Diskuze k článku

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Příspěvků 23

21.2.2003 2:54

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V TECHTO KRITICKYCH DNECH MAME TU SPRAVNOU UKAZKU CHOVANI NASICH POLITIKU V OTAZCE ,JIT A NEBO NEJIT DO VALKY A TAK SNILEK O DEMOKRACII MUZE ZJISTIT ,ZE ROZHODNUTI ZALEZI NA PAR JEDNOTLIVCICH A TAK VLASTNE DEMOKRACIE NEEXISTUJE A MAME JEN A JEN DOBRE MASKOVANOU DIKTATURU.
Nakonec si muzem klast otazku ,proc je tomu ,tak--protoze ,co jsme si zvolili,tak to mame !!!!!
Za svou volebni nezotpovednost upadnem do dalsi svetove valky a nas materialismus se zmeni v popel,takze nakonec stejne nikdo nic nebude mit.
Cestovat ve vesmiru rychlosti 300 000 Km za vterinu a dobou 640 svetelnych roku nuti cloveka k zamysleni ,jak si muze lidska "inteligence" mrvit svuj prumerny cas zivota,ktery je ,tak kratky v porovnani s vesmirem.

9066

21.2.2003 4:01

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vstahy mezi zememi muzou byt vselijake,ale ,otazkou je ,kdo je "boss"?
Israel predal jmenny seznam ,ktere dalsi staty majibyt odzbojeny a nebo zniceny ,dle prani Israelu. Kdo vubec na svete muze odzbrojit Israel?

w w w . h a a r e t z d a i l y . c o m


--------------------------------------------------------------------------------

Sharon says U.S. should also disarm Iran, Libya and Syria
Prime Minister Ariel Sharon said yesterday that Iran, Libya and Syria should be stripped of weapons of mass destruction after Iraq. "These are irresponsible states, which must be disarmed of weapons mass destruction, and a successful American move in Iraq as a model will make that easier to achieve," Sharon said to a visiting delegation of American congressmen.

Sharon told the congressmen that Israel was not involved in the war with Iraq "but the American action is of vital importance."

In a meeting with U.S. Undersecretary of State John Bolton yesterday, Sharon said that Israel was concerned about the security threat posed by Iran, and stressed that it was important to deal with Iran even while American attention was focused on Iraq.

Bolton said in meetings with Israeli officials that he had no doubt America would attack Iraq, and that it would be necessary thereafter to deal with threats from Syria, Iran and North Korea.

Bolton, who is undersecretary for arms control and international security, is in Israel for meetings on preventing the proliferation of weapons of mass destruction.

Bolton said Syria would get a chance to prove it was behaving in a way worthy of the international community and that dealing with North Korea had not been pushed aside, but postponed.

Bolton said the United States was striving to get a new UN Security Council resolution regarding Iraq and that the result of the vote would affect the U.S.'s relations with Western Europe and Russia, after the war in Iraq.

Bolton also met with Foreign Minister Benjamin Netanyahu and Housing and Construction Minister Natan Sharansky.

Sharansky warned Bolton that the Quartet's (U.S., UN, European Union and Russia) plan for the Israelis and Palestinians deviated from President Bush's vision.

9071

21.2.2003 15:01

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

mam to sice "off topics", ale je to aktualni. jiz nekolik dnu nas soudruzi na cnn uci jak se je treba pripravit na teroristicky utok.
tak pokud jste to nestihli tak je treba se vybavit timto:
zasoby jidla a vody na tri dny, pevnou lepici pasku a plastikovou folii pro pripad chemicko/biologickeho napadeni.
to je pro ty obycejne. pro nas bohace navrhuji neprustrelnou vestu, plynovou masku, gumovy oblek a vybudovat podzemni ukryt s betonovym
poklopem alespon 50 cm sirokym.
jdu to sledovat, cim nas budou poucovat dnes!!!
jo, a co se tyce anglie, ve vztahu k tem ostatnim, tak zidkum "pustili" izrael, usa lizou prdel a evropu by nejradeji ovladali sami. jsem zvedav, co ted bude s francii, aby nahodou, za predpokladu, ze by jim amici dali embargo, nevystoupili z nato!!!!
tak vesely weekend preje,
stefan

9078

21.2.2003 20:43

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 9078

> ... jiz nekolik dnu nas soudruzi na cnn uci jak se je treba pripravit na teroristicky utok.

Stefane, vy jste si jeste nestahl vladou posvecenou brozurku (http://www.ready.gov/)? [smích]

(Mimochodem, zakladem vseho je velka americka vlajka v pozadi.)

Ale kdyby nekdo hledal neco uzitecnejsiho nez jen propagandisticke blaboly, tak to je treba tady: "A Soldier's Viewpoint on Surviving Nuclear, Chemical and Biological Attacks" (http://www.sightm1911.com/lib/other/nbc.htm).

Na webu to bylo pres dva roky a aktualizovane je to pred nekolika dny. Zacina to slovy:

"Since the media has decided to scare everyone with predictions of chemical, biological, or nuclear warfare on our turf I decided to write a paper and keep things in their proper perspective. I am a retired military weapons, munitions, and training expert."

> ... pevnou lepici pasku a plastikovou folii pro pripad chemicko/biologickeho napadeni.

Az na to, ze vyrobce te lepici pasky (angl. duct tape) prohlasil, ze je prodysna (propoustela by to, pred cim zdanlive mela chranit).

9082

21.2.2003 20:24

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

db 212.?.?.?


Mám takový divnej pocit, že v průběhu "onoho interwiew" tomu Anglánovi nějaký Mohamedán držel u hlavy dvouhlavňovou brokovnici.[velký smích]

Možnost, že onen Anglán praktikuje anální politiku vylučuji.

9081

22.2.2003 16:29

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

malva 63.?.?.?

Reakce na 9081

To mate bohuzel jen znalosti z ceskych medii anebo z hospody. Zivot v arabskych zemich neni zadna kowbojka. Pise se o verejnem rozhovoru v televizi, takze vas popis nepripada v uvahu. A tento poslanec, prectete si to, je ve vyboru pro Blizky vychod a tak ma o nem i dobre znalosti, ne jako vy.

9093

22.2.2003 18:47

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9081

Bohužel pane DB,
měl jsem o Vás jiné mínění.
Když dokážete napsat takovou hloupost je jasné,že jste se
zařadil mezi stupidní část zde diskutujících.
Těm je úplně jedno ,co napíšou.
Teď je mně jasné odkuď pramení Vaše připomínky.
Jste podporovatel zločinů,které tropí židofašistická Šaronova
vláda státu Izrael a příprav k válečnému běsnění USA a UK.
Posílám Vás tímto s klidným svědomím do pr....!
Bohužel s takovými lidmi / možná ,že jsou ve Vás jenom zbytky
lidství,protože,kdo má zájem na smrti jiných, kvůli vlastnímu
prospěchu je lidská zrůda /je zbytečné hovořit!!!
Člověk,který je citově oploštěn a tudíž není schopen
nazírat utrpení jiných je nebezpečný pro celé lidské společenství
a je nutné ,aby byl eliminován.


9094

23.2.2003 13:45

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

db 212.?.?.?

Reakce na 9094

Peleško, Peleško.

Když už si chcete do mně kopnout, tak si vyberte alespoň vhodnější příležitost.

Nic Výám vysvětlovat nebudu, jen bych souhlasil s části věty:
>Jste podporovatel zločinů,které tropí židofašistická Šaronova vláda státu Izrael

a zásadně nesouhlasím s tvrzením:
>a příprav k válečnému běsnění USA a UK.

Jak je to možné? Jak se něco takového může rozdělovat? Přemýšlejte.

Vzpomínám na jednu vaši "slabou chvilku", když jste hlásal, že Židi jsou čertova kvítka, ale že si to můžete dovolit tvrdit, že máte mezi nima "hodně" [překvapení] přátel.

Já Vám říkám: chtěl bych je vidět.

A právě proto Vás
>posílám tímto s klidným svědomím do pr....!

Peleško - lechaim!

9114

23.2.2003 17:44

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 9114

Pane DB,
do nikoho nekopám.To není můj styl a ani nechci abych někdy byl
nucen do někoho opravdu kopnout.Násilí povětšinou není řešením.
Nevím o jaké chvíli hovoříte.Vy jste napsal prokazatelnou blbost,
tak jsem na ni zareagoval.Na tom nevidím nic škodlivého,ani na
posílání do zadních částí.Také nevím /asi neznám jemnější odstín/,
proč rozdělovat větu, kterou jsem použil.
Přeci záležitosti v Izraeli a v Iráku spolu velice úzce souvisí.
Možná úžeji ,než jsme si schopni vůbec připustit.
Jenom jste mně docela rozlobil,/spíše použiji slova nas.../,
když mně podsouváte špatný vztah k Židům,jako k lidem tj.
k fyzickým osobám.To opravdu nemáte pravdu.
Za prvé nelze vlastně rozeznat,kdo je Žid ,pokuď Vám to dotyčný
neřekne.Mohl bych Vám jmenovat i lidi z disentu,kteří jsou Židé
a kterých si velice vážím a jsou opravdu přátelé.
Nechci je tady zveřejňovat,ale jezdil jsem dost za "bolševika",
třeba do Paříže do "Svědectví",kvůli knihám,které jsem vozil do
Česka a poznal mnoho znamenitých lidí - Židů,kteří nezradili.
Nejsem nějaký revolucionář,ale nějaké polínko jsem si na "bolševika"
přiložil.
Abych použil jasný příměr,je to stejné jako s Němci po válce.
Byly mezi nimi opravdu lidé,kteří za války pomohli mnoha Čechům
a po válce dostali 30 kg a transport do Německa!
Stejně bych se díval na viny Židů.Není možné házet konkrétní
fyzické lidi do stejného pytle.To je opravdu horší než tolik
omílaný antisemitismus.Jinak si pod slovem antisemitismus
nic nepředstavuji.Samo slovo je blbé,protože je neurčité.
Vždy se nechá konkrétní ubližování člověku přesně popsat.
A nemusím sahat k "berličkám".Žid je člověk,jako každý jiný
i když pane DB,někdy pěkné "Čertovo kvítko".
Za takovou slovní licenci doufám nebudu od Vás kaceřován.
Za slavné éry když byla ČSFR okupována "veselou" sovětskou
armádou / 23 let / byla zvyklost,že v každých zprávách,
ať již v rozhlase nebo v televizi musela být povinně nějaká
zmínka o Sovětském svazu.Jak která údernice - komsomolka nadojila
a jiné "mozkové blití".
Je to dost tvrdá parafráze,ale poslechněte si zprávy dnes!
Skoro v každých je něco o Izraeli a o Židech.
Vymývání mozků pokračuje! Nevím ,zda je to povinné,ale blbé
jako propaganda určitě!Zde jsou pane DB zakopána ona "Čertova kvítka".
Nevím ,kolik je v České republice procentuálně Židů anebo osob,
kteří se k Židům hlásí,ale jak tak sleduji media,zastoupení
mají obrovské./Jako kdyby jich bylo 30 až 50%/.A skrytá podpora
je ještě větší.Ostatní mají malou šanci.
Být dnes Židem,znamená totéž,jako být za minulého režimu komunistou!
BÝT DNES ŽIDEM,ZNAMENÁ TOTÉŽ,
JAKO BÝT ZA MINULÉHO REŹIMU KOMUNISTOU !!!
Prostě Žid je člověk zvláštního ražení!!!
To je od Židů opravdu nepěkné.Co vy na to pane DB? Máte názor!!!
Jinak si s Vámi pane DB rád popovídám!!!
Myslím to vážně.Můj email máte,pošlete svůj - nekoušu a rohy
také nemám.Můžeme si popovídat mimo tyhle stránky.
Ještě Vám dlužím citát z Paula Johnsona.
Třeba ještě prohlédnete!




9118

24.2.2003 17:53

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel jip (zavináč) ujv (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 9118

1. Prosím o sdělení jména někoho, kdo pomáhal Čechům a pak dostal 30 kg. Prosím uveďte i zdroj této informace.
2. Viděl jste jásot v Palestině po zničení WTC ?

9136

23.2.2003 18:38

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9094

Pane Pelesko,vtiram se do vaseho hovoru s panem db,neda mi to(to se mi stava pomerne casto).Ctu vase prispevky rada,zda se mi,ze v soucasne dobe,plne vasni a extremnich stanovisek si zachovavate chladnou hlavu,hodnotite,analyzujete a hlavne nevidite deni cernobile.
Snad proto me zaskocil posledni odstavec vasi reakce na opravdu detinsky prispevek pana db.
Mozna jsem nepochopila a proto se ptam-jak je to mysleno s "eliminaci"?
Aja-vterka
>Bohužel s takovými lidmi / možná ,že jsou ve Vás jenom zbytky
>lidství,protože,kdo má zájem na smrti jiných, kvůli vlastnímu
>prospěchu je lidská zrůda /je zbytečné hovořit!!!
>Člověk,který je citově oploštěn a tudíž není schopen
>nazírat utrpení jiných je nebezpečný pro celé lidské
>společenství

>a je nutné ,aby byl eliminován.
>
>
>

9119

21.2.2003 23:48

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Rozum zustava stat nad stalym opakovanim ,co ten Saddam je za strasneho diktatora a ejhle on rozda narodu na 400 000 automatckych zbrani civilnimu obyvatelstvu.Ted si predstavte kazdy zvlast ,ze u Vas v demokratickych statech rozdaji Vasi demokraticky representanti narodu tolik zbrani.
Pro Cechy se uplne takova predstava vymyka soudnosti z dob osviceneho komunismu ,ze by "delnicky president" mimo milici ozbrojil narod o takovou kupu zbrani.

9088

22.2.2003 22:25

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Jana 209.?.?.?

Reakce na 9088

Pane Roberte,
uz jsem Vam vyjadrila sympatie u minuleho prispevku, nevim, jestli jste ho cetl. Mate velmi dobre prispevky, vydrzte napory oponentu,
stoji to za to!!
Diky za Vase psani, ctu je, jakmile je nekde vidim.
(Erika)

9098

23.2.2003 1:53

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestlize chceme soudit dnesni svet a poznat dny pristi, tak musime jit o hodne zpet do necenzurovane historie, do knihy zivota-pravdy.
Ja vim, my Cesi mame na praporu "Pravda vitezi", jako reklamu, ale nase dejiny za komunistu zacinaly rokem 1948 a pred tim bylo jen "prazske povstani" - tak zvane, a v tomto duchu hodnotime svet, mame mnoho co dohanet,verte mi!!!!

Pod taktovkou zido-medii, je kontrolovan svet a to je bez diskuse. Kdyz nahlidnete kolik sdelovacich prostredku maji v rukach v USA a kdyz nahlidnete kamkoliv, kde se obchoduje s TV stanicemi nebo s rozhlasem, tak zjistite, kdo jsou nejvetsi zajemci o prodej.

Timto se pozorny posluchac anebo divak dostane do tmy zprav a na svet je uvalena intelektualni inkvisice, ktera kontorluje nejenom zpravy, ale dela dejiny, a kontroluje i ucebni program pro nase deti a tak si vytvari pristi generaci k obrazu svemu a pravda platici v pondeli uz neni pravdou nasledujici den, ale provozovatel s patentem na rozum je vzdycky spravny, absolutne nechybujici.

Svet chce, aby Sddam Husein se podridil Bezpecnostnimu vyboru Spolecnosti Narodu, jak on muze verit takove organisaci,"ktera mu ma zarucit bezpecnost", kdyz v roce 1991 se dohodl vyklidit Kuwait a kdyz jeho vojska se stahovala podle dohody zpet, jinymi slovy "pod bilou vlajkou", tak Britove a Americani zautocili ze vsech sil a volali o vitezstvi nad nepritelem, ktery byl ve zkutecnosti mimo boj. Budete verit nekomu takovemu, jako jsou Spojene Narody a jeho VITEZNI "pratele"?

Kdyz pres vsechny mezinarodni pravidla, vlastne ve skutecnosti zadna pravidla nemame, ty nejsilnejsi nam to denne dokazuji sami svym chovanim.

Moje babicka mluvila casto o Hitlerovi a rikala, ze kdyz Hitler rekl, ze na potravinove lisky i jako obyvatele pod nadvladou Nemcu dostanem tydne kostku masla, tak jsme ji meli. Za komunistu, pod ruskym dohledem, bez potravinovych listku, jsme meli "plne obchody", ale nikdo nic nemohl koupit a nikde nic nebylo.

9105

24.2.2003 17:59

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel jip (zavináč) ujv (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 9105

1. Jak se prosim dostal Saddam Husejn do Kuwaitu ? Proc odtud odchazel ?
2. Vase babicka - nas vzor !

9138

24.2.2003 22:25

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 9105

kolik je tam ted u vas stupnu?

9144

23.2.2003 8:41

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Rozhodne se nestavim za Sadana Husejna ale musim totalne odmitnout zapadni novinare, kteri delaji z Husejna krvelacne zvire. Vim co tito prostadni novinari dokazou. Pamatujete ty nehorazne lzi z roku 1991 kdy nam strkali do chrtanu ze iracti vojaci vyhazovali nemluvnata z humidity cribs? Brzo se prokazalo ze to byla nehorazna lez. Pamatujete kdy v prve svetove valce Nemecti vojaci bajonetovali Bejgicka nemluvnata a pak nam po druhe svetove valce prodavali ze SS-saci drtili hlavy nemluvnat oproti zdim. Je velmi zajimave ze diktator, ktery se zakonite musi obavat svych podrizenych obcanu, jim z niceho nic rozda takove mnozstvi automatickych zbrani.

Takove rozhodnuti je nelogicke s naturou krvelacneho diktatora.

9109

25.2.2003 10:46

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel jip (zavináč) ujv (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 9109

A nedrtili ? Dodnes ziji v domneni, ze SS byla odsouzena, jako zlocinecka organizace. Pokud muzete uvest neco, cim byste muj nazor opravil, prosim uvedte. Jinak to vypada jako pokus o ovlivneni citatele.

9154

24.2.2003 1:13

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Prodluzte si pamet ,pomoci vystrizku z novin.

Tluce se na valecne bubny,honosime se opravnenim k zapocati valky, ukazujeme svetu noveho Hitlera a nebo svetoveho dabla a zdelovaci prostredky se predhaneji za velke penize ve lzich,nuze ,pouzijme starsi lzi k tem novodobim.
13.2.1991 nas australsky "Curier Mail" prinesl maly clanek zprav z Washingtonu od statniho sekretare,jez mluvil o "vode"a hned zase o "ohni",rozumejte diplomatickou reci ,tak ,jak soudruzi popsali tri stranky Rudeho Prava,ale nikdo nevycetl ,o co ,vlastne slo,tomu se dnes rika novinarske umeni psat o nicem.
Tak s odstupem casu pro Vas vybral malou ukazku z reci pana Baker-statniho sekretare US.
Nejdrive rekl,ze: "He denied that the then US Ambassador to Iraq,Ms April Glaspie,had in effect given Saddam the "Green light" to go ahead
with the invasion at a meeting on july 25."
O par radek ,vsak tento "vzrucny diplomat"primo rika: "But what we hold no openion about are inter-Arab disputes,such as your border agreement with Kuwait.
2.8.90 Irak vpochodoval do Kuwaitu ,nebot Kuwait cerpal ropu na hranicich s Irakem a tim Irak okradal,ovsem nikdo nejmenoval spolecnost tohoto zlodejstvi,ale vsichni vedeli ,ze to je British Petroleum.
Jen ,tak ,pro osvezeni pameti,ukazu z kopie clanku , toto zdeleni,jez bylo dva roky pred tim ,co Irak vkrocil do Kuwaitu.
In Brief-Courier Mail-21.4.91-Iraq Warning,New York:A US expert´s warnings that Iraqi leader Saddam Hussein had begun a program to build a nuclear bomb were silenced in the Energy Department in 1989 two years before the Gulf war,the New York Times reported yesterday.
Pan Jacques Cousteau rekl v rozhovoru v Unecco Courier ,v roce 1991 tyto slova:"IN ORDER TO STABILIZE WORD POPULATION,WE MUST ELIMINATE 350 000 PEOPLE PER DAY.
IT IS A HORRIBLE THING TO SAY,BUT IT IS JUST AS NOT TO SAY IT."

A,tak stare lzi ,jsou k necemu dobre ,pri porovnani s temi nejnovejsimi,jen to chce poradne velkou krabici .

9124

25.2.2003 15:47

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vazeni pratele, prispivam v den 55. vyroci nastupu bolseviku v csr. nebudu dlouhy a unavny.
hlasim jen, ze vse ma historickou navaznost, takze s ohlednutim zpet
je mi dnes zcela jasne, ze za vsim stoji yarmulari, vrkocaci a ostatni zidaci, dale pak cirkev a rasove rozdily.
cau, jdu slavit!
stefan[velký smích]

9161

25.2.2003 23:37

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Takovemu narceni Ze ss-saci drtily hlavy nemluvnat o zdi odmitam verit. to je sprosta lez.ti neznamena ze fandim SS ti kteri spachali zverstva byli po pravde a prave potrestani. Take jsem se ucil ve skole ze v Dachau koncentracnim tabore bylo zplynovano 330000 tisic Zidu to je lez tak nehorazna az to boli Vazeny pane v Toowoombe v Oueenslandu zije 87-lety Cech ktery pracoval v Sonderkomandu v Dachau pres dva roky Plynovani lidi neexistovalo.Full Stop.Byla odvsivovaci komora nic jineho. Vite Ti kteri lzou se vzdycky utopi ve vlastnich lzich. Tuhle lez o 330000 zplynovanych nemohu za zadnou cenu odpustit.

9175

26.2.2003 15:50

RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Pavel jip (zavináč) ujv (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 9175

Kde jsou ty argumenty ? Zadne nevidim, prominte.

9198

26.2.2003 2:23

Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V kterem koncentraku to bylo lepsi a v kterem horsi,svedci tento uryvek ztracenych nadeji na osvobozeni,komu ani toto nestaci ,tak ,at si vzpomene na serial o zajatcich zapadnich letcu avojaku v tabore ,kde dostavali balicky Cerveneho Krize a meli pravidelne navstevy teto organisace a ted to porovnejte s tabory americanu u Ryna ,kde hladem v derach zemi zalitych vodou,bez jakehokoliv pristresi a higienickych zarizeni umirali nemecti zajatci,vyborna je kniha od kandskeho autora"Jine ztraty".
In 1944, Stalin told the Polish premier Stanislaw Mikolajczyk that he had liquidated 20,000 Ukrainian nationalists and conscripted another 200,000 suspected Ukrainian enemies of the Soviet Union into the Red Army. 15

After the stunning victories of the Germans and massacres of the prisoners by Beria's executioners, in several Siberian labor camps the Soviet slaves rose up against their opressors. In 1942, the slave uprising broke out in Ust- Usalpechora and Vologda Gulag camps. Polish prisoners of Vorkuta were astonished by the fact that millions of Soviet slaves prayed for liberation by the armies of Hitler.

The German army planned to liberate many Soviet concentration camps and Hitler considered to dispatch a special airborne commandos of Russian volunteers commanded by the Baltic German Russian-speaking SS officers for liberation of 20,000 Soviet slaves, but the war misfortunes of Wehrmacht and the Russo-Anglo-American counteroffensives thwarted the plan.

9181

Příspěvků: 23

21.02. 02:54 Robert Nohejl  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
21.02. 04:01 Robert Nohejl  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
21.02. 15:01 stefan  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
21.02. 20:43 Jirka  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a
21.02. 20:24 db  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
22.02. 16:29 malva  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
22.02. 18:47 Peleška Milan  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
23.02. 13:45 db  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
23.02. 17:44 Peleška Milan  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
24.02. 17:53 Pavel  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
23.02. 18:38 Aja-vterka  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
21.02. 23:48 Robert Nohejl  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
22.02. 22:25 Jana  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
23.02. 01:53 Robert Nohejl  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
24.02. 17:59 Pavel  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
24.02. 22:25 zdenek  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
23.02. 08:41 Pavel  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
25.02. 10:46 Pavel  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
24.02. 01:13 Robert Nohejl  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
25.02. 15:47 stefan  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
25.02. 23:37 Pavel  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
26.02. 15:50 Pavel  RE: Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii
26.02. 02:23 Robert  Vztah Británie k blízkému východu, k USA a k Evropské unii

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 0

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 380