Diskuze k článku

Návštěva slovenské delegace v Sýrii

Příspěvků 63

10.2.2012 1:29

Operace pod falešnou vlajkou

hera 86.?.?.?

Snímek ukazuje, jak byly války inscenovány.

Operace pod falešnou vlajkou 1
Operace pod falešnou vlajkou 2

Spojené státy změnily taktiku a organizují masové nebo virtuální demonstrace. Pokud jim to nevyjde, sáhnou stejně po starých osvědčených metodách.

262933

11.2.2012 6:55

RE: Operace pod falešnou vlajkou

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 262933

Tady je link co nam na CNN nebo FoxNews nereknou. http://www.informationclearinghouse.info/

263023

13.2.2012 5:42

RE: Operace pod falešnou vlajkou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 12.?.?.?

Reakce na 262933

Rekneme si to na rovinu. Izrael si dela volnou cestu smerem na Iran.

263083

10.2.2012 2:03

USA a jejich mopslíci podvedli Rusko a Čínu v Lýbii při rezoluci RB OSN!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

V Lýbii NATO a USA podporovali vojensky intervenci zločineckých skupin proti Kadáffímu, ačkoliv neměli na takové jednání žádný mandát od RB OSN!
Pouze na ochranu civilistů byla určena rezoluce RB OSN v Lýbii bez zasahování do vnitřních záležitostí!
Ruska a Čína se k rezoluci proti Lýbii, v tomto rozsahu připojili a byli podvedeni, protože západní země vojensky intervenovali na podporu zločinců proti Kadáffímu,kterého nakonec nechali i zavraždit!
Tak teď mají v RB OSN šmytec a Rusko s Čínou vetem zablokují každou rezoluci, která by podobné jednání znova umožnilo!
Teď kvičí USA,Izrael a další slouhové USA jako podsvinčata a bude jim to houby platné! Kdo jednou lhal a podváděl,má smůlu a už se mu nevěří!
Nejsem nějaký zastánce Asáda v Sýrii,ale buď si zvykne USA, že bude hrát na rovinu a potom může mít ve světě nějaký kredit a politickou podporu, ale pokud bude dále lhát,krást a podvádět, každý už dnes kopne USA do prdele a velice rychle skončí i dolar, jako rezervní světová měna!Každým takovým konfliktem si USA kope hrob! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

262935

10.2.2012 3:52

ANO ..,

steve 166.?.?.?

.. ze vseho, co je v clanku uvadeno - jasne vyplyva, ze Syrii je nutne okamzite osvobodit. Ptam se - jak je mozne !! - ze deti chodi do skoly ?, ze obcane chodi do zamestnani, DO KAVAREN !!?? Tolik nenavisti, zloby, terorismu a antisemitismu neni v zadne jine zemi sveta ! A celou slovenskou skupinu, ktera tu hruzu siri - zavrit a prevychovat. Tak, aby je nikdo nenasel ... Tak to teda ne, soudruzi - to by se soudruhu havlovi nelibilo .., MY musime plnit zavery "klicoveho" sjezdu, a prekracovat, a bombardovat, a rabovat, a take vrazdit (to obzvlaste) - zkratka - pomaaahat !!!

262937

10.2.2012 5:27

RE: ANO ..,

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 262937

Vpřed směle soudruzi spějme, roznítil boj sílu v nás,
svobodou cestou se dejme, v boj za ni půjdeme v ráz.
[velký smích]

262940

10.2.2012 18:53

RE: ANO ..,

steve 166.?.?.?

Reakce na 262940

.. tak tu ja znam !!, - to slozil venda pro radost jednomu od stb .., je to na napev te dobre zname - "sla Nanynka do zeli, do zeli, do zeli ". Toto vendovo prekrasne a obsazne dilo zaradilo UNESCO do zlateho fondu lidskeho umeni !! Vidim - Esmate, ze jste obcan "pravicove" sectely a Vase pritomnost na Zvedavci je kadrove zadana !!
.. a jsem si rovnez zcela jisty, ze znate i tento venduv umelecky klenot - rovnez na napev - "sla Nanynka do zeli .."


S puskou v ruce, s FEDem v srdci ..
hladovy a zplynovan ...
Ve vanici, v bouri pisku ...
uhani vpred - "irgunan" ...

----
.. a protoze si davam pozor na to co pisi - svedu to na Syrii ..
http://poorrichards-blog.blogspot.com/2012/02/syri...

262998

10.2.2012 7:49

A ja len doplnim Audio/Video

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&a...

262947

10.2.2012 8:56

Tak ako to teda je???

seriously 62.?.?.?

http://www.ta3.com/clanok/9222/slovensky-velvyslanec-ivan-surkos-o-situacii-v-syrii.html

262951

10.2.2012 9:16

pořád jedna a ta samá zpráva

waterfall 80.?.?.?

Už několik týdnů se tady objevuje pořád jedna a ta samá informace. Jde o něčí manipulaci, že je v Sýrii vše OK? Copak tam nebyl nikdo jiný, krom jedné slovenské delegace? Najdeme podobné svědectví od polské delegace, nebo indické, nebo kubánské? Sakra copak jsem taková ovce, abych věřil jednomu zdroji. Ano, je to podezřelé! Ale není přece problém povozit jednu delegaci po Potěmkinově vesnici... To bych uměl taky!

262957

10.2.2012 9:54

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

oc 213.?.?.?

Reakce na 262957

Dvihni zadok a chod tam osobne. To je najlepsi sposob ako sa presvedcit o pravde.

262958

10.2.2012 12:11

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

koules 131.?.?.?

Reakce na 262957

Mrkni se na video z roku 2007, kde general Wesley Clark popisuje rozhovor s tehdejším velitelem pobřežních vod USA:

http://www.youtube.com/watch?v=an3A3hRA8_M&list=FLBi9j0S-f8cxruIHhQeCPsg&index=72&feature=plpp_video

Můj názor: O tom, že USA napadne země na Blízkém východě, je rozhodnuto už dlouho dopředu, jede se podle přesně připravovaného scénáře. Teď se vede obrovská kampaň, aby co nejvíce lidí uvěřilo, že lidé v Sýrii bojují proti vládě a svému prezidentovi. Stejný scénář jako v Lýbii.

Všechno to krásně zapadá do předem připravovaného schématu, jak OVLÁDNOUT ROPU na Blízkém východě.

Chce to mít oči a uši otevřené, NEVĚŘIT oficiálním médiím a vše si ověřovat... [smích]

262970

11.2.2012 1:52

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 182.?.?.?

Reakce na 262957

Waterfall ma pravdu. Je to jasna potemkinova vesnice. Ty hromady mrtvol a horici baraky na vsech televiznich stanicich (vcetne Al Jazeery) si nikdo nevymyslel.

263019

11.2.2012 18:39

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 263019

Samo, a Fox News nikdy neprezentovala záběry demonstrací z Řecka coby protesty v Rusku.

263049

28.2.2012 19:49

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

milos 94.?.?.?

Reakce na 263049

ale ano prezentovali, klames

264155

11.2.2012 21:06

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 263019

>Waterfall ma pravdu. Je to jasna potemkinova vesnice. Ty hromady
>mrtvol a horici baraky na vsech televiznich stanicich (vcetne Al
>Jazeery) si nikdo nevymyslel.
Skromny dotaz - vy jste videl osobne kdo ty baraky zapalil a ty hromady mrtvol pozabijel?

263050

12.2.2012 1:07

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 182.?.?.?

Reakce na 263050

No, me se zda znacne podivne, zeby vsichni pozorovatele (vcetne protiizraelske Al Jazeery) lhali, ale nejaka slovenska delegace kterou tam diktator a jeho lide vodili na provazku jako medveda a hostili mela sama a jedina pravdu.
By me docela zajimalo, co to bylo za lidi a kdo tu delegaci vybral a zorganizoval. [zmaten]

263053

12.2.2012 7:58

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 263053

Čo vy si myslíte(a hore štebotajúci jumanitárni lahvovci) o Sýrii je jedno, dôležité je čo si o tom myslí Putin, Medvedev a bežní Rusi. Bez humanitárnej bezletovej ochrany pre civilistov, fredom civilisti z Líbie, Iraku a Afganistanu nemôžu dostať priamu leteckú humanitárnu pomoc 500kg GPS(laserom) navádzanými pumami, bez bezletovej zóny nebudú ani NATO špeciálne jednotky, ani NATO snajperi, bez leteckej prevahy Sloboda a Demokracia v Sýrii nevihrá.

263059

12.2.2012 15:42

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 263059

>dôležité je čo si o tom myslí Putin, Medvedev
Ano, toto je to nejdulezitejsi. Pokud ti dva budou presvedceni o tom, co ochrani zem pred bombardovanim, a bombardovani skutecne nedopusti, jsou a budou ty jejich myslenky opravdu nejdulezitejsi.

263071

12.2.2012 12:46

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263053

Předně si musíte uvědomit, že arabský svět NENÍ jednotný, jsou zde veliké rozpory náboženské (sunnité versus šíité) a pak některé státy spolupracují se Západem a USA (Saudská Arábie, Bahrajn, Katar atd.), kdežto pro jiné je Západ nepřítelem. Čili neznamená, že kdy Al Jazeera něco odvysílá, že to MUSÍ být pravda - záleží komu má vysílání sloužit.. A když si uvědomíte, že Sýrie a Írán jsou přátelé, tak je jasné, komu tato TV straní - OPOZICI, čili vzbouřencům.. A probíhá stejná manipulace s veřejným míněním, jako v Lybii..
Zde je příspěvek, jak Irák (nepřítel Íránu) podporuje opozici v Sýrii. Prostě zde zase bojuje Arab proti Arabovi (jedno náboženství proti druhému..) a Západ si jen spokojeně mne ruce..
Pak si zjistěte, odkud třeba Aj Jazeera vysílá..
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/ze-zahranici/z-ir...

Pak přikládám zajímavý odkaz na téma bratrské pomoci Izraeli..

http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/praha--novy-jeru... [cool]

263064

12.2.2012 16:26

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263064

Ještě bych doplnil - zde se to otevřeně píše..
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...

Jinak státy, které spolupracují se Západem jsou uvedeny přímo ve dvou článcích zde na Zvědaci, takže snad už je to jasné..
Článek Sýrie a RB OSN: Nová provokace vůči Rusku: - Maroko (oficiálně autor návrhu), Saudská Arábie, Bahrajn, UAE, Omán, Jordánsko, Kuvajt, Katar, Turecko, Egypt, Tunis
druhý - Arabská agenda v Sýrii odhalena: Kataru a domu Saudů...

Co se týče TV - viz. WIKI

Al-Džazíra (arabsky قناة الجزيرة الفضائية‎‎, anglicky Al-Jazeera) je arabská televizní stanice se sídlem v Kataru. Byla založena v roce 1996, mezi její první pracovníky patřila řada bývalých zaměstnanců v témže roce zrušeného arabskojazyčného televizního kanálu BBC.

A-Džazíra bývá často některými pravicovými kruhy v USA kritizována za podporu terorismu, hlavně proto, že vysílá nahrávky, které pořizují přímo teroristé a ostatní militantní organizace. Právě ty ale televizi zajistily její sledovanost a popularitu.

Stanice však bývá kritizována v arabském světě, hlavně za svůj nezávislý postoj k světové politice. Někteří diváci těchto zemí jí vytýkají také to, že dává příliš mnoho prostoru izraelským představitelům a že straní Izraeli.
Takže pozor není PROTI Izraelská ale PRO Izraelská.. [cool]

263072

12.2.2012 16:46

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Saša 70.?.?.?

Reakce na 263072

http://www.haaretz.com/news/israeli-media-mogul-ha...
Habin Saban, o kterém se několikrát objevila zpráva, že Al-Jazeeru kupuje, je izraelský miliardář a extrémní sionista.

Vlastnictví Al-Jazeera není jasné, ale je proizraelská a pro "západní".

263073

12.2.2012 17:46

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 263073

Tohle je opravdu velice zajimavy! Dik za info.

263075

13.2.2012 6:23

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 182.?.?.?

Reakce na 263072

Ja pane sledoval Al Jazeeru na svych cestach po svete vice,nez jsem chtel. Mohu vas ubezpecit, ze i pres snahu o neutralitu jsem tam o Izraeli neslysel jedine dobre slovo. Proarabska zaujatost je tam zrejma a ja to tehle arabske stanici nijak nezazlivam.
O cem se zde bavime je pravdivost informaci ktere poskytla slovenska delegace, ktera cestovala po Syrii na pozvani a pod dohledem syrske vlady.
Ja o pravdivosti clanku na zaklade toho, co jsem se dovedel z jinych pramenu silne pochybuji.

263084

11.2.2012 2:26

RE: pořád jedna a ta samá zpráva

turista 86.?.?.?

Reakce na 262957

Byli jsme v Sýrii na přelomu března a dubna a mohu to zhruba potvrdit. Demonstrací jsme viděli mnoho - pro Bashara, města byla polepená poměrně amamérsky vyrobenými plakáty. Proti němu jenom jeden malý průvod (dole v Bosře u Daraa).

Nejčastější názor mezi lidmi, kteří nám byli ochotni odpovědět, byl - lidi stojí za prezidentem, problém jsou jen "people behind him", myšleno staré stranické a armádní struktury z dob jeho otce. Útoky páchají "terrorists" coby provokaci a armáda jen chrání obyvatele.

Pozor, a obyvatele nelze považovat za zmanipulované státní televizí, všichni mají satelit, je i v nejlevnějších hotelech, kde je BBC v arabštině i Aljazeer,a ovšem podávají neúplné informace, což jsme sami na místě viděli (např. ani slovo o provládních demostracích).

Velkou pohostinost mohu taky potvrdit, několikrát jsme byli ozváni na čaj (zcela nezištně).

263020

10.2.2012 10:30

Sýrie

Libcin 78.?.?.?

Před 2 lety jsem byl v kontaktu s jednou Syřankou a ta na svoji zemi nedala dopustit! Bohužel se mi s ní teď nedaří navázat spojení, abych měl informace z první ruky.

262959

10.2.2012 11:12

NEPRAVDIVE INFORMACIE

AD 78.?.?.?

Neda mi, aby som neopravila zavadzajuce informacie o Syrii, o cenach potravin, o zobrajucich alkoholikoch a ciganskych detoch. Neviem, odkial autor cerpal informacie!

Vela ludi je nezamestnanych. Nie je pravda, ze na ulici zobru alkoholici!!!! Ja som tam opiteho cloveka nevidela a koniec koncov koran im zakazuje pit alkohol. Toto konstatovanie od autora clanku nie je fer voci Syrcanom. V poslednej dobe sa na uliciach objavuju zobraci, zobru deti, mrzaci, osamotene matky s detmi. Ciganov som tam nevidela!!!

Zijem tam uz viac rokov a mozem povedat, ze Syriu ako-tak poznam. Viem, co stoja bezne potraviny. Mzdu 400 USD ma v Syrii ucitel, bezny obcan je rad, ak si zarobi polovicnu sumu.
Liter PHM stoji 50 lir, nafta v Syrii v takom ponati ako u nas neexistuje, je len mazut na vykurovanie, ktoreho cena je viac ako 22 lir.
Arabsky chlieb sa predava po 10 ks, su to placky a 10 placiek, co zdaleka nie je ani pol kg stoji 20 lir.
Nie je pravda, ze potraviny stoja bezneho cloveka 1200 lir mesacne. Mlieko: 55 lir, cukor 60 lir, ryza od 80 do 200 lir za kg, maso od 200-400 lir za kg, maslo 110 lir, muka kg 60-200 lir, ....
Jedlo v luxusnej restauracii nestoji 300-500 lir (mozno len pre delegaciu), ale stoji minimalne 5 x viac a to mam na mysli jednoduchsiu veceru.
Meter stvorcovy bytu v Damasku je minimalne tak drahy, ako v Bratislave. Mozno autor mal na mysli nejaky jednoduchy dom na okraji mesta.
Ceny potravin, odevov, zeleniny v prepocte na EUR su take, ako na Slovensku. Len platy su omnoho nizsie.
Z nakupu arafatky a sperkovnice a cigariet sa clovek nenaje!!!!
U Syrcanov je vsak obdivuhodne, ako drzia rodiny spolu a pomahaju si v dobrom aj v zlom. Je to hrdy narod.

262962

10.2.2012 19:12

RE: NEPRAVDIVE INFORMACIE

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 262962

Zdravím AD,

ak žijete v Sýrii, mohli by ste uviesť aj iné informácie, ktoré sú v dnešnej dobe veľmi potrebné pre osvetlenie dejov, ktoré sú skryté za dezinformačnou oponou.Vymenoval by som napr., čo sú pravdivé a čo nepravdivé informácie...

Vyhľadal som si informácie o slovenskej delegácii v Sýrii, ktorá sa uskutočnila 11. - 18.12.2011.Ten článok mi totiž ihneď pripomínal účelový "taký česko-slovensko-havlovský" kompilát a ani to video nebolo nejak "v poriadku".

Narazil som pritom na skvelé video, ktoré si myslím, že pomôže mnohým, aby pootvorili oči a prenikli za špinavo vytváranú hmlu, ktorou sa nám snažia méédia zastrieť správne videnie sveta okolo nás.Mnohí sa tu snažia diskusnými príspevkami uviesť viaceré veci na správnu mieru, ale 1x vidieť je lepšie, ako sto krát prečítať...

Snímam klobúk pred Veľkým muftim v Sýrii. Je to mimoriadne vzdelaný človek, so všetkým, čo k tomu patrí!!!
Ak by služobníci "satana" v podobe povedzme Benedikta XVI (Ratzingera), či loutky dalajlámu a iných ha-rabínov povedali verejne len 1/10 toho, čo povedal verejne mufti, tak sa PYRAMÍDA s OKOM zrúti neuveriteľne veľmi rýchlo!

Odysseova cesta trvala vyše 20 rokov a v prenesenom slova zmysle bola aktivovaná operáciou globálnych fašistov pod rovnakým názvom - operácia Odysseus pri koristníckom prepadnutí Líbye a pokračuje ďalej. Teraz je na rade Sýria, potom Irán...
Cestovateľský plán podvrhnutých sionských protokolov sa začína naplňovať = vyvolanie 3. svetovej vojny, medzi kresťanstvom a islámom, s anihiláciou židovského národa umelo implementovaného na ich rozhranie.
" Skvelá " myšlienka ich skutočných autorov! Ich predikcie sú založené na hlbokom chápaní ľudskej nedokonalosti - hamižnosti, chorobnej ctižiadostivosti, nevedomosti a klame.

Prosím pozrite si video Veľkého muftiho, hlboko porozmýšľajte, čo vám chce ten Človek povedať...A šírte to video ďalej, aby za chvíľu už nebolo neskoro!
Aby ho zastavili, zabili mu aj syna. Jeho si netrúfli zabiť...Myslím si, že skutočný BOH ho do určitej miery chráni.


http://www.youtube.com/watch?v=ihmDssi2-IQ

263001

12.2.2012 19:15

RE: NEPRAVDIVE INFORMACIE

Michal Dobrodinsky 95.?.?.?

Reakce na 262962

"Ja som tam opiteho cloveka nevidela a koniec koncov koran im zakazuje pit alkohol."

- Keď tam žijete tak by ste mohli vedieť, že tam nežijú len moslimovia, ktorým korán zakazuje piť alkohol, ale aj ľudia s inou vierou...
- Taktiež vysoké percento moslimov nemá problém vypiť si alkohol....

Povedal by som, že pravda je niekde medzi vašim a autorovim príspevkom.

263077

10.2.2012 11:39

reportaz

Martin!@# 212.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=3UW1dEy6mZk

262965

10.2.2012 11:53

jakpak je dnes u nás doma?

fohat 88.?.?.?

http://orgo-net.blogspot.com/2012/02/finta-vlady-zvysujici-spotrebu.html

262966

10.2.2012 11:56

Pár info z druhé ruky

Misu 94.?.?.?

Manželka je ze Sýrie a to přímo z Homsu. Takže podle telefonátů odtamtud je ve městě bordel, střílí se a létají rakety, ale všechno to organizují bandy podivných ksichtů, prostě pouliční bandy, kterým se do rukou dostávají vyšší zbraně, nebo obecně vůbec nějaké zbraně. Armáda odpovídá velice obezřetně a dává si bacha, spoustu lidí chrání a naopak jim doporučuje, kam mohou a kam raději momentálně ne. Většina lidí stojí při Asadovi.

Bohužel mu to nebude nic platné, o jeho osudu už bylo rozhodnuto jinde a jindy.
Akorát jsem moc zvědav, co na to Rusko, až bude muset vyklidit základnu v Tartusu. Jediné co mě napadá, že z toho udělají ruské Guantanamo, ovšem určitě se bude potýkat se zásobovacími a jinými "problémy", oni to už ti panáčci z NATO pohlídají...

262969

10.2.2012 14:43

RE: Pár info z druhé ruky

Antagoras 213.?.?.?

Reakce na 262969

Rusko je na tom ako každý človek. Ak za celý svoj život nenájde žiadnu hodnotu, pre ochranu ktorej by bol ochotný zomrieť, tak v starobe sa mu môže stať, že si uvedomí, že žil zbytočne. Takže, Rusko už na rôznych miestach cca 25 rokov sa vyhýbalo vojenskej konfrontácii proti ZLONATO, ale ak Rusom ani obrana Assadovej Sýrie nebude stáť za vojnu zo štvrtou ríšou ( vy to nazývate USA) tak ešte v tomto storočí sa môže stať, že raz samotné Rusko bude ohrozené inváziou z cudziny (ako sa to stalo už 6x za posledných 1000 rokov) a nebude nikoho, kto by mu mohol vojensky pomôcť. [zmaten]
Summa sumárum: nič v politike nie je LEN čierne alebo biele, ale iba ten kto to nechce pre svoj egoizmus vidieť nevidí, že od r. 1991 je hlavným agresorom a iniciátorom vojen armáda štvrtej ríše maskováná v médiách za ochrancov "slobodného sveta" (len nedopovedia, že sveta finančných parazitov).

262981

10.2.2012 12:36

Zbraně

Libcin 78.?.?.?

Teď píší na Iděs, že armáda prý sváží do Hoomsu chemické zbraně! Už je jasné, jak bude útok pod falešnou vlajkou probíhat!

262972

10.2.2012 15:27

Aj nás budú zachraňovať (bombardovať) jednotky NATO

Tak je to 91.?.?.?

len čo tu nájdeme ropu, urán, resp. čokoľvek a bude toho veľa a lacno. Väčšiu demokratizáciu ste ešte nevideli.

262986

10.2.2012 15:44

Slováci jsou odvážní a objektivní

JanaJ 78.?.?.?

mám tyto poznatky už z komančských dob, kdy slovenské tiskoviny informovaly objektivněji o událostech v cizině i u nás, než ti čeští (autocenzurovaní) řiťolezci, že..
a dnes je to nemlich to samé, bohužel..
Slováci jsou prostě lepší..

262988

10.2.2012 18:36

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 262988

A víte proč?

262995

10.2.2012 19:06

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

steve 166.?.?.?

Reakce na 262995

.. protoze maji srdce. A ne "vendy" ... [oči v sloup]

262999

11.2.2012 14:52

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 262995

my máme tradici kolaborace od habsburků až po brežněva,kdy jsme se rozkastovali "rodově" na kolaboranty a ty "ostatní", každopádně Slováci jsou odbojný národ, snad je víceméně stmelil ten maďarský útlak?
nicméně jejich "různorodé" informace byly vždy validnější a kvalitnější než ta naše servilita...

263034

12.2.2012 20:54

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Lin 85.?.?.?

Reakce na 263034

Jano, velmi se mýlíte, že "máme tradici kolaborace". Nejsme o nic hůř (nebo i líp) než jiné národy, které prošli porobou.
Slováci se nyní snažili ventilovat svou nasratost, ale dost hloupě se to vyvrbilo. Organizátoři protestů nejsou totiž tak úplně "čistí".
Já z toho vyvozuju varování pro nás = nenechat ze sebe dělat "masu", která pro jiné čuníky proklestí cestu k moci.

263078

13.2.2012 9:48

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 263078

Mno, tradice to možná nebude, ale také nemáme být na co hrdí. V době bolševického temna se k odporu zmohlo jen pár lidí jako byli Mašínové. Jinak jsme všichni drželi hubu a krok

263086

13.2.2012 12:18

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

steve 166.?.?.?

Reakce na 263086

Luxore, sakra - prectete si, co jste napsal ..
.. vyzniva to tak, ze lide meli hrdinne oddelavat postacky (mamy deti) a kupovat si mopedy z nakradenych penez, popr. - natahnout si vodovodni trubky do baraku !?

263089

13.2.2012 12:55

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 263089

Já vím, že jsem se svým názorem na Zvědavci osamocen. Přestože já jsem spíše na "Gandhiovský" druh odporu, tak to nic nemění na tom, že lidé jako Mašíni, Řezáč, Sirotek atd. mají můj respekt za odboj proti komoušům
A o žádné zabité mámě-pošťačce nevím, jen o jednom zabitém ozbrojeném pošťákovi.

263091

13.2.2012 17:15

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Lin 85.?.?.?

Reakce na 263086

Pane Luxore, já nepsala nic o hrdosti a Jana taky ne. Jana psala o "tradici kolaborace od habsburků až po brežněva" a na to jsem jí odpovídala. Vyznělo mi to jako "jsme národ kolaborantů" - a já říkám, že v kolaboraci na tom nejsme o nic hůř, než jiné národy, které si prošly porobou (Frantíci, Poláci, Slováci...atd.).
A když už píšete o Mašínech jako vzorech odporu, je to váš názor, s kterým nesouhlasím. Kolaborace přeci vůbec není o nějakém odporu nebo pasivitě, je to dobrovolná (a leckdy nadšená) spolupráce s každou mocí za účelem osobních výhod.
Vůbec jste nedal dobrý příklad, protože i ti komouši se k moci dostali naprosto legální cestou, tj, volbami = lidi si je zvolili. Podobné můžeme čekat nyní = že ze současné mizérie vznikne "něco" hodně hnusného, co se k moci dostane úplně legálně. A vůbec nemusí jít o komunisty.

263110

13.2.2012 17:28

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 263110

K moci se řádově dostanou vždy lumpové z prostého důvodu že slušní lidé si uvědomují jak málo by mohli zlepšit a tak se do toho nehrnou. Pouze ti kterým jde o vlastní prospěch se do politiky hrnou a podle toho to také vypadá. Ono to chce pěknou dávku sobeckosti a opovržení s lidmi jim věčně lhát a kecat. Na to mnoho nemá, to chce sociopaty jako Brno.

263113

13.2.2012 19:05

RE: Slováci jsou odvážní a objektivní

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 263110

Moc vám nerozumím, nebo jsem to špatně pochopil. Já myslel, že pointa a ústřední motiv diskutovaného je SVOBODA. Ochota za svobodu bojovat, či být poplatný těm, kdo svobodu omezují, t.j. kolaborovat. Ano komouše si lidi zvolili, stejně jako si lid zvolil NSDAP či nyní modré ptáky. A je lepší sedět, dloubat se v nose a hořekovat že to nedopadlo podle představ, nebo zvednout hlavu a hnát zmrdy čaganem ?

263119

12.2.2012 22:47

K obrazu Sýrie patri i toto:

Osel 213.?.?.?

Od 1967 platí v Sýrii následující nařízení:

- Žádný Žid nesmí vycestovat, ani když má zahraniční pas.
- Bez zvláštního povolení se nesmí vzdálit víc než 3 km od bydliště.
- Osobní průkazy jsou orazítkované slovem "Musawi" (Žid).
- Zákaz vycházení po 22 hodině.
- Vzdělání pro Židy končí šestým rokem základní školy.
- V Kamišliji jsou židovské domy červeně označené.
- Židé nesmějí být zaměstnaní ve veřejných službách a v bankovnictví.
- Syrští vládní úředníci a vojáci nesmějí nakupovat u Židů.
- Cizinci nesmějí bez doprovodu navštívit židovskou čtvrť.
- Židé nesmějí vlastnit televizor ani rozhlasový přijímač, poštovní styk se zahraničím je jim zakázaný.
- V židovských domech se nesmí zavádět telefon.
- Majetek zemřelého Žida je zestátněn, dědici si ho mohou vykoupit. Pokud na to nemají, je židovská pozůstalost předaná palestinským Arabům.
- V Damašku jsou povoleny pouze dvě židovské školy. Všichni ředitelé i většina učitelů musí být muslimové. Zkoušky se většinou dělají o šabatu.

Takze si netreba robit iluzie -- za taketo nieco (pokial je to pravda) by sa nemuseli hanbit ani nacisti.

Nemam to z vlastnej hlavy, ale z diskusie na NP:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/blizky-vychod-chr...

263080

13.2.2012 3:22

RE: K obrazu Sýrie patri i toto:

Saša 70.?.?.?

Reakce na 263080

Dle Wikipedie, posledním 4000 Židům bylo povoleno emigrovat během roku 1992 do USA a žijí v Brooklynu. Opravdu jen několik Židů žije v Damašku. O jejich právech Wiki nepíše. Izrael a Sýrie jsou formálně ve válce od roku 1947, ovšem obě země se těší stavu příměří od roku 1974. Zdroj: http://www.haaretz.com/news/timeline-a-chronology-...
Tedy ta konverzace na psu je nesmysl a Syřané se chovají k Židům určitě lépe než Američané k Japoncům, které za války zavřeli do koncentráků.

263082

13.2.2012 12:17

RE: K obrazu Sýrie patri i toto:

Osel 213.?.?.?

Reakce na 263082

Tu je otazka, kto pisal to heslo do Wiki. Som si isty, ze keby za Stalina bola existovala Wikipedia, hesla v nej by tiez boli popisovali stastny zivot sovietskych ludi, a o Gulagoch by nebolo ani slovo.

To je cely problem aj Zvedavca: komu verit, ked clovek sam nema prostriedky pre zistenie pravdy?

263088

13.2.2012 17:33

RE: K obrazu Sýrie patri i toto:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263088

To už jsou na tom propagandisté, dost blbě když doufají, že lidí bez her a toho chleba nezačnou ani pak myslet v masovém měřítku. V Řecku shořelo 45 baráků, desítky zraněných na obou stranách, ale bohudík zatím žádní mrtví. Nevypadá to, že by lidi rezignovali na rozum, teda kromě řeckého parlamentu ten plánuje předčasné volby za rok a nějaké drobné.Nelze sice ověřit každou faktickou informaci, ale v dlouhodobějším časovém měřítku lze bezpečně poznat propagandu a výplach mozku.

Poslední vítěství humanity z Libye. NATO několik stovek revolucionářů i se zbraněmi přepravilo do Sýrie letecky pře půl rokem. Přiznala to oficiálně i západní propaganda. V té Libyi, kde prozápadní humnistické organizace přiznávají problémy s mučením, vražděním, etnickým čištěním... Kdo by to byl řekl po odtranění diktátora. Nedávno západní propaganda, začala mluvit o aktivitách al-Kajdy v Sýrii. To znamená mezi řádky situace se nám v Libyi, Egyptě i jinde posrala, dělajte s tím co umíte. Ti co neumějí nakládat s mocí by v situaci systémového kolapsu neměli mít dovoleno moc používat.

Když jsem četl o podpoře Mossadu v Iránu, kde titulek článku mluví o ozbrojené opozici, tak... V článku se sice dozvím, že roku 2009 EU stáhla iránské mudžahidy ze seznamu teroristických organizacích, ale eufemicky tam chybí postoj USA. Vzhledem k tomu, že od roku 1979 od útoku na americkou ambasádu nemají Spojené státy ani přímé diplomatické styky s Iránem, tak prostě je nemyslitelné, aby mudžahídi kteří tehdy spolupracovali na svržení Šáhova režimu byli z amerického seznamu teroristických organizací staženi. Možná to píšou ve wiki, třeba mudžahídi mají svoji stránku. Já si vystačím s tím, že USA se baví 30 let s Iránem maximálně semtama přes Švýcarsko a dosadím věci do vzájemných souvislostí. Máme tedy rezignovat na myšlení protože v dnešních pohnutých časech se net hemží informacemi, desinformacemi, polovičními pravdo-lžemi....?

Domácí cvičení o propagandě. Slovní spojení jako "vraždí opozice" tomu se říká ušlechtilá vražda. Vražda doktora v uniformě vypadá z demokratického hlediska nevhodně, takže to byla al-Kajda. Co pamatuju ve vojenské nemocnici chodili v bílém jako nějací pitomí civilisti. Lékařské ošetření mučených, aby mohli být lépe mučeni raději nebude z demokratického hlediska komentovat. Dělají to lidé, kterým se říká oficálně uznané vojenské a bezpečtností složky. Západ je dosadil k moci.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/257309-v-lib...

263114

13.2.2012 12:30

RE: K obrazu Sýrie patri i toto:

steve 166.?.?.?

Reakce na 263080

No - vidite, pane Osel !!, ..ze to jde, kdyz se chce !! [smích]

263090

13.2.2012 18:57

RE: K obrazu Sýrie patri i toto:

Osel 213.?.?.?

Reakce na 263090

Nevidim, ze by neco slo[smích])))

263116

13.2.2012 15:09

Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Dita 80.?.?.?

Po celou dobu násilností v Sýrii, které trvají celý rok, nedovolila syrská vláda vstup do země nejenom západním novinářům, ale ani arabským. V arabských zpravodajských televizních stanicích zvali do vysílání syrské představitele v zájmu objektivity, ti však neustále napadali vysílání těchto stanic a obviňovali je ze lží a nepřátelského postoje. Arabské zpravodajské stanice vysílají ze Sýrie přímé záběry, které přebírají světové televizní stanice.
Několikrát vláda ignorovala i daný termín mise pozorovatelů z Ligy arabských zemí, nakonec z důvodu světové izolace s touto misí souhlasila. I v přítomnosti pozorovatelů násilí proti občanům pokračovalo v stejné intenzitě, pozorovatelé ani neměli žádnou pravomoc působit na jeho snížení, situaci měli jen monitorovat. Této příležitosti využili však zahraniční novináři, kteří s nimi cestovali po Sýrii. Režim nakonec přišel na to, že bude pro něho výhodnější, pokud novináře do země pustí když dokonale zorganizuje jejich pobyt. Nedostanou se nikdy do měst těžce postiženými útoky armády. Hlavní město Damašek zůstalo ušetřeno bojů, ty probíhaly jen na jeho předměstích. A tak Damašek nebo jiná místa, kde se nebojovalo, se hodí k příkladné ukázce, že se v zemi nic neděje.
Je neuvěřitelné, jak členové slovenské delegace jsou natolik naivní, že uvěří všemu, co se jí při její návštěvě předvádělo. Novináři jsou v neustálé „péči vlády“, volně se samozřejmě nepohybují. Stoupenci režimu jim předvedou velkolepou podívanou na podporu prezidenta. Jenže ti rozhodně nereprezentují většinu národa.
Český reportér v Sýrii ve svých reportážích potvrzuje, že nesmí nikam sám, pohybuje se jen v doprovodu vládních vojáků, ale když náhodou zahlédne vedlejší ulici, tak obraz je najednou naprosto odlišný.
Vždy v těžké situaci se společnost rozdělí na dvě části. Na stoupence režimu a jejich odpůrce. Ti první měli z režimu velké výhody, stejné to bylo i v Iráku a v Libyi. Na prezidenta pějí ódy a neúnavně stále dokola provolávají „Bašáre, obětujeme ti svou duši a krev“. Dokonce za vlády jeho otce se lidé bodali špendlíkem a svým krvavým podpisem mu stvrzovali věrnost.
Naprostá většina Syřanů po vzoru revolucí v ostatních arabských zemí v mohutných demonstracích začala žádat lidskou důstojnost a svobodu. Režim začal do nich střílet a opakovaně se opakovala střelba do i lidí, kteří pohřbívali své mrtvé a následkem toho mrtví zůstávaly ležet na ulicí. Ranění byli zabíjeni v nemocnicích, proto raději zůstávají bez pomoci. Hranice strachu byla prolomena a občané při demonstracích požadují odchod režimu.

263097

13.2.2012 19:02

RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Osel 213.?.?.?

Reakce na 263097

Ano, toto su take nepriame indicie, ktore pomahaju pochopit, kto pravdepodobne klame a kto nie v Syrii. Rovnako ako Cinania nepustia ziadnych vsetecnych zahranicnych novinarov do Tibetu.

Taketo nepriame indicie pomahaju hladat pravdu, ale zial nenahradia nezavisle spravodajstvo. Ale niekedy zial mame len toto; podobne, ako za komunistov to bolo "citanie medzi riadkami"...

263118

13.2.2012 21:40

RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263118

Jo přímé indicie. To je slabota, když musíte reagovat na kolegyni a moudře pokývat hlavou o nepřímých indiciích. Překvapuje mě, že nerozeberete hezky konkrétně nesouhlasné názory na to, co píšete? Z čitania medzi riadkami vám můžu zadarmíko dát lekci.

Tady to bylo řečeno trochu více napřímo, aby to pochopili i diplomati jako Švarzenberg. Problém řiťolezeckého systému v praxi má neblahý vliv na všeobecnou úroveň intelektu. V Římě se tomu říkalo máslo na hlavě. Prej čistě náhodou unikla informace, že Rusové mají v Sýrii lidi od speciálních jednotek jako poradce, neminí odepsat 8 miliard za dodávky zbraní, to jsou stále diplomatické kecy sice už pro natrvrdlé, ale.. A to co na několik let z politických důvodů pozdrželi, urychleně ve zbrojních dodávkách dodali.

Pro úplné idioty by museli říct asi tohle. Je to otázka naší národní bezpečnosti na Kavkaze a jižní hranice vůbec, při budování systému PRO základnách v Rumunsku a Bulharsku jde o strategickou rovnováhu. Vzpomínate si na rakety v Turecku během kubánské krize? Tak to je to samé v bleděmodrém. Ale to se v diplomacii neříká aspoň veřejně se o tom nemluví. Většinou se předpokládá, že lidská hlava unese pouze omezený objem másla, a na druhé straně v řídící pozici se očekává inteligence stojící pevnýma nohama v realitě. Ale žijeme v moderní době máme míň pohybu na čerstvém luftě a neprokrvený mozek tolik máslo nerozpouští.

Vyslanec Ruska při NATO, když odcházel tak u rezidence ruského vyslanectví v Bruselu vysadil osobně dva topoly na památku. Asi si všimnul z osobního kontaktu se západní radou moudrých, že v Bruselu i jinde se chodí málo na vzduch. Ono nestačí, že se potkávájí generalové a admiralové, ti totiž rozumí vojenskýmu řemeslu, natolik dobře aby mezi nima byli jestřábové v menšině, většinou si zbytek "mačaftu" uvědomuje mentálně pomalejší myšlenkové procesy těchto dravců a jejich optimistický přístup k životu ohledně negativních důsledků.

V politice je to naopak, čím více užvaněný odvážný blb, tím větší úspěch u voličů i lobistů. Lidi mají rádi slibotechnu, lobistům zase vyhovuje ten blb, optimismus umožňuje blbnout i slibovat na kvadrát. Hnací faktory evoluce v politice. Při podrobnějším výzkumu by se zjistilo, že páteř se úspěšným jedincům transformuje v želatinu. Možná to bude i dědičné, těžko říct zda takto poznamenanní jedinci dají přednost politice nebo raději cirkusu.
http://www.czechfreepress.cz/rusko/unikla-informac...

263137

14.2.2012 20:05

RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263097

Problém mnoha zemí světa je v tom, že v jednom státu spoluexistuje více národů. A neštěstí je, když jeden národ vládne a utlačuje nebo "utlačuje" druhý. Ten se chce osvobodit a když se tak stane, situace se prohodí a původně utlačovaný začne utlačovat původně vládnoucí. Tak je tomu všude, kde se podíváte - bývalá Jugoslávie, Írák, Lybie, Indonésie atd.. Stejné to bylo i u nás se Slovenskem, naštěstí zde to proběhlo v klidu. A nejhorší je, když se prostí lidé obou národů mají stejně a tedy nemají důvod ke změně systému, stanou obětí svých národních elit, které touží po moci a po SVÉM státu. Jenže jak to vyřešit? Jedině buď aby každý národ (náboženství) mělo svůj samostatný stát, nebo aby byla jedna jediná světová vláda. Nebo až lidé pochopí, že jsme všichni na jedné lodi a že vládce a státy skoro nepotřebujeme..

263231

14.2.2012 20:32

RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 263097

Milá Dita,

z Vášho príspevku mám skôr dojem, že Dita znamená :
Dez - info - territorial - agent

Dobrí agenti pracujú dnes s náplňou 80-90% pravdy a zbytok tvorí camouflage. Výsledkom je, že ľudia reagujú podľa pravdepodobnostného vektora príslušnej spravodajskej služby. Ono (nie Yoko) to nakoniec vyznieva tak, že ovečky uveria novým kamuflátorom na alternatívnych weboch.
U vás je to skôr tragikomické ► treba ešte navštíviť veľa kurzov manipulácie oviec. U nicka AD (Anno Domini), ktorý sa k tejto téme podobne, ako vy , vyjadril až "prvý" krát pri svojej sesii na Zvědavcovi to bolo o niečo vierohodnejšie...(samozrejme takýto pri diskusii, ani neodpovedajú).
Fujky...

Pri Sýrii sa v skutočnosti hrá o veľmi veľa!

Ak Lýbiu nechali Rusko a Čína zožrať globálnemu predátorovi (uvidíme, ako sa mrchožrouti podelia o korisť), tak pri Sýrii to už tak nie je.
Čiže ide o veľa. A to z viacerých hľadísk. Samozrejme netreba Rusku a Číne veriť, že im ide len o "obyčajnú" Sýriu.
Sýria sa zdá byť aramejským kľúčom (Jesusovym) k Odyseovej ceste a Trojskemu koňovi (ten sa presúva z Tróje do Homsu)...
Prelomenie kľúča bude mať nedozerné následky na celú planétu.
Bude to mať za následok eskaláciu násilia plánovanej vojny civilizácii (pseudokresťanstvo versus islám).
Tu významnú úlohu hrá pôvodom "havlovský" štváč svetovej verejnej mienky v Iráne = Ahmadínedžád.

Verme, že Sýria to ustojí, i keď to bude veľmi veľmi ťažké!

263232

15.2.2012 17:09

RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 263232

Souhlasím pád Sýrie by vedl k třetí světové válce. Je nutné zavřít hranici v okolí Homzu a v případě nutnosti kolem celé Sýrie. Mimo referendum o nové ústavě zavést amnestii s tím, že se musí odevzdat všechny nelegálně držené zbraně do nějakého data. Po tomto datu zavést stanné právo na tři měsíce v případě nutnosti prodloužit. Omezení staným právem mohou být různého charakteru podle bezpečností situace v jednotlivých regionech, pouze nelegální držení zbraní by mělo celostátní platnost. Pokud chce opozice skutečně jednat, tak bez toho že terorem si vezme obyvatelstvo za rukojmí. Pokud teror je vychozí pozice, pak stát musí zajistit bezpečnost. Severní Irsko, Baskové taky nemohli dokud se nevzdali teroru vést oficiální jednání s vládami v Londýně a Madridu.

Za nelegálně drženou zbraní, trest smrti. Podstrčení zbraně vládními jednotkami trest smrti. Nesmí být dovoleno zneužití k represím, otázka zní jaká je morálka sysrké armády, aby se tím dokázala řídit. Při sklidnění situace zrušit stanné právo a trest smrti změnit za dlouholeté vězení, v případě stabilní situace lze v budoucnu užít práva amnestie. Jakýkoliv agent cizí tajné služby aktivně operující v Sýrii pod jakýmkoliv krytím včetně diplomatického, popravit. Buď se stáhnou nebo z důvodu rizika silně omezí aktivity okamžitě nebo už po prvním popraveném. Musí to být oficiální, žádná nehoda. Kadáfí to neudělal, věřil v dohodu se západem a jak dopadl. Nepochopil, že čelí totální válce proti němu a všemu, co jeho režim představoval. Vyčistit oblasti od ozbrojených skupin a zavést změny ústavy formou referenda, vnitřní změny jsou nutné a jediné mohou vybalancovat napětí uvnitř Sýrie, které jsou dány etnicky a náboženskou vírou. Mediálně zajistit maximum informací o situaci obyvatelstva v Libyi, taky Irák, Afganistán. Jde o země, kde západ na laufech kanónů přivezl tu svobodu a prosperitu, aby lidi v Sýrii měli představu o co se hraje v jejich osobních životech.

Když se podívám na Libyi, tak jistá sorta lidí ničemu jinému než síle nerozumí, ale pád Libye neohrožoval bezprostředně bezpečnost Iránu a tím Ruska, Číny, Pakistánu a Indie na úvod ke globalní jaderné válce. Asadův režim bude potřebovat pro tvrdé ukončení ozbrojené destabilizace a diverze zahraniční krytí. Jenom Čína s Ruskem stačit nebudou. V Dillí, Islamabádu, Africe, latinské Americe... si budou muset položit otázku: Být či nebýt? Pokud to neudělají hlavni slovo na západě nakonec budou mít fanatici a hazaradéři zahnáni do kouta, nadopovaní nerealným optimismem ochotni hrát vabank o světovládu bez ohledu na důsledky.

263322

16.2.2012 1:40

Mediální propaganda ala Goebbels

Coollomboss 189.?.?.?

Reakce na 263097

Nevím, zda jste zaregistrovala (zaregistrovali), report šéfa pozorovatelů ligy Arabskych států, gen. Mohammed Ahmed Mustafa al-Dabi, který byl zveřejněný už 20. ledna 2012! Všechna media a novináři podle toho evidentně lžou. Podobně jako např. v případě Islandské revoluce před pár lety.

V něm se v podstatě mj. píše, že Syrske vládní složky neútočí na protestující, že k útokum na civilisty, ale i právě na regulerní armádu a další oficiální vládní složky, dochází ze strany nevládních "ozbrojených složek". Jinými slovy, osvobozenecká armáda, nejrůznější opoziční bojůvky, teroristi ... dosaďte si sama.

263392

13.2.2012 15:14

Doporučení Ligy arabských zemí

Dita 80.?.?.?

LAS žádá o mírové síly pro Sýrii
Liga arabských států v neděli vyzvala RB OSN k vyslání mezinárodní mírové mise do Sýrie, která by pomohla zastavit tamní násilnosti.
Zároveň se arabské země dohodly na ukončení pozorovatelské mise v Sýrii a na „otevření komunikačních kanálů“ směřujících k syrské opozici a na její podpoře.
Podle LAS násilnosti proti syrským civilistům porušují mezinárodní právo a jejich pachatelé zaslouží trest. Rezoluce LAS požaduje zastavení „všech forem diplomatické spolupráce se s Sýrii.

263098

13.2.2012 17:58

RE: Doporučení Ligy arabských zemí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263098

Jaká je situace v Libyi po vítězství revoluce na křídlech raket a bomb NATO? NATO přepravilo několik stovek "ozbrojených revolucionářů" před půl rokem do Sýrie, oficálně přiznanáné zapádními svobodnými médii, stejně tak ozbrojený výcvik v Turecku. Jak by se Ankara tvářila, pokud vláda nějaké sousední země poskytla vojenský výcvik 10 000 Kurdů na svém uzemí a základny umístila při hranicích s Tureckem? V Baharajnu došlo v dubnu k brutálnímu potlačení nepokojů zasahovalo asi 1500 vojáků ze Saudské Arábie, propaganda to nechala spát. Na počet obyvatel a čas proběhla krvavá lázeň srovnatelná se Sýrií, ale to jistě demokratická záležitost. Nedovolit vstup vojenských jednotek takových nestraných partnerů na své území je otázka pudu sebezáchovy.

Pokud jde o izolaci Sýrie, Rusko a Čína se poučili z Libye a přímou vojenský útok na NATO nepřipustí. Jde totiž o přímou bezpečnost ruské jižní hranice. Moskva může i oželet námořní základnu ve Středozemním moři, za předpokladu že by to neohrozilo její bezpečnost. A Peking nemůže přihlížet, poněvadž pádem Sýrie je ohrožen Irán, tedy 15% současné spotřeby ropy Číny. O tom, co si myslí o Sýrii a západu ulice v muslimském světě se rád nechám poučit? Jestliže režim v Damašku ustál rok politicky, vojensky a ekonomicky, tak je dostatečně silný a má dostatečnou podporu v zahraničí. Čína v případě nutnosti dokáže udržet režim při životě ekonomicky stejně dlouho jako americká fiannční pomoc jiné režimy.

A zevnitř vydrží režim po čerstvém příkladu osvobození Libye mnohem déle. Být Asadem tak zavedu nejlíp satelitní mediální program o demokratickém progresu v Libyi, a uváděl bych tam pravdu z té ulice bez propagandistických úprav, samotná skutečnost je dostetčně hrozivá zásah propagndistů by byl kontraproduktivní. Velmi poučné pro jakpoukoliv opozici v Sýrii mimo fanatiky. Není nad to když si lidi přes satelitní vysílání v tom muslimském světě vytvoří vlastní obraz, za co vyměnili Libyjci diktaturu Kadáfího a jak jsou obyčejní lidé s tou změnou spokojeni.

263115

16.2.2012 12:05

Dopis Češky

Osel 213.?.?.?

http://blisty.cz/art/62344.html

263427

Příspěvků: 63

10.02. 01:29 hera  Operace pod falešnou vlajkou
11.02. 06:55 Satanist  RE: Operace pod falešnou vlajkou
13.02. 05:42  RE: Operace pod falešnou vlajkou
10.02. 02:03  USA a jejich mopslíci podvedli Rusko a Čínu v Lýbii při rezoluci RB OSN!
10.02. 03:52 steve  ANO ..,
10.02. 05:27 Esmate  RE: ANO ..,
10.02. 18:53 steve  RE: ANO ..,
10.02. 07:49  A ja len doplnim Audio/Video
10.02. 08:56 seriously  Tak ako to teda je???
10.02. 09:16 waterfall  pořád jedna a ta samá zpráva
10.02. 09:54 oc  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
10.02. 12:11 koules  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
11.02. 01:52  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
11.02. 18:39 baba_Blažková  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
28.02. 19:49 milos  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
11.02. 21:06  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 01:07  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 07:58  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 15:42  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 12:46  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 16:26  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 16:46 Saša  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
12.02. 17:46 Satanist  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
13.02. 06:23  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
11.02. 02:26 turista  RE: pořád jedna a ta samá zpráva
10.02. 10:30 Libcin  Sýrie
10.02. 11:12 AD  NEPRAVDIVE INFORMACIE
10.02. 19:12 Kysučan  RE: NEPRAVDIVE INFORMACIE
12.02. 19:15 Michal Dobrodinsky  RE: NEPRAVDIVE INFORMACIE
10.02. 11:39 Martin!@#  reportaz
10.02. 11:53 fohat  jakpak je dnes u nás doma?
10.02. 11:56 Misu  Pár info z druhé ruky
10.02. 14:43 Antagoras  RE: Pár info z druhé ruky
10.02. 12:36 Libcin  Zbraně
11.02. 00:41 haban  RE: Zbraně
10.02. 15:27 Tak je to  Aj nás budú zachraňovať (bombardovať) jednotky NATO
10.02. 15:44 JanaJ  Slováci jsou odvážní a objektivní
10.02. 18:36  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
10.02. 19:06 steve  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
11.02. 14:52 JanaJ  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
12.02. 20:54 Lin  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 09:48 Luxor  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 12:18 steve  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 12:55 Luxor  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 17:15 Lin  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 17:28 Antiseptik  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
13.02. 19:05 Luxor  RE: Slováci jsou odvážní a objektivní
12.02. 22:47 Osel  K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 03:22 Saša  RE: K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 12:17 Osel  RE: K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 17:33  RE: K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 12:30 steve  RE: K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 18:57 Osel  RE: K obrazu Sýrie patri i toto:
13.02. 15:09 Dita  Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
13.02. 19:02 Osel  RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
13.02. 21:40  RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
14.02. 20:05  RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
14.02. 20:32 Kysučan  RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
15.02. 17:09 Rene Bartosek  RE: Komentář k článku o slovenské delegaci na návštěvě v Sýrii
16.02. 01:40 Coollomboss  Mediální propaganda ala Goebbels
13.02. 15:14 Dita  Doporučení Ligy arabských zemí
13.02. 17:58  RE: Doporučení Ligy arabských zemí
16.02. 12:05 Osel  Dopis Češky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

64

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen jste přispěli částkou 19 281 korun, což je 64 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Černoch zastřelil v živém vysílání své dva bílé kolegy - kdypak vytáhnou bílí drancovat?19:40 26.08.15 USA 6

Mistraly09:56 26.08.15 Francie 5

Exploze na americké základne v Japonsku08:21 26.08.15 Neurčeno 0

Na hranici pri Bratislave stavajú tábor pre utečencov13:02 25.08.15 Slovensko 3

Studium má učit kritickému myšlení a ne sloužit jako vstupenka mezi establishment12:42 22.08.15 Česká republika 5

Je Obamova administrativa něco více než zákon? (Video)20:46 18.08.15 USA 2

I kdyby jen jeden lidský život16:20 17.08.15 Česká republika 4

Pod záminkou mravů08:29 17.08.15 Česká republika 1

Alexis Tsipras o rokovaní s veriteľmi a gréckom referende00:46 16.08.15 Řecko 2

Deficit štátneho rozpočtu USA sa v júli zvýšil o 58% v porovnaní s rovnakým obdobím vlaňajšieho roka00:36 16.08.15 USA 0

Představitel Konga u OSN: Uprchlíky tvoří vyvrhelové a odpad Afriky00:18 16.08.15 Evropská unie 3

Vojenská přehlídka ve Varšavě - Polsko chce chránit slabé státy00:11 16.08.15 Polsko 0

Bartoš na Vyšehradě znovu burcoval proti uprchlíkům.21:14 15.08.15 Česká republika 3

Halíkův neautorizovaný životopis20:47 15.08.15 Česká republika 1

Američané umístí v Evropě dalších 12 útočných stíhaček18:14 15.08.15 USA 3

Polský prezident navrhuje Porošenkovi změnu formátu rozhovorů o Donbase17:52 15.08.15 Polsko 0

Černoši ve švédské IKEA zabili matku a syna20:38 14.08.15 Švédsko 4

Prehovoril vojak z Buku, ktorý “akože” zostrelil Boeing11:41 14.08.15 Ukrajina 1

Počet Američanů žijících v nejchudších oblastech se od roku 2000 do roku 2013 zdvojnásobil23:15 13.08.15 USA 1

Oděsa se vzdala svých privatizačních práv ve prospěch Saakašviliho a Kyjeva22:52 13.08.15 Ukrajina 0

Měnové kurzy

USD
24,00 Kč
Euro
26,99 Kč
Libra
36,98 Kč
Kanadský dolar
18,15 Kč
Australský dolar
17,20 Kč
Švýcarský frank
24,96 Kč
100 japonských jenů
19,87 Kč
Čínský juan
3,75 Kč
Polský zloty
6,40 Kč
100 maď. forintů
8,60 Kč
Ukrajinská hřivna
1,12 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 996,34 Kč
1 unce stříbra
346,88 Kč
Bitcoin
5 432,07 Kč

Poslední aktualizace: 28.8.2015 00:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 275