký den

265187

14.3.2012 12:47

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

baki 90.?.?.?

Reakce na 265187

Bůh přeci sám zdůvodňuje desátou egypskou ránu. Je to popsáno detailně v Bibli. Jsou usmrceny miliony(??) prvorozených aby "byla vidět velikost Boží". Že by se usmrcení lidé nějak provinili Bůh v Bibli neuvádí. Jediné kritérium je, že "veřeje domu nebyly pomazány beránčí krví". To dostačovalo k usmrcení všech prvorozených. Krom toho ani nepředpokládám, že by malé děti se čímkoli provinili. Předpokládám, že kdyby se jakkoli provinili, tyto okolnosti by Bůh uvedl v Bibli.
Ovšem to mluvíme o desáté egyptské ráně. Předcházela devátá rána, lidem v Egyptě naskákaly bolestivé vředy. To z hlediska současné morálky musím považovat za sadizmus, i kdyby se nějak provinili. A ostatní rány???
Můžete mít ale jiný názor.

265225

14.3.2012 3:54

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

p. 113.?.?.?

Reakce na 265178

na adresu pana Halika ....nemam nic proti tomu aby veril kdejake pitomosti , ale nemusi nas s tim tlouct po hlavach...jeden nas filozof napsal hezke pojednani o polarite sveta kdy ...."den povstava z noci a tmy , krasa z osklivosti /jinak bychom krasu nemohli dobre ocenit /...atd..... pro me polarita dobra a zla/Satan+peklo a Buh+raj/ ma svuj vyznam v tom ze pro vetsinu nas lidi hraje hlavni roli v nasich zivotech zlo..... /dele nebo kratce trvajici v nasich zivotech / ktere nekdy odchazi/ aby skodilo jinde/ aby se zase casto vratilo a Satan se nijak nepretvaruje ....v tom spatnem ....ale je to tzv. Buh..... symbol nam vnuceny nekonecneho/vecneho/ dobra milosrdnosti,milujici,opatrujici nas bezpodminecne vzdy a vsude ukrutnou/havlovskou/ laskou , dobrotivosti oplyvajici a vsechny ty kostelni a papezske a zpovedni komedie kolem toho ktere silne zavani pokryteckou lzi , podvody za ucelem neco ukoristit a nashromazdit na ukor vericich krestanu /ovladnout co nejvice ovecek /a vyhubit nekrestany jakkoliv// a neco co nechteji jim vnutit atd/... pod rouskou vecne lasky a pathologicke chtivosti moci nad vsemi.... a tak zlo protoze odchazi skodit jinde/a tak logicky prestava skodit vam,nam/na cas a neni zadnej buh a vsechny ty pokrytecky lzi podle kterych uz davno bychom meli zit v raji nejsou pravdou a nikdy nebyly....!! tak zadnej buh vam a nam nikdy nepomohl pres vsechny ty kecy..../.o absurdnim vykupovani/od pomyslnych a vnucenych nam predtim hrichu o ktere nestojime a ktere by znamenaly ze jsme nejdrive byli nekam nekomu prodani/komu???/... kecy o nebesich na zemi a jinych kovbojkach pro Haliky....a spol...kterym neni mozne a neni take vubec bezpecne verit ....a drive vas skrze tuhle viru mohlo potkat velke nestesti a dnes mnoha obetim knezskych pederastu napr./a take mnoho lidi potkalo/ klidne privest strasnou smrt mnoha milionum lidi ....protoze veda ta poctiva /nikoli ta dnesni zkorumpovana/ zada dukazy za ucelem verit naproti tomu vira/vzdy zkorumpovana a korumpujici/... narizuje verit bez sebemensiho dukazu.....jinak , vite sami co casto nasledovalo....

265210

14.3.2012 2:59

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

p. 113.?.?.?

Reakce na 265134

...i prijel president us. do kolonie A. na 24 hodin/co by tu delal/ a naridil a rozkazal zakladny americke a vojenske a ze povoleni buzerantum se zenit musi byt co nejdrive...nyni probihaji "diskuse" v kolonii kdy "vlada" a opozice a dalsi mluvkove /napr. farmar nebo celebrity roku 2012/ jsou zajedno a zenitby budou dle rozkazu budou podpurne klaky dostavaji slovo a napr. jeden prohlasil ze kdyz zjistil ze je pederast chtel se zasebevrazdit a to ze je padny duvod schvalit tyto svatby.....neni problem se svatbami ale s s nasledovnymi adopcemi deti...KTERYCH SE NIKDO NEPTA/na jejich prava/ A NEBUDE PTAT JESTLI CHTEJI RODICE BUZERANTY.... a tedy jejich prava jsou zcela ignorovana a dle zprav ze San Francisca cile se tam adoptuji deti a potom pujcuji a opotrebovane vymenuji k orgiim .....a ze to nejsou vyjimky ..pamatujeme si ze jako deti jsme nemohli jit na verejne zachodky a v kinech nas casto osahavali pederasti.....mimo jinde nyni zakonem povolene prasarny...

265207

13.3.2012 17:15

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 265086

>V tom však Halík prsty nemá.
Ale v něčem je mít musí. Původně jsem si taky myslel, že to je ten ekumenismus. Ale třeba cena, kterou zítra obdrží od polského velvyslance, byla již dříve udělena např. A. Vondrovi.
Pramen.

265161

13.3.2012 22:01

RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.

Efs_ 213.?.?.?

Reakce na 265161

Neznám všechny okolnosti. V takovím případě bych se ovšem hodně rozmýšlel, zda takovou věc přijmout.

265185

11.3.2012 11:07

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 264978

Jen pro ilustraci. Zaměstnanci firmy VW dostali mimořádné odměny za výsledky roku 2011 cca 204 000 kč. Zaměstnanci Škodovky cca 3000 kč. Takže pindy o tom, jak o nás EU pečuje si nechejte pro své děti či vnoučata.

265045

11.3.2012 14:51

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

steve 166.?.?.?

Reakce na 265045

.. cesti zamestnanci jsou stastni "uvnitr" !!, ve sve svebytnosti a tak .., a nejake smradlave penize navic by stejne odmitli .., vsak tenkrat venda rikal, ze tak budeme stastni - "uvnitr" - a uz je to konecne tady !!

265056

10.3.2012 6:22

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 264972

Ale ta základní otázka přece zní jinak (a s podvodníkem a zlodějem Klaususem nemá co dělat):


My... milujeme Česko (Čechy, Moravu Slezsko...)? Da ili nět?


Velmi se nám Čechům omlouvám za parafrázování Putina a možná klíčové otázky nedávných ruských voleb (která rozhodla, jestli v Rusku projde oranžová revoluce). Ale jestli naše odpověď zní Ne (a zdá se, že tak zní...), pak tu jako národ ani nemáme právo být. Zapomeňme na češtinu, národní obrození a naši historii. Čemu se vlastně divíme, když jsme tu jen omylem? Pravdu měl zřejmě a například Reinhard Heydrich. Sklapněme už a nechme se asimilovat...

264979

10.3.2012 14:59

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

hc 90.?.?.?

Reakce na 264979

>Pravdu měl zřejmě a například
>Reinhard Heydrich. Sklapněme už a nechme se asimilovat...

Soudě podle konce Heydricha i jeho hnutí to nebyl zrovna člověk z nejprozíravějších. [velký smích]

265001

10.3.2012 16:01

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 265001

Soudě podle reakce, která se chytá torza příspěvku a to hlavní nechává být:

Když jsme masově debilizovaný, degenerovaný národ, jemuž už nezáleží ani na něm samém, ani na vlastní zemi, národ, jehož hlavním rysem je vychcanost a snaha se nacpat do nějaké, co největší řiti (to je jedno, jestli německé, ruské nebo americké), znamená to, že jsme prohráli svou vlastní budoucnost, znamená to, že naši nepřátele měli pravdu pokud jde o nás (a je už zcela irelevantní, že někteří z nich nežijí).

265002

10.3.2012 17:12

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265002

A vy také patříte mezi české debily a vychcánky? Já se mezi ně nepočítám. Počítám se mezi hrdé Čechy, kteří nekradou a makají.

265008

11.3.2012 0:43

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 265008

Vážený pane, je mi ctí, že jsem Vás vyprovokoval k reakci, ještě taky pana hc, ale sám přece vidíte, že většině lidí je úplně jedno, co se s touto zemí děje (jinak by se to zřejmě nedělo, že). Postoj a míra hrdosti několika jednotlivců v tom bohužel mnoho nemění, ale i tak je třeba ji ocenit.

To je velmi pěkně řečeno, že (každý) národ se skládá především z hovad, kromě našeho národa to jistě platí i o velkých národech, na prvních, čestných místech jsou určitě Američané, Britové, taky Němci, panem hc zmínění Francouzi, i Rusové a s nimi celé lidstvo. Občas se ale i hovada vzchopí k něčemu správnému. Důležité pro přežití "hovad" je, že mají rádi své chlívky, kurníky a maštale. A když jejich elitám, které nejsou o nic menší hovada, záleží na tomtéž, když elity tuto lásku k vlasti a národu sdílejí. Problém nastává, když nikoliv - a obávám se, že to je právě český případ.

Mohli bychom to svést na elity, říct, že jsou to zločinci, což je jistě pravda, ale bohužel ne celá, jen ta její příjemnější část. Proto jsem zmínil Putina, který je sice bývalý agent KGB, přinejmenším umožnil rozkradení velké části ruského národního majetku a tunely důstojnější možná i Václava Klause, ale pro mnoho Rusů platí "on naš". Většina Rusů pro něj má omluvu - ať je jaký chce, ale miluje Rusko. Mají Češi někoho takového a vědí, že je to důležitější, než pravo-levý politický postoj?

265030

10.3.2012 17:44

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

hc 90.?.?.?

Reakce na 265002

Máme zřejmě odlišné představy o pojmu národ. Každý národ se skládá především z hovad. Vezměte si třeba Francouze za druhé světové války: nejdřív zradili spojence, pak sami kapitulovali přestože mohli dál bojovat, potom i přes "korektní okupaci" kolaborovali (především jejich elity) v rozsahu, že se o tom ani raději nikdy nahlas nemluvilo, a nakonec se prohlásili za vítěze. Pěkní vychcánci. [velký smích] A ostatní pronárody světa nejsou o nic lepší. Musíte to brát trochu s humorem, jinak vás z toho trefí šlak.

265010

10.3.2012 22:10

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Bagoun 89.?.?.?

Reakce na 265010

"Každý národ se skládá především z hovad" - zlatá jsou to slova, zaslouží si být uváděna mezi citáty nejslavnějších klasiků.

265022

10.3.2012 6:54

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

hera 86.?.?.?

Reakce na 264972

Takovéhle lidi jako Barney nechával Žukov v 2.svět.válce střílet.

264980

10.3.2012 12:52

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 264972

možná bychom měli vstoupit do spolku s Bundes nebo Rakouskem, aspoň by to zase zkrouhlo tu čecháčkovskou oligarchii + politikáře, kteří tady v tandemu ve státní kase bezbřeze a neúměrně kradou, až se jim lámou nehty [smích]
ostatně máme v tom historickou tradici né?
zachováme si statut autonomních jazykových a národních specifik, jako už ostatně po staletí a třeba protestanští Němci konečně zkrouhnou ty katolické hltouny ? [smích]
tedy je to jenom praktická úvaha, že..
tento vlk v rouše beránčím v 90-tých v TV debatách mával lejstrama a dral se o ty prelátama nakradené majetky, to se prostě nedalo poslouchat, fakt..

264998

10.3.2012 17:07

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 264972

Morální autorita? Směšné. Tento imbecil například prohlásil, že ti, kdo nemilují Havla, jsou čeští fašisté. Je potřeba k této demenci a sviňárně něco dodávat? Ale chápu, že pro katolíky je každý kněz autorita. [bliji]

265007

12.3.2012 19:38

RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 265007

Nemáte pravdu,jsem katolík a Halíka bytostně nesnáším

265120

10.3.2012 8:31

Čeština, dveře do světa

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Ano, jsem tu pro mnohé spíš za blázna, nevadí. Ti vždy měnili svět, jeho myšlení.
Co se takhle podívat na "čecháčkovství" z opačného směru, pročpak v každé etapě vývoje společnosti "lezeme mocným do prdele"?

Je to prosté, tam, na konci trávicí trubice se připravuje všechno to, co na nás později dopadá. Hovno.
Omlouvám se za jadrné výrazivo, ale ovce slyší už jen na emoční výrazy. Proč?
Protože emoce (cítění a chtění) jsou tou silou, která ovládá prostor kolem nás. Ten nejbližší = vnitřní - i ten nejvzdálenější, někde tam, odkud přichází do hlav lidí myšlenky a programy pro jejich život.

Žijeme na rozhraní "západu" a "východu" - máme tedy největší zkušenosti s tím, jak která kultura naložila s tím, co nedávno, před nějakými 2000 lety přinesl tým okolo postavy "Ježíše". Pokurvení toho, co známe pod slovem "křest" a "křesťanství" nutně vedlo ke stavu, který tu máme. Ten stav slouží k překlopení směru vývoje "programu pro cca 2000 let" - kterým bylo učení, ukryté v hebrejském jazyce.
Ten systém se rozpadá - a aby nedošlo k opakování války s hmotnými zbraněmi - tak Přiroda (= celkový program pro lidi) zcela samovolně - pouhým spojováním průsečíků stávajících sil - vložila program pro následující období do jiného, nenápadného jazyka. Ano, do češtiny, do národa, který je bojácný, ale velmi nasraný (většina) a vyčůraný (menšina). A moudrý, ale to až za nějaký čas, až z nás budou "berani".

Nebudu vás nudit opakováním vztahu mezi hebrejštinou, matematikou a latinou - všechno jsou to jen nástroje k ovládání našeho myšlení. Co nám "elity" za posledních 2000 let neřekly, to je schované ve vlastnostech každého písmene a každé číslice.
Hus svými nabodeníčky "našel stopu", Komenský a další rozlišili "body" na "křivky" (háčky, čárky a kroužek nad písmeny).
Mě příroda nabídla pochopení vnitřních vztahů jazyků, jejich vazby do blízkého okolí i do velmi vzdálených světů, do rozvinutějších, ale i zaostalejších civilizací.
Vím, že budu za nějaký čas muset tyto poznatky tlumočit těm, kdo o ně budou mít zájem. Vím to už delší dobu, ale teprve včera mi přišel jeden "spouštěč" událostí, dnes druhý.

Sem, na Zvědavce chodí dost lidí, kteří ví víc než já v jednotlivých oborech, kteří vědí a snad i připravují všechno k postupné přeměně společnosti. Příběh o "císařových nových šatech" došel k rozhraní, kdy každý může vidět nahotu jednání "elit".

Film "Rozkvět" (první spouštěč) trvá 2 hodiny a dvanáct minut, není to ztracený čas, i když mnozí zde popsanou situaci známe.
http://www.youtube.com/watch?v=IZUE7avvRBY&feature=share .
Druhým spouštěčem je web "holešovské výzvy".
http://www.narodni-rada.cz/
Je tam návod pro ty z nás, kteří nechtějí bitvu zbraní, ale jen bitvu slov - možnost obhajovat i jiná...Automaticky kráceno

264988

10.3.2012 8:34

RE: Čeština, dveře do světa

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 264988

Je tam návod pro ty z nás, kteří nechtějí bitvu zbraní, ale jen bitvu slov - možnost obhajovat i jiná řešení než ta, která nabízí stále stejný typ lidí, preferujících "službu sobě" před "službou druhým".
Bohužel oba tyto typy lidí máme i ve svém nejbližším okolí. A pokud nenajdeme odvahu si s nimi vyříkat to, co nás i je tlačí - do té doby se bude situace stále jen zhoršovat.

Nabídl jsem rozpracovaný projekt nástroje na vyjednávání - KARAODYN má potenciál mnohé nesrovnalosti vyřešit s co největším podílem pravdivosti (= snesitelnosti pro dobu a lidi). Zatím se mi nikdo na mail neozval. Asi ještě "blanické rytíře" nepotřebujeme.
Jára Cimrman je jedním z nich, tudy vede "česká cesta". Klaus ví, že stávající EU je špatný koncept, udržovaný silou "zvenčí" (násilím). Už několik let tvrdím, že nová EU se bude stavět od geografického i intelektuálního středu Evropy - od systému, který vymyslí a realizují lidé s největším citem pro rovnováhu (mimochodem doloženým právě zvukem "ř"[mrknutí jedním okem] a spravedlnost. Ta linie se táhne od Atlantidy skrze sanskrt a další jazyky.
Znalost "abecedy lidštiny" (znalost směrování každého písmene + znalost obsahu každé číslice) je tím, co snad za nějaký čas udělá nejen z naší země onen brblický "EDE+N".

..ale jak říkám už od prvního blázince: "Všeho do času".....

264989

12.3.2012 2:34

RE: Čeština, dveře do světa

martas300 71.?.?.?

Reakce na 264988

Dekuji Vam Janko za odkaz na film "Rozkvet",vynikajici [smích] [smích] [mrknutí jedním okem]

265078

12.3.2012 10:18

RE: Čeština, dveře do světa

Jafal 195.?.?.?

Reakce na 264988

Film se z Youtube vytratil a ani jinde ho nemůžu najít. Nemáte někdo platný odkaz?

265091

12.3.2012 17:34

RE: Čeština, dveře do světa

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 265091

Ještě včera jsem to zkoukla z této adresy. Na chemtrailsovém orgonetu je tentýž odkaz, takže asi smůla.

Můžu vám jen říci, že pokud jste viděl Zeitgeist, tak jde víceméně o tytéž informace plus tvrzení průvodce tímto filmem o osobním ověření některých alternativních zdrojů energie (nulový bod) včetně zmínky o některých záhadných úmrtích vědců zabývajících se touto problematikou - sběhlejší v této problematice by vám zajisté řekli jejich jména - potom pasáž o možném významu kruhů v obilí; celým filmem se průvodce snaží táhnout coby červenou nit tzv. tor (nezaměňovat s jednotkou tlaku torr), kdy má jít o schéma proudění energie v uzavřeném okruhu, plus vektorovou rovnováhu - zřejmě měl na mysli matematické zákonitosti těles, co se délky hran, velikosti úhlů, atd. týče - demonstroval to tam nějakou rozkládací věcičkou, která byla složena z na koncích volně spojených lišt a měla být modelem prostorového tělesa. Tyto dvě věci, o nichž ani Wiki nic neví, rouboval na ony kruhy v obilí (jakkoli já rozhodně nezpochybňuji jejich pravost) a snažil se vysvětlit, že nám mimozemšťané dávají návod na to, jak čerpat volnou energii. No, pak ještě něco o očkování, farmaprůmyslu/farmalobby jako takové, Monsanto, GMO, chemtrails. Myslím, že jsem na nic nezapomněla. Jde tedy o věci, které se krom těch dvou (tor, rovnováha vektorů) běžně probírají zde v diskusích. Závěr/pointa - vítejte v NWO, máme ještě naději, musíme se spojit, věřím v člověka atd.

Kurec, palec, ještě mi to docela pamatuje. [cool]

Ale už jsem viděla lepší. Neřekl vlastně nic nového, jenom si tam asi nějaký ajťák dobrovolník testoval práci z vkomponováváním počítačové animace do real videa (tam, kde normální lidé používají tabuli a ukazovátko), tedy vlastně z mého hlediska hráno víc na efekt - pokoukáníčko - než na informace. Je to holt původně natočeno pro průměrného Američana.

Takže jste o nic nepřišel.

265112

12.3.2012 18:47

RE: Čeština, dveře do světa

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 265112

Jestli si to chce někdo stáhnout, tak by to mělo být tady:

- 02:12:02 | 1.37 GB
Thrive 2011.avi
- cz titulky
Thrive 2011.srt


jansmith[smích]

265117

13.3.2012 7:24

RE: Čeština, dveře do světa

Jafal 195.?.?.?

Reakce na 265112

Děkuji za podrobný obsah i za odkaz.

265136

17.3.2012 3:10

Rozkvet na tvych trubkach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 265091

vcetne ceskych titulku zde http://www.youtube.com/watch?v=vF3cWLKNUSA

265373

10.3.2012 9:46

Český rozhlas Vltava

fohat 88.?.?.?

vysílá pořad OSUDY.....velmi zajímavé rozhovory s lidmi,co mají co říci...ten poslední člověk byl také muj ročník 1948,čili tehdy spolužák pana Halíka...a potvrdil mi moje INTUITIVNÍ cítění,že Halík je sofistikovaně vemlouvavý zloduch....o to více nebezpečný...ovšem,právě letos během tohoto roku má každý člověk možnost se změnit....

264992

10.3.2012 10:12

čeština dnes

stefan gladkov 88.?.?.?

autoři předcházejících příspěvků si nevšímají toho, do jakého stavu
se dnes čeština dostala vlivem násilné implementace anglikanismů
prosazovaných našimi politiky a bohužel též některými intelektu-
ály.V důsledku tohoto je dnes čeština ve stavu podobném jako byla
před národním obrozením(tehdy byla zaplevelena němčinou).Pokud ne-
máme jazykový zákon (jaký mají na př.Maďaři),tak všude je záplava nápisů v angličtině bez odpovídajícího českého překladu.Jeden z
našich ministrů (mající přezdívku polistopadový Vasil Biľak)pro-
hlásil,že jsme anglofonní zemí (tak se nazývají bývalé anglické
kolonie).Mám takový pocit,že ti kteří se cítí jako vzdělanci proklá-
dají svůj jazykový projev vcelku neumělě vyslovovanými anglickými
slovy a davají tak najevo,že čeština je jazykem nižších vrstev a
lůzy,kteréžto slovo je v poslední době hodně frekventováno.Myslím
si,že nastal čas,kdy by se měl najít prostředek k odplevelení
českého jezyka.

264993

10.3.2012 10:15

Prosím, mějme na paměti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

že Halík je jezuita. Jezuité jeou pravděpodobně nejnebezpečnější organizace na této planetě. Zakladatel řádu Ignác z Loyoly jej koncipoval jako armádu katolické církve usilující o absolutní vládu papežství. Z tohoto nikdy neslevili. Jezuité patří k nejvzdělanějším lidem, ovládají psychologii a sociologii jako nikdo jiný, jejich metodou je infiltrace a následný rozvrat. Pokud je někdo na jejich popud zavražděn, nikdy nepadne podezření na ně. V popředí jakýchkoli viditelných procesů vždy stojí někdo jiný a pokud už jezuita nastaví veřejně tvář bude vždy vlídná, zbožná a laskavá. Nesedněte Halíkovi na lep. Docela si přeji, aby si tento můj příspěvek přečetl Adam B. Bartoš, který se ve svých závěrech o příčinách a hybatelích světovládných tendencí, a s ním mnoho jiných, tak fatálně mýlí a ještě z toho bude mít nepříjemnosti (článek o časopisu Kraus)

264994

10.3.2012 16:39

RE: Prosím, mějme na paměti,

Lin 85.?.?.?

Reakce na 264994

Bezva postřeh. [smích] Tím je řečeno úplně vše, stačí si jen pohledat, co je úkolem "modernizovaného" řádu (chytrému napověz, hloupého kopni).
Ono to pravdoláskaření a "stavění" na křesťanských hodnotách velmi souvisí. Máme vlastně štěstí, protože jsme na vlastní kůži v praxi poznali, co se tím vlastně ve skutečnosti myslí. Na jednu stranu vytrubování "nezcizitelných práv" jedince - na druhou kolektivní odpovědnost. Ovšem asi všichni víme, jak se řeči o "právech" míjejí s praktickým uplatněním. Co naplat, že všichni vědí, že kasu ukradl Franta. Musíme být přeci obdařeni "bezpodmínečnou láskou", takže křesťanské je Frantovi odpustit, nezávidět a utáhnout si opasek. Všichni jsme přeci dítka boží, takže i ten největší zloděj a vrah je tvůj bratr, xenofobní čecháčku.
Všechno je v režii těchto lidí postavené na hlavu. Příjde mi to jako společný dům, kde se k moci dostali nepřizpůsobiví. Peníze na vodu a energie prohráli v kostkách nebo prolili hrdlem - a když je dům odstřihnutý, volají "zaplaťte přeci znovu, jak chcete v tomhle žít". Vytrhali prkna z podlahy a ze střechy - a dneska křičí "opravte to na vlastní náklady, prší přeci na všechny".
A souhlasím s vámi, že "architekti - hybatelé" jsou někdo jiný, než se všeobecně předpokládá. A sranda k pláči je, že titíž, kdo se "vzbouřili" proti EU, zavádějí stejné "ekonomické" praktiky (praktiky EU) u nás. Tím jsme k smíchu - ne tím, že jsme nepodepsali.

265006

10.3.2012 10:18

Proč chtějí likvidovat naši státnost? Co je to za lidi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Politický aktivista Tomáš Halík, bývalá (a myšlením i současná) svazačka Monika McDonagh-Pajerová a neúnavný komentátor Jiří Pehe už opět dělají mediální vlny. Tlačí na premiéra Petra Nečase, aby "přestal lavírovat" a řekl "Ano pro Evropu". Podepište evropskou smlouvu o rozpočtové unii, vzkazují mu. Jinak se prý ocitneme v geopolitickém vakuu...
"Nevylučujme se z Evropy," píší ti vykutálení propagandisté z "Ano pro Evropu", vskutku - Pehe, Pajerová i Halík, všichni tři jsou zakládajícími členy občanského sdružení "Ano pro Evropu" v petici s téměř kabalistickým číslem 300 signatářů - věčných to petentů.
Pozn. Je zajímavé se podívat, kteří lidé připojují podpisy pod petici se záměrem likvidovat naši státnost: Pehe, Halík, Pajerová, Vlk, Zieleniec, Gajdůšková, Hřebejk, Palouš, Svěrák (otec i syn), Bojar, B. Sobotka, Fischerová, Keller, Kocáb, Kohák, Ruml, C. Svoboda, Šiklová, Sommerová, Rejžek, Tydlitátová, Štětina, Uhl, Roithová, Šabatová, Havel, Malásek, Hybner, atd.

Zde je úplný seznam 300 petentů:
http://www.lidovky.cz/osobnosti-podepsaly-vyzvu-ab...

A zde je odpověď Adama B. Bartoše: "Vylučme se z EU. Už se konečně vylučme!"
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/vylucme-se-z-eu-...

264995

11.3.2012 14:54

RE: Proč chtějí likvidovat naši státnost? Co je to za lidi?

steve 166.?.?.?

Reakce na 264995

.. jeezis - [chechtot] - no to je spolek vykutalech mladezniku !! A je tam i Tydli - tu ja mam rad ! A taky mam rad Zeppeliny - uz to taky podepsali !?

265057

10.3.2012 12:02

To je o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Halík je šmejd stejný jako Havel, kterého poslanečtí idioti už stačili svatořečit. Jakmile jeden křesťan začne vinit druhého křesťana, tak z toho kouká průser jako mraky, stačí namátkou vzpomenout na dobu, kdy křesťan Hus vyčítal svým zlodějským chlebodárcům, že mu dávají málo z toho, co si nakradli.A byla z toho občanská válka, která zničila téměř všechno.
Je úplně jedno, jestli jsme v EU nebo mimo ni.Když je prohnilé jablko skrz naskrz, tak si přece nemůžete vykrojit kousek a myslet si, že je zdravý.

264997

11.3.2012 0:20

RE: To je o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 264997

Problém není v křesťanství. Problém je v tom, že největší křesťanská církev má po tisíciletí ve svém čele lidi, kteří Kristovo učení zcela deformovali, tento vnitřní kruh zasvěcených praktikuje okultismus nejhrubšího zrna a dokonce vkládá jeho symboliku i do křesťanských chrámů a svátků (např. Velikonoce byly přesunuty z jejich původního času přesně do termínu svátků pohanské bohyně Ištar). Jejich cílem není spása věřících, ale světovláda. Oni stojí v pozadí pravděpodobně všech tajných společností, které uchvacují tento svět a to i těch, které oficiálně odsuzují (např. Svobodní zednáři).
Husa vnímám negativně jen zpola, část jeho práce měla pozitivní efekty.

265027

11.3.2012 11:45

RE: To je o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 265027

Kristovo učení...A co když to žádné učení není, ale jen opsané příběhy starých pohanských kultur, např. těch, které zmiňujete? Existence křesťanství je pro mě znamení, že jsme se neposunuli v myšlení ani o kousek dopředu.Takže jsme a budeme pořád otroky těch, kteří manipulují s lidskou myslí přes dva tisíce let.

265048

11.3.2012 22:31

RE: To je o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 265048

říkali neobolševici v Zeitgeistu

265075

14.3.2012 12:33

RE: To je o ničem

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 265075

A jéje, potrefená husa se ozvala. Tak honem utíkej na mši, abys náhodou neskončil v pekle. [chechtot]

265224

14.3.2012 15:35

RE: To je o ničem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 265075

A sorry, vy jste před chvílí asi rozmlouval s Bohem, Ježíš z Nazaretu mu seděl po pravici, že?
Tak co, jak se mu daří, už mu vyoperovali tu zbytnělou prostatu?

265230

14.3.2012 4:22

RE: To je o ničem i o necem...

p. 113.?.?.?

Reakce na 264997

...jen kdyby se vratil moda 15-16.stoleti to by s.Halik se nemusel pretvarovat a inkviziciroval by /spolu se soudruhem Bubligem a take nynejsim papezem , drive sefem nejvyssiho inkvizicniho uradu/ horlive bezpochyby ...a s pomoci kladiva na carodejnice ...jak bylo tehde velice rozsirenym a velice zivotu nebezpecnym cirkevnim zvykem ...

265212

10.3.2012 16:19

Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé

Dale Coper 84.?.?.?

Ale zaujalo mne tohle
>Jestliže u Židů vidíme, že židovství často mívá velký význam pro židovské elity, u českých elit je to právě naopak: České elity chtějí většinou jen jedno: být „světoví“. Kopírují hudební, literární, malířské styly ze zahraničí, nevytvářejí samostatné politické, ekonomické, sociální koncepce. <
Neplatí tohle i o židovských umělcích. Jak se takový Pissarro liší od Moneta? Co je tak svébytně židovského na Modiglianim nebo Chagallovi?

265005

11.3.2012 13:31

RE: Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 265005

To je škoda, protože to rozhodně není blbé!

Jinak Pissaro se od Moneta vskutku nijak neliší a nic specificky židovského na něm rozhodně není. Ale Chagall, Modigliani, ale i Pascin nebo Soutin, představitelé pařížského moderního umění (pod tímto vágním termínem se někdy shrnují), už podle mě určité specifické rysy vykazují. Debata na tohle thema přesahuje možnosti internetové diskusse, ale nepřijde mi přesné opakovat tu Hitlerovu thesi, že Židé sami nikdy nic nevytvořili a pouze parasitují na tvůrčím duchu (árijském, ale i jiném) jiných národů a ras. Stoprocentně to neplatí v literatuře, ale i v těch ostatních oborech byli víc než "jen" vynikající (mnohdy vůbec nejlepší) interpreti.

265051

11.3.2012 14:39

RE: Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé

steve 166.?.?.?

Reakce na 265005

.. oba kamaradili s Brzezynskim a o prazdninach byli na tabore "Irgunacek", a urcite namaluji mnoho obrazu o "Odchazeni" ...
.. i sam soudruh Eintopfle-stein rekl, ze koser-vyjimecnost je blbost a podstrcil tahak Oppenheimerovi, ten tam neco dopsal a podstrcil sabesdeklum atomovou bombu ..., a deje se neco vyjimecneho ? Nedeje. Akorat porad nekde hori a chcipaji lidi - a to je u sabesdeklu normalni, ... takze - zadna vyjimecnost - sou furt stejni a dycky taci budou ... [smích]

265055

11.3.2012 11:14

Ha(v)lík

RomanTička 178.?.?.?

Halík je obyčejný oportunistický flanďák, sloužící režimu a "jedoucí v tom" taky. Ten by se ve jménu Boha spojil se samotným Satanem, kdyby to bylo pro něho výhodné. Když otevře v televizi hubu, mám chuť jí rozkopnout. Ne tu televizi, byla drahá. [velký smích]

Pro ty, kdo snad ještě v roce 2012 mají takovéto parazity za autority, bych měl jeden citát od jednoho chytrého pána, který je za autority neměl už před více, než 200 lety.
"Náboženství vzniklo, když podvodník potkal hlupáka."

265046

11.3.2012 12:20

RE: Ha(v)lík

Geog 88.?.?.?

Reakce na 265046

Napsal jste to přesně.Na hrubý pytel hrubá záplata. Naposledy inicioval petici pro "Eurowall".Dávejme si pozor na vlky v rouše beránků. Zvláště na ty dobře zahalené!! [velký smích]

265049

11.3.2012 14:22

RE: Ha(v)lík

steve 166.?.?.?

Reakce na 265046

..""Náboženství vzniklo, když podvodník potkal hlupáka"
----
.. to je mila reklama .., - kdyz jeden potka jednoho - je to takove mile, zabavne nabozenstvi - neco jako "Clovece nezlob se" ... Ale kdyz tlupa v poctu "narod" prijde za podvodnikem sama, dobrovolne a jeste ho vzyva - je to vyvojove "vytunene" ( [mrknutí jedním okem] ) nabozenstvi a jmenuje se .., no ? - chytraci ! - jak ? .. Jmenuje se vendoismus !
.. a kdyz napochoduje idiocie cele planety - tak ma zranici - holokaustismus ! A v takovych dimenzich je bozi soudruh Halik ( jak uvadite) - totalni bozi sracka.

265054

11.3.2012 13:01

Bohužel!

Vodník 83.?.?.?

Odpověď na otázku, kterou si Toman klade v předposledním odstavci, je jednoznačně "ano". Celé to národní obrození byl de facto omyl a jen díky souhře historických okolností tato podivná umanutost několika freaků z konce 18. stol. vyústila ve vznik státu Čechů - a Slováků (bez nichž a bez umělé fikce "národa československého" by to nikdy nešlo). Obrození nemělo žádnou nosnou myšlenku kromě jazyka; v 19. stol. se k tomu přidaly mythy (mj. i falešné, viz Rukopisy).

Jestli něco Češi za posledních 22 let dokázali, tak to bylo to, že Němci a Židé v tom 19. stol. měli pravdu: Češi nejsou schopni si sami vládnout.

265050

11.3.2012 14:19

RE: Bohužel!

slezsko 89.?.?.?

Reakce na 265050

To celé je jen tvoje hypotéza,nic víc..

265053

11.3.2012 20:44

I s těmi rukopisy ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 265053

... neboť kdo ví, jak to vlastně bylo. Tehdejší Halíci si rovněž při svém "popíračství" nebrali servítky a národní věci podobné líté bitky přiliš neprospěly.
Vládnout si dokážeme řádově lépe než četné účelově stvořené pronárody, které osamostatňují plutokraté k větší slávě NWO.
Problém je spíše v tom, že jsme ztratili národní vedoucí vrstvy (Slováci je prakticky neměli) během staleté okupace cizojazyčnou elitou, ke které se postupně přilísali i realisté z řad pracně se vzmáhající buržoazie a inteligence. Nicméně je obdivuhodné, že jsme si (třeba na rozdíl od mnohem patriotičtějších Irů) dokázali uchovat vlastní řeč.
Využitá šance v r.1918 ovšem způsobila, že je Československo "zápaďany" chápáno jako nějaký versaillský nepovedený experiment a případná eurogermanizace jako "návrat do kýženého předchozího stavu", kdy svět před r.1914 "ještě fungoval".

265069

11.3.2012 23:10

RE: I s těmi rukopisy ...

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 265069

Dík za zajímavý odkaz. Ano, vím, že o Rukopisy jsou stále vedeny spory, ale nejsem sám jazykový vědec, abych se k tomu mohl vyjádřit sám za sebe. Proto přejímam obecně platný discourse, ve kterém jsou považovány za padělky, s tím, že je zde x% pochybností.

Zbytek svého názoru stavím na tom, co je mi o věci známo. A myslím, že slovanským dialektem hovořící obyvatelé severní části Rakouska, hlásící se k Čechům a Českému království jako ke svým předkům, o vlastní státnost usilovat neměli. To už je spíš pochopitelné u těch obyvatel Horních Uher - ti si ten svůj dialekt uchovali po 1000 let maďarské nadvlády.

265076

12.3.2012 11:43

RE: I s těmi rukopisy ...

hc 90.?.?.?

Reakce na 265076

Co by bylo, kdyby nevzniklo Československo? Podunajská federace jako "hráz proti nacismu a komunismu"? Tak to tedy ani náhodou. Čechy a Morava by zůstaly součástí poraženého Rakouska se všemi brutálními politickými a ekonomickými důsledky. Patnáct let nato by přišel k moci Hitler a rakouští Němci by mu hajlovali zrovna tak, jak mu ve skutečnosti hajlovali. Pak by stejně nezbylo nic jiného, než separatismus - pokud by byl vůbec možný. A kdyby hypoteticky Rakousko válku vyhrálo? Pro ten případ počítalo s návratem k císařskému absolutismu a s totální germanizací. Právě to byl důvod, proč se Masaryk hned na začátku války postavil proti Rakousku.

265096

12.3.2012 4:22

Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu

n.z. 99.?.?.?

bych chtel predhodit jednu namitku: jak se mozne, ze takovy poctem maly narod jeste za poslednich 22 let nezmizel? (Ac argumentace naznacuje, ze je v procesu mizeni, ja ji nepovazuji za spravnou.) Je to prave jeho schopnosti sebemrskacstvi (nebo sebepopirani, chcete-li). Prece je znamo, ze obranne serum se dodava do tela omezenou nakazou, ne?

Vlezdoprdelizmus cizim (silnejsim) kulturam je prece uplne idealni taktika jak prezit. Zatim vzdy s uspechem pracovala. Vlezdoritolistu neni mozne povazovat za blbce, alespon' ne v mem chapani. Je to dokonala taktika, je to boj trikem - v prirode se uplatnuje v sirokem meritku; at se vsichni od Cechu uci!

265082

12.3.2012 5:26

RE: Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu

petesv 2.?.?.?

Reakce na 265082

Na evropské poměry není tento národ vůbec malý. Když začnu od Litovců atd přes Finy, Nory, Holanďany atd-všechno to má pod 10 mil populace.

265083

13.3.2012 13:41

RE: Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 265083

Cesi tam budou brzo take.
http://www.novinky.cz/domaci/261695-cesi-zacnou-brzy-prirozene-vymirat-spasou-jsou-migranti.html?ref=zpravy-dne

A pak prijedou blanicti rytiri.....

265148

13.3.2012 23:05

Katolictví je nejstarší středověká forma fašismu a totality, pan Halík je nicméně morální autorita a proto nechápu, proč

Bukovský Tomáš AGORAGloria (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

pan Halík je součástí teto decivilizační nestvůry vzniklé na dohodě několika vybraných biskupů a byzantského císaře na základě politické objednávky. Občas nesouhlasím s panem Halíkem.Zároveň však přiznávám, že je jiný než celá Katolická stvůra.Je stokrát, tisíckrát lepší , ale neodpoutá se. Je to jeho volba.Važte si takového muže.Ve vztahu k politice je to také jeho volba. Zřejmě z něj nemluví kněz, ale člověk bez tzv vysvěcení. Já osobně byl vždy proti Evropské unii, ale sledovat, jak nýmandi a neználci vedeni vůdcem z Hradu diktují a implantují zastydlým hlavinkám své demagogické teze a národ je často akceptuje je tristní, smutné a musím říci, že jsme neustále ve středověku a v chápání svobody jsme na ledu. Mám li volit mezi Klausem a Halíkem, ač nesnáším lež Katolické církve, přijímám pod jednou pana Halíka. [smích]

265190

14.3.2012 0:04

RE: Katolictví je nejstarší středověká forma fašismu a totality, pan Halík je nicméně morální autorita a proto nechápu,

dub 62.?.?.?

Reakce na 265190

kdo chce kam, pomozme mu tam.
tož šťastnou cestu[smích]

265193

15.3.2012 10:21

Jsem clovek

Pepa s hospody patriotu 212.?.?.?

Panove,nemam nic proti patriotismu.Je to dobra vec.Ale nevidim kolem sebe zadneho patriota.Slova,slova,slova.My se bojime ukaznenosti.V cem se projevuje patritismus V.Klause??Jsem hloupy,poucte me a ti kdo to taky nechape.My jsme rozprodali a rozprodavame majetek zahranicnim spolecnostem,nase panove nam do obchodu nechavaji dovazet smejd a odvolavaji se na zahranicni majitele.Nas hlavni higienik misto poctivych kontrol,narizeni a jejich dodrzovani dela smelinu za zady.Ne agenti s europy,ruska...Nase podnikatele za cinske padelane zbozi nasazovali nehorazne ceny a ted se divi ze vietnamci je zrujnovali.My jsme prodali strategicke useky Skody Plzen rusum,Transgaz ma v rukou rusko-nemecke majitele(ne nase vlada ktera se chlubinezavislosti).Kde je Topolankem protlacovany Nabuko??Ale nemci severni proud s Ruskem uz maji.O stavu zemedelstvi nemluvim,tam je ta situiace jeste horsi.

265261

16.3.2012 8:28

RE: Jsem clovek

baki 90.?.?.?

Reakce na 265261

nikdo Vám to nevysvětlí. Snad jedině slušně demonstrující občané, kteří doufají, že vláda a prezident dostanou rozum dříve, než se v ulicích začnou demolovat auta. Jak se zmínil Nečas i mluvčí vlády, každý smí vyjádřit svůj názor. To je sice pokrok oproti totalitnímu režimu, ale to je všechno. Vyjadřujte své názory jak chcete, vedení státu včetně prezidenta je může jednoduše spláchnou do kanálu. Nic jim v tom nebrání. A tak asi bude nutno ta auta začít demolovat.

265329

Příspěvků: 73

10.03. 02:06 Barney  Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 06:01  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 08:01 jjj  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 14:22 baki  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
12.03. 08:05 Efs Mechobrosthenes  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
12.03. 11:10 baki  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 04:43 Robert Nohejl  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 07:47 Efs Mechobrosthenes  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 17:07  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 19:35 baki  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
15.03. 03:58  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
15.03. 14:11  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 22:09 Efs_  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
22.03. 12:16 p  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 19:45 baki  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 22:27 Efs_  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
14.03. 12:47 baki  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
14.03. 03:54 p.  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
14.03. 02:59 p.  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 17:15  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
13.03. 22:01 Efs_  RE: Tomáš Halík není pro mě žádná morální autorita.
11.03. 11:07 Frank51  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
11.03. 14:51 steve  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 06:22  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 14:59 hc  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 16:01  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 17:12 hestroy  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
11.03. 00:43  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 17:44 hc  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 22:10 Bagoun  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 06:54 hera  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 12:52 JanaJ  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 17:07 hestroy  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
12.03. 19:38  RE: Tomáš Halík je pro mě (chtěl jsem napsat absolutní) morální autorita
10.03. 08:31 janko  Čeština, dveře do světa
10.03. 08:34 janko  RE: Čeština, dveře do světa
12.03. 02:34 martas300  RE: Čeština, dveře do světa
12.03. 10:18 Jafal  RE: Čeština, dveře do světa
12.03. 17:34 baba_Blažková  RE: Čeština, dveře do světa
12.03. 18:47 jansmith1984  RE: Čeština, dveře do světa
13.03. 07:24 Jafal  RE: Čeština, dveře do světa
17.03. 03:10  Rozkvet na tvych trubkach
10.03. 09:46 fohat  Český rozhlas Vltava
10.03. 10:12 stefan gladkov  čeština dnes
10.03. 10:15  Prosím, mějme na paměti,
10.03. 16:39 Lin  RE: Prosím, mějme na paměti,
10.03. 10:18  Proč chtějí likvidovat naši státnost? Co je to za lidi?
11.03. 14:54 steve  RE: Proč chtějí likvidovat naši státnost? Co je to za lidi?
10.03. 12:02  To je o ničem
11.03. 00:20  RE: To je o ničem
11.03. 11:45  RE: To je o ničem
11.03. 22:31  RE: To je o ničem
14.03. 12:33 hestroy  RE: To je o ničem
14.03. 15:35  RE: To je o ničem
14.03. 04:22 p.  RE: To je o ničem i o necem...
10.03. 16:19 Dale Coper  Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé
11.03. 13:31 Vodník  RE: Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé
11.03. 14:39 steve  RE: Nechce se mi to číst celé je to moc dlouhé
11.03. 11:14 RomanTička  Ha(v)lík
11.03. 12:20 Geog  RE: Ha(v)lík
11.03. 14:22 steve  RE: Ha(v)lík
11.03. 13:01 Vodník  Bohužel!
11.03. 14:19 slezsko  RE: Bohužel!
11.03. 20:44  I s těmi rukopisy ...
11.03. 23:10 Vodník  RE: I s těmi rukopisy ...
12.03. 11:43 hc  RE: I s těmi rukopisy ...
12.03. 04:22 n.z.  Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu
12.03. 05:26 petesv  RE: Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu
13.03. 13:41 n.z.  RE: Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu
13.03. 23:05 Bukovský Tomáš  Katolictví je nejstarší středověká forma fašismu a totality, pan Halík je nicméně morální autorita a proto nechápu, proč
14.03. 00:04 dub  RE: Katolictví je nejstarší středověká forma fašismu a totality, pan Halík je nicméně morální autorita a proto nechápu,
15.03. 10:21 Pepa s hospody patriotu  Jsem clovek
16.03. 08:28 baki  RE: Jsem clovek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 111