Diskuze k článku

Tak už to víme

Příspěvků 66

9.2.2012 0:47

ne

dub 62.?.?.?

není pravice, ani levice.
dnes je už jen ta díra uprostřed[smích]

262845

9.2.2012 21:05

RE: ne

leicester196 86.?.?.?

Reakce na 262845

myslite tu mezi pulkama?

262913

9.2.2012 22:19

RE: ne

dub 62.?.?.?

Reakce na 262913

přesně tu[smích]

262920

9.2.2012 1:00

.

mo 46.?.?.?

Tak už to víme. Ron Paul je buďto arcihlupák nebo arcidarebák nebo oboje. Dívám se do kalendáře a apríla opravdu není. Je ten článek myšlený vážně nebo si děláte srandu?

262846

9.2.2012 1:04

RE: .

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 262846

Hlavně, prosím, nekamenujte autora. On to myslel dobře.

262847

9.2.2012 6:09

Bída s nouzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 262847

Souhlas, že to nejspíš myslel dobře. Bohužel, sám se moc v problému neorientuje.
Nejlépe to lze vidět na odstavci věnovaném školám a školství.
Částečně lze souhlasit s tímto:
„Všeobecné vzdělání se likviduje a školy budou chrlit absolventy s nejnutnějšími vědomostmi potřebnými pouze pro pracovníky na běžících pásech. V kapitalismu víc lidé nepotřebují, naopak vzdělání je nebezpečné a proto bude jen pro někoho.“
To všeobecné vzdělání by nemělo být chápáno, jen jako letem světem, tj. zobnout ze všeho kousek, nýbrž vybavit absolventa základy kritického myšlení jako nejpotřebnějšího nástroje Člověka. Nemělo by se přitom zapomínat na to, že škola by měla být též „dílnou lidskosti“, tj. rozvoje ducha. Zmínka o kapitalismu provokuje srovnávat se „socialismem“. Školství již tenkrát nastoupilo na cestu výroby „robotů“ pro vědu, průmysl či zemědělství nebo zdravotnictví. Ale nejvíce to poznamenalo samotné školství, kde se učiteli stávali převážně ti, kteří neměli šance v „atraktivnějších“ oborech. Školství bylo zlikvidováno v tom podstatném už za socialismu, jen určitá setrvačnost předchozí etapy a výjimky brání v paušalizaci.
Kritické myšlení by mělo být dostačujícím imunizátorem proti indoktrinaci, či manipulaci všeho druhu.
Kde jinde zasít tyto myšlenky než ve školství, aby sklizeň byla co nejdříve a co největší.
Školství dnešního typu více škodí než pomáhá, snad jen naučit číst a psát. "Vyšší" by mělo být zcela financováno ze zisků korporací. Ať si programování těch biorobotů zaplatí sami „spotřebitelé“.

Není zcela pravdou ani tvrzení, že: „Pravicové ideologie se záměrně obracejí na ty nejnižší, nejstupidnější instinkty hlupáků“.
Příkladem může být v současnosti propagovaný systém založený na zásluhovosti v důchodové oblasti. Zní to krásně, matematicky to vede k přímé úměře. Skoro vědecky podloženo. I ústavní soud na to slyší. Budoucí „inteligence“ to baští i s navijákem (osobně ověřeno), nepotřebují k tomu ani Mádla s Issovou.
V důsledku jde ale o nekritické potlačení solidarity s těmi, kteří pomáha-jí/li vytvořit podmínky pro vlastní osobní „výkon“, tedy vůči současníkům, či vůči generacím předchozím. Je zapotřebí vzkázat všem nedoukům i na ústavním soudu, že by bez té solidarity zejména mezigenerační, místo na židli seděli třeba na pařezu, či šutru. Že jejich životní úroveň je podložena z VĚTŠÍ části cizí prací.
Problém mám taky vidět flexibilitu jako vlastnost levice (když už to třídění musí být). Já viděl spíše strnulost na levici, a hbitost na pravici, když se „zhaslo“. Pravda, nevíme jak to dopadne při následném pořádném rozsvícení, k němuž se schyluje právě kvůli té převeliké flexibilitě vpravo.

262859

9.2.2012 9:09

RE: Bída s nouzí

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 262859

?
Zaujímalo by ma, ktorý učiteľ by v dnešnej dobe učil deti kritickému mysleniu. Myslím, že len nejaký penzista, mladší by totiž riskoval miesto.
Nepamätáte sa na nedávne dni, keď učiteľka vysvetľovala deťom, čo je manipulácia verejnej mienky a čo z toho bolo?
Sám riaditeľ si ju zavolal na koberec, lebo snaživý rodič sa bol "sťažovať".
Pravica a ľavica sa podľa mňa líši práve tou mierou empatie a súcitu v protiklade k miere osobného egoizmu.
Keď to porovnám, ľavica mi z toho vychádza nepomerne lepšie.
Preto skutočná ľavica ani nepodporuje vojny a nikdy nedala na čiernu listinu mierových aktivistov,čo je pre pravicu bežná prax.
Tí, čo najviac kričia o práve, pravde a slobode niekedy tieto ideály sami zavrhnú a za Judášov groš ich predajú tomu, kto dá viac.

262866

9.2.2012 14:44

RE: Bída s nouzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 262866

>Zaujímalo by ma, ktorý učiteľ by v dnešnej dobe učil deti kritickému mysleniu.
Mohol by každý. Len netreba zrovna vŕtať do niektorých témat.

262882

9.2.2012 18:57

RE: Bída s nouzí

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 262866

Pani Erika,

nie je to (az) tak daleko co som zo skoly von a co sa tyka kritickeho myslenia, tak si myslim ze je to prave naopak. V skole ma kritickeho myslenia vobec neucili, a uz vobec nie starsi ucitelia. Prave mladi ludia ktori deti ucia su si vedomy viac alebo menej toho, co editor zosumarizoval na konci clanku - a totiz - ze veci vyzeraju uplne inak. Osobne si vsimam ze prave ucitelia z USA (mladi ludia) ucia nase deti kritickeho myslenia a je to tak spravne.

Co sa tyka tej lavice, neviem ci by ste vedela dat nejaky priklad lavicovej mierumilovnosti. V USA to boli prave republikani (prakticky velmi pravicova strana), ktori ukoncili vojnu v Korei (Eisenhower) alebo Vietname (Nixon).

Ci uz hovorime o 2. svetovej a spojeneckych vladach, alebo o sucasnych vojnach a spojeneckych vladach (US,GB,Nemecko,...), je to ta ista minca a lavica/pravica prestala byt relevantna. Do vojny sa proste ide vtedy ked entity z vychodneho Stredomoria zatrubia.

262905

10.2.2012 18:47

RE: Bída s nouzí

Reinhard von Norden 89.?.?.?

Reakce na 262866

Učím dějepis a smradům (beru to jako láskyplné oslovení, ne jako urážku) při probírání dějin hlavně novověku a moderní doby neustále opakuji, že učebnice vytvořil právě vládnoucí systém a jsou schváleny státem, aby sloužily propagaci onoho vládnoucího systému. Úmyslně jim také ukazuji věci, které se v učebnicích opravdu neobjeví. Provokuji je neustále otázkami "proč...?" , ale s pochopením se lze setkat vždy jen tak u tří čtyř dětí ve třídě. Ostatní bohužel odmítají domýšlet, systém ipodů, facebooku, reklam na cokoliv a akčních her už je přesvědčil, že kritické myšlení je namáhavé a být líný je tak pohodlné.
Zdravím. [cool]

262997

9.2.2012 16:26

RE: je to problém

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 262847

členění na pravici a levici se používá, ikdyž se to některým grupám nehodí do krámu, podstatná je slovní analýza programů, proklamací a tiskovek, že..
v 90-tých se kdesi objevila analýza, kdy se ukázalo, že pravicové strany (ODS aj.) nejsou zas tak pravicové ale blízké středu, podle odpovědí na sociální tematiku..

pravice=starej se sám o sebe, žádné daně...
levice=progresívní daně + rozsáhlé sociální sítě..
zjednodušeně vzato..

262891

9.2.2012 18:07

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262891

Já bych to definovala ještě extrémněji:
Pravice = já (ego), za nikoho nejsem zodpovědný, mohu si dělat co chci, pokud to někomu ublíží, jeho chyba, neměl se nechat
Levice = altruismus, všichni jsou propojení, zajímá mě osud méně šťastných, jsem za ně také zodpovědný

262897

9.2.2012 18:36

RE: je to problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 262897

Pokud si neděláte legraci, tak mě toto černobílé vidění překvapuje, ačkoliv koreluje s nesmyslně vyhrocenou diskuzí o feminismu, v níž se dost angažujete. "Pravičáci" plivou na "levičáky" a naopak, muži plivou na ženy a naopak. Rozdělovat se navzájem na tak elementárních úrovních je iracionální. Tzv.pravice i levice jsou nositelem určitých, veskrze pozitivních myšlenek, jejichž zneužití, pošlápání, bezohledné plošné vnucovaní vede ke stavu společnosti 1948-1989 nebo jeho opačnému extrému 1989-dosud. Vždy záleží na tom, kdo a jak aplikuje tu kterou ideu. Myslím, že společenské systémy (aplikovaný komunismus, korporátní kapitalismus) mají máloco společného s pravicovými a levicovými myšlenkami. Jak "pravicové", tak "levicové" myšlení mají bohatého a vzájemně se doplňujícího využití ku prospěchu ... v rukách slušného člověka, ovšem.

262901

9.2.2012 22:20

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262901

Byla to hyperbola.
Extrémem levicovosti je komunismus (na tom se snad shodneme), tedy beztřídní společnost, kde každý má nárok na zajištění životních potřeb.
Pravicovost = kapitalismus, třídní boj.

Jo, angažuju se. Protože jsem živoucím důkazem pokrytectví mužských šovinistů.
Napadl mě další příklad protimluvů z jejich rétoriky.
Ženská nechce děti, dělá kariéru - vychcaná feministka.
Ženská nechce kariéru, chce kupu dětí, ale ty děti je třeba zajistit, takže manžel se musí starat - vychcaná feministka.
Z čehož vyplývá, že jakkoli se žena zachová, v momentě kdy to pánovi nevoní, onálepkuje ji.
Zdůrazňuji že nemám nic proti mužům. Mám hodně proti blbům a pokrytcům.

262921

10.2.2012 0:03

RE: je to problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 262921

V prvním odstavci si naprosto nerozumíme. Vy z těch myšlenek ("pravicových", "levicových" ) vyjímáte ty extrémní (nežádoucí) důsledky, právě pro ty deprivanty, kteří je destruovali. Zkuste si projít celou diskuzi, např. Bartošek a jiní uvažují cestou jakési cesty "středu" s využitelností přínosů obou směrů. Není to o "beztřídní společnosti" ani o "třídním boji".
Váš druhý odstavec je na jinou diskuzi, jen krátce: nejsem příklad protimluvů z čísi rétoriky, jsem spíš příkladem jisté možnosti muže v domácnosti, a Vy jste příkladem jiné možnosti, a pan autor jakéhosi článku zde na zvědavci je zas příkladem jiného případu, atd., atd.
Ty teze s "vychcanými feministkami" bohužel poněkud svědčí o polaritě Vašich postojů.
>Ženská nechce děti, dělá kariéru - vychcaná feministka.
>Ženská nechce kariéru, chce kupu dětí, ale ty děti je třeba zajistit, takže manžel se musí starat - vychcaná feministka.
>Z čehož vyplývá, že jakkoli se žena zachová, v momentě kdy to >pánovi nevoní, onálepkuje ji.
Víte, moje poznámka o Vaší angažovanosti se nikterak nevztahuje k obsahu těchto tezí, k nimž se osobně naprosto nehlásím, nýbrž k rozdělující rétorice diskuze. Proti předsudkům bojujete formou jiných předsudků - to je jako když pravičákům soustavně předhazujete "korporátně fašistický kapitalismus", nebo levičákům "stalinskou diktaturu". Co tím říkáte o pravici či levici? NIC.

262929

10.2.2012 15:22

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262929

Končím zde s debatami o údajně nebezpečném feminismu a pokud kdokoli z vás má k tomu co říci, či mne přesvědčit o tom, že se mýlím, má možnost zde, na BB fóru. Tak snad nedopustíte, abych nabyla přesvědčení, že se mýlíte vy.

Takže k tématu - má-li být kapitalismus jako takový spravedlivý, tedy nedopustit kumulaci majetku způsobenou přizpůsobováním si podmínek silnějších jedinců k obrazu svému, je nezbytné vymezit ho přesně zákony. Jenže v rámci rétoriky o "svobodném trhu" je vlastně jakákoli snaha o vymezení za pomoci zákonů "omezením" této "svobody". Takže Hlava 22.
Jde-li o "sociálně spravedlivou" společnost, ta dokonce ani neodporuje LZPS. Tedy odtud bych se odpíchla. A ještě bych si dovolila zdůraznit, že ke spoluzodpovědnosti je lidi třeba vychovat. Žádný člověk však nebude věřit mentorům, dokud se pádem na vlastní Ubu nepřesvědčí.

Je tedy důležité i vést tyto diskuse a přesně pojmenovat, co nás dovedlo do současné situace. Jestli sociální politika nebo nenažranost kapitálu. A hlavně - co udělat, aby se to neopakovalo za pár desítek let znova.

262985

11.2.2012 1:35

RE: je to problém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 262985

Vy si už nepamatujete můj první příspěvek, kdy jsem zmiňoval akceptovat pozitiva obou pólů, a Vy na mě s Hlavou 22, jako kdybych zde obhajoval nějaký dravý volný trh. Tj., třeba cosi jako střední cesta přeci automaticky znamená limity pro extrémy - pro oba.
Jsem spíše levicového cítění, ale zdráhám se zvednout a táhnout prapor za nějaký dav či klubové tričko a vytvářet tak barikády, tak jak to, zdá se mi, činíte Vy: praví = zlí, leví = hodní. Jsme snad o krok dále, ne?

263017

11.2.2012 13:13

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263017

V tomto se s vámi shodnu, avšak tyhlety výkřiky o volném trhu jsou pevnou součástí agitace právě představitelů "pravice". Určitě se shodneme, že pravidla prostě musí být. A že pocit spoluzodpovědnosti za ostatní lidské bytosti by nám měl být vlastní.

263028

10.2.2012 6:18

RE: je to problém

ivan_fojta 64.?.?.?

Reakce na 262921

Me nevadi zeny , ktere chteji delat karieru, ci ktere chteji mit deti. Mne vadi zeny , ktere chteji mit karieru + mit deti + vsechno ++++ ....
a ktere to nezvladaji a obvinuji z toho lidi okolo a delaji jim z zivota peklo jak v praci tak doma a nikam to nevede.

262944

11.2.2012 13:20

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262944

Pane Fojta - jukněte sem. Hlavně si prostudujte jedenáctý odstavec, ten, který je psán kurzívou. Ať víte, čí rétoriku zde užíváte. A hlavně honem, vzhledem k silné (uřvané a neodbytné) lobby těchto výtečníků je možné, že tato stránka "bude zmizena".
[bliji]

263029

10.2.2012 11:33

RE: je to problém

lesov 62.?.?.?

Reakce na 262901

"Pokud si neděláte legraci, tak mě toto černobílé vidění překvapuje..."
To si děláš kozy soudruhu?! To je stejný, jakoby ses divil, poté, co ses naučil po vyčůrání natahovat sám kalhoty, že je v noci tma. Leda bys byl z většího města, tam je světlo i v noci, iba ak tak.
Ta baba má pravdu, nevím čemu se čemu... [překvapení]
PS. Nevím, proč pleteš do politiky, v poslední větě, slušný lidi, to se vážně divím. To se divím tak, že už se snad ani víc divit nemůžu. [velký smích]

262963

9.2.2012 18:57

RE: je to problém

UragaN 78.?.?.?

Reakce na 262897

ó nikolivě panimámo.
Nevím jaké nálepičky byste světsky až světácky "přisoudili" dvojímu členění:

KOLEKTIVNÍ "zodpovědnost" versus individuální ZODPOVĚDNOST.

Nutkno po dotknouti, že to první existuje jen fantazijně a přináší celou řadu absurdních důsledků pokud se tím lidi říděj.
Totiž zodpovědnost nemůže být z podstaty "kolektivní", jejím nositelem je totiž vždy každý zvlášť. Na toho je přenesa zátěž za všechny ostatní. (Násilná a znásilněná "solidarita"? Ani to ne.)
Snahy o VNUCENÍ /především pozitivistickým právním systémem a také tvorbou měn někým "třetím" kdo se ani transakce neúčastní a přitom musí dodat "prostředek" / kolektivní nezodpovědnosti, potažmo viny, povinnosti a pravidel se neobejdou bez VMANIPULOVÁNÍ jedince do soukolí ZÁVISLOSTÍ (na onom fiktivním kolektivním celku.) a tím jeho zotročení na Věky Věků.

262904

9.2.2012 22:21

RE: je to problém

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 262904

Jo, zato teď jsme svobodní. Amen.

262922

10.2.2012 0:13

RE: je to problém

UrAgAn 78.?.?.?

Reakce na 262922

Zpřetrhat tu kolektivní nezodpovědnost (jenž požaduje závislosti) zpátky(?) na individuální a nepřenositelnou zodpovědnost, kdy tato je spojena se svobodou.

262930

9.2.2012 22:18

RE: je to problém

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 262897

Zdravím Kateřinko,

vyhnem sa tým sprofanému osloveniu babko, či bejby... [smích]

Pravica a ľavica...jin a jang...dobro a zlo...boj protikladov...atď.

Vox populi, vox dei (Hlas ľudu, hlas boží)!

Čoho sa méédiálny dei(samozrejme ten nepravý,ktorý poslal Médeu, aby uspala draka = ľud, obyčajných ľudí) bojí?:

► aby si ľudia mysleli, že sú len obeťami svojich tiel
► aby ľudia boli zmätení a dezorientovaní, aby nevedeli čo musia zmeniť
► aby ľudia boli dezinformovaní a bez potrebných informácií
► aby ľudia boli rozdelení a neustále bojovali medzi sebou
► aby ľudia boli nezodpovední a naozaj si mysleli, že za nich môže niekto rozhodovať
► aby ľudia boli zúfalí a v beznádeji, vtedy im môžete dať svoje odpovede a oni budú počúvať

A potom prídu "štúdie" a následné články nevedomých, alebo skôr zmanipulovaných pisálkov, ktoré sa predkladajú ovciam na konzum...
[smích]

Niekedy mám dojem, že tých manipulatívnych méédiálnych článkov novodobých "čarodejníkov" tu exponenciálne pribúda...
Niekedy to diskusie dávajú na pravú mieru, niekedy, keď je ťažká téma ani nie.

V USA - v šľachtiteľskej stanici novodobej demokracie (čítaj démonkracie)sa cielene vyvinuli iba 2 strany...

Jedna má vo svojom logu slona a druhá osla (somára,mezka)...
Obidve sú však z jedného Diogenovho súdka. Ide len o to, či sa "ľud" cíti byť slonom v porceláne alebo oslíkom... [smích]

262919

9.2.2012 16:48

RE: .

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 262847

Autor to pravdepodobne myslel dobre; nicmene je poplatny trendu. Souhlasim s vasimy vyvody v pridavku. V souhrnu se domnivam, ze ten 'vyzkum' a deleni jednotlivcu na "levico-pravicove" je casti toho, co Makow nazyva 'ruse' (mlzeni). Je to velmi ucinny prostredek jak zanalepkovat a zavrit do 'kotce'.

Chapu, ze jste to sem dal jako 'perlicku' a s dilem urciteho nadhledu coz dokazuje i nadpis. Trochu mene chvalitebnou casti takoveho vyzkumu je, ze za to plati kanadsky danovy poplatnik.

262892

9.2.2012 3:25

RE: .

gfi 85.?.?.?

Reakce na 262846

Clanek je pouze prekladem z Daily mail. Autor rozebira fakty k soucasnemu deni. V podstate se pomerne presne odrazi od vysledku studie. Kombinuje 2 clanky, jak z daily mail, tak guardianu.

Na BL je neutralni strucny preklad z Daily mail a take jeho opatrne vyjadreni guardianu. Ty zavery ovsem presne potvrzuji cele dejiny lidstva a situaci, proc dnes neni svet dal, evolucne dal, nez by rozhodne mel byt.

V zaveru studie je uvedeno, coz autorovi nejak "vynechal", ze:

O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence. Sociální postavení nehraje žádnou roli.

Mimo jine, tento obrovsky vyskum doklada drivejsi studii mensy v USA a jejich, kdysi pobourlive vyjadreni, volne prelozitelne "pravicovy intelektual neexistuje". Mensa take merila IQ lidem hlasicim se k levici a porovnavala je s pravicovym volicem. Nekolikrat, vzdy potvrzene.

Tech vyzkumu a studii je hodne, media je pochopitelne nepusti a pokud ano, udelaji z ni frasku, stejne jako editace (mimochodem nepochopitelna, vzhledem k pouhemu prekladu a preneseni na soucasne deni...) tohoto clanku. Fakta nikdo nezmeni a tak trochu jsem doufal, ze se neprislusi zpochybnovat zavery nejvetsiho vyzkumu v dejinach. Lze dohledat i celkovy zaber studie. Mozna je pouze diskuze, pro zachovani objektivity.

Ostatne, kdo by se rad a dobrovolne radil k hlupakum. Od daily mail prekvapeni. Pravice nikdy neuzna vlastni pochybeni, v nicem.

262853

9.2.2012 1:08

Promiňte, ale větší pitomost jsem už dlouho nečetl

JardaM 88.?.?.?

Pominu li fakt, že v současném celosvětovém maléru korporátního kapitalismu už je dělení na levici a pravici zbytečné, protože oba směry slouží oligarchii, tak (a taky budu trochu zjednodušovat) pravicově smýšlející člověk je spokojený, když mu stát příliš neleze do života, není závislý na sociální síti a spoléhá se sám na sebe. Pro dosažení tohoto stavu musí vyvinout nemalé intelektuální a organizační úsilí. Levicově orientovaný člověk, pokud je intelektuál, tak většinou neustále přemýšlí, jak by spasil svět a všechny ty nesvéprávné hlupáky okolo a vždycky z toho nakonec vypadne nějaký nesmyslný projekt sociálního inženýrství. Ti ostatní pak pasivně chodí do práce, moc u toho nepřemýšlí a čekají co jim stát či zaměstnavatel dá. Levicové smýšlení bychom patrně nacházeli více v extrémech inteligence, zatímco pravicově smýšlející bych situoval do nadprůměru s praktickým zaměřením. Ale jak říkám, je to pochopitelně zjednodušení i když určitě ne tak hloupé, jako článek.

262848

9.2.2012 16:07

RE: Promiňte, ale větší pitomost jsem už dlouho nečetl

hc 90.?.?.?

Reakce na 262848

>pravicově smýšlející člověk je
>spokojený, když mu stát příliš neleze do života, není
>závislý na sociální síti a spoléhá se sám na sebe.

Typický malý pravičák je ten, který třeba kartičku zdravotní pojišťovny považuje za cosi tak samozřejmého, že ho ani nenapadne, že kdyby přestal platit zdravotní pojištění, tak ji mít nebude a platit bude muset na dřevo.

262888

9.2.2012 4:18

kazdy se sveze po adolfovi

karel4u 201.?.?.?

V posledni dobe si nikdo neopomene, kdyz hovori o minulem stoleti, rypnout do Adolfa. Byla to stvura, hloupy clovek, mentalni trpaslik, atd.
Pred chvili jsem brouzdal na Mail online, jak jiste vsichni vi, je to Britsky magazin. A ovsem, clanek o Adolfovi. Jako obycejne, velmi hanlivy a dokonce doprovazen fotografiemi, ktere ukazuji, jak se pripravoval na sve projevy.
Ale, za tim clankem je video tech jeho projevu. Velmi zajimave.
Nikdy pred tim jsem ho nevidel mluvit a rozumel tomu co rika. Az ted, pripadalo me to, ze hovoril o dnesnich problemech. Uz se nedivim Nemcum, ze ho prijmuli za vudce, a uz nikdy nebudu verit tomu, ze byl jednoduchy megaloman. Jak o nem rekl Goebels, Adolf je zrcadlem doby, mozna, ze neni ten nejintelektualnejsi, ale dokaze presne rici to co si doba vyzaduje.
Tedy, nebyl to Adolf, kdo zpusobil to co se stalo, ale reakce na to co se delo, dejiny maji tendenci se opakovat a takzvany katalist se muze objevit takrka pres noc. Je snadnejsi uklidit chemikalie ktere tento muze zapalit.

262854

9.2.2012 6:24

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 262854

Tady je to co ten "megaloman" dokazal za 3 roky. Jo, a nebylo to protoze Nemci zbrojili jak nam "historikove" tvrdi. Hlavni duvod bylo vedeni co slouzilo narodu a to ze si vydavali penize sami a nepujcovali od parazitu co penize nemaji ale jen je vydavaji a uctuji za to uroky.

Nemecko 1936:

Od národního úpadku a více než šest milionů nezaměstnaných k plné zaměstnanosti a vzkvétající ekonomice za tri roky, s bezplatnou zdravotní péči, bezplatné vzdělání až k univerzitnímu, více než 1,2 milionu nových, cenově dostupných a atraktivních rodinných domů, osmihodinovy pracovní den (v neděli volno), 21 dní placené dovolené ročně, placené mateřské dovolené pro těhotné ženy a mladé matky, lazne pro mlade matky, přes 4000 nových školek, rekreační střediska pro děti, luxusní parníky pro i malo vydelavajici pracujici na dva tydny plavby, zlepseni pracovních podmínek v továrnách, národní zákaz vivisekce, příkladné environmentální normy, národní super dálnice (Autobahn), Volkswagen - zkratka bezpečny a prosperující život všech občanů v době, kdy zbytek západního světa byl ještě utopeny v neštěstí Velké hospodářské krize. . . a to vše byl národ s omezenymy prirodnimy zdroji, bez zlatých rezerv a nepřátelské sousední země z vychodu i zapadu.

262860

9.2.2012 9:23

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Olas 78.?.?.?

Reakce na 262860

To co uvádíte je určitě zajímavé a hlavně k zamyšlení.

Zajímavější by však bylo napsat, kde na to všechno Adolf vzal. Kdo financoval ten zázrak. Je s podivem jak všichni autoři popisují jednotlivé fáze vývoje tehdejšího Německa až k jeho finálnímu krachu v roce 1945. Stále však chybí obsáhlé a racionální objasnění kdo a proč financoval tu změnu Německa od roku 1929 do 1936, tedy ten skok s obrovské inflace k uváděné neoddiskutovatelné pseudo-prosperitě.

Napadá mě kacířská myšlenka o historické dualitě. Jak mi sdělil (s humorem) můj dobrý známý: "Víš jak prohrajeme další válku, budeme nejbohatší stát nejen v EU". [zmaten]

262868

9.2.2012 12:02

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 262860

To, co píšete, je sice pravda, která se dá ověřit, ale dávejte si pozor, zda se nejedná o nějakou propagaci či podporu hnutí ...
Jak to, že u Vás nezafungovala autocenzura ? Jak to, že píšete "nahnědlé" příspěvky, o ktrerých víte, že je editor nebude trpět, jak se vyjádřil.
Jistě nestojíte o to, aby si česká ideopolicie vyžádala Vaše osobní údaje.
Pardon, musel jsem si rýpnout, nedalo mi to.

262875

9.2.2012 15:05

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 262875

Já bych si to už konečně rád ověřil.
Zrovna teď, když jsem se dozvěděl z internetu ověřenou pravdu, která mi úplně rozjebala tu pravdu předchozí, tak se tu objevuje snad zase jiná pravda? Já už jsem měl za to, že Hitler byl Rothschildama nastrčený a podstrčený Žid, který se neměl rád kvůli svému původu, ale přesto všechno navlékl znovu ve prospěch věčných bankovních Židů tak, aby to vypadalo, jako že to je proti nim a oni tak dál mohli nerušeně vyssávat čistokrevné Němce, na kterých mu vlastně ve skutečnosti nezáleželo, kvůli jeho pravému původu, protože hlas určitého podílu židovské krve byl velice silný.
Omlouvám se, že jsem se nepodepsal, neuvedl adresu a zaměstnání a celkově nezaregistroval, protože nevím co je pravda, a kde si ji úředně ověřit, abych byl v bezpečí před pravicovými i levicovými radikálními extrémisty, udavači a jejich pomahači.
Nutně bych si tu pravdu už potřeboval někde ověřit, ať je sebevíce podivně nahnědlá. [zmaten]

262884

9.2.2012 12:27

RE: kazdy se sveze po adolfovi

mo 46.?.?.?

Reakce na 262860

Tak to byl borec teda. Tenhle dobrák chtěl ten blahobyt nezištně i za cenu vlastních obětí rozšířit do celého světa. Kdyby se ty hloupé a zlé západní mocnosti společně s Ruskem nebránili tak jsme si dnes mohli tohoto ráje na zemi užívat všichni.

A teď vážně. Úspěch jakékoliv vlády se může hodnotit až na jejím konci. A faktem je že ten váš oblíbenec a ekonomický génius dovedl Německo (a nejen Německo) do totální prdele [bliji]

262877

9.2.2012 18:43

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 262877

>dovedl Německo (a nejen Německo) do totální prdele
Dokud jsem se nezacal zajimat o skutecnou historii tak jsem mel stejny nazor.

Nemecko zachranilo Evropu pred bolsevismem. Nebyt Nemecka tak je Evropa ruda az po Spanelsko.
Overte si to. Pokud umite anglicky tak se podivejte na prednasku (dole) novodobeho ruskeho historika Suvorova.

A az si to overite tak si polozte jednoduchou otazku: Kdo chtel valku? Rozhodne ne Nemecko.

P.S. Nejsem Nemec a nemam nemecke predky. NIC pro me neni svate az na jednu jedinou vec - Pravda.

Who Started World War II?
Viktor Suvorov -- Video
http://www.youtube.com/watch?v=I7zVLfjWzmE&feature=related

In this lecture, Viktor Suvorov shows that Stalin should be considered the "chief culprit" of World War II. In his much-discussed book "Icebreaker," and in several follow-up works, Suvorov presents extensive evidence to show that the German attack against the Soviet Union in June 1941 was a preventive strike because Stalin was preparing to launch a massive Soviet assault against Germany and Europe. This lecture by Suvorov was given at the US Naval Academy in Oct. 2009. This video presentation is in four parts. Runtime of this first part: 13 mins.

262902

10.2.2012 11:54

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 262902

jestli's to, na co sem odkazuješ, vůbec viděl, pak zůstává naprosto záhadou, jakou pradu jsi z toho vyvodil, pokud tedy odpovídá tomu, cos tu napsal...
Nemecko zachranilo Evropu pred bolsevismem. Nebyt Nemecka tak je Evropa ruda az po Spanelsko.
no... [smích]
naopak ten chlápek tam říká, že bez pomoci soudruha hitlera, by soudruh stalin těžko mohl tak vydatně bolševizovat a bez toho, že hitler němce do vo války doblbnul, tak by bolševik těžko vystartoval... rozdíl mezi stalinem a hitlerem byl ten, že stalin s hitlerem vyjebal dřív, než to stačilo toho druhýho vůbec napadnout, ty pravdo jedna komsomolská... [mrknutí jedním okem]

262967

10.2.2012 23:25

No, možná že Suvorov říká něco jiného než psal v x publikacích,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 262967

nejznámější je Ledoborec (tím myslel Adolfa, razícího nevědomky cestu Josifovi - ale pak mu to mělo na poslední chvíli /spíš už pozdě/ dojít a trochu ho zarazil v plánovaném rozletu).
Ale spíše bylo vnímání textu zamlženo nějakou špatnou trávou ...
Suvorov ovšem není historik, ale badatel na volné noze, zběhlý rozvědčík a bývalý tankista.
Takže podobně jako třeba Irvingovi se mu nedostalo akademického poučení o tom, že se má věřit pánům s tituly a prověřeným svědkům a nikoli nějakým divným archívním lejstrům a podivným hláškám v nespočtu sepsaných pamětí ...

263011

9.2.2012 19:19

zaciatky "totalni prdele" su inde.

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 262877

In Billions for the Bankers, Debts for the People (1984), Sheldon Emry commented:

“Germany issued debt-free and interest-free money from 1935 on, which accounts for Germany’s startling rise from the depression to a world power in five years. The German government financed its entire operations from 1935 to 1945 without gold, and without debt. It took the entire Capitalist and Communist world to destroy the German revolution, and bring Europe back under the heel of the Bankers.”

Do "totalni prdele" vsetkych doviedla vojna, nie Hitlerova nova ekonomika. A do vojny nas vsetkych doviedla chamtivost a zlost Britov (huckanie Poliakov, etc). V pacifiku ma zas zasluhy na vojne Roosenwelt ktory nereagoval na snahy pro-americkeho kridla Japonskej vlady na stretnutie.

262908

10.2.2012 2:20

RE: kazdy se sveze po adolfovi

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 262877

Opravdu je Nemecko v prdeli? No, to bych nerekl, Druha Svetova byla jen bitvou v dejinach. Podivejte se nyni kolem sebe jak jim to slape.

262936

10.2.2012 11:39

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 262936

německo po válce spadlo z velké části do západního vlivu, a jelikož to západu zrovna šlapalo, především americe, tak znovu německo rozpohyboval...teď to vypadá, že je někde písek v soukolí a se železnou zákonitostí bude skřípat i německo a nebojte, že mu to už pod kapotou neskřípe, jenom se zatím všichni tváří, jak je promazáno... jde to do kopru a kdo se bude držet konce provazu, s tím to plácne nejvíc [mrknutí jedním okem]

262964

9.2.2012 16:13

RE: kazdy se sveze po adolfovi

edeee 90.?.?.?

Reakce na 262860

http://www.investujeme.cz/hitleruv-recept-na-hospodarsky-zazrak/

Nebyt valky tak Nemecko zbankrotuje.Tolik k tomu hospodarskemu zazraku.

262890

10.2.2012 19:08

RE: kazdy se sveze po adolfovi

Reinhard von Norden 89.?.?.?

Reakce na 262860

Nechci kazit ideály, ani provokovat, ale historický záznam mluví takto: Americký vyslanec v Berlíně Dodd sdělil své vládě 27.1.1937 (Hitler byl u moci již 4 roky) toto: „Informace, které jsem v poslední době získali, říkají, že americké banky zvažují poskytnutí dalších úvěrů Itálii a Německu, i když válečný průmysl obou těchto zemí je již dost veliký, aby ohrožoval mír ve světě.“

263000

9.2.2012 21:40

Národní socialista - Adolf Hitler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 262854

Adolf Hitler je dnes již pouze historickou postavou a jeho stěžejní dílo Můj boj, může být volně vydáváno i v České republice, jak rozhodl soud, takže je zcela legitimní se o tomto pánovi bavit!
Je nespornou pravdou, že po nástupu k moci po roce 1933 došlo v Německu k ekonomickým změnám,které velmi dobře zapůsobily a rychle dostaly německou ekonomiku nahoru.Dokonce i takový Winston Churchill, výsostný britský demokrat, někdy v roce 1936 si posteskl a prohlásil, kéž by měla Británie nějakého pana Hitlera jako má Německo!, protože ještě tehdy nebyla Británie z krize od roku 1929 venku!
Nelze směšovat ekonomické návody NSDAP s jejich celkovou jinak pochybnou politikou rasismu a jiných podivností!
Příkladně v knize Můj boj Hitler vypočítává docela umně na několika stranách všechny různé nevýhody parlamentní demokracie!
I tady je kniha docela zajímavá, protože když si ji promítnete do dnešní reality, jako by člověk viděl na živo dnešní sněmovnu v ČR, která je už skoro parodií na demokracii!
Dokonce si myslím, že dnes u nás dochází k podnikání v politice, kdy různé kapitálově silné skupiny "investují" do svých koní v politice a potom očekávájí patřičný zisk!!! A občan utře hubu a všechno spolehlivě zaplatí!
Abych celou věc uvedl na pravou míru.NSDAP od nástupu k moci provedla v Německu zajímavá ekonomická řešení, čímž se ale nestotožnuji s její politikou nacismu a útisku různých skupin obyvatel!
Závěrem bych pouze uvedl, že není ideální ekonomický systém, který by vyhoval všem, jenom ten náš současný, je úplně asi ten nejhorší!
Poslední vývojovou etapou mafiánského kapitalismu je nějaká forma organizovaného zločinu, což se právě u nás uplatňuje v praxi!
Podstatný je také globální trend, že nadnárodní společnosti vyrábějí tam, kde jsou nejnižší náklady na práci, prodávají tam, kde je velká kupní síla a odvádějí daně tam, kde jsou nejnižší,pokud možno žádné.Tím podřezávají větev euroatlantické civilizaci,nebo jí přímo kopou hrob.
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

262917

9.2.2012 4:21

Studii hoďte do koše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Asi tak po pěti minutách četby zjistíte, že studie je velmi pravděpodobně objednaný výzkum. Nebo "wish-science". Už první věta Abstractu není pravdivá. Autorům a eventuelním hodnotitelům, pokud vůbec nějací byli, určitě schází větší přehled výzkumu o předsudcích (potažmo postojích). Předložený článek je klasická pavěda. Užitečnější by bylo zamyslet se nad vztahem mezi morálkou a předsudky. Autoři určitě nečetli The Psychology of Character Development od autorů Peck a Havighurst. A také určitě znají Piageta jen z přednášky a nestudovali ho. Kdyby se v tom vyznali, psali by jinak. A ne tak primitivně.

262855

9.2.2012 5:39

"studie" i článek jsou zcela nesmyslnou propagandou

nekdo 81.?.?.?

Ostatně, co si myslet o Josefu Vítovi, který i Hitlera považuje za pravičáka? [smích]

262858

9.2.2012 7:31

RE:

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 262858

Oatatně jak nemůže smysl tohoho článku neuniknout někomu, kdo Hitlera nepovažuje za ultrapravičáka [chechtot]

262862

9.2.2012 7:26

Důrazně nesouhlasím s editorem

Heriot 85.?.?.?

Ohledně názoru na kapitalismus. Já naopak se domnívám, že právě to co prožíváme je ten autentický kapitalismus. Téměř do písmene přece Marx takový kapitalismus popsal.
A ten kapitalismus za existence dvou táborů, ten právě tím pravým nebyl, ten se musel tvářít jinak. Teď už nemusí...

262861

9.2.2012 9:09

Stačily

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

dva odstavce a bylo mi jasné, kam článek směřuje. Ale osobně si myslím, že situace je dnes již tak daleko, lidí, kteří prohlédli je čím dál více, myslím, že průměrně inteligentní jedinec už se nenechá ošálit takovým to průhledným kouskem.

262867

9.2.2012 11:08

Shrnuto:

J. Hruška 79.?.?.?

"Levičáci jsou chytřejší!!!!!" zjistili levičáci.
J. Jruška
P. S. Stejný článek se objevil v Britských Listech.

262873

9.2.2012 18:48

RE: Shrnuto:

lesov 62.?.?.?

Reakce na 262873

Trošku sarkasmus a demagogie od Vás ale jinak souhlas. Debil přeci o tom neví, že je debil, naproti tomu chytrej člověk by mohl přijít na ledacos, že? [smích]

262903

9.2.2012 12:13

Vážený Editore

Alfik 95.?.?.?

Došlo zde zcela zřejmě k naprostému nepochopení té studie.
Ona se vůbec netýká politiky, dokonce ani postojů zastávaných jakkoli velkou či malou skupinou lidí (vč. politických stran), týká se pouze jednotlivců.
Z toho co sám píšete, je zřejmé, že "dělení na pravici a levici" vůbec není překonané - naopak, i vy sám přisuzujete oběma stranám naprosto zřejmou roli.
Tedy, zjednodušeně: Pokud JEDNOTLIVEC má nižší IQ, je jistá matematicky vyjádřitelná pravděpodobnost, že bude spíše pravicovější, a také xenofobnější, a naopak.
Ale neplatí to o politice! Copak jste viděl jediného skutečně levicového politika??? Vždyť takový člověk by ani nestál o politiku - nebyl by přehnaně mocichtivý, ani sobecký! Pokud by se takový člověk našel, tak spíše v jiných zaměstnáních - u pošty, hasičů, lékařů, pracovníků sociálních služeb a úřadů... prostě kdekoli, jen ne v politice.
To ,co politici hlásají, nemá vůbec nic společného s tím co sami vyznávají, a v praxi dělají. Stejně tak to co hlásá černoprdelník nemusí být totéž co se mu žene hlavou když si ho drandí nad fotkami svých ministrantů (to je jen příklad - omlouvám se farářům kteří jsou jiní, ale na kom jiném dokladovat přísloví "vodu hlásá, víno pije", než na hlasatelích samotných?).
Ta studie má pravdu. Ovšem tuto pravdu známe již od dob kdy bylo vynalezeno písmo. Je obsažena s summě poznání lidstva od dob Gilgameše, přes faraony, Konfucia, staré Řecko a Řím, až podnes.
Ostatně, proč se asi vzteklounům a násilníkům v českém jazykovém prostředí říká také "bezmozek", "tupoun", apod.?
Takže vědci dostali granty na vcelku nic neobjevující výzkum. Na druhou stranu, je to, na co přišli, pravda. Ovšem, politika je jiná. Tam platí že "levice" a "pravice" je jeden šmejd. Od doby kdy museli být v jedné straně se změnilo jen to že stran přibylo. Nic víc.

262876

9.2.2012 14:32

A co černoši?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

"Lidé s nižší inteligencí podle studie přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí bezpečněji".
A co černoši? Ti mají podle výzkumů průměrně nižší inteligenci a volí levici [chechtot] Celý tento výzkum je nesmysl! [překvapení]

262881

9.2.2012 19:02

RE: A co černoši?

lesov 62.?.?.?

Reakce na 262881

Nebudu se vyjadřovat k výzkumu ale jakékoliv zvíře, tedy i člověk, se přidá radši k někomu, kdo do něj nekope a nedře ho z kůže. Vypadá to, že i ten negr má víc rozumu než Vy.
PS. Neříkejte negrům černoši, nevypadá to dobře, je to stejný poklesek jako byste říkal Vietmancům rákosníci, Číňanům žlutej mor nebo Romům stlačená tma, no tady u toho posledního příkladu si nejsem tak jistý. Děkuji. [smích]

262906

9.2.2012 22:51

Černochy již delší dobu nikdo nekope, ba je ani nedře z kůže,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 262906

- ani v takových baštách rasismu, jako bývaly U.S.A. či JAR.
Nad článkem - a nad tím, že podprůměrní černí íkváči volí mulata a spíše "levé" demokraty (od "převzetí" strany kulturně revolučními vyvolenci v šedesátých letech, dříve byli za Lincolnovy republikány coby jeden muž) se strhla debata i u pravověrných rasově uvědomělých tupounů.
"Průzkum" je prostě odrazem panujícího biasu, který se snaží podobně jako kdysi ústava ČSSR ztotožnit levotu s jedině správným "vědeckým světovým názorem". A kdo je proti, ten prostě musí mít IQ tykve, i kdyby to byl třeba "nejmocnější muž světa" ...

262928

9.2.2012 15:28

Čím vzdělanější, tím indoktrinovanější či alespoň více předstírající

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

oddanost ideálům nové doby. Jinak by nedostal nasypáno grantů, ba ani jinou prácičku za nejen soukromé, ale třeba i za veřejnoprávní oběživo. Paradoxně kulturně levicová indoktrinace zabírá via sionvize rovněž na méně vzdělané (pokud tedy sami nemají tu čest třeba s nepřizpůsobivými apod.). Kyjem k nezaplacení proti zadubené pravici je pak pojem rasismus...
Rovněž řeči o násilí coby pravicovém patentu ve světle statistik poněkud blednou ... nemluvě o dokonalé demagogii propagandistů, kteří z levého udělají rádi ultrapravé.
Je známo, že dle levých liberálů testy IQ nemají žádnou vypovídací hodnotu a kromě toho v nich skórují vždy lépe než ta pravicová tmářská lůza ...

262886

9.2.2012 15:45

Pro naše podmínky je studie bezcenná

ariel1685 213.?.?.?

Studie byla především vytvořena v poněkud odlišném kulturním prostředí, s odlišnou nedávnou historií. Dlužno dodat, že při diskusi nad tímto tématem jsme se se známými shodli na faktu, že pokud by se problém až takto zjednodušil na levá (sociální) a pravá a sáhli bychom kousek dál od středu až někam pod předpokoj extrému, v Česku to bude zcela opačně. Stejně tak v dalších zemích bývalého východního bloku.

262887

9.2.2012 16:09

Je to prastarý spor.

baki 90.?.?.?

Těžko říci, od kdy se tento spor táhne staletími. I za Rakouska-Uherska se leváci ve školách přecvičovali na praváky. Psát levou rukou se totiž považovalo za neslušnost. Dnes je tomu sice jinak, ale nářadí se ve většině případů vyrábí pro praváky. Je skutečně více praváků než leváků??? O to se pře odborná veřejnost dodnes.
No a pravičáci či levičáci - to je podobný případ. Znám spoustu pravičáků, kteří skončili jako levičáci. Nejznámější případ byl u nás ..... , šachový velmistr. Nejdříve byl komunistickým fanatikem, aby nakonec skončil jako náboženský fanatik.
O tento problém je možno se tahat do nekonečna bez znatelného úspěchu.
[mrknutí jedním okem]
Typický příklad jsou volby. Jednou vítězí jedna strana, označující se za pravičáky, jindy zase strana zvoucí se levice.
Dřívější "Pravičáci" se změnili na "levičáky".
Uvedená studie je tedy nesmysl.

262889

9.2.2012 18:20

Eurohujer lisabonský

zlatý stred 85.?.?.?

Jozef Vít, nie je to náhodou ten boľševik ospevujúci boľševikov Beneša a Masaryka ako tatíčkou, a Slovenou (Slovákov) považujúci za šovinistov? Vôbec ma tá jeho vedecká modla neprekvapuje. To, kde sme dnes, je výsledkom jeho ľavicových eurohujerov, boľševikov a zjavne tento nedouk si neuvedomuje, že zlúčenie trustov, nadnárodných korporácii a medzinárodného finančníctva za cenu ničenia strednej triedy, nie je nič iné ako Fašizmus podľa samotnej vedy zvanej Ekonómia, po novom korporátofašizmus. A len tak na doplnenie fašizmus je vetvou socializmu, takže tu by som na jeho mieste pomlčal, pretože skôr sa tento pán javí ako obeť brainwashingu.

262898

9.2.2012 18:23

Furt stejna písnička,

Rene Bartosek 75.?.?.?

rozděl a panuj, bílá-černá, sparta-baník.... Čím dále od středu tím roste míra lidské blbosti, že se levice pohybuje více kolem středu s tím se dá souhlasit, ale pokud mi kromě ideologické omáčky chce někdo ukázat rozdíly mezi fašismem a bolševickou diktaturou jako extrémy ideologií, rád se na to podívám. Kolem toho středu se totiž nachází rovnováha mezi různými proncipy, na kterých stojí komlikovanější civilizace. De facto jde o vyvažování centrální moci a individuální kreativity a iniciativy, která se může nejvíce projevit v rámci stabilního prostředí. Ať jde o dodržování zákonů, vzdělávácí systém, systém solidarity, znemožnění degradace člověka na pouhý ekonomicko-zvířecí prvek, omezení korupce na rozumnou míru... Na jedné straně ničila, ničí a bude ničit civilizace nelidská diktatura, která nakonec sežere sebe samu na druhé straně individuální chaos. I ty megakorporace se bez centrální moci neobejdou a v diktatuře budou pohlceny nějakou centrální mocí, byť za ní bude stát jedna z těch megafirem a stanou se neefektivní. Už teď velké korpoarce zničili, střední a malé ekonomické subjekty v takové míře, že střední třída přestává existovat. Jaký systém může existovat bez střední třídy a jaké je jeho stabilita a efektivnost?

262900

9.2.2012 19:29

RE: Furt stejna písnička,

trud 195.?.?.?

Reakce na 262900

otrokarsky

262909

9.2.2012 20:22

G. Edward Griffin seminář o moci (power) a ztrátě svobody v dnešní USA

sickofallofit 74.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=y1-0o0cSw24

262911

9.2.2012 22:14

:-) laik se diví - odborník žasne

osa x 193.?.?.?

tedy přečíst tento text = sníst z ledničky 4 dny starou syrovou chobotnici , ono od anarchokomunisty ani nelze jiný text čekat, nemá smysl polemizovat a vyvracet větu po větě, Ulrich Fleischhauer by si povzdechl , že tento text by mohl být mistrnou ukázkou demagogické dialektiky jistého etnika - qui prodest to směšné dělení lidských zdrojů na L & R ? P.S.: není ani rovnost, ani volnost a ani bratrství , individuálně jsou pouze osobní sobecké zájmy a obecně případně i kolektivní evoluční strategie

262918

9.2.2012 22:33

Koho volit?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

http://kohovolit.eu/
Koukněte tam všichni, když kliknete na ČR, dostanete na výběr, zda senát či sněmovna; u senátu je test (budou volby), udělejte si ho, jde o shodu hlasování - jak byste hlasovali vy a jak ve skutečnosti hlasovali konkrétní poslanci.
Já osobně se shodla nejvíce s komančema, jen nevím, jestli z toho mám radost.

262925

10.2.2012 5:39

RE: Koho volit?

lesov 62.?.?.?

Reakce na 262925

Asi jsem anarchista, s ČPS mám shodu 54%, s ODS -8% a nejhorší s TOP 09 -15%. [velký smích]
Ostatní ošklivé strany jsou sice "v plusu" ale daleko za ČPS.

262941

10.2.2012 15:44

RE: Koho volit?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 262925

...všechno má svůj čas, někdy se v zrcadle ukáže opak, jindy možnosti. Záleží na tom, jak si to zrcadlo uděláme "propustné". Nejen esembáci při výslechu mají v cimře obrázek či zrcadlo, skrz který je vidět zvenčí.
..a zvenčí - to je dost variabilní množina sledovacích prostorů.

262987

Příspěvků: 66

09.02. 00:47 dub  ne
09.02. 21:05 leicester196  RE: ne
09.02. 22:19 dub  RE: ne
09.02. 01:00 mo  .
09.02. 01:04 Vladimír Stwora  RE: .
09.02. 06:09  Bída s nouzí
09.02. 09:09 Erika 52  RE: Bída s nouzí
09.02. 14:44  RE: Bída s nouzí
09.02. 18:57 KILLROY  RE: Bída s nouzí
10.02. 18:47 Reinhard von Norden  RE: Bída s nouzí
09.02. 16:26 JanaJ  RE: je to problém
09.02. 18:07 baba_Blažková  RE: je to problém
09.02. 18:36  RE: je to problém
09.02. 22:20 baba_Blažková  RE: je to problém
10.02. 00:03  RE: je to problém
10.02. 15:22 baba_Blažková  RE: je to problém
11.02. 01:35  RE: je to problém
11.02. 13:13 baba_Blažková  RE: je to problém
10.02. 06:18 ivan_fojta  RE: je to problém
11.02. 13:20 baba_Blažková  RE: je to problém
10.02. 11:33 lesov  RE: je to problém
09.02. 18:57 UragaN  RE: je to problém
09.02. 22:21 baba_Blažková  RE: je to problém
10.02. 00:13 UrAgAn  RE: je to problém
09.02. 22:18 Kysučan  RE: je to problém
09.02. 16:48 n.z.  RE: .
09.02. 03:25 gfi  RE: .
09.02. 01:08 JardaM  Promiňte, ale větší pitomost jsem už dlouho nečetl
09.02. 16:07 hc  RE: Promiňte, ale větší pitomost jsem už dlouho nečetl
09.02. 04:18 karel4u  kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 06:24  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 09:23 Olas  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 12:02 Erwin  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 15:05  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 12:27 mo  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 18:43  RE: kazdy se sveze po adolfovi
10.02. 11:54  RE: kazdy se sveze po adolfovi
10.02. 23:25  No, možná že Suvorov říká něco jiného než psal v x publikacích,
09.02. 19:19 KILLROY  zaciatky "totalni prdele" su inde.
10.02. 02:20 karel4u  RE: kazdy se sveze po adolfovi
10.02. 11:39  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 16:13 edeee  RE: kazdy se sveze po adolfovi
10.02. 19:08 Reinhard von Norden  RE: kazdy se sveze po adolfovi
09.02. 21:40  Národní socialista - Adolf Hitler
09.02. 04:21  Studii hoďte do koše
09.02. 05:39 nekdo  "studie" i článek jsou zcela nesmyslnou propagandou
09.02. 07:31 Heriot  RE:
09.02. 07:26 Heriot  Důrazně nesouhlasím s editorem
09.02. 09:09  Stačily
09.02. 11:08 J. Hruška  Shrnuto:
09.02. 18:48 lesov  RE: Shrnuto:
09.02. 12:13 Alfik  Vážený Editore
09.02. 14:32  A co černoši?
09.02. 19:02 lesov  RE: A co černoši?
09.02. 22:51  Černochy již delší dobu nikdo nekope, ba je ani nedře z kůže,
09.02. 15:28  Čím vzdělanější, tím indoktrinovanější či alespoň více předstírající
09.02. 15:45 ariel1685  Pro naše podmínky je studie bezcenná
09.02. 16:09 baki  Je to prastarý spor.
09.02. 18:20 zlatý stred  Eurohujer lisabonský
09.02. 18:23 Rene Bartosek  Furt stejna písnička,
09.02. 19:29 trud  RE: Furt stejna písnička,
09.02. 20:22 sickofallofit  G. Edward Griffin seminář o moci (power) a ztrátě svobody v dnešní USA
09.02. 22:14 osa x  :-) laik se diví - odborník žasne
09.02. 22:33 baba_Blažková  Koho volit?
10.02. 05:39 lesov  RE: Koho volit?
10.02. 15:44 janko  RE: Koho volit?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 565